لوگو کانون بورس

تحلیل تکنیکال بیت کوین سه شنبه ۲۳ شهریور

بیت کوین روند کاهش قیمت خود را تا زیر تراز ۴۵۰۰۰ دلار ادامه داد. BTC حتی به زیر حمایت ۴۴۲۰۰ دلاری و میانگین متحرک ساده ساعتی ۱۰۰ رسید.

با این حال، این روند نزولی پایین تر از تراز ۴۳۵۰۰ دلار ادامه پیدا نکرد. پایین ترین سطح قیمت در نزدیکی ۴۳۳۷۴ دلار شکل گرفت و روند بازیابی قیمت آغاز شد. پس از آن، بالاتر از سطح مقاومت ۴۴۲۰۰ دلار شاهد شکست قیمت بودیم. قیمت حتی سطح فیبوناچی اصلاحی ۵۰% حرکت نزولی ۴۶۸۷۹ دلار به کف قیمت ۴۳۳۷۴ دلار را شکست.

در حال حاضر بیت کوین نزدیک تراز ۴۵۵۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ساعتی ۱۰۰ با مقاومت قدرتمندی روبروست. سطح فیبوی اصلاحی ۶۱.۸% روند کاهشی اخیر ۴۶۸۷۹ دلار به ۴۳۳۷۴ دلار نیز در نزدیکی تراز ۴۵۵۵۰ دلار به عنوان یک مقاومت مهم عمل می کند.

نمودار بیتکوین 6 - تحلیل تکنیکال بیت کوین؛ سه شنبه 23 شهریور

مقاومت اصلی هنوز نزدیک منطقه ۴۶۰۰۰ دلاری واقع است. برای حرکت به سمت یک منطقه مثبت، بیت کوین باید SMA ساعتی ۱۰۰، منطقه خط روند و تراز ۴۶۰۰۰ دلار را با قاطعیت پشت سر بگذارد. مقاومت اصلی بعدی در نزدیکی سطح ۴۷۳۵۰ دلار شکل می گیرد که در صورت عبور از آن، در سطوح بالاتر، قیمت می تواند در کوتاه مدت به سمت مقاومت اصلی ۴۸۵۰۰ دلار حرکت کند.

اگر بیت کوین نتواند از منطقه مقاومت ۴۶۰۰۰ دلاری عبور کند، می تواند روند نزولی خود را از سر بگیرد. اولین حمایت در این روند نزولی نزدیک به سطح ۴۴۶۰۰ دلار است.

اولین حمایت اصلی نزدیک به سطح ۴۴۲۰۰ دلار قرار دارد. به نظر می رسد حمایت اصلی بعدی در نزدیکی سطح ۴۳۴۰۰ دلار شکل می گیرد. در صورت سقوط نزولی قیمت تا زیر محدوده حمایتی ۴۳۴۰۰ دلار، قیمت می تواند به افت خود ادامه دهد. حمایت اصلی بعدی در این روند نزولی می تواند در تراز ۴۲۰۰۰ دلار قرار بگیرد.

اندیکاتورهای تکنیکال

MACD ساعتی برای جفت ارز BTC/USD کم کم در منطقه صعودی شتاب خود را از دست می دهد.

RSI ساعتی برای جفت ارز BTC/USD بالاتر از سطح ۵۰ است.

حمایت اصلی: ۴۴۲۰۰ و ۴۳۴۰۰ دلار

مقاومت اصلی: ۴۵۵۵۰ و ۴۶۰۰۰ و ۴۶۲۰۰ دلار

 

منبع: newsbtc

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روش‌های پرداخت و ثبت نام

ارزش دوره: ۱8٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

قیمت جشنواره: ۱4/۸۰۰/۰۰۰ تومان

پیش پرداخت: 2٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

روش‌های پرداخت و ثبت نام

ارزش دوره ۱۷٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

قیمت جشنواره: ۱۳/۸۰۰/۰۰۰ تومان

تماس فوری با شما

موضوع تماس با شما: