لوگو کانون بورس

سیر تا پیاز کیف پول لجر و انواع آن (Ledger Nano S & X)

کیف پول لجر
شما در حال مطالعه مقاله ۲۵ از ۲۸ در این سرفصل آموزش رایگان هستید.

یکی از مهم ترین قدم ها برای سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال فراهم آوردن بستر های مختلف برای ورود به معاملات این بازار است. بسترهای مختلف نیز برای این منظور لازم هستند که از آن جمله می‌توان به انتخاب بهترین صرافی و آموزش تحلیل تکنیکال و روشهای معامله گری در این بازار اشاره کرد. یکی از مهمترین این بستر ها و انتخاب ها نیز انتخاب یک کیف پول ارز دیجیتال است. حتماً می‌دانید که کیف پول ارز دیجیتال چیست و چه کار کردی در بازار ارز دیجیتال دارد. کیف پول لجر یکی از معروف ترین کیف پول های سخت افزاری تعریف شده برای معامله گران در این بازار است که قابلیت های بسیار زیادی داشته و انتخاب بسیاری از کاربران برای نگهداری از رمز ارز ها نیز است.

صنعت کیف پول علاوه بر حوزه نرم افزاری در حوزه سخت ‌افزاری نیز با پیشرفت‌های قابل توجهی روبرو بوده و برندهای بسیار زیادی در سرتاسر جهان فرآیند تولید و عرضه انواع کیف پول ها را برای کاربران در بازار ارز دیجیتال در دستور کار خود قرار داده اند و اکنون چالش های خاصی در این حوزه وجود ندارد. لجر یک برند فرانسوی تولید کیف پول سخت افزاری از که به شدت معروف و محبوب شده و کیف پول های مختلفی را نیز با قابلیت‌های متفاوت روانه بازار کرده است. در این مقاله از سری مقالات آموزش کیف پول ارز دیجیتال داریم تا به صورت کامل و جامع به بررسی شرایط کیف پول سخت افزاری لجر بپردازیم و ویژگی‌های آن را با شما در میان بگذاریم.


کیف پول سخت افزاری چیست؟


کیف پول لجر  برای اینکه به صورت کامل بدانید که کیف پول لجر چیست و چه شرایطی دارد ابتدا باید یک تعریف مختصر درباره کیف پول سخت افزاری و انواع آن برای شما ارائه کنیم. کیف پول ها در یک دسته بندی کلی به دو دسته کیف پول نرم افزاری و کیف پول سخت افزاری تقسیم می شوند. کیف پول سخت افزاری به کیف پول های اطلاق می شود که از یک دستگاه فیزیکی در آن ها برای نگهداری از رمز ارز ها استفاده می شود و شما برای استفاده از آن نیاز است دستگاه را مانند یک فلش مموری به کامپیوتر یا لپ تاپ خود متصل کنید و محتویات آن که دارایی های ارز دیجیتال است را نقل و انتقال نمایید.

دقیقا مانند این که می خواهید یک فایل را از فلش مموری به کامپیوتر یا برعکس انتقال دهیم لازم است و آن را به کامپیوتر خود متصل نمایید و سپس مراحل را انجام دهید. بنابراین امکان استفاده از کیف پول سخت افزاری بدون این اتصال وجود ندارد و حتماً باید شما برای دسترسی به دارایی های خود به خود کیف پول فیزیکی خریداری شده دسترسی داشته باشید.

برخلاف کیف پول های نرم افزاری که شما میتوانید به صورت کاملاً رایگان آنها را در سایتها و پلتفرم‌های مختلف دانلود کرده و استفاده کنید کیف پول سخت افزاری رایگان نیست و شما برای در اختیار داشتن آن حتماً باید هزینه های قابل توجهی را پرداخت کنید. برندهای مختلف تولید کیف پول ارز دیجیتال در جهان وجود دارند که نمونه های تولید شده توسط آنها قیمت های متفاوتی هم دارد. در حال حاضر در بازار ایران کیف پول های سخت افزاری از سه میلیون تا ۳۰ میلیون قیمت می خورند و این موضوع بسته به برند تولید کننده و مشخصات خود کیف پول دارد.

از جمله اصلی‌ترین و مهم‌ترین مشخصه که برای کیف پول های سخت افزاری می توانیم به آن اشاره کنیم امنیت بسیار بالای آن ها به دلیل عدم اتصال به اینترنت در شرایط دائمی است. یک کیف پول نرم افزاری دائماً به اینترنت متصل بوده و این موضوع باعث می شود تا خطر هک شدن آن به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کند. در حالی که در کیف پول سخت افزاری که به عنوان یکی از انواع کیف پول سرد نیز شناخته می‌شود که این شرایط وجود نداشته و عملاً اتصال آن به اینترنت تنها در مواقع لازم برای نقل و انتقال رمز ارز ها است که برای آن هم شما می توانید شرایطی را در نظر بگیرید که امنیت دارایی های شما به خطر نیفتد.

البته شایان ذکر است که خرید کیف پول سخت افزاری حتماً باید از شرکت های معتبر و نمایندگی های اصلی انجام پذیرد تا هیچگونه دستکاری در تراشه‌های اصلی آن صورت نگرفته باشد. دستکاری شدن تراشه های اصلی کیف پول سخت افزاری باعث می‌شود تا امکان حرکت کردن آن توسط کلاهبرداران وجود داشته باشد و اگر شما به منبع برای خرید کیف پول سخت افزاری خود دقت نکنید ممکن است با این چالش روبرو شده و رمز ارزهای خود را از دست بدهید. این موضوع برند تولید کننده کیف پول سخت افزاری مورد نظر شما نیز بستگی نداشته و تنها به منبع خرید آن مربوط می شود.

با این توضیحات حالا معرفی و بررسی کیف پول سخت افزاری لجر برای شما راحت تر خواهد شد و در ادامه می توانیم حرفه ای تر و تخصصی تر درباره این کیف پول سخت افزاری صحبت کنیم.


کیف پول سخت افزاری لجر چیست؟


کیف پول لجر  لجر یک شرکت فرانسوی تولید کننده کیف پول سخت افزاری در جهان است که به عنوان بزرگترین شرکت در این حوزه و پرفروش ترین کیف پول های سخت افزاری در جهان را به خود اختصاص داده و به همین دلیل یک برند کاملا آشنا و معروف در این حوزه است. برندهای مختلفی در حال توسعه انواع کیف پول هستند کیفیت های قابل قبولی را نیز در آنها شاهد هستیم اما لجر یک برند کاملا آشنا است و به همین دلیل اعتماد کردن به آن ساده تر است.

کیف پول لجر یک کیف پول سخت افزاری است که بعد از خرید آن شما می توانید عبارت بازیابی ۱۲ کلمه ی آن را یادداشت کرده و سپس رمز ارز های مورد نظر خود را به آدرس عمومی کیف پول خود انتقال داده و در آن نگهداری کنید. این کیف پول از تعداد رمز ارز های بسیار زیادی پشتیبانی می‌کند و همچنین امنیت بسیار بالایی را نیز برای نگهداری از رمز ارزها در آن شاهد خواهید بود.

البته شایان ذکر است که برای خرید کیف پول لجر نیاز به مسافرت به فرانسه ندارید و می توانید در بازار ایران نیز از شرکت‌های معتبر و واردکنندگان مستقیم کیف پول های سخت افزاری برای خرید این محصول اقدام کنید. برند لجر در حال حاضر ۲ کیف پول معروف خود یعنی لجر نانو اس و لجر نانو ایکس را روانه‌ بازار کرده که هر دو شرایط خاص خود را دارند و در ادامه به تشریح هر دوی این موارد خواهیم پرداخت.


مزیت های کیف پول لجر


کیف پول لجر البته همانطور که اشاره کردیم برند لجر دو مدل مختلف کیف پول سخت افزاری را تولید و روانه بازار کرده است که ممکن است برخی از مزیت ها و معایب در آن ها با یکدیگر متفاوت باشد اما به صورت کلی در این بخش مزیت های اصلی کیف پول های ساخته شده توسط این برند را با هم مورد بررسی قرار می دهیم.

  • امنیت بسیار بالا

اولین وضعیتی که برای کیف پول لجر باید دانشگاه داشته باشیم امنیت بسیار بالای این کیف پول برای نگهداری از رمز ارزهای مختلف است. امنیت یکی از مهمترین و اصلی ترین فاکتورهای انتخاب انواع کیف پول ارز دیجیتال است که اگر به آن دقت داشته باشید هر انتخابی برای شما با چالش روبرو خواهد بود. در واقع اگر شما از بهترین کیف پول موجود در بازار هم استفاده کنید اما می‌تواند پایین باشد عملاً انتخاب شما اشتباه بوده و هر لحظه امکان دارد دارایی های خود را از دست بدهید.

برای بررسی امنیت کیف پول لجر میتوانیم به تجربه استفاده از این کیف پول توسط کاربران جهانی اشاره داشته باشیم. تاکنون که در حال نگارش این مقاله هستیم هیچگونه چالشی برای انواع مدل های کیف پول لجر ایجاد نشده و هیچ کاربری به این موضوع نکرده است که دارایی های خود را به دلیل کیفیت پایین و امنیت پایین کیف پول ها از دست داده است. این تجربه کاربری خوب و مناسب باعث می شود تا ما امنیت قابل قبولی را برای تولید شده توسط برند لجر در نظر بگیریم.

  • پشتیبانی مناسب توسط تیم توسعه دهنده

یکی از مهمترین دغدغه هایی که در انتخاب یک کیف پول مناسب برای نگهداری از رمز ارزها باید داشته باشید پشتیبانی مناسب توسط تیم توسعه دهنده است. چه کیف پول نرم افزاری و چه کیف پول های سخت افزاری ممکن است با چالش هایی روبرو شوند و بانک هایی برای استفاده از شرایط و خدمات آنها وجود داشته باشد. در چنین مواقعی تنها راه حل مناسب برای رفع کردن مشکلات و چالش ها ارتباط با تیم توسعه دهنده و دریافت خدمات پشتیبانی از آن است.

اگر از یک کیف پول پشتیبانی مناسبی صورت نپذیرد عملاً امکان استفاده از این شرایط وجود نخواهد داشت. در این بین پشتیبانی از انواع کیف پول نرم افزاری مانند کوینومی و یا کیف پول تراست ولت به مراتب بهتر و جذاب تر از کیف پول های سخت افزاری مانند لجر است اما با این حال این کیف پول نیز پشتیبانی مناسبی داشته و می توانید در صورت بروز هرگونه چالش با تیم توسعه دهنده آن از طریق شبکه‌های مختلف ارتباطی تماس بگیرید.

  • دور ماندن از خطر هک

مزیت دیگری که برای انواع کیف پول لجر باید به آن اشاره کنیم دور ماندن از خطر هک شدن توسط هکر های اینترنتی است. هکرها با استفاده از سیستمهای بسیار قدرتمندی که دارند برای من در حال رصد شرایط هک کردن پلتفرم های مختلف در بازار ارز دیجیتال بوده و هر روز هم اخباری مبنی بر هک شدن یک صرافی یک کیف پول و حتی یک پلتفرم در بازار ارز دیجیتال به گوش میرسد. با توجه به اینکه هیچگونه نظارت قانونی بر روی بازار ارز دیجیتال وجود ندارد هک شدن حساب و کیف پول شما به منزله ازبین‌رفتن تمام دارایی های شما خواهد بود.

با این نکته اگر از یک کیف پول نرم افزاری که دائماً در اتصال به اینترنت است، استفاده کنید خطر هک شدن برای دارایی های شما به مراتب بیشتر خواهد بود و در حالی که استفاده از یک کیف پول سخت افزاری مانند لجر این امکان را به کمترین میزان ممکن می رساند. در واقع امکان هک شدن کیف پول ها تنها در مواقعی امکان پذیر است که به اینترنت متصل هستند و آن هم به ندرت و تنها برای نقل و انتقال رمز ارز ها انجام خواهد پذیرفت. با این حساب قاعده نباید خطر هک شدن را برای کیف پول لجر و سایر انواع کیف پول سخت افزاری بسیار بدانیم اما نه صفر.

  • پشتیبانی از تعداد بسیار زیادی از توکن های بازار

کیف پول لجر در گذشته وقتی اولین کیف پول های سخت افزاری وارد بازار ارز دیجیتال شده و مورد استفاده کاربران قرار گرفتند بزرگترین چالشی که پیش روی آنها وجود داشت پشتیبانی از تعداد بسیار محدودی از رمز ارزها و توکن های موجود در بازار بود. کیف پول های سخت افزاری به دلیل چالش هایی که برای اتصال به شبکه های بلاکچین داشتن نمی توانستند از تعداد توکن های بسیار جالبی پشتیبانی نمایند و به همین دلیل خیلی از کاربران غیر استفاده از این محصولات را میزدند و ترجیح می دادند تا از انواع کیف پول نرم افزاری برای نگهداری از رمز ارز های خود استفاده کنند.

اما با گذشت زمان شرایط برای این کیف پول ها بهتر شد و در حال حاضر از کیف پول لجر امکان نگهداری از بیش از ۱۵۰۰ ارز دیجیتال توکن مختلف را برای کاربران فراهم کرده است. کمتر توکن معتبری را می توانید در بازار پیدا کنید که لجر از آن پشتیبانی نکند و امکان نگهداری از آن در کیف پول لجر وجود نداشته باشد.

  • برند قابل اعتماد و شناخته شده

یکی دیگر از مزیت های بسیار جذابی که می توانیم برای شما درباره کیف پول لجر را نشانه کنیم معروف و مشهور بودن برند تولید کننده این کیف پول است. به عنوان مثال شما وقتی برای خرید لوازم خانگی وارد بازار می شوید خرید محصولات یک برند معتبر و شناخته شده به مراتب می‌تواند اطمینان بیشتری برای شما به وجود آورد و در ایران هم این موضوع برای خرید کیف پول سخت افزاری نیز وجود دارد. لجر معروف ترین و بهترین برند تولید کننده کیف پول در جهان است و از این بابت هیچگونه نگرانی از بابت خرید محصولات آن وجود نخواهد داشت.

  • کیفیت سخت افزاری بالا

کیف پول های تولید شده توسط لجر از نظر سخت افزاری نیز با کیفیت بسیار بالا تولید شده و حفاظت کامل در برابر آسیب های فیزیکی با توجه به نوع طراحی و مواد به کار رفته شده برای تولید آنها در نظر گرفته شده است. قرار نیست با همان اولین باری که یک کیف پول لجر از دست شما می‌افتد فاتحه آن را بخوانید و دیگر امکان استفاده از آن وجود نداشته باشد.

شرایط طراحی کیف پول ها به گونه ای است که در برابر آسیب های فیزیکی کاملاً محافظت شده اند و حتی در برخورد با باران نیز از بین خواهند و شما می توانید همچنان از آنها استفاده کنید. البته بیان این نکته نباید این دیدگاه را برای شما به وجود آورده است که کیف پول خود را در شرایط بده قرار داده و یا آن را تست کنید. شما باید مراقبت کامل از کیف پول خود داشته باشید و تنها در این شرایط است که امنیت دارایی های شما به میزان قابل توجهی افزایش پیدا خواهد کرد.

  • استفاده از صفحه نمایش برای مشاهده جزئیات

در مدل های کیف پول لجر از یک صفحه نمایش برای مشاهده جزئیات داخل کیف پول و فرآیند نقل و انتقالات استفاده می شود که این هم یکی از مزیت های این کیف پول ها است. نکته بسیار جالب درباره کیف پول لجر این است که در میان کیف پول هایی که دارای صفحه نمایش بر روی خود هستند یکی از ارزان قیمت ترین های موجود در بازار است و این موضوع می‌تواند انتخاب آن را یک انتخاب بهتر و بهینه تر حتی برای کسانی نباید که دنبال خرید یک کیف پول سخت افزاری با صفحه نمایش اما با قیمت مناسب و ارزان هستند.

  • پشتیبانی از صدها اپلیکیشن مختلف

برای استفاده از یک کیف پول سخت افزاری لازم است تا نرم افزار اتصال آن به لپتاپ و بازار را نیز در اختیار داشته باشید و امکان نقل و انتقال رمز ارزها از کیف پول به حساب کاربری یا از حساب کاربری به داخل کیف پول وجود داشته باشد. برای این منظور از هر برند تولید کننده اپلیکیشن خاصی را نیز همراه با کیف پول های خود را روانه بازار کرده است از این گذشته کیف پول ها معمولاً از اپلیکیشن های معتبر و شناخته شده موجود در بازار پشتیبانی می نمایند.

در این به این کیف پول لجر شرایط بسیار خوبی برای کاربران خود ایجاد کرده و از بیش از صدها اپلیکیشن مختلف برای این منظور پشتیبانی می کند. به عنوان مثال اگر شما نرم افزار کیف پول متامسک و یا تراست ولت خود را داشته باشید می‌توانید با اتصال آن به کیف پول سخت افزاری لجر برای استفاده از خدمات مختلف آن اقدام کنید.

  • زیبایی و جذابیت های ظاهری

کیف پول لجر کیف پول های ساخته شده توسط برند لجر بسیار زیبا و جذاب طراحی شده اند و برای کسانی که در هنگام انتخاب محصولات فیزیکی برای استفاده حساسیت‌های زیادی روی زیبایی آن‌ها دارند نیز شرایط کاملا ایده‌آل است.

  • اندازه مناسب

ابعاد و اندازه مناسب و وزن بسیار کم یکی دیگر از ویژگی هایی است که می توانیم برای انواع کیف پول لجر به آن اشتباه شده داشته باشیم. البته شاید این وضعیت برای شما چندان حائز اهمیت نباشد اما وقتی برای طولانی مدت از یک کیف پول استفاده کنید ممکن است این ویژگی نیز برای شما حائز اهمیت شده و درک کنید که حتما باید یک کیف پول سخت افزاری در اندازه مناسب برای امکان قرار دادن در جیب و یا سایر فضاها تولید شده باشد.


معایب کیف پول لجر


کیف پول لجر  کیف پول لجر همراه با تمام مزیت هایی که به آن‌ها اشاره کردیم دارای معایبی هم هست که شناختی معایب نیز می تواند در شناخت هرچه بهتر این برند تولید کننده کیف پول سخت افزاری شما را یاری سازد. البته معایبی که در ادامه به تشریح آنها می پردازیم تنها مختص کیف پول های لجر نبوده و سایر انواع کیف پول سخت افزاری نیز همین معایب را دارا هستند. تنها شدت و ضعف این آیه بسکه در برندهای مختلف تولید کننده کیف پول سخت افزاری با هم متفاوت خواهد بود.

  • قیمت بسیار بالا

اولین عیبی که می توانیم برای انواع کیف پول های تولید شده توسط برند لجر به آن اشاره کنیم قیمت بسیار بالای تولیدات این برند است. البته تمام کیف پول های سخت افزاری موجود در بازار با قیمت قابل توجهی از می شوند و اگر بخواهیم کیف پول های ساخته شده توسط این برند فرانسوی را با سایر برندها مقایسه کنیم قیمت آن نه خیلی بالا و نه خیلی پایین و در میان متوسط ها از نظر قیمتی قرار میگیرد.

بالا بودن قیمت کیف پول لجر باعث میشود تا بسیاری از کاربران که به تازگی وارد بازار ارز دیجیتال شده و فرایند معاملات خود را در این بازار آغاز کرده‌اند از هزینه کردن برای خرید این کیف پول ها اجتناب نمایند و ترجیح می دهند تا از انواع کیف پول نرم افزاری برای رسیدن به خواسته های خود استفاده کنند.

  • خطرات مربوط به خرید در ایران

یکی دیگر از معایب کیف پول لجر که بیشتر برای کاربران ایرانی مطرح است عدم امکان خرید این محصول از شرکت به صورت مستقیم است که باعث شده تا خطراتی مانند امکان دستکاری کیف پول ها توسط فروشنده ها را ایجاد کند. هرچند فروشنده هایی در بازار هستند که کیف پول های لجر را همراه با گارانتی اصالت کالا و ضمانت ارائه می کند اما با این حال وقتی شما تمام رمز ارزهای خود را از دست بدهید دیگر گارانتی به درد شما نخواهد خورد. البته در ابتدای مقاله اشاره کردیم که با انتخاب یک فروشنده مناسب و معتبر تا حدی می‌توانند این خطر را از روی کیف پول لجر بردارید و با اطمینان بالاتر برای خرید آن اقدام کنید.

  • چالش های مربوط به گم شدن و دزدیده شدن

کیف پول های سخت افزاری همیشه با چالش گم شدن و دزدیده شدن هم روبه‌رو هستند و ممکن است کیف پول شما به این دلایل از دست شما خارج شود. در چه مواقعی تنها راه حل برای شما این است که یک کیف پول سخت افزاری جدید خریداری کرده و هر چه سریعتر با استفاده از عبارت بازیابی ۱۲ کلمه ای که در اختیار داری دارایی های خود را به آن انتقال دهید. اما اگر این عملیات را قبل از خارج کردن دارایی ها از کیف پول توسط سارق انجام دهید عملاً هیچ شانسی برای برگرداندن آنها نخواهید داشت.

از طرف دیگر اگر شما عبارت ۱۲ کلمه بازیابی کیف پول خود را گم کنید باز هم امکان دسترسی به محتوای داخلی آن وجود نخواهد داشت و عملا شما دارایی‌های خود را در این شرایط نیز از دست خواهید داد. در نظر داشته باشید که این چالش تنها مربوط به همراه کیف پول نرم افزاری ارز دیجیتال نیست و در کیف پول های سخت افزاری نیز ممکن است و چنین چالشی روبرو شوید.

  • عدم امکان استیک کردن ارز دیجیتال

یکی از مهمترین معایب ای که برای کیف پول لجر می توانیم به آن اشاره داشته باشیم عدم امکان استیک کردن رمز ارزها برای رسیدن به سود سالیانه در دراز مدت است. خدماتی که بسیاری از کیف پول های نرم افزاری معتبر مانند اتمیک ولت و تراست ولت برای کاربران خود ایجاد کرده‌اند و از این طریق می توانید همراه با نگهداری از رمز ارز های خود را تنها به سود برسید.


معرفی کامل مشخصات کیف پول لجر نانو اس


کیف پول لجر  اولین کیف پولی که توسط برند فرانسوی لجر وارد بازار ارز دیجیتال شوند کیف پول لجر نانو اس بود. این کیف پول در ابعاد ۸ در ۲۴ سانتی متر با وزن ۱۰۰ گرم تولید و حداکثر امکان پشتیبانی از ۲۳ ارز دیجیتال را برای کاربران فراهم کرده بود. هرچند از نظر سخت افزاری شاهد یک تولید جذاب و عالی از برند لجر بودیم اما با اینحال پشتیبانی از ۲۳ ارز دیجیتال تقریباً کیف پول را در حال حاضر بلا استفاده می نماید. البته در زمانی که این کیف پول وارد بازار شد سایر برند های تولید کننده کیف پول حتی به این عدد نیز برای نگهداری از رمز ارزها نرسیده بودند.

کیف پول لجر نانو اس از دو شبکه انتقال اصلی ترون و اتریوم برای نقل و انتقال ها در شبکه های بلاکچین پشتیبانی می کند و اگر شما رمز ارزی دارید که با استفاده از این شبکه ها قابل انتقال است احتمالاً می توانید به راحتی آن را به کیف پول خود بفرستید.

کیف پول لجر نانو اس بخریم یا خیر؟


در حال حاضر خرید کیف پول لجر نانو اس چندان توجیه اقتصادی ندارد و انتخاب این کیف پول برای نگهداری از رمز ارزها با توجه به تعداد رمزهای روزهای بسیار کمی پشتیبانی شده در آن غیر منطقی به نظر می رسد. البته اگر شما از آن دسته از سرمایه ‌گذاری هستید که تنها به دنبال خرید بیت کوین و سرمایه گذاری بر روی پادشاه رمز ارزها هستید امکان استفاده از این کیف پول و مزیت های آن برای شما وجود دارد و با توجه به اینکه قیمت آن در بازار به مراتب پایین تر از سایر کیف پول های سخت افزاری خوب و باکیفیت است این خرید می تواند برای شما یک خرید مناسب در نظر گرفته شود.

برای کسانی که به دنبال سرمایه گذاری بر روی تعداد توکن های بسیار زیادی هستند حتماً لازم است از یک کیف پولی استفاده نمایند که امکان نگهداری از تعداد توکن های بسیار زیادی را برای آنها فراهم آورد. از آنجایی که قرار نیست شما ده کیف پول سفری مختلف را خریداری کرده و از همه آنها برای نگهداری از رمز ارز های خود استفاده کنید عمل شما باید به دنبال کیف پول باشید که حداقل از رمز ارز های مورد نظر شما برای خرید و سرمایه گذاری پشتیبانی نماید.


معرفی کامل مشخصات کیف پول لجر نانو ایکس


کیف پول لجر نانو ایکس نسخه جدید طرح کیف پول های ارز شده توسط این برند فرانسوی است که شرایط مراتب ایده آلی را برای کاربران فراهم کرد و تبدیل به یک کیف پول کاملاً کاربردی شد. صفحه نمایش قرار گرفته بر روی این نسخه از نسخه قبلی بزرگتر بود و امکان پشتیبانی از ۱۰۰ اپلیکیشن مختلف نیز در آن وجود داشت. این کیف پول در ابعاد ۳۰ در ۱۳ میلیمتر و با وزن ۳۵ گرم و از بدنه فولاد ضد زنگ و ترکیب شده با پلاستیک تولید و روانه بازار شد.

امکان اتصال با وای فای به لجر نانو ایکس وجود ندارد اما این کیف پول به بلوتوث متصل میشود. در حالی که برای کیف پول های لجر نانو اس حتماً لازم بود که از کابل اتصال آن استفاده نمایید و قابلیت اتصال به بلوتوث برای نسخه قبلی تعریف نشده بود.

خرید کیف پول لجر نانو ایکس


شاید اگر تنها یک دلیل وجود داشته باشد که خرید کیف پول لجر نانو ایکس را به شما توصیه کنیم قیمت بالای این کیف پول در بازار است. اگر از این نظر چالش خاصی پیش روی شما قرار ندارد این کیف پول می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای نگهداری از رمز ارز ها در ایمن ترین و زیبا ترین شرایط ممکن باشد.

با توجه به اینکه تعداد قابل توجهی از توکن های تعریف شده در بازار در کیف پول لجر نانو ایکس قرار می گیرد و امکان نگهداری از آنها وجود دارد از این رو خرید این کیف پول از نظر هر دو دید سرمایه گذاری که در بالا به آن اشاره کردیم منطقی به نظر می رسد. نکته بسیار منفی دیگری که در باری قیمت این کیف پول باید را نشانه کنیم این است که با توجه به نوسانات بسیار شدید قیمت ارز در بازار ایران دائماً در حالت قیمت آن هستیم و اگر به دنبال خرید کیف پول هستید حتما باید خیلی سریع اقدام کنید تا نوسانات بیشتر باعث بالا رفتن هرچه بیشتر قیمت این محصول برای شما نشود.


 کیف پول سخت افزاری لجر برای چه کسانی مناسب است؟


کیف پول لجر معرفی انواع کیف پول لجر پرداخته و نکات لازم برای خرید و استفاده از آن‌ها را نیز با شما در میان گذاشتیم. اما استفاده و خرید کیف پول برای چه کسانی مناسب است و چه کسانی می توانند با خیال راحت برای خرید کیف پول سخت افزاری امتحان اقدام کرده و رمز ارزهای خود را در آن نگهداری نمایند؟ به صورت کلی دو شرط بسیار مهم بایستی برقرار باشد تا خرید یک کیف پول سخت افزاری مانند لجر برای کاربران و سرمایه گذاران در بازار ارز دیجیتال منطقی باشد.

در درجه اول خرید این کیف پول برای کسانی مناسب است که به دنبال یک سرمایه گذاری بلند مدت در بازار ارز دیجیتال هستند و لازم است تا رمز ارز های خود را برای بازه های زمانی یکی دو سال نگهداری کنند. اگر شما در بازار فیوچرز ارز دیجیتال حضور دارید و از مزیت‌های این بازار استفاده می کنید و یا حداکثر زمان سرمایه گذاری شما در بازار چند هفته است دیگر نیازی به خرید یک کیف پول سخت افزاری ندارید و استفاده از یک کیف پول نرم افزاری گزینه بهتری برای شما خواهد بود.

دستی دوم از کسانی که خرید کیف پول سخت افزاری لجر برای آنها گزینه مناسبی است کسانی است که حجم سرمایه های قابل قبولی در بازار ارز دیجیتال دارند که یک هزینه خرید کیف پول سخت افزاری در برابر حجم معاملاتی آنها چندان قابل توجه نیست. به عنوان مثال فرض کنید که کل حجم سرمایه شما در بازار ارز دیجیتال هزار دلار است و برای خرید کیف پول لجر نیز لازم به یک هزینه هزار دلاری باشد. در این شرایط آیا به نظر شما خرید اینکه به طور منطقی به نظر می رسد؟

در واقع هر دو شرط بالا باید به صورت همزمان برقرار باشد تا خرید این کیف پول برای سرمایه گذاران در بازار ارز دیجیتال منطقی شده و یک خرید مناسب در نظر گرفته شود.

چگونه از کیف پول لجر استفاده کنیم؟


کیف پول لجر استفاده از کیف پول لجر برای نقل و انتقال رمز ارز ها فرایند خیلی پیچیده ای ندارد و هر کسی حتی با کمترین میزان دانش و شناخت نسبت به کیف پول ها نیز می تواند از این فرآیند به راحتی استفاده کند. برای استفاده از کیف پول لجر برای نقل و انتقال رمز ارز ها تنها کافی است آنها را به لپ تاپ و کامپیوتر خود متصل کرده و همزمان یکی از نرم افزارهای مناسب برای پشتیبانی و نقل و انتقال رمز ارزها در این کیف پول را نیز در لپ تاپ خود اجرا کنید.

به عنوان مثال برای این منظور می توانید از کیف پول متامسک استفاده نمایید. بعد از اجرای کیف پول متاماسک گزینه در این کیف پول به نام اتصال به کیف پول سرد در نظر گرفته شده است که با انتخاب این گزینه و وارد کردن رمز عبور خود به راحتی می توانید این کیف پول را به کیف پول لجر متصل کرده و بلافاصله تمام دارایی های شما در متامسک قابل مشاهده و قابل نقل و انتقال خواهد بود.

جمع بندی

در این مقاله از سایت کانون بورس درباره کیف پول لجر ثابت کرده و نکات بسیار مهمی را درباره شرایط استفاده و خرید کیف پول سخت افزاری با شما در میان گذاشتیم. به صورت کلی انتخاب یکی از انواع کیف پول های سخت افزاری و نرم افزاری برای نگهداری از رمز و اهمیت بسیار جدی دارد و حتماً شما باید سعی کنید که بهترین و ایمن ترین گزینه را برای این منظور در نظر بگیرید. در مجموعه جمع بندی از نکات بالا باید عنوان کنیم که اگر خرید کیف پول سخت افزاری برای شما منطقی است انتخاب کیف پول لجر نانو ایکس می‌تواند گزینه‌ ایده‌آلی برای شما باشد.

ترتیب پیشنهادی مطالعه مقالات این بخش...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روش‌های پرداخت و ثبت نام

ارزش دوره: ۱8٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

قیمت جشنواره: ۱4/۸۰۰/۰۰۰ تومان

پیش پرداخت: 2٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

روش‌های پرداخت و ثبت نام

ارزش دوره ۱۷٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

قیمت جشنواره: ۱۳/۸۰۰/۰۰۰ تومان

تماس فوری با شما

موضوع تماس با شما: