لوگو کانون بورس

تحلیل تکنیکال بیت کوین دوشنبه ۲۹ شهریور

بیت کوین بار دیگر تلاش کرد از سطح مقاومت ۴۸۵۰۰ دلار عبور کند. هرچند موفق شد برای مدتی بالاتر از این سطح بایستد ولی نتوانست روند صعود خود را بیش از این ادامه دهد. به این ترتیب، سقف قیمت در نزدیکی ۴۸۷۵۰ دلار شکل گرفت و قیمت شروع به کاهش کرد.

قیمت به وضوح زیر سطح ۴۸۰۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ساعتی ۱۰۰ شکسته شد. در نمودار ساعتی، حتی قیمت یک خط حمایت صعودی متصل با حمایتی نزدیک به ۴۸۰۰۰ دلار را شکسته است. قبل از کاهش قیمت به زیر تراز ۴۷۵۰۰ دلار، آخرین سقف نوسانی قیمت در نزدیکی ۴۸۳۲۳ دلار شکل گرفت.

در زمان نگارش این مطلب، بیت کوین با ۴.۷۸% کاهش، با قیمت ۴۵۷۱۳ دلار در حال ترید شدن است. اولین مقاومت در صورت صعود دوباره قیمت، نزدیک به ۴۷۲۰۰ دلار واقع است. سطح فیبوناچی اصلاحی ۲۳.۶% حاصل از حرکت نزولی ۴۸۳۲۳ دلار به ۴۶۸۲۷ دلار نیز نزدیک به سطح ۴۷۲۰۰ دلار قرار دارد.

نمودار بیت کوین 1 - تحلیل تکنیکال بیت کوین؛ دوشنبه 29 شهریور

اولین مقاومت اصلی در نزدیکی سطح ۴۷۵۵۰ دلار است که در نزدیکی سطح فیبوناچی اصلاحی ۵۰٪ حرکت نزولی ۴۸۳۲۳ دلار به ۴۶۸۲۷ دلار قرار می گیرد. یک خط روند نزولی کلیدی با مقاومتی نزدیک به ۴۸۱۰۰ دلار نیز در نمودار ساعتی جفت ارز BTC/USD در حال شکل گیری می باشد.

برای شروع یک روند افزایشی دیگر، قیمت باید مقاومت ۴۸۰۰۰ دلاری را پشت سر بگذارد. مقاومت اصلی بعدی در نزدیکی منطقه ۴۸۵۰۰ دلار است و بالاتر از این سطح، قیمت می تواند به راحتی مقاومت اصلی ۵۰۰۰۰ دلاری را تاچ کند.

اگر بیت کوین نتواند از منطقه مقاومت ۴۸۰۰۰ دلاری عبور کند، می تواند روند نزولی خود را همچنان ادامه دهد. اولین حمایت در این روند نزولی نزدیک به سطح ۴۴۹۰۰ و سپس در ۴۳۸۰۰ دلار قرار دارد.

اندیکاتورهای تکنیکال

MACD ساعتی برای جفت ارز BTC/USD کم کم در منطقه نزولی شتاب می گیرد.

RSI ساعتی برای جفت ارز BTC/USD زیر سطح ۵۰ است.

حمایت اصلی:  ۴۴۹۰۰ و ۴۳۸۰۰ دلار

مقاومت اصلی: ۴۷۵۵۰ و ۴۸۰۰۰ دلار

 

 

منبع: newsbtc

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روش‌های پرداخت و ثبت نام

ارزش دوره: ۱8٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

قیمت جشنواره: ۱4/۸۰۰/۰۰۰ تومان

پیش پرداخت: 2٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

روش‌های پرداخت و ثبت نام

ارزش دوره ۱۷٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

قیمت جشنواره: ۱۳/۸۰۰/۰۰۰ تومان

تماس فوری با شما

موضوع تماس با شما: