لوگو کانون بورس

کیف پول یورویی (Yoroi) + آموزش صفر تا صد

کیف پول کاردانو
شما در حال مطالعه مقاله ۱۹ از ۲۸ در این سرفصل آموزش رایگان هستید.

با آموزش صفر تا صد کیف پول یورویی با شما همراه هستیم. در بخش انواع کیف پول ارز دیجیتال سعی کرده ایم تا تمام کیف پول های مشهور و محبوب را به شما معرفی کرده و تمام آموزش های مربوط به آنها نیز با شما در میان بگذاریم. در این مقاله نیز نوبت به کیف پول Yoroi رسیده است. کیف پولی که به صورت اختصاصی برای بلاک چین محبوب کاردانو توسعه پیدا کرده و محبوبیت زیادی هم در بین کاربران ایرانی دارد. در این مقاله سعی داریم تا این کیف پول ارز دیجیتال را به صورت کامل تشریح کرده و تمام آموزش های لازم برای آن را نیز به صورت تصویری با شما در میان بگذاریم. با شما همراه هستیم

برخی نظرات کاربران درباره کیف پول یورویی

۱- کاربر امیر:

“سلام من مقداری آدا به کیف پول یورویی انتقال دادم ولی الآن نمیتونم برداشت کنم یعنی گزینه ویددرایو خاموشه، دلیلش چیه؟”

۲- کاربر ایوب:

“با عرض سلام و خسته نباشید
آیا این کیف پول یورویی وقتی کاردانو بهش واریز کنم هیچ کاردانویی واسه خوش برداشت میکنه که بعداً نتونم برداشت بزنم ؟ یعنی کاردانویی فریز میکنه؟
و اینکه اگه فریز کنه دیگه هیچ راهی برای برداشتش هست ؟”

۳- کاربر امیر:

“سلام من کاردانو هامو ریختم تو یورویی ولی الآن هر چی آدرس میزنم نمیتونم از توش برداشت کنم چیکار باید بکنم ؟؟ کمکم میکنین”

۴- کاربر معنوی:

“سلام خواهشا کمکم کنید، کیف یورویی من خالی شده از چه طریقی میتونم‌ تاریخچه برداشتو‌ بفهمم؟”

۵- کاربر مهدی:

چرا رو گوشیه من نصب نمیشه

۶- کاربر ی مهدی دیگه:

۱۵ کلمه رو وارد کردم ولی نمیره مرحله بعد داستان چیه؟

۷- کاربر جعفر:

سلام
چطور میتونم از توی تنظیمات کد ۱۲ کلمه ای رو پیدا کنم و یادداشت کنم!؟

و

آموزش کیف پول یورویی

آموزش کیف پول یورویی آموزش کیف پول یورویی آموزش کیف پول یورویی آموزش کیف پول یورویی

این اظهار نظرها نشان می دهد که با اینکه کاربران زیادی از کیف پول یورویی استفاده می نمایند، اما هنوز هم چالش های زیادی درباره آن وجود داشته و لازم است تا قبل از انجام فعالیت های حرفه ای درباره آن بدانید. از این رو در این مقاله بر آن شدیم تا اطلاعات جامعی را از این والت نرم افزاری به شما ارائه کنیم. این سوالات و هر سوال دیگری که در ذهن دارید را در ادامه در بخش های مختلف پاسخ خواهید داد.

راهنمای مطالعه نمایش

کیف پول یورویی چیست

کاردانو یکی از بهترین ارزهای دیجیتالی بازار است و آینده بسیار درخشانی دارد. اگر با ارز دیجیتال کاردانو آشنا نبوده و هیچ شناختی نسبت به آن ندارید، این مقاله خیلی برای شما کاربردی نخواهد بود. کاردانو یکی از بهترین شبکه های بلاک چین را داشته و می تواند سود خوبی در دراز مدت به کاربران خود بدهد. تیم توسعه دهنده این رمز ارز آن را به عنوان نسل سوم ارزهای دیجیتال بعد از بیت کوین و اتریوم می دانند. از این رو توصیه می کنیم که حتما درباره این ارز و توکن بومی آن یعنی آدا تحقیق و بررسی کرده و در نهایت بخشی از سرمایه های خود را به سرمایه گذاری روی این ارز اختصاص دهید.

مانند سایر شبکه های بلاک چین، بلاک چین کاردانو نیز دارای کیف پول های اختصاصی مختلف است. مانند مای اتر والت برای اتریوم یا متاماسک برای اتریوم و یا Bitcoin.com برای بیت کوین، کاردانو نیز کیف پول های اختصاصی و مخصوص به خود را دارد. یکی از این والت ها نیز کیف پول یورویی است.

البته یورویی تنها کیف پول اختصاصی شبکه کاردانو نیست، اما ساده ترین و کاربر پسند ترین آنها است. والت های دیگری اعم از ددالوس و آدالایت نیز از والت های اختصاصی این شبکه هستند، اما استفاده از آنها چندان رایج نیست و نیاز به تخصص و تجربه زیادی دارد. زیرا اطلاعات بسیار زیادی را در خود جای داده و نیاز به حجم ذخیره سازی زیادی هم دارند.

یورویی یک کیف پول ساده نرم افزاری برای کاربران عادی است که تمایل دارند از توکن های کاردانو در کیف پول خود داشته باشند. بسیاری از این توکن ها را نمی توان در کیف پول های معمولی ذخیره کرد. حتی برای نقل و انتقال آنها نیز باید از شبکه کاردانو استفاده کنید. همین عدم اطلاع از همین جمله ساده باعث بسیاری از چالش هایی شده است که در بخش نظرات کاربران آنها را مرور کردیم.

تاریخچه

شبکه کاردانو یک شبکه کاملا منظم است و تیم توسعه دهنده آن نیز کاملاً با تجربه و متخصص در کار خود می باشند. از این رو همه چیز در این شبکه با برنامه توسعه پیدا می کند. آنها از همان روز اول یک عملیات ۵ مرحله ای را برای خود در نظر گرفته اند تا در همین راستا شبکه کاردانو را پیش ببرند. توسعه والت های اختصاصی مانند کیف پول Yoroi نیز دقیقا در همین نظم رخ داده است. در سال ۲۰۱۷ در زمانی که ۲ سال از زمان پیدایش ADA می گذشت، تیم توسعه دهنده کاردانو به مدیریت چارلز هاسکینسون (Charles Hoskinson) اقدام به معرفی این والت نمود.

آموزش ساخت کیف پول یورویی

با توجه به اینکه در آن زمان کیف پول های لایت و سبکی مانند Yoroi در سایر شبکه های بلاک چین به وفور توسعه پیدا کرده بودند، چنین کیف پولی برای کاردانو نیز لازم می بود. از این رو تیم با تجربه این شبکه در اقدامی هوشمندانه آن را توسعه داد. کیف پولی که دامنه استفاده از آن در حال حاضر در میان کاربران ایرانی نیز به شدت رایج شده است.

ویژگی ها

برای اینکه وارد بحث اصلی شده و شناخت بیشتری نسبت به کیف پول یورویی برای شما ایجاد کنیم لازم است تا ویژگی های آن را برای شما تشریح کنیم. تا اینجای مقاله احتمالا متوجه شده اید که این والت چه ویژگی های اولیه ای دارد:

  • کیف پول Yoroi یک نمونه کیف پول گرم محسوب می شود.
  • این والت هم چنین در دسته کیف پول های نرم افزاری دسته بندی می شود.
  • این کیف پول به صورت اختصاصی برای شبکه بلاک چین کاردانو توسعه پیدا کرده و بیشتر برای ذخیره کردن توکن های این شبکه کاربرد دارد. از این رو به درد کاربرانی می خورد که تمایل به ذخیره کردن این توکن ها از جمله خود ADA را دارند.

با اطلاع از این حقیقت ها و در ادامه بررسی ویژگی های کیف پول یورویی بهتر از قبل می توانید با راه حل های برخی از چالش های مطرح شده در ابتدای مقاله آشنا شده و دلیل بروز مشکلات کاربران را بدانید.

  • کیف پول یورویی رایگان است

مانند اکثر کیف پول های نرم افزاری استفاده از این والت نیز رایگان است. کیف پول یورویی را به راحتی و بدون نیاز به پرداخت پولی می توانید در پلتفرم های مختلف دانلود کرده و نصب کنید. البته برای اینکه چالش جدیدی به ذهن شما اضافه نکرده باشیم، باید یک نکته مهم درباره رایگان بودن Yoroi عنوان کنیم که برای سایر والت های نرم افزاری نیز به همین صورت است.

در نظر داشته باشید که دانلود اولیه و باز کردن حساب کاربری در این کیف پول رایگان است، اما تراکنش هایی مانند تبدیل توکن ها به هم یا انتقال ارزها می تواند با کارمزدهایی همراه باشد که شبکه های مختلف و نودها دریافت می نمایند. از این رو رایگان بودن این والت را با این موضوع اشتباه نگیرید.

  • از پشتیبانی از زبان فارسی خبری نیست

یورویی دز پلتفرم ویندوز از زبان فارسی پشتیبانی نمی کند. این کیف پول برای زبان های بسیار زیادی توسعه پیدا کرده و یک کیف پول چند زبانه محسوب می شود اما در حال حاضر زبان فارسی را لیست نکرده و ممکن است در ادامه با توجه به افزایش تعداد کاربران ایرانی دست به این امر بزند. امیدواریم!

  • محیط کاربری ساده و قابل درک

یکی از اصلی ترین دلایل توسعه کیف پول یورویی برای کاربران شبکه ارز دیجیتال کاردانو پیچیده بودن استفاده از سایر والت های این شبکه بود. Yoroi توسعه پیدا کرد تا دیگر شاهد چالش های همیشگی برای کاربران نباشیم.

با ورود به محیط این کیف پول متوجه خواهید شد که چه محیط ساده ای داشته  و خیلی راحت می توان از آن برای مقاصد مختلف استفاده کرد. البته جالب است که تیم کاردانو حتی برای این کیف پول نسخه پیشرفته نیز ارائه داده اند و شما در زمان نصب و یا از بخش تنظیمات می توانید انتخاب کنید که از چه روشی از آن، ساده یا پیشرفته، استفاده می کنید. نسخه ساده آن برای کاربران معمولی و پیشرفته نیز برای کاربران خیلی حرفه ای است. توصیه ما همان کیف پول یورویی ساده است. به صورت کاملا واضح و روشن:

“ساده تر از یورویی کیف پولی برای ذخیره سازی ارز دیجیتال کاردانو پیدا نخواهید کرد.”

  • پشتیبانی از به روز رسانی های جدید آلونزو و NFTها

کاردانو یک شبکه بلاک چین بسیار پیچیده و بزرگ است. همین در سال جاری میلادی شاهد توسعه یکی از فورک های پیشرفته آن با نام آلونزو بودیم که می تواند عملکرد کاردانو را برای قراردادهای هوشمند ارتقاء دهد. نکته ای که یورویی نیز از آن پشتیبانی کرده و کاربران می توانند از طریق این کیف پول به دنیای NFT ها و پروژه های دیفای نیز دسترسی پیدا کرده و روی آنها نیز سرمایه گذاری نمایند. دسترسی به مرورگر DApp اتفاق تازه ای در والت های نرم افزاری محبوب و مشهور نیست و یورویی نیز از این امر عقب نمانده است.

  • پشتیبانی از شبکه آرگو

آرگو یکی دیگر از بلاک چین های پیشرفته شبکه ارزهای دیجیتال است که در شرایطی مشابه با کاردانو توسعه پیدا کرده است. کیف پول Yoroi از این شبکه نیز پشتیبانی کرده و امکان دسترسی به آن را نیز برای کاربران خود فراهم نموده است.

  • امکان اتصال به والت های سخت افزاری

کیف پول یورویی امکان اتصال به والت های سخت افزاری اعم از لجر نانو و ترزور را نیز دارد. به این معنی که می توانید از این والت به عنوان نرم افزار اتصال دهنده کیف پول سخت افزاری خود با دنیای اینترنت استفاده کنید. کیف پول های سخت افزاری به صورت معمول به اینترنت متصل نمی شوند. برای کار کردن با آنها در شبکه اینترنت نیاز به یک نرم افزار رابط خواهید داشت. برای این منظور می توانید روی یورویی حساب کنید.

  • صرافی یورویی

یورویی هم مانند سایر والت های نرم افزاری محبوب مانند تراست والت و متامسک یک شبه صرافی است. در تشریح کیف پول کوینومی نیز به این ویژگی کیف پول های نرم افزاری اشاره نمودیم. شما می توانید از طریق نرم افزار این والت برای چینج کردن ارزهای دیجیتال مختلف اقدام کنید.

امنیت

شرایط امنیتی کیف پول Yoroi مانند سایر والت های نرم افزاری است. یک کیف پول متن باز که برای استفاده از آن نیاز به اتصال به اینترنت دارید. از این رو نباید به امنیت آن نمره ۲۰ بدهیم اما به عنوان یک کیف پول نا امن نیز شناخته نمی شود.

به صورت کلی کیف پول های نرم افزاری با توجه به ساختاری که دارند، والت های امنی محسوب شده و امکان هک آن ها به این راحتی ها وجود ندارد. اما با این حال نمی توان این احتمال را برای آنها صفر در نظر گرفت. امنیت کیف پولی مانند کیف پول یورویی بیشتر از اینکه به خود این والت مربوط باشد، به سبک استفاده از آن از سوی کاربران مربوط می شود.

  • اتصال به مرورگر

برای مثال یکی از نکات منفی چنین کیف پول هایی را می توان به امکان اتصال آنها به مرورگرها اشاره کرد. با این اتصال مرورگرها می توانند به برخی از اطلاعات مربوط به آن دسترسی داشته باشند. البته این اطلاعات اصلا اطلاعات اصلی و کلمات بازیابی نخواهد بود، اما با این حال از جمله نقاط ضعف این والت ها در بحث امنیت است.

  • یورویی یک کیف پول HD است

در مقاله مربوط به کیف پول کوینومی به صورت کامل به تشریح کیف پول های HD پرداختیم. برای اینکه از تکرار جملات گذشته استفاده نکنیم، به همین مقدار بسنده می نماییم که این کیف پول ها از توابع خاصی برای تولید عبارت بازیابی استفاده می نمایند که هک کردن آن را برای هکرها غیر ممکن می سازد.

ترفندهای افزایش امنیت کیف پول یورویی

برای اینکه بتوانید از این والت به خوبی و با امنیت بالاتر استفاده کنید، نکات زیر می تواند شما را یاری رساند:

  • حتما در زمان نصب این والت مراحل بیان شده در این مقاله را دنبال کنید که هیچ گزینه ای را اشتباهی فعال نکرده باشید.
  • دقت کنید عبارت بازیابی کیف پول خود را در جایی فیزیکی و امن ذخیره کنید. این عبارت هم باید در جایی امن باشد و هم دست کسی به آن نرسد. به محض اینکه عبارت بازیابی والت خود را در دسترس دیگران دیدید، خیلی سریع دارایی های خود را از آن خارج نمایید.
  • از پسوردهای قوی برای کیف پول خود استفاده کنید.
  • والت خود را بر روی موبایل دیگران یا کامپیوترهای دیگران باز نکنید.

ارزهای پشتیبانی شده در یورویی

هر چند کیف پول یورویی را نیز باید از جمله والت های چند ارزی معرفی کنیم، اما این والت از ارزهای دیجیتال شبکه بلاک چین کاردانو و آرگو (Ergo) پشتیبانی می نماید. تمام توکن های مربوط به این دو شبکه را می توانید در این کیف پول ذخیره کرده و کلیدهای خصوصی آنها را در پیش خود نگه دارید. هر چند کیف پول های متامسک و تراست والت نیز بیشتر برای شبکه اتریوم توسعه پیدا کرده اند، اما تعداد توکن های درج شده در شبکه بلاک چین اتریوم بسیار زیاد بوده و عملا تعداد توکن های پشتیبانی شده از سوی آنها نیز بسیار بیشتر از Yoroi است.

آموزش ساخت کیف پول یورویی

عبارت بازیابی یورویی

عبارت بازیابی کیف پول یورویی یک عبارت ۱۵ یا ۲۴ کلمه ای است. درباره این عبارت باید شما را با یک واقعیت بزرگ آشنا کنیم. کیف پول های نرم افزاری معتبر و ایمن، کلیدهای خصوصی رمز ارزهای ذخیره شده را در جایی در دستگاه خود کاربر ذخیره می نمایند. به انی معنی که اطلاعات ذخیره شده در Yoroi wallet شما در جایی در موبایل شما قرار دارد. یا اگر از نسخه آنلاین آن در مرورگر کامپیوتر خود استفاده می کنید، این اطلاعات در کامپیوتر شما ذخیره شده است.

این مهم دو پیامد مختلف را با خود به همراه دارد:

  • در درجه اول چنین قابلیتی باعث می شود تا کیف پول شما ایمن شود. زیرا در این شرایط حتی تیم توسعه دهنده کیف پول یورویی نیز به اطلاعات کلیدهای خصوصی ارزهای دیجیتال موجود در والت شما دسترسی نخواهند داشت. از این رو این احتمال که آنها برای کلاهبرداری بتوانند ارزهای شما را سرقت کنند، از بین خواهد رفت.
  • اما روی دیگر سکه این موضوع این است که اگر کیف پول نرم افزاری شما به هر دلیلی از بین برود، ویندوز پریده، گوشی سرقت رفته، گوشی خراب شده، آتش سوزی شده، سیل شده و یا هر دلیل دیگری، عملا تیم توسعه دهنده والت نمی تواند کمکی برای شما برای بازیابی اطلاعات آن نماید. این موضوع احتمالا یک عیب بزرگ خواهد بود اما

حلقه گم شده این عیب عبارت بازیابی کیف پول Yoroi شما است. ار این عبارت را در جایی امن نگه داشته باشید، در این مواقع می توانید با وارد کردن آن دوباره کیف پول خود را بازیابی کرده و به اطلاعات آن دسترسی داشته باشید. بدون این عبارت بازیابی باید از طریق روش های ماورایی مانند هیپنوتیزم و این موارد به دنبال پیدا کردن اطلاعات کیف پول خود باشید. در مقاله ترفندهای بازیابی کیف پول رمز ارز این روش های ماورایی را برای شما تشریح کرده ایم.

نسخه ها

کیف پول یورویی را می‌توانید در نسخه ها زیر در اختیار داشته باشید:

  • دانلود کیف پول یورویی برای اندروید
  • دانلود کیف پول یورویی برای آیفون
  • دانلود کیف پول یورویی برای کامپیوتر

البته دقت کنید که Yoroi برای کامپیوتر دارای نسخه های مختلفی است که هر یک برای سیستم عامل مختلفی اعم از ویندوز، لینوکس و مک توسعه پیدا کرده‌اند. از این گذشته این والت برای نسخه های موبایلی به صورت یک نرم افزار است که می‌توانید آن را به صورت مستقیم از سایت رسمی یورویی دانلود کرده و نصب کنید و برای نسخه کامپیوتر یک افزونه است که به مرورگرهای مختلف متصل شده و آیکون آنها در بخش افزونه های مرورگر قابل نمایش خواهد بود.

راه های دانلود کیف پول یورویی

اما چگونه می‌توان برای دانلود کیف پول Yoroi اقدام کرد. در این بخش نحوه دانلود این والت نرم افزاری را با هم مرور کرده و لینک ها لازم برای آن را نیز برای شما قرار داده ایم. در نظر داشته باشیم که برای این بخش ابتدا باید شما را با سایت رسمی یورویی آشنا کنیم. تصویر زیر نمایی از سایت یورویی است که برای دانلود نسخه های مختلف این والت باید سراغ آن بروید.

آموزش ساخت کیف پول یورویی

سایت از بخش های مختلفی تشکیل شده که بیشتر جنبه معرفی این کیف پول را دارد. حتی می‌توانید یک ویدئو آموزشی را نیز برای استفاده از این والت در سایت مشاهده کنید. این سایت را به خوبی به خاطر بسپارید که در زمان استفاده وارد سایت های اشتباهی و مشابه نشوید. زیرا کلاهبرداری در ارزهای دیجیتال به روش های مختلفی انجام می‌پذیرد. از این رو باید مراقب باشید تا اسیر این جو سازی ها نشده و با احتیاط کامل عمل کنید.

دانلود از سایت رسمی یورویی

برای دانلود کیف پول از سایت روسی Yoroi کار ساده‌ای در پیش خواهید داشت. برای این منظور طبق مراحل زیر عمل کنید:

  • با ورود به سایت رسمی این والت، و در تصویر زیر باید بخش دانلود را انتخاب کرده و روی آن کلیک کنید.

آموزش ساخت کیف پول یورویی

  • با کلیک روی گزینه دانلود، یک منوی کشویی برای شما باز می‌شود که نسخه های مختلف Yoroi wallet را برای شما به نمایش در می آورد. با کلیک بر روی هر یک از این گزینه ها می‌توانید نسخه مربوط به آن را دانلود کرده و در اختیار داشته باشید.

آموزش ساخت کیف پول یورویی

  • بعد از کلیک روی گزینه Chrome می‌توانید نسخه ویندوز این کیف پول را دانلود کنید و مانند یک افزونه به مرورگر کروم خود اضافه کنید. تصویر زیر کلید نصب این نرم افزار را بر روی مرورگر کروم شما نشان می‌دهد.

آموزش ساخت کیف پول یورویی

  • در نهایت با کلیک روی گزینه Add Extension می‌توانید روی مرورگر کروم خود این والت را داشته باشید.

مشکلات کیف پول Yoroi

برای دانلود سایر نسخه های کامپیوتری اعم از فایرفاکس و مایکروسافت ادج نیز می‌توانید همین راه را طی کنید. با کلیک روی گزینه های اندروید و آیفون نیز به صفحه دانلود این نرم افزار به ترتیب در گوگل پلی و اپ استور هدایت خواهید شد که در ادامه به تشریح آن می پردازیم.

دانلود از گوگل پلی

برای دانلود کیف پول Yoroi از گوگل پلی دو راه‌حل در پیش دارید. ابتدا می‌توانید به صورت مستقیم از خود گوگل پلی اقدام کنید. برای این منظور بعد از باز کردن این پلتفرم تنها کافی است عبارت Yoroi را در آن جستجو کنید. این روش یک مشکل بزرگ پیش پای شما خواهد گذاشت آن هم این است که ممکن است به صفحه دانلود سایر نرم افزارها هدایت شوید. زیرا نرم افزارهای مشابه زیادی برای هر یک از کیف پول های نرم افزاری ساخته شده‌اند که اصلاً قابل اعتماد نیستند.

بهترین راه‌حل این است که شما از همان سایت اصلی Yoroi اقدام کرده و با کلیک روی بخش اندروید وارد صفحه گوگل پلی این نرم افزار شده و از آنجا مراحل دانلود و نصب آن را پیگیری کنید.

دانلود از اپ استور

برای دانلود کیف پول یورویی برای آیفون نیز شرایط مشابهی پیش روی شما است. در اپ استور و در جستجو برای این والت با نسخه های مشابه تری روبرو خواهید شد؛ اما با این حال توصیه می‌کنیم که برای دانلود این کیف پول برای آیفون نیز ابتدا وارد سایت رسمی آن شده و از همان طریق شرح داده شده در بالا برای دانلود اقدام کنید.

عدم دانلود از سایت های واسط

قرار دادن لینک دانلود کیف پول یورویی از سایت رسمی در این مقاله کار ساده‌ای بود، اما ترجیح دادیم تا شما را به رعایت نکات احتیاطی مهم عادت دهیم زیرا هرگز و هرگز نباید یک کیف پول را از سایت واسط دانلود کرده و حتی از طریق سایت های واسط وارد لینک دانلود آنها شوید. البته سایت های آموزشی معمولاً به دنبال راحت‌تر کردن کار کاربران هستند، اما در این بین سایت هایی هستند که با ارائه لینک های مخرب قصد کلاهبرداری از افراد را داشته و به دنبال سوء استفاده از ناآگاهی آنها می روند. از این رو توصیه می‌کنیم که حتماً و حتماً از طریق جستجو در مرورگر خود وارد سایت این والت شده و سپس نسخه های مختلف آن را دانلود کنید.

کیف پول یورویی برای اندروید

تصویر زیر صفحه دانلود کیف پول یورویی را برای اندروید در گوگل پلی نشان می‌دهد. خوب آن را به خاطر بسپارید تا نرم افزار دیگری را به اشتباه دانلود نکنید.

مشکلات کیف پول Yoroi

حجم نرم افزار Yoroi برای موبایل های اندرویدی ۳۹ مگابایت است که تا زمان نگارش این مقاله بیش از ۵۰۰۰۰۰ نفر آن را دانلود کرده و نصب نموده اند. (البته فقط نسخه اندروید) آخرین آپدیت آن مربوط به ۲۲ اکتبر ۲۰۲۱ بوده و آخرین ورژن ارائه شده تا کنون نسخه ۴.۴.۱ است. همچنین در بخش توضیحات می‌توانید ملاحظه کنید که محل ساخت اصلی نرم افزار نیز شهر توکیو ژاپن می‌باشد. این نرم افزار در گوگل پلی با بیش از ۳۵۰۰ رای دارای امتیاز +۴ نیز است.

کیف پول یورویی برای آیفون

تصویر زیر نیز صفحه دانلود نسخه آیفون این نرم افزار را برای کاربران اپل نشان می‌دهد. البته اگر با استفاده از گوشی آیفون وارد این صفحه شده باشید، گزین دانلود آن را نیز مشاهده خواهید کرد.

مشکلات کیف پول Yoroi

این والت برای آیفون نیز رایگان بوده و حجمی حدود ۴۴ مگابایت دارد. برای دانلود و نصب آن نیاز به در اختیار داشتن حداقل iOS 10 و بالاتر خواهید داشت. همچنان امتیاز Yoroi در نسخه آیفون نیز +۴ است و زبان های پشتیبانی کننده آن را در گوشی آیفون نیز می‌توانید در این صفحه مشاهده کنید.

کیف پول یورویی برای ویندوز

همان طور که ملاحظه  کردید، امکان دانلود و نصب این کیف پول را بر روی مرورگرهای مختلف را دارید. در نسخ ویندوز و مرورگر کروم این کیف پول تا کنون بیش از ۵۰۰۰۰۰ بار دانلود و نصب شده است. البته با توجه به امکان همگام سازی نسخه های کامپیوتر و موبایل، احتمالاً بسیاری از این دانلود کننده ها مشترک هستند. همچنین اطلاعاتی از این والت را نیز می‌توانید به زبان های مختلف اعم از انگلیسی، چینی، کره ای و ژاپنی در صفحه دانلود آن برای کروم مشاهده کنید.

آموزش کیف پول یورویی

نوبت به آموزش کیف پول یورویی می رسد. البته که این والت نرم افزاری چندان پیچیده نیست و هر کسی در همان بار اول می‌تواند تمام نیازهای خود را در آن برطرف سازد. اما با این حال تصمیم گرفتیم تا برخی از نکات بسیار مهم و اصلی آن را به صورت تصویری و گام به گام با شما در میان بگذاریم. این مهم باعث می‌شود تا همان احتمال کم بروز خطا در زمان استفاده از این کیف پول نیز از بین رفته تا کاربران بتوانند با خیال راحتی از والت خود استفاده کنند. با آموزش بخش های مختلف این کیف پول با شما همراه هستیم.

آموزش دانلود و نصب Yoroi

در بخش های قبلی آموزش دانلود این کیف پل را برای پلتفرم های مختلف ارائه نمودیم. نصب آن نیز برای نسخه ویندوز در مرورگر کروم مشاهده کردید. دیگر هیچ چالش دیگری درباره دانلود و نصب این والت وجود ندارد.

آموزش ثبت نام در Yoroi

در زیر مراحل ثبت نام و ورود به کیف پول یورویی را برای نسخه مرورگر کروم در کامپیوتر مشاهده می‌کنید. البته برای سایر نسخه ا اعم از موبایل ها و سایر مرورگرها نیز مراحل تقریباً مشابه است و تفاوت آن چنانی نمی‌کند. بنابراین از این مراحل می‌توانید برای ثبت نام و باز کردن حساب برای کیف پول های مختلف یورویی استفاده کنید.

  • بعد از دانلود و نصب یورویی بر روی مرورگر کروم خود باید به قسمت Extension های مرورگر خود رفته و با پین کردن Yoroi آیکون آن را در گوشه بالای مرورگر خود مشاهده کنید.
  • روی آیکون آن کلیک کنید تا پنجره زیر برای شما باز شود.

مشکلات کیف پول Yoroi

  • زبان را روی انگلیسی تنظیم کرده و روی Continue کلیک کنید. البته زبان های کره ای، ژاپنی، چینی و آلمانی را نیز می‌توانی انتخاب کنید!!
  • در صفحه جدید باز شده شما می‌تواند هشدارها و پیام امنیتی کیف پول یورویی را مشاهده نمایید.
  • هرگز اطلاعات خود را در اختیار دیگران قرار نمی دهم.
  • هرگز اطلاعات خود را نمی فروشم.
  • هرگز نرم افزارهای تحلیلی و یا ردیاب دیگران را نصب نمی کنم.
  • من می دانم که کلیدهای من فقط در این دستگاه ذخیره می‌شود و نه در سرورهای شرکت.
  • من می دانم پول من در این کیف پول در صورت از دست رفتن خود نرم افزار تنها با عبارت بازیابی که در زمان ثبت نام ذخیره می کنم، قابل بازیابی است.

این پیام ها و برخی موارد امنیتی دیگر را می‌توانید در این صفحه مشاهده کنید. در نهایت روی گزینه I agree کلیک کرده و سپس به صفحه بعد بروید.

مشکلات کیف پول Yoroi

  • در صفحه جدید باز شده پیامی با شما به اشتراک گذاشته می‌شود که آیا تمایل دارید تا یک نسخه از تراکنش شما برای کسی آن را فرستاده و یا شما برای وی ارز دیجیتال می فرستید، ارسال شود. این قابلیت تنها برای والت یورویی امکان پذیر است. یعنی طرف مقابل شما نیز باید از همین والت استفاده کرده باشد. با کلیک روی گزینه Allow اجازه این کار را صادر خواهید کرد و با کلیک روی گزینه Skip خیر. البته بعداً در تنظیمات نرم افزار نیز دوباره می‌توانید این مهم را فعال یا غیر فعال کنید.

دانلود کیف پول یورویی

  • در صفحه جدید باز شده، سه گزینه پیش روی شما خواهد بود. گزینه اول یا Connect to hardware wallet برای اتصال کیف پول یورویی به کیف پول های سخت افزاری اعم از ترزور و لجر نانو به کار گرفته می‌شود. گزینه دوم یا Create wallet برای ساخت کیف پول جدید یورویی و گزینه سوم یا Restore wallet نیز برای بازیابی کیف پول های قبلی کاربرد دارد. پس در این مرحله روی گزینه دوم کلیک می‌کنید تا مراحل ساخت کیف پول جدید آغاز شود.

دانلود کیف پول یورویی

  • در پنجره جدید باز شده باید یکی از شبکه های کاردانو یا Ergo را برای کیف پول خود انتخاب کندی. البته این مهم نیز در آینده از بخش تنظیمات قابل تغییر است. حتی شما می‌توانید همزمان یک کیف پول جدید دیگر برای شبکه ارگو در نظر بگیرید.

دانلود کیف پول یورویی

  • در پنجره جدید نیز دو گزینه پیش روی شما خواهد بود. گزینه اول ادامه راه نصب و ساخت کیف پول Yoroi است که باید روی آن کلیک کنید. گزینه دوم نیز شما را به مراحل ساخت کیف پول کاغذی یورویی برای کاردانو هدایت می نماید. در این باره می‌توانید در مقاله ساخت کیف پول کاغذی اطلاعات بیشتری به دست بیاورید.

دانلود کیف پول یورویی

  • نوبت به وارد کردن نام والت و البته یک پسورد قوی برای کیف پول شما می رسد. در نهایت روی گزینه Create Personal Wallet کلیک کنید تا از این مرحله نیز برای نصب و ثبت نام در کیف پول یورویی عبور کرده باشید.

دانلود کیف پول یورویی

  • در پنجره جدید باز شده از شما می خواهد تا مطمئن شوید که هیچ کس به صفحه مانیتور شما نگاه نمی‌کند. زیرا بعد از این مرحله قرار است عبارت بازیابی کیف پول خود را مشاهده کرده و آن را یادداشت کنید. اگر کسی در خال تماشای مانیتور کامپیوتر شما است، فورا اقدامات لازم را انجام داده و سپس بقیه مراحل را سپری کنید.

بازیابی کیف پول Yoroi

  • در صفحه جدید باز شده می‌توانید عبارت بازیابی کیف پول خود را مشاهده کنید. این عبارت در کیف پول یورویی قابلیت کپی کردن را ندارد و حتماً باید آن را در جای دیگری با مداد بنویسید و یا تایپ کنید. از این رو بسیار مهم است که حتماً این مرحله را با دقت تمام و کمال سپری کنید. در غیر این صورت بعداً با چالش های زیادی روبرو خواهید شد.

بازیابی کیف پول Yoroi

  • در مرحله بعد نوبت به آزمون نرم افزار از شما می رسد. برای اینکه مطمئن شوید که عبارت بازیابی را به درستی یادداشت کرده و ترتیب کلمات را نیز رعایت کرده‌اید، در این بخش باید این عبارت ها را به ترتیب انتخاب کنید.

بازیابی کیف پول Yoroi

  • نوبت به آخرین پنجره برای ساخت کیف پول یورویی می رسد. در این مرحله با انتخاب دو مربع خالی و کلیک روی گزینه Confirm عملیات ساخت کیف پول Yoroi به پایان می رسد و حالا می‌توانید وارد آن شوید.

بازیابی کیف پول Yoroi

آموزش ورود به کیف پول یورویی

با طی کردن مراحل بالا برای نصب والت یورویی دیگر چالشی برای ورود به آن نخواهید داشت. در کامپیوتر تنها کافی است روی آیکون کیف پول خود در گوشه بالای مرورگر کلیک کنید . در موبایل نیز با کلیک کردن روی نرم افزار می‌توانید وارد کیف پول خود شوید. در صورتی که با درخواست پسورد روبرو شدید نیز باید پسورد انتخاب شده توسط خودتان را در طی مراحل ثبت نام، وارد نمایید.

آموزش خرید و فروش در کیف پول یورویی

از این والت می‌توانید به صورت مستقیم برای خرید و فروش کاردانو و سایر توکن های شبکه آن نیز استفاده کنید.

آموزش ارسال ارز دیجیتال در Yoroi

برای ارسال ارز دیجیتال در کیف پول یورویی می بایست وارد کیف پول خود شده و در منوی بالایی آن مطابق با تصویر زیر گزینه Send را انتخاب کنید. حالا با وارد کردن توکن مورد نظر و هم چنین مقدار آن می‌توانید این عملیات را نهایی نمایید. هم چنین مقدار کارمزد این انتقال را نیز می‌توانید در این قسمت ملاحظه نمایید.

بازیابی کیف پول Yoroi

آموزش دریافت ارز دیجیتال در Yoroi

برای دریافت توکن در کیف پول Yoroi نیز مراحل پیچیده‌ای نداشته و تنها کافی است روی گزینه Receive کلیک کنید. در پنجره باز شده تنها کافی است آدرس کیف پول خود را در کیف پول مبدأ وارد کنید تا مراحل انتقال نهایی شود. حتماً در زمان انتقال به شبکه ای که برای آن انتخاب می‌کنید نیز دقت نمایید تا از این بابت دچار اشتباه نشده باشید.

بازیابی کیف پول Yoroi

آموزش ساخت کیف پول یورویی

مراحل ساخت کیف پول یورویی را به صورت کال با هم مرور کردیم. برای ساخت سایر انواع کیف پول های کاردانو نیز می‌توانید از اطلاعات مقاله ساخت کیف پول ارز دیجیتال کمک بگیرید. در هر حال این والت بهترین و مناسب ترین والت برای ارز دیجیتال کاردانو است.

آموزش بازیابی کیف پول یورویی

بازیابی کیف پول Yoroi مراحل سخت و پیچیده‌ای ندارد. برای این منظور تنها کافی است دوباره نرم افزار کیف پول خود را دانلود و نصب نمایید. این بار در مراحل ثبت نام به جای گزینه Create wallet باید گزینه Restore Wallet را انتخاب کنید. در مرحله بعدی با وارد کردن عبارت بازیابی که در اختیار دارید، امکان بازیابی والت برای شما فراهم خواهد شد. برای همگام سازی نسخه کوب ایل و کامپیوتر این والت نیز می‌توانید از همین طریق اقدام کنید. اگر نسخه موبایل را از قبا ساخته‌اید، در کامپیوتر از همین مرحله می‌توانید محتویات والت موبایلی خود را روی کامپیوتر مشاهده کنید  و برعکس.

استیکینگ در Yoroi

برای سهام گذاری یا اصطلاحاً استیک کردن در کیف پول یورویی بر روی پروژه ها و توکن ها مختلف می‌توانید از منوی بالای کیف پول خود گزینه Delegation list را انتخاب کنید. در این پنجره شما می‌توانید استخرهای مختلف برای سرمایه گذاری و شرایط آنها را مشاهده کرده و یکی را انتخاب و ارزهای دیجیتال خود را در آنها استیک کنید. البته این امر بیشتر برای کسانی مناسب است که قصد خرید و فروش ارزهای خود در کوتاه مدت را ندارند. برای هولدرها این مهم می‌تواند سود چند برابری به دنبال داشته باشد.

کیف پول کاردانو

سایر تنظیمات یورویی

با وارد شدن به کیف پول Yoroi می‌توانید از بخش تنظیمات که در تصویر به شکل یک چرخ دنده ترسیم شده، عملیات مختلف ورد نظر خود را انجام دهید.

  • در اولین بخش با عنوان General به تنظیمات عمومی دسترسی خواهید داشت. می‌توانید زبان کیف پول خود را تغییر دهید. امکان انتخاب تم گرافیکی نرم افزار را خواهید داشت. هم چنین شبکه های اجتماعی و مشخصات ورژن نصب شده نرم افزار یورویی را نیز در انتهای این بخش مشاهده می‌کنید.

کیف پول کاردانو

  • در بخش Blockchain می‌توانید شبکه های مختلف را برای والت خود انتخاب کنید. این مهم اهمیت بسیار زیادی در زمان ارسال و دریافت ارزهای دیجیتال خواهد داشت. هم چنین از همین بخش می‌توانید گزینه ارسال نوتیفیکیشن برای ارسال کننده و یا دریافت کننده ارز دیجیتال در طرف مقابل را نیز فعال کنید.

کیف پول کاردانو

  • در بخش wallet به گزینه های مختلفی اعم از حذف کردن کامل کیف پول، استخراج آن برای یک دستگاه دیگر و تغیری نام کیف پول خود دسترسی خواهید داشت.

کیف پول کاردانو

  • در بخش Terms of use می‌توانید قوانین و مقررات کیف پول یورویی را دوباره مشاهده کنید.
  • در بخش Support می‌توانید با پشتیبانی Yoroi در تماس باشید.
  • در بخش level هم می‌توانید نوع کیف پول خود را از میان گزینه های ساده یا پیشرفته انتخاب کنید.

کیف پول کاردانو

هایلایت های مهم درباره کیف پول یورویی

با اتمام آموزش کیف پول Yoroi لازم است تا هایلایت ها و مطالب مهمی را درباره این والت با شما در میان بگذاریم. با دقت به این اطلاعات می‌توانید روند بهتری برای استفاده از این کیف پول یا انتخاب آن داشته باشید.

کیف پول یورویی تحریم

یکی از نگرانی های اصلی کاربران ایرانی برای همه پلتفرم های خارجی نه فقط در بازار ارزهای دیجیتال حتی در بازار سهام بین‌المللی و در بازار فارکس، بحث تحریم ها است. در آموزش فارکس اشاره کردیم که خیلی از بروکرها ایرانی ها را تحریم کرده و به آنها خدمات ارائه نمی‌کنند. همین امر در بحث بازار ارزهای دیجیتال نیز وجود دارد و در حال حاضر بزرگترین صرافی جهانی یعنی باینناس کاربران ایرانی را تحریم کرده و به آنها خدمات ارائه نمی‌کند.

در حال حاضر چنین چالشی برای والت یورویی مطرح نیست و توسعه دهندگان این کیف پول تصمیم در این باره ندارند. البته چیزی برای آینده مشخص نیست اما چیزی که مسلم است، حتی در صورت تصمیم به تحریم ایرانی ها نیز آنها به کاربران فرصت چند ماهه‌ای خواهند داد تا ارزهای دیجیتال خود را از کیف پول خود خارج کنند. از این رو نگرانی از این بابت برای تریدرهای ایرانی وجود ندارد.

کیف پول یورویی فارسی

بسیاری از کیف پول های نرم افزار در حال توسعه نرم افزارهای خود به زبان فارسی هستند. برای مثال کیف پول متامسک در حال حاضر نسخه فارسی را نیز در اختیار کاربران ایرانی قرار داده است. یا صرافی کوینکس نیز این خدمات را به کاربران ایرانی داده است. البته این مهم هنوز برای کیف پول Yoroi انجام نشده اما در آینده در صورت انجام، از همین بخش مقاله آن را به شما اطلاع رسانی خواهیم کرد.

مشکلات کیف پول یورویی

بررسی مشکلات کیف پول Yoroi نیز یکی از مطالب مهمی است که باید در این مقاله به آن بپردازیم. با توجه به اینکه قصد ما از نگارش این مقاله نه تشویق کاربران به نصب و استفاده از این والت است و نه سعی داریم تا آن را بد جلوه کنیم، از این رو به صورت کاملاً بی طرفانه و مانند یک مقاله آموزشی تمام نکات منفی و مثبت مربوط به آن را با شما مرور می‌کنیم. بخش مشکلات نیز از جمله نیازهای اصلی برای انتخاب یک کیف پول نرم افزاری است که لازم است آن را نیز مورد بررسی قرار دهیم.

  • صفر نشان دادن دارایی ها و ارزهای دیجیتال

یکی از اصلی‌ترین مشکلات کیف پول های نرم افزاری صفر نشان دادن ارزهای دیجیتال کاربران است. این مهم فقط مخصوص Yoroi نیست و در سایر والت ها نیز به همین ترتیب وجود دارد. در چنین مواقعی دو راه‌حل در پیش دارید. در بسیاری از مواقع این مشکل با زمان حل می‌شود. به دلیل شرایطی که در شبکه های بلاک چین ممکن است رخ دهد، تراکنش ها در برخی مواقع با تاثیر زیادی انجام می‌شوند. از این رو با گذشت چند ساعت ممکن است مشکل شما حل شود.

اگر مشکل شما با گذشت چند ساعت حل نشد، بهتر است با پشتیبانی کیف پول یورویی از طریق داخل نرم افزار آن تماس حاصل کنید. در بسیاری از مواقع این ایراد ممکن است به دلیل نا آگاهی کاربران از شرایط شبکه های اتصال در بازار رمز ارزها باشد. از این رو باید به این مهم دقت بیشتری داشته باشید تا درگیر چنین مشکلاتی نشوید.

  • مشکل عدم اتصال به شبکه

عدم اتصال به شبکه و کند بودن نیز یکی از مشکلاتی است که مخصوصاً در نسخه موبایل کیف پول Yoroi به وفور دیده می‌شود. این مهم نیز معمولاً با زمان درست خواهد شد.

  • خطاها و باگ های زیاد در نرم افزارهای موبایلی

عدم انجام تراکنش ها و یا تسک های معمولی و وجود باگ های زیاد را نیز می‌توان از جمله مشکلات کیف پول یورویی برای نسخه های موبایلی دانست. این مشکلات را احتمالاً باید در نسخه های بعدی این نرم افزار نداشته باشیم.

مزایای کیف پول یورویی

در بخش های مختلف مقاله به صورت کلی به بررسی و معرفی مزایای کیف پول یورویی پرداختیم. لازم دانستیم تا این مزیت ها را به صورت جمع بندی شده نیز با شما در میان بگذاریم. با استفاده از این والت می‌توانید مزیت های زیر را در اختیار داشته باشید:

  • می‌توانید آن را برای نسخه های مختلف اعم از موبایل و ویندوز به صورت همزمان و متصل به هم استفاده کنید.
  • نصب و استفاده از این کیف پول ارز دیجیتال بسیار ساده است و چالشی با آن نخواهید داشت.
  • نرم افزار این والت حجم خیلی کمی داشته و برای کار کردن با آن نیاز به اینترنت خیلی قوی و پرسرعتی هم ندارید. البته هر چقدر اینترنت شما بهتر باشد، سرعت آن نیز بیشتر خواهد بود. هم چنین این کیف پول از رم موبایل و لپ تاپ شما نیز خیلی استفاده نکرده و تنها ۶.۵ مگابایت آن را در زمان استفاده اشغال می نماید.
  • در صورت در اختیار داشتن عبارت بازیابی این والت دیگر چالشی با از دست رفت کلیدهای خصوصی ارزهای دیجیتال خود نیز نخواهید داشت.
  • امکان استیکینگ توکن های مبتنی بر شبکه کاردانو را نیز در آن خواهید داشت.
  • امکان ساخت کیف پول کاغذی و ذخیره فیزیکی کلیدهای خصوصی را نیز با آن خواهید داشت.
  • امکان اتصال به کیف پول های سخت افزاری اعم از لجر نانو و ترزور را نیز خواهید داشت.
  • هم چنین می‌توانید آدرس های مختلفی را نیز برای هر توکن در اختیار داشته باشید.

دقت به املای سایت Yoroi-wallet.com

حتماً در صورتی که تمایل به ورود به سایت رسمی این کیف پول را دارید، آدرس Yoroi-wallet.com را در مرورگر خود جستجو کنید. سایت های مشابه ممکن است از سایت های فیشینگ و کلاهبرداری باشند. از این رو دقت به املای سایت را نیز باید مد نظر داشته باشید.

آیا حتماً باید کیف پول یورویی داشته باشیم؟

همانطور که احتمالاً تا اینجای مقاله متوجه شده اید کیف پول یورویی یک کیف پول کاملا مخصوص برای ارز دیجیتال کاردانو است و استفاده از این کیف پول به جز برای نگهداری از این رمز استفاده دیگری ندارد. البته با گسترش شبکه کاردانو و به وجود آمدن ارزهای دیجیتال بیشتر در شبکه این رمز ارز، تعداد ارزهای دیجیتال بیشتری را نیز می توان در کیف پول یورویی نگهداری کرد. از این گذشته از سایر خدمات و مزیت‌های این کیف پول در شبکه کاردانو می توان استفاده نمود.

به عنوان مثال کاربرانی که در فرآیند عرضه اولیه رمز ارزهای موجود در شبکه کاردانو شرکت می نمایند و یا به دنبال دریافت ایردراپ های ارز دیجیتال های مربوط به شبکه کاردانو هستند، می‌توانند از مزیت های یورویی برای منظور استفاده کنند.

در غیر این صورت اگر به دنبال سرمایه گذاری بر روی ارزهای دیجیتال موجود در شبکه کاردانو نیستید استفاده از کیف پول یورویی نیز چندان مزیتی برای شما به دنبال نخواهد داشت.

کیف پول یورویی بهتر است یا کیف پول تراست والت ؟

یکی از معروف ترین و محبوب ترین انواع کیف پول نرم افزاری ارز دیجیتال موجود در بازار که کاربران ایرانی نیز علاقه بسیار زیادی به استفاده از آن دارند کیف پول تراست والت است. کیف پول تراست ولت به دلیل مزیت ها و شرایط بسیار ایده آلی که دارد تبدیل به محبوب‌ترین کیف پول برای نگهداری از آن فقط در ایران بلکه در سرتاسر جهان شده است. مقایسه کیف پول تراست ولت با کیف پول یورویی چندان منطقی نیست زیرا این کیف پول ها شرایط بسیار مختلفی دارند و شرایط استفاده از آنها برای کاربران نیز کاملاً متفاوت است.

کیف پول یورویی تنها برای نگهداری از ارز دیجیتال کاردانو و رمز ارزهای توسعه یافته در شبکه کاردانو توسعه یافته اما در حالی که از کیف پول تراست ولت می توان برای نگهداری تعداد قابل توجهی از رمز ارزهای موجود در بازار استفاده کرد. این کیف پول در حال حاضر از صد ها ارز دیجیتال مختلف در بازار پشتیبانی می نماید و از این گذشته مزیت های دیگری مانند استیک کردن ارز دیجیتال و یا خدمات صرافی غیرمتمرکز را نیز به کاربران ارائه می نماید.

البته شایان ذکر است که اگر بخواهیم کیف پول تراست ولت با کیف پول یورویی را از نظر امنیت مورد مقایسه قرار دهیم تفاوتهای زیادی میان این دو کیف پول وجود ندارد شما در صورت استفاده از هر یک از آنها میتوانید با امنیت قابل‌توجه رمز ارزهای خود را در آنها نگهداری نمایید.

کیف پول یورویی بهتر است یا ساخت کیف پول ارز دیجیتال؟

همچنین کاربرانی که به دنبال استفاده از کیف پول یورویی هستند می توانند از آموزش ساخت کیف پول ارز دیجیتال استفاده کرده و یک کیف پول کاملا اختصاصی برای رمز ارزهای خود بسازند. با توجه به اینکه در فرایند ساخت کیف پول ارز دیجیتال شما می‌توانید کیف پولی را در اختیار داشته باشید که از تعداد ارزهای دیجیتال بیشتری پشتیبانی می نماید به همین دلیل بسیاری از کاربران ساخت کیف پول را نسبت به استفاده از کیف پول یورویی ترجیح میدهند.

اما یک نکته بسیار مهمی که در این باره وجود دارد این است که با ساخت کیف پول ارز دیجیتال شما نمی توانید از مزیت های مانند دریافت ایردراپ های مربوط به رمز ارز های شبکه کاردانو استفاده کنید. به همین دلیل اگر به صورت حرفه ای به دنبال نگهداری از ارز دیجیتال کاردانو در بازار برای طولانی مدت هستید، کیف پول یورویی میتواند انتخاب بهتری برای شما نسبت به ساخت کیف پول ارز دیجیتال باشد.

کیف پول یورویی و ایرانی ها

با مطالعه تمام نکاتی که درباره کیف پول یورویی به آنها اشاره کردیم چقدر دوست دارید تا از این کیف پول استفاده کنید و سرمایه‌های خود را در آن نگهداری نمایید؟ البته که بسیاری از امکانات کیف پول یورویی در سایر انواع کیف پول نرم‌افزاری ارز دیجیتال به این راحتی‌ها در دسترس نیست و یورویی را می‌توانیم از جمله جذاب‌ترین و بهترین انواع کیف پول ارز دیجیتال در نظر بگیریم که برخی از کاربران ایرانی نیز در حال استفاده از خدمات آن برای نگهداری رمز ارزهای خریداری شده خود هستند.

نکته بسیار مهم‌تری که درباره استفاده از کیف پول یورویی برای کاربران ایرانی باید به آن اشاره داشته باشیم این است که حتماً باید شما نکات لازم برای بالا بردن امنیت کیف پول را بدانید و از این نکات برای بهتر کردن شرایط ایمنی کیف پول یورویی برای نگهداری رمز ارزهای خود استفاده کنید.

ترفندهای بسیار زیادی وجود دارد که با به کارگیری آنها شما می‌توانید امنیت کیف پول خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید و همین ترفندهای ساده ممکن است در آینده تبدیل به راه نجاتی برای شما شوند تا دارایی‌های خود را در این کیف پول‌ها از دست ندهید. متاسفانه بازار ارز دیجیتال در این باره بسیار سختگیر است و هرگونه اشتباهی در فرایند نقل و انتقال و نگهداری از رمز ارزها می‌تواند باعث از بین رفتن تمام و کمال دارایی‌های شما در بازار شود.

برخی از نظرات کاربران درباره کیف پول یورویی و مشکلات آن

در ابتدای متن برخی از نظرات کاربران درباره کیف پول یورویی را با هم مرور کردیم که بیشتر جنبه سوالی داشتند. اما در این بخش سعی داریم تا نظرات کاربرانی را با شما مطرح کنیم که دست به تعریف و یا انتقاد از این والت گذاشته‌اند. این مهم باعث می‌شود تا شما با تجربیات سایر کاربران در این والت بیشتر آشنا شده و در انتخاب آن قاطع تر تصمیم بگیرید.

۱- کاربر Brian Pendley:

“این کیف پول دقیقاً همان کاری را می‌کند که یک والت نرم افزاری باید در بازار ارزهای دیجیتال انجام دهد. همه چیز خوب است.”

۲- کاربر Brandon Clapp:

“پشتیبانی از کیف پول ترزور همان چیزی است که من می خواهم. کارتون خیلی خوبه.”

۳- کاربر Bronson Ryan:

“کیف پول سبک و عالی. همان چیزی بود که منتظر بودم تا ADA را از صرافی خارج کنم.”

۴- کاربر فاطمه:

“من نمی‌توانم کیف پول یورویی خودم را بازیابی کنم. زیرا در زمان انتخاب عبارت بازیابی یکی از عبارت های آن خاموش است و انتخاب نمی‌شود. نمی دانم چگونه می‌توانم مشکل را حل کنم.”

۵- کاربر Suzuki Shinobu:

“من تا کنون با کیف پول های بسیار زیادی کار کرده ام، یورویی بدترین کیف پولی است که با آن روبرو شده ام. این والت خیلی کند است. تقریباً بیش از یک دهه طول می کشد تا یک دستور ساده را انجام دهد. تعجب می کنم چون شبکه کاردانو انقدر کند نیست. همین حالا بیش از ۱۸ ساعت است که مشغول همگام سازی نسخه موبایل و نسخه کامپیوتر آن هستم.”

۶- کاربر Copious Funk:

” من سرمایه گذاری روی ADA را به علت تجربه بسیار بد از کیف پول یورویی ترک می کنم. این والت خیلی نا امن است. تقریباً اگر ارزهای دیجیتال خود را د یک روز شلوغ در وسط یک پارک دفن کنید، ایمن تر خواهند بود. حتماً به تعداد بالای نظرات منفی درباره این والت دقت کنید.”

۷- کاربر Jeremy Cote:

“من دیگر با این کیف پول کار نمی کنم. نسخه موبایل آن بسیار کند و پر از باگ است. دائما با پیغام “درخواست شما انجام نشد” روبرو می شوم. در نسخه کامپیوتری مشکلی از این بابت نبود، اما جون به نسخه موبایل نیاز دارم، آن را نصب کردم. اما پر از باگ و خطاست.”

۸- کاربر ShortSyd:

“یورویی قبلا خیلی خوب بود، اما الآن خیلی بد است. پر از خطا و باگ شده است و تقریباً هیچ کاری نمی‌توانم در آن بکنم. تنها ماری که برای من می‌کند، دادن پیغام خطا است.”

ملاحظه می‌کنید که نظرات کاربران درباره کیف پول یورویی با هم تفاوت است و هر کسی نظر خود را از تجربه خود ارائه کرده است. اما چیزی که ما از این نظرات و مطالعه برخی بیشتر از آنها دستگیرمان شد این است که کاربران در اکثر موارد با نسخه کامپیوتر و مرورگر کروم این والت مشکلی نداشته و از آن تعریف می نمایند. اما ظاهرا نسخه اندروید آن با چالش ها و باگ های زیادی روبرو است. این موضوع ممکن است به دلیل آپدیت جدید این نرم افزار باشد. اما اگر شما هم با همین موضوع روبرو شدید، احتمالاً تجربه مشترکی با اکثریت کاربران این کیف پول خواهید داشت.

مقالات مهمی که باید درباره کیف پول Yoroi بخوانید

سعی کردیم تا هیچ موضوع نگفته‌ای درباره این والت نرم افزاری برای شما باقی نگذاریم. اما با این حال برای اینکه استفاده از این کیف پول برای شما به بهترین شکل ممکن رقم بخورد، لازم دانستیم تا برخی مقالات مهم و مربوط را نیز با شما به اشتراک بگذاریم. برای تسلط کامل بر استفاده از این والت بهتر است:

  • ابتدا با مطالعه کیف پول ارز دیجیتال چیست، شناخت بهتری نسبت به کیف پول ها و موارد مهم در آنها پیدا کنید.
  • با مطالعه انواع کیف پول ها نیز می‌توانید شناخت دقیق ترین نسبت به هر یک از انواع والت های موجود در بازار رمز ارزها پیدا نمایید.
  • در مقاله بهترین کیف پول ارز دیجیتال شرایط انتخاب بهترین ها را برای شما تشریح کرده‌ایم.
  • هم چنین برای آشنایی با سایر رقبای یورویی نیز می‌توانید مقالات مربوط به کیف پول تراست والت، متامسک، کوینومی، الکتروم، سیف پال و … را مطالعه کنید.
  • در مقاله مقایسه انواع کیف پول های نرم افزاری نیز سعی کرده‌ایم تا شما را به انتخاب یک کیف پول بهتر و ایده آل تر نزدیک کنیم.

جمع بندی از کیف پول یورویی

اکنون شناخت کامل‌تری نسبت کیف پول یورویی پیدا کرده‌اید و امکان استفاده از آن نیز برای شما ساده‌تر است. در بخش جمع بندی سعی داریم تا مطالب این مقاله را به صورت خلاصه وار با شما در میان بگذاریم. درباره کیف پول Yoroi باید بدانید که:

  • این والت یک والت نرم افزاری است که در دسته کیف پول های گرم قرار می‌گیرد.
  • به صورت اختصاصی برای شبکه بلاک چین کاردانو توسعه یافته و برای توکن های این شبکه قابل استفاده است.
  • استفاده از آن بسیار ساده و است و تمام امکانات آن به سادگی در دسترس کاربر قرار می‌گیرد.
  • یورویی را می‌توانید در نسخه های اندروید، آیفون و کامپیوتر در اختیار داشت باشید.
  • نسخه کامپیوتر این والت را می‌توانید مانند افزونه بر روی سه مرورگر محبوب کروم، فایرفاکس و مایکروسافت ادج داشته باشید.
  • امکان استفاده همزمان آن در پلتفرم های مختلف و همگام سازی آنها وجود دارد.
  • کاربران می‌توانند برای استیک کردن و سهام گذاری در توکن های مختلف کاردانو می‌توانید از این کیف پول استفاده کنید.
  • فناوری اینترنت نسل سوم یا WEB 3 بر روی این کیف پول نیز پیاده سازی شده تا هیچ تمرکزی برای ذخیره سازی اطلاعات در آن وجود نداشته و کاملاً ایمن باشد.

آموزش رمز ارز قدمی بزرگ برای کسانی است که به دنبال ورود حرفه ای به بازار ارز دیجیتال هستند. در این دوره آموزشی می توانید نحوه استفاده بهینه و عالی از کیف پول ها را نیز در اختیار داشته باشید. در آموزش آنلاین ارز دیجیتال نیز شرایط مشابهی در دسترس شما قرار خواهد گرفت.

کیف پول کاردانو

سوالات رایج درباره کیف پول Yoroi

در کانون بورس با شما هر ماه هستیم تا بهترین و ایده‌آل‌ترین آموزش های لازم برای این بازار را با شما در میان بگذاریم. شما می‌توانید با شرکت در دوره حضوری ارز دیجیتال بزرگان و یا خرید پکیج غیر حضوری ارز دیجیتال ما به تمام اطلاعات و استراتژی‌های لازم برای معامله‌گری در بازار رمز ارزها دسترسی داشته باشید. اما در صورت عدم استفاده از این دوره ها نیز نگران نباشید. زیرا تمام مقالات آموزشی ما به صورت کاملاً کاربردی و حرفه‌ای تهیه شده و تیم مدرسین ما به این مقالات نظرات کامل دارند. از این رو با مرور این مقالات نیز می‌توانید نکات و روش های کاربردی مربوط به این بازار را در اختیار داشته باشید.

در انتها نیز سعی داریم تا برخی از سوالات رایج درباره کیف پول یورویی را با شما در میان بگذاریم. اگر هنوز چالشی در ذهن دارید که در این مقاله به آن پرداخته نشد، آن را با ما در بخش دیدگاه‌ها در میان بگذارید تا پاسخ های لازم در این باره را با شما در میان بگذاریم.

  • کیف پول یورویی چیست؟

کیف پول Yoroi یک والت نرم افزاری و اختصاصی شبکه بلاک چین کاردانو است.

  • چه نسخه هایی از والت یورویی موجود است؟

یورویی را می‌توانید در نسخه های موبایل های اندروید و آیفون و هم چنین نسخه های کامپیوتر برای مرورگرهای کروم، فایرفاکس و ادج در اختیار داشته باشید.

  • آیا کیف پول یورویی امن است؟

والت یورویی یکی از والت های نرم افزاری است که امنیت آنها مشابه یکدیگر است. این والت هم HD است و هم از فناوری WEB 3 پشتیبانی می نماید تا حداکثر میزان امنیت والت های نرم افزاری را داشته باشد.

  • آیا امکان تحریم ایرانی ها توسط یورویی وجود دارید؟

یورویی در کشور ژاپن توسعه پیدا کرده و بعید است که دست به این عنوان بزند. اما در حال حاضر چیزی قابل پیش بینی نیست.

  • چه امکاناتی در Yoroi در اختیار داریم؟

امکان واریز و برداشت ارز دیجیتال، سهام گذاری یا استیکینگ، دسترسی به مرورگر DApp

  • کیف پول یورویی از چه رمز ارزهایی پشتیبانی می‌کند؟

این والت را می‌توانید برای آدا و توکن های شبکه بلاک چین کاردانو استفاده کنید. هم چنین ارزهای بلاک چین Ergo نیز به آن اضافه شده است.

  • چگونه کیف پول یورویی را دانلود کنیم؟

برای دانلود کیف پول Yoroi می‌توانید از سای رسمی این کیف پول استفاده کنید.

ترتیب پیشنهادی مطالعه مقالات این بخش...

یک پاسخ

  1. سلام.کیف پول جالبیه فقط من ارز هایی مثل sneak ,copi ,…,دارم میخوام بفهمم چطور این ارزها را استیک کنم
    با نسخه pc و موبایل تلاش کردم ولی نتونستم چیزی بفهمم
    اگه میشه بهم بگید بقیه ارزهارا چطور استیک کنم
    متشکرم از شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روش‌های پرداخت و ثبت نام

ارزش دوره: ۱8٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

قیمت جشنواره: ۱4/۸۰۰/۰۰۰ تومان

پیش پرداخت: 2٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

روش‌های پرداخت و ثبت نام

ارزش دوره ۱۷٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

قیمت جشنواره: ۱۳/۸۰۰/۰۰۰ تومان

تماس فوری با شما

موضوع تماس با شما: