لوگو کانون بورس

تحلیل بیت کوین پنج شنبه ۱۸ شهریور

قیمت بیت کوین قبل از شروع روند بازیابی، به شدت تا مرز ۴۲۰۰۰ دلار کاهش یافت. پس از آن، BTC توانست سطوح مقاومت ۴۳۵۰۰ و ۴۵۰۰۰ دلار را بازیابی کند.

قیمت حتی از سطح فیبوناچی اصلاحی ۲۳.۶٪ حاصل از روند نزولی ۵۲۸۰۰ دلار به ۴۲۰۰۰ دلار عبور کرد. گاوها حتی قیمت را به بالای ۴۶۰۰۰ دلار رساندند ولی در نزدیکی سطح ۴۷۴۵۰ دلار با حضور فعال فروشندگان روبرو شدند.

به نظر می رسد سطح فیبوناچی اصلاحی ۵۰% حرکت کاهشی اصلی سقف نوسانی ۵۲۸۰۰ دلار به کف نوسانی ۴۲۰۰۰ دلار به عنوان یک مقاومت قوی عمل کرده است. همچنین، در نمودار ساعتی جفت ارز BTC/USD یک خط روند نزولی اصلی با مقاومتی نزدیک به ۴۷۰۰۰ دلار در حال شکل گیری است.

این جفت ارز در حال حاضر بسیار پایین تر از تراز ۴۸۰۰۰ دلار (۴۶۰۸۱ دلار در این لحظه) و میانگین متحرک ساده ساعتی ۱۰۰ معامله می شود. در صورت افزایش قیمت، یک مقاومت فوری نزدیک به سطح ۴۷۰۰۰ دلار در مقابل حرکت بیت کوین خواهد ایستاد. پس از آن، اولین مقاومت اصلی نزدیک به سطح ۴۷۵۰۰ دلار است. بسته شدن قیمت بالاتر از این مقاومت می تواند در کوتاه مدت افزایش خوبی را به همراه داشته باشد. مانع بزرگ بعدی می تواند نزدیک منطقه ۴۸۵۰۰ دلاری پیش روی گاوها قرار بگیرد.

اگر بیت کوین نتواند منطقه مقاومت ۴۷۵۰۰ دلاری را پشت سر بگذارد، احتمالاً افت تازه ای را شاهد خواهد بود. اولین حمایت در این روند نزولی نزدیک به سطح ۴۵۵۰۰ دلار می باشد.

اولین حمایت اصلی نزدیک تراز ۴۴۸۰۰ دلار واقع است. در صورت سقوط قیمت به زیر منطقه حمایتی ۴۴۸۰۰ دلار، احتمال تداوم روند ریزش قیمت زیاد می شود. در این حالت، قیمت می تواند حمایت ۴۳۰۰۰ دلاری را دوباره تاچ کند.

اندیکاتورهای تکنیکال

MACD ساعتی برای جفت ارز BTC/USD کم کم در منطقه صعودی شتاب خود را از دست می دهد.

RSI ساعتی برای جفت ارز BTC/USD با یک زاویه نزولی هنوز زیر سطح ۵۰ است.

حمایت اصلی: ۴۵۵۰۰ و ۴۴۸۰۰ دلار

مقاومت اصلی: ۴۷۰۰۰ و ۴۷۵۰۰ و ۴۸۵۰۰ دلار

 

منبع: newsbtc

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روش‌های پرداخت و ثبت نام

ارزش دوره: ۱8٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

قیمت جشنواره: ۱4/۸۰۰/۰۰۰ تومان

پیش پرداخت: 2٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

روش‌های پرداخت و ثبت نام

ارزش دوره ۱۷٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

قیمت جشنواره: ۱۳/۸۰۰/۰۰۰ تومان

تماس فوری با شما

موضوع تماس با شما: