لوگو کانون بورس

تحلیل تکنیکال بیت کوین جمعه ۲۶ شهریور

قیمت بیت کوین پس از عبور از سطح مقاومت ۴۷۰۰۰ دلاری افزایش یافت. BTC حتی از منطقه مقاومت ۴۸۰۰۰ دلاری و میانگین متحرک ساده ساعتی ۱۰۰ گذشت.

با این حال، خرس ها در نزدیکی منطقه ۴۸۵۰۰ دلار دوباره فعالیت خود را آغاز کردند. قبل از آغاز روند اصلاح نزولی، بالاترین سطح قیمت در تراز ۴۸۴۸۱ دلار ثبت شد. پس از آن شاهد شکست قیمت زیر سطوح ۴۸۰۰۰ دلار و ۴۷۸۰۰ دلار بودیم. قیمت حتی سطح فیبوناچی اصلاحی ۲۳.۶٪ حرکت صعودی کف قیمت ۴۳۳۷۴ دلار به سقف قیمت ۴۸۴۸۱ دلار را نیز شکست.

در این مرحله، بیت کوین در سطح ۴۷۲۰۰ دلار به حمایت خوبی رسید که مانع از ادامه روند نزولی قیمت شد. در نتیجه، یک افزایش تازه تا سطوحی بالاتر از سطح ۴۷۵۰۰ دلار اتفاق افتاد.

نمودار بیتکوین 9 - تحلیل تکنیکال بیت کوین؛ جمعه 26 شهریور

در نمودار ساعتی جفت ارز BTC/USD نیز بالاتر از یک کانال نزولی کوتاه مدت با مقاومتی نزدیک ۴۷۸۰۰ دلار شکست قیمت دیده شد. اولین مقاومت اصلی در حال حاضر نزدیک به سطح ۴۸۵۰۰ دلار واقع است.

برای تداوم این روند افزایشی، قیمت باید مقاومت ۴۸۵۰۰ دلاری را پشت سر بگذارد. در صورت شکست قاطع قیمت بالاتر از سطح ۴۸۵۰۰ دلار، قیمت می تواند در جلسات آینده به راحتی به مقاومت اصلی ۵۰۰۰۰ دلار برسد.

اگر بیت کوین نتواند از منطقه مقاومت ۴۸۰۰۰ دلاری عبور کند، می تواند یک اصلاح نزولی دیگر را آغاز کند. اولین حمایت در این روند نزولی نزدیک به ۴۷۶۰۰ دلار و خط روند کانال شکسته شده قرار دارد. اگر قیمت از سطح ۴۷۶۰۰ دلار عبور کند، احتمالاً سطح حمایتی ۴۷۲۰۰ دلار را لمس خواهد کرد.

حمایت اصلی بعدی نزدیک منطقه ۴۶۰۰۰ دلار یا میانگین متحرک ساده ساعتی ۱۰۰ می باشد. علاوه بر این، سطح فیبوناچی اصلاحی ۵۰% حاصل از حرکت صعودی کف نوسانی ۴۳۳۷۴ دلار به سقف قیمت ۴۸۴۸۱ دلار نیز به عنوان یک حمایت مهم نزدیک به تراز ۴۵۹۰۰ دلار واقع است.

اندیکاتورهای تکنیکال

MACD ساعتی برای جفت ارز BTC/USD کم کم در منطقه صعودی شتاب می گیرد.

RSI ساعتی برای جفت ارز BTC/USD بالاتر از سطح ۵۰ است.

حمایت اصلی: ۴۷۲۰۰ و ۴۷۰۰۰ دلار

مقاومت اصلی: ۴۸۵۰۰ و ۵۰۰۰۰ دلار

 

منبع: newsbtc

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روش‌های پرداخت و ثبت نام

ارزش دوره: ۱8٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

قیمت جشنواره: ۱4/۸۰۰/۰۰۰ تومان

پیش پرداخت: 2٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

روش‌های پرداخت و ثبت نام

ارزش دوره ۱۷٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

قیمت جشنواره: ۱۳/۸۰۰/۰۰۰ تومان

تماس فوری با شما

موضوع تماس با شما: