لوگو کانون بورس

ارز دیجیتال هدرا (HBAR) چیست + مزایا و معایب

ارز دیجیتال هدرا چیست

ارز دیجیتال هدرا چیست و چه کاربرد ها و ویژگی هایی برای پروژه این ارز دیجیتال تعریف شده است؟ سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال هر چند جذابیت‌های خاص خود را دارد اما در صورت عدم دقت به شرایط سرمایه گذاری ممکن است با چالش‌های بسیار زیادی روبرو شود. به‌عنوان‌مثال ارز دیجیتال ترا یکی از رمز ارزهایی است که با وجود محبوبیت قابل توجه به صورت کامل از بین رفته و در حال حاضر به عنوان یک پروژه اسکم از آن یاد می شود. اگر شما در زمان سرمایه گذاری و خرید ارز دیجیتال دقت کافی روی شرایط و ویژگی های رمز ارز مورد نظر خود نداشته و روی انواع ارز دیجیتال با کاربردهای مهم سرمایه گذاری نکنید ممکن است با چنین چالش هایی روبرو شوید. به همین دلیل لازم است تا قبل از خرید هر ارز دیجیتالی اطلاعات کافی درباره شرایط و پروژه ی آن به دست آورید. در این مقاله در کنار شما هستیم تا تمام شرایط و جزئیات لازم برای سرمایه گذاری و خرید هدرا را با هم مرور کنیم.

شناخت ویژگی ها و کاربرد های یک ارز دیجیتال از دو جهت اهمیت دارد. در وهله اول شما با شناخت این کاربرد ها به این مهم دست پیدا می‌کنید که امکان انتخاب بهترین رمز ارزها را برای خرید خواهید داشت و در وهله دوم نیز شما با توجه به صنایع پیشرو در جهان می توانید رمز ارزهایی را انتخاب کنید که از نظر پتانسیل سود دهی در بهترین شرایط ممکن قرار بگیرند. ارز دیجیتال هدرا نیز از آن دسته از رمز ارز هایی است که در سال‌های اخیر با جذابیت های بسیار زیادی همراه شده و کاربران زیادی به آینده این رمز ارز امیدوار هستند. البته همانطور که می دانید سرمایه گذاری و خرید یک ارز دیجیتال تنها بر اساس شایعات و اخبار موجود در سایت های مختلف به هیچ وجه نمی تواند یک سرمایه گذاری مناسب و ایده آل باشد و لازم است تا شما اطلاعات کامل و کافی درباره تمام رمز ارزهای در نظر گرفته شده را کسب کنید. با توجه به این موضوع در این مقاله در کنار شما هستیم تا تمام جزئیات لازم برای سرمایه گذاری و خرید ارز دیجیتال هدرا را مرور نماییم.


ارز دیجیتال هدرا چیست


ارز دیجیتال هدرا چیست

قبل از هر چیزی باید بدانید که از دیجیتال هدرا چیست و چگونه کار می کند. ارز دیجیتال هدرا هش گراف (Hedera Hashgraph) یک رمز ارز مبتنی بر شبکه باک چین است. برای این ارز دیجیتال شبکه بلاک چین اختصاصی توسعه یافته و به همین دلیل از جمله کوین های بازار ارز دیجیتال محسوب می شود. اگر می دانید که فرق کوین و توکن چیست تا حدی با ویژگی های ساختاری این رمز ارز نیز آشنا هستید. از این رو درک شما نسبت به این رمز ارز نیز بهتر خواهد شد.

داشتن یک شبکه بلاک چین اختصاصی نیاز به بررسی ها و ایده های مختلف دارد. نیاز است تا یک تیم حرفه ای و کاردان بر روی یک پروژه متمرکز شده و در نهایت برای راه اندازی و اجرای آن دست به کار شود. داشتن اهداف خاص و توسعه برای رسیدن به کاربردهای خاص را می توان از جمله ویژگی های اصلی برای چنین رمز ارزی دانست که هدرا نیز دقیقا همین شرایط را دارا است. شبکه بلاک چین این ارز دیجیتال بستری غیرمتمرکز برای اجرای کاربردهای مختلف رایج در بازار است.

شبکه بلاک چین ارز دیجیتال هدرا مانند یک دفتر توزیع کل عمل می کند. به این معنی که تمام تراکنش ها در داخل این شبکه به ثبت رسیده و برای اجرای هر کدام از اهداف و کاربردهای آن نیز از مکانیزم اجماع استفاده می شود. مکانیزم اجماع به این معنی است که هر یک از اعضای شبکه می توانند در کارکردهای مختلف و عملکردهای مختلف شبکه اظهار نظر نمایند و در نهایت اظهار نظر جمیع مورد قبول قرار خواهد گرفت. برای این منظور روش های مختلف و مکانیزم های متفاوتی در شبکه های بلاک چین به کار گرفته می شود که هدرا نیز شرایط خاص خود ر دارد.

مکانیزم بسیار خاص هش گراف به عنوان مکانیزم اصلی شبکه بلاک چین ایم ارز دیجیتال در نظر گرفته شده و کاربران و اعضا می توانند از طریق این مکانیزم برای شرکت در اونت های مختلف درون شبکه اقدام کنند. البته برخلاف بسیاری از رمز ارزها که فرایند اداره پلتفرم با فرایند اجماع در بستر یکسانی قرار دارد، در بلاک چین هدرا این دو با استفاده از یک پروتکل بسیار خلاقانه موسوم به gossip از هم جدا می شوند.

ایده اصلی پلتفرم هدرا هش گراف بر اساس مکانیزم و ایده اولیه ویزا کارت در آمریکا توسعه پیدا کرده است. در داخل شبکه این رمز ارز عملیات غیرمتمرکز سازی با الگوریتم های خاصی انجام می پذیرد. با استفاده از این الگوریتم ها اعضای شبکه تنها می توانند در جهت تقویت شبکه فعالیت نمایند و هیچ شخصی قادر به ارجای اوامر شخصی خود نخواهد بود مگر اینکه نفع کل شبکه در آن در نظر گرفته شده باشد.

شبکه بلاک چین هدرا در حقیقت در گروه نسل سوم بلاک چین ها تعریف شده و بعد از بیت کوین و اتریوم کاربردهای خاصی را در اختیار کاربران قرار می دهد. هر کدام از ویژگی ها و کاربردهایی که در شبکه های بلاک چین امروزی شاهد آنها هستیم، به مرور و با پیشرفت های حاصل در آنها اضافه شده است. از همان ابتدا بیت کوین اولین ویژگی ها را وارد کرد و کم کم سایر شبکه ها مزیت ها و ویژگی های جدیدی را به وجود آوردند.

البته شایان ذکر است که در طول سال های گذشته شبکه هدرا روز به روز در حال توسعه و پیشرفت است. در واقع هر چند وقت یک بار آپدیت های جدیدی در شبکه این رمز ارز به وجود می آید و هر بار شاهد اضافه شدن ویژگی های خاصی به آن هستیم. همین  و تداوم شبکه باعث شده تا تعداد علاقمندان و سرمایه گذاران آن بیشتر شود.

سرمایه گذاران پروژه هدرا هش گراف


ارز دیجیتال هدرا چیست

یکی از نکات بسیار مهمی که باید درباره تمام رمز ارزها بدانید، سرمایه گذارن اصلی آن است. شاید در نگاه اول این موضوع اهمیت زیادی نداشته باشد اما موضوع وقتی جذاب می شود که بدانید هر شرکتی در هر پروژه ای سرمایه گذاری نمی کند. به نظر شما آیا یک شرکت بسیار معتبر و معروف که مدیریت سرمایه فوق العاده قدرتمندی داشته و از افراد سرمایه گذار حرفه ای استفاده می نماید، سرمایه های خود را روی هر پروژه ای و هر ارز دیجیتالی قرار می دهد؟

بنابراین اولین و شاید هم مهم ترین مزیت اطلاع از سرمایه گذاران یک ارز دیجیتال برای معامله گران خرد امکان انتخاب پروژه های ایده آل برای سرمایه گذاری است. اگر شما به این موضوع دقت نکنید، ممکن است حتی از بخش قابل توجهی از سودهای بازار عقب نمانید و آلت کوین های مناسبی را نیز برای سرمایه گذاری انتخاب نکنید.

ارز دیجیتال هدرا سرمایه گذاران بسیار زیادی دارد. وقتی نام این سرمایه گذاران را مرور می کنیم، گویا اهمیت این رمز ارز برای ما چندین برابر می شود. گوگل یکی از بزرگترین عناوینی است که در لیست سرمایه گذاران پروژه هش گراف قرار می گیرد. این شرکت بزرگ نرم افزاری از همان ابتدا فعالیت خود را در کار تیم توسعه این رمز ارز آغاز کرده و از جمله اصلی ترین نهنگ های ارز دیجیتال هدرا نیز محسوب می گردد.

IBM شرکت بزرگ آمریکایی دیگری است که در لیست سرمایه گذاران هدرا قرار گرفته است. این شرکت نیز بسیار معروف بوده و سرمایه بسیار زیادی در اختیار دارد. از این رو قرار گرفتن آن در لیست سرمایه گذاران هش گراف می تواند نشان از وجود یک پروژه بسیار عالی باشد.

همچنین باید به دویچه بانک نیز اشاره داشته باشیم که از همان ابتدا در پروژه هدرا سرمایه گذاری کرده است. این بانک بزرگ نیز از جمله نهنگ های اصلی هدرا محسوب می شود. البته روند سرمایه گذاری این بانک ها و شرکت ها با نهنگ ارز دیجیتال متفاوت است و آنها در جهت سرمایه گذاری کوتاه مدت و به قصد بردن سود در کوتاه مدت وارد بازار این رمز ارز نشده اند. بلکه به دنبال توسعه این پلتفرم و استفاده از آن برای مزیت های مختلف در آینده هستند.

امنیت شبکه هدرا هش گراف


برای بررسی امنیت شبکه هدرا لازم است تا مکانیزم های در نظر گرفته برای امنیت شبکه این رمز ارز را بررسی کنیم. با توجه به اینکه شبکه بلاک چین هدرا از نظر ساختاری کاملا منحصر به فرد است، از این رو امنیت آن را نیز نیم توان با سایر بلاک چین ها یکی دانست. این شبکه امکان اجرای بیش از ۱۰ هزار تراکنش را در هر ثانیه به کاربران می دهد که نشان از مقیاس پذیری بالای آن دارد. امنیت این تراکنش ها با استفاده از الگوریتم های مختلفی انجام می پذیرد. پروتکل gossip about gossip protocol الگوریتم مورد استفاده برای رای گیری مجازی در شبکه این رمز ارز است که مانع از هر گونه اختلال در فرایند رای گیری و یا تقلب در آن می شود. در واقع این بخش از امنیت شبکه کاملاً تامین شده و هیچ کدام از اعضا نمی توانند دست کاری رد داخل محتویات شبکه برخلاف نظر جمع داشته باشند.

از طرف دیگر فناوری دفتر توزیع کل یعنی DLT نیز مکانیزم دیگری است که امنیت شبکه هدرا را به عهده دارد. این فناوری نیز یکی از پیشرفته ترین فناوری ها در شبکه بلاک چین ها محسوب می شود و از این رو امنیت بالایی را برای شبکه هدرا می توانیم متصور بدانیم. همچنین الگوریتم ABFT الگوریتم دیگری است که برای بالا بردن امنیت شبکه هش گراف پیاده سازی شده است.

در مجموع می توان امنیت بسیار بالایی را برای شبکه هش گراف در نظر گرفت. هک کردن تراکنش ها و تغییر در داده های موجود در دفتر کل در شبکه این رمز ارز عملا غیر ممکن است و تا زمانی که تمام اعضا موافقت نکنند چنین چیزی اتفاق نخواهد افتاد.

توکن بومی شبکه هدرا هش گراف


در چند بند قبلی سعی کردیم تا ماهیت شبکه هدرا هش گراف را به صورت کامل برای شما تشریح کنیم. خلاصه ای از این بخش به زبان ساده قدرت شبکه این رمز ارز را نشان می دهد.

ارز دیجیتال هدرا هش گراف دارای یک بلاک چین اختصاصی پیشرفته و کاملا خاص است که امنیت بالا و سرعت قابل توجهی را برای آن ایجاد کرده است.

تمام این نکات و موارد نشان می دهند که پلتفرم هدرا یک پلتفرم بسیار عالی است. اما نقش توکن بومی این شبکه یعنی ارز هدرا (HBAR) در آن چیست؟ ارز دیجیتال هدرا در واقع توکن بومی شبکه هش گراف محسوب می شود که نقش های مختلفی را در پلتفرم آن ایفا می نماید. مانند تمام توکن های بومی در پلتفرم های بازار ارز دیجیتال این توکن نیز در نقش توکنی برای پرداخت های درون برنامه ای وارد می شود. تمام تراکنش های انجام گرفته در درون شبکه نیاز به پرداخت کارمزد دارند. این کارمزدها با استفاده از این توکن پرداخت می شود.


تاریخچه ارز دیجیتال هدرا چیست


آینده هدرا هش گراف

در حال حاضر افراد زیادی و یک تیم کامل بر روی پلتفرم هدرا فعالیت می نمایند که شرایط خوبی را از نظر توسعه و پشتیبانی برای آن فراهم کرده اند. اما اگر بخواهیم توسعه دهنده اصلی این ارز دیجیتال را معرفی کنیم بایستی به دو بنیانگذار اصلی به نام های آقای لیمون برد (Leemon Baird) و مانس هارمون (Mance Harmon) اشاره داشته باشیم. آقای دکتر لیمون به عنوان ایده پرداز اصلی شبکه ارز دیجیتال هدرا هش گراف قبل از وارد شدن به پروژه ارز دیجیتال رزومه فوق العاده قدرتمند ای در مباحث علوم کامپیوتر و امنیت داشته و به عنوان یک فرد آگاه وارد پروژه این ارز دیجیتال شده است.

همچنین در کنار آقای لیمو آقای هارمون به عنوان مدیر عامل اصلی شرکت هدرا نیز تجربه بالایی در پروژه های نرم افزاری و کامپیوتری داشته و قبل از ورود به شبکه این ارز دیجیتال توانمندی‌های خود را ثابت کرده است.

وجود این تیم توسعه دهنده قدرتمند و آگاه نشان از این دارد که ایده پردازی اصلی شبکه هدرا کاملاً بر اساس شرایط مبتنی بر نیازهای کاربران در بازار ارز دیجیتال رخ داده و پروژه این ارز دیجیتال به صورت کاملا هدفمند توسعه پیدا کرده است.

تیم توسعه دهنده ارز دیجیتال بعد از چندین ماه تحقیق و توسعه در نهایت در سال ۲۰۱۸ اقدام به رونمایی از شبکه هدرا هش گراف کرد و در این سال بود که شاهد ورود این رمز ارز به بازار بودیم. این ارز دیجیتال هرچند در سال‌های اولیه ورود خود به بازار شرایط خوبی نداشتم اما کمکم شاهده رونق گرفتن آن در بازار بودیم. در ادامه با بررسی و آنالیز تاریخچه قیمت ارز دیجیتال هدرا شرایط آن را بیشتر از گذشته برای شما تشریح خواهیم کرد.


تاریخچه قیمت ارز دیجیتال هدرا چیست


آینده هدرا هش گراف

یکی از مسائل بسیار مهمی که درباره ارز دیجیتال هدرا اهمیت پیدا می کند و لازم است تا شناخت کافی نسبت به آن داشته باشید تاریخچه قیمت این رمز ارز است. وقتی صحبت از تاریخچه قیمت یک ارز دیجیتال میشود نکات و موارد بسیار زیادی را می توان از آن استخراج کرد. به عنوان مثال شما می توانید درک کنید که ارز دیجیتال مورد نظر شما در طول تاریخ چه خود چه میزان سود دهی را برای معامله گران و سرمایه گذاران به دنبال داشته و روند آن با روند ارز دیجیتال بیت کوین تا چه حد هم بستگی داشته است.

ارز دیجیتال هدرا هش گراف برای اولین بار با قیمت حدود ۹ سنت وارد بازار ارز دیجیتال شده و در همان ابتدای ورود یک روند نزولی را آغاز و قیمت آن تا حدود سه سنت کاهش پیدا کرده است. شروع قیمت گذاری این ارز دیجیتال در بازار به اواخر سال ۲۰۱۹ بر می گردد و همین روند قیمتی نوسان در یک محدوده محدود تا اوایل سال ۲۰۲۱ ادامه پیدا کرده است.

از اواخر سال ۲۰۱۹ تا اوایل سال ۲۰۲۱ حداکثر قیمت هدرا در بازار همان حدود ۹ سنتی بوده است که در شروع ورود به بازار تجربه کرده و در کمترین مقدار خود نیز به حدود یک سنت رسیده است. از اوایل سال ۲۰۲۱ همزمان با شروع روندهای صعودی در بازار ارز دیجیتال رمز ارز نیز یک روند صعودی را در پیش گرفته و قیمت آن کم کم با افزایش همراه شده است.

اولین رالی صعودی قیمت این ارز دیجیتال در همان سه ماهه اول سال ۲۰۲۱ به حدود ۰.۴ دلار رسیده است. در همین رالی صعودی سرمایه سرمایه گذاران این ارز دیجیتال حدود ۱۴ برابر شده و کسانی که در دو سال قبل از این تاریخ سرمایه گذاری خود را بر روی هدرا ادامه داده بودند بالاخره توانستند به سود خوبی برسند.

بعد از رسیدن به این قیمت دوباره یک رالی نزولی در نمودار قیمت هدرا آغاز شده و شاهد افت قابل توجهی در قیمت آن تا حوالی ۰.۲ دلار بودیم. درنهایت ارز دیجیتال هدرا هش گراف موفق شده تا در اواسط سال ۲۰۲۱ ساخت قیمتی خود را برابر با نیم دلار بزند. از آن زمان تا کنون هدرا هرگز نتوانسته به این سقف قیمتی برسد و روند نزولی بسیار شدیدی را همراه با سایر آلت کوین های موجود در بازار آغاز کرده است.

قیمت این ارز دیجیتال در زمان نگارش این مقاله در حدود چهار سنت است و این موضوع نشان از این دارد که قیمت دوباره به همان روزهای اولیه ورود به بازار ارز دیجیتال برگشته و انتظار می‌رود که دوباره بعد از آغاز روند های صعودی در بازار ارز دیجیتال شاهد افزایش قیمت قابل توجه این رمز ارز باشیم.

تعداد توکن های ارز دیجیتال هدرا در بازار چقدر است؟


یکی از مهمترین عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت رمز ارزها در بازار تعداد توکن های در نظر گرفته شده برای آنها است. به صورت کلی هر چقدر تعداد توکن های ارز دیجیتال بیشتر شود قیمت آن می تواند با عدد بزرگتری همراه گردد. البته این موضوع به این معنا نیست که امکان رشد قابل توجه قیمتی برای رمز ارز مورد نظر وجود نخواهد داشت بلکه رشد های قیمتی آن در اعداد کوچکی خواهد بود.

معمولا رمز ارزهایی که تعداد توکن های در گردش آنها به چندین میلیارد می رسد دارای قیمت های زیر یک دلار هستند و افزایش قیمت آنها به بالای یک دلار می تواند یک جهش بسیار بزرگ برای قیمت آنها باشد. اما نکته بسیار مهم اینجاست که رمز ارزهایی که تعداد توکن های بسیار زیادی برای آنها در نظر گرفته شده معمولاً حرکت های کندتری دارند.

تم توسعه دهنده ارز دیجیتال هدرا برای این رمز ارز تعداد ۵۰ میلیارد توکن در نظر گرفته که در حال حاضر حدود نصف این مقدار در بازار در حال گردش است. این مقدار توکن هر چند بسیار زیاد به نظر می‌رسد اما تیم توسعه دهنده ارز دیجیتال برای رسیدن به اهداف خاصی این تعداد توکن را برای آن در نظر گرفته و کاربرد هایی که برای پلتفرم این ارز دیجیتال نهاد شده است با این تعداد توکن قابل دسترسی هستند.

چه چیزی ارز دیجیتال هدرا را منحصر به فرد می کند؟


مزیت ها و ویژگی های بسیار زیادی را می توان برای پلتفرم ارز دیجیتال هدرا برشمرد که نشان از اهمیت بسیار بالا و جذابیت های بالای شبکه این ارز دیجیتال دارند. در واقع با توجه به اینکه هدرا به صورت کاملا هدفمند و هوشمندانه طراحی و توسعه پیدا کرده بنابراین داشتن ویژگی ها و مزیت های قابل توجه نیز در شبکه آن چندان دور از انتظار نیست. اما سه ویژگی اصلی و مهم را می توان برای پلتفرم این ارز دیجیتال معرفی کرد که شرایط آن را نسبت به سایر پروژه های مشابه و رقیب منحصر به فرد می سازد.

شبکه هدرا سرعت فوق العاده قابل توجهی دارد و امکان اجرای صدها هزار تراکنش در کمتر از یک ثانیه در شبکه رمز ارز وجود دارد. همچنین امکان اجرای بیش از یک میلیون امضا آن هم تنها در یک ثانیه در شبکه هدرا قابل انجام است که این موارد نشان از سرعت بسیار بالای شبکه آن دارند.

ویژگی دوم که درباره پلتفرم هدرا هش گراف باید به آن اشاره داشته باشیم امنیت بسیار بالای شبکه این ارز دیجیتال است. پلتفرم هدرا با سیستم تحمل خطای بیزانس امنیت فوق العاده خوبی را برای شبکه خود به وجود آورده است که یک مزیت بزرگ برای آن محسوب می شود.

برخورداری از یک سیستم عادلانه به دلیل وجود الگوریتم های حرفه ای و پیشرفته از دیگر ویژگی‌هایی است که شبکه هدرا هش گراف را منحصر به فرد کرده است.

شاید اگر رزومه تیم توسعه دهنده ارز دیجیتال را با هم مرور نمی کردیم وجود این مزیت ها و شرایطی در شبکه آن کمی عجیب به نظر می رسید اما با توجه به حضور افراد با رزومه قوی چنین ویژگی های در شبکه آن کاملا منطقی به نظر می رسد.


نحوه خرید ارز دیجیتال هدرا در ایران


قیمت هدرا

سوالی که ممکن ذهن شما را به خود درگیر کرده باشد این است که چگونه می توانیم برای خرید هدرا اقدام کنیم؟ در مقوله آموزش خرید ارز دیجیتال سعی کردیم تا سیر تا پیاز روش ها و راه حل های خرید رمز ارز های مختلف را برای شما تشریح کنیم که با استفاده از این مقاله می توانید در بالاترین سطح اطمینان و بدون هیچگونه خطری برای خرید رمز ارز های مورد علاقه خود برای سرمایه گذاری اقدام کنید. اما برای اینکه نکات و روش های سرمایه گذاری بر روی ارز دیجیتال هدرا را برای شما کامل کرده باشیم لازم است تا روش های خرید این رمز ارز در ایران برای کاربران ایرانی را نیز تشریح کنیم.

دقت داشته باشید که در حال حاضر هر چند فرایند خرید ارز دیجیتال چندان پیچیده نیست اما عدم دقت در برخی از نکات و چالشها ممکن است خطرات زیادی را برای شما به دنبال داشته باشد و سرمایه شما بدون هیچ گونه سودی به صورت کامل از بین برود. بارها و بارها پیش آمده که برخی از کاربران تنها به دلیل وارد کردن یک آدرس اشتباهی و حتی یک خط فاصله در زمان تایپ کردن آدرس کیف پول ها سرمایه خود را به باد داده و دیگر راه حلی برای برگشت این سرمایه ها نیز وجود ندارد.

به همین دلیل نکات مربوط به خرید ارز دیجیتال هدرا اهمیت بسیار زیادی دارد و لازم است تا شما حتماً این نکات را در ذهن داشته باشید و طبق اصول و شرایط بیان شده اقدام کنید. اگر در زمان خرید این ارز دیجیتال بین نکات بسیار ریز و بی اهمیت دقت نکنید ممکن است چالش هایی در فرایند خرید برای شما پیش بیاید و همانطور که می دانید به دلیل نداشتن تمرکز و عدم نظارت های سازمان های مختلف بر روی بازار ارز دیجیتال دیگر امکان بازگرداندن این سرمایه ها وجود ندارد.

در ادامه روش های مختلف خرید رمز ارز هدرا را برای کاربران ایرانی تشبیه کرده و در کنار معرفی این روش ها سعی می‌کنیم نکات مهم امنیتی و احتیاطی را نیز با شما در میان بگذاریم. علاوه بر این باید دقت داشته باشید که هر کدام از روش های خرید این ارز دیجیتال در موارد خاصی بایستی مورد استفاده قرار بگیرد و حتماً باید برای کاهش کارمزد ها و هزینه های صرف شده در فرایند سرمایه‌گذاری خود به این موارد نیز دقت داشته باشید.

خرید ارز دیجیتال هدرا در صرافی های داخلی


نمودار هدرا

اولین روشی که برای خرید هدرا پیش روی کاربران ایرانی قرار دارد استفاده از خدمات انواع صرافی داخلی ارز دیجیتال است. البته قبل از اینکه به دنبال استفاده از خدمات صرافی های داخلی باشید ذکر این نکته ضروری است که امکان خرید این ارز دیجیتال از اشخاص و هولدرهای نیز وجود دارد که در شرایط کنونی بسیار خطرناک بوده و به هیچ وجه این روش خرید را به شما توصیه نمی کنیم.

در روش خرید همتا به همتا که شما می بایست پول نقد معادل با قیمت هدرا را به شماره کارت اشخاص دارنده ارز دیجیتال انتقال داده و سپس آدرس کیف پول خود را در اختیار وی قرار دهید تا توکن های این رمز ارز را برای شما انتقال دهد، ممکن است کلاهبرداری های بسیار زیادی رخ داده و عمل شما علاوه بر از دست دادن سرمایه های خود در یک بار روانی بسیار سنگین نیز گرفتار شوید. با توجه به این موضوع توصیه می‌کنیم که این روش خرید را کاملا از ذهن خود بیرون کرده و به هیچ وجه به دنبال استفاده از آن نباشید.

برای خرید هدرا با استفاده از خدمات صرافی های داخلی ابتدا باید در یکی از صرافی های معتبر داخلی حساب کاربری باز کنید. باز کردن حساب کاربری در هر کدام از صرافی های داخلی تنها چند دقیقه به طول خواهد انجامید و شما در کمتر از چند دقیقه می توانید عضو یکی از صرافی های داخلی شوید.

معمولاً بعد از عضویت اولیه و وارد کردن مشخصات اولیه در صرافی های داخلی امکان خرید ارز دیجیتال تا سقف ۵۰۰ هزار تومان در هر روز برای کاربران فراهم می شود که البته مبلغ قابل توجهی نیست. برای بالا بردن سقف خرید روزانه لازم است تا شما مراحل احراز هویت در هر یک از صرافی ها را دنبال کرده و تکمیل کنید. با تکمیل کردن مراحل احراز هویت عملاً میزان خرید رمز ارز های مختلف به صورت نامحدود برای شما به وجود خواهد آمد و از این بابت دیگر چالشی نخواهید داشت.

حالا زمان آن رسیده که پول در نظر گرفته شده برای خرید هدرا وارد حساب صرافی خود نمایید. این مرحله دقیقاً مشابه با یک خرید اینترنتی است و شما چالش زیادی از این بابت نخواهید داشت و تنها بعد از انتخاب شماره کارت و مبلغ مورد نظر می توانی این فرآیند را به صورت اینترنتی و آن هم در کمتر از چند دقیقه به اتمام برسانید.

بعد از واریز کردن پول به حساب خود در صرافی داخلی سه روش خرید پیش روی شما قرار دارد. روش اول که به عنوان خرید آسان معروف شده است مراحل بسیار ساده ای دارد اما کارمزد بالاتر برای شما به دنبال خواهد داشت. در این روش شما تنها کافیست مقدار مورد نظر برای خرید در هدرا در پلتفرم صرافی داخلی وارد نمایید تا خرید شما در کمتر از چند ثانیه انجام پذیرد. در این روش پلتفرم صرافی داخلی این رمز ارز را در بالاترین قیمت در نظر گرفته شده برای فروش از سوی فروشندگان برای شما خرید خواهد کرد که ممکن است چندان روش مناسبی نباشد اما اگر به دنبال هولد و یا خرید سریع این ارز دیجیتال است می تواند گزینه مناسبی باشد.

در روش دوم شما می توانید وارد بازار هدرا به تومان شده و در بازار حرفه ای برای خرید این ارز دیجیتال اقدام کنید. در این روش برخلاف روش قبلی علاوه بر مقدار رمز ارز مورد نظر برای خرید لازم است تا شما قیمت مورد نظر خود را مطابق با تحلیل وارد نمایید تا در صورتی که قیمت مورد نظر شما با قیمت فروشندگان برابر شد خرید شما انجام پذیرد. این روش خرید کمی زمان بر خواهد بود اما برای افراد حرفه‌ای و کسانی که به دنبال خرید هدرا در قیمت های کاملا مشخص هستند می تواند گزینه بهتری باشد.

در آخرین روش خرید هدرا با استفاده از خدمات صرافی داخلی لازم است تا شما ابتدا پول خود را از تومان به تتر تبدیل کنید که برای این منظور بایستی وارد بازار تتر به تومان شده و خرید تتر خود را کامل کنید. سپس بایستی وارد بازار هدرا به‌ تتر شوید و در ازای تترهای در دسترس خود هدرا بخرید. این روش خرید نسبت به روش‌های قبلی کارمزد بیشتری برای شما به دنبال خواهد داشت و شما بایستی هم کارمزد خرید تتر را پرداخت کنید و هم کارمزد خرید هدرا با تتر را پرداخت کنید. این روش بیشتر برای کسانی مناسب است که به صورت حرفه‌ای نمودار هدرا را مورد تجزیه و تحلیل و آنالیز قرار داده و به دنبال نوسان گیری از این ارز دیجیتال در یک بازه زمانی مشخص هستند.

بعد از اتمام مراحل خرید هدرا با استفاده از خدمات صرافی داخلی نوبت به این می‌رسد که شما رمز ارزهای خود را در یک حساب کاملاً ایمیل نگهداری نمایید. به صورت کلی نگهداری از ارزهای دیجیتال در حساب صرافی ها چندانی من نیست و توصیه می‌کنیم که برای این منظور از یکی از انواع کیف پول نرم افزاری و یا سخت افزاری استفاده کنید. نکته بسیار مهم در چنین مواقعی انتقال صحیح توکن ها به حساب کیف پول نرم افزاری و سخت افزاری است.

برای این منظور شما بایستی در حساب خود در صرافی داخلی عملیات برداشت ارز دیجیتال مورد نظر را انجام دهید و در مراحل برداشت به جای آدرس کیف پول مقصد آدرس عمومی کیف پول خود را وارد نمایید. نکته مهم بعدی در این فرآیند انتخاب شبکه انتقال و تناسب میان آدرس کیف پول مقصد با شبکه انتقال است. اگر قرار است از طریق شبکه ترون برای انتقال هدرا اقدام کنید، ختم نباید در زمان وارد کردن آدرس عمومی کیف پول خود در محل مشخص شده به نام کیف پول مقصد آدرسی را مشخص کنید که مربوط به شبکه ترون در کیف پول شما است.

این نکته اهمیت بسیار زیادی برای انتقال کاملا ایمن رمز ارز هدرا از حساب صرافی داخلی به حساب شما در کیف پول نرم افزاری دارد و اگر به آن دقت نکنید ممکن است توکن های خود را به راحتی از دست بدهید.

خرید ارز دیجیتال هدرا در صرافی خارجی


همچنین کاربران ایرانی می‌توانند برای خرید هدرا از خدمات انواع صرافی خارجی ارز دیجیتال نیز استفاده نمایند. در این فرآیند تنها کافی است که شما همان نکات بیان شده در بالا را این بار در حساب خود در یکی از صرافی های خارجی ارز دیجیتال اجرا کنید. تنها تفاوت این روش خرید با روش خرید قبلی این است که شما ابتدا باید یک حساب در یکی از صرافی های داخلی افتتاح کرده و پول خود را در آن به تتر تبدیل نمایید.

حالا این امکان برای شما به وجود می‌آید که به سادگی که تترهای خود را به حساب صرافی خارجی انتقال داده و عملیات خرید را در حساب خود در صرافی خارجی تکمیل کنید. در زمان انتقال تتر از حساب خود در صرافی داخلی به حساب خود در صرافی خارجی حتماً باید به نکاتی که در بالا درباره نحوه انتقال رمز ارز ها اشاره کردیم را در نظر داشته باشید. هم در وارد کردن آدرس کیف پول مقصد و هم در انتخاب شبکه انتقال بایستی دقت کافی داشته باشید تا عملیات انتقال توکن های هدرا شما بدون هیچ گونه خطری انجام پذیرد.

خرید هدرا از طریق خدمات صرافی خارجی ارز دیجیتال بیشتر برای کسانی مناسب است که به دنبال نوسان گیری بسیار کوتاه مدت و یا استفاده از خدمات بازار فیوچرز ارز دیجیتال هستند. دقت داشته باشید که در فرآیند خرید این رمز ارز از طریق صرافی خارجی شما هم بایستی چند بار هزینه خرید ارز دیجیتال را پرداخت کنید و هم چند بار هزینه ی مربوط به نقل و انتقال توکن های خود را در داخل شبکه های مختلف پرداخت نمایید.

با توجه به اینکه این روش خرید حداقل می تواند کارمزد بسیار سنگینی را برای شما به دنبال داشته باشد توصیه به استفاده آن نداریم. همانطور که اشاره کردیم این روش خرید تنها زمانی برای شما ایده آل خواهد بود که بخواهید برای یک نوسان گیری کوتاه مدت چند ساعته و یا چند روزه این ارز دیجیتال را خریداری کرده و با افزایش قیمت آن را بفروشید.

تفاوت اصلی خرید هدرا با استفاده از خدمات صرافی داخلی و صرافی خارجی سرعت خرید این ارز دیجیتال و امکان خرید آن با حجم بسیار بالا در صرافی خارجی است. به دلیل وجود تعداد کاربران بسیار زیاد و حجم معاملات بسیار بالای هدرا در صرافی خارجی این امکان برای شما به وجود می‌آید که بتوانید در کمتر از چند ثانیه حجم بالایی از این ارز دیجیتال را خریداری کرده و یا حتی به فروش برسانید. اتفاقی که با استفاده از خدمات صرافی های داخلی به راحتی قابل انجام نخواهد بود و ممکن است شما نیاز به صرف زمان و صبر زیادی پیدا کنید.


بهترین کیف پول برای نگهداری از ارز دیجیتال هدرا چیست


نمودار هدرا

در معرفی روش های خرید هدرا اشاره کردیم که بعد از اتمام فرآیند خرید برای نگهداری طولانی مدت این ارز دیجیتال بهتر است سراغ یکی از انواع کیف پول های نرم افزاری و سخت افزاری بروید. دلیل اهمیت انتقال توکن ها به کیف پول ارز دیجیتال مشکلات بسیار زیادی است که در طول سالهای اخیر برای صرافی ها به وجود آمده است.

در طول سالهای اخیر چندین صرافی به مرز ورشکستگی رسیده و به صورت کامل از بازار حذف شده اند. بسیاری از کاربران حتی با گذشت بیش از یک دهه هنوز نتوانستند توکن های خود را از صرافی های ورشکسته دریافت کنند.

احتمال هک شدن حساب صرافی ها نسبت به کیف پول های مبتنی بر بلاک چین بسیار زیاد است و این خطر همیشه در حساب صرافی وجود دارد که هکرها توکن های شما را به سرقت ببرند.

بارها و بارها مشاهده شده است که برخی از صرافی های متمرکز به دلیل نداشتن نقدینگی امکان بازپرداخت توکن‌های کاربران را نداشته و رمز ارز های آنها برای ماه های طولانی در حساب صرافی قفل میشود.

به دلیل همین نکات امنیتی لازم است تا شما بعد از خرید هدرا با استفاده از هر کدام از روش های گفته شده در بالا توکن های خود را به یکی از انواع کیف پول های نرم افزاری و سخت افزاری انتقال داده و از کیف پول خود نیز به صورت کاملاً ایمن نگهداری کنید. با توجه به اهمیت این موضوع لازم دانستیم تا بهترین و مهمترین کیف پول های مناسب برای نگهداری از هدرا نیز به شما معرفی نماییم.

از میان کیف پول های مناسب برای نگهداری از ارز دیجیتال هدرا که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم کیف پول های نرم افزاری به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرند و کیف پول های سخت افزاری نیاز به پرداخت هزینه خرید خواهند داشت. دقت داشته باشید که خرید این کیف پول ها ممکن است نیاز به پرداخت هزینه زیادی داشته باشد. از این رو اگر سرمایه اولیه شما کفاف خرید چنین کیف پول هایی را نمی دهد، بهتر است سراغ کیف پول های نرم افزاری بروید. البته شایان ذکر است که امنیت کیف پول های سخت افزاری یا کیف پول سرد بیشتر از انواع کیف پول گرم است.

  • کیف پول نرم افزاری تراست ولت می توانید برای نگهداری از این ارز دیجیتال استفاده کنید.
  • کیف پول نرم افزاری اتمیک ولت نیز گزینه مناسبی برای نگهداری از این ارز دیجیتال است.
  • کیف پول نرم افزاری مث والت یکی دیگر از کیف پول های مناسب برای نگهداری از این ارز دیجیتال است.
  • علاقه مندان به استفاده از انواع کیف پول سخت افزاری برای نگهداری طولانی مدت از ارز دیجیتال در آن نیز می توانند از کیف پول های ترزور و لجر استفاده نمایند.

آیا ارز دیجیتال هدرا گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری بلند مدت است؟


ارز هدرا هش گراف

همانطور که در ابتدای مقاله اشاره کردیم هدف ما از نگارش این مقاله معرفی اطلاعات کاربردی درباره ارز دیجیتال هدرا و در کنار آن بررسی شرایط سرمایه گذاری بر روی نرخ ارز دیجیتال است. وگرنه تکرار مکررات مربوط به این رمز ارز را می توانید در منابع بسیار زیادی در اینترنت پیدا کنید و این اطلاعات چندان نمی تواند برای شما ارزشمند و قابل استفاده در فرآیند سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال باشد.

برای این که بتوانید سرمایه گذاری بر روی یک ارز دیجیتال را انتخاب کنید لازم است تا در قدم اول اطلاعات کاربردی درباره آن را مورد بررسی قرار داده و سپس فرایند آن را در آینده پیش بینی و در نهایت برای خرید آن اقدام کنید. در غیر این صورت مطالعه هزاران مقاله درباره یک ارز دیجیتال به هیچ وجه نمی تواند عاملی برای موفقیت شما در این بازار باشد.

سوال بسیار مهمی که درباره ارز دیجیتال هدرا هش گراف باید پاسخ دهیم این است که آیا این رمز ارز شرایط خوبی برای سرمایه گذاری بلند مدت دارد یا اینکه نمی توان روی آن حساب کرد. برای اینکه یک آلت کوین شرایط مناسب برای سرمایه گذاری بلند مدت را داشته باشد لازم است تا هم امنیت خوبی در شبکه آن برقرار بوده و هم پتانسیل سوددهی خوبی را نیز از روی نمودار آن متصور باشیم.

البته تکمیل کننده این دو اطلاعات برای سرمایه گذاری بلند مدت بر روی یک ارز دیجیتال داشتن اهداف و کاربردهای مناسب و ایده آل برای پلتفرم هم خواهد بود. حالا بیایید تمام این موارد را برای شبکه هدرا هش گراف مورد بررسی و آنالیز قرار دهیم.

درباره اهداف و کاربردهای تعریف شده برای هدرا نکات بسیار مهم و اصلی را در مقاله مورد بررسی و آنالیز قرار دادیم و اکنون شما به خوبی می‌دانید که این ارز دیجیتال از نظر اهداف و کاربرد ها می تواند گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری بلند مدت باشد. در واقع اهداف و کاربرد های در نظر گرفته شده برای ارز دیجیتال به اندازه خوب هستند که در آینده نیز بتوانند آن را یک رمز ارز خوب نگه دارد و مانع از از بین رفتن آن شوند.

نکته بعدی درباره شرایط سرمایه گذاری بلند مدت بر روی ارز دیجیتال هدرا امنیت شبکه آن است که از این نظر این شرایط خوبی را برای آن متصور هستیم. البته اکثر رمز ارزهایی که دارای شبکه بلاکچین اختصاصی هستند معمولا امنیت بالایی دارند و خیلی نمی توان این گزینه را به عنوان یک چالش بزرگ در فرایند سرمایه گذاری بر روی آنها در نظر گرفت. از این گذشته بررسی امنیت شبکه یک ارز دیجیتال بایستی به صورت مداوم و در طول زمان انجام پذیرد و در صورتی که یک شبکه در حال حاضر از نظر امنیت در شرایط ایده آلی باشد به این معنا نیست که در آینده نیز همین شرایط را حفظ خواهد کرد.

در آخر این نکته نیز بایستی پتانسیل سوددهی ارز دیجیتال هدرا را برای شما تشریح کنیم. در بررسی تاریخچه قیمت هدرا اشاره کردیم که این رمز ارز در حال حاضر از سقف قیمتی خود حدود ۱۲۰۰ درصد فاصله دارد و در صورتی که همین امروز بر روی آن سرمایه گذاری کنید در سقف قیمتی تاریخچه خود می تواند سرمایه شما را ۱۲ برابر نماید.

البته اگر بخواهیم این پتانسیل سوددهی را با سایر بازارهای مالی مقایسه کنیم شرایط بسیار ایده آل خواهد بود اما در مقایسه با سایر آلت کوین ها این پتانسیل سوددهی چندان هم بالا نیست و نمی توانیم ارز دیجیتال هدرا را یک رمز ارز با پتانسیل سوددهی خیلی بالا تصور کنیم. در واقع اگر مقایسه میان شرایط آن با شرایط سایر رمز ارزهای موجود در بازار داشته باشیم ارز دیجیتال نمی تواند در اولویت سرمایه گذاری قرار داشته باشد.

آیا ارز دیجیتال هدرا گزینه مناسبی برای نوسان گیری است؟


ارز هدرا هش گراف

در بند قبلی به این نتیجه رسیدیم که هدرا نمی تواند گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری بلند مدت باشد اما برای کسانی که به دنبال یک سرمایه گذاری با ریسک متوسط و پتانسیل سوددهی خوب هستند یک گزینه مناسب خواهد بود و شما می توانید بخشی از سرمایه های خود را بر روی هدرا قرار دهید. حالا سوال بعدی اینجاست که آیا این ارز دیجیتال می تواند گزینه خوبی برای نوسان گیری کوتاه مدت و یا استفاده در بازار فیوچرز ارز دیجیتال باشد یا خیر؟

برای اینکه شرایط یک ارز دیجیتال برای نوسان گیری را مورد بررسی و آنالیز قرار دهیم چند فاکتور بسیار مهم و حیاتی را باید بر روی آن بررسی کنیم. برخلاف سرمایه گذاری بلند مدت که امنیت و کاربردهای در نظر گرفته شده در پلتفرم اصلی اهمیت بسیار زیادی برای انتخاب رمز ارزها برای سرمایه گذاری پیدا می کنند در فرآیند نوسان گیری و یا استفاده در بازار فیوچرز این موضوعات اهمیت خیلی زیادی نخواهد داشت.

برای اینکه یک ارز دیجیتال گزینه مناسبی برای نوسان گیری باشد سه عامل مهم بایستی در شبکه آن مورد بررسی قرار بگیرد. حجم معاملات رمز ارز مورد نظر در هر ۲۴ ساعت شبانه روز، تعداد کاربران فعال در شبکه برای انجام معاملات و البته مقدار نوسانات رمز ارز مورد نظر از جمله فاکتورهایی هستند که حتماً بایستی برای این موضوع مورد بررسی و آنالیز قرار بگیرد. در صورتی هم که ارز دیجیتال مورد نظر در صرافی های معتبر و شناخته شده لیست شده باشد می تواند برای آن یک مزیت بزرگ از بابت نوسان گیری باشد.

ارز دیجیتال هدرا هش گراف در بسیاری از صرافی ها لیست شده و به همین دلیل در حال حاضر تعداد کاربران بسیار زیادی در هر ۲۴ ساعت در حال انجام معامله بر روی آن هستند. حجم معاملات قابل توجهی را نیز برای آن شاهد هستیم که می تواند یک نشانه بسیار خوب برای انتخاب این ارز دیجیتال برای نوسان گیری باشد. اما اگر بخواهیم میزان نوسانات ارز دیجیتال را با سایر آلت کوین های در دسترس مقایسه کنیم نتیجه چندان قابل توجه نخواهد بود و گزینه های بهتری نیز برای نوسان گیری و یا استفاده در بازار فیوچرز ارز دیجیتال در دسترس خواهند بود.

البته نه اینکه شما هرگز از هدرا در نوسان گیری و یا بازار فیوچرز استفاده نکنید بلکه تنها در صورت مشاهده شرایط ایده آل برای خرید و یا فروش می توانید این رمز ارز را نیز در واچ لیست خود داشته باشید. اما برای نوسان گیری و بازار فیوچرز نیز بهترین گزینه نخواهد بود و شما می توانید از گزینه های بهتری استفاده کنید.


آموزش تحلیل و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال هدرا


ارز دیجیتال هدرا چیست

در دو بخش قبلی درباره سرمایه گذاری بلند مدت و نوسان گیری بر روی هدرا نکات مهمی را با شما در میان گذاشتیم و اشاره کردیم که در صورت داشتن یک تحلیل درست و پیش بینی ایده آل می توانید از این ارز دیجیتال برای نوسان گیری استفاده کنید. اما سوال بسیار مهم اینجاست که چگونه می توانیم برای تحلیل و پیش بینی قیمت هدرا اقدام نماییم و بهترین روش برای تحلیل ارز دیجیتال کدام است؟

در حال حاضر تمام تحلیلگران و معامله گران در بازار ارز دیجیتال از دو روش تحلیلی فاندامنتال و تکنیکال برای بررسی شرایط و نمودار قیمت رمز ارزها استفاده می نمایند. هر کدام از این روش های تحلیلی شرایط خاص خود را داشته و می‌تواند مزیت های قابل توجهی را در فرآیند سرمایه گذاری برای شما به دنبال داشته باشند.

توسعه مادر مجموعه کانون بورس آشنایی و پیدا کردن تسلط کافی بر روی هر دو روش تحلیل فاندامنتال و تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال است تا شما از ترکیب این دو روش بتوانید بهترین استراتژی معاملاتی را برای خود داشته باشید. نکته بسیار مهم ما اینجاست که شما ابتدا باید مراحل آموزشی این روشها را پشت سر گذاشته و سپس با استفاده از آنها در بازار کم کم به تسلط کافی و کامل روی نحوه استفاده از آنها برسید. در ادامه توضیح مختصری درباره شرایط تحلیل فاندامنتال و تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال هدرا را برای شما ارائه خواهیم داد.

تحلیل فاندامنتال قیمت هدرا


اولین روش برای تحلیل و پیش بینی قیمت هدرا استفاده از تکنیکهای مختلف تعریف شده در تحلیل فاندامنتال است. در این روش تحلیلی شما می بایست ارز هدرا را بر اساس ویژگی ها و ارزش ذاتی آن در بازار مورد بررسی و آنالیز قرار دهید و سپس با مقایسه قیمت فعلی با ارزش ذاتی برای سرمایه گذاری کردن و یا نکردن بر روی آن تصمیم گیری کنید.

به عنوان مثال تصور کنید که برآورد شما از ارزش ذاتی هدرا در حدود یک دلار است و در حال حاضر این رمز ارز در بازار با قیمت ۴ سنت در حال معامله است. خوب شما به راحتی می توانید نتیجه بگیرید که قیمت این ارز دیجیتال در حال حاضر به مراتب پایین‌تر از ارزش ذاتی آن در حال معامله بوده و خریداران می توانند در دراز مدت سودآور باشد.

البته برخلاف آن چیزی که در آموزش رایگان بورس برای تعیین ارزش ذاتی سهم های بورسی به آنها اشاره کردیم بررسی ارزش ذاتی رمز ارزها به این سادگی‌ها نیست و شما باید سید فاکتورها و عوامل مختلفی را در نظر بگیرید تا در نهایت نتیجه گیری شما از تعیین ارزش ذاتی رمز ارز مورد نظر درست و بهینه باشد.

برای بررسی و تعیین ارزش ذاتی یک رمز ارز در بازار شما بایستی موارد مختلفی مانند سرمایه گذاران بزرگ و تیم توسعه دهنده رمز ارز همچنین اطلاعاتی مانند اهداف و کاربردهای در نظر گرفته شده برای آن را مورد بررسی و آنالیز قرار دهید. در این بین شاخص های بسیار مهمی نیز در تحلیل فاندامنتال تعریف شده اند که شما با بررسی آن ها می توانید کیفیت بهتری را در سرمایه گذاری خود رقم بزنید.

تحلیل تکنیکال قیمت هدرا


دومین روش برای تحلیل و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال هدرا استفاده از تکنیک های مختلف توسعه یافته در تحلیل تکنیکال است. در تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال هدرا شما می‌توانید با بررسی نمودار قیمت این ارز دیجیتال برای تعیین شرایط آن اقدام کرده و سپس اقدام به خرید و یا فروش آن نمایید.

در تحلیل تکنیکال قیمت هدرا نیاز به بررسی هیچگونه اخبار و اطلاعات اضافه نبوده و شما تنها با استفاده از نمودار قیمت این ارز دیجیتال می توانید اطلاعات فوق العاده زیادی را درباره آن پیدا کرده و در نهایت برای خرید و فروش ارز دیجیتال تصمیم گیری کنید.

برای این روش تحلیلی ابزارها و روش‌های بسیار زیادی تعریف شده‌اند که شما می توانید با استفاده از هر یک از آنها به راحتی برای تجزیه و تحلیل و آنالیز نمودار قیمت هدرا و هر ارز دیجیتال دیگری اقدام کنید. در حال حاضر استفاده از این روش های تحلیلی به شدت در میان معامله گران در بازار ارائه شده و افراد زیادی در حال استفاده از آن هستند. شما نیز می توانید با شرکت در دوره ارز دیجیتال به صورت کامل و جامع روشهای تجزیه و تحلیل نمودار قیمت رمز ارزها را فرا گرفته و از این تکنیک ها و روش ها برای پیشبرد اهداف خود استفاده کنید.

با استفاده از تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال شما می‌توانید به دستاوردهای زیر در بررسی قیمت هدرا برسید:

  • امکان پیش بینی قیمت این ارز دیجیتال در بازه های زمانی کوتاه مدت و بلندمدت را خواهید داشت.
  • می‌توانید بهترین زمان برای ورود به این ارز دیجیتال و سرمایه گذاری بر روی آن را پیدا کنید.
  • برای نوسان گیری از ارز دیجیتال هدرا و البته استفاده از آن در بازار فیوچرز می توانید از این تکنیک ها استفاده نمایید.
  • امکان بررسی نمودار قیمت هدرا با نمودار قیمت بیت کوین را نیز خواهید داشت تا بتوانید میان این دو رمز ارز همبستگی های لازم را پیدا کرده و سرمایه‌گذاری موفق تری داشته باشید.

تحلیل تکنیکال می تواند شما را تبدیل به یک سرمایه گذار کوتاه مدت موفق نماید و امکان ترید ارز دیجیتال را برای شما فراهم آورد. اما قبل از آن لازم است حتماً با اصول و قواعد استفاده از این روش ها به خوبی آشنا شده و بعد از اینکه به درک صحیحی از آن‌ها رسیدی برای استفاده از این تکنیک ها در خرید و فروش رمز ارز ها اقدام کنید.


آینده ارز دیجیتال هدرا چه خواهد شد؟


آینده هدرا چه خواهد شد و در سالهای آینده انتظار چه شرایطی را برای پلتفرم هدرا داریم؟ دقت داشته باشید که بررسی آینده رمز ارزها اهمیت بسیار زیادی برای یک سرمایه گذاری موفق و ایده آل دارد و اگر شما به خوبی شرایط یک ارز دیجیتال را برای آینده مورد تجزیه و تحلیل و آنالیز قرار ندهید ممکن است خیلی زود از سرمایه گذاری خود پشیمان شده و نتوانید یک سرمایه گذاری ایده آل را در بازار رقم بزنید.

وقتی صحبت از آینده ی هدرا و هر ارز دیجیتال دیگری می شود نمی توان آینده آنها را جدا از کلیت بازار رمز ارزها در نظر گرفت. به این معنا که کل رمز ارزها در آینده یک وابستگی کامل به شرایط خود بازار ارز دیجیتال خواهند داشت و از این گذشته شرایط پروژه خود آنها نیز می تواند در آینده بر روی شرایط رمز ارز مورد نظر تاثیر داشته باشد.

اگر بخواهیم از این دیدگاه آینده هدرا را مورد تجزیه و تحلیل و آنالیز قرار دهیم شرایط کمی پیچیده خواهد شد و نمی توان خیلی روی این بررسی حساب کرد. اطلاعات فاندامنتالی که در این مقاله درباره هدرا به بررسی و آنالیز آنها پرداختیم نشان از این دارد که در آینده بایستی شرایط خوبی را برای آن مشاهده نماییم.

البته آینده رمز ارز ها از یک دیدگاه دیگر به شرایط و نحوه فعالیت تیم پشتیبان و تیم توسعه دهنده ارز ها نیز خواهد داشت. به عنوان مثال خط اگر تیم توسعه دهنده ارز دیجیتال اتریوم نیز از ارائه آپدیت های جدید خودداری نموده و شرایط این ارز دیجیتال ایده‌آل را به خودی خود رها نماید نمی‌توان انتظار آینده درخشانی را برای اتریوم نیز در نظر گرفت. از این رو لازم است تا شما حتما آینده رمز ارز های مورد نظر خود برای سرمایه گذاری را به صورت مرتب مورد بررسی قرار دهید و در نهایت سرمایه‌گذاری خود را همیشه ایمن نگه دارید.


آیا پروژه هدرا (HBAR) می تواند اسکم و کلاهبرداری باشد؟


قیمت هدرا

در مقالات گذشته درباره شرایط حاکم بر رمز ارزهای مختلف مخصوصاً آلتکوین ها با شما صحبت کردیم و اشاره کردیم که یکی از مهمترین مباحث قبل از سرمایه گذاری بر روی یک ارز دیجیتال بررسی شرایط آن از نظر کلاهبرداری بودن است. بسیاری از رمز ارزهای موجود در بازار شرایطی که دارند از همان ابتدا نشان از کلاهبرداری بودن آنها دارد. به عنوان مثال بسیاری از میم کوین ها و یا شت کوین های موجود در بازار به هیچ وجه ارزش معامله گری و سرمایه گذاری نداشته و از همان ابتدا مشخص است که این پروژه ها بیشتر برای کلاهبرداری و جذب سرمایه برای توسعه دهندگان به وجود آمده اند.

اما در بسیاری از مواقع نیز امکان تشخیص کلاهبرداری بودن یک پروژه در بازار ارز دیجیتال به این سادگی ها هم نیست و حتی افراد حرفه‌ای نیز با آنالیز داده های حاکم بر پروژه مورد نظر نمی توانند چنین تشخیصی را به درستی بدهند. حتی بسیاری از رمز ارزها هستند که در شرایط فعلی احتمال کلاهبرداری بودن آنها به هیچ وجه وجود ندارد اما در آینده نمی توان چنین احتمالی را برای آنها در حد صفر در نظر گرفت. شرایط و ویژگی هایی که برای ارز دیجیتال هدرا بیان کردیم آن را در همین لیست قرار می‌دهد و در حال حاضر احتمال کلاهبرداری بودن این ارز دیجیتال بسیار کم است.

البته تجربه در بازار ارز دیجیتال ثابت کرده که بسیاری از پروژه ها ممکن است در نگاه اول چنین شرایطی نداشته باشند اما به تدریج مشخص شده که آنها نیز از همان ابتدا برای کلاهبرداری به وجود آمده بودند. به همین دلیل توصیه می‌کنیم که اگر به دنبال سرمایه گذاری بر روی ارز دیجیتال هدرا هش گراف هستید حتماً شرایط آن را به صورت مکرر مورد تجزیه و تحلیل و آنالیز قرار داده و در صورت مساعد بودن شرایط سرمایه گذاری خود را بر روی آن ادامه دهید.

کلام آخر


نکات بسیار مهم و حیاتی را درباره ارز دیجیتال هدرا و شرایط آن در بازار با شما در میان گذاشتیم و همچنین سعی کردیم تا اطلاعات کاربردی لازم برای سرمایه گذاری بر روی این ارز دیجیتال را نیز با شما در میان بگذاریم. حال شما اطلاعات و نکات اولیه لازم و کافی برای بررسی شرایط هدرا را دارید و می توانید با آنالیز این اطلاعات برای خرید یا عدم خرید این ارز دیجیتال چه در کوتاه مدت و چه در بلندمدت اقدام کنید.

در انتها لازم است با نظر شخصی خود را نیز درباره شرایط سرمایه گذاری بر روی این ارز دیجیتال با شما در میان بگذاریم. سرمایه گذاری بر روی هدرا می‌تواند سود خوبی برای شما به دنبال داشته باشد اما بهترین گزینه برای سرمایه گذاری نیست و شما می توانید گزینه های دیگری را نیز بیابید که استفاده از آنها به مراتب سودآور خواهد بود.

در انتها شما در کانون بورس را دعوت می‌کنیم تا با شرکت در دوره ارز دیجیتال به تمام اطلاعات و روش های لازم و کافی برای سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال دست یافته و سرمایه گذاری مطمئن تری برای خود در بازار رقم بزنید. با استفاده از این روش ها شما خواهید توانست که در کوتاه مدت و چه در بلندمدت یک سرمایه گذاری مطمئن و ایده آل برای خود بر روی ارز دیجیتال هدرا و سایر رمز ارزها رقم زده و در نهایت با یک سود قابل توجه زندگی مالی خود را دگرگون سازید.

همچنین از افراد و کاربرانی که قبلا تجربه سرمایه‌گذاری و یا بررسی و آنالیز اطلاعات ارز دیجیتال هدرا را دارند نیز دعوت می‌کنیم تا نکات و تجربیات خود را در بخش دیدگاه ها با ما در میان بگذارند. بررسی و آنالیز این اطلاعات در نهایت کمک خواهد کرد تا جامعه تریدر ایرانی روند بهتری نسبت به گذشته در معاملات ارز دیجیتال داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روش‌های پرداخت و ثبت نام

ارزش دوره: ۱8٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

قیمت جشنواره: ۱4/۸۰۰/۰۰۰ تومان

پیش پرداخت: 2٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

روش‌های پرداخت و ثبت نام

ارزش دوره ۱۷٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

قیمت جشنواره: ۱۳/۸۰۰/۰۰۰ تومان

تماس فوری با شما

موضوع تماس با شما: