ضمن تبریک سال نو، به اطلاع می رساند از تاریخ 26 اسفند ماه 1402 لغایت 25 فروردین ماه 1403، تمامی کلاس های حضوری کانون بورس برگزار نخواهند شد.
لوگو کانون بورس
نوروز مبارک

بهترین ارز برای استخراج با CPU با امکان سوددهی در سال ۲۰۲۴

بهترین ارز دیجیتال برای استخراج با CPU
شما در حال مطالعه مقاله ۱ از ۸ در این سرفصل آموزش رایگان هستید.

استخراج ارز دیجیتال با CPU فرآیندی است که به کاربر اجازه می‌دهد بدون نیاز به تهیه تجهیزات گران قیمت استخراج رمز ارز ها، به درآمد زایی از این طریق بپردازد. البته شایان ذکر است که استخراج ارز دیجیتال با سی پی یو  با چالش‌های بسیار زیادی روبرو بوده و به این راحتی آن نیز در دسترس کاربران قرار نمی گیرد. در این مقاله از سری مقالات آموزش استخراج ارز دیجیتال به معرفی ۵ مورد از بهترین ارزهای دیجیتال مناسب برای استخراج با سی پی یو می‌پردازیم.

انتخاب بهترین ارز دیجیتال برای استخراج با سیستم خانگی نیاز به بررسی موارد با آیتم های مختلفی دارد. در نهایت شما می توانید با بررسی تمام فاکتورها و عوامل موثر برای این انتخاب که در مقاله جامع و کامل استخراج ارز دیجیتال با کامپیوتر خانگی به بررسی آنها پرداختیم، یک درآمد پایدار و ثابت ماهانه را برای خود با این روش فراهم آورید.

” نکات کلیدی مقاله:

برای استخراج ارز دیجیتال با CPU به عنوان بهترین گزینه می توانید سراغ ارز دیجیتال مونرو بروید.

هر رمز ارزی را نمی توان با استفاده از سی پی یو استخراج کرد.

برای استخراج ارز دیجیتال با سی پی یو همچنین می توانید دست روی ارز دیجیتال نروا بگذارید که آینده بسیار درخشانی دارد. “

۱- مونرو (XMR) – Monero

بهترین ارز دیجیتال برای استخراج با سی پی یو به عنوان بهترین ارز دیجیتال برای استخراج با CPU باید به رمز ارز فوق العاده مونرو اشاره کنیم. استخراج ارز دیجیتال با سی پی یو شرایط خاص خود را دارد. هر رمز ارزی را نمی توان با سی پی یو استخراج کرد و از این گذشته در میان رمز ارزهای قابل استخراج با CPU نیز بسیاری از موارد اصلاً سودده نبوده و زیان ده هستند. اما مونرو در این بین یک استثنا است.

شبکه مونرو یکی از رقابتی ترین شبکه ها برای استخراج با سی پی یو است. این رمز ارز البته شرایط بسیار خوبی در بازار را نیز داشته و همین امر باعث شده تا استخراج آن با مزیت های زیادی همراه شوید.

اگر شما تنها ۲۳ کیلوهش قدرت استخراج داشته باشید، می توانید در طول هر سال ۱۱ مونرو استخراج کنید. این مهم با توجه به قیمت ۲۵۰ دلاری مونرو می تواند درآمد ۲۷۵۰ دلاری را برای کاربر به دنبال داشته باشد. البته با افزایش قدرت هش امکان استخراج مونروهای بیشتری را نیز خواهید داشت. مونرو در حال حاضر در رتبه ۴۲ بهترین رمز ارزهای جهان نیز قرار گرفته است.

 

۲- نروا (XNV) – Nerva

برای استخراج ارز دیجیتال با CPU می توانید سراغ نروا بروید. این رمز ارز نیز شرایط خوبی برای استخراج با سی پی یو را دارد. از نظر ارزش بازار و رتبه بندی نسبت به مونرو در شرایط بسیار بدی قرار گرفته و رتبه آن در حال حاضر ۲۱۵۲ است. قیمت آن در بازار ۰.۰۲۱۳۹ می باشد و کمی بیش از ۱۷ میلیون از سکه های آن استخراج شده است.

بهترین ارز دیجیتال برای استخراج با سی پی یو

شرایط و ویژگی های خاصی که نروا دارد، باعث شده تا استخراج آن برای کاربران با مزیت های زیادی همراه باشد. یکی از این مزیت ها استخراج آن به صورت تکی و انفرادی است. شبکه نروا امکان اتصال به هیچ استخر استخراجی را به کاربران نمی دهد و برای این امر تنها می توانید به صورت تکی اقدام کنید.

با توجه به قدرت پایین CPU در مقابل دستگاه هایی مانند اسیک و کارت گرافیک این امر باعث شده تا نروا تبدیل به یکی از بهترین گزینه ها برای استخراج ارز دیجیتال با CPU گردد.

عدم امکان اتصال به استخرها هم چنین باعث شده تا شبکه این رمز ارز از حملات ۵۱ درصدی نیز در امان بماند. این بالا رفتن امنیت را نیز می توان یکی از مهم ترین دلایل محبوبیت و مقبولیت این رمز ارز برای امر استخراج نامید.

۳- راون کوین (RVN) – Ravencoin

اگر به دنبال استخراج ارز دیجیتال با سی پی یو هستید، دست گذاشتن روی راون کوین نیز می تواند فرصت خوبی برای شما باشد. این رمز ارز نیز شرایط بسیار ایده آلی را برای استخراج با سیستم خانگی فراهم کرده است.

بهترین ارز دیجیتال برای استخراج با سی پی یو در 2022

راون کوین در حال حاضر در رتبه ۹۲ بهترین رمز ارزهای جهان قرار گرفته است. قیمت آن ۰.۱۰۷۴ دلار برای هر سکه است و هم چنین حدود ۱۰ میلیون از ۲۱ میلیون سکه های قابل استخراج آن نیز استخراج شده است.

شبکه این رمز ارز به گونه‌ای است که امکان رقابت با سی پی یو برای استخراج آن با دستگاه های اسیک وجود دارد. البته برای این منظور باید از سی پی یو های قدرتمند استفاده کنید. پاداش بالای راون کوین به استخراج کننده ها یکی دیگر از مزیت هایی است که باعث شده تا این رمز ارز تبدیل به یک انتخاب عالی برای استخراج ارز دیجیتال با CPU باشد.

۴- هاون پروتکل (XHV) – Haven Protocol

بهترین ارز دیجیتال برای استخراج با سی پی یو در 2022

برای استخراج ارز دیجیتال با سی پی یو می توانید سراغ هاون پروتکل هم بروید. رمز ارزی که می توانید مزیت های بسیار زیادی را در امر استخراج برای کاربران به دنبال داشته باشد. از مشخصات لازم برای استخراج ارز دیجیتال با CPU دقت به میزان سختی استخراج آن رمز ارز و درآمد حاصل از این استخراج می باشد. این رمز ارز که در دو سال گذشته به شدت بر سر زبان ها افتاده و از الگوریتم قبلی مونرو یعنی CryptoNight برای استخراج استفاده می‌کند، با توجه به میزان سختی استخراج می تواند یک گزینه مناسب برای کاربرانی باشد که به دنبال استخراج رمز ارز با سی پی یو هستند.

این رمز ارز با نرخ هش ۸.۹۴ مگاهش بر ثانیه عمل کرده و با پردازنده‌هایی با قدرت ۲.۵ تا ۱۲ کیلوهش نیز می توان در آن به سود رسید.

البته باید متذکر شویم که حتماً باید به شرایط نقد شوندگی این رمز ارز نیز دقت کنید. با توجه به اینکه هنوز خیلی در صرافی های زیادی شاهد خرید و فروش آن نیستیم، از این رو می بایست در زمان خرید امکان نقد شوندگی آن را مورد بررسی قرار دهید تا از این بابت با مشکلی روبرو نباشید. هاون کوین در حال حاضر  در رتبه ۴۸۵ بهترین رمز ارزها قرار گرفته و قیمت آن نیز ۳.۸۴ دلار می باشد.

۵- مینت می (MINTME) – Mintme.com

به دلیل نرخ هش پایین شبکه این رمز ارز امکان استخراج آن با سیستم خانگی وجود دارد. برای کسانی که علاقه به استخراج ارز دیجیتال با CPU دارند، در اختیار داشتن رمز ارزی با نرخ هش پایین می تواند یک نعمت بزرگ باشد. شما می توانید با داشتن نرخ هش ۰.۱۵ مگاهش بر ثانیه برای استخراج این رمز ارز اقدام نمایید.

بهترین ارز دیجیتال برای استخراج با CPU

ارز دیجیتال مینت می با الگوریتم CryptoNight قابل استخراج  است و ۵ استخر استخراج نیز برای آن توسعه پیدا کرده است. این رمز ارز در حال حاضر در شروع کار خود قرار گرفته و می توان به آن به مانند یک سرمایه گذاری بلند مدت نگاه کرد. این رمز ارز در حال حاضر در رتبه بندی بهترین رمز ارزها در جایگاه ۱۷۶۳ قرار گرفته و قیمت آن نیز ۰.۰۰۶۶ دلار برای هر واحد است.

۶- گرین (Grin)

معرفی بهترین ارز دیجیتال برای استخراج با سی پی یو را با معرفی شرایط استخراج ارز دیجیتال گرین ادامه می دهیم. ارز دیجیتال گرین نیز شرایط بسیار خوبی برای استخراج دارد و شما می‌توانید با دستور کار قرار دادن ماینینگ این رمز ارز به درآمدهای قابل توجه برسید. در لیست بهترین ارز دیجیتال برای استخراج با کامپیوتر سعی داریم تا رمز ارز های متنوع با شرایط استخراج مختلف را به شما معرفی کنیم تا در نهایت بهترین انتخاب برای این منظور در دسترس شما باشد. در این بین شرایط استخراج گرین نسبت به رمز ارزهای که در بندهای قبلی به آنها اشاره کردیم کاملاً متفاوت است.

این رمز ارز از الگوریتم اثبات کار در شبکه بلاکچین خود استفاده میکند و نرخ هش شبکه آن ۱۱.۸۴ گیگاهرتز است. این مهم نشان می‌دهد که برای استخراج این ارز دیجیتال نیاز به استفاده از کامپیوتر های خانگی قوی تری دارید و استفاده از کامپیوتر های معمولی نمی تواند شرایط خوبی برای استخراج این رمز ارز به دنبال داشته باشد. اما با این حال در حال حاضر پردازنده های قدرتمندی در لپ تاپ و کامپیوتر ها مورد استفاده قرار می گیرند که امکان ماینینگ گرین را نیز برای علاقه مندان به استخراج ارز دیجیتال فراهم کرده اند.

هر چند گرین بهترین ارز دیجیتال برای استخراج با CPU نیست اما با این حال اگر یک دستگاه قدرتمند در منزل داشته باشید، استخراج این رمز ارز می‌تواند سود بسیار خوبی برای شما به دنبال داشته باشد. از یک طرف خود این ارز دیجیتال شرایط بسیار مناسبی دارد و از طرف دیگر در میان کاربرانی که از سی پی یو برای استخراج رمز ارز ها استفاده می نمایند کمتر کسی را می توان پیدا کرد که به دستگاه های قدرتمند برای ماینینگ این رمز ارز دسترسی داشته باشد.  البته شایان ذکر است که دیری نمی تواند یک گزینه بسیار مناسب برای استخراج ارز دیجیتال با کارت گرافیک نیز باشد.

۷- دوج کوین (DOGE)

بهترین ارز دیجیتال برای استخراج با کامپیوترمعرفی بهترین ارز دیجیتال برای استخراج با سی پی یو را با بررسی شرایط استخراج ارز دیجیتال دوج کوین ادامه می دهیم. در لیست بهترین ارز دیجیتال برای استخراج با کامپیوتر ارز دیجیتال دوج کوین را می توان معروف ترین گزینه در نظر گرفت. در حال حاضر در رده بندی بهترین رمز ارزهای دنیا نیز در شرایط خوبی قرار گرفته است. دقت داشته باشید که شرایط استخراج دوج کوین نسبت به رمز ارزهایی که در بندهای قبلی به آنها اشاره کردیم کمی پیچیده تر است و برای این منظور یا باید از پردازنده های مرکزی قوی تر استفاده کنید و یا به دنبال استفاده از پردازنده گرافیکی برای استخراج دوج کوین باشید.

به صورت کلی وقتی در حال معرفی بهترین ارز دیجیتال برای استخراج با CPU هستیم، مسلما در موارد رده بالای این لیست ممکن است موارد مشابهی با بهترین ارز دیجیتال برای استخراج با کارت گرافیک نیز وجود داشته باشد که دوج کن یکی از آنها است. استخراج ارز دیجیتال دوج کوین با پردازنده های مرکزی یک مزیت بسیار بزرگ برای شما به دنبال خواهد داشت و آن هم استقبال بسیار زیادی است که از این رمز ارز در جهان می شود. به دلیل استقبال بسیار بالا احتمال رسیدن دوج کوین به قیمت های چندین برابری نسبت به شرایط کنونی وجود دارد و همین امر باعث می شود تا در صورت استخراج تعداد کمی از دوج کوین نیز در آینده شرایط بسیار ایده آلی برای شما رقم بخورد.

هرچند استخراج ارز دیجیتال دوج کوین با کارت گرافیک می تواند شرایط بهتری برای شما به دنبال داشته باشد اما با این حال اگر یک پردازنده مرکزی قدرتمند در منزل در اختیار دارید می توانید شرایط استخراج دوج کوین را نیز با آن تست کنید. البته اتصال به استخر های استخراج مناسب می‌تواند شرایط این فرایند را برای شما بهینه تر کند.

۸- ورت کوین (VTC)

معرفی بهترین ارز دیجیتال برای استخراج با سی پی یو با بررسی شرایط استخراج ارز دیجیتال ورت کوین ادامه می دهیم. این رمز ارز را نیز می توان در لیست بهترین ارز دیجیتال برای استخراج با کامپیوتر قرار داد. البته شایان ذکر است که نباید میزان درآمدهای بهترین ارز دیجیتال برای استخراج با CPU را با سایر دستگاه ها مانند اسیک مقایسه کنید. زیرا رمز ارزهایی که با دستگاه های پیشرفته استخراج می شوند معمولاً سختی استخراج زیادی داشته و از این جهت درآمد حاصل از آن ها نیز به مراتب بیشتر از رمز ارزهای است که با کامپیوتر خانگی استخراج می شوند.

اگر بخواهیم درآمد حاصل از استخراج ارزهای دیجیتال با کامپیوتر خانگی را با یکدیگر مقایسه کنیم ارز دیجیتال ورت کوین می تواند شرایط بسیار خوبی داشته باشد. این رمز ارز در طول تاریخچه خود روند صعودی خوبی در پیش گرفته و از این گذشته تیم توسعه دهنده آن نیز نرم ‌افزار های مناسبی برای استخراج رمز ارز با کامپیوتر های خانگی را ارائه داده اند. شما می توانید با انتخاب ورت کوین برای استخراج در طولانی مدت به دنبال رسیدن به درآمدهای قابل توجه باشید. البته به دلیل پایین بودن قیمت این رمز ارز در شرایط کنونی چندان نمی توان روی درآمد‌های حال حاضر ماینینگ ورت کوین حساب کرد.

به تنهایی استخراج کنیم یا وارد استخر شویم؟

لیستی از بهترین ارز های دیجیتال برای استخراج با سی پی یو را به شما معرفی کردیم و همچنین نکات لازم برای استخراج هر یک را نیز مرور نمودیم. اما نکته بسیار مهمی که لازم است را همراه با معرفی بهترین ارز دیجیتال برای استخراج با کامپیوتر به بررسی آن نیز بپردازیم نحوه استخراج هر یک از این رمز ارزها است. شما می توانید برای استخراج هر کدام از ارزهای دیجیتال تعریف شده در بالا، هم به صورت تکی اقدام کنید و هم با اتصال به استخر های استخراج به صورت گروهی برای این منظور اقدام نمایید.

در بندهای گذشته سعی کردیم تا مزیت های استخراج تکی و استخراج گروهی هر کدام از ارزهای دیجیتال معرفی شده را به شما بیان کنیم. دقت داشته باشید که هر یک از این موارد می تواند مزیت های خاص خود را برای شما به دنبال داشته باشند. در فرایند استخراج تکی شما نیاز به پرداخت هزینه ها و کارمزد های مربوط به اتصال به استخر های استخراج نخواهید داشت. البته در این روش استخراج ممکن است قدرت پردازش سیستم شما با افت قابل توجهی روبرو شده و نتوانید تعداد رمز ارزهای قابل توجهی را استخراج کنید.

از طرف دیگر با استفاده از فرآیند استخراج گروهی در استخرهای استخراج مسلما نیاز به پرداخت هزینه ها و کارمزدهایی خواهید داشت اما در عوض قدرت پردازش شما برای استخراج رمز ارز ها بیشتر خواهد شد. به صورت کلی می توان این نتیجه گیری را انجام داد که اگر به دنبال استخراج حرفه ای هر کدام از رمز ارزهای بالا هستید بهتر است به صورت گروهی اقدام کنید و البته از بهترین دستگاه ها برای این منظور نیز استفاده نمایید. اما در صورتی که فرایند استخراج رمز ارز ها را به صورت آماتور دنبال می کنید استخراج تکی می تواند شرایط بهتری برای شما به دنبال داشته باشد.

البته کسانی که به دنبال شناخت بهترین ارز دیجیتال برای استخراج با CPU هستند معمولاً هزینه های لازم برای خرید دستگاه های قدرتمندتر را نداشته و به همین دلیل به دنبال استفاده از فرآیندهای بهینه تر و مقرون به صرفه تری برای این منظور می باشند. به همین دلیل به صورت کلی درآمد استخراج رمز ارز ها با کامپیوتر خانگی به مراتب کمتر از دستگاههای حرفه‌ای است و نباید این دو را با یکدیگر مقایسه کنید. اما در بین همین رمز ارزها شما می توانید با انتخاب بهترین گزینه و همچنین اقدامات حرفه ای مانند اتصال به استخر های استخراج شرایط خوبی را برای خود رقم بزنید.

سرمایه گذاری روی ارز دیجیتال با امکان استخراج با CPU

به نظر شما آیا سرمایه ‌گذاری روی ارز دیجیتال با امکان استخراج با CPU شرایط خوبی برای سرمایه ‌گذاری ما به دنبال خواهد داشت یا اینکه این روش سرمایه ‌گذاری را باید فراموش کنیم؟ برای اینکه بتوانیم یک تصمیم کاملا منطقی و عاقلانه در این باره بگیریم، لازم است تا به دید سرمایه ‌گذاری به این موضوع نگاه کرده و آن را تنها با فرضیه رسیدن به یک سود مختصر ارزیابی نکنیم. بله ممکن است شما در صورت سرمایه ‌گذاری بر روی ارز دیجیتال با امکان استخراج با سی پی یو در یک بازه زمانی چند ساله به درآمد خوبی برسید اما آیا این درآمد برای شما راضی کننده خواهد بود؟

برای اینکه بتوانید به این سوال پاسخ دهید لازم است تا درآمد ناشی از سرمایه ‌گذاری روی ارز دیجیتال با امکان استخراج با سی پی یو را با سایر روش‌های درآمدزایی و سرمایه ‌گذاری در بازار ارز دیجیتال مقایسه کنید. به عنوان مثال فرض کنید که شما به دنبال هولد کردن ارز دیجیتال ریپل باشید. یا اینکه سعی کنید ارز دیجیتال فانتوم بخرید. حتی گزینه‌های دیگری مانند خرید مانا یا سرمایه ‌گذاری بر روی اتریوم و مواردی از این دست هم پیش روی شما قرار دارند که می‌توانید دست روی آنها نیز بگذارید.

نوسان گیری در ارز دیجیتال یکی دیگر از روش‌های سرمایه ‌گذاری در این بازار است که می‌توانید از آن نیز برای رسیدن به سودهای قابل توجه در بازه های زمانی طولانی مدت استفاده کنید. دقت داشته باشید که همراه با خرید ارز دیجیتال برای طولانی مدت و یا نوسانگری می‌توانید از فرایند استیک ارز دیجیتال نیز برای رسیدن به سودهای بیشتر استفاده نمایید. در همین منوال در صورت برگزاری ایردراپ ارز دیجیتال امکان رسیدن به سود از این طریق را نیز خواهید داشت. حتی امکان شرکت در عرضه اولیه ارز دیجیتال را نیز دارید و در صورت انتخاب یک توکن مناسب می‌توانید در کوتاه مدت به سود فوق العاده گزافی برسید.

حالا شما باید بنشینید و بررسی کنید که سرمایه ‌گذاری بر روی ارز دیجیتال با امکان استخراج با CPU گزینه مناسبی برای شما است و سود بیشتری در اختیار شما قرار می‌دهد یا استفاده از این روش‌ها. البته شما سایر فاکتورهای مهم در سرمایه ‌گذاری مانند میزان ریسک و میزان اطمینان را نیز باید لحاظ کنید تا در نهایت انتخاب شما ایده‌آل شود. اگر بخواهیم این فاکتورها را در روش‌های مختلف سرمایه ‌گذاری در ارز دیجیتال با یکدیگر مورد بررسی قرار دهیم متوجه خواهید شد که سرمایه ‌گذاری بر روی استخراج ارز دیجیتال با امکان استخراج با سی پی یو چندان هم درآمد قابل توجهی برای شما به دنبال نخواهد داشت و ممکن است حتی شما را از یک درآمد بسیار جذاب در این بازار دور نگه دارد.

نکات استخراج ارز دیجیتال با CPU

برای استخراج ارز دیجیتال با سی پی یو دقت به نکات زیر می تواند راهنمای مناسبی برای شما باشد:

  • اگر به دنبال رسیدن به درآمدهای قابل توجه در کوتاه مدت هستید، استخراج ارز دیجیتال با سی پی یو نمی‌تواند شرایط مناسبی برای شما به دنبال داشته باشد.
  • حتماً در زمان انتخاب رمز ارز باید به نقد شوندگی آن دقت کامل داشته باشید.
  • هم چنین در نظر داشته باشید که امکان اتصال به استخر استخراج و یا مقاوم بودن در برابر دستگاه اسیک از جمله ویژگی های الزامی برای این نحوه استخراج است.
  • حتماً در زمان انتخاب ارز دیجیتال مناسب برای استخراج با CPU به نقد شوندگی آن نیز دقت داشته باشید. عدم امکان نقد شوندگی ممکن است سرمایه گذاری شما را با اختلال روبرو سازد.
  • صرافی های عرضه کننده رمز ارز مورد نظر را نیز در نظر بگیرید تا امکان خرید و فروش آن ساده تر باشد.
  • بهتر است از لپ تاپ و کامپیوتری برای این امر استفاده کنید که هیچ استفاده دیگری از آن ندارید.

بهترین ارز دیجیتال برای استخراج با CPU

کلام آخر

استخراج ارز دیجیتال با CPU فرآیندی است که هر چند در ظاهر ممکن است بسیار عالی به نظر برسد اما در واقعیت با چالش‌های بسیار زیادی همراه خواهد بود. دقت داشته باشید که هر میزان استخراجی به معنی کسب سود از فرآیند استخراج نبوده و حتماً باید برای این کسب و کار به مقدار مشخصی از ارز دیجیتال مورد نظر استخراج کنید. از این رو توصیه می‌کنیم ابتدا با توجه به سیستم‌ های سخت ‌افزاری که در اختیار دارید، در درجه اول شرایط استخراج رمز ارز های مورد نظر خود را بررسی کرده و سپس برای شروع این عملیات اقدام کنید.

همچنین لازم به ذکر است که بسیاری از کاربران و ماینر ها در حال حاضر در فرایند استخراج ارز دیجیتال با سی پی یو علاوه بر اینکه هیچ سودی کسب نمی‌کنند، زیان هایی را نیز متحمل می شوند. اما وسوسه داشتن درآمد دلاری باعث شده تا بسیاری از کاربران سراغ این روش درآمدزایی از بازار ارز های دیجیتال بروند.

با شرکت در دوره ارز دیجیتال شما می توانید با روش های مختلف کسب درآمد از بازار ارز دیجیتال آشنا شده و با همان سرمایه های اولیه که در اختیار دارید، بهترین روش را برای خود انتخاب کنید. تمام تلاش ما در مجموعه کانون بورس ارتقاء سطح دانش کاربران و تریدر ارتقاء سطح دانش کاربران و تریدرهای ایرانی است. در سری مقالات آموزش استخراج ارز دیجیتال نیز به دنبال بررسی کامل و جامع این روش درآمدزایی از بازار رمز ارزها برای کاربران ایرانی هستیم. همچنین امکان دسترسی به این اطلاعات با خرید پکیج آموزش ارز دیجیتال نیز برای شما وجود خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روش‌های پرداخت و ثبت نام

ارزش دوره: ۱8٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

قیمت جشنواره: ۱4/۸۰۰/۰۰۰ تومان

پیش پرداخت: 2٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

روش‌های پرداخت و ثبت نام

ارزش دوره ۱۷٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

قیمت جشنواره: ۱۳/۸۰۰/۰۰۰ تومان

تماس فوری با شما

موضوع تماس با شما: