ضمن تبریک سال نو، به اطلاع می رساند از تاریخ 26 اسفند ماه 1402 لغایت 25 فروردین ماه 1403، تمامی کلاس های حضوری کانون بورس برگزار نخواهند شد.
لوگو کانون بورس
نوروز مبارک

نحوه خرید تتر ارزان و بدون احراز هویت برای کاربران ایرانی 

خرید تتر ارزان بدون احراز هویت
شما در حال مطالعه مقاله ۵ از ۱۴ در این سرفصل آموزش رایگان هستید.

کاربران ایرانی چگونه می توانند برای خرید تتر ارزان و بدون احراز هویت اقدام نمایند؟ خرید تتر یکی از اولین قدم های ورود به بازار ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری در این بازار است و فرقی نمی کند که شما ساکن کدام کشور و یا کدام منطقه باشید. در هر صورت برای رسیدن به خواسته های خود در فرایند خرید و فروش رمز ارز ها نیاز است تا برای خرید تتر اقدام کنید. اما فرآیند خرید این استیبل کوین برای کاربران ایرانی با شرایط کاملاً متفاوتی نسبت به سایر کاربران جهانی رقم می خورد و حتماً باید از روش های مناسب برای خرید اقدام شود.

در این مقاله از سری مقالات آموزش رایگان ارز دیجیتال سعی داریم تا نحوه خرید تتر ارزان و بدون احراز هویت را برای کاربران ایرانی به صورت کامل تشریح کرده و نکات لازم در این باره را نیز با شما در میان بگذاریم.

اگر همین الان سریع به صرافی های داخلی ارز دیجیتال بزنید با قیمت های بسیار متنوعی برای سطح روبرو خواهید شد که البته این تفاوت قیمت ‌ها دلایل خاص خود را نیز دارد. با وجود اینکه قیمت در ایران با توجه به قیمت دلار در بازار آزاد تعیین می شود اما با این حال به دلیل نبود سیستم قیمت گذاری کاملا مشخص و چالش های بسیار زیادی در این باره هستیم که در بسیاری از مواقع باعث سردرگمی معامله‌گران بازار ارز دیجیتال ایرانی نیز شده است. شناخت بازار و روش های خرید تتر ارزان و بدون احراز هویت می تواند اولین قدم برای عبور از چالش های مربوط به داشتن این استیبل کوین برای کاربران ایرانی باشد.


چرا باید تتر بخریم؟


خرید تتر ارزان بدون احراز هویت در مقاله استیبل کوین چیست و چه ویژگی هایی دارد به صورت کامل و جامع درباره این دسته از انواع ارز دیجیتال صحبت کردیم و نکات لازم درباره آنها را نیز با شما در میان گذاشتیم. اگر مقاله استیبل کوین چیست را مطالعه کرده باشید به خوبی می‌دانید که برای ورود به بازار رمز ارزها و خرید و فروش در این بازار لازم است تا حتماً یک استیبل کوین داشته باشید و چه استیبل کوینی بهتر از تتر.

فرقی نمی کند که شما به دنبال سرمایه ‌گذاری در بازار فیوچرز ارز دیجیتال هستید و یا تمایل دارید برای خرید بیت کوین و سایر آلت کوین ها اقدام نموده و یک سرمایه گذاری بلند مدت بر روی آنها داشته باشید. در هر صورت لازم است تا شما هزینه و کارمزد خرید خود را بپردازید که این کارمزد برای کاربران ایرانی از دو طریق قابل پرداخت است.

در راه حل راه حل اول شما میتوانید رمز ارز های مورد نظر خود را با پرداخت ریالی در یکی از انواع صرافی داخلی ارز دیجیتال بخرید. اما همه ما می دانیم که اول آن تعداد توکن های لیست شده در صرافی های داخلی قابل مقایسه با انواع صرافی خارجی ارز دیجیتال نیست و از این گذشته تعیین قیمت رمز ارزها به ریال نیز با چالش‌های بسیاری همراه است.

راه حل دوم برای سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال این است که شما ابتدا پول خود را به تتر تبدیل کرده و سپس با استفاده از تتر برای خرید سایر رمز ارزها اقدام کنید. خرید ارز دیجیتال با استفاده از استیبل کوین تتر به مراتب شرایط بهتری خواهد داشت و می تواند یک خرید حرفه ای را برای کاربران رقم بزند. به همین دلیل است که لازم است تا شما اطلاعات لازم درباره خرید تتر ارزان و بدون احراز هویت را داشته باشید و از این روش ها استفاده کنید.

برای اینکه تفاوت سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال به صورت ریالی و یا بر اساس تتر را بدانید تنها کافیست قیمت ۱ ارز دیجیتال را هم بر اساس تتر و هم بر اساس ریال با هم مقایسه کنید. برای این منظور قیمت بیت کوین و یا سایر رمز ارز های مورد نظر خود را در قیمت لحظه‌ای دلار ضرب کنید و تفاوت قیمت به دست آمده با قیمت موجود در صرافی ها را با هم مقایسه نمایید.

نکته بسیار جالبی که در این باره وجود دارد این است که معمولاً قیمت هر ارز دیجیتالی به ریال درصد قابل توجهی با قیمت به دست آمده از حاصل ضرب قیمت واقعی آن به تتر در قیمت دلار تفاوت خواهد داشت و بالاتر خواهد بود. نکته جالب تر این است که این تفاوت قیمتی حتی از کارمزد حاصل از فرایند خرید تتر ارزان بر صرافی های داخلی نیز بیشتر خواهد شد که می تواند یک چالش بسیار بزرگ برای سرمایه گذاران در این بازار باشد.


اهمیت تتر در معاملات ارز دیجیتال


قبل از اینکه به معرفی روش های خرید تتر ارزان و بدون احراز هویت برای کاربران ایرانی بپردازیم لازم است تا یک نکته بسیار مهم درباره این استیبل کوین را با شما در میان بگذاریم. همانطور که میدانید usdt در حقیقت پول نقد بازار ارز دیجیتال است و شما برای خرید و فروش در این بازار نیاز است تا واحد پولی خود را به تتر تبدیل کنید.

تتر در بازار ارز دیجیتال دقیقا نقش واحد پولی یک کشور مستقل را دارد که شما برای خرید و فروش در آن کشور نیاز است و واحد پولی آن را در اختیار داشته باشید. علاوه بر این استیبل کوین به دلیل حجم معاملات بسیار بالایی که در طول هر ۲۴ ساعت دارد برای سیگنال گیری در معاملات ارز دیجیتال نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

معامله گران حرفه ای و با تجربه بازار رمز ارزها ورود و خروج پول از صرافی ها و شبکه رمز ارزهای موجود در بازار را بر اساس نمودار ارزش بازار تتر به دست می آورند. وقتی نمودار روند صعودی به خود می گیرد به این معنا است که پول از شبکه رمز ارزها و بیت کوین در حال خروج است و وقتی نمودار روند نزولی به خود می‌گیرد می توانیم انتظار داشته باشیم که پول به سمت خرید رمز ارز ها پیش می رود.

با همین تکنیک بسیار ساده شما می توانید روند کلی بازار ارز دیجیتال را مورد تجزیه و تحلیل و آنالیز قرار دهید و معاملات بهتری را در بازار برای خود رقم بزنید. البته صرف تحلیل نمودار مارکت کپ تتر نمی تواند تضمین کننده معاملات موفق برای شما باشد و شما از بررسی نمودار تنها می توانید یک سیگنال ساده برای تعیین جهت قیمت دریافت نمایید و حتماً لازم است تا نمودار خود رمز ارزها و بیت کوین را نیز مورد بررسی قرار دهید. اتفاقاً تجزیه و تحلیل نمودار بیت کوین می تواند اهمیت به مراتب بیشتری نسبت به تجزیه و تحلیل این نمودار داشته باشد.


خرید تتر برای کاربران ایرانی برای سرمایه گذاری روی دلار


خرید تتر ارزان بدون احراز هویت نکته بسیار مهم دیگری که مقاله خرید تتر ارزان و بدون احراز هویت را برای کاربران ایرانی با اهمیت تر می نماید امکان سرمایه ‌گذاری مستقیم بر روی این استیبل کوین برای کاربران ایرانی است. همانطور که می‌دانید استیبل کوین ها در اولین مشخصه اصلی خود دارای قیمت های ثابت هستند و قیمت آنها در هر شرایطی از بازار تغییر نکرده و ثابت باقی می ماند. به همین دلیل است که معامله گران معمولاً از استیبل کوین ها برای نگهداری از ارزش دارایی های خود در نوسانات شدید بازار استفاده می کنند.

این نکته این نتیجه را به دنبال دارد که عملاً خرید و نگهداری یک استیبل کوین نمی تواند سود قابل توجهی برای معامله گر به دنبال داشته باشد و تنها به حفظ ارزش دارایی های خود در زمان نزول شدید قیمت ها در بازار ارز دیجیتال کمک می کند. اما شرایط برای فعالان بازار ارز دیجیتال ایرانی کاملاً متفاوت است و همین تفاوت باعث میشود با خرید تتر ارزان تبدیل به یک اولویت برای آنها شود.

قیمت تتر همیشه برابر با یک دلار آمریکا از اما همانطور که می دانید قیمت دلار در بازار آزاد ایران دائماً در حال نوسان است. به این ترتیب کسانی که تاکنون برای سرمایه گذاری بر روی دلار آمریکا تمایل داشتند میتوانند بدون نیاز به حضور در بازار فیزیکی برای خرید تتر ارزان در هر کدام از انواع صرافی داخلی ارز دیجیتال اقدام کرده و فرآیند سرمایه گذاری خود را از طریق خرید و فروش تتر انجام دهند. اتفاقاً در حال حاضر این روش سرمایه گذاری تبدیل به یکی از اولویت‌های اصلی بسیاری از کاربران شده و آنها با تجزیه و تحلیل و آنالیز نمودار قیمت دلار سر می کنند تا آب در بهترین قیمت ها برای خرید تتر ارزان اقدام کرده و در بالاترین قیمت ها نیز توکن های خود را نقد می‌کنند.

نوسان ایجاد شده در قیمت دلار در بازار آزاد ایران باعث میشود تا سرمایه ‌گذاری مستقیم بر روی استیبل کوین تتر برای کاربران ایرانی بسیار جذاب باشد و حتی آنها را از بسیاری از خطرات رایج در معاملات فیزیکی دلار مانند امکان خرید دلار های تقلبی دور نگه دارد. با توجه به این نکته بسیار مهم است که شما میتوانید برای خرید تتر ارزان اقدام کرده و در کمترین قیمت ها سرمایه گذاری خود را آغاز کنید.


نحوه خرید تتر


خرید تتر ارزان بدون احراز هویت برای اینکه بتوانیم روش ها و شرایط خرید تتر ارزان و بدون احراز هویت را برای شما تشریح کنیم ابتدا بایستی روش های مختلف خرید تتر برای کاربران ایرانی را عنوان کرده و نکات لازم برای هر کدام از این روش های خرید را نیز با شما در میان بگذاریم. البته در مقالات مختلف به صورت جسته و گریخته سعی کرده ایم تا روش های خرید تتر را برای شما عزیزان در میان بگذاریم که با استفاده از آنها می توانستید فرایند سرمایه ‌گذاری خود را در بازار آغاز کنید.

به عنوان مثال در هر یک از مقالات معرفی رمز ارزهای موجود در بازار مانند فانتوم یا ارز دیجیتال شیبا و حتی لایت کوین سعی کردیم تا روش های خرید ارز دیجیتال ها را با شما در میان بگذاریم که در داخل این محتواها نحوه خرید تتر برای سرمایه گذاری روی این دسته از آلت کوین ها نیز قرار گرفته بود. اما در این بخش لازم است تا تمام روش‌های خرید این استیبل کوین را به صورت کامل و جامع با شما در میان بگذاریم تا یک بار برای همیشه با این روشها آشنا باشید.

البته نکته بسیار مهمی که قبل از معرفی هر کدام از روش های خرید تکه در ایران باید به آن اشاره داشته باشیم در نظر گرفتن موضوع امنیت است. اگر شما با استفاده از خدمات یک پلتفرم یا هر روش دیگری چند هزار تومان ارزان تر برای خرید تتر اقدام کنید اما امنیت برقرار نباشد به هیچ وجه توصیه به استفاده از روش مورد نظر نداریم و استفاده از آن می تواند خطرات بسیار زیادی برای سرمایه گذاری شما به دنبال داشته باشد.

فرض کنید که در ده بار فرایند خرید و فروش تتر در یک پلتفرم با امنیت بسیار پایین هیچ چالشی برای شما پیش نیاید اما در همان اولین باری که به چالش برمی‌خورید ممکن است درصد قابل توجهی از دارایی های خود را از دست داده و زیان بسیار بزرگی برای شما پیش آید. البته که معمولاً معامله گران و تریدرها برای باور هستند که چنین اتفاقاتی برای آنها رخ نمی دهد و آنها مصون از خطرات ارز دیجیتال میباشند اما تجربه ثابت کرده که همه ما در معرض چه خطراتی قرار دارد و ممکن است با یک بی دقتی تمام دارایی های خود را از دست بدهیم. با توجه به این نکته در ادامه در همراه با معرفی روش های مختلف خرید تتر سعی خواهیم کرد تا میزان امنیت آنها را نیز برای شما بررسی کنیم تا در نهایت به توانید از روش استفاده کنید که هم امنیت بسیار بالایی داشته باشد و هم امکان خرید تتر ارزان را برای شما فراهم آورد.

۱- خرید تتر از فروشندگان به صورت مستقیم


خرید تتر ارزان بدون احراز هویت اولین روشی که برای خرید تتر برای کاربران ایرانی باید به تشریح آن بپردازیم خرید از فروشندگان به صورت مستقیم است. فرض کنید شما به عنوان خریدار تتر وارد سایت کانون بورس شده و به دنبال فروشنده هستید. ما هم به عنوان کسی که از قبل در بازار ارز دیجیتال حضور داشته و حجم قابل توجهی از این استیبل کوین را در کیف پول خود دارد به عنوان فروشنده حاضریم تا با مبلغ مشخص این معامله را با شما انجام دهیم.

در قدم بعدی نوبت به این می‌رسد که ما و شما بر سر یک مبلغ مشخص توافق کرده و شما مبلغ مورد نظر را با توجه به حجم مورد نظر برای خرید به حساب ما واریز نمایید. در قدم بعدی نیز با دریافت آدرس عمومی کیف پول ارز دیجیتال شما امکان انجام معامله خواهد بود و ما توکن های مورد نظر شما را ارسال خواهیم کرد.

در این فرایند خرید و فروش این استیبل کوین هیچ شخص یا فردی و یا صرافی دخالت ندارد و تراکنش صورت گرفته تنها در شبکه بلاک چینی وجود خواهد داشت که برای نقل و انتقال این توکن در نظر گرفته شده است. عملا امکان ردیابی اینکه چه کسی این توکن ها را فروخته و چه کسی این توکن‌ها را خریداری کرده نیز برای هیچ فردی در سرتاسر جهان وجود نخواهد داشت.

در این فرآیند به خرید تتر شما نیاز به پرداخت هیچ کارمندی نخواهید داشت و تنها باید مبلغ توافق شده را به حساب فروشنده واریز نمایید. از طرف دیگر هزینه انتقال تتر در شبکه های مختلف نیز بسیار پایین است و فروشنده نیز کمی پایین تر از یک عکس را به عنوان کارمزد پرداخت خواهد کرد که آنچنان مبلغ قابل توجهی محسوب نمی شود.

این روش می‌تواند بهترین روش خرید تتر بدون احراز هویت باشد اما چالش های بسیار زیادی پیش روی شما قرار خواهد گرفت که لازم است تا به آنها دقت کافی داشته باشید.

  • چالش اول این است که آیا شما به ما اعتماد کامل دارید که قبل از ارسال توکن‌ها تمام پول را به حساب ما واریز کنید؟
  • چه تضمینی وجود دارد که شما بعد از واریز پول تمام توکن های خود را دریافت نمایید و معامله تا مرحله آخر بدون هیچگونه چالشی انجام پذیرد؟
  • اگر فروشنده از ارسال توکن‌ها اجتناب نماید شما چه روشی برای باز پس گیری پول خود دارید؟ جز این است که تنها راه چاره شما مراجعه به مراجع قانونی و شکایت از کسی خواهد بود که هیچ نام و نشانی از این داشته و در حال خرید و فروش کالای بوده که در کشور ممنوع است؟

بله همه ما می‌دانیم که خرید و فروش مستقیم استیبل کوین تتر از اشخاص می تواند ارزان ترین روش خرید آن باشد اما راه حل این چالش ها را ما نمی دانیم اگر شما راه حلی برای آنها دارید می توانید برای این روش خرید اقدام کنید. اگر حقیقت ام را بخواهید استفاده از این روش تنها و تنها برای دوستان بسیار نزدیک و کسانی که اعتماد کامل نسبت به یکدیگر دارند امکان‌پذیر و شدنی است و در بقیه موارد استفاده از این روش خطر بسیار زیادی خواهد داشت که خود ما جرات استفاده از آن را نداشته و نداریم.

۲- خرید تتر از صرافی های داخلی


دومین روشی که برای خرید تتر باید به آن اشاره داشته باشیم خرید این است به کن از طریق خدمات صرافی های داخلی است. تعداد بسیار زیادی از صرافی های داخلی ارز دیجیتال تحت نظارت سازمان های دولتی و طبق قوانین ارائه شده از سوی پلیس فتا در حال ارائه خدمات به کاربران ایرانی هستند و امکان خرید و فروش رمز ارز های مختلف با استفاده از خدمات آنها وجود دارد.

برای خرید تتر با استفاده از خدمات صرافی های داخلی تنها کافی است که حساب کاربری خود را در سایت این صرافی ها باز کرده و سپس با واریز پول به صورت کارت به کارت یا درگاه پرداخت اینترنتی برای خرید تتر اقدام کنید. البته این روش خرید نیز چالش‌ها و خطرات خاص خود را دارد که باید به صورت کامل به آنها نیز توجه داشته باشید.

اول اینکه خرید تتر از طریق خدمات صرافی داخلی نیز کاملاً بی خطر نیست و ممکن است صرافی مورد نظر کاملاً کلاهبردار باشد و تمام دارایی های شما را ضبط کند. نمونه بارز این کلاهبرداری صرافی کریپتولند بود که هنوز هم کاربران و مالباختگان نتوانستند دارایی های خود را از این صرافی بازپس بگیرند و احتمالاً در آینده نیز نخواهند توانست.

دومین خطری که در فرآیند خرید تتر از طریق خدمات صرافی داخلی شما را تهدید می‌کند خرید این استیبل کوین با قیمت بسیار بالا است. هیچ نهاد و سازمانی مشخص کننده قیمت تتر نیست و تمام صرافی ها در درجه اول بر اساس قیمت دلار و در درجه دوم بر اساس میزان عرضه و تقاضا در پلتفرم خود برای قیمت‌گذاری این استیبل کوین اقدام می با این حساب ممکن است در حال حاضر که قیمت دلار در بازار آزاد ایران در حدود ۴۰ هزار تومان است در یک صرافی شاهد قیمت ۴۱ هزار تومانی برای خرید تتر باشید و در یک صرافی نیز این ارز دیجیتال با قیمت ۴۲ هزار تومان به فروش برسد. پس از انتخاب صرافی مناسب نیز یکی دیگر از نکات بسیار مهم در این فرآیند خرید خواهد بود تا این خطر را نیز از بین ببرید.

سومین مشکل و چالشی که در فرآیند خرید از طریق خدمات صرافی داخلی باید به آن اشاره داشته باشیم این است که بایستی مراقب کارمزد ها باشید. در حال حاضر بهترین روش درآمدزایی صرافی های داخلی دریافت کارمزد در ازای خرید و فروش رمز ارز ها است و به همین دلیل ممکن است برخی از صرافی ها به دلیل داشتن تعداد کاربران کم کارمزدهای بسیار سنگینی را برای خرید هر ارز دیجیتالی در نظر بگیرند که این امر می‌تواند باعث افزایش قابل توجهی هزینه‌های شما شود.

نکته بعدی که در فرآیند خرید تتر از طریق خدمات صرافی داخلی باید به آن دقت داشته باشید احراز هویت است. در ادامه شرح کاملی از فرایند احراز هویت برای خرید تتر به شما ارائه خواهیم کرد ما در این بخش در همین قدر بدانید که برای خرید این ارز دیجیتال حتما باید مرحله احراز هویت خود را به پایان برسانید.

۳- خرید تتر از صرافی های متمرکز خارجی


خرید تتر ارزان بدون احراز هویت سومین روش برای خرید ارز دیجیتال تتر برای کاربران ایرانی استفاده از خدمات صرافی های خارجی است. صرافی های بین المللی نیز امکان خرید و فروش رمز ارز ها از جمله خودت را برای کاربران فراهم کرده اند و شما می توانید با عضویت در سایت این صرافی ها و به پایان رساندن مراحل ثبت نام و احراز هویت خرید و فروش خود را در آنها آغاز کنید. اما سوال بسیار مهم اینجاست که برای خرید تتر از طریق خدمات صرافی های خارجی چگونه می توانیم پول به حساب خود واریز کنیم؟

برای واریز کردن پول به حساب خود در صرافی های خارجی دو راه حل پیش روی خود خواهید داشت. یا باید یک حساب بانکی در یک کشور خارجی داشته باشید که فرایند واریز پول به حساب صرافی خارجی برای شما امکان پذیر باشد و یا اینکه از خدمات برخی از شرکت ها استفاده کنید که با دریافت پول به ریال حساب کاربری شما را به دلار شارژ می نمایند و از این طریق شما میتوانید برای خرید رمز ارز های مورد نظر خود از جمله تتر اقدام کنید.

اگر در حال مطالعه مقاله هستید احتمالاً حساب بانکی در یک کشور خارجی ندارید زیرا اصلاً نیازی به مطالعه نحوه خرید تتر ارزان بدون احراز هویت نداشتید و به راحتی می توانستیم این فرآیند را با استفاده از حساب خود در یک کشور خارجی انجام دهید. اما اگر به دنبال استفاده از روش دوم یعنی واریز پول به حساب یک شرکت و شارژ کردن حساب خود در صرافی خارجی هستید این روش را نیز اصلاً توصیه نمی‌کنیم زیرا کارمزدهای بسیار سنگینی برای شما به دنبال خواهد داشت و می تواند تبدیل به هزینه خیلی زیاد در فرآیند سرمایه گذاری شما در بازار ارز دیجیتال شود.

البته روش دیگری نیز برای شارژ کردن حساب صرافی خارجی وجود دارد که در این روش شما باید ابتدا پول خود را وارد یک حساب در صرافی داخلی کرده و آن را تبدیل به تتر کنید و سپس به حساب خود در صرافی خارجی انتقال دهید. این فرآیند برای خرید سایر رمز ارز ها مورد استفاده قرار می گیرد و عملاً خرید تتر در آن هیچ معنایی نخواهد داشت.

۴- خرید تتر از صرافی های غیرمتمرکز خارجی


یکی دیگر از روش هایی که ممکن است برخی از کاربران برای خرید از آن استفاده نمایند استفاده از خدمات صرافی غیرمتمرکز خارجی است. صرافی غیرمتمرکز صرافی است که هیچ سازمانی بر آن نظارت نداشته و امکان خرید و فروش رمز ارز ها بدون احراز هویت را برای کاربران فراهم می آورد. چالش اصلی خرید و فروش در حساب صرافی غیرمتمرکز کارمزد های بسیار بالایی است که ممکن است نیاز به پرداخت آن ها پیدا کنید.

با توجه به اینکه صرافی های غیرمتمرکز چگونه حساب کاربری ندارند و شما با اتصال یکی از انواع کیف پول ارز دیجیتال خود می توانید برای خرید تتر در آنها اقدام کنید از این رو امکان استفاده از این روش برای کاربران ایرانی وجود ندارد مگر اینکه از حساب کیف پولی استفاده نمایید که به صورت مستقیم امکان خرید ارز دیجیتال های مختلف مانند تتر را با پرداخت دلاری برای شما فراهم آورد. البته برای استفاده از این روش هم نیاز است تا با استفاده از یکی از راه حل هایی که در بالا به آنها اشاره کردیم حساب کیف پول خود را شارژ کنید که دوباره همان چالش های قبلی پیش روی شما قرار خواهد گرفت.

با این حساب اگر بخواهیم مطالب بالا را جمع بندی کنیم تنها دو راه حل شدنی برای خرید تتر ارزان برای کاربران ایرانی باقی می ماند که روش اول خرید مستقیم و روش دوم خرید از طریق خدمات صرافی داخلی است. از میان این دو روش نیز روش اول را به دلیل وجود خطرات بسیار زیاد به هیچ وجه توصیه نمی کنیم و تنها روش باقیمانده برای خرید تتر برای کاربران ایرانی استفاده از خدمات صرافی داخلی ارز دیجیتال خواهد بود.

نکات مهمی که در زمان خرید تتر باید بدانید


خرید تتر ارزان بدون احراز هویت در ابتدای معرفی روش های خرید تتر ارزان برای کاربران ایرانی اشاره کردیم که امنیت مهمترین و اصلی ترین فاکتورهای خرید است اگر شما از هر روشی استفاده کنید بدون داشتن امنیت به هیچ وجه توصیه به آن نداریم حتی اگر قیمت های بسیار پایین برای خرید تتر پرداخت کنید. فراموش نکنید که خرید تتر اولین قدم برای ورود به بازار ارز دیجیتال و سرمایه گذاری در این بازار است شما باید قدم های دیگری را نیز بردارید و اگر در اولین قدم نتوانید امنیت را برای معامله خود برقرار سازی در ادامه نیز نخواهد توانست چرخه خوبی را برای معاملات خود ایجاد کنید.

با توجه به این نکته مهم تصمیم گرفتیم تا نکاتی را با شما در میان بگذاریم که با استفاده از آن ها می توانید امنیت خرید تتر را برای خود به حداکثر میزان ممکن رسانده و مانع از ورود چالش های رایج در این فرآیند برای خود شوید. البته گفتن این نکات بازم تضمینی برای رعایت آن از سوی شما کاربران نیست زیرا بسیاری از افراد بلافاصله بعد از مطالعه مقالات و تبلیغاتی به عنوان خرید تتر ارزان سریع ترغیب شوند تا فرایند خرید خود را از طریق پلتفرم هایی انجام دهیم که به هیچ وجه امنیت ندارند.

دقت داشته باشید که پرداخت کمی کارمزد بالاتر و هزینه بیشتر برای خرید تتر به مراتب می‌تواند شرایط بهتری نسبت به به خطر انداختن تمام سرمایه ها در یک فرایند ناامن خرید این ارز دیجیتال برای شما باشد. از این رو توصیه می کنیم که هرگز امنیت را فدای قیمت ارزانتر نکنید و این نکته را نیز در ذهن داشته باشید که چنین اتفاقی برای تمام کاربران در بازار ارز دیجیتال ممکن است رخ دهد و شما نیز از این اتفاق مصون نیستید.

  • از هر کسی تتر نخرید

اولین نکته ای که برای بالا بردن امنیت خرید تتر ارزان باید با نشانه داشته باشیم این است که از هر کسی برای این خرید تقاضا نکنید. جالب است که بسیاری از کاربران در گروه های مختلف عضو شده و سپس از اعضای گروه که هیچ شناختی نسبت به آنها ندارند برای خرید تتر اقدام می نمایند که این فرآیند بسیار خطرناک است. درصد قابل توجهی از گروه های موجود در تلگرام که برای خرید و فروش تتر به وجود آمده‌اند به هیچ وجه امنیت کافی را نداشته و معمولاً اعضای این گروه ها در حال کلاهبرداری از افراد مختلف هستند.

فراموش نکنید که در صورت از بین رفتن سرمایه های شما اولاً امکان پیگیری آنها توسط مراجع قضایی به سختی امکان پذیر خواهد بود زیرا ممکن است با این پاسخ روبه‌رو شوید که خرید و فروش تتر در بازار ایران ممنوع است و شما نباید از نظر اصلاً برای چنین امری اقدام می کردید و از طرف دیگر خودتان می دانید که فرایند رسیدگی به شکایت های مالی در سیستم قضایی کشور ما چقدر وقت گیر و زمان‌بر است و ممکن است سالها طول بکشد تا شما بتوانید دارایی‌های خود را به دست آورید البته اگر بتوانید. کلاهبرداران نیز دقیقاً به همین دلیل با خیال راحت این اقدام به کلاهبرداری از کاربران ناآگاه کرده و داراییهای آنها را ضبط می نمایند.

  • کارمزد خرید تتر را محاسبه کنید

کارمزد خرید تتر چقدر از شما برای خرید این ارز دیجیتال در یک صرافی چقدر باید هزینه کنید؟ آیا تاکنون کارمزد خرید تتر در صرافی های مختلف را با یکدیگر مقایسه کرده اید و یا در زمان انجام معامله مقدار کارمزد از پیش تعیین شده را با هزینه اخذ شده از سوی صرافی محاسبه کرده اید؟ متاسفانه عدم دقت به همین نکات بسیار ساده باعث شده تا کاربران ایرانی درصد قابل توجهی از سرمایه های خود را برای کارمزدها پرداخت کنند و به همین دلیل می تواند یک سرمایه گذاری ایده آل و جذاب داشته باشند. پرداخت این هزینه ها باعث می شود تا بعد از چند درصد سود که به سختی در بازار به دست می آید تازه حساب کاربری شما با مبلغ اول سرمایه یکسان شود.

درباره کارمزد خرید تتر در صرافی های مختلف باعث چند نکته بسیار مهم را در نظر داشته باشید:

در درجه اول باید بدانید که کارمزد بیش از ۰.۴ درصد برای خرید این ارز دیجیتال به هیچ وجه منطقی نیست و اگر از خدمات صرافی استفاده می کنید که کارمزد بیش از این مقدار دریافت می‌کند بهتر است معامله خودروها با استفاده از خدمات صرافی دیگری پیش ببرید. دقت داشته باشید که این مقدار یعنی چهار دهم درصد از کل حجم معامله شما ۴ درصد و نه چهار دهم حجم معامله.

برای محاسبه مقدار کارمزد بر اساس نرخ ۰.۴ درصد، ابتدا باید شما کل حجم معامله خود را تقسیم بر هزار کرده و سپس عدد به دست آمده را در چهار ضرب کنید تا کل کارمزد در نظر گرفته شده است صرافی به دست آید. اگر مقدار کارمزد در نظر گرفته شده در زمان انجام معامله بیش از عدد به دست آمده از این روش بود صرافی مورد نظر در حال کلاهبرداری کردن از و کارمزد بیشتری را از شما اخذ می کند. بعد از مواجه شدن با چنین شرایطی بهتر است هر چه سریعتر از خدمات صرافی دیگری استفاده کنید و دیگر به صرافی مورد نظر برای خرید تتر و سایر رمز ارزها مراجعه نکنید.

علاوه بر بررسی مقدار کارمزد و همچنین محاسبه مقدار کارمزد برای خرید تتر ارزان حتماً باید مقایسه میان چند صرافی معتبر و معروف نیز در این باره داشته باشید. معمولاً در حجم های پایین خرید تتر بررسی چندان اهمیت پیدا می‌کند اما وقتی حجم معاملات شما به مقدار قابل توجهی افزایش پیدا کند ممکن است نیاز داشته باشید تا به صورت دقیق بررسی کنید که کدام صرافی کارمزد کمتری برای خرید تتر از شما دریافت می نماید.

  • خرید تتر ارزان می تواند یک دام بزرگ باشد

خرید تتر بدون احراز هویت بسیار مهم دیگری که باید به آن اشاره داشته باشیم این است که خرید تتر ارزان یک عبارت تبلیغاتی بسیار گسترده است که توسط سایت ها و پلتفرم های مختلف به چند روش استفاده می شود و در نهایت هدف تمامی سایت ها و پلتفرم ها فروش شرکت ها با قیمت بسیار بالا به شما هست. سایت ها و پلتفرم هایی که خرید تتر ارزان را تبلیغ می کنند معمولاً یکی از موارد زیر هستند:

دسته اول از سایت هایی که خرید تتر ارزان را تبدیل می کند صرافی ها هستند که از این طریق به دنبال جلب نظر مخاطبان برای عضویت در پلتفرم آنها و دریافت کارمزد ها در ازای خرید تتر هستند. این دسته تکلیف کاملاً مشخصی دارند و اصلا قرار نیست که در پلتفرم آنها برای خرید تتر ارزان اقدام کنید و شما با همان قیمت های معمول موجود در بازار می بایست خرید خود را نهایی کنید که حتی ممکن است به دلیل حجم معاملات پایین چالش‌هایی را نیز پیشنهاد شما قرار دهند.

دومین دسته از سایت هایی که خرید تتر ارزان را تبلیغ می نمایند صرافی نیستند اما فرآیند فروش تتر را با کارمزد های بسیار بالا و البته تفاوت های قیمتی بسیار فاحش با بازار در دستور کار خود قرار داده اند. این دسته از سایت های ایرانی نیز تعداد قابل توجهی دارند و اگر دقت نکنید ممکن است در دام آنها افتاده و مجبور به خرید این استیبل کوین با قیمتهای بسیار بالا شوید.

سومین دسته از سایت هایی که در حال تبلیغ خرید تتر ارزان هستند نه در دسته اول قرار گرفته و نه در دسته دوم قرار دارند اما با قرارداد بستن با صرافی های داخلی در واقع در حال تبلیغ آن ها می باشند تا با ارجاع مخاطبان خود برای خرید تکه به صرافی های مختلف کارمزد دریافت کنند. البته ما چنین خدماتی را نکوهش نمی‌کنیم اما موضوع مهم درباره آن ها این است که به هیچ وجه شما را به سمت خرید ارزان تتر هدایت نکرده و در نهایت مسیر تبلیغات خود را به گونه‌ای پیش میبرند که شما خرید خود را از حساب صرافی هایی انجام دهید که با آنها قرارداد مالی دارند. معمولاً در این دسته از سایت ها در انتهای مقالات معرفی شرایط خرید ارزان میتوانید لینک ورود و عضویت در صرافی های مختلف را مشاهده کنید.

این نکات نشان می دهد که خرید تتر با قیمت ارزان چندان هم فرایند ساده و راحتی نخواهد بود و ممکن است شما را وارد چالش های بسیار بزرگ می کند که حتی نسبت به شرایط عادی نیز وضعیت بدتری را برای شما ایجاد کرده و شما را مجبور به پرداخت هزینه های بسیار بالا برای ورود به فرایند سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال نماید. به همین دلیل است که بارها اشاره کرده ایم که سرمایه گذاری در ارز دیجیتال با خطرات بسیار زیادی همراه است که از همان ابتدای ورود به این بازار شما را تهدید می کنند.

  • نمودار قیمت دلار را تحلیل کنید

نکته مهم بعدی که می تواند فرآیند خرید تتر را برای شما ایمن تر نماید بررسی و تحلیل نمودار قیمت دلار است. تحلیل دلار در حال حاضر فرایند چندان پیچیده نیست و شما با یک دانش تکنیکالی متوسط هم می توانید نمودار قیمت دلار بر اساس ریال را مورد تجزیه و تحلیل و آنالیز قرار داده و بررسی کنید که در حال حاضر چه شرایطی در بازار دلار وجود دارد. این بررسی نتیجه بسیار خوبی برای شما به دنبال خواهد داشت و آن هم امکان خرید تتر ارزان خواهد بود اما نکته بسیار مهم تر این است که شما نباید از سایتهای خرید خود را نهایی کنید که قیمت‌تر در آنها اختلاف بسیار زیادی با قیمت دلار داشته باشد.

تجربه ثابت کرده که قیمت تتر در حساب صرافی های مختلف معمولاً با یک اختلاف ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ تومانی نسبت به قیمت دلار در بازار آزاد ایران در حال نوسان است و اگر در حساب یک صرافی تفاوت قیمت بیش از این را مشاهده کردید احتمالا باید به آن شک کنید.

  • از صرافی های معتبر و شناخته شده برای خرید تتر اقدام کنید

خرید تتر بدون احراز هویت یکی دیگر از نکات بسیار مهمی که می‌تواند فرآیند خرید تتر را برای شما ایمن تر نماید استفاده از خدمات صرافی های معتبر و شناخته شده در داخل بازار ایران است. صرافی هایی که اعتبار بسیار زیادی داشته و حجم قابل توجهی از معاملات را در بازار ایران به خود اختصاص داده اند معمولاً کمتر با این دسته از چالش ها شما را روبرو کرده و خرید و فروش رمز ارز ها در آنها می‌تواند امنیت بیشتری را برای شما به دنبال داشته باشد.

اگر نظر شخصی ما را بخواهید به نظر ما خرید تتر یا خرید ارز دیجیتال از خدمات یک صرافی معتبر و شناخته شده که اعتماد پذیری بیشتری دارد به مراتب اهمیت بیشتری از خرید تتر ارزان در بازار خواهد داشت. این نکته از این جهت است که ما با توجه به تجربه‌ای که در بازار داریم بارها و بارها شاهد کلاهبرداری های بسیار زیادی از سوی سایت ها و پلتفرم های مختلف بوده ایم و می دانیم که اقدام برای خرید ارز دیجیتال از حسابهای ناامن چقدر می تواند برای کاربران خطرآفرین باشد.

البته برای اینکه انتخاب خوبی در این باره داشته باشید به صورت مختصر معیارهای انتخاب بهترین صرافی داخلی ارز دیجیتال را برای شما عنوان می‌کنیم که به شرح زیر هستند:

  • حتما برند شناخته شده در میان فعالان بازار می باشند.
  • تعداد بسیار زیادی از کاربران فعال در بازار ارز دیجیتال در داخل ایران از خدمات آنها استفاده می کنند.
  • بیشترین حجم معاملات برای خرید و فروش رمز ارز های مختلف را به خود اختصاص داده اند.
  • دارای پلتفرم هایی با رابط کاربری ساده و سریع برای خرید و فروش ارز دیجیتال برای کاربران هستند.
  • علاوه بر سایت امکان استفاده از اپلیکیشن موبایلی آنها برای خرید و فروش ارز دیجیتال نیز وجود دارد.
  • کارمزد های معاملاتی آنها برای خرید تتر و سایر رمز ارز ها کاملا منطقی و معقول است.
  • از روش‌های مختلف بالا بردن امنیت حساب کاربری مانند تایید دو عاملی یا ارسال اس ام اس و ایمیل استفاده می نمایند تا امنیت حساب کاربری به حداکثر میزان ممکن برسد.
  • طی کردن مراحل احراز هویت در این سایت ها و صرافی ها معمولاً با چالش های بسیار زیادی برای کاربران همراه است و معمولاً ۳ تا ۴ روز کاری به زمان نیاز خواهد داشت.

با استفاده از این نکات و بررسی آنها برای صرافی های مختلف می توانید بهترین صرافی داخلی ارز دیجیتال برای خرید و سایر رمز ارز ها را انتخاب کرده و از این طریق امنیت معاملات خود را به حداکثر میزان ممکن برسانید.

  • نوسانات قیمت تتر بر اساس عرضه و تقاضا است

یکی از سوالات و چالش هایی که ذهن بسیاری از کاربران و معامله گران را در همان ابتدای ورود به بازار ارز دیجیتال به خود مشغول می‌کند این است که قیمت تتر در بازار ایران چگونه تعیین می شود و چرا قیمت این ارز دیجیتال با این که برابر با یک دلار است بیشتر از قیمت دلار در بازار آزاد ایران معامله می شود. برخی از کاربران بر این عقیده هستند که قیمت بالای تتر نسبت به قیمت دلار در بازار ایران به دلیل کارمزد هایی است که صرافی ها در زمان خرید از کاربران دریافت می نماید اما این تصور اشتباه است و در همان قیمت معامله نیز صرافی ها کارمزد های خود را دریافت میکنند.

اصلی ترین دلیل بالاتر بودن قیمت تتر در صرافی های داخلی از قیمت دلار در بازار آزاد ایران به دلیل شرایط عرضه و تقاضای حاکم بر این ارز دیجیتال در بازار است. کاربران ایرانی همیشه با دید تورمی وارد بازارهای مالی مختلف می‌شوند و همین دیده تورمی باعث می شود تا آنها حتی راضی به خریدن یک کالا با قیمت بالاتر از ارزش ذاتی آن نیز شوند. به عنوان مثال وقتی قیمت دلار در بازار آزاد ایران با رشد شارپی همراه می‌شود اگر سری به شرایط سرمایه گذاری در بازار خودرو یا سرمایه گذاری در بازار مسکن بزنید با توجه می شود که خریداران حتی حاضر هستند با قیمت های چند درصد بیشتر فرایند خرید و فروش را نهایی کنند.

به همین دلیل معمولاً شرایط عرضه و تقاضا برای یک ارز دیجیتال مانند تتر به مراتب بالاتر از عرضه و تقاضا برای خود دلار بوده و باعث افزایش بیشتر قیمت نسبت به قیمت دلار کاغذی می شود. وقتی خریداران راضی هستند که را با قیمت ۱۰۰۰ تومان بیشتر از قیمت دلار کاغذی بخرند چرا فروشندگان راضی به این فروش نباشند.

فراموش نکنید که عرضه و تقاضا یک اصل بسیار مهم اقتصادی است و نه فقط در بازارهای ایران بلکه در تمام بازارهای جهانی مهمترین اصل برای تعیین قیمت ها نیز می باشد. بنابراین اگر شرایط عرضه و تقاضا روزی روزگاری بر روی تتر در حساب صرافی های داخلی تغییر کند ممکن است شاهد کاهش قیمت این رمز ارز نسبت به قیمت دلار در بازار نیز باشیم. البته رسیدن به چنین شرایطی نیاز به گذر زمان بسیار زیاد و ایجاد بسترهای مناسب معاملاتی مخصوصاً بر روی خود دلار در بازار ایران خواهد بود که به این زودی ها نباید منتظر آن باشیم.


خرید تتر بدون احراز هویت چیست؟


خرید تتر بدون احراز هویت اصطلاح دیگری که در کنار خرید تتر ارزان لازم دانستم تا به بررسی آن نیز بپردازیم خرید تتر بدون احراز هویت است. احراز هویت یا KYC به معنی مشخص کردن مدارک شناسایی برای خرید ارز دیجیتال در صرافی های مختلف است که اهداف بسیار زیادی از فرآیند احراز هویت در صرافی ها دنبال می شود. همان طور که می دانید بازار ارز دیجیتال یک بازار غیر متمرکز است و هیچ سازمان و کشوری بر فعالیتهای این بازار نظارت ندارد.

هر چند این موضوع تبدیل به یک مزیت بسیار بزرگ برای بازار شده اما معایبی را نیز به دنبال داشته که یکی از اصلی ترین معایب امکان استفاده از خدمات صرافی ارز دیجیتال برای پولشویی توسط شرکت ها و افراد خلافکار است. با توجه به این که خرید و فروش ارز دیجیتال بدون احراز هویت هیچ ردی از افراد و شرکت ها باقی نمی گذارد و به همین دلیل این فرآیند می تواند تبدیل به روشی بسیار جذاب برای شرکت های کلاهبرداری شود که پول مردم را از دست آنها خارج کرده و به دنبال پنهان کردن این پول هستند.

من فقط در بازارهای بین المللی بلکه در بازار ایران نیز چنین شرایطی وجود دارد و در گذشته نیز بارها تکرار شده که بسیاری از شرکتها با چنین فرایندهایی اقدام به سرقت پول مردم نموده و هیچ ردی از خود باقی نگذاشته اند. با توجه به این شرایط و برای جلوگیری از پولشویی احراز هویت برای صرافی های مختلف تبدیل به یک راه حل نشده تا از آن برای ارائه خدمات بهتر استفاده نمایند. البته احراز هویت مزیت های دیگری مانند امکان بازیابی حساب کاربری و بازگشت دارایی ها در صورت از یاد بردن رمز عبور را نیز برای صرافی ها فراهم می آورد که البته این مزیت در اولویت بعدی قرار دارد.

خرید تتر ارزان بدون احراز هویت به این معنا است که شما بدون اینکه در حساب یک صرافی مدارک شناسایی خود را بارگذاری کرده و یا نشانه ای از خود وارد کنید تا بتوانید این خرید را تکمیل نمایید. به عنوان مثال یکی از راه های خرید تتر بدون احراز هویت این است که شما به صورت مستقیم اقدام به خرید این ارز دیجیتال از اشخاصی نمایید که در کیف پول خود تتر دارند.

شما می توانید با جستجو در سایت ها و پلتفرم های مختلف به دنبال کسانی باشید که در یکی از انواع کیف پول ارز دیجیتال تتر نگهداری کرده و به دنبال فروش آن هستند. در چنین شرایطی با واریز مبلغ توافق شده میتوانید برای خرید تتر بدون احراز هویت اقدام نمایید. اما آیا امکان خرید تتر ارزان بدون احراز هویت در صرافی های داخلی و خارجی وجود دارد؟


آیا امکان خرید تتر بدون احراز هویت در صرافی های داخلی وجود دارد؟


در قدم اول شرایط خرید تتر بدون احراز هویت در صرافی های داخلی را با هم بررسی می کنیم. برخلاف بازار بین المللی که در آن انواع صرافی ارز دیجیتال بدون دخالت دولت ها در حال انجام فعالیت های خود هستند در بازار ایران شرایط کاملاً متفاوت است یا صرافی ها تحت نظارت مستقیم نهادهای دولتی قرار دارند. مدیران بسیاری از صرافی های داخلی افراد وابسته به دولت بوده و از این گذشته قوانین ارائه خدمات آنها به کاربران ایرانی نیز با نظر مستقیم پلیس فتا انجام می پذیرد.

طبق آخرین به روز رسانی قوانین ارائه خدمات از انواع صرافی داخلی ارز دیجیتال به کاربران ایرانی امکان فروش تتر بدون احراز هویت وجود ندارد و کاربران ایرانی برای خرید و فروش در حساب خود در صرافی های داخلی می بایست مراحل احراز هویت را به پایان برسانند. البته احراز هویت با استفاده از خدمات صرافی های داخلی چند مرحله مختلف دارد که معمولاً در مرحله اول مبلغ بسیار کمی امکان خرید و فروش در اختیار کاربران ایرانی قرار می گیرد اما در نهایت بدون احراز هویت امکان خرید تتر و خرید هیچ ارز دیجیتالی وجود نخواهد داشت.

با این حساب کاربران ایرانی نمی توان از خدمات صرافی های داخلی برای خرید تتر ارزان بدون احراز هویت اقدام نمایند و برای این منظور نیاز به ارائه کامل مدارک شناسایی خود خواهند داشت. در این بین ما امکان استفاده از راه حل دوم یعنی خرید تتر از اشخاصی که استیبل کوین را در یکی از انواع کیف پول ارز دیجیتال خود نگهداری می نمایند وجود دارد که البته این روش نیز با ریسک های بسیار زیادی همراه بوده و ممکن است باعث از بین رفتن تمام دارایی های کاربران در فرآیند خرید و فروش شود. اعتماد سازی در این روش خرید بسیار سخت است و معمولاً شاهد کلاهبرداری های بسیار زیادی نیز در این مسیر هستیم.


نحوه خرید تتر بدون احراز هویت در صرافی های خارجی


خرید تتر بدون احراز هویت درباره خرید تتر ارزان بدون احراز هویت با استفاده از خدمات صرافی های خارجی دو دیدگاه مختلف وجود دارد. در درجه اول خود کاربران خارجی تنها مقدار محدودی که بهتر می توانند با استفاده از این خدمات خریداری و استفاده نمایند و برای اهداف مالی بزرگ لازم است تا مراحل احراز هویت را به پایان برسانند. محدودیت خرید تتر بدون احراز هویت برای صرافی های مختلف متفاوت است و هر از صرافی بنابر سیاست هایی که دارد محدودیت مختلفی را برای این منظور در نظر گرفته است.

در بسیاری از صرافی های خارجی مانند صرافی بای بیت حداکثر محدودیت خرید تتر بدون احراز هویت دو هزار دلار است و در برخی از صرافی ها نیز کمی بالاتر یا پایین تر است. در این بین برخی از صرافی ها مانند خود صرافی بایننس به هیچ وجه امکان خرید تتر بدون احراز هویت را برای کاربران فراهم نکرده و برای استفاده از خدمات این صرافی لازم است تا از همان ابتدا مراحل احراز هویت را به پایان برسانید.

با این حساب هر چند با استفاده از خدمات انواع صرافی خارجی ارز دیجیتال امکان خرید تتر بدون احراز هویت تا اندازه وجود دارد اما این میزان حتی برای کاربران خارجی نیز محدود است.

در این بین کاربران ایرانی که به دنبال خرید تتر ارزان بدون احراز هویت با استفاده از خدمات صرافی خارجی هستند دو راه حل پیش روی خود خواهند داشت. راه حل اول انتقال دارایی از طریق شبکه یک ارز دیجیتال با استفاده از خدمات صرافی های داخلی است که در این روش عملاً امکان خرید تتر بدون احراز هویت وجود نخواهد داشت و در راه حل دوم لازم است تا کاربران ایرانی حتماً یک حساب در بانک های خارجی داشته باشند تا با انتقال پول به صورت مستقیم برای خرید تتر بدون احراز هویت اقدام کنند.

شبکه انتقال تتر چیست؟


خرید تتر بدون احراز هویت یکی دیگر از نکات بسیار مهمی که در مقاله خرید تتر ارزان بدون احراز هویت باید به آن اشاره داشته باشیم شبکه انتقال است. انتخاب شبکه انتقال و ام تراکنش ها بر این اساس یک مرحله بعد از فرایند خرید این استیبل کوین در بازار است اما به دلیل اینکه در سالهای گذشته بسیاری از کاربران در این باره با چالش روبه‌رو شده و درصد قابل توجهی از سرمایه های خود را از دست داده‌اند بر آن شدیم تا راهنمایی کاملی درباره شبکه های انتقال تتر نیز ارائه کنیم.

همانطور که مستحضر هستید که یک ارز دیجیتال است و برای نقل و انتقال آن لازم است تا حتماً شما از خدمات یک شبکه بلاک چین استفاده کنید. از طرف دیگر انتقال این ارز دیجیتال تنها از طریق شبکه های بلاکچین امکان پذیر خواهد بود که تتر در آنها پشتیبانی شده باشد. اگر شما به دنبال انتقال تتر های خود از حساب صرافی داخلی به حساب صرافی خارجی و یا کیف پول ارز دیجیتال خود هستید در یکی از مراحل انتقال بایستی شبکه انتقال را تعیین و مشخص نمایید که این شبکه انتقال هم در حساب مبدا و هم در حساب مقصد باید یکسان باشد.

یکسان بودن شبکه انتقال در حساب مبدا و در حساب مقصد با توجه به آدرس کیف پول عمومی اصلی ترین و مهم ترین نکته این موضوع است که شما باید آن را در ذهن داشته و حتماً در زمان انتقال به آن دقت کنید. لازم به توضیح است که انتقال رمز ارز ها تنها بر اساس آدرس های کیف پول عمومی انجام می پذیرد و اگر شما به هر دلیلی آدرس کیف پول عمومی را در زمان انتقال اشتباه وارد کنید تمام رمز ارزهای شما از بین رفته و دیگر احتمال بازگرداندن آن نیز وجود نخواهد داشت.

دقت داشته باشید که حتی صرافی ها نیز نمی‌توانند در این باره شما را کمک کنند و بعد از وارد کردن آدرس کیف پول عمومی دیگر هیچ راهی برای بازگشت دارایی‌های شما وجود ندارد و باید آنها را از دست رفته بدانید.

فرایند انتقال تتر از حساب یک صرافی داخلی به حساب دیگری اینگونه است که شما باید ابتدا شبکه انتقال را مشخص کرده و سپس در آدرس مقصد آدرس کیف پول عمومی شبکه انتقال را کپی کرده و در زمان انتقال در آن را وارد کنید. برای اینکه درک شما نسبت به شرایط انتقال این ارز دیجیتال از یک حساب به حساب دیگر بالاتر برود لازم است تا شبکه های انتقال رایج برای تست را به شما معرفی کنیم که به شرح زیر هستند:

ERC20 شبکه انتقال بلاک چین اتریوم است که برای انتقال تترها از طریق این شبکه باید کارمزدهای خود را به شبکه اتریوم بپردازید. اتریوم به دلیل داشتن بهترین شبکه بلاک چین معمولا امکان انتقال رمز ارزهای بسیار زیادی را فراهم کرده است که تتر هم یکی از آنها است. البته شایان ذکر است که تا قبل از مرج اتریوم و ایجاد لایه های دوم آن، معمولاً شاهد کارمزدهای بسیار بالای این شبکه برای انتقال تمام رمز ارزها از جمله USDT بودیم. گاهی اوقات این شبکه کارمزدهای حدود ۷۰ دلاری را برای هر انتقال دریافت می کرد که واقعاً بسیار بالا بود. دقت کنید که کارمزد شبکه های انتقال به صورت درصدی نیست و برای هر حج معامله یکسان و به تعداد دفعات انتقال بستگی خواهد داشت.

در حال حاضر ERC20 یکی از ایمن ترین مسیرهای انتقال تتر است اما متاسفانه هنوز هم کارمزدهای بالایی دارو. در صورت شلوغ بودن شبکه ممکن است سرعت اجرای این تراکنش نیز کم باشد. از این رو معمولا در اولویت اصلی کاربران برای انتقال قرار نداشته و از سایر شبکه ها استفاده می شود.

TRC20 یا شبکه انتقال ارز دیجیتال ترون در حال حاضر ارزان ترین شبکه در کنار شبکه BEP20 یا بایننس اسمارت چین برای انتقال تترهاست که کارمزد حدود ۰.۸ تتر را برای هر بار انتقال از کاربران دریافت می نماید. سایر شبکه ها مانند سولانا، پالیگان، ایاس، آواکس و .. نیز هستند که کاربرد چندان زیادی ندارند و فقط برای موارد بسیار خاصی استفاده می شوند.


برای خرید تتر ارزان چه باید کرد؟


خرید تتر بدون احراز هویت همانطور که تا اینجای مقاله متوجه شده اید قیمت تتر هر چند تحت تاثیر قیمت دلار در بازار آزاد ایران قرار دارد اما با این حال کمی بالاتر از قیمت دلار معامله می‌شود و از این گذشته و مهمترین است که در حساب کاربری صرافی های مختلف مشاهده تفاوت های قیمتی بسیار بالایی برای این استیبل کوین هستیم.

برای کسانی که به دنبال سرمایه گذاری بزرگ در بازار ارز دیجیتال هستند خرید تتر ارزان اهمیت بسیار زیادی پیدا می کند و اگر امکان دسترسی به تتر ارزان وجود نداشته باشد احتمالا باید کارمزدهای بسیار قابل توجهی را برای شروع سرمایه ‌گذاری خود پرداخت نماید. البته شاید در فرآیند خرید تتر با حجم کم هزار تومان تفاوت قیمتی ممکن در صرافی های مختلف چندان قابل توجه نباشد اما وقتی حجم سفارش بسیار افزایش پیدا میکند این تفاوت قیمتی می تواند مبلغ بسیار زیادی شده و تبدیل به یک چالش بزرگ برای سرمایه گذاری شما شود.

به همین دلیل لازم دانستیم تا روش ها و ترفندهای خرید تتر ارزان را با شما در میان بگذاریم. البته که در کنار ترفندهای خرید تتر ارزان لازم است تا شما امنیت را نیز اولویت اصلی خود در این خرید در نظر بگیرید تا فریب سایتها و پلتفرم های متقلب و کلاهبردار را نخورید. روش هایی که در ادامه معرفی می کنیم حتماً باید در کنار در نظر گرفتن اولویت‌های امنیتی باشند تا یک خرید جذاب و یا را برای شما رقم بزنند.

  • با نحوه نوسان و تغییرات قیمت تتر آشنا باشید

اولین نکته و راه حلی که برای خرید تتر ارزان می توانیم به آن اشاره داشته باشیم آشنایی و تسلط کامل شما به نحوه نوسانات قیمت این استیبل کوین و یا همان نحوه نوسانات قیمت دلار در بازار ایران است. برای این منظور لازم است و حتماً با تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال آشنا شده و بتوانید از استراتژی های مختلف برای بررسی شرایط نمودار تتر اقدام کنید. البته در مقاله آموزش تحلیل دلار و پیش بینی قیمت دلار سر کرده اید تا روش های حرف های لازم برای بررسی و پیش بینی قیمت این ارز را در بازار ایران با شما در میان بگذاریم که با استفاده از نکات گفته شده شما می توانید دید بهتری نسبت به بازار دلار در ایران داشته باشید.

وقتی شما بتوانید نمودار قیمت دلار را بر اساس اصول تحلیل تکنیکال مورد تجزیه و تحلیل و آنالیز قرار دهید می توانید تکه های قیمتی را برای آن تشخیص داده و در زمانهای برای خرید اقدام کنید که در کف قیمتی قرار گرفته باشد. این روش بهترین و حرفه ای ترین روش برای خرید تتر ارزان است می‌تواند در طولانی مدت برای شما معاملات به مراتب بهتری را رقم بزند و باید چه مقدار قابل توجهی از دارایی های شما شده و همین موضوع فرآیند سرمایه گذاری بهتری را برای شما رقم بزند.

استراتژی های بسیار زیادی برای تحلیل و بررسی نمودار قیمت دلار وجود دارند که البته نیاز نیست شما هم این استراتژی ها را بلد باشید اما با اطلاع از چند مورد حرفه ای و عالی این استراتژی ها می توانید به راحتی نمودار که تتر به ریال را مورد بررسی و آنالیز قرار داده و برای خرید ارزان این استیبل کوین از این بررسی استفاده کنید.

  • خرید تتر ارزان با پرداخت کارمزدهای پایین

دومین راه حلی که برای خرید تتر ارزان می توانیم به شما پیشنهاد کنیم دقت کردن به کارمزدهای در نظر گرفته شده از سوی صرافی های مختلف است. همانطور که می‌دانید هر کدام از صرافی ها بنا به شرایط و تعداد کاربرانی که دارند کاربرد های مختلفی را برای خرید و فروش ارز دیجیتال در نظر می‌گیرند که به این کار می‌تواند هزینه های شما را برای خرید تتر کاهش دهد.

روش های مختلف برای کاهش کارمزد خرید تتر در صرافی های داخلی وجود دارد که یکی از این روش ها انتخاب یک صرافی مناسب و معتبر است که تعداد کاربران بسیار زیادی داشته و برای درآمد بالا نیاز به بالا بردن قابل توجه کارمزدها ندارد. انتخاب یک صرافی معتبر برای خرید تتر ارزان دو مزیت بزرگ را برای شما به دنبال خواهد داشت:

  • در درجه اول کارمزد ها برای شما کاهش پیدا خواهد کرد.
  • از طرف دیگر هم به دلیل وجود تعداد کاربران بسیار زیاد و حجم بالای خرید و فروش، قیمت تتر بر اساس شرایط واقعی عرضه و تقاضا حاکم خواهد بود و از این بابت نگرانی از بابت بالا رفتن غیرمنطقی قیمت تتر نیز نخواهید داشت.

تعداد صرافی های داخلی که در حال حاضر شرایط خرید و فروش رمز ارز ها را برای کاربران ایرانی فراهم کرده‌اند بسیار زیاد است و روز به روز به تعداد این صرافی های اضافه میشود. اصلی ترین دلیل افزایش تعداد صرافی های داخلی بالا بودن درآمد های حاصل از فعالیت های این صرافی‌ها است. با این حساب از شما دست روی صرافی های بگذارید که تعداد کاربران بسیار کمی دارند و حجم معاملات در آنها پایین است بسیاری از معاملات خود را در خطر انداخته و البته ممکن است خرید های خود را با قیمت های غیر واقعی و به دور از واقعیت بازار انجام دهید. با این حساب انتخاب صرافی نیز اهمیت بسیار زیادی برای خرید تتر ارزان خواهد داشت.

  • خرید تتر ارزان در حجم بالا در صرافی های معتبر

همانطور که می دانید هر چقدر حجم معاملات شما در هر ماه در یک صرافی افزایش پیدا کند سطح احراز هویت شما بالاتر رفته و برای معاملات خود کارمزدهای کمتری پرداخت خواهید کرد. با توجه به اینکه پرداخت کارمزد یکی از اصلی ترین چالش ها برای معامله گران بازار ارز دیجیتال در ایران است و باعث می شود تا خرید تتر برای آنها با هزینه‌های بسیاری همراه شود شما می توانید با بالا بردن حجم معاملات خود و خرید تتر در حجم بالا هزینه‌های خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهید.

دقت داشته باشید که بالا بردن حجم معاملات در فرایند خرید تتر هر چند در نگاه اول ممکن است ریسکی را برای معاملات شما به دنبال داشته باشد اما در نهایت از نظر هزینه ها به نظر شما تمام خواهد شد.

جمع بندی

سعی کردیم تا به صورت کامل و جامع شرایط خرید تتر ارزان و بدون احراز هویت را در ایران برای کاربران ایرانی تشریح کنیم و نکات لازم برای خرید آن نیز با شما در میان گذاشتیم تا از این پس می توانید بدون هیچ گونه چالشی وارد بازار ارز دیجیتال شوید. متاسفانه شاهد هستیم که درصد قابل توجهی از کاربران شناخت کافی نسبت به همین اطلاعات اولیه در بازار ارز دیجیتال نداشته و به همین دلیل معاملات خود را با ریسک های بسیار زیادی همراه می نمایند. خرید و فروش تتر اولین قدم برای ورود به بازار ارز دیجیتال است اگر شما نتوانید شرایط ایده آلی را در همین قدم اول برای خود رقم بزنید احتمالاً در مراحل بعدی نیز با چالش های بیشتری روبرو شده و پله به پله دارایی های خود را از دست خواهید داد.

تمام تلاش ما در مجموعه کانون بورس ارائه بالاترین سطح کیفیت خدمات آموزش ارز دیجیتال و آموزش فارکس به شما عزیزان است تا از این طریق توانسته باشیم قدم کوچکی در جهت ارتقای سطح کیفیت معاملات کاربران ایرانی برداریم. اگر هنوز هم در ذهن شما سوال و چالشی درباره شرایط خرید تتر ارزان و بدون احراز هویت باقیمانده می توانید سوالات خود را در بخش دیدگاه ها با ما در میان بگذارید تا در اسرع وقت پاسخ های منطقی را برای آنها ارائه کنیم.

با توجه به اینکه بازار ارز دیجیتال روز به روز در حال رشد و توسعه است هم اندیشی و استفاده از تجربیات دیگران می‌تواند بهترین قدم برای انجام معاملات موفق در آینده در این بازار برای همه ما باشد. تمام تجربیات خود را به صورت کامل در مقالات آموزش رایگان ارز دیجیتال با شما در میان می گذاریم و انتظار داریم شما نیز تجربیات خود را با سایر کاربران ما به اشتراک بگذارید تا در نهایت جامعه ایرانی تبدیل به یک جامعه سودآور در بازار ارز دیجیتال و معاملات این بازار شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روش‌های پرداخت و ثبت نام

ارزش دوره: ۱8٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

قیمت جشنواره: ۱4/۸۰۰/۰۰۰ تومان

پیش پرداخت: 2٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

روش‌های پرداخت و ثبت نام

ارزش دوره ۱۷٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

قیمت جشنواره: ۱۳/۸۰۰/۰۰۰ تومان

تماس فوری با شما

موضوع تماس با شما: