ضمن تبریک سال نو، به اطلاع می رساند از تاریخ 26 اسفند ماه 1402 لغایت 25 فروردین ماه 1403، تمامی کلاس های حضوری کانون بورس برگزار نخواهند شد.
لوگو کانون بورس
نوروز مبارک

مقایسه کیف پول تراست و کوینومی

مقایسه کیف پول تراست والت و کوینومی
شما در حال مطالعه مقاله ۱ از ۲۸ در این سرفصل آموزش رایگان هستید.

با مقایسه کیف پول تراست ولت و کوینومی با شما عزیزان همراه هستیم. همانطور که می دانید انتخاب کیف پول برای نگهداری از رمز ارزها یکی از اصلی ترین و مهمترین چالشهای کاربران در بازار است و همه دوست دارند ایمن ترین و راحت ترین کیف پول ها را برای نگهداری از رمز ارز های خود در نظر بگیرند. در این بین مقایسه انواع کیف پول نرم افزاری می تواند ذهن شما را برای یک انتخاب بهتر و ایده آل تر روشن تر کند و در این راستا ما در کانون بورس تصمیم گرفتیم که با یک مقایسه میان تمام کیف پول های نرم افزاری برای شما ارائه کنیم. در این مقاله نیز نوبت به مقایسه کیف پول تراست و کوینومی می رسد.


مقایسه کیف پول کوینومی و تراست والت از جنبه های مختلف


شما باید دقت داشته باشید که در فرایند انتخاب بهترین کیف پول ارز دیجیتال نکات و معیارهای مختلفی وجود دارند که تمامی معیارها بایستی در نظر گرفته شود تا در نهایت یک کیف پول ایده آل انتخاب و از آن برای نگهداری از توکن های مختلف استفاده شود. ما سعی کردیم در سری مقالات آموزش رایگان کیف پول و همچنین معرفی هر یک از کیف پول ها نکات مهم مربوط به انتخاب بهترین کیف پول نرم افزاری را با شما در میان بگذاریم و تنها کلید اصلی این انتخاب مقایسه میان کیف پول های مختلف است.

در مقالات گذشته به مقایسه کیف پول تراست ولت و متامسک و البته مقایسه کیف پول تراست ولت با اتمیک ولت پرداخت این و این بار هم سعی داریم تا هم این مقایسه را برای دو کیف پول جذاب و معروف تراست ولت و کوینومی برای شما انجام دهیم.

مقایسه کیف پول تراست و کوینومی از نظر امنیت


مقایسه کیف پول تراست والت و کوینومی  از نظر امنیت این دو کیف پول شباهت های بسیار زیادی به یکدیگر داشته و تفاوت چندانی میانه امنیت آنها وجود ندارد. هرچند ممکن است از نظر آپشن های امنیتی و گزینه های ایمن کردن تفاوت هایی را در این دو کیف پول شاهد باشید اما این تفاوت‌ها چندان قابل توجه نبوده و اینگونه نیست که ما بخواهیم یکی از این دو کیف پول را ناامن معرفی کنیم. با توجه به اینکه شما می توانید از نظر امنیتی به راحتی از هر دو این کیف پول ها استفاده نمایید.

مقایسه کیف پول تراست و کوینومی از نظر نسخه های موجود


کیف پول تراست ولت را میتوانید در نسخه موبایل و همچنین به عنوان یک افزونه در مرورگر های کامپیوتر مورد استفاده قرار دهید ولی در حال حاضر تنها نسخه موبایلی کیف پول کوینومی در دسترس است و امکان استفاده از آن در نسخه ویندوز وجود ندارد. البته در نسخه های جدید و ورژن های جدیدتر امکان عرضه این کیف پول در نسخه ویندوز نیز قابل تصور است.

 امکانات داخلی


کیف پول تراست والت از نظر امکانات داخلی مانند امکان استیک کردن رمز ارزها و خرید و فروش سریع توکن ها و تبادل آنها با یکدیگر شرایط بهتری نسبت به کیف پول کوینومی دارد و از این نظر میتوان تراست ولت را گزینه بهتری برای کاربران در نظر گرفت. البته کوینومی هم مزیت های خاص خود را دارد که در مقایسه با بسیاری از انواع کیف پول ارز دیجیتال آن را به عنوان گزینه بهتر معرفی می کند اما در مقایسه با تراست ولت رقابت را از دست داده است.

تیم پشتیبانی


یکی از مهمترین و اصلی ترین مشخصات جذاب کیف پول کوینومی داشتن یک تیم پشتیبانی فوق العاده قدرتمند و سریع است که شما می‌توانید از این مزیت برای برطرف کردن تمام چالش های خود با این کیف پول استفاده کنید. البته نه اینکه کیف پول trust wallet تیم پشتیبان نداشته باشد خیر بلکه تیم پشتیبان کیف پول کوینومی به قدری قدرتمند و عالی عمل کرده که باعث شده تا از این نظر کوینومی را گزینه بهتری معرفی کنیم.

تعداد ارزهای پشتیبانی شده


مقایسه کیف پول تراست والت و کوینومی  شاید اگر بخواهیم تعداد کل ارزهای پشتیبانی شده توسط کیف پول تراست والت و کیف پول کوینومی را باهم مقایسه کنیم تراست ولت گزینه بهتری باشد اما اگر رمز ارز های مشهور و محبوب که بیشتر از سایر رمز ارزها در معرض سرمایه گذاری قرار می‌گیرند و انتخاب اول کاربران هستند را به عنوان رمز ارزهای اصلی برای نگهداری در نظر بگیریم هر دو این کیف پول ها شرایط مشابهی داشته و شما می توانید از آنها برای نگهداری از بهترین و معروف ترین رمز ارزهای موجود در بازار استفاده کنید.

مقایسه کیف پول تراست و کوینومی از نظر میزان کارمزدها


یکی دیگر از نکات بسیار مهمی که در مقایسه کیف پول تراست ولت و کوینومی باید به بررسی آن بپردازیم میزان کارمزد های حاصل از فعالیت های مختلف در داخل محیط این کیف پول های نرم افزاری است. دقت داشته باشید که کارمزد دریافت شده از تبادل رمز ارزهای مختلف در داخل محیط این کیف پول ها معمولاً تفاوت خیلی زیادی با یکدیگر ندارد اما استفاده از خدمات صرافی داخلی در آنها با کارمزدهای بسیار بالایی همراه خواهد بود.

به جد توصیه می‌کنیم که از خدمات صرافی داخلی در انواع کیف پول نرم افزاری استفاده نکنید و برای تبادل رمز ارز های خود به یک دیگر از انواع حساب صرافی داخلی و یا صرافی خارجی ارز دیجیتال استفاده نمایید. این مهم باعث می شود تا هزینه های شما در فرایند سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال به حداقل میزان ممکن برسد.

کیف پول کوینومی محبوب تر است یا تراست ولت؟


هرچند محبوبیت به خودی خود نمی تواند یک فاکتور بسیار مهم برای انتخاب یک کیف پول ارز دیجیتال باشد اما به هر حال معمولاً کاربران سراغ کیف پولهای می‌روند که هم ایمنی بیشتری داشته و هم جذابیت ها و مزیت های بیشتری را برای آنها فراهم آورد. به همین دلیل لازم دانستیم تا کوینومی و تراست ولت را از نظر میزان محبوبیت نیز برای شما مقایسه کنید تا بتوانید از این نظر نیز شناخت کافی نسبت به این دو کیف پول نرم افزاری پیدا کنید.

شاید اگر از نظر محبوبیت بخواهیم کوینومی را با بسیاری دیگر از انواع کیف پول نرم افزاری مقایسه کنیم شرایط به نفع کوینومی تمام می‌شود اما در مقایسه با تراست ولت به عنوان یکی از محبوب ترین کیف پول های نرم افزاری در سرتاسر جهان شناخته می شود رقابت به نفع تراست ولت خواهد بود.

ترتیب پیشنهادی مطالعه مقالات این بخش...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روش‌های پرداخت و ثبت نام

ارزش دوره: ۱8٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

قیمت جشنواره: ۱4/۸۰۰/۰۰۰ تومان

پیش پرداخت: 2٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

روش‌های پرداخت و ثبت نام

ارزش دوره ۱۷٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

قیمت جشنواره: ۱۳/۸۰۰/۰۰۰ تومان

تماس فوری با شما

موضوع تماس با شما: