لوگو کانون بورس

مقایسه کیف پول اتمیک و تراست والت + جدول مقایسه

مقایسه کیف پول اتمیک و تراست والت
شما در حال مطالعه مقاله ۲۴ از ۲۸ در این سرفصل آموزش رایگان هستید.

آموزش کیف پول ارز دیجیتال را در این مقاله با مقایسه میان کیف پول های اتمیک ولت و تراست والت ادامه میدهیم. در سری مقالات مربوط به انواع کیف پول ارز دیجیتال سعی کردیم تا شناخت شما را نسبت به بهترین کیف پول های رایج در بازار افزایش دهیم و در نهایت این امکان را برای شما فراهم آوریم تا بتوانید بهترین کیف پول ارز دیجیتال را برای خود انتخاب و از آن برای نگهداری از رمز ارزها استفاده کنید.

همچنین در میان انواع کیف پول نرم افزاری ارز دیجیتال نیز به معرفی بهترین نمونه های موجود در بازار پرداختیم و اکنون شما با مطالعه مقاله ها می توانید به درک درستی نسبت به انواع این کیف پول ها برسید. در این مقاله نیز نوبت به مقایسه کیف پول اتمیک و تراست ولت به عنوان دو نمونه از رایج ترین و محبوب ترین کیف پول های نرم افزاری رسیده است.

مقایسه کیف پول تراست والت و اتمیک والت

واقعیت این است که هر دو کیف پول تراست ولت و اتمیک ولت به عنوان کیف پول های ایمن و عالی مورد استفاده تعداد بسیار زیادی از کاربران در بازار ارز دیجیتال قرار گرفته و این کیف پول ها هر دو مزیت های بسیار زیادی دارند. مزیت های این کیف پول ها به قدری زیاد است که حتی پیشنهاد میکنیم از هر دوی آنها به صورت همزمان استفاده کنید و رمز ارز ها را بر اساس فاکتورها و معیارهایی که در ادامه برای مقایسه این دو کیف پول در نظر خواهیم گرفت در آنها نگهداری کنید.

اما برای کسانی که به دنبال انتخاب یکی از دو کیف پول بالا هستند لازم است تا تمام معیارهای مهم برای انتخاب بهترین کیف پول ها را در نظر گرفته و یک مقایسه کامل میان این دو کیف پول داشته باشیم. دقت داشته باشید که مقایسه کیف پول تراست ولت و اتمیک والت به این معنا نیست که سایر کیف پول ها از شرایط خوبی برخوردار نیستند بلکه حتی ممکن است انواع کیف پول ارز دیجیتال مانند کیف پول لجر به عنوان یک کیف پول سخت افزاری و یا حتی کیف پول کوینومی به عنوان یکی دیگر از انواع کیف پول های نرم افزاری شرایط لازم برای نگهداری از رمز ارز‌ها را برای شما به دنبال داشته باشند و استفاده از آنها نیز مزیت های لازم را برای شما به دنبال خواهد داشت.

مقایسه کیف پول تراست والت و اتمیک والت در محبوبیت

به عنوان اولین آیتم لازم است تا میزان محبوبیت کیف پول تراست ولت و اتمیک ولت را باهم مقایسه کنیم. البته همانطور که میدانید محبوبیت نمی‌تواند یک ویژگی کامل برای انتخاب کیف پول باشد اما وقتی میزان محبوبیت یک والت در میان کاربران جهانی افزایش پیدا می‌کند نشان از اعتبار بالا و البته امنیت بالای آن کیف پول خواهد داشت. به همین دلیل است که وقتی کیف پول های محبوب و کیف پول های ایمن و عالی موجود در بازار را در لیست های جداگانه مورد بررسی قرار می دهیم معمولاً صدر این لیست ها شباهت بسیار زیادی به یکدیگر داشته و مانند هم هستند.

واقعیت این است که هر دو کیف پول تراست ولت و اتمیک ولت از نظر میزان محبوبیت شرایط بسیار نزدیک به یکدیگر داشته و نمی‌توان برتری محسوسی برای یکی از این دو کیف پول از نظر میزان محبوبیت در نظر گرفت. البته بررسی آماری نشان از این دارد که کیف پول تراست ولت هم در میان کاربران ایرانی و هم در میان کاربران جهانی با محبوبیت بیشتری همراه است اما تفاوت محبوبیت این دو کیف پول چندان بالا نیست و استفاده از هر دو در میان کاربران در بازار ارز دیجیتال رایج است.

مقایسه کیف پول تراست والت و اتمیک والت در کارمزدها

مقایسه کیف پول اتمیک و تراست والت  یکی از اصلی ترین و مهمترین در داده‌های کاربران در انتخاب یک کیف پول نرم افزاری بررسی کارمزد های دریافت شده برای نقل و انتقال رمز ارز ها و البته کارمزد های مربوط به استفاده از خدمات صرافی داخلی در آنها است. دقت داشته باشید که کارمزد نقل و انتقال توکن ها در هر کیف پول ها معمولاً دو مبلغ مختلف را در نظر می‌گیرد که مبلغ اول مربوط به شبکه بلاک چین خود رمز ارز مورد نظر خواهد بود و مبلغ دوم کارمزد نقل و انتقال در نظر گرفته شده از سوی تیم توسعه دهنده کیف پول نرم افزاری است.

مقایسه اتمیک و تراست والت در این مقایسه میان کیف پول تراست ولت و کیف پول اتمیک ولت نمی توانیم برتری خاصی برای یکی از آن دو در نظر بگیریم و هر دوی آنها از نظر کارمزد شرایط مشابهی دارند. البته ممکن است کارمزد نقل و انتقال و خرید و فروش رمز ارز های مختلف در هر کدام از این کیف پول ها با یکدیگر متفاوت باشد.

صرافی داخلی

صرافی داخلی قابلیتی است که با استفاده از آن شما می توانید بدون نیاز به انتقال رمز ارز های خود به حساب یکی از انواع صرافی خارجی یا داخلی آن ها را به یکدیگر تبدیل کنید. البته هرچند به خدمات صرافی داخلی یکی از ارزنده ترین خدمات برای انواع کیف پول نرم افزاری است اما به هیچ وجه توصیه به استفاده از آنها نداریم زیرا معمولاً خدمات صرافی داخلی برای کاربران با کاربردهای بسیار زیادی در کیف پول های نرم افزاری همراه است و به همین دلیل استفاده از خدمات انواع صرافی می تواند شرایط بهتری را از این بابت برای شما ایجاد کند.

هر دو کیف پول تراست ولت و اتمیک والت دارای خدمات صرافی داخلی هستند که البته نمی توانید از آن ها برای تبدیل تمام رمز ارزها به یکدیگر استفاده کنید اما با این حال برای بسیاری از توکن ها شرایط لازم برای استفاده از این خدمات برای شما فراهم آمده است.

تعداد توکن ها

یکی دیگر از نکات بسیار مهمی که در انتخاب یک کیف پول ارز دیجیتال برای نگهداری از رمز ارزها ملاک انتخاب کاربران قرار می گیرد تعداد توکن های پشتیبانی شده توسط آن است. یکی از اصلی ترین دلایل انتخاب کیف پول های نرم افزاری برای نگهداری از رمز ارزها همین قابلیت آنها برای نگهداری از توکن های بسیار زیاد است که کاربر را مجبور به استفاده از چند کیف پول به صورت همزمان می کند. از این رو اگر یک کیف پول نرم افزاری از توکن های خیلی زیادی پشتیبانی نکند عمل آن می تواند انتخاب خوبی باشد.

در این رابطه هر دو کیف پول نرم افزاری اتمیک ولت و تراست والت شرایط خوبی دارند و امکان استفاده از آنها برای نگهداری از تعداد بسیار زیادی از توکن ها وجود دارد. البته از این نظر نیز شرایط تراست ولت تا اندازه ای بهتر است اما با این حال در مقایسه کیف پول تراست ولت و اتمیک ولت برای تعداد توکن های پشتیبانی شده نمی توانیم برتری خیلی خاصی را برای یکی از این دو در نظر بگیریم.

استیک ارز دیجیتال

مقایسه کیف پول اتمیک و تراست ولت را با بررسی شرایط استیک کردن رمز ارزها در این کیف پول ها ادامه می دهیم. همانطور که می دانید استیک کردن یکی از بهترین روش های سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال است و این گزینه یکی از مهمترین گزینه ها برای کاربران برای انتخاب یک کیف پول مناسب است.

اتمیک ولت و تراست ولت رقابت بسیار شدیدی برای ارائه بهترین کیفیت در این باره داشته و دائما در حال به روز رسانی توکن های مختلف از نظر میزان سود استیک هستند. از این نظر هرچند در برخی از توکن ها اتمیک ولت گزینه بهتری است و در برخی نیز تراست ولت گزینه بهتری است نمی‌توان برتری خاصی برای یکی از آن دو در نظر گرفت. برای این که بهترین گزینه برای استیک کردن رمز ارز های خود را انتخاب کنید بهتر است در هر دوی این کیف پول ها توکن مورد نظر را جستجو کرده و هرکدام که درصد سود بیشتری داشتند آن را برگزینید.

یکی از دلایلی که در ابتدای مقاله اهمیت استفاده از هر دو کیف پول تراست ولت و اتمیک ولت را به صورت همزمان بیان کردیم همین موضوع امکان استیک کردن توکن های مختلف در این دو کیف پول با درصدهای سود مختلف است.

مقایسه کیف پول تراست والت و اتمیک والت سیستم عامل

انتخاب بهترین کیف پول نرم افزاری ارز دیجیتال بر اساس فاکتورهای مختلفی انجام می پذیرد که یکی از مهم‌ترین فاکتورها پشتیبانی از سیستم عامل های رایج است. محبوب ترین سیستم عامل ها برای کاربران در بازار ارز دیجیتال سیستم عامل ویندوز و سیستم عامل اندروید و ios در موبایل ها است. خوشبختانه تراست ولت و اتمیک ولت هر دو دارای اپلیکیشن های موبایلی و سیستم عامل ویندوز هستند.

البته شایان ذکر است که تراست ولت به صورت یک افزونه در مرورگر های مختلف وصل میشود و در سیستم عامل ویندوز دارای اپلیکیشن مجزا نیست. در حالی که شما می توانید از اتمیک ولت به صورت یک اپلیکیشن در سیستم عامل ویندوز استفاده نمایید. از این نظر برتری کیف پول اتمیک ولت را به راحتی می توان مشاهده کرد. مقایسه کیف پول اتمیک و تراست والت

اتصال به صرافی غیرمتمرکز

امکان اتصال به صرافی غیرمتمرکز با استفاده از کیف پول اتمیک ولت وجود ندارد اما شما می‌توانید کیف پول تراست والت خود را به این صرافی‌ها متصل نمایید. البته بهترین گزینه برای اتصال به صرافی های غیرمتمرکز کیف پول متامسک است که از این نظر در ایده آل ترین شرایط ممکن قرار گرفته و بسیاری از انواع صرافی غیر متمرکز از این کیف پول پشتیبانی می نمایند.

امنیت

از نظر امنیت نیز شرایط دو کیف پول تراست ولت و اتمیک ولت بسیار نزدیک به یکدیگر است و آنها هر دو از نظر امنیتی در شرایط خوبی قرار دارند. در طول سالهای گذشته از طول عمر این دو کیف پول هنوز هیچگونه چالشی را از نظر امنیتی در آنها شاهد نبودیم که این موضوع نشان از برنامه نویسی قدرتمند برای هر دو کیف پول دارد.

آپشن های امنیتی

هم کیف پول تراست ولت و هم کیف پول اتمیک را از آپشن های امنیتی مختلفی استفاده می نمایند تا کاربران بتوانند از این کیف پول ها در نهایت امنیت استفاده کنند. البته امکان اضافه کردن آپشن های بیشتر امنیتی برای هر دو کیف پول در آینده نیز وجود دارد و این موضوع دائماً برای انواع کیف پول نرم افزاری در حال توسعه و رشد است.

پشتیبانی

تیم توسعه دهنده اتمیک ولت و تراست ولت پشتیبانی بسیار خوبی از هر دو کیف پول دارند. شما می توانید در کمتر از چند دقیقه به تیم پشتیبانی هر دو کیف پول متصل شده و از طریق شبکه های اجتماعی با آنها به گفتگو بپردازید. برای این منظور هم امکان استفاده از شبکه های اجتماعی رسمی این دو کیف پول وجود دارد و هم امکان استفاده از سیستم گفتگوی داخل شبکه نیز برای علاقمندان مقدور شده است. البته شایان ذکر است که بسیار باید دقت کنید تا اسیر افراد کلاهبردار در شبکه‌های اجتماعی نشوید که در حال کپی کردن مشخصات شبکه های اجتماعی رسمی کیف پول ها برای به دست آوردن رمز عبور شما هستند.

رابط کاربری

هر دو کیف پول تراست ولت و اتمیک ولت از نظر رابط کاربری شرایط خوبی دارند و رابط کاربری بسیار ساده ای برای آنها در نظر گرفته شده است. شما حتی در اولین تاریخ ورود خود به هر کدام از کیف پول های تراست ولت اتمیک ولت می توانید به راحتی از آنها استفاده کنید و از این بابت هیچگونه چالشی پیش روی شما قرار نخواهد گرفت.

جدول مقایسه کیف پول تراست والت با اتمیک والت

در جدول زیر می توانید خلاصه مقایسه کیف پول تراست ولت با اتمیک ولت را مشاهده کنید و دید بهتری نسبت به هر دوی این کیف پول ها داشته باشید:

 

ویژگی تراست والت متامسک
امنیت بالا بالا
تعداد توکن ها زیاد مناسب
کاربرپسند بودن عالی خوب
کارمزد متوسط متوسط
محبوبیت زیاد متوسط
سال عرضه ۲۰۱۷ ۲۰۱۶
برنامه موبایل بله بله
ترید در داخل کیف پول بله بله
پشتیبانی از nft بله بله
استیک بله خیر
ویندوز بله بله

جمع بندی

در مجموعه کانون بورس تمام تلاش ما ایجاد بهترین شرایط برای یک سرمایه گذاری مطمئن و ایده آل در بازار ارز دیجیتال برای علاقمندان به این بازار است و در این راستا مقالات آموزش رایگان بورس و آموزش کیف پول ارز دیجیتال را برای شما فراهم آورده ایم تا از این طریق هیچ گونه چالشی پیشروی سرمایه‌گذاران ایرانی بازار ارز دیجیتال قرار نداشته باشد. در انتها شما میتوانید نظرات و دیدگاه‌های خود را درباره هر یک از دو کیف پول تراست ولت و اتمیک ولت با ما در میان بگذارید. همچنین با شرکت در دوره آموزش ارز دیجیتال یا دوره آموزش آنلاین ارز دیجیتال می توانید تمام جزئیات لازم درباره کیف پول های نرم افزاری را در اختیار داشته باشید.

توصیه ما برای کسانی که به دنبال انتخاب یک کیف پول نرم افزاری ایده آل هستند استفاده همزمان از مزیت های کیف پول تراست ولت اتمیک ولت است تا از این طریق شما توانسته باشید از فرایند استیک کردن ارز دیجیتال در هر دو کیف پول استفاده کنید و بهترین شرایط را برای سرمایه‌ گذاری خود رقم بزنید.

ترتیب پیشنهادی مطالعه مقالات این بخش...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روش‌های پرداخت و ثبت نام

ارزش دوره: ۱8٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

قیمت جشنواره: ۱4/۸۰۰/۰۰۰ تومان

پیش پرداخت: 2٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

روش‌های پرداخت و ثبت نام

ارزش دوره ۱۷٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

قیمت جشنواره: ۱۳/۸۰۰/۰۰۰ تومان

تماس فوری با شما

موضوع تماس با شما: