ضمن تبریک سال نو، به اطلاع می رساند از تاریخ 26 اسفند ماه 1402 لغایت 25 فروردین ماه 1403، تمامی کلاس های حضوری کانون بورس برگزار نخواهند شد.
لوگو کانون بورس
نوروز مبارک

ارز دیجیتال فلو (FLOW) چیست + مزایا و معایب

ارز دیجیتال فلو چیست

ارز دیجیتال فلو چیست و چه مزیت ها و ویژگی هایی در این رمز ارز وجود دارد که باعث شده تا بسیاری از سرمایه گذاران به دنبال سرمایه گذاری بر روی آن باشند؟ سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال تبدیل به یک اولویت برای کاربران امروز شده و کسانی که وارد فرآیند سرمایه گذاری در این بازار نشوند در آینده نه چندان دور نمی توانند شرایط خوبی از نظر مالی برای خود رقم بزنند. از این گذشته کاربردهای بسیار زیادی دیگری نیز در شبکه های مختلف ارز دیجیتال وجود دارد که در زندگی عادی نیاز به استفاده از آن ها خواهیم داشت و این مهم به دست نخواهد آمد جز با شناخت کامل شرایط رمز ارز های کاربردی مانند فلو.

احتمالاً درباره ارز دیجیتال فلو اطلاعات بسیار زیادی را در مقالات مختلف به دست آورده اید و درباره این ارز دیجیتال شنیده اید. در این مقاله سعی داریم تا کمتر به کلیات پرداخته و بیشتر به بررسی شرایط سرمایه گذاری بر روی این ارز دیجیتال بپردازیم. در واقع هدف ما از معرفی پروژه ارز دیجیتال فلو در این مقاله بررسی شرایط سرمایه گذاری طولانی مدت و کوتاه مدت بر روی این ارز دیجیتال است تا از این طریق توانسته باشیم تا امکان یک سرمایه گذاری مطمئن تر را برای شما به وجود آوریم. در انتهای این مقاله شما به صورت کاملاً آگاهانه می توانید شرایط فلو را مورد ارزیابی قرار داده و برای سرمایه گذاری بر روی آن اقدام کنید. همچنین این امکان برای شما به وجود خواهد آمد تا مقایسه میان شرایط فلو و سایر رمز ارزهای موجود در بازار نیز داشته و بهترین گزینه را برای خرید و سرمایه گذاری در کوتاه مدت و بلند مدت انتخاب نمایید. با ما در مجموعه کانون بورس همراه باشید.

راهنمای مطالعه نمایش

ارز دیجیتال فلو چیست


نمودار فلو

در قدم اول باید بدانیم که ارز دیجیتال فلو چیست و چرا به وجود آمده است؟ صحبت کردن درباره رمز ارز هایی که با هدف و کاربرد بسیار خاصی به وجود آمده اند برای ما هم بسیار جذاب است زیرا چنین پروژه‌هایی ارزش بالایی دارند. فلو نیز یکی از آن دسته از رمز ارزهایی است که با هدف خاص و با رویکرد کاملا مشخص و از پیش برنامه ریزی شده توسعه یافته است.

در سال ۲۰۱۷ که اتریوم به عنوان مدرن ترین و بهترین شبکه بلاکچین بازار شناخته می شد اکثر کاربردهای رایج در بازار ارز دیجیتال بر روی پلتفرم اتریوم توسعه پیدا می کرد. در آن زمان حتی بسیاری از بازی های بلاکچینی نیز بر روی شبکه بلاک چین اتریوم پایه گذاری شده بود که یکی از جذاب ترین و بهترین بازی ها بازی کریپتو کیتز بود. این بازی به قدری جذاب شده بود که کاربران بسیار زیادی وارد پلتفرم آن شده و همین موضوع باعث کندی قابل توجه شبکه اتریوم شده بود.

بماند که کند شدن شبکه اتریوم در آن زمان به دلیل هجوم تعداد زیادی از کاربران برای این انجام این بازی باعث شد تا تیم پشتیبانی اتریوم به فکر راه حل های مختلفی مانند استفاده از لایه دوم و لایه سوم برای بهتر شدن شرایط نماید اما همین موضوع اصلی ترین دلیل به وجود آمدن شبکه بلاکچین و خود ارز دیجیتال فلو بود.

در آن زمان تیم توسعه دهنده فلو با این هدف که شرایط بهتری برای انجام بازی های بلاکچینی و به برخی اهداف خاص دیگر که در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت، به وجود آمد. بلاکچین فلو نوع خاصی از بلاک چین ها است که در آن بدون استفاده از شبکه شاردینگ سرعت بسیار بالایی برای انجام تراکنش ها و پیاده سازی کاربرد های مختلف بلاکچین مانند توسعه NFT ها انجام می پذیرد.

در واقع اگر بخواهیم خیلی مختصر و به زبان کاملاً ساده شبکه بلاک چین فلو را تعریف کنیم این شبکه را می توان بستری فوق العاده ایده آل برای انجام بازی های بلاکچینی و تبدیل موارد مختلف به ان اف تی در نظر گرفت. اگر در بازار ان اف تی فعال هستید و به دنبال استفاده از مزیت های این روش درآمدزایی در بازار ارز دیجیتال می باشید می توانید با استفاده از شبکه بلاک چین فلو هر چیزی را به NFT تبدیل کنید.

با این تعریف شبکه بلاک چین فلو تبدیل به بستری فوق العاده ایده آل برای راه اندازی و اجرای پروژه های ان اف تی می شود که در حال حاضر یکی از جذاب ترین نوع پروژه ها در بازار ارز دیجیتال محسوب می گردد. البته شبکه فلو مزیت ها و کاربردهای دیگری نیز دارد که در ادامه با تشریح هرچه بیشتر ویژگی های این شبکه معرفی کامل تری نسبت به آن برای شما خواهیم داشت.


تاریخچه ارز دیجیتال فلو چیست


ارز دیجیتال فلو چیست

دربند قبلی ذکر کردیم که شبکه بلاکچین فلو برای اولین بار در سال ۲۰۱۷ و بر اساس یک اتفاق یعنی کند شدن شبکه بلاک چین اتریوم برای اجرای یک بازی کامپیوتری و بلاکچینی جذاب به وجود آمد. البته شایان ذکر است که تحقیقات و آزمایشات بسیار زیادی برای راه اندازی شبکه بلاک چین این ارز دیجیتال انجام شد و در نهایت تمام این تحقیقات بعد از دو سال نتیجه داد. بنابراین این گونه نیست که بگوییم فلو تنها بر اساس یک اتفاق و خیلی سریع روی کار آمده و بخواهیم از این طریق ارزش کار تیم توسعه دهنده ارز دیجیتال را پایین بیاوریم.

از آن زمان تاکنون شاهد تحقیقات و روی کار آمدن قابلیت‌های جدیدی در بلاک چین فلو بودیم که این موضوع همچنان ادامه دارد و شبکه این ارز دیجیتال روز به روز در حال پیشرفت است. در طول این سالها ارز دیجیتال فلو شرایط بهتری پیدا کرده و شاهد رشد های قابل توجه آن از نظر ساختاری نیز بوده ایم. ادامه دار شدن این روند می‌تواند شرایط بسیار خوبی در آینده برای این رمز ارز ایجاد کند. همین ویژگی ها هستند که باعث شده تا فلو در طول چند سال اخیر دائماً در میان صد ارز برتر جهان قرار داشته باشد.

تیم توسعه دهنده و پشتیبان ارز دیجیتال فلو


قیمت فلو

یکی از جالب ترین اطلاعاتی که بایستی درباره شرایط ارز دیجیتال فلو به آن اشاره داشته باشیم تیم توسعه دهنده و پشتیبان این ارز دیجیتال است. تیم توسعه دهنده اصلی این ارز دیجیتال همان تیم توسعه دهنده بازی بلاکچینی کریپتو کیتز است که وقتی دیده شرایط پلتفرم اتریوم از نظر مقیاس پذیری قابلیت اجرای خوبه این بازی را ندارد به فکر توسعه یک بلاک چین جدید برای راه اندازی هرچه بهترین بازی شد. شرکت Dapper Labs که در راس آن یک کارآفرین ایرانی الاصل قرار دارد شرکت توسعه دهنده ارز دیجیتال فلو است.

آقای رهام قره گوزلو به عنوان مدیر عامل اصلی این شرکت نقش اصلی و اول را در توسعه شبکه بلاک چین فلو داشته و ایده اصلی توسعه این شبکه بلاک چین نیز از طرف وی بوده است. آقای رهام قره گوزلو به عنوان بنیانگذار اصلی شبکه بلاکچین فلو فارغ التحصیل رشته علوم بیولوژیک از دانشگاه استنفورد در مقطع کارشناسی ارشد است و فعالیت های خود را به عنوان یک سرمایه گذار در شبکه های بلاکچین از سال ۲۰۱۳ آغاز کرده و در طول این سال ها پروژه ها و ایده‌های مختلفی را در بازار به اجرا گذاشته است که شبکه بلاکچین فلو را میتوان جذاب ترین و کاملترین ایده وی در نظر گرفت.

البته همانطور که در معرفی سایر رمز ارزها مانند ارز دیجیتال لایت کوین و یا بیت کوین کش به آن اشاره کردیم معمولاً توسعه رمز ارز ها و شبکه های بلاک چین به صورت انفرادی امکان پذیر نیست و حتما یک تیم قدرتمند پشت شبکه بلاک چین یک ارز دیجیتال قرار می گیرد. شرکت دپر لبز نیز مدیران و سرمایه گذاران دیگری نیز دارد که فرایند تولید و توسعه فلو نقش داشته و از جمله معماران شبکه ای ارز دیجیتال محسوب می شوند.


تاریخچه قیمت ارز دیجیتال فلو چیست


خرید فلو

برای اینکه درک بهتر و درستی نسبت به شرایط ارز دیجیتال فلو مخصوصاً برای سرمایه گذاری بر روی آن داشته باشید یکی از مهم‌ترین فاکتورها بررسی تاریخچه قیمت این ارز دیجیتال است. قیمت فلو در طول تاریخ چه ورود آن به بازار ارز دیجیتال با نوسانات بسیار زیادی همراه شده و در حال حاضر در کمترین قیمت های تاریخچه خود به سر می برند.

فلو با قیمت حدود هشت دلاری وارد بازار رمز ارزها شده و کار خود را در بازار آغاز کرده است. با توجه به اینکه در زمان ورود فلو به بازار شاهد رشد های قابل توجهی در بازار بودیم از این رو نیز خیلی زود یک رود سودی فوق‌العاده زیاد را در برگرفته انتهای این روند صعودی هنوز هم به عنوان سقف قیمتی ارز دیجیتال فلو شناخته می شود. فلو در سه ماهه اول سال ۲۰۲۱ موفق شد تا قیمت خود را از ۸ دلار به نزدیکی های ۴۰ دلار برساند. نکته جالب اینجاست که هر چند فلو یک بار تا نزدیکی‌های قیمت آمده اما تاکنون هرگز موفق به تکرار دوباره این قیمت نشده است و از آن زمان روند آن نزولی و در برخی از مواقع همراه با اصلاح های صعودی بوده است.

فلو در یک نزول بسیار شدید در اواسط سال ۲۰۲۱ حتی از قیمت ۸ دلار نیز پایین تر آمد و به کف قیمتی حدود ۷ دلاری رسید. بعد از این قیمت دوباره شاهده رشد قیمت فلو بودیم که رشد جدید در نهایت موفق شد قیمت فلو را در بازار به حدود ۲۸ دلار برساند.

بعد از قیمت ۲۸ دلاری نمودار فلو دائماً در حال نزول بوده و همچنان نیز این نزول خود را در بازار ادامه می دهد. در حال حاضر که در حال نگارش این مقاله هستیم فلو با قیمت حدود یک دلاری در حال معامله در بازار است.

دقت داشته باشید که در حال حاضر اگر فلو بخواهد روند صعودی خود را دوباره در پیش بگیرد و حداقل به همان قیمت سقف خود یعنی حدود ۴۰ دلار برسد می‌تواند سود چهار هزار درصدی را برای سرمایه گذاران خود ایجاد نماید که سود فوق العاده بسیار زیادی است. البته برای سرمایه گذاری بر روی فلو با سایر رمز ارزهای موجود در بازار حتما باید بررسی‌های کامل تری داشته باشید اما یکی از اطلاعاتی که می تواند در انتخاب رمز ارز های مناسب برای سرمایه گذاری به کار شما بیاید بررسی تاریخچه قیمتی آنها است که در این بخش درباره فلو به آن پرداختیم.

تعداد توکن های ارز دیجیتال فلو در بازار چقدر است؟


همانطور که در بالا اشاره کردیم ارز دیجیتال و دارای شبکه بلاکچین اختصاصی است و اهداف و کاربردهای بسیار خاصی نیز برای آن تعریف شده است. یکی از مهمترین گزینه هایی که برای شبکه بلاکچین هر ارز دیجیتال خط من باید با اهداف و کاربردهای آن تطابق داشته باشد تعداد توکن های تعریف شده برای آن است. به عنوان مثال رمز ارزهایی که قرار است نقش جایگزین برای پول واقعی مانند ارز دیجیتال تتر را داشته باشند لازم است تا تعداد توکن های بسیار زیادی داشته باشند و رمز ارزهایی که کاربردهای دیگری برای آنها تعریف شده بایستی به نسبت تعداد توکن های خود را تطابق دهند.

تعداد کل توکن های در نظر گرفته شده برای ارز دیجیتال فلو ۱.۳۷ میلیارد توکن است که در حال حاضر حدود یک میلیارد از این توکن ها در بازار در حال گردش می باشد. رسیدن قیمت فلو یک دلار باعث شده تا ارزش بازار ارز دیجیتال نیز به یک میلیارد دلار کاهش پیدا کند. همچنین فلو در حال حاضر در طول هر ۲۴ ساعت حجم معاملات حدود بیش از ۲۶ میلیون دلاری را ثبت می کند که از این مقدار تمام آن متعلق به معاملات کاربران در صرافی متمرکز است.

دقت داشته باشید که در فرآیند رشد و افزایش قیمت یک ارز دیجیتال آیتم ها و موارد مختلفی دخالت دارند که یکی از این موارد تعداد توکن های تعریف شده برای آن در بازار است. هر چقدر تعداد توکن های در نظر گرفته شده برای یک ارز دیجیتال زیاد باشد احتمال رسیدن آن به قیمت های خیلی بالا بسیار کم خواهد بود. زیرا ارزش بازار رمز ارزها در بازار بر اساس تعداد توکن ها و قیمت آن تعیین می‌شود و اگر قرار باشد یک ارز دیجیتال به قیمت بسیار بالایی برسد با تعداد توکن های زیاد ارزش بازار را به مقدار قابل توجهی افزایش پیدا کرده و ممکن است چنین روندی برای آن چندان منطقی به نظر نرسد.

در حال حاضر که در حال نگارش این مقاله هستیم ارزش بازار ارز دیجیتال بیت کوین به عنوان پادشاه رمز ارزها با قیمت حدود ۱۷ هزار دلاری به ۳۳۰ میلیارد دلار می رسد. برای رشد قابل تصور برای رمز ارزهای مختلف حتماً باید اختلاف ارزش بازار آنها با بیت کوین به عنوان برترین رمز ارز دنیا دقت داشته باشید زیرا در نظر گرفتن قیمت های غیر منطقی گاهی اوقات ممکن است شما را وارد سرمایه ‌گذاری‌ های اشتباه کند. یکی از مهمترین و بهترین روش های بررسی شرایط قیمتی رمز ارزها در آینده همین در نظر گرفتن تعداد توکن های آنها در بازار است.

برای رمز ارزهایی که تعداد توکن های بسیار زیادی برای آنها در نظر گرفته شده معمولاً قیمت های خیلی بالا بسیار دور از دسترس است و رسیدن بار قیمت ‌ها به این راحتی ها در دسترس نخواهد بود. همانطور که در بازار مشاهده میکنید و معمولاً رتبه های برتر بازار ارز دیجیتال از نظر ارزش بازار آن هایی هستند که تعداد توکن های کمتری دارند. البته این قاعده صددرصدی نیست و رمز ارزهای با توکن های زیادی نیز وجود دارند که در رتبه های بالا تعریف شده اند. اما تنها رمز ارزهایی به قیمت های خیلی بالا رسیدند که تعداد توکن های در نظر گرفته شده برای آنها کم بوده است.

ارزهای دیجیتال با تعداد محدود و همچنین این مزیت را دارند که با عرضه خیلی زیادی در بازار روبرو نخواهند بود و افزایش تقاضا برای آنها در بازار می تواند رشته های انفجاری را برای آنها رقم بزند. به همین دلیل این دسته از رمز ارزها گزینه مناسبی برای ترید و استفاده در بازار فیوچرز ارز دیجیتال نیز هستند.


مزیت ها و ویژگی های ارز دیجیتال فلو


خرید فلو

در این بخش از مقاله سردار امتحان مزیت ها و ویژگی های ارز دیجیتال فلو و شبکه آن را با شما در میان بگذاریم. دقت داشته باشید که شناخت ویژگی ها و کاربرد های شبکه یک ارز دیجیتال اهمیت بسیار زیادی در سرمایه گذاری بر روی آن داشته اگر شما شناخت کافی نسبت به این موارد نداشته باشید نمی توانید یک سرمایه ‌گذاری آگاهانه برای خود رقم بزنید. درباره مزیت ها و ویژگی های ارز دیجیتال فلو قبل از هرچیزی چند نکته بسیار مهم را باید با شما در میان بگذاریم:

قبل از هر چیزی باید یادآوری کنیم که شما باید به دنبال ویژگی ها و کاربرد های واقعی ارز دیجیتال فلو باشید نه تبلیغاتی که درباره رمز ارزهای مختلف وجود دارد. در بسیاری از مواقع مشاهده تصمیم کاربردها و ویژگی هایی را برای یک ارز دیجیتال در سایت های مختلف معرفی می نمایند که به هیچ وجه برای آن صادق نیست.

یکی دیگر از مواردی که بایستی در بررسی ویژگی ها و کاربردهای ارز دیجیتال فلو به آن دقت داشته باشید این است که بسیاری از کاربردها هنوز در شبکه ای ارز دیجیتال تحقق پیدا نکرده اند و تنها شعارها و اهدافی است که توسط تیم توسعه دهنده در نظر گرفته شده است.

برای اینکه بتوانید یک سرمایه‌ گذاری کاملا ایده آل و مطمئن و البته آگاهانه بر روی ارز دیجیتال فلو داشته باشید لازم است تا ویژگی های ارز دیجیتال را به صورت حرفه ای مورد بررسی قرار دهید. به عنوان مثال وقتی یک ارز دیجیتال در یک صنعت خاص کاربرد داشته باشد در صورت رونق گرفتن آن صنعت امکان ارتقای سطح کیفیت و افزایش قیمت رمز ارز مورد نظر نیز وجود خواهد داشت. از این رو شما می توانید در زمان بررسی ویژگی ها و کاربرد های یک ارز دیجیتال به صنایع مرتبط با آن نیز دقت داشته باشید و با تحلیل شرایط این صنایع در آینده آنالیز درستی از آینده رمز ارز مورد نظر خود نیز انجام دهید.

با تمام این اوصاف و شرایط در این بخش سعی داریم تا تمام ویژگی ها و کاربرد های تعریف شده برای شبکه ارز دیجیتال فلو را برای شما تشریح کنید تا شناخت شما نسبت به این ارز دیجیتال به حداکثر میزان ممکن برسد.

یکی از مهمترین ویژگی هایی که میتوانیم برای پلتفرم فلو اشاره داشته باشیم امکان تبدیل موارد مختلف در شبکه ارز دیجیتال به ان اف تی است. این موضوع باعث شده تا کاربرد های فلوت در میان کاربران فعال در بازار ارز دیجیتال افزایش پیدا کند و شاهد افزایش حجم معاملات این رمز ارز نیز باشیم.

کاهش تمرکز زدایی به حداکثر میزان ممکن یکی دیگر از مزیت ها و ویژگی های شبکه و پلتفرم فلو است که به دلیل معماری چند منظوره در بلاک چین این ارز دیجیتال امکان پذیر شده است. با این ویژگی میلیاردها کاربر بدون اینکه کوچکترین اختلالی دهد تمرکززدایی شبکه داشته باشند می توانند فعالیت خود را در شبکه ادامه داده و از کاربردهای مختلف آن استفاده کنند.

استفاده از یک زبان برنامه نویسی خاص منبع گرا باعث شده تا بلاک‌چین فلو کاملا ایمن و با قدرت رمزنگاری بسیار بالا باشد و همین موضوع باعث شده تا حتی بسیاری از کاربران از قراردادهای هوشمند توسعه یافته در این شبکه استفاده نمایند. فلو در تمام طول تاریخ خود به هیچ وجه هیچ اختلال و یا چالشی را پیش روی خود ندیده و این موضوع نشان از اهمیت بسیار بالای شبکه آن دارد.

ایجاد یک شبکه کاملا ایمن برای پرداخت های رایج در سیستم مالی جهانی حتی از طریق ارزهای فیات یکی دیگر از ویژگی ها و مزیت هایی است که می توانیم برای شبکه فلو به آن اشاره داشته باشیم.

نکته مهم و قابل توجه دیگر درباره ارز دیجیتال فلو امکان استیک کردن آن و کیف پول های مختلف مانند کیف پول لجر است. همانطور که میدانید استیک کردن و یا سهام گذاری یکی از بهترین روش های سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال است که تمام رمز ارزها از این شرایط پشتیبانی نمی کنند و این مهم می تواند برای فلو یک گزینه بسیار عالی باشد. البته برای استیک کردن فلو میتوانید از انواع کیف پول های دیگر و حتی از حساب برخی از صرافی ها نیز استفاده نمایید که تمام آنها سود قابل ملاحظه ای را برای استیک کردن ارز دیجیتال در نظر می گیرند.


معایب ارز دیجیتال فلو چیست


نکته بعدی که درباره ارز دیجیتال فلو باید به بررسی آن بپردازیم معایب این ارز دیجیتال است. درباره رمز ارز ها ذکر این نکته ضروری است که بیشتر آن ها برای برطرف کردن معایب موجود در شبکه رمز ارز های قدیمی توسعه پیدا کرده و به وجود آمده اند. از این‌رو وجود عیب های مختلف در شبکه یک ارز دیجیتال چندان بعید نیست و شما حتماً باید این موارد را نیز برای یک بررسی دقیق و آگاهانه مورد توجه قرار دهید. در این بخش به بررسی معایب فلو سعی داریم تا چالش های سرمایه گذاری برای این ارز دیجیتال را با شما در میان بگذاریم تا از این طریق بتوانید ریسک سرمایه ‌گذاری خود را در بازار ارز دیجیتال به حداقل میزان ممکن برسانید.

بزرگترین عیبی که برای ارز دیجیتال فلو و شبکه می توانیم به آن اشاره کنیم تعداد بسیار کم کاربران این ارز دیجیتال است. در مقایسه با رمز ارز های محبوب موجود در بازار فلو تعداد کاربران بسیار کمتری داشته و به همین دلیل ممکن است در آینده شاهد رشد قابل توجه قیمت آن نباشیم.


نحوه خرید ارز دیجیتال فلو در ایران


ارز دیجیتال فلو چیست

برای خرید ارز دیجیتال فلو در ایران چه روندی را باید طی کنیم و چگونه می توانیم این رمز ارز ها بدون هیچگونه چالشی و با کمترین میزان کارمزد خریداری نماییم؟ برای کسانی که به دنبال سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال هستند یکی از چالش‌های اصلی پیدا کردن روند خرید مناسب برای رمز ارز های مورد نظر برای سرمایه گذاری است. برای اینکه بتوانید در ایده آل ترین شرایط برای خرید رمز ارز مورد نظر خود اقدام کنید حتماً لازم است به موارد زیر دقت کافی داشته باشید:

  • ارز دیجیتال مورد نظر خود را از مکان ها و پلتفرم های معتبر و شناخته شده خریداری نمایید تا درگیر کلاهبرداری های رایج در این بازار نشوید.
  • رمز ارزهای خود را از پلتفرم های خریداری نمایید که مقدار کارمزد کمتری برای این منظور در نظر گرفته باشند.
  • حتماً در زمان خرید به حجم معاملات رمز ارز مورد نظر خود در پلتفرم منتخب دقت داشته باشید.
  • تعریف شدن روش های مختلف خرید یکی دیگر از مواردی است که در زمان خرید ارز دیجیتال لازم است تا آن را نیز مورد بررسی قرار دهید.

روش های مختلفی برای خرید ارز دیجیتال فلو در اختیار کاربران ایرانی قرار دارد که می بایست با توجه به نوع سرمایه گذاری و همچنین سایر شرایط حاکم بر روند سرمایه گذاری برای انتخاب میان یکی از آنها اقدام شود. بله درست متوجه شدید انتخاب نحوه خرید ارز دیجیتال فلو دقیقاً به نحوه سرمایه گذاری و اهداف شما از خرید این ارز دیجیتال بستگی خواهد داشت. در ادامه سعی داریم تا با روش‌های مختلف خرید این ارز دیجیتال را برای کاربران ایرانی تشریح کنیم تا شما از این طریق بتوانند بهترین روش را با توجه به اهداف مورد نظر خود را انتخاب و در نهایت یک خرید عالی و ایده آل را برای خود رقم بزنید.

خرید ارز دیجیتال فلو در صرافی های داخلی


برای خرید ارز دیجیتال شما می بایست میان انواع صرافی داخلی و صرافی خارجی ارز دیجیتال انتخاب کنید. در واقع برای اینکه روند خرید یک ارز دیجیتال برای شما کاملا بهینه شود لازم است با توجه به شرایط مورد نظر خود و کارمزد های پرداخت شده در انواع صرافی داخلی و خارجی یکی را انتخاب نمایید. در حال حاضر تعداد صرافی های داخلی بسیار زیادی تعریف شده‌اند که هیچکدام از آنها قانون این بوده و مجوزهای لازم برای فعالیت در بازار ایران را نیز ندارند. اما با این حال از سوی حاکمیت هیچگونه اقدام نیز برای بستن آنها انجام نپذیرفته و در حال حاضر تمام کاربران ایرانی میتوانند از خدمات صرافی های داخلی استفاده کنند. در واقع دولت با این رفتار مسیر و راه خود را برای بستن تمام حساب ها در صرافی های داخلی باز گذاشته است اما با این وجود در حال حاضر چنین چالشی پیش روی سرمایه گذاری کاربران ایرانی قرار نگرفته است.

برای خرید فلو در صرافی های داخلی می بایست ابتدا در یکی از صرافی های معتبر و شناخته شده حساب کاربری خود را باز کرده و سپس با واریز پول برای خرید این ارز دیجیتال اقدام کنید. لازم به توضیح است که معمولاً در انواع صرافی داخلی ارز دیجیتال دو روش خرید فلوت در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. شما هم می توانید به صورت مستقیم برای خرید فلو اقدام نمایید و هم با ورود به بازار فلو به تومان برای خرید شرطی این ارز دیجیتال اقدام کنید.

در فرایند خرید مستقیم ارز دیجیتال فلو شما تنها کافیست مقدار و حجم مورد نظر برای خرید را انتخاب کرده و سپس دکمه خرید را بزنید تا پلتفرم صرافی با توجه به بهترین قیمت موجود در بازار خرید شما را نهایی کند. این روش خرید سرعت بسیار بالایی دارد اما توصیه به استفاده از آن نداریم زیرا ممکن است صرافی با قیمت های بسیار بالایی برای خرید رمز ارز فلو اقدام نماید که می تواند چالش های زیادی را برای سرمایه گذاری شما به دنبال داشته باشد.

در روش دوم شما می بایست علاوه بر حجم مورد نظر قیمت ارز دیجیتال فلو را نیز در زمان خرید انتخاب کنید و صرافی موظف از خرید شما را در همان قیمتی نهایی کند که به دنبال خرید آن هستید. این رفتار یک رفتار کاملاً حرفه ای در بازار ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری است و بهتر است از این روش برای خرید فلو در خدمات صرافی داخلی استفاده کنید.

خرید ارز دیجیتال فلو در صرافی های داخلی برای کسانی مناسب است که به دنبال سرمایه گذاری طولانی مدت بر روی این ارز دیجیتال بوده و به این زودی‌ها قصد فروش آن را ندارند. این روش خرید باعث می شود تا شما کارمزد کمتری پرداخت نماید و هزینه‌های شما در فرایند سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال به حداقل میزان ممکن برسد.

خرید ارز دیجیتال فلو در صرافی خارجی


همان طور که اشاره کردیم امکان خرید فلو با استفاده از خدمات صرافی های خارجی نیز برای کاربران ایرانی فراهم شده است. برای خرید فلو با استفاده از خدمات صرافی های خارجی لازم است تا شما ابتدا پول خود را وارد حساب کاربری خود در یکی از صرافی های داخلی کرده و سپس آن را به ارز دیجیتال تتر تبدیل کنید. در قدم بعدی می بایست که طرح های خود را به حساب خود در صرافی خارجی انتقال داده و در نهایت فرایند خرید فلو را به اتمام از جمله اصلی‌ترین و مهم‌ترین مزیت هایی که در فرایند خرید و فروش ارز دیجیتال فلو با استفاده از خدمات صرافی های خارجی نسبت به صرافی های داخلی می توان اشاره کرد امکان خرید این ارز دیجیتال بدون احراز هویت و همچنین خرید این رمز ارز در حجم بسیار بالا و با سرعت بسیار زیاد است.

دقت داشته باشید که کاربران ایرانی برای خرید فلو و سایر آلت کوین ها و البته برای خرید بیت کوین نیاز به پرداخت چندین کارمزد مختلف خواهند داشت. از این رو این روش خرید ممکن است هزینه های سرمایه گذاری شما را در بازار ارز دیجیتال به شدت افزایش دهد. به همین دلیل توصیه می‌کنیم تنها زمانی از این خدمات استفاده نمایید که به دنبال سرمایه گذاری کوتاه مدت و یا استفاده از خدمات بازار فیوچرز ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری در این بازار هستید. با توجه به اینکه حجم معاملات ۲۴ ساعته ارز دیجیتال فلو در صرافی های داخلی بسیار پایین است نمی توان برای نوسان گیری و سرمایه گذاری کوتاه مدت بر روی این ارز دیجیتال از این خدمات استفاده کرد. برای چنین امری شما نیاز دارید تا از خدمات صرافی های خارجی معتبر و شناخته شده استفاده کنید.


بهترین کیف پول برای نگهداری از ارز دیجیتال فلو چیست


نمودار فلو

بسیاری از افراد در بازار ارز دیجیتال بیشتر به دنبال سرمایه گذاری طولانی مدت هستند و خیلی رویه خرید و فروش کوتاه مدت رمزارزها اتکا ندارند. یکی از مهمترین فاکتورها برای چنین افرادی انتخاب بهترین کیف پول ارز دیجیتال برای نگهداری از رمز ارزها در طولانی مدت است و در این انتخاب دچار اشتباه شود ممکن است حتی سرمایه‌ گذاری ایده‌آل خود را نیز دستخوش خطرات بسیار زیادی نمایند.

البته مادر سری مقالات آموزش کیف پول ارز دیجیتال سر کردیم تا به صورت کامل و جامع نحوه انتخاب بهترین کیف پول ارز دیجیتال را به شما معرفی کنیم و همچنین کیف پولهای رایج و معتبر موجود در بازار را نیز به صورت جداگانه برای شما بررسی و آنالیز کرده ایم که با مطالعه مقالات می توانید بهترین گزینه را برای نگهداری از رمز ارزهای مختلف خود انتخاب کنید.

انتخاب کیف پول مناسب اهمیت بسیار زیادی برای سرمایه گذاری بلند مدت دارد و توصیه می کنیم که حتماً برای این منظور بررسی های کامل و جامعی انجام دهید. در حال حاضر از کیف پول های نرم افزاری و سخت افزاری مختلفی می توان برای نگهداری فلو استفاده کرد که مهمترین آنها به شرح زیر هستند:

  • کیف پول تراست ولت به عنوان محبوب ترین کیف پول نرم افزاری جهان در حال حاضر می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای نگهداری از فلو باشد.
  •  کیف پول نرم افزاری اتمیک ولت یکی دیگر از گزینه هایی است که می توانید برای نگهداری طولانی مدت فلو از آن استفاده نمایید.
  • همچنین کیف پول نرم افزاری متامسک که هم امکان استفاده از آن در پلتفرم اندروید و ios وجود دارد و هم امکان استفاده از آن به صورت یک افزونه در ویندوز نیز وجود دارد می تواند گزینه مناسبی برای نگهداری از فلو در طولانی مدت باشد.
  • از میان انواع کیف پول سخت افزاری ارز دیجیتال نیز کیف پول لجر و مدل های مختلف آن می تواند گزینه مناسبی برای نگهداری از این ارز دیجیتال در طولانی مدت باشد که البته برای در اختیار داشتن آن نیاز است تا هزینه بالای خرید این کیف پول سخت افزاری را پرداخت کنید.

آیا ارز دیجیتال فلو گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری بلند مدت است؟


قیمت فلو

سرمایه گذاران در بازار ارز دیجیتال به دو دسته سرمایه گذاران طولانی مدت و سرمایه گذاران کوتاه مدت تقسیم می شوند. سرمایه گذاری کوتاه مدت که تریدر ها هستند معمولاً به دنبال انتخاب رمز رد هایی می باشند که نوسانات بسیار شدیدی در هر ۲۴ ساعت و یا مدت زمان های کوتاه داشته و از این طریق به دنبال رسیدن به صورت های قابل توجهی برای خود می باشند. در این بین برای سرمایه گذاری بلند مدت شرایط کمی متفاوت است و سرمایه گذاران تکنیکهای مختلف دیگری را به کار می گیرند.

یک ارز دیجیتال برای اینکه برای سرمایه گذاری بلند مدت گزینه مناسبی باشد بایستی دو ویژگی مناسب به حداقلی را داشته باشد. اول اینکه از نظر کیفیت پروژه و امنیت دارای شرایط خوبی باشد و سرمایه گذاران با خریداران رمز ارز سرمایه های خود را در خطر بزرگی نبینند. اگر یک ارز دیجیتال از نظر امنیت در شرایط خوبی نباشد به هیچ وجه گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری بلند مدت خواهد بود حتی اگر جذابیت های سرمایه گذاری بسیار زیاد را برای آن متصور باشیم.

نکته دوم اینکه سرمایه گذاری بلند مدت را بر روی یک ارز دیجیتال مناسب مینماید پتانسیل سوددهی آن در بازه های زمانی چند ماهه و حتی یکی دو سال است. فرض کنید شما سرمایه های خود را بر روی یک ارز دیجیتال کاملا ایمن و مطمئن قرار داده اید اما در بازه های زمانی طولانی مدت پتانسیل سوددهی قابل توجهی در آن ایجاد نشود و عملا شاهد رشد سرمایه های خود نباشید. در چنین شرایطی سرمایه‌ گذاری بر روی آن جامعه کاملاً غیر منطقی خواهد بود و شما نمی توانید رمز ارز مورد نظر را به عنوان یک گزینه مناسب برای سرمایه گذاری در نظر بگیرید.

ارز دیجیتال فلو از نظر امنیت و اطمینان شرایط خوبی دارد و از این نظر می‌توان روی آن حساب کرد. از نظر پتانسیل سود دهی نیز این رمز ارز در شرایط خوبی قرار گرفته و در صورت یک سرمایه گذاری بلند مدت یکی دو ساله احتمال رسیدن به سود های قابل توجه برای سرمایه گذاران این ارز دیجیتال وجود دارد. البته نه اینکه فلو بیشترین پتانسیل سوددهی را در آینده برای سرمایه‌ گذاران ایجاد کند اما به صورت کلی پتانسیل سوددهی آن مناسب است سرمایه‌ گذاری بر روی آن در طولانی مدت می تواند شرایط خوبی داشته باشد.

با توجه به شرایط و قیمتی که در حال حاضر این ارز دیجیتال دارند توصیه می‌کنیم که اگر به دنبال سرمایه گذاری بلند مدت بر روی آن هستید حتماً بخشی از سرمایه های خود را به آن اختصاص داده و در قیمت های پایین امروزی بخشی از پلن سرمایه گذاری خود را در بازار ارز دیجیتال به آن اختصاص دهید.

آیا ارز دیجیتال فلو گزینه مناسبی برای نوسان گیری است؟


یکی از سوالات و پرسش های بسیار مهمی که باید درباره ارز دیجیتال فلو به آن پاسخ دهیم این است که آیا این رمز ارز شرایط خوبی برای نوسان گیری و ترید روزانه دارد و یا خیر؟ در مقاله آموزش نوسان گیری ارز دیجیتال سر کردیم تا تمام فاکتورهای لازم برای انتخاب یک رمز ارز برای نوسان گیری را برای شما تشریح کنیم تا از این طریق شما بتوانید بهترین گزینه ها را برای منظور انتخاب کرده و در فرایند سرمایه گذاری در بازار فیوچرز ارز دیجیتال برای نوسان گیری بهترین شرایط را برای خود رقم بزنید. اما بیایید با هم تمام این فاکتورها و شرایط را برای ارز دیجیتال فلو نیز مورد بررسی قرار دهیم تا درباره نوسان گیری برای این ارز دیجیتال نیز یک تصمیم گیری کاملاً آگاهانه داشته باشیم.

یکی از فاکتور ها و گزینه‌هایی که برای نوسان گیری ارز دیجیتال باید به آن دقت داشته باشیم این است که رمز ارز مورد نظر محبوبیت قابل توجهی داشته و تقریباً در میان اکثر کاربران در بازار ارز دیجیتال مشهور باشد. در حال حاضر ارز دیجیتال فلو چه شرایطی را تا حدودی دارا است و می‌توان در این باره نمره قبولی را به آن داد.

نکته مهم بعدی در این‌باره حجم معاملات بسیار بالای رمز ارز مورد نظر در طول هر ۲۴ ساعت است. بالا بودن حجم معاملات باعث می‌شود تا امکان خرید و فروش سریع رمز ارز در شرایط بحرانی به سادگی در دسترس باشد. حجم معاملات ارز دیجیتال فلو در حال حاضر در طول هر ۲۴ ساعت مناسب است و شرایط کافی برای نوسان گیری را برای کاربران فراهم می آورد.

رمز ارزی که شما برای سرمایه گذاری کوتاه مدت و نوسان گیری انتخاب میکنید حتما می بایست در حساب صرافی های معتبر لیست شده باشد. فلو در حال حاضر در لیست بهترین و معتبرترین صرافی های دنیا از جمله صرافی بایننس و صرافی کوکوین لیست شده و به همین دلیل در این باره نیز شرایط برای آن مناسب است.

داشتن نوسانات قابل‌توجه در هر ۲۴ ساعت یکی دیگر از ویژگی هایی است که در مقاله آموزش نوسان گیری ارز دیجیتال برای انتخاب رمز ارز های مناسب برای این منظور به آن اشاره کردیم. ارز دیجیتال فلو در این باره نیز شرایط مناسبی دارد و شاهد نوسانات قابل‌توجهی در قیمت فلو در هر ۲۴ ساعت هستیم که می تواند پتانسیل خوبی برای رسیدن به سود در فرایند نوسان گیری بر روی این ارز دیجیتال را ایجاد کند.

این بررسی‌ها نشان می‌دهد که فلو شرایط خوبی برای نوسان گیری داشته و استفاده از قیمت و نوسانات آن می تواند پتانسیل سوددهی مناسبی را برای معامله گران در بازار فیوچرز ارز دیجیتال ایجاد کند. البته نباید این واقعیت را از شما کتمان کنیم که رمز ارز های مناسب تر و بهتری نیز برای این منظور در بازار وجود دارند. رمز ارزهای مانند ارز دیجیتال بیت کوین و اتریوم و حتی دوج کوین و حتی رمز ارزی مانند شیبا اینو از این نظر به مراتب می‌تواند شرایط بهتری نسبت به فلو را برای معامله گری در کوتاه مدت ایجاد کند.


آموزش تحلیل و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال فلو


نمودار فلو

یکی دیگر از مسائل بسیار مهمی که درباره ارز دیجیتال فلو باید به بررسی آن بپردازیم روشهای تحلیل و پیش بینی قیمت این ارز دیجیتال است. با استفاده از کدام روش ها می توان قیمت فلو را در بازار پیش بینی کرد و برای سرمایه گذاری کوتاه مدت و بلند مدت بر روی آن اقدام نمود؟ درصد قابل توجهی از معامله گران در حال حاضر تا با تکیه بر روش‌های بسیار مناسب اقدام به سرمایه گذاری موفق در بازار ارز دیجیتال کرده و توانسته اند تا سود دهی مناسبی را نیز برای خود رقم بزنند. اما درصد قابل توجهی از کاربران نیز بدون توجه به این موضوع و نداشتن آموزش‌های لازم وارد فرآیند خرید رمز ارز های مختلف شده و سرمایه های خود را با چالش‌های بسیار زیادی روبرو ساخته اند.

واقعیت این است که سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال بدون کسب آموزش‌های حرفه‌ای لازم و همچنین عدم تسلط به روش های تحلیل و پیش بینی قیمت رمز ارزها شبیه به یک قمار بوده و به هیچ وجه نمی تواند یک سرمایه‌ گذاری آگاهانه و مطمئن برای شما باشد. به همین دلیل لازم دانستیم تا روش های تحلیل و پیش بینی قیمت فلو را به شما ارائه کنیم تا حداقل شناخت اولیه لازم برای فعالیت و سرمایه گذاری در بازار و خرید این ارز دیجیتال را برای شما ایجاد کرده باشیم. در نهایت انتخاب با شما خواهد بود که این روشها را فرا گرفته و به صورت کاملاً آگاهانه برای سرمایه گذاری بر روی فلو اقدام کنید و یا اینکه بدون توجه به این آموزش ها سرمایه های گرانقدر خود را در بازار از دست بدهید.

تحلیل فاندامنتال قیمت فلو


اولین روش برای تحلیل و پیش بینی قیمت فلو استفاده از تحلیل فاندامنتال ارز دیجیتال است. در این روش شما می بایست فاکتور ها و معیارهای مختلف سنجش ارزش و کیفیت رمز فرو را مورد بررسی و آنالیز قرار داده و سپس با توجه به نتایج به دست آمده برای پتانسیل سرمایه گذاری بر روی ارز دیجیتال تصمیم گیری کنید. شما در زندگی شخصی به صورت مرتب در حال استفاده از تحلیل فاندامنتال برای بررسی های مختلف در موضوعات مختلف هستید. به عنوان مثال ممکن است برای خرید یک کالای بسیار ساده شرایط چند مغازه مختلف را از نظر قیمت و کیفیت مورد بررسی قرار دهید و در نهایت بهترین گزینه را برای خرید خود انتخاب نمایید. حتی برخی از افراد پا را کمی از این موضوع فراتر گذاشته و زمان مناسبی را نیز برای خرید کالاهای مختلف انتخاب می نمایند تا کمترین میزان قیمت را برای خرید خود بپردازند.

شاید این نکات کمی ساده به نظر برسند اما دقت داشته باشید که در واقع در این فرایند افراد در حال تحلیل فاندامنتال شرایط خرید کالای مورد نظر خود هستند تا از این طریق بتواند بهترین شرایط و بهترین گزینه برای خرید را انتخاب کرده و در نهایت خرید خود را بهینه کنند. دقیقاً چنین روندی برای بررسی رمز ارزهای مختلف موجود در بازار نیز بایستی شود که اصطلاحا به این مسیر در بازار تحلیل فاندامنتال ارز دیجیتال گفته می شود. فاکتور ها و معیارهای بسیار مختلفی وجود دارند که با استفاده از آن ها شما میتوانید کیفیت یک ارز دیجیتال مانند فلو را مورد بررسی قرار داده و در نهایت درباره خرید و سرمایه گذاری بر روی آن تصمیم بگیرید.

به عنوان مثال برای سنجش کیفیت و شرایط ارز دیجیتال فلو می توانید به موارد زیر دقت داشته باشید:

  • تیم توسعه دهنده و پشتیبانی این ارز دیجیتال
  • اهداف و کاربردهای تعریف شده برای آن
  • امنیت شبکه بلاکچین فلو
  • مقایسه فلو با رمز ارزهای ایده آل موجود در بازار مانند بیت کوین و اتریوم
  • بررسی صرافی های معتبر که فلو در آن لیست شده باشد.
  • ارزیابی سرمایه گذاران و یا شرکت های فعال در پلتفرم فلو

با بررسی و ارزیابی تمام این موارد شما میتوانید کیفیت فول را مورد بررسی قرار داده و در نهایت درباره آینده آن نیز دید مناسبی به دست آورید.

تحلیل تکنیکال قیمت فلو


یکی دیگر از روش های تحلیل و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال فلو استفاده از تکنیک ها و روش های مختلف تعریف شده در تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال است. در این فرآیند شما می‌توانید با بررسی نمودار قیمت فلو برای تحلیل و پیش بینی قیمت آن اقدام نموده و قیمت این ارز دیجیتال را هم برای کوتاه مدت و هم برای بلند مدت آنالیز کنید. در تحلیل تکنیکال شما نیازی به بررسی های مختلف بر روی شرایط فلو نداشته و تنها کافی است نمودار قیمت این ارز دیجیتال را مورد آنالیز قرار داده و سپس با استراتژی‌های مختلف تحلیل تکنیکال درباره شرایط آینده آن تصمیم گیری کنید.

در حال حاضر تحلیل تکنیکال رایج ترین و مرسوم ترین روش بررسی و تحلیل قیمت رمز ارزها است که کاربران زیادی در سرتاسر جهان از این تکنیک ها و روش ها استفاده می نمایند تا بتوانند یک سرمایه‌ گذاری کاملاً مطمئن و ایده آل را در بازار برای خود رقم بزنند. شما نیز شرکت در دوره ارز دیجیتال و پیدا کردن تسلط کافی نسبت به تکنیک‌های مختلف مورد استفاده در تحلیل تکنیکال میتوانید برای تحلیل و پیش بینی قیمت فلو و سایر رمز ارزهای موجود در بازار اقدام کرده و از این طریق سرمایه ‌گذاری کاملا ایده‌آل و عالی را برای خود رقم بزنید. در تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال شما یاد خواهید گرفت که چگونه:

  • بهترین قیمت برای خرید را انتخاب نمایید.
  • در بهترین قیمت ها برای فروش فلو اقدام نمایید.
  • نحوه نوسانات قیمت فلو را به صورت دقیق آنالیز کنید و سقف و کف قیمتی ارز دیجیتال را تشخیص دهید.

آینده ارز دیجیتال فلو چه خواهد شد؟


ارز دیجیتال فلو چیست

یکی از مهمترین نکاتی که بایستی درباره شرایط فلو به بررسی آن بپردازیم آینده این ارز دیجیتال است. آیا در آینده شاهد نابودی فلو خواهیم بود و یا اینکه این ارز دیجیتال می‌تواند روند پیشرفت را همچنان ادامه دهد. رسیدن به پاسخ این پرسش می تواند فرایند سرمایه گذاری شما را بر روی این ارز دیجیتال رقم بزند و تصمیم گیری بهتری را برای شما به دنبال داشته باشد. برای اینکه آینده فلو را برای شما پیش بینی و تحلیل کرده باشیم لازم است تا ابتدا چند نکته بسیار مهم را در این باره با شما در میان بگذاریم.

در وهله اول باید یادآوری کنیم که شرایط و وضعیت پلتفرم یک ارز دیجیتال در بازار دائماً در حال تغییر است و اینگونه نیست که همیشه شاهد شرایط یکسانی برای پروژه یک رمز است باشیم. همانطور که شرایط شبکه بلاک چین فلو را در طول سالهای گذشته دائماً تغییر کرده است ممکن است این شرایط در آینده نیز دستخوش تغییراتی شود و همین تغییرات می توانند تاثیر بسیار زیادی بر روی پیش بینی و تحلیل آینده این ارز دیجیتال داشته باشد.

در حقیقت حتی اگر پیش بینی آینده فلو در حال حاضر کاملا مثبت و بیدار باشد به این معنا نیست که این پیش بینی و تحلیل به صورت دائمی برقرار خواهد بود. پیشرفت های شبکه بلاک چین فلور نشان می‌دهد ادامه‌دار بودن این شرایط می‌تواند آینده خوبی را برای آن رقم بزند و اگر به صورت دائمی شرایط این ارز دیجیتال را مورد تجزیه و تحلیل و آنالیز قرار دهید می توانید دائماً تحلیل های بروز تری از شبکه ایران داشته و سرمایه‌ گذاری خود را از این طریق کاملاً ایمن کنید.

داشتن اهداف و کاربردهای مختلف یکی دیگر از مزیت های است که باعث شده تا آینده خوبی را برای فلو پیش بینی کنیم و حتی احتمال نابود شدن آن را نیز در کمترین شرایط ممکن بدانیم.


آیا ارز دیجیتال فلو قابل استخراج است؟


استخراج ارز دیجیتال یکی از بهترین و باحال ترین روش های سرمایه گذاری در بازار است که سود های بسیار خوبی برای علاقه مندان به این روش داشته و بسیاری از افراد با استفاده از بهترین دستگاه ماینر به دنبال استخراج رمز ارز های مختلف هستند. اتفاقات همین موضوع باعث شده تا بسیاری از رمز ارزهای قابل استخراج با جذابیت های زیادی روبرو شده و سرمایه گذار آنها نیز روز به روز افزایش پیدا کند.

اتفاقاً قابل استخراج بودن یک رمز هر چند معایب زیادی برای آن به دنبال دارد اما در یک مزیت بسیار بزرگ باعث افزایش تعداد کاربران و سرمایه گذاران آن میشود. البته ارز دیجیتال فلو هرچند دارای شبکه بلاکچین اختصاصی است اما به صورت قابل استخراج طراحی نشده و امکان استخراج این ارز دیجیتال وجود ندارد.


آیا پروژه فلو (Flow) می تواند اسکم و کلاهبرداری باشد؟


قیمت فلو

البته در همین ابتدا باید بیان کنیم که پیش بینی کلاهبرداری بودن یک ارز دیجیتال در بازار بسیار سخت است و اینگونه نیست که ما بتوانیم به این راحتی ها امکان نابود شدن کامل پلتفرم های ارز دیجیتال را بیان کنیم. حتی در گذشته که رمز ارز های بسیار زیادی برای همیشه از بین رفته و یا قیمت آنها به حدی کاهش پیدا کرده است که دیگر ارزشی در بازار ندارند نیز امکان پیش بینی آنها وجود نداشت. به همین دلیل به این سادگی ها نمی توانیم بیان کنیم که ارز دیجیتال فلو در آینده از بین خواهد رفت و یا اینکه این رمز ارز می تواند شرایط فعلی خود را برای همیشه حفظ کند. اما نکات و واقعیت هایی وجود دارند که در این بررسی می توانند ما را راهنمایی کنند.

ارز دیجیتال فلو دارای یک تیم پشتیبانی حرفه ای و با رزومه مناسب است و به همین دلیل احتمال کلاهبرداری بودن آن بسیار کم است. از این گذشته این تیم پشتیبانی دائماً در حال ارتقاء شبکه فلو هستند که نشان از آینده دار بودن این رمز ارز دارد.

فلو دارای یک شبکه بلاکچین اختصاصی است که کاربردهای بسیار زیادی داشته و همین موضوع نیز می‌تواند احتمال کلاهبرداری بودن آن را در آینده کاهش دهد. در حال حاضر از شبکه بلاک چین می توان برای کاربردهای مختلف استفاده کرد و این کاربرد ها روز به روز در حال افزایش هستند.

نکته مهم بعدی که می تواند احتمال کلاهبرداری شدن فلو را به حداقل میزان ممکن برساند سرمایه‌گذاران بسیار زیادی است که روی پروژه ارز دیجیتال تمرکز کرده و انتظار بالا رفتن قیمت آن را دارند.

البته نکته بسیار مهمی که درباره فلو باید با نشانه داشته باشیم این است که بسیاری از رمز ارزها حتی با داشتن همین شرایط نیز در گذشته برای کامل اعتبار خود را از دست داده و از رده ارزهای دیجیتال با ویژگی های خوب خارج شده اند. به این معنا که شمردن این نکات و موارد تنها علائم و نشانه هایی هستند که احتمال کلاهبرداری بودن فلو را کاهش می‌دهند اما هرگز آن را به صفر نمی رسانند. به همین دلیل اگر به دنبال سرمایه گذاری بر روی پروژه ارز دیجیتال هستید حتما باید تمام جوانب احتیاط را در نظر بگیرید و سپس برای سرمایه گذاری اقدام کنید.

رعایت اصول مدیریت سرمایه در ارز دیجیتال و همچنین بالا بردن میزان احتیاط در طول زمان از جمله نکات دیگری هستند که حتما می بایست در فرایند سرمایه‌ گذاری بر روی فلو به آنها دقت داشته باشید. با دقت به این موارد در صورت اینکه پلتفرم فلو برای همیشه از بین برود باز هم شما با ضرر قابل توجهی روبرو نخواهید شد و می توانید ارزش سرمایه های خود را حفظ کنید.


مقایسه ارز دیجیتال فلو با بیت کوین


نمودار فلو

همانطور که می دانید یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین اصول سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال تحلیل دائمی نمودار قیمت بیت کوین است اگر شما درک صحیحی نسبت به شرایط بیت کوین داشته باشید ممکن است روند سرمایه ‌گذاری شما در بازار با چالش‌های بسیاری همراه شود. اکثریت قریب به اتفاق آلت کوین ها در بازار ارز دیجیتال به صورت همسو با بیت کوین حرکت می‌کنند و نوسانات قیمت آنها بر اساس نوسانات قیمت بیت کوین تعیین می شود. البته با توجه به اینکه در حدود ۴۰ درصد از ارزش بازار ارز دیجیتال به بیت کوین مربوط است چنین شرایطی چندان هم غیر منطقی به نظر نمی رسد.

با توجه به این موضوع مهم لازم است تا شما تمام رمز ارزها را در زمان سرمایه گذاری و خرید با شرایط ارز دیجیتال بیت کوین مقایسه کنید و سپس خرید خود را نهایی نمایید. وقتی زمان مناسب برای خرید بیت کوین رسیده باشد خرید ارز دیجیتال های رده پایین‌تر نیز منطقی تر خواهد بود و چنین روشی می‌تواند ریسک سرمایه ‌گذاری شما را در بازار به حداقل میزان ممکن برساند.

ارز دیجیتال فلو نیز در سال های اخیر نشان داده که نوسانات قیمتی خود را دقیقا منطبق با نوسانات قیمتی بیت کوین انجام می دهد و نمی توان این رمز ارز را تافته جدا بافته از بیت کوین و کلیت بازار رمز ارزها دانست. برای مقایسه بیت کوین و فلو ابتدا باید به تعداد توکن های در نظر گرفته شده برای این دو ارز دیجیتال اشاره داشته باشیم.

تعداد کل توکن های در نظر گرفته شده برای بیت کوین ۲۱ میلیون واحد است در حالی که این تعداد همانطور که در بالا اشاره کردیم برای فلو به بیش از یک میلیارد توکن میرسد. این مهم نشان می دهد که در درجه اول فلو و بیت کوین در صورت باقی ماندن شرایط فعلی با اختلاف قیمتی قابل توجهی نسبت به دیگر رو به رو خواهند بود و قرار نیست فلو از نظر قیمتی حتی به بیت کوین نزدیک هم شود.

از نظر تعداد کاربران و محبوبیت نیز این دو ارز دیجیتال چندان با یکدیگر قابل مقایسه نیستند و بیت کوین به مراتب شرایط بهتری دارد و بلاکچین فلو حتی با وجود داشتن مزیت ها و کاربردهای قابل توجه سودای رسیدن به بیت کوین را ندارد.

کلام آخر


سعی کردیم تا در این مقاله به صورت کامل شرایط ارز دیجیتال فلو را برای شما مورد بررسی و آنالیز قرار داده و نکات لازم برای سرمایه گذاری برای ارز دیجیتال را برای شما بیان کنیم. البته لازم به توضیح است که شرایط این ارز دیجیتال در بازار دائماً در حال تغییر است شما می بایست همزمان با سرمایه‌ گذاری برای آن به صورت دائم این شرایط را مورد آنالیز قرار دهید. از این رو تمرکز ما در این مقاله بیشتر آموزش روش های تحلیل و بررسی شرایط فلوت هایی که بخواهیم این ارز دیجیتال را به صورت لحظه‌ای برای شما تحلیل کنیم. فراموش نکنید که سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال و خرید رمز ارز های مختلف یک کار کاملا حرفه‌ای است و نیاز به تخصص های مختلفی دارد.

در حال حاضر سرمایه گذاران بسیار زیادی در بازار هستند که با سود های فوق العاده زیاد فرآیند سرمایه گذاری خود را در این بازار ادامه می دهند و شما نیز با شرکت در دوره ارز دیجیتال و کسب تسلط های لازم برای فعالیت در این بازار می توانید مانند این افراد در بازار سرمایه گذاری کنید. همچنین در انتهای مقاله و در بخش دیدگاه ها در کنار شما هستیم تا چالش های ذهنی شما را درباره شرایط سرمایه گذاری بر روی ارز دیجیتال فلو مورد بررسی قرار دهیم. از این رو اگر هنوز سوالی زیر در ذهن شما درباره شرایط سرمایه گذاری بر روی فلو وجود دارد می توانید آن را با ما در میان بگذارید تا در اسرع وقت پاسخ های لازم را برای شما ارائه کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روش‌های پرداخت و ثبت نام

ارزش دوره: ۱8٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

قیمت جشنواره: ۱4/۸۰۰/۰۰۰ تومان

پیش پرداخت: 2٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

روش‌های پرداخت و ثبت نام

ارزش دوره ۱۷٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

قیمت جشنواره: ۱۳/۸۰۰/۰۰۰ تومان

تماس فوری با شما

موضوع تماس با شما: