لوگو کانون بورس

تحلیل بیت کوین جمعه ۱۹ شهریور

قیمت بیت کوین بالاتر از محدوده حمایتی ۴۶۰۰۰ دلار باقی ماند. اینگونه به نظر می رسد که BTC در محدوده ای بالاتر از منطقه حمایتی ۴۶۰۰۰ دلار و در زیر مقاومت ۴۷۵۰۰ دلاری در حال ترید شدن است.

در نمودار ساعتی جفت ارز BTC/USD بالاتر از یک خط روند نزولی متصل با مقاومتی نزدیک به ۴۶۲۰۰ دلار شکست قیمت دیده شد. قبل از شروع روند اصلاحی، آخرین سقف نوسانی قیمت در نزدیکی ۴۷۳۹۹ دلار شکل گرفت. پس از آن، قیمت زیر منطقه ۴۷۰۰۰ دلار شکسته شد.

به دنبال این حرکت اصلاحی، قیمت تا زیر سطح فیبوناچی اصلاحی ۲۳.۶% حاصل از حرکت صعودی کف نوسانی ۴۴۴۴۴ دلار تا سقف ۴۷۳۹۹ دلار کاهش یافت. در حال حاضر، گاوها از منطقه حمایتی ۴۶۰۰۰ دلاری با قدرت محافظت می کنند.

 

در صورت صعود دوباره قیمت، اولین مقاومت بلافاصله در نزدیکی تراز ۴۷۰۰۰ دلار پیش روی گاوها قرار می گیرد. اولین مقاومت اصلی نیز نزدیک به سطح ۴۷۵۰۰ دلار و ۴۸۰۰۰ دلار واقع است. بسته شدن قیمت بالاتر از سطح ۴۸۰۰۰ دلار می تواند در کوتاه مدت روند افزایشی نسبتاً پایداری را آغاز کند.

اگر بیت کوین نتواند منطقه مقاومت ۴۸۰۰۰ دلاری را پشت سر بگذارد، احتمالاً روند نزولی خود را از سر خواهد گرفت. اولین حمایت در این روند نزولی نزدیک به سطح ۴۶۲۰۰ دلار می باشد.

اولین حمایت اصلی نزدیک به سطح ۴۵۹۰۰ دلار است. این تراز به سطح فیبوناچی اصلاحی ۵۰٪ افزایش اخیر ۴۴۴۴۴ دلار به ۴۷۳۹۹ دلار نزدیک است. به نظر می رسد اکنون حمایت اصلی در نزدیکی سطح ۴۵۵۰۰ دلار در حال شکل گیری باشد. در صورت سقوط تا زیر منطقه حمایتی ۴۵۵۰۰ دلار، قیمت می تواند روند کاهش خود را تا منطقه ۴۴۰۰۰ دلاری ادامه دهد.

اندیکاتورهای تکنیکال

MACD ساعتی برای جفت ارز BTC/USD کم کم در منطقه صعودی شتاب می گیرد.

RSI ساعتی برای جفت ارز BTC/USD به سطح ۵۰ بازگشته است.

حمایت اصلی: ۴۶۲۰۰ و ۴۵۵۰۰ دلار

مقاومت اصلی: ۴۷۰۰۰ و ۴۷۵۰۰ و ۴۸۰۰۰ دلار

 

منبع: newsbtc

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روش‌های پرداخت و ثبت نام

ارزش دوره: ۱8٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

قیمت جشنواره: ۱4/۸۰۰/۰۰۰ تومان

پیش پرداخت: 2٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

روش‌های پرداخت و ثبت نام

ارزش دوره ۱۷٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

قیمت جشنواره: ۱۳/۸۰۰/۰۰۰ تومان

تماس فوری با شما

موضوع تماس با شما: