لوگو کانون بورس

لیست میم کوین های ارز دیجیتال | میم کوین های جدید

لیست میم کوین های ارز دیجیتال
شما در حال مطالعه مقاله ۵۵ از ۵۹ در این سرفصل آموزش رایگان هستید.

لیست میم کوین های ارز دیجیتال را از کجا ببینیم و آیا سرمایه گذاری برای میم کوین های جدید شرایط مطلوبی برای ما به دنبال خواهد داشت یا خیر؟ این روزها که بازار ارز دیجیتال شرایط بسیار خوبی پیدا کرده و دائماً در حال رکورد زدن است، سرمایه گذاری بر روی میم کوین ها نیز شرایط بسیار مطلوبی پیدا کرده و خیلی از افراد با خرید میم کوین ها به سودآوری قابل توجهی می‌رسند. در این بین برخی از افراد هستند که به دلیل نداشتن آگاهی‌های لازم دائماً ضررهای سنگینی را به سرمایه‌های خود وارد می‌سازند. یکی از رایج‌ترین روش‌های سرمایه گذاری در بازار کریپتوکارنسی خرید و فروش میم کوین های جدید است و برای منظور لازم است تا شما حتماً لیست میم کوین های ارز دیجیتال را مشاهده کرده و گزینه‌هایی را انتخاب کنید که شرایط مطلوبی برای سرمایه گذاری داشته باشند.

میم کوین ها ارزهای دیجیتالی هستند که معمولاً پشتوانه خیلی خوبی نداشته و سرمایه گذاری بر روی آنها ریسک بالایی دارد. وقتی صحبت از ریسک بالا در فرایند سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال به میان می‌آید به این معنی است که این خرید و فروش ممکن است حتی در یک بازه زمانی دو سه روزه افت‌های قیمتی ۳۰ تا ۵۰ درصدی را روی سرمایه شما ایجاد کند. با این تفاسیر عملاً شما برای اینکه بتوانید این ضرر را جبران کنید لازم است تا زمان بیشتری را معطل بمانید و در نهایت بعد از گذشت یکی دو ماه علاوه بر اینکه هیچ سودی به دست نیاورده‌اید، ممکن است ضررهای سنگینی را نیز در بازار مشاهده کرده باشید.

حالا سوال مهم اینجاست که آیا با استفاده از میم کوین های جدید می‌توان سودآوری قابل توجهی را در بازار رقم زد و اگر بله چه روشی برای این سرمایه گذاری وجود دارد؟ اصلاً لیست میم کوین های ارز دیجیتال را از کجا ببینیم و کدام یک از گزینه‌های موجود را برای سرمایه گذاری انتخاب کنیم؟ در این مقاله در کانون بورس همراه شما هستیم تا به صورت کامل و جامع به این پرسش‌ها پاسخ داده و نکات لازم درباره سرمایه گذاری بر روی میم کوین های جدید را با شما در میان بگذاریم.

البته در انتهای مقاله قرار نیست شما تکنیکالیست شده و با روش‌های تحلیل تکنیکال برای سرمایه گذاری در بازار کریپتو کارنسی آشنا شوید، اما می‌توانید از میان گزینه‌های موجود در بازار کریپتوکارنسی میم کوین هایی را انتخاب کنید که شرایط مطلوبی برای سرمایه گذاری دارند و خرید آنها در کوتاه مدت هم می‌تواند سودآوری قابل توجهی را برای شما ایجاد کند. این مقاله جذاب برای شناخت میم کوین های جدید بازار کریپتو کارنسی را از دست ندهید.

اهمیت شناخت لیست میم کوین های ارز دیجیتال

بازار ارز دیجیتال یکی از جذاب‌ترین بازارهای سرمایه گذاری محسوب می‌شود که در میان کاربران ایرانی نیز به شدت محبوب شده و خیلی از افراد حتی با داشتن سرمایه‌های کم نیز در این بازار به دنبال سودآوری هستند. اما نکته مهم اینجاست که سودآوری در این بازار نیاز به کسب اطلاعات و آگاهی‌های لازم دارد و نداشتن اطلاعات و دانش کافی باعث می‌شود تا معامله‌گران دائماً شکست خورده و نتوانند به سود برسند.

خیلی از افرادی که ادعای سودآوری در بازار ارز دیجیتال را دارند، در معاملات خود شکست خورده و نمی‌توانند شرایط خوبی را برای سرمایه گذاری خود ایجاد کنند. در این بین داشتن اطلاعات بیشتر و کاربردی باعث می‌شود تا کاربران بتوانند روند بهتری را برای معاملات خود در پیش گرفته و سرمایه گذاری خود را در این بازار هدفمندتر نمایند.

در میان روش‌های مختلف سرمایه گذاری در بازار کریپتوکارنسی یکی از جذاب‌ترین روش‌ها نوسان‌ گیری ارز دیجیتال است. در نوسان گیری ارز دیجیتال کاربران می‌بایست توکن‌هایی را انتخاب نمایند که پتانسیل سودآوری بالایی داشته و از طریق خرید و فروش آنها در بازه های زمانی کوتاه مدت به سود برسند. اگر شما با میم کوین های جدید آشنا نباشید و لیست میم کوین های ارز دیجیتال را مشاهده نکنید, عملاً این سودآوری جذاب را از دست خواهید داد و نمی‌توانید سرمایه گذاری خود را به سمت این دسته از ارزهای دیجیتال ببرید. در واقع اهمیت شناخت میم کوین های جدید در این موضوع نهفته که از این ترتیب شما با یک روش سرمایه گذاری بسیار جذاب روبرو خواهید شد و می‌توانید از پتانسیل بالای این دسته از توکن‌ها برای رسیدن به سودهای جذاب در کوتاه مدت استفاده کنید.

چرا میم کوین های جدید

احتمالاً این سوال در ذهن شما هم پیش می‌آید که چرا باید سراغ میم کوین های جدید برویم و میم کوین ها چرا می‌توانند شرایط خوبی برای سرمایه گذاری در بازار کریپتوکارنسی داشته باشند؟ پاسخ این سوال را تنها می‌توانید در نمودار قیمت میم کوین های جدید مشاهده کنید. با ارزیابی ساده میم کوین های جدید مشاهده می‌کنید که قیمت این ارزهای دیجیتال در همان روزهای اول ورود به بازار کریپتوکارنسی با رشد‌های بسیار هیجان‌انگیزی روبرو شده و حتی سودآوری چند ده برابری را نیز برای معامله‌گران خود به ارمغان می‌آورند.

از دست دادن چنین فرصت جذابی برای سرمایه گذاری واقعاً می‌تواند افسوس بسیار زیادی برای معامله‌گران در بازار کریپتوکارنسی داشته باشد. مخصوصاً کسانی که دانش و مهارت کافی برای معامله‌گری در بازار ارز دیجیتال را به دست آورده و حالا تنها نیاز به الاتر بردن دانش خود در زمینه شناخت لیست میم کوین های ارز دیجیتال دارند.

به عنوان یک مثال ساده می‌توانیم به ارز دیجیتال نات کوین اشاره داشته باشیم که در همین چند ماه گذشته با ورود به بازار کریپتوکارنسی با رشدهای بیش از ۲۰۰ تا ۳۰۰ درصدی همراه شد و ارزش دارایی سرمایه‌گذاران خود را به چندین برابر افزایش داد. در حالی که بسیاری از کاربران به دنبال رسیدن به سودهای چند ۱۰ درصدی در بازه‌های زمانی چند ماهه هستند، سرمایه گذاری بر روی یکی از این میم کوین های جذاب می‌تواند سودهای جذاب ۱۰۰ تا ۳۰۰ درصدی را آن هم در یک بازاری زمانی کوتاه چند روزه به دنبال داشته باشد.

لیست میم کوین های ارز دیجیتال

دلایل گسترش میم کوین ها در بازار ارز دیجیتال

ورود میم کوین های جدید به بازار کریپتو کارنسی تازگی نداشته و از قبل هم این دسته از ارزهای دیجیتال در بازار وجود داشتند. اما در طول چند ماه اخیر و از ابتدای سال ۲۰۲۴ ورود میم کوین های جدید به بازار روند متفاوتی به خود گرفته و شاهد رونمایی از تعداد بسیار زیادی از ارزهای دیجیتال در این دسته‌بندی هستیم. در یک دوره زمانی میم کوین های سولانا با جذابیت بسیار بالا و تقاضای بسیار زیاد روبرو شدند و بعد از آن نیز نوبت به میم کوین های تون رسید. میم کوین های اتریوم هم که همیشه جذابیت‌های خود را دارا بوده و استفاده از آنها برای سرمایه گذاری علاقمندان بسیار زیادی را داشته است.

ورود سرمایه‌های جدید و کاربران تازه به بازار کریپتوکارنسی یکی از دلایلی است که باعث می‌شود تا میم کوین ها با رشد قارچی در بازار معرفی شوند. در زمان‌هایی که بازار صعودی است سرعت رشد میم کوین های جدید در بازار بیشتر هم می‌شود و این موضوع را هم می‌توانیم یکی از دلایل به وجود آوردن تعداد زیادی از ارزهای دیجیتال در این دسته‌بندی در نظر بگیریم.

دقت داشته باشید که اکثر میم کوین ها در ابتدای ورود خود به بازار کریپتوکارنسی معمولاً برای سوداگری و سودآوری به وجود می‌آیند و هدف دیگری در ایجاد و توسعه آنها نیست. بنابراین در بازه‌های زمانی که بازار کریپتوکارنسی روند صعودی به خود گرفته و استقبال بیشتری هم از این بازار به عمل می‌آید ورود میم کوین های جدید را می‌توانیم کاملاً منطقی و طبیعی قلمداد کنیم.

در نظر داشته باشید که تیم‌های توسعه دهنده این دسته از ارزهای دیجیتال چه سود جذابی را از توسعه میم کوین های خود به دست می‌آورند و مین مهم باعث شده تا خیلی از سرمایه‌گذاران بزرگ همه به فکر توسعه میم کوین های شخصی خود باشند. در طول سال‌های گذشته چندین بار شایعات مربوط به توسعه میم کوین ترامپ یا میم کوین ایلان ماسک در بازار پیچیده شده و در حال حاضر حتی افراد سرمایه‌گذار جدیدی نیز به این لیست اضافه شده‌اند.

سودآوری بسیار بالای این دسته از ارزهای دیجیتال و رشدهای تصاعدی آنها در بازار باعث شده تا چنین شرایطی را برای آنها شاهد باشیم. البته این موضوع یک چالش بسیار بزرگ برای معامله‌گران بازار ارز دیجیتال را نیز با خود به همراه می‌آورد و آن هم امکان روبرو شدن با پروژه‌های کلاهبرداری است. اگر شما دست روی پروژه‌های با کیفیت و مناسب نگذارید علاوه بر اینکه به سود مناسبی نخواهید رسید بلکه ممکن است حتی دارایی خود را نیز به راحتی از دست بدهید.

همانطور که می‌دانید در بازار ارز دیجیتال پتانسیل سودآوری با میزان ریسک رابطه مستقیم داشته و هر چقدر پتانسیل سودآوری یک ارز دیجیتال بالاتر برود ریسک سرمایه گذاری بر روی آن نیز افزایش پیدا خواهد کرد. با توجه به اینکه سرمایه گذاری بر روی میم کوین ها بالاترین میزان ریسک را در میان انواع ارزهای دیجیتال با خود به همراه دارد، بنابراین ار باید در انتخاب میم کوین های جدید دقت داشته و دست روی پروژه‌هایی بگذارید که از هر نظر کیفیت بالایی برای سرمایه گذاری داشته باشند. البته منظور ما از کیفیت بالای پروژه به این معنا نیست که شما به دنبال ارزهایی باشید که تیم توسعه دهنده قدرتمند یا پروژه‌ای با کاربرد و هدفمند دارند، بلکه معیارهای دیگری وجود دارد که با استفاده از آنها شما می‌توانید از میان میم کوین های جدید گزینه‌هایی را انتخاب کنید که شرایط مطلوبی حداقل برای نوسان گیری داشته باشند.

مزیت های خرید و فروش میم کوین‌ های جدید

چه مزیت‌هایی در فرایند خرید و فروش میم کوین های جدید وجود دارد و با مشاهده لیست میم کوین های ارز دیجیتال قرار است چه مزیت‌هایی را برای سرمایه‌های خود در بازار ایجاد کنیم؟ مشاهده و خرید و فروش میم‌کون‌های جدید در بازار کریپتوکارنسی می‌تواند جذابیت‌ها و مزیت‌های زیر را با خود به همراه داشته باشد:

  • پتانسیل سودآوری بسیار بالایی را برای میم کوین های جدید متصور و هستیم و این موضوع می‌تواند سود معامله‌گران این دسته از ارزهای دیجیتال را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.
  • تعداد بسیار زیادی از میم کوین ها در بازار به وجود می‌آیند و این موضوع باعث می‌شود تا کاربران بتوانند به راحتی از میان گزینه‌های مختلف ونه‌های مورد نظر خود برای سرمایه گذاری را انتخاب و دست روی آنها بگذارند.
  • با توجه به اینکه میم کوین ها به شدت مورد توجه کاربران جهانی قرار می‌گیرند، سرعت بسیار بالایی در فرایند خرید و فروش آنها نیز وجود دارد و همین موضوع باعث می‌شود تا کاربران بتوانند در بازارهای زمانی کوتاه دارایی‌های خود را در بازار خرید و فروش کنند.
  • نقد شوندگی بسیار بالایی را برای میم کوین های خوب در بازار شاهد هستیم.

تمام این مزیت‌ها نشان از این دارد که سرمایه گذاری بر روی میم کوین های جدید تنها زمانی برای شما مطلوب و بهینه خواهد بود که به دنبال سرمایه گذاری در بازی‌های زمانی کوتاه مدت روی آنها باشید. نواسان گیری روی میم کوین ها بهترین روش سرمایه گذاری بر روی آنها است و اگر شما بتوانید چنین شرایطی را ا دانش تحلیل تکنیکال ترکیب کنید در نهایت قدرت سرمایه گذاری و سودآوری بسیار زیادی را در بازار خواهید داشت.

لیست میم کوین های ارز دیجیتال

بهترین سایت برای لیست میم کوین های ارز دیجیتال

نوبت به معرفی بهترین سایت‌ها برای مشاهده لیست میم کوین های ارز دیجیتال می‌رسد. البته کاملاً مسلم و مشخص است که سایت‌های بسیار زیادی در سطح اینترنت وجود دارند که می‌توان از خدمات آنها برای مشاهده لیست میم کوین های موجود در بازار استفاده کرد و محدودیتی از این بابت وجود ندارد. اما در این بین شما قرار نیست ده‌ها سایت مختلف را در واچ لیست خود برای ارزیابی کیفیت میم کوین های جدید شته باشید و لازم است تا از میان گزینه‌های موجود تنها سایت‌هایی را انتخاب کنید که هم معتبر باشند و هم اینکه خدمات ارزنده دیگری را نیز برای شما در دسترس قرار دهند.

با توجه به این نکته در ادامه گزینه‌هایی را به شما معرفی خواهیم کرد که استفاده از خدمات آنها باعث می‌شود تا بتوانید با خیال راحت برای سرمایه گذاری بر روی میم کوین های جدید اقدام کنید و نگران اشتباه بودن اطلاعات ناشی از آنها نباشید. همچنین سعی می‌کنیم سایت‌هایی را به شما معرفی کنیم که اطلاعات آنها کامل و جامع باشد و با وجود آنها دیگر نیاز به استفاده از سایت دیگری نداشته باشید.

۱- کوین مارکت کپ

اولین سایتی که برای مشاهده لیست میم کوین های ارز دیجیتال گزینه مطلوبی محسوب می‌شود سایت کوین مارکت کپ است. کوین مارکت کپ معروف‌ترین و معتبرترین سایت در حوزه بازار ارز دیجیتال است و اطلاعات بسیار ارزنده‌ای را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. شما در ابعاد بسیار وسیع و در خدمات مختلفی می‌توانید از سایت کوین مارکت کپ کمک بگیرید و با توجه به معتبر بودن آن، می‌توانیم بهترین گزینه برای مشاهده لیست میم کوین های ارز دیجیتال را نیز همین سایت کوین مارکت کپ قلمداد کنیم.

البته در سایت اکوین مارکت کپ علاوه بر امکان مشاهده لیست میم کوین های ارز دیجیتال و یا میم کوین های جدید شما می‌توانید این دسته از ارزهای دیجیتال را در دسته‌بندی‌های مختلف دیگری هم مشاهده کنید. به عنوان مثال در سایت کوین مارکت کپ امکان مشاهده میم کوین ها بر اساس فاکتورهای مختلف موثر بر آنها را دارید.

امکان رتبه‌بندی میم کوین ها در این سایت بر اساس حجم معاملاتی‌ها تغییرات قیمت آنها در ۲۴ ساعت گذشته یا ۷ روز گذشته و حتی بر اساس ارزش بازار آنها در بازار وجود دارد. فیلترهای بسیار متعادل دیگری هم در این سایت در اختیار شما قرار گرفته تا از آنها بتوانید برای رتبه‌بندی میم کوین ها و پیدا کردن میم کوین های جذاب موجود در بازار استفاده نمایید.

همچنین در بخشی از سایت کوین مارکت کپ می‌توانید میم کوین هایی را مشاهده کنید که بیشترین تعداد بازدید را داشته و توجه زیادی به آنها می‌شود. این مهم باعث می‌شود تا شما بتوانید میم کوین های جدید را پیدا کرده و به دنبال سرمایه گذاری بر روی آنها باشید.

همچنین میم کوین هایی که به تازگی در بازار کریپتوکارنسی معرفی می‌شوند نیز در سایت کوین مارکت کپ لیست شده و امکان مشاهده آنها را نیز دارید. در همان نوار ابزار بالای سایت و در قسمت بالای ارزهای دیجیتال لیست شده، امکان مشاهده میم کوین های جدید لیست شده را در بازار دارید که اطلاعات آنها نیز به صورت کامل در دسترس هستند و می‌توانید از این طریق گزینه‌های مطلوب برای سرمایه گذاری را انتخاب نمایید.

همچنین سایت کوین مارکت کپ یک لیست دیگر برای میم کوین ها را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد که جذابیت خاص خود را دارد و آن هم ارزهای دیجیتالی است که بیشترین میزان بازدید را ز کاربران جهانی داشته‌اند. مسلماً ارزهای دیجیتالی که بازدید بیشتری داشته باشند، نشان از توجه بسیار بالای کاربران جهانی به آنها بوده و این موضوع می‌تواند سیگنالی برای خرید و فروش آنها نیز باشد.

۲- کوین جکو

سایت بعدی که برای مشاهده لیست میم کوین های ارز دیجیتال باید به شما معرفی کنیم سایتی به نام کوین جکو است که به عنوان رقیب سایت کوین مارکت کپ شناخته می‌شود. این دو سایت ارتباط بسیار تنگاتنگی با یکدیگر داشته و هر دو به عنوان منابع معتبری ر بازار کریپتوکارنسی شناخته می‌شوند. هرچند اعتبار و میزان استفاده از سایت کوین مارکت کپ بیشتر است اما به هر حال سایت کنجکو دارای قابلیت‌هایی است که آن را تبدیل به یک سایت بسیار جذاب برای کاربران بازار کریپتو کارنسی کرده است.

شما می‌توانید با ورود به این سایت ارزهای دیجیتال را در لیست‌های بسیار مختلف و متنوعی مشاهده کنید که یکی از آنها همین میم کوین ها هستند. درصد قابل توجهی از اطلاعات موجود در این سایت مشابه با سایت کوین مارکت کپ است اما با این حال شما می‌توانید در دسته‌بندی‌های دیگری هم م‌کوین ها را مشاهده کنید.

همچنین شما در سایت کنجکو هم می‌توانید در بازار را با فاکتورهای مختلفی رتبه‌بندی کرده و از این طریق نیز به دنبال انتخاب بهترین گزینه از میان آنها برای سرمایه گذاری باشید. دسته‌بندی‌های دیگری مانند ارزهای دیجیتال ترند بازار و یا آنهایی که بیشترین میزان سودآوری را در میان تمام ارزهای دیجیتال به خود اختصاص داده‌اند را نیز در این سایت می‌توانید مشاهده کنید.

استفاده همزمان سایت کوین جکو و کوین مارکت کپ معمولاً ممکن است خیلی به کار شما نیاید و توصیه ما این است که از میان این دو سایت فقط یکی از آنها را در واچ لیست خود قرار داده و از مزیت‌های آن بهره‌مند شوید. برای این انتخاب نیز می‌توانید یک سری به هر کدام از این سایت‌ها زده و فضای کاربری آنها را با سلیقه خود مقایسه نمایید و هر کدام که شرایط بهتری داشتند را برای مشاهده لیست میم کوین های موجود در بازار در نظر بگیرید.

۳- دکس اسکرینر

یکی دیگر از سایت‌های بسیار جذابی که از آن هم می‌توانید برای مشاهده لیست میم کوین های ارز دیجیتال استفاده کرده و یا حتی فیلترهای مختلفی را برای ارزیابی و انتخاب بهترین گزینه را نیز در این لیست داشته باشید سایت دکس اسکرینر است. سایت دکس اکسکرینر بیشتر به ارزیابی اطلاعات موجود در صرافی‌های دکس پرداخته و معمولاً ارزهای دیجیتالی که در این سایت قابل مشاهده است ارزهایی هستند که در صرافی‌های متمرکز مشاهده نمی‌شوند. به این ترتیب نسبت به دو سایت قبلی یعنی کوین مارکت کپ و کوین جکو تفاوت بسیار زیادی را در آن مشاهده خواهید کرد و ارزهای دیجیتالی را مشاهده می‌کنید که اصلاً در دو سایت قبلی ممکن است لیست نشده باشند.

شما می‌توانید میم کوین های موجود در بازار را در دسته‌بندی‌های مختلف از جمله بیشتر میزان سودآوری‌ها گزینه‌های ترند را در بازه‌های زمانی مختلف مشاهده کرده و از این طریق به دنبال انتخاب بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری خود باشید. دقت داشته باشید که همچنین در این سایت علاوه بر اینکه امکان مشاهده میم‌کون‌های مختلف را در اختیار دارید می‌توانید شبکه بلاکچین متناظر با آن و همچنین صرافی غیرمتمرکزی را که امکان خرید و فروش آن را برای شما فراهم کرده را نیز مشاهده کنید.

این سایت قابلیت‌های بسیار زیاد دیگری هم دارد که با جستجو در آن می‌توانید از این قابلیت‌ها برای پیشبرد اهداف معاملاتی خود در بازار کریپتوکارنسی استفاده کنید. سایت دکس اسکرینر حتی به عنوان یک سایت مناسب برای ترید در صرافی‌های دکس نیز شناخته می‌شود و خیلی از کاربران با استفاده از خدمات و اطلاعات موجود در این سایت دست به شکار میم کوین ها و ارزهای دیجیتال ناشناخته می‌زنند و از این طریق یک سرمایه گذاری بسیار جذاب را برای خود رقم می‌زنند.

۴- مساری

چهارمین سایتی که برای مشاهده لیست میم کوین های ارز دیجیتال می‌توانیم به شما معرفی کنیم سایت مساری است. مساری یک سایت بسیار معروف و مشهور است و دمات بسیار ارزنده‌ای را در اختیار کاربران بازار ارز دیجیتال قرار داده است.  در این سایت اطلاعات بسیار گسترده‌ای قرار گرفته که یکی از آنها لیست میم کوین های ارز دیجیتال است و شما می‌توانید بر اساس فاکتورهای مختلف میم کوین ها را در این لیست نیز رده‌بندی کرده و با توجه به معیارهایی که برای سرمایه گذاری بر روی میم کوین های جدید دارید به دنبال انتخاب بهترین گزینه‌ها برای خود بروید.

لیست میم کوین های ارز دیجیتال

لیست میم کوین های جدید

در سایت‌های بالا در گزینه‌هایی از آنها مانند سایت کوین مارکت کپ امکان مشاهده لیست میم کوین های جدید را هم دارید و از این طریق می‌توانید ارزهای دیجیتالی را برای سرمایه گذاری خود انتخاب کنید که به تازگی وارد بازار کریپتوکارنسی شده و جذابیت‌های بالایی برای سودآوری دارند.

البته وقتی ارز دیجیتال به تازگی وارد بازار کریپتوکارنسی شود به خودی خود با ریسک معاملاتی بسیار بالایی همراه است و ممکن است نتوانید خیلی فاکتورهای مختلف مناسب برای سرمایه گذاری را در آن ارزیابی کنید.  اما برای این منظور هم راه حلی برای شما وجود دارد و شما می‌توانید با ارزیابی پروژه دیجیتال مورد نظر به این نتیجه برسید که آیا گزینه مطلوبی برای سرمایه گذاری شما است یا خیر.

مثلاً می‌توانید سراغ مقدار کل ارزش قفل شده در شبکه آن ارز دیجیتال بروید و یا مایه‌گذاران بزرگ آن را مورد ارزیابی قرار دهید و ببینید که چه کسانی برای سرمایه گذاری بر روی این پروژه اقدام کردند. معیارهای دیگری مانند لیست شدن این دسته از ارزهای دیجیتال در صرافی‌های متمرکز معتبر دیگر نکاتی است که می‌تواند شما را در این باره راهنمایی کند. فراموش نکنید که اگر این موارد را در سیستم ارزیابی خود در دستور کار قرار ندهید، ریسک سرمایه گذاری شما به میزان قابل توجهی افزایش پیدا خواهد کرد و احتمال بروز خطرات ارز دیجیتال برای شما زیاد می‌شود.

اگر در لیست میم کوین های ارز دیجیتال دقت داشته باشید متوجه خواهید شد که بسیاری از میم کوین ها در طول بازه زمانی یک روزه با افت‌های بیش از ۹۰ درصدی هم روبرو می‌شوند. بنابراین چنین خطری ممکن است سرمایه گذاری شما را نیز تهدید کند و بهتر است برای جلوگیری از بروز چنین خطری حتماً نهایت دقت را داشته باشید. دقیقاً یکی از دلایل اصلی ز دست رفتن سرمایه بسیاری از کاربران در معاملات میم کوین ها همین موضوع است و آنها معمولاً به جای دقت به کیفیت پروژه روی میزان سودآوری دقت دارند. برای سرمایه‌گذاران حرفه‌ای موضوع یک جریان کاملاً حل شده است و آنها معمولاً سعی می‌کنند تا ارزهای دیجیتالی را برای سرمایه گذاری خود برگزینند که شرایط مطلوبی داشته باشند.

میم کوین های جدید

سرمایه گذاری روی میم کوین ها

حالا سوال مهمی که باید به آن پاسخ دهیم این است که شرایط سرمایه گذاری روی میم کوین های جدید چیست و چگونه می‌توانیم بعد از انتخاب یک یا دو میم کوین در لیست میم کوین های ارز دیجیتال سراغ سرمایه گذاری روی آنها برویم؟ به صورت کلی سه روش سرمایه گذاری بر روی میم کوین ها و کلاً ارزهای دیجیتال در بازار کریپتوکارنسی پیش روی کاربران قرار می‌گیرد.

  • نوسان گیری برای بازه های زمانی کوتاه مدت چند روزه تا چند ماهه
  • هولد برای بازه‌های زمانی بلند مدت بیشتر از ۶ ماه تا ۲ سال
  • ترید در بازار فیوچرز ارز دیجیتال

بسیاری از میم‌کون‌های جدید هنوز در لیست بازار فیوچرز قرار نگرفته و تا لیست شدن آنها به عنوان یک میم کوین در لیست بازار فیوچرز فاصله بسیار زیادی به وجود می‌آید. از این گذشته سرمایه گذاری بر روی میم کوین ها به خودی خود با ریسک بسیار بالایی همراه است و اگر شما ریسک ترید در بازار فیوچرز را نیز به آنها اضافه کنید، عملاً شرایط برای شما بسیار پیچیده خواهد شد و نمی‌توانید سرمایه گذاری جذابی داشته باشید.

برای اینکه در نهایت تصمیم بگیرید که کدام یک از روش‌های بالا از میان نوسان گیری در بازه‌های زمانی کوتاه مدت و یا هولد گزینه بهتری برای سرمایه گذاری شما است، در ادامه نکات بسیار مهمی را با شما در میان خواهیم گذاشت که می‌توانید از این نکات استفاده کنید.

سرمایه گذاری بلند مدت روی میم کوین های جدید

سرمایه گذاری بلند مدت یا هولد اصطلاحی است که به سرمایه گذاری‌هایی با فاصله زمانی بیش از ۶ ماه تا ۲ سال در بازار کریپتوکارنسی معروف است. اگر شما ارز دیجیتالی را خریداری کرده و آن را در فاصله زمانی طولانی مدت نگهداری کنید، در حال هولد و یا سرمایه گذاری بلند مدت بر روی آن هستید.  این روش سرمایه گذاری بیشتر برای ارزهای مناسب است که کیفیت پروژه مطلوبی داشته و در طولانی مدت ممکن است همچنان شرایط مطلوب و جذاب خود را حفظ نمایند. بسیار مهم است که در انتخاب این دسته از ارزهای دیجیتال دقت بسیار زیادی روی کیفیت پروژه و تیم توسعه دهنده و معیارهای این چنینی داشته باشید.

با توجه به اینکه میم کوین ها معمولاً شرایط مطلوبی از این معیارها ندارند از این رو نمی‌توانیم آنها را گزینه‌های جذابی برای هولد و سرمایه گذاری بلند مدت در نظر بگیریم. به صورت پیش فرض می‌توانیم ادعا کنیم که سرمایه گذاری بلند مدت بر روی بیش از ۹۸ میم کوین های موجود در بازار اصلاً مطلوب نخواهد بود و این موضوع برای میم کوین های جدید به مراتب شدت بیشتری هم پیدا می‌کند.

اما در لیست میم کوین های ارز دیجیتال گزینه‌هایی هم وجود دارد که سرمایه گذاری بلند مدت بر روی آنها ممکن است سودآوری قابل توجهی برای معامله‌گران رقم بزند. به عنوان مثال در طول سال‌های گذشته ارزهای دیجیتالی مانند شیبا یا دوج کوین و یا حتی پپه توانستند در دراز مدت سودآوری بسیار بالایی را برای کاربران خود رقم بزنند و ارزش دارایی آنها را چند صد برابر افزایش دهند. از این رو اگر شما این دسته از میم کوین ها را برای سرمایه گذاری انتخاب کنید می‌توانید برای بازی‌های زمانی بلند مدت هم روی آنها حساب باز کنید اما در اکثر موارد چنین امکانی وجود نداشته و این سرمایه گذاری می‌تواند ریسک بسیار بالایی برای شما به ارمغان آورد.

میم کوین های جدید

نوسان گیری از میم کوین های جدید

دومین روش سرمایه  گذاری بر روی میم کوین های جدید استفاده از فرایند نوسان گیری در بازه های زمانی کوتاه مدت است. نوسان گیری را می‌توانیم یکی از جذاب‌ترین و بهترین روش‌ها برای سرمایه  گذاری بر روی میم کوین های جدید در نظر بگیریم. تعریف نوسان گیری بسیار ساده است و در این روش سرمایه  گذاری عملاً شما باید میم کوین ها را در قیمت‌های پایین خریداری کرده و آنها را بعد از گذشت یک بازه زمانی کوتاه مدت در کمتر از ۶ ماه در قیمت‌های بالاتر به فروش برسانید.

تنها چالشی که در فرایند نوسان گیری بر روی میم کوین های جدید پیش روی شما قرار خواهد داشت، تشخیص قیمت مناسب برای ورود به معامله خرید و قیمت مناسب برای خروج از معامله و گرفتن سود است. برای این منظور لازم است تا حتماً با دانش تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال آشنا باشید و دوره آموزش تحلیل تکنیکال را پشت سر گذاشته باشید. در صورت داشتن دانش و مهارت کافی در تحلیل تکنیکال به راحتی می‌توانید از آن برای تشخیص به موقع و مناسب نقاط ورود و خروج در فرایند سرمایه  گذاری و نوسان گیری بر روی میم کوین ها اقدام کنید.

مراحل نوسان گیری با استفاده از میم کوین ها را می‌توانیم در بندهای زیر خلاصه کنیم:

در قدم اول شما بایستی به دنبال آنالیز نحوه تغییرات نوسانات قیمت بیت کوین باشید. امکان‌ها به شدت حت تاثیر رفتار بیت کوین عمل می‌کنند و افزایش و یا کاهش قیمت آنها در لحظه تحت تاثیر شرایط بیت کوین خواهد بود. بنابراین در قدم اول شما باید به این نتیجه برسید که آیا بیت کوین شرایط خوبی برای سود داشته و روند آن صعودی است یا خیر.

در صورتی که بیت کوین روند نزولی داشته و سیگنالی برای صعودی شدن روند برای آن نیز وجود ندارد، شرایط برای نوسان گیری بر روی میم کوین ها مناسب نخواهد بود. اما در صورتی که بیت کوین در یک روند صعودی قرار گرفته و در کنار آن گنال‌های صعودی شدن روند نیز صادر می‌شود، شرایط برای ورود به معاملات بر روی میم کوین های جدید بازار مناسب خواهد بود و شما می‌توانید از روند این میم کوین ها برای رسیدن به سود استفاده کنید.

در قدم دوم نوبت به آنالیز نمودار قیمت خود میم کوین ها می‌رسد. برای این منظور شما می‌توانید از روش‌ها و استراتژی‌های تحلیل تکنیکال استفاده کرده و به دنبال آنالیز قیمت میم کوین ها باشید. استراتژی‌ها و روش‌های تکنیکالی بسیار زیادی وجود دارند که از همه آنها می‌توانید برای این منظور استفاده کرده و اهداف سرمایه  گذاری خود در بازار کریپتو کارنسی بر روی میم کوین های جدید پیش ببرید.

دقت داشته باشید که استفاده از استراتژی‌های معاملاتی در نوسان گیری بر روی میم‌کوین های جدید اهمیت بسیار زیادی خواهد داشت.

روندی که در بالا برای نوسان گیری بر روی این دسته از ارزهای دیجیتال با شما مطرح کردیم یک روند بسیار حرفه‌ای برای معاملات بازار ارز دیجیتال خواهد بود و ریسک معاملات شما در این بازار را به میزان قابل توجهی کاهش خواهد داد. البته نکته دیگری که می‌تواند این روند را برای شما بهتر کرده و ریسک معاملات باز هم کمتری را برای شما رقم بزند، استفاده از میم کوین هایی است که شرایط مطلوبی را برای سرمایه  گذاری و نوسان گیری دارند.

در واقع بهتر از شما در قدم اول میم کوین هایی را در واچ لیست خود داشته باشید که از نظر شرایط نوسان گیری ارز دیجیتال در وضعیت خوبی هستند. این مهم باعث می‌شود تا عملاً ریسک معاملات شما کاهش پیدا کرده و بتوانید با نقد شوندگی بسیار بالا ارزهای دیجیتال مورد نظر خود را معامله کنید. عدم دقت به همین نکته ساده می‌تواند مشکلات و چالش‌های بسیار زیادی را برای شما به دنبال داشته و حتی امکان ورود به ضررهای سنگین را نیز برای شما به ارمغان آورد.

ترید میم کوین ها در بازار فیوچرز

دومین روشی که برای سرمایه  گذاری برای میم کوین های تازه وارد بازار می‌توانیم به آن اشاره داشته باشیم استفاده از خدمات بازار فیوچرز است. البته میم کوین هایی که از زمان ورود به آنها به بازار خیلی نگذشته و تازه در صرافی‌ها لیست شده باشند احتمالاً در بازار فیوچرز امکان انجام معامله بر روی آنها نخواهد بود و این دست از میم کوین ها در این روش سرمایه  گذاری در بازار کریپتوکارنسی جایگاهی نخواهند داشت. اما میم کوین هایی که چند ماه از زمان ورود آنها به بازار گذشته و حالا با حجم معاملات بسیار بالایی روبرو هستند معمولاً در بازار فیوچرز نیز عرضه شده و امکان ترید بر روی آنها با استفاده از خدمات این بازار وجود دارد.

در بازار فیوچرز ارز دیجیتال شما می‌توانید با اهرم معاملاتی و تا چند ده برابر ارزش اولیه سرمایه خود برای ترید بر روی میم کوین های جدید اقدام کنید. در بازار فیوچرز امکان ترید در بازار دو طرفه را خواهید داشت و افت یا افزایش قیمت میم کوین ها در این بازار اهمیتی برای رسیدن به سود برای شما نخواهد داشت. اگر با استراتژی‌های معاملاتی تحلیل تکنیکال به خوبی آشنا باشید و بدانید که بهترین استراتژی‌ های معاملاتی ارز دیجیتال کدام‌ها هستند، امکان رسیدن به سودهای جذاب با استفاده از ترید در بازار فیوچرز بر روی میم کوین ها را خواهید داشت و می‌توانید سود سرشاری از روندهای هیجان انگیز به وجود آمده بر روی این ارزهای دیجیتال به دست آورید.

البته در نظر داشته باشید که معاملات فیوچرز ریسک بسیار بالایی داشته و عدم دقت به رعایت نکات مدیریت سرمایه و مدیریت ریسک می‌تواند باعث بروز چالش‌های بسیار زیادی در این روش معاملاتی برای شما شود. بنابراین توصیه می‌کنیم که اگر تجربه کافی برای ترید در بازار فیوچرز را ندارید و یا هنوز مهارت‌های لازم برای معامله‌گری در چنین بازاری را به دست نیاورده‌اید، انجام معامله در این بازار را از ذهن خود خارج کرده و سراغ معاملات اسپات و نوسان گیری بر روی میم کوین ها بروید.

بازار فیوچرز به نظر بازار بسیار جذابی می‌رسد و هر کسی که بتواند در این بازار به موفقیت برسد سود سرشاری را به دست خواهد آورد، اما واقعیت اینجاست که این سودآوری معمولاً تحت تاثیر ریسک بسیار بالای این بازار قرار گرفته و کمتر کسی را شاهد هستیم که توانسته در معاملات بازار فیوچرز به موفقیت برسد. رسیدن به موفقیت‌ترین بازار نیاز به جربه بسیار بالایی در معاملات بازارهای دو طرفه دارد و برای رسیدن به چنین شرایطی شما بایستی سال‌های سال تلاش کرده باشید. صرفاً آموزش تحلیل تکنیکال و نکات معامله‌گری در بازارهای مالی لازمه موفقیت شما در این بازار نبوده و نیاز است تا از دانش‌ها و مهارت‌های دیگری مانند مدیریت سرمایه یا مدیریت ریسک و حتی دانش روانشناسی خویشتن نیز استفاده کنید.

با در کنار هم قرار دادن تمام نکات و موارد است که شما می‌توانید در معاملات بازار فیوچرز بر روی میم کوین های موجود در بازار به موفقیت برسید و در غیر این صورت این روند معاملاتی ریسک بسیار زیادی برای شما ایجاد خواهد کرد. کاربران ایرانی بسیار زیادی در طول سال‌های اخیر دارایی‌های خود را در بازار ارز دیجیتال و در معاملات بازار فیوچرز از دست داده‌اند و در حال حاضر سرمایه لازم برای ورود به معاملات مستقیم را هم ندارند. بنابراین در مقایسه میان از دست دادن تمام سرمایه‌ها یا رسیدن به سودهای کمتر بهتر از گزینه دوم را انتخاب کرده و سراغ معاملات بازار اسپات بروید. بهترین ترفند برای ورود به معاملات بازار فیوچرز بر روی میم کوین ها تنها قرار دادن بخشی از سودهای به دست آمده در معاملات بازار اسپات است.میم کوین های جدید

بهترین ابزار تحلیل قیمت میم کوین ها

ممکن است این سوال در ذهن شما ایجاد شود که بهترین ابزار برای تحلیل قیمت میم کوین ها چیست و چگونه می‌توانیم روند قیمت این دسته از ارزهای دیجیتال را به خوبی پیش‌بینی کرده و سراغ رسیدن به سود از طریق آنها برویم؟ روش‌ها و ابزارهای بسیار زیادی برای تحلیل قیمت میم کوین ها وجود دارد که هم در تحلیل فاندامنتال و هم در تحلیل تکنیکال مورد استفاده قرار می‌گیرند و شما با ترکیبی از این ابزارها می‌توانید قدرت زیادی در معاملات بر روی میم کوین های جدید برای خود ایجاد کنید. در این بخش سعی داریم تا برخی از ابزارها و روش‌های معاملاتی بر روی میم کوین ها را با شما در میان بگذاریم.

استفاده از سطوح حمایت و مقاومت در پرایس اکشن:

یکی از ابزارها و روش‌های معاملاتی بسیار جذاب بر روی میم کوین های موجود در بازار استفاده از سطوح حمایت و مقاومت در پرایس اکشن است.  اگر شما بتوانید سطوح عرضه و تقاضا را در معاملات بازار ارز دیجیتال به خوبی تشخیص داده و این سطوح را بر روی نمودار قیمت میم کوین های تازه وارد بازار رسم کنید، به راحتی امکان یجاد معاملات موفق از این طریق را برای خود خواهید داشت و می‌توانید سودآوری خود را در بازار تضمین نمایید.

ابزار فیبوناچی:

یکی از جذاب‌ترین ابزارها برای تحلیل قیمت میم کوین های تازه وارد بازار ابزار فیبوناچی است. با استفاده از این ابزار هم می‌توانیم نقاط مناسب برای ورود به سرمایه  گذاری و نوسان گیری برای میم کوین ها را پیدا کرده و هم اهداف قیمتی جذاب را نیز در نمودار قیمت آنها تشخیص دهید. ابزار فیبوناچی کاربرد بسیار زیادی در تحلیل تکنیکال داشته و خیلی از کاربران در حال استفاده از مزیت‌های این ابزار در معاملات خود هستند.

استفاده از الگوهای شمعی:

استفاده از الگوهای شمعی ابزار و روش تحلیلی دیگری است که می‌توانید از آن نیز برای تحلیل نمودار قیمت میم کوین های موجود در بازار استفاده کنید. الگوهای شمعی در ارز دیجیتال کاربردهای بسیار زیادی داشته و هم برای تحلیل شرایط بازار و هم برای پیدا کردن نقاط مناسب برای ورود به معامله کاربرد دارند. اگر الگوهای شمعی برای نمودار قیمت میم کوین ها بر روی وح عرضه و تقاضا تشکیل شده باشند به راحتی می‌توانند قدرت معامله‌گری شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهند.

استفاده از اوردر بلاک:

یکی از مدرن‌ترین روش‌ها و ابزارها برای تحلیل تکنیکال قیمت میم کوین های جدید استفاده از اوردر بلاک است. در این سبک ورقه شما می‌توانید بهترین نقاط برای ورود به معاملات را بر روی میم کوین ها پیدا کرده و از این طریق هم ریسک معاملات خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهید و همین که احتمال رسیدن به سود برای شما به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کند.

تحلیل رفتار نهنگ‌های میم کوین ها:

یکی از جذاب‌ترین و بهترین روش‌ها برای انجام معامله بر روی میم کوین های تازه وارد موجود در بازار تحلیل رفتار نهنگ‌های آنها است. شما می‌توانید با آنالیز رفتار رنگ‌های موجود بر روی میم کوین های مختلف به این نتیجه برسید که آیا زمان مناسب برای خرید آنها فرا رسیده یا اینکه هنوز فرصت برای سرمایه  گذاری شما فراهم نشده است. تحت این شرایط شما می‌توانید بهترین میم کوین های موجود در بازار را نیز شناسایی کرده و معاملات موفقی را بر روی آنها رقم بزنید. در نظر داشته باشید که نهنگ‌ها معمولاً زمانی معاملات خود را انجام می‌دهند که بازار در مسیر صعود قرار بگیرد و این موضوع می‌تواند سودآوری جذابی را برای شما رقم بزند.

حتما بخوانید: میم کوین چیست؟

جمع بندی

میم کوین های جدید بازار کریپتوکارنسی را به شما معرفی کرده و نحوه مشاهده آنها و همچنین روش‌های سرمایه  گذاری بر روی آنها را نیز با هم مرور کردیم. حال شما به خوبی می‌دانید که چگونه می‌توانید از لیست شدن میم کوین های جدید در بازار کریپتوکارنسی مطلع شوید و به دنبال سرمایه  گذاری بر روی آنها باشید. در نظر داشته باشید که معامله بر روی میم کوین ها هرچند پتانسیل سودآوری بسیار بالایی را با خود به همراه دارد اما ریسک سرمایه  گذاری بالایی هم خواهد داشت.

اینکه شما علاقه به سرمایه  گذاری و ترید بر روی میم کوین ها را دارید نکته جذابی است اما در نظر داشته باشید که تجربه و مهارت معامله‌گری در بازار کریپتوکارنسی نیاز اصلی و مهم برای رسیدن به سود در این روند معاملاتی برای شما خواهد بود. اگر شرایط برای معاملات شما به گونه خوبی پیش نرفت بهتر از دقت بالایی در این زمینه داشته و یا با شرکت در دوره آموزش ارز دیجیتال و یا خرید پکیج آموزش آنلاین ارز دیجیتال تبدیل به یک معامله‌گر حرفه‌ای در این بازار شوید.

در مجموعه کانون بورس در کنار شما هستیم تا امکان یادگیری حرفه‌ای معاملات بازار ارز دیجیتال را برای شما فراهم آوریم. در همین راستا شما می‌توانید در دوره‌های مختلف آموزش بازار کریپتوکارنسی شرکت کرده و در نهایت با کسب مهارت‌های لازم معاملات خود را در این بازار به مانند افراد حرفه‌ای انجام دهید.

از شما دعوت می‌کنیم که اگر دیدگاهی نسبت به شناخت میم کوین های جدید موجود در بازار داشته و یا نقطه نظری درباره روش‌های سرمایه  گذاری بر روی این دسته از ارزهای دیجیتال در ذهن شما باقی مانده، حتما نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود را با ما در میان بگذارید.

سوالات متداول

چگونه می‌توانیم با سرمایه  گذاری بر روی میم کوین های جدید به سود برسیم؟

با استفاده از فرایند نوسان گیری ارز دیجیتال امکان رسیدن به سود با استفاده از سرمایه  گذاری بر روی میم کوین ها وجود دارد.

بهترین ابزار و روش برای معاملات میم کوین های جدید چیست؟

استفاده از تکنیک‌های پرایس اکشن پیشرفته می‌تواند بهترین روش برای معامله‌گری بر روی این دسته از ارزهای دیجیتال باشد.

آیا معامله بر روی میم کوین های جدید ریسک بالایی دارد؟

بله ترید بر روی میم کوین ها جدید می‌تواند ریسک بسیار بالایی برای معاملات شما به وجود آورد.

بهترین روش سرمایه  گذاری برای میم کوین های جدید چیست؟

نوسان گیری در بازه‌های زمانی کوتاه مدت و میان مدت تا ۶ ماه.

ترتیب پیشنهادی مطالعه مقالات این بخش...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روش‌های پرداخت و ثبت نام

ارزش دوره: ۱8٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

قیمت جشنواره: ۱4/۸۰۰/۰۰۰ تومان

پیش پرداخت: 2٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

روش‌های پرداخت و ثبت نام

ارزش دوره ۱۷٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

قیمت جشنواره: ۱۳/۸۰۰/۰۰۰ تومان

تماس فوری با شما

موضوع تماس با شما: