لوگو کانون بورس

ارز دیجیتال ایپ کوین چیست + مزیت ها و معایب APE

ارز دیجیتال ایپ کوین

ارز دیجیتال ایپ کوین چیست و آیا این رمز ارز شرایط خوبی برای سرمایه گذاری در طولانی مدت دارد یا خیر؟ مسلما شما هم مانند ما عاشق چشم و ابروی میمون های خسته در پلتفرم APE نشده اید و هدف شما دقیقاً مانند ما بررسی شرایط این ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری و خرید آن در بازه‌های زمانی میان مدت و بلند مدت است. برای این منظور بسیار مهم است که شما شناخت اولیه نسبت به ویژگی ها و شرایط این ارز دیجیتال پیدا کنید و مقایسه میان آن با سایر رمز ارزهای مشابه و رقیب داشته باشید.

در این مقاله از سایت کانون بورس سعی داریم تا به صورت کامل و جامع به بررسی ارز دیجیتال ایپ کوین پرداخته و نکات بسیار مهمی برای خرید و سرمایه گذاری روی آن با شما در میان بگذاریم. در انتهای مقاله شما به اطلاعاتی دسترسی خواهید داشت که تصمیم گیری برای خرید این ارز دیجیتال برای بلند مدت را برای شما ساده تر می کند.

ارز دیجیتال ایپ کوین چیست


ارز دیجیتال ایپ کوین یک توکن ساخته شده بر اساس استاندارد ERC20 است که بر روی پلتفرم ارز دیجیتال اتریوم پایه گذاری شده و به عنوان یک اکوسیستم غیر متمرکز به صورت خاص بر روی بازار ان اف تی ها تمرکز دارد. این ارز دیجیتال با وجود اینکه مدت کوتاهی از زمان پیدایش آن در بازار می‌گذرد اما همچنان یکی از رمز های جذاب و ایده آل از نظر کاربرد ها و اهداف محسوب شده و به همین دلیل است که خیلی ها در حال مطالعه و بررسی شرایط آن برای سرمایه گذاری هستند.

ارز دیجیتال ایپ کوین

ویژگی های ایپ کوین چیست


یکی از مهمترین نکاتی که درباره این ارز دیجیتال باید به بررسی آن بپردازیم، ویژگی ها و کاربرد هایی است که از طرف تیم توسعه دهنده برای آن در نظر گرفته شده و بررسی ویژگی ها باعث می شود تا شما بتوانید در صورت اقدام برای خرید آن یک سرمایه‌گذاری آگاهانه داشته باشید. اگر شما برای خرید این ارز دیجیتال و هولد کردن آن برای طولانی مدت اقدام کنید در واقع شما در حال سرمایه گذاری برای پروژه های زیر هستید:

  • اصلی ترین و متمرکز ترین هدف توسعه پلتفرم ارز دیجیتال ایپ کوین استفاده از قابلیت های حوزه nft است. در واقع با خرید این ارز دیجیتال شما در حال تهیه یکی از ارزهای دیجیتال حوزه NFT هستید.
  • همچنین پلتفرم این رمز ارز فعالیت های گسترده ای در بازی های کامپیوتری داشته و جزء ارزهای دیجیتال حوزه گیمینگ نیز محسوب می شود.
  • APE همچنین یکی از رمز ارز های توسعه یافته در پروژه وب ۳ نیز است. با این حساب رمز ارز را باید یکی از ارزهای دیجیتال حوزه وب ۳ نیز بدانیم.
  • پلتفرم ارز دیجیتال ایپ کوین همچنین شرایط استفاده از قابلیت های متاورس را نیز برای کاربران فراهم کرده و عملاً ایپ را باید یکی از ارزهای دیجیتال حوزه متاورس نیز تعریف کنیم.

ملاحظه می کنید که شما با خرید این ارز دیجیتال و سرمایه گذاری بر روی آن در واقع به صورت همزمان در حال سرمایه‌گذاری در صنایع مختلف جذاب در بازار رمز ارزها هستی و به همین دلیل است که با وجود گذشته مدت زمان بسیار کوتاهی از ورود ایران به بازار تعداد کاربران زیادی در حال سرمایه گذاری بر روی آن هستند.

تعداد توکن های در گردش ایپ کوین (Ape Coin)


نکته بعدی که می تواند شرایط خرید ارز دیجیتال ایپ کوین و سرمایه گذاری بر روی رمز ارز ها برای ما روشن تر نماید، بررسی تعداد توکن های در گردش این ارز دیجیتال در بازار است. همانطور که میدانید تعداد توکن های تعریف شده برای یک رمز ارز می تواند تاثیر مستقیمی بر روی شرایط عرضه و تقاضای آن در بازار داشته و این موضوع همچنین نقش پررنگی در انتخاب رمز ارزها برای سرمایه گذاری نیز خواهد داشت.

تعداد کل توکن های در نظر گرفته شده برای ارز دیجیتال ایپ کوین یک میلیارد و توکن است که در زمان نگارش این مقاله حدود ۳۷ درصد از این توکن ها در گردش هستند. این مهم نشان می‌دهد که تعداد توکن های خیلی زیادی برای این ارز دیجیتال در نظر گرفته نشده و عرضه آن محدود خواهد بود. همین ویژگی پتانسیل بالایی برای افزایش قیمت ایپ کوین را فراهم کرده است.

روش های خرید ارز دیجیتال ایپ کوین


دو ویژگی بسیار مهم که برای سرمایه گذاری و خرید هر ارز دیجیتالی باید به بررسی آنها بپردازید یعنی ویژگی ها و اهداف تعریف شده و همچنین تعداد توکن های در گردش که در شرایط عرضه و تقاضا رمز ارز تاثیر دارد، پرداختیم. حالا نوبت به این رسیده تا حالا روش های خرید ارز دیجیتال ایپ کوین را نیز برای شما بررسی کنیم. با توجه به اینکه خرید برخی از رمز ارزها با چالش‌های بسیار زیادی همراه است ممکن است هزینه های بسیار زیادی را به عنوان کارمزد روی دست شما باقی بگذارد به همین دلیل لازم است تا دقت زیادی به این مرحله از فرایند سرمایه‌گذاری خود داشته باشید.

ارز دیجیتال ایپ کویناگر بخواهیم روش های خرید ارز دیجیتال ایپ کوین را به صورت کامل برای شما تشریح کنیم دو روش خرید اصلی و عمده برای این منظور وجود دارد که شما نیز باید از میان یکی از این دو روش برای سرمایه گذاری و خرید این ارز دیجیتال اقدام کنید. دقت کنید که روش های دیگری هم وجود دارد که شما با استفاده از آنها میتوانید ApeCoin بخرید و با استفاده از آنها خطرات بسیار زیادی داشته و به همین دلیل ما اقدام به معرفی آنها نیز به شما نخواهید کرد.

اولین روش خرید ارز دیجیتال ایپ کوین استفاده از خدمات انواع صرافی داخلی ارز دیجیتال است. در این فرآیند شما تنها کافیست با انتخاب یکی از معتبرترین و بهترین صرافی های داخلی که البته این ارز دیجیتال را نیز در لیست خود برای خرید داشته باشد حساب کاربری خود را باز کرده و با واریز پول به حساب کاربری خود خرید خود را کامل کنید. روش کم هزینه ترین روش خرید ارز دیجیتال ایپ کوین برای شما خواهد بود.

برای کسانی که به دنبال سرمایه گذاری طولانی مدت بر روی این ارز دیجیتال هستند استفاده از این روش خرید را توصیه می کنیم زیرا می تواند هزینه های کمتری را برای شما به دنبال داشته باشد.

در نظر داشته باشید که اگر به دنبال استفاده از مزیت ارز دیجیتال برای نوسان گیری کوتاه مدت و یا بازار فیوچرز ارز دیجیتال هستید، پیشنهاد ما استفاده از خدمات انواع صرافی خارجی ارز دیجیتال است. هرچند استفاده از خدمات صرافی های خارجی به دلیل چند مرحله بودن نیاز به پرداخت کاربردهای زیادی از جانب شما خواهد داشت اما در نهایت با توجه به حجم بسیار بالای خرید و فروش رمز ارز در صرافی های خارجی استفاده از این روش برای شما شرایط بهتری را به دنبال خواهد داشت.

کیف پول ایپ کوین چیست؟


اگر به دنبال خرید و نگهداری از ارز دیجیتال ایپ کوین هستید حتماً باید از یک کیف پول مناسب و ایمن برای نگهداری از آن استفاده کنید تا در طولانی مدت چالشی از این بابت پیش روی شما قرار نگیرد. با توجه به اینکه این رمز ارز بر روی بلاک چین اتریوم قرار گرفته از این روش می توانید از تمام کیف پول هایی که از استاندارد ERC20 پشتیبانی مینمایند برای نگهداری از آن استفاده کنید که از میان آنها می توان به کیف پول تراست ولت و کیف پول متامسک به عنوان کیف پول نرم افزاری و البته کیف پول لجر به عنوان یک کیف پول سخت افزاری ایده‌آل اشاره کرد.

ارز دیجیتال ایپ کوین

آیا ایپ کوین بخریم؟


سعی کردیم تا خیلی خلاصه و مفید به بررسی و ارزیابی شرایط ارز دیجیتال ایپ کوین بپردازیم. اکنون شما به خوبی می دانید که اگر خرید ارز دیجیتال را در دستور کار خود قرار دهید چه شرایطی پیش روی شما قرار خواهد گرفت و پتانسیل را از این فرآیند نصیب سبد سرمایه‌گذاری خود خواهید کرد. اما در انتها لازم دانستیم تا نظر شخصی خود را نیز درباره شرایط خرید ارز دیجیتال و سرمایه گذاری طولانی مدت بر روی آن با شما در میان بگذاریم.

دقت کنید که این ارز دیجیتال شرایط بسیاری داشته و خریدار می تواند جذابیت های سرمایه گذاری شما را در بازار به میزان قابل توجهی افزایش دهد. اما با این حال نباید ریسک سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال راحتی بر روی رمز ارز نادیده بگیریم و حتماً تنها بخشی از سرمایه های خود را برای خریداران در نظر بگیریم. به جهت پتانسیل بسیار بالایی که این رمز ارز برای افزایش قیمت و سودآوری دارد ما نیز آن را در سبد سرمایه‌گذاری خود قرار داده ایم و به شما توصیه می کنیم که حتماً نگاه کاملی بر روی شرایط را نداشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روش‌های پرداخت و ثبت نام

ارزش دوره: ۱8٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

قیمت جشنواره: ۱4/۸۰۰/۰۰۰ تومان

پیش پرداخت: 2٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

روش‌های پرداخت و ثبت نام

ارزش دوره ۱۷٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

قیمت جشنواره: ۱۳/۸۰۰/۰۰۰ تومان

تماس فوری با شما

موضوع تماس با شما: