لوگو کانون بورس

تحلیل تکنیکال بیت کوین امروز سه شنبه ۲۴ آبان

با تحلیل تکنیکال بیت کوین امروز سه شنبه ۲۴ آبان با شما همراه هستیم. در نظر داشته باشید که این تحلیل نظر شخصی بوده و به هیچ وجه جنبه سیگنال دهی ندارد. مسئولیت معامله به عهده کاربران خواهد بود.

قیمت بیت کوین در بازه زمانی میان مدت، در یک کانال نزولی قرار گرفته و با همه تلاش خود موفق به عبور از سقف این کانال نگردید. برخورد قیمت با سقف کانال، برخورد با مووینگ اوریج ۱۰۰ روزه و در کنار آن فاجعه صرافی FTX دست به دست هم دادند تا قیمت این رمز ارز روند نزولی به خود بگیرد. حالا قیمت این رمز ارز در آستانه برخورد با خط میدلاین کانال نزولی است و انتظار می رود که این خط دوباره قیمت را به سمت بالا پرتاب کند. در صورتی که قیمت به این خط واکنش خاصی نداده و از آن عبور نماید، ریزش بیشتر بیت کوین می تواند آن را تا حوالی قیمت ۱۱۰۰۰ دلار پایین بکشاند.

در همین تایم فریم دو قلو سقف ایجاد شده نیز حاالا تبدیل به یک استراتژی تحلیلی شده و هدف قیمتی این ستاپ دقیقا بر روی کف کانال و مقاومت استاتیک بیت کوین منطبق می شود. این استراتژی تحلیلی نیز دلالت بر سقوط بیشتر قیمت بیت کوین در آینده نزدیک دارد. باید منتظر بشینیم و نحوه عکس العمل بیت کوین به خط میدلاین کانال نزولی را تماشا کنیم.

تحلیل تکنیکال بیت کوین امروز

 

بررسی اندیکاتورهای تکنیکالی:

اندیکاتور MACD: در تایم فریم ۴ ساعته در جفت ارز BTC/USD در روند نزولی قرار دارد.

اندیکاتور RSI: در تایم فریم ۴ ساعته در جفت ارز BTC/USD در پایین محدوده ۵۰ درصد قرار دارد.

نزدیک ترین حمایت: ۱۴۰۰۰ دلار

نزدیک ترین مقاومت: ۱۸۰۰۰ دلار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روش‌های پرداخت و ثبت نام

ارزش دوره: ۱8٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

قیمت جشنواره: ۱4/۸۰۰/۰۰۰ تومان

پیش پرداخت: 2٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

روش‌های پرداخت و ثبت نام

ارزش دوره ۱۷٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

قیمت جشنواره: ۱۳/۸۰۰/۰۰۰ تومان

تماس فوری با شما

موضوع تماس با شما: