لوگو کانون بورس

تحلیل بیت کوین دوشنبه ۲۲ شهریور

قیمت بیت کوین نتوانست بالاتر از محدوده ۴۶۵۰۰ دلار قدرت خود را حفظ کند و یک افت جدید را آغاز کرد. آخرین کف نوسانی قیمت قبل از اصلاح صعودی در نزدیکی تراز ۴۴۱۳۵ دلار شکل گرفت.

در پی این روند صعودی، قیمت بالاتر از سطح مقاومت ۴۵۰۰۰ دلار شکسته شد. سپس سطح فیبوناچی اصلاحی ۵۰% حرکت نزولی ۴۷۳۹۹ دلار به ۴۴۱۳۵ دلار را شکست. در حال حاضر هم در نزدیکی سطوح ۴۶۰۰۰ دلار و ۴۶۲۰۰ دلار با مقاومت بسیار قدرتمندی روبرو است.

در نمودار ساعتی جفت ارز BTC/USD یک خط روند نزولی اصلی با مقاومتی نزدیک به ۴۶۰۰۰ دلار در حال شکل گیری است. این خط روند در نزدیکی سطح فیبوناچی اصلاحی ۶۱.۸% حرکت نزولی اخیر سقف ۴۷۳۹۹ دلار به کف قیمت ۴۴۱۳۵ دلار قرار دارد.

بیت کوین در حال حاضر بسیار پایین تر از سطح ۴۶۰۰۰ دلار (۴۴۶۹۰ دلار در این لحظه) و میانگین متحرک ساده ساعتی ۱۰۰ معامله می شود. در صورت افزایش قیمت، اولین مقاومت نزدیک به سطح ۴۵۷۵۰ دلار پیش روی این ارز قرار می گیرد.

 

اولین مقاومت اصلی نزدیک به سطح ۴۶۰۰۰ دلار است. مقاومت اصلی بعدی هم در نزدیکی سطح ۴۶۲۰۰ دلار شکل می گیرد و در صورت عبور از آن، قیمت می تواند در کوتاه مدت به سمت مقاومت اصلی ۴۷۴۰۰ دلار حرکت کند.

از سوی دیگر، اگر بیت کوین نتواند منطقه مقاومت ۴۶۰۰۰ دلاری را پشت سر بگذارد، می تواند روند نزولی خود را از سر بگیرد. اولین حمایت در این روند نزولی نزدیک به سطح ۴۵۰۰۰ دلار خواهد بود.

به نظر می رسد در حال حاضر حمایت اصلی در نزدیکی سطح ۴۴۲۰۰ دلار شکل می گیرد. در صورت سقوط نزولی قیمت تا زیر منطقه حمایتی ۴۴۲۰۰ دلار، قیمت می تواند به افت خود ادامه دهد. حمایت اصلی بعدی در این روند نزولی می تواند در تراز ۴۳۰۰۰ دلار قرار بگیرد.

اندیکاتورهای تکنیکال

MACD ساعتی برای جفت ارز BTC/USD کم کم در منطقه نزولی شتاب می گیرد.

RSI ساعتی برای جفت ارز BTC/USD به زیر سطح ۵۰ بازگشته است.

حمایت اصلی: ۴۴۵۰۰ و ۴۴۲۰۰ دلار

مقاومت اصلی: ۴۶۰۰۰ و ۴۶۲۰۰ و ۴۷۴۰۰ دلار

 

منبع: newsbtc

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روش‌های پرداخت و ثبت نام

ارزش دوره: ۱8٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

قیمت جشنواره: ۱4/۸۰۰/۰۰۰ تومان

پیش پرداخت: 2٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

روش‌های پرداخت و ثبت نام

ارزش دوره ۱۷٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

قیمت جشنواره: ۱۳/۸۰۰/۰۰۰ تومان

تماس فوری با شما

موضوع تماس با شما: