ضمن تبریک سال نو، به اطلاع می رساند از تاریخ 26 اسفند ماه 1402 لغایت 25 فروردین ماه 1403، تمامی کلاس های حضوری کانون بورس برگزار نخواهند شد.
لوگو کانون بورس
نوروز مبارک

ارزهای دیجیتال قرارداد هوشمند (Smart Contract) + نحوه خرید

ارزهای دیجیتال حوزه قرارداد هوشمند

اگر می‌دانید که قرارداد هوشمند چیست حتماً با کاربردهای این قراردادها در بازار ارز دیجیتال نیز آشنا بوده و می‌دانید که این قراردادها چه قابلیت‌های جذابی را در بازار ارز دیجیتال ایجاد کرده‌اند. ارزهای دیجیتال قرارداد هوشمند در واقع رمز ارز هایی هستند که امکان استفاده از این قراردادها در پلتفرم آنها وجود دارد و به نوعی می توانیم آنها را ارزهای دیجیتال حوزه قرارداد هوشمند تعریف کنیم. ارزهای دیجیتال قرارداد هوشمند یکی از جذاب ترین انواع ارز دیجیتال محسوب می‌شوند که همه ما با پتانسیل رشد آنها آگاه بوده و می‌دانیم که این حوزه چقدر می تواند یک سرمایه‌گذاری جذاب و ایده آل را برای ما رقم بزند.

برای کسانی که به دنبال یک سرمایه گذاری مطمئن و ایده‌آل هستند شناخته انواع ارز دیجیتال اهمیت بسیار زیادی دارد و در این بین برخی از دسته بندی های رمز ارزها که جذابیت های بیشتری در میان معامله‌گران و سرمایه‌گذاران دارند در اولویت قرار گرفته و انتخاب آنها برای سرمایه گذاری می تواند یک انتخاب بسیار جذاب و عالی باشد. ارزهای دیجیتال حوزه قرارداد هوشمند نیز دقیقاً در همین دسته بندی قرار می گیرند و شما می توانید با انتخاب چند مورد از بهترین های آنها یک سرمایه‌گذاری فوق العاده مطمئن و کم خطر در بازار برای خود رقم بزنید.در این مقاله در سایت کانون بورس در کنار شما هستیم تا به معرفی جذاب ترین انواع رمز ارزهای تعریف شده در این حوزه بپردازیم. با ما همراه باشید.


بهترین ارزهای دیجیتال قرارداد هوشمند چیست؟


ارزهای دیجیتال حوزه قرارداد هوشمند امکان استفاده از قراردادهای هوشمند نیاز به داشتن یک شبکه بلاکچین قدرتمند و مقیاس پذیر است و به همین دلیل ارز دیجیتال نمی تواند در این حوزه فعالیت داشته باشد. از طرفی دیگر با توجه به پیش نیازهای لازم برای ارائه خدمات در زمینه قراردادهای هوشمند ارزهای دیجیتال حوزه این قراردادها نیز به تبع شرایط بسیار ایده آلی داشته و نقاط قوت بسیار زیادی را برای آنها می توانیم تعریف کنیم. در ادامه با معرفی بهترین ارزهای دیجیتال حوزه قرارداد هوشمند درک خواهید کرد که چه رمز ارز های جذاب و ایده آلی در این حوزه تعریف شده و امکان سرمایه گذاری بر روی آنها با ریسک بسیار پایین برای معامله گران در بازار وجود دارد. احتمالاً شما باید بخشی از دارایی های خود را در فرایند سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال روی رمز ارزها این حوزه قرار دهید تا از پتانسیل بالای آنها استفاده کنید.

۱- ارز دیجیتال اتریوم

ارزهای دیجیتال حوزه قرارداد هوشمند  وقتی صحبت از ارزهای دیجیتال قرارداد هوشمند می شود حتماً و حتماً باید ارز دیجیتال اتریوم را به عنوان اولین گزینه در این لیست به شما معرفی کنید. اتریوم به عنوان ملکه بازار رمز ارزها نسل دوم از شبکه های بلاکچین را وارد بازار کرد و یکی از اصلی ترین و مهمترین اهداف و کاربردهای آن نیز امکان استفاده از آن برای تنظیم و پیاده سازی قراردادهای هوشمند بود. بعد از اتریوم پلتفرم های بسیار زیادی برای پیاده سازی قراردادهای هوشمند به وجود آمدن اما هیچ یک از آنها جایگزین مناسبی برای اتریوم نشده و هنوز هم شبکه بلاک چین اتریوم بی رقیب ترین گزینه در پیاده سازی و اجرای قراردادهای هوشمند است.

البته نکته منفی بزرگ نیز برای استفاده از قراردادهای هوشمند در شبکه اتریوم وجود دارد و آن هم بالا بودن کارمزد ها و گس اتریوم به دلیل شلوغی شبکه و استفاده بسیار زیاد کاربران از آن است. هرچند در حال حاضر اتریوم با استفاده از راهکارهای مختلف مانند راه حل لایه دوم و استفاده از پروتکل های موازی در حال بهبود این شرایط است اما با این حال هنوز هم از نظر کاربرد ها شرایط اتریوم نسبت به سایر پروتکل ها و پلتفرم های توسعه یافته برای استفاده از قراردادهای هوشمند زیاد است.

۲- ارز دیجیتال بایننس کوین

دومین ارز دیجیتال که در حوزه قراردادهای هوشمند باید به شما معرفی کنیم که ارز دیجیتال بایننس کوین است. حتماً می‌دانید که ارز دیجیتال بایننس کوین چیست و چه قابلیت‌های جذابی دارد و حتماً با فرآیند حمایت کامل و جامع صرافی بزرگ با این است از این رمز ارز نیز آگاه می باشید. نکته بسیار جالبی که بسیاری از معامله‌گران و کاربران درباره بایننس کوین نمی دانند این است که این ارز دیجیتال دارای یک شبکه بلاک چین فوق‌العاده جذاب و کاربردی است و می‌توان از آن برای کاربردهای مختلفی از جمله قراردادهای هوشمند استفاده کرد.

شبکه بایننس کوین و بایننس اسمارت چین شبکه هایی هستند که شما می توانید از آنها برای پیاده سازی و اجرای قراردادهای هوشمند استفاده کنید. نکته بسیار جالب درباره این شبکه‌ها کارمزد بسیار پایین آنها نسبت به شبکه اتریوم است که باعث ایجاد جذابیت های بسیار زیادی شده و بسیاری از پروژه ها ترجیح دادند تا از مزیت های این شبکه برای استفاده از قراردادهای هوشمند استفاده کنند.

۳- ارز دیجیتال کاردانو

ارزهای دیجیتال حوزه قرارداد هوشمند  ارز دیجیتال کاردانو سوم از شبکه های بلاک چین را وارد بازار ارز دیجیتال کرد و کاربران می‌توانند از قابلیت ها و مزیت های شبکه آن با سرعت و مقیاس پذیری بسیار بالا و همچنین کاربردهای بسیار پایین استفاده کنند. کاردانو به دنبال ارائه تمام خدمات مرتبط با کاربرد های ارز دیجیتال مانند استفاده از قراردادهای هوشمند به صورت کاملاً رایگان است و چنین شرایطی را دنبال می کند. یکی از نقاط قوت ارز دیجیتال کاردانو و شبکه آن داشتن یک تیم توسعه دهنده قدرتمند است که به صورت دائم در حال پشتیبانی و بروزرسانی شبکه هستند و همین موضوع باعث شده تا استفاده از قابلیت های آن به شدت جلب توجه کند.

جدای از بحث کاربردها ارز دیجیتال کاردانو قابلیت های بسیار زیادی برای سرمایه‌گذاری نیز داشته و این رمز می تواند یک گزینه فوق العاده جذاب و عالی برای سرمایه گذاری های میان مدت و طولانی مدت باشد. برخلاف اتریوم و بایننس کوین که در حال حاضر با قیمت های بسیار بالایی در بازار در حال معامله هستند کاردان و همچنان قیمت پایین دارد و به همین دلیل سرمایه گذاری و خرید آن می‌تواند سود خوبی را در آینده برای شما به دنبال داشته باشد. یکی از مهمترین نکاتی که در زمان خرید ارز دیجیتال باید به آن دقت داشته باشید که سیل سوددهی آنها در آینده است که کاردانو از نظر شرایط خوبی دارد.

۴- ارز دیجیتال آوالانچ

یکی دیگر از پلتفرم‌های بسیار جذاب که می توانید از قابلیت های آن نیز برای استفاده از قراردادهای هوشمند بهره ببرید ارز دیجیتال آوالانچ کرد. در میان ارزهای دیجیتال حوزه قراردادهای هوشمند پلتفرم آوالانچ‌ شرایط بسیار خاصی دارد. توکن بومی این شبکه یعنی آواکس هم برای نوسان گیری در ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری طولانی مدت یک گزینه بسیار ایده آل محسوب می شود و از این گذشته قابلیت ها و کاربردهای دیگری را نیز می توانید از این شبکه انتظار داشته باشید.

پلتفرم این ارز دیجیتال همچنین یکی از بهترین آنها در حوزه دیفای نیز محسوب می‌شود و اگر بخواهیم ارزهای دیجیتال حوزه دیفای را نیز معرفی کنیم این رمز ارز در لیست قرار میگیرد. کاربرانی که به دنبال استفاده از قابلیت های وام گیری و وام دهی در حوزه دیفای در بازار ارز دیجیتال هستند می‌تواند قابلیت‌های پلتفرم این ارز دیجیتال استفاده نمایند.

۵- ارز دیجیتال چین لینک

یکی دیگر از رمز ارزهایی که آن را نیز باید در لیست ارزهای دیجیتال قراردادهای هوشمند قرار دهیم و اتفاقاً یکی از جذاب ترین رمز ارزها در این حوزه محسوب می‌شود ارز دیجیتال چین لینک است. چین لینک در حوزه های مختلف ای تعریف شده و کاربردهای متفاوتی دارد و یکی از کاربردهای اصلی آن امکان پیاده سازی قراردادهای هوشمند برای کاربران است. در عرض های دیجیتال حوزه دیفای نیز حتی می توانیم این رمز ارز را به عنوان یکی از گزینه های عالی قرار دهیم که این موضوع نشان از قابلیت های بالای شبکه چین لینک دارد.

تعداد یک میلیارد توکن برای این رمز ارز در نظر گرفته شده که در حال حاضر حدود نیمی از خوک های آن در حال گردش هستند و حجم معاملات حدود ۲۵۰ میلیون دلاری را نیز در طول هر ۲۴ ساعت برای آن شاهد هستیم که نشان از استقبال بسیار زیاد کاربران از این رمز ارز برای سرمایه گذاری و خرید دارد و این موضوع می‌تواند پتانسیل این ارز دیجیتال را برای سرمایه گذاری برای شما افزایش دهد. چین لینک در تاریخچه خود به قیمت ۵۰ دلاری نیز رسیده و حتی اگر به همان سخت تاریخی خود برگردد می تواند سرمایه کاربران خود را به بیش از ۵ برابر افزایش دهد که قابلیت بسیار بالای آن را در سرمایه گذاری نشان می دهد.

۶- ارز دیجیتال اتریوم کلاسیک

معرفی ارزهای دیجیتال حوزه قراردادهای هوشمند را وام معرفی یکی دیگر از رمز ارزهای حوزه یعنی ارز دیجیتال اتریوم کلاسیک ادامه می دهیم. اتریوم کلاسیک همان رمز ارز اتریوم است که بعد از حادثه دائو چهار که جدیدی از آن به عنوان اتریوم اصلی معرفی شد و این ارز را از آن زمان به عنوان اتریوم کلاسیک می شناسیم. اتریوم کلاسیک دارای یک شبکه بلاکچین عالی و جذاب با قابلیت های بسیار مختلف است که از آن می توان برای توسعه قراردادهای هوشمند نیز استفاده نمود.

یکی از جذابیت‌های دیگر اتریوم کلاسیک در امکان استخراج آن است که باعث شده تا کاربران بسیار زیادی در حال استفاده از این رمز ارز برای سرمایه گذاری و رسیدن به درآمد باشد. شما میتوانید بخشی از سرمایه های خود را برای سرمایه گذاری در بازار بر روی اتریوم کلاسیک قرار دهید که هنوز فاصله زیادی تا استخراج کامل توکن های آن تا رسیدن به حدود ۲۱۰ میلیون توکن داریم. همچنین فراموش نکنید که این رمز ارز در تاریخچه خود به قیمت حدود ۱۲۰ دلاری نیز رسیده و از این نظر پتانسیل خوبی برای سود دهی در آینده دار است.

۷- ارز دیجیتال استلار

ارزهای دیجیتال حوزه قرارداد هوشمند  یکی دیگر از رمز ارز های جذابی که در گروه ارزهای دیجیتال حوزه قراردادهای هوشمند باید به معرفی آن نیز بپردازیم رمز ارز استلار با جذابیت های بسیار زیاد و کاربردهای متنوع است که آن را تبدیل به یک ارز دیجیتال فوق العاده جذاب در بازار کرده و سرمایه گذاران بزرگ زیادی نیز به دنبال استفاده از مزیت ها و شرایط آن هستند. طبق اطلاعات سایت کوین مارکت کرد در مجموع حدود ۵۰ میلیارد توکن برای ارز دیجیتال در نظر گرفته شده که در حال حاضر حدود ۵۳ درصد از این توکن ها در بازار در حال گردش هستند که این موضوع نشان از این دارد که اصطلاحا هیچگونه محدودیتی از نظر عرضه نداشته و از این نظر خیلی نمی‌توانیم به دنبال رسیدن آن به قیمت های خیلی زیاد باشیم.

البته اصطلاح در طول تاریخ چه قیمت خود به قیمت یک دلار نزدیک شده و اگر دوباره شاهد چنین شرایطی در روند قیمت رمز ارز باشیم می توانیم سود فوق العاده جذابی را از آن به دست آوریم. اصطلاح به دلیل داشتن یک تیم توسعه دهنده قدرتمند و همچنین شبکه بلاکچین جذاب که دارد از جمله رمز ارزهای مورد توجه بازار محسوب شده و سرمایه گذاری بر روی آن نیز ریسک خیلی زیادی به دنبال نخواهد داشت.

۸- ارز دیجیتال الگورند

معرفی ارزهای دیجیتال قراردادهای هوشمند را با بررسی شرایط یکی دیگر از رمز ارزها این حوزه یعنی الگورند ادامه می‌دهیم. الگورند با الگوریتم اثبات سهام کاربردهای متنوعی را دارا است که یکی از این کاربردها امکان پیاده سازی و اجرای قراردادهای هوشمند و از شما می توانید با کارمزد های کم از شبکه ای ارز دیجیتال برای پیاده سازی قراردادهای هوشمند استفاده کنید.

تیم توسعه دهنده ارز دیجیتال الگورند در مجموع ۱۰ میلیارد توکن برای این رمز ارز در نظر گرفته‌اند که بسیاری از این توکن ها در فرایند توکن سوزی از بین رفته و در حال حاضر حدود ۷۲ درصد از توکن های آن در بازار در گردش هستند. الگورند در طول تاریخچه خود قیمت ۳ دلاری را نیز مشاهده کرده که رسیدن به آن می تواند جذابیت های سرمایه گذاری بر روی ارز دیجیتال را به مراتب افزایش دهد و اگر شما به دنبال یک سرمایه گذاری با ریسک بسیار پایین در بازار ارز دیجیتال می باشید می توانید بخشی از سرمایه های خود را روی این رمز ارز قرار دهید.

۹- ارز دیجیتال ایاس

نام رمز ارز دیگری که به عنوان یک ارز دیجیتال جذاب در حوزه قراردادهای هوشمند تعریف شده و باید به بررسی آن بپردازیم ایاس است. ارز دیجیتال ایاس دارای یک شبکه کاربردی و جذاب در بازار ارز دیجیتال بوده و یکی از کاربردهای آن نیز امکان اجرای قراردادهای هوشمند برای کاربران است. نقطه قوت شبکه این رمز ارز برای استفاده از قراردادهای هوشمند مقیاس پذیری بسیار بالا و کاربردهای بسیار پایین آن است که باعث شده تا برخی از کاربران حتی از استفاده از شبکه اتریوم نیز اجتناب کرده و به دنبال استفاده از پتانسیل های این ارز دیجیتال باشند.

البته ایاس شرایط بسیار خوبی از نظر سرمایه گذاری نیز دارد و پتانسیل‌های بسیار بالایی را می توانیم برای آن در نظر بگیریم. این ارز دیجیتال قبلاً در تاریخچه قیمت خود به حدود ۲۰ دلار نیز رسیده که فاصله بسیار زیادی با قیمت کنونی آن دارد حجم بسیار بالای معاملات آن در بازار نشان از این دارد که درصد قابل توجهی از سرمایه‌گذاران به دنبال این هستند که از پتانسیل بالای ایاس در آینده استفاده کنند. برای خرید ارز دیجیتال ایاس می توانید از خدمات انواع صرافی داخلی و انواع صرافی خارجی ارز دیجیتال براحتی استفاده کنید و از این بابت هیچگونه چالش پیش روی شما قرار خواهد گرفت.

به دلیل استقبال بسیار بالای کاربران این رمز ارز در لیست بسیاری از صرافی های معتبر تعریف شده و شما می توانید با باز کردن یک حساب کاربری چه درس صرافی های داخلی و چه در صرافی های خارجی برای خرید آن اقدام کرده و حتی امکان نگهداری از ایاس در انواع مختلف کیف پول نرم افزاری و سخت افزاری نیز به راحتی وجود دارد.

۱۰- ارز دیجیتال فانتوم

یکی دیگر از رمز ارزهایی که در حوزه قراردادهای هوشمند باید به معرفی آن بپردازیم ارز دیجیتال فانتوم با جذابیت های بسیار بالا برای سرمایه‌گذاری مخصوصاً در طولانی مدت و میان مدت است. فانتوم دارای یک شبکه بلاک چین بسیار جذاب بوده که در حوزه های مختلف از آن می توان استفاده کرد. فانتوم در حوزه دیفای و موضوع ارائه وام در بازار ارز دیجیتال نیز کارکرد بسیار جالبی داشته و از این کاربرد آن نیز بسیاری از کاربران استفاده می نمایند.

با سمت و اطلاعات سایت کوین مارکت کپ تعداد کل توکن های در نظر گرفته شده برای این ارز دیجیتال حدود ۳ میلیارد تومان است که در حال حاضر ۸۷ درصد از این توکن ها در بازار در حال گردش بوده و حجم معاملات روزانه آن نیز به بیش از ۵۰۰ میلیون دلار می رسد. همچنین فانتوم در گذشته موفق شده تا به قیمت بالای ۱۰۰ دلار نیز برسد که در حال حاضر فاصله بسیار زیادی با قیمت کنونی آن داشته و در صورت تکرار قیمت قبلی می تواند ارزش سرمایه های سرمایه گذاران خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

ارزهای دیجیتال حوزه قرارداد هوشمند

جمع بندی

به معرفی بهترین ارزهای دیجیتال حوزه قرارداد هوشمند پرداخته و نکات بسیار مهمی را درباره شرایط سرمایه گذاری بر روی آنها با شما در میان گذاشتیم. در انتها دوباره باید یادآوری کنیم که حوزه قرارداد هوشمند یک حوزه بسیار خاص در بازار ارز دیجیتال است که هر پلتفرم این می تواند امکان استفاده از این قراردادها را برای کاربران فراهم آورد و به همین دلیل رمز ارزهای تعریف شده در این حوزه معمولاً بسیار قدرتمند هستند و سرمایه‌گذاری برای آنها می تواند جذابیت های بسیار زیادی برای شما به دنبال داشته باشد. حتما باید نگاه ویژه‌ای به رمز ارزهای تعریف شده در این حوزه داشته باشید و پتانسیل بسیار بالای آنها برای سرمایه گذاری را به این راحتی ها از دست ندهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روش‌های پرداخت و ثبت نام

ارزش دوره: ۱8٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

قیمت جشنواره: ۱4/۸۰۰/۰۰۰ تومان

پیش پرداخت: 2٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

روش‌های پرداخت و ثبت نام

ارزش دوره ۱۷٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

قیمت جشنواره: ۱۳/۸۰۰/۰۰۰ تومان

تماس فوری با شما

موضوع تماس با شما: