ضمن تبریک سال نو، به اطلاع می رساند از تاریخ 26 اسفند ماه 1402 لغایت 25 فروردین ماه 1403، تمامی کلاس های حضوری کانون بورس برگزار نخواهند شد.
لوگو کانون بورس
نوروز مبارک

ارزهای دیجیتال با تعداد محدود و تعداد سکه کم

ارزهای دیجیتال محدود
شما در حال مطالعه مقاله ۲۳ از ۴۷ در این سرفصل آموزش رایگان هستید.

با معرفی ارزهای دیجیتال با تعداد محدود با شما همراه هستیم. اگر در مقاله آموزش تحلیل فاندامنتال ارز دیجیتال با ما همراه بوده باشید، اشاره کردیم که تعداد سکه‌های در گردش و کل سکه‌های در دسترس یک رمز از می تواند یکی از فاکتورهای مهم تحلیل فاندامنتال رمز ارز مورد نظر باشد. در این مقاله به صورت تخصصی تر و حرفه‌ای‌تر قصد داریم تا ارزهای دیجیتال با تعداد سکه کم را برای شما معرفی کنیم. استفاده از محتویات این مقاله می تواند یک سیگنال بسیار قدرتمند برای سرمایه‌گذاری در بازار رمز ارزها برای شما باشد. شما می توانید با بررسی مشخصات رمز ارز هایی با این ویژگی، شرایط آنها را برای سرمایه‌گذاری مشخص کرده و در نهایت روی یکی از آنها سرمایه گذاری کنید.

نکات کلیدی مقاله:

  • ارزهای دیجیتال با تعداد محدود معمولاً دارای قیمت های بسیار زیادی نسبت به سایر رمز ارزها هستند.
  • بالا بودن قیمت یک رمز است صرفاً به معنی با کیفیت بودن آن نیست و ممکن است یک ارز دیجیتال با قیمت بسیار بالا ارزش بازار بسیار کمی داشته باشد.
  • ارزهای دیجیتال در بازار با توجه به ارزش بازار آن ها را رتبه بندی می شود. از این رو تعداد سکه های هر رمز ارز می تواند تاثیر بسیار زیادی در رتبه آن در بازار داشته باشد.
راهنمای مطالعه نمایش

 

چرا باید ارزهای دیجیتال با تعداد محدود را بشناسیم؟

چرا باید ارزهای دیجیتال با تعداد محدود را بشناسیم و این شناخت چه کمکی در سرمایه‌گذاری روی رمز ارزها برای ما به دنبال خواهد داشت؟ ارز های دیجیتال در بازار گی‌ها و مشخصات مختلفی دارد که در هنگام تحلیل و بررسی آنها تمام این ویژگی‌ها و مشخصات باید مورد بررسی قرار گیرد. مسلماً بررسی یک مشخصه و یک ویژگی به هیچ وجه نمی‌تواند معیار خوبی برای شناخت ارز دیجیتال و استفاده از آن برای سرمایه‌گذاری باشد. با این حال لازم است تا کاربران به صورت تخصصی با هر یک از ویژگی های اصلی و مهم رمز ارزها در بازار آشنا شده و بتوانند تحلیل درستی نسبت به آن مشخصه داشته باشند. تعداد سکه های در گردشگری یکی از مشخصات بسیار مهم برای رمز ارزها است است که شناخت آنها برای تحلیل بود ارزهای دیجیتال لازم خواهد بود.

ارزهای دیجیتال با تعداد محدود

اگر بهترین ارزهای دیجیتال موجود در بازار را به ترتیب مرور کنید، متوجه خواهید شد که یک ویژگی در همه آنها مشترک است. تعداد سکه های در گردش بهترین رمزهای موجود در بازار معمولا خیلی زیاد نبوده و همین امر باعث شده تا قیمت آنها با پتانسیل رشد بسیار زیادی همراه باشد. البته این موضوع و این ویژگی عمومیت نداشته و استثنائات بسیار زیادی نیز می توان برای آن تعریف کرد. به عنوان مثال کاردانو و ریپل از جمله رمز ارز هایی هستند که با وجود داشتن تعداد سکه های بسیار زیاد در گردش ارزش بازار بسیار زیادی داشته و در رتبه های بسیار بالا در بازار ارز های دیجیتال قرار دارند.

در نهایت باید متذکر شویم که شناخته ارزهای دیجیتال با تعداد محدود در نهایت می‌تواند یک سیگنال سرمایه گذاری برای شما و انتخاب ارز دیجیتال مناسب برای سرمایه گذاری باشد. با توجه به اینکه در مقالات گذشته سیگنال های دیگری مانند:

را با هم مرور کردیم، از این رو لازم دانستم در این مقاله به معرفی ارز های دیجیتال با تعداد سکه کم نیز بپردازیم تا کیفیت سرمایه گذاری را برای شما عزیزان در این بازار باز هم افزایش دهیم.

چگونه می توانیم ارزهای دیجیتال با تعداد محدود را بشناسیم؟

لازم دانستم تا قبل از این که به معرفی بهترین ارزهای دیجیتال با تعداد محدود پرداخت و نکات لازم برای سرمایه‌گذاری در این رمز ارزها را با شما در میان بگذاریم،  ابتدا نحوه شناخت این قبل ارزها در بازار معرفی کنیم. برای شناخت  ارزهای دیجیتال با تعداد سکه کم شما می توانید از سایت ها و پلتفرم های مختلف استفاده کنید. تعداد سکه های در گردش و تعداد کل سکه های یک اردبیل دیجیتال از جمله اطلاعاتی هستند که برای هر ارز دیجیتال از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده و تمام سایت ها عرضه کننده اطلاعات مربوط به بازار ارز های دیجیتال به ارائه اطلاعات می پردازند. در واقع اگر تا کنون  از هر سایتی برای شناسایی بهترین ارزهای دیجیتال بازار استفاده کرده باشید، امکان مشاهده تعداد سکه های در گردش آن را از اعضا در آن سایت خواهد داشت.

ارزهای دیجیتال با تعداد محدود

به عنوان یکی از بهترین سایتها برای شناخت ارزهای دیجیتال با تعداد سکه کم می توانیم به سایت کوین مارکت کپ اشاره کنیم. در مقاله آموزش کامل سایت کوین مارکت کپ به صورت کامل اطلاعات در دسترس و موجود در این سایت را برای شما تبدیل کرده که یکی از این اطلاعات همان تعداد سکه های مربوط به تک تک ارز های دیجیتال است که شما می‌توانید در همان صفحه اصلی و در رتبه بندی رمز ارزها آن را مشاهده کنید.

البته دقت داشته باشید که در این سایت دو نوع اطلاعات درباره تعداد سکه های یک اردبیل سال معرفی می‌شود که یکی تعداد سکه‌های در گردش فعلی و ارز دیجیتال و دیگری تعداد کل سکه های ممکن برای آن رمز ارز است. هر دوی این اطلاعات برای شناسایی ارزهای دیجیتال با تعداد محدود اهمیت داشته و شما باید به هر دوی این اطلاعات برای بررسی فاندامنتالی خود دقت داشته باشید. برای مثال هر چند ممکن است یک ارز دیجیتال با تعداد سکه های در گردش فعلی کم، ویژگی ها و مزیت های ارز های دیجیتال با تعداد سکه کم را داشته باشد اما با افزایش تعداد سکه های در گردش در آینده ممکن است این رمز از این ویژگی و مزیت ها را از دست بدهد.

شناخت ارزهای دیجیتال با تعداد محدود یک سیگنال بزرگ سرمایه گذاری

روشهای بسیار مختلفی برای سرمایه‌ گذاری در بازار رمز ارزها وجود دارد. کاربران محدود به استفاده از هیچ کدام از این روش ها بوده و می توانند از انواع آنها برای پیشبرد اهداف خود در بازار و رسیدن به سودهای بالاتر استفاده نمایند. از این رو همیشه باید به دنبال پیدا کردن روش های سرمایه گذاری با ریسک پایین تر و پتانسیل سود دهی بالاتر باشیم. به همین دلیل است که در سری مقالات معرفی ارز دیجیتال سعی داریم تا مختلف رمز ارزها و مزیت های سرمایه گذاری روی آنها را به شما معرفی کنیم. تمام تلاش ما در این قسمت از مقالات کانون بورس فراهم کردن بهترین شرایط برای سرمایه‌ گذاری در بازار رمز ارزها برای کاربران ایرانی است.

ارزهای دیجیتال با تعداد محدود

شناخت ارزهای دیجیتال با تعداد سکه کم نیز در همین راستا خواهد بود. برای کسانی که به دنبال خرید و نگهداری طولانی مدت ارزهای دیجیتال هستند، یکی از مهمترین گزینه ها رسیدن به قیمت های بسیار بالا در این ارزها خواهد بود. ارزهای دیجیتال با تعداد سکه کم پتانسیل بسیار زیادی برای رشد و فراهم کردن بهترین شرایط برای سرمایه گذاری برای کاربران را دارند. این رمز ارزها به دلیل تعداد سکه های کمی که دارند، در صورت با کیفیت بودن و خوب بودن به احتمال فراوان با قیمت های بسیار زیادی معامله خواهند شد.

البته شایان ذکر است که تعداد کم و محدود سکه های یک ارز دیجیتال تضمین کننده خوب بودن و موفقیت آمیز بودن سرمایه‌ گذاری روی آنها نیست. اما با این حال شناخت این رمز ارزها تریدرهای ارز دیجیتال را در مسیر بهتری نسبت به گذشته قرار خواهد داد و امکان اضافه کردن رمز ارز های با پتانسیل رشد بالا تر را به سبد پرتفوی آنها ایجاد خواهد کرد.

مزیت های ارزهای دیجیتال با تعداد سکه کم

برای شناخت هر چه به ارز دیجیتال با تعداد سکه کم لازم است تا مزیت های این رمز ارزها را برای شما عنوان کنیم. البته مسلما معرفی مزیتهای ارزهای دیجیتال با تعداد سکه کم به این معنا نیست که تمام این رمزارزها این مزیت ها را داشته باشند. بسیاری از ارزهای دیجیتالی که تعداد سکه کمی دارند اصلا کیفیت مناسبی نداشته و سرمایه‌ گذاری روی آنها عملاً یک خودکشی اقتصادی محسوب می شود. به همین دلیل توصیه می کنیم هرگز برای سرمایه گذاری روی یک ارز دیجیتال تنها به یک فاکتور آن دقت نکرده و حتماً تمام فاکتورهای بررسی ویژگی های یک ارز دیجیتال خوب را در نظر بگیرید.

ارزهای دیجیتال با تعداد محدود

در ادامه با معرفی مزیت های عمومی ارزهای دیجیتال با تعداد سکه کم سعی داریم تا اهمیت استفاده از این دستگاه برای سرمایه گذاری را به شما معرفی نماییم. بسیاری از این مزیت ها ممکن است در سایر انواع ارزهای دیجیتال وجود داشته باشد. به همین دلیل از عبارت ویژگی‌های عمومی برای این دسته از رفع سوء استفاده کرده و هیچ کدام از این محدودیت ها را به صورت اختصاصی به ارزهای دیجیتال با تعداد محدود مختص نمی کنیم.

پتانسیل بسیار بالا برای رشد قیمتی

به عنوان یکی از اصلی ترین و مهمترین مزیت های ارزهای دیجیتال با تعداد محدود باید به پتانسیل بسیار بالایی آنها برای رشد قیمتی اشاره داشته باشیم. برای اینکه این مزیت را به خوبی درک کنید، دقت به ارز دیجیتال ریپل می تواند همه چیز را برای شما کاملا روشن و واضح نماید. این ارز دیجیتال با وجود اینکه در لیست بهترین رمز ارزها هم از نظر جدولی و هم از نظر کیفیت و کاربردها قرار دارد اما با این حال هنوز قیمت آن به یک دلار هم نرسیدند. بسیاری از تحلیلگران معتقدند که قیمت این ارز دیجیتال حتی در سال جاری هم نمی‌تواند به یک دلار برسد. در حالی که بسیاری از ارز دیجیتال های با رتبه های بسیار پایین قیمت های نزدیک به هزار دلاری دارند.

البته قیمت پایین و یا بالای یک رمز ارز به هیچ وجه معرفی کننده شرایط آن در بازار نیست. به همین دلیل است که در اکثر رتبه بندی ها از ارزش بازار یک اردبیل به عنوان معیار اصلی استفاده می شود. اما در نهایت اگر مجموعه از های دیجیتال با تعداد سکه کم را کنار هم گذاشته و آنها را با سایر ارزهای دیجیتال مقایسه کنیم، به راحتی می‌توان درک کرد که این دسته از رمز ارزها پتانسیل رشد قیمتی بسیار بیشتری داشته و معمولاً آنها را با قیمت های بسیار زیادی در بازار می‌توان مشاهده کرد. به همین دلیل پتانسیل رسیدن به قیمت های بسیار بالا تر را باید یکی از مزیت های اصلی ارزهای دیجیتال با تعداد محدود قلمداد کنیم.

البته لازم به توضیح است که این افزایش قیمت در این نباید بر اساس کیفیت رمز ارز مورد نظر مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد. برای مثال قیمت دو دلاری برای ارز دیجیتالی در رتبه‌های چند هزار می تواند یک قیمت بسیار زیاد باشد و همین قیمت برای رمز ارز های با رتبه بهتر چندان قیمت بالایی محسوب نخواهد شد.

داشتن قابلیت های خاص

ارزهای دیجیتال با تعداد محدود معمولاً قابلیت های خاصی داشته و برای هدف مشخصی توسعه پیدا کرده اند. جایگزین شدن با پول واقعی، استفاده به عنوان کارمزد در شبکه های مختلف  ارز دیجیتال، تبدیل شدن به واحد پولی برای پرداخت های اینترنتی و بسیاری کاربردهای دیگر از جمله کاربردهای هستند که برای این دسته از رمز ارز ها تعریف می شود. البته شما بهتر از من می دانید که این قابلیت ها و این کاربردها تنها مختص به این دسته از رمز ارزها نبوده و سایر ارزهای دیجیتالی می توانند قابلیت ها و کاربردهای را داشته باشد. لپ کلام در تشریح این مزیت این است که وقتی تیم توسعه دهنده یک ارز دیجیتال تعداد سکه های بسیار محدودی برای آن در نظر می‌گیرد، به دنبال یک هدف مشخصی از این ان بوده و چنین فرآیندی به هیچ وجه بدون برنامه صورت نخواهد پذیرفت.

تجربه رسیدن به قیمت های ارزنده

ارزهای دیجیتال با تعداد سکه کم یکی از مزیت های بسیار خوب درباره ارزهای دیجیتال با تعداد سکه کم مربوط به تجربه ای است که کاربران از این دسته از رمز ارزها دارد. بیت کوین، اتریوم، سولانا و حتی ارزهای دیجیتال در رتبه های بسیار پایین اما با تعداد سکه هم معمولاً قیمت های بسیار زیادی دارند. به همین دلیل نگاه کلی به این دسته از ارزهای دیجیتال رسیدن آنها به قیمت های بسیار بالا و ارزنده از نظر تجربی و شهودی است. بسیاری از تحلیلگران  و تریدرهای ارز دیجیتال به صورت پیش فرض بر این عقیده هستند که چنین ارزهای دیجیتال می توانند با قیمتهای بسیار بالای معامله شوند. هرچند چنین ایده به عقیده ای به هیچ وجه نباید به عنوان معیاری برای سرمایه گذاری در بازار در نظر گرفته شود، اما با این حال همه ما می دانیم که اصول روانشناسی یکی از مهم‌ترین اصول حاکم بر بازارهای مالی بوده و تاثیر بسیار زیادی روی روندها نیز دارد.

 

تجربه رسیدن به این دسته از ارزهای دیجیتال به قیمت های بسیار بالا باعث شده تا این بار روانی در میان کاربران وجود داشته باشد که سایر گزینه ها نیز می توانند همین روند را طی کرده و در مدت کوتاهی به قیمت‌های ارزنده برسند. تجربه ای که به این راحتی ها نمی توان از کنار آن گذشت و هرگز نباید آن را دست کم بگیریم.

بسیاری از تحلیلگران و افراد سرمایه گذار در بازار رمز ارزها نگاه ویژه‌ای به ارزهای دیجیتال با تعداد سکه کم داشته و همیشه در صورت پیدا کردن یک ارز دیجیتال با ویژگی‌های خوب و مناسب سعی میکنند بخشی از سرمایه های خود را روی آنها قرار دهند. اتفاقی که در نهایت می تواند سودهای بسیار قابل توجه را برای کاربران به دنبال داشته باشد.

بهترین ها در این رده هستند

یکی دیگر از مزیت هایی که برای ارزهای دیجیتال با تعداد سکه کم باید برشماریم، این است که این دسته از رمز ارزها در جدول و رتبه بندی بهترین ها را به خود اختصاص داده اند. شاید اگر ۲۰ رمز ارز برتر جهان را مرور کنید، تعداد بسیار زیادی از آنها از میان  ارزهای دیجیتال با تعداد محدود انتخاب شده و به همین دلیل دید کاربران نسبت به این دسته از ارزهای دیجیتال دید مثبت و عالی است.

بیت کوین به عنوان برترین ارز دیجیتال تنها ۲۱ میلیون واحد دارد. در رتبه های بعدی نیز شما می توانید اتریوم، بایننس کوین، سولانا، کاردانو و مواردی از این دست را مشاهده کنید که همگی آنها تعداد سکه های بسیار کمی داشته و به همین دلیل سرمایه گذاری روی آنها روند رو به رشدی برای سرمایه‌گذاران به دنبال داشته است.

دقیقا چنین دیدی برای سایر ارزهای دیجیتال با تعداد سکه محدود نیز وجود دارد و آنهایی که هنوز در رتبه های بالا قرار نداشته و قیمتهای بسیار پایینی دارند نیز در دید کاربران بسیار راحت تر می توانند به قیمت‌های بالاتر برسند. چه مزیتی بالاتر از اینکه امکان رسیدن به قیمت های بالا برای یک ارز دیجیتال مقبولیت بیشتری نسبت به سایر رمز ارزها داشته باشد.

چنین ارز دیجیتالی به راحتی می تواند یک گزینه عالی برای سرمایه گذاری باشد. حتی اگر از نظر کیفیت و ویژگی های فاندامنتالی شرایط لازم برای سرمایه‌ گذاری را نداشته باشد، گزینه خوبی برای بررسی شدن و ارزیابی شدن خواهد بود. از این رو تعداد سکه های کم یک ارز دیجیتال می‌تواند معیاری برای انتخاب آن برای بررسی و ارزیابی قلمداد شود. برای کسانی که همیشه با این چالش روبرو هستند که کدام رمز ارزها را برای بررسی و تحلیل انتخاب کرده و هم از نظر تکنیکی و هم از نظر فاندامنتالی آنها را ارزیابی نمایند، این مهم می‌تواند یک کلید بسیار عالی باشد.

چرا قیمت ارزهای دیجیتال با تعداد سکه کم زیاد است؟

اما لازم است بررسی کنیم که چرا قیمت ارزهای دیجیتال با تعداد سکه کم زیاد است و معمولاً این دسته از ارزهای دیجیتال قیمت های بالاتری نسبت به سایر رمز ارزها دارند؟ برای درک این موضوع شما بایستی ارزش بازار یک ارز دیجیتال و تعریف آن را درک کنید. ارزش بازار هر ارز دیجیتال از ضرب کردن تعداد سکه های در گردش آن در قیمت فعلی آن به دست می آید. رتبه بندی رمز ارزها در بازار نیز بر اساس ارزش بازار آنها صورت می پذیرد. این تعریف چند نتیجه بسیار مهم را به ما نشان می دهد:

اولاً این که قیمت و تعداد سکه های در گردش به تنهایی و بدون تاثیر گزینه مقابل به هیچ وجه تاثیری در رتبه بندی یک ارز دیجیتال ندارند. بنابراین پر واضح است که ممکن است شما ارز دیجیتالی با رتبه های تک رقمی مشاهده کنید که قیمت آنها هنوز به یک دلار هم نرسیده و یا ارز دیجیتال هایی در رتبه های چند هزار رقمی مشاهده کنید که قیمت آنها حدود ۱۰۰ دلار هم بیشتر است.

دومین نتیجه اینکه از تعریف ارزش بازار یک ارز دیجیتال می توان به آن رسید، این است که اگر رتبه یک رمز ارز را از نظر کیفیت و کارایی های آن در بازار تعیین کنیم، تعداد سکه های در گردش و قیمت این رمز از می‌توانند رابطه معکوس با یکدیگر داشته باشند. برای درک هرچه بهتر این نتیجه بایستی قیمت و تعداد سکه های بیت کوین را برای شما تحلیل کنیم.

ارزهای دیجیتال با تعداد محدود

همه ما می‌دانیم که بیت کوین به عنوان اولین رمز ارز جهان و شرایطی که دارد، بهترین ارز دیجیتال جهان شناخته شده و باید در رتبه یک قرار گیرد. البته در حال حاضر. تعیین رتبه بیت کوین با استفاده از ارزش بازار آن صورت می‌پذیرد. حال اگر تعداد سکه های در گردش بیت کوین خیلی زیاد باشد، مسلماً قیمت آن بایستی محدود بوده تا ارزش بازار فاندامنتالی آن در بازار به دست آید. در شرایط برعکس اگر تعداد سکه های بیت کوین کم باشد، برای رسیدن به ارزش واقعی بیت کوین در بازار قیمت آن باید برشت قابل توجهی روبرو شود. اتفاقی که در ایران در شرایط فعلی برای بیت کوین رخ داده است و حتی انتظار می‌رود که در آینده قیمت آن باز هم بالاتر رود.

ارز دیجیتالی را تصور کنید که ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ سکه در گردش داشته باشد. اگر قیمت این ارز دیجیتال تنها به یک دلار برسد، ارزش بازار آن ۱۰ میلیارد خواهد شد. اگر قیمت این ارز دیجیتال به ۱۰۰ دلار برسد، عملاً ارزش بازار آن به هزار میلیارد رسیده و به راحتی می‌تواند جایگزین بیت کوین در رتبه اول رمز ارزها باشد. به همین دلیل تعداد سکه های در گردش علاوه بر اینکه روی قیمت یک عدد دیجیتال تاثیر بسیار زیادی دارد، این تأثیر به صورت معکوس خواهد بود. پس باید بدانیم در شرایط معمول بعد از بررسی ارزش فاندامنتالی یک ارز دیجیتال در بازار:

اگر تعداد سکه های در گردش ارز دیجیتال مورد نظر کم باشد، قیمت آن در عدد های بالایی قرار خواهد گرفت و اگر تعداد سکه های در گردش ارز دیجیتال مورد نظر زیاد باشد، قیمت آن در عدد های پایینی قرار خواهد گرفت.

با درک این موضوع و این نکته شما به راحتی می توانید به سوالات زیر پاسخ دهید:

  • چرا قیمت ارز دیجیتال ریپل با وجود مرغوبیت بسیار زیاد این رمز از هنوز به یک دلار نرسیده است؟
  • چرا قیمت ارز دیجیتال ترون با وجود کیفیت و کارایی بسیار زیاد این رمز است هنوز نزدیک به یک دلار هم نشده است؟
  • چرا بسیاری از تحلیلگران آینده قیمت ارز دیجیتال دوج کوین را روی یک دلار تصور کرده و قیمت بالاتری برای آن متصور نیستند؟
  • چرا قیمت ارز دیجیتالی مانند شیبا اینو با وجود رشد های چند میلیون برابری همچنان بسیار کم بوده و فاصله بسیار زیادی تا یک دلار دارد؟

و سوالاتی از این قبیل که اتفاقاً سوالات تحلیلی بسیار مهمی بوده و تمام کاربران و سرمایه‌گذاران در بازار رمز ارزها بایستی توانایی تحلیل و رسیدن به پاسخ این سوالات را داشته باشند. اکنون با درک ارزش بازار یک رمز از و همچنین تاثیر تعداد سکه های در گردش آن را از روی این ارزش بازار شما به راحتی می توانید به این سوالات پاسخ داده و درک حداقلی نسبت به شرایط این دسته از ارزهای دیجیتال داشته باشید. البته کاربرد تعداد سکه های در گردش و کل سکه های قابل دسترس یک ارز دیجیتال تنها به همین مورد خلاصه نشده و در ادامه با کاربردهای بیشتری از این فاکتور مهم آشنا خواهید شد.

آیا همه ارزهای دیجیتال با تعداد محدود پتانسیل رشد بالایی دارند؟

یکی از مهم ترین سوالات و چالش هایی که ممکن است تا اینجای مقاله برای ذهن شما به وجود آمده باشد، این است که آیا همه ارزهای دیجیتال با تعداد محدود پتانسیل رشد بالایی داشته و امکان رسیدن آنها به قیمت های بسیار زیاد وجود دارد یا خیر؟ پاسخ سوال را می توان از چندین جنبه مورد بررسی و ارزیابی قرار داد:

 از نظر تجربی: تجربه ثابت کرده که اکثر ارز های دیجیتال با تعداد سکه های کم و تعداد محدود به قیمت‌های بسیار بالایی رسیده و تنها درصد کمی از آنها با قیمت های پایین معامله می شوند. از این رو پر واضح است که اولین برداشت هر تحلیلگر از یک ارز دیجیتال با تعداد محدود بایستی امکان رسیدن آن به قیمت های بسیار بالا باشد. از این دید پاسخ این سوال بله نیست اما احتمال بله بودن آن بسیار بسیار بیشتر از خیر بودن آن است. امیدواریم که این موضوع را کاملا درک کرده باشید.

 از نظر فنی: دومین جنبه ای که بر اساس آن به بررسی این پرسش باید بپردازیم، از نظر فنی است. اگر پارامترها و فاکتورهای مهم فاندامنتالی را در این باره مورد ارزیابی قرار دهیم، پر واضح است که پاسخ این سوال نه بله خواهد بود و نه خیر. در واقع تعداد سکه های در گردش و ارز دیجیتال تنها یک معیار برای بررسی آن بوده و ممکن است سایر معیارها به قدری ضعیف عمل کرده باشند که اصلاً هیچ شانسی برای رسیدن به دیجیتال به قیمت بالا وجود نداشته باشد.

با در نظر گرفتن این دو پاسخ برای این پرسش مهم یک نتیجه گیری بسیار مهم را می توانیم از این بحث داشته باشیم:

در صورت برابر بودن تمام مشخصات و ویژگی های دو ارز دیجیتال از نظر کیفی، ارز دیجیتالی که تعداد سکه های کمتری دارد می تواند به قیمتهای بسیار بالاتری برسد.

این نتیجه گیری محتاطانه و مناسب برای تحلیل ارزهای دیجیتال با این ویژگی بوده و شما حتماً باید با بررسی سایر فاکتورها به دنبال انتخاب سرمایه‌ گذاری روی آن ارز باشید. صرف داشتن تعداد سکه های کم به معنی قابلیت عالی و بی نظیر یک ارز دیجیتال نیست، اما می تواند مشخصه بسیار مهمی برای آن باشد.


اهمیت تعداد سکه ها در تحلیل فاندامنتال ارز دیجیتال

برای اینکه موضوع تعداد سکه ها برای تحلیل یک ارز دیجیتال را حرفه ای تر و فنی تر دنبال کنیم، بایستی اهمیت این موضوع را در تحلیل فاندامنتال ارز دیجیتال مورد نظر ارزیابی کرده و آن را با سایر عوامل موثر در این روش تحلیلی مقایسه نماییم. دربند قبلی متوجه شدید که تعداد سکه های در گردش یک ارز دیجیتال می تواند یک فاکتور بسیار مهم تحلیلی برای هر رمز ارزی باشد. اما این موضوع همه چیز نیست. از مهمترین فاکتورها و معیارهای فاندامنتالی برای تحلیل یک ارز دیجیتال می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • تعداد سکه های رمز ارز
  • ارزش بازار ارز دیجیتال
  • تیم توسعه دهنده
  • قابلیت ها و ویژگی ها
  • کاربردها و اهداف
  • شرکت های حمایت کننده و سرمایه گذار
  • آدرس ها و افراد فعال در شبکه ارز دیجیتال
  • تعداد طرفداران و محبوبیت آن در شبکه های اجتماعی

حال سوال اینجاست که آیا محدودیت تعداد سکه ها مهم است یا سایر فاکتورهای فاندامنتالی؟

محدودیت تعداد سکه ها مهم است یا سایر فاکتورهای فاندامنتالی؟

پاسخ این سوال از دید تحلیلگران مختلف می‌تواند متفاوت باشد. چیزی که مسلم است این است که تعداد سکه های در گردش و کل سکه های در دسترس یک رمز از می تواند یکی از مهمترین فاکتورها برای تحلیل آن باشد. اما مهمترین فاکتور خیر. اگر نظرات و اعتقادات تحلیلگران مختلف را درباره عوامل مختلف موثر بر شرایط ارز دیجیتال را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهیم، به راحتی می‌توان درک کرد که این ویژگی با وجود داشتن اهمیت بسیار زیاد حتی در بین سه عامل مهم و اصلی نیز نخواهد بود.

  • تیم توسعه دهنده یک ارز دیجیتال
  • شرکت های حمایت کننده و سرمایه گذار
  • آدرس های فعال در شبکه ارز دیجیتال و تعداد آنها
  • کاربردها و قابلیت ها
  • اهداف و ویژگی ها
  • حتی محبوبیت ارز دیجیتال مورد نظر در شبکه های اجتماعی و سایت های مختلف

از جمله مواردی هستند که اگر بخواهیم وزن آنها را در تحلیل یک ارز دیجیتال مورد بررسی و ارزیابی قرار دهیم، نسبت به تعداد سکه ها شرایط بهتری داشته و گزینه بهتری برای بررسی یک ارز دیجیتال خواهند بود. به همین دلیل است که اصرار داریم که تنها و تنها با دقت به تعداد سکه های یک ارز دیجیتال به دنبال سرمایه‌ گذاری روی آن نروید. این مهم در نهایت می تواند باعث بروز چالش‌ها و مشکلات بسیار زیادی در روند سرمایه‌ گذاری شما ایجاد کرده و شما را از بازار اصلی و واقعی دور نگه دارد.

ریسک های خرید ارز دیجیتال با تعداد محدود

مزیت های خرید ارز دیجیتال با تعداد سکه کم را با هم مرور کردیم. خرید اینگونه از ارزهای دیجیتال معایبی را نیز با خود به همراه دارد و ممکن است ریسک سرمایه‌ گذاری شما اضافه کند. شناخت ریسک های خرید ارز دیجیتال با تعداد محدود باعث می شود تا بتوانید با ممانعت از بروز این ریسک ها، سرمایه‌ گذاری بهینه تر و کم خطرتری داشته باشید. دقت داشته باشید که خطرات بازار ارز دیجیتال به اندازه کافی قابل توجه و بالا است، از این رو کار بر نبایستی با اتخاذ تصمیمات نادرست به دنبال افزایش ریسک های سرمایه‌ گذاری در بازار باشد.

ارزهای دیجیتال با تعداد سکه کم

از اصلی‌ترین و مهم‌ترین ریسک های خرید ارز دیجیتال با تعداد سکه کم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

دقت داشته باشید که خرید این دسته از ارزهای دیجیتال ممکن است شما را با شرایط کاهش عرضه روبرو سازد. کاهش ارزش امکان خرید راحت ارز دیجیتال را برای کاربر فراهم نکرده و در مواقع حساس ممکن است چالش برانگیز باشد. هر چند کاهش عرضه در شرایط کلی می تواند باعث افزایش قیمت ارز دیجیتال مورد نظر باشد، اما در مواقعی حساس که نیاز فوری به  خرید  ارز دیجیتال مورد نظر داشته باشید، ممکن است رمز ارز مورد نظر به تعداد کافی به دست شما نرسد.

تورم بیش از حد و حباب قیمتی یکی دیگر از چالش هایی است که ممکن است ارز های با تعداد سکه کم به آن دچار شوند. اگر تعداد سکه های در گردش یک ارز دیجیتال کم باشد، تورم و افزایش قیمت بی‌رویه تبدیل به یک امر بدیهی برای آن خواهد شد. از این رو باید به شدت مراقب باشید تا در حباب قیمتی وارد یک رمز ارز نشوید.

یکی دیگر از ریسک های سرمایه گذاری در ارز های دیجیتال با تعداد محدود بالا بودن قیمت آن ها است. با توجه به اینکه قیمت این دسته از رمز ارزها معمولاً خیلی بالا است، نیاز به سرمایه و قابل توجهی برای سرمایه گذاری داشته و همین امر ممکن است ریسک سرمایه‌ گذاری شما را افزایش دهد.

تک قطبی شدن شبکه رمز ارز مورد نظر یکی دیگر از ریسک هایی است که ممکن است در سرمایه گذاری بر روی رمز ارزهای با تعداد سکه کم شما را درگیر کند. با توجه به کم بودن تعداد سکه ها معمولاً توزیع مناسبی در میان کاربران و خریداران برای این دسته از رمز ارزها صورت نمی گیرد همین امر باعث می‌شود تا سکه ها در دست افراد معدودی قرار گرفته و امکان ایجاد اختلال در بازار برای آنها فراهم شود. مخصوصاً اگر سرمایه گذاران بزرگ راغب به سرمایه‌ گذاری در رمز ارز مورد نظر شوند، این خطر بیشتر خواهد بود.

معرفی بهترین ارزهای دیجیتال با تعداد محدود

در نهایت نوبت معرفی بهترین ارزهای دیجیتال با تعداد محدود می رسد. دقت داشته باشید که ارز های دیجیتال بسیار زیادی هستند که می توان آنها را در لیست زیر قرار داد، اما سعی کردیم تا در انتخاب رمز ارزهای مورد نظر شرایطی را در نظر بگیریم تا امکان سرمایه‌ گذاری بهتر را برای کاربران فراهم آوریم. از این رو کاربران می‌توانند با کمی دقت و بررسی هر کدام از ارزهای دیجیتال معرفی شده از نظر شرایط مختلف از جمله تحلیل فاندامنتال ارز دیجیتال و روشهای تکنیکالی برای تحلیل ارز دیجیتال اقدام به انتخاب یکی از آن ها کرده در نهایت روی آن سرمایه‌ گذاری نمایند.

یکی از نکات منفی برای انتخاب اکثر رمز ارزهای دیجیتال با تعداد محدود قیمت بسیار بالای آن ها است. دقت داشته باشید که بالا بودن قیمت به این معنا نیست که آنها دیگر پتانسیل افزایش قیمت را نداشته باشند. در واقع بالا بودن قیمت در برخی از مواقع نشان دهنده اهمیت و جذابیت آنها در بازار است و با توجه به این که این جذابیت و اهمیت روز به روز در حال افزایش است، از این رو پر واضح است که سرمایه گذاری روی آنها می تواند شرایط و مزیت های خاص خود را داشته باشد.

بیت کوین BTC

رتبه فعلی قیمت فعلی تعداد سکه های در گردش تعداد کل سکه ها
۱ ۳۸,۴۰۰,۰۰۰ ۱۸,۹۴۵,۲۱۸ ۲۱,۰۰۰,۰۰۰

به عنوان اولین گزینه برای معرفی ارز دیجیتال با تعداد محدود باید به بهترین ارز دیجیتال جهان یعنی بیت کوین اشاره کنیم. البته بیت کوین در رتبه بندی ارزهای دیجیتال بر اساس تعداد سکه ها در رتبه اول قرار نداشته و هستند و رمز ارز هایی که تعداد سکه کمتری برای آنها تعریف شده است. با این حال بیت کوین بیشترین پتانسیل سرمایه‌ گذاری را در این بازار داشته و انتخاب آن به عنوان رمز ارز برای سرمایه‌ گذاری می‌تواند شرایط بسیار ایده آلی را برای کاربران به دنبال داشته باشد.

البته قیمت ارز دیجیتال بیت کوین به شدت بالا بوده و سرمایه گذاری برای آن ممکن است نیاز به هزینه های بسیار زیادی داشته باشد اما با این حال به دلیل پتانسیل رشد بالا و قیمت هایی که برای این رمز از پیش بینی می شود، سرمایه گذاری روی آن بسیار جذاب خواهد بود.

طبق پیش بینی بسیاری از تحلیلگران قیمت ارز دیجیتال در آینده ممکن است تا یک میلیون دلار نیز افزایش یابد. با توجه به اینکه تعداد کل سکه های بیت کوین در نهایت می‌تواند به ۲۱ میلیون واحد برسد و تاکنون نزدیک به ۱۹ میلیون واحد از آن استخراج شده، مسلما در آینده با کاهش میزان عرضه در این عرضه دیجیتال روبرو خواهیم بود که همین امر می‌تواند قیمت آن را چندین برابر افزایش دهد.

اتریوم ETH

رتبه فعلی قیمت فعلی تعداد سکه های در گردش تعداد کل سکه ها
۲ ۲,۶۷۸ ۱۱۹,۳۹۱,۲۳۳ ۱۱۹,۳۹۱,۲۳۳

دومین ارز دیجیتال با تعداد محدود که آن را به شما معرفی می کنیم، اتریوم است. البته تعداد سکه های اتریوم نسبت به بیت کوین بیشتر است اما با این حال نیز پتانسیل‌های بسیار زیادی برای رشد و افزایش قیمت دارد. تعداد کل سکه های تعریف شده برای ارز دیجیتال اتریوم نزدیک به ۱۱۹ میلیون سکه است که تمام این سال ۱۱۹ میلیون سکه در حال حاضر در دسترس کاربران قرار دارد. شرایط و کاربردهای ارز دیجیتال اتریوم باعث شده تا این رمز در سال‌های گذشته با استقبال بسیار زیادی روبرو شده و تبدیل به دومین ارز دیجیتال برتر جهان شود.

شبکه بلاکچین فوق العاده کاربردی و ایمن اتریوم یکی از اصلی ترین دلایل جذابیت این رمز ارز بوده و با توجه به اینکه هر روز شاهد ایجاد کاربردهای جدید و ارتقای این شبکه بلاکچین هستیم، از این رو انتظار افزایش قیمت و رشد این رمز از انتظار بیهوده بود ای نخواهد بود. سرمایه گذاری بر روی ارز دیجیتال اتریوم نیز ریسک بسیار کمی داشته و می‌تواند یک سرمایه‌ گذاری جذاب برای کاربران در این بازار باشد.

سولانا SOL

رتبه فعلی قیمت فعلی تعداد سکه های در گردش تعداد کل سکه ها
۷ ۹۹.۳۵ ۳۱۵,۰۹۹,۷۳۴ ۳۱۵,۰۹۹,۷۳۴

یکی دیگر از رمز ارز هایی که در لیست ارز دیجیتال با تعداد محدود قرار می‌گیرد، سولانا است. درباره خوبی ها و مزیت های  ارز دیجیتال سولانا می توانیم چندین مقاله مختلف تهیه کرده و به سمع و نظر شما برسانیم.  سولانا یکی از پرکاربرد ترین و محبوب ترین رمز ارز هایی است که در یکی دو سال گذشته پتانسیل بسیار زیادی برای رشد و توسعه از خود نشان داده و در حال حاضر شرایط بسیار ایده آلی را نیز دارا است. سولانا با اهداف بسیار جذاب و ایده‌آلی پا به بازار ارز های دیجیتال گشود و در ادامه با توجه به اهمیتی که تیم توسعه دهنده برای شبکه بلاک چین رمز ارز نشان داد، شاهد دستیابی به تک‌تک این اهداف توسط آن بودیم. برای ارز دیجیتال سولانا کمی بیش از ۳۱۵ میلیون سکه تعریف شده است که تعداد مناسبی برای یک ارز دیجیتال ایده آل و محبوب است.

بایننس کوین BNB

رتبه فعلی قیمت فعلی تعداد سکه های در گردش تعداد کل سکه ها
۴ ۳۸۳.۴۸ ۱۶۵,۱۱۶,۷۶۱ ۱۶۵,۱۱۶,۷۶۱

یکی دیگر از رمز ارزهایی که در لیست ارزهای دیجیتال با تعداد محدود قرار می گیرد، بایننس کوین می باشد. بایننس کوین ارز دیجیتال عمومی صرافی بایننس است که در یکی دو سال گذشته با رشد بسیار قابل توجهی روبرو شده و با توجه به حمایت هایی که از این رمز ارز توسط این صرافی می شود، شاهد پتانسیل بسیار بالایی برای آن هستیم که حتی می‌تواند آن را به رتبه های بالاتر از شرایط کنونی نیز در رتبه بندی رمز ارزها برساند.

ارز دیجیتال بایننس کوین با تعداد حدود ۱۶۵ میلیون سکه تعریف شده است. برای یک ارز دیجیتال این تعداد سکه که می تواند تعداد محدودی قلمداد شده و در آینده تورم قابل توجهی برای قیمت آن به دنبال داشته باشد. با توجه به اینکه این رمز ارز در بسیاری از پلتفرم ها به عنوان ارز دیجیتال مورد نظر برای پرداخت کارمزد ها نیز تعیین شده، از این رو در حال حاضر حجم معاملات بسیار بالایی را در آن شاهد هستیم.  امر در ماه‌ها و سال‌های آینده با رشد نیز روبرو خواهد شد و می تواند بایننس کوین را تبدیل به یک رمز ارز بسیار مناسب برای سرمایه گذاری و سوددهی نماید.

کازماس ATOM

رتبه فعلی قیمت فعلی تعداد سکه های در گردش تعداد کل سکه ها
۲۰ ۲۸.۳۴ ۲۸۶,۳۷۰,۲۹۷ ۲۸۶,۳۷۰,۲۹۷

ارز دیجیتال بعدی که در لیست ارزهای دیجیتال با تعداد سکه کم قرار میگیرد،  ارز دیجیتال کازماس است. کازماس یکی از بهترین و ایده آل ترین پلتفرم ها و شبکه های بلاک چین رمز ارزها را به خود اختصاص داده است.  کاربردهای بسیار متنوعی آن باعث شده تا در همین یکی دو سال گذشته شاهد رونق بسیار زیادی در شبکه این رمز ارز باشیم. همین امر کاربران و سرمایه‌گذاران بسیار زیادی را به سمت سرمایه گذاری بر روی توکن بومی آن یعنی اتم کشانده است.

ارز دیجیتال کازماس در بازار امروز با حدود ۲۸۶ میلیون سکه تعریف شده است که باعث شده تا آن را نیز در جامعه ارزهای دیجیتال با تعداد سکه کم قرار دهیم. شرایطی که در حال حاضر در شبکه بلاک چین کازماس وجود دارد، باعث شده تا بسیاری از کاربران بر این عقیده باشند که در سال‌های آینده این رمز ارز می‌تواند شرایط بسیار ایده‌آل نسبت به شرایط کنونی داشته باشد. به همین دلیل برای ۵ سال آینده کازماس نیز می تواند یک گزینه بسیار ایده آل برای سرمایه گذاری باشد.

بهترین ارزهای دیجیتال متاورس با تعداد محدود

نوبت به معرفی بهترین ارزهای دیجیتال متاورس با تعداد محدود می رسد.  در حال حاضر ارز های دیجیتال با کاربردهای بسیار متنوعی تولید شده و در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. هر یک از کاربردهای تعیین شده برای رمز ارزها مزیتها و معایب خاص خود را داشته و کاربران نیز با نگاه خاصی به آنها می نگرند. یکی از بهترین پروژه هایی که در سال گذشته طرفداران بسیار زیادی را به سمت خود جذب کرده و باعث شده تا حجم معاملات در شبکه ارزهای دیجیتال با افزایش قابل توجهی روبرو باشد، پروژه متاورس است.

متاورس اتصال دهنده انسان امروز با فضای مجازی در دنیای بازی ها است. شما می توانید با ورود به پلتفرم حل یکی از ارزهای دیجیتال تعریف شده در این پروژه، یک زندگی کاملا واقعی را در فضای آن در اختیار داشته و علاوه بر استفاده از تمام لذت ها و جذابیت های آن، از این طریق سود کسب کنید. جدایی از امکان سرمایه گذاری و کسب سود به روش های معمول، ارزهای دیجیتال تعریف شده در پروژه متاورس روشهای بسیار جدیدی را برای کسب سود در اختیار کاربران قرار داده اند. به همین استقبال بسیار زیادی نیز از آنها شده است.

با توجه به این شرایط و همچنین با توجه به اینکه تعداد طرفداران ارزهای دیجیتال مربوط به پروژه متاورس روز به روز در حال افزایش است، از این رو تصمیم گرفتیم تا ارزهای دیجیتال با تعداد سکه کم تعریف شده در پروژه متاورس را نیز به شما معرفی کنید که دقت آن‌ها می‌تواند شرایط بسیار ایده آلی را برای سرمایه‌ گذاری در اختیار شما قرار دهند. در نظر داشته باشید که تعداد رمز ارز های تعریف شده در این پروژه بسیار زیاد بوده و امکان معرفی همه آنها را نداریم. با این حال بهترین گزینه ها با توجه به تعداد سکه کم آنها را برای شما آماده کرده ایم.

اکسی اینفینیتی AXS

رتبه فعلی قیمت فعلی تعداد سکه های در گردش تعداد کل سکه ها
۴۰ ۵۲.۲۶ ۶۰,۹۰۷,۵۰۰ ۲۷۰,۰۰۰,۰۰۰

هر چند ارز دیجیتال اکسی، در میان انواع ارزهای دیجیتال تعریف شده در پروژه متاورس رتبه نخست را به خود اختصاص نداده است، اما اگر بخواهیم این دسته از رمز ارزها را بر اساس تعداد سکه های در گردش و همچنین این ارزش بازار آن ها در بازار طبقه بندی و دسته بندی کنیم، اکسی می تواند یکی از بهترین ها باشد. این رمز از تعریف شده تا امکان استفاده از فضای مجازی برای کسب سود برای کاربران به راحتی فراهم باشد. از امکان ایجاد انواع NFT ها گرفته تا استفاده از فضای خود پلتفرم اکسی  های مختلفی برای سرمایه گذاری و کسب سود را در اختیار کاربران قرار داده است که باعث شده تا این رمز ارز تبدیل به یک گزینه ای بسیار مناسب برای سرمایه‌ گذاری طولانی‌ مدت شود.

تعداد کل سکه های قابل دسترس ارز دیجیتال اکسی ۲۷۰ میلیون سکه است که از این تعداد در حال حاضر حدود ۶۰ میلیون سکه در دسترس کاربران و سرمایه‌گذاران قرار دارد. البته با افزایش تعداد سکه های در گردش ممکن است این رمز از چالش‌های بیشتری روبرو شود و تنها راه حفظ کیفیت آن افزایش کارایی ها و کاربردهای آن خواهد بود. این مهم به صورت مستقیم به تیم توسعه دهنده اکسی  بستگی خواهد داشت.

اولیویم ILV

رتبه فعلی قیمت فعلی تعداد سکه های در گردش تعداد کل سکه ها
۱۴۲ ۶۰۴.۸۴ ۶۴۲,۸۹۲ ۱۰,۰۰۰,۰۰۰

یکی دیگر از ارزهای دیجیتال با تعداد محدود تعریف شده در پروژه متاورس ارز دیجیتال اولیویم است که تبدیل به یک گزینه بسیار مناسب برای سرمایه گذاری شده است. این رمز از تنها با ۱۰ میلیون تعداد سکه در دستگاه تعریف شده که در حال حاضر تنها ۶۴۲ هزار واحد آزاد در گردش بوده و همین امر باعث تورم بسیار بالا برای آن شده است. رسیدن به قیمت حدود ۶۰۰ دلاری برای ارز دیجیتالی که در رتبه ۱۴۲ بازار ارز های دیجیتال قرار دارد، نشان از این دارد که تعداد کم سکه ها تاثیر بسیار زیادی روی قیمت هر ارز داشته و در صورت داشتن کیفیت مناسب رمز ارز مورد نظر می تواند خیلی زود در قیمت‌های بسیار بالای کشف شود.

تتا نتورک THETA

رتبه فعلی قیمت فعلی تعداد سکه های در گردش تعداد کل سکه ها
۴۵ ۲.۹ ۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰

رمز ارز بعدی که در پروژه متاورس تعریف شده و می توان از آن در این لیست یاد کرد، ارز دیجیتال تتا نتورک است. این رمز است یک میلیارد سکه در گردش داشته که این مقدار حداکثر تعداد سکه های قابل دسترس آن نیز است. هر چند این تعداد سکه نسبت به سایر رمز ارزها که در این مقاله به معرفی آنها پرداختیم کمی زیاد به نظر می‌رسد، اما در مقایسه با سایر ارزهای دیجیتال تعریف شده در پروژه متاورس که شرایط خوبی دارند، یکی از گزینه‌های مناسب برای معرفی است.

کاربردها و قابلیت‌های موجود در ارز دیجیتال تتا نتورک نشان داده که این رمز از پتانسیل بسیار مناسبی برای رشد و سرمایه‌ گذاری داشته و کاربران می بایست شرایط آن را نیز مورد تجزیه و تحلیل قرار دهند.

انجین کوین ENJ

رتبه فعلی قیمت فعلی تعداد سکه های در گردش تعداد کل سکه ها
۵۸ ۱.۸۸ ۸۵۳,۵۷۶,۲۰۶ ۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰

یکی از بهترین پروژه های تعریف شده در میان ارزهای دیجیتال مربوط به  متاورس پلتفرم ارز دیجیتال انجین کوین است. جدای از بحث تعداد سکه ها و قیمت این رمز ارز، بایستی به کاربرد ها و اهداف بسیار قابل توجه و جذاب تعریف شده برای آن اشاره کنیم. دقت داشته باشید که این رمز ارز در حال حاضر شرایط بسیاری داشته و سرمایه گذاری بر روی آن می تواند ریسک بسیار پایینی داشته باشد. انجین کوین در برابر سایر ارزهای دیجیتال تعریف شده در حوزه متاورس یک رمز ارز کاملاً متفاوت و منحصر به فرد محسوب می شود. به همین دلیل بسیاری از طرفداران رمز ارزهای این حوزه علاقه بسیار زیادی به سرمایه‌ گذاری بر روی آن دارند.

ارز دیجیتال انجین کوین نیز دقیقا مانند تتا نتورک با تعداد یک میلیارد سکه قابل دسترس از تعریف شده است که از این تعداد در حال حاضر حدود ۸۵۰ میلیون سکه آن در گردش بوده و کاربران می توانند برای خرید و فروش آنها اقدام نمایند. شاید اگر تعداد سکه های تعریف شده برای پلتفرم این رمز از در حدود ۲۰۰ میلیون واحد بود، اکنون شاهد قیمت‌های بسیار قابل توجه برای آن بودیم. با این حال بالا رفتن تعداد سکه های در دسترس این ارز دیجیتال باعث شده تا قیمت آن در حال حاضر ی بالا نباشد و از این رو امکان سرمایه‌ گذاری بر روی آن حتی با سرمایه‌های کوچک نیز وجود داشته باشد.

آنتولوژی ONT

رتبه فعلی قیمت فعلی تعداد سکه های در گردش تعداد کل سکه ها
۱۴۰ ۰.۴۸ ۸۷۵,۲۴۹,۵۲۴ ۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰

یکی دیگر از ارزهای دیجیتال تعریف شده در پروژه متاورس که معرفی آن را در این مقاله لازم دانستیم، ارز دیجیتال آنتولوژی می باشد. آنتولوژی با تعداد کل سکه های یک میلیارد واحد تعریف شده که از این یک میلیارد واحد در حال حاضر حدود ۸۷۵ میلیون از آن در دسترس کاربران برای سرمایه گذاری و خرید و فروش قرار دارد. با توجه به قابلیت ها و کاربرد هایی که آنتولوژی دارد، به راحتی می‌توان سرمایه‌ گذاری بر روی این رمز ارز را یک گزینه بسیار عالی در نظر گرفت. با توجه به اینکه قیمت آنتولوژی بسیار کم بوده و امکان خرید آن با سرمایه های بسیار کم نیز برای کاربران وجود دارد، از این رو خرید آن می‌تواند در آینده ای نه چندان دور سودهای قابل توجهی را برای کاربران به دنبال داشته باشد.

برای کسانی که به دنبال پیدا کردن ارزهای دیجیتال با تعداد محدود و قیمت بسیار پایین هستند، آنتولوژی یک گزینه ایده‌آل خواهد بود که هم کیفیت و کاربردهای خوبی داشته و هم قیمت بسیار پایینی برای آن تعریف شده است. در آینده ای نه چندان دور بود بایستی قیمت آنتولوژی را در عددهای بسیار بالایی مشاهده کنید.

بهترین ارزهای دیجیتال NFT با تعداد محدود

یکی دیگر از پروژه های بسیار جذاب و پرطرفدار این روز بازار ارز های دیجیتال NFT ها هستند. این اصطلاح که به تازگی وارد عرصه ارزهای دیجیتال شده و البته قابلیت های بسیار بالایی را برای این بازار ایجاد نموده است، یک ایده خارق العاده و شگفت‌انگیز است که توانسته در همین مدت کوتاه حجم معاملات بازار ارز های دیجیتال را چندین برابر کند. NFT ها به قدری جذاب و عالی هستند که به صرف اینکه یک ارز دیجیتال در این پروژه تعریف شده باشد، باعث ایجاد محبوبیت و استقبال بسیار زیادی از آن شده و سرمایه‌های بسیار زیادی را به سمت آن جذب می‌کند.

در یکی دو سال گذشته ارزهای دیجیتال بسیار بزرگ و قدرتمندی در این پروژه تعریف شده که در این بین تعدادی از آنها با تعداد محدود می باشد. کیفیت و کاربردهای NFT ها یک طرف و تعداد سکه کم این دسته از رمز ارزها از طرف دیگر باعث شده تا شاهد به وجود آمدن یک شرایط ایده‌آل برای سرمایه‌ گذاری در آنها باشیم. اگر ارز دیجیتال هایی که در این بخش به شما معرفی میکنیم را تاکنون نشنیده و هیچ اقدامی برای سرمایه‌ گذاری بر روی آنها نکرده باشید، به زودی اخبار بسیار جذاب و عالی درباره آنها پایین شهید و همچنین آنها را به عنوان ارز دیجیتال های با قیمت بسیار زیاد در بازار مشاهده خواهید کرد.

تزوس XTZ

رتبه فعلی قیمت فعلی تعداد سکه های در گردش تعداد کل سکه ها
۴۳ ۳.۴۵ ۸۷۶,۲۳۹,۷۸۵ ۸۷۶,۲۳۹,۷۸۵

یکی از ارزهای دیجیتال بسیار عالی و جذابی که در حوزه NFT ها  باید به آن اشاره داشته باشیم، ارز دیجیتال تزوس است. تزوس یکی از قدرتمندترین پلتفرم های تعریف شده در این پروژه است که در حال حاضر یک تیم توسعه دهنده بسیار قدرتمند نیز در پشت آن قرار گرفته است. این رمز ارز در حال حاضر با تبلیغات بسیار گسترده ای در سراسر جهان در حال گسترش شبکه خود بوده و به زودی اخبار بسیار جذابی از آن خواهید شنید. چندی پیش بود که قرارداد اسپانسری میان از تزوس و یکی از بهترین تیم های فوتبال باشگاهی در سطح جهان به امضا رسید که در آینده می‌تواند شرایط بسیار درخشانی را برای این ارز دیجیتال به دنبال داشته باشد.

تزوس در همین شرایط کنونی نیز جذابیت های بسیار زیادی داشته و استقبال خوبی از آن به عمل آمده است. استفاده از این تکنیک های تبلیغاتی می تواند شرایط آن را باز هم بهتر نموده و در آینده نه چندان دور قیمت‌های بسیار زیادی را برای آن به دنبال داشته باشد. تیم توسعه دهنده با توجه به کاربرد ها و اهدافی که برای این رمز ارز در نظر گرفته، تعداد کل سکه های آن را در حدود ۸۷۲ میلیون سکه در نظر گرفته که به نظر تعداد معقولی برای آن خواهد بود. بود این تعداد باعث می‌شود نه شاهد تورم بیجا در قیمت آن باشیم و نه رکود  قیمتی برای آن به دنبال داشته باشد.

فلو FLOW

رتبه فعلی قیمت فعلی تعداد سکه های در گردش تعداد کل سکه ها
۴۹ ۶.۸۹ ۳۱۸,۰۸۲,۳۹۸ ۳۱۸,۰۸۲,۳۹۸

یکی دیگر از ارز های دیجیتال بسیار جذاب و ایده آلی که در پروژه NFT ها تعریف شده و کاربردهای بسیار زیادی نیز برای آن در نظر گرفته شده است، ارز دیجیتال فلو می باشد. تعداد کل سکه های در دسترس این رمز ارز از طرف تیم توسعه دهنده تنها ۳۱۸ میلیون واحد در نظر گرفته شده است که می‌تواند یک شرایط ایده‌آل از نظر قیمتی برای آن به دنبال داشته باشد. تحلیل اولیه ارز دیجیتال فلو نشان می دهد که قیمت وجود ۶.۸ دلاری برای آن بسیار کم است و این رمز در حال حاضر با قیمت بسیار پایین در بازار در حال معامله می باشد. در آینده نه چندان دور بایستی فلو را در قیمت های بسیار بالا مشاهده کنیم و حتی امکان رسیدن آن به قیمت‌های بیش از ۱۰۰ دلاری نیز در آینده وجود خواهد داشت.

کرومیا CHR

رتبه فعلی قیمت فعلی تعداد سکه های در گردش تعداد کل سکه ها
۱۶۱ ۰.۵۴ ۵۶۷,۳۶۹,۴۳۹ ۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰

رمز ارز بعدی که بایستی در لیست ارزهای دیجیتال با تعداد محدود از آن نیز نام ببریم، کرومیا است. کرومیا یک ارز دیجیتال بسیار مناسب تعریف شده در پروژه NFT ها است. به همین دلیل به راحتی می توان آینده ای درخشان برای آن تعریف کرد. البته در حال حاضر کرومیا با تعداد طرفداران بسیار زیادی برخوردار نبوده و سرمایه‌ گذاری بر روی آن ممکن است ریسک هایی را به دنبال داشته باشد. به همین دلیل توصیه می‌کنیم اگر به دنبال سرمایه‌ گذاری بر روی این رمز ارز هستید، نهایت احتیاط را به عمل آورده و حتماً با دقت به مدیریت سرمایه و در نظر گرفتن حد ضرر و حد سود برای سرمایه گذاری بر روی آن اقدام کنید. در غیر این صورت ممکن است شرایط برای شما بسیار پیچیده شود.

کرومیا همچنین قیمت بسیار کمی داشته و همین امر جذابیت سرمایه‌ گذاری بر روی آن را بسیار بیشتر کرده است. البته لازم به توضیح است که این قیمت کم نباید برای شما فریبنده در نظر گرفته شود و بهتر از قبل از اقدام برای خرید آن به صورت کامل به تحلیل فاندامنتال و تکنیکال آن بپردازید. این مهم باعث می‌شود تا ریسک سرمایه‌ گذاری شما به حداقل میزان ممکن برسد.

بهترین ارزهای دیجیتال دیفای با تعداد سکه کم

در ادامه نوبت به معرفی بهترین ارزهای دیجیتال با تعداد سکه کم در حوزه دیفای می‌رسد. پروژه دیفای نیز یکی از جذاب ترین و بهترین پروژه های تعریف شده در بازار ارز های دیجیتال است که تعداد کاربران بسیار زیادی داشته و محبوبیت قابل توجهی نیز دارا است. این پروژه نیز کاربرد قابل توجهی برای برخی از ارزهای دیجیتال تعریف کرده و آنها را تبدیل به رمز ارز های کاملاً هدفمند برای آینده کرده است. به همین دلیل بسیاری از کاربران بدون در نظر گرفتن شرایط یک  ارز دیجیتال و تنها با این شرط که رمز ارز مورد نظر تنها در پروژه دیفای تعریف شده باشد، اقدام به خرید و سرمایه گذاری بر روی آن می نمایند.

در این بخش از مقاله برای علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال دیفای به معرفی بهترین های این پروژه با تعداد سکه کم می پردازیم که می تواند سیگنال بسیار قدرتمند برای انتخاب ارزهای دیجیتال مناسب برای آنها باشد. البته رمز ارز های بسیار قدرتمندی در این پروژه تعریف شده که ممکن است تعداد سکه های آنها کم نباشد. از این رو بررسی سایر رمز ارزهای تعریف شده در دیفای را نیز باید در دستور کار قرار دهید. انتخاب از میان ارزهای دیجیتال با تعداد محدود در پروژه دیفای مزیت های خاص خود را برای شما به دنبال خواهد داشت.

ترا LUNA

رتبه فعلی قیمت فعلی تعداد سکه های در گردش تعداد کل سکه ها
۹ ۵۰.۵۶ ۴۰۰,۷۲۵,۷۲۵ ۴۰۰,۷۲۵,۷۲۵

اگر این مقاله رفتی به ارزهای دیجیتال با تعداد محدود نداشت و تنها به دنبال معرفی بهترین رمز ارزها برای سرمایه گذاری برای شما بودیم، قطعاً یکی از بهترین گزینه‌ها برای این مورد ارز دیجیتال ترا  می باشد. این رمز ارز در همین شرایط فعلی آمادگی خود را برای یک انفجار قیمتی دارا بوده و حتی در کوتاه مدت نیز می‌تواند سود قابل توجهی برای کاربران خود به دنبال داشته باشد. برای کسانی که به دنبال نوسان گیری در بازار ارز های دیجیتال هستند و از این بابت رمز ارز های مناسب را دنبال می‌کنند، ترا می تواند یک گزینه بسیار ایده آل باشد. به همه این مزیت‌ها و ویژگی های اضافه کنید که ارز دیجیتال ترا در حوزه پروژه دیفای نیز تعریف شده و از این بابت می توان آن را یک سرمایه گذاری مطمئن و با ریسک پایین لحاظ کرد. ترا در یکی دو ماه گذشته طرفداران خود را چندین برابر کرده و تعداد کسانی که در حال سرمایه‌ گذاری بر روی این رمز ارز هستند، روز به روز در حال افزایش است.

این ارز دیجیتال که در حال حاضر در رتبه نهم بهترین ارزهای دیجیتال جهان قرار دارد، تنها با حدود ۴۰۰ میلیون سکه عرضه شده است که در آینده نه چندان دور می تواند قیمت آن را به چندین برابر شرایط کنونی برساند. هرچند در همین شرایط نیز قیمت آن به حدود ۵۰ دلار رسیده است اما در آینده خیلی نزدیک باید ترا را باید در قیمت های بالای ۱۰۰ دلار مشاهده کنیم. حتی رسیدن آن به قیمت های بالای ۵۰۰ دلار نیز چندان بعید به نظر نمی رسد.

آوالانچ AVAX

رتبه فعلی قیمت فعلی تعداد سکه های در گردش تعداد کل سکه ها
۱۲ ۶۹.۶۷ ۲۴۴,۹۶۸,۱۴۸ ۲۴۴,۹۶۸,۱۴۸

یکی از جذاب ترین و دوست داشتنی ترین پروژه های تعریف شده در حوزه دیفای پلتفرم آوالانچ است که مزیت های بسیار زیادی برای شبکه ارزهای دیجیتال به دنبال داشته و ویژگی های مثبت زیادی را نیز به آنها اضافه کرده است. آوالانچ به قدری کاربردی و جذاب است که حتی کسانی که به جز بیت کوین علاقه به سرمایه‌ گذاری بر روی ارزهای دیجیتال دیگر ندارند و هیچکدام از آلت کوین ها را خریداری نمی کنند نیز به خرید و سرمایه گذاری بر روی آن علاقه‌مند شده و آن را یکی از آینده دارترین ارزهای دیجیتال در بازار قلمداد می نمایند.

تیم توسعه دهنده آوالانچ حدود ۲۴۵ میلیون سکه برای آن در نظر گرفته است که به نظر تعداد بسیار معقولی بوده و در افزایش جذابیت های این رمز ارز بسیار کارگشا خواهد بود. دقت داشته باشید که ارزهای دیجیتال مناسب و ایده آل نباید تعداد سکه خیلی کم داشته باشند و نباید تعداد سکه خیلی زیاد داشته باشد. به همین دلیل است که ۲۴۵ میلیون سکه تعریف شده برای پروژه آوالانچ آن را تبدیل به یک ارز دیجیتال بسیار مناسب برای سرمایه گذاری کوتاه مدت و طولانی مدت کرده است.

میکر MKR

رتبه فعلی قیمت فعلی تعداد سکه های در گردش تعداد کل سکه ها
۵۲ ۲,۱۱۰.۳۳ ۹۷۷,۶۳۱ ۱,۰۰۵,۵۷۷

ارز دیجیتال میکر یک پروژه بسیار خاص خواص و منحصر به فرد است که شاید ویژگی‌ها و شرایط آن را در کمتر ارز دیجیتال دیگری بتوان پیدا کرد. هر چند قیمت ارز دیجیتال در حال حاضر به بیش از ۲۰۰۰ دلار رسیده است اما این امر بیشتر به دلیل تعداد سکه های بسیار کم تعریف شده برای این پروژه می باشد. ارز دیجیتال میکر تنها با تعداد حدود یک میلیون سکه در بازار تعریف شده که به نظر در آینده نه چندان دور ممکن است شرایط آن را برای سرمایه‌گذاران پیچیده کند. میکر گزینه بسیار مناسبی برای سرمایه گذاری کوتاه مدت است اما در بلند مدت ممکن است ریسک های بسیار قابل توجهی را بر روی سرمایه‌های شما وارد سازد. با این رمز ارز در کوتاه مدت می توانید به سودهای خیلی قابل توجه و ایده‌آلی برسید اما در بلند مدت بهتر است سود ها و سرمایه های خود را به ارزهای دیجیتال با شرایط بهتر انتقال دهید.

پنکیک سوآپ CAKE

رتبه فعلی قیمت فعلی تعداد سکه های در گردش تعداد کل سکه ها
۵۳ ۷.۴۹ ۲۶۳,۳۶۸,۶۶۰ ۲۶۳,۳۶۸,۶۶۰

یکی دیگر از ارزهای دیجیتال ایده آل و عالی تعریف شده در پروژه دیفای توکن بومی صرافی پنکیک سوآپ یعنی ارز دیجیتال پنکیک سوآپ است. این رمز است با تعداد سکه حدود  ۲۶۳ میلیون واحد تعریف شده که خود یک مزیت بسیار بزرگ برای آن محسوب می‌شود. با توجه به اینکه صرافی بزرگ پنکیک سوآپ در حال حاضر شرایط بسیار ایده‌آل داشته و طرفداران و کاربران بسیار زیادی هم دارد، به همین دلیل در آینده‌ای نه چندان دور باید شاهد قیمت‌های بسیار بالاتری برای این رمز ارز باشیم.

دقت داشته باشید که قرار گرفتن این ارز دیجیتال در قیمت حدود ۷ دلاری شرایط بسیار ایده آلی را برای سرمایه‌ گذاری بر روی آن در اختیار کاربران قرار داده است. توصیه می‌کنیم حتماً بخشی از سرمایه های خود را برای خرید این ارز دیجیتال در نظر گرفته و سرمایه گذاری بر روی آن را جدی بگیرید. اگر موفق به خرید این رمز در قیمت‌های حدود ۷ دلاری شوید، علاوه بر یک سرمایه‌ گذاری بسیار ایده آل در درازمدت، در کوتاه مدت نیز می توانید شاهد رشد های انفجاری و قابل توجه در سرمایه های خود شده و سود بسیار جذابی را از بازار به دست آورید.

بهترین ارزهای دیجیتال Web3 با تعداد سکه کم

به دنبال معرفی بهترین ارزهای دیجیتال با تعداد سکه کم در یکی از جذاب ترین و ایده آل ترین پروژه های این روزهای بازار ارز های دیجیتال هستیم. اگر در یکی دو ماه گذشته بازار رمز ارزها را دنبال کرده باشید، احتمالاً با نام Web3 آشنایی داشته و می دانید که این پروژه یکی از جذاب ترین و ایده آل ترین پروژه های این روزهای مربوط به بازار رمز ارزها است. کاربرد بسیار جذاب و خیره کننده رمز ارز های تعریف شده در این پروژه باعث شده تا تعداد طرفداران آنها به شدت افزایش پیدا کند. این روزها در هر مقاله و در هر ساعتی و در هر کانال تلگرامی ارائه دهنده سیگنال ارز دیجیتال صحبت از ارزهای دیجیتال مربوط به پروژه Web3 است.

این پروژه به قدری محبوب و جذاب شده است که حتی رمز ارز هایی که تا کنون  هیچ تداخلی با این پروژه نداشتند، به دنبال راهی برای پیشبرد اهداف خود با آن هستند. در ادامه این مقاله سعی داریم تا بهترین ارزهای دیجیتال با تعداد محدود را برای پروژه Web3 به شما معرفی کنیم که اتفاقاً گزینه های بسیار ایده آلی برای سرمایه گذاری هم در کوتاه مدت و هم در بلند مدت هستند. جالب است بدانید که برخلاف سایر پروژه هایی که در این مقاله به معرفی مختصر آنها پرداختیم، رمز ارز های تعریف شده در حوزه Web3 معمولاً تعداد سکه کمی داشته و بهترین‌های این حوزه با این شرایط تعریف شده اند که نشان از شرایط ایده آل آنها برای سرمایه گذاری دارد. در ادامه با معرفی این رمز ارزها بهتر با آنها آشنا شده و می توانید شرایط سرمایه گذاری بر روی آنها را تجزیه و تحلیل کنید.

پولکادات DOT

رتبه فعلی قیمت فعلی تعداد سکه های در گردش تعداد کل سکه ها
۱۰ ۱۹.۴۲ ۹۸۷,۵۷۹,۳۱۵ ۹۸۷,۵۷۹,۳۱۵

یکی از بهترین ارزهای دیجیتال معرفی شده در حوزه Web3 ارز دیجیتال پولکادات است. البته بهتر است پولکادات را به عنوان بهترین ارز دیجیتال این حوزه نیز معرفی کنیم که طرفداران بسیار زیادی داشته و در حال حاضر کاربرد های بسیار جذابی را نیز به بازار ارز های دیجیتال اضافه کرده است. شاید اگر Web3 خیلی زودتر از اینها تعریف شده و آثار آن را در بازار ارز های دیجیتال می دیدیم، پلتفرم هایی مانند اتریوم نیز برای همین منظور توسعه پیدا می‌کردند. ارز دیجیتال پولکادات در حال حاضر با قیمت حدود ۱۹ دلاری در حال معامله است و این قیمت برای رمز ارزی با این میزان قابلیت و کاربرد بسیار کم است.

پولکادات با حدود ۹۸۷ میلیون در بازار تعریف شده است که یکی از عوامل اصلی کم بودن قیمت آن در حال حاضر نیز محسوب می‌شود. رمز ارزهایی با این تعداد سکه در حال حاضر در بازار قیمت های بسیار پایینی نسبت به ۱۹ دلار داشته و رسیدن پولکادات به این قیمت نشان از کاربردها و شرایط بسیار ایده آل این رمز ارز دارد. تحلیل‌ها و بررسی‌ها از شرایط ارز دیجیتال پولکادات نشان می‌دهد که این رمز ارز در آینده نه چندان دور می تواند قیمت‌های بسیار بالاتری را نیز به خود ببیند. به همین دلیل سرمایه گذاری بر روی آن می تواند یک سرمایه گذاری کم خطر، کم ریسک و ایده‌آل تلقی شود. برای کسانی که به دنبال رسیدن به سودهای قابل‌توجه هم در کوتاه مدت و هم در بلندمدت هستند، انتخاب ارز دیجیتال پولکادات می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. البته توصیه می‌کنیم حتماً زمان بسیار مناسبی برای ورود به بازار ارز دیجیتال انتخاب کنید که در همان روزهای نخست سود خوبی به دست آورید.

فایل کوین FIL

رتبه فعلی قیمت فعلی تعداد سکه های در گردش تعداد کل سکه ها
۳۹ ۲۱.۲۵ ۱۵۵,۴۰۱,۹۸۹ ۱۵۵,۴۰۱,۹۸۹

یکی از بهترین پروژه های تعریف شده در حوزه Web3 که باید به آن نیز در معرفی ارزهای دیجیتال با تعداد محدود اشاره کنیم، فایل کوین است. فایل کوین یک ارز دیجیتال کاملا کاربردی و با اهداف بسیار ایده‌آل در بازار است که قیمت ۲۱ دلاری برای آن بسیار کم محسوب می شود. دقت داشته باشید که ارز دیجیتال فایل کوین تنها با حدود ۱۵۵ میلیون سکه در بازار معرفی شده که گواه رسیدن آن به قیمت های بسیار بیشتر از شرایط کنونی را دارد.

این رمز ارز در همین سال ۲۰۲۲ می تواند سرمایه سرمایه گذاران خود را به بیش از سه برابر افزایش دهد. برای کسانی که به دنبال کسب سود مطمئن و ایده آل در یکی دو سال آینده در بازار ارز های دیجیتال هستند، سرمایه گذاری بر روی رمز ارز فایل کوین یک گزینه کاملا ایده ها خواهد بود. توصیه می کنیم حتما شرایط این ارز دیجیتال را مورد بررسی و ارزیابی قرار داده و حتماً مقداری از سرمایه های خود را بر روی آن قرار دهید. هر چند فایل کوین رقیب بسیار سرسختی به نام پولکادت دارد، اما از نظر هایی این رمز از توانسته کاربردهای متفاوتی را با پولکادات ارائه نماید. همین امر شرایط ایده آلی را برای آن رقم زده است و در حال حاضر طرفداران و کاربران بسیار زیادی در حال سرمایه‌ گذاری بر روی آن هستند.

هلیوم HNT

رتبه فعلی قیمت فعلی تعداد سکه های در گردش تعداد کل سکه ها
۴۲ ۲۸.۱۱ ۱۰۹,۵۲۴,۴۹۸ ۲۲۳,۰۰۰,۰۰۰

ارز دیجیتال بعدی که باید در پروژه Web3 به آن اشاره کنیم رمز ارزی به نام هلیوم است. ارز دیجیتال هلیوم با تعداد ۲۲۳ میلیون سکه قابل دسترس برای کاربران تعریف شده است که آن را تبدیل به یک ارز دیجیتال با تعداد محدود کرده و با توجه به اهداف و کاربرد هایی که برای آن در نظر گرفته شده است، به راحتی می توان این گزینه را به عنوان یک گزینه مناسب برای سرمایه گذاری نیز قرار داد.

در ابتدای مقاله اشاره کردیم که هر ارزی دارد که تعداد محدودی از آن در بازار موجود باشد به معنی خوب بودن آن نبوده و بایستی شرایط دیگری را نیز برای خود بودن یک ارز دیجیتال در نظر بگیریم. اگر پارامترهای موثر بر تحلیل فاندامنتال ارز دیجیتال را بر روی ارز دیجیتال هلیوم ارزیابی و محاسبه کنیم، این رمز در شرایط خوبی قرار گرفته و امکان رسیدن آن به قیمت های بسیار بالا تر از شرایط فعلی برای آن وجود خواهد داشت. کاربران می توانند حدود را نیز به عنوان یکی از گزینه‌های مناسب برای سرمایه گذاری حداقل برای کوتاه مدت در ذهن داشته باشند.

لایوپیر  LPT

رتبه فعلی قیمت فعلی تعداد سکه های در گردش تعداد کل سکه ها
۱۰۹ ۲۷.۲۸ ۲۱,۱۶۴,۶۵۵ ۲۲,۸۵۹,۰۱۲

ارز دیجیتال بیت کوین تنها ۲۱ میلیون واحد سکه در بازار تعریف شده است که در حال حاضر آن را به قیمت های بیش از ۴۰ هزار دلاری رسانده است. لایوپیر است به عنوان یکی از رمز ارزهای تعریف شده در پروژه وب ۳  با حدود ۲۲ میلیون واحد سکه تعریف شده شرایط مشابهی از این نظر به بیت کوین دارد. اما قیمت این ارز دیجیتال در حال حاضر در بازار بسیار کمتر از بیت کوین بوده و در حدود ۲۸ دلار در حال معامله است. در آینده ای نه چندان دور که شاهد معرفی هرچه بیشتر کاربرد ها و اهداف تعریف شده در پروژه لایوپیر باشیم، به راحتی می‌توان انتظار داشت که قیمت آن به چندین برابر قیمت کنونی برسد.

سرمایه گذاری بر روی این رمز ارز خیلی هم کم ریسک نیست اما با این حال در کوتاه مدت می‌تواند شرایط بسیار مناسبی را برای کاربران و سرمایه‌گذاران به دنبال داشته باشد. به همین دلیل توصیه می کنیم حتما این شرایط فاندامنتالی آن را مورد بررسی و ارزیابی قرار داده و در صورت مساعد بودن شرایط برای خرید آن اقدام کنید.

آرویو AR

رتبه فعلی قیمت فعلی تعداد سکه های در گردش تعداد کل سکه ها
۶۹ ۳۹.۳۰ ۳۳,۳۹۴,۷۰۱ ۶۶,۰۰۰,۰۰۰

ارز دیجیتال بعدی که در حوزه وب ۳ باید به معرفی آن بپردازیم، رمز ارز آرویو است. این رمز ارز را نیز با ۶۶ میلیون واحد سکه می‌توان به عنوان یکی از ارزهای دیجیتال با تعداد محدود معرفی کرد. با توجه به قرار گرفتن آن در پروژه وب ۳ و البته کاربرد ها و اهداف دیگری که برای آن تعریف شده است، این رمز از نیز می تواند گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری در کوتاه مدت باشد. البته پر واضح است که کاربران میتوانند گزینه های بهتری را نیز نسبت به آن در بازار پیدا نمایند اما برای کسانی که به دنبال یک نوسان گیری در کوتاه مدت و یا رسیدن به سود های قابل توجه در بازه های زمانی کوتاه هستند، آرویو می تواند یک گزینه ای بسیار مناسب و ایده آل باشد.

ارزهای دیجیتال ناشناخته با تعداد سکه های محدود

معرفی ارزهای دیجیتال با تعداد سکه های کم را با معرفی برخی از رمز ارزها ادامه می دهیم که شناخت خیلی زیادی نسبت به آنها وجود ندارد. این رمز ارزها بیشتر ناشناخته بوده و خیلی نام آنها در تبلیغات کانال های مختلف دیده نمی شود. اما با این حال باید متذکر شویم که سایر رمز ارزهای معروف امروز نیز روزی چنین شرایطی داشتند. هر چند قرار نیست همه ارزهای دیجیتال با تعداد محدود روزی به قیمت های چند هزار دلاری برسند، اما با این حال برای شناخت این دسته از رمز ارزها بایستی موارد نزدیک به آنها را بررسی کرده و سپس درباره آنها تصمیم گیری کنیم. در همین راستا معرفی این ارزهای دیجیتال کمتر شناخته شده نیز اهمیت خاص خود را خواهد داشت.

روش های مختلفی برای شناسایی رمز ارزهای با پتانسیل رشد بالا در آینده وجود دارد که بررسی ارزهای دیجیتال با تعداد سکه های کم تنها یکی از آنها است. شما می توانید رد یک بررسی کامل، اقدام به شناسایی پکیجی از این رمز ارزها کرده و سپس سرمایه های خود را در بخش های مختلف روی آنها قرار دهید. از این رو معرفی ارزهای دیجیتال با تعداد محدود را در این مقاله به صورت کامل در دستور کار قرار داده ایم تا این بررسی برای شما در این روش تکمیل شود. البته که امکان بستن این مقاله تنها با معرفی چند ارز دیجیتال معتبر و شناخته شده را داشتیم که این مهم می توانست حتی اعتبار این معرفی ها را افزایش دهد. اما تصمیم ما برای آگاه سازی کاربران ایرانی فراتر از نگارش یک مقاله ساده است. در ادامه با معرفی رمز ارزهای ناشناخته تر با تعداد محدود می توانید قدرت تحلیل خود را افزایش داده و تمرکز خود را در انتخاب بهترین گزینه برای سرمایه گذاری بالاتر ببرید.

ارز دیجیتال LOKA

رتبه در کوین مارکت کپ تعداد سکه ها مارکت کپ کاربردها
۶۴۴ ۲۵ میلیون ۱۹ میلیون گیمینگ – متاورس – سرگرمی
قیمت حجم معاملات نوع وضعیت
۰.۷۶ دلار ۳۸۴ میلیون توکن ریسک بالا

یکی از ارزهای دیجیتال با تعداد سکه های کم رمز ارزی به نام لوکا است. مشخصات این ارز دیجیتال را به صورت مختصر در جدول بالا مشاهده می کنید. رمز ارز لوکا خیلی شناخته شده نیست. این پروژه مانند سایر پروژه های زیادی که این روزها در حوزه گیمینگ و متاورس تعریف می شود، در این بخش قرار گرفته است. این رمز ارز در شرایط فعلی در رتبه ۶۴۴ قرار دارد. البته رتبه های پایین تر و بالاتری را نیز تجربه کرده است. تعداد سکه های این رمز ارز در حال حاضر فقط ۲۵ میلیون واحد است. این موضوع نشان از این دارد که شرایط بسیار خاصی برای آن از سوی تیم توسعه دهنده در نظر گرفته شده و اهداف خاصی در آن دنبال می شود.

حضور در فضای گیمینگ و متاورس شرایطی را برای این دسته از رمز ارزها فراهم آورده تا خیلی سریع بتوانند به رشدهای قابل توجه برسند. به همین دلیل تفاوت زمانی که این رمز ارز ممکن است تبدیل به یک ارز دیجیتال ایده آل شود، خیلی زیاد نخواهد بود. در حال حاضر حجم معاملات ۳۸۴ میلیون دلاری را روی این رمز ارز شاهد هستیم که می تواند نشانه بسیار خوبی برای رشد آن در آینده باشد. رمز ارزهایی با رتبه حدود ۶۰۰ به هیچ وجه به چنین حجم معاملاتی نمی رسند. از این رو این موضوع می تواند یک نشانه خوب برای آن باشد.

نکته مثبت دیگری که می تواند لوکا را تبدیل به گزینه خوب برای سرمایه گذاری نماید، قیمت پایین و مقرون به صرفه آن است. رمز ارزهایی با تعداد سکه محدود معمولا با قیمت هایی بسیار بالایی همراه هستند. حتی در رتبه های پایین نیز این شرایط حاکم است. از این رو سرمایه گذاری روی آن می تواند امیدوار کننده باشد. البته در حال حاضر ریسک سرمایه گذاری بر روی لوکا زیاد است.

ارز دیجیتال MASK

رتبه در کوین مارکت کپ تعداد سکه ها مارکت کپ کاربردها
۴۰۷ ۲۹ میلیون ۵۲ میلیون وب ۳ – NFT – متاورس
قیمت حجم معاملات نوع وضعیت
۱.۸۱ دلار ۲۲ میلیون توکن ریسک بالا

ارز دیجیتال ماسک رمز ارز دیگری است که در گروه ارزهای دیجیتال با تعداد سکه های کم باید به معرفی آن بپردازیم. در میان ارزهای دیجیتال با تعداد محدود این رز ارز نیز شرایط خاصی دارد. تعداد سکه های ۲۹ میلیونی نشان از این دارد که این رمز ارز را باید در این لیست قرار دهیم. مانند اکثر ارزهای دیجیتالی که این روزها وارد بازار می شوند، این رمز ارز نیز در حوزه متاورس و NFT تعریف شده و همچنین کاربردهایی در وب ۳ نیز دارد. به صورت کلی ارزهای دیجیتال حوزه وب ۳ و ارزهای دیجیتال حوزه متاورس این روزها با جذابیت های بسیار زیادی همراه شده اند. همچنین جذابیت های این رمز ارزها روز به روز با افزایش قابلیت های این حوزه ها بیشتر هم می شود. از این رو بایستی نگاه ویژه ای به ارزهای دیجیتال تعریف شده در این حوزه داشته باشیم.

ارز دیجیتال ماسک در حال حاضر رتبه خیلی خوبی در بازار نداشته و از این رو ریسک سرمایه گذاری بر روی آن بالا است. اما با این حال مزیت هایی را نیز در شبکه این رمز ارز شاهد هستیم. قیمت آن در حال حاضر ۱.۸۱ دلار است که می تواند قیمت جذابی برای یک ارز دیجیتال با قابلیت های ماسک باشد. حجم معاملات آن در حال حاضر ۲۲ میلیون دلار می باشد که هنوز فاصله زیادی برای تبدیل شدن به یک  ارز دیجیتال ایده آل از این نظر دارد. ارزش بازار ۵۲ میلیون دلاری آن نیز نشان می دهد که هنوز فضا برای رشد این رمز ارز بسیار زیاد خواهد بود و در صورتی که تیم توسعه دهنده آن عملکرد مناسبی در ماه های آتی داشته باشد، امکان رسیدن آن به رتبه های بسیار جذاب تر نیز وجود خواهد داشت.

سرمایه گذاری بر روی ماسک می تواند شمشیر دو لبه باشد. از یک طرف پتانسیل بسیار بالای سوددهی و از طرف دیگر امکان ورود به ضرر هر دو برای سرمایه گذاران این رمز ارز قابل تصور است. از این رو توصیه می کنیم که حتما آن را زیر نظر داشته و در صورت مساعد بودن شرایط برای خرید و سرمایه گذاری روی آن اقدام کنید. ماسک می تواند یکی از آلتکوین های ایده آل باشد.

ارز دیجیتال API3

رتبه در کوین مارکت کپ تعداد سکه ها مارکت کپ کاربردها
۱۷۱ ۵۷ میلیون ۱۴۰ میلیون دیفای – اوراکل – وب ۳
قیمت حجم معاملات نوع وضعیت
۲.۴۸ دلار ۱۵ میلیون توکن ریسک بالا

یکی از مرموزترین ارزهای دیجیتال با تعداد سکه های کم که باید به معرفی آن بپردازیم، ارز دیجیتال API3 است. این رمز ارز نیز از جمله ارزهای دیجیتال با تعداد سکه محدود است که می تواند شرایط بسیار خوبی در آینده داشته باشد. برای این رمز ارز فقط ۵۷ میلیون توکن تعریف شده که این موضوع می تواند در آینده میزان عرضه بسیار کمی برای آن رقم زده و در نهایت با افزایش میزان تقاضا قیمت قابل توجهی هم برای آن به دنبال داشته باشد. در همین شرایط فعلی نیز رسیدن به قیمت ۲.۴۸ دلاری نشان از همین موضوع دارد. البته هنوز حجم معاملات قابل توجهی را برای آن شاهد نیستیم و این مهم می تواند یک نقطه ضعف بزرگ برای این رمز ارز تلقی گردد. به همین دلیل سرمایه گذاری روی آن در شرایط فعلی با ریسک بالا خواهد بود.

کاربردهایی ماند دیفای و اوراکل می تواند برای هر ارز دیجیتالی تبدیل به یک نقطه قوت بزرگ شود. در این بین اضافه شدن به پروژه وب ۳  نیز باید به کاربردهای این رمز ارز اضافه کنیم که شرایط را برای آن بسیار بهینه و ایده آل نموده است. البته که رمز ارزهایی این چنینی در بازار زیاد هستند و خیلی از آنها نمی توانند مسیر درستی را در بازار طی کرده و خیلی زود از بازار حذف می شوند. از این رو صرف داشتن این اطلاعات نمی تواند تضمین کننده یک سرمایه گذاری موفق برای شما باشد. توصیه می کنیم که چنین رمز ارزهایی را با دقت بیشتری مورد بررسی قرار داده و سرمایه های خود را روی مواردی قرار دهید که در نهایت امکان رسیدن به سود در آنها محتمل تر باشد. البته با بخش کوچکی از سرمایه های خود در این باره ریسک کنید و خیلی سرمایه گذاری سنگینی روی آنها انجام ندهید.

ارز دیجیتال Metal

رتبه در کوین مارکت کپ تعداد سکه ها مارکت کپ کاربردها
۲۸۱ ۶۶ میلیون ۹۶ میلیون پرداخت ها
قیمت حجم معاملات نوع وضعیت
۱.۴۴ دلار ۱۶ میلیون توکن ریسک بالا

یکی دیگر از مواردی که در میان ارزهای دیجیتال با تعداد سکه های کم باید به معرفی آن بپردازیم، ارز دیجیتال متال است. در میان ارزهای دیجیتال با تعداد محدود این رمز ارز نیز شرایط بسیار خاص و ویژه ای دارد. شاید اگر چند ماه بعد از انتشار این مقاله در حال مطالعه باشید، این رمز ارز در شرایط به مراتب متفاوت تری نسبت به شرایط فعلی قرار دارد. ارز دیجیتال متال با داشتن ۶۶ میلیون توکن از جمله ارزهای دیجیتال با تعداد محدود محسوب می شود. این رمز ارز با این تعداد توکن پتانسیل رسیدن به قیمت های بسیار زیادی دارد. قیمت ۱.۴۴ دلاری برای آن در حال حاضر می تواند یک قیمت جذاب و ایده آل بوده و شرایط لازم برای رشدهای انفجاری را نیز برای آن فراهم نماید.

ارز دیجیتال متال در سایت کوین مارکت کپ در حال حاضر به ارزش بازار ۹۶ میلیون دلاری رسیده است. این ارزش بازار برای ارز دیجیتالی با رتبه ۲۸۱ می تواند قابل توجه باشد. هر چند حجم معاملات حدود ۱۶ میلیون دلاری خیلی جذابیت بالا نداشته و ریسک سرمایه گذاری را بر روی آن افزایش می دهد. کاربردهای خیلی زیادی برای آن تعریف نشده اما تمرکز بر روی یک یا چند کاربرد می تواند شرایط را برای ارزهای دیجیتال بهتر نماید. اما با این حال عملکرد تیم توسعه دهنده در این باره بسیار تاثیرگذار خواهد بود. به همین دلیل شرایط ارز دیجیتال متال را نیز باید به صورت مرتب بررسی کنید تا در مواقع مناسب برای خرید این رمز ارز اقدام نمایید.

ارز دیجیتال UMA

رتبه در کوین مارکت کپ تعداد سکه ها مارکت کپ کاربردها
۱۳۷ ۶۸ میلیون ۲۳۶ میلیون دیفای – اوراکل – دائو
قیمت حجم معاملات نوع وضعیت
۳.۴۴ دلار ۱۶ میلیون توکن ریسک متوسط

معرفی ارزهای دیجیتال با تعداد سکه های کم را با بررسی شرایط ارز دیجیتال اوما ادامه می دهیم. این رمز ارز نیز تعداد سکه های محدودی داشته و از این رو لازم دانستیم تا به معرفی آن نیز بپردازیم. در حال حاضر این دسته از رمز ارزها به جایگاه بسیار خوبی رسیده اند و بهترین رمز ارزهای موجود در بازار در حال حاضر همین دسته هستند. این رمز ارز ۶۸ میلیون توکن دارد. از این رو میزان عرضه آن محدود بوده و قرار نیست این ارز دیجیتال را با عرضه بسیار زیادی روبرو شود. البته افزایش تقاضا برای آن نیز هنوز در سطح بالایی نیست. ارز دیجیتال اوما از چند جهت دارای ویژگی هایی است که باعث شده تا شرایط مناسبی برای سرمایه گذاری پیدا کند. نقاط قوت و ضعف ارز دیجیتال اوما به شرح زیر است:

  • تعداد سکه های این رمز ارز ۶۸ میلیون توکن است. از این رو شرایط برای رسیدن به قیمت های قابل توجه برای آن وجود دارد. این مهم باعث می شود تا میزان عرضه آن در شرایط محدودی باقیمانده و با افزایش تقاضا قیمت آن با رشدهای انفجاری روبرو شود.
  • حجم معاملات ۱۶ میلیون دلاری چندان حجم قابل توجهی نیست. اما با این حال برای رمز ارزی در شرایط اوما این مهم چندان نیز بد به نظر نمی رسد.
  • ارزش بازار اوما در سایت کوین مارکت کپ به ۲۳۶ میلیون دلار رسیده است. برای رمز ارزی در جایگاه اوما این مهم می توانید شرایط خوبی باشد.
  • قیمت این رمز ارز ۳.۴۴ دلار است. این مهم نشان از این دارد که احتمال رسیدن آن به قیمت های به مراتب بالاتر نیز وجود خواهد داشت.
  • کاربردهایی مانند اوراکل و دائو از جمله کاربردهایی است که در آینده نیاز به آنها بسیار زیادی خواهد شد. از این رو این رمز ارز در آینده می تواند تبدیل به یکی از ارزهای دیجیتال پرکاربرد شود.

البته تمام این شرایط به نوع فعالیت تیم توسعه دهنده ارز دیجیتال اوما نیز بستگی خواهد داشت. به همین دلیل این رمز ارز را نیز باید در واچ لیست خود قرار داده و شرایط آن را به مرور مورد بررسی قرار دهید. این مهم باعث می شود تا شناخت کافی نسبت به تغییرات آن پیدا کرده و با اطمینان بالا برای خرید و فروش آن اقدام نمایید.

ارز دیجیتال Mirror Protocol (MIR)

رتبه در کوین مارکت کپ تعداد سکه ها مارکت کپ کاربردها
۶۷۶ ۷۷ میلیون ۱۶ میلیون دیفای – (اکوسیستم ترا)
قیمت حجم معاملات نوع وضعیت
۰.۲ دلار ۴ میلیون توکن ریسک بالا

بررسی ارزهای دیجیتال با تعداد سکه های کم را با ارزیابی شرایط رمز ارز میرر پروتکل ادامه می دهیم. صحبت کردن درباره این رمز ارز حتی با وجود داشتن شرایط بسیار مناسب و تعداد محدود با چالش هایی همراه است. در درجه اول مزیت ها و شرایط مناسب آن را بررسی کرده و سپس به یک نکته بسیار مهم درباره آن اشاره خواهیم کرد. میرر پروتکل یک رمز ارز کاربردی در حوزه دیفای است که با ۷۷ میلیون توکن در بازار معرفی شده و در حال حاضر به حجم معاملات ۴ میلیون دلاری رسیده است. ارزش بازار آن ۱۶ میلیون دلار و قیمت فعلی آن نیز ۰.۲ دلار است. رتبه فعلی آن نیز در سایت کوین مارکت کپ ۶۷۶ برآورد شده است.

این ویژگی ها نشان از این دارد که میرر پروتکل می تواند در جایگاه به مراتب بهتری قرار بگیرد. واقعیت این است که در گذشته شرایط آن به مراتب بهتر نیز بوده است. اما یک نکته بسیار منفی باعث شده تا تمایل بسیاری از کاربران نسبت به این رمز ارز کمتر شود. پروژه میرر پروتکل در اکوسیستم ارز دیجیتال ترا تعریف شده است. بعد از نابودی بزرگ رمز ارز ترا و استیل کوین آن شاهد از دست رفتن امیدواری ها به تمام ارزهای دیجیتال مربوط به این اکوسیستم بودیم. میرر پروتکل نیز با وجود داشتن قابلیت های بسیار تحت تاثیر این موضوع قرار گرفته و محبوبیت خود را از دست داده است.

در آینده با تغییر اکوسیستم و شرایط میرر پروتکل انتظار می رود تا دوباره این رمز ارز به شرایط ایده آل برگردد. قیمت ۰.۲ دلاری برای ارز دیجیتالی مانند میرر به مراتب پایین است. از این رو در صورتی که تیم توسعه دهنده آن جایگاه خود را به دست آورند، باید انتظار رشدهای قابل توجه را برای آن داشته باشیم.

ارز دیجیتال PERP

رتبه در کوین مارکت کپ تعداد سکه ها مارکت کپ کاربردها
۳۰۳ ۹۰ میلیون ۷۹ میلیون دیفای – صرافی غیرمتمرکز
قیمت حجم معاملات نوع وضعیت
۰.۸۷ دلار ۱۰ میلیون توکن ریسک بالا

معرفی ارزهای دیجیتال با تعداد سکه های کم را با بررسی شرایط ارز دیجیتال PERP ادامه می دهیم. این رمز ارز نیز در لیست ارزهای دیجیتال با تعداد محدود تعریف می شود. ویژگی های مختلفی برای آن قابل تعریف است که باعث شه تا آن را نیز در واچ لیست خود برای بررسی در آینده قرار دهیم. این رمز ارز در حال حاضر در رتبه ۳۰۳ بهترین ارزهای دیجیتال جهان قرار گرفته است. ارزش آن در بازار به ۷۹ میلیون دلار می رسد و حجم معاملات روزانه آن نیز ۱۰ میلیون دلار است. این ویژگی ها برای ارز دیجیتالی در رتبه ۳۰۳ قابل قبول است. اما همچنان آن را به عنوان یک رمز ارز با شرایط سرمایه گذاری با ریسک بالا باقی نگه می دارد. به همین دلیل است که هنوز برای تصمیم گیری درباره آینده آن زود است و شرایط باید با دقت بیشتری مورد بررسی قرار گیرد.

برای ارز دیجیتال PERP 90 میلیون توکن تعریف شده است. این مقدار توکن باعث می شود تا عرضه آن در شرایط محدودی باقی بماند. به همین دلیل است که با وجود رتبه بسیار پایین، قیمت آن در شرایط مناسبی قرار گرفته و احتمال رسیدن آن به قیمت های به مراتب بالاتر نیز وجود دارد. البته حجم معاملات ۱۰ میلیون دلاری نشان از این دارد که هنوز سرمایه داران بزرگ به این رمز ارز ورود نکرده اند. به همین دلیل امکان سرمایه گذاری بر روی آن با ریسک بالایی همراه خواهد بود. با این حال شرایط آن به گونه ای است که نمی توان آن را از واچ لیست به صورت کامل حذف کرد. با بررسی این رمز ارز و همچنین دقت به آن می بایست شرایط ورود پول هوشمند به آن را درک کرده و در مواقع مقتضی برای سرمایه گذاری روی آن اقدام کنید. به دلیل تعداد سکه های محدود، امکان رسیدن به قیمت های به مراتب بالاتر در بازه زمانی کوتاه وجود خواهد داشت.

ارز دیجیتال TomoChain

رتبه در کوین مارکت کپ تعداد سکه ها مارکت کپ کاربردها
۳۸۸ ۹۲ میلیون ۵۴ میلیون دیفای – صرافی غیرمتمرکز
قیمت حجم معاملات نوع وضعیت
۰.۵ دلار ۴ میلیون کوین ریسک متوسط

معرفی ارزهای دیجیتال با تعداد سکه های کم را با بررسی شرایط رمز ارزی به نام توموچین ادامه می دهیم. رمز ارزهای مشابه با توموچین در بازار خیلی زیاد نیستند و شما تنها به تعداد بسیار محدودی از آنها برخواهید خورد. توموچین در حال حاضر ۹۲ میلیون سکه در گردش دارد. از اینرو خیلی تعداد توکن های زیادی برای آن تعریف نشده و میزان عرضه برای آن محدود است. این رمز ارز در پروژه دیفای تعریف شده و خدمات خود را در این حوزه ارائه می نماید. این شرایط در حال حاضر توموچین را در رتبه ۳۸۸ بهترین ارزهای دیجیتال جهان قرار داده و از این نظر هنوز نمی توان آن را به عنوان یک ارز دیجیتال کم خطر برای سرمایه گذاری نامید.

توموچین به حجم معاملات ۴ میلیون دلاری می رسد. این میزان حجم معاملات هنوز نمی تواند تضمین کننده ورود افراد ثروتمند و سرمایه گذاران بزرگ بازار به این رمز ارز باشد. از طرف دیگر این حجم معاملات ممکن است چالش هایی را نیز در زمان خرید و فروش آن به دنبال داشته باشد. از این رو معرفی رمز ارز توموچین به عنوان یک ارز دیجیتال آینده دار و فوق العاده خیلی زود است و باید شرایط آن در ماه های آینده نیز به همین ترتیب مورد بررسی قرار گیرد. تنها در این صورت است که می توان یک سرمایه گذاری مطمئن روی آن داشت.

به صورت کلی این دسته از رمز ارزها هر چند در شرایط فعلی ممکن است خیلی ایده آل نباشند، اما با توجه به قیمت پایین و همچنین مشخصاتی مشابه با رمز ارزهای ایده آل موجود در بازار، همیشه می توانند آماده یک انفجار قیمتی باشند. شاید هر کدام از رمز ارزهایی مانند توموچین می توانند بیت کوین چند سال دیگر شوند. اما این مهم نیاز به بررسی دائمی شرایط آنها دارد تا در نهایت مشا بتوانید بهترین گزینه را برای خود برگزینید. تنها در این صورت است که شما میلیاردرهای آینده خواهید بود.

ارز دیجیتال FTX

رتبه در کوین مارکت کپ تعداد سکه ها مارکت کپ کاربردها
۲۲ ۱۳۴ میلیون ۴ میلیارد توکن بومی صرافی متمرکز
قیمت حجم معاملات نوع وضعیت
۳۰.۲ دلار ۳۰۲ میلیون توکن ریسک متوسط

معرفی ارزهای دیجیتال با تعداد سکه های کم را با بررسی شرایط ارز دیجیتال FTX ادامه می دهیم. این رمز ارز توکن بومی صرافی به همین نام است و از این رو حمایت همه جانبه آن را نیز در اختیار دارد. رمز ارزهایی که به عنوان توکن بومی صرافی های معتبر انتخاب می شوند، در صورت داشتن مشخصات و شرایط مناسب می توانند به رشدهای قابل توجهی برسند. اگر ۱۰۰ ارز دیجیتال برتر جهان را مرور کنید، متوجه خواهید شد که تعداد قابل توجهی از آنها توکن های بومی صرافی های ارز دیجیتال بوده و در این دسته بندی قرار می گیرند. ارز دیجیتال FTX نیز شرایط مشابهی دارد. بهترین ارز دیجیتال در این دسته بندی قطعات ارز دیجیتال بایننس کوین می باشد که تبدیل به یکی از بهترین های بازار شده است.

ارز دیجیتال FTX همچنین در گروه ارزهای دیجیتال با تعداد محدود نیز تعریف می شود. این رمز ارز ۱۳۴ میلیون توکن داشته و به همین دلیل عرضه آن در شرایط محدودی قرار خواهد داشت. این رمز ارز در شرایط فعلی در رتبه ۲۲ بهترین ارزهای دیجیتال جهان قرار گرفته که نشان از استقبال خوب کاربران از آن دارد. دقت کنید که مزیت های بسیار زیاد در نظر گرفته شده توسط صرافی متمرکز FTX باعث شده تا بسیاری از کاربران این صرافی برای دریافت این خدمات، این رمز ارز را خریداری کرده و هولد کنند. به همین دلیل تعداد کاربران زیادی هم رد شبکه این رمز ارز قرار می گیرند.

حجم معاملات ۳۰۲ میلیون دلاری نشان از یک رمز ارز مناسب و جذاب دارد. البته قیمت این رمز ارز به حدود ۳۰ دلار رسیده و ممکن است برای سرمایه گذاری روی آن نیز به سرمایه قابل توجهی داشته باشید. اما تاریخچه بازار ارزهای دیجیتال نشان می دهد که رز ارزهای با شرایط FTX می توانند به قیمت های به مراتب بیشتری نیز برسند. حتی رسیدن به قیمت ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ دلاری نیز برای FTX دور از دسترس نخواهد بود.

ارز دیجیتال APE

رتبه در کوین مارکت کپ تعداد سکه ها مارکت کپ کاربردها
۳۵ ۳۰۶ میلیون ۱.۸ میلیارد NFT – گیمینگ – متاورس
قیمت حجم معاملات نوع وضعیت
۶.۰۲ دلار ۲۰۲ میلیون توکن ریسک پایین

معرفی ارزهای دیجیتال با تعداد سکه های کم را با بررسی شرایط ارز دیجیتال APE یا ایپ کوین ادامه می دهیم. ارز دیجیتال APE با شرایط بسیار خاصی وارد بازار ارز دیجیتال شده است. این رمز ارز برای گسترش هر چه بیشتر NFT ها شرایط ویژه ای در نظر گرفته و تمرکز اصلی پلتفرم آن نیز روی NFT های معروف میمون است. APE در همین مدت بسیار کوتاه توانسته شرایط بسیار ایده آلی داشته و به قیمت های بالایی نیز برسد. این رمز ارز در حال حاضر در قیمت ۶.۰۲ دلاری معامله می شود که می تواند یک قیمت فوق العاده برای سرمایه گذاران باشد.

قرار گرفتن در رتبه ۳۵ بهترین ارزهای دیجیتال جهان آنها در کمتر از یک سال بعد از ورود به بازار نشان از اهتمام ویژه تیم توسعه دهنده ایپ کوین بر روی شرایط آن دارد. ارزش بازار ۱.۸ میلیارد دلاری نیز APE را نسبت به رمز ارزهای رقیب متمایز می سازد. ۲۰۲ میلیون حجم معاملات روزانه را نیز باید به مزیت های این کوین اضافه کنیم. البته که کاربردهای دیگری مانند حضور در فضای متاورس و همچنین گیمینگ شرایط این ارز دیجیتال را خاص تر نیز کرده است.

در حال حاضر افراد زیادی بخشی از سرمایه های خود را بر روی ارز دیجیتال APE قرار داده و به امید رسیدن آن به قیمت های بالاتر هولدر آن هستند. البته ایپ کوین هنوز هم به عنوان یک ارز دیجیتال مناسب برای سرمایه گذاری بلند مدت محسوب می شود. تعداد سکه های در گردش ۳۰۶ میلیونی نشان از عرضه محدود آن در بازار دارد. به همین دلیل است که قیمت آن در بازه زمانی کوتاه مدت با رشد قابل توجهی روبرو شده است. اگر به دنبال خرید یک رمز ارز با تعداد محدود و پتانسیل رشد بالا می باشید، APE می تواند گزینه خوبی برای شما باشد. توصیه می کنیم که حتما با یک بررسی کامل و جامع اقدامات اولیه لازم برای سرمایه گذاری روی ایپ کوین را انجام دهید.

ارز دیجیتال STEEM

رتبه در کوین مارکت کپ تعداد سکه ها مارکت کپ کاربردها
۲۵۵ ۳۹۴ میلیون ۱۰۵ میلیون وب ۳
قیمت حجم معاملات نوع وضعیت
۰.۲۶ دلار ۱۳ میلیون کوین ریسک متوسط

معرفی ارزهای دیجیتال با تعداد سکه های کم را با بررسی شرایط رمز ارز دیگری با عنوان STEEM ادامه می دهیم. ارز دیجیتال استیم به عنوان یکی از کوین های رده پایین بازار شرایط خوبی دارد. این رمز ارز در حال حاضر ۳۹۴ میلیون سکه در گردش دارد که شرایط آن را با رمز ارزهایی مانن اتریوم و بایننس کوین مشابه می نماید. از این رو خیلی عرضه زیادی را نباید در ادامه برای آن شاهد باشیم. شما می توانید ارز دیجیتال استیم را با قیمت بسیار پایین ۰.۲۶ دلاری خریداری کرده و این رمز ارز را برای بلند مدت نگهداری کنید. اما چه مزیت های دیگری در استیم وجود دارد که آن را خاص می نماید؟

  • در درجه اول باید اشاره کنیم که ارز دیجیتال STEEM شرایط بهتری نسبت به شرایط فعلی خود نیز در بازار داشته و حتی برگشت به همان شرایط قبلی نیز می تواند یک سرمایه گذاری ایده آل را برای کاربران رقم بزند.
  • حجم معاملات ۱۳ میلیون دلاری برای این رمز ارز هنوز خیلی بالا نیست و باید منتظر بالاتر رفتن حجم معاملات آن در هر ۲۴ ساعت باشیم.
  • کاربرد اصلی شبکه STEEM در پروژه وب ۳ است. افزایش توجه و استقبال نسبت به وب ۳ در آینده ای نه چندان دور می تواند مزیت بزرگی برای شرایط ارز دیجیتال STEEM باشد.
  • قیمت بسیار پایین آن نیز باعث شده تا سرمایه گذاری بر روی این رمز ارز قابل توجه و مساعد باشد.

ارزش بازار STEEM در شرایط کنونی ۱۰۵ میلیون دلار است. اما انتظار می روند که این رمز ارز به ارزش بازار به مراتب بیشتری نیز برسد. البته رمز ارزهایی مانند استیم به شدت به نوع پشتیبانی و شرایط تیم توسعه دهنده بستگی دارد. اگر تیم توسعه دهنده در ارائه کاربردها و اهداف تعیین شده به خوبی عمل کند، امکان رشد های انفجاری را نیز باید برای استیم محتمل بدانیم. در غیر این صورت این رمز ارز نیز به یک ارز دیجیتال معمولی تبدیل خواهد شد.

ارز دیجیتال OXT

رتبه در کوین مارکت کپ تعداد سکه ها مارکت کپ کاربردها
۲۹۴ ۶۹۰ میلیون ۸۵ میلیون وب ۳
قیمت حجم معاملات نوع وضعیت
۰.۱۲ دلار ۵ میلیون توکن ریسک متوسط

معرفی ارزهای دیجیتال با تعداد سکه های کم را با بررسی شرایط ارز دیجیتال OXT ادامه می دهیم. این رمز ارز را نیز باید در لیست ارزهای دیجیتال با تعداد محدود قرار دهیم. تعداد سکه های در گردش آن ۶۹۰ میلیون توکن است. البته به نسبت رمز ارزهای قبلی این ارز دیجیتال تعداد سکه های بیشتری دارد. اما با این حال همچنان تعداد سکه های آن چندان بالا نیست. ارز دیجیتال OXT شرایط مناسبی دارد. این رمز ارز با وجود قرار گرفته در رتبه ۲۹۴ به حجم معاملات ۵ میلیون دلاری رسیده و کاربرد قابل توجهی هم در حوزه وب ۳ دارد. ارکید قبلا در رتبه های به مراتب بهتری نیز قرار داشت و بار دیگر می توانیم آن را در شرایط گذشته شاهد باشیم.

ارزهای دیجیتال با تعداد محدود

میلیاردر شدن با ارزهای دیجیتال با تعداد محدود

میلیاردر شدن با ارزهای دیجیتال با تعداد محدود اتفاقی است که البته با برنامه‌ریزی و داشتن دانش تحلیلی دور از دسترس نیست و شما می‌توانید با یک برنامه‌ریزی درست و سرمایه گذاری حرفه‌ای به دنبال رسیدن به سودهای بسیار بالا در بازار ارز دیجیتال باشید. البته میلیاردر شدن با ارز دیجیتال هدفی است که ممکن است همه ما به دنبال آن باشیم اما رسیدن به این هدف امکان‌پذیر نخواهد بود جز با یک سرمایه گذاری متناسب با آن. به این معنا که شما نمی‌توانید به صرف خریدن یک ارز دیجیتال که پتانسیل سودآوری قابل توجهی دارد برای میلیاردر شدن امیدوار بمانید.

وقتی صحبت از میلیاردر شدن با ارزهای دیجیتال با تعداد محدود می‌شود عملاً یک موضوع بسیار مهم مورد توجه سرمایه‌گذار قرار گرفته و آن هم شانس خرید رمز ارزهایی است که عرضه آنها بسیار محدود است و همین عرضه کم پتانسیل بالا رفتن تقاضا برای آنها را افزایش می‌دهد. این یک اصل بسیار مهم و کاملاً واضح اقتصادی است و اگر شما کالایی را بخرید که عرضه آن در بازار بسیار محدود است این فرصت برای شما وجود خواهد داشت تا در صورت بالا رفتن تقاضا آن را با قیمت بسیار بالایی بفروشید. پس عملاً خرید ارزهای دیجیتال با تعداد محدود ایجاد یک شانس برای معامله‌گر است تا از این طریق بتواند امکان رشد دارایی‌های خود را در صورت بالا رفتن تقاضا ایجاد نماید. حالا تنها گزینه‌ای باقیمانده این است که سرمایه‌گذار صبر نماید تا زمان مناسب برای افزایش تقاضا برای خرید رمز ارزهای این چنینی فراهم آید.

بازار ارز دیجیتال در حال حاضر روند صعودی به خود گرفته و بسیاری از تحلیلگران بر این باور هستند که در یکی دو سال آینده این بازار می‌تواند دوباره به شرایط آرمانی برگردد. با این حساب احتمالاً تقاضا برای خرید بسیاری از رمز ارزهای تعریف شده در بازار در یکی دو سال آینده افزایش پیدا خواهد کرد و چه بسا این افزایش تقاضا برای رمز ارزهای با تعداد سکه محدود به مراتب بیشتر از سایر رمز ارزها خواهد بود. برای مثال اگر تنها یک صدم معامله‌گرانی که به دنبال خرید ارز دیجیتال ریپل هستند برای خرید ارز دیجیتال کیک هم اقدام نمایند عملاً کیک به مراتب رشد بیشتری نسبت به ریپل تحربه خواهد کرد زیرا تعداد کیک‌های بسیار کمی در بازار وجود دارد و همین تعداد خریداران کمتر باید رقابت سنگینی برای در اختیار داشتن توکن های کیک داشته باشند.

اتفاقات این چنینی در بازار ارز دیجیتال شانس رسیدن به سودهای بسیار بالا را در صورت انتخاب رمز ارزهایی با تعداد سکه کم افزایش می‌دهد و این فرصت در حال حاضر برای تمام سرمایه‌گذاران در بازار ارز دیجیتال وجود دارد تا با انتخاب و خرید ارزهای دیجیتال با تعداد سکه کم چنین شرایطی را در آینده برای خود ایجاد کنند.

البته نکته بسیار مهمی که باید در این باره به آن اشاره داشته باشیم این است که حالا کدام یک از رمز ارزهای با تعداد سکه کم را خریداری کنیم تا امکان رسیدن به سودهای بسیار بالا برای ما فراهم آید و بتوانیم رشد قابل توجهی را در سبد سرمایه گذاری خود داشته باشیم؟ واقعیت این است که تشخیص و خرید توکن های با تعداد محدود که حتماً در آینده با رشدهای انفجاری روبرو شوند بسیار سخت است و به این راحتی ها نمی‌توان این توکن ها را تشخیص و آنها را در سبد سرمایه گذاری قرار داد. اما به هر حال نکاتی وجود دارد که با تکیه بر آنها شما می‌توانید در سبد سرمایه گذاری خود توکن هایی را داشته باشید که احتمال ایجاد چنین شرایطی برای آنها بیشتر است و یا بهتر از آن سبد سرمایه گذاری برای خود بچینید که احتمال رشد‌های قیمتی بسیار زیاد در آینده برای آن وجود داشته باشد. در این باره نکات زیر می‌تواند شما را به این هدف نزدیک‌تر کند:

حتماً باید سبدی از رمز ارزهای مختلف را در پورتفوی خود داشته باشید. اتکا کردن تنها به یک ارز دیجیتال به هیچ وجه نمی‌تواند شرایط خوبی از این بابت برای شما ایجاد کند و شانس موفقیت شما را کمتر خواهد کرد.

حجم خرید مناسب انتخاب کنید. قرار نیست شما ۱۰۰ ارز دیجیتال با تعداد سکه های کم را انتخاب کرده و از هر یک ۱۰ دلار بخرید تا در نهایت به دنبال میلیاردر شدن با ارزهای دیجیتال با تعداد سکه کم بروید. شما بسته به سرمایه‌ای که در اختیار دارید باید تعداد مشخص و مناسبی از این توکن ها را انتخاب کرده و از هر یک مقدار قابل توجهی را خریداری نمایید تا در صورت رشد قیمتی بتوانید شانس خود را برای رسیدن به سود بالا آزمایش کنید.

رمز ارزهای آینده‌دار بخرید. هرچند تعداد محدود توکن های این چنینی باعث افزایش تقاضا و کاهش عرضه برای آنها خواهد شد اما شما از میان همین توکن ها می‌توانید آنهایی را انتخاب کنید که در پروژه‌ها و پلتفرم‌های بسیار پرکاربرد و معروفی تعریف شده‌اند و در واقع اهداف جذابی دارند.

درباره تیم توسعه دهنده تحقیق کنید. باور کنید یا نه در آینده نه چندان دور یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین ویژگی‌ های یک ارز دیجیتال خوب داشتن یک تیم توسعه دهنده قدرتمند است و اگر چنین شرایطی برای یک توکن به وجود نیاید عملاً نمی‌توانیم آن را گزینه خوبی برای آینده در نظر بگیریم. بنابراین شما باید به دنبال توکن هایی باشید که تیم توسعه دهنده قدرتمندی دارند و دائماً در حال به روز رسانی و بهتر کردن شرایط پلتفرم رمز ارز مورد نظر شما هستند.

سایر روش‌های موازی سرمایه گذاری را نیز بر روی توکن های مورد نظر خود بررسی کنید. استیک ارز دیجیتال یا استخراج رمز ارزها و حتی امکان شرکت در ایردراپ‌ها از جمله درآمدهای موازی هستند که در کنار خرید و هولد کردن توکن های مختلف در اختیار شما قرار می‌گیرند و شما می‌توانید با انتخاب توکن هایی که چنین شرایطی دارند شرایط سرمایه گذاری خود را باز هم بهتر نمایید.

به هر حال برای کسانی که به دنبال میلیاردر شدن با ارزهای دیجیتال با تعداد محدود هستند در نظر گرفتن چنین شرایطی بسیار مهم است و اگر شما تحقیق و بررسی کامل و دقیقی روی این موضوع نداشته باشید عملاً نمی‌توانید به دنبال رسیدن به چنین سودهایی هم باشید. در صورتی که شما تلاش کافی برای انتخاب بهترین توکن ها را نداشته باشید خیلی هم منتظر رسیدن به سودهای بالا نباشید زیرا سرمایه‌های میلیاردی کمتر به صورت شانسی در اختیار سرمایه‌گذاران قرار می‌گیرند.

ارزهای دیجیتال با تعداد محدود

خرید ارزهای دیجیتال با تعداد محدود

نکته بعدی که در این مقاله باید به بررسی آن بپردازیم شرایط خرید ارزهای دیجیتال با تعداد محدود است و لازم است درباره امکان خرید و شرایط خرید این توکن ها نیز راهنمایی‌های لازم را به شما ارائه کنیم. جالب است بدانید که روش‌های مختلفی برای خرید توکن های مختلف وجود دارد و انتخاب روش مناسب برای این خرید بسته به هدف شما از این سرمایه گذاری خواهد داشت و اگر دقت ویژه‌ای به این موضوع داشته باشید امکان رسیدن به سودهای بالاتر برای شما وجود خواهد داشت و همچنین می‌توانید با هزینه‌های کمتر سرمایه گذاری خود را در بازار انجام دهید.

به صورت کلی دو روش جدا برای خرید رمز ارزهای مختلف برای کاربران ایرانی در دسترس است که روش اول استفاده از خدمات صرافی ها و پلتفرم‌های داخلی است و روش دوم هم استفاده از خدمات صرافی های خارجی خواهد بود. البته صرافی های خارجی خود به دو دسته صرافی های متمرکز و صرافی غیرمتمرکز ارز دیجیتال تقسیم می‌شوند و که هر یک شرایط خاص خود را دارند.

در ادامه سعی داریم تا نکات بسیار مهمی درباره شرایط خرید ارزهای دیجیتال با تعداد سکه کم را در اختیار شما قرار دهیم که شما با در نظر گرفتن این نکات می‌توانید فرایند ایده‌آلی را در خرید این توکن ها در پیش بگیرید. دقت داشته باشید که خرید ارز دیجیتال صرفاً پرداخت هزینه‌های بسیار بالا و در اختیار داشتن توکن های مختلف نیست و شما باید در این باره آیتم‌های مختلفی را در نظر بگیرید تا هم امنیت خرید شما برقرار شود و هم اینکه به دنبال کاهش قابل توجه هزینه‌های خرید خود نیز باشید.

ارزهای دیجیتال با تعداد محدود

خرید ارزهای دیجیتال با تعداد محدود در صرافی داخلی

اولین روشی که برای خرید رمز ارزهای با تعداد محدود باید به معرفی آن بپردازیم استفاده از خدمات صرافی ها و پلتفرم‌های داخلی است. در حال حاضر صرافی های داخلی بسیار زیادی در حال ارائه خدمات خرید و فروش توکن های مختلف در ایران هستند و شما با استفاده از خدمات آنها می‌توانید شرایط بسیار خوبی را برای خود ایجاد کنید. اما کدام یک از توکن ها را در صرافی های داخلی بخریم و کدام صرافی داخلی می‌تواند بهترین شرایط خرید این توکن ها را برای ما ایجاد کند؟ در این باره توصیه می‌کنیم که نکات زیر را در نظر بگیرید و از آنها برای این خرید استفاده کنید.

اگر به دنبال خرید و نگهداری توکن های مورد نظر خود برای طولانی مدت هستید صرافی های داخلی می‌توانند گزینه مناسب‌تری نسبت به صرافی های خارجی باشند. زیرا کارمزدها و هزینه‌های خرید ارز دیجیتال در صرافی های داخلی برای کاربران ایرانی کمتر خواهد بود و دیگر نیازی به تبدیل دارایی‌های خود به تتر و انتقال تتر به حساب خود در صرافی خارجی نخواهند داشت. تمام این موارد می‌تواند باعث بالا رفتن هزینه‌های سرمایه گذاری شما در بازار شود.

برای خرید ارزهای دیجیتال با تعداد سکه کم به دنبال استفاده از خدمات پلتفرمی بروید که شناخته شده و معتبر باشد. دقت کنید که گاهی اوقات ممکن است پلتفرمی پیش روی شما قرار بگیرد که با کارمزدهای بسیار کمتر و حتی با جوایز ارزنده امکان خرید این توکن ها را برای شما فراهم آورد. اما اگر نیم نگاهی به سابقه چنین صرافی هایی داشته باشید متوجه خواهید شد که بسیاری از آنها کلاهبرداری بوده و بعد از گذشت مدتی تمام دارایی کاربران را ضبط می‌کنند. همین حالا هم افراد بسیار زیادی در حال تلاش برای برگرداندن دارایی‌های خود در بازار هستند و اگر شما به این نکته توجه نکنید ممکن است شما هم در این دسته قرار بگیرید.

در میان صرافی های معتبر و شناخته شده به دنبال استفاده از خدمات گزینه‌ای بروید که حجم معاملات بالایی داشته باشد و تعداد کاربران بیشتری در پلتفرم آن در حال خرید و فروش باشند. این مهم باعث می‌شود تا اولاً اولاً قیمت توکن مورد نظر به قیمت آن در بازار جهانی نزدیک‌تر باشد و از این گذشته شما بتوانید در لحظه با حجم بسیار بالا توکن های مورد نظر خود را خریداری کنید. کم بودن تعداد کاربران و کم بودن حجم معاملات باعث می‌شود تا شما خیال راحتی در زمان خرید و فروش نداشته باشید و این موضوع می‌تواند تبدیل به یک چالش بسیار بزرگ برای معاملات شما شود.

ارزهای دیجیتال با تعداد محدود

خرید ارزهای دیجیتال با تعداد محدود در صرافی خارجی

نکات مهمی که برای خرید ارزهای دیجیتال با تعداد سکه کم در صرافی های داخلی به آنها نیاز دارید را با شما در میان گذاشتیم که شما می‌توانید از آنها برای این منظور استفاده کنید.  اما همانطور که اشاره کردیم امکان استفاده از خدمات صرافی های خارجی برای کاربران ایرانی نیز وجود دارد و شما می‌توانید از طریق پلتفرم‌های خارجی نیز برای خرید ارزهای دیجیتال با تعداد محدود اقدام کنید. البته در این باره نیز لازم است تا نکات بسیار مهمی را در نظر بگیرید تا شانس موفقیت شما افزایش پیدا کند و عملاً سرمایه‌های خود را در چالش‌های بسیار بزرگ قرار ندهید. برای این منظور هم می‌توانیم نکات زیر را در دستور کار خود قرار دهید.

در قدم اول شما باید به بررسی شرایط ارائه خدمات توسط این صرافی ها به کاربران ایرانی بپردازید تا مبادا در لیست تحریم‌ها قرار گرفته باشید و سرمایه شما بعد از وارد کردن توکن ها و دارایی‌ها ضبط شود. این نکته اهمیت بسیار زیادی در بالاتر بردن امنیت سرمایه گذاری شما در صرافی های خارجی دارد و اگر به آن دقت نکنید نمی‌توانید شرایط خوبی از این بابت برای خود ایجاد نمایید. البته ممکن است در سایت‌ها و منابع مختلف ‌های دور زدن این تحریم‌ها را نیز مشاهده کنید که به هیچ وجه توصیه به استفاده از آنها را نداریم و در پیش گرفتن چنین روش‌هایی ممکن است شرایط بسیار بدی را در نهایت برای شما ایجاد کند.

با در نظر گرفتن نکته قبلی حالا شما تنها می‌توانید از خدمات صرافی هایی استفاده کنید که مشکلی با کاربران ایرانی ندارند. حالا باید بررسی کنید که توکن یا توکن های مورد نظر شما در لیست صرافی مورد نظر قرار گرفته باشند و امکان خرید آنها برای شما وجود داشته باشد.

دقت به کارمزد معاملات یکی دیگر از نکات بسیار مهمی است که در استفاده از خدمات صرافی های خارجی باید به آن دقت کنید. شاید اگر کاربران ایرانی به راحتی می‌توانستند از خدمات صرافی های معتبر و شناخته شده خارجی استفاده کنند خیلی در این باره محدودیتی قائل نمی‌شدیم اما با توجه به اینکه معمولاً صرافی های ناشناخته کارمزدهای بسیار بالایی را برای معاملات کاربران خود در نظر می‌گیرند از این رو عدم دقت به این موضوع می‌تواند باعث بالا رفتن قابل توجه هزینه‌های شما شود.

اگر به دنبال نوسان گیری و انجام معاملات در بازه‌های زمانی کوتاه مدت در بازار هستید استفاده از خدمات صرافی های خارجی می‌تواند شرایط بهتری را برای شما ایجاد کند. با توجه به حجم بسیار بالای معاملات در صرافی های خارجی و تعداد کاربران بیشتر عملاً فرایند خرید و فروش شما در این صرافی ها سریع‌تر و راحت‌تر خواهد بود.

ارزهای دیجیتال با تعداد محدود

ارزهای دیجیتال با تعداد سکه کم جدید

با توجه به اینکه مقالات ما در سایت کانال بورس دائماً در حال به روز رسانی هستند و ما همیشه سعی می‌کنیم تا مطالب جدیدتر را نیز به مقالات خودمان اضافه کنیم تا کاربران بتوانند به اطلاعات آپدیت و به روز دسترسی داشته باشند از این رو در این بخش از مقاله قرار است توکن هایی را به شما معرفی کنیم که در لیست ارزهای دیجیتال با تعداد سکه کم قرار می‌گیرند اما به تازگی وارد بازار شده و قبلاً آنها را در مقاله معرفی نکردیم.

ارز دیجیتال کامپوند COMP

یکی دیگر از رمز ارزهایی که می‌تواند در لیست رمز ارزهای با تعداد سکه کم قرار بگیرد ارز دیجیتال کامپوند است که معرف حضور بسیاری از کاربران و سرمایه‌گذاران است و در طول سال‌های گذشته با رشد‌های قیمتی قابل توجهی روبرو شده است. این ارز دیجیتال تنها ۱۰ میلیون توکن در بازار دارد و همین موضوع باعث شده تا شاهد کاهش قابل توجه عرضه آن در بازار و در نتیجه باعث افزایش تقاضا برای آن باشیم.

حتی در صورتی که تقاضا برای کامپوند در همین وضعیت هم باقی بماند احتمال رسیدن آن به قیمت‌های بسیار بالاتر نسبت به شرایط کنونی وجود خواهد داشت. این ارز دیجیتال در حال حاضر در بازار با قیمت‌های حدود ۴۰ دلار در حال معامله است در حالی که سقف قیمتی تاریخی آن به ۹۰۰ دلار هم رسیده است. این موضوع نشان می‌دهد که کامپوند پتانسیل بسیار بالایی برای سرمایه گذاری دارد و انتخاب آن می‌تواند شرایط بسیار ایده‌آلی را برای کاربران در فرایند سرمایه گذاری طولانی مدت رقم بزند.

ارز دیجیتال کامپوند همچنین در پلتفرم دیفای نیز کاربردهای قابل توجهی داشته و به عنوان مزرعه دهی در پروژه‌های دائو نیز می‌توان از آن استفاده کرد که همین موضوع باعث شده تا سرمایه‌گذاران بسیار زیادی برای سرمایه گذاری بر روی آن اقدام نمایند. کامپاند در لیست صرافی های بسیار معتبری از جمله بایننس و کوین بیس و حتی کوکوین و کراکن نیز وجود دارد.

ارز دیجیتال مجیک

یکی دیگر از ارزهای دیجیتالی که می‌توانیم آن را نیز در لیست ارزهای دیجیتال با تعداد سکه کم در نظر بگیریم رمز ارزی به نام مجیک است که به تازگی وارد بازار رمز ارزها شده و در همین مدت زمان کوتاه شرایط خوبی را داشته است. مجیک ارز دیجیتالی است که در حوزه متاورس تعریف شده و البته در صنایعی مانند گیمینگ و وب ۳ و همچنین nftها کاربرد دارد. این ارز دیجیتال به عنوان یک رمز ارز لایه ۲ در پلتفرم اتریوم نیز تعریف شده است و در نظر گرفتن تمام این فاکتورها باعث شده تا شرایط برای آن بسیار ایده آل باشد و سرمایه گذاری بر روی آن مطمئن و با پتانسیل سودآوری قابل توجهی در دسترس کاربران قرار بگیرد.

ارز دیجیتال مجیک در حال حاضر با قیمت کمتر از نیم دلار در بازار در حال معامله است در حالی که سقف تاریخی آن به بیش از ۶ دلار هم رسیده است. تعداد کل توکن های در نظر گرفته شده برای این رمز ارز کمتر از ۳۴۰ میلیون توکن است و همین موضوع می‌تواند در آینده شرایط افزایش تقاضا و کاهش عرضه را برای آن به دنبال داشته باشد.

کسانی که به دنبال خرید ارز دیجیتال مجیک در صرافی های خارجی هستند می‌توانند سراغ صرافی های شناخته شده مانند بایننس یا کوکوین و کوین بیس بروند. همچنین امکان خرید این ارز دیجیتال در صرافی غیرمتمرکز خارجی یونی سوپ و پنکیک سواپ نیز برای علاقمندان به سرمایه گذاری بر روی آن وجود دارد.

ارز دیجیتال سینتتیکس SNX

معرفی ارزهای دیجیتال با تعداد سکه کم جدید را با معرفی یکی دیگر از توکن های تعریف شده در بازار یعنی رمز ارز SNX ادامه می‌دهیم که یکی از توکن هایی است که قابلیت سودآوری قابل توجهی دارد و شما می‌توانید از آن برای ایه‌گذاری در بازی‌های زمانی طولانی مدت نیز استفاده کنید. این توکن در پلتفرم‌های دیفای و دائو کاربرد داشته و به عنوان یک صرافی غیرمتمرکز نیز در حال ارائه خدمات به کاربران خود است.

لیست شدن آن در صرافی های معتبر و شناخته شده نیز باعث شده تا قبلاً با افزایش قیمت قابل توجهی روبرو شود و قیمت‌های نزدیک به ۳۰ دلار را نیز تجربه نماید در حالی که در حال حاضر در حدود ۲ دلار در بازار قیمت می‌خورد. SNX در حداکثر شرایط ممکن به ۳۲۵ میلیون توکن در بازار خواهد رسید که نشان از تعداد محدود سکه های در نظر گرفته شده برای آن است.

جمع بندی

به معرفی بهترین ارزهای دیجیتال با تعداد محدود در بازار پرداختیم و نکات بسیار مهمی برای سرمایه‌ گذاری بر روی آنها را نیز به شما معرفی کردیم. همچنین از های دیجیتال با تعداد سکه هم را به تفکیک پروژه های جذاب تعریف شده در بازار را به شما معرفی کرده ایم که می تواند سیگنال بسیار خوبی برای انتخاب ارز دیجیتال های مناسب برای سرمایه گذاری برای شما باشد. البته لازم به یادآوری است که معرفی این رمز ارزها به این معنا نیست که آنها حتماً دیدار ترین گزینه برای سرمایه گذاری هستند و سایر ارزها را نباید نگاه کنید. بلکه این مهم تنها به این خاطر است که کیفیت سرمایه گذاری شما را افزایش داده باشیم. وگرنه  خود ارزهای دیجیتال معرفی شده در این مقاله نیز بایستی به صورت دقیق مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد و تنها در صورت مساعد بودن تمام شرایط برای خرید آنها اقدام کنید.

ارزهای دیجیتال با تعداد سکه کم

تمام تلاش ما در مجموعه کانون بورس ایجاد ایده آل ترین شرایط برای سرمایه‌ گذاری تحلیلگران ایرانی است تا آنها نیز بتوانند با در اختیار داشتن اطلاعات کاربردی و مفید شرایط بهتری برای سرمایه‌ گذاری خود در بازار ایجاد کرده و به موفقیت های روز افزون برسند. تعریف بهترین دوره  ارز دیجیتال و همچنین ارائه کامل ترین و جذاب ترین مقالات آموزش رایگان ارز دیجیتال قدم هایی است که در این راه برای شما برداشته ایم. بسیار خرسند خواهیم شد اگر نظرات خود را درباره سرمایه‌ گذاری بر روی ارزهای دیجیتال با تعداد محدود در بخش دیدگاه ها با ما در میان بگذارید. این مهم باعث ارتقاء کیفیت سایر مقالات و همچنین اضافه کردن گزینه های مناسب تر به همین مقاله خواهد شد. در صورتی که علاقمند به آموزش ارز دیجیتال هستید نیز می توانید در دوره های آموزشی ما در کانون بورس شرکت کنید. این دوره ها هم به صورت حضوری و هم به صورت آموزش آنلاین ارز دیجیتال برگزار می شود.

ترتیب پیشنهادی مطالعه مقالات این بخش...

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روش‌های پرداخت و ثبت نام

ارزش دوره: ۱8٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

قیمت جشنواره: ۱4/۸۰۰/۰۰۰ تومان

پیش پرداخت: 2٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

روش‌های پرداخت و ثبت نام

ارزش دوره ۱۷٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

قیمت جشنواره: ۱۳/۸۰۰/۰۰۰ تومان

تماس فوری با شما

موضوع تماس با شما: