لوگو کانون بورس

میم کوین های انفجاری | شت کوین های انفجاری ۲۰۲۴

میم کوین های انفجاری
شما در حال مطالعه مقاله ۵۱ از ۵۸ در این سرفصل آموزش رایگان هستید.

میم کوین های انفجاری کدام‌ها هستند و سرمایه گذاری بر روی شت کوین های انفجاری ۲۰۲۴ تا چقدر می‌تواند برای ما درآمدزا باشد؟ چه مزیت‌هایی در معاملات میم کوین های انفجاری وجود دارد و چه آسیب‌ها و خطراتی در این مسیر پیش روی معامله‌گران و سرمایه‌گذاران بازار کریپتوکارنسی قرار خواهد گرفت؟ این روزها که بازار ارز دیجیتال روند صعودی به خود گرفته دائماً صحبت از سرمایه گذاری بر روی میم کوین ها وجود دارد و شت کوین های انفجاری ۲۰۲۴ در صدر لیست گزینه‌های معامله‌گران برای ورود به فرایند سرمایه گذاری در بازار کریپتوکارنسی قرار گرفته است.

دیگر بر کسی پوشیده نیست که میم کوین ها از جمله ارزهای دیجیتالی هستند که با نوسانات بسیار شدیدی روبرو بوده و در روندهای صعودی می‌توانند بیشترین میزان سودآوری را در بازار برای معامله‌گران رقم بزنند. رشد ۲۰ تا ۳۰ درصدی قیمت بیت کوین می‌تواند منجر به صعودهای ۳۰۰ تا ۵۰۰ درصدی میم کوین ها شده و یک سرمایه عظیم را برای معامله‌گران این ارزهای دیجیتال رقم بزند.

اما در این بین چالش‌های هم وجود دارد که معامله‌گران از قبل باید این چالش‌ها را در روند معاملات خود برطرف کنند. چالش‌هایی مانند اینکه چگونه بهترین میم کوین های انفجاری را انتخاب نموده و یا در چه مواقعی برای خرید بهترین شت کوین های انفجاری ۲۰۲۴ اقدام نمایند. پاسخ این سوالات است که کلید اصلی یک سرمایه گذاری موفق و فوق العاده جذاب در بازار ارز دیجیتال خواهد بود و در این مقاله در کانون بورس قرار است به این موضوع بپردازیم. هم شت کوین های انفجاری را به شما معرفی خواهیم کرد و هم سعی می‌کنیم تا خطرات و روش‌های سرمایه گذاری مطمئن بر روی این دسته از ارزهای دیجیتال را نیز با شما در میان بگذاریم.

میم کوین های انفجاری

قبل از هر چیزی بایستی یک تعریف از میم کوین های انفجاری ارائه کرده و درباره این دسته از ارزهای دیجیتال نکاتی را با شما در میان بگذاریم. به عنوان اولین نکته باید اشاره کنیم که میم کوین ها یا شت کوین ها ارزهای دیجیتالی هستند که معمولاً پروژه خیلی قدرتمندی نداشته و بیشتر به دلیل سوداگری و نوسان گیری با استقبال کاربران روبرو می‌شوند. در این بین برخی از میم کوین ها با گذشت زمان و افزایش استقبال کاربران پروژه‌هایی را نیز در خود می‌بینند و شاهد رونمایی از اهدافی برای آنها در روند معاملات هستیم.

به عنوان مثال می‌توانیم میم کوینی به نام شیبا اینو را به شما مثال بزنیم که بدون هیچ دلیلی و بیشتر برای یک شوخی و کل کل وارد بازار ارز دیجیتال شد ولی در ادامه با استقبال بسیار زیادی همراه شد و همین استقبال بالا باعث شد تا در حال حاضر اهداف بسیار ارزنده‌ای را برای این پروژه شاهد باشیم. شیباریوم به عنوان پلتفرم اصلی شیبا اینو روی کار آمده که به عنوان یک صرافی غیر متمرکز در حال ارائه خدمات به مشتریان خود است. این پروژه وارد موضوع nftها و متاورس هم شده و حتی در حوزه گیمینگ هم فعالیت‌هایی را دارا است. شیبا حتی پلتفرم دیفای خود را نیز توسعه داده و از این طریق نیز به مشتریان و همراهان خود خدمات ارائه می‌کند.

در واقع یک پروژه‌ای که هیچ بنیان منطقی نداشت و بیشتر برای یک شوخی به وجود آمده بود حالا به عنوان یکی از بهترین پروژه‌های بازار ارز دیجیتال در حال خودنمایی است. اینکه چنین اتفاقی برای میم کوین ها رخ دهد اصلاً قابل پیش‌بینی نیست و از این گذشته احتمال بسیار کمی را می‌توانیم برای این منظور در نظر بگیریم. از میان صدها میم کوین موجود در بازار تنها یکی دو مورد به این شرایط می‌رسند و همین موضوع ریسک معاملات این دسته از ارزهای دیجیتال را بسیار زیاد کرده است.

در طول بولران اخیر بازار ارز دیجیتال میم کوین هایی مانند پپه یا فلوکی و حتی بونک با جذابیت‌های بسیار زیادی از نظر میزان سودآوری روبرو بودند و شاهد رشد‌های قابل توجهی در قیمت آنها بودیم، اما همچنان پروژه این شت کوین ها هیچ چیزی برای عرضه نداشته و بیشتر به همان دلایل سوداگری و نوسان گیری است که شاهد افزایش قابل توجه حجم معاملات این دسته از ارزها هستیم.

با این تعریف سعی داشتیم تا به شما هشدار دهیم که در حال انجام سرمایه گذاری بر روی چه ارزهای دیجیتالی با چه ویژگی‌هایی هستید و مراقبت و حفاظت از سرمایه‌ها در چنین سرمایه گذاری چه حد برای شما اهمیت خواهد داشت. اما همیشه تکنیک‌هایی وجود دارد که با استفاده از آنها شما می‌توانید ریسک کمتری روی معاملات خود داشته باشید و نگرانی‌های خود را کاهش دهید.

میم کوین های انفجاری

مزیت های ترید شت کوین های انفجاری ۲۰۲۴

اما ترید شت کوین های انفجاری ۲۰۲۴ چه مزیت‌هایی با خود به همراه دارد که تا این حد در میان کاربران بازار کریپتوکارنسی جذاب شده است؟ حتماً درباره میزان سودآوری بالای این دسته از ارزهای دیجیتال اطلاعاتی دارید اما آیا مزیت‌های ترید شت کوین ها فقط همین سودآوری بالای آنها است یا مزیت‌های دیگری را نیز می‌توانیم برای آنها در نظر بگیریم؟

  • پتانسیل سودآوری میم کوین های انفجاری بسیار بالا است.
  • میم کوین ها می‌توانند در بازه زمانی کوتاه مدت‌تری نسبت به سایر ارزهای دیجیتال به تارگت قیمتی خود برسند و معامله‌گر را از بازار خارج نمایند.
  • تنوع قابل قبولی از میم کوین ها برای سرمایه گذاری در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.
  • حجم معاملات قابل قبولی را در میم کوین های انفجاری شاهد هستیم.
  • ورود پول‌های قدرتمندی را در بازار ارز دیجیتال در میم کوین ها شاهد هستیم که باعث نوسانات شدید آنها می‌شود.
  • معمولا در اکثر صرافی‌های داخلی و خارجی ارز دیجیتال لیست شده و امکان ترید بر روی آنها به سادگی وجود دارد.
  • تعداد توکن‌های بسیار زیادی برای آنها تعریف شده و همین موضوع باعث شده تا فرایند خرید و فروش آنها سریعتر و ساده‌تر باشد.

اما می‌دانیم که اکثر تریدرها هیچ نگاهی به همه این مزیت‌ها نداشته و تنها به دلیل پتانسیل سودآوری بالا است که به دنبال سرمایه گذاری بر روی این دسته از ارزهای دیجیتال می‌روند. سودآوری بسیار بالای آنها باعث شده تا معامله‌گران تصمیم بگیرند که سرمایه گذاری و خرید این دسته از ارزها را در لیست خود قرار دهند.

خطرات ترید میم کوین های انفجاری

اما سرمایه گذاری بر روی میم کوین های انفجاری معایب خاص خود را نیز داشته و ممکن است خطرات بسیار زیادی را روی سرمایه‌های ما در بازار کریپتوکارنسی ایجاد کند. معایبی که اگر از آنها غافل بمانی ممکن است صدمات بسیار جبران ناپذیری را برای ما به وجود آورد و نتوانیم حتی از پتانسیل بالای سودآوری این دسته از ارزهای دیجیتال استفاده کنیم. اتفاقا شناخت خطرات ترید میم کوین های انفجاری اهمیت به مراتب بیشتری نسبت به شناخت مزیت‌های آنها دارد. زیرا چنین شناختی باعث می‌شود تا معامله‌گر به صورت کاملاً حرفه‌ای تمهیدات لازم برای جلوگیری از بروز خطرات مختلف را به عمل آورد و از این طریق ریسک سرمایه گذاری خود را به حداقل میزان ممکن برساند.

مهمترین خطرات ترید و سرمایه گذاری بر روی شت کوین های انفجاری موارد زیر هستند:

  • در صورت نزول قیمت و نوسان منفی، با نزول بسیار شدیدی همراه بوده و ممکن است در یک بازه زمانی کوتاه درصد قابل توجهی از سرمایه معامله‌گران خود را از بین ببرند.
  • خطر نابودی آنها در دراز مدت بسیار زیاد است و ممکن است به صورت کامل از بازار حذف شوند.
  • بسیاری از میم کوین ها حجم معاملات بسیار پایینی داشته و امکان خرید و فروش آنها به راحتی در اختیار کاربران قرار نمی‌گیرد.
  • خیلی از میم کوین های معرفی شده در کانال‌ها و سایت‌های مختلف چیزی جز کلاهبرداری نیستند و صاحبان خود این ارزها هستند که در حال تبلیغات بر روی آنها می‌باشند.
  • ممکن است با یک سرمایه کم بسیاری از میم کوین های موجود در بازار با پامپ و دامپ‌های شدیدی روبرو شوند و عملاً هیچ دلیل منطقی برای افزایش قیمت یا کاهش قیمت در آنها وجود نداشته باشد.
  • نهنگ‌ها نقش بسیار تاثیرگذاری را در روند قیمت میم کوین ها دارند و حتی با پول کم هم می‌توانند چنین روندهایی را در آنها ایجاد نمایند.

تمام این خطرات از جمله خطرات موجود بر روی فرایند سرمایه گذاری بر روی شت کوین های انفجاری است و بایستی حتماً برای جلوگیری از به وجود آمدن آنها تمهیداتی را در نظر بگیریم. به همین دلیل است که خیلی از افراد در سراسر جهان اقدامی برای معامله‌گری بر روی میم کوین ها نداشته و ترجیح می‌دهند تا معاملات کم ریزتری را بر روی آلت کوین های موجود در بازار داشته باشند. در ادامه سعی می‌کنیم تا تمهیدات لازم برای جلوگیری از این خطرات را نیز با شما در میان بگذاریم.

میم کوین های انفجاری

نحوه معامله گری با شت کوین های انفجاری ۲۰۲۴

یکی از مهمترین اقداماتی که می‌توانیم برای جلوگیری از بروز خطرات مختلف در فرایند سرمایه گذاری بر روی شت کوین های انفجاری ۲۰۲۴ داشته باشیم، داشتن استراتژی معاملاتی مشخص و مناسب برای این معاملات است. اگر شما بتوانید با یک استراتژی معاملاتی ایده‌آل به دنبال سرمایه گذاری برای میم کوین ها باشید در نهایت این خطرات برای شما کاهش پیدا کرده و می‌توانید سودآوری مناسبی را از معاملات این دسته از ارزهای دیجیتال داشته باشید. در این بخش قرار است نکاتی را با شما در میان بگذاریم که استفاده از این نکات باعث می‌شود تا فرایند معاملات شما بر روی شت کوین های انفجاری به مراتب بهینه‌تر شده و دیگر نگران خطرات مربوط به معاملات این دسته از ارزهای دیجیتال نباشید.

فقط نوسان گیری کنید

در درجه اول باید یادآوری کنیم که بهترین روش معاملاتی بر روی این دسته از رمز ارزها نوسانگیری ارز دیجیتال است. هولد کردن چنین ارزهایی به هیچ وجه منطقی نیست و آنها در دراز مدت ممکن است با چالش‌های بسیار شدیدی روبرو شده و به صورت کامل از بین بروند. بنابراین شما بایستی در راستای جلوگیری از ایجاد چنین خطراتی تنها به دنبال نوسان گیری بر روی این دسته از ارزهای دیجیتال باشید.

دقت داشته باشید که حتی ترید میم کوین های انفجاری در بازار فیوچرز ارز دیجیتال نیز خطرات بسیار زیادی به دنبال خواهد داشت و اصلاً چنین توصیه‌ای نمی‌کنیم. حتی ممکن است در یکی یا دو ترید به موفقیت‌های قابل توجهی نیز در این باره برسید اما باور کنید که ریسک ترید فیوچرز بر روی چنین دسته ارزهایی بسیار زیاد خواهد بود و هر لحظه امکان دارد شما تمام سرمایه‌های خود را به راحتی از دست بدهید.

بنابراین به عنوان اولین نکته برای ترید بر روی میم کوین ها این ذهنیت را در خود ایجاد کنید که شما فقط به دنبال انجام معاملات در بازار اسپات بر روی آنها هستید و از این گذشته فقط هم برای نوسان گیری در بازه‌های زمانی کوتاه مدت چند روزه تا نهایت چند هفته این معاملات را دنبال می‌کنید.

میم کوین های مناسب انتخاب کنید

همچنین شما باید از میان تمام میم کوین های موجود گزینه‌های مناسب را برای ترید و سرمایه گذاری خود انتخاب نمایید. وجود برخی از شرایط و ویژگی‌ها باعث می‌شود تا میم کوین هایی باشند که سرمایه گذاری بر روی آنها ریسک کمتری برای شما به دنبال داشته باشد که در ادامه همین مقاله این ویژگی‌ها و شرایط را برای شما تعریف می‌کنیم تا بتوانید از طریق آنها تشخیص دهید که کدام یک از میم کوین های انفجاری می‌توانند گزینه بهتری برای سرمایه گذاری شما باشند.

سایت سیگنال ارز دیجیتال

قبل از هر چیزی بیت کوین را تحلیل کنید

شما باید برای شروع معامله‌گری خود و سرمایه گذاری بر روی میم کوین ها قبل از هر چیزی نمودار بیت کوین را تحلیل نمایید. تحلیل بیت کوین باعث می‌شود تا شما بدانید که خود بیت کوین چه روندی در پیش خواهد گرفت و بر اساس این روند تصمیم بگیرید که میم کوین ها به چه سمتی می‌روند.

همانطور که می‌دانید قیمت میم کوین ها در بازار به صورت مستقیم تحت تاثیر روند قیمت بیت کوین قرار دارد و با صعود و نزول قیمت بیت کوین شاهد سود و نزول قیمت میم کوین ها خواهیم بود. بنابراین  روند قیمت بیت کوین حتی مهم‌تر از تحلیل روند قیمت میم کوین ها است و شما در درجه اول باید نمودار بیت کوین را مورد ارزیابی قرار داده و سپس به دنبال تحلیل تکنیکال میم کوین های موجود در بازار باشید.

در بهترین نقاط وارد شوید

بعد از تحلیل بیت کوین حالا نوبت به این رسیده تا شما نمودار قیمت میم کوین ها را نیز مورد ارزیابی قرار داده و از میان گزینه‌های موجود آن‌هایی را انتخاب کنید که شرایط بسیار خوبی برای خرید دارند. به عنوان مثال وقتی شما به این نتیجه رسیدید که بیت کوین می‌تواند روند صعودی داشته باشد حالا خرید میم‌کوینی که بر روی یک حمایت قرار گرفته و یا یک مقاومت خود را شکسته به مراتب می‌تواند گزینه بهتری نسبت به خرید میم کوینی باشد که اصلاً هیچ بزار تکنیکالی در آن اجازه ورود به معامله را نمی‌دهد.

دقت کنید که اصلاً منظور ما این نیست که خرید میم کوینی که بر روی حمایت قرار گرفته و از نظر تکنیکالی شرایط خوبی برای خرید دارد از نظر پتانسیل سودآوری هم گزینه ایده‌آل‌تری خواهد بود. ممکن است میم کوینی که اصلاً این شرایط را ندارد در نهایت سودآوری بیشتری را برای معامله‌گران خود رقم بزند اما فراموش نکنید که ما به دنبال بهینه کردن یک سرمایه گذاری فوق‌العاده پر ریسک و با ریسک بالا هستیم و چنین اقداماتی برای این منظور لازم و ضروری است. اینکه شما به جای ۱۰۰ یک سود ۸۰ درصدی ببرید اما ریسک کمتری در معاملات خود داشته باشید به مراتب رفتار عاقلانه‌تری در بازار کریپتوکارنسی است و در انتها می‌تواند سودآوری بیشتری را نیز برای شما رقم بزند.

حتماً برای معاملات حد ضرر داشته باشید

میم کوین های انفجاری دائماً در حال نوسانات بسیار شدید هستند و ممکن است در یک بازه زمانی چند روزه حتی با نزول‌های بسیار شدیدی روبرو شوند. در این مواقع بسیاری از افرادی که وارد ضرر می‌شوند به شدت صبور شده و ترجیح می‌دهند تا در دراز مدت بر روی سرمایه گذاری بر روی میم کوین مورد نظر باقی بمانند. در حالی که اگر شما دقت خوبی روی معاملات خود داشته باشید می‌توانید به موقع و با یک حد ضرر معاملاتی مناسب از آن خارج شده و در یک موقع مناسب‌تر روی میم کوین دیگری یا همین میم کوین سرمایه گذاری خود را انجام دهید.

وجود حد ضرر در معاملات میم کوین ها باعث می‌شود تا شما با ضررهای خیلی سنگینی در حجم سرمایه خود روبرو نباشید و از این گذشته بتوانید بدون خواب سرمایه خیلی زیاد، خیلی سریع ضرر ایجاد شده را نیز جبران کرده و به سود هم برسید. فرض کنید که شما میم کوینی که خریداری کرده‌اید را در ضرر ۱۰ درصدی بفروشید و سپس بعد از افت قیمتی ۴۰ درصدی آن به دنبال خرید آن باشید.

حالا اگر این میم کوین دوباره به همان قیمت اولیه زمان خرید اول شما برگردد، شما با احتساب ۱۰ درصد ضرر اولیه در ۳۰ درصد سود قرار دارید و رشد قیمتی این میم کوین به اعداد بالاتر می‌تواند سودآوری بیشتری را نیز برای شما رقم بزند. در حالی که بسیاری از افراد با ترس ضرر ایجاد شده ترجیح می‌دهند تا همچنان سرمایه گذاری خود را بر روی همان میم کوین نگه دارند و تا حتی ضرر ۴۰ درصدی هم بروند. در این مواقع میم کوین مورد نظر در صورتی که ۴۰ درصد رشد کند تازه شما به قیمت سر به سر خود در معامله خواهید رسید.

این روند و این نحوه معاملاتی بیشتر توسط تازه‌کاران انجام می‌پذیرد و افراد حرفه‌ای می‌دانند که هر ضرری در نهایت با سود روبرو خواهد بود و از این طریق مدیریت بهتری بر روی معاملات خود در بازار ارز دیجیتال دارند

میم کوین های انفجاری

سراغ کدام میم کوین های انفجاری برویم؟

یکی از چالش‌هایی که تا اینجای مقاله به آن نپرداخته‌ایم انتخاب میم کوین های انفجاری مناسب برای معامله‌گری و سرمایه گذاری است. سوال اینجاست که کدام یک از شت‌کوین‌های انفجاری ۲۰۲۴ در حال حاضر از نظر ویژگی‌ها شرایط خوبی برای سرمایه گذاری و ترید دارند و برای معاملات خود باید دست روی کدام یک از آنها بگذاریم.

برای پاسخ دادن به این پرسش در ابتدا نکات و ویژگی‌هایی را با شما در میان می‌گذاریم که وجود این ویژگی‌ها باعث می‌شود تا یک میم کوین پتانسیل خوبی برای سرمایه گذاری داشته باشد و بتوان با ریسک کمتر معاملات آن را مدیریت کرد. در واقع به دنبال معرفی ویژگی‌هایی هستیم که با استفاده از آنها خودتان بتوانید بهترین میم کوین های انفجاری را تشخیص داده و معاملات خود را بر روی آنها انجام دهید.

با توجه به اینکه میم کوین ها هر روز در بازار ارز دیجیتال به وجود می‌آیند و هر روز شاهد رونمایی از میم کوین های جدیدی در این بازار هستیم، از این رو صرفاً معرفی بهترین شت کوین های انفجاری ۲۰۲۴ نمی‌تواند راه حل شکلات انتخاب بهترین گزینه‌ها برای شما باشد. با معرفی ویژگی‌های لازم برای شناخت بهترین میم کوین های انفجاری در واقع سعی داریم تا کان تشخیص این میم کوین ها را برای خود شما ایجاد کنیم تا بتوانید از این طریق حتی در صورت مشاهده یک میم کوین جدید هم ارزیابی مناسبی روی آن داشته و در نهایت تصمیم بگیرید که آیا برای سرمایه گذاری و نوسان گیری می‌توانید روی آن حساب کنید یا خیر.

۱- مارکت کپ بالای ۱۰۰ میلیون دلار

در اولین قدم شما باید مارکت کپ میم کوین مورد نظر خود را مورد بررسی قرار دهید. مسلماً هر چقدر مارکت کپ یک ارز دیجیتال بیشتر باشد کیفیت آن نیز بهتر بوده و سرمایه گذاری بر روی آن ریسک کمتری به دنبال خواهد داشت. همچنین دقت داشته باشید که ارزهای دیجیتالی که مارکت کپ بالاتری داشته و در لیست ارزهای دیجیتال جهان در جایگاه بهتری قرار داشته باشند، بیشتر از سایرین مورد توجه کاربران و معامله‌گران قرار گرفته و استقبال از آنها برای معامله نیز افزایش پیدا می‌کند.

بنابراین وقتی می‌گوییم مارکت کپ یک ارز دیجیتال باید بالا باشد تا بتوانید یک سرمایه گذاری کم ریسک بر روی آن داشته باشید، منظور ما فقط همین مارکت کپ نیست و در کنار آن ویژگی‌ها و مزیت‌های دیگری نیز به چنین ارز دیجیتالی اضافه می‌شود. حالا باید یک معیار منطقی برای مارکت کپ میم کوین ها انتخاب کنیم تا بتوانیم به صورت کاملاً کمی و عددی گزینه‌های بهتر را از سایر گزینه‌ها متمایز نماییم.

شما می‌توانید با انتخاب میم کوین هایی که حداقل مارکت کپ آنها ۱۰۰ میلیون دلار است سرمایه گذاری نسبتاً کم‌ریسک تری داشته باشید. البته توصیه ما این است که سراغ میم کوین هایی بروید که حتی مارکت کپ به مراتب بالاتری تا بیش از یک میلیارد دلار هم دارند. اما به هر حال با توجه به اینکه چنین مارکت کپی باعث می‌شود تا شما امکان معامله بر روی بسیاری از میم کوین ها را از دست بدهید، از این رو حداقل مارکت کپ ۱۰۰ میلیون دلار را در نظر گرفتیم تا سراغ شت کوین های با کمتر از این نروید.

۲- حجم معاملات روزانه بیش از ۵۰ میلیون دلار

در قدم دوم نوبت به بررسی حجم معاملات میم کوین مورد نظر می‌رسد. در حال حاضر بهترین میم کوین های موجود در بازار برای معامله‌گری حجم معاملات بیش از یک میلیارد دلاری را در طول هر روز تجربه می‌نمایند. میمکوین هایی مانند شیبا یا پپه و حتی دوج کوین به بیش از یک میلیارد دلار حجم معامله در روز هم می‌رسند. اما به هر حال در نظر گرفتن چنین عددی باعث می‌شود تا شما به عنوان یک سرمایه‌گذار امکان ورود به معامله‌گری بسیاری از میم کوین های کوچکتر را از دست بدهید.

حداقل حجم معاملات ۵۰ میلیون دلاری را نیز در این باره معرفی می‌کنیم تا شما از میان گزینه‌های موجود لیستی را برای خود تهیه کنید که ارزش بازار آنها بیش از ۱۰۰ میلیون دلار و حجم معاملات روزانه آنها نیز بیش از ۵۰ میلیون دلار باشد. این مهم باعث می‌شود تا شما سراغ ارزهای دیجیتالی بروید که استقبال از آنها به میزان قابل توجهی وجود داشته و کاربران زیادی در حال انجام معامله بر روی آنها هستند. در نهایت این روند باعث ایجاد ریسک کمتر معاملاتی برای شما خواهد شد.

میم کوین های انفجاری

۳- موجود در صرافی های مختلف

حتماً باید چک کنید که میم کوین مورد نظر در تعداد صرافی‌های بسیار زیادی لیست شده باشد. هم صرافی‌های بزرگ دنیا را ارزیابی کنید تا میم کوین مورد نظر در پلتفرم آنها وجود داشته باشد و سپس سراغ صرافی‌هایی بروید که خودتان در حال استفاده از خدمات آنها هستید. با این حساب اول باید صرافی‌های خارجی را مورد ارزیابی قرار دهید که حجم معاملات بسیار بالایی دارند و در قدم بعدی سراغ بررسی صرافی داخلی ارز دیجیتال بروید.

دقت کنید که وقتی یک میم کوین در لیست صرافی‌های معتبر و بزرگ دنیا قرار نداشته باشد حجم معاملات بالایی نخواهد داشت و سرمایه‌گذاران زیادی در حال انجام معامله بر روی آن نخواهند بود. به همین دلیل این گزینه نیز کمک می‌کند تا شما میم کوین هایی را انتخاب کنید که شرایط بهتری برای ترید و معامله‌گری دارند.

۴- معروف و شناخته شده

میم کوین مورد نظر شما برای معامله‌گری و نوسان گیری حتماً باید معروف و شناخته شده باشد. معروف بودن یک میم کوین دوباره مزیت دیگری است که باعث می‌شود تا حجم معاملات آن بالاتر رفته و تعداد کاربران بیشتری در حال انجام ترید بر روی آن باشند. متاسفانه برخی از کاربران عادت دارند تا به بهانه رسیدن به سودهای چند میلیون دلاری سراغ میم کوین هایی بروند که اصلاً شناخته شده نبوده و حجم معاملات آنها در طول روز حتی به ۲۰۰۰ دلار هم نمی‌رسد.

مسلماً این دست از میم کوین ها قیمت خیلی پایینی دارند و پتانسیل سودآوری بسیار بالایی را می‌توانیم برای آنها متصور باشیم. اما فراموش نکنید که در این مواقع شما در حال انجام معامله بر روی ارز دیجیتال خواهید بود که ریسک بسیار بالایی داشته و به احتمال خیلی زیاد سرمایه شما را به صورت کامل از بین خواهد برد. فراموش نکنید که از میان میم کوین های ناشناخته و نامعتبر تعداد کمی از آنها به شرایط ایده‌آل در بازار کریپتوکارنسی رسیده و اکثر آنها از بین می‌روند. بنابراین این رویکرد در دراز مدت می‌تواند ضررهای بسیار سنگینی را برای شما ایجاد کرده و موجبات لازم برای از بین رفتن سرمایه شما را در بازار فراهم آورد.

۵- به شبکه بلاکچین دقت کنید

همچنین باید دقت کنید که میم کوین مورد نظر شما در یک شبکه بلاکچین مطمئن لیست شده باشد. در حال حاضر بلاکچین‌هایی مانند اتریوم، بایننس، بایننس اسمارت چین و سولانا بهترین بلاکچین‌ها برای توسعه میم کوین ها هستند که می‌توانند اطمینان بالایی را برای معامله‌گران این دسته از ارزهای دیجیتال رقم بزنند. به تازگی بلاکچین ارز دیجیتال تون نیز به این دسته اضافه شده و در کنار آن می‌توانیم بلاکچین‌هایی مانند ترون را نیز به این لیست اضافه کنیم.

اما در نهایت هر چقدر شبکه بلاکچین مورد نظر برای میم کوین ط بهتری داشته باشد شما می‌توانید ریسک سرمایه گذاری خود را کمتر کنید و در واقع خطر از بین رفتن سرمایه‌ها و دارایی‌های خود را به حداقل برسانید.

میم کوین های انفجاری

۶- هر چیزی نخرید

به عنوان آخرین گزینه هم باید به شما یادآوری کنیم که شما نباید هر چیزی را بخرید و صرفاً اینکه یک میم کوین در فلان روز با ۱۰۰۰ درصد رشد قیمتی روبرو بوده دلیلی برای مناسب بودن آن برای خرید و سرمایه گذاری نیست. ممکن است یک میم کوین تحت تاثیر رفتار یک نهنگ با یک سرمایه ۵۰۰۰ دلاری رشد قیمت ۱۰۰۰ درصدی را در طول یک ۲۴ ساعت رقم بزند اما آیا چنین میم کوینی برای سرمایه گذاری و نوسان گیری مناسب است؟

عدم دقت به همین نکات است که باعث می‌شود تا خیلی از معامله‌گران ایرانی به راحتی سرمایه‌های ارزشمند خود را در بازار ارز دیجیتال با این میزان پتانسیل سودآوری از دست بدهند. در حالی که شما با یک رفتار منطقی می‌توانید در همین بازار در بازارهای زمانی طولانی مدت سودآوری بسیار جذابی را برای خود رقم بزنید.

اگر شما سرمایه کمی دارید هیچ نگرانی وجود ندارد زیرا با گذشت زمان شما با نرخ سود مرکب می‌توانید سودآوری جذابی را برای خود رقم زده و میزان سرمایه خود را به میزان قابل توجه رشد دهید. اما متاسفانه بسیاری از تریدرها و کاربران ایرانی به بهانه اینکه قصد دارند در یک بازه زمانی یک هفته سرمایه ۱۰ دلاری خود را به ۱۰۰ میلیون دلار برسانند، دائماً در حال جستجو برای خرید میم کوین هایی هستند که کمترین میزان شناخت نسبت به آنها وجود دارد و خطرات ترید آنها بسیار زیاد است.

فراموش نکنید که سرمایه گذاری یک دانش است و برای اینکه شما بتوانید در این فرایند موفق باشید حتماً لازم است صول اولیه سرمایه گذاری را در نظر بگیرید. بازار ارز دیجیتال یک بازاری با ریسک بسیار بالا برای سرمایه گذاری است و میم کوین ها نیز در این بین بیشترین میزان ریسک را در معاملات برای کاربران ایجاد می‌کنند. حالا قرار نیست شما در یک بازار پرریسک و در یک بخش بسیار پرریسک آن حداکثر میزان ریش را بر روی سرمایه‌های خود ایجاد نمایید و بهتر است در این باره سعی کنید تا بهینه‌سازی‌های لازم را انجام داده و ریسک کمتری را به سرمایه‌های خود اعمال کنید.

داشتن چنین رویکردی در یک بازه زمانی دراز مدت باعث می‌شود تا شما نگران از بین رفتن سرمایه‌های خود نباشید و در عین حال به سرمایه قابل توجهی هم برسید. اینکه شما یک سرمایه ۵۰۰ دلاری در اختیار دارید و در یک بازه زمانی یک ساله بتوانید این ۵۰۰ دلار را به ۱۰ هزار دلار برسانید بسیار بهتر از این است که کل این ۵۰۰ دلار را از دست بدهید. فراموش نکنید که فرصت‌های سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال دائماً در حال به وجود آمدن هستند و وقتی شما پولی برای سرمایه گذاری نداشته باشید نمی‌توانید از این فرصت‌های معاملاتی استفاده کنید.

شت کوین های انفجاری 2024

شت کوین های انفجاری ۲۰۲۴

کم کم نوبت به معرفی شت کوین های انفجاری ۲۰۲۴ می‌رسد. تمام نکات لازم درباره شرایط انتخاب بهترین میم کوین های انفجاری را با شما در میان گذاشتیم و سعی کردیم تا راهنمای کاملی از این بابت برای شما فراهم آوریم. حالا شما به راحتی می‌توانید با ارزیابی پروژه‌های موجود انتخاب کنید که کدام یک از میم کوین ها می‌توانند شرایط خوبی برای معاملات و سودآوری برای شما رقم بزنند و کدام یک از آنها این شرایط را ندارند.

با توجه به نکته‌ای که در ابتدای مقاله به آن اشاره کردیم حالا وقت آن رسیده تا برخی از میم کوین های موجود در بازار را که چنین ویژگی‌هایی را دارند برای شما ارزیابی و به شما معرفی کنیم. البته دقت داشته باشید که با توجه به اینکه بازار میم کوین ها بسیار داغ است و هر روز شاهد رونمایی از میم کوین های جدید هستیم، این لیست ممکن است هر روز به روز رسانی شده و شاهد معرفی میم کوین های جدیدی هم در آن باشیم.

بنابراین صرفاً لیست خود را با میم کوین هایی که در ادامه معرفی می‌کنیم پر نکرده و در صورتی که به میم کوین جدیدی برخوردید که در این لیست قرار ندارد، طبق راهنمای بالا ویژگی‌های آن را مورد بررسی قرار داده و در نهایت تصمیم بگیرید که آیا میم کوین مورد نظر می‌تواند کیفیت خوبی برای سرمایه  گذاری برای شما ایجاد کند یا خیر.

شت کوین های انفجاری 2024

میم کوین پپه

اولین میم کوینی که در لیست میم کوین های انفجاری باید به شما معرفی کنیم ارز دیجیتالی به نام پپه است که نماد آن یک قورباغه سبز است و با همین میم در اینترنت به وجود آمده است. در واقع قورباغه سبز روی نماد این میم کوین از قبل به عنوان یک میم در اینترنت وجود داشت و معرفی این ارز دیجیتال به بازار نیز از طریق همین میم انجام پذیرفت.

محبوب بودن میم قورباغه سبز باعث شد تا پپه در همان ابتدای روزهای ورود خود به بازار کریپتوکارنسی با محبوبیت بسیار بالایی همراه باشد و کاربران زیادی به دنبال خرید آن باشند. این ارز که به عنوان یک ارز دیجیتال ضد تورمی هم شناخته می‌شود بر پایه بلاکچین اتریوم ساخته شده قرار است رقیبی برای میم کوین هایی مانند دوج کوین یا شیبا اینو باشد.

پپه در همان ابتدای ورود خود به بازار رقابت با این میم کوین ها به نوعی اعلام کرد که دیگر دوره سگ‌ها به پایان رسیده و حالا نوبت قورباغه‌ها است. این میم کوین توسط یک حساب کاربری ناشناس در توییتر راه‌اندازی شده که هیچ شناخت کاملی نسبت به آن وجود ندارد و تنها یک آدرس ولت از وی در دسترس است. مانند تمام میم کوین ها هیچ برنامه‌ای پشت این ارز دیجیتال نبوده و بیشتر برای اهداف معمولی مانند کل کل کردن به وجود آمده است.

پپه در طول همین چند وقته اخیری که وارد بازار شده، افراد بسیار زیادی را ثروتمند کرده است و شرایط بسیار جذابی را در بازار برای سرمایه‌گذاران خود رقم زده است. از این رو تکرار این شرایط را نیز می‌توانیم برای میم کوین پپه در نظر بگیریم و در صورت تکرار این شرایط سرمایه کاربران آن می‌توانند تا چند صد برابر افزایش پیدا کنند.

پپه خیلی زود خود را در لیست میم کوین های موجود در بازار بالا کشید و حالا به میانگین حجم معاملات نزدیک به یک میلیارد دلار هم رسیده است. این مهم نشان می‌دهد که تعداد کاربران بسیار زیادی در سرتاسر جهان در حال انجام معامله بر روی این میم کوین هستند و همین موضوع ما را نسبت به آینده آن امیدوار می‌سازد.

شت کوین های انفجاری 2024

میم کوین بونک

در لیست شت‌کوین های انفجاری ۲۰۲۴ همچنین می‌توانیم سراغ توکنی به نام بونک برویم. با ریزش کامل صرافی ftx قیمت ارز دیجیتالی مانند سولانا با افت بسیار شدیدی روبرو شد و حتی به زیر ۱۰ دلار هم رسید. در آن زمان اکثر دارایی صرافی اف تی ایکس سولانا بود و همین موضوع باعث شد تا شاهد ریزش قابل توجهی در قیمت ارز دیجیتال سولانا باشیم. اما قابلیت‌های بسیار جذاب و عالی سولانا باعث شد تا این ارز دیجیتال خیلی زود روند صعودی خود را در پیش بگیرد و تا بیش از ۱۵ برابر هم در طول چند ماه افزایش پیدا کند.

رشد قابل توجه سولانا در بازار کریپتوکارنسی دلیلی بر این شد تا بلاک چین سولانا نیز بر سر زبان‌ها بیفتد و خیلی از کاربران به دنبال انجام معاملات و سرمایه  گذاری بر روی توکن‌های تعریف شده بر روی بلاکچین سولانا بروند. همین موضوع باعث پیدایش میم کوین های بسیار زیاد و جذابی در شبکه بلاکچین سولانا شد که اکثر آنها با رشد‌های قیمتی فوق العاده جذابی روبرو شده‌اند که یکی از بهترین آنها هم ارز دیجیتالی به نام بونک است.

این توکن بر روی شبکه بلاک چین سولانا قرار گرفته و بر اساس یک میم قدیمی راحی و برنامه‌ریزی شده است. هیچ هدف خاصی پشت پروژه این ارز دیجیتال نبوده و تنها برای سوداگری از آن رونمایی شده است. نماد آن یک سگ که نشانه سگی به نام شیمز است و به دلیل سرطان درگذشت در نظر گرفته شده  از سال ۲۰۲۲ در بازار کریپتوکارنسی برای معامله‌گری در دسترس کاربران قرار دارد.

مانند میم کوین پپه هیچ اطلاعات دقیقی درباره تیم سازنده ارز دیجیتال بونک وجود ندارد و حتی در سایت رسمی این ارز دیجیتال هم اطلاعات خاصی درباره آن ارائه نشده و این موضوع برای علاقمندان به سرمایه  گذاری برای این ارز دیجیتال کاملاً مشهور باقی مانده است. بانک نیز در حال حاضر به حجم معاملات بیش از ۲۰۰ میلیون دلاری در بازار رسیده و مورد توجه کاربران بسیار زیادی قرار دارد. کسانی که به دنبال یک سرمایه  گذاری جذاب برای رسیدن به سودهای لحظه‌ای شدید هستند حتماً می‌توانند ین ارز دیجیتال را نیز در سبد سرمایه  گذاری خود قرار داده و از آن برای سودآوری بهره ببرند.

شت کوین های انفجاری 2024

میم کوین داگ ویف هت

میم کوین بعدی که در لیست میم کوین های انفجاری ۲۰۲۴ باید به شما معرفی کنیم، ارز دیجیتالی بسیار جذاب و عالی به نام داگ ویف هت است. این ارز دیجیتال نیز دقیقاً به همان دلیلی که در بالا برای بونک به آن اشاره کردیم در شبکه بلاکچین سولانا راه‌اندازی شده و از جمله میم کوین های موجود در شبکه سولانا محسوب می‌شود.

میم کوین داگ ویف هت دارای یک نماد سگ است که بر روی سر آن یک کلاه بافتنی قرار گرفته و به همان سیستم سایر میم کوین های مشهور مانند دوج کوین و شیبا اینو به وجود آمده است. در اواخر سال ۲۰۲۳ بود که این ارز دیجیتال در بازار معرفی شد و در مدت زمان بسیار کوتاه به قیمت‌های خیلی قابل توجهی رسید و سودآوری بسیار زیادی را برای سرمایه‌گذاران خود رقم زد.

این ارز دیجیتال نیز از یک میم اینترنتی به وجود آمده  خیلی از کاربران توییتر از آن به عنوان تصویر پروفایل خود استفاده می‌کنند. دقت داشته باشید که قبل از راه‌اندازی میم کوین داگ ویف هت در بازار میم آن در میان کاربران توییتر بسیار محبوب شد و بعداً تیم توسعه دهنده ناشناس آن تصمیم به راه‌اندازی این ارز دیجیتال در بازار گرفت.

بله درست متوجه شدید میم کوین داگ ویف هت نیز مانند دو ارز دیجیتال قبلی دارای تیم توسعه دهنده ناشناسی بوده و اطلاعات دقیقی درباره آنها در دسترس نیست. برخلاف سایر میم کوین ها این ارز دیجیتال تعداد سکه‌های در گردش معقولی داشته و همین موضوع باعث شده تا قیمت آن به مراتب نسبت به قیمت میم کوین های دیگر موجود در بازار بیشتر باشد. البته با توجه به اینکه اهداف خاصی در پشت این پروژه وجود نداشته از این رو خیلی انتظار نداشته باشید که مزیت‌های جذابی را برای داگ ویف هت به شما معرفی کنیم اما به هر حال از این ارز دیجیتال هم برای مواردی مانند تراکنش‌ها و پرداخت‌ها و حتی استفاده در قراردادهای هوشمند بهره برده می‌شود.

میم کوین فلوکی

در لیست شتکوین های انفجاری ۲۰۲۴ همچنین می‌توانیم سراغ ارز دیجیتالی به نام فلوکی هم برویم. فلوکی هم یکی از میم کوین های بسیار محبوب و با پتانسیل سودآوری بسیار بالا در بازار است که از برای توسعه آن در بازار از سگ ایلان ماسک الهام گرفته شده است. مانند تمام میم کوین های موجود در بازار برای فلوکی هم نمی‌توانیم پروژه خیلی جذاب و خیره کننده‌ای را متصور باشیم و این ارز دیجیتال هم از نظر کیفیت و کاربرد پشتوانه خاصی ندارد.

برای اولین بار نام فلوکی در بازار کریپتوکارنسی در سال ۲۰۲۱ در یک توییت توسط ایلان ماسک روی زبان‌ها افتاد. در آن زمان ایلان ماسک اعلام کرد که برای سگ شیبا اینوی خود به دنبال انتخاب نام است و ترجیح داده تا نام فلوکی را برای آن برگزیند. بعد از آن بود که این میم کوین در بازار ارز دیجیتال به وجود آمد و خیلی از کاربران حتی ا این تصور که ایلان ماسک پشت این پروژه است به دنبال خرید و سرمایه  گذاری بر روی آن بودند. البته ایلان ماسک چندین بار اعلام کرد که هیچ ارتباطی با این پروژه نداشته و رمایه‌گذار آن نیز نیست اما به هر حال همین تویوت‌ها و همین اظهار نظرها باعث شد تا میم کوین فلوکی تبدیل به یکی از محبوب‌ترین و جذاب‌ترین میم کوین های موجود در بازار کریپتو کارنسی شود.

در حال حاضر فلوکی ارای یک اکوسیستم بسیار بزرگ است و شرایط بسیار جذابی را نیز می‌توانیم در اکوسیستم این ارز دیجیتال شاهد باشیم. همچنین یکی دیگر از دلایل محبوبیت آن همکاری با موسسات خیریه برای ساخت مدارس و مواردی از این دست بود که باعث شد تا خیلی از کاربران به دنبال خرید این ارز دیجیتال در جهت شرکت در منافع خیرخواهانه آن بر بیایند.

هرچند اطلاعات دقیقی درباره تیم توسعه دهنده فلوکی وجود ندارد ولی آنها اعلام کرده‌اند که اصلی‌ترین هدف آنها تبدیل کردن فلوکی به مشهورترین و پرکاربردترین ارز دیجیتال دنیاست و شرایط آن را دنبال می‌نمایند. البته فلوکی همین حالا هم فاصله بسیار زیادی با ارز دیجیتال مانند دوج کوین به عنوان پادشاه میم کوین ها دارد و برای رسیدن به چنین هدفی اصله خیلی زیادی داشته و نمی‌توانیم اصلاً چنین هدفی را برای آن در دسترس در نظر بگیریم.

در اکوسیستم فلوکی موارد جذابی مانند فلوکی پلیسیز رای معامله nfی‌ها و دانشگاه فلوکی با هدف افزایش اطلاع رسانی در حوزه وب ۳ راه‌اندازی و اجرا شده است. این ارز دیجیتال هم بر روی شبکه اتریوم و هم بر روی شبکه بایننس اسمارت چین قابل استفاده بوده  البته در آینده ممکن است کاربردها و قابلیت‌هایی را نیز برای شبکه آن شاهد باشیم.

میم کوین بوم

در لیست شت کوین های انفجاری ۲۰۲۴ همچنین می‌توانیم سراغ ارز دیجیتالی به نام بوم هم برویم که خود را به عنوان کتاب میم کوین ها معرفی کرده و اهداف بسیار جذابی را هم دنبال می‌کند. توسعه ارز دیجیتال بوم در سال ۲۰۲۴ رقم خورده و این ارز دیجیتال هم مانند بسیاری از میم کوین های محبوب سال ۲۰۲۴ بر روی شبکه سولانا راه‌اندازی شده است. میم کوین بوم در همان ابتدای ورود خود به بازار کریپتوکارنسی و در کمتر از چند روز با رشد قیمتی ۳۰۰۰ درصدی روبرو شد و بسیاری از کاربران را به خود جذب کرد و همین موضوع باعث شده تا این ارز دیجیتال در حال حاضر حجم معاملات بسیار بالایی داشته باشد.

توسعه این ارز دیجیتال در بازار کریپتوکارنسی به دستور و به توصیه یک هنرمند مشهور به نام دارک فارمز که میم‌های ارزهای دیجیتال زیادی مانند پپه را نیز وی طراحی و خلق کرده، ایجاد شد. این هنرمند علاقه بسیار زیادی به میم‌ها داشته و معتقد است که میم هنر است و هنر میم.

ارز دیجیتال بوم با هدف ایجاد یک کتابخانه برای ذخیره‌سازی دائمی میم کوین های موجود در بازار راه اندازی شده و چشم انداز آن نیز توسعه محتوای مبتنی بر میم‌ها در آینده در اینترنت است. سودآوری بسیار بالای ارز دیجیتال در ابتدای زمان ورود آن به بازار باعث شد تا مانند ویروس محبوبیت آن در بازار پخش شود و در حال حاضر افراد خیلی زیادی در کنار میم کوین های مشهور و محبوب مانند پپه و شیبا به دنبال سرمایه  گذاری و خرید میم کوین بوم هم هستند.

میم کوین برت

همچنین در لیست میم کوین های انفجاری ۲۰۲۴ می‌توانیم سراغ میم‌کونی به نام برت هم برویم. برت هم میم کوینی است که پتانسیل بسیار بالایی برای سودآوری داشته و امکان نوسان‌گیری برای رسیدن به سودهای بسیار زیاد در کوتاه مدت بر روی آن برای معامله‌گران بازار کریپتو کارنسی وجود دارد. میم کوین برت بر روی شبکه بیس ساخته شده است و از یک داستان مصور به نام باشگاه پسران برای توسعه آن الهام گرفته شده است.

یکی از مهمترین دلایلی که باعث شده تا این میم کوین نیز در لیست شت کوین های انفجاری ۲۰۲۴ قرار بگیرد وجود یک جامعه قوی برای آن است که باعث شد تا در همان ابتدای ورود به بازار هم با جذابیت‌های بسیار بالای همراه باشد و محبوبیت بسیار زیادی به دست آورد. این میم کوین در حال حاضر به عنوان محبوب‌ترین میم کوین شبکه بیس هم شناخته می‌شود و معامله‌گران بسیار زیادی در حال انجام خرید و فروش بر روی آن هستند.

همچنین موارد استفاده واقعی مانند امکان استفاده از آن برای پرداخت‌ها یا خریدهای درون برنامه‌ای نیز باعث شد تا محبوبیت میم کوین افزایش پیدا کند و شاهد استقبال بیشتر کاربران از آن باشیم.

شت کوین های انفجاری 2024

میم کوین MEME

یکی دیگر از شت کوین های انفجاری ۲۰۲۴ ارز دیجیتالی به نام میم است که در بازار کریپتوکارنسی معرفی شده و خیلی از افراد در حال انجام معامله بر روی آن هستند. البته میزان محبوبیت و شرایط سرمایه  گذاری بر روی این شت کوین مانند میم کوین های معرفی شده در بالا نیست. تعداد کاربران کمتر و سرمایه کمتری را بر روی این ارز دیجیتال شاهد هستیم به نحوی که حجم معاملات آن در طول هر ۲۴ ساعت به حدود ۶۰ میلیون دلار می‌رسد. ارزش بازار آن نیز در حال حاضر نزدیک به ۵۰۰ میلیون دلار بوده و شرایط آن با شرایط ارزهای دیجیتال که در بالا به معرفی آنها پرداختیم متفاوت است.

شما می‌توانید به دنبال سودآوری بسیار جذاب این ارز دیجیتال را نیز در لیست سرمایه  گذاری خود قرار دهید و در مواقع ضروری بتوانید از نوسانات شدید آن به سود قابل توجه برسید. انتخاب این ارز دیجیتال برای سرمایه  گذاری طولانی مدت را به هیچ وجه توصیه نمی‌کنیم و تنها نوسان‌گیری در بازی‌های زمانی کوتاه مدت می‌تواند شرایط مطلوبی برای شما رقم بزند.

میم کوین ترامپ

ارز دیجیتال ماگا به عنوان ارز دیجیتال و میم کوین ترامپ در بازار کریپتوکارنسی شناخته می‌شود که نماد آن نماد آقای ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا است که با چشمان لیزری در حال تماشای شما خواهد بود. دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور سابق آمریکا علاقه بسیار زیادی به بازار ارز دیجیتال داشته و خیلی از کاربران ترامپ را به عنوان یکی از شخصیت‌های بسیار تاثیرگذار در بازار کریپتوکارنسی قلمداد می‌نمایند.

در زمان ریاست جمهوری در هر بار سخنرانی‌های آقای ترامپ شاهد نوسانات بسیار شدیدی در بازار کریپتوکارنسی بودیم. وی حالا هم که خود را به عنوان یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری آمریکا معرفی کرده اعلام کرده که به صورت کامل از بیت کوین و بازار کریپتوکارنسی حمایت خواهد کرد و همین موضوع باعث شده تا خیلی از کاربران بازار کریپتو کارنسی تصمیم به حمایت از ترامپ بگیرند.

ارز دیجیتال ماگا که به عنوان میم کوین ترامپ معروف است شرایط بسیار جذابی را برای سودآوری در طول چند ماه اخیر رقم زده و خیلی از افراد به دنبال رسیدن به سرمایه‌های عجیب و غریب از طریق سودآوره نقض دیجیتال هستند. البته دقت داشته باشید که توسعه دهنده این ارز دیجیتال خود آقای ترامپ نیست و هیچ اطلاعات دقیقی درباره تیم توسعه دهنده ارز دیجیتال ماگا یا ترامپ در دسترس نیست. مانند اکثر میم کوین ها این ارز دیجیتال نیز دارای تیم ناشناس بوده و اطلاعات دقیقی درباره آنها وجود ندارد.

میم کوین ماگا هم مانند اکثر میم کوین های موجود در بازار هیچ هدف و کاربرد خاصی نداشته و می‌توانیم آن را به عنوان یک پروژه دقیقاً بدون هدف و بدون کارایی در نظر بگیریم که بیشتر به دلیل سوداگری و ورود سرمایه‌های هنگفت برای کاربران در بازار جذاب شده است. این ارز دیجیتال در طول هر ۲۴ ساعت با نوسانات بسیار زیادی همراه است و همین موضوع باعث شده تا سیاری از کاربران برای رسیدن به سودهای جذاب به دنبال سرمایه  گذاری بر روی آن باشند.

ماگا همین چندی پیش بود که با یک رشد قیمتی بسیار عجیب و غریبی روبرو شد و افراد بسیار زیادی را نیز ثروتمند کرده است. نکته بسیار جالبی که درباره میم کوین ماگا یا ترامپ باید به آن اشاره کنیم این است که این ارز دیجیتال هرچند سابقه خیلی طولانی در بازار کریپتوکارنسی نداشته اما با قیمت بسیار پایین ۰.۰۰۰۰۵ دلاری در بازار لیست شد ولی در شرایط حاضر که در حال نگارش این مقاله هستیم این ارز دیجیتال با قیمت ۱۱.۵ دلار در بازار در حال معامله است. دقت داشته باشید که اولاً دن قیمت یک میم کوین به این عدد بسیار عجیب به نظر می‌رسد و در کنار آن این میزان رشد قیمتی برای یک میم کوین نیز به این راحتی‌ها در دسترس نخواهد بود و به همین دلیل ماگا شرایط بسیار جذابی را برای سرمایه  گذاری دارا است.

کسانی که در ابتدای ورود ماگا به بازار به دنبال سرمایه  گذاری بر روی آن بودند و برخی از توکن‌های آن را خریدند در حال حاضر احتمالاً از جمله میلیاردرهای بازار محسوب می‌شوند و ود بسیار زیادی را به دست آورده‌اند. نکته جالب درباره ماگا این است که هنوز این ارز دیجیتال به صورت رسمی در صرافی‌های بزرگ و معتبر جهانی مانند بایننس یا کوکوین لیست نشده و در صورت لیست شدن آن در این دسته از صرافی‌ها می‌توانیم سودآوری فوق العاده جذاب‌تری را نیز برای آن متصور باشیم.

در مجموع برای ماگا حدود ۴۶ میلیون توکن در حال در گردش تعریف شده که به همین دلیل شاهد رشد قیمتی عجیب و غریب آن در بازار هستیم. این میزان توکن در گردش باعث شده که حتی با وجود رسیدن قیمت آن به نزدیک ۱۲ دلار هنوز هم ارزش بازار آن در بازار به یک میلیارد دلار نرسد. توصیه می‌کنیم که حتماً تحلیل کاملی بر روی شرایط ارز دیجیتال ماگا داشته و کیفیت آن را برای سرمایه  گذاری به صورت دقیق مورد بررسی قرار دهید.

میم کوین توربو

در معرفی شت کوین ‌های انفجاری ۲۰۲۴ همچنین می‌توانیم سراغ ارز دیجیتالی مانند توربو هم برویم که در سال ۲۰۲۲ از آن رونمایی شده و هنوز هم به عنوان یکی از میم کوین های بسیار جذاب بازار شناخته می‌شود. میم کوین توربو بر روی شبکه بلاک چین اتریوم توسعه پیدا کرده و نکته بسیار جالب درباره آن این است که توسط یک هوش مصنوعی ساخته شده است. از جمله معدود ارزهای دیجیتالی که در بازار توسط هوش مصنوعی شناخته شده توربو است که ر حال حاضر با یک قیمت بسیار ارزان در بازار در حال معامله بوده و شما می‌توانید به راحتی حتی با سرمایه کم هم روی این ارز دیجیتال سرمایه  گذاری داشته باشید.

نوسانات بسیار بالا در طول ۲۴ ساعت باعث شده تا خیلی از کاربران به دنبال سرمایه  گذاری بر روی میم کوین توربو برای رسیدن به سودهای جذاب آن باشد. جدای از رشد قابل توجه قیمت این ارز دیجیتال در چند وقت اخیر در بازار کریپتوکارنسی شما حتی در سرمایه  گذاری‌های کوتاه مدت هم می‌توانید به دنبال رسیدن به سودهای جذاب از طریق میم کوین توربو باشید. میم کوین توربو علاوه بر صرافی‌های خارجی در صرافی‌های داخلی ارز دیجیتال نیز لیست شده و شما می‌توانید حتی این ارز دیجیتال را از طریق پلتفرم‌های داخلی هم خریداری کرده و سرمایه  گذاری خود را بر روی آن انجام دهید.

به جز نحوه خلق شدن توسط هوش مصنوعی تفاوت خاص دیگری را نیز برای توربو نسبت به سایر میم کوین های موجود در بازار قائل نیستیم و این ارز دیجیتال نیز تقریباً بدون هدف و مشابه با سایر میم کوین های موجود در بازار روی کار آمده است. البته هرچند از سوی تیم توسعه دهنده توربو اعلام شده که هدف اصلی این ارز دیجیتال تبدیل شدن به یک توکن منحصر به فرد در بازار کریپتوکارنسی است اما به هر حال در حال حاضر چنین شرایطی را برای آن شاهد نیستیم و فاصله بسیار زیادی را هم در این باره دارا است.

شت کوین های انفجاری 2024

نات کوین

در میان میم کوین های انفجاری بازار همچنین می‌توانیم سراغ ارز دیجیتال محبوب و جذاب نات کوین هم برویم. پروژه ناتکوین در ابتدا مانند یک بازی کلیکی در شبکه تلگرام توسعه پیدا کرد و کاربران می‌توانستند با کلیک کردن در این ربات به دنبال ماین کردن سکه‌های ناتکوین باشند. نات کوین به عنوان اولین بازی تلگرامی کلیکی با محبوبیت بسیار بالایی همراه شد و در طول کمتر از چند ماه به بیش از ۳۳ میلیون کاربر رسید.

کاربرانی که با هدف رسیدن به درآمد حاصل از ایردراپ نات کوین سعی داشتند تا تعداد سکه‌های بسیار زیادی را جمع آوری نمایند و در نهایت همین موضوع باعث شد تا آنها بتوانند یک دارایی حداقلی را با لیست شدن ناتکوین در بازار به دست آورند.

ناتکوین از اواسط مسیر خود همکاری خود را با پروژه تون اعلام کرد و به عنوان یک میم کوین بر روی شبکه بلاکچین تون قرار گرفت. بعد از نات کوین شاهد رونمایی از بازی‌های کلیکی بسیار زیادی در بازار کریپتوکارنسی بودیم که این بازی‌ها نیز با همان هدف و شرایط به وجود آمدند.

نات کوین بالاخره در همین اردیبهشت ماه سال جاری در بازار کریپتوکارنسی لیست شد و در همان ابتدای ورود خود به بازار نیز با رشد حدود ۴۰۰ درصدی همراه بود. یعنی علاوه بر سرمایه‌گذاران کسانی که در بازار پیش مارکت اقدام به خرید این ارز دیجیتال کرده بودند هم به سود فوق العاده جذابی رسیدند و همین موضوع محبوبیت نات کوین را در جامعه کریپتوکارنسی افزایش داد.

در حال حاضر این ارز دیجیتال مورد حمایت بلاکچین تون قرار داشته و شبکه بلاکچین از نات کوین به عنوان ابزاری برای افزایش تعداد کاربران خود نیز استفاده می‌نماید. سیستمی که این شبکه بلاک چین در رونمایی از سایر بازی‌های کلیکی در فضای تلگرام نیز دست به استفاده از آن زده و همین شرایط را برای آنها نیز شاهد هستیم.

حتما بخوانید: قیمت ارز دیجیتال

جمع بندی

بهترین میم کوین های انفجاری را به شما معرفی کردیم و سعی کردیم تا در این لیست گزینه‌های متعددی را برای شما ارزیابی کنیم. البته باید خاطرنشان نماییم که لیست شتکوین های انفجاری ۲۰۲۴ دائماً در حال به روز رسانی است و ممکن است در روزهای آینده شاهد اضافه شدن برخی از میم کوین ها به لیست بالا هم باشیم. علاوه بر این سعی کردیم تا با معرفی ویژگی‌های میم کوین های انفجاری اطلاعات لازم برای پیدا کردن این دسته از ارزهای دیجیتال در بازار را نیز برای شما در دسترس قرار دهیم تا خود شما نیز بتوانید با یک بررسی ساده به این دسته از ارزهای دیجیتال برسید.

در مجموعه کانون بورس در کنار شما هستیم تا با برگزاری دوره آموزش حضوری ارز دیجیتال شرایط لازم برای رسیدن به مهارت‌های معامله‌گری در این بازار را برای شما فراهم آوریم. علاوه بر امکان شرکت در دوره حضوری شما می‌توانید در پکیج غیرحضوری آموزش ارز دیجیتال نیز به عنوان یک دانشجو شرکت کرده و محتویات دوره حضوری را به صورت کامل در اختیار داشته باشید.

در انتها از شما دعوت می‌کنیم که اگر دیدگاهی نسبت به شرایط سرمایه  گذاری و معامله‌گری بر روی میم کوین ها را دارید و یا تجربه‌ای از این معاملات برای شما باقی مانده حتماً تجربیات و نقطه نظرات خود را با ما و سایر کاربران در انتهای این مقاله در میان بگذارید. مشاهده نظرات کاربران در این زمینه نیز می‌تواند تجربیات معامله‌گران ایرانی در بازار کریپتوکارنسی را افزایش داده و باعث ارتقای سطح کیفیت معاملات آنها در بازار شود.

سوالات متداول

میم کوین های انفجاری کدامند؟

میم کوین های محبوب بازار کریپتوکارنسی به دلیل محبوبیت بسیار بالا و نوسانات شدید می‌تواند سودآوری زیادی داشته باشند و به میم کوین های انفجاری معروفند.

کدام میم کوین ها سود بیشتری دارند؟

میم کوین هایی مانند پپه یا فلوکی و حتی داگ ویف هت می‌توانند سودآوری قابل توجهی را برای معامله‌گران در بازار کریپتوکارنسی رقم بزنند.

آیا سرمایه  گذاری بر روی میم کوین ها مطمئن است؟

خیر سرمایه  گذاری بر روی میم کوین های انفجاری ریسک بسیار بالایی داشته و اگر شما دقت کافی و مهارت لازم را نداشته باشید ممکن است با ضررهای بسیار سنگینی روبرو شوید.

چه زمانی روی میم کوین های انفجاری سرمایه  گذاری کنیم؟

وقتی که بازار ارز دیجیتال گارد صعودی گرفته و بیت کوین آماده رشد قیمتی است سرمایه  گذاری بر روی میم کوین های انفجاری جذابیت بسیار بالایی خواهد داشت.

ترتیب پیشنهادی مطالعه مقالات این بخش...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روش‌های پرداخت و ثبت نام

ارزش دوره: ۱8٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

قیمت جشنواره: ۱4/۸۰۰/۰۰۰ تومان

پیش پرداخت: 2٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

روش‌های پرداخت و ثبت نام

ارزش دوره ۱۷٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

قیمت جشنواره: ۱۳/۸۰۰/۰۰۰ تومان

تماس فوری با شما

موضوع تماس با شما: