لوگو کانون بورس

بهترین سایت های ارز دیجیتال + لینک ورود

سایت های ارز دیجیتال ایرانی
شما در حال مطالعه مقاله ۲۱ از ۴۷ در این سرفصل آموزش رایگان هستید.

استفاده از خدمات بهترین سایت های ارز دیجیتال معتبر دنیا باعث می‌شود تا امکان دسترسی به اطلاعات ارزنده برای کاربران فراهم باشد. این دست از سایت ها با ارائه خدماتی رایگان سعی در بالاتر بردن کیفیت کار کاربران در این بازار دارند. سایت های آموزش رایگان ارز دیجیتال، سایت های خبری، تحلیلی و حتی سیگنال دهی از جمله انواع سایت هایی هستند که می‌توانیم با استفاده از آنها اهداف خود را در بازار پیش ببریم. در این مقاله سعی داریم تا شما را با بزرگترین منابع اطلاعاتی جهان درباره بازار ارزهای دیجیتال آشنا کنیم. همراه شما هستیم.این مقاله به کسانی که امکان شرکت در یک کلاس حضوری ترید را ندارند بسیار کمک میکند .

راهنمای مطالعه نمایش

کاربردهای بهترین سایت های ارز دیجیتال

سایت های مختلف با کاربردهای مختلفی آماده ارائه خدمات به شما هستید. اما لازم به یادآوری است که همه سایت ها ارزش نگاه کردن ندارند. هر چند با یک جستجوی ساده در اینترنت متوجه خواهید شد که بیش از ده‌ها برابر کل ارزهای دیجیتال جهان، سایت برای آنها وجود دارد، اما واقعیت این است که دقیقاً مانند خود رمز ارزها تنها تعداد محدودی از این سایت ها ارزش استفاده خواهند داشت. در بقیه موارد چیزی جز اتلاف وقت و یا دست گذاشتن روی اطلاعات غلط به دست نخواهید آورد.

از این گذشته خیلی از سایت های رمز ارزها با اهداف شومی توسعه پیدا کرده‌اند. برای مثال می‌توان به سایت های فیشینگ اشاره نمود که با به دست آوردن اطلاعات والت های نرم افزاری کاربران به دنبال سرقت آنها هستند. یا برخی از سایت ها نیز به اصطلاح نشریات زرد بوده و با تبلیغ برخی از میم کوین ها به دنبال بالا بردن قیمت آن می‌روند. از این رو انتخاب بهترین سایت های ارز دیجیتال حتماً باید از میان سایت های معتبر باشد.

” فقط روی اطلاعات سایت های معتبر ارز دیجیتال حساب کنید. “

آموزش رایگان ارز دیجیتال با سایت های آموزشی

اولین و مهم‌ترین کاربردی که می‌توانید از سایت های رمز ارزها انتظار داشته باشید، آموزش است. دوره آموزشی ارز دیجیتال  نیاز اساسی کاربرانی است که سعی در سرمایه گذاری در این بازار را دارند. در این بین سایت هایی هستند که برای ارتقای سطح کیفی کاربران اقدام به ارائه مقالات و ویدئوهای آموزشی کرده و اطلاعات لازم برای خرید و تحلیل رمز ارزها را ارائه می نمایند.مطالب بسیاری از این سایت ها در بهترین اموزشگاه های ارز دیجیتال تدریس می شود .

کسب اخبار روز و لحظه ای رمز ارزها از سایت های خبری بهترین سایت های ارز دیجیتال

دسته دیگری از بهترین سایت های ارز دیجیتال که اتفاقاً اهمیت بسیار زیادی هم دارند، سایت های اخبار هستند. این دسته از سایت ها اخبار روز مربوط به رمز ارزها را ب سمع و نظر شما می‌رسانند. اخبار یکی از مهم‌ترین فاکتورها در زمان تحلیل بازار ارزهای دیجیتال است. از این رو لازم است تا کاربران حتماً در این جنبه دست روی معتبرترین و بهترین سایت ها بگذارند.

دسته بسیار زیادی از سایت های خبری بازار رمز ارزها سایت های زردی هستند که تنها به دنبال القای نظرات شخصی و تبلیغات یک رمز ارز بوده و خیلی به فکر سرمایه های کاربران نیستند. شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و تلگرام نیز در این زمینه به شدت استفاده می‌شود. از این رو توصیه می‌کنیم که مراقب بوده و در دام این دست از سایت های نیافتید.

” اطلاعات غلط سمی بزرگ برای معامله گری در بازار رمز ارزها است. “

خرید ارز دیجیتال از سایت ها

سایت های خرید رمز ارزها نیز دسته مهمی از سایت ها هستند که می‌توانید از خدمات آنها برای خرید و فروش رمز ارز استفاده کنید. این دسته از سایت ها بیشتر صرافی های متمرکز و غیرمتمرکز بازار بوده که البته با شرایط و کارمزدهای متفاوت این امکان را برای کاربران به وجود آورده‌اند. البته شما می‌توانید با استفاده از خدمات برخی سایت های معتبر به صورت مستقیم به صرافی های مورد نظر برای خرید و فروش ارز دیجیتال خود دسترسی داشته باشید.

کسب ارز دیجیتال رایگان از سایت ها

سایت ارز دیجیتال رایگان یکی دیگر از روش های تقلب و کلاهبرداری در این بازار است. این دسته از سایت ها نیز فیشینگ هستند. البته متاسفانه باید عرض کنیم که طرفداران زیادی داشته و هر روز افراد ناآگاه زیادی را به ورطه نابودی می‌کشاند. کاربران ایرانی نیز با این دسته از سایت ها به شدت اخت گرفته و به طمع به دست آوردن هزاران دلار کریپتوکارنسی وقت و سرمایه خود را هدر می‌دهند.

این دسته از سایت ها را می‌توان در دو گروه زیر تقسیم کرد:

  • دسته اول سایت های فیشینگ و کلاهبرداری هستند که با دریافت اطلاعات کاربران بیشتر به دنبال سرکیسه کردن آنها می‌روند.
  • دسته دوم هم سایت هایی هستند که برای رسیدن به مقاصد مالی خود اعم از تبلیغات اینترنتی، تبلیغات کلیکی، استخراج ارزهای دیجیتال و … به دنبال استخدام کارمندانی رایگان می‌گردند.

وقت خود را با چنین سایت هایی هدر ندهید.

استخراج ارز دیجیتال از سایت های استخراج بهترین سایت های ارز دیجیتال

دسته دیگری از سایت ها هم هستند که می‌توانید از اطلاعات و شرایط آنها برای استخراج بیت کوین و سایر رمز ارزها استفاده کنید. نگاه کردن به این سایت ها به دو صورت است. در حالت اول اگر شما به دنبال سایت هایی هستید که با گوشی یا لپ تاپ خود در آنها عضو شده و از این طریق رمز ارز استخراج کنید، باید عرض کنیم که به بیراهه رفته و این مسیر راه به جایی نخواهد برد. بهترین و خفن ترین موبایل ها نیز امکان استخراج رمز ارز را برای کاربران ندارند. می‌توانید ماه ها زمان خود را برای این دسته از سایت ها تلف کنید. هیچ میم کوینی هم به دست نخواهید آورد.

اما حالت دوم سایت های استخراج، فارم ها، استخرهای استخراج و سایت های این چنینی هستند که اطلاعات بسیار کاربردی و هم چنین روش های استخراج را در اختیار شما قرار می‌دهند. این دسته از سایت ها برای افرادی مناسب است که دستگاه استخراج رمز ارز تهیه کرده و به صورت حرفه‌ای به دنبال این روش از روش های کسب درآمد از ارز دیجیتال رفته‌اند.

مشاهده قیمت رمز ارزها در سایت

مشاهده قیمت تمام رمز ارزها در لحظه یکی از نیازهای اصلی کاربران و تریدرها است. اگر با اصول ترید ارز دیجیتال آشنا باشید، احتمالاً باید یکی دو مورد از این سایت ها را نیز در مرورگر خود ذخیره کرده باشید.

مشاهده اطلاعات فاندامنتالی رمز ارزها در سایت

مشاهده اطلاعات فاندامنتالی معتبر (تأکید می‌کنیم معتبر) از لازمه های اصلی تحلیل بیت کوین و سایر رمز ارزها است. اگر به این اطلاعات دسترسی نداشته باشید، عملاً نمی‌توان به موفقیت در این بازار امیدوار بود. سایت هایی را به شما معرفی خواهیم کرد که بتوانید با استفاده از آنها سیر تا پیاز ارزهای دیجیتال را مشاهده کنید.

استفاده از سایت های تحلیل ارز دیجیتال

تحلیل و پیش بینی ارز دیجیتال نیز یکی دیگر از کاربردهای رایج از بهترین سایت های ارز دیجیتال است. این دسته از سایت ها با استفاده از روش های تحلیلی مدرن سعی در معرفی آینده رمز ارزهای مختلف دارند. البته در این نوع از سایت ها نیز می‌توانند نمونه هایی را پیدا کنید که اطلاعات آنها اصلاً معتبر نیست. از این رو توصیه می‌کنیم که حتماً در این باره نیز دقت کافی داشته باشید.

بهترین سایت های آموزشی ارز دیجیتال خارجی

در معرفی سایت های آموزشی ارز دیجیتال خارجی سعی کرده‌ایم سراغ سایت هایی برویم که تنوع بالایی از آموزش ها را به صورت رایگان برای شما فراهم آورده‌اند. دقت داشته باشید که برخی از این سایت ها ممکن است استفاده‌ها و کاربردهای دیگری هم داشته باشند که در بخش های بعدی نیز به آنها اشاره شود.

  • سایت آموزشی Udemy

Udemy.com یک سایت آموزشی است فقط مختص ارزهای دیجیتال و کریپتوکارنسی ها نیست. در این سایت می‌توانند مطالب آموزشی و ویدئوهای آموزشی بسیار زیادی درباره موضوعات مختلف به دست بیاورید. یکی از این موضوعات نیز کریپتوکارنسی ها هستند. اگر به دنبال ویدئو آموزش ارز دیجیتال هستید، این سایت می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

در نظر داشته باشید که همه مطالب و ویدئوهای آموزشی Udemy رایگان نیست. اما با کلیک بر روی لینک این سایت در ابتدای بند، به بخشی آموزش های رایگان کریپتوکارنسی ها راهنمایی خواهید شد. البته با خرید سایر ویدئوها نیز امکان استفاده از ویدئوهای حرفه‌ای آموزش Udemy را خواهید داشت.

  • سایت CoinBase

CoinBase.com یکی از بهترین سایت ها در زمینه آموزش ارزهای دیجیتال است. هر چند این سایت از نظر قوانین داخلی مجرمانه شناخته شده و فیلتر است، اما با ورود به بخش آموزش این سایت که لینک آن را در ابتدای بند درج کردیم، می‌توانید به یک منبع آموزشی فوق العاده در این زمینه دسترسی داشته باشید. نکته بسیار مهم درباره این سایت ارائه مطالب آموزشی کاملاً رایگان و از صفر تا صد است.

در بخش What Is … می‌توانید به صورت پایه ای تمام مفاهیم مربوط به بازار اعم از بلاک چین، کیف پول ارز دیجیتال، توکن و سایر نکات را بیاموزید. البته این سایت آموزش های ویدئویی را نیز در دسترس شما قرار می دهد. جالب است بدانید که بسیاری از مقالات موجود در بهترین سایت های ارز دیجیتال ایرانی و فارسی زبان ترجمه مقالات همین سایت است.

  • سایت Unic.ac.cy سایت های ارز دیجیتال رایگان

Unic.ac.cy نیز یکی از منابع آموزشی عالی برای بازار رمز ارزها است. این مجموعه برگزار کننده دوره آموزش حرفه‌ای ارز دیجیتال هستند. حتی با پرداخت مبالغی می‌توانید به پکیج دانلودی ارز دیجیتال آنها نیز دسترسی داشته باشید. در لینکی که در ابتدای بند قرار داده‌ایم، شما می‌توانید به آموزش های رایگان این مجموعه دسترسی داشته باشید. به دلیل برگزاری ده‌ها دوره حرفه‌ای، آموزش های آنها نیز کاملاً متناسب با شرایط بازار ارزهای دیجیتال خواهد بود.

  • سایت Coursera

Coursera.org نیز یکی سایت آموزشی عمومی است که دسترسی به مطالب آموزشی بسیار زیادی در آن خواهید داشت. این سایت نیز به صورت اختصاصی در زمینه کریپتوکارنسی ها کار نمی‌کند. اما در لینکی از این سایت که برای شما قرار داده‌ایم، می‌توانید یک دوره آموزشی کوتاه را در چند روز مطالعه کنید.

سایت های ارز دیجیتال رایگان

این دوره به صورت از پایه تا حرفه‌ای برای آموزش های بلاک چین، بیت کوین و روش های استفاده از آنها تنظیم شده است. خوبی این بخش از سایت ترتیب بندی مقالات آموزشی و در نظر گرفتن میزان زمان برای هر یک از آموزش ها است که آن را تبدیل به یک دوره حرفه‌ای و عالی برای افراد مبتدی در بازار رمز ارزها نموده است.

  • سایت EDX سایت های ارز دیجیتال رایگان

Edx.org برگزار کننده دوره حرفه‌ای آموزش ارز دیجیتال است. در این دوره حرفه‌ای مباحثی چون معرفی بیت کوین و سایر رمز ارزها، نحوه استفاده از کیف پول ارز دیجیتال، بهترین روش های ترید ارز دیجیتال، روش های استخراج بیت کوین و اتریوم و سایر سرفصل های آموزشی ارائه می‌شود .قیمت این دوره آموزشی ۸۸ دلار در نظر گرفته است که مبلغ بسیار بالایی نیست. اما خبر خوب اینکه تا ۳۰ ژانویه سال ۲۰۲۲ شما می‌توانید این دوره آموزشی را به صورت رایگان تهیه کرده و از آن استفاده کنید. ویدئوهای آموزشی این دوره هم اکنون در سایت در دسترس شما است و البته بعد از ۳۰ ژانویه ۲۰۲۲ دیگر امکان دسترسی رایگان به آنها را نخواهید داشت.

البته این سایت دوره های حرفه‌ای زیادی برای آموزش رایگان ارز دیجیتال برگزار می‌نماید که این دوره یکی از آنها است. با کمی گشت و گذار در سایت به سایر دوره های آن نیز دسترسی خواهید داشت. جالب است که اکثر دوره های برگزار شده تا اواسط سال ۲۰۲۲ به صورت رایگان در دسترس شما قرار دارند.

سایت های آموزشی ارز دیجیتال ایرانی


سایت های استخراج ارز دیجیتال

 

برای دریافت مطالب آموزشی ارز دیجیتال به صورت رایگان و کاملاً حرفه‌ای می‌توانید از بخش آموزش رایگان سایت کانون بورس استفاده کنید. در این بخش از سایت سعی کرده‌ایم تا حرفه‌ای‌ترین آموزش ها را با شما در میان بگذاریم. جالب است که برای در اختیار داشتن همین مطالب آموزشی نیاز به خرید پکیج های چند میلیونی هستید. در حالی که با تجربه بالایی که در این بازار کسب کرده‌ایم، متوجه هستیم که ارائه مطالب آموزشی به صورت رایگان و البته کاربردی و حرفه‌ای هیچ چیزی از ما کم نخواهد کرد که هیچ، بلکه محبوبیت ما را نزد شما بیشتر نیز خواهد کرد. از این رو در این آموزش ها سعی کرده‌ایم تا حرفه‌ای ترین نکات را با شما در میان بگذاریم.

بهترین سایت های خبری ارز دیجیتال خارجی

نوبت به معرفی بهترین سایت های خبری ارز دیجیتال دنیا می‌رسد. دقت داشته باشید که انتخاب از میان این سایت ها از چند نظر اهمیت دارد. بسیاری از سایت ها اخبار و اطلاعات مربوط به یک ارز دیجیتال یا یک شبکه را ارائه می نمایند. از این رو انتخاب آنها زمانی مناسب است که شما نیز از سرمایه گذاران همان رمز ارز باشید. برخی از سایت ها نیز اطلاعات خود را در طبقه بندی های مختلفی ارائه می نمایند. هم چنین سایت هایی هم هستند که کاربرد اصلی آنها اخبار مربوط به ارزهای دیجیتال نیست، اما در بخش هایی از سایت اخبار را نیز پوشش می‌دهند. در ادامه سعی کرده‌ایم تا بهترین سایت های خبری در همه زمینه ها را برای شما لیست کنیم.

  • سایت خبری CoinDesk


سایت های استخراج ارز دیجیتال

CoinDesk یکی از بهترین سایت های خبری ارزهای دیجیتال است. این سایت اطلاعات طبقه بندی شده مربوط به این بازار را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. البته کوین دسک کاربردهای دیگری مانند مشاهده قیمت و حتی آموزش رمز ارزها را نیز دارا است، اما اصلی ترین مزیت آن اخبار و اطلاعات دقیق و به روزی است که می‌توانید به آنها دسترسی داشته باشید. این سایت می‌تواند انتخاب اول هر تریدری در بازار ارزهای دیجیتال باشد.

  • سایت خبری CoinMarketCap سایت های استخراج ارز دیجیتال

    CoinMarketCap قطعاً بهترین سایت در حوزه ارزهای دیجیتال است که قابلیت های بسیار زیادی دارد. این سایت را احتمالاً در بخش های مختلف این مقاله به شما معرفی خواهیم کرد. با این حال در زمینه خبری نیز می‌توانید روی آن حساب کنید. تیم بسیار قوی پشت مدیریت این سایت باعث شده تا اطلاعات بسیار دقیقی در آن وجود داشته باشد. از قیمت و رتبه بندی ارزهای دیجیتال گرفته تا اخباری که می‌توانید درباره آنها به دست آورید. نکته جالب درباره اخبار کوین مارکت کپ این است که می‌توانید این اخبار را به صورت تفکیکی شده برای هر رمز ارز به صورت جداگانه مشاهده کنید. “خود ما که اگر هر روز چند باری به این سایت سر نزنیم، صبحمام شب نخواهد شد.”

  • سایت CoinTelegraph

CoinTelegraph نیز یکی از سایت های خبری مطرح در زمینه رمز ارزها است. این سایت اخبار مربوط به بازار را با شرایط خاصی پوشش می دهد. تیم گرافیکی قوی این سایت باعث شده تا امکان مشاهده اخبار مربوط به بیت کوین و سایر آلتکوین ها را بتوانید با محیط کاربری دلنشینی مشاهده کنید. هم چنین استفاده از عکس های گرافیکی بسیار خاص نیز جذابیت نمایش اخبار این سایت را بیش از پیش کرده است. شما می‌توانید اخبار مورد نیاز خود را در دسته بندی های مختلف مشاهده کرده و اطلاعات مورد نیاز خود را استخراج کنید.

اصلی ترین سایت های خبری مربوط به رمز ارزها همین سه موردی بودند که با شما در میان گذاشتیم. البته سایت های دیگری هم هستند که اتفاقاً شرایط خوبی دارند، اما با وجود این سه سایت خیلی توصیه ای به استفاده از سایر سایت ها نداریم. اما در صورتی که نیاز به مشاهده اخبار و اطلاعات بیشتری از رمز ارزها دارید، می‌توانید از خدمات سایت های زیر نیز استفاده کنید:

  • سایت خبری CCN
  • سایت خبری Bitcoinist
  • سایت خبری TodayOnChain
  • سایت خبری NewsBTC
  • سایت خبری Forbes
  • سایت خبری DailyCoin

بهترین سایت های تحلیل ارز دیجیتال

سایت های تحلیل ارز دیجیتال دو دسته اطلاعات را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. دسته اول اطلاعات مورد نیاز برای تحلیل رمز ارزها است. در واقع با استفاده از این اطلاعات است که شما می‌توانید برای تحلیل هر یک از رمز ارزها اقدام کنید. دسته دوم اطلاعات، تحلیل هایی است که از ارزهای دیجیتال مختلف در دسترس است. این تحلیل ها هم از سوی کاربران این سایت ها و هم از سوی خود تیم تحریریه انتقال داده می‌شود.

  • سایت Prices

Prices.org یک سایت کامل و جامع برای ارز های دیجیتال است. در این سایت هم می‌توانید اطلاعات لازم برای تحلیل رمز ارزها را در اختیار داشته باشید و هم تحلیل های مختلف کاربران را نیز مشاهده کنید. استفاده از اطلاعات این سایت می‌تواند راه‌حلی برای فیلتر کردن تحلیل های اشتباه شما باشد.

  • سایت TradingView

Tradingview در کنار سایت کوین مارکت کپ از بهترین سایت های ارز دیجیتال هستند. خود ما از عاشقان این دو سایت هستیم. تردینگ ویو کاربردهای بسیار متنوعی برای تریدرهای ارز دیجیتال دارد. یکی از کاربردهای عالی آن نیز امکان مشاهده تحلیل های مختلف روزانه، کوتاه مدت و بلند مدت کاربران از تمام ارزهای دیجیتال است. این منبع عظیم از تحلیل ها را حتماً در زمان ترید در بازار در نظر داشته و از آنها استفاده کنید. البته تریدر کردن با این تحلیل ها را اصلاً پیشنهاد نمی‌کنیم. بلکه بهتر است تنها از این تحلیل ها ایده بگیرید.

  • سایت NewsBTC سایت های خبری ارز دیجیتال

NewsBTC در واقع یک سایت خبری رمز ارزها است. این سایت اطلاعات به روزی را درباره ارزهای دیجیتال در اختیار شما قرار می دهد. هم چنین می‌توانید از بخش Analysis این سایت تحلیل ها و پیش بینی های مربوط به بهترین ارزهای دیجیتال را مشاهده کنید.

تحلیل و آنالیزهای دقیق این سایت برای ارز دیجیتال بیت کوین معروف است. شما می‌توانید از این تحلیل ها برای بررسی آینده این رمز ارز و سایر ارزهای دیجیتال معروف استفاده نمایید.

  • سایت Coingape سایت های خبری ارز دیجیتال

CoinGape نیز یک سایت عالی برای تحلیل رمز ارزها است. در این سایت نیز می‌توانید اطلاعات جالبی درباره تمام رمز ارزها پیدا کنید. در بخش Analysis در این سایت تمام رمز ارزها به صورت دسته بندی در ۶ دسته مختلف بیت کوین، آلتکوین، میم کوین، توکن های NFT و توکن های متاورس و Defi به نمایش در می‌آیند. با کلیک بر روی هر یک از این بخش ها می‌توانید اطلاعات و تحلیل های مربوط به رمز ارزها و توکن های مربوط به آنها را مشاهده کنید. تحلیل های این سایت بیشتر بر اساس اطلاعات فاندامنتالی است و با ترکیب آنها با سایت های پیش بینی و تحلیل تکمیلی می‌توانید یک ایده بسیار عالی برای انتخاب بهترین ارزها و مناسب ترین آنها برای سرمایه گذاری داشته باشید.

بهترین سایت های تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال

برای دسترسی به ابزارهای تکنیکالی برای تحلیل و ارزیابی رمز ارزها نیز می‌توانید از خدمات سایت های مختلف استفاده کنید. پلتفرم های بسیار گوناگونی این امکانات را برای کاربران فراهم آورده‌اند. خود ما چند مورد از آنها را تست کرده‌ایم، اما واقعیت این است که هیچ پلتفرمی جای تردینگ ویو را نمی‌گیرد. از این رو توصیه می‌کنیم که برای استفاده از ابزارهای تکنیکالی برای تحلیل رمز ارزها حتماً از خدمات همین پلتفرم استفاده کنید. نسخه رایگان آن به اندازه کافی امکانات لازم را در اختیار شما برای تحلیل و بررسی کریپتوکارنسی ها در اختیار شما قرار می دهد. البته همان طور که در آموزش رایگان فارکس به آن اشاره کردیم می‌توانید برای تحلیل جفت ارزها نیز از خدمات این سایت استفاده کنید. در پکیج آموزش فارکس و دوره حضوری فارکس نیز به صورت جامع به بررسی این سایت پرداخته می‌شود.

بهترین سایت های پیش بینی ارز دیجیتال

یکی از جذاب ترین بخش های معرفی بهترین سایت های ارز دیجیتال معتبر و کاربردی همین بخش است. ر این بخش سعی داریم تا سایت هایی را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آنها می‌تواند پیش بینی های مربوط به ارزهای دیجیتال را به صورت کامل مشاهده کنید. اطلاعات این سایت ها معمولاً با روش های تحلیلی پیشرفته ای است اما هیچ تضمینی برای درست بودن آنها وجود ندارد. از این رو استفاده از آنها را به عنوان سیگنال خرید و فروش اصلاً توصیه نمی‌کنیم.

  • سایت CryptoPredictions


سایت های خبری ارز دیجیتال

CryptoPredictions.com یکی از بهترین و جالب ترین سایت ها برای مشاهده پیش بینی ارز دیجیتال است. نکته بسیار جالب درباره این سایت امکان دسترسی به پیش بینی قیمت تمام ارزهای دیجیتال تا چند سال آینده است. مانند جدول رده بندی و قیمت رمز ارزها در این سایت نیز می‌توانید رمز ارزها را به صورت مرتب و پشت سر هم و به ترتیب رتبه مشاهده کنید. روی هر ارزی که کلیک کنید وارد صفحه پیش بینی آن تا چند سال آینده خواهید شد. هم چنین در کنار هر ارزی نیز نموداری مشاهده می‌کنید که روند حرکت قیمت آن را در یک سال آینده نشان می دهد. خلاصه مشاهده کنید و از این پیش بینی ها لذت ببرید.

شاید برای شما جالب باشد اما بسیاری از کانال های سیگنال ارز دیجیتال VIP که میلیون‌ها تومان وجه نقد از کاربران دریافت می نمایند، اطلاعات این سایت و موارد مشابه با آن را کپی و برای کاربران خود پیست می‌کنند.

  • سایت Tradingbeasts


سایت های خبری ارز دیجیتال

Tradingbeasts.com نیز یکی از معتبرترین سایت ها برای پیش بینی ارز دیجیتال است. این سایت نیز شرایط مشابه با کریپتوپریدیکشن دارد. با ورود به بخش کریپتو این سایت که لینک آن را برای شما درج کرده‌ایم، به لیست رتبه بندی ارزهای دیجیتال و قیمت آنها دسترسی خواهید داشت. در انتهای نوار هر یک از رمز ارزها دو آیکون مشاهده می‌کنید که یکی از آنها اطلاعات مربوط به آن رمز ارز را به شما نشان خواهد داد، و دیگری پیش بینی آن رمز ارز را به شما نشان می دهد. استفاده از این سایت حتی برای بچه ها نیز به راحتی امکان پذیر است. شما می‌توانید تحلیل های خود را با اطلاعات این سایت چک کرده و اشتباهات خود را اصلاح کنید. هم چنین امکان مشاهده پیش بینی قیمت به صورت ماه به ماه را نیز برای سال های آتی خواهید داشت.

نکته مثبت در باره این سایت پیش بینی رمز ارز به روز رسانی دائمی و نزدیک به هم اطلاعات مربوط به آن است. هر لحظه و بعد از اخبار و اتفاقات مختلف، شاهد تغییر در پیش بینی های این سایت نیز هستیم.

  • سایت Finder

Finder.com نیز یکی از سایت های عرضه کننده پیش بینی ارزهای دیجیتال مختلف است. هر چند استفاده از این سایت مانند دو سایت قبلی ساده نیست، اما با این حال به دلیل پیش بینی های جالبی که در سال های گذشته از سوی تحلیل گران آنها شاهد بودیم، ترجیح دادیم تا آن را نیز به شما معرفی کنیم. بهترین ارزهای دیجیتال بازار دائماً به دست تحلیل گران این سایت مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

  • سایت CryptoNewsZ


سایت های ارز دیجیتال خارجی

CryptoNewsZ در واقع یک است خبری برای رمز ارزها است و می‌توانید از این قابلیت آن نیز استفاده کنید. اما در بخش Forecast آن امکان مشاهده پیش بینی های به روز ارزهای دیجیتال محبوب و رتبه بالاها را خواهید داشت. این سایت نیز پیش بینی های خوبی برای رمز ارزها ارائه می‌نماید. می‌توانید آن را نیز در لیست بهترین سایت های ارز دیجیتال قرار داده و از آن کمک بگیرید.

  • سایت Walletinvestor


سایت های ارز دیجیتال خارجی

Walletinvestor یک سایت بسیار قدیمی و با سابقه در زمینه پیش بینی ارزهای دیجیتال است. فعالیت این سایت تنها به رمز ارزها محدود نشده و علاقمندان آموزش و پیش بینی بازار بورس و یا بازار سهام خارج و بازار فارکس نیز می‌توانند از اطلاعات این سایت استفاده نمایند. با ورود به بخش کریپتوکارنسی ها در این سایت می‌توانید اطلاعات جامعی درباره تک تک ارزهای دیجیتال داشته باشید. هم چنین نمودار پیش بینی قیمت هر یک  ارز رمز ارزها را نیز در آن مشاهده خواهید کرد.

  • سایت Longforcast سایت های ارز دیجیتال ایرانی

Longforcast نیز از بهترین سایت های ارز دیجیتال است که می‌توانید برای مشاهده تحلیل ها ئ پیش بینی های قیمت رمز ارزها تا سال ۲۰۲۵ از آن استفاده کنید. البته لانگ فورکست نیز تنها برای ارزهای دیجیتال توسعه پیدا نکرده و امکان مشاهده پیش بینی های آن برای بازار سهام و بازار فارکس را نیز خواهید داشت. کسانی که دوره بزرگان بورس ما را پشت سر گذاشته‌اند، اطلاعات جامعی درباره چنین سایت هایی دارند. تحلیل های مبتنی بر مدرن ترین روش های پرایس اکشن در این سایت به کار گرفته شده‌اند تا شما بتوانید بهترین راه‌حل‌ها برای ترید در بازار را در اختیار داشته باشید.

  • سایت Coinpredictor

CoinPredictor نیز یکی دیگر از سایت هایی است که می‌توانید با استفاده از آن برای پیش بینی ارزهای دیجیتال اقدام کنید. در این سایت نیز لیستی از رمز ارزها را مشاهده خواهید کرد که در انتهای نوار هر یک نمودار پیش بینی قیمت آن برای سال های آتی رسم شده است. با کلیک بر روی هر ارز نیز اطلاعات کامل‌تری درباره پیش بینی قیمت هر یک از ارزها خواهید داشت. استفاده از این سایت نیز می‌تواند نکات جالب توجهی درباره روند قیمت در بازار رمز ارزها در اختیار شما قرار دهد.

بهترین سایت های ارز دیجیتال رایگان

یکی از رایج ترین جستجوهای کاربران ایرانی برای پیدا کردن بهترین سایت های ارز دیجیتال رایگان است. این دست از کاربران به دنبال سایت هایی هستند که رمز ارزها را به صورت رایگان و یا با استفاده از اقداماتی به آنها ارائه می‌نماید. اگر منظور شما از این جستجو دسترسی به ایردراپ های رایگان بازار باشد، می‌توانید از سایت های معتبر برای این منظور استفاده کنید. دقت کنید که هر سایتی را برای انتخاب ایردراپ ها در نظر نگیرید. برای این منظور وب سایت های معتبری در دسترس است. البته ورود به ایردراپ هایی که از شما تقاضای دریافت وجه و یا سایر توکن ها دارند را نیز اصلاً پیشنهاد نمی‌کنیم. زیرا می‌توانند ریسک بسیار زیادی داشته باشند.

سایت های ارز دیجیتال ایرانی

اما اگر منظورتان از جستجوی بهترین سایت های ارز دیجیتال رایگان پیدا کردن سایت هایی است که رمز ارز رایگان به شما بدهند، بهتر است از مین جا مسری خود را عوض کنید. این سایت ها یا وجود خارجی ندارند و یا چیزی جز کلاهبرداری پشت آنها نیست. هنوز یک هزارم بیت کوین از چنین سایت هایی نیز به کاربران اهدا نشده است. از این رو توصیه می‌کنیم که وقت خود را برای این منظور تلف نکنید. برای احترام به حقوق شما عزیزان، ما هم لیستی از این سایت ها که بیشتر موجب تبلیغ آنها می‌شود، را درج نمی‌کنیم. چنین سایت هایی را از ذهن خود پاک کنید و به دنبال روش های منطقی سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال باشید.

حتما بخوانید : فارکس چیست

سایت های مشاهده قیمت ارز دیجیتال

یکی از پرکاربردی ترین سایت های ارزهای دیجیتال سایت هایی هستند که امکان مشاهده لحظه ای قیمت رمز ارزها را به شما نشان می‌دهند. این دسته از سایت ها نیاز مبرمی یک تریدر می باشند. در این باره می‌توان به هزاران سایت مختلف اشاره کرد. سایت هایی که هر یک مزیت ها و امکانات خاص خود را دارند. بسیاری از سایت هایی که در بندهای قبلی به آنها اشاره کردیم، در عین قابلیت های گفته شده، امکان مشاهده قیمت لحظه ای رمز ارزها را نیز برای شما فراهم می آورند. شما برای این منظور می‌توانید از خدمات همه آنها استفاده کنید. حتی اگر در یک صرافی ارز دیجیتال نیز عضویت داشته باشید، امکان مشاهده قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال را در آنها نیز خواهید داشت. اما با این حال در این بخش دو سایت اصلی و بهترین گزینه ها برای مشاهده قیمت لحظه ای ارز دیجیتال را با شما در میان می‌گذاریم.

سایت CoinmarketCap که در بالا به آن اشاره کردیم، بهترین گزینه برای این منظور است. شما می‌توانید با ورود به این سایت تعداد قابل و توجهی از رمز ارزها را مشاهده کرده و قیمت و اطلاعات آنها را نیز در دسترس داشته باشید. البته لازم به توضیح است که سایت کوین مارکت کپ در حال حاضر تبدیل به ی سایت مرجع شده و بسیاری از اطلاعات فاندامنتالی و یا منابع سایر سایت ها نیز از آن استخراج می‌شود. از این رو توصیه می‌کنیم که شما نیز از اطلاعات همین سایت برای این منظور استفاده کنید.

  • سایت Coingecko


سایت های ارز دیجیتال ایرانی

Coingecko نیز سایتی مشابه با Coin Market Cap است و اطلاعاتی مشابه با آن را در اختیار شما قرار می دهد. هر چند کوین مارکت کپ به مراتب سایت کامل‌تری است، اما با این حال شما می‌توانید از اطلاعات موجود در این سایت نیز برای مشاهده قیمت ارزهای دیجیتال استفاده نمایید. رتبه بندی ارزهای دیجیتال را در کوین جکو نیز می‌توانید مشاهده کنید. هم چنین اطلاعات فاندامنتالی و نمودارهای قیمت رمز ارزها نیز در دسترس شما خواهد بود.

سایت های استخراج ارز دیجیتال

سایت های مربوط به استخراج بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال نیز از جمله سایت هایی هستند که اهمیت قابل توجهی برای کاربران دارند. البته قبل از معرفی سایت های مناسب برای استخراج رمز ارزها باید نکته مهمی را با شما در میان بگذاریم.

سایت های ارز دیجیتال ایرانی

سایت های استخراج ارز دیجیتال دو دسته هستند. دسته اول سایت هایی هستند که از شما سوء استفاده نموده و با وعده اهدای ارز دیجیتال رایگان، از موبایل ها و کامپیوتر شما برای استخراج شخصی خود استفاده می‌کنند. هرگز وارد این سایت ها نشوید. برای استخراج بیت کوین، اتریوم و سایر رمز ارزها حتماً باید دستگاه‌های مورد نیاز و مدرن را در اختیار داشته باشید. در غیر این صورت از این بخش از مقاله گذر کرده و به بخش بعدی بروید.

اما کسانی که دستگاه‌های مدرن استخراج رمز ارز را در اختیار دارند، می‌توانند از سایت های زیر کمک بگیرند.

  • سایت ECOS

سایت ECOS یکی از سایت های با سابقه در این زمینه است که خدمات ارزنده‌ای را برای ماینرهای ارز دیجیتال فراهم کرده است. این سایت از سال ۲۰۱۷ مشغول به فعالیت و می‌توانید از آن برای استخراج رمز ارزهایی مانند بیت کوین، اتریوم، ریپل، بیت کوین کش، تتر و لایت کوین استفاده کنید. ریسک تقلب در این سایت بسیار پایین است.

  • سایت ChickenFast

ChickenFast نیز از سال ۲۰۱۵ در این زمینه فعالیت می‌نماید. در این سایت نیز امکان استخراج بیت کوین، اتریوم و بیت کوین کش را خواهید داشتو ریسک تقلب در آن پایین است و محیط کاربری ساده ای را نیز در اختیار شما قرار می دهد.

هم چنین می‌توانید از سایت های زیر نیز برای استخراج ارزهای دیجیتال کمک بگیرید.

سایت سال شروع به کار رمز ارزها ریسک
Trustcloudmining از سال ۲۰۱۷ … ,BTC, ETH پایین
BeMiner از سال ۲۰۱۸ BTC,ETH, Zcash پایین
Shamining از سال ۲۰۱۸ BTC پایین
USDminer از سال ۲۰۱۶ BTC, ETH, USDT, LTC, USDC, XRP, DASH, DOGE پایین

بهترین سایت های خرید ارز دیجیتال

برای خرید ارزهای دیجیتال توصیه ما به شما استفاده از خدمات صرافی است. از سایت های واسط برای این امر استفاده نکنید. صرافی هایی مانند کوکوین، کوینکس، بایننس، کراکن و … می‌توانند شرایط خرید راحت رمز ارزها را برای شما فراهم آورند. البته استفاده از خدمات صرافی بایننس برای ایرانی ها امکان پذیر نیست. اما سایر صرافی ها در این باره شرایط لازم را برای کاربران ایرانی فراهم آورده‌اند.

سایت های سیگنال دهی ارز دیجیتال

این دسته از سایت ها امکان تصمیم گیری درباره شرایط یک ارز دیجیتال را در آینده برای کاربر فراهم می آورند. هر چند به شما استفاده از سیگنال های مختلف چه رایگان و چه پولی را توصیه نمی‌کنیم، و حتی شما را از این امر برحذر می داریم، اما در ادامه سایت هایی را در این باره معرفی می‌کنیم که می‌توانید در جهت درست از آنها استفاده کنید.

  • سایت LunarCrush


سایت های ارز دیجیتال ایرانی

LunarCrush یک سایت چند منظوره و عالی برای بازار رمز ارزها است. از این سایت نیز می‌توانید اطلاعات و نکات مفیدی کسب کنید. لونارکراش با استفاده از یک سیستم تحلیلی بسیار عالی و البته پیچیده احساسات و شرایط کاربران را در بازار رمز ارزها مورد بررسی قرار داده و در نهایت بهترین ایده آل را در اختیار شما قرار می‌دهند. شاخص های مختلفی در این سایت مورد بررسی قرار می‌گیرند. دقت به این شاخص ها می‌تواند روند بازار هر یک از ارزهای دیجیتال را به شما نشان دهد. لونار ادعا کرده که با دسترسی به پایگاه‌های داده بسیار زیادی برای این منظور اقدام می‌نماید.

در این سایت علاوه بر تحلیل و ارزیابی ارزهای دیجیتالی، می‌توانید شاخص های مربوط به احساس کاربران درباره صرافی های ارزهای دیجیتال را نیز مشاهده کنید. در واقع امکان مشاهده کیفیت کار یک صرافی را نیز می‌توانید با این اطلاعات مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و بهترین گزینه را برای معاملات خود برگزینید.

  • سایت CoinForcast

CoinForcast یک سایت ارائه کننده سیگنال در زمینه کریپتوکارنسی ها است. البته باید بعد از ورود به سایت اپلیکیشن موبایلی آن را دانلود کرده و از طریق محتوای اپلیکیشن به این سیگنال ها دسترسی داشته باشید. توصیه ای به استفاده از آن نیز نداریم.

خدمات سیگنال سایت های ارز دیجیتال چقدر معتبر است؟

یکی از انواع سایت های ارز دیجیتال که به معرفی آن ها پرداختیم سایت هایی هستند که خدمات سیگنال رمز ارزها را برای خرید و فروش در اختیار کاربران قرار می دهند. این سایت ها و البته برخی از اپلیکیشن ها را می توان به دو دسته تقسیم کرد. دسته اول آنهایی هستند که این خدمات را با دریافت پول به صورت ماهانه ارائه می دهند که در بند بعدی به بررسی آنها خواهیم پرداخت. دسته دوم اما سایت هایی هستند که پیش بینی و تحلیل قیمت رمز ارزها را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می دهند و شما به راحتی می توانید تحلیل قیمت تمام ارزهای دیجیتال را در این سایت ها مشاهده کنید.

برای اینکه پاسخ ما به این سوال کاملاً بر اساس واقعیت باشد یک آزمایش ساده بر روی این سایت ها انجام دادیم. دقت کنید که بسیاری از سایت های ارائه دهنده خدمات سیگنال و تحلیل ارز دیجیتال سالها قبل این خدمات را ارائه می نمایند و شما می‌توانید پیش‌بینی‌های گذشته آنها درباره شرایط فعلی ارز های دیجیتال را نیز مشاهده کنید. با این حساب شما به سادگی می توانید به بررسی ها و تحلیل های گذشته آنها رجوع کرده و میزان موفقیت این تحلیل ها را بسنجید.

ما برای شما این آزمایش را انجام دادیم. واقعیت این است که در سال‌های گذشته استقبال از بازار ارز دیجیتال بسیار زیاد بود و بسیاری از رمز ارزها با رشد های انفجاری روبرو می شدند. به همین دلیل بسیاری از اطلاعات مربوط به تحلیل های گذشته نشان از رشد های انفجاری رمز ارزها در شرایط فعلی دارد که همگی آنها اشتباه از آب در آمده است. کمتر سایت ارائه دهنده خدمات سیگنال و تحلیل ارز دیجیتال را می توان مشاهده کرد که اطلاعات و تحلیل های درست از سال‌های گذشته تاکنون داشته باشد.

جالب است که همین موضوع باعث شده تا در حال حاضر این خدمات با احتیاط بسیار بیشتری ارائه شود و تحلیل ها و پیش بینی های مشاهده شده در همین سایت ها برای سالهای آتی به مراتب محتاطانه تر است.

این آزمایش ساده به ما ثابت کرد که درصد قابل توجهی از سیگنال ها و تحلیل های صورت گرفته در سایت های ارائه دهنده خدمات تحلیل و سیگنال ارز دیجیتال تحلیل های اشتباهی هستند و خیلی نمیتوان روی آنها حتی برای خرید کوتاه مدت یک ارز دیجیتال حساب کرد. اما با این حال برخی از سایت ها نیز هستند که در کنار تحلیل ها و سیگنال خرید و فروش ارز دیجیتال اطلاعات و نکات ارزنده ای درباره آینده رمز ارز ها در اختیار کاربران قرار می دهند که با استفاده از این اطلاعات و نکات شما می‌توانید تحلیل های شخصی به مراتب بهتری برای خود رقم بزنید.

آیا برای خرید سیگنال از سایت ها و اپلیکیشن های ارز دیجیتال اقدام کنیم؟

دسته دیگر از سایت ها و اپلیکیشن های ارائه دهنده خدمات سیگنال ارز دیجیتال آنهایی هستند که برای ارائه این خدمات هزینه هایی را به صورت ماهانه و یا چند ماه دریافت می کنند. درباره این سایت ها و اپلیکیشن ها دو دیدگاه مختلف را بایستی با شما در میان بگذاریم.

فارغ از اینکه تیم تحلیل و ارائه دهنده خدمات سیگنال این سایت ها چه کسانی هستند و چه قدرتی برای تحلیل رمز ارز ها و پیش بینی آنها دارند چیزی که مسلم است این افراد به هیچ وجه نتوانستند از قدرت تحلیلی خود برای رسیدن به سود در بازار استفاده کنند. رها کردن پتانسیل بازار فیوچرز ارز دیجیتال برای رسیدن به سود های قابل توجه و اکتفا کردن به هزینه های ماهانه که از فروش سیگنال دریافت می شود نشان از همین واقعیت دارد.

وقتی سری به این سایت ها و اپلیکیشن ها بزنید دلایل و بهانه های مختلفی را مشاهده خواهید کرد. بهانه هایی مانند ما در کنار سود خود در حال رسیدن به سود از طریق فروش سیگنال ها نیز هستیم از جمله دلایل معمول برای ارائه دهنده خدمات سیگنال در این سایت ها است. ذهن خود را با این حرف ها فریب ندهید. هیچکدام از سایت ها و اپلیکیشن های ارائه دهنده خدمات سیگنال ارز دیجیتال توانایی کسب سود در بازار را نداشته و تنها با ارائه سیگنال‌ های اشتباهی یا درست به دنبال درآمد زایی برای خود هستند.

در دیدگاه دوم نیز بایستی بررسی کنیم که چه تضمینی برای رسیدن به موفقیت توسط سیگنال ‌های چنین سایت هایی وجود دارد. پاسخ این سوال بسیار ساده است هیچ تضمینی وجود ندارد که هیچ، درصد قابل توجهی از استفاده کنندگان از این سیگنال ها نیز با شکست های بزرگ روبرو شده و در حال از دست دادن تمام سرمایه های خود هستند.

اطلاعات اشتباه درباره ارزهای دیجیتال در اینترنت زیاد است

نکته مهم دیگری که درباره سایت های ارز دیجیتال باید به بررسی آن بپردازیم این است که اطلاعات اشتباه و غلط زیادی در اینترنت و سایت ها درباره رمز ارز ها وجود دارد. این اطلاعات غلط هر یک به دلیلی وارد چنین سایت هایی شده‌اند. برخی از افراد و سایت ها با هدف کشاندن کاربران به سمت خرید یک ارز دیجیتال و تبلیغات برای آن چنین اطلاعات غلطی را در سایت خود قرار می‌دهند که یک روش تبلیغاتی کاملاً هدفمند برای چه منظوری است. دریافت پول از تیم توسعه دهنده رمز ارز های ناشناخته و آلت کوین ها و یا موارد این چنینی باعث شده تا چنین رفتاری از سوی این افراد سر بزند.

همچنین در نکته دوم باید یادآوری کنیم که بسیاری از این سایت ها قدرت تحلیلی خوبی نداشته و اطلاعات مندرج در سایت خود را از منابع نامعتبر تامین می نمایند. همین موضوع باعث شده تا اطلاعات اشتباه و غلط بسیار زیادی درباره رمز ارز ها در اینترنت پراکنده شود و دسترسی شما به چنین اطلاعاتی نیز می‌تواند یک خطر بسیار بزرگ برای سرمایه گذاری شما باشد. بنابراین توصیه می‌کنیم که حتماً برای تحلیل فاندامنتال ارز دیجیتال از اطلاعات موجود در سایت های معتبر و مرجع استفاده کنید و هرگز استفاده از سایتهای ناشناخته را در دستور کار خود قرار ندهید. شبکه های اینستاگرامی و کانال های تلگرامی نیز دقیقاً شرایطی مشابه با همین وضعیت دارند. بنابراین در استفاده از اطلاعات آنها نیز باعث ای نهایت دقت و احتیاط را داشته باشید و بی گدار به آب نزنید. دقت کنید که این اطلاعات ممکن است باعث تصمیم گیری های فوق‌العاده اشتباه از جانب شما در امر سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال شوند.

آیا باید از همه سایت ها استفاده کنیم؟

خیر. واضح است که نمی‌توان از همه این سایت ها استفاده کرد. با توجه به اینکه هر کس سلیقه ای در انتخاب سایت دارد، از این رو تصمیم گرفتیم تا بهترین سایت های ارز دیجیتال برای کاربردهای مختلف را به شما معرفی کنیم. اما بعد از انتخاب یکی از آنها در هر کاربرد بهتر است بقیه را فراموش کنید. زیرا چنین فرآیندی می‌تواند باعث سردرگمی شما شود. اگر به این موضوع دقت نکنید، علاوه بر بهینه تر نشدن معاملات شما در بازار، شاهد اشتباهات زیادی نیز از سوی خود خواهید شد.

خود ما نیز از بسیاری از این است ها استفاده‌ای نداریم. یکی دو سایت خبری به همراه تردینگ ویو و البته کوین مارکت کپ می‌تواند تمام نیازهای شما را برای دسترسی به اطلاعات مورد نظر برای ترید در بازار ارزهای دیجیتال را فراهم آورد.

بهترین سایت های ارز دیجیتال در تحلیل آنچین

در معرفی بهترین سایت ‌های ارز دیجیتال بایستی به بررسی برخی از سایت‌ها بپردازیم که امکان استفاده از آنها برای تحلیل آنچین و آنالیز داده‌های بلاکچین‌های مختلف برای شما موجود باشد. تحلیل آنچین ارز دیجیتال به این معنا است که شما در این روش تحلیلی باید داده‌ها و آمارهای مربوط به شبکه‌های بلاکچین مختلف را با یکدیگر مورد ارزیابی و مقایسه قرار داده و تصمیم بگیرید که رفتار معامله‌گران بزرگ این شبکه‌ها چگونه است.

به عنوان مثال فرض کنید که اکثریت معامله‌گران در حال نگهداری از بیت کوین ‌ها هستند و خبری از فروش بیت کوین در صرافی‌ها وجود ندارد اما در همان لحظه قیمت بیت کوین در حال کاهش است. در چنین مواقعی به راحتی می‌توان به این نتیجه رسید که هرچند قیمت بیت کوین در حال کاهش است اما با توجه به عدم فروش  کوین ‌ها توسط کاربران و معامله‌گران بزرگ بایستی منتظر افزایش قیمت‌های قابل توجه در آینده این ارز دیجیتال باشیم.

حالا سوال بسیار مهم اینجاست که چگونه می‌توانیم به چنین اطلاعاتی دسترسی داشته باشیم و بهترین سایت ‌های ارز دیجیتال برای دسترسی به داده‌های آنچین شبکه‌های بلاکچین و رمز ارزهای مختلف کدام است. وقتی صحبت از بهترین سایت ‌های ارز دیجیتال برای دسترسی به داده‌های آنچین شبکه‌های رمز ارزها می‌کنیم اولین سایتی که به ذهن همه ما می‌رسد سایت گلس نود است. این سایت به عنوان مرجع اصلی تحلیل آنچین شناخته می‌شود و اکثر کاربران در حال استفاده از داده‌های آن برای آنالیز یط مختلف حاکم بر بازار ارز دیجیتال هستند و از این داده‌ها حتی برای سرمایه‌ گذاری و خرید و فروش رمز ارزها نیز استفاده می‌نمایند.

دقت داشته باشید که بسیاری از داده‌های موجود در سایت گلس نود به صورت رایگان در اختیار تمام کاربران قرار می‌گیرد و شما می‌توانید از همین داده‌های رایگان نیز آنالیز فوق العاده جذابی بر روی شرایط رمز ارزهای مختلف داشته باشید. در این بین برخی از داده‌ها نیز در دسترسی رایگان در اختیار شما قرار نخواهد گرفت و برای استفاده از آنها نیاز است تا هزینه قابل توجهی را پرداخت کنید. مسلماً پرداخت هزینه استفاده از داده‌های حرفه‌ای در سایت گلس نود برای بسیاری از کاربران ایرانی در دسترس نیست اما راهکاری هم برای این موضوع وجود دارد.

بسیاری از سایت ‌های دیگر هم هستند که بسیاری از داده‌های آنچین سایت گلس نود را به صورت جداگانه در اختیار شما قرار می‌دهند و تنها کافیست برای شناخت این سایت‌ها و دسترسی به این اطلاعات نوع اطلاعات مورد نظر خود را در گوگل جستجو کنید تا به آنها دسترسی کامل پیدا کنید.

سایت های ارز دیجیتال ایرانی

شما از چه سایت هایی استفاده می‌کنید؟

معرفی بهترین سایت های ارز دیجیتال به پایان نرسیده است. این مقاله دائماً به روز رسانی شده و هر بار با مشاهده یک سایت جدید بهتر نسبت به سایت های معرفی شده در بالا، آن را نیز به این لیست اضافه خواهیم نمود. اما شما نیز می‌توانید در این راه با ما همراه باشید. اگر پیشنهادی برای استفاده از یک سایت دارید، می‌توانید آن را در بخش دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید. بی‌صبرانه منتظر شنیدن نظرات شما درباره سایت های معتبر ارز دیجیتال هستیم.

هم چنین اگر موضوعی در ذهن دارید که برای رسیدن به اطلاعات لازم برای آن به دنبال یک سایت خوب هستید، آن موضوع را نیز برای ما درج کنید تا در صورت ممکن اطلاعات خود را با شما به اشتراک بگذاریم. کانون بورس همراه شما در بازار ارزهای دیجیتال است.

ترتیب پیشنهادی مطالعه مقالات این بخش...

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روش‌های پرداخت و ثبت نام

ارزش دوره: ۱8٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

قیمت جشنواره: ۱4/۸۰۰/۰۰۰ تومان

پیش پرداخت: 2٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

روش‌های پرداخت و ثبت نام

ارزش دوره ۱۷٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

قیمت جشنواره: ۱۳/۸۰۰/۰۰۰ تومان

تماس فوری با شما

موضوع تماس با شما: