ضمن تبریک سال نو، به اطلاع می رساند از تاریخ 26 اسفند ماه 1402 لغایت 25 فروردین ماه 1403، تمامی کلاس های حضوری کانون بورس برگزار نخواهند شد.
لوگو کانون بورس
نوروز مبارک

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری ۲۰۲۴

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری در 2024
شما در حال مطالعه مقاله ۱۷ از ۴۷ در این سرفصل آموزش رایگان هستید.

با معرفی بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری ۲۰۲۴ با شما همراه هستیم. سرمایه گذاری روی ارزهای دیجیتال این روزها با سر و صدای زیادی همراه است. در این بین افراد سرمایه گذار در این بازار به سه دسته اصلی تقسیم شده‌اند:

  • دسته اول بر این باورند که این بازار یک بازار تقلبی و مجازی است و به زودی حباب آن منفجر خواهد شد.
  • دسته دوم بر این باورند که هر چند بازار ارزهای دیجیتال بازار خوبی برای سرمایه گذاری است، اما زمان آن به پایان رسیده و عمر این بازار رو به پایان است و دیگر برای ورود به بازار رمز ارزها دیر شده است.
  • دسته سوم نیز همان هایی هستند که در سال ۲۰۱۰ روی بیت کوین سرمایه گذاری کرده و یا به این دسته اضافه شده‌اند. دسته‌ای که امیدوارند تا شکوفایی بازار ارزهای دیجیتال با همان سرعت قبلی ادامه داشته باشد.

اگر شما در این مقاله حضور دارید، پس جزء دسته سوم این افراد محسوب می شود. در کانون بورس در راستای آموزش رایگان ارز دیجیتال و هم چنین در پی برگزاری بهترین دوره ارز دیجیتال  در این مقاله قصد داریم تا بهترین رمز ارزها برای سرمایه گذاری در سال ۲۰۲۴ را برای شما بازگو کنیم. کسانی که به دنبال سرنخ برای انتخاب ارزهای دیجیتال عالی برای سرمایه گذاری می باشند، بهترین خبرها را در ادامه برای آنها خواهیم داشت. با ما همراه باشید.

نکته کلیدی مقاله:

کاربران دقت داشته باشند که معرفی بهترین ارز دیجیتال برای سال ۲۰۲۴ در این مقاله به هیچ وجه جنبه سیگنال دهی نداشته و برای آگاهی بیشتر کاربران است. از این رو اگر قصد سرمایه گذاری دارید، حتماً مطالعات خود را در این باره تکمیل کنید.

راهنمای مطالعه نمایش

 

اهمیت شناخت بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری ۲۰۲۴

شناخت بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری ۲۰۲۴ اهمیت بسیار زیادی برای کاربران دارد. بسیاری از افراد بدون در نظر گرفتن هیچ ایده‌ای تنها سرمایه های خود را وارد بازار کرده و رمز ارزهای مختلف را بدون هیچ آنالیزی خریداری می‌نمایند. خیلی‌ها هم از شبکه های اجتماعی مانند تلگرام و اینستاگرام سر نخ گرفته و همان رمز ارزها را خریداری می‌نمایند. هیچ کدام از این دو شرایط را توصیه نمی‌کنیم. کاربران باید با آموزش ارز دیجیتال این مهم را به صورت حرفه‌ای انجام داده و خود را از ریسک های زیاد این بازار دور نگه دارند.

اهمیت شناخت بهترین ارز ۲۰۲۴ از این نظر است که شما می توانید در همان قدم اول سرمایه گذاری های اشتباه را از سرمایه های خود دور نگه دارید. حداقل اینکه وقتی با یک ارز دیجیتال ناشناخته روبرو شدید که هیچ شناختی نسبت به آن ندارید، با تأمل و دقت بیشتری به آن بپردازید.

هم چنین باید بدانید که:

کانون بورس هیچ سودی از خرید کردن یا نکردن کاربران از این ارزهای دیجیتال ندارد. از این رو در انتخاب، پیش بینی و معرفی آنها نیز بدون هیچ تعصب و هدف سودآوری اقدام کرده‌ایم.

سرمایه گذاری روی ارز دیجیتال در سال ۲۰۲۴

سرمایه گذاری روی بهترین ارز دیجیتال برای سال ۲۰۲۴ با اهداف مختلفی است و می تواند نتایج متفاوتی را نیز به دنبال داشته باشد. از انواع اهداف سرمایه گذاری روی رمز ارزها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • نوسان گیری و تریدر روزانه
  • رسیدن به درآمد ثابت ماهیانه
  • سرمایه گذاری میان مدت
  • سرمایه گذاری بلند مدت
  • سرمایه گذاری روی ارزهای دیجیتال ارزان قیمت

جالب است که برای رسیدن به هر کدام از این اهداف باید به دنبال ارزهای دیجیتال مناسب باشید. در این مقاله سعی کرده‌ایم تا برای تمام این اهداف ارزهای دیجیتال مناسب را معرفی کنیم. هم چنین در مقالات جداگانه نیز به صورت تخصصی امکان سرمایه گذاری روی سایر ارزهای دیجیتال برای اهداف خاص را نیز بررسی خواهیم کرد.

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری ۲۰۲۴

اما بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری ۲۰۲۴ کدام ها هستند؟ در ادامه مجموعه‌ای از ارزهای دیجیتال را برای سرمایه گذاری در سال جدید معرفی کرده‌ایم که هر یک به دلیل انتخاب شده‌اند. شما می توانید با مطالعه این مقاله و البته استفاده از سایر مقالات آموزشی تحلیل کاملی از رمز ارز مورد نظر خود داشته و سپس برای خرید آن اقدام کنید.

راهنمای انتخاب بهترین ارز دیجیتال برای سال ۲۰۲۴

رنگ بندی ارزهای دیجیتال:

ارز دیجیتال هایی که با رنگ سبز نشان داده شده‌اند، شرایط ایده آلی بر ای سرمایه گذاری دارند.

ارزهای دیجیتالی که با رنگ نارنجی مشخص شده‌اند، از نظر ریسک سرمایه گذاری و ارزش سرمایه گذاری در شرایط متوسطی قرار دارند.

در نهایت ارزهای دیجیتال با رنگ قرمز هر چند ممکن است سودهای قابل توجهی هم به دنبال داشته باشند، اما سرمایه گذاری روی آنها با ریسک هایی همراه است.

ریسک سرمایه گذاری در هر یک از ارزهای دیجیتال نیز به ترتیب زیر خواهد بود:

  • خیلی کم
  • کم
  • متوسط
  • زیاد
  • خیلی زیاد

برای تعیین میزان ریسک سرمایه گذاری پارامترهای مختلفی بررسی شده است که بیشتر به اطلاعات فاندامنتالی ارز دیجیتال مورد نظر مربوط هستند. برای آشنایی با این پارامترهای می توانید مقاله آموزش تحلیل فاندامنتال ارز دیجیتال را مطالعه کنید.

ارزش سرمایه گذاری روی ارزهای دیجیتال نیز طبق موارد زیر است:

  • کم
  • متوسط
  • زیاد

برای تعیین این پارامتر نیز موارد مختلفی اعم از حجم معاملات، ارزش بازار، تعداد سکه های در گردش و کل سکه ها، قیمت فعلی و البته پتانسیل رشد در سال جدید و سال‌های آتی در نظر گرفته شده است.

هم چنین روند معرفی این ارزها نیز به این صورت است:

  • ابتدا یک معرفی ساده از شرایط فعلی آنها در بازار خواهیم داشت.
  • سپس جذابیت های سرمایه گذاری روی آنها را با هم مرور می کنیم.
  • در نهایت یک پیش بینی از قیمت آنها در سال ۲۰۲۴ و سال‌های آتی تا ۲۰۲۵ خواهیم داشت.

با عنایت به همه این نکات شما می توانید با دید بهتری نسبت به این رمز ارزها برای انتخاب آنها اقدام کنید. امیدواریم تا در سال جدید بهترین شرایط سرمایه گذاری را در بازار رمز ارزها برای خود رقم بزنید.

۱- بیت کوین – BTC

قیمت فعلی رتبه فعلی ارزش سرمایه گذاری ریسک سرمایه گذاری پیش بینی قیمت ۲۰۲۴ پیش بینی قیمت ۲۰۲۵
۴۲,۶۶۸ دلار ۱ زیاد خیلی کم ۳۸,۰۰۰ دلار ۷۰,۰۰۰ دلار

متأسفانه نمی‌توانیم بیت کوین را در لیست بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری ۲۰۲۴ قرار دهیم. رمز ارز شماره ۱ جهان خیلی نیاز به معرفی ندارد و تقریباً همه کاربران با آن آشنایی دارند. در ابتدای سال ۲۰۲۴ هستیم و بیت وین در حال حاضر اصلاً شرایط خوبی نداشته و بعد از یک صعود بزرگ در ماه‌های آخر سال ۲۰۲۱ اکنون در یک محدوده مشخص در حال نوسان است. این مهم می تواند نشانه‌ای برای ضعف در این رمز ارز باشد. به جهت نقش لیدری آن در بازار نیز سایر ارزها به تبع از آن در حال نوسان منفی بوده و با افت هایی همراه شده‌اند. بسیاری از کارشناسان معتقدند که سال ۲۰۲۴ می تواند پایان لیدر بودن بیت کوین در بازار ارزهای دیجیتال باشد. در این باره باید یک سال دیگر صبر کنیم. اما با این حال بسیاری از کارشناسان برای این رمز ارز در سال ۲۰۲۴ روند منفی را پیش بینی می‌نمایند.

در ادامه البته با بهتر شدن و یا بدتر شدن شرایط ارز دیجیتال بیت کوین در بازار این پیش بینی را نیز اصلاح خواهیم نمود. اما در حال حاضر انتظاری که برای سال ۲۰۲۴ از آن می شود، روند نزولی است. از این رو توصیه‌ای برای سرمایه گذاری روی آن نیز نداریم.

پیش بینی بیت کوین

در نمودار زیر می توانید پیش بینی فعلی قیمت ارز دیجیتال بیت کوین را برای سال ۲۰۲۴ مشاهده کنید:

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری 2022

  • حداقل قیمت ۲۰۲۴: ۳۴۰۰۰ دلار
  • حداکثر قیمت ۲۰۲۴: ۵۷۰۰۰ دلار

۲- اتریوم – ETH

قیمت فعلی رتبه فعلی ارزش سرمایه گذاری ریسک سرمایه گذاری پیش بینی قیمت ۲۰۲۴ پیش بینی قیمت ۲۰۲۵
۳,۳۸۴ ۲ زیاد خیلی کم ۳,۲۵۷ ۳,۳۱۷

اتریوم یکی دیگر از ارزهای دیجیتال عالی برای سرمایه گذاری در بلند مدت است. البته متأسفانه در شرایط فعلی این رمز ارز را نیز نمی‌توانیم در لیست بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری ۲۰۲۴ قرار دهیم. در شرایطی که در آن هستیم، اتریوم روند نزولی در پیش گرفته است. البته این شرایط به تبعیت از بیت کوین است. از این گذشته با توجه به رقبای بسیار سرسختی که این روزها برای اتریوم ایجاد شده، خیلی از کاربران آینده درخشانی را نیز برای آن در نظر نمی‌گیرند. بالا بودن هزینه نقل و انتقال و کارمزد بالای شبکه آن یکی دیگر از دلایلی است که باعث شده تا خیلی از کاربران سراغ این رمز ارز نروند.

البته پیش بینی صورت گرفته از قیمت ارز دیجیتال اتریوم در سال ۲۰۲۴ بال توجه به شرایط فعلی بوده است. ممکن است در آینده‌ای نزدیک شاهد شرایط متفاوتی برای این رمز ارز باشیم که در این صورت این پیش بینی را نیز به روز رسانی خواهیم نمود. یکی از اصلی‌ترین دلایل قوی بودن اتریوم با وجود رقبای زیاد تیم توسعه دهنده حرفه‌ای و قدرتمند آن است که حمایت های همه جانبه ای را نیز از این رمز ارز و توکن اختصاصی آن یعنی اتر دارند.

پیش بینی اتریوم

در نمودار زیر می توانید پیش بینی فعلی از آینده ارز اتریوم را برای سال ۲۰۲۴ مشاهده کنید:

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری 2022

  • حداقل قیمت ۲۰۲۴: ۲,۶۲۳ دلار
  • حداکثر قیمت ۲۰۲۴: ۳,۳۱۴ دلار

۳- پولکادات – DOT

قیمت فعلی رتبه فعلی ارزش سرمایه گذاری ریسک سرمایه گذاری پیش بینی قیمت ۲۰۲۴ پیش بینی قیمت ۲۰۲۵
۲۷.۲۷ ۱۰ زیاد خیلی کم ۳۰.۶ ۴۶.۸۵

ارز دیجیتال پولکادات نیز در لیست بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری ۲۰۲۵ قرار می‌گیرد. هر چند برای سال ۲۰۲۴ خیلی امیدوار به سود قابل توجه برای این رمز ارز نیستیم، اما برای دراز مدت می توان روی آن حساب کرد. این ارز دیجیتال طبق پیش بینی ها در ۴ سال آینده حداقل می تواند دو برابر قیمت کنونی باشد. از این گذشته حتی برخی از تحلیل گران سودهای چند برابری را نیز برای آن متصور هستند. از این رو یک رمز ارز عالی برای سرمایه گذاری محسوب می شود.

پولکادات به دلیل کاربردهای بسیار عالی که دارد، این روز ها بیش از پیش در محافل ارزهای دیجیتال از آن یاد می شود. خیلی از کاربران معتقدند که قیمت کنونی این رمز ارز خیلی برای آن پایین است و به زودی باید پولکادات را یک اتریوم جدید بدانیم. البته برای رسیدن به این مهم لازم است تا کاربران کمی بیشتر صبر کنند. قرار دادن بخشی از سرمایه ها در بازار بر روی این رمز ارز کاملاً منطقی به نظر می‌رسد.

پیش بینی پولکادات

در نمودار زیر می توانید پیش بینی فعلی پولکادات را برای سال ۲۰۲۴ مشاهده کنید:

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری 2022

  • حداقل قیمت ۲۰۲۴: ۲۳.۱۷
  • حداکثر قیمت ۲۰۲۴: ۳۸.۲۶

۴- بایننس کوین – BNB

قیمت فعلی رتبه فعلی ارزش سرمایه گذاری ریسک سرمایه گذاری پیش بینی قیمت ۲۰۲۴ پیش بینی قیمت ۲۰۲۵
۴۸۷.۳۵ ۳ زیاد خیلی کم ۵۷۳.۰۰ ۷۸۴.۵۹

بایننس از آن دسته از رمز ارزهایی است که به دلیل حمایت بسیار زیادی پله های ترقی را با سرعت زیاد طی کرده و در حال حاضر هم از نظر کاربردها و هم از نظر سرمایه گذاری می تواند یک گزینه مناسب باشد. حتی برای کسانی که به دنبال بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری ۲۰۲۵ هستند نیز می توان نام این کوین را به لیست اضافه نمود. این ارز دیجیتال توکن بومی صرافی بایننس است و به صورت مستقیم از طرف این صرافی بزرگ حمایت می شود. به همین دلیل ریسک سرمایه گذاری بر روی آن نیز به نسبت پایین است.

این ارز دیجیتال در آینده‌ای در نه چندان دور حتی می تواند جای اتریوم را نیز در لیست بهترین ارزهای دیجیتال بگیرید. از این رو سرمایه گذاری بر روی آن چه برای میان مدت و چه برای بلند مدت می تواند یک ایده مناسب باشد. از طرف دیگر در بسیاری از صرافی های غیرمتمرکز هزینه و کارمزد معاملات را می توان با بایننس پرداخت کرد که نشان از کاربرد بالای این ارز دیجیتال دارد.

پیش بینی بایننس کوین

در نمودار زیر می توانید پیش بینی فعلی بایننس کوین را برای سال ۲۰۲۴ مشاهده کنید:

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری 2022

  • حداقل قیمت ۲۰۲۴: ۳۷۰ دلار
  • حداکثر قیمت ۲۰۲۴: ۵۷۳ دلار

برای کاربرانی که به فکر سرمایه گذاری پر سود در کوتاه مدت هستند، این راز دیجیتال گزینه مناسبی نیست. اما در بلند مدت می توان روی آن حساب ویژه‌ای داشت. به همین دلیل توصیه می کنیم که با دقت به تمام جوانب برای خرید ارز دیجیتال مورد نظر خود اقدام کنید.

۵- کاردانو – ADA

قیمت فعلی رتبه فعلی ارزش سرمایه گذاری ریسک سرمایه گذاری پیش بینی قیمت ۲۰۲۴ پیش بینی قیمت ۲۰۲۵
۱.۳۰ ۷ زیاد خیلی کم ۱.۵ ۲.۹

حجم معاملات آدا در حال حاضر بیش از ۱.۵ میلیارد دلار در هر ۲۴ ساعت است. این مهم نشان از این دارد که سرمایه گذاران در این بازار آگاهی بالایی نسبت به ارزشمند بودن کاردانو دارند. به زعم بسیاری از تحلیل کران و کارشناسان بازار کاردانو را نیز می توان به عنوان بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری ۲۰۲۴ قلمداد نمود. البته به خاطر داشته باشید که سرمایه گذاری در بازار باید با هدف مشخصی صورت پذیرد تا در نهایت نتیجه نهایی مطلوب کاربر شود. در غیر این صورت ممکن است نتیجه به دست آمده از سرمایه گذاری مناسب نباشد.

ارز دیجیتال کاردانو از آن دسته از رمز ارزهای جذاب و با آینده است که هر سرمایه گذاری در گوشه کیف پول خود مقداری از آن را ذخیره کرده است. آدا با کاربردهای بسیار زیادی که دارد، مورد توجه شرکت های بزرگ نیز قرار گرفته و حمایت ها از آن روز به روز بیشتر هم می شود. از این رو است که در هر مقاله‌ای که صحبت از سرمایه گذاری و خرید ارز دیجیتال می شود، یکی از گزینه‌ها نیز به معرفی این رمز ارز بر می‌گردد. جالب است که در حال حاضر قیمت این ارز دیجیتال بسیار پایین بوده و امکان سرمایه گذاری در آن برای کاربران با سرمایه های کم نیز به راحتی وجود خواهد داشت.

پیش بینی کاردانو

در نمودار زیر می توانید پیش بینی فعلی از آینده ارز کاردانو را برای سال ۲۰۲۴ مشاهده کنید:

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری 2022

  • حداقل قیمت ۲۰۲۴: ۱.۰۳ دلار
  • حداکثر قیمت ۲۰۲۴: ۱.۶ دلار

۶- سولانا – SOL

قیمت فعلی رتبه فعلی ارزش سرمایه گذاری ریسک سرمایه گذاری پیش بینی قیمت ۲۰۲۴ پیش بینی قیمت ۲۰۲۵
۱۵۲.۳۴ ۵ زیاد خیلی کم ۱۹۷.۴ ۳۰۶

یکی دیگر از رمز ارزهایی که می توان آن را نیز در لیست بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری ۲۰۲۵ قرار داد، سولانا است. سولانا این روزها تبدیل به رمز ارزی قابل اطمینان برای بسیاری از شبکه ها شده و با کاربردهای جذابی که دارد، برای سرمایه گذاری نیز گزینه ایده آلی است. رمز ارزی که گوی رقابت در سرعت رشد را از بیت کوین نیز ربوده است. اهداف عالی و کاربردهای بی‌نظیر سولانا تمامی ندارد.

به صورت کلی آلت کوین ها برای برطرف کردن ایرادات بیت کوین روی کار آمدند. اتریوم را می توان سردمداران آلتکوین هایی در نظر گرفت که برای از بین بردن نقاط ضعف بیت کوین در مقیاس پذیری به وجود آمد. موردی که البته بعدا خود تبدیل به یک نقطه ضعف برای اتریوم هم شد. سولانا این مشکل را برای همیشه حل کرد. در حال حاضر کاربران می توانند در کمتر از ۱ ثانیه بیش از ۵۰۰۰۰ تراکنش را در شبکه بلاک چین سولانا انجام دهند. به همین دلیل صحبت از این رمز ارز و آینده آن بسیار زیاد است و خیلی‌ها به دنبال سرمایه گذاری روی آن هستند. شرایط نشان می دهد که سولانا استعداد رسیدن به قیمت های بالاتر را نیز در دراز مدت دارا است.

پیش بینی سولانا

در نمودار زیر می توانید پیش بینی فعلی سولانا را برای سال ۲۰۲۴ مشاهده کنید:

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری 2022

  • حداقل قیمت ۲۰۲۴: ۱۱۲ دلار
  • حداکثر قیمت ۲۰۲۴: ۱۹۷.۴ دلار

۷- مانا – MANA

قیمت فعلی رتبه فعلی ارزش سرمایه گذاری ریسک سرمایه گذاری پیش بینی قیمت ۲۰۲۴ پیش بینی قیمت ۲۰۲۵
۳.۰۵ ۳۲ زیاد کم ۳.۹ ۶.۵

اگر تعداد گزینه‌های معرفی شده برای بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری ۲۰۲۴ را به چند مورد کاهش دهیم، مسلماً می توانیم مانا را نیز یکی از این گزینه‌های محدود معرفی نماییم. یکی از جذاب‌ترین پروژه ها در حوزه متاورس و NFT که جذابیت های زیادی برای تریدرها و سرمایه گذاران در این بخش به دنبال داشته  و حرف های زیادی هم درباره آن زده می شود. در حال حاضر این رمز ارز با قیمت های بسیار پایینی معامله می شود که این موضوع آن را تبدیل به یک رمز ارز جذاب برای سرمایه گذاری نموده است.

متاورس قرار است تمام اتفاقات در زندگی واقعی را در شبه مجازی برای کاربران امکان پذیر نماید. هم اکنون که در ما در حال نگارش این مقاله هستیم، بسیاری از کاربران در حال خرید و فروش زمین در داخل شبکه مانا بوده و با استفاده از پلتفرم این رمز ارز در حال کسب سود از این خرید  و فروش می باشند. همین جذابیت ها باعث شده تا مانا تبدیل به یک رمز ارز منحصر به فرد و خاص برای تریدرها شود.

البته که رمز ارزهای بهتری نسبت به مانا نیز می توان در بازار برای سرمایه گذاری پیدا کرد اما برای کسانی که ترجیح می دهند تا در سبد سرمایه گذاری خود گزینه‌های مختلفی داشته باشند، مانا می تواند یکی از بهترین گزینه‌ها باشد. این رمز ارز جذاب را هم اکنون در قیمت های پایین ۳ دلاری بخرید.

پیش بینی مانا

در نمودار زیر می توانید پیش بینی فعلی مانا را برای سال ۲۰۲۴ مشاهده کنید:

بهترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری

  • حداقل قیمت ۲۰۲۴: ۲.۲
  • حداکثر قیمت ۲۰۲۴: ۴

۸- اینفینیتی – AXS

قیمت فعلی رتبه فعلی ارزش سرمایه گذاری ریسک سرمایه گذاری پیش بینی قیمت ۲۰۲۴ پیش بینی قیمت ۲۰۲۵
۷۸.۳۳ ۳۵ متوسط کم ۱۰۰ ۲۱۰

این روز ها ارزهای دیجیتال توسعه یافته در شبکه متاورس سر و صدای زیادی به پا کرده و بسیاری از رمز ارزهای تعریف شده در این پروژه را می‌بایست در گروه بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری ۲۰۲۵ نیز قرار دهیم. به دلیل پتانسیل بالای کاربردی که این دسته از رمز ارزها دارند، انتظار رسیدن به قیمت های بالا نیز برای آنها قابل توجیه است. یکی از این رمز ارزها نیز اکسی اینفینیتی می‌باشد. رمز ارزی که یک بازی تجاری فوق العاده و مبتنی بر بلاک چین در پشت آن قرار گرفته است.

علاقمندان به بازی های کامپیوتری در سطح جهان به شدت افزایش یافته و بسیاری از رمز ارزهایی که مبتنی بر گیمینگ و بازی های کامپیوتری هستند، در این زمینه شرایط خوبی دارند. اینفینیتی نیز از آن جمله رمز ارزها است. این بازی با الهام از بازی های محبوبی همچون پوکمون ساخته شده و طرفداران زیادی هم در سرتاسر جهان دارد.

هم چنین باید یادآور شویم که اکسی در حقیقت یک NFT نیز محسوب می شود و در گروه ان اف تی ها نیز قرار می‌گیرد. از این رو هم طرفداران ارزهای دیجیتال NFT و هم طرفداران متاورس روی این رمز ارز نگاه ویژه‌ای دارند. از این رو انتظار می رود که در سال‌های آینده و امسال قیمت این رمز ارز با رشد خوبی همراه شود. شما می توانید بخشی از سرمایه های خود را به این رمز ارز و یا رقبای آن در پروژه های گفته شده اختصاص دهید.

پیش بینی اینفینیتی

در نمودار زیر می توانید پیش بینی فعلی اینفینیتی را برای سال ۲۰۲۴ مشاهده کنید:

بهترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری

  • حداقل قیمت ۲۰۲۴: ۶۴ دلار
  • حداکثر قیمت ۲۰۲۴: ۱۰۰ دلار

۹- هارمونی – ONE

قیمت فعلی رتبه فعلی ارزش سرمایه گذاری ریسک سرمایه گذاری پیش بینی قیمت ۲۰۲۴ پیش بینی قیمت ۲۰۲۵
۰.۳۳ ۴۲ متوسط متوسط ۰.۵۲ ۰.۶

هارمونی یک پلتفرم مبتنی بر بلاک چین است که برای تسهیل در استفاده از برنامه های کاربردی غیرمتمرکز (DApp) طراحی شده است. هدف اصلی از شبکه این ارز دیجیتال نوآوری در نحوه عملکرد برنامه های غیرمتمرکز است. در این باره به دستاوردهای خوبی هم رسیده است. به همین دلیل آن را نیز می توان یک گزینه مناسب به عنوان بهترین ارز دیجیتال برای سال ۲۰۲۴ در نظر گرفت.

جمعی از متخصصین و پروفسورهای دانشگاه پنسیلوانیا آمریکا این رمز ارز را توسعه داده و در حال پشتیبانی از آن هستند. در تیم توسعه دهنده این رمز ارز افراد با سابقه حضور در توسعه مایکروسافت هم دیده می شود که نشان از قدرت بالای دانش نرم افزاری آنها دارد.

سرعت پردازش بالا و اعتبار سنجی با دقت خیلی زیاد از جمله اصلی‌ترین ویژگی های ارز دیجیتال هارمونی هستند که باعث شده تا در بین بسیاری از کاربران جذاب باشد. هارمونی برای تایید تراکنش ها در داخل شبکه از یک تابع تصادفی با عنوان VRF استفاده می نماید که امنیت شبکه آن را چند برابر بیشتر نموده است. این اعتبار سنجی تصادفی امکان نفوذ به شبکه این رمز ارز را به حداقل میزان ممکن رسانده است.

پیش بینی هارمونی

در نمودار زیر می توانید پیش بینی فعلی هارمونی را برای سال ۲۰۲۴ مشاهده کنید:

بهترین ارز برای سرمایه گذاری بلند مدت

  • حداقل قیمت ۲۰۲۴: ۰.۳
  • حداکثر قیمت ۲۰۲۴: ۰.۵۲

۱۰- هدرا – HBAR

قیمت فعلی رتبه فعلی ارزش سرمایه گذاری ریسک سرمایه گذاری پیش بینی قیمت ۲۰۲۴ پیش بینی قیمت ۲۰۲۵
۰.۲۹ ۳۳ متوسط متوسط ۰.۴۸ ۰.۶

اگر برای انتخاب بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری ۲۰۲۴ به دنبال رمز ارزهای پرکاربرد و هدفمند هستید، هدرا می تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما باشد. هدرا با هدف از بین بردن محدودیت های شبکه های بلاک چین قدیمی توسعه پیدا کرده است. رمز ارزی که در سال ۲۰۱۸ عرضه اولیه شده و در سال ۲۰۱۹ به صورت کامل راه اندازی و وارد بازار ارزهای دیجیتال شده است. این رمز ارز نیز بر اساس قراردادهای هوشمند فعالیت کرده و مبتنی بر این قراردادها است.

داشتن تیم توسعه دهنده علمی و با سابقه نیز در کنار کاربردهای بی‌نظیر از جمله نکات مثبت این ارز دیجیتال محسوب می شود. سرمایه گذاری روی این ارز دیجیتال برای میان مدت می تواند انتخاب خوبی برای تریدرها باشد. برای کسانی که به دنبال ارزهای دیجیتال با قیمت پایین و با ریسک کم و متوسط برای سرمایه گذاری هستند، هدرا می تواند یک انتخاب عالی باشد.

این رمز ارز را می توانید در اکثر صرافی های معتبر و شناخته شده خارجی تهیه کنید. هم چنین در صرافی های غیر متمرکز نیز در دسترس است.

پیش بینی هدرا

در نمودار زیر می توانید پیش بینی فعلی هدرا را برای سال ۲۰۲۴ مشاهده کنید:

بهترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری

  • حداقل قیمت ۲۰۲۴: ۰.۲۹ دلار
  • حداکثر قیمت ۲۰۲۴: ۰.۴۸۲ دلار

۱۱- پولیگان – MATIC

قیمت فعلی رتبه فعلی ارزش سرمایه گذاری ریسک سرمایه گذاری پیش بینی قیمت ۲۰۲۴ پیش بینی قیمت ۲۰۲۵
۲.۳۴ ۱۴ زیاد خیلی کم ۲.۸۶ ۳.۵

پولیگان با ارز دیجیتال بومی ماتیک یکی از مستعدترین رمز ارزهای موجود در بازار است که آن را در لیست بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری ۲۰۲۵ نیز قرار می دهد. این رمز ارز به جهات بسیار زیادی یک رمز ارز منحصر به فرد و خاص در بازار شناخته می شود.

  • ۱۶ درصد از کل سکه های این رمز ارز در زمان عرضه اولیه در اختیار تیم توسعه دهنده قرار گرفته است.
  • ۱۶ درصد از کل سکه ها برای انجام عملیات شبکه باقی مانده‌اند.
  • ۲۲ درصد از کل سکه ها به عنوان سکه های بنیاد شبکه پولیگان تعریف شده‌اند.

این آمار نشان می دهد که تنها ۲۴ درصد از توکن های ماتیک در دسترس کاربران برای خرید و فروش قرار دارد. به همین دلیل است که این رمز ارز تبدیل به یک دارایی محدود شده و سرمایه گذاری روی آن در سال‌های آتی جذابیت بسیار زیادی پیدا خواهد نمود. ماتیک از همان روز های اولیه عرضه اولیه با استقبال قابل توجهی روبرو شد. این استقبال در ادامه نیز با شرایط خوبی همراه شد و هم چنان ماتیک یکی از بهترین گزینه‌ها هم برای سرمایه گذاری میان مدت و هم برای سرمایه گذاری بلند مدت است.

ایمنی بالا و حجم بالای معاملات باعث شده تا سرمایه گذاری روی پولیگان با ریسک بسیار کمی همراه شود. از این رو است که حتی می توان آن را برای طولانی مدت و تا سال ۲۰۲۵ نیز هولد کرد و از سرمایه گذاری روی این رمز ارز لذت برد.

پیش بینی ماتیک

در نمودار زیر می توانید پیش بینی فعلی ماتیک را برای سال ۲۰۲۴ مشاهده کنید:

بهترین ارز برای 2022

  • حداقل قیمت ۲۰۲۴: ۷ دلار
  • حداکثر قیمت ۲۰۲۴: ۲.۸۶ دلار

۱۲- لایت کوین – LTC

قیمت فعلی رتبه فعلی ارزش سرمایه گذاری ریسک سرمایه گذاری پیش بینی قیمت ۲۰۲۴ پیش بینی قیمت ۲۰۲۵
۱۴۰.۷۹ ۲۲ متوسط کم ۱۴۹.۷ ۳۱۵

یکی دیگر از رمز ارزهایی که باید در گروه بهترین ارز دیجیتال برای سال ۲۰۲۴ قرار گیرد، لایت کوین است. این رمز ارز در اکتبر سال ۲۰۱۱ توسعه پیدا کرده و از اصلی‌ترین اهداف آن می توان به پرداخت های سریع و ایمن و البته کم هزینه در شبکه بلاک چین اشاره نمود. لایت کوین دارای یک شبکه بلاک چین حرفه‌ای و فوق‌العاده است که باعث شده تا این رمز ارز تبدیل به یک رمز ارز منحصر به فرد شود.

لایت کوین که از اولین آلت کوین های بازار نیز محسوب می شود، با آیتم‌های مشابه زیادی با بیت کوین توسعه پیدا نمود. از نظر الگوریتم هش و فرایند استخراج شباهت زیادی میان لایت کوین و بیت کوین وجود دارد. کسانی که در امر استخراج ارز دیجیتال یا استخراج بیت کوین فعالیت دارند، از لایت کوین نیز می توانند به عنوان یکی از رمز ارزهای عالی برای استخراج استفاده نمایند.

کارمزد تراکنش ها در شبکه لایت کوین بسیار پایین است و زمان انتقال در آن نیز فقط ۲.۵ دقیقه می‌باشد. البته که رز ارزهای سریع‌تر از لایت کوین نیز در بازار وجود دارد.

پیش بینی لایت کوین

در نمودار زیر می توانید پیش بینی فعلی لایت کوین را برای سال ۲۰۲۴ مشاهده کنید:

بهترین ارز برای ترید روزانه

  • حداقل قیمت ۲۰۲۴: ۱۰۱ دلار
  • حداکثر قیمت ۲۰۲۴: ۱۶۵ دلار

۱۳- بیت کوین کش – BCH

قیمت فعلی رتبه فعلی ارزش سرمایه گذاری ریسک سرمایه گذاری پیش بینی قیمت ۲۰۲۴ پیش بینی قیمت ۲۰۲۵
۳۸۴.۳۹ ۲۷ متوسط کم ۳۸۱ ۱۰۰۰

برای شناخت بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری ۲۰۲۴ علاوه بر اطلاعات این مقاله که می تواند به عنوان یک سر نخ عالی برای شما باشد، لازم است نکات دیگری را نیز درباره رمز ارزهای معرفی شده بدانید که از آن جمله می توان به اهداف و کاربردهای هر یک از آنها اشاره کرد. بیت کوین کش یک سیستم نقدی الکترونیکی همتا به همتا است که برای پرداخت های سریع و حفظ حریم خصوصی کاربران و بالا رفتن ظرفیت تراکنش ها در شبکه راه اندازی شده است.

بیت کوین کش یکی از بهترین نمونه‌ها برای تبادل پول در محیط مجازی بدون دخالت واسطه ها و اشخاص ثالث است. این مهم به صورت کامل در شبکه این رمز ارز تعریف شده است.

بیت کوین کش یکی از فورک های بیت کوین است که با المان های شبیه به آن توسعه پیدا کرده است. تعداد کل سکه های قابل استخراج این رمز ارز مانند بیت کوین ۲۱ میلیون سکه است و استخراج آن نیز یکی از راه های کسب  درآمد از بازار ارز دیجیتال محسوب می شود.

بیت کوین کش با توجه به قابلیت هایی که دارد، هم می توان به عنوان ابزاری برای پرداخت های درون شبکه و هم برای پرداخت های سنگین در خرید های سنگین در میان تاجرین استفاده شود. کاهش کارمزد پرداخت ها از مهم‌ترین ویژگی ها و مزیت های شبکه این رمز ارز محسوب می شود.

از اصلی‌ترین دلایل توسعه این رمز حل نقطه شعف بزرگ مقیاس پذیری پایین در بیت کوین می‌باشد. سرعت تقسیم بلوک ها در بیت کوین کش به ۸ مگابایت بر ثانیه رسیده است. در حالی که بیت کوین این فرایند را در ۱ مگابایت بر ثانیه انجام می داد.

پیش بینی بیت کوین کش

در نمودار زیر می توانید پیش بینی فعلی بیت کوین کش را برای سال ۲۰۲۴ مشاهده کنید:

بهترین ارز برای ترید روزانه

  • حداقل قیمت ۲۰۲۴: ۲۶۰ دلار
  • حداکثر قیمت ۲۰۲۴: ۴۷۰ دلار

۱۴- چین لینک – LINK

قیمت فعلی رتبه فعلی ارزش سرمایه گذاری ریسک سرمایه گذاری پیش بینی قیمت ۲۰۲۴ پیش بینی قیمت ۲۰۲۵
۲۶.۶۱ ۱۶ متوسط متوسط ۲۹.۶ ۵۲.۸

یکی دیگر از موارد در لیست بهترین ارز دیجیتال برای سال ۲۰۲۴ چین لینک است. این رمز ارز در سال ۲۰۱۷ تاسیس شده و دارای یک شبکه مبتنی بر قراردادهای هوشمند است. راحتی استفاده و کاربرد از مهم‌ترین ویژگی های چین لینک می‌باشد.

چین لینک توسط یک گروه اقتصادی در دانشگاه نیویورک توسعه پیدا کرده و تیم توسعه دهنده بسیار خوبی هم دارد. اجازه ادغام داده‌های خارج از زنجیره با قراردادهای هوشمند یکی از مهم‌ترین بخش هایی است که باعث شده تا چین لینک تبدیل به یک رمز ارز منحصر به فرد و خاص شود.

چین لینک از آن دسته از رمز ارزهایی است که در حال حاضر با اهداف قیمتی خود فاصله زیادی دارد. این رمز ارز با توجه به کاربردها و اطلاعات فاندامنتالی استعداد رشد قابل توجهی داشته و قیمت کنونی تنها چند درصد از قیمت مورد انتظار برای آن است. از این رو می تواند بخشی از سرمایه را برای طولانی مدت بر روی این رمز ارز قرار داد. چین لینک رمز رازی است که در دراز مدت می تواند سود قابل توجهی را به کاربران خود انتقال دهد. هر چند برای میلیاردر شدن نباید روی چین لینک حساب کنید اما با این حال با توجه به ریسک سرمایه گذاری متوسط، این رمز ارز را نباید از سبد سرمایه گذاری خود دور نگه دارید.

پیش بینی چین لینک

در نمودار زیر می توانید پیش بینی فعلی چین لینک را برای سال ۲۰۲۴ مشاهده کنید:

بهترین ارز برای 2022

  • حداقل قیمت ۲۰۲۴: ۲۰ دلار
  • حداکثر قیمت ۲۰۲۴: ۳۱ دلار

۱۵- وی چین – VET

قیمت فعلی رتبه فعلی ارزش سرمایه گذاری ریسک سرمایه گذاری پیش بینی قیمت ۲۰۲۴ پیش بینی قیمت ۲۰۲۵
۰.۰۸ ۳۴ متوسط زیاد ۰.۱۳ ۰.۱۹

وی چین یک پلتفرم مبتنی بر قراردادهای هوشمند همه کاره است. در سال ۲۰۱۵ توسعه آن استارت خورده و در سال ۲۰۱۸ شاهد روی کار آمدن آن بودیم. کاربردهای آن باعث شده تا آن را نیز از جمله بهترین ارز های دیجیتال برای سرمایه گذاری ۲۰۲۴ معرفی کنیم.

برای کاربران ایرانی که سرمایه زیادی بر ای قرار دادن در بازار ارزهای دیجیتال ندارند، رمز ارزهایی با قیمت های زیر ۱ دلار اهمیت بسیار زیادی پیدا کرده است. این مهم دو دلیل عمده دارد:

  • در درجه اول نیاز به سرمایه خیلی سنگینی برای سرمایه گذاری در آنها وجود ندارد.
  • هم چنین رشد و رسیدن آنها به قیمت های خیلی کم در حد ۲، ۳ دلاری نیز می تواند سود خوبی برای تریدر ایجاد کند.

به همین دلیل خیلی‌ها به دنبال این دسته از رمز ارزها می روند. اما باید در این انتخاب به دنبال ارزهایی باشید که در کنار پتانسیل رشد از نظر ریسک سرمایه گذاری نیز شرایط خوبی داشته باشند. وی چین از جمله رمز ارزهایی با قیمت مناسب و ریسک به نسبت پایین‌تر نسبت به سایر رمز ارزهای مشابه است. این ارز دیجیتال را هم برای میان مدت و هم برای بلند مدت می تواند در سبد سرمایه گذاری خود داشته باشید.

پیش بینی وی چین

در نمودار زیر می توانید پیش بینی فعلی وی چین را برای سال ۲۰۲۴ مشاهده کنید:

بهترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری

  • حداقل قیمت ۲۰۲۴: ۰.۰۸
  • حداکثر قیمت ۲۰۲۴: ۰.۱۳

۱۶- یونی سوآپ – UNI

قیمت فعلی رتبه فعلی ارزش سرمایه گذاری ریسک سرمایه گذاری پیش بینی قیمت ۲۰۲۴ پیش بینی قیمت ۲۰۲۵
۱۶.۳۲ ۲۱ زیاد کم ۱۹.۴ ۳۲

در معرفی بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری ۲۰۲۵ با بررسی یونی سوآپ با شما همراه هستیم. یونی سوآپ ارز دیجیتال بومی یک صرافی غیرمتمرکز به همین نام است که خدمات بسیار خوبی را برای کاربران جهانی فراهم آورده و به دلیل حمایت های این صرافی شرایط بسیار خوبی را در شبکه این رمز ارز شاهد هستیم. یونی سوا| در سال ۲۰۱۸ راه اندازی شده است. این صرافی شرایط بسیار متفاوتی نسبت به صرافی های متمرکز و سنتی برای کاربران ایجاد کرد. به همین دلیل خیلی زود بر سر زبان ها افتاد و رمز ارز بومی آن نیز طرفداران زیادی پیدا کرد.

یونی سوآپ با هدف بهبود شرایط پرداخت ها اعم از سرعت و کاهش هزینه های آن توسعه پیدا کرده است. به صورت کلی رمز ارزهایی که مبتنی بر صافی توسعه پیدا می‌نمایند، متناسب با خود صرافی شرایط آنها نیز تغییر می نماید. هر چقدر عملکرد خود صرافی بهتر باشد، در نهایت کیفیت ارز دیجیتال مورد نظر نیز بهتر خواهد شد. به دلیل خدمات بسیار ارزنده یونی سوآپ انتظار می رود که سرمایه گذاری بر روی شبکه این ارز دیجیتال در آینده بسیار مطلوب باشد.

پیش بینی یونی سوآپ

در نمودار زیر می توانید پیش بینی فعلی یونی سوآپ را برای سال ۲۰۲۴ مشاهده کنید:

بهترین ارز برای ترید روزانه

  • حداقل قیمت ۲۰۲۴: ۲ دلار
  • حداکثر قیمت ۲۰۲۴: ۲۱ دلار

۱۷- استلار – XLM

قیمت فعلی رتبه فعلی ارزش سرمایه گذاری ریسک سرمایه گذاری پیش بینی قیمت ۲۰۲۴ پیش بینی قیمت ۲۰۲۵
۰.۲۸ ۲۸ زیاد خیلی کم ۰.۴۲ ۰.۶۵

استلار دارای یک شبکه متن باز است که امکان ذخیره سازی و جابجایی پول را به کاربران می دهد. در واقع شبکه این رمز ارز را می توان مانند یک بانک جهانی در نظر گرفت که بدون نیاز به دخالت امکان انجام تمام فرآیندهای نمالی را برای کاربران خود فراهم می آورد. از این رو قرار گرفتن آن در جمع بهترین ارز های دیجیتال برای سرمایه گذاری ۲۰۲۵ چندان نباید عجیب و غریب باشد.

توکن اصلی شبکه استلار ارز دیجیتال لومن است که باعث می شود تا امکان جابجایی دارایی ها با هزینه های بسیار کمتری در دسترس تاجرین و کاربران باشد. این رمز ارز توسط مک کالب توسعه پیدا کرده که قبل از استلار در شبکه ریپل فعالیت داشت و بعد از جدایی از ریپل شبکه استلار را راه اندازی نمود. هدف اصلی توسعه این رمز ارز امکان راحت تبدیل پول فیات به ارزهای دیجیتال با کارمزدهای پایین و البته سرعت بالا است. هر تراکنش در شبکه این رمز ارز تنها ۰.۰۰۰۰۱ لومن هزینه دارد.

کاربرانی که به دنبال یک سرمایه گذاری بلند مدت با کمترین میزان ریسک هستند، می توانند بخش قابل توجهی از سرمایه های خود را روی ارز دیجیتال استلار قرار دهند. این رمز ارز پتانسیل بسیار بالایی برای رشد و سوددهی در سال‌های آینده خواهد داشت و در حال حاضر با قیمت های بسیار پایینی معامله می شود. این امر می تواند فرصت خوبی حتی برای سرمایه گذاران با پول های کمتر باشد.

پیش بینی استلار

در نمودار زیر می توانید پیش بینی فعلی از آینده ارز دیجیتال استلار را برای سال ۲۰۲۴ مشاهده کنید:

بهترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری

  • حداقل قیمت ۲۰۲۴: ۰.۲۸
  • حداکثر قیمت ۲۰۲۴: ۰.۴۲

۱۸- زیلیکا – ZIL

قیمت فعلی رتبه فعلی ارزش سرمایه گذاری ریسک سرمایه گذاری پیش بینی قیمت ۲۰۲۴ پیش بینی قیمت ۲۰۲۵
۰.۰۶ ۱۰۲ متوسط متوسط ۰.۱ ۰.۲

اگر دقت کرده باشید، در بین ارزهای دیجیتالی که به معرفی آنها می‌پردازیم، رمز ارزهایی با قیمت های کمتر از ۱ دلار هم هستند تا امکان سرمایه گذاری بهتر برای کاربران با سرمایه های کم را نیز فراهم کنیم. این دست از رمز ارزها معمولاً ریسک بالایی دارند. از این رو به دنبال نمونه‌هایی رفته‌ایم که به نسبت ریسک سرمایه گذاری در آنها کمتر باشد. زیلیکا یکی از آنها است که در گروه بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری ۲۰۲۴ قرار می‌گیرد.

اصلی‌ترین ویژگی موجود در شبکه زیلیکا سرعت بالا یا همان مقیاس پذیری بالای آن است. شما می توانید در شبکه این ارز دیجیتال هزاران تراکنش را در ۱ ثانیه انجام دهید. اتفاقی که حتی بسیاری از رمز ارزهای معروف و محبوب نیز از آن دور هستند.

زیلیکا برای اولین بار در سال ۲۰۱۷ روی کار آمد و در نهایت در سال ۲۰۱۹ به صورت رسمی در بازار ارزهای دیجیتال معرفی شد. توکن اصلی شبکه زیلیکا یعنی Zil کاربرد زیادی برای اجرای قراردادهای هوشمند دارد. این رمز ارز توسط برخی از اساتید دانشگاه سنگاپور توسعه پیدا مرده و پشتیبانی می شود. از اصلی‌ترین اهداف آن نیز تبدیل شدن به یک بلاک چین بزرگ برای استفاده گسترده کاربران است. البته به نسبت سایر رمز ارزها نمی توان خیلی امید رسیدن به قیمت های زیادی را برای آن داشت. در حال حاضر هر روز میلیون ها تراکنش بر روی شبکه این رمز ارز انجام می شود که نشان از کاربردی بودن آن در میان سایر رمز ارزهای رقیب دارد.

پیش بینی زیلیکا

در نمودار زیر می توانید پیش بینی فعلی زیلیکا را برای سال ۲۰۲۴ مشاهده کنید:

بهترین ارز برای سرمایه گذاری بلند مدت

  • حداقل قیمت ۲۰۲۴: ۰.۰۶
  • حداکثر قیمت ۲۰۲۴: ۰.۲

۱۹- دوج کوین – DOGE

قیمت فعلی رتبه فعلی ارزش سرمایه گذاری ریسک سرمایه گذاری پیش بینی قیمت ۲۰۲۴ پیش بینی قیمت ۲۰۲۵
۰.۱۵ ۱۲ متوسط زیاد ۰.۲۴ ۰.۴

شرایط نشان می دهد که ارز دیجیتال دوج کوین را نیز باید در لیست بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری ۲۰۲۵ قرار دهیم. استقبال زیاد طرفداران از این رو مرز ارز باعث شده تا هم در رتبه بندی بهترین ارزهای دیجیتال جایگاه مناسبی داشته باشد و هم به عنوان یک ارز دیجیتال ارزان و آینده دار نیز شناخته شود. اما اطلاعات فاندامنتالی آن نشان می دهد که ریسک سرمایه گذاری روی این رمز ارز بالا است. به همین دلیل خیلی از تحلیل گران توصیه زیادی برای سرمایه گذاری روی آن ندارند.

دوج کوین در ابتدا به عنوان یک ارز دیجیتال بی هدف و بی برنامه و تنها به دلیل یک کل کل و شوخی وارد بازار رمز ارزها شد. اما به مرور تیم توسعه دهنده قوی پشت آن قرار گرفت و در حال حاضر شاهد در نظر گرفتن اهداف زیادی هم برای آن هستیم. با این حال رسیدن آن به قیمت ۱ دلاری را می توان سر حد آمال و آرزوهای دوج کوین در نظر گرفت. حتی برای رسیدن به این قیمت نیز نیاز به صبر بسیار زیادی خواهید داشت. به همین دلیل سرمایه گذاران مطرح معمولاً از آن به عنوان یک رمز ارز عالی برای سرمایه گذاری یاد نمی‌کنند.

برای کاربرانی که روی این ارز دیجیتال سرمایه گذاری کرده و یا تمایل به سرمایه گذاری روی آن دارند توصیه می کنیم که بعد از رسیدن به یک سود قابل قبول، سرمایه های خود را به ارزهای دیجیتال با شرایط بهتر انتقال دهند. این مهم می تواند بهترین روش سرمایه گذاری روی دوج کوین باشد.

پیش بینی دوج کوین

در نمودار زیر می توانید پیش بینی فعلی از آینده ارز دیجیتال دوج کوین را برای سال ۲۰۲۴ مشاهده کنید:

بهترین ارز برای 2022

  • حداقل قیمت ۲۰۲۴: ۰.۱۰ دلار
  • حداکثر قیمت ۲۰۲۴: ۰.۲۷ دلار

۲۰- الگوراند – ALGO

قیمت فعلی رتبه فعلی ارزش سرمایه گذاری ریسک سرمایه گذاری پیش بینی قیمت ۲۰۲۴ پیش بینی قیمت ۲۰۲۵
۱.۴۷ ۲۳ زیاد متوسط ۱.۸ ۳

شناخت بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری ۲۰۲۴ اهمیت زیادی برای سرمایه گذاری در این بازار دارد. این مهم باعث می شود تا کاربران مسیر درست‌تری را برای امسال در این بازار در پیش بگیرند. به همین دلیل است که سعی کردیم تا در این مقاله به معرفی رمز ارزهای بیشتر مستعد برای موفقیت در بازار بپردازیم. الگوراند نیز یکی از این رمز ارزهای عالی است.

الگوراند دارای یک شبکه بلاک چین غیر متمرکز سریع است که از طیف گسترده‌ای از برنامه ها پشتیبانی می نماید. به همین دلیل است که نام اکوسیستم الگوراند را در بخش های مختلفی می شنوید. سیستمی کاملاً ایمن، با مقیاس پذیری بالا و کارآمد از اصلی‌ترین ویژگی های شبکه بلاک چین این رمز ارز محسوب می شوند.

رمز ارزی که در سال ۲۰۱۹ روانه بازار شده و در کمتر از دو سال به عنوان یکی از بهترین های بازار خود را معرفی کرده است، پتانسیل بالایی برای سود دهی در دراز مدت را نیز دارا است. شما می توانید با خیال راحت این ارز دیجیتال را چه برای سال جدید و چه برای طولانی مدت در کیف پول ارز دیجیتال خود نگهداری کنید.

الگورند با هدف جایگزینی برای پول نقد در موسسه فناوری ماساچوست بنیان گذاری شده و یکی از برجسته‌ترین سازندگان ارزهای دیجیتال در جهان در توسعه این رمز ارز نقش ایفا می نماید. سرعت بسیار بالا و هزینه کم تراکنش ها اصلی‌ترین ویژگی های این رمز ارز محسوب می شوند.

پیش بینی الگوراند

در نمودار زیر می توانید پیش بینی فعلی الگوراند را برای سال ۲۰۲۴ مشاهده کنید:

بهترین ارز برای ترید روزانه

  • حداقل قیمت ۲۰۲۴: ۱.۲
  • حداکثر قیمت ۲۰۲۴: ۱.۸۱

۲۱- فت – FET

قیمت فعلی رتبه فعلی ارزش سرمایه گذاری ریسک سرمایه گذاری پیش بینی قیمت ۲۰۲۴ پیش بینی قیمت ۲۰۲۵
۰.۴۴ ۱۵۶ متوسط خیلی زیاد ۰.۸۷۶ ۰.۹

فت را نیز می توان از جمله رمز ارزهای ارزان قیمت برای سرمایه گذاری معرفی نمود. از دیجیتالی که توسط یک تیم حرفه‌ای در دانشگاه کمبریج لندن توسعه پیدا کرده و از سال ۲۰۱۷ روی راه اندازی آن کار شده است. مشخصات آن باعث شد تا این رمز را نیز در لیست بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری ۲۰۲۵ قرار دهیم. ارز دیجیتال ارزان و آینده دار لقبی است که می توان به فت بخشید. داشتن یک پلتفرم فوق العاده قدرتمند باعث شده تا فت تبدیل به یک ارز دیجیتال آینده دار شود. اگر پشتیبانی از این رمز ارز همچنان با قدرت قبلی ادامه داشته باشد، در آینده نه چندان دور می توانید قیمت های بالاتری را در آن شاهد باشید.

سرمایه گذاری روی رمز ارزهایی مانند فت شرایط پیچیده‌ای دارد. این دست از ارزهای دیجیتال هنوز لبه اندازه کافی مشهور و محبوب نشده و سرمایه گذاری روی آنها ممکن است با شرایط پیچیده‌ای همراه شود. ریسک چنین سرمایه گذاری هایی معمولاً با است. اما با این وجود سود حاصل از آنها نیز می تواند به شدت بالا باشد. از این رو توصیه می کنیم که در سرمایه گذاری روی فت و ارزهای دیجیتال مشابه با آن با احتیاط عمل کرده و همه سرمایه های خود را وارد آن نکنید. اختصاص ۵ تا ۱۰ درصدی از سرمایه اصلی موجود در بازار روی این دست از رمز ارزها می تواند بهترین تصمیم برای تریدرها باشد.

پیش بینی فت

در نمودار زیر می توانید پیش بینی فعلی فت را برای سال ۲۰۲۴ مشاهده کنید:

بهترین ارز برای سرمایه گذاری کوتاه مدت

  • حداقل قیمت ۲۰۲۴: ۰.۴۴
  • حداکثر قیمت ۲۰۲۴: ۰.۸۷۶

۲۲- شیبا اینو – SHIB

قیمت فعلی رتبه فعلی ارزش سرمایه گذاری ریسک سرمایه گذاری پیش بینی قیمت ۲۰۲۴ پیش بینی قیمت ۲۰۲۵
۰.۰۰۰۰۳ ۱۳ کم خیلی زیاد ۰.۰۰۰۰۵۳ ۰.۰۰۰۰۸

جذاب‌ترین میم کوین یا شت کوین موجود در بازار ارزهای دیجیتال در حال حاضر ارز دیجیتال شیبا اینو است. این رمز ارز که بیشتر برای سودآوری تیم توسعه دهنده به وجود آمده و تقریباً هیچ کاربردی در پشت آن نیست، به عنوان یک گزینه سرمایه گذاری نیز شناخته می شود. در همین سال ۲۰۲۱ برخی از کاربران با سودهای بیش از ۲ میلیون برابری از این رمز ارز مهاجرت کردند. این مهم نشان از پتانسیل بالای سوددهی آن دارد. البته وقتی امکان رسیدن به سودهای این چنینی برای یک ارز دیجیتال مطرح می شود، عملاً سرمایه گذاری بر روی آن می تواند ریسک بسیار زیادی به دنبال داشته باشد.

به صورت کلی رمز ارزهایی مانند شیبا اینو به صورت موقت و برای چند سال در بازار حضور داشته و سپس برای همیشه به فراموشی سپرده می شوند. شیبا اینو نیز شانس زیادی برای رقابت با رمز ارزهای عالی بازار ندارد. اما با این حال به دلیل حمایت زیادی که از سوی برخی از افراد ثروتمند و به اصطلاح نهنگ های بازار از آن می شود، شرایط خوبی پیدا کرده و این شرایط می تواند همچنان ادامه داشته باشد.

توصیه می کنیم که در صورت تمایل برای سرمایه گذاری روی شیبا اینو این مهم را تنها برای یک دوره کوتاه مدت یا میان مدت در ذهن داشته و بعد از رسیدن به سودهای قابل توجه و مورد انتظار از آن خارج شوی.

پیش بینی شیبا اینو

در نمودار زیر می توانید پیش بینی فعلی از آینده ارز شیبا اینو را برای سال ۲۰۲۴ مشاهده کنید:

بهترین ارز برای 2022

  • حداقل قیمت ۲۰۲۴: ۰.۰۰۰۰۳
  • حداکثر قیمت ۲۰۲۴: ۰.۰۰۰۰۵۴

۲۳- ایاس – EOS

قیمت فعلی رتبه فعلی ارزش سرمایه گذاری ریسک سرمایه گذاری پیش بینی قیمت ۲۰۲۴ پیش بینی قیمت ۲۰۲۵
۲.۸۹ ۵۱ زیاد خیلی کم ۴.۱ ۷.۳

ایاس پلتفرمی است که به کاربران اجازه می دهد تا داخل شبکه آن اقدام به ساختن برنامه های غیر متمرکز یا به اصطلاح DApp نمایند. این پلتفرم در واقع با هدف آسان‌تر شدن شرایط استفاده از بلاک چین از سوی کاربران در نظر گرفته شده است. ایاس در برابر رقبای خود با این ماهیت کارکرد بسیار ساده‌تری داشته و به همین دلیل جذابیت های زیادی هم برای آینده و هم برای سرمایه گذاری دارد. این مهم باعث شد تا آن را نیز در لیست  بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری ۲۰۲۵ قرار دهیم. برای یک سرمایه گذاری بلند مدت به راحتی می توانید روی عملکرد این رمز ارز حساب کنید.

افراد بسیار مشهور  و تاثیرگذاری در پشت شبکه این رمز ارز هستند. هم چنین اهداف و کاربردهای زیاد و تنوعی هم برای آن در نظر گرفته شده است. ارز دیجیتال که شبکه بلاک چین آن در سال ۲۰۱۸ راه اندازی شد و در حال حاضر در یک روند صعودی پایدار با شیب کم در حال ادامه حیات خود است.

البته اجرای برخی از اهداف شبکه ایاس به صورت متمرکز باعث شده تا برخی شایعات درباره آن رقم بخورد. به همین دلیل قیمت آن به نسبت سایر رقبا صعود زیادی نداشته، اما با بهبود شرایط انتظار می رود تا در آینده شاهد افزایش قیمت های قابل توجهی در ارز دیجیتال ایاس باشیم.

پیش بینی ایاس

در نمودار زیر می توانید پیش بینی فعلی از آینده ارز دیجیتال ایاس را برای سال ۲۰۲۴ مشاهده کنید:

بهترین ارز برای سرمایه گذاری بلند مدت

  • حداقل قیمت ۲۰۲۴: ۲.۳
  • حداکثر قیمت ۲۰۲۴: ۴.۲

۲۴- فایل کوین – FIL

قیمت فعلی رتبه فعلی ارزش سرمایه گذاری ریسک سرمایه گذاری پیش بینی قیمت ۲۰۲۴ پیش بینی قیمت ۲۰۲۵
۳۰.۳۸ ۳۸ زیاد متوسط ۳۱.۲ ۶۸

یکی از صنایعی که این روزها صحبت درباره آن در بازار ارزهای دیجیتال به شدت بالا گرفته و افراد زیادی به دنبال سرمایه گذاری روی رمز ارزهایی آن هستند، صنعت Web3 است. با توجه به مزیت های بسیار زیادی که این صنعت برای جامعه انسانی به دنبال دارد، خیلی از توسعه دهندگان ارزهای دیجیتال نیز به دنبال حمایت و پشتیبانی از آن رفته اند. فایل کوین نیز یکی از آنها است که می تواند از جمله بهترین ارز های دیجیتال برای سرمایه گذاری ۲۰۲۴ باشد.

فایل کوین توسط یک تیم نرم افزاری قوی در دانشگاه استنفورد آمریکا توسعه پیدا کرده و تیم پشتیبانی قدرتمندی دارد. راه اندازی شبکه بلاک چین آن از سال ۲۰۱۴ تا سال ۲۰۱۹ طول کشیده و به همین دلیل به صورت کاملاً جزئی و دقیق به آن پرداخته شده است.

هدف اصلی از توسعه این رمز ارز امکان ذخیره سازی غیرمتمرکز داده‌ها در اینترنت است. همان هدفی که Web3 آن را دنبال می نماید. همین هدف خاص آن باعث شده تا با استقبال زیادی روبرو شده و خیلی از کاربران به فکر سرمایه گذاری روی آن باشند. این رمز ارز در طولانی مدت می تواند یک سرمایه گذاری کم ریسک و مطمئن برای کاربران به دنبال داشته باشد. از این رو توصیه می کنیم که آن را نیز در سبد سرمایه گذاری خود در بازار ارزهای دیجیتال قرار دهید.

پیش بینی فایل کوین

در نمودار زیر می توانید پیش بینی فعلی فایل کوین را برای سال ۲۰۲۴ مشاهده کنید:

بهترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری

  • حداقل قیمت ۲۰۲۴: ۳۰
  • حداکثر قیمت ۲۰۲۴: ۳۹.۸

۲۵- فلو – FLOW

قیمت فعلی رتبه فعلی ارزش سرمایه گذاری ریسک سرمایه گذاری پیش بینی قیمت ۲۰۲۴ پیش بینی قیمت ۲۰۲۵
۷.۸۸ ۵۵ متوسط متوسط ۱۱.۳ ۱۸.۳

یکی دیگر از رمز ارزهایی که با پتانسیل بالایی در رشد همراه است، فلو است. فلو نیز به دلیل مزیت ها و کاربردهای خود در لیست بهترین ارز دیجیتال برای سال ۲۰۲۴ قرار می‌گیرد. ارز دیجیتالی که در شرایط فعلی در هر ۲۴ ساعت بیش از ۶۲ میلیون دلار حجم معامله داشته و به رتبه خوب ۵۵ نیز رسیده است. ارز دیجیتال فلو در حال حاضر کمی بیش از ۳۱۸ میلیون سکه در گردش دارد و ارزش بازار آن نیز به ۲.۵ میلیارد دلار می‌رسد.

فلو را می توانید در بهترین و معتبرترین صرافی های بین‌المللی خریداری کنید. اگر با چالش احراز هویت هم روبرو شدید، امکان خرید آن از صرافی های غیرمتمرکز نیز خواهید داشت.

شبکه فلو  یک شبکه سریع، غیر متمرکز و عالی است که به عنوان نسل جدیدی از بازی ها و برنامه های کامپیوتری از آن یاد می شود. هم چنین شبکه این ارز دیجیتال امنیت بسیار بالایی نیز دارد. به دلیل کاربردی بودن در فرایند پرداخت و هم میزان ورود به دنیای بازی های کامپیوتری، فلو در شرایط بسیار خوبی از نظر محبوبیت قرار گرفته است. پشتیبانی از قراردادهای هوشمند و هم چنین محیط کاربری بسیار ساده نیز از جمله دیگری مزیت های این رمز ارز محسوب می شوند.

پیش بینی فلو

در نمودار زیر می توانید پیش بینی فعلی فلو را برای سال ۲۰۲۴ مشاهده کنید:

بهترین ارز برای سرمایه گذاری بلند مدت

  • حداقل قیمت ۲۰۲۴: ۵.۵
  • حداکثر قیمت ۲۰۲۴: ۱۱.۳

۲۶- سوایپ – SXP

قیمت فعلی رتبه فعلی ارزش سرمایه گذاری ریسک سرمایه گذاری پیش بینی قیمت ۲۰۲۴ پیش بینی قیمت ۲۰۲۵
۱.۷ ۱۶۶ کم زیاد ۲.۶ ۴.۲

در معرفی بهترین ارز دیجیتال برای سال ۲۰۲۴ نوبت به ارزیابی سوایپ می‌رسد. این رمز ارز نیز با قیمت پایینی در حال معامله است و می تواند یک ارز دیجیتال با پتانسیل بالا برای رشد و سوددهی باشد. حجم معاملات آن در هر ۲۴ ساعت در شرایط فعلی ۱۱۱ میلیون دلار می‌باشد. ارز دیجیتالی که نزدیک به ۱۹۴ میلیون سکه در گردش داشته و حداکثر تعداد سکه های آن نیز به حدود ۲۳۹.۶ میلیون سکه خواهد رسید.

این رمز ارز را می توانید در بهترین صرافی های ارز دیجیتال اعم از صرافی کوکوین، کوینکس و … خریداری نمایید. هم چنین در صرافی های غیرمتمرکز نیز در دسترس کاربران و تریدرها قرار گرفته است.

این رمز ارز توسط یکی از بزرگترین سرمایه گذاران بی کوین توسعه یافته و هدف اصلی آن نیز برطرف کردن ایرادات آن است. از طول عمر آن رد بازار رمز ارزها حدود ۱ سال می گذرد و در همین یک سال شاهد رشد خوبی هم از نظر محبوبیت و هم از نظر قیمت بوده ایم. سوایپ در شبکه اتریوم توسعه پیدا کرده و از الگوریتم اجماع اثبات کار پشتیبانی می نماید.

این رمز ارز هم در کوتاه مدت و هم در بلند می تواند شرایط خوبی برای تریدرها و سرمایه گذاران این بازار ایجاد کند. به همین دلیل توصیه می کنیم که درصد کمی از سرمایه های خود را روی آن معطوف کنید. البته بهتر است بعد از رسیدن به سود های قابل توجه، آنها را به ارزهای دیجیتال محبوب تر انتقال دهید.

پیش بینی سوایپ

در نمودار زیر می توانید پیش بینی فعلی سوایپ را برای سال ۲۰۲۴ مشاهده کنید:

بهترین ارز برای سرمایه گذاری کوتاه مدت

  • حداقل قیمت ۲۰۲۴: ۱.۳
  • حداکثر قیمت ۲۰۲۴: ۲.۶

۲۷- تزوس – XTZ

قیمت فعلی رتبه فعلی ارزش سرمایه گذاری ریسک سرمایه گذاری پیش بینی قیمت ۲۰۲۴ پیش بینی قیمت ۲۰۲۵
۴.۳۵ ۴۳ متوسط متوسط ۵.۳ ۵

ارز دیجیتال تزوس در حال حاضر با قیمت ۴.۳۵ دلاری و با حجم معاملات ۱۶۷ میلیون دلاری در حال معامله است. ارزش بازار آن به بیش از ۳.۸ میلیارد دلار رسیده و با این شرایط در رتبه ۴۳ بهترین رمز ارزها نیز قرار گرفته است. تزوس دارای یک شبکه بلاک چین مبتنی بر قراردادهای هوشمند است و با توجه به مزیت ها و ویژگی ها می تواند در لیست بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری ۲۰۲۴ قرار بگیرد.

تزوس مبتنی بر قراردادهای هوشمند بنا شده و رقبای برای اتریوم محسوب می شود. البته تفاوت های زیادی با اتریوم دارد. اولین و مهم‌ترین هدف این رمز ارز در ساده‌تر کردن شرایط استفاده از بلاک چین توسط کاربران و البته بالاتر بردن سرعت تراکنش ها است. امنیت بالا نیز یکی دیگر از ویژگی هایی است که تیم توسعه دهنده تزوس اهمیت زیادی برای آن قائل هستند. اگر بخواهیم این رمز ارز را با یک جمله تعریف کنیم، باید آن را میانگینی از بیت کوین و اتریوم قلمداد نماییم.

این رمز ارز هم چنین در حال حاضر کاربردهای زیادی در میان حرفه ها و مشاغل اینترنتی نیز پیدا کرده و است و خیلی از شرکت ها از آن استفاده می‌نمایند. حتی در سیستم بانکداری فرانسه نیز شرایط استفاده از این رمز ارز در حال تست و ارزیابی است.

پیش بینی تزوس

در نمودار زیر می توانید پیش بینی فعلی تزوس را برای سال ۲۰۲۴ مشاهده کنید:

بهترین ارز برای سرمایه گذاری بلند مدت

  • حداقل قیمت ۲۰۲۴: ۳.۲
  • حداکثر قیمت ۲۰۲۴: ۵.۳

۲۸- انجین کوین – ENJIN

قیمت فعلی رتبه فعلی ارزش سرمایه گذاری ریسک سرمایه گذاری پیش بینی قیمت ۲۰۲۴ پیش بینی قیمت ۲۰۲۵
۲.۴۸ ۶۳ زیاد متوسط ۳ ۳.۵

انجین کوین یکی دیگر از رمز ارزهای پروژه متاورس است که جذابیت های زیادی برای سرمایه گذاری در میان تریدرهای ایجاد نموده است. این رمز ارز در حال حاضر با قیمت های پایین ۲.۴۸ دلاری در حال معامله است. حجم تراکنش های شبکه انجین کوین به بیش از ۲۵۹ میلیون دلار می‌رسد. این ارز هم چنین با ارزش بازار حدود ۱.۹ میلیارد دلاری در رتبه ۶۳ از بهترین ارزهای دیجیتال جهان نیز قرار گرفته است. هم چنین باید بدانید که در حال حاضر حدود ۸۴۷ میلیون از کل ۱ میلیارد سکه آن در دسترس است.

مزیت ها و کاربردهای انجین کوین باعث شده تا این رمز ارز هم به لیست ما در معرفی بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری ۲۰۲۵ اضافه شود. رمز ارزی که به نظر آینده خوبی دارد و برای طولانی مدت می تواند سود خوبی به سرمایه گذاران این بازار بدهد.

انجین کوین در واقع یک شبکه بلاک چین برای بازی های اجتماعی است و فروشگاه های اقلام مجازی مانند بازی ها و نرم افزارها به راحتی می توانند از آن به عنوان واحد پرداخت استفاده نموده یا از شبکه بلاک چین آن برای ایجاد محیط کاربری ساده و ایمن استفاده کنند.

این رمز ارز به فروشگاه های عرضه کننده محصولات مجازی اجازه می دهد تا محصولات خود را در شبکه اتریوم تبدیل به یک توکن نمایند. ارز دیجیتالی که در سال ۲۰۱۷ توسعه آن آغاز شده و در حال حاضر به عنوان یکی از ۱۰۰ ارز دیجیتال برتر جهان شناخته می شود.

پیش بینی انجین کوین

در نمودار زیر می توانید پیش بینی فعلی انجین کوین را برای سال ۲۰۲۴ مشاهده کنید:

بهترین ارز برای سرمایه گذاری بلند مدت

  • حداقل قیمت ۲۰۲۴: ۱.۹
  • حداکثر قیمت ۲۰۲۴: ۳

۲۹- سندباکس – SAND

قیمت فعلی رتبه فعلی ارزش سرمایه گذاری ریسک سرمایه گذاری پیش بینی قیمت ۲۰۲۴ پیش بینی قیمت ۲۰۲۵
۵.۱۰ ۳۶ زیاد کم ۷.۲ ۱۴

برای علاقمندان به سرمایه گذاری در پروژه های متاورس و NFT باید یک ارز دیجیتال عالی با نام سندباکس معرفی کنیم که قابلیت های بسیار زیادی داشته و از جمله بهترین ارز های دیجیتال برای سرمایه گذاری ۲۰۲۴ می توان از آن نام برد. سند باکس در حال حاضر با قیمت ۵.۱ دلاری در حال معامله است. در هر ۲۴ ساعت کمی بیش از ۱ میلیارد دلار معامله در شبکه سند انجام می پذیرد که نشان از محبوبیت بالای آن دارد. ارزش بازار سند در بازار ۴.۷ میلیارد دلار بوده و حدود ۹۲۱ میلیون از ۳ میلیارد سکه آن در دسترس بوده و در حال معامله است.

سند باکس یک دنیای مجازی مبتنی بر بلاک چین است که در سال ۲۰۱۱ توسعه پیدا کرده است. شبکه این رمز ارز به کاربران این اجازه را می دهد تا در محیط مجازی برای ساخت بازی های دیجیتال اقدام کرده و دارایی های دیجیتال خود را به شکل توکن های غیر مثلی یا NFT خرید و فروش کنند. سند باکس یک پلتفرم غیرمتمرکز برای جامعه بازی های کامپیوتری است.

پروژه سند باکس توسط برخی از اقتصاددانان و فارغ التحصیلان دانشگاه پاریس در فرانسه آغاز شده و شرکت های بزرگی در این کشور از این رمز ارز پشتیبانی می‌نمایند. حمایت های همین شرکت ها باعث شده تا این ارز دیجیتال در حال حاضر تبدیل به یک رمز ارز محبوب برای سرمایه گذاری شود.

با توجه به اینکه رمز ارزهای حوزه بازی های کامپیوتری و دنیای مجازی متاورس در آینده‌ای نه چندان دور با شرایط خوبی همراه خواهند شد، از این رو می توانید روی سند باکس به عنوان یک رمز ارز برای سرمایه گذاری بلند مدت حساب کنید.

پیش بینی سند باکس

در نمودار زیر می توانید پیش بینی فعلی سند باکس را برای سال ۲۰۲۴ مشاهده کنید:

بهترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری

  • حداقل قیمت ۲۰۲۴: ۶
  • حداکثر قیمت ۲۰۲۴: ۷.۳

۳۰- ریپل – XRP

قیمت فعلی رتبه فعلی ارزش سرمایه گذاری ریسک سرمایه گذاری پیش بینی قیمت ۲۰۲۴ پیش بینی قیمت ۲۰۲۵
۰.۸ ۸ متوسط کم ۱.۳ ۱.۶۵

یکی دیگر از رمز ارزهایی که می توان آن را نیز در لیست بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری ۲۰۲۴ قرار داد، ریپل است. این ارز دیجیتال برای کم کردن کارمزد شبکه ها در نقل و انتقال ارز دیجیتال و از بین بردن کندی سرعت در این مسیر به وجود آمده است. رمز ارزی که قرار است جایگزینی برای پرداخت های اینترنتی و درون برنامه‌ای باشد. به همین دلیل تعداد کوین ای بسیار زیادی نیز برای آن در نظر گرفته شده تا این امکان به راحتی برای کاربران به وجود آید.

از دید سرمایه گذاری نیز ریپل ارزش های خاص خود را دارد. این رمز ارز به دلیل تعداد سکه های زیاد در گردش شانس زیادی برای رسیدن به قیمت های خیلی زیاد را به این زودی ها ندارد، اما با این حال رسیدن آن به قیمت ۱ دلار و کمی بیشتر خیلی دور از انتظار نیست. حجم معاملات در شبکه ریپل در حال حاضر به بیش از ۱.۸ میلیارد دلار در هر ۲۴ ساعت رسیده است. افزایشی که به دلیل سرعت بالای نقل و انتقال ها در مدت ۲۴ ساعت باز هم قابلیت ارتقاء را دارد. ارزش بازار ریپل نیز با این حجم از معاملات در حال حاضر ۳۷.۸ میلیارد دلار می‌باشد.

پیش بینی ریپل

در نمودار زیر می توانید پیش بینی فعلی ریپل را برای سال ۲۰۲۴ مشاهده کنید:

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری 2022

  • حداقل قیمت ۲۰۲۴: ۰.۸
  • حداکثر قیمت ۲۰۲۴: ۱.۳

۳۱- مونرو – XMR

قیمت فعلی رتبه فعلی ارزش سرمایه گذاری ریسک سرمایه گذاری پیش بینی قیمت ۲۰۲۴ پیش بینی قیمت ۲۰۲۵
۱۹۷.۷۳ ۴۷ زیاد خیلی کم ۲۲۰ ۴۵۰

هر چقدر درباره خوبی‌ها و کاربردهای مونرو بگوییم کم گفته‌ایم. این رمز ارز عالی را می توان یکی از ارزهای دیجیتال آینده دار بازار در نظر گرفت و به همین دلیل قرار گرفتن آن در لیست بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری ۲۰۲۵ نیز امری کاملاً طبیعی است. با توجه به این که مونرو در حال حاضر با قیمت های بالایی در حال معامله است، خیلی‌ها بر این باورند که دیگر پتانسیل رشد کمی دارد. اما شرایط نشان می دهد که مونرو می تواند به قیمت های بسیار بالاتری نیز برسد. از این رو توصیه می کنیم که حتماً نگاه ویژه‌ای به آن داشته باشید.

مونرو در حال حاضر در هر ۲۴ ساعت با حجم معاملات ۲۱۱ میلیون دلاری همراه است و ارزش بازار آن نیز به نزدیکی های ۳.۹ میلیارد دلار رسیده است. مقایسه کنید این ارزش بازار را با اتریوم و بیت کوین تا بتوانید پتانسیل های بالای رشد قیمتی مونرو را بهتر درک نمایید.

شبکه ارز دیجیتال مونرو در سال ۲۰۱۴ راه اندازی شده و هدف اصلی آن راحت تر کردن و سریع‌تر کردن فرایند تراکنش ها در شبکه بلاک چین می‌باشد. یکی از قابلیت های بسیار عالی مونرو در بالا بردن امنیت و حریم خصوصی کاربران است. شبکه بلاک چین مونرو با مخفی کردن فرستندگان و گیرندگان عملاً امکان شناسایی آنها را توسط سایرین مخفی می نماید. از این گذشته استفاده از بلاک چین آن نیز بسیار ساده است.

شبکه بلاک چین مونرو مشابه با بیت کوین به صورت مخفیانه توسعه پیدا کرده و درباره تیم توسعه دهنده آن اطلاعات زیادی در دسترس نیست.

پیش بینی مونرو

در نمودار زیر می توانید پیش بینی فعلی مونرو را برای سال ۲۰۲۴ مشاهده کنید:

بهترین ارز برای سرمایه گذاری بلند مدت

  • حداقل قیمت ۲۰۲۴: ۱۴۹
  • حداکثر قیمت ۲۰۲۴: ۲۲۰

۳۲- بلاک استک – STX

قیمت فعلی رتبه فعلی ارزش سرمایه گذاری ریسک سرمایه گذاری پیش بینی قیمت ۲۰۲۴ پیش بینی قیمت ۲۰۲۵
۲.۱۶ ۵۳ کم خیلی زیاد ۲.۶ ۳.۴

یکی دیگر از رمز ارزهایی که باید آن را نیز به عنوان بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری ۲۰۲۴ معرفی کنیم، استک است. این ارز دیجیتال با قیمت پایینی که دارد، می تواند یکی از گزینه‌های عالی برای سرمایه گذاری حداقل در میان مدت باشد. با توجه به اینکه حجم معاملات آن به تازگی به نزدیکی ۵۰ میلیون دلار رسیده و ارزش بازار آن نیز در نزدیکی ۲.۸ میلیارد دلاری قرار دارد، از این رو باید منتظر باشیم تا به زودی قیمت آن با روند صعودی همراه شود.

خرید ارزهای دیجیتال ارزان قیمت مانند بلاک استک می تواند شرایط خوبی در میان مدت برای تریدرها و سرمایه گذاران ایجاد نماید. به دلیل قیمت پایین، با سرمایه های کم هم می توان در آنها سرمایه گذاری نمود.

این رمز ارز مبتنی بر قراردادهای هوشمند توسعه پیدا کرده و ویژگی های زیادی دارد. امکان ساخت برنامه های کاربردی DApp نیز با آن وجود دارد. از این رو می تواند به عنوان یک رمز ارز با شرایط خوب روی آن حساب کرد.

دفتر مرکزی تیم توسعه دهنده این رمز ارز در شهر نیویورک آمریکا قرار داشته و فارغ التحصیلان بهترین دانشگاه‌های آمریکا آن را توسعه داده اند. بلاک استک شباهت زیادی از نظر شرایط شبکه بلاک چین به بیت کوین داشته و می توان این رمز ارز را به عنوان یک ورژن به روز تر و بهتر بیت کوین نیز معرفی نمود.

برای کد نویسی شبکه این رمز ارز از یک برنامه خاص به نام Clarity استفاده شده که برای اولین بار از آن برای کد نویسی شبکه الگوراند استفاده شد.

پیش بینی بلاک استاک

در نمودار زیر می توانید پیش بینی فعلی بلاک استاک را برای سال ۲۰۲۴ مشاهده کنید:

بهترین ارز برای سرمایه گذاری بلند مدت

  • حداقل قیمت ۲۰۲۴: ۱.۶
  • حداکثر قیمت ۲۰۲۴: ۲.۶

۳۳- آوالانچ – AVALANCHE

قیمت فعلی رتبه فعلی ارزش سرمایه گذاری ریسک سرمایه گذاری پیش بینی قیمت ۲۰۲۴ پیش بینی قیمت ۲۰۲۵
۹۵.۰۷ ۱۱ زیاد کم ۱۳۵.۶ ۲۴۵

نام توکن بومی شبکه بلاک چین آوالانچ آواکس است. ارز دیجیتالی که در آینده از آن زیاد خواهیم شنید. به همین دلیل در لیست بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری ۲۰۲۵ نیز قرار گرفته و برای بلند مدت نیز می تواند یک سرمایه گذاری عالی و مطمئن باشد. شما می توانید با خرید و هولد کردن آواکس برای بازه های زمانی ۴ تا ۵ ساله چندین برابر سرمایه گذاری خود از آن سود کسب کنید. این رمز ارز عالی با اهداف بسیار بزرگی نیز پا به بازار ارزهای دیجیتال گذاشته است. از این جمله می توان به ایمن سازی پلتفرم، کاهش هزینه ها در پرداخت ها و افزایش سرعت آنها اشاره نمود.

البته دقت داشته باشید که کل سکه های قابل دسترسی آواکس تنها ۳۹۵ میلیون است. از این رو نمی توان این رمز ارز را با عرضه خیلی زیاد در بازار در دسترس داشت. به همین دلیل آن را باید در لیست دارایی هایی محدود و کم عرضه قلمداد کنیم. به همین دلیل است که انتظار رسیدن آن به قیمت های بسیار بالاتر را نیز به راحتی می توان پیش بینی کرد. این رمز ارز با این همه خوب یو ویژگی در هر ۲۴ ساعت در حال حاضر ۹۲۲ میلیون دلار معامله دارد. پر واضح است که باید منتظر رشد قابل توجه در این بخش از معاملات آوالانچ نیز باشیم.

پیش بینی آوالانچ

در نمودار زیر می توانید پیش بینی فعلی آوالانچ را برای سال ۲۰۲۴ مشاهده کنید:

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری 2022

  • حداقل قیمت ۲۰۲۴: ۷۲.۲
  • حداکثر قیمت ۲۰۲۴: ۱۳۵.۶

۳۴- کریپتو دات کام – CRO

قیمت فعلی رتبه فعلی ارزش سرمایه گذاری ریسک سرمایه گذاری پیش بینی قیمت ۲۰۲۴ پیش بینی قیمت ۲۰۲۵
۰.۴۸ ۱۷ کم خیلی زیاد ۰.۸۴ ۱.۲

یکی دیگر از گزینه‌ها در لیست بهترین ارز دیجیتال برای سال ۲۰۲۴ ارز دیجیتال کریپتو دات کام است. این رمز ارز توکن بومی یک صرافی به همین نام می‌باشد که این روزها سر و صدای زیادی در بازار به پا کرده است. زنجیره این رمز ارز با هدف محافظت از هویت کاربران و افزایش کنترل شخصی بر پول و هم چنین محافظت از داده‌های کاربران توسعه پیدا کرده و دائما در حال ارائه راه کارهایی برای بهتر کردن این شرایط برای کاربران خود می‌باشد. این رمز ارز هم چنین در آینده می تواند یک گزینه بسیار عالی برای پرداخت های سریع در موبایل ها باشد.

تیم توسعه دهنده کریپتو دات کام قصد دارد تا در آینده‌ای نزدیک ورژن جدیدی با هدف ارتقاء پلتفرم CRO ارائه نماید که می تواند تحولی بزرگ برای این ارز دیجیتال باشد. ارز دیجیتال که در سال ۲۰۱۸ تاسیس شده و در کمتر از دو سال به رتبه های بالای ارزهای دیجیتال در جهان رسیده است. حجم بالای معاملات در این رمز ارز نیز آن را تبدیل به یک گزینه خوب و عالی برای سرمایه گذاری نیز کرده است.

کریس مارشالک دانشمند لهستانی شخص اول پشت شبکه ارز دیجیتال کریپتو دات کام است. شرکت توسعه دهنده این رمز ارز سابقه خوب و طولانی در زینه تولید و توسعه لوازم الکترونیکی در کشور لهستان داشته و هم چنین اپلیکیشن های زیادی را نیز به بازار موبایل ها اضافه نموده است.

پیش بینی کریپتو دات کام

در نمودار زیر می توانید پیش بینی فعلی از آینده ارز دیجیتال کریپتو دات کام را برای سال ۲۰۲۴ مشاهده کنید:

بهترین ارز برای 2022

  • حداقل قیمت ۲۰۲۴: ۰.۴
  • حداکثر قیمت ۲۰۲۴: ۰.۸۴

۳۵- اتریوم کلاسیک – ETC

قیمت فعلی رتبه فعلی ارزش سرمایه گذاری ریسک سرمایه گذاری پیش بینی قیمت ۲۰۲۴ پیش بینی قیمت ۲۰۲۵
۳۱.۰۸ ۴۱ زیاد کم ۳۵ ۷۷

هر چند بسیاری از کاربران اعتقاد زیادی به ارزهای دیجیتالی مانند اتریوم کلاسیک یا مورد مشابه آن برای شبکه بیت کوین یعنی بیت کوین کش ندارند، اما با این حال این دست از رمز ارزها نیز به دلیل قابلیت ها و کاربردهایی که ایجاد کرده اند، در لیست بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری ۲۰۲۴ قرار می گیرند. اتریوم کلاسیک در حال حاضر با قیمت حدود ۳۱ دلاری در حال خرید و فروش است. حجم معاملات این رمز ارز به بیش از ۳۳۲ میلیون دلار در هر ۲۴ ساعت رسیده و رتبه آن نیز در میان رمز ارزها کاملاً مناسب است. این رمز ارز با ارزش بازار حدود ۴.۲ میلیارد دلاری در رتبه ۴۱ بهترین ارزهای دیجیتال قرار گرفته است. اتریوم کلاسیک کمی بیش از ۱۳۲ میلیون سکه در گردش دارد و حداکثر تعداد سکه های آن نیز می تواند به ۲۱۰۷۰۰۰۰۰ برسد.

ارز دیجیتال اتریوم کلاسیک را می توانید در بهترین صرافی های جهان تهیه کرده و خرید کنید. این رمز ارز با توانایی میزبانی و پشتیبانی از برنامه های غیر متمرکز یعنی DApp قابلیت ها و کاربردهای زیادی هم دارد که باعث محبوبیت بیشتر آن شده است.

این رمز ارز در واقع فورکی از اتریوم اصلی است که ویتالی بوترین در توسعه آن نیز نقش داشته است. تمام اهداف توسعه اتریوم کلاسیک ارتقاء سطح کیفیت کار اتریوم بوده و در این باره به دستاوردهای خوبی هم رسیده است.

پیش بینی اتریوم کلاسیک

در نمودار زیر می توانید پیش بینی فعلی اتریوم کلاسیک را برای سال ۲۰۲۴ مشاهده کنید:

بهترین ارز برای سرمایه گذاری کوتاه مدت

  • حداقل قیمت ۲۰۲۴: ۲۳
  • حداکثر قیمت ۲۰۲۴: ۳۹

۳۶- کازماس – ATOM

قیمت فعلی رتبه فعلی ارزش سرمایه گذاری ریسک سرمایه گذاری پیش بینی قیمت ۲۰۲۴ پیش بینی قیمت ۲۰۲۵
۴۱.۶۲ ۲۵ زیاد خیلی کم ۴۶.۴ ۷۸

یکی از جذاب‌ترین پروژه های ارزهای دیجیتال را می توانید در پروژه کازماس مشاهده کنید. ارز دیجیتال کازماس و توکن بومی آن یعنی اتم را به راحتی می توان در لیست بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری ۲۰۲۵ قرار داد. این رمز ارز اهداف بسیار درخشانی داشته و هم اکنون نیز به برخی از این اهداف عالی خود رسیده است.

کازماس به این معروف است که قرار است سخت ترین و بزرگ ترین چالش ها و مشکلات را در شبکه های بلاک چین ارزهای دیجیتال به راحتی حل کند. پیچیدگی بسیار کم و راحتی استفاده را می توان از اصلی‌ترین ویژگی های این رمز ارز برای حل این مشکلات در نظر گرفت. وایت پیپر این رمز ارز در سال ۲۰۱۶ منتشر شده است اما ایده اولیه برای توسعه آن به سال ۲۰۱۴ باز می‌گردد.

تیم توسعه دهنده کازماس معتقد است که در حال حاضر تنها بخش کوچکی از پروژه اصلی این رمز ارز روی کار آماده و برای کامل شدن آن هنوز فرصت لازم است. مقیاس پذیری بالا و امنیت را نیز می توان از دیگر ویژگی ها و مزیت های شبکه کازماس دانست.

همه این موارد در کنار هم قرار گرفته اند تا در نهایت کازماس تبدیل به یک رمز ارز عالی برای سرمایه گذاری نیز شود. از این رو شما حتی می توانید برای طولانی مدت نیز این رمز ارز را در کیف پول ارز دیجیتال خود هولد کنید.

پیش بینی کازماس

در نمودار زیر می توانید پیش بینی فعلی کازماس را برای سال ۲۰۲۴ مشاهده کنید:

بهترین ارز برای ترید روزانه

  • حداقل قیمت ۲۰۲۴: ۲۹.۵
  • حداکثر قیمت ۲۰۲۴: ۴۶.۵

۳۷- ترون – TRON

قیمت فعلی رتبه فعلی ارزش سرمایه گذاری ریسک سرمایه گذاری پیش بینی قیمت ۲۰۲۴ پیش بینی قیمت ۲۰۲۵
۰.۰۶ ۲۹ زیاد کم ۰.۱۱ ۰.۱۶

ارز دیجیتال ترون یکی از رمز ارزهایی است که به راحتی می توان آن را در لیست بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری ۲۰۲۴ قرار داد. اما واقعیت این است که این رمز ارز با توجه به شرایطی که در حال سپری کردن آن است، خیلی استعداد سوددهی بالایی ندارد. ترون یک ارز دیجیتال مبتنی بر شبکه بلاک چین است که توسط جاستین سان توسعه پیدا کرده است. هدف اصلی از توسعه این رمز ارز در بازار ارزهای دیجیتال افزایش سرعت تراکنش ها است. تیم توسعه دهنده ترون مدعی هستند که این ارز دیجیتال می تواند ۲۰۰۰ تراکنش در هر ثانیه انجام دهد. دقت کنید که این عدد برای شبکه بیت کوین تنها ۶ تراکنش و برای شبکه اتریوم نیز تنها ۲۵ تراکنش در هر ثانیه است.

شبکه ارز دیجیتال ترون هم چنین پتانسیل بسیار بالایی برای تبدیل شدن به واحد نقل و انتقال ها و کارمزد آنها دارد. کارمزد بسیار پایین‌ ترون باعث شده تا در حال حاضر اکثریت نقل و انتقال ها در بازار ارز دیجیتال به مست ترون هدایت شود. کاربران ایرانی نیز بسیاری از انتقال های صورت گرفته در کیف پول خود را با استفاده از شبکه TRC20 ترون انجام می دهند. به همین دلیل کاربردی بودن است که آینده برای این رمز ارز روشن خواهد بود.

پیش بینی ترون

در نمودار زیر می توانید پیش بینی فعلی از آینده ارز دیجیتال ترون را برای سال ۲۰۲۴ مشاهده کنید:

بهترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری

  • حداقل قیمت ۲۰۲۴: ۰.۰۶
  • حداکثر قیمت ۲۰۲۴: ۰.۱۲

۳۸- میکر – MKR

قیمت فعلی رتبه فعلی ارزش سرمایه گذاری ریسک سرمایه گذاری پیش بینی قیمت ۲۰۲۴ پیش بینی قیمت ۲۰۲۵
۲,۱۵۷ ۶۲ کم زیاد ۲,۳۳۹ ۵,۱۴۱

یکی دیگر از بهترین ارز های دیجیتال برای سال ۲۰۲۴ میکر است. رمز ارزی که با قیمت حوالی ۲۱۵۷ دلاری خرید و فروش می  شود. حجم معاملات این رمز ارز در هر ۲۴ ساعت به بیش از ۶۵ میلیون دلار رسیده و رتبه خوبی هم در رنکینگ بهترین ارزهای جهان دارد. این رمز ارز با ارزش بازار ۲.۱ میلیارد دلاری در رتبه ۶۲ رمز ارزهای جهان قرار گرفته است.

میکر به دلیل تعداد سکه های کمی که برای آن تعریف شده به قیمت های بسیار بالایی رسیده است. این مهم باعث شده تا خیلی از کاربران امکان سرمایه گذاری روی آن را نداشته باشند. با این حال این رمز ارز هنوز هم پتانسیل خوبی برای رشد و رسیدن به قیمت های بالا را دارد.

اگر قصد سرمایه گذاری روی میکر دارید، باید حتماً به میزان سود خود دقت داشته و به موقع برای خرید و فروش آن اقدام نمایید. خارج کردن سود در قیمت های مناسب یکی از مهم‌ترین اصول ترید ارز دیجیتال است که باید درباره سرمایه گذاری روی میکر باید به آن دقت داشته باشید. انتقال سودها به ارزهای دیجیتال مشهورتر و محبوب تر می تواند شرایط بهتری را در بازار برای تریدرها به دنبال داشته باشد.

پیش بینی میکر

در نمودار زیر می توانید پیش بینی فعلی میکر را برای سال ۲۰۲۴ مشاهده کنید:

بهترین ارز برای سرمایه گذاری کوتاه مدت

 

  • حداقل قیمت ۲۰۲۴: ۱,۵۹۰
  • حداکثر قیمت ۲۰۲۴: ۲,۶۰۵

۳۹- فانتوم – FTM

قیمت فعلی رتبه فعلی ارزش سرمایه گذاری ریسک سرمایه گذاری پیش بینی قیمت ۲۰۲۴ پیش بینی قیمت ۲۰۲۵
۲.۹ ۲۶ زیاد کم ۳.۴۲ ۵.۶

ارز دیجیتال فانتوم توسط یک گروه مهندسین کامپیوتر در کره جنوبی راه اندازی شده است. ارز دیجیتالی که شرایط آن باعث می شود تا به راحتی آن را در لیست بهترین ارز دیجیتال برای سال ۲۰۲۴ قرار دهیم. این رمز ارز با توجه به قراردادهای هوشمند در یک گراف غیر چرخه‌ای جهت دار (DAG) عمل می نماید. هدف اصلی آن نیز بهبود عملکردهای مبتنی بر قراردادهای هوشمند است. سرعت تراکنش ها در شبکه این رمز ارز به کمتر از دو ثانیه رسیده است.

اگر نکاهی به سایت این رمز ارز داشته باشید، متوجه خواهید شد که تیم پشتیبانی و حمایت کننده آن شامل مهندسین و کارآفرینان برتر در سرتاسر جهان قرار گرفته و به همین دلیل طرفداران آن از کشورهای زیادی می باشند. فانتوم در سال ۲۰۱۸ به بازار ارزهای دیجیتال معرفی شده در همان روزهای نخست نیز برای تامین بودجه آن ۴۰ میلیون دلار از طریق عرضه اولیه جمع آوری شد.

پیش بینی فانتوم

در نمودار زیر می توانید پیش بینی فعلی فانتوم را برای سال ۲۰۲۴ مشاهده کنید:

بهترین ارز برای ترید روزانه

  • حداقل قیمت ۲۰۲۴: ۲ دلار
  • حداکثر قیمت ۲۰۲۴: ۳.۴۲ دلار

معرفی بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری به پایان نرسیده است. لیست این ارزها در همین مقاله دائما به روز رسانی می شود. این به روز رسانی شامل موارد زیر خواهد بود:

  • ارائه پیش بینی های جدید بر اساس شرایط هر یک از ارزهای دیجیتال بالا
  • معرفی رمز ارزهای جدید با پتانسیل رشد خود

۴۰-  ارز دیجیتال OP

معرفی بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری ۲۰۲۴ را با بررسی یکی دیگر از رمز ارزهای بسیار جذاب و ایده‌آل برای سرمایه‌ گذاری آغاز می‌کنیم که جذابیت‌های بسیار زیادی دارد و سرمایه‌ گذاری بر روی آن می‌تواند سود فزاینده‌ای را در اختیار شما قرار دهد.  ارز دیجیتال op از آن دسته از رمز ارزهایی است که کمتر به آن پرداخته شده و برخلاف بسیاری از آلت کوین‌ها خیلی مورد توجه کاربران زیادی قرار نگرفته است اما پتانسیل بسیار بالایی هم برای سودآوری و هم برای رسیدن به شرایط به مراتب بهتر نسبت به وضعیت کنونی دارد.

وقتی به فکر یک سرمایه‌ گذاری مطمئن برای یکی دو سال آینده در بازار ارز دیجیتال هستیم از یک طرف باید پتانسیل سودآوری توکن‌های مختلف را در نظر بگیریم و از طرف دیگر باید شرایط امنیتی سرمایه‌ گذاری بر روی آنها را نیز لحاظ کنیم. شاید اگر اطمینان نسبت به این موضوع وجود داشت که هیچ ارز دیجیتالی قرار نیست در دو سال آینده از بین رود و عملاً همه توکن‌ها می‌توانستند انتظارات ما را از سودآوری و رشد قیمت به وجود آورند، سرمایه‌ گذاری بسیار آسان‌تر بود و انتخاب یکی از توکن‌ها به مراتب شرایط راحت‌تری داشت اما در حال حاضر چنین وضعیتی نداریم و انتخاب یک توکن اشتباه حتی می‌تواند منجر به از بین رفتن تمام دارایی‌های ما نیز شود.

با این حساب ما برای سرمایه‌ گذاری باید توکن‌هایی را در نظر بگیریم که در درجه اول خطر از بین رفتن آنها وجود نداشته باشد که این امر مستلزم انتخاب توکن‌هایی است که کیفیت لازم را داشته و اهداف خوب و عالی برای آنها در نظر گرفته شده باشد. در درجه دوم هم با توجه به فاکتورهای موجود باید به دنبال خرید آلت کوین‌هایی باشیم که پتانسیل سودآوری قابل توجهی دارند و انتظار رشد قیمتی بسیار زیادی را از آنها داریم. با این دیدگاه هست که ارز دیجیتال OP رایج گزینه بسیار عالی برای سرمایه‌ گذاری در سال جدید در نظر می‌گیریم و این رمز ارز در یکی دو سال آینده می‌تواند سودآوری قابل توجهی را برای تمام کاربران به دنبال داشته باشد.

توکن OP به عنوان یک توکن لایه دوم تعریف شده و اصلی‌ترین مزیت و کاربردی که برای آن وجود دارد این است که می‌تواند به عنوان یک پروژه لایه دوم به شبکه‌های بلاکچین مختلف اضافه شده و باعث بالا رفتن امنیت و مقیاس پذیری آنها شود. این پروژه قابلیت اتصال به بهترین بلاکچین‌های موجود اعم از بلاکچین بیت کوین و یا اتریوم و هر بلاکچین دیگری را دارد و می‌تواند ویژگی‌های بلاکچین را در آنها بهبود بخشد.

به عنوان مثال در حال حاضر یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین چالش‌هایی که در بلاکچین شبکه بیت کوین وجود دارد این است که این بلاک چین بسیار مقیاس پذیری پایینی داشته و همین موضوع باعث شده تا بلاکچین‌های جدید به مراتب شرایط بهتری از نظر کاربردها و اهداف داشته باشند. اما وقتی پروژه‌هایی مانند op در بازار تعریف شود عملاً این شانس برای بلاکچین بیت کوین هم وجود دارد تا بتواند با افزایش مقیاس پذیری شرایط بهتری را برای خود ایجاد کند و حتی تبدیل به یک بلاکچین به روز هم شود. البته مزیت‌ها و کاربردهای بسیار زیاد دیگری را نیز می‌توانیم برای شبکه این ارز دیجیتال در نظر بگیریم که کاربردهای آن را باید به صورت اختصاصی در یک مقاله جداگانه برای شما مورد بررسی قرار دهیم.

البته همانطور که می‌دانید هیچ وقت منظور ما این نیست که تمام سرمایه‌های خود را برای خرید رمز ارز در نظر بگیرید و سایر توکن‌ها را از دید سرمایه‌ گذاری خود خارج کنید بلکه تخصیص دادن بخشی از سرمایه‌ها برای خرید این توکن می‌تواند یک انتخاب بسیار عالی برای شما باشد و یک سرمایه‌ گذاری جذاب را برای شما رقم بزند. توکنی که علاوه بر کاربردها و اهداف بسیار خوبی که دارد پتانسیل سودآوری قابل توجه را نیز دارا است و به همین دلیل امیدوار هستیم که سرمایه‌های ما در فرایند سرمایه‌ گذاری بر روی این توکن در چند سال آینده چندین برابر شود.

۴۱- ارز دیجیتال سولار

معرفی بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری ۲۰۲۴ با بررسی شرایط یک ارز دیجیتال دیگر با نام سولار ادامه می‌دهیم که یکی از توکن‌های بسیار جذاب و با پتانسیل بسیار بالای این روزهای بازار رمز ارزها محسوب می‌شود. درباره ارز دیجیتال سولار و توکن‌های مشابه با آن البته باید یک نکته بسیار مهم را با شما در میان بگذاریم و آن هم روش سرمایه‌ گذاری بر روی این دسته از توکن‌ها است. بهترین روش خرید و سرمایه‌ گذاری بر روی سولار دقت به داشتن یک هدف قیمتی کاملاً مناسب بر اساس اصول تحلیل تکنیکال و تحلیل فاندامنتال است و شما تنها در این صورت است که می‌توانید به دنبال رسیدن به سود قابل توجه در آن باشید.

خیلی از کاربران در زمان خرید آلت کوین‌ها انتخاب‌های خوبی دارند اما نمی‌توانند اهداف قیمتی خوبی برای خریدهای خود در نظر گرفته و همین موضوع باعث می‌شود تا سرمایه‌ گذاری آنها تحت چالش‌های بسیار زیادی قرار بگیرد. به عنوان مثال اگر شما در ۴ سال پیش اقدام به خرید ارز دیجیتال دوج کوین می‌کردید و تاکنون این توکن را نگه می‌داشتید در حال حاضر سرمایه شما چند ده برابر شده بود و دوباره به همان شرایط قبلی برگشته و حتی سرمایه شما وارد ضرر هم شده بود. حالا در این میل خیلی‌ها در همان قیمت‌های بالا اقدام به فروش توکن‌های خود کرده و سود قابل توجه خود را سیو کرده بودند و خیلی‌ها نیز هم اکنون هم به عنوان هولدر دوج کوین باقی هستند و ارزش سرمایه‌های آنها به مراتب کاهش پیدا کرده است.

دقیقاً چنین شرایطی برای خرید و سرمایه‌ گذاری بر روی توکن سولار هم وجود دارد و اگر شما به دنبال رسیدن به سود خیلی بالا و استفاده از پتانسیل ارز دیجیتال برای سودآوری اسید بهتر است اقدام به خرید آن کرده و هدف قیمتی مشخصی برای آن تعیین کنید. در صورتی که قیمت بیت کوین با رشد قابل توجهی روبرو شده و دوباره با افت روبرو شود عملاً توکن‌هایی مانند سولار در صورت رشد قیمتی بسیار بالا ممکن است دوباره به همان قیمت اولیه خود برگردند و همین موضوع می‌تواند تبدیل به یک چالش بسیار بزرگ برای سرمایه‌ گذاری شما شود. به همین دلیل توصیه می‌کنیم که اگر به دنبال خرید این توکن هستید حتماً در مواقعی که به سود قابل توجهی رسیدید برای فروش آن اقدام نمایید.

۴۲- ارز دیجیتال WLD

در معرفی بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری ۲۰۲۴ باید سراغ ارز دیجیتال ورلد کوین هم برویم. این روزها صحبت درباره هوش مصنوعی بسیار زیاد شده و هر روز هم توکن‌های بسیار جدیدی در حوزه هوش مصنوعی تعریف می‌شود. ارزهای دیجیتال حوزه هوش مصنوعی روز به روز در حال توسعه هستند و هر روز به تعداد آنها افزوده می‌شده و در این بین اگر شما توکن مناسبی از توکن‌هایی در نظر گرفته شده در این حوزه انتخاب کنید می‌توانید منتظر رسیدن به سودهای قابل توجهی در آینده باشید.

حالا سوال مهم اینجاست که کدام یک از رمز ارزهای توسعه یافته در حوزه هوش مصنوعی می‌تواند شرایط خوبی برای شما به دنبال داشته باشد و سرمایه‌ گذاری بر روی آن ایده آل است؟ اگر کلمه هوش مصنوعی را در اینترنت جستجو کنید اولین کلید واژه‌ای که همراه هوش مصنوعی به میان خواهد آمد چت جی پی تی است که با روی کار آمدن خود انقلاب بزرگی در حوزه هوش مصنوعی به وجود آورد. در واقع اگر در حال حاضر سر و صدای بسیار زیادی در این حوزه شاهد هستیم به دلیل روی کار آمدن این پلتفرم است و حالا پلتفرم چت جی بی تی اقدام به توسعه و معرفی یک ارز دیجیتال متناسب با شرایط خود در بازار رمزارزها کرده است که به ورلد کوین معروف شده است.

ارز دیجیتال ورلد کوین یک رمز ارز کاملا کاربردی و خاص است که برای اهداف این پروژه تعریف شده و سرمایه‌ گذاری بر روی آن می‌تواند جذابیت‌های بسیار زیادی داشته باشد. تیم توسعه دهنده چت جی پی تی قرار است تمام کاربران جهانی را به فضای مجازی معرفی و آنها را در فضای مجازی همراه با یک کد تعریف کند که این فرایند با استفاده از یک سخت‌افزار بسیار پیچیده در حال حاضر در کشورهای آمریکایی در حال انجام است. توکنی که قرار است به عنوان توکن پرداخت هزینه‌ها در این پلتفرم مورد استفاده قرار بگیرد و در حال حاضر تمام شرکت کنندگان هم جایزه خود را از این توکن دریافت می‌نمایند همان ورلد کوین است. این توکن گزینه بسیار خوبی برای سرمایه‌ گذاری و  دارایی‌ها در آینده محسوب می‌شود و اگر شما به دنبال خرید آن باشید می‌توانید بعد از رسیدن به یک سود قابل توجه آن را با توکن‌های معروف‌تر مانند اتریوم و بیت کوین عوض کنید.

همراه ما در این مقاله در سال ۲۰۲۴ باقی بمانید.

استراتژی معاملاتی برای بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری ۲۰۲۴

به معرفی بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری ۲۰۲۴ پرداختیم. با دقت به موارد بالا می توانید این رمز ارزها را در دسته بندی های مختلفی قرار دهید.

  • رمز ارزهایی که بهتر است برای طولانی مدت روی آنها سرمایه گذاری کنید.
  • رمز ارزهایی که در میان مدت می توانند سود خوبی کسب کنند اما در دراز مدت سرمایه گذاری روی آنها چالش برانگیز و با ریسک بالا است.
  • ارزهای دیجیتالی که در کوتاه مدت سود خوبی برای تریدر به دنبال دارند.

هر چند ممکن است در نگاه اول انتخاب یکی از این موارد اهمیت نداشته باشد، اما مسئله بسیار مهم‌تر از یک انتخاب ساده خواهد بود. در نظر داشته باشید که بسیاری از رمز ارزها با وجود پتانسیل بالایی در کوتاه مدت برای سوددهی دارند، در دراز مدت با ریسک زیادی همراه بوده و اصلاً مناسب سرمایه گذاری نخواهند بود. بنابراین تریدرهای حرفه‌ای باید استراتژی مشخصی برای این مورد داشته باشند. بهترین استراتژی این است که شما:

  • ارز دیجیتال های با پتانسیل خیلی بالا برای سوددهی در کوتاه مدت که معمولاً قیمت پایینی هم دارند، باید برای مدت زمان کوتاه و برای نوسان گیری استفاده شده و درصد کمی از کل سرمایه به آنها اختصاص داده شود.
  • از ارزهای دیجیتال میان مدتی باید برای سوددهی با درصد متوسطی از سرمایه کل برای میان مدت استفاده شود.
  • ارزهای دیجیتال بلند مدت هم باید درصد قابل توجهی از سرمایه را به خود اختصاص داده و برای طولانی مدت در کیف پول ارز دیجیتال هولد شوند.
  • ۵ تا ۱۰ درصد از سرمایه برای رمز ارزهای کوتاه مدت نوسانی با ریسک بالا
  • ۱۰ تا ۲۰ درصد از سرمایه برای رمز ارزهای میان مدت با ریسک متوسط
  • ۷۰ تا ۸۰ درصد از سرمایه برای ارزهای دیجیتال با ریسک پایین و سوددهی برای بلند مدت

هم چنین به خاطر داشته باشید که بتر است بعد از سوددهی قابل توجه و مورد انتظار در ارزهای دیجیتال کوتاه مدت، سود کل کسب شده از آنها را دوباره با همان نسبت بالا تقسیم کنید. یعنی دوباره از سود به دست آمده ۵ تا ۱۰ درصد برای ارزهای دیجیتال نوسانی و بقیه برای میان مدت ها و بلند مدت ها استفاده شود.

این استراتژی می تواند بهترین شرایط را برای ترید در بازار ارزهای دیجیتال برای کاربران به دنبال داشته باشد. از مزیت های این استراتژی می توان به کاهش حداکثری ریسک سرمایه گذاری و افزایش حداکثری اطمینان از معامله کری و جلوگیری از ضرر اشاره نمود. با ترکیب کردن این استراتژی با بهترین روش های تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال که می توانید در دوره ارز دیجیتال به آنها دسترسی داشته باشید، در آینده‌ای نه چندان دور به استقلال مالی رسیده و دیگر حتی نیاز به کار کردن در محیط‌های اداری نیز نخواهید داشت. اما جالب است بدانید که بیش از ۹۰ درصد سرمایه گذاران در عین عدم استفاده از تکنیک های مدرن تکنیکالی و فاندامنتالی، از نظر مدیریت سرمایه و استراتژی نیز روش کاملاً برعکسی را دنبال می‌نمایند.

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری بلند مدت

حالا که استراتژی معاملاتی حرفه‌ای معامله گری در بازار رمز ارزها را نیز با شما در میان گذاشتیم، لازم است تا برخی از بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری بلند مدت را نیز با شما در میان بگذاریم. البته در نظر داشته باشید که این مهم نیاز به یک مقاله جداگانه با بررسی دقیق دارد. همین اتفاق را نیز در مقالات کانون بورس برای شما رقم زده‌ایم. اما برای تشریح اولیه لازم است تا بخری از این رمز ارزها را با شما در میان بگذاریم که به شرح زیر هستند:

  • چه بخواهیم و چه نخواهیم بیت کوین اولین و گزینه اول این لیست است. سرمایه گذاران بزرگ ارزهای دیجیتال تمام سودهای خود را از سایر رمز ارزها به شبکه بیت کوین انتقال داده و در آن سرمایه گذاری می‌نمایند.
  • اتریوم دومین رمز ارز در این لیست است. اتریوم نیز به دلیل قابلیت های زید و از همه مهم‌تر تیم پشتیبان قدرتمندی که دارد، یکی از بهترین رمز ارزهای برای سرمایه گذاری بلند مدت است.
  • اگر بیت کوین و اتریوم نبودند، سولانا را می توانستیم در صدر لیست بهتری رمز ارزها برای سرمایه گذاری بلند مدت قرار دهیم. در خوب بودن این راز دیجیتال هیچ شکی نباید داشته باشید.
  • بایننس کوین نیز می توانید یکی از بهترین گزینه‌ها برای این نحوه از سرمایه گذاری برای تریدرها باشد. شبکه بایننس نیز به دلیل پشتیبانی مستقیم از طریق صرافی بایننس تبدیل به یک شبکه عالی برای سوددهی در بلند مدت شده است. بایننس فاصله زیادی تا رسیدن به قیمت اتریوم و بیت کوین دارد و باید منتظر چنین قیمت هایی برای آن باشیم.
  • اگر به دنبال یک ارز دیجیتال بلند مدتی با قیمت مناسب تر هستید، کازماس می تواند یک گزینه عالی برای این منظور باشد. روی آن نیز حساب کنید.
  • هم چنین پروژه های ارز دیجیتال ایاس و استلار نیز باعث شده تا این دور ارز دیجیتال را نیز در این لیست قرار دهیم.
  • ماتیک یکی از رمز ارزهایی است که به تازگی به گروه بلند مدت ها اضافه شده است. روی شبکه پولیگان نیز می توانید حساب ویژه‌ای برای این منظور باز کنید.
  • یکی دیگر از رمز ارزهایی که می توان به دید بلند مدت روی آن حساب کرد، کاردانو است. کاردانو اکنون قیمت پایینی دارد و همه کاربران می توانند برای سرمایه گذاری روی آن اقدام نمایند.
  • پولکادات و آوالانچ نیز از جمله گزینه‌های مناسب برای سرمایه گذاری بلند مدت هستند که می توانید روی آنها نیز حساب کنید. ارز دیجیتال هایی که اهداف عالی و خوبی پشت آنها نهفته و می توانند در آینده شرایط خوبی را برای تریدرها در دراز مدت به دنبال داشته باشند.

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری میان مدت

انتخاب بهترین ارز دیجیتال برای سال ۲۰۲۴ برای میان مدت نیاز به دقت به موارد مختلفی دارد. این دسته از رمز ارزها باید دارای ویژگی های نسبتاً خوبی باشند. در غیر این صورت سرمایه گذاری روی آنها می تواند ریسک زیادی به دنبال داشته باشد. این دست از رمز ارزها برای این وب هستند که در میان مدت سود خوبی برای تریدر به ارمغان بیاورند. از میان مواردی که در بالا به تشریح آنها پرداختیم، موارد زیر را می توانید رد لیست میان مدت ها قرار دهید:

  • سند باکس که حضور در پروژه متاورس و NFT ها را یدک می کشد یکی از این موارد می‌باشد.
  • مانا رمز ارزی که برای تبدیل دنیای واقعی به دنیای مجازی مشهور شده یکی از بهترین گزینه‌ها برای این منظور است.
  • فایل کوین یکی از بهترین پروژه های Web3 را نیز می توان یکی از بهترین گزینه‌ها برای این منظور در نظر گرفت.
  • چین لینک نیز یکی دیگر از پروژه های جذاب ارزهای دیجیتال است که قرار گرفتن آن در این لیست امری طبیعی خواهد بود.
  • یونی سوآپ که تحت حمایت صرافی یونی سوآپ قرار دارد نیز از جمله گزینه‌های میان مدتی است که می تواند با ریسک متوسط سود خوبی را برای کاربران به دنبال داشته باشد.
  • لایت کوین ارز دیجیتالی است مه حتی می تواند در گروه بلند مدت ها نیز آن را قرار داد.
  • بیت کوین کش هم از جمله رمز ارزهایی است که هم در این گروه و هم در گروه بلند مدت ها قرار می‌گیرد.
  • اتریوم کلاسیک یکی از ایده های عالی برای سرمایه گذاری میان مدت است. رمز ارزی که شرایط و ویژگی های بسیار خوبی داشته و می تواند یک گزینه مناسب باشد.
  • فانتوم رمز ارزی که این روزها به دشت در میان کاربران محبوب شده را نیز باید به این لیست اضافه کنیم.
  • ترون رمز ارزی که البته چندان پتانسیل بالایی برای سوددهی ندارد، اما به دلیل اعتبار بسیار بالا در میان مدت می توان روی آن حساب کرد.
  • هدرا از جمله رمز ارزهای میان مدتی خوب در بازار ارزهای دیجیتال محسوب می شود.
  • مونرو را نیز باید به این لیست اضافه کنیم. البته مونرو می تواند در میان بلند مدت ها نیز ارز دیجیتال مناسبی باشد.

سرمایه گذاری روی این رمز ارزها ریسک خیلی زیادی به دنبال ندارد اما به نسبت رمز ارز های محدوده بلند مدت این ریسک کمی بالاتر است. شما می توانید با کسب سود در این ارزها سود خود را به ارزهای دیجیتال با اطمینان بیشتر هدایت کنید.

بهترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری

معرفی بهترین ارز دیجیتال برای سال ۲۰۲۴ برای تریدرهای ایرانی معنی دیگری دارد. کاربران و تریدرهای ایرانی بیش از پیش از رمز ارزهایی استقبال می‌نمایند که در کوتاه مدت سود بسیار بالایی برای آنها به دنبال داشته باشد. سرمایه گذاری روی این دست از رمز ارزها معمولاً ریسک های بسیار زیادی به دنبال دارد. از این رو بهتر است نهایت دقت و مراقبت را از این بابت داشته باشید. البته لازم به ذکر است که این دسته از ارزهای دیجیتال را باید با مواردی مانند:

  • رمز ارزهای پامپ و دامپی
  • ارزهای دیجیتال تقلبی و کلاهبرداری
  • رمز ارزهای با ریسک خیلی خیلی بالا

متمایز کنید. زیرا این دسته از ارزهای دیجیتال معمولاً چیزی جز ضرر برای کاربران به دنبال نخواهد داشت. از این رو در این انتخاب نیز باید دقت کافی داشته باشید. خرید ارزهای دیجیتالی که فروش آنها بسیار سخت و مشکل است، ممکن است سرمایه های شما را کاملاً از بین ببرید. برای این منظور می توانید روی ارز های دیجیتال زیر حساب کنید:

  • رمز ارز فت می توانید یکی از بهترین گزینه‌ها برای این مورد باشد.
  • هم چنین روی این مورد می توانید روی ارز دیجیتال شیبا اینو نیز حساب کنید که این روزها صحبت درباره آن بسیار زیادی است.
  • دوج کوین نیز می تواند شرایط خوبی در این باره برای کاربران به دنبال داشته باشد.
  • ارز دیجیتال کریپتو دات کام نیز یکی از بهترین گزینه‌ها برای این منظور است.
  • هم چنین می توانید روی قابلیت های ارز دیجیتال بلک استک نیز حساب کنید.

بهترین ارز دیجیتال ارزان برای سرمایه گذاری

انتخاب بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری ۲۰۲۴ با تمام این اوصاف به وارد زیادی بستگی دارد. استفاده از سیگنال های موجود در کانال های تلگرامی و سایت ها معمولاً شرایط مناسبی برای شما به دنبال نخواهد داشت. از این رو توصیه می کنیم که برای این منظور ابتدا آموزش های لازم را سپری کرده و سپس با استفاده از ترفندهای تکنیکالی برای این منظور اقدام کنید.

خیلی از تریدرهایی که سرمایه های زیادی در بازار ندارند، برای سرمایه گذاری به دنبال ارزهای دیجیتال ارزان قیمت می روند. ارزهای دیجیتال ارزان قیمت معمولاً شرایط بهتری از نظر سرمایه گذاری داشته و در نتیجه در نهایت می توانند در یک بازه زمانی مشخص سود خوبی برای کاربران به دنبال داشته باشند. این دست از رمز ارزها به دلیل قیمت پایین با رسیدن به قیمت های ۱ تا ۱۰ دلاری می توانند سودهای ۱۰۰ تا ۱۰۰۰ برابری را برای کاربران به دنبال داشته باشد. برای مثال اگر قیمت ارز دیجیتال شیبا اینو به ۱ دلار برسد، سرمایه سرمایه گذاران فعلی آن به بیش از ۱۰۰۰۰ برابر خواهد رسید. به همین دلیل است که این دست از رمز ارزها معمولاً طرفداران زیادی دارد.

خیلی زرد ارز نخرید

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری ۲۰۲۴ را با بررسی یک موضوع خاص برای خرید میم کوین ها ادامه می دهیم. متاسفانه شاهد هستیم که بسیاری از کاربران ایرانی به واسطه سوددهی تعداد نادری از میم کوین ها در گذشته اقدام به اختصاص دادن بخش قابل توجهی از سرمایه های خود را برای خرید این دسته از رمز ارزها می نمایند. هرچند زرد ارزها ممکن است پتانسیل بسیار بالایی برای رشد و رسیدن به سود های قابل توجه داشته باشند اما در نظر بگیرید که احتمال چنین امری بسیار کم است و شما در واقع با این اقدام در حال خرید یک بلیط بخت آزمایی هستید که احتمال برنده شدن شما در آن چیزی حدود چند هزارم درصد است.

با این حساب توصیه می‌کنیم که به هیچ وجه به دنبال سرمایه گذاری سنگین بر روی زرد ارزان روید و حتماً سرمایه اصلی خود را برای خرید ارزهای دیجیتال با کیفیت بالا در نظر گرفته و تنها بخش بسیار کوچکی از سرمایه های خود را برای خرید رمز ارزهای ارزان قیمت و میم کوین ها در نظر بگیرید. در واقع اصل اساسی و اولیه سوده شما از بازار بایستی بر اساس سرمایه گذاری بر روی ارزهای دیجیتال با کیفیت بالا باشد و بخشی از سرمایه شما که بر روی میم کوین ها قرار می گیرد به هیچ وجه نباید اهمیتی برای شما داشته باشد.

برنامه ریزی های شما برای سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال باعث به گونه ای باشد که حتی از بین رفتن کامل سرمایه شما در بحث میم کوین ها هیچ اتفاق ناگواری برای شما در بازار به دنبال نداشته باشد. تنها در این صورت است که شما نکات مربوط به مدیریت سرمایه در ارز دیجیتال و همچنین مدیریت ریسک در این بازار را رعایت کرده و می‌توانید به سرمایه‌گذاری خود اطمینان داشته باشید. در غیر این صورت شما نیز مانند بسیاری از کاربران ایرانی بایستی منتظر ضرر های سنگین و از بین رفتن تمام سرمایه های خود در بازار باشید.

گران قیمت ها ممکن است رشد قابل توجهی داشته باشند

برخی از کاربران نیز به اشتباه در زمان سرمایه گذاری بر روی رمز های مختلف ترجیح می دهند تا فقط سراغ ارزهای دیجیتال ارزان قیمت رفته و نگاهی به رمز ارز های گران موجود در بازار ندارند. در نظر داشته باشید که وقتی قیمت یک ارز دیجیتال بالا است به این معنی است که امکان رشد قابل توجه قیمت آن وجود نداشته باشد. در همین لحظه که در حال نگارش این مقاله هستیم قیمت بیت کوین چیزی حدود ۲۴ هزار دلار است اما بسیاری از تحلیلگران صحبت از بیت کوین یک میلیون دلاری می نمایند. این مهم نشان می‌دهد که ارزهای دیجیتال گران قیمت موجود در بازار نیز ممکن است با روش های قابل توجه روبه‌رو شده و سود بسیار زیادی برای شما فراهم آورند.

جمع بندی از  بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری ۲۰۲۴ را با هم مرور کرده و نکات مهمی را نیز برای انتخاب و خرید آنها مرور کردیم. شما می توانید با دقت به همه این نکات بهترین شرایط را برای سرمایه گذاری برای خود ایجاد نمایید. مجموعه کانون بورس مفتخر است تا در عین برگزاری حرفه‌ای ترین دوره آموزش ارز دیجیتال و هم چنین در کنار آن عرضه پکیج غیر حضوری ارز دیجیتال شرایط مناسبی را برای حضور کاربران ایرانی فراهم کرده است. هم چنین شما می توانید از مجموعه مقالات آموزش رایگان ارز دیجیتال نیز استفاده کرده و در نهایت بهترین شرایط را برای خود رقم بزنید.

انتخاب بهترین ارز دیجیتال در غیر این صورت می تواند شرایط بسیار بدی را برای تریدرها به دنبال داشته باشد. از این رو برای جلوگیری از ضرر هم که شده توصیه می کنیم که اطلاعات خود را درباره ارزهای دیجیتال تکمیل کرده و با آگاهی کامل برای سرمایه گذاری در این بازار اقدام کنید.

ترتیب پیشنهادی مطالعه مقالات این بخش...

11 پاسخ

  1. سلام خسته نباشید، ببخشید من چون پول زیادی ندارم ارزهای بایننس، سولانا، کازماس، اوالانچ، پولکادات، پولیگان، کاردانو و استلار رو برای سرمایه گذاری بلند مدت ۲۰۳۰ انتخاب کردم می خواستم نظرتون رو درباری ارز ترا بپرسم چون خودتون پیشنهاد برای ۲۰۲۲ دادین یعنی برای ۲۰۳۰ خوب نیس

    1. سلام وقت بخیر. داشتن یک سبد از ارزهای خیلی زیاد با شرایط مشابه هم خیلی خوب نیست. پیشنهاد می کنیم بخش کمی از سرمایتون رو هم روی ارزهایی با شرایط غیر مشابه و پتانسیل رشد بالا قرار دهید.

    2. درود مهدی جان. چرا ترا هم خوبه. پیشنهادات ما بر اساس پیش بینی نوساناتی که ارزها می تونن داشته باشن. وگرنه ترا شرایط خوبی داره تو بازار و می تونه از این هم بهتر بشه.

  2. سلام خسته نباشید میخواستم ببینم نظرتان درباره سبد خریدم چطوره پولکادات، کاردانو، پالیگان ۷۵%
    چیلز، شیبا ۲۰%
    بیبی دوج ۵%

    1. درورد خیلی مخلصیم.
      سولانا یا بایننس کوین و یا اتریوم رو به دسته اول اضافه کنید به جای یکی از بقیه بهتر هم میشه. به جای بیبی دوج از رمز ارزهایی ارزانی استفاده کنین که سکه های کمتری دارن.

  3. درود بر شما استاد اگر شما جای من بودید (اتریوم و پالیگان) رو پیشنهاد میکردین یا (بایننس و کارانو) منظورم از باببت پیشی گرفتن قیمت هست نه تعداد حجم در گردش جون من تحقیق کردم اتریوم و کاردانو توکن سوزی نداره اما بایننس داره و برای اتریوم هنوز سققی برای استخراج تعیین نشده خواهش میکنم منو از این بلاتکلیفی کمک کنید اتریوم بخرم یا بایننس نظر خودم بیشتر روی بایننس هس جون هم قیمتش مناسب ترع هم توکن سوزی اما خب شما استاد هستین خواهشا نظرتون در بگین ممنون استاد خواهش میکنم بین این چهار ارز یکی بین کادانو و پالیگان و یکی بین اتریوم و بایننس پیشنهاد کنید سپاس ببخشید خیلی طولانی شد

  4. استاد نظرتون درمورد پولکادات هم بگین به نظرتون بین ارزهای کاردانو، پالیگان و پولکادات) کدوم رو انتخاب میکنید رو نمودار که نگاه میکنم مسیر پولکادات خیلی شبیه بایننس هس بایننس بعد دو سال از ظهورش بین ۱۵ تا ۳۰ دلار نوسان داشت الان پولکادات هم همینجوریه به نظرتون پولکادات از کادانو و پالیگان آینده قیمتی بهتری ندارع

  5. درسته این ارزها احتمالا تا ۱۰برابر رشد کنند ولی شیبا احتمالا رشد بسیار بالاتری داره ولی چند ارز معرفی میکنم که برای هر کدوم ،دلیل دارم و احتمالا تا ۵۰۰برابر رشد کنند
    CAW
    CAL
    KISHU INU
    SHIB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روش‌های پرداخت و ثبت نام

ارزش دوره: ۱8٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

قیمت جشنواره: ۱4/۸۰۰/۰۰۰ تومان

پیش پرداخت: 2٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

روش‌های پرداخت و ثبت نام

ارزش دوره ۱۷٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

قیمت جشنواره: ۱۳/۸۰۰/۰۰۰ تومان

تماس فوری با شما

موضوع تماس با شما: