لوگو کانون بورس

چگونه بفهمیم چه ارز دیجیتالی بخریم و چه ارزهای دیجیتالی بخریم؟

چگونه بفهمیم که چه ارز دیجیتالی بخریم؟
شما در حال مطالعه مقاله ۳ از ۱۴ در این سرفصل آموزش رایگان هستید.

چه ارزهای دیجیتالی بخریم که سود کنیم؟ این سؤال را احتمالاً همه ما یک بار در زمان سرمایه گذاری بر روی ارزهای دیجیتال از خود پرسیده‌ایم. در این مقاله در کنار شما هستیم تا به صورت کاملاً حرفه‌ای به این سؤال پاسخ دهیم. با معرفی انواع ارز دیجیتال و هم‌چنین بررسی و معرفی بهترین ارزهای دیجیتال در هر کدام از دسته‌بندی‌ها و کاربردهای مختلف، حالا سعی داریم تا کاربردی‌تر و به صورت کلی‌تر سرمایه گذاری و خرید ارز دیجیتال را برای شما تشریح کنیم. در این مقاله با نکاتی آشنا خواهید شد که احتمالاً می‌تواند تمام دیدگاه شما را نسبت به شرایط سرمایه گذاری در بازار تغییر داده و یک برنامه ریزی مشخص برای شما ایجاد کند.

اگر هنوز به پاسخ این سؤال نرسیده‌اید که چه ارز دیجیتالی بخریم که سود کنیم لازم است تا ما را تا انتهای این مقاله همراهی کنید. زیرا قرار است سراسر نکات کاربردی برای سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال را با شما در میان بگذاریم.


آیا ارز دیجیتال بخریم یا خیر؟


آیا ارز دیجیتال بخریم یا بهتر است بازار سرمایه دیگری مانند بازار بورس را برای سرمایه گذاری انتخاب کنیم؟ قبل از اینکه به پاسخ پرسش هایی مانند چه ارز دیجیتالی بخریم و چگونه بفهمیم که چه ارزهای دیجیتالی بخریم لازم است تا قبل از آن یک سؤال مهم را پاسخ داده باشیم. آیا ارز دیجیتال بخریم یا خیر؟ پاسخ دادن به این سؤال شاید مهم‌تر از پاسخ سؤال چه ارزی بخریم باشد.

در حال حاضر اخبار و شایعات مختلفی درباره سرمایه‌گذاران در بازار رمز ارزها به گوش می‌رسد.

  • برخی‌ها میلیاردر شده‌اند.
  • برخی از افراد سرمایه قابل توجهی به دست آورده و همین سود می‌تواند برای آنها کافی باشد.
  • برخی از سرمایه گذاری سود ماهانه مناسبی کسب می‌کنند.
  • تعداد کثیری از سرمایه‌گذاران در ضررهای سنگینی هستند.
  • تعدادی از افراد تیز تمام سرمایه های خود را به دلایل مختلف در بازار رمز ارزها از دست داده‌اند.

وقتی این شایعات و صحبت‌ها را می‌شنوید، احتمالاً شما نیز وسوسه خواهید شد که بخشی از سرمایه های خود را به این بازار انتقال داده و شانس خود را برای رسیدن به سود در این بازار امتحان کنید. البته اگر به دنبال موفقیت شانسی در این بازار هستید، جای درستی قرار ندارید. بهترین مکان برای این دست از سرمایه‌گذاران کازینو است. اما اگر واقعاً به دنبال رسیدن به پاسخ پرسش آیا ارز دیجیتال بخریم یا خیر هستید، تنها و تنها در صورت داشتن اطلاعات و توانایی‌های زیر برای خرید رمز ارزها اقدام کنید. در غیر این صورت پاسخ این پرسش خیر است.

  • اگر شناخت کافی درباره بازار ارزهای دیجیتال دارید،
  • اگر تسلط کافی به تحلیل فاندامنتال ارز دیجیتال دارید،
  • اگر تسلط کافی به تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال دارید،
  • اگر تجربه کافی برای سرمایه گذاری و خرید ارزهای دیجیتال دارید،
  • اگر سرمایه کافی برای خرید ارز دیجیتال دارید،
  • اگر قدرت ریسک قابل توجهی برای سرمایه گذاری در این بازار را دارید،

تنها در صورتی می‌توانید وارد بازار رمز ارزها شده و در این بازار به دنبال خرید باشید که پاسخ همه این اگر ها برای شما مثبت است. در غیر این صورت خیر ارز دیجیتال نخرید.

چگونه بفهمیم که چه ارز دیجیتالی بخریم؟


چه ارزهای دیجیتالی بخریم


حالا که می‌دانید که آیا ارز دیجیتال بخریم یا خیر می‌توانید یک قدم جلوتر بروید. چه ارز دیجیتالی بخریم و خرید کدام ارزها می‌تواند برای شما سودآور باشد؟ وقتی می‌توانید به درستی به پرسش چه ارزی بخریم پاسخ دهید که شناخت خوب و کافی نسبت به این بازار پیدا کرده باشید. اگر این شناخت را ندارید، در ادامه راهنمایی لازم را برای شما آماده کرده‌ایم. دقت کنید که همین راهنمایی با تسلط به مواردی که در بخش قبل به آنها اشاره کردیم، می‌تواند روند خوبی برای سرمایه گذاری در بازار مرز ارزها برای شما ایجاد نماید.

اگر به دید سرمایه گذاری به ارزهای دیجیتال نگاه کنیم می توانیم آنها را در سه دسته زیر تقسیم بندی نماییم:

  • ارزهای دیجیتال با ریسک سرمایه گذاری پایین که معمولاً قیمت بالایی داشته و کاملاً شناخته شده هستند. این دسته از رمز ارزها معمولاً سودآور هستند اما برای خرید آنها نیاز به سرمایه زیادی است و از این گذشته سرعت رشد و درصد رشد آنها به دلیل قیمت خیلی بالا کم و کند است.
  • دسته دوم ارزهای دیجیتالی با ریسک سرمایه گذاری متوسط هستند. این دسته از رمز ارزها قیمت خیلی بالایی ندارند ولی آن قدرها هم ارزان نیستند. ارزش بازار خوبی داشته و درصد قابل توجهی از آنها آینده درخشانی هم دارند. این دسته از ارزهای دیجیتال ممکن است سودهای بیشتری نسبت به دسته اول در دراز مدت بدهند اما با این حال ریسک خرید آنها نسبت به دسته اول کمی بیشتر است.
  • در دسته سوم نیز رمز ارزهایی قرار می‌گیرند که ریسک سرمایه گذاری بسیار زیادی دارند و در عوض خرید آنها ممکن است سودهای بسیار بالایی را به خریداران بدهد. این گروه معمولاً قیمت پایینی دارند و از این گذشته برای خرید آنها نیاز به سرمایه زیادی نخواهید داشت.

اما حالا چه ارزهای دیجیتالی بخریم و چگونه سرمایه های خود را در این سه دسته تقسیم نماییم؟ برای این منظور بهترین راهکار شرایط زیر است:

  • ریسک کم – سرمایه بیشتر
  • ریسک متوسط – سرمایه متوسط
  • ریسک بالا – سرمایه کمتر

در واقع با این تکنیک شما می‌توانید ریسک سرمایه گذاری خود در بازار رمز ارزها را کاملاً بهینه نمایید و در عین داشتن شرایط لازم برای رشدهای انفجاری و سودهای بالا را نیز برای خود فراهم کنید. حالا تنها چالش باقی مانده دسته بندی ارزهای دیجیتال در بازار به این سه دسته و انتخاب از هر کدام از این سه دسته برای خرید است که در ادامه این موارد را نیز تشریح می‌کنیم.


چگونه بفهمیم چه ارز دیجیتالی بخریم


به قسمت های بسیار جذابی برای پاسخ پرسش چه ارزهای دیجیتالی بخریم رسیده‌ایم. قبل از هر چیزی بررسی کردیم که آیا ارز دیجیتال بخریم یا خیر. سپس نوبت به بررسی پاسخ پرسش چه ارزی بخریم که سود کنیم رسید و الان باید روش پیدا کردن بهترین ارزهای دیجیتال را برای خرید با شما در میان بگذاریم.

چگونه بفهمیم که چه ارز دیجیتالی بخریم؟

برای رسیدن به پاسخ پرسش از کجا بفهمیم چه ارز دیجیتالی بخریم دو راه‌حل پیش روی ما قرار دارد.

  • تحلیل فاندامنتال ارز دیجیتال
  • تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال

این روش های تحلیل به ما کمک می‌کنند تا بدانیم آیا یک ارز دیجیتال می‌تواند سودآور باشد یا خیر. دقت کنید که سرمایه گذاری در بازار رمز ارزها علاوه بر اینکه در شرایط متفاوت ریسک انجام می‌پذیرد، در بازه های زمانی مختلفی نیز باید در دستور کار قرار داشته بازد. این زمان بندی به شرح زیر است:

  • کوتاه مدت – در این روش سرمایه گذاری تریدر یا سرمایه گذار به دنبال نوسان گیری از ارزهای دیجیتال است. این روش سرمایه گذاری می‌تواند در بازه های زمانی یک دو هفته تا یکی دو ماه باشد.
  • میان مدت – در این بازه زمانی کاربر به دنبال رسیدن به یک سود معقول است و ریسک کمتری نسبت به روش قبلی دارد. این روش معمولاً نیاز به بازه های زمانی چند ماه ها تا یکی دو سال دارد.
  • بلند مدت – سومین روش که رایج‌ترین روش سرمایه گذاری در بازار رمز ارزها است، نیاز به دوره زمانی ۴ تا ۱۰ سال خواهد داشت.

چه ارزی بخریم سود کنیم


اکنون احتمالاً پاسخ دادن به پرسش آیا ارز دیجیتال بخریم و چه ارزی بخریم سود کنیم برای شما ساده‌تر باشد. برای موفقیت در بازار و پاسخ دادن به پرسش چه ارزهای دیجیتالی بخریم نیاز است تا مراحل را به شرح زیر بپیمایید:

  • ابتدا باید تحلیل تکنیکال و فاندامنتال ارز دیجیتال را یاد بگیرید.
  • سپس نوبت به تقسیم ارزهای دیجیتال و انتخاب از دسته‌بندی‌های مختلف است.
  • در قدم سوم نیز برنامه های زمان بندی خود را برای خرید و نگهداری از رمز ارزها باید مشخص کنید.

برای اینکه بدانید که چه ارزهای بخریم تا سود کنیم نیاز است تا درباره هر یک از رمز ارزها پرسش هایی را پاسخ دهید.

  • کاربردهای ارز دیجیتال مورد نظر چیست؟

در وهله اول باید بدانید که ارز دیجیتال مورد نظر چه کاربردی دارد. آیا کاربرد آن به نحوی است که می‌تواند در آینده برای شما سودآور باشد یا خیر؟

چگونه بفهمیم که چه ارز دیجیتالی بخریم؟

باید بدانید که بسیاری از رمز ارزهای بسیار معروف و شناخته شده اصلاً برای افزایش قیمت و سوددهی تعریف نشده و کاربرد آنها به گونه ای است که باید در قیمت هایی پایین باقی بمانند. از این رو خرید آنها سود قابل توجهی برای شما ایجاد نخواهد کرد. خیلی ها به همین نکته توجه نکرده و ارزهای دیجیتالی با چنین شرایطی را خریده اما هیچ سودی مشاهده نمی‌کنند.

  • تعداد سکه های در گردش رمز ارز مورد نظر چقدر است؟

هم‌چنین برای اینکه بدانید چه ارزهای دیجیتالی بخریم باید به تعداد سکه های در گردش نیز دقت کنید. وقتی تعداد سکه های در گردش یک رمز ارز خیلی زیاد شده و به سمت ۱۰ میلیارد توکن یا بیشتر می‌روند، قرار نیست به این زودی ها به قیمت قابل توجهی برسند. در عوض هر چقدر تعداد سکه های در گردش یک رمز ارز کمتر باشد، قیمت آن پتانسیل رشد بیشتری دارد.

چگونه بفهمیم که چه ارز دیجیتالی بخریم؟

البته این یک حقیقت همیشگی نیست و استثنائاتی را نیز می توان برای آن پیدا کرد. اما به طور کلی وقتی تعداد توکن های یک ارز دیجیتال خیلی زیاد باشد، عملاً آن رمز ارز برای کاربرد خاصی طراحی شده که نیاز به توکن های زیاد داشته و شرایط خوبی برای سرمایه گذاری نمی‌توان در آن پیدا کرد.

  • حجم معاملات ارز دیجیتال مورد نظر چقدر است؟

هم‌چنین قبل از اینکه تصمیم بگیریم چه ارزهای دیجیتالی بخریم باید به حجم معاملات رمز ارز مورد نظر نیز دقت داشته باشیم. حجم معاملات یکی از نکات بسیار مهم درباره رمز ارزها است. هر چقدر حجم معاملات یک رمز ارز در هر ۲۴ ساعت زیاد باشد، شرایط برای خرید آن نیز بهتر خواهد بود. دقت کنید که ارزهای دیجیتالی با حجم معاملات بسیار پایین را اصلاً نباید بخرید. این رمز ارزها چالش های زیادی دارند. حتی در صورت رشد قیمتی نیز باز هم ریسک بالایی داشته و بهتر است دست روی آنها نگذارید. این مهم روی کارمزد معاملاتی خرید ارز دیجیتال مورد نظر نیز تاثیر مستقیم خواهد داشت.

  • تیم توسعه دهنده و برنامه های ارز دیجیتال مورد نظر چیست؟

یکی دیگر از سوالاتی مهمی که قبل از پاسخ دادن به پرسش چه ارزهای دیجیتالی بخریم باید از خودمان بکنیم، درباره تیم توسعه دهنده و شرایط پشتیبانی از یک رمز ارز است. برای مثال همه ما می‌دانیم که اگر پشتیبان قدرتمندی مانند صرافی باینناس وجود نداشت، در حال حاضر ارز دیجیتال BNB به شرایط فعلی نرسیده بود. یا پشتیبان های موجود برای کاردانو، سولانا، ایاس، ترون و استلار را نمی‌توان با رمز ارزهای معمولی مقایسه کرد. تیم توسعه دهنده تاثیر بسیار زیادی روی شرایط یک رمز ارز دارد که حتماً باید در زمان بررسی به آن دقت شود.

  • در چه صرافی هایی عرضه شده و امکان خرید آن وجود دارد؟

هم‌چنین باید بدانید که رمز ارز مورد نظر در چه صرافی هایی عرضه شده و آیا اصلاً امکان خرید آن وجود دارد یا خیر. این موضوع نیز اهمیت بسیار زیادی برای این خرید خواهد داشت. در غیر این صورت چالش های زیادی را به جان خواهد خرید. از بالا بودن کارمزدها گرفته تا عدم امکان خرید و فروش سریع در صورت نبود آن در صرافی های معتبر می‌تواند گریبانگیر شما گردد. از این رو باید به صورت کامل به این موضوع دقت داشته و آن را بررسی نمایید.

  • حالا نوبت به تحلیل تکنیکال می‌رسد

اما در نهایت برای اینکه بدانیم چه ارزهای دیجیتالی بخریم نوبت به بررسی تکنیکالی رمز ارز مورد نظر نیز می‌رسد. تحلیل تکنیکال نیز اهمیت بسیار زیادی هم در زمان خرید یک رمز ارز مناسب دارد و هم در انتخاب آن. اگر این روش تحلیلی را نادیده بگیرید، نمی‌توانید موفقیت خود را در بازار تضمین شده بدانید. زیرا با تکنیک های این روش این امکان را خواهید داشت تا از میان رمز ارزهای موجود بهینه ترین ها را انتخاب کنید.

چه ارزهایی بخریم


به آخرین مرحله از پاسخ دادن به پرسش چه ارزهای دیجیتالی بخریم تا سود کنیم می‌رسیم. در این بخش و بعد از بررسی چالش های آیا ارز دیجیتال بخریم و چه ارزی بخریم سود کنیم سعی داریم تا به صورت کاربردی ارزهای دیجیتال موجود را در دسته‌بندی‌های مشخص برای خرید به شما معرفی کنیم. این بخش از مقاله اهمیت بسیار خاصی دارد. زیرا با مطالعه آن عملاً بخش اعظمی از کارهای شما سبک شده و می‌توانید از میان همین موارد به دنبال بهترین گزینه ها باشید.

چگونه بفهمیم که چه ارز دیجیتالی بخریم؟

واقعیت این است که کاربرانی که به دنبال رسیدن به پاسخ پرسش چه ارزهای دیجیتالی بخریم هستند، در بسیاری از مواقع سر از جاهایی در می‌آورند که اصلاً شرایط مناسبی ندارند. برای مثال به دنبال کانال های تلگرامی سیگنال دهی خرید ارز دیجیتال هستند و یا با استفاده از هیجانات و اخبار مشاهده شده در شبکه های اجتماعی و سایت‌ها به دنبال خرید رمز ارز مورد نظر می‌روند.

در چنین مواقعی همیشه یک سؤال مهم از خود بپرسید. آیا مسئول خود کانال سیگنال دهی مورد نظر نمی‌توانست به جای همین چندر غازی که از کاربران خود می‌گیرد، سرمایه گذاری روی ارز دیجیتال معرفی شده داشته باشد؟ دقت کنید که هیچ کسی از این طریق تاکنون موفق به سودآوری در بازار مرز ارزها نشده و بهتر است شما نیز این فرایند را فراموش کنید.

اما با شما همراه هستیم تا لیست کاملی از رمز ارزهایی را به شما معرفی کنیم که امکان سرمایه گذاری بر روی آنها را خواهید داشت. تنها یک سبد چینی مناسب باقی می‌ماند که بر اساس میزان سرمایه می‌توانید برای این امر اقدام کنید. با شرکت در دوره ارز دیجیتال نیز می‌توانید این دانش را کسب کنید.


۵ ارز دیجیتال اصلی که حتماً در سبد سرمایه گذاری شما باشد (۵۰ % سرمایه)


قبل از اینکه لیست کامل چه ارزی بخریم سود کنیم را برای شما تشریح کرده و در دسته‌بندی‌های مختلف این رمز ارزها را معرفی نماییم، باید یک نکته مهم را گوشزد کرده باشیم. ابتدا باید بدانید که این رمز ارزها تنها گزینه های موجود نیستند. اولاً با تغییر شرایط ممکن است ارزهای دیجیتال بهتری جایگزین شوند و از این گذشته شرایط تحلیل سایر رمز ارزها ممکن است آنها را نیز وارد این لیست نماید. اما برای اینکه مسیر بهتری برای شما برای پاسخ داده به پرسش چه ارزهایی بخریم ایجاد کرده باشیم، رمز ارزهای عالی برای هر دسته بندی را در این بخش با شما در میان می‌گذاریم.

چگونه بفهمیم که چه ارز دیجیتالی بخریم؟

اولین بخش از پاسخ ما برای پرسش چه ارزی بخرم سود کنم رمز ارزهای عالی موجود در بازار هستند. این دسته بندی از رمز ارزها می‌توانند بهترین پاسخ برای پرسش از کجا بفهمیم چه ارز دیجیتالی بخریم باشند. زیرا شما می‌توانید سایر ارزها را نیز با آنها مقایسه کرده و بهترین گزینه ها را برای خرید انتخاب نمایید.

در این دسته بندی ۵ ارز دیجیتال را برای شما انتخاب کرده‌ایم که شرایط بسیار ایده‌آلی در بازار دارند. از این شرایط ایده‌ال می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • ارزش بازار خیلی زیادی داشته و معمولاً در لیست بهترین ها جایگاه بالاترین‌ها را به خود اختصاص داده‌اند.
  • حجم معاملات بالایی دارند و بخش قابل توجهی از حجم معاملات بازار متعلق به آنها است.
  • محبوبیت بسیار زیادی دارند.
  • دارای شبکه های قدرتمندی بوده و وجود هر یک مزیتی به بازار رمز ارزها می‌رساند.
  • کاربردهای مختلفی دارند.
  • تیم توسعه دهنده پشتیبانی قوی دارند.
  • در بهترین صرافی ها لیست شده‌اند.
  • تمام ویژگی های یک ارز دیجیتال خوب را دارند . از نظر فاندامنتالی کاملاً تایید شده هستند.

پر  واضح است که سرمایه گذاری روی این دسته از رمز ارزها ریسک بسیار کمی دارد و اطمینان از رسیدن به سود با خرید آنها زیاد خواهد بود. هر چند قیمت این دسته از ارزهای دیجیتال بالا است، اما با این حال قرار دادن بخشی از سرمایه روی آنها می توانید شرایط ایده آلی را برای سرمایه گذاری شما ایجاد کند. خرید و هولد کردن رمز ارزهای این دسته را به همه خریداران و سرمایه گذاران در بازار توصیه می کنیم. به خاطر داشته باشید که خرید این ارزهای دیجیتال را حتما از صرافی های معتبر انجام دهید. ۵ ارز دیجیتال مناسب برای خرید در این دسته به شرح زیر هستند:

۱- بیت کوین

۲- اتریوم

۳- بایننس کوین

۴- سولانا

۵- ریپل


۱۰ ارز دیجیتال مطمئن و آینده دار با ریسک کم (۲۵ % سرمایه)


مقاله چگونه بفهمیم چه ارز دیجیتالی بخریم را با بررسی ۱۰ رمز ارز دیگری ادامه می دهیم که ریسک سرمایه گذاری کمتری روی آنها وجود دارد، اما جذابیت سرمایه گذاری قابل توجهی دارند. در نگاه اول بسیاری از رمز ارزهای این لیست را می شناسید و می دانید که اطمینان سرمایه گذاری روی آنها قابل توجه است. از این رو ممکن است برای خرید آنها وارد ریسک و چالش خیلی زیادی نشوید.

دقت داشته باشید که رفتار اکثر رمز ارزهای موجود در بازار تحت تاثیر رفتار بیت کوین است. با این تفاوت که معمولا آلتکوین ا رفتار هیجانی تری از خود نشان می دهند. به عنوان مثال ممکن است بیت کوین تنها ۱۰ درصد افزایش قیمت را در خود شاهد باشد، اما همزمان قیمت آلتکوین ها رشد ۳۰ درصدی را تجربه نماید. این موضوع باعث می شود تا پتاسنیل سوددهی آنها به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کند و شما بتوانید یک رشد سرمایه قابل توجه را در سبد سرمایه خود مشاهده کنید. اما در طرف مقال نیز ممکن است ریسک خرید ارز دیجیتال های این دسته بیشتر از خرید بیت کوین باشد.

برای کسانی که به دنبال رسیدن به پاسخ پرسش چه ارزهای دیجیتالی بخریم هستند و حتما سعی دارند تا با انتخاب رمز ارزهای متنوع ریسک سرمایه گذاری خود را نیز به حداقل برسانند، انتخاب این دسته نیز اهمیت خاص خود را دارد. اگر شما بتوانید تعدادی از این رمز ارزها را خریداری کرده و در کنار دسته قبلی قرار دهید، ریسک سبد شما کمی بیشتر می شود اما در عوض پتانسیل سودآوری آن تا میزان قابل توجهی افزایش پیدا خواهد کرد.

برای انتخاب در میان رمز ارزهای این دسته نیز می توانید نکاتی مانند پتانسیل سودآوری و تفاوت در دسته بندی آنها را در نظر بگیرید. به عنوان مثال می توانید ارزهای دیجیتال حوزه قرارداد هوشمند و سایرین را از هم تفکیک کرده و در نهایت از هر دسته بندی یک مورد را انتخاب نمایید. ارزهای دیجیتال حوزه متاورس و ارزهای دیجیتال حوزه وب ۳ نیز می توانند از جذاب ترین دسته بندی ها برای این رمز ارزها باشند که پتانسیل رشد قابل توجهی را می توانیم برای آنها شاهد باشیم.

۱- کاردانو

۲- آوالانچ

۳- پولکادات

۴- پولیگان

۵- لایت کوین

۶- اتریوم کلاسیک

۷- بیت کوین کش

۸- کازماس

۹- ایاس

۱۰- استلار


۱۵ ارز دیجیتال با ریسک متوسط و پتانسیل بالا (۱۵ % سرمایه)


مقاله چگونه بفهمیم چه ارز دیجیتالی بخریم را با بررسی ۱۵ رمز ارز دیگری ادامه می دهیم که ریسک سرمایه گذاری بیشتری نسبت به موارد دسته قبلی دارند، اما در عوض پتانسیل سودآوری آنها به مراتب بیشتر است. این دسته از رمز ارزها را نیز می توانید در سبد سرمایه گذاری خود قرار دهید. البته که شرایط برای خرید هر ارز دیجیتال در این دسته بندی نیز متفاوت است و هر کدام را باید به صورت جداگانه نیز بررسی نمایید.

اگر بخواهیم این دسته از رمز ارزها را برای شما در یک کلام تعریف کنیم، آنها با توجه به پلتفرم ناشناخته تری که دارند، ریسک سرمایه گذاری بیشتری داشته اما نوسانات قیمت در آنها به مراتب بیشتر است. اگر رمز ارزهای دسته قبلی تحت تاثیر رفتار بیت کوین بتوانند یک رشد تصاعدی ۱۰ درصد بیشتر را برای خود رقم بزنند، احتمالا در این دسته بندی یک رشد ۲۰ درصدی را می توانیم شاهد باشیم. در واقع پتانسیل آنها برای سودآوری به مراتب بیشتر از رمز ارزهای دسته قبلی است.

چگونه بفهمیم که چه ارز دیجیتالی بخریم؟

در این دسته بندی اگر به دنبال پاسخ پرسش چه ارزهای دیجیتالی بخریم هستید، باید به چند نکته بسیار مهم دقت داشته باشید. اولا اینکه کاربردها و اهداف تعریف شده برای هر یک را مورد بررسی قرار دهید. وجود کاربردهای مناسب و اهداف عالی می تواند ریسک سرمایه گاری شما را کمتر کند. از طرف دیگر ماند دسته قبلی باید کتگوری های مختلف را نیز در آنها در نظر بگیرید. انواع ارز دیجیتال را در این دسته بندی بر اساس همین کتگوری ها نیز می توانید برای خرید انتخاب کنید. در این شرایط است که رسیدن به پاسخ سوال چه ارزهایی بخریم در بین این ۱۵ مورد برای شما ساده تر خواهد شد.

همچنین لازم است تا نمودار قیمت آنها را نیز مورد بررسی قرار دهید. نه اینکه از ابزارهای تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال یا با استفاده از الگوهای کندل استیک در ارز دیجیتال به دنبال انتخاب رمز ارز مناسب بروید نه. بلکه شما می توانید با بررسی تاریخچه قیمت آنها به نتیجه گیری مناسبی برسید که در نهایت چه ارزی بخرم سود کنم و کدام رمز ارز سود بیشتری برای شما دارد. وقتی یک ارز دیجیتال در کل تاریخ خود نتوانسته از یک قیمت مشخص بالاتر برود، احتمال رسیدن به همان قیمت قبلی را دارد، اما قیمت های بالاتر را ممکن است برای آن یک ریسک بزرگ بدانیم. به همین راحتی شما درک خواهید کرد که از کجا بفهمیم چه ارز دیجیتالی بخریم در هم ریسک خیلی زیادی نداشته باشد و هم سودآوری قابل توجهی را نیز در آن شاهد باشیم.

۱- دوج کوین

۲- کرونوس

۳- چین لینک

۴- FTX توکن

۵- کوکوین

۶- پنکیک سوآپ

۷- یونی سوآپ

۸- الگورند

۹- وی چین

۱۰- مانا

۱۱- سند باکس

۱۲- مونرو

۱۳- هدرا هش گراف

۱۴- فایل کوین

۱۵- گراف


۲۰ ارز دیجیتال با ریسک بالا و پتانسیل انفجاری (۱۰ % سرمایه)


مقاله چگونه بفهمیم چه ارز دیجیتالی بخریم را با بررسی یک دسته دیگر از رمز ارزها ادامه می دهیم که ریسک سرمایه گذاری و خرید آنها به مراتب بیشتر است، اما از طرف دیگر پتانسیل های انفجاری را نیز می توانیم در آنها شاهد باشیم. کسانی که به دنبال یک سرمایه گذاری ایده آل برای خود هستند، حتما لازم است تا این رمز ارزها را نیز در سبد سرمایه خود داشته باشند. اهمیت انتخاب این دسته از رمز ارزها با وجود ریسک بالایی که دارند، استفاده از تمام پتانسیل های بازار ارز دیجیتال برای سودآوری است.

اگر شما برای رسیدن به پاسخ چه ارزهای دیجیتالی بخریم سراغ رمز ارزهای دسته های قبلی بروید، هر چند ریسک شما کمتر شده اما ممکن است از پتانسیل رشدهای انفجاری در بازار دور بمانید. این دسته از رمز ارزها چنین شرایطی را برای شما فراهم می آورند. اما چون ریسک بیشتری دارند، باید سرمایه کمتری روی آنها قرار دهید. این بخش از رمز ارزها حتی ممکن است سرمایه های کم شما را نیز به میزان قابل توجهی رشد دهند و شرایط لازم برای بالا رفتن ارزش آنها به میزان قابل توجهی را فراهم آورند. اتفاقی که می تواند تبدیل به یک حرکت عالی مالی برای شما شود. اگر انتظارات درست از آب در بیایند، این رمز ارزها حتی با نسبت درصدهای کمتر از سبد سرمایه می توانند سودآوری بیشتری را نیز برای شما رقم بزنند.

۱- شیبا اینو

۲- فانتوم

۳- اکسی اینفینیتی

۴- تزوس

۵- هلیوم

۶- فلو

۷- یوتا

۸- استیکس

۹- هارمونی

۱۰- زیلیکا

۱۱- گالا

۱۲- چیلیز

۱۳- انجین کوین

۱۴- OMG نتورک

۱۵- ۱inch نتورک

۱۶- انکر

۱۷- روین کوین

۱۸- وکس

۱۹- دوج الون مارس

۲۰- آنتولوژی

جمع بندی


سعی کردیم تا یک پاسخ منطقی برای سوال چگونه بفهمیم چه ارز دیجیتالی بخریم برای شما آماده کنیم. پاسخی که می تواند در نهایت نتیجه گیری مناسبی برای شما ایجاد کرده و سبد سرمایه شما را یک سبد با پتانسیل بالا نماید. حالا بهتر می دانیم که چه ارزهای دیجیتالی بخریم که سود خوبی داشته باشیم . در کنار آن ریسک سرمایه گذاری خود را نیز به میزان قابل توجهی کاهش دهیم.

بسیاری از افراد در رسیدن به پاسخ منطقی برای پرسش چه ارزهایی بخریم دچار اشتباه شده و اکثر دارایی های خود را به مست رمز ارزهای با ریسک بالا انتقال می دهند. فراموش نکنید که اگر قرار بود این رمز ارزها خیلی سود بالایی داشته باشند، بقیه سرمایه گذاران بزرگ و نهنگ ارز دیجیتال نیز ترجیح می داد تا آنها را نیز در سبد خود قرار دهد. بنابراین در این روش خرید شما می توانید مدیریت کنید که بهترین ها را هم در لیست خود داشته باشید و خطرات ارز دیجیتال را برای خود کاهش دهید.

در انتها شما می توانید دیدگاه ها و نظارت خود را با ما در کانون بورس درباره چه ارزی بخرم سود کنم با ما در میان بگذارید. اگر ارز دیجیتالی از قلم افتاده آن را با ما در میان بگذارید تا به بررسی آن نیز بپردازیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روش‌های پرداخت و ثبت نام

ارزش دوره: ۱8٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

قیمت جشنواره: ۱4/۸۰۰/۰۰۰ تومان

پیش پرداخت: 2٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

روش‌های پرداخت و ثبت نام

ارزش دوره ۱۷٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

قیمت جشنواره: ۱۳/۸۰۰/۰۰۰ تومان

تماس فوری با شما

موضوع تماس با شما: