لوگو کانون بورس

بهترین ارز های دیجیتال برای استخراج در سال ۲۰۲۴

بهترین ارز های دیجیتال برای استخراج
شما در حال مطالعه مقاله ۱ از ۸ در این سرفصل آموزش رایگان هستید.

با معرفی بهترین ارز های دیجیتال برای استخراج در سال ۲۰۲۴ با شما همراه هستیم. در اواخر سال ۲۰۲۳ هستیم و استخراج ارز دیجیتال هنوز هم به عنوان یکی از بهترین روش های سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال محسوب می شود. در مقاله قبلی به صورت کامل و جامع سوال استخراج ارز دیجیتال چیست را برای شما تشریح کردیم. با داشتن این شناخت اهمیت استخراج رمز ارزها را درک کرده و می‌دانید که این فرایند می‌تواند چه سودی برای کاربران داشته باشد. از این رو شناخت بهترین ارز برای استخراج فرصتی است تا بتوانید یک کسب  و کار فوق‌العاده را در سال ۲۰۲۴ برای خود رقم بزنید.

نکات کلیدی مقاله:

  • انتخاب بهترین ارز دیجیتال برای استخراج باید بر اساس شرایط صورت پذیرد.
  • انتخاب بهترین رمز ارز برای استخراج به نوع دستگاه شما نیز بستگی دارد.
  • با دقت در انتخاب ارز دیجیتال مناسب می توانید میزان درآمدهای خود را توجیه پذیر کنید.
راهنمای مطالعه نمایش

 

چالش های انتخاب بهترین ارز دیجیتال برای استخراج

انتخاب ارز دیجیتال مناسب برای استخراج چالش های خاص خود را دارد. در حال حاضر این انتخاب از میان هزاران گزینه بسیار سخت شده است. با توجه به اینکه اشتباه در این مورد می‌تواند بسیار پر هزینه باشد، از این رو لازم است تا با رعایت نکات لازم دست به این مورد بزنید.

بهترین ارز های دیجیتال برای استخراج

 

در مقالات گذشته بهترین روش های سرمایه گذاری در ارز دیجیتال را با هم مرور کردیم. حتماً می‌دانید که سرمایه گذاری در این بازار در هر کدام از روش‌ها هزینه‌های خاص خود را به دنبال خواهد داشت. استخراج ارز دیجیتال یکی از پرهزینه‌ترین روش‌های سرمایه‌ گذاری در این بازار است که البته می‌تواند تبدیل پردرآمدترین روش هم شود. اما نکته بسیار مهم که انتخاب بهترین ارز دیجیتال برای استخراج را بسیار پراهمیت جلوه می‌کند در نظر گرفتن همین هزینه‌ها است.

  • از یک طرف باید بدانید که هزینه استخراج هر کدام از انواع ارز دیجیتال یکسان نیست.
  • از طرف دیگر درآمد حاصل از استخراج ارزهای مختلف نیز با هم متفاوت است.
  • انتخاب ارز دیجیتالی با کمترین میزان هزینه به این معنا نیست که شما بهترین ها را انتخاب کرده‌اید.
  • انتخاب رمز ارزی که بیشترین میزان درآمد را برای شما حاصل کند نیز ممکن است نیاز به هزینه‌های بسیار زیادی داشته باشند.
  • به خاطر داشته باشید که در دسترس بودن دستگاه استخراج و قیمت خرید آن نیز اهمیت بسیار زیادی در این مرحله خواهد داشت.

این موارد نشان می‌دهد که انتخاب ارز دیجیتال مناسب برای استخراج با چالش‌های بسیار زیادی همراه است و کاربران باید با در نظر گرفتن تمام شرایط و جوانب دست روی بهترین گزینه بگذارند.

چگونه بهترین ارز های دیجیتال برای استخراج در سال ۲۰۲۴ را انتخاب کنیم؟

اما سوال مهم اینجاست که چگونه بهترین ارز های دیجیتال برای استخراج در سال ۲۰۲۴  انتخاب کنیم؟ در بند قبلی به اهمیت این انتخاب اشاره کردیم. اما برای اینکه یک راهنمایی کامل و جامع برای شما فراهم کرده باشیم، لازم است راهنمای انتخاب بهترین ارز دیجیتال  برای استخراج را ارائه کنیم. بعد از این راهنمایی سعی خواهیم کرد تا شرایط مختلف ارزهای دیجیتال را برای استخراج برای شما تدوین نماییم.

 

در مقالات گذشته شما را با ویژگی های یک ارز دیجیتال خوب و البته راهنمای سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال آشنا کرده‌ایم. با دقت به این مقاله‌ها شما می‌توانید بهترین رمز ارز های موجود در بازار را تشخیص دهید. راهنمای ارائه شده در ادامه موارد نیز می‌تواند تکمیل کننده مقالات قبلی باشد. در ادامه در پنج مرحله شما را به انتخاب بهترین ارز های دیجیتال برای استخراج در سال ۲۰۲۴ نزدیک خواهیم نمود.

بهترین ارز های دیجیتال برای استخراج

۱- تعداد صرافی های حمایت کننده از ارز دیجیتال مورد نظر

به عنوان یکی از اصلی ترین و بهترین نکات برای انتخاب ارز دیجیتال مناسب برای استخراج باید به تعداد صرافی ‌های دقت داشته باشید که از آن رمز ارز پشتیبانی و حمایت می‌نمایند. البته منظور ما از حمایت یک صرافی ارز دیجیتال از یک رمز ارز به معنی فراهم نمودن امکان خرید و فروش آن برای کاربران است. هر چقدر تعداد صرافی ‌های بیشتری امکان خرید و فروش یک ارز دیجیتال را فراهم کرده باشند، در نتیجه تعداد کاربران بیشتری به آن دسترسی داشته و خرید و فروش بر روی آن نیز بیشتر خواهد بود.

این امر سبب می شود تا تعداد تراکنش های انجام گرفته بر روی آن ارز دیجیتال به حداکثر میزان خود رسیده و در نتیجه جدایی از بحث هزینه‌ها درآمد شما از استخراج نیز به حداکثر خود برسد.

در نظر داشته باشید که اگر شما یک رمز ارز بسیار گران قیمت را برای استخراج انتخاب کنید، اما در بازار تراکنش های زیادی برای آن وجود نداشته باشد، عملاً امکان دستیابی به درآمدهای خیلی زیاد برای شما امکان پذیر نخواهد بود. زیرا مفهوم استخراج و درآمد آن به صورت مستقیم با تعداد و حجم تراکنش های یک ارز دیجیتال ارتباط دارد. بدون تراکنش عملاً هیچ استخراجی وجود نخواهد داشت و هیچ کارمزدی هم به ماینر تعلق نمی‌گیرد. در این شرایط اگر شما گران ترین دستگاه ارز دیجیتال را نیز در اختیار داشته باشید، عملاً سودی از آن نخواهید برد.

پس به عنوان یکی از اصلی ترین نکات برای انتخاب بهترین ارز های دیجیتال برای استخراج در سال ۲۰۲۴  بایستی به تعداد صرافی‌های دقت داشته باشید که از رمز ارز موردنظر شما پشتیبانی می‌کنند.

۲- مقبولیت ارز دیجیتال در میان کاربران بهترین ارز دیجیتال برای استخراج

معیار دوم برای انتخاب یک ارز دیجیتال مناسب برای استخراج دقت به مقبولیت آن رمز ارز است. مقبولیت به این معنا که کاربران بیشتری شبکه ارز دیجیتال مورد نظر شما را در لیست ارزهای دیجیتال مناسب و خوب قرار داده و اقدام به سرمایه‌ گذاری بر روی آن می‌نمایند.  دقت داشته باشید که شرایط انتخاب ارز دیجیتال مناسب برای استخراج کاملاً با انتخاب یک ارز دیجیتال با پتانسیل رشد بالا تفاوت دارد.

در زمان ترید و معامله، حتی چند معامله ساده می‌تواند قیمت ارز دیجیتال را تا حد زیادی افزایش داده و باعث رسیدن سود بسیار زیادی به شما شود. اما تعداد معاملات کم و حجم کم معاملات عملاً هیچ درآمدی برای ماینر به دنبال نخواهد داشت. از این رو اگر به دنبال انتخاب یک رمز ارز مناسب برای استخراج هستید باید دقت داشته باشید که ارز دیجیتال مورد نظر مقبولیت قابل قبولی در میان کاربران و تریدرها داشته باشد.

۳- مشروعیت ارز دیجیتال در کشورهای مختلف

به عنوان یکی دیگر از نکات و عوامل موثر بر انتخاب بهترین ارز های دیجیتال برای استخراج در سال ۲۰۲۴  باید به مشروعیت رمز ارزها در کشورهای مختلف اشاره کنیم. اگر شما در کشوری زندگی می‌کنید که  استخراج ارز دیجیتال در آن کشور به عنوان یک کار غیرقانونی شناخته شده و دولت از ماینرها حمایت نمی‌کند، بهتر است این روش سرمایه ‌گذاری ارز دیجیتال را فراموش کرده و سراغ خرید و فروش در این بازار بروید.

در حال حاضر در کشور ما ایران با دریافت مجوز های لازم امکان درآمدزایی از طریق استخراج ارز دیجیتال برای کاربران و شهروندان وجود دارد. از این رو نگرانی از این بابت برای شما عزیزان وجود نخواهد داشت.

۴- امکان استفاده از دستگاه های استخراج در طولانی مدت و برای توکن های مختلف

نکته بعدی برای انتخاب بهترین ارز های دیجیتال برای استخراج در سال ۲۰۲۴  دقت به دستگاه های استخراج ارز دیجیتال مورد نظر است. در این باره بایستی به نکات زیر دقت داشته باشید:

  • در درجه اول باید مطمئن شوید که دستگاه مناسب برای استخراج رمز ارز مورد نظر شما در کشور محل سکونت شما موجود باشد. فراهم سازی بستر مناسب برای استخراج اهمیت بسیار جدی دارد که یکی از این موارد فراهم سازی، همین امکان تهیه دستگاه ارز دیجیتال است.
  • همچنین بایستی چک کنید که حتماً برای استخراج دستگاه های مختلفی با کیفیت های مناسب در اختیار شما وجود داشته باشد. وجود یک دستگاه استخراج ضعیف و با طول عمر پایین عملاً شرایط مناسبی برای استخراج ارز دیجیتال برای شما فراهم نخواهد کرد.
  • یکی دیگر از نکاتی که در تهیه دستگاه ارز دیجیتال باید به آن دقت داشته باشید، امکان  استفاده از دستگاه مورد نظر برای استخراج چند ارز دیجیتال مختلف است. این مهم مزیت های بسیار زیادی برای شما به دنبال خواهد داشت. یکی از این مزیت ها امکان اقدام برای استخراج دو یا چند ارز دیجیتال مختلف با یک دستگاه است.

۵- امکان تبدیل رمز ارز مورد نظر به پول نقد یا تبدیل به ارز دیجیتال معروف بهترین ارز دیجیتال برای استخراج

به عنوان آخرین نکته برای انتخاب بهترین ارز های دیجیتال برای استخراج در سال ۲۰۲۴  باید به امکان تبدیل رمز ارز موردنظر به پول نقد و یا تبدیل آن به ارزهای دیجیتال معروف و محبوب اشاره کنیم.  بسیاری از رمز ارزها استقبال خیلی زیادی نداشته و تبدیل آنها به پول نقد و یا ارز دیجیتال های معروف و محبوب با چالش‌های بسیار زیادی همراه است.

از این گذشته برخی از ارزهای دیجیتال نیز با وجود استقبال مناسب با کاربردهای بسیار زیادی در شبکه رو به رو بوده و تبدیل آن‌ها به پول نقد یا ارز دیجیتال دیگر ممکن است هزینه‌های زیادی روی دست کاربر باقی بگذارد. این امر سبب می شود تا عملاً درصد قابل توجهی از میزان سود و درآمد ماینر از بین برود. از این رو بایستی به این نکته نیز توجه ویژه ای داشته باشید.

بهترین ارز برای استخراج

بهترین ارز برای استخراج کدام است؟ شاید اگر اطلاعات خیلی زیادی از بازار ارز های دیجیتال نداشته باشید، اولین و اصلی ترین پاسخ شما به این پرسش بیت کوین باشد. البته ارز دیجیتال بیت کوین از جمله رمز ارز هایی است که قابلیت‌های بسیار زیادی داشته و استخراج آن به دلایل مختلف می‌تواند یک روش سرمایه گذاری بسیار پردرآمد و جذاب باشد.

بهترین ارز های دیجیتال برای استخراج

با توجه به قیمت‌هایی که در حال حاضر برای این رمز از شاهد هستیم، استخراج ارز دیجیتال بیت کوین ممکن است یک روش پردرآمد برای سرمایه گذاری در این بازار برای شما ایجاد کند. اما پاسخ ما به سوال بهترین ارز برای استخراج بیت کوین نیست.

بیت کوین تنها یکی از رمز ارز هایی است که استخراج آن می‌تواند شرایط خوبی برای ماینر به دنبال داشته باشد. اما به دلیل وجود برخی از چالش‌های مهم اعم از:

  • هزینه‌های بسیار بالای خرید دستگاه استخراج بیت کوین
  • هزینه‌های بسیار زیاد انرژی صرف شده برای استخراج بیت کوین
  • سختی استخراج بالا

وجود رقابت سنگین در بازار برای استخراج و عدم امکان رقابت با مزارع بزرگ استخراج بیت کوین

و چالش هایی از این دست که قبلاً به آنها پرداخته ایم، استخراج بیت کوین چندان هم گزینه مناسبی برای این روش سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال نیست. از این رو در یک تحقیق کامل و جامع در این مقاله بهترین ارزهای دیجیتال برای استخراج در سال ۲۰۲۴ را برای شما گردآوری کرده‌ایم. همچنین باید اشاره کنیم که این تحقیق در حال ادامه است و هر بار با تشخیص یک ارز دیجیتال مناسب دیگر برای استخراج، آن را در انتهای همین موارد به شما اعلام خواهیم کرد.

۱- ارز دیجیتال RavenCoin (RVN)

اگر به دنبال انتخاب ارز برای استخراج در بازار رمز ارزها هستید، RVN  می‌تواند یکی از بهترین گزینه ها برای شما باشد. دقت داشته باشید که تمام مواردی که برای انتخاب بهترین ارز های دیجیتال برای استخراج در این بخش از مقاله مرور می کنیم، از نظر شرایط و موارد درج شده در بخش قبلی کاملاً مورد بررسی قرار گرفته و گزینه های مناسبی هستند. همچنین خود شما نیز می‌توانید با یک بررسی ساده به این مهم پی ببرید.

این ارز دیجیتال که با مخفف RVN در بازار مشخص می شود،  در زمان نگارش این مقاله در رتبه ۹۸ بهترین ارزهای دیجیتال قرار گرفته است. یکی از سودآورترین رمز ارزها برای استخراج است که روی شرایط استخراج غیرمتمرکز پیاده سازی شده با استقبال بسیار مناسبی هم روبه‌رو شده است.

این ارز دیجیتال در روزهای اول سال ۲۰۱۸ میلادی یعنی در واقع در نهمین سالگرد تولد بیت کوین راه اندازی شده و توسعه پیدا کرده است. از اهداف مهم توسعه RVN  می توان به امکان پرداخت‌های فوری و به صورت یکپارچه در شبکه آن اشاره کرد. در سال ۲۰۱۹ ویژگی های دیگری مانند امکان پیام‌رسانی فعال و همچنین معرفی کیف پول اختصاصی برای RVN همراه بود.

اگر وایت پیپر RVN را مطالعه کرده باشید متوجه خواهید شد که هدف اصلی این ارز دیجیتال ایجاد یک بلاک چین بهینه سازی شده برای انتقال دارایی‌ها از فردی به فرد دیگر است. دلیل اصلی توصیه به ماینرها استفاده از الگوریتم X16R و پروتکل KawPoW است.

از نظر شرایط استخراج و همچنین شرایط انتقال دارایی شباهت های بسیار زیادی به شبکه ارز دیجیتال اتریوم و بیت کوین دارد. مجموعاً ۲۱ میلیون از این اصل قابل استخراج است و در حال حاضر ارزش بازار آن به بیش از ۱۳۵ میلیون دلار رسیده است.

  • بازگشت سرمایه استخراج ارز دیجیتال از زمان راه‌اندازی: ۳۹%
  • الگوریتم:  اثبات کار
  • قیمت فعلی در دسامبر ۲۰۲۱: ۰.۰۹۸ دلار
  • عملکرد هش: X16R
  • پاداش استخراج بلوک: ۵۰۰۰ RVN

۲- ارز دیجیتال Monero (XMR)

دومین مورد از بهترین ارز های دیجیتال برای استخراج مونرو است. احتمالاً نام این رمز ارز را شنیده باشید و درباره آن نکات مهمی را می‌دانید. ارز دیجیتال مونرو از تابع هش RandomX استفاده می نماید. این پروتکل مبتنی بر پروتکل CryptoNote  می باشد که بیشترین اهمیت ارزش سهام در استخراج ارزهای دیجیتال را تعریف می نماید.

در حال حاضر که در حال نگارش این مقاله هستیم، در رتبه بندی ارزهای دیجیتال مونرو  در رتبه ۴۵ قرار گرفته و بیش از ۳ میلیارد دلار در بازار سرمایه دارد. با تهیه سخت افزار مناسب برای ماینینگ و همچنین داشتن یک کیف پول مناسب برای ذخیره سازی  این ارز دیجیتال، چالش دیگری برای استخراج آن نخواهید داشت. از این گذشته در کمتر از ۲ دقیقه می‌توان هر بلاک این رمز ارز را کامل نموده و در شبکه بلاک چین آن قرارداد.

  • پاداش استخراج فعلی برای هر بلاک: ۲.۱۵ مونرو
  • الگوریتم:  اثبات کار
  • قیمت فعلی در دسامبر ۲۰۲۱: ۲۱۱ دلار
  • تعداد کل بلوک ها:  دو میلیون و ۲۷۲ هزار و ۷۶۲
  • عملکرد هش: CryptoNightR
  • هش ریت شبکه: ۱.۸۶ GH/s

۳- ارز دیجیتال لایت کوین (LTC)

برای انتخاب ارز برای استخراج می‌توانید سراغ لایت کوین بروید. لایت کوین یک پروژه نرم افزاری متن باز است که تحت مجوز MIT/X11 منتشر شده است. این ارز دیجیتال از فرایند همتا به همتا پشتیبانی نموده و در سال ۲۰۱۱ توسعه پیدا کرده است. از نظر فنی شباهت های بسیار زیادی میان لایت کوین و بیت کوین وجود دارد.

در حال حاضر ارز دیجیتال لایت کوین  با استقبال بسیار زیادی در میان کاربران روبرو شده و اقدام برای استخراج آن هرگز یک تصمیم اشتباه نخواهد بود. لایت کوین یکی قویترین و قدرتمندترین ارزهای دیجیتال کنونی شناخته می شود که طیف وسیعی از کاربران هم طرفداران بیت کوین و هم طرفداران اتریوم به آن علاقه دارند.

شبکه لایت کوین  از پروتکل SCRYPT  پشتیبانی می نماید که به این معناست که برای استخراج آن نیاز به خرید تراشه های ASIC نیز  نخواهید داشت. این ارز دیجیتال یکی از بهترین گزینه ها برای استخراج با کارت گرافیک نیز است.

یکی از مهمترین و اصلی ترین ویژگی های لایت کوین  که باعث شد تا آن را در لیست بهترین ارز های دیجیتال برای استخراج قرار دهیم، نوسانات بسیار کم قیمتی آن در طول سال های گذشته است. نسبت به سایر آلت کوین ها این ارز دیجیتال پایداری و ثبات بسیار بیشتری داشته و البته کارمزد تراکنش های بسیار کمی نیز دارد. این ارز دیجیتال در حال حاضر در رتبه ۱۸ بهترین ارزهای دیجیتال قرار گرفته است.

  • بازگشت سرمایه پس از زمان راه اندازی دستگاه استخراج: ۷۴۳.۴۲ %
  • الگوریتم:  اثبات کار
  • پروتکل: Scrypt
  • پاداش استخراج هر بلوک: ۱۲.۵ لایت کوین
  • قیمت فعلی لایت کوین در دسامبر سال ۲۰۲۱: ۱۶۵ دلار

۴- ارز دیجیتال اتریوم کلاسیک (ETC)

برای انتخاب ارز برای استخراج می‌توانید سراغ اتریوم کلاسیک نیز بروید. اتریوم کلاسیک در سال ۲۰۱۶ میلادی و با هدف حفظ بلاک چین اتریوم و قوی تر کردن آن توسعه پیدا کرده است. این رمز ارز قرار بود نقاط ضعف اتریوم را کاملاً پوشش دهد. تیم توسعه دهنده اتریوم کلاسیک در اواسط سال ۲۰۲۱ اعلام کرد که حداکثر سکه‌های قابل استخراج آن حداکثر ۲۱۰ میلیون سکه است و ماینرها برای استخراج در نهایت می توانند همین قدر از اتریوم کلاسیک را استخراج نمایند.

شبکه این رمز ارز در واقع یک نسخه اصلاح شده از الگوریتم استخراج اتریوم را دارد. از الگوریتم استخراج EtcHash برای استخراج این رمز ارز استفاده می شود و از DApp ها و قراردادهای هوشمند نیز پشتیبانی می‌کند.

برای استخراج هر بلوک در شبکه بلاک چین اتریوم کلاسیک تنها به ۱۳ ثانیه زمان نیاز خواهید داشت. علاوه بر آن برای شروع کار استخراج اتریوم کلاسیک می‌توانید از یک کیف پول مختص آن و هم چنین یک کارت گرافیکی استفاده کرده و سراغ دستگاه های گران قیمت ماینینگ نیز نروید. این مهم باعث بهینه سازی هزینه‌های شما خواهد شد.

در زمان نگارش این مقاله اتریوم کلاسیک در رده‌بندی بهتری رمز ارزهای جهان در رتبه ۴۰ جهان قرار گرفته است. قیمت آن نیز در حال حاضر ۳۹ دلار است. ارزش بازار آن نیز در حال حاضر بیش از ۵ میلیارد دلار است. البته اتریوم کلاسیک قیمت‌های بیشتر از این و هم چنین ارزش بازار بیشتری را نیز تجربه کرده است.

  • نرخ بازگشت سرمایه از زمان راه اندازی استخراج: ۵۲۵.۵۲ %
  • الگوریتم: اثبات کار
  • قیمت فعلی رمز ارز: ۳۹ دلار
  • عملگر هش: Ethash
  • پاداش استخراج هر بلوک: ۳.۲ Eth

۵- زد کش Zcash (ZEC)

یکی دیگر از بهترین ارز های دیجیتال برای استخراج رمز ارز Zcash با علامت اختصاری ZEC است. در سال ۲۰۱۶ راه اندازی و توسعه پیدا کرده است و بر اساس مقاومت ASIC پایه گذاری شده و کاربرد آن برای ماینرها برای استخراج آن کمی چالش برانگیز خواهد بود.

این رمز ارز دی میان ارزهای دیجیتال به بالاترین میزان رعایت حریم خصوصی معروف است. از این رو بسیاری از کارشناسان از دید بلند مدت آن را به عنوان یکی از بهترین ارزهای دیجیتال معرفی می‌نمایند. از این رو خیلی از کاربران به دید بلند مدت در حال ذخیره سازی آن هستند. امنیت بالا و رعایت حداکثری حریم خصوصی را درباره ZEC هرگز نباید نادیده گرفت.

کارمزد معاملات ZEC کاملاً معقول و منطقی است و در میان آلت کوین ها یکی از بهترین های بازار محسوب می شود.

شبکه بلاک چین ZEC به گونه‌ای طراحی شده که این رمز ارز در گروه راحت‌ترین رمز ارزها برای استخراج قرار گرفته و برای استخراج آن می‌توانید از یک کارت گرافیک استفاده نمایید.

در زمان نگارش این مقاله ZEC در رتبه ۶۲ بهترین رمز ارزهای جهان قرار گرفته است. قیمت فعلی آن ۱۷۰ دلار و ارزش بازار آن بیش از ۲.۲ میلیارد دلار است.

  • بازگشت سرمایه از زمان راه اندازی استخراج: ۹۹.۹۲- %
  • الگوریتم: اثبات کار
  • قیمت فعلی: ۱۷۰ دلار
  • عملگر هش: Equihash
  • پاداش استخراج هر بلوک: ۱۰ ZEC

۶- ارز دیجیتال گرین Grin (GRIN)

انتخاب ارز برای استخراج باید بر اساس هزینه‌ها و درآمدها باشد. صرف اینکه یک رمز ارز قیمت زیادی دارد، نمی‌تواند تضمین کننده خوب بودن یک ارز برای استخراج باشد. یکی از رمز ارزهای مناسب برای استخراج در سال ۲۰۲۴ ارز دیجیتال گرین است. این رمز ارز برخلاف بیت کوین عرضه محدودی نداشته و ماینرها از این جهت علاقه زیادی به استخراج آن دارند.

ارز دیجیتال گرین در سال ۲۰۱۹ راه اندازی شده و کاربران می توانند بدون سرمایه گذاری قابل توجه برای استخراج این رمز ارز اقدام نمایند. این هم یکی دیگر از مزیت هایی است که برای استخراج GRIN در دسترس کاربران قرار خواهد داشت. این کریپتوکارنسی همچنین از چرخه Cuckoo پشتیبانی می‌کند تا در برابر ASIC نیز مقاوم باشد.

شبکه این ارز دیجیتال همچنین اطلاعات تراکنش ها را برای طولانی مدت در شبکه باقی نگه نمی دارد تا حریم خصوصی کاربران بیش از پیش حفظ شود. ذخیره سازی کمتر اطلاعات باعث بالا رفتن حریم خصوصی کاربران در شبکه این رمز ارز شده است. هم چنین مقیاس پذیری بالا را نیز می توان یکی دیگر از مزیت های این رمز ارز دانست.

ارز دیجیتال GRIN در زمان نگارش این مقاله در رتبه ۸۱۱ رنکینگ رمز ارزهای جهانی قرار گرفته است که قیمت آن در حال حاضر ۰.۲۵ دلار است. ارز بازار آن در زمان نگارش این مقاله نیز ۲۳.۵ میلیون دلار است.

  • بازگشت سرمایه از زمان راه اندازی: ۹۵.۴۳- %
  • الگوریتم: اثبات کار
  • قیمت فعلی: ۰.۲۵ دلار
  • عملگر هش: CuckArood-29، CuckAToo-31، Cuckaroom-29
  • پاداش استخراج: برای هر بلوک ۶۰ GRIN

۷- متاورس (ETP) Metaverse

یکی دیگر از بهترین ارز های دیجیتال برای استخراج متاورس است. این ارز دیجیتال بر سیستمی مبتنی بر blockchain-as-a-service (BAAS) توسعه پیدا کرده و کاملاً متن باز و عمومی است. انتخاب این رمز ارز برای استخراج می‌تواند سود آینده شما را در این بازار کاملاً تضمین نماید. هم چنین به راحتی می‌توانید ارزهای استخراج شده خود را در شبکه متاورس به سایر ارزهای دیجیتال تبدیل کرده و از این مهم نیز سود کسب کنید.

در زمان نگارش این مقاله ETP در حال معامله با قیمت ۰.۱۷۵ دلاری است. ارز دیجیتالی که در رتبه ۹۸۳ رتبه بندی رمز ارزها قرار گرفته است. مارکت کپ این رمز ارز نیز در حال حاضر بیش از ۱۳ میلیون دلار است.

  • الگوریتم: اثبات کار
  • عملگر هش: Ethash
  • قیمت فعلی: ۰.۱۷۵ دلار
  • پاداش استخراج: ۲.۵ ETP برای هر بلوک
  • زمان استخراج هر بلوک در شبکه: ۳۰ ثانیه

۸- بیت کوین گولد Bitcoin Gold (BTG)

یکی دیگر از بهترین ارز های دیجیتال برای استخراج در سال ۲۰۲۴ ارز دیجیتال بیت کوین گولد است. این ارز دیجیتال را نیز به راحتی می‌تواند با کارت گرافیک استخراج کرده و هیچ چالشی با این موضوع نخواهید داشت. اگر به دنبال خلاص شدن از ASIC هستید، این انتخاب می‌تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای شما باشد. این مهم باعث می شود تا ماینرها با حداقل میزان سرمایه گذاری بتوانند این رمز ارز را استخراج نموده و از آن به سود برسند.

برای استخراج این رمز ارز می‌توانید از BTG Ant miner استفاده کنید. یکی از اصلی ترین اهداف توسعه بیت کوین گلد این بود که کاربران این دستگاه را بعد از عدم امکان استخراج بیت کوین با آن دور نیندازند. از این رو کار برای استخراج این رمز ارز بسیار ساده خواهد بود.

حتی اگر تمایلی به استخراج بیت کوین گولد نداشته و قیمت آن به شدت افت کند، می‌توانید قدرت هش خود را به هر کوین دیگری متصل نموده و از این طریق شرایط بهتری برای استخراج خود رقم بزنید.

از اهداف اصلی این رمز ارز نیز می توان به تبدیل انرژی ترمودینامیکی به دارایی‌های دیجیتال یاد کرد. شما می‌توانید خیلی راحت و بدون دغدغه زیاد استخراج این رمز ارز را آغاز نمایید.

در زمان نگارش این مقاله این رمز ارز در رتبه ۱۱۵ بهترین ارزهای دیجیتال قرار گرفته و با قیمت ۴۵.۶۱ دلار در حال معامله است. ارزش بازار این رمز ارز نیز نزدیک به ۸۰۰ میلیون دلار می باشد.

  • بازگشت سرمایه از زمان راه اندازی: ۹۶.۹۳- %
  • الگوریتم: اثبات کار
  • قیمت فعلی: ۴۵.۶۱ دلار
  • عملگر هش: Zhash
  • پاداش استخراج: ۱۲.۵ BTG برای هر بلوک

۹- دوج کوین DogeCoin (DOGE)

یکی دیگر از بهترین ارزهای دیجیتال برای استخراج در سال ۲۰۲۴ دوج کوین است. آلتکوینی که گوی رقابت را از سایر آلت کوین ها ربوده و در حال حاضر با سرعت بالا به سمت اوج گرفتن در حال حرکت است. خیلی ها انتظار داشتن که دوج کوین زودتر از این ها شرایط مطلوب خود را از دست داده و تبدیل به یک ارز دیجیتال بی خود شود، اما ملاحظه می کنید که این رمز ارز همچنان نیز محبوب است.

هر چند دوج کوین در ابتدا تنها برای سرگرمی توسعه پیدا کرد و هیچ هدفی در توسعه آن وجود نداشت، اما امروزه شرایط این رمز ارز کاملاً متفاوت است. این رمز ارز در بخش های مختلفی اعم از ساده کردن پرداخت ها در اینترنت کاملاً کاربردی است و می‌تواند یک گزینه برای حفظ ارزش دارایی‌ها نیز باشد.

تعداد کوین های دوج کوین بدون محدودیت در میزان عرضه است و هیچ پوششی در برابر تورم در شبکه آن وجود ندارد. این رمز ارز از پروتکل Scrypt دقیقاً مشابه با لایت کوین پشتیبانی می نماید.

در زمان نگارش این مقاله دوج کوین در رتبه ۱۲ بهترین ارز های دیجیتال قرار گرفته و قیمت آن نیز ۰.۲ دلار است. ارزش بازار این رمز ارز نیز بیش از ۲۵ میلیارد دلار بوده و روز به روز نیز به این عدد اضافه می شود.

برای استخراج دوج کوین می‌توانید از کارت گرافیک نیز استفاده کنید. این رمز ارز با GPU/CPU به صورت یکپارچه استخراج می شود. CudaMiner، Cgminer و GUIminer بهترین نرم افزارها برای استخراج این رمز ارز با کارت گرافیک هستند. همچنین برای استخراج این رمز ارز با CPU نیز می‌توانید از نرم افزار CPUminer استفاده کنید.

  • نرخ بازگشت سرمایه از زمان راه اندازی: ۲۱۶.۵۱ %
  • الگوریتم: اثبات کار
  • قیمت فعلی: ۰.۲ دلار
  • پروتکل هم سازی: Scrypt
  • پاداش استخراج برای هر بلوک: ۱۰۰۰۰ دوج

۱۰- ارز دیجیتال دش Dash (DASH)

D از Digital Currency و ASH از کلمه CASH گرفته شده تا DASH را تبدیل به ارز دیجیتالی ترکیبی از پول نقد و رمز ارز نماید. این رمز ارز سابقه زیادی داشته و در سال ۲۰۱۴ توسعه پیدا کرده است. البته ابتدا نام آن Xcoin بود که در سال ۲۰۱۵ به نام Dash تغییر نام داد.

این رمز ارز نیز متن باز است و کاربران می توانند به راحتی آن را خرج کنند. این مهم را می توان یکی از اصلی ترین کاربردهای این رمز ارز دانست. ایمنی بالا از اصلی ترین موارد مربوط به این رمز ارز است که باعث شده تا بسیاری از کاربران به سمت آن بروند.

ارز دیجیتال دش در واقع از لایت کوین فورک شده است و خود لایت کوین نیز فورکی از بیت کوین است.

دستگاه ارز دیجیتال Ant miner A3 که توسط Bitmain توسعه یافته بهترین دستگاه برای ماینینگ دش محسوب می شود.

دست گذاشتن روی استخراج دش می‌تواند یکی از پر سودترین روش های سرمایه گذاری در ارز های دیجیتال را برای شما رقم بزند.

این رمز ارز در زمان نگارش این مقاله در رتبه ۷۸ بهترین رمز ارزهای بازار قرار گرفته است. قیمت آن ۱۵۰ دلار و ارزش بازار آن نیز بیش از ۱.۵ میلیارد دلار می باشد.

  • بازگشت سرمایه از زمان راه اندازی: بیش از ۹۰۰۰ %
  • الگوریتم: اثبات کار
  • عملکرد هش: X11
  • قیمت فعلی: ۱۵۰ دلار
  • پاداش استخراج برای هر بلوک: ۳.۱۱ دش

۱۱- ارز دیجیتال ورتکوین Vertcoin (VTC)

اگر به دنبال بهترین ارز های دیجیتال برای استخراج هستید، می‌توانید روی ورت کوین نیز حساب نمایید. این ارز دیجیتال از الگوریتم اثبات کار Lyra2RE برای اثبات تراکنش ها در درون شبکه خود استفاده می نماید. در برابر ASIC مقاوم است و از جمله رمز ارزهایی است که می‌توانید برای استخراج آن از کارت گرافیک استفاده کنید.

بنیان گذاران این رمز ارز سعی بر این دارند تا همه محدودیت ها را برای ماینرها برداشته و مانعی بر راه آنها نگذارند. این امر باعث شده تا توزیع این رمز ارز در جهان بدون کنترل شرکت ها و استخرهای استخراج ASIC کاملاً عادلانه باشد.

برای استخراج ارز دیجیتال ورت کوین دو استخر در دسترس خواهید داشت. اگر بیش از دو کارت گرافیک در دسترس دارید، می‌توانید از شبکه ۱ استفاده نمایید. اما برای ماینرهای با کمتر از ۲ کارت گرافیک شبکه ۲ گزینه بهتری است. برای استخراج این رمز ارز می‌توانید از کارت گرافیک های NVIDIA و AMD استفاده کنید.

این ارز دیجیتال در حال حاضر در رتبه ۷۲۵ بهترین رمز ارزهای جهان قرار گرفته است. قیمت آن ۰.۵ دلار و ارزش بازار آن نیز بیش از ۳۰ میلیون دلار است.

  • الگوریتم: اثبات کار
  • عملکرد هش: Verthash
  • قیمت فعلی: ۰.۵ دلار
  • پاداش استخراج برای هر بلوک: ۲۵ ورت کوین
  • زمان لازم برای استخراج هر بلوک: ۲:۳۰

۱۲- دیجی بایت

اگر به دنبال یکی از بهترین ارز های دیجیتال برای استخراج هستید، دیجی بایت هم می‌تواند یکی از بهترین گزینه ها برای شما باشد. استخراج این رمز ارز سودآوری بسیار قابل توجهی داشته و به دلیل پاداش های بسیار بالایی که برای ماینرها در نظر گرفته شده، افراد زیادی به دنبال استخراج آن رفته اند. یکی دیگر از مزیت هایی که باعث شده تا استخراج ارز دیجیتال دیجی بایت تبدیل به یکی از اولویت های بسیار مهم کاربران امروزی شود، امکان استخراج آن با استفاده از پلتفرم ها و دستگاه‌های مختلف است. شما می‌توانید با استفاده از کارت گرافیک یا CPU و البته ASIC برای استخراج این رمز ارز اقدام کنید.

تیم توسعه دهنده ارز دیجیتال دیجی بایت  امکان استخراج این رمز ارز را با استفاده از ۵ الگوریتم مختلف فراهم آورده است. میانگین توان مصرفی دستگاه استخراج ارز دیجیتال برای استخراج دیجی بایت ۲۵۲۰ وات است.  همچنین ماینر هایی که از دستگاه استخراج برای استخراج این رمز ارز استفاده می‌نمایند، می توانند از تابع SHA-256  برای این منظور استفاده کنند.

در آن زمان نگارش این مقاله ارز دیجیتال دیجی بایت  در رتبه ۱۳۷ بهترین ارزهای دیجیتال قرار گرفته و در حال حاضر با قیمت ۰.۰۴ دلار  در حال معامله است. قیمت ارزان این رمز ارز باعث شده تا مقبولیت بسیار زیادی در میان کاربران پیدا کرده و سرمایه گذاران بسیار زیادی به سمت آن گرایش داشته باشد. همچنین ارزش بازار این رمز ارز در حال حاضر بیش از ۵۵۲ میلیون دلار است.

  • الگوریتم: اثبات کار
  • تابع هش: SHA-256، Qubit، Skein، Scrypt و Groesstl
  • زمان استخراج یک بلوک: ۱.۱۵ دقیقه
  • پاداش استخراج برای هر بلوک: ۵۰۸.۴۷ دیجی بایت
  • قیمت فعلی: ۰.۰۴ دلار

۱۳- ارز دیجیتال موناکوین – Monacoin (MONA)

یکی دیگر از رمز ارز هایی که می توان آن را نیز به عنوان یکی از بهترین از های دیجیتال برای استخراج تعریف کرد، Monacoin است.  این ارز دیجیتال در سال ۲۰۱۳ و در ژاپن توسعه پیدا کرده است. شرایط آن دقیقاً مشابه با شرایط دوج کوین بوده و در حال حاضر یک میم کوین محسوب می شود.

برای استخراج Monacoin نیاز به دستگاه ارز دیجیتال ASIC نخواهد بود. از این رو کاربران می توانند با حداقل میزان سرمایه گذاری برای استخراج این رمز ارز اقدام نمایند. برای استخراج هر بلوک از ارز دیجیتال Monacoin تنها نیاز به ۱.۵ دقیقه زمان خواهید داشت. به همین دلیل می‌توان در مدتی بسیار کوتاه مقادیر قابل توجهی از این ارز دیجیتال را استخراج کرد.

اگر درصدد استخراج این ارز دیجیتال هستید،  نرم افزار  افزارهای XMR Stak، CCMiner، Suprnova، CGMiner و Lyra2REv2  می‌توانند بهترین شرایط را برای شما ایجاد کنند.

در زمان نگارش این مقاله ارز دیجیتال Monacoin در رتبه ۴۸۳ بهترین ارزهای دیجیتال جهان قرار گرفته است. قیمت آن ۱.۳۶ دلار بوده و در حال حاضر ارزش بازار آن نیز نزدیک به ۹۰ میلیون دلار است.

  • الگوریتم: اثبات کار
  • عملکرد هش: Lyra2REv2
  • قیمت فعلی: ۱.۳۶ دلار

۱۴ – ارز دیجیتال Aeternity (AE)

یکی دیگر از بهترین ارزهای دیجیتال برای استخراج Aeternity می باشد. ماینر ها می توانند با استفاده از قابلیت‌های این رمز ارز برنامه‌های غیرمتمرکز و یا قراردادهای هوشمند را از طریق کانال‌های رسمی در اختیار داشته باشند. قابلیت‌ها و کاربردهای متنوع باعث شده تا  رمز ارز Aeternity  تبدیل به یکی از ارزهای دیجیتال پرکاربرد و محبوب شود. شما می‌توانید از این رمز ارز برای پرداخت وام، پرداخت هزینه‌ها، امور مالی غیرمتمرکز، پرداخت‌های درون برنامه‌ای در بازی‌های کامپیوتری، رأی دادن و کاربردهای بسیار زیاد دیگر استفاده کنید. پرواضح است که آینده بسیار جذابی را نیز می توان برای این ارز دیجیتال در نظر گرفت.

برای استخراج Aeternity  می‌توانید از CryptoDredge و Bminerکه از بهترین نرم افزار های استخراج محسوب می‌شوند، استفاده کنید. همچنین امکان استفاده از NiceHash و HSPMinerAE را نیز خواهید داشت.

در زمان نگارش این مقاله ارز دیجیتال Aeternity در رتبه  ۶۳۹ بهترین ارزهای دیجیتال قرار گرفته و با قیمت ۰.۱۲ دلار در حال معامله است. ارزش بازار این رمز ارز نیز در حال حاضر بیش از ۴۵ میلیون دلار است.

  • الگوریتم:  اثبات کار
  • تابع هش: CuckooCycle
  • هش ریت شبکه: ۲۸.۴۸ Gps
  • قیمت فعلی: ۰.۱۲ دلار

۱۵- ارز دیجیتال وی چین – VeChain (VET)

از جمله بهترین ارزهای دیجیتال برای استخراج می توان به وی چین اشاره نمود. وی چین هر چند در حال حاضر قیمت پایینی دارد، اما به گواه بسیاری از کارشناسان یکی از رمز ارزهای آینده دار است. این رمز ارز برای سرمایه گذاری نیز در حال حاضر رمز ارز مقرون به صرفه‌ای برای سرمایه گذاری است.

ارز دیجیتال وی چین در حال حاضر در رده ۳۲ بهترین رمز ارزهای جهان قرار گرفته است. این رمز ارز در حال حاضر با قیمت پایین ۰.۰۸۶ دلار معامله می شود. ارزش بازار آن بیش از ۵.۵ میلیارد دلار است. در حال حاضر حدود ۶۵ میلیارد از ۸۷ میلیارد سکه این رمز ارز نیز استخراج شده است.

  • الگوریتم:  اثبات کار
  • رتبه فعلی: ۳۲
  • قیمت فعلی: ۰.۰۸۶ دلار

۱۶- ارز دیجیتال بیت تورنت – BitTorrent (BTT)

بیت تورنت را نیز می توان یکی از رمز ارزهای عالی برای استخراج در نظر گرفت. این روزها صحبت درباره این رمز ارز زیاد است. رمز ارزی که در سال ۲۰۱۹ تأسیس شده است. ارز دیجیتالی که ابتدا در بلاک چین ترون قرار گرفته بود. شبکه بیت تورنت از پروتکل P2P پشتیبانی می نماید.

بیت تورنت در حال حاضر با قیمت ۰.۰۰۲۷ دلار خرید و فروش می شود. ارزش بازار آن بیش از ۲.۷ میلیارد دلار است.

  • الگوریتم:  اثبات کار
  • رتبه فعلی: ۵۷
  • قیمت فعلی: ۰.۰۰۲۷ دلار

خطراتی که در استخراج ارز دیجیتال در کمین است!

استخراج ارز دیجیتال هر چند به نظر یک روند ساده برای کسب  درآمد در بازار رمز ارزها به نظر می‌رسد، اما آن چنان هم ساده نیست. کاربران باید در این باره با شناخت خطرات و مشکلات مختلف و در نظر گرفتن تمهیدات لازم، بهینه ترین شرایط را برای خود ایجاد نمایند. در این بخش از مقاله به معرفی خطرات مربوط به استخراج رمز ارزها می‌پردازیم که با دقت به آنها می‌توانید روند سرمایه گذاری خود را در این بازار بهبود بخشید و شرایط ایده‌آل‌تری برای خود رقم بزنید.

قبلاً درباره خطرات ارز دیجیتال نکات مهمی را با شما در میان گذاشته‌ایم. با اضافه کردن موارد زیر به این خطرات می‌توانید کیفیت کار خود را در بازار رمز ارزها به بهینه ترین حالت در آورید.

  • هکرها

 

بهترین ارز های دیجیتال برای استخراج

یکی از خطراتی که می‌تواند حتی با انتخاب بهترین ارزهای دیجیتال برای استخراج باز هم گریبانگیر کاربران شود، حمله هکرها است. هکرها همیشه برای سودجویی ممکن است به شبکه ارز دیجیتال مورد نظر، کیف پول شما، استخر استخراج و هر فضای دیگری حمله کرده و مشکلاتی را برای کاربران ایجاد نمایند.

  • هزینه‌های برق و انرژی فوق‌العاده بالا است


جالب است که خیلی از کاربران و یا بهتر بگوییم اکثر کاربران در زمان آغاز برای استخراج رمز ارزها حتی هزینه‌های برق را در نظر هم نمی‌گیرند. اتفاقی که در نهایت باعث می شود تا این عزیزان تبدیل به افرادی زیان ده در این بازار شوند. هزینه‌های برق و انرژی در حال حاضر در امر استخراج بسیار بالا است.

قطعی‌های برق در ایران، قطعی‌های برق در کشور پهناور و ثروتمند روسیه، چین و ده‌ها کشور دیگر که همگی به همین ماینینگ ها باز می‌گردد، همگی نشان از مصرف بالای برق و هزینه‌های بسیار زیادی آن است. حتی بسیاری از منتقدان رمز ارزها و بیت کوین به همین مورد استناد کرده و این فرایند را یک فرایند مخرب تلقی می‌نمایند.

توصیه می کنیم که حتماً قبل  از هر اقدامی و در بخش تعیین هزینه‌ها، اثرات مربوط به هزینه‌های برق را در فرایند استخراج در نظر بگیرید. این مهم اگر از چشم شما پنهان باقی بماند، شرایط بسیار سخت‌تر و پیچیده‌تر خواهد شد.

  • سقوط قیمت ارز دیجیتال مورد نظر


سقوط قیمت رمز ارزها نیز یکی دیگر از خطراتی است که می‌تواند روند استخراج ارز دیجیتال را تحت تأثیر قرار دهد. خیلی از رمز ارزها در حال حاضر با این ریسک روبرو هستند. فرض کنید که شما با تمام تلاش در حال استخراج رمز ارز مورد نظر خود هستید، ناگهان با افت قیمت شدید آن رمز ارز روبرو می شود. دقت کنید که تمام هزینه‌ها و درآمدها در فرایند استخراج بر اساس قیمت آن رمز ارز تعیین می شود. از این رو این مهم می‌تواند تبدیل به یک فاجعه در درآمد ماینرها شود.

افت قیمت باعث می شود تا تمام حساب‌کتاب‌های کاربران در زمینه تعیین درآمدها و هزینه‌ها به هم بخورد. از این رو توصیه می کنیم که حتماً در این باره در انتخاب بهترین ارزهای دیجیتال برای استخراج دقت بسیار زیادی داشته باشید. داشتن یک تحلیل درست و حرفه‌ای از رمز ارز مورد نظر برای استخراج باعث می شود تا شما بتوانید با این مشکل کنار بیایید. انتخاب ارزهای دیجیتال با پشتوانه عالی باعث می شود تا دغدغه‌ای از این بابت نداشته باشید.

  • استخرهای استخراج کلاه‌بردار


جدای از اینکه ممکن است هکرها به استخرهای استخراج حمله کنند، این امکان وجود دارد که خود این استخرها نیز با چالش هایی همراه باشند. بسیاری از استخرها تنها و تنها برای کلاهبرداری به وجود آمده و بعد از مدتی سرمایه های کاربران خود را به تاراج می برند.

مانند سایر بخش‌های مربوط به بازار ارز دیجیتال در استخر های استخراج نیز هیچگونه قانون نظارتی وجود ندارد و مسئولیت چک کردن و بررسی کیفیت و شرایط استخرها به عهده خود کاربران و ماینر ها است. افرادی که به دنبال کسب سود بدون ریسک و با شرایط ایده آل هستند، حتماً باید در انتخاب آیتم های مختلف که استخر استخراج نیز یکی از آنهاست، نهایت دقت را داشته باشند.

شما به عنوان یک کاربر آگاه می‌توانید تمام استخرهای استخراج معتبر و شناخته شده را منابع معتبر استخراج کرده و سپس دست روی بهترین های آنها بگذارید. هرچند استخر ها بنابر شرایط و کیفیتی که دارند ممکن است هزینه‌های متفاوتی از کاربران خود دریافت نمایند اما با این حال انتخاب یک استخر معتبر همراه با کارمزد بالاتر بسیار بهتر از انتخاب یک استخر  استخراج کلاهبردار خواهد بود.

  • از دست دادن کیف پول ارز دیجیتال


بارها و بارها به ترفندهای بالا بردن امنیت کیف پول ارز دیجیتال اشاره کرده و نکات بسیار مهمی را اول درباره این موضوع با شما در میان گذاشته‌ایم. بسیاری از کاربران اما هنوز هم در این باره با سهل انگاری هایی همراه هستند و دقت زیادی روی کیفیت و امنیت کیف پول خود ندارند. فراموش نکنید که کیف پول ها هیچ گونه ضمانتی از بابت برگرداندن ارز های شما نداشته و از دست رفتن آنها به منزله از بین رفتن تمام دارایی‌های شما در این بازار خواهد بود.

در  درجه اول بهتر است سراغ کیف پول های ایمن و با شناخته شده بروید. در بخش آموزش کیف پول ارز دیجیتال سعی کردیم تا به صورت کامل و جامع شرایط استفاده از این ابزارها را در اختیار شما قرار دهیم. در قدم دوم نیز با استفاده ترفند های بالا بردن امنیت کیف پول استفاده کرده و امنیت دارایی‌های خود را بعد از طی کردن فرایند طاقت‌فرسای استخراج به خوبی حفظ کنید.

بهترین ارز دیجیتال برای استخراج

واقعیت هایی مهم درباره استخراج ارز دیجیتال

معرفی بهترین ارز دیجیتال برای استخراج ۲۰۲۴ را با معرفی واقعیت های بسیار مهم درباره این روش سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال ادامه می دهیم. همه ما می‌دانیم که استخراج ارز دیجیتال به عنوان یکی از روش های سرمایه گذاری در این بازار تعریف شده و در حال حاضر بسیاری از کاربران در حال استفاده از مزیت های این روش برای رسیدن به درآمدهای قابل توجه هستند. اما همانطور که میدانید تمام روش های سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال دارای چالش های خاص خود بوده و اگر به صورت محتاطانه به این موضوع نگاه نکنید ممکن است وارد چالش های بسیار سنگین شوید که در نهایت ضرر های سنگین را برای شما به دنبال خواهد داشت.

در این بخش از مقاله سعی داریم تا واقعیت هایی را درباره امر استخراج ارز دیجیتال با شما در میان بگذاریم تا نگاه شما نسبت به این روش سرمایه گذاری کاملاً حرفه ای شود و به امید رسیدن به درآمدهای چندین میلیون دلاری سرمایه های هنگفتی را صرف خرید انواع دستگاه ارز دیجیتال نکنید. مواجه شدن با واقعیت های فرآیند استخراج ارز دیجیتال هر چند ممکن است نگاه شما را نسبت به این روش سرمایه گذاری تغییر دهد اما با این حال عدم دقت به این موضوع نیز شما را وارد چالش های بسیار سنگین تر می کند. بر این اساس توصیه می‌کنیم که حتماً این نکات را در نظر گرفته و برای انجام سرمایه گذاری خود به آنها دقت کافی داشته باشید.

  • سرمایه گذاران در فرایند استخراج ارز دیجیتال در ایران در حال حاضر به دو دسته تقسیم می شوند. دسته اول کسانی هستند که دارای مزرعه استخراج ارز دیجیتال بوده و هزینه بسیار هنگفتی برای خرید انواع دستگاه ارز دیجیتال کرده اند. دسته دوم نیز کسانی هستند که سرمایه کمی در اختیار داشته و تنها امکان استفاده از یک دستگاه برای فرایند استخراج ارز دیجیتال را دارند. درآمد افراد قرار گرفته در دسته دوم بسته به شرایط و نوع کارکرد آنها تا ۲۰۰۰ دلار در ماه نیز می رسد.
  • درصد قابل توجهی از افرادی که به دنبال فرایند به استخراج ارز دیجیتال می روند در حال حاضر علاوه بر اینکه به هیچ سودی نمی رسند ضرر های بسیار زیادی را نیز متقبل می‌شوند.
  • خرید یک دستگاه ارز دیجیتال بی کیفیت می تواند تضمین کننده وارد شدن شما به ضرر در این روش سرمایه گذاری باشد.
  • خرید یک دستگاه ارز دیجیتال با کیفیت بالا می‌تواند شرایط خوبی را برای شما در طولانی مدت به دنبال داشته باشد اما تضمین کننده رسیدن به درآمدهای قابل توجه نخواهد بود.
  • لازم است شما همراه با انتخاب بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری و استخراج و همچنین بهترین دستگاه استخراج ارز دیجیتال حتماً تمام جوانب را برای این منظور در نظر بگیرید. در مقاله معرفی بهترین دستگاه استخراج ارز دیجیتال تمام جوانب احتیاط را برای این روش سرمایه گذاری با شما در میان بگذاریم.
  • درصد قابل توجهی از کاربرانی که در حال حاضر به سودآوری در فرایند استخراج ارز دیجیتال رسیدند درآمد های ماهانه حدود ۱۰۰ تا ۴۰۰ دلاری دارند.

اینکه شما در کدام یک از این دسته بندی ها قرار بگیرید و شرایط استخراج ارز دیجیتال از سوی شما چه روندی را برای شما رقم بزند به تمام رفتارها و کارهای شما بستگی خواهد داشت. به عنوان یک نصیحت بسیار بزرگ توصیه می کنیم که هرگز به امید رسیدن به سود های چند میلیون دلاری وارد این روند سرمایه‌گذاری نشوید. متاسفانه بسیاری از کاربران ایرانی بدون در نظر گرفتن تمام شرایط اقدام به خرید دستگاه های گران قیمت استخراج ارز دیجیتال کرده و در نهایت حتی نمی توانند هزینه صورت گرفته برای خرید این دستگاه ها را نیز از سرمایه گذاری خود به دست آورند. پشت پرده استخراج ارز دیجیتال بسیار زمخت تر و سخت تر از ظاهر جذاب و تماشایی این فرایند سرمایه‌گذاری است.

بهترین ارز دیجیتال برای استخراج

استخراج بیت کوین تا چه زمانی سودآور است؟

معرفی بهترین ارز دیجیتال برای استخراج ۲۰۲۲ را با بررسی شرایط سودآوری استخراج بیت کوین ادامه می دهیم. همانطور که می‌دانید در حال حاضر بیت کوین به عنوان بهترین ارز دیجیتال برای استخراج در میان کاربران جهانی شناخته شده بوده و اکثر کاربران بعد از فرآیند ورود به امر استخراج رمز ارز ها به دنبال استخراج بیت کوین می روند. اما سوال اینجاست که استخراج بیت کوین تا چه زمانی می تواند سودآور باشد و تا چه موقع می توانیم برای این روش سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال اقدام کنیم؟

چالش های بسیار زیادی در فرایند استخراج بیت کوین به وجود آمده است که باعث شده تا این سوال در ذهن کاربران ایجاد شود که تا چه زمانی می توانیم به سود آوری این روش سرمایه گذاری در بازار امیدوار باشیم. نوسانات بسیار شدید قیمت بیت کوین در بازار یکی از این چالش ها است. اگر شما فرایند استخراج ارز دیجیتال بیت کوین را در قیمت ۶۰ هزار دلاری آغاز کرده و میزان سود و هزینه های خود را از این فرآیند با توجه به این قیمت برآورد کرده باشید عملاً در حال حاضر نمی توانید به مبلغ در نظر گرفته شده برسید. البته شرایط برعکس نیز وجود دارد که ممکن است کاربر فرایند سرمایه‌گذاری و بررسی میزان هزینه‌ها و درآمدهای خود را با قیمت های پایین تری انجام داده باشد و در حال حاضر بیت کوین با قیمت بسیار بیشتری معامله شود.

راه حل:

این چالش نمی‌تواند چندان چالش مهمی برای سرمایه گذاری بر روی بیت کوین باشد. بسیاری از افرادی که به دنبال فرایند استخراج بیت کوین هستند در حال حاضر سرمایه های خود را برای طولانی مدت بر روی رمز ارز نگه می دارند تا علاوه بر رسیدن به سود حاصل از استخراج از افزایش قیمت بیت کوین نیز به سود قابل توجهی برسند. بنابراین توصیه می‌کنیم که برای اینکه به سودآوری استخراج بیت کوین امیدوار باشید بهتر است حتماً رمز ارزهای استخراج شده خود را برای طولانی مدت نگهداری کنید.

چالش دومی که می توان در فرآیند به سودآوری استخراج بیت کوین به آن اشاره کرد موضوع هاوینگ بیت کوین و نصف شدن پاداش استخراج این رمز ارز است.

راه حل:

برای این چالش نیز راه حل های مختلفی را می توان معرفی نمود. دقت داشته باشید که در کنار این که پاداش استخراج بیت کوین با پدیده هاوینگ نصف می شود اما قیمت بیت کوین در گذشته با رشد بسیار زیادی همراه شده و حتی استخراج یک بیت کوین نیز در حال حاضر می‌تواند درآمد های فوق‌العاده زیادی را نسبت به گذشته برای شما به دنبال داشته باشد.

نکته بسیار مهمی که درباره استخراج بیت کوین باید به آن اشاره داشته باشیم این است که اگر شما بستر های اولیه لازم برای این منظور را فراهم نکنید ممکن است با چالش‌های بسیار زیادی روبرو شده و به رقابت با ماشین های فوق العاده با سابقه بازار نتوانید یک سرمایه گذاری ایده آل برای خود رقم بزنید.

استخراج بیت کوین با بهترین دستگاه ماینر

معرفی بهترین ارزهای دیجیتال برای استخراج ۲۰۲۲ را با بررسی شرایط اولیه لازم برای استخراج ارز دیجیتال بیت کوین ادامه می دهیم. بایستی اشاره داشته باشیم که اگر به دنبال استخراج رمز ارز بیت کوین حتما باید بسترهای اولیه لازم قدرتمند را برای این منظور در نظر بگیرید. بسیاری از افراد برای رسیدن به سود های قابل توجه دست به کارهای عجیب و غریب در فرایند استخراج بیت کوین میزنند.

برخی ها با موبایل به دنبال استخراج بیت کوین هستند و برخی نیز با استفاده از خدمات سایت های ارائه دهنده فرایند استخراج بیت کوین سعی دارند بدون هیچ هزینه ای چنین شرایطی را برای خود رقم بزنند. در نظر داشته باشید که تمام این رفتار ها برای استخراج بیت کوین شکست خورده هستند و هیچ امیدی برای رسیدن به سود و سرمایه قابل توجه در این روش ها وجود نخواهد داشت.

اگر به دنبال استخراج رمز ارز بیت کوین هستید حتما باید از بهترین دستگاه استخراج ارز دیجیتال برای این منظور استفاده کنید. در صورتی که توانایی لازم برای تهیه بسترهای لازم برای استخراج این رمز ارز ندارید بهتر است از این فرایند سرمایه‌گذاری صرف نظر کرده و به دنبال استخراج رمز ارز هایی با میزان سختی کمتری بروید.

بهترین ارز دیجیتال برای استخراج

بهترین ارز دیجیتال برای استخراج ۲۰۲۴ در یک کلام

وقتی به دنبال انتخاب بهترین ارز دیجیتال برای استخراج ۲۰۲۴ هستید احتمالاً فاکتورهای بسیار مختلف و زیادی را باید در نظر بگیرید و در نهایت شما باید تحت تاثیر تمام فاکتورهای حاکم دست به این انتخاب بزنید. اما سوال بسیار مهمی که در این انتخاب باید از خود بپرسید این است که کدام یک از رمز ارزهای موجود می‌توانند سودآوری بیشتری داشته باشند و دست گذاشتن روی آن گزینه بهتری برای شما خواهد بود؟

برخلاف فرایند خرید و فروش ارز دیجیتال که شما در آن با افزایش قیمت‌های یک توکن می‌توانید به سود خوبی برسید اما در انتخاب بهترین ارز دیجیتال برای استخراج شرایط کاملاً متفاوت است. با هم تعارف که نداریم شما باید ارز دیجیتالی را انتخاب کنید که در درجه اول امکان استخراج آن وجود داشته باشد و در درجه دوم در پایان فرایند استخراج شما به سود برسید. وگرنه اینکه چشم بسته ارز دیجیتال مونرو را برای استخراج انتخاب کرده و به دنبال یک سرمایه‌ گذاری سنگین بر روی فرایند استخراج این توکن باشید آنچنان نمی‌تواند انتخاب آگاهانه و حرفه‌ای برای شما باشد.

با این حساب وقتی صحبت از انتخاب بهترین ارز دیجیتال برای استخراج می شود عملاً شما باید مانند یک سرمایه‌گذار به این موضوع نگاه کنید نه به شکل یک تریدر. بر این اساس انتخاب توکن‌های مختلف تحت تاثیر قرار خواهد گرفت و شما نمی‌توانید دست روی هر رمز ارزی در بازار بگذارید. در علم سرمایه‌ گذاری یک سری اصول و قواعد وجود دارد که برای موفقیت در انتهای فرایند سرمایه‌ گذاری باید آن اصول و قواعد را رعایت کرده باشید. مثلاً اگر شما به دنبال استخراج یک ارز دیجیتال بروید و در یک فرایند ۳ تا ۴ ساله بتوانید سود ۲۰ درصدی به دست آورید به نظر شما سرمایه‌ گذاری شما موفق بوده است؟

با توجه به اینکه استخراج ارز دیجیتال یک روش سرمایه‌ گذاری میان مدت و طولانی مدت برای سودآوری است از این رو میزان سود به دست آمده حتماً باید متناسب با همین زمان باشد. اگر بخواهیم خیلی ساده و راحت دو دوتا و چهار تا کنیم نتیجه‌گیری نهایی انتخابی جز ارز دیجیتال بیت کوین نخواهد بود.

در آموزش استخراج بیت کوین نکات بسیار مهمی را درباره نحوه کسب سود از استخراج این ارز دیجیتال با شما در میان گذاشتیم که همان آموزش‌ها می‌تواند ملاک کار شما برای این روش سرمایه‌ گذاری باشد. از انتخاب دستگاه استخراج ارز دیجیتال مناسب گرفته تا در پیش گرفتن یک فرایند حرفه‌ای برای استخراج بیت کوین فعالیت‌هایی است که شما در این روش سرمایه‌ گذاری باید انجام دهید و عدم دقت به آنها می‌تواند تبدیل به یک چالش بزرگ برای شما باشد. اگر واقعا به دنبال این روش سرمایه‌ گذاری هستید و سعی دارید تا بیت کوین استخراج کنید توصیه می‌کنیم که حتماً مشاوره‌های لازم را دریافت کرده و از همان ابتدا مانند حرفه‌ای‌ها شروع کنید. دقت داشته باشید که در فرایند استخراج ارز دیجیتال اینگونه نیست که شما با یک سرمایه بسیار کم کار خود را آغاز کرده و به دنبال رسیدن به سودهای قابل توجه باشید و اصلاً چنین امری امکان‌پذیر نخواهد بود.

اگر به هر دلیلی شرایط لازم برای استفاده از این روش سرمایه‌ گذاری را ندارید بهتر است سراغ آن نرفته و روش دیگری را در بازار برای سرمایه‌ گذاری خود انتخاب کنید. در حال حاضر بازار ارز دیجیتال مملو از فرصت‌های مختلف است و شما می‌توانید از این فرصت‌ها برای سودآوری استفاده نمایید.

جمع‌بندی از بهترین ارزهای دیجیتال برای استخراج

سعی کردیم تا مجموعه کاملی از بهترین ارزهای دیجیتال برای استخراج را برای شما حاضر کنیم. دقت کنید استخراج ارز دیجیتال یکی از بهترین روش های کسب درآمد از بازار رمز ارزها است. اگر در این باره بتوانید عملکرد خوبی داشته باشید، در نهایت موفق به کسب  درآمد ماهیانه ثابت از این بازار خواهید شد. اتفاقی که تنها با دقت و برنامه‌ریزی و کسب  اطلاعات لازم به دست خواهد آمد.

بهترین ارز دیجیتال برای استخراج

تمام تلاش ما در مجموعه کانون بورس ارائه مقالات آموزش کاربردی برای شما عزیزان است تا بتوانید در سطح کیفیت بالا از این بازار درآمد کسب کنید. داشتن اطلاعاتی این چنینی در نهایت می‌تواند رمز موفقیت شما در این بازار باشد. در حال حاضر بسیاری از کاربران به دلیل کم اطلاعی در همین روند استخراج رمز ارزها نیز در زیان‌های بزرگی قرار گرفته و نمی‌توانند اهداف خود را پیش ببرند. هم چنین کاربران می توانند برای حضور حرفه‌ای در بازار ارزهای دیجیتال از دوره ارز دیجیتال ما نیز استفاده کرده و قدرتمندتر برای کسب درآمد در آن وارد شوند. همچنین با خرید پکیج آموزش آنلاین ارز دیجیتال نیز چنین شرایطی را خواهید داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روش‌های پرداخت و ثبت نام

ارزش دوره: ۱8٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

قیمت جشنواره: ۱4/۸۰۰/۰۰۰ تومان

پیش پرداخت: 2٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

روش‌های پرداخت و ثبت نام

ارزش دوره ۱۷٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

قیمت جشنواره: ۱۳/۸۰۰/۰۰۰ تومان

تماس فوری با شما

موضوع تماس با شما: