لوگو کانون بورس

تحلیل تکنیکال بیت کوین چهارشنبه ۲۴ شهریور

قیمت بیت کوین توانست بالاتر از سطح ۴۵۰۰۰ دلار باقی بماند. در نتیجه، BTC روند صعودی جدیدی را از محدوده مقاومت ۴۶۰۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ساعتی ۱۰۰ آغاز کرد.

در این مسیر، قیمت سطوح مقاومت ۴۶۲۰۰ دلار و ۴۶۵۰۰ دلار را شکست. در نمودار ساعتی جفت ارز BTC/USD، بالاتر از یک خط روند نزولی کلیدی با مقاومتی نزدیک به ۴۶۰۰۰ دلار شکست قیمت دیده می شود. پس از آن، این جفت ارز توانست از منطقه مقاومت ۴۷۰۰۰ دلاری عبور کند.

در حال حاضر بیت کوین در نزدیکی منطقه ۴۷۵۰۰ دلار با مقاومت قدرتمندی روبرو است. بالاترین سطح قیمت در نزدیکی تراز ۴۷۴۶۴ دلار تشکیل شده و بیت کوین بالاتر از سطح فیبوی اصلاحی حرکت صعودی کف نوسانی ۴۳۳۷۴ دلار به سقف قیمت ۴۷۴۶۴ دلار، در حال تحکیم سود است.

اولین مقاومت در روند صعودی این ارز، نزدیک به سطح ۴۷۴۰۰ دلار است. مقاومت اصلی اکنون در نزدیکی منطقه ۴۷۵۰۰ دلار شکل می گیرد. برای ادامه این روند افزایشی تا سطوح بالاتر، بیت کوین باید مقاومت ۴۷۵۰۰ دلاری را با قاطعیت پشت سر بگذارد. مقاومت اصلی بعدی نیز در نزدیکی تراز ۴۸۰۰۰ دلار قرار دارد و در صورت عبور از آن، قیمت می تواند در کوتاه مدت به سمت مقاومت اصلی ۵۰۰۰۰ دلار حرکت کند.

نمودار بیتکوین 7 - تحلیل تکنیکال بیت کوین؛ چهارشنبه 24 شهریور

از سوی دیگر، اگر بیت کوین نتواند از منطقه مقاومت ۴۷۵۰۰ دلاری عبور کند، ممکن است روند اصلاح نزولی دیگری را آغاز کند. اولین حمایت در این روند نزولی نزدیک به سطح ۴۶۵۰۰ دلار خواهد بود. اولین حمایت اصلی هم نزدیک به سطح ۴۶۰۰۰ دلار واقع است.

به نظر می رسد حمایت اصلی بعدی نزدیک به سطح ۴۵۴۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ساعتی ۱۰۰ شکل می گیرد که در نزدیکی سطح فیبوی اصلاحی۵۰% حرکت صعودی ۴۳۳۷۴ دلار به ۴۷۴۶۴ دلار قرار دارد.

اندیکاتورهای تکنیکال

MACD ساعتی برای جفت ارز BTC/USD کم کم در منطقه صعودی شتاب خود را از دست می دهد.

RSI ساعتی برای جفت ارز BTC/USD بالاتر از سطح ۵۰ است.

حمایت اصلی: ۴۶۵۰۰ و ۴۵۴۰۰ دلار

مقاومت اصلی: ۴۷۵۰۰ و ۴۸۰۰۰ و ۴۹۲۰۰ دلار

 

منبع: newsbtc

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روش‌های پرداخت و ثبت نام

ارزش دوره: ۱8٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

قیمت جشنواره: ۱4/۸۰۰/۰۰۰ تومان

پیش پرداخت: 2٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

روش‌های پرداخت و ثبت نام

ارزش دوره ۱۷٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

قیمت جشنواره: ۱۳/۸۰۰/۰۰۰ تومان

تماس فوری با شما

موضوع تماس با شما: