لوگو کانون بورس

تحلیل تکنیکال بیت کوین سه شنبه ۳۰ شهریور

قیمت بیت کوین نتوانست بالاتر از محدوده حمایتی ۴۶۰۰۰ دلار باقی بماند. در نتیجه، همانطور که دیروز هم گفتیم، شاهد کاهش شدید BTC تا زیر سطح ۴۵۰۰۰ دلار بودیم.

بیت کوین برای ورود به منطقه نزولی، چندین ناحیه حمایتی را در نزدیکی سطوح ۴۴۰۰۰ دلار و ۴۳۰۰۰ دلار شکست. این کاهش تا زیر تراز ۴۲۰۰۰ دلار ادامه یافت و قیمت پایین تر از میانگین متحرک ساده ساعتی ۱۰۰ قرار گرفت. پس از آن، پایین ترین سطح قیمت نزدیک به تراز ۴۰۲۰۰ دلار شکل گرفت و اکنون بیت کوین در حال افزایش است. در این روند افزایشی، قیمت تاکنون از سطح فیبوناچی اصلاحی ۵۰% حرکت نزولی اخیر سقف نوسانی ۴۴۲۵۰ دلار به کف قیمت ۴۰۲۰۰ دلار گذشته است.

نمودار بیتکوین 10 - تحلیل تکنیکال بیت کوین؛ سه شنبه 30 شهریور

در روند صعودی، یک مقاومت فوری نزدیک به سطح ۴۳۰۰۰ دلار پیش روی این ارز قرار می گیرد. اولین مقاومت اصلی نیز در نزدیکی سطح ۴۳۱۰۰ دلار می باشد. یک خط روند نزولی اصلی هم با مقاومتی نزدیک به ۴۳۱۰۰ دلار در نمودار ساعتی جفت ارز BTC/USD در حال شکل گیری می باشد.

این خط روند نزدیک به سطح فیبوناچی اصلاحی ۷۶.۴٪ حرکت نزولی اخیر ۴۴۲۵۰ دلار به ۴۰۲۰۰ دلار نزدیک است. برای شروع یک روند بازیابی قدرتمند، قیمت باید مقاومت ۴۳۱۰۰ دلاری را پشت سر بگذارد. مقاومت اصلی بعدی نزدیک منطقه ۴۴۰۰۰ دلار است که بالاتر از آن قیمت می تواند مقاومت ۴۵۰۰۰ دلاری را دوباره هدف قرار دهد.

اگر بیت کوین نتواند با قاطعیت از منطقه مقاومت ۴۳۱۰۰ دلاری عبور کند، می تواند روند نزولی خود را از سر بگیرد. اولین حمایت در این روند نزولی نزدیک به سطح ۴۲۲۰۰ دلار خواهد بود.

حمایت اصلی بعدی نزدیک منطقه ۴۱۵۰۰ دلار واقع است. شکست نزولی زیر تراز ۴۱۵۰۰ دلار می تواند باعث سقوط قیمت تا سطح ۴۰۵۰۰ دلار یا حتی ۴۰۰۰۰ دلار شود.

اندیکاتورهای تکنیکال

MACD ساعتی برای جفت ارز BTC/USD کم کم در منطقه صعودی شتاب می گیرد.

RSI ساعتی برای جفت ارز BTC/USD زیر سطح ۵۰ است.

حمایت اصلی:  ۴۱۵۰۰ و ۴۰۵۰۰ دلار

مقاومت اصلی: ۴۳۰۰۰ و ۴۳۱۰۰ و ۴۴۰۰۰ دلار

 

 

منبع: newsbtc

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روش‌های پرداخت و ثبت نام

ارزش دوره: ۱8٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

قیمت جشنواره: ۱4/۸۰۰/۰۰۰ تومان

پیش پرداخت: 2٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

روش‌های پرداخت و ثبت نام

ارزش دوره ۱۷٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

قیمت جشنواره: ۱۳/۸۰۰/۰۰۰ تومان

تماس فوری با شما

موضوع تماس با شما: