ضمن تبریک سال نو، به اطلاع می رساند از تاریخ 26 اسفند ماه 1402 لغایت 25 فروردین ماه 1403، تمامی کلاس های حضوری کانون بورس برگزار نخواهند شد.
لوگو کانون بورس
نوروز مبارک

سیگنال رایگان ارز دیجیتال + آموزش سیگنال گیری و استفاده

سیگنال رایگان ارز دیجیتال
شما در حال مطالعه مقاله ۳۹ از ۴۷ در این سرفصل آموزش رایگان هستید.

سیگنال رایگان ارز دیجیتال عبارتی که حتی از بسیاری از رمز ارزهای موجود در بازار نیز زودتر معروف شده و به عنوان یک کلمه کلیدی پرتکرار در میان فعالان و سرمایه گذاران بازار رمز ارزها در حال جستجو است. این عبارت در حال حاضر تبدیل به منبع درآمد بسیار بزرگی برای برخی از افراد سودجو در بازار ارز دیجیتال شده و خیلی ها در سال‌های اخیر از طریق ارائه خدمات سیگنال ارز دیجیتال درآمد های چند صد میلیون تومانی را برای خود رقم زده اند. اما واقعا پشت پرده خدمات سیگنال ارز دیجیتال چه خبر است و چه کسانی در حال ارائه این خدمات در بازار ایران هستند؟ آیا می توان به کانال سیگنال ارز دیجیتال تلگرام اعتماد کرد و سیگنال های ارائه شده در این کانال ها تا چه حد مطمئن هستند؟

در این مقاله از آموزش رایگان ارز دیجیتال در کنار شما هستیم تا به صورت کامل و جامع به بررسی شرایط سیگنال ارز دیجیتال پرداخته و نکات بسیار مهم و تجربی در زمینه ی آموزش استفاده از سیگنال ارز دیجیتال را با شما در میان بگذاریم. واقعیت این است که در سال‌های اخیر افراد زیادی با ارائه این خدمات به سود های قابل توجه و چند صد میلیونی رسیده و در عوض کاربران این سیگنال ها روز به روز شاهد افت ارزش در دارایی های خود هستند. از این رو اگر حتی یک درصد نیز به فکر استفاده از خدمات سیگنال رایگان ترید آیا سیگنال ارز دیجیتال تلگرام افتاده و با تبلیغات این چنینی روبرو شده حتماً باید این مقاله را تا انتها با ما مطالعه کنید. علاوه بر ارائه نکات بسیار ارزنده درباره این خدمات سعی داریم تا در انتها سیگنال های فوق العاده جذابی را نیز با شما در میان بگذاریم که با استفاده از آن‌ها می‌توانید روند رو به رشدی را در انجام معاملات خود در بازار برای خود ایجاد کنید.

در انتهای مقاله همچنین شما به این توانایی و درک خواهید رسید که حتی خودتان نیز می‌توانید از کانال سیگنال ارز دیجیتال در تلگرام داشته باشید و به جای کاربر بودن در این خدمات، ارائه دهنده آن باشید.

کاربران سیگنال ارز دیجیتال درآمد بیشتری دارند یا صاحبان کانال سیگنال ارز دیجیتال در تلگرام؟ شما انتخاب خواهید کرد!
راهنمای مطالعه نمایش

سیگنال ارز دیجیتال چیست


قبل از پرداختن به آموزش استفاده از سیگنال ارز دیجیتال و نحوه ارائه سیگنال رایگان ترید در سایت ها و کانالهای مختلف لازم است تا ابتدا شما را با مفهوم سیگنال و شرایط آن آشنا کنیم. سیگنال ارز دیجیتال اصطلاحاً به مشخصات و شرایط یک معامله اطلاق می شود که قبل از رسیدن بازار به شرایط ورود آن اعلام می گردد. به عنوان مثال فرض کنید که در حال حاضر قیمت بیت کوین در حال حاضر نزدیک به ۲۰ هزار دلار است. اگر معامله گری با توجه به استراتژی معاملاتی خود در ارز دیجیتال به این نتیجه برسد که در صورت رسیدن قیمت بیت کوین به ۲۰ هزار دلار شرایط لازم برای خرید آن به وجود خواهد آمد می تواند یک سیگنال خرید بیت کوین را با توجه به شرایط استراتژی معاملاتی خود معرفی کند. این سیگنال ارز دیجیتال میتواند مشخصات زیر را داشته باشد.

  • قیمت ورود: ۲۰۰۰۰ دلار
  • حد سود: ۲۰۵۰۰ دلار
  • حد ضرر: ۱۹۸۰۰ دلار

این اطلاعات و مشخصات حداقل مواردی است که برای یک سیگنال ارز دیجیتال بایستی در دسترس باشد. اگر در یک کانال سیگنال ارز دیجیتال با این حداقل مشخصات روبرو نشدید و تنها سیگنال دهنده اقدام به ارائه قیمت ورود و حد سود کرده بود عملاً سیگنال مورد نظر کیفیت لازم را نداشته و به هیچ وجه نمی توان به آن اطمینان کرد. همچنین در برخی موارد حرفهای اطلاعات دیگری مانند میزان مدیریت سرمایه و حجم مناسب برای سرمایه گذاری و درصد احتمال موفقیت سیگنال نیز ارائه می شود.

در حال حاضر سیگنال ارز دیجیتال تبدیل به یک روش درآمدزایی برای بسیاری از کاربران شده و این خدمات برخلاف انتظار نیاز به هزینه های قابل توجهی خواهد داشت. به عنوان مثال شما برای عضویت در یک کانال سیگنال ارز دیجیتال در تلگرام نیاز است تا هزینه های ۳۰۰ هزار تا ۲ میلیون تومانی را برای هر ماه پرداخت کنید. البته در برخی از سایت ها و کانال ها نیز شاهد ارایه سیگنال رایگان ارز دیجیتال هستیم. به عنوان مثال شما می توانید با استفاده از بخش تحلیل تکنیکال روزانه بیت کوین در سایت کانون بورس هر روز صبح سیگنال نوسان قیمت بیت کوین را مشاهده کرده و از آن برای بررسی شرایط معاملاتی خود نیز استفاده نمایید.

بازار سیگنال نه فقط در بازار ارز دیجیتال بلکه در سایر بازارهای مالی نیز به همین ترتیب رایج بوده و ارائه می شود. همانطور که در آموزش رایگان بورس و آموزش رایگان فارکس نیز اشاره کردیم چنین سیگنال‌هایی در این بازارها نیز رایج است و بسیاری از کاربران به طرق مختلف در حال دریافت درآمد و پول از طریق فروش سیگنال در بازار هستند. البته این که این سیگنال ها ارزش خرید و عضویت دارد یا خیر مسئله این است که در این مقاله سعی داریم به صورت کامل به آن بپردازیم. با یک فنجان چای داغ این مقاله جذاب و داغ را با هم ادامه میدهیم.


خدمات سیگنال ارز دیجیتال تلگرام


سیگنال رایگان ترید در بازار امروز بیشتر شبیه یک تبلیغات برای جذب مخاطب شده است. کمتر کانال و یا سایتی را می توان پیدا کرد که در حال ارائه خدمات سیگنال رایگان ارز دیجیتال باشد و بیشتر کانال ها و سایت های موجود سعی می کنند تا از این طریق به درآمد برسند. اینکه در پشت پرده این سیگنال ها چه میگذرد و چه کسانی در حال ارائه خدمات سیگنال ارز دیجیتال به صورت رایگان و غیر رایگان هستند موضوعی است که بایستی در معرفی خدمات سیگنال ارز دیجیتال تلگرام به آن بپردازیم.

شبکه اجتماعی تلگرام به دلیل شرایط و ویژگی هایی که دارد بستر مناسبی برای ارائه خدمات سیگنال ارز دیجیتال و یا سیگنال سایر بازارهای مالی از جمله بازار بورس و بازار فارکس شده و نه فقط کاربران ایرانی بلکه کاربران جهانی با استفاده از مزیت های این اپلیکیشن به دنبال ارائه این خدمات هستند.

در خدمات سیگنال ارز دیجیتال تلگرام معمولاً تمام مشخصات و ویژگی های یک سیگنال همگی در یک پست قرار داده شده و در اختیار مخاطبین قرار می گیرد. در موارد نادری نیز شاهد همراه شدن یک نمودار که روند نوسانات قیمت سیگنال مورد نظر را نشان می دهد را نیز خواهید بود که این موضوع می‌تواند یک آپشن در این خدمات محسوب شود. افرادی که به دنبال استفاده از انواع سیگنال های بازارهای مالی و سرمایه گذاری در کانال های تلگرامی هستند به صورت مستقیم به این کانالها دسترسی نخواهند داشت زیرا معمولاً به صورت Private اداره می شوند.

افراد و شرکت های ارائه دهنده خدمات سیگنال ارز دیجیتال تلگرام معمولاً در کنار کانال اصلی که به کانال VIP معروف است یک کانال دیگر برای معرفی این خدمات دارند که به صورت عمومی بوده و امکان عضویت در آن بسیار ساده و رایگان است. این کانال به عنوان یک پوشش و ویترین برای تبلیغات و جذب مخاطب استفاده می‌شود و در نهایت مخاطبین کانال می توانند با دریافت لینک عضویت در کانال خصوصی و همچنین پرداخت حق عضویت ماهانه برای ورود به کانال اصلی و دریافت سیگنال ها اقدام نمایند.

تبلیغات و بحث های بسیار شیرینی در کانال عمومی سیگنال ارز دیجیتال تلگرام مطرح می شود که دیدن آن ها معمولاً مخاطبین را مجذوب عضویت در کانال اصلی می‌نماید. یکی از اصلی ترین و مهم ترین تبلیغات ارائه شده در این کانال معرفی سود های مربوط به کانال خصوصی به صورت حقیقی یا دروغی و تبلیغاتی است. دائماً در کانال ویترین صحبت از پولدار شدن و رسیدن به سود های قابل توجه در کانال خصوصی می شود و افرادی که در کانال خصوصی عضویت دارند به عنوان افراد با درآمدهای قابل توجه در ماه‌های گذشته معرفی می شوند.

ارائه سیگنال های سوخته بعد از رسیدن به سود که معمولاً پیش بینی آن ها بسیار ساده است و یا ارائه چت های خصوصی با افراد عضو در کانال خصوصی که در حال تقدیر و تشکر از زحمات و خدمات مسئولین سیگنال دهنده هستند از دیگر تبلیغات و مواردی است که در کانال عمومی شاهد آن خواهید بود. واقعیت این است که با دیدن این تبلیغات و سودهای معرفی شده چنان وصفی در وجود افراد سرمایه گذار و مخصوصاً افراد شکست خورده و ناآگاه در بازار ارز دیجیتال و سایر بازارهای مالی به وجود می آید که عدم ورود به کانال خصوصی نیاز به پیشه کردن تقوا خواهد داشت. اما در کنار شما هستیم تا یک ورق جلوتر را به شما نشان داده و شرایط حاکم بر کانال خصوصی این خدمات را نیز در ادامه به شما معرفی کنیم.

سیگنال رایگان ارز دیجیتال

ویژگی های کانال سیگنال ارز دیجیتال تلگرام


در اولین قدم به معرفی ویژگی های سیگنال ها و خود کانال خصوصی ارائه دهنده خدمات سیگنال ارز دیجیتال در تلگرام می پردازیم که شناخت شما نسبت به ماهیت این خدمات بیشتر شود. احتمال نگرش ما از افراد ارائه دهنده خدمات سیگنال ارز دیجیتال و یا سیگنال سایر بازارهای مالی در تلگرام و یا سایت های مختلف هستی از همین الان به شدت از دست ما عصبانی شده و حتی ممکن است از ادامه مطالعه مقاله نیز اجتناب کنید. اما اگر تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید صحبت‌های خوبی برای شما نیز خواهد شد و شما نیز می‌توانید از این اطلاعات برای ارائه خدمات بهتر و همچنین جذب مخاطب بیشتر و بهتر استفاده نمایید. البته به شرطی که صداقت سرلوحه اصلی خدمات شما باشد.

دقت داشته باشید که ویژگی ها و مشخصاتی که در ادامه برای کانال سیگنال ارز دیجیتال تلگرام معرفی میکنیم عمومیت داشته و برای اکثریت کانال ها به همین ترتیب است. در این بین کانال هایی هم هستند که این خدمات را به صورت کاملاً حرفه ای ارائه داده و استفاده از خدمات آنها ممکن است باعث رسیدن به سودهای قابل توجهی برای شما شود. البته ما از این کانال ها ندیدیم. ممکن است از شما بگردید و چندین میلیون تومان هزینه کنید پیدا کنید که ما بعید می دانیم. همچنین دقت داشته باشید که ارائه ویژگی‌ها و مشخصات بیشتر برای این است که آگاهی های شما را نسبت به این خدمات بیشتر کنیم تا از این پس برای پولی که برای دریافت یک خدمات هزینه میکنید ارزش قائل باشید و قبل از هر چیزی بدانید که چه چیزی در پس این کانالها منتظر شما خواهد بود.

چندی پیش بود که برای تحقیق بیشتر برای مطالعه در این باره و همچنین نگارش این مقاله با مدیریت یکی از این کانال ها صحبت می کردیم. کانال مورد نظر در حدود پنج ماه فعالیت خود هر ماه با تبلیغات ۵۰ درصد تخفیف حق عضویت ماهانه خود را برای سیگنال ارز دیجیتال تلگرام ۱۲۰ تتر اعلام کرد. اتفاقی که هر ماه و هر ماه برای آن تکرار می‌شد و اتفاقاً یکی از شگردهای اصلی کانال های ارائه دهنده خدمات سیگنال ارز دیجیتال در تلگرام نیز است. در زمان نگارش این مقاله دلار در بازار آزاد ایران ۳۳ هزار تومان است و تتر در صرافی داخلی ارز دیجیتال با قیمت های کمی بالاتری نسبت به این در حال معامله است. با یک حساب سرانگشتی این کانال برای ارائه خدمات خود در طول یک ماه نزدیک به ۴ میلیون تومان هزینه دریافت می نماید.

جالب اینجاست پیدا کنید که بزرگترین شرکت های نرم افزاری مانند گوگل و یا مایکروسافت برای ارائه خدمات ماهانه خود در نرم افزار های فوق العاده جذاب و کاربردی هزینه های در حدود ۱۰ تا ۱۵ دلار دریافت می نمایند. واقعاً جای تفکر و تعقل دارد که چرا افرادی در جامعه ما حاضر به پرداخت ۴ میلیون تومان برای استفاده از خدمات یک سیگنال ارز دیجیتال در تلگرام می شوند که هیچ شناختی نسبت به ارائه دهنده این خدمات نداشته من نمی دانند که در پس این کانال چه کسی در حال عرضه این سیگنال ها است.

۱- در بیشتر مواقع دانش تحلیلی صاحبان کانال ها بسیار کم است

بگذارید خیلی راحت برای شما عرض کنیم که درصد قابل توجهی از افرادی که در حال ارائه خدمات سیگنال ارز دیجیتال تلگرام دارند شناخت بسیار کمی نسبت به بازار ارز دیجیتال داشته و حتی بسیاری از آنها یک حساب کاربری در یکی از انواع صرافی ارز دیجیتال نیز ندارند. افرادی که هم سن و سال و جوان که با توجه به مزیت های بسیار بالا و درآمد قابل توجه از طرقی که در ادامه معرفی می‌کنیم سیگنال های ارز دیجیتال را به کاربران ارائه کرده و در ازای آن هزینه هنگفتی را دریافت می نمایند. اگر شما در تلگرام صد کانال ارائه دهنده خدمات سیگنال ارز دیجیتال مشاهده کرده باشید احتمالاً ۶۰ تا ۷۰ مورد از آنها شرایط این چنینی داشته و صاحبان این کانال ها کوچکترین شناختی نسبت به بازار ارز دیجیتال و یا تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال نداشته و تنها ارائه دهنده این خدمات هستند.

دسته دوم از افرادی که وارد بازار ارائه خدمات سیگنال ارز دیجیتال تلگرام شده‌اند کسانی هستند که دوره آموزش ارز دیجیتال و یا دوره فارکس و دوره آموزش بورس را سپری کرده و شناخت نسبی درباره این بازارها و شرایط تحلیل آن ها رسیده اند. اما هرگز نتوانستند از معلومات و دانستنی های خود برای رسیدن به سود در بازار واقعی استفاده کرده و در واقع شکست خورده های بازارهای مالی در انجام معاملات می باشند. اگر در اینترنت جستجو کرده باشید برای دوره ارز دیجیتال و یا دوره فارکس و حتی دوره بورس دهها و صدها پکیج آموزشی و کلاس های حضوری وجود دارد که بسیاری از آنها حتی کیفیت پرورش یک سرمایه‌ گذاری معمولی را نیز ندارد چه برسد به پرورش سرمایه گذاران موفق.

واقعیت این است که تعداد دوره های حضوری و پکیج های آموزشی بازارهای مالی و سرمایه گذاری با کیفیت بالا در بازار ایران به شدت کم هستند و در اکثر موارد دوره های موجود تنها کپی پیست از اطلاعات گسترده موجود در اینترنت می باشند که سعی کردن این اطلاعات را دسته بندی کرده و به صورت یک پکیج در اختیار دانشجویان قرار دهند.

شما می‌توانید ها و صدها مورد از این پکیج ها و آموزش ها را در اینترنت پیدا کنید و بعد از مطالعه آنها به این نتیجه خواهید رسید که دوره مورد نظر هیچ کمکی برای رسیدن به درآمد به شما نخواهد کرد. البته شایان ذکر است که بسیاری از این پکیج ها و دوره ها اطلاعات مفید خوبی را درباره بازار ارز دیجیتال در اختیار کاربر قرار می دهد اما این اطلاعات به هیچ وجه کارایی لازم برای انجام معامله و کسب سود در بازارهای مالی را نداشته و تنها مقالات نظری هستند که اطلاعات کاربران را درباره این بازارها افزایش میدهند. در نقطه روبرو درصد قابل توجهی از افرادی که به دنبال دریافت خدمات آموزش تحلیل ارز دیجیتال و فارکس و بورس می روند نیز از این پکیج ها و دوره ها استفاده کرده و عملا نمی توانند روند موفقیت را در بازار برای خود ایجاد کنند.

این دسته از افراد بعد از شکست های پرتکرار تصمیمات مختلفی می گیرند. بخشی از آنها ترجیح می دهند که برای همیشه سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال و سایر بازارهای مالی را کنار گذاشته و به دنبال استفاده از سرمایه گذاری های مانند سرمایه گذاری در بازار مسکن و سرمایه گذاری در بازار خودرو استفاده نمایند. برخی سعی می‌کنند با بالا بردن اطلاعات خود در زمینه ی آموزش بازارهای مالی فعالیت کرده و درصدی هم وارد بازار ارائه خدمات سیگنال ارز دیجیتال تلگرام میشوند. در صورتی که شما از خدمات کانال های تلگرامی با این پیش زمینه استفاده کنید در حال استفاده از سیگنال ها و معاملاتی هستید که خود صاحب آنها به هیچ وجه نتوانست از آنها در بازار به درآمد برسد. البته در این بین معاملاتی نیز خواهند بود که به موفقیت رسیده و پوزیشن مورد نظر با سود بسته شود اما موضوع اصلی برآیند کل معاملات و پوزیشن های قرار داده شده در کانال مورد نظر خواهد بود.

۲- سیگنال ها معمولا کپی شده از کانال های تلگرامی خارجی هستند

شاید برای شما کمی عجیب به نظر برسد اما درصد قابل توجهی از کانال های ارائه دهنده خدمات سیگنال ارز دیجیتال در تلگرام مخصوصاً آنهایی که تجربه و شناخت کافی نسبت به تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال و بررسی شرایط رمز ارز ها را ندارند در حال کپی کردن برخی از سیگنال های موجود در چند کانال خارجی هستند. عنوان سال بارها و بارها مشاهده شده است که برخی از افراد با عضویت در یکی از کانال های ارائه دهنده سیگنال ارز دیجیتال رایگان و یا پولی خارجی این سیگنال ها را کپی کرده و در کانال خصوصی و با دریافت هزینه های قابل توجه به دست افراد ایرانی می رساند.

در این بین این افراد با اضافه کردن هزینه و شهریه عضویت در کانال تلگرامی خود علاوه بر اینکه هزینه عضویت در کانال خارجی را به راحتی در می آورند می توانند به درآمد قابل توجهی نیز برسند. به عنوان مثال ممکن است این فرد با پرداخت ۳۰ دلار به کانال خارجی از یک ماه خدمات آنها استفاده کرده و در عوض با وضعیت در آوردن ۱۰۰ تا ۲۰۰ نفر و دریافت ۵۰ دلار از آنها سرمایه هنگفتی برای خود ایجاد نماید. مثال هایی از این مورد در تلگرام برای ارائه خدمات سیگنال ارز دیجیتال بسیار زیاد هستند. نکته جالب اینجاست که بسیاری از این کانال ها و افراد حتی به خود زحمت تغییر دادن نحوه نگارش سیگنال های دریافت شده در کانال های خارجی را نیز نداده و آنها را با همان شرایط و همان نوع نگارش در کانال اصلی خود نیز تکرار می نمایند.

نکته بسیار جالب درباره این دسته از کانالهای نسبت معمولاً صاحبان این کانال ها کمترین شناخت را نسبت به بازار ارز دیجیتال داشته و اگر شما درباره هر یک از این  سیگنال‌ ها و شرایط آنها سوالی داشته باشید عمل نمی تواند به خوبی پاسخگوی نیاز شما باشند و معمولا سعی میکنند با جملات و صحبت های گمراه کننده شما را نسبت به سیگنال مورد نظر قانع نمایند.

۳- همیشه سیگنال های برنده دنبال می شوند

سیگنال رایگان ارز دیجیتال

در برخی مواقع شاهد هستیم که برخی از این سیگنال ها به صورت رایگان در کانال عمومی نیز برای جذب مخاطب بیشتر ارائه می‌شود و یا صاحبان کانال ها همزمان با ارائه یک سیگنال پله پله شرایط و تغییرات آن را نیز دنبال نموده و آن را به گوش مخاطبان خود نیز می رسانند. این موضوع یکی از پر چالش ترین بخش های ارائه دهنده خدمات سیگنال ارز دیجیتال تلگرام است.

دقت داشته باشید که اگر شما به گذشته و تاریخچه این کانال ها نگاه کنید معمولاً تمام سیگنال ها و بخش قابل توجهی از آنها سیگنالهای موفق هستند و تنها یکی دو مورد و یا حتی در بسیاری از موارد مورد از سیگنال‌ ها بازنده نبوده است. اما وقتی پای صحبت بهترین و موفق ترین سرمایه گذاران و تحلیل‌گران بازار ارز دیجیتال می‌نشینیم آنها بر این عقیده هستند که تنها حدود ۷۰ درصد از سیگنال های آنها در بازار با موفقیت همراه شده و ۳۰ تا ۴۰ درصد از معاملات خود را با ضرر یا بدون سود می بندند. اما چه می‌شود که این دسته از کانالها با ۹۵ تا ۱۰۰ درصد سیگنال های موفق همراه هستند سوال بسیار جالبی است که ما هم از این افراد داریم.

دقت داشته باشید که یکی از راه حل های گول زننده برای ارائه سیگنال های با صد در صد موفقیت در بازار ارز دیجیتال عدم استفاده از حد ضرر و یا قرار دادن حد ضرر های بسیار بزرگ است. به عنوان مثال در یکی از موارد در تحقیقات صورت گرفته ما به سیگنالی برخوردیم که زمان آغاز آن در کانال مورد نظر به حدود دو ماه قبل باز می گشت. سیگنال که برای بازار فیوچرز ارز دیجیتال اعلام شده بود و حداکثر زمان آن معمولاً یک هفته تا نهایت ۱۰ روز است. در تمام این دو ماه سیگنال مورد نظر وارد ضرر شده و روند منفی را طی کرده و بعد از دو ماه قیمت دوباره برگشته و با کمی سود سیگنال مورد نظر بسته شده است. آیا این یک معامله موفق برای شما در بازار ارز دیجیتال است؟

دقیقا به همین دلیل در ابتدای مقاله اشاره کردیم که یکی از اصلی ترین و مهمترین مشخصات یک سیگنال ارز دیجیتال به صورت رایگان و چه به صورت غیر رایگان وجود حد ضرر برای آن است. همچنین شما باید دقت داشته باشید که حد ضرر یک سیگنال حتماً باید از حد سود آن کوچکتر باشد. سیگنال که در بالا اشاره کردیم به حدود ۸۰ درصد ضرر نیز رسیده بود و در نهایت با ۱۰ درصد سود بسته شد. رسیدن به ۸۰ درصد ضرر و در نهایت بسته شدن یک معامله با سود ۱۰ درصد یک فاجعه است. تصور کنید که شما یک میلیارد تومان در این سیگنال سرمایه گذاری کرده باشید که با ضرر ۸۰ درصدی سرمایه شما به حدود ۲۰۰ میلیون تومان کاهش پیدا کرده است باشد. در چنین مواقعی احتمال بروز صدمات فوق العاده سنگین مانند سکته های قلبی در افراد به شدت افزایش پیدا میکند.

به عنوان یک راه حل برای برطرف کردن این چالش شما میتوانید از یک اصطلاح بسیار ساده اما فوق العاده مهم در فرایند مدیریت سرمایه در بازار ارز دیجیتال به عنوان نسبت حد سود به حد ضرر یا ریوارد به ریسک استفاده کنید. در یک فرمول بسیار ساده شما می توانید حد سود یک سیگنال را در حد ضرر آن تقسیم کنید. عدد به دست آمده حتماً باید بزرگتر و یا حداقل مساوی با یک باشد. حد سود یک معامله از تفریق قیمت تارگت از قیمت اصلی و همچنین حد زیر یک عامل راست تفریق قیمت ضرر نهایی از قیمت اصلی به دست خواهید آورد.

به عنوان مثال فرض کنید که سیگنالی با مشخصات زیر را دریافت کرده‌اید.

  • قیمت ورود: ۲۰۰۰۰ دلار
  • حد سود: ۲۰۵۰۰ دلار
  • حد ضرر: ۱۹۸۰۰ دلار

برای تعیین نسبت ریوارد به ریسک این سیگنال تنها کافیست اختلاف میان حد سود و قیمت ورود و همچنین حد ضرر با قیمت ورود را به هم تقسیم کنید. با تقسیم عدد ۵۰۰ بر ۲۰۰ نسبت ریوارد به ریسک حین معامله در حدود ۲.۵ خواهد شد که نسبت فوق العاده خوبی است و نشان از یک سیگنال عالی را دارد. البته به شرط اینکه استراتژی مورد استفاده برای آن نیز قدرت کافی را داشته و در نهایت معامله با سود بسته شود. در صورتی که نسبت به دست آمده کمتر از یک باشد ورود به معامله مورد نظر به هیچ وجه منطقی نخواهد بود.

همچنین به عنوان یک نکته بسیار مهم است و برای آنهایی که در بازار فیوچرز ارز دیجیتال فعالیت می نمایند دقت به قیمت لیکویید شدن است. قیمت لیکویید شدن در واقع قیمتی است که با رسیدن قیمت ارز دیجیتال مورد نظر به آن عملاً معامله شما بسته خواهد شد و شما تمام سرمایه در نظر گرفته شده برای آن معامله را در بازار فیوچرز از دست خواهید داد. دقت داشته باشید که:

  • اولاً حد ضرر در یک معامله در بازار فیوچرز ارز دیجیتال نمی تواند بیشتر از قیمت لیکویید شدن آن معامله باشد.
  • ثانیاً با رسیدن به قیمت لیکویید شدن عمل شما تمام دارایی در نظر گرفته شده برای آن معامله را از دست خواهید داد.

همچنین طبق اصول مدیریت سرمایه شما تنها مجاز به این هستید که در هر معامله حدود ۲۰ درصد تا نهایت ۳۰ درصد حد ضرر داشته باشید و تحمل بیشتر از این معمولاً برای افراد بسیار سنگین است و ممکن است حتی باعث صدمات روحی و جسمی نیز برای آنها شود. دقت کنید که برای یک معامله با مارجین هزار دلاری ۳۰ درصد ضرر به معنای ۳۰۰ دلار ضرر خواهد بود که ضرر فوق‌العاده سنگینی برای فردی با این میزان دارایی محسوب می شود.

۴- حذف سیگنال های بازنده از تاریخچه کانال

یکی از موارد مشهوری که در اکثر کانال های سیگنال ارز دیجیتال تلگرام به آن برخوردیم حذف سیگنال های بازنده از تاریخچه کانال است. جالب است بسیاری از این سیگنال ها حتی کانال عمومی نیز ارائه شده و بسیاری از مخاطبین از طریق آن اقدام به سرمایه گذاری کردند اما با شکست روبه‌رو شده و صاحبان کانال ها اقدام به حذف این سیگنال ‌ها نموده اند.

در چندین مورد متوجه شدیم که وقتی صاحبان این کانال ها یک سیگنال را به صورت زنده دنبال کرده و از مخاطبان خود می‌خواهند تا وارد سرمایه گذاری با استفاده از آن شوند با شکست مواجه شده و در نهایت یکی دو ساعت بعد یا یکی دو روز بعد اقدام به پاک کردن تمام اطلاعات مربوط به سیگنال مورد نظر می نمایند.

به همین دلیل اگر شما در تاریخچه این کانال ها جستجو کنید معمولاً سیگنال بازنده را مشاهده نخواهید کرد. در مواقع بسیار نادری نیز مشاهده کردیم که برخی از سیگنال ‌های بازنده از نشده و اتفاقاً صاحبان کانال از این سیگنال ها برای ترغیب بیشتر مخاطبین برای عضویت در کانال خصوصی استفاده کرده است. به این طریق که سیگنال شکست خورده موردنظر را در کنار دهها سیگنال برنده قرار داده و از این تیله برای رساندن این مفهوم استفاده کرده که تمام سیگنال ها به صورت طبیعی ارائه می شوند و شکسته یکی دو مورد از هر سدها سیگنال امری کاملاً طبیعی در سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال است.

نکته بسیار مهمی که در این باره به شما ارائه کرده ایم این است که بهترین و بزرگترین سرمایه گذاران را معامله گران در بازار ارز دیجیتال نیز در ۳۰ تا ۴۰ درصد مواقع در انجام معاملات خود با شکست روبرو می شوند و نمی توانند معاملات ۹۵ تا ۱۰۰ درصد موفق را برای خود رقم بزنند. آن هم این افراد معمولاً بعد از گذشت چند ماه فعالیت در بازار ارز دیجیتال و یا بازار فارکس به درآمدهای قابل توجه رسیده و عملاً نیازی به سایر کسب و کارها برای درآمدزایی ندارند. اما چگونه صاحبان این کانال ها با درصد موفقیت ۹۵ تا ۱۰۰ درصدی در سیگنال های خود همچنان در گرو چند صد و یا یکی دو میلیون هزینه ی عضویت شما در کانال خصوصی خود هستند سوالی است که ذهن ما را نیز به خود درگیر کرده است.

۵- در معرفی سود ناشی از سیگنال ها غلو می شود

در بسیاری از مواقع شاهد هستیم که برای معرفی سود ناشی از سیگنال های مختلف در کانال های خصوصی غلو می شود. همانطور که می دانید قیمت رمز ارزها در نمودار به صورت زیگزاگی حرکت می کند و معمولاً معامله‌گران تنها بخشی از یک موج را می توانند به عنوان سود از حاصل از یک معامله دریافت نمایند. اینکه یک معامله گر بتواند در پایین ترین قیمت یک موج برای ورود به یک معامله اقدام کرده و در حداکثر قیمت همان موج از بازار خارج شود امر تقریباً غیر ممکن است و رسیدن به این شرایط در موارد بسیار نادری به وقوع می پیوندد.

نکته قابل توجهی که در مشاهده خود از شرایط اعلام سود ها در کانال خصوصی سیگنال ارز دیجیتال تلگرام به آن برخورد این است که معمولاً این کانال ها معاملات موفق را با حداکثر امکان سود معرفی می نمایند. در واقع در اکثر قله ممکن در یک معامله را به عنوان حد سود نهایی در نظر گرفته و آن را به عنوان حد سود معامله خود معرفی می‌کنند که عملاً هیچ کدام از کاربران این حد سود را در معامله خود فعال نکرده است.

نکته مهم در این باره این است که معمولاً سیگنال هایی که بدون نمودار در کانالهای مختلف معرفی می‌شوند امکان چنین بررسی را برای معامله گران ایجاد نمی کنند. برای اینکه شما بتوانید چنین بررسی را برای سیگنال های ارائه شده داشته باشید لازم است تا قیمت های مندرج را در نمودار رمز ارز های خود نیز مشاهده کنید و از این طریق بدانید که چقدر معرفی سیگنال ها ساده هستند و یا در حال زیاده روی در معرفی سود حاصل از سیگنال های مختلف خود می باشند. با این راه حل در سیگنال های ارائه شده در کانال های عمومی نیز به راحتی می توانید میزان صداقت این کانال ها را مورد بررسی قرار دهید.

اتفاقاً برای اینکه شناخت شما نسبت به شرایط این خدمات بهتر شود می توانید سود های معرفی شده در کانال های عمومی را از این طریق بررسی کنید تا از ماهیت ارائه سیگنال ها در کانال خصوصی آگاه گردید.

۶- تنها راه درآمد این افراد فروش سیگنال است

سیگنال رایگان ارز دیجیتال

در حال حاضر افراد بسیار جدی در بازار ارز دیجیتال فعال هستند که از طرق مختلف در این بازار درآمد زایی دارند. درآمدزایی همزمان از ترید در ارز دیجیتال و یا هولد کردن رمز ارزها و همچنین فرایند استخراج ارز دیجیتال از جمله روش های درآمدزایی معمولی هستند که فعالان این بازار از تمام آنها به صورت همزمان استفاده می نمایند. در این بین معامله گران بازار ارز دیجیتال ممکن است در سایر شغل های مرتبط با این بازار مانند آموزش معامله گری در این بازار و یا مدیریت سرمایه های سایرین نیز برای رسیدن به سود های بیشتر و درآمدزایی بیشتر برای خود استفاده نمایند که امری کاملاً طبیعی است.

اما نکته جالب درباره افرادی که به دنبال استفاده از خدمات فروش سیگنال هستند، این است که این افراد معمولاً از این روش به عنوان تنها روش درآمدزایی خود استفاده می کنند. مدیریت سرمایه سایرین به جهت بار حقوقی بسیار سنگین که ممکن است برای آنها داشته باشد به هیچ وجه مورد نظر آنها نبوده و سایر روش های سرمایه گذاری در این بازار نیز نیاز به مهارت ها و توانایی های تحصیلی و علمی خواهد داشت که معمولاً افراد آنها را ندارند. به همین دلیل تنها راه درآمد زایی آنها در بازار ارز دیجیتال فروش سیگنال است اتفاقاً درآمد قابل توجهی را نیز برای آن‌ها رقم خواهد زد.

۷- هیچ بحث و تبادل نظری وجود ندارد

یکی دیگر از ویژگی هایی که برای کانال سیگنال ارز دیجیتال تلگرام می توانیم به آن اشاره کنیم که معمولاً این است که این کانالها امکان هیچگونه بحث و تبادل نظر را برای کاربران فراهم می کنند. حداکثر امکان بحث و تبادل نظر برای چه کانال هایی استفاده از شکلک ها و ایموجی های رایج در تلگرام است که چندان اهمیت خاصی نخواهد داشت.

واقعیت این است که به دلیل اینکه بسیاری از افراد قدیمی حاضر در چنین کانال هایی به شرایط فعالیت آنها کاملاً آگاه بوده و می دانند که د قابل توجهی از سیگنالهای ارائه شده با چالش‌های بسیار زیادی روبرو می‌شود به همین دلیل امکان بحث و تبادل نظر را از کاربران سلب نمودند تا مخاطبان جدید بدون امکان نظرخواهی از دیگران برای استفاده و یا عدم استفاده از این خدمات تصمیم بگیرند.

بحث و تبادل نظر کاربران قدیمی و جدید یکی از چالش هایی است که معمولاً در چنین خدماتی به شدت خود را نشان می دهد. به عنوان مثال در فروشگاه های اینترنتی و اینستاگرامی معمولاً این چالش باعث شده تا بسیاری از خریداران جدید بتوانند با بررسی‌های کامل و پیدا کردن شناخت کافی برای خرید خود اقدام نمایند و فریب کلاهبرداران را در این بازارها نخورند. درباره انواع کانال سیگنال ارز دیجیتال تلگرامی دقیقاً همین شرایط برقرار است اگر آنها امکان بحث و تبادل‌نظر را میان کاربران قدیمی و کاربران جدید فراهم آورند عملاً به زودی بایستی از این حرفه ای خداحافظی کرده و دیگر سراغ سایر روش های درآمدزایی مانند فروش پکیج های بیخود و به درد نخور بروند.

۸- آپشن ها و آموزش های بی خود

یکی از بزرگ‌ترین تبلیغاتی که در انواع کانال سیگنال ارز دیجیتال تلگرام مشاهده میکنیم ارائه آموزش های مختلف و حتی استراتژی های معاملاتی در بازار ارز دیجیتال همراه با سیگنال ها در کانال خصوصی است که معمولاً به عنوان یک کاپشن و یا یک هدیه برای اعضا معرفی می شوند. درباره این آموزش ها و استراتژی های معاملاتی نیز ذکر چند نکته بسیار مهم است.

اول اینکه بسیاری از این آموزش ها معمولاً کپی برداری از آموزش های موجود در اینترنت است که به صورت فایل pdf و یا حتی لینک مقالات موجود ارائه می شوند و چندان ارزشی ندارند.

همچنین بسیاری از استراتژی های معاملاتی معرفی شده توسط این افراد نیز کپی برداری از کانال ها و شبکه های خارجی است که معمولاً استراتژی های به درد نخور و غیر قابل استفاده هستند که استفاده از آنها ممکن است ضرر های سنگینی را برای شما به دنبال داشته باشد. اگر این استراتژی ها قابل استفاده بود خود این افراد از آنها برای رسیدن به سود و درآمد زایی استفاده میکردند و معرفی آنها در کانال تبدیل به آپشن نمی شد. زیرا کسی که یک استراتژی معاملاتی عالی در اختیار داشته باشد عمل آن دیگر نیازی به استفاده از سیگنال ارز دیجیتال نداشته و نان این دسته از افراد آجر خواهد شد.

بنابراین توصیه می‌کنیم که به هیچ وجه فریب به این دسته از تبلیغات و آپشن ها را نخورید و اگر به دنبال استفاده از خدمات سیگنال ارز دیجیتال تلگرام هستید با دلایل منطقی و با آگاهی انتخاب نمایید. این مهم باعث می شود تا در نهایت بتوانید با از سیگنال های با کیفیت تری برای انجام معاملات خود استفاده نمایید. البته استفاده از سیگنال ارز دیجیتال در انجام معاملات بازار نیز شرایط خاص خود را دارد که در ادامه آموزش های لازم را در این باره به شما ارائه خواهیم کرد تا خطا در صورت استفاده از سیگنال های این چنینی نیز بتوانید روند مناسبی را برای معاملات خود ایجاد نمایید و در نهایت در این بازار برای خود سودآور باشید تا زیان ده.

۵۰۰۰ درصد سود در یک ماه !!!!


لازم دانستیم تا یکی از تجربیات خود را در مطالعه انواع کانال سیگنال ارز دیجیتال تلگرام با شما در میان بگذاریم. در یکی از کانال های عمومی این خدمات عضو بودیم در انتهای ما صاحب کانال برای تبلیغات سود حاصل از سیگنال های مختلف را در طول یک ماه در کنار هم قرار داده و آن را به عنوان تبلیغات برای جذب مخاطبان جدید استفاده کرده بود. در حساب سر انگشتی ارائه شده از سوی این کانال میزان سود کسب شده توسط کاربران در کانال خصوصی با میزان اهرم ۵ در بازار فیوچرز ارز دیجیتال ۵۰۰۰ درصد بود. یعنی اگر یک کاربر تمام سیگنالهای کانال ها در طول ما دریافت کرده و با اهرم ۵ از آنها در بازار فیوچرز ارز دیجیتال استفاده می‌کرد مقدار سرمایه اولیه خود در طول این ماه ۵۰ برابر می شد.

نکته عجیبی که در معرفی این میزان سود به ذهن ما خطور کرد این بود که اگر صاحب این کانال تنها ۱۰۰ میلیون تومان در طول همین ماه در بازار سرمایه داشت، در انتهای ما سرمایه خود را به ۵ میلیارد افزایش میداد و ادامه دار شدن این روند برای دو سه ماه میتوانست دارایی‌های صاحبان این کانال را به اعداد عجیب و غریب برساند. وقتی با صاحب کانال درباره این موضوع و البته شرایط عضویت در کانال خصوصی صحبت کردیم هزینه لازم برای عضویت یک ماهه حدود ۱۵۰ دلار اعلام شد و همچنین محدودیت عضویت ۴۰۰ نفری نیز برای کانال خصوصی در نظر گرفته شده بود. البته عکس های ارائه شده از کانال های خصوصی نشان می‌داد که حداکثر تعداد اعضای این کانال به ۲۰ نفر هم نمی رسد. در ادامه صحبت های ما با مسئولین کانال وی حتی حاضر شد یک ماه عضویت در کانال خصوصی را با هزینه ۶۰ دلاری نیز قبول کند.

به نظر شما چرا باید یک فرد با درآمد ۵ هزار درصدی در هر ماه به دنبال چک و چانه زدن برای کسب درآمدهای ۶۰ تا ۱۵۰ دلاری از ثبت نام کنندگان در کانال خصوصی باشد؟ البته که کاملا منطقی است که همه افراد باید از تمام پتانسیل های خود برای کسب درآمد و سود استفاده نمایند و این موضوع چندان امر عجیب و بعید نیست. اما فردی که چندین میلیارد تومان در حساب خود سرمایه دارد هرگز برای ورود به معاملاتی با سودهای چند هزار تومانی خود را به زحمت نمی‌اندازد.

به عنوان مثال اگر با بازیگران بزرگ بازار بورس ایران آشنا باشید و با آنها هم صحبت شده باشید آنها بر این عقیده هستند که خارج کردن یک سرمایه چند ده میلیاردی از بازار برای یک نوسان گیری و وارد کردن دوباره آن به یک معامله چالش‌های بسیار جدی دارد و معمولاً این افراد به دنبال چنین معاملاتی نمی روند حتی اگر مطمئن باشند که ۵ درصد سود بیشتر دریافت خواهند کرد. در واقع این یک اصل بسیار مهمه اقتصادی و سرمایه‌ گذاری است که هر کسی بایستی وارد معاملاتی شود که متناسب با بودجه و سرمایه در دسترس خود است. به همین دلیل نحوه سرمایه گذاری با مقدار سرمایه های مختلف در بازارهای مالی با یکدیگر متفاوت است. در همین بازار بورس کسی که تنها ۱۰۰ دلار سرمایه در دست دارد بایستی یک روند معاملاتی متفاوتی را با کسی که یک میلیون دلار سرمایه در دست دارد در دستور کار خود قرار دهد.

این نکته و این موضوع تنها این واقعیت را نشان می دهد که این دسته از کانالها درآمدهایی جز درآمد حاصل از فروش سیگنال نداشته و معرفی سودهای کلان چند هزار درصدی در طول یک ماه نیز تنها یک تبلیغات بیشتر نخواهد بود. به عنوان مثال شما می توانید با مالک این کانالها هم صحبت شده و از آنها بخواهید که در ازای دریافت هزینه عضویت در کانال درصدی از سود معاملات شما را اخذ کند. مسلماً خط اگر شما با سرمایه ۱۰۰ تا ۲۰۰ دلاری نیز وارد معاملات شده و به سود های این چنینی برسید سهم این افراد از میزان سود شما به مراتب بیشتر از ۶۰ تا ۱۰۰ دلار خواهد شد. اما واقعیت این جاست که در اکثر مواقع اگر بخواهیم سیگنالهای ارائه شده از سوی این کانال ها را باهم مقایسه کنیم در نهایت برآیند آن ها زیان ده بوده و افراد حاضر در کانال خصوصی نیز بعد از یکی دو ماه سرمایه گذاری ترجیح می دهند تا دیگر برای چه کانال هایی هزینه نکنند. به همین دلیل است که این دسته از کانال ها هر ماه و هر ماه دنبال مخاطبین جدید هستند و مخاطبان قدیمی خود را به راحتی از دست می دهند.

دنبال بهترین کانال سیگنال ارز دیجیتال تلگرام نباشید


در این بین برخی از افراد هستند که کانال های زیادی را در تلگرام برای دستیابی به بهترین کانال سیگنال ارز دیجیتال تلگرام جستجو می نمایند. دقت داشته باشید که به جز کانال های محدودی که آنها نیز اهداف کاملا جداگانه ای نسبت به این دسته از کانال های سیگنال ارز دیجیتال دارند بقیه کانال ها شرایط خوبی نداشته و عملاً عضویت در آنها جز از دست دادن یک بردار سرمایه مشخص مانند سایر از دست دادن های شما نخواهد بود. اگر دوره ارز دیجیتال را پشت سر گذاشته و به دلیل پایین بودن کیفیت آموزش آن نتوانسته‌اید معاملات موفقی را برای خود رقم بزنید و دائماً در حال شکست خوردن هستید عضویت در این کانال ها یکی دیگر از پله های شکست شما در این بازار خواهد بود.

موفقیت در بازار ارز دیجیتال امکان پذیر است اما راه حل ها و روش های خاص خود را دارد و به هیچ وقت قرار نیست شما بدون داشتن دانش تحلیل لازم و شناخت کافی نسبت به این بازار با یک سرمایه ۱۰۰ دلاری در یک کانال سیگنال ارز دیجیتال تلگرام عضو شده و بعد از یک سال با سرمایه چند میلیون دلاری در تمام کشورهای جهان برای خود خانه داشته باشید. این موضوع تقریباً از آن دسته از فعالیت هایی است که در ابتدای قرن ۲۱ به شدت در جهان با عنوان فروش رویا معروف شد و افراد بسیار زیادی از این طریق به درآمدهای قابل توجهی رسیدند.

برای اینکه درک و شناخت شما نسبت به این شرایط بهتر شود توصیه می کنیم که با اساتید برجسته و سرمایه‌گذاران قدیمی و موفق بازار ارز دیجیتال در این باره صحبت کنید. بسیاری از این افراد با تلاش بسیار زیاد توانستم به جایگاه فعلی خود رسیده و در حال حاضر درآمدهای قابل توجه و ثابتی را در بازار ارز دیجیتال دارند. اما بعد از این همه سال تلاش نیز برای این درآمدها با چالش هایی روبرو بوده و معاملات همراه با شکستی را نیز در طول هر ماه تجربه می نمایند. سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال مقوله ای کاملاً پیچیده است و نیاز به دانش تحلیلی قوی خواهد داشت. موفق شدن در این بازار شدنی از اما نیاز به طی کردن مراحل خاص خود را خواهد داشت و قرار نیست که شما با چنین روش‌هایی بتوانید در بازار ارز دیجیتال به درآمدهای قابل توجه برسید.


کانال سیگنال ارز دیجیتال رایگان چیست


سیگنال رایگان ارز دیجیتال

سعی کردیم تا به صورت کامل و جامع کانال سیگنال ارز دیجیتال تلگرام را برای شما تشریح کنیم و اکنون شما به این آگاهی رسیده اید که درباره این کانال ها صاحب نظر باشید. هرچند تمام این صحبت‌ها و نکاتی که ارائه کردیم بیشتر مرثیه هایی است که کمتر کسی به آنها گوش می کند و معمولاً تا زمانی که افراد این شکست ها و سیگنال های اشتباه را تجربه نکنند به این واقعیت‌ها پی نخواهند برد که این موضوع مستلزم از دست دادن یک سرمایه مشخصی است که به عنوان شهریه برای عضویت در این کانال ها پرداخت می نمایند. به صورت کلی ماهیت سرمایه گذاری این گونه است که افراد با تبلیغات مختلف وسوسه شده و چنین راه های اشتباهی را طی می کنند و هزاران مقاله مانند این مقاله نیز نمی‌تواند جلوی وسوسه شدن برای ورود به این کانال ها را بگیرد.

حالا نوبت به آن رسیده تا موضوع دیگری را درباره سیگنال ارز دیجیتال به عنوان کانال سیگنال ارز دیجیتال رایگان با شما در میان بگذاریم که ماهیت متفاوتی نسبت به موضوع قبلی دارد. در حال حاضر برخی از کانال ها در تلگرام در حال ارائه خدمات سیگنال ارز دیجیتال به صورت کاملا رایگان هستند. البته این افراد نیز معمولاً اهداف مشخصی را از این منظور دنبال می نمایند و شما بایستی نسبت به این کانال ها نیز اطلاعات کافی داشته باشید و با آگاهی برای ورود به آنها اقدام کنید. به عنوان نمونه به برخی از اهداف کانال سیگنال ارز دیجیتال رایگان تلگرام را در ادامه برای شما تشریح می کنیم.

در بسیاری از مواقع شاهد هستیم که این کانالها تنها در صورتی خدمات رایگان سیگنال ارز دیجیتال به شما ارائه می‌کند که شما با لینک های ارائه شده از سوی آنها در صرافی های مختلف شده و از این طریق و انجام معامله در این صرافی ها بپردازید. لینک ها در واقع این افراد را به عنوان معرف شما در صرافی های مورد نظر در نظر خواهد گرفت و با انجام هر میزان معامله آنها نیز درصدی از حجم معاملات شما را به عنوان کمیسیون دریافت می نمایند.

این موضوع قبلاً در بازار فارکس نیز به همین صورت وجود داشت و در حال حاضر در بازار ارز دیجیتال نیز از سوی صرافی های خارجی و داخلی برای جذب مخاطب بیشتر دنبال می شود. دقت کنید که شما تنها در شرایطی می توانید از خدمات این کانالها استفاده کنید که صرافی اعلام شده از سوی آنها یک صرافی معتبر و شناخته شده باشد و شما از قبل نیز تصمیم به انجام معامله در چنین صرافی هایی داشته باشید. ورود به صرافی نا معتبر و ناشناخته تنها به جهت استفاده از این خدمات اشتباه فوق العاده بزرگی است که می تواند سرمایه های شما را درگیر خطرات ارز دیجیتال کرده و شرایط فوق العاده سختی را برای شما ایجاد کند.

یکی دیگر از اهداف چنین کانال هایی در خدمات ارائه سیگنال رایگان ارز دیجیتال جذب مخاطب برای کانال های تلگرامی و کسب درآمد از طریق تبلیغات کانال های مختلف با موضوعات مختلف ارز دیجیتال و غیره است. البته معمولاً این دسته از کانال ها فعالیت گسترده ای در فرآیند ارائه سیگنال رایگان ارز دیجیتال تلگرام نداشته اما با این حال عضویت در آنها آسیبی به شما نخواهد رساند و در برخی از مواقع می‌توانید از تحلیل‌ها و سیگنالهای ارائه شده از سوی آنها برای ارائه تحلیل‌های هرچه بهتر و رسیدن به سود برای خود استفاده کنید و مانعی برای عضویت در آنها وجود ندارد.

در حال حاضر گروه های تلگرامی بسیار زیادی نیز هستند که سرمایه گذاران مختلف بازار ارز دیجیتال و بازار فارکس تحلیل های خود را در آن ها به صورت کاملا رایگان با افراد به اشتراک می گذارند و شما نیز عضویت در این کانال ها می توانید از این سیگنالها و تحلیل ها به راحتی استفاده نمایید.

بهترین کانال سیگنال ارز دیجیتال رایگان


بهترین کانال سیگنال ارز دیجیتال رایگان را میتوانید از مشخصات و شرایط کار کانال مورد نظر بفهمید. به عنوان مثال ما در تحقیقات خود از کانال های ارائه دهنده خدمات سیگنال رایگان ارز دیجیتال موارد بسیار زیادی را پیدا کردیم که اتفاقاً افرادی با سطح توانایی های قابل توجه در این امر فعالیت داشته و سیگنال ها و تحلیل های ارائه شده در آنها نیز نه کاملا موفق اما هوشیار کننده هستند. این افراد معمولاً دانش کافی برای انجام معامله در بازار ارز دیجیتال را داشته و حتی از دانش خود برای کسب سود در بازار نیز استفاده می نمایند و تنها تحلیل‌های خود را با سایرین به اشتراک می گذارند. در این بین ممکن است آنها اهدافی را مانند ارائه خدمات کپی ترید و یا عضویت در انواع صرافی داخلی و صرافی خارجی ارز دیجیتال دنبال نمایند که اتفاقاً معمولاً صرافی های معرفی شده نیز گزینه های معتبر موجود در بازار هستند.


سایت سیگنال ارز دیجیتال چیست


موضوع دیگری که درباره سیگنال ارز دیجیتال رایگان و غیر رایگان باید به آن اشاره کنیم انواع سایت سیگنال ارز دیجیتال هستند که به صورت گسترده در اینترنت در دسترس بوده و حتی نمونه های داخلی بسیار زیادی از آنها نیز وجود دارد. فعالیت این دسته از سایت ها تقریباً مشابه با فعالیت کانال های تلگرامی است و تنها تفاوت اصلی آنها نیز استفاده از پلتفرم وب سایت برای ارائه خدمات است.

عضویت در این سایت ها شما نیاز به پرداخت هزینه‌های عضویت ماهانه خواهید بود و در ازای دریافت این هزینه شما خدمات مختلفی مانند امکان مشاهده انواع سیگنال ارز دیجیتال و دریافت پیامک در زمان رسیدن به شرایط یک معامله را در اختیار خواهید داشت. درباره این سایت ها نیز شرایط تقریباً مشابه با همان کانال های تلگرامی است و بایستی حتماً به وقت کافی و لازم به سیگنال های ارائه شده از سوی آنها و کیفیت این سیگنال ها داشته باشید. به عنوان مثال شما با صحبت کردن با کارشناسان این سایت ها و بررسی نوع تبلیغات آنها به راحتی می توانید به صداقت آن ها درباره کیفیت سیگنال های ارز دیجیتال پی برده و برای عضویت و یا عدم عضویت در آنها تصمیم بگیرید.

همچنین لازم به توضیح است که انواع سایت سیگنال ارز دیجیتال خدمات مختلفی را ارائه می نمایند که در برخی از مواقع این خدمات به هیچ وجه سیگنال رایگان ارز دیجیتال نبوده و شما تنها با اطلاعات آنها میتوانید برای انجام معاملات بهتر و سریعتر در بازار ارز دیجیتال استفاده کنید که در ادامه به معرفی انواع این سایت ها می پردازیم.

۱- ارائه دهنده سیگنال ارز دیجیتال به صورت فروش ماهانه


یکی از انواع سایت سیگنال ارز دیجیتال سایت هایی هستند که به صورت مستقیم سیگنال های خرید و فروش بازار اسپات و بازار فیوچرز ارز دیجیتال را ارائه می نمایند. این دسته از سایت ها کارکردی مشابه با کانال تلگرام سیگنال ارز دیجیتال داشته و شما با عضویت در آنها و پرداخت هزینه عضویت ماهانه می توانید سیگنال های خرید و فروش رمز ارزهای مختلف را هم برای بازار فیوچرز و هم برای بازار اثبات دریافت کنید.

تمام بررسی‌ها و نکاتی که درباره کانال تلگرامی سیگنال ارز دیجیتال به آنها اشاره کردیم برای بررسی این دسته از سایت ها نیز اهمیت خواهد داشت. البته شایان ذکر است که هم امکان عضویت در سایت های خارجی و هم امکان عضویت در انواع سایت های داخلی برای منظور برای کاربران ایرانی وجود دارد و معمولاً این سایت ها هزینه های عضویت ماهانه را با ارز دیجیتال تتر دریافت می نمایند و به همین دلیل چالشی برای عضویت در سایت های خارجی وجود نخواهد داشت.

در حال حاضر تعداد بسیار زیادی از سایت های داخلی نیز ارائه دهنده این خدمات هستند و امکان انتخاب میانه گزینه های مختلف با توجه به نوع کارکرد برای تریدر های ایرانی وجود خواهد داشت. درباره کیفیت سیگنال های ارائه شده از سوی انواع سایت سیگنال ارز دیجیتال نیز شرایط تقریباً مشابه با کانال های تلگرامی است چندان سیگنال های قابل توجه و با کیفیتی در این سایت ها نیز شاهد نیستیم. با توجه به اینکه عضویت در این سایت ها رایگان نیست و نیاز به پرداخت هزینه های قابل توجه خواهد داشت از این رو توصیه میکنیم که حتماً تمام بررسی‌های لازم را انجام داده و حتی المقدور از کاربران قدیمی سایت ها برای بررسی کیفیت سیگنال های آنها بپرسید. هر چند دقیقه مشابه با کانال های تلگرامی سیگنال ارز دیجیتال امکان پرسش و پاسخ و گفتگو با کاربران این دسته از سایت ها نیز وجود خواهد داشت اما با این حال بهتر از حداکثر بررسی های لازم را در این باره انجام دهید.

البته شایان ذکر است که شما امکان دریافت خدمات سیگنال رایگان ارز دیجیتال را نیز از برخی از سایت‌ها خواهید داشت. در مجموعه کانون بورس سیگنال روزانه خرید و فروش بیت کوین و همچنین سیگنال بررسی شاخص بورس ایران در دستور کار قرار گرفته و شما می توانید به صورت روزانه و رایگان این سیگنال ها را در سایت دنبال نمایید.

۲- ارائه دهنده خدمات دستیار ترید ارز دیجیتال


دومین دسته از انواع سایت سیگنال ارز دیجیتال که بایستی به شما معرفی کنیم. این دسته از سایت ها به جای ارائه دهنده خدمات سیگنال رایگان ارز دیجیتال و یا سیگنال ترید ارز دیجیتال خدماتی به عنوان دستیار تری در اختیار کاربران قرار می دهند. در این دسته از سایت ها شما شاهد پلتفرم هایی هستید که نمودار ده ها ارز دیجیتال مختلف را بر اساس استراتژی های مختلف مورد بررسی قرار داده و در لحظه شرایط آنها را به شما معرفی می کند. به عنوان مثال اگر شما به دنبال این هستید که در زمان برخورد قیمت با خط روند چهار ساعته وارد معامله شوید لازم است و تمام رمز ارزهای موجود در بازار را به صورت دائم مورد بررسی قرار دهید تا در چنین مواقعی برای انجام معامله وارد بازار شوید. دستیار ترید به صورت دائم تمام نمودارهای ارز دیجیتال را برای شما مورد بررسی قرار داده و در صورتی که قیمت در هر یک از آنها به خط روند و چهار ساعته نزدیک شده باشد آن را به شما اطلاع خواهد داد.

در واقع در این خدمات تعریف استراتژی و زمان مناسب برای ارائه سیگنال به عهده خود شما و یا تیم توسعه‌دهنده دستیار ترید خواهد بود. معمولاً برخی از استراتژی ها به صورت پیش فرض در این پلتفرم قرار داده می‌شود و شما نیز می توانید استراتژی های موردنظر خود را در آنها تعبیه کنید تا در صورت فراهم آمدن شرایط برای انجام معامله در بازار اقدام نمایید. درباره خدمات دستیار ترید ارز دیجیتال چند نکته بسیار مهم را باید برای شما یادآوری کنیم که دقت به آن‌ها اهمیت بسیار زیادی برای کسب موفقیت در این روش خواهد داشت.

در وهله اول دقت نمایید که برخلاف خدمات سیگنال رایگان ارز دیجیتال در این خدمات نوع استراتژی کاملا مشخص است و کیفیت استراتژی به کار گرفته شده برای ارائه سیگنال است که اهمیت فراوانی برای میزان موفقیت کاربر خواهد داشت.

استفاده از خدمات دستیار ترید ارز دیجیتال بدون داشتن آموزش های حرفه ای لازم درباره تحلیل تکنیکال و تحلیل فاندامنتال ارز دیجیتال بسیار چالش برانگیز شده و ممکن است شما را به سمت اشتباه هدایت کند.

داشتن چند استراتژی کاربردی و البته قدرتمند می تواند همراه با دستیار ترید ارز دیجیتال مناسب شرایط ایده آلی را در بازار برای شما ایجاد کند و بتوانید از اکثر فرصت های موجود در بازار برای کسب سود استفاده کنید.

حتماً باید دقت کنید که دستیار ترید ارز دیجیتال مورد نظر شما به دیتابیس یک صرافی خارجی معتبر ارز دیجیتال متصل باشد. معمولاً در اکثر موارد دیتابیس صرافی با این است برای این منظور انتخاب می شود زیرا حجم معاملات قابل توجهی داشته و اعتبار استراتژی ها با استفاده از نمودار های این صرافی بیشتر خواهد بود زیرا اکثر کاربران جهانی از خدمات بایننس برای انجام معاملات خود استفاده می نمایند.

اگر فرایند معاملاتی شما در بازار ارز دیجیتال به این گونه است که تنها بر روی چند رمز ارز محدود معامله میکنید عملاً استفاده از دستیار ترید ارز دیجیتال چندان برای شما معنی و مفهوم نخواهد داشت بهتر است از پرداخت هزینه لازم برای خرید این پلتفرم خودداری نمایید.

دستیار ترید ارزهای دیجیتال در واقع کمک میکند تا شما بتوانید بدون نیاز به حضور در پشت چارت درصد قابل توجهی از رمز های موجود در بازار را مورد بررسی و آنالیز قرار داده و از تمام فرصت های موجود در بازار استفاده کنید. از این رو این ابزار برای کسانی مناسب است که از انجام معامله و گرفتن پوزیشن معاملاتی بر روی رمز ارزهای مختلف ابایی نداشته و معاملات خود را تنها محدود به بیت کوین و اتریوم و چند رمز ارز محدود نکرده اند.

نکته مهم بعدی که درباره دستیار ترید ارز دیجیتال باید به آن اشاره کنیم این است که معمولاً این سایت ها هزینه های قابل توجهی به صورت ماهانه برای استفاده از این خدمات دریافت می نمایند. با توجه به برآورد قیمتی که ما از این خدمات در سایت های مختلف مشاهده کردیم استفاده از آن تنها برای کسانی مناسب است که سرمایه قابل توجهی در بازار داشته و از این گذشته به دنبال انجام معامله در بازار فیوچرز ارز دیجیتال هستند. همچنین توصیه می‌کنیم که اگر به دنبال استفاده از این خدمات هستید حتماً چند روز از نمونه دموی آنها برای بررسی شرایط و آشنا شدن با نوع پلتفرم و کارایی آن استفاده کرده و در صورت کسب رضایت برای خرید عضویت اقدام نمایید.

پول خود را دور نریزید


در ماه‌های اخیر پای صحبت کاربران بسیار زیادی درباره روند انجام معاملات در بازار ارز دیجیتال و نداشتن سرمایه لازم برای کسب سودهای بالا در این بازار نشسته ایم. افراد زیادی هستند که با وجود سپری کردن دوره ارز دیجیتال و داشتن تسلط های لازم بر روی روند انجام معاملات در بازار ارز دیجیتال هنوز نتوانستند به موفقیت لازم در این بازار برسند و بسیاری از این افراد اصلی ترین دلایل شکست خود را نداشتن سرمایه اولیه لازم برای انجام معامله در این بازار می دانند.

اما وقتی بیشتر درباره شرایط سرمایه گذاری آنها پرسیدیم یک نکته بسیار عجیب نظر ما را به خود جلب کرد. بسیاری از این افراد در فرایند سرمایه گذاری خود هزینه های بسیار زیادی را برای خرید عضویت سیگنال ارز دیجیتال کانال تلگرام و یا دستیار ترید ارز دیجیتال پرداخته و از این بابت هیچ سودی نیز به دست نیاوردند.

جالب اینجاست که هزینه های پرداخت شده برای تمام این سیگنال ها بسیار قابل توجه بوده و در صورتی که همان هزینه ها برای انجام معامله در بازار در دستور کار قرار می گرفت احتمالا در حال حاضر سرمایه قابل توجهی در اختیار این کاربران برای ترید وجود داشت. با توجه به این موضوع توصیه می کنیم که پول خود را برای چنین مواردی به درد نخوری دور نریزید و حتماً ابتدا آموزش های لازم در بازار ارز دیجیتال را سپری کرده و سپس در صورت رسیدن به تسلط کامل و کافی بر روی روند معاملات در این بازار به دنبال بالا بردن میزان سود خود باشید.

نکته بسیار مهمی که درباره سیگنال ارز دیجیتال کانال تلگرام باید به آن اشاره کنیم این است که در اکثر موارد افراد شکست خورده و کسانی که نتوانسته اند از تمرین های مختلف در تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال در این بازار به سود برسد به دنبال استفاده از این سیگنال ها می روند و هیچ اطمینانی از بابت موفقیت آنها نیز وجود نخواهد داشت.

بسیاری از کارشناسان و اساتید برجسته ارز دیجیتال بر این باور هستند که هزینه کردن برای آموزش های مختلف و یا خدمات مختلف در این بازار بایستی با استفاده از سود های حاصل از معاملات در این بازار باشد. به عنوان مثال اگر شما در طول یک ماه به درآمد قابل توجه ۱۰ هزار دلاری در بازار ارز دیجیتال رسیده باشید هزینه کردن هزار دلار از این مقدار برای آموزش های بیشتر و یا استفاده از خدمات مختلف چندان فرآیند عجیبی نیست. اما متاسفانه شاهد هستیم که بیشتر کسانی که هیچ تجربه و سودی از بازار ارز دیجیتال نداشته هزینه های چند هزار دلاری را برای استفاده از خدمات مختلف پرداخت می نمایند و در نهایت چیزی جز ضرر بیشتر برای آنها ایجاد نمی شود.


آموزش استفاده از سیگنال ارز دیجیتال رایگان


سیگنال ترید ارز دیجیتال

در آموزش استفاده از سیگنال ارز دیجیتال سعی داریم تا شما را با نحوه استفاده از سیگنال های مختلف در بازار ارز دیجیتال آشنا کنیم. البته دقت داشته باشید که به کار گرفتن یک سیگنال برای انجام معامله در بازار نیازمند پیش نیاز های مختلفی است که شما از قبل باید شرایط لازم را برای این منظور فراهم کرده باشید. استفاده از یک سیگنال بدون درک شرایط بازار و همچنین درک نمودار رمز ارز مورد نظر مانند یک شرط بندی در یک کازینو است. همانطور که میدانید در کازینو ها ممکن است شما یکی دو شرط اول را با موفقیت پشت سر گذاشته و سود خوبی نیز به دست آورید اما در نهایت این کازینو است که برنده رقابت با شما خواهد شد و شانسی برای موفقیت در برابر کازینو وجود ندارد.

استفاده از سیگنال رایگان ارز دیجیتال و یا خدمات مختلف ارائه شده در این بخش دقیقاً همین شرایط را دارد. در چند سیگنال اول ممکن است شما به سود برسید. اما در نهایت این سیگنال ها می تواند علاوه بر اینکه تمام سود گذشته شما را از بین برده و آنها را به هیچ تبدیل کند بلکه سرمایه اصلی شما را نیز تحت تأثیر قرار داده و باعث از بین رفتن آن نیز میشود.

برای اینکه هرگز به دام چنین شرایطی گرفتار نشده و بتوانید همزمان با استفاده از سیگنال ارز دیجیتال رایگان شرایط خوبی برای معاملات خود نیز ایجاد نمایی لازم دانستیم تا مراحل استفاده از این سیگنال ها را به صورت کامل برای شما تشریح کنیم. با استفاده از مواردی که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد شما میتوانید همزمان با استفاده از سیگنال ارز دیجیتال یک مدیریت سرمایه مناسب نیز در بازار برای خود رقم بزنید و حتی در صورت زیان ده بودن تعداد یزدی کانالهای مورد استفاده نیز باز هم خطری سرمایه های شما را تهدید نکند.

۱- در دوره تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال شرکت کنید


آموزش استفاده از سیگنال ارز دیجیتال را بررسی اولین نکته برای استفاده از این سیگنال ها یعنی سپری کردن آموزش های لازم درباره تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال آغاز می کنیم. دقت داشته باشید که سیگنال رایگان ارز دیجیتال با توجه به تحلیل تکنیکال و استراتژی های حاکم بر روش تحلیلی ارائه می شود. از این رو اگر شما تسلط کامل و کافی بر روی تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال داشته باشید با مزیت های بسیار زیادی می توانید از سیگنالهای ارائه شده استفاده کنید.

در قدم اول شما سیگنال مورد نظر را بر روی نمودار قرار داده و با توجه به دانش تحلیل تکنیکالی خود میتوانید شرایط سیگنال را از نظر کیفیت مورد ارزیابی قرار دهید. البته قرار نیست تمام سیگنالهای ارائه شده با توجه به استراتژی معاملاتی شما درست باشند اما با این حال در بسیاری از مواقع از این طریق شما میتوانید سیگنال های نادرست و اشتباه را تشخیص دهید.

تسلط بر تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال همچنین این مزیت را برای شما به دنبال خواهد داشت ها حتی بتوانید استراتژی معاملاتی مورد استفاده برای سیگنال مورد نظر را نیز تشخیص دهید. شکست مووینگ اوریج و یا شکست ابر ایچی موکو و حتی با استفاده از انواع اندیکاتور ارز دیجیتال از جمله استراتژی های رایج هستند که برای ارائه سیگنال رایگان ارز دیجیتال استفاده میشوند. اگر شما تجربه کافی و لازم برای انجام معاملات با این اندیکاتور ها و روش ها را داشته باشید به راحتی میتوانید سیگنالهای ارائه شده از آنها را نیز تشخیص داده و از این رو کیفیت سیگنال مورد نظر را نیز ارزیابی کنید.

با تسلط کافی و کامل بر روی استراتژی های تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال همچنین امکان برای شما به وجود خواهد آمد تا بتوانید از دستیار ترید ارز دیجیتال نیز به خوبی استفاده نمایید. اگر شما در دوره ارز دیجیتال شرکت کرده و با استراتژی های فوق العاده حرفه ای و کارآمد مربوط به بازار ارز دیجیتال آشنا باشید می توانید این استراتژی ها را در دستیار ترید در دسترس خود نیز پیاده سازی کرده و از این طریق از بسیاری از فرصت های موجود در بازار برای انجام معامله استفاده کنید.

قدم اهمیت بسیار زیادی برای استفاده از سیگنال رایگان ارز دیجیتال داشته و اگر شما در این باره سهل انگاری کنید عملاً بعد از گذشت مدتی سرمایه های خود را در بازار از وسط خواهید داد. از این رو توصیه می کنیم که برای سرمایه های گران قیمت خود حتماً ارزش کاری شده و با توجه به پرچالش بودن روند معاملات در بازار ارز دیجیتال با تکیه بر تمرین و آموزش های حرفه ای وارد این بازار شوید.

۲- بهترین ارزهای دیجیتال برای نوسان گیری و ترید روزانه را بشناسید


آموزش استفاده از سیگنال ارز دیجیتال راه و بررسی نحوه انتخاب رمز ارزها برای نوسان گیری ارز دیجیتال و ترید روزانه ادامه میدهیم. یکی دیگر از نکات بسیار مهمی که درباره خدمات سیگنال ارز دیجیتال باید به آن اشاره داشته باشیم این است که در کانال های مختلف سیگنال ها از رمز ارز های بسیار متعددی ارائه می شوند. در بسیاری از این مواقع حتی رمز ارز مورد نظر برای ارائه سیگنال در لیست بسیاری از صرافی ها نیز وجود نداشته و اگر شما فقط از خدمات یک صرافی استفاده کنید ممکن است امکان استفاده از سیگنال مورد نظر را نیز پیدا نکنید. به عنوان مثال بسیاری از رمز ارزهایی که در لیست صرافی بایننس وجود دارند در صرافی کوکوین تعریف نشده و بسیاری از صرافی های رده پایین موجود در بازار نیز تعداد رمز ارزهای کمی را در خدمات بازار فیوچرز خود در اختیار کاربران قرار می دهند.

در این باره ذکر دو نکته بسیار مهم اهمیت دارد. اول اینکه آیا انجام معامله برای ارز دیجیتالی که شناخت بسیار کمی نسبت به آن وجود داشته و در خدمات بسیاری از صرافی ها تعریف نشده است می تواند یک سرمایه گذاری مطمئن برای شما باشد؟ این رمز ارزها حتی ممکن است با چالش کمبود نقدینگی و عدم امکان خرید و فروش سریع نیز روبرو شوند و یا کاربرد های زیادی برای آن ها توسط صرافی ها در نظر گرفته شده باشد.

با توجه به این نکته بهتر از شما حتماً روند معاملات خود را به سمتی پیش ببرید که از رمز ارزهای مناسب و ایده آل برای نوسان گیری و ترید روزانه استفاده کنید. در مقاله آموزش نوسان گیری ارز دیجیتال سرکرده امتحان نحوه انتخاب بهترین رمز ارزهای موجود در بازار برای نوسان گیری را به شما معرفی کنیم. همچنین در مقاله بهترین ارزهای دیجیتال نوسان گیری نیز این رمز ارزها را در شرایط کنونی بازار به شما معرفی کردیم.

با توجه به این نکات توصیه می کنیم که حتماً شما با شناخت کامل نسبت به این ارزهای دیجیتال تنها از آنها برای نوسان گیری استفاده کرده و سراغ رمز های ناشناخته نروید. این مهم باعث می شود تا هم امنیت و اطمینان معاملات شما افزایش پیدا کند و هم پتانسیل رسیدن به سود در معاملات نیز برای شما به حداکثر میزان ممکن برسد. بسیاری از رمز ارزهای موجود در بازار نوسانات بسیار کمی در طول روز داشته و استفاده از آنها برای نوسان گیری نمی‌تواند چندان شرایط ایده آلی را برای شما به دنبال داشته و آنها پتانسیل سوددهی بسیار کمی دارند. استفاده از ارزهای دیجیتال برتر بازار باعث میشود تا شما بتوانید از پتانسیل بالای سوددهی آنها بهره برده و امکان رسیدن به سود های قابل توجهی را برای خود ایجاد کنید.

۳- ویژگی های یک ارز دیجیتال خوب را بدانید


آموزش استفاده از سیگنال ارز دیجیتال را با بررسی ویژگی های یک ارز دیجیتال خوب به عنوان یکی دیگر از پارامترهای مهم برای استفاده از سیگنال ها ادامه میدهیم. شما باید به صورت کامل با ویژگی های ارز دیجیتال خوب آشنا باشید و بدانید که کدام رمز ارزها ارزش معامله گری و سرمایه گذاری در بازار دارند. همانطور که در بخش های قبلی اشاره کردیم هر ارز دیجیتالی شرایط لازم برای نوسان گیری و انجام معامله را نداشته و انتخاب یک رمز اشتباه ممکن است باعث از دست رفتن سرمایه های شما شود.

سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال به روش های مختلفی انجام می پذیرد اما در تمام این روش ها دقت به ویژگی های رمز ارز های مورد نظر برای سرمایه گذاری اهمیت خاص خود را خواهد داشت. برای اینکه شما بتوانید یک شرایط ایده آل برای سرمایه گذاری خود در بازار ایجاد کنید لازم است در قدم اول به دنبال سرمایه گذاری بر روی رمز ارزهای معتبر و شناخته شده بروید.

بسیاری از افراد فعال در فرایند ارائه خدمات سیگنال ارز دیجیتال به دلیل نداشتن تجربه لازم و از این گذشته نگرانی از بابت از دست رفتن سیگنال ها مخصوصاً در رمز ارزهای معتبر و اصلی موجود در بازار سر می کنند تا سیگنال های خود را از رمز ارز های ناشناخته ارائه کنند. شما نباید در دام چنین سیگنالهای بیفتد و حتماً با شناخت ویژگی های یک ارز دیجیتال خوب دست روی گزینه های بگذارید که در نهایت زمینه سازه رسیدن به سودهای قابل توجه برای شما باشند.

۴- با مدیریت سرمایه در ارز دیجیتال آشنا شوید


یکی دیگر از نکات مهمی که در آموزش استفاده از سیگنال ارز دیجیتال باید به آن اشاره کنیم، استفاده از سیستم های مدیریت سرمایه در زمان استفاده از سیگنال های مختلف است. برخی از کاربران به حدی نحوه استفاده از سیگنال رایگان ارز دیجیتال می شوند که احتمال موفقیت آنها را صددرصد می دانسته و به هیچ وجه ایده برای جلوگیری از ضرر ها و ورود معاملات به زیان های بزرگ را در ذهن ندارند. سرمایه گذاری نه فقط در بازار ارز دیجیتال بلکه در تمام بازارها یک فرایند کاملاً مدیریت شده و با برنامه ریزی است و به هیچ وجه شما نمی توانید بدون داشتن یک برنامه مشخص و معین برای موفقیت در فرایند سرمایه گذاری اقدام نمایید. یکی از مهمترین اصول لازم برای برنامه ریزی برای یک سرمایه‌گذاری موفق نیز استفاده از سیستم های مدیریت سرمایه است.

مدیریت سرمایه در واقع به تکنیک های اطلاق می شود که با توجه به آن ها شما می توانید در انتخاب مقدار سرمایه لازم برای هر معامله و همچنین مدیریت ریسک و ضرر ها اقدام کنید. مدیریت سرمایه ارز دیجیتال یکی از مهمترین اصول لازم برای موفقیت در سرمایه‌گذاری در این بازار محسوب می شود و برای هر روش سرمایه گذاری در ارز دیجیتال نیز لازم و ضروری خواهد بود. مدیریت سرمایه در ارز دیجیتال باعث میشود تا شما در صورت استفاده از هر کدام از انواع سیگنال رایگان ارز دیجیتال اشتباه مانع از ورود سرمایه‌های خود به ضررهای قابل توجه شده و کنترل دقیقی روی شرایط معاملات خود داشته باشید.

نکته بسیار مهم و جالب توجه درباره استفاده از مدیریت سرمایه در هنگام بهره برداری از سیگنال رایگان ارز دیجیتال این است که این مهم باعث می شود تا شما در دراز مدت برایند سرمایه‌گذاری موفقیت‌آمیزی داشته باشید. فرض کنید که از هر ۱۰ سیگنال رایگان ارز دیجیتال پنج مورد از آنها سیگنال اشتباه بوده و معاملات شما را وارد ضرر و پنج مورد از آنها به درستی عمل کرده و شرایط رسیدن به سود را برای شما فراهم آورد. در این بین استفاده از تکنیکهای مدیریت سرمایه باعث می شود تا ۵ سیگنال زیان‌ده کاملا بهینه شده و ضررهای شما در این معاملات کاملا محدود شود. در عوض می توانید در معاملات سودده شرایط خوبی را برای خود فراهم آورید.

بسیاری از سرمایه گذاران خرد در بازار ارز دیجیتال با وجود استفاده از روش های مناسب برای سرمایه گذاری و خرید در بازار فیوچرز اما دائماً با زیان های سنگینی روبرو هستند. در بسیاری از مواقع شاهد هستیم که این افراد از هر ده معامله در هفت معامله شرایط موفقی دارند و تنها ۳ معامله شکست خورده به ثبت می رسانند. با توجه به این نکته دلیل اصلی زیان‌ده بودن معاملات این دسته از سرمایه گذاران عدم دقت به تکنیک های مدیریت سرمایه در بازار ارز دیجیتال است.

۵- استراتژی ارز دیجیتال یاد بگیرید


نکته بعدی که در هنگام استفاده از سیگنال رایگان ارز دیجیتال میتواند به شما کمک کند تا شرایط بهتری را برای خود فراهم آورید آموزش استراتژی های مختلف مورد استفاده در معاملات در این بازار است. وقتی شما با انواع استراتژی های مورد استفاده در فرآیند خرید و فروش رمز ارز ها آشنا باشید به راحتی میتوانید هم از این استراتژی ها برای سیگنال گیری استفاده کرده و هم سیگنال های مختلف موجود در انواع کانالها را نیز از این طریق مورد ارزیابی و بررسی قرار دهید.

تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال مملو و از استراتژی های مختلفی است که با استفاده از آن ها می توانید در بازار ارز دیجیتال به معامله دست بزنید. سرمایه گذاری در این بازار بدون استفاده از استراتژی های مختلف یک سرمایه گذاری پر ریسک خواهد بود و ممکن است شرایط بسیار بدی را برای شما ایجاد کند. با توجه به اینکه درصد قابل توجهی از افراد شکست خورده در این بازار کسانی هستند که بدون برنامه و بدون داشتن استراتژی معاملاتی مشخص خرید و فروش می‌کنند، بنابراین داشتن استراتژی می تواند شما را به جمع افراد موفق در این بازار هدایت کند. شما میتوانید انواع سیگنال رایگان ارز دیجیتال را با استراتژی های خود مورد بررسی و ارزیابی قرار داده و به کیفیت و میزان احتمال موفقیت آنها پی ببرید.

به عنوان مثال اگر شما از ۵ استراتژی معاملاتی به این نتیجه رسیده اید که قیمت بیت کوین در حال کاهش است و روند بیت کوین در طول روزهای جاری کاهشی خواهد بود، استفاده از یک سیگنال رایگان ارز دیجیتال برای خرید بیت کوین کاملا اشتباه است. در مواقعی که سیگنال دریافت شده همسو با پیش بینی بیت کوین از نظر استراتژی های شما باشد احتمال موفقیت آن چندین برابر بیشتر شده و از این طریق شما میتوانید معاملات موفق تر را در بازار برای خود رقم بزنید.

دقت داشته باشید که حتی اگر شما تسلط کافی برای انجام معاملات به صورت کاملاً شخصی با استفاده از استراتژی های مختلف را نیز نداشته باشید یادگیری و تسلط بر استراتژی های مختلف باعث می شود تا شما به همین سادگی سیگنال ارز دیجیتال را مورد ارزیابی قرار داده و سرمایه های خود را درگیر معاملات اشتباه نکنید.

۶- از سیگنال رایگان ارز دیجیتال برای مشخص شدن مسیر استفاده کنید


سیگنال ترید ارز دیجیتال

آموزش استفاده از سیگنال ارز دیجیتال را با ذکر یک نکته بسیار مهم دیگر ادامه می‌دهیم. یکی از روش های استفاده از سیگنال رایگان ارز دیجیتال در نظر گرفتن آن به عنوان یک مسیر در فرایند معامله گری و سرمایه گذاری در این بازار است. فرض کنید که در حال انجام ترید در بازار ارز دیجیتال هستید و در اولین قدم باید یک رمز ارز مناسب در فرصت مناسب از نظر نمودار و قیمت انتخاب کنید. مسلما امکان بررسی بیش از ۱۰۰۰ رمز ارز مختلف را در بازار نخواهید داشت و از این گذشته عدم بررسی رمز ارزهای مختلف نیز باعث می شود تا شما عملاً بسیاری از فرصت ها را از دست داده و ناتوانی در زمان مناسب برای خرید و فروش رمز ارز های مورد نظر خود اقدام کنید. این مهم می‌تواند یک نکته فوق‌العاده اساسی در فرایند معامله گری در بازار فیوچرز ارز دیجیتال باشد.

در چنین مواقعی سیگنال رایگان ارز دیجیتال می تواند حداقل مشخص کننده مسیر برای شما باشد. اگر سیگنال مورد نظر برای خرید و فروش بیت کوین بوده شما می توانید وارد نمودار قیمت بیت کوین شده و شرایط این ارز دیجیتال را برای سرمایه گذاری و معامله گری مورد بررسی و ارزیابی قرار دهید. در صورتی که سیگنال مورد نظر بر روی ارز دیجیتال آوالانچ باشد میتوانید نمودار قیمت رمز ارز را برای معامله گری مورد بررسی و آنالیز قرار دهید. به همین ترتیب با دریافت سیگنال های مختلف می توانید مسیر اولیه خود را برای بررسی استراتژی های معاملاتی خود بر روی نمودار قیمت رمز ارزها مشخص نمایید.

استفاده به این روش از سیگنال رایگان ارز دیجیتال یکی از بهترین و ایده آل ترین روشهای استفاده از آن است و باعث می شود تا شما علاوه بر یک سرمایه گذاری مطمئن بسیاری از فرصت های موجود در بازار را نیز استفاده کنید. نکته جالب درباره این روش استفاده از سیگنال ها این است که بسیاری از افراد حرفه ای نیز از این روش استفاده می نمایند و سعی می‌کنند تا از این طریق فرصت های مختلف به دست آمده در بازار رمز ارزها را از دست ندهند.

سیگنال رایگان ارز دیجیتال از این طریق می‌تواند یک فرصت بسیار مناسب و ایده آل برای سرمایه‌گذاری در اختیار شما قرار دهد. البته شایان ذکر است که استفاده از این روش نیاز به تسلط کامل به روش های تحلیل تکنیکال و استراتژی معاملاتی در بازار ارز دیجیتال دارد. افراد حرفه‌ای در این روش به هیچ وجه اقدام به معامله گری با توجه به سیگنال مورد نظر نمی‌کنند و تنها از آن برای انتخاب رمز ارز های مناسب برای معامله استفاده می نمایند. بعد از اینکه رمز ارز های مناسب برای معامله انتخاب شد سپس در مورد گذار با استفاده از استراتژی های معاملاتی خود به دنبال بررسی و آنالیز آن می‌رود. به همین سادگی علاوه بر اینکه اطمینان کامل نسبت به شرایط ورود به معامله به وجود می آید، فرصت‌های مختلف موجود در بازار نیز در اختیار سرمایه‌گذار قرار گرفته و امکان رسیدن به صورت های قابل توجه نیست برای سرمایه‌گذار فراهم می آید.

۷- همیار ترید ارز دیجیتال رایگان در تریدینگ ویو


در آموزش تریدینگ ویو به نکات بسیار مختلف مربوط به این سایت و روش کسب درآمد از آن اشاره کردیم. این سایت همچنین می‌تواند به عنوان دستیار ترید در فرایند سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال نیز مورد استفاده قرار بگیرد. شما می‌توانید دایما از تحلیل های صورت گرفته شده توسط سایر کاربران و معامله گران در این سایت به عنوان سیگنال رایگان ارز دیجیتال استفاده کرده و فرایند سرمایه‌گذاری موفقی را برای خود رقم بزنید.

دریافت سیگنال رایگان ارز دیجیتال از سایت تریدینگ ویو این مزیت را برای شما به دنبال خواهد داشت که به راحتی میتوانید با استفاده از استراتژی های مختلف رایج در بازار ارز دیجیتال و این سیگنال‌ها یک سرمایه گذاری مطمئن رقم بزنید. افراد و سرمایه‌گذاران قدیمی و باتجربه در بخش ایده ها نظرات خود را برای سایرین نیز به اشتراک می‌گذارند و شما می توانید از این ایده ها به عنوان سیگنال رایگان ارز دیجیتال استفاده کنید.

همچنین علاوه بر سایت تریدینگ ویو امکان استفاده از ابزارهای مختلف مطرح شده در سایت کوین مارکت کپ نیز برای انجام معامله و دریافت سیگنال رایگان ارز دیجیتال برای شما وجود دارد. همانطور که در آموزش کوین مارکت کپ به آن اشاره کردیم شما می‌توانید با استفاده از روش های مختلف از این سایت سیگنال های خرید و فروش رمز ارز ها را دریافت کنید. به عنوان مثال شما می توانید با استفاده از درصد تغییرات قیمت هر کدام از رمز ارزها در طول هر ۲۴ ساعت برای انتخاب بهترین گزینه برای خرید و فروش اقدام نمایید. همچنین قابلیت های دیگری مانند میزان حجم معاملات هر کدام از رمز ارزها نیز می تواند روشی برای انتخاب رمز ارز های مناسب برای نوسان گیری و خرید و فروش رمز ارز ها باشد.


سیگنال رایگان ارز دیجیتال


نوبت به این رسیده که در انتها با تحلیل تکنیکال هرکدام از رمز ارز های مشهور و معروف موجود در بازار امکان استفاده از این سیگنال ها برای شما در انجام معاملات را فراهم آوریم. در نظر داشته باشید که سیگنال هایی که در ادامه درباره رمز ارزهای مختلف به آنها اشاره می کنیم به هیچ وجه نمی توانند تضمین کننده موفقیت شما در این بازار باشند و تنها نظرات بخش تحلیل تکنیکال رمز ارز ها در مجموعه کانون بورس است. شما میتوانید با در نظر گرفتن این سیگنال ها، هر کدام از این رمز ارزها را با توجه به استراتژی معاملاتی مورد نظر خود مورد بررسی و آنالیز قرار داده و در نهایت درباره خرید و فروش آنها تصمیم‌گیری کنید.

در تحلیل تکنیکال هرکدام از رمز ارزها در ادامه سایت کردیم تا از آنها را هم برای بازه های زمانی کوتاه مدت و هم برای بازه های زمانی میان‌مدت و بلندمدت مورد بررسی قرار دهیم تا شما بتوانید برای فرآیندهای مختلف سرمایه‌گذاری خود استفاده کنید.

 سیگنال خرید بیت کوین


سیگنال خرید ارز دیجیتال بیت کوین یکی از رایج‌ترین انواع سیگنالهای بازار است که معمولاً در سایت های مختلف می توانید از این خدمات استفاده کنید. ارز دیجیتال بیت کوین به عنوان یکی از بهترین و باحال ترین رمز ارزهای موجود در بازار شرایط بسیار خوبی داشته و سرمایه‌گذاری در آن نیز در اولویت اکثریت سرمایه گذاران این بازار قرار دارد. آینده بیت کوین نشان از این دارد که این رمز ارز به مرور می تواند در قیمت های به مراتب بالاتری نسبت به شرایط کنونی معامله شده و از این رو سرمایه گذاری بر روی آن همیشه یک سرمایه‌گذاری ایده‌آل خواهد بود.

در تحلیل بیت کوین سعی داریم تا قیمت ارز دیجیتال را برای بازه‌های زمانی مختلف با توجه به گذشته برای شما مورد بررسی قرار دهیم. قیمت بیت کوین نشان داده که در گذشته با توجه به اصول تحلیل تکنیکال روند خود را شکل داده و به همین دلیل می‌توان برای استفاده از اصول تحلیل تکنیکال برای بررسی شرایط قیمت این ارز دیجیتال اقدام کرد. دقت داشته باشید که سیگنال بیت کوین برای بازار اسپات بوده و اگر به دنبال سیگنال خرید بیت کوین در بازار فیوچرز ارز دیجیتال هستید حتماً باید از استراتژی‌های اسکالپ استفاده نمایید.

 سیگنال خرید بیت کوین

نمودار بالا روند تغییرات قیمت بیت کوین را در چند سال گذشته نشان می‌دهد. نمودار روند تغییرات قیمت ارز دیجیتال را از اواخر سال ۲۰۲۰ تا زمان نگارش این مقاله را در بر گرفته که ما نوسانات قیمت این ارز دیجیتال را در ۶ زون مختلف قرار داده ایم. همانطور که در نمودار بالا مشخص است در هر یک از این زون ها قیمت بیت کوین با تغییر روند رو به رو شده و شرایط آن تغییر یافته است. یکی از اولین نتیجه گیری ها در تغییر روند های بیت کوین در طول بازه یکی دو سال گذشته این است که هر بار بیت کوین برای تغییر روند هم خط روند طولانی مدت و هم مووینگ اوریج ۱۰۰ روزه خود را شکسته است. همانطور که ملاحظه میکنید این اتفاق بارها و بارها رخ داده و هر بار که بیت کوین هر دو این مقاومت و حمایت ها را شکسته توانسته تا میزان قابل توجهی در مسیر شکست به روند خود ادامه دهد.

موضوع وقتی جالب تر می شود که بدانید هر بار بیت کوین یکی از این دو پارامتر را شکسته باشد موفق نشده شرایط ایده آلی را در ادامه روند برای خود رقم بزند. همچنین سومین موضوع مهم در شرایط تغییرات و نوسانات قیمت بیت کوین در این ۶ زون به وجود آمدن واگرایی میان قیمت و اندیکاتور مکدی در بخش های پایانی هر کدام از این زون ها است. همانطور که میدانید واگرایی میان قیمت و اندیکاتور مکدی به معنای ضعف در روند موجود و بالا رفتن احتمال شکل گیری روند جدید است.

اگر بخواهیم این استراتژی را درباره روند قیمت بیت کوین برای شرایط فعلی آن نیز در نظر بگیریم ملاحظه می کنیم که در حال حاضر در انتهای زون ۶ قیمت موفق شده خط روند طولانی مدت روزانه خود را به سمت بالا بشکند و در حال حاضر در برخورد با مووینگ اوریج ۱۰۰ روزه خود است. در صورتی که این مووینگ اوریج نیز در ادامه شکسته شود احتمالاً شاهده یک افزایش قیمت قابل توجه برای ارز دیجیتال بیت کوین خواهیم بود که می تواند یک سیگنال خرید فوق العاده مناسب و ایده آل برای آن باشد. همچنین شما می توانید با هم این استراتژی در ادامه نیز روند قیمت بیت کوین را تحلیل کنید. تحلیل بیت کوین نیاز به بررسی کامل و جامع شرایط تغییرات قیمت آن در گذشته دارد.

سیگنال خرید اتریوم


نوبت به سیگنال خرید ارز دیجیتال اتریوم می رسد. ارز دیجیتال اتریوم به عنوان دومین رمز ارز برتر دنیا شرایط بسیار خوبی برای سرمایه گذاری داشته و افراد زیادی به دنبال سرمایه گذاری به روش های مختلف بر روی این ارز دیجیتال می روند. آینده اتریوم مانند آینده سایر رمز ارزهای موجود در بازار به شرایط و اقدامات تیم توسعه دهنده این ارز دیجیتال دارد. البته شایان ذکر است که برای تحلیل اتریوم شما هم میتوانید از تحلیل فاندامنتال و هم از تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال استفاده کنید.

قیمت اتریوم در سال‌های گذشته با نوسانات بسیار زیادی روبرو شده و اگر بخواهیم نمودار قیمت این ارز دیجیتال را با نمودار قیمت بیت کوین مورد مقایسه قرار دهیم متوجه خواهید شد که روند آنها فوق‌العاده مشابه با یکدیگر بوده است. برای ارائه سیگنال اتریوم نیز سعی کردیم تا از روشی مشابه با روش تحلیل بیت کوین اقدام نمایید تا درک شما نسبت به شرایط استفاده از این استراتژی در فرآیند تحلیل رمز ارز های مختلف بیشتر شود. در شکل زیر می توانید نمودار قیمت اتریوم را از اوایل سال ۲۰۲۱ تاکنون مشاهده کنید که در ۷ زون مختلف دسته بندی شده است.

سیگنال خرید اتریوم

در حال حاضر سیگنال خرید اتریوم در شرایط کنونی صادر شده و این ارز دیجیتال وضعیت مناسبی برای خرید و سرمایه گذاری در میان مدت پیدا کرده است. همانطور که ملاحظه می کنید قیمت اتریوم از زون ۱ تا زون ۷ هربار که تغییر روند داده هم خط روند طولانی مدت و هم مووینگ اوریج ۱۰۰ روزه خود را شکسته است. اگر به خوبی به نمودار دقت کنید متوجه خواهید شد که بارها و بارها خط روند به تنهایی و یا موزیک به تنهایی شکسته شده اما روند قیمت اتریوم تغییر چندانی پیدا نکرده است. این موضوع نشان می‌دهد که شکسته هر دو خط روند و مووینگ اوریج در کنار یکدیگر می توانند یک سیگنال خرید مناسب برای این ارز دیجیتال باشند.

ارز دیجیتال اتریوم به‌خودی‌خود شرایط بسیار خوبی برای سرمایه گذاری بلند مدت داشته و یکی از رمز ارزهای مستعد و مناسب بازار محسوب می شود. در حال حاضر با شکستن خط روند و مووینگ اوریج ۱۰۰ روزه شرایط برای سرمایه گذاری در میان مدت نیز بر روی این ارز دیجیتال فراهم شده و خرید آن در قیمت های کنونی می تواند سود مناسبی را در بازه های زمانی چند روزه و چند هفته آینده به سرمایه‌گذاران اعطا کند.

سیگنال خرید کاردانو


برای ارائه سیگنال خرید ارز دیجیتال کاردانو نیز لازم است تا از استراتژی های مختلف تحلیل تکنیکال برای بررسی شرایط این رمز ارز استفاده کنیم. ارز دیجیتال کاردانو یکی از رمز ارزهایی است که از همان ابتدا با کاربرد ها و ویژگی های بسیار خاص وارد بازار شده و روز به روز نیز به ویژگی های مثبت پلتفرم این ارز دیجیتال اضافه میشود. اتفاقاً همین ویژگی ها و مزیت های بسیار جذاب باعث شده تا آینده کاردانو شرایط بسیار خوبی داشته باشد و بسیاری از تحلیلگران و معامله گران از تحلیل کاردانو بر این باور هستند که این رمز ارز در آینده می تواند یکی از بهترین رمز ارزهای موجود در بازار باشد.

یکی از مهم ترین و جذاب ترین گزینه ها درباره شرایط سرمایه گذاری بر روی این ارز دیجیتال، قیمت کاردانو است. قیمت این رمز ارز در شرایط کنونی به زیر یک دلار رسیده و خرید و سرمایه گذاری آن در طولانی مدت می تواند سود فوق العاده مناسبی را برای سرمایه گذاران به دنبال داشته باشد. افت قیمت این ارز دیجیتال به زیر یک دلار به خودی خود یک سیگنال خرید مناسب محسوب می شود. البته برای ارائه سیگنال کاردانو لازم است تا بررسی دقیقی بر روی این ارز دیجیتال داشته و بهترین زمان را برای خرید آن انتخاب کنیم.

برای ارائه سیگنال خرید کاردانو نمودار قیمت این ارز دیجیتال را به شکل زیر برای شما تحلیل کرده ایم.

سیگنال خرید کاردانو

همانطور که در نمودار بالا ملاحظه می کنید قیمت کاردانو از اواخر سال ۲۰۲۱ وارد روند نزولی شده و همچنان نتوانسته خود را از این روند خارج نماید. فلش های قرمز رنگ موجود بر روی نمودار قیمت کاردانو در واقع تعداد تلاش‌های قیمت این ارز دیجیتال برای شکستن خط روند نزولی را نشان می دهد که هر باد بدون موفقیت همراه بوده است. البته در دو نقطه مشخص شده ۱ و ۲ قیمت کاردانو موفق به شکست خط روند نزولی شده اما عدم عبور از موانع رصد روزه دوباره آن را به روند نزولی قبلی برگردانده است.

در شرایط کنونی نیز در فلش سبز رنگ نشان داده شده قیمت کاردانو موفق شده تا خط روند نزولی خود را به سمت بالا بشکند و تنها مانع بزرگ پیش روی افزایش قیمت این ارز دیجیتال در حال حاضر مووینگ اوریج ۱۰۰ روزه آن است. شکست مووینگ اوریج ۱۰۰ روزه میتواند بهترین سیگنال خرید کاردانو باشد. در صورتی که چنین شرایطی را در قیمت های ارز دیجیتال شاهد باشیم شما می توانید با رعایت مدیریت سرمایه و مدیریت ریسک برای خرید کاردانو اقدام کرده و این ارز دیجیتال را برای میان مدت و رسیدن به سود های قابل توجه نگهداری کنید.

سیگنال خرید دوج کوین


سیگنال خرید ارز دیجیتال دوج کوین احتمالاً اهمیت بسیار زیادی برای کاربران ایرانی دارد زیرا بسیاری از سرمایه گذاران ایرانی در بازار ارز دیجیتال به دنبال خرید و فروش این رمز است و به امید رسیدن قیمت آن به یک دلار هستند. ارز دیجیتال دوج کوین به واسطه پشتیبانی و حمایت همه جانبه ایلان ماسک، کارآفرین و ثروتمند بزرگ آمریکایی در حال حاضر در حال تبدیل شدن به یکی از رمز ارز های فوق العاده ایده آل بازار از نظر سرمایه گذاری است. اگر بخواهیم واقع بین باشیم و به صورت کاملا منطقی به شرایط و پلتفرم دوج کوین نگاه کنیم این رمز از نظر کاربرد ها و ویژگی ها فاصله بسیار زیادی با رمز ارزهای ایده‌آل موجود در بازار مانند کاردانو، ارز دیجیتال آوالانچ و مواردی از این دست دارد. اما حمایت همه جانبه برخی از افراد ثروتمند باعث شده تا آینده دوج کوین نیز کاملاً درخشان و مناسب برای سرمایه گذاری می شود.

تحلیل دوج کوین از نظر تکنیک های رایج در تحلیل فاندامنتال ارز دیجیتال نشان از این دارد که این رمز ارز به دنبال رسیدن به هدف خواست قیمتی در آینده بوده و با رسیدن به این هدف احتمال نزول قابل توجه آن نیز وجود خواهد داشت. از این رو اگر به دنبال سرمایه گذاری میان مدت و بلند مدت بر روی دوج کوین هستید حتماً باید نحوه نوسانات قیمت دوج کوین را به صورت مرتب مورد بررسی و آنالیز قرار داده و حتماً مدیریت سرمایه و مدیریت ریسک مناسبی برای سرمایه گذاری برای این ارز دیجیتال نیز داشته باشید. تنها در این صورت است که سیگنال می تواند تبدیل به یک سیگنال فوق العاده مناسب و ایده آل برای سرمایه گذاری بر روی این ارز دیجیتال برای شما شود.

برای ارائه سیگنال خرید  دوج کوین نیز لازم دانستیم تا به تحلیل تکنیکال نمودار قیمت این رمز ارز از گذشته تاکنون بپردازیم. در نمودار زیر شما می توانید روند تغییرات قیمت این ارز دیجیتال را از اوایل سال ۲۰۲۱ تاکنون مشاهده کنید.

سیگنال خرید دوج کوین

همانطور که در نمودار بالا مشخص است قیمت دوج کوین در گذشته و در ابتدای سال ۲۰۲۱ یک بار موفق شده از یک روند رنج خارج و بلافاصله با رشد قابل توجهی روبرو شده است. اکنون بعد از گذشت حدود دو سال دوباره قیمت دوج کوین به همان محدوده رنج از ابتدای سال ۲۰۲۱ برگشته و اینبار برای مدت طولانی تری در این محدوده در حال درجا زدن است. با توجه به اینکه در شرایط فعلی شاهد شکسته شدن مووینگ اوریج ۱۰۰ روزه دوج کوین در تایم فریم روزانه هستیم در صورت شکسته شدن محدوده مستطیل شکل مشخص شده احتمال نوسان قابل توجه قیمت این ارز دیجیتال آن هم در بازه زمانی بسیار کوتاه وجود خواهد داشت.

البته شایان ذکر است که نوسان مثبت قیمت دوج کوین بعد از شکست این محدوده میتواند شروع یک روند صعودی در آن باشد. از این رو توصیه می کنیم که قیمت این ارز دیجیتال را به صورت کامل در چند روز آینده مورد بررسی قرار داده و حتما دقت کنید که در صورت شکسته این محدوده رنج احتمال افزایش قیمت قابل توجه بر روی ارز دیجیتال کاملاً منطقی است.

سیگنال خرید شیبا اینو


نوبت به ارائه سیگنال خرید ارز دیجیتال شیبا می رسد. ارز دیجیتال شیبا نیز مانند برخی از انواع میم کوین های موجود در بازار به واسطه ورود افراد ثروتمند و سرمایه گذاران بزرگ با روش های قابل توجهی روبرو شده و نظر سرمایه‌گذاران بسیار زیادی را به خود جلب کرده است. ها چند در سال های اخیر این رمز ارز همیشه خود را به عنوان یکی از رمز ارزهای برتر بازار معرفی کرده و کاربردهایی هم به شبکه آن اضافه شده اما از نظر تحلیل فاندامنتال همچنان آینده شیبا خیلی درخشان نیست و ممکن است این رمز ارز نیز در آینده با چالش‌های بسیار زیادی روبرو شود.

تحلیل شیبا نشان می‌دهد که این رمز ارز در میان مدت و بازه های زمانی یکی دو سال آینده می تواند با روش های قابل توجهی روبرو شده و دوباره شاهد ثروتمند شدن سرمایه گذاران این ارز دیجیتال باشیم. قیمت شیبا اکنون بعد از گذشته چند ماه از روند صعودی خود دوباره به قیمت های بسیار پایینی نزول کرده و این احتمال وجود دارد تا دوباره شاهد نوسان مثبت قیمت در این ارز دیجیتال باشیم. سیگنال شیبا از آن دسته از سیگنال های فوق العاده جذاب بازار ارز دیجیتال محسوب می‌شود که بسیاری از کاربران بلافاصله آماده استفاده از آن برای سرمایه گذاری هستند.

برای ارائه سیگنال خرید  شیبا مقایسه میان آن با نمودار دوج کوین داشتیم. در شکل زیر می توانید نوسانات و تغییرات قیمت شیبا را از ابتدای ورود آن به بازار ارز دیجیتال تاکنون در روند تایم فریم روزانه مشاهده کنید.

سیگنال خرید شیبا اینو

همانطور که مشهود است قیمت شیبا بعد از گذشته یک روند صعودی و سپس یک روند نزولی دوباره به محدوده قیمتی فوق العاده جذاب خود بازگشته و در حال رنج زدن در این محدوده است. با توجه به اینکه تمام فشار های فروش نیز موفق نشده قیمت شیبا را از این محدوده پایین تر بیاورد و همچنان شاهد حضور آن به صورت نوسان های محدود در این محدوده هستیم این مهم نشان از این دارد که احتمال یک نوسان فوق العاده جذاب را باید در قیمت شیبا اینو بکشیم. در واقع همان اتفاقی که بعد از شکست محدوده رنج آن در سال ۲۰۲۱ رخ داد می تواند دوباره در شرایط کنونی رخ دهد.

اکنون قیمت شیبا در برخورد با مووینگ اوریج ۱۰۰ روزه خود است و در صورت عبور قیمت از این موضوع و همچنین خارج شدن آن از محدوده مستطیل مشخص شده این احتمال برای آن قابل تصور است که دوباره شاهد یک نوسان قابل توجه در قیمت شیبا باشیم. شما میتوانید از این سیگنال خرید برای رسیدن به سود های قابل توجه آن هم در بازه‌های زمانی میان مدت استفاده کنید.

البته شایان ذکر است که شکست مووینگ اوریج ۱۰۰ روزه احتمال پرتاب قیمت رمز ارز تا سقف این محدوده را نیز دارد که این مهم نیز می‌تواند یک نوسان قیمت قابل توجه در آن باشد و سود خوبی را در کوتاه مدت برای سرمایه گذاران به دنبال داشته باشد. سرمایه گذاران بازار فیوچرز ارز دیجیتال نیز می‌توانند از این سیگنال با توجه به تکنیک های مدیریت سرمایه و مدیریت ریسک و همچنین استراتژی معاملاتی خود برای رسیدن به سود استفاده کنند.

سیگنال خرید مانا


سیگنال خرید ارز دیجیتال مانا نیز با توجه به محبوبیت قابل توجه این رمز ارز در بازار می تواند برای فعالان و سرمایه گذاران بازار ارز دیجیتال بسیار جذاب باشد. ارز دیجیتال مانا یکی از ارزهای دیجیتال حوزه متاورس است که قابلیتهای خاصی را داشته و به همین دلیل بسیاری از کاربران و تحلیلگران آینده خوبی را نیز برای این رمز ارز متصور هستند. آینده مانا مانند بسیاری دیگر از رمز ارزهای حوزه متاورس به صورت کامل به شرایط این صنعت و نحوه تاثیر گذاری آن در زندگی آیندگان دارد. تحلیل مانا نشان می‌دهد که این رمز ارز هم برای نوسان گیری و هم برای سرمایه گذاری بلند مدت می تواند یک گزینه بسیار مناسب باشد.

قیمت مانا در چند ماه اخیر با افت قابل توجهی روبرو شده و به همین دلیل شرایط برای خرید و سرمایه گذاری آن به امید رسیدن به صورت های قابل توجه در این رمز ارز فراهم شده است. سیگنال مانا را می بایست با استفاده از استراتژی های مختلف تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال به شما ارائه کنیم. دقت داشته باشید که سیگنال خرید مانا مانند سایر سیگنال هایی که در این مقاله به آنها اشاره می کنیم بیشتر برای معرفی هرچه بهتر شرایط رمز ارز های این چنینی برای خرید است و شما حتما باید از استراتژی های شخصی خود نیز برای بررسی و آنالیز شرایط این ارز دیجیتال استفاده نمایید.

نمودار زیر روند تغییرات قیمت اما را از اوایل سال ۲۰۲۱ تاکنون نشان می دهد. همانطور که در این نمودار پیداش قیمت مانا در طول دو سال گذشته با نوسانات بسیار زیادی روبرو شده و در برخی از مواقع نیز نوسانات آن فوق العاده شدید بوده است.

سیگنال خرید مانا

اگر به خوبی به نمودار بالا دقت کنید متوجه خواهید شد که در دایره آبی ترسیم شده قیمت مانا موفق شده به صورت همزمان خط روند نزولی و مووینگ اوریج ۱۰۰ روزه خود را به سمت بالا بشکند. همین الان باعث پامپ شدن قیمت این ارز دیجیتال شده و سود قابل توجهی را در یک بازه زمانی چند روزه برای سرمایه‌گذاران به وجود آورده است. اکنون بعد از گذشت حدود دو سال قیمت مانا دوباره به همان قیمت آن زمان رسیده و شرایط دوباره برای سرمایه گذاری و خرید ارز دیجیتال برای سرمایه گذاران در بازه‌های زمانی میان مدت فراهم شده است.

در حال حاضر قیمت مانا با وجود اینکه از خط روند نزولی بلندمدت خود عبور کرده اما موفق به عبور از مووینگ اوریج ۱۰۰ روزه نشده و این موضوع هنوز شرایط لازم برای خرید و سرمایه گذاری میان مدت را بر روی آن ایجاد نکرده است. در ادامه در صورتی که قیمت مانا از میانگین متحرک ۱۰۰ روزه خود نیز عبور کرده و به سمت بالا هدایت شود احتمالاً شرایط برای خرید آن برای بازه های زمانی میان مدت فراهم خواهد شد و حتی احتمال پامپ شدن دوباره قیمت مانا نیز مانند گذشته وجود دارد.

سیگنال خرید سندباکس


مقاله آموزش استفاده از سیگنال رایگان ارز دیجیتال را با ارائه سیگنال خرید ارز دیجیتال سندباکس ادامه میدهیم. ارز دیجیتال نیز مانند مانا در حوزه متاورس تعریف شده و یکی از رمز های پرطرفدار بازار ارز دیجیتال در چند ماه اخیر محسوب می شود. تعداد طرفداران سندباکس در همین مدت کوتاه حضور آن در بازار به شدت افزایش پیدا کرده و سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان بازار ارز دیجیتال در حوزه های مختلف به پلتفرم این رمز ارز علاقه مند شده اند.

آینده سندباکس نیز مانند آینده ارز دیجیتال مانا به شرایط تکنولوژی های مرتبط با متاورس مرتبط می‌شود و با توجه به اینکه این تکنولوژی ها می توانند در آینده زندگی بشر تاثیر بسیار زیادی داشته باشند از این رو سندباکس را نیز بایستی به عنوان یکی از رمز ارزهای محبوب آینده در نظر بگیریم. تحلیل سندباکس چه با استفاده از روش های مختلف تحلیل فاندامنتال و چه با استفاده از روش های مختلف تحلیل تکنیکال آینده خوبی را برای ارز دیجیتال نشان می‌دهد و کارشناسان سایت های مختلفی نیز به این موضوع اذعان دارند.

برای بررسی سیگنال سندباکس بایستی نمودار قیمت این ارز دیجیتال را در چند ماه اخیر مورد بررسی قرار دهیم و وضعیت کنونی آن را نسبت به شرایط آن در گذشته ارزیابی نماییم. نمودار زیر تغییرات و نوسانات قیمت سندباکس را از ابتدای سال ۲۰۲۱ تاکنون نشان می دهد.

سیگنال خرید سندباکس

همانطور که ملاحظه می کنید رفتار قیمت سندباکس دقیقا مشابه با رفتار قیمت مناسب بوده و این رمز ارز نیست در نقطه ۱ بعد از شکسته محدوده رنج و مووینگ اوریج ۱۰۰ روزه خود با پامپ قیمتی روبرو شده است. همانطور که ملاحظه میکنید قیمت بعد از گذشت چند ماه دوباره به همان محدوده بازگشته و در حال حاضر در حال رنگ زدن در این محدوده خاص است. در صورتی که در آینده نزدیک دوباره شاهد شکسته شدن مووینگ اوریج ۱۰۰ روزه توسط قیمت سندباکس باشیم احتمالاً بایستی از آن به عنوان سیگنال خرید  سندباکس استفاده کرده و برای ورود به این ارز دیجیتال حداقل برای بازه های زمانی میان مدت اقدام کنیم.

سیگنال خرید فانتوم


یکی دیگر از رمز های فوق العاده عالی که جذابیت های بسیار زیادی داشته و سرمایه گذاری بر روی آن می‌تواند در آینده نه چندان دور سودهای قابل توجهی برای کاربران به دنبال داشته باشد ارز دیجیتال فانتوم است. سیگنال خرید ارز دیجیتال فانتوم نیز به جهت افت قابل توجه قیمت این رمز ارز در چند ماه اخیر می‌تواند یک سیگنال قدرتمند را برای یک سرمایه گذاری عالی در میان مدت به دنبال داشته باشد. البته به شرطی که شما از استراتژی های عالی برای تحلیل فانتوم استفاده کرده و شرایط آن را در وضعیت کنونی به خوبی مورد ارزیابی قرار دهید.

در بررسی آینده فانتوم باید اشاره داشته باشیم که این رمز ارز به جهت کاربردهای خاص و داشتن یک شبکه و پلتفرم ویژه در بازار ارز دیجیتال به محبوبیت قابل توجهی رسیده و تحلیلگران نیز آینده خوبی را برای آن متصور هستند. البته تعداد رمز ارزهای مانند فانتوم در بازار کم نیستند و شما می‌توانید رقبای خوبی را نیز برای فانتوم پیدا کنید که این موضوع کار این ارز دیجیتال را سخت کرده است. در هر صورت لازم دانستیم تا برای بررسی سیگنال فانتوم نمودار قیمت این ارز دیجیتال را در چند ماه اخیر مورد بررسی قرار دهیم.

سیگنال خرید فانتوم

نمودار بالا روند تغییرات و نوسانات قیمت فانتوم را در تایم فریم روزانه در یکی دو سال گذشته نشان می دهد. مستطیل نارنجی رنگ ترسیم شده یکی از قدرتمندترین حمایت های قیمتی برای فانتوم محسوب می شوند که هر بار بعد از برخورد قیمت به این محدوده شاهد برگشته آن به روند صعودی بوده ایم. همانطور که ملاحظه میکنید قیمت فانتوم بارها و بارها در فلش های سبز رنگ ترسیم شده به این محدوده برخورد کرده و از آن به سمت پایین عبور نکرده است.

با توجه به این موضوع در صورت شکسته شدن این محدوده به سمت بالاست سیگنال خرید فانتوم صادر خواهد شد. دقت داشته باشید که قیمت این ارز دیجیتال در هر بار برخورد با این محدوده با رشد های انفجاری روبرو شده و در بازه‌های زمانی بسیار کوتاه مدت سود خوبی را در اختیار کاربران قرار داده است. با توجه به این موضوع انتظار می رود تا در شرایط کنونی نیز شاهد افزایش قیمت فانتوم حداقل برای زمان کوتاه مدت باشیم.

همچنین شایان ذکر است که افزایش قیمت فانتوم در ادامه می تواند باعث شکسته شدن مووینگ اوریج ۱۰۰ روزه آن نیز شود که این موضوع نیز می تواند سیگنال خرید فانتوم را قدرتمندتر نماید. تحلیلگرانی که با استفاده از موقعیت ها و استراتژی های معاملاتی خود را پیاده سازی می نمایند معمولاً در چنین اتفاقاتی وارد پوزیشن های خرید شده و همین موضوع باعث افزایش تقاضا برای فانتوم نیز خواهد شد.

سیگنال خرید الگورند


یکی دیگر از رمز های کاربردی و محبوب موجود در بازار ها در شرایط کنونی ارز دیجیتال الگورند است. الگورند نیز جهت کاربرد ها و اهداف بسیار خاصی که در شبکه آن تعریف شده تبدیل به یکی از رمز ارز های کاربردی بازار شده و در حال حاضر بسیاری از تحلیلگران و سرمایه‌گذاران شرایط خوبی را برای آینده این ارز دیجیتال متصور هستند. همچنین نوسانات قیمت الگورند در چند ماه گذشته نیز نشان می دهد که سیگنال خرید این رمز ارز می‌تواند سود خوبی را برای معامله گران در بازه‌های زمانی میان مدت به دنبال داشته باشد.

با توجه به اینکه برای بررسی آینده الگورند نیاز به تحلیل گذشته آن داریم از این رو در نمودار زیر نوسانات قیمت این ارز دیجیتال ها در چند ماه اخیر مورد بررسی و آنالیز قرار داده ایم. البته شما نیز می‌توانید با استراتژی های مختلف برای بررسی سیگنال خرید الگورند اقدام نمایید و شرایط و نوسانات قیمت این رمز ارز را برای آینده پیش بینی کنید.

سیگنال خرید الگورند

آن چیزی که در نمودار بالا مشخص است قیمت الگورند بعد از یک افت بسیار شدید در چند ماه گذشته وارد یک محدوده رنج شده و این محدوده مانند یک حمایت قدرتمند برای آن عمل کرده است. نکته مهم دیگری که در نمودار قیمت الگورند مشهود است این است که مووینگ اوریج ۱۰۰ روزه این ارز دیجیتال با کاهش مومنتوم قابل توجهی روبرو شده و در صورتی که قیمت بتواند از این موقعیت و البته از محدوده رنج خارج شود سیگنال خرید الگورند صادر خواهد شد.

البته از طرف دیگر باید بدانید که در صورت شکسته شدن این محدوده رنج به سمت پایین احتمالاً شاهد ریزش های بیشتر در قیمت الگورند خواهیم بود و این موضوع می تواند سیگنال فروش این ارز دیجیتال را صادر نماید. در حال حاضر افرادی که به دنبال نوسان گیری در ارز دیجیتال هستند می توانند از نوسانات این رمز ارز در این محدوده برای کسب سود استفاده نمایند. همچنین لازم به توضیح است که با توجه به اینکه قیمت الگورند به زیر یک دلار رسیده شرایط برای سوددهی آن در بلندمدت فراهم است و در صورتی که روی این ارز دیجیتال سرمایه گذاری کنیم احتمالاً در یکی دو سال آینده سرمایه های شما چندین برابر خواهد شد.

سیگنال خرید لایت کوین


ارز دیجیتال لایت کوین به جهت شباهت بسیار زیادی که بیت کوین دارد در مدت زمان بسیار کوتاه در بازار ارز دیجیتال مطرح شد و سرمایه گذاران زیادی را نیز به سمت خود جذب کرد. هرچند شباهت بسیار زیاد این ارز دیجیتال به بیت کوین با رشد قیمت آن در مدت زمانی کوتاه با افزایش قابل توجه روبرو شود اما هرگز به محبوبیت و جذابیت بیت کوین نرسید. اگر بخواهیم آینده لایت کوین را مورد بررسی و آنالیز قرار داده و برای تحلیل لایت کوین از استراتژی های مختلف تحلیل فاندامنتال و تحلیل تکنیکال استفاده کنیم، این ارز دیجیتال مستعد ارائه سود های قابل توجه در بازه‌های زمانی میان مدت است. البته در این میان کارشناسانی هم هستند که بر این عقیده اند که لایت کوین در دراز مدت نمی تواند یک رمز ارز عالی در بازار باشد و احتمالاً رقبا آن را از رده خارج خواهند کرد.

سیگنال خرید ارز دیجیتال لایت کوین با بررسی شرایط تغییرات و نوسانات قیمتی رمز ارز در بازار های زمانی گذشته ارائه می شود. برای ارائه سیگنال لایت کوین نمودار رمز ارز را از ابتدای سال ۲۰۲۱ تاکنون در شکل زیر مورد بررسی قرار داده ایم.

سیگنال خرید لایت کوین

همانطور که در نمودار بالا مشخص است قیمت لایت کوین از چند هفته گذشته وارد یک روند رنج شده و همچنان در این محدوده در حال نوسان است. کاهش قابل توجه مومنتوم روند نزولی ارز دیجیتال دلیلی بر پایان این روند است و در صورتی که مووینگ اوریج ۱۰۰ روزه و همچنین این محدوده رنج به سمت بالا بشکند احتمالاً باید شاهد سیگنال خرید ارز دیجیتال لایت کوین باشیم. در صورت شکست این محدوده این رمز ارز شرایط بسیار خوبی برای سرمایه‌گذاری مخصوصاً در بازه‌های زمانی میان‌مدت خواهد داشت و می‌تواند سود خوبی را برای سرمایه گذاران به دنبال داشته باشد.

البته همانطور که در نمودار قیمت لایت کوین شاهد هستیم این رمز ارز قبلا هم با شکست مووینگ اوریج ۱۰۰ روزه واکنش های خیلی شدیدی را داشته و هر بار با نوسانات قابل توجهی روبرو شده است. از این رو انتظار می رود که شکست دوباره این موضوع باعث ایجاد نوسانات قابل توجه در قیمت لایت کوین شده و شرایط لازم برای رسیدن به سود در بازه‌های زمانی میان مدت را در آن به وجود آورد.

سیگنال خرید آوالانچ


ارز دیجیتال آوالانچ یکی دیگر از رمز ارزهایی است که آینده بسیار خوبی داشته و تحلیل آن نیز می تواند سیگنال خرید مناسبی را برای شما به وجود آورد. دقت داشته باشید که در ارائه سیگنال رایگان ارز دیجیتال سعی داریم تا تنها رمز ارزهای ایده آل و محبوب موجود در بازار را برای شما بررسی کنیم و خیلی سراغ رمز ارز های ناشناخته نرفتیم. با توجه به اینکه آینده آوالانچ و رمز ارزهای مشابه با آن معمولاً در دراز مدت روند صعودی را در پیش دارد به همین دلیل در صورت سرمایه گذاری بر روی این دسته از رمز ارزها به مرور می توانید شاهد افزایش ارزش دارایی های خود باشید.

برای ارائه سیگنال خرید ارز دیجیتال آوالانچ لازم دانستیم تا برخی از استراتژی های تحلیل تکنیکال را بر روی نمودار قیمت این رمز ارز پیاده سازی کرده و به تحلیل شرایط آن برای آینده بپردازیم. البته شایان ذکر است که سیگنال آوالانچ‌ در بازه های زمانی میان مدت می تواند یک سیگنال مناسب باشد و برای بازه های زمانی بلند مدت باید به صورت دائمی شرایط و قیمت آوالانچ را مورد بررسی و آنالیز قرار دهید.

نمودار زیر نوسانات و تغییرات قیمت این ارز دیجیتال را از ابتدای سال ۲۰۲۱ تاکنون نشان می دهد. همانطور که ملاحظه میکنید قیمت این ارز دیجیتال بعد از یک سود بسیار بزرگ در انتهای سال ۲۰۲۱ در شرایط کنونی دوباره به همان قیمت‌های ابتدای این سال بازگشته و دوباره پتانسیل عالی و مناسبی را در قیمت این ارز دیجیتال برای سود دهی شاهد هستیم.

سیگنال خرید آوالانچ

نمودار بالا روند تغییرات قیمت را در تایم فریم روزانه نشان میدهد. اگر قیمت این ارز دیجیتال را در تایم فریم هفتگی ملاحظه کنیم شاهد به وجود آمدن یک الگوی دوقلو کف هستیم. نحوه تغییرات و نوسانات قیمت بعد از تشکیل الگوی دوقلو کف معمولاً مشابه با شرایطی است که شکل آن را در نمودار برای شما قرار داده ایم. در صورتی که قیمت این ارز دیجیتال رشد کرده و خط روند ترسیم شده را به سمت بالا بشکند احتمالاً سیگنال خرید آوالانچ صادر شده و شما می توانید برای سرمایه گذاری میان مدت جذاب وارد معامله در این ارز دیجیتال شوید.

سیگنال خرید چیلیز


یکی دیگر از رمز ارزهایی که به دنبال بررسی شرایط آن هستیم ارز دیجیتال چیلیز است. تحلیل چیلیز نشان می‌دهد که این رمز از نیز در ماه های اخیر شرایط بسیار خوبی داشته و سرمایه‌گذاران بسیار زیادی را به سمت خود جذب کرده است. قیمت چیلیز در حال حاضر زیر یک دلار بوده و به همین دلیل سرمایه گذاری بر روی آن برای کاربرانی که سرمایه بسیار زیادی در اختیار ندارند نیز با جذابیت های خاص خود همراه است. البته شایان ذکر است که پایین بودن قیمت یک ارز دیجیتال به هیچ وجه به معنای خوب بودن آن نیست و حتما باید برای این موضوع شرایط کامل حاکم بر پلتفرم رمز ارز مورد نظر مورد بررسی قرار بگیرد.

برای ارائه سیگنال خرید ارز دیجیتال چیلیز سعی کرده ایم تا نمودار قیمت این رمز ارز را به صورت تکنیکالی مورد بررسی قرار دهیم. در شکل زیر می توانید نمودار قیمت این ارز دیجیتال را در تایم فریم روزانه در دو سال گذشته ملاحظه نمایید.

سیگنال خرید چیلیز

طبق شرایطی که نمودار قیمت چیلیز دارد این رمز ارز بعد از یک سود تقریباً خوب در چند هفته اخیر وارد روند نزولی شده و حتی خط روند صعودی را نیز به سمت پایین شکسته است. هرچند روند قیمت چیلیز در دایره آبی ترسیم شده به سمت بالا است اما در حال حاضر تحلیل این ارز دیجیتال نشانه های خوبی نداشته و در میان مدت نمی توان امید به رسیدن به سود های قابل توجه در آن داشت. البته با توجه به اینکه قیمت چیلیز در طول هر ۲۴ ساعت با نوسانات قابل توجهی روبرو می شود کسانی که در بازار فیوچرز در ارز دیجیتال فعالیت دارند می‌توانند از این ارز دیجیتال برای رسیدن به سود استفاده نمایند.

فلش های قرمز ترسیم شده در نمودار قیمت این ارز دیجیتال  موضوع را بیان می‌کند که امکان تشکیل یک الگوی سر و شانه در انتهای روند صعودی وجود داشته و این موضوع می‌تواند باعث افت قیمت این ارز دیجیتال در میان مدت شود. البته هنوز این الگو کامل نشده و برای کامل شدن الگو بایستی چند روز دیگری را نیز تحمل داشته باشید. البته در صورتی که قیمت بتوانند روند صعودی خود را ادامه داده و مقاومت افقی ترسیم شده را به سمت بالا بشکند احتمال صعودی بودن قیمت این ارز دیجیتال در میان مدت نیز وجود خواهد داشت.

سیگنال خرید ریپل


مقاله سیگنال رایگان ارز دیجیتال را با بررسی شرایط و قیمت ریپل برای خرید و ارائه سیگنال ادامه میدهیم. ارز دیجیتال ریپل از آن دسته از رمز ارز هایی است که به دلیل حجم معاملات بسیار بالا مورد توجه کاربران زیادی قرار گرفته و خیلی از افراد در بازار فیوچرز ارز دیجیتال از این رمز ارز برای نوسان گیری و رسیدن به سود استفاده می نمایند. تحلیل ریپل نشان می‌دهد که این ارز دیجیتال کاربردی در آینده می تواند شرایط بسیار خوبی داشته باشد و از جمله رمز ارز های ماندگار موجود در بازار خواهد بود. آینده ریپل توسط تیم پشتیبانی قدرتمند و همچنین کاربرد ها و ویژگی های مثبتی که برای این ارز دیجیتال وجود دارد تضمین شده است.

برای ارائه سیگنال خرید ارز دیجیتال ریپل سعی کرده ایم تا نمودار قیمت این رمز ارز را به صورت تکنیکالی مورد بررسی و آنالیز قرار دهیم. البته شایان ذکر است که سیگنال خرید ریپل به این معنا نیست که شما بدون دقت به سیستم های مدیریت سرمایه و مدیریت ریسک برای خرید این ارز دیجیتال اقدام نمایید. بلکه لازم است تا از این سیگنال به عنوان یک راهنما استفاده کرده و استراتژی های معاملاتی خود را نیز بر روی نمودار قیمت این ارز دیجیتال پیاده کنید تا سیگنال ریپل برای شما کاملاً مطمئن شود.

سیگنال خرید ریپل

در نمودار بالا می‌توانید روند تغییرات قیمت ریپل را در چند ماه گذشته ملاحظه نمایید. قیمت ارز دیجیتال در چند ماه گذشته در یک روند نزولی قرار گرفته و چند بار تلاش آن برای عبور از خط روند نزولی نیز ناموفق بوده است. در حال حاضر شاهد هستیم که قیمت ریپل موفق شده تا خط روند نزولی خود را به سمت بالا بشکند و همچنین همزمان شاهد شکسته شدن مووینگ اوریج ۱۰۰ روزه نیز توسط آن می باشیم. این موضوع نشان می‌دهد که ریپل در میان مدت شرایط خوبی برای خرید دارد و در صورتی که خط مقاومت ترسیم شده در نمودار این ارز دیجیتال به سمت بالا بشکند احتمال سود های قابل توجه را نیز باید برای آن متصور بدانیم.

البته شایان ذکر است که مومنتوم افزایش قیمت ریپل در چند روز گذشته به شدت کاهش پیدا کرده است و همین موضوع باعث شده تا بسیاری از افراد اقدام برای سرمایه گذاری و خرید این ارز دیجیتال نکنند. اما با این حال دقت داشته باشید که ریپل بعد از گذشت مدت زمانی بسیار طولانی توانسته خط روند نزولی خود را به سمت بالا بشکند و درصورتی که این روند ادامه پیدا کند و مقاومت ترسیم شده به سمت بالا بشکند یک سیگنال خرید قدرتمند را بر روی ارز دیجیتال ریپل شاهد خواهیم بود.

سیگنال خرید سولانا


ارز دیجیتال سولانا یکی از شناخته‌شده‌ترین رمز ارزهای موجود در بازار است که کاربرد ها و ویژگی های بسیار زیاد و خاصی داشته و به همین دلیل پلتفرم این رمز ارز تبدیل به یکی از کاربردی ترین پلتفرم ها در بازار نیز شده است. تحلیل سولانا نشان می دهد که این ارز دیجیتال به جهت کاربرد های خاصی که دارد در آینده می تواند تبدیل به یکی از رمز ارزهای اصلی بازار شود و حتی احتمال ورود آن به جمع سه ارز دیجیتال برتر دنیا نیز وجود خواهد داشت.

برای ارائه سیگنال خرید ارز دیجیتال سولانا سعی کرده ایم تا نمودار قیمت این رمز ارز را به صورت تکنیکی و با تکیه بر استراتژی های مختلف مورد بررسی قرار دهیم. در نمودار زیر می‌توانید روند تغییرات و نوسانات قیمت سولانا را در تایم فریم روزانه در چند ماه گذشته مشاهده نمایید.

سیگنال خرید سولانا

قیمت ارز دیجیتال سولانا بعد از یک افت بسیار شدید به محدوده جذاب قیمتی رسیده که یک بار با شکست این محدوده در اواسط سال ۲۰۲۱ توانسته رشد فوق العاده زیادی را رقم بزند. احتمالاً در صورتی که دوباره شاهد شکسته شدن این محدوده و البته مقاومت ترسیم شده آن باشیم بایستی دوباره یک سود قیمتی قابل توجه را برای سولانا متصور باشیم. شکست این مقاومت و محدوده رنج سیگنال خرید سولانا را صادر خواهد کرد و شما میتوانید برای سرمایه گذاری با تکیه بر اصول مدیریت سرمایه بر روی این ارز دیجیتال اقدام کنید. همچنین با توجه به اینکه قیمت این ارز دیجیتال در چندین بار تلاش برای شکست کف این محدوده که با فلش های سبز رنگ نمایش داده شده موفق نبوده، از این رو کف این محدوده می تواند حد ضرر مناسبی برای سرمایه گذاری بر روی سولانا نیز باشد.

راضی باشید


در مقاله آموزش استفاده از سیگنال رایگان ارز دیجیتال سعی کردیم تا به صورت کامل و جامع خدمات سیگنال رایگان ترید را برای شما تشریح کرده و نکات بسیار مهمی را نیز درباره این مهم با شما در میان بگذاریم. اکنون شما به خوبی می توانید با آگاهی های لازم از سیگنال ارز دیجیتال استفاده کرده و روند معاملاتی فوق العاده مناسبی را برای خود رقم بزنید. همچنین سعی کردیم تا با تحلیل تکنیکال رمز ارزهای معتبر موجود در بازار سیگنال خرید آنها را نیز برای شما به صورت رایگان قرار دهیم تا با استفاده از این تحلیل ها بتوانید استراتژی معاملاتی خود را با آنها مقایسه کرده و یک سرمایه گذاری ایده آل تر داشته باشید.

امیدواریم برای تهیه این مقاله ارزشمند و ارائه نکات فوق العاده مهم درباره شرایط استفاده از سیگنال رایگان ارز دیجیتال از ما راضی بوده باشید. البته این مقاله در اینجا به پایان رسیده و ما در آینده سعی خواهیم کرد تا هم سیگنال خرید رمز ارز های ارائه شده را برای شما به روز رسانی کنیم و هم سیگنال های خرید جدیدتری را نیز در همین مقاله برای شما قرار دهیم. پیشنهادات خود را درباره تحلیل رمز ارزهای مختلف در بخش دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

ترتیب پیشنهادی مطالعه مقالات این بخش...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روش‌های پرداخت و ثبت نام

ارزش دوره: ۱8٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

قیمت جشنواره: ۱4/۸۰۰/۰۰۰ تومان

پیش پرداخت: 2٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

روش‌های پرداخت و ثبت نام

ارزش دوره ۱۷٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

قیمت جشنواره: ۱۳/۸۰۰/۰۰۰ تومان

تماس فوری با شما

موضوع تماس با شما: