ضمن تبریک سال نو، به اطلاع می رساند از تاریخ 26 اسفند ماه 1402 لغایت 25 فروردین ماه 1403، تمامی کلاس های حضوری کانون بورس برگزار نخواهند شد.
لوگو کانون بورس
نوروز مبارک

ارزهای دیجیتال حوزه هوش مصنوعی

ارزهای دیجیتال حوزه هوش مصنوعی

بهترین ارزهای دیجیتال حوزه هوش مصنوعی کدام ها هستند و آیا حتما باید بر روی رمز ارزهای تعریف شده در این حوزه سرمایه گذاری کنیم یا خیر؟ همین چندی پیش بود که گوگل مدعی شد که به دنبال معرفی یک هوش مصنوعی فوق العاده قدرتمند برای ایجاد یک تحول بزرگ در فرایند جستجو در اینترنت است که می تواند فرآیند تولید محتوا را با چالش‌های بسیار زیادی نسبت به وضعیت کنونی همراه ساخته و پیشرفت شگرفی را نیز در این حوزه را رقم بزند که با استفاده از هوش مصنوعی امکان پذیر است.

این نمونه تنها یک مورد از اخبار بسیار زیادی است که در سایت ها و منابع معتبر خبری در سرتاسر جهان درباره استفاده از هوش مصنوعی و ورود این فناوری پیشرفته به زندگی بشر منتشر می شود. وقتی چنین قابلیتی برای یک صنعت وجود دارد عملاً خرید ارز دیجیتال های مربوط به آن نیز می تواند با جذابیت های خاصی روبرو شده و یک سرمایه گذاری جذاب را برای کاربران رقم بزند. در میان انواع ارز دیجیتال رمز ارز های تعریف شده در حوزه هوش مصنوعی شرایط خاص خود را دارند و شناخت این رمز ارز ها برای کاربران کاملاً ضروری است.

البته ما در سایت کانون بورس به هیچ وجه توصیه مستقیم برای خرید یک ارز دیجیتال را نداریم اما با این حال تصمیم داریم تا انواع ارز دیجیتال در صنایع مختلف را به شما معرفی کنیم تا شما بتوانید به صورت کاملا آگاهانه یک سبد سرمایه فوق‌العاده جذاب برای خود بچینید. اگر قرار باشد که صنعت هوش مصنوعی در آینده نزدیک با توسعه قابل توجهی روبرو شود و رمز ارزهای تعریف شده در این حوزه سودآوری قابل ملاحظه ای نیز داشته باشند چرا ما نباید از این پتانسیل بسیار بالا برای رسیدن به سود آن هم با سرمایه های بسیار کم در شرایط کنونی استفاده کنیم؟


بهترین ارزهای دیجیتال حوزه هوش مصنوعی


در این بخش بهترین ارزهای دیجیتال حوزه هوش مصنوعی را به شما معرفی می‌کنیم که البته احتمالاً نام بسیاری از آنها را نشنیده اید و خیلی از آنها برای شما گمنام است. زیرا در حال حاضر استقبال چندان زیادی از رمز ارزها این حوزه به عمل نیامده و به همین دلیل  رمز ارز ها معمولا گمنام هستند و سرمایه ‌گذاری بر روی آن‌ها نیز بایستی با احتیاط بسیار زیادی انجام پذیرد. اما یک نکته بسیار مهمی که می‌توانیم برای سرمایه گذاران در بازار ارز دیجیتال به آن اشاره کنیم این است که انتخاب رمز ارز هایی که هم در حوزه هوش مصنوعی و هم در سایر صنایع کاربرد دارند می تواند یک انتخاب هوشمندانه برای استفاده از پتانسیل های این دسته از انواع ارز دیجیتال باشد.

در واقع با این حرکت شما هم ریسک سرمایه ‌گذاری خود را کاهش داده و هم امکان استفاده از پتانسیل سودآوری صنعت هوش مصنوعی را نیز در سبد سرمایه خود در بازار ارز دیجیتال فراهم میکنید.


ارز دیجیتال اوشن پروتکل Ocean Protocol


معروف ترین و شناخته شده ترین ارز دیجیتال که در حوزه هوش مصنوعی می توانیم آن را به شما معرفی کنیم اوشن پروتکل است. با توجه به اینکه هوش مصنوعی بیشتر برای انجام محاسبات پیشرفته مورد استفاده قرار می گیرد پلتفرم این ارز دیجیتال برای انجام محاسبات در سطح گسترده و پیشرفته توسعه پیدا کرده و می تواند یک انتخاب خوب برای سرمایه گذاری هم باشد. در حال حاضر قیمت آن هنوز به یک دلار هم نرسیده و حجم معاملات در بازار بیش از ۱۰۰ میلیون دلار است که نشان از جذابیت های بالای آن برای معامله گران دارد.

ارزهای دیجیتال حوزه هوش مصنوعی


ارز دیجیتال فت (Fetch)


ارز دیجیتال فت یکی دیگر از رمز هایی است که در حوزه هوش مصنوعی تعریف شده و جذابیت های بسیار زیادی را برای کاربران مخصوصاً برای سرمایه گذاری ایجاد کرده است. رمز هرز در حال حاضر حدود ۸۲۰ میلیون توکن در بازار در گردش دارد و کل تعداد توکن های در گردش آن می تواند تا سه و نیم میلیارد توکن برسد. قیمت من هنوز در بازار به یک دلار نرسیده اما رسیدن به حجم معاملات ۳۶۰ میلیون دلاری نشان از این دارد که با استقبال قابل توجهی روبرو شده و احتمال رشد آن در آینده نیز به شدت زیاد است. در مقالات مختلف مانند هم معرفی ارزهای دیجیتال زیر یک دلار سعی کردیم تا جذابیت های ارز دیجیتال را برای شما تعریف کنیم که با قرار گرفتن در لیست رمز ارزهای مرتبط با صنعت هوش مصنوعی قابلیت ها و جذابیت های آن باز هم بیشتر می شود.


ارز دیجیتال Agix


ارزهای دیجیتال حوزه هوش مصنوعی اگر نمودار قیمتی ارز دیجیتال را مورد بررسی قرار دهید متوجه می شوید که چه سرمایه ‌گذاری بزرگی بر روی آن در حال انجام است و به همین دلیل هر هفته شاهد رشد های بیش از ۱۰۰ درصدی قیمت آن در بازار هستیم. البته هنوز قیمت آن به یک دلار هم نرسیده و امکان سرمایه گذاری با حجم بالا اما با سرمایه کم برای آن وجود دارد. تعداد کل توکن های در نظر گرفته شده برای این ارز دیجیتال ۲ میلیارد توکن است و در حال حاضر حجم معاملات آن نیز نزدیک به ۳۰۰ میلیون دلار در هر ۲۴ ساعت است. این رمز ارز در زمان نگارش این مقاله در رتبه ۷۹ بهترین ارزهای دیجیتال جهان از نظر ارزش بازار نیز قرار گرفته که نشان از رشد و توسعه حوزه هوش مصنوعی در میانه سایر رمز ارزهای موجود در بازار دارد.


ارز دیجیتال ALI


این ارز دیجیتال نیز یکی از گزینه های جذاب تعریف شده در بازار ارز دیجیتال در حوزه هوش مصنوعی است که حدود سه و نیم میلیارد از توکن های آن در حال گردش است و کل توکن های آن می‌تواند به ۱۰ میلیارد تومان برسد. حجم معاملات فعلی آن در هر ۲۴ ساعت در حدود ۵ میلیون دلار است و رتبه بندی رمز ارز ها از نظر ارزش بازار نیز در رتبه ۲۲۴ قرار گرفته است. البته نسبت به سه گزینه قبلی ارز دیجیتال شرایط ضعیف تری دارد و سرمایه گذاران خیلی زیادی به سمت آن نگاه نمی کنند اما به دلیل قیمت پایین می تواند یکی از گزینه های جذاب برای سرمایه گذاری البته در بازه‌های زمانی میان مدت باشد.

آیا باید روی بهترین ارزهای دیجیتال حوزه هوش مصنوعی سرمایه گذاری کنیم؟


ارزهای دیجیتال حوزه هوش مصنوعی  اما سوال بسیار مهمی که احتمالاً همه شما برای رسیدن به پاسخ آن وارد این مقاله شده این است که آیا روی بهترین ارزهای دیجیتال حوزه هوش مصنوعی سرمایه گذاری کنیم یا خیر؟ پاسخ این سوال را می توانیم از چندین دیدگاه مختلف بررسی کنیم تا در نهایت بتوانیم بهترین تصمیم را برای شما ایجاد کرده و یک سرمایه ‌گذاری آگاهانه را در بازار برای شما رقم زده باشیم.

دیدگاه اول انتخاب این دسته به عنوان یکی از گزینه های سبد سرمایه

اولین دیدگاه برای بررسی شرایط سرمایه گذاری بر روی بهترین ارزهای دیجیتال حوزه هوش مصنوعی این است که گزینه های عالی و جذاب مربوط به این پروژه را انتخاب کرده و درصد کمی از سرمایه های خود را برای خرید آنها در نظر بگیریم. دقت داشته باشید که یک سبد سرمایه عالی سبدی است که در آن شما پتانسیل انواع ارز دیجیتال را در نظر گرفته و تنوع قابل قبولی از رمز ارزها را در آن لحاظ کرده باشید تا هم ریسک سرمایه ‌گذاری خود را به حداقل میزان ممکن برسانید و هم بتوانیم از پتانسیل رشد و سودآوری ارزهای دیجیتال مختلف استفاده کنید.

اگر بخواهیم با این دیدگاه شرایط سرمایه گذاری بر روی ارزهای دیجیتال حوزه هوش مصنوعی را بررسی کنیم این انتخاب می تواند انتخاب آقایان های باشد و قرار دادن رمز ارز های برتر این حوزه نیز در سبد سرمایه پتانسیل سودآوری این حوزه را نیز در سبد سرمایه شما قرار خواهد داد.

دیدگاه دوم سرمایه گذاری گسترده در ارزهای دیجیتال حوزه هوش مصنوعی

ارزهای دیجیتال حوزه هوش مصنوعی دومین دیدگاه برای بررسی شرایط سرمایه گذاری بر روی بهترین ارزهای دیجیتال حوزه هوش مصنوعی این است که شما حجم قابل توجهی از سرمایه های خود را برای خرید رمز ارز های در نظر گرفته شده در این حوزه اختصاص دهید. بسیاری از کاربران در بازار ارز دیجیتال هستند که با پیدا کردن یک صنعت بسیار جذاب و با پتانسیل رشد بسیار بالا در آینده تصمیم می گیرند و بخش قابل توجهی از سرمایه های خود را برای خرید رمز ارز های مربوط به آن قرار دهند.

به عنوان مثال اگر ارزهای دیجیتال حوزه متاورس را بشناسید و یا بدانید که وب ۳ چیست و چه شرایطی در بازار ارز دیجیتال دارد این احتمال برای شما وجود دارد که بخش قابل توجهی از سرمایه های خود را به سمت این صنایع ببرید. البته نه اینکه حوزه هوش مصنوعی که این جذابیت قابلیتی نداشته باشد اما در حال حاضر و با توجه به دیدگاه هایی که در اکثریت کاربران بازار ارز دیجیتال وجود دارد نمیتوانیم چنان پتانسیل قدرتمندی در این حوزه برای سرمایه ‌گذاری گسترده در نظر بگیریم.

البته این دسته از انتخاب ها بیشتر به اخبار و اطلاعات منتشر شده در سایت ها و منابع بسیار بزرگ دنیا است و ممکن است هر لحظه با وجود آمدن یک خبر شاهد ایجاد رونق در یک حوزه باشیم که حوزه هوش مصنوعی نیز چنین قابلیتی را دارا است. اما اگر انتخاب خودمان باشد سرمایه ‌گذاری گسترده بر روی ارزهای دیجیتال حوزه هوش مصنوعی انجام نخواهیم داد و ترجیح میده این تنها بخش کمی از سرمایه های خود را آن هم بر روی بهترین رمز ارز مربوط به این حوزه اختصاص دهیم.

دیدگاه سوم سرمایه گذاری طولانی مدت با توجه به پتانسیل این حوزه

هوش مصنوعی در حال حاضر چندان رایج نشده اما شرکت ها و افراد بسیار زیادی در سرتاسر جهان در حال توسعه این فناوری هستند که در آینده می تواند حرف های بسیار زیادی برای گفتن داشته باشد. خیلی از شرکت ها و سازمان های بسیار بزرگ در جهانی در حال حاضر وارد این حوزه برای سرمایه گذاری طولانی مدت هم شده‌اند و این موضوع می‌تواند در آینده شرایط به مراتب بهتری را برای کسب و کارهای مرتبط با حوزه هوش مصنوعی ایجاد کند.

اما این دیدگاه سرمایه گذاری بیشتر یک دیدگاه اقتصاد کلان نموده و برای یک سرمایه گذاری معمولی چندان توجیه پذیر نیست. در واقع اگر شما به دنبال راه اندازی یک کسب و کار و یا استارتاپ بودید ممکن است انتخاب حوزه هوش مصنوعی یک انتخاب آگاهانه و جذاب برای شما باشد اما سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال با این دید چندان جالب به نظر نمی‌رسد و چنین توسعه ای را نداریم.

جمع بندی

سعی کردیم تا بهترین ارزهای دیجیتال حوزه هوش مصنوعی را به شما معرفی کرده و در کنار آن شرایط سرمایه گذاری بر روی این رمز ارزها را به شما معرفی کنیم. شایان ذکر است که انواع ارز دیجیتال در دسته بندی ها و کتگوری های بسیار مختلفی در بازار تعریف می شود که امکان مشاهده آن ها در سایت کوین مارکت کپ برای شما وجود دارد. اما بسیاری از این دسته بندی ها و صنایع جذابیت خیلی زیادی در حال حاضر برای معامله گران و سرمایه گذاران در بازار ارز دیجیتال ایجاد نکرده و سرمایه گذاری بر روی آنها در شرایط کنونی ممکن است کمی چالش‌برانگیز به نظر برسد.

ارزهای دیجیتال حوزه هوش مصنوعی نیز دقیقاً از جمله این دسته از رمز ارزها هستند که ممکن است کمی ناشناخته بوده و هنوز استقبال از این دسته از رمزارزها خیلی بالا نیست. اما با این حال این امکان وجود دارد که در آینده نه چندان دور با پیشرفت های ایجاد شده در حوزه هوش مصنوعی شاهد ارتقای شرایط سرمایه گذاری بر روی این دسته از رمز ارزها نیز باشیم که در این شرایط ممکن است انتخاب یکی از رمز ارزهای تعریف شده در این حوزه برای خرید گزینه جذابی برای شما باشد.

با توجه به اینکه هدف ما در مجموعه کانون بورس ارائه بهترین خدمات برای سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال برای کاربران ایرانی از این رو ترجیح دادیم تا رمز ارزهای قرار گرفته در دسته بندی های مختلف را به شما معرفی کنیم تا از این طریق گزینه های مختلف سرمایه گذاری را به شما آموزش داده باشیم. اگر نکته هایی درباره ارز های دیجیتال حوزه هوش مصنوعی و یا سایر دسته بندی ها در ذهن دارید که در این مقاله وسایل مقالات به آن پرداخته نشده می توانید آن ها را در بخش دیدگاه ها با ما در میان بگذارید تا در کمترین زمان ممکن نظرات شما را نیز مورد بررسی قرار دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روش‌های پرداخت و ثبت نام

ارزش دوره: ۱8٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

قیمت جشنواره: ۱4/۸۰۰/۰۰۰ تومان

پیش پرداخت: 2٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

روش‌های پرداخت و ثبت نام

ارزش دوره ۱۷٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

قیمت جشنواره: ۱۳/۸۰۰/۰۰۰ تومان

تماس فوری با شما

موضوع تماس با شما: