ضمن تبریک سال نو، به اطلاع می رساند از تاریخ 26 اسفند ماه 1402 لغایت 25 فروردین ماه 1403، تمامی کلاس های حضوری کانون بورس برگزار نخواهند شد.
لوگو کانون بورس
نوروز مبارک

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری کوتاه مدت ۲۰۲۴

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری کوتاه مدت
شما در حال مطالعه مقاله ۲۲ از ۴۷ در این سرفصل آموزش رایگان هستید.

با معرفی بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری کوتاه مدت با شما همراه هستیم.  برای کسانی که به دنبال یک سرمایه گذاری ایده‌آل در بازار رمز ارزها در مدت کوتاه هستند، شناخت بهترین ارزها برای سرمایه گذاری کوتاه مدت اهمیت بسیار زیادی دارد. در سری مقالات آموزش رایگان ارز دیجیتال سعی کردیم تا روش های نوسان گیری و سرمایه گذاری بر روی آن رمز ارزها را به شما معرفی کرده و امکان خرید ارزهای دیجیتال با پتانسیل رشد بالا را برای شما فراهم کنیم. در این مقاله با شما هستیم تا برای راهنمایی بیشتر رمز ارزهای با پتانسیل رشد قابل توجه در سال ۲۰۲۴ را باهم مرور کنیم.

نکات کلیدی مقاله:

برای انتخاب بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری کوتاه مدت حتماً باید اطلاعات فاندامنتالی و تکنیکالی آن را بررسی کنید.

در زمان سرمایه گذاری حتماً به ریسک انتخاب ارز دیجیتال و میزان نقد شوندگی آن دقت کافی داشته باشید.

هر ارز دیجیتال ارزان قیمتی قرار نیست روزی به قیمت های بالای یک دلار برسد.

هدف قیمتی ارز دیجیتال دوج کوین یک دلار است.

راهنمای مطالعه نمایش

چرا بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری کوتاه مدت

چرا انتخاب بهترین ارز های دیجیتال برای سرمایه گذاری کوتاه مدت تا این حد جذاب و پر طرفدار شده است؟ کاربرانی که در بازار رمز ارزها به دنبال سرمایه گذاری هستند،  عقاید متفاوتی درباره این بازار دارند.

  • برخی از کاربران بر این باورند که آینده بشر با رمز ارزها پیوند خورده و ارزهای دیجیتال قرار است تا سال های سال به عنوان بهترین روش سرمایه گذاری انتخاب شوند.
  • دسته دوم کسانی هستند که بازار ارز های دیجیتال را یک بازار موقت دانسته و بر این باورند که این بازار ممکن است روزی به صورت کامل از بین برود.

کاربران دسته دوم علاقه بسیار زیادی برای انتخاب بهترین ارزها برای سرمایه گذاری کوتاه مدت دارند. زیرا معتقدند که در کوتاه مدت می توان سود خوبی از این بازار کسب کرد اما در بلند مدت بهتر است سرمایه های خود را از آن دور نگه داریم.

کاربران و تحلیلگران دسته اول نیز سرمایه های خود را به قسمت های مختلفی تقسیم کرده و بخشی از آن را برای کسب سود در کوتاه مدت در این بازار سرمایه گذاری می کنند.

این مهم نشان می‌دهد که تمام افراد فعال در بازار ارز های دیجیتال در هر عقیده و نظری که هستند، علاقه زیادی به سرمایه گذاری کوتاه مدت در این بازار داشته و به همین دلیل شناخت بهترین ارز ها با پتانسیل رشد بالا در کوتاه‌ مدت اهمیت بسیار زیادی دارد. این شناخت در نهایت می‌تواند منجر به کاهش میزان ریسک سرمایه گذاران در بازار شده و نتایج بهتری برای آنها به دنبال داشته باشد.

سرمایه گذاری کوتاه مدت چیست

اما قبل از اینکه به معرفی بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری کوتاه مدت بپردازیم، ابتدا باید نکات بسیار مهمی درباره این روش سرمایه گذاری را با شما در میان بگذاریم. برای اینکه یک سرمایه گذاری موفق در این بازار داشته باشید، بهتر است سرمایه های خود را به چند بخش تقسیم کنید.

  • بخش اول که ۶۰ تا ۷۰ درصد سرمایه های شما را شامل می شود، بایستی برای بازه های زمانی بلند مدت از ۵ تا ۱۰ سال در بازار رمز ارز ها سرمایه گذاری شود.
  • بخش دوم از سرمایه های شما که ۱۰ تا ۲۰ درصد آن را شامل می‌شود، بایستی در بازه های زمانی میان مدت ۲ تا ۵ سال در این بازار سرمایه گذاری شود.
  • بخش سوم از سرمایه های شما که ۱۰ تا ۲۰ درصد از آن را شامل می‌شود، بایستی برای بازه های زمانی کوتاه مدت زیر ۲ سال در این بازار قرار گیرد.

این مهم باعث می‌شود تا شما علاوه بر امکان کاهش حداکثری ریسک سرمایه گذاری در بازار رمز ارزها از پتانسیل رشد رمز ارز های جذاب نیز دور نمانید. سرمایه گذاری کوتاه مدت در بازار ارز های دیجیتال در واقع خرید و نگه داشتن این رمز ارزها را برای بازه زمانی زیر دو سال تعریف می‌کند. از این رو نباید آن را با سایر روش های سرمایه‌ گذاری در بازار رمز ارزها اشتباه بگیرید.

هدفمند کردن سرمایه گذاری کوتاه مدت در بازار ارزهای دیجیتال

انتخاب بهترین ارز های دیجیتال برای سرمایه گذاری کوتاه مدت بایستی برای هدفمند کردن سرمایه گذاری شما صورت پذیرد. برخی از کاربران تنها با این تصور که در یک سال آینده بتوانند میلیون ها دلار از این بازار سود کسب کنند، به دنبال خرید ارز های دیجیتالی با قیمت های بسیار بسیار پایین رفته و با تصور اینکه قیمت آنها در یک سال آینده به یک دلار برسد خود را به عنوان میلیاردر های آینده معرفی می کند. اما واقعیت این است که این روش سرمایه گذاری کاملا اشتباه بوده و به هیچ وجه، هیچ هدف مناسبی پشت سر آن وجود ندارد. این تعریف از سرمایه گذاری آن را بیشتر شبیه یک قمار جلوه می نماید. به همین دلیل توصیه می کنیم، تصمیم خود را در این باره اصلاح کرده و به دنبال هدفمند کردن سرمایه گذاری کوتاه مدت خود بروید.

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری کوتاه مدت

سرمایه گذاری شما بایستی بر روی بهترین ارزهای دیجیتال موجود در بازار صورت پذیرد. اما انتخاب مستقیم ارزهای دیجیتال عالی ممکن است شما را از پتانسیل برخی از بهترین ارزها برای سرمایه گذاری کوتاه مدت دور نگه دارد. هدفمند کردن سرمایه گذاری کوتاه مدت به این معنا است که شما با انتخاب بهترین رمز ارزها با قابلیت سوددهی در بازه های زمانی کوتاه، از پتانسیل آنها استفاده کرده و سپس سودهای خود را به سمت بهترین ارزهای دیجیتال سوق دهید. این مهم تنها با انتخاب ارزهای دیجیتالی به دست می آید که ویژگی های یک ارز دیجیتال خوب را داشته ریسک سرمایه‌ گذاری خیلی بالایی ندارند. در غیر این صورت و با انتخاب ارزهای دیجیتال نامناسب شما وارد یک قمار بزرگ خواهید شد که احتمال موفقیت در آن بسیار ناچیز خواهد بود. از این رو توصیه می‌کنیم روش انتخاب مناسب ترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری در کوتاه مدت را برای خود تغییر داده و به دنبال ارزهای دیجیتال با قیمت های بسیار کمتر از یک دلار نروید.

مزیت های انتخاب بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری کوتاه مدت

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری کوتاه مدتانتخاب بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری کوتاه مدت با مزیت های بسیار زیادی برای شما همراه خواهد بود. از جمله مهمترین مزیت های این روش سرمایه گذاری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در درجه اول شما می توانید در یک بازه زمانی کوتاه مدت به سود قابل توجهی رسیده و اصل سرمایه خود را از بازار خارج کنید.
  • کسب سود در کوتاه مدت همیشه روحیه خوبی برای سرمایه‌ گذاری ایجاد کرده و وی را به ادامه راه امیدوار می سازد.
  • اگر با روانشناسی بازار ارز دیجیتال آشنا باشید می دانید که رسیدن به سود همیشه همراه با امکان افزایش قدرت ریسک پذیری در این بازار خواهد بود.

فرض کنید شما بعد از سرمایه گذاری برروی بهترین ارز ها در بازه های زمانی کوتاه مدت به سود خیلی خوبی رسیده اید. در چنین مواقعی شما می توانید با اتخاذ یک تصمیم درست آینده سرمایه گذاری خود را در این بازار تضمین کنید. انتخاب بهترین ارز ها برای سرمایه گذاری کوتاه مدت این امکان را به شما میدهد تا بتوانید سرمایه های بسیار کوچک خود را در بازه‌های زمانی کوتاه به سرمایه های بزرگی تبدیل کرده و سپس از آنها برای خرید رمز ارزهای اصلی بازار استفاده کنید.

سرمایه گذاری کوتاه مدت با نوسان گیری متفاوت است

لازم به توضیح است که انتخاب بهترین ارز های دیجیتال برای سرمایه گذاری کوتاه مدت به معنای نوسان گیری در این بازار نیست. در مقاله آموزش نوسان گیری ارز دیجیتال به بررسی روش های مختلف نوسان گیری در این بازار پرداخته و همچنین در یک مقاله جداگانه بهترین ارزهای دیجیتال برای نوسان گیری را نیز به شما معرفی کردیم. کاربرد نوسان گیری و سرمایه گذاری کوتاه مدت با یکدیگر متفاوت است. نوسان گیری یک روش پر ریسک اما با امکان سودهای بسیار بالا در مدت زمان کوتاه در بازار ارز های دیجیتال است. در حالی که روند انتخاب بهترین ارز ها برای سرمایه گذاری کوتاه مدت به نوعی است که ریسک سرمایه گذاری در این بازار را برای شما به حداقل میزان ممکن برساند.

تفاوت سرمایه گذاری کوتاه مدت با اسکالپینگ یا ترید روزانه

انتخاب بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری کوتاه مدت را نباید با ترید روزانه در این بازار نیز اشتباه بگیرید. ترید روزانه به معنی خرید و فروش ارزهای دیجیتال در بازه های زمانی چند ساعته و در کمتر از یک روز است. این روش سرمایه گذاری نیاز به تسلط کامل تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال داشته و از این گذشته شما بایستی اطلاعات کافی درباره تحلیل فاندامنتال ارز دیجیتال نیز داشته باشید. استفاده از ترید روزانه تنها برای افراد حرفه ای و با تجربه بسیار بالا در بازار امکان پذیر بوده و کاربران تازه کار هرگز نباید سراغ این روش ها بروند. از این رو توصیه می کنیم رمز ارز هایی که در این مقاله به شما معرفی می کنیم برای ترید روزانه استفاده نکنید.

نحوه انتخاب بهترین ارزها برای سرمایه گذاری کوتاه مدت

اما نحوه انتخاب بهترین ارز های دیجیتال برای سرمایه گذاری کوتاه مدت چگونه است؟ برای اینکه فقط ماهی به دست شما نداده باشیم و ماهیگیری را نیز به شما یاد بدهیم، در این بخش از مقاله به بررسی روند انتخاب بهترین ارزها برای سرمایه گذاری کوتاه مدت خواهیم پرداخت. شما نیز پس از این با دقت به نکات زیر می توانید برای انتخاب رمز ارز های مناسب برای این روش سرمایه گذاری اقدام کرده و تعداد ارزهای دیجیتال مناسب برای این روش را برای خود افزایش دهید.

به عنوان اولین نکته شما بایستی اطلاعات فاندامنتالی مربوط به یک ارز دیجیتال را به صورت دقیق مورد ارزیابی و بررسی قرار دهید. این اطلاعات می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • حتماً رمز ارز مورد نظر حجم معاملاتی خوب و قابل قبولی در هر ۲۴ ساعت داشته باشد.
  • به ارزش بازار ارز دیجیتال مورد نظر دقت کنید تا در شرایط خوبی باشد.
  • کاربردهای پروژه ارز دیجیتال مورد نظر را به صورت دقیق بررسی کنید تا یک ارز دیجیتال خوب انتخاب کرده باشید.
  • به شرکت‌ها، موسسات، افراد ثروتمند و سایر سازمان های حمایت کننده از یک ارز دیجیتال دقت کنید.
  • دقت به ویژگی های یک ارز دیجیتال نیز می تواند از جمله اطلاعات فاندامنتالی مهم برای تحلیل آن باشد.
  • تعداد سکه های در گردش بازار هر ارز نیز در این بررسی اهمیت دارد.
  • تعداد آدرس های فعال و کسانی که در هر ۲۴ ساعت اقدام به معاملات یک رمز ارز می نمایند، از دیگر آیتم های انتخاب این دسته از ارزهای دیجیتال است.
  • تعداد و اعتبار صرافی های ارز دیجیتال یک رمز ارز را در لیست خود قرار داده اند، از دیگر فاکتورهای بسیار مهم برای انتخاب بهترین ارز ها برای سرمایه گذاری کوتاه مدت است.

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری کوتاه مدت

در کنار بررسی اطلاعات فاندامنتالی که در بالا به اهم آنها اشاره کردیم، بررسی تکنیکالی یک ارز دیجیتال نیز برای انتخاب آن به عنوان مناسب ترین گزینه برای سرمایه گذاری در کوتاه مدت نیز اهمیت دارد. در صورت عدم استفاده از روشهای تکنیکالی برای بررسی یک رمز ارز ممکن است در همان شروع سرمایه گذاری وارد ضرر هنگفتی شده و حتی قدرت تحلیل خود در بازار را نیز از دست بدهید. آموزش تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال را نیز برای سرمایه گذاری موفق در این بازار در ذهن داشته باشید و حتما با شرکت در دوره ارز دیجیتال از این نظر بهترین شرایط را برای خود فراهم آورید.

بهترین ارزها برای سرمایه گذاری کوتاه مدت

در این مقاله با بررسی تمام اطلاعات گفته شده در بند قبل، روند انتخاب بهترین ارز های دیجیتال برای سرمایه گذاری کوتاه مدت را در سه دسته زیر برای شما انجام داده ایم:

  • بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری ۲۰۲۵
  • بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری کوتاه مدت ۲۰۲۴
  • بهترین ارز دیجیتال ارزان برای سرمایه گذاری کوتاه مدت

علاقمندان به سرمایه گذاری در بازه های زمانی کوتاه مدت زیر ۲ سال در بازار رمز ارزها می‌توانند از اطلاعات ارائه شده در این مقاله برای پیشبرد اهداف خود در این بازار استفاده نمایند. بازار ارز های دیجیتال مملو از فرصت های بسیار خوب و عالی برای سرمایه گذاری است. به شرطی که شما با تکنیک های انتخاب بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری آشنا باشید. در غیر این صورت شما نیز به جمع افرادی وارد خواهید شد که هر روز و هر روز در حال از دست دادن سرمایه های خود در این بازار هستند.

۱۰ رمز ارز در لیست بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری کوتاه مدت ۲۰۲۴

در این بخش از مقاله به معرفی ۱۰ مورد از بهترین ارزها برای سرمایه گذاری کوتاه مدت در سال ۲۰۲۴ می پردازیم. توجه داشته باشید که این لیست دائما به روز رسانی خواهد شد و هر بار رمز ارزهای جدیدی را به این لیست اضافه می کنیم. هم چنین باید در نظر داشته باشید که انتخاب این ۱۰ رمز ارز به این معنی نیست که سایر ارزهای دیجیتال را نمی توان در این رده بندی قرار داد. بلکه سعی کرده ایم تا تنوع خوبی از رمز ارزها با پتانسیل های رشد مختلف ایجاد کنیم. رمز ارزهایی با ریسک معاملاتی کم و ارزهای دیجیتال با ریسک بالاتر اما با پتانسیل رشد بیشتر. این مهم باعث می شود تا همه کاربران به راحتی بتوانند از آنها استفاده نمایند.

برای تریدرهایی که به دنبال بهینه ترین تریدها در بازار ارزهای دیجیتال هستند، شناخت این رمز ارزها مانند یک سرنخ است. حرفه ای ها با مشاهده این لیست اقدام به تحلیل فاندامنتال و تکنیکال شخصی از این رمز ارزها خواهند نمود. این مهم باعث می شود تا بتوانند روند بهتری برای سرمایه گذاری خود در بازار رقم بزنند. عدم شناخت نسبت به رمز ارزهای مستعد رشد از اصلی ترین مشکلات کاربران تریدرهای ایرانی است. با توجه به وجود تعداد بسیار زیادی از رمز ارزها در بازار ، امکان تحلیل همه آنها وجود ندارد. از این گذشته بررسی تعداد زیادی از رمز ارزها باعث می شود تا در انتخاب یکی از آنها سردرگم عمل کنید. برای این منظور بهترین شرایط زمانی فراهم خواهد شد که شما با بهترین های بازار آشنا شده و فقط به دنبال تحلیل و بررسی همان ها باشید.

۱- بایننس کوین

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری کوتاه مدت ۲۰۲۴
علامت اختصاری ارز دیجیتال BNB
ریسک سرمایه گذاری خیلی کم
نقد شوندگی ارز دیجیتال بالا
حجم معاملات بالا
محبوبیت بالا
امکان خرید در صرافی داخلی دارد
در دسترس برای کاربران ایرانی در صرافی داخلی و خارجی

به عنوان اولین رمز ارز در این لیست باید سراغ بایننس همه کاره برویم. بایننس کوین ارز دیجیتال بومی شبکه بایننس است که در این روزها صحبت درباره آن بسیار زیاد می باشد. صرافی بایننس به عنوان بزرگترین صرافی متمرکز در جهان یک پروژه چینی موفق در این بازار است که البته اکنون در نقاط بسیار زیادی در جهان شاهد افتتاح یکی از شعبات آن هستیم. قدرت بالای این صرافی باعث شده تا حمایت آن از هر رمز ارز موج بزرگی را در بازار ایجاد نماید. به همین دلیل خیلی از تریدرها و تحلیل گران حتی با استناد به این موضوع به دنبال سرمایه گذاری روی این دست از رمز ارزها می روند.

پر واضح است که ارز دیجیتال بایننس کوین به عنوان ارز دیجیتال بومی شبکه بایننس بیشترین میزان حمایت را از این صرافی دارد. البته حمایت شدن رمز ارزها توسط صرافی ها و یا شرکت های معتبر چیز تازه ای نیست و در سایر رمز ارزها نیز شاهد نمونه هایی از حمایت هستیم. در سال ۲۰۲۴ می توانیم انتظار داشته باشیم که این رمز ارز شرایط بسیار بهینه ای داشته و با رشد قابل ملاحظه ای روبرو شود. بایننس در حال تبدیل شدن به رمز ارز مورد استفاده برای تبادل و پرداخت کارمزدها است. با رایج تر شدن این کاربرد مسلما بر ارزش های این ارز دیجیتال اضافه خواهد شد.

۲- سولانا

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری کوتاه مدت ۲۰۲۴
علامت اختصاری ارز دیجیتال SOL
ریسک سرمایه گذاری خیلی کم
نقد شوندگی ارز دیجیتال بالا
حجم معاملات بالا
محبوبیت بالا
امکان خرید در صرافی داخلی دارد
در دسترس برای کاربران ایرانی در صرافی داخلی و خارجی

یکی دیگر از گزینه های عالی برای قرار گرفتن در لیست بهترین ارز های دیجیتال برای سرمایه گذاری کوتاه مدت سولانا است. صحبت کردن درباره ارز دیجیتال سولانا بسیار جذاب و عالی است. این رمز ارز در طول تاریخ و سابقه حضور خود در بازار رمز ارزها پله های ترقی را با سرعت بسیار خوبی طی کرده و این مهم به دلیل قابلیت های بسیار عالی شبکه آن است. درباره سولانا در درجه اول باید به مقیاس پذیری بسیار بالای آن اشاره کنیم. شبکه بلاک چین سولانا انقلاب بزرگی در شبکه های بلاک چین به راه انداخته است. تا قبل از به روی کار آمدن سولانا رسیدن به تعداد تراکنش های چند هزار تایی در هر ثانیه تنها اتفاق مثبت در این باره بود که سولانا این رقم را به بیش از ۵۰۰۰۰ تراکنش در هر ثانیه رسانده است. البته بعد از سولانا شبکه های بلاک چین سریع دیگری هم روی کار آمدند.

در حال حاضر شبکه بلاک چین سولانا تبدیل به یک الگو برای بسیاری از رمز ارزهای با کیفیت در بازار شده و خیلی ها به دنبال رسیدن به شرایط این رمز ارز هستند. سولانا می تواند یک جایگزینی عالی برای اتریوم و بیت کوین باشد و حتی در ادامه این رقابت جای آنها را نیز در صدر لیست کریپتوکارنسی ها بگیرد. هر چند رسیدن به بیت کوین و اتریوم برای آلتکوین ها به این راحتی ها نخواهد بود، اما با این حال اگر روزی قرار باشد آلتکوینی به این مهم دست پیدا نماید، سولانا بیشترین استعداد را در کنار بایننس کوین در این باره دارا است.

۳- پولکادات

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری کوتاه مدت ۲۰۲۴
علامت اختصاری ارز دیجیتال DOT
ریسک سرمایه گذاری خیلی کم
نقد شوندگی ارز دیجیتال بالا
حجم معاملات بالا
محبوبیت متوسط
امکان خرید در صرافی داخلی دارد
در دسترس برای کاربران ایرانی در صرافی داخلی و خارجی

پولکادات یکی دیگر از رمز ارزهایی است که باید آن را نیز در لیست مناسب ترین رمز ارزها برای سرمایه گذاری کوتاه مدت قرار دهید. این ارز دیجیتال نیز قابلیت های بسیار بالای خود را در سال اخیر نشان داده است. پولکادات یک ارز دیجیتال واقعاً کاربردی است و فاندامنتال بسیار عالی و خوبی دارد. بررسی ارزهای دیجیتال برای بازه های زمانی مختلف بر اساس دو روش تحلیلی تکنیکالی و فاندامنتالی صورت می پذیرد. در این بین در بازه های طولانی مدت تر این روش فاندامنتالی است که گزینه بهتری خواهد بود. پولکادات به دلیل شرایط بسیار عالی توانسته تا معیارهای مختلف تحلیل فاندامنتال را در بالاترین سطح کیفیت ارائه نماید. همین امر باعث بالا رفتن جذابیت سرمایه گذاری روی این رمز ارز شده است.

کاربران بسیار زیادی در سرتاسر جهان در حال سرمایه گذاری روی رمز ارز بومی شبکه پولکادات یعنی دات هستند. شما نیز می توانید برای سال جدید بخشی از سرمایه های خود را روی پولکادات قرار دهید. این رمز ارز در دراز مدت می تواند شرایط بسیار ایده آلی برای سرمایه گذاران ایجاد نماید. از این گذشته در بازه های زمانی کوتاه یک ساله نیز می توانید روی شرایط این رمز ارز حساب ویژه ای کنید. ارز دیجیتال پولکادات را می توانید از طریق صرافی های مختلف داخلی و خارجی خریداری نموده و در انواع مختلف از کیف پول نرم افزاری ارز دیجیتال ذخیره کنید.

۴- کاردانو

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری کوتاه مدت ۲۰۲۴
علامت اختصاری ارز دیجیتال ADA
ریسک سرمایه گذاری خیلی کم
نقد شوندگی ارز دیجیتال بالا
حجم معاملات بالا
محبوبیت بالا
امکان خرید در صرافی داخلی دارد
در دسترس برای کاربران ایرانی در صرافی داخلی و خارجی

یکی دیگر از ارزهای دیجیتال عالی برای سرمایه گذاری بلند مدت در بازار رمز ارزها کاردانو است. ارز دیجیتال کاردانو همه شرایط لازم برای تبدیل کردن شما به یک سرمایه گذار موفق را دارد. این رمز ارز هم در کوتاه مدت و هم در طولانی مدت می تواند سود خوبی برای شما به ارمغان داشته باشد. از همین رو به راحتی می توانید روی آن حساب ویژه ای داشته باشید. یکی از اصلی ترین دلایل انتخاب رمز ارزهای ایده آل برای سرمایه گذاری، کاهش ریسک سرمایه گذاری است. این مهم به دست نخواهد آمد جز با سرمایه گذاری روی رمز ارزهای با کیفیت بالا که سابقه خوبی داشته و از نظر فاندامنتالی نیز شرایط خوبی دارند. آدا رمز ارز بومی شبکه بلاک چین کاردانو دقیقا همان انتظارات لازم در این باره را برآورده می سازد.

کاردانو با هدف جایگزین شدن برای پول واقعی به وجود آمده و در حال حاضر با جذابیت های بسیار بالایی در دسترس است. این رمز ارز را می توانید در صرافی های داخلی و خارجی و به راحتی خریداری کنید. امکان خرید مستقیم آن از طریق پرداخت ریالی را نیز خواهید داشت. هم چنین کاردانو را می توانید در کیف پول یورویی به عنوان کیف پول اختصاصی این رمز ارز ذخیره کرده و برای بازه های زمانی مختلف نگهداری کنید. امکان خرید و فروش مستقیم این ارز دیجیتال را در کیف پول یورویی نیز خواهید داشت.

۵- استلار

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری کوتاه مدت ۲۰۲۴
علامت اختصاری ارز دیجیتال XLM
ریسک سرمایه گذاری خیلی کم
نقد شوندگی ارز دیجیتال بالا
حجم معاملات بالا
محبوبیت بالا
امکان خرید در صرافی داخلی دارد
در دسترس برای کاربران ایرانی در صرافی داخلی و خارجی

ارز دیجیتال استلار یکی از رمز ارزهای فوق العاده در بازار ارزهای دیجیتال است. این رمز ارز را نیز به راحتی و بدون هیچ دغدغه ای می توانید در لیست بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری کوتاه مدت قرار دهید. دقت داشته باشید که این رمز ارز در حال حاضر با قیمت های بسیار پایینی معامله می شود. از این رو امکان خرید و سرمایه گذاری روی آن با سرمایه های پایین نیز وجود دارد. خبر خوب برای سرمایه گذاران روی استلار این است که این رمز ارز در سال ۲۰۲۴ می تواند روند خوب خود را با سرعت بیشتری طی کند. البته که برای بلند مدت نیز به راحتی می توانید روی آن حساب کنید. استلار از جمله رمز ارزهایی است که برای بلند مدت نیز می توانید روی آن حساب کرده و نیازی به تبدیل آن به سایر ارزهای دیجیتال نیز نخواهید داشت.

استلار یکی از هدفمندترین رمز ارزها در بازار است. وجود پروژه هایی مانند استلار است که کاربران را به آینده امیدوارتر می نماید. اگر تجربه خوبی در بازار ارزهای دیجیتال داشته و امکان تشخیص رمز ارزهای خوب و با کیفیت را دارید، به راحتی به خوب بودن استلار پی خواهید برد. این رمز ارز را می توانید در سال ۲۰۲۴ به عنوان یکی از بهترین گزینه ها برای سرمایه گذاری در نظر بگیرید.

۶- ایاس

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری کوتاه مدت ۲۰۲۴
علامت اختصاری ارز دیجیتال EOS
ریسک سرمایه گذاری خیلی کم
نقد شوندگی ارز دیجیتال بالا
حجم معاملات بالا
محبوبیت بالا
امکان خرید در صرافی داخلی دارد
در دسترس برای کاربران ایرانی در صرافی داخلی و خارجی

ایاس و استلار ستارگان آینده بازار ارزهای دیجیتال هستند. ارز دیجیتال ایاس نیز با هدف های بسیار عالی و مناسبی توسعه پیدا کرده و تحلیل گران آینده بسیار درخشانی را برای ان در نظر می گیرند. جدای از آینده خیلی دور باید به این نکته اشاره کنیم که در کوتاه مدت نیز این رمز ارز می تواند شرایط خوبی برای سرمایه گذاران به دنبال داشته باشد. ایاس یکی از بهترین گزینه ها برای سرمایه گذاری در سال ۲۰۲۴ است. به دلیل قیمت پایین و مناسبی که دارد، به راحتی می توانید این ارز دیجیتال را حتی با سرمایه های کم نیز خریداری کرده و انتظار رسیدن به سودهای خوبی از آن داشته باشید.

کاربرانی که به دنبال سرمایه گذاری روی ایاس هستند، به راحتی می توانند این ارز دیجیتال را چه در صرافی های داخلی و چه در صرافی های خارجی به راحتی تهیه کرده و خیال خود را از بابت یک سرمایه گذاری کم ریسک راحت نمایند. کمتر مقاله ای را می توان پیدا کرد که در آن صحبت از رمز ارزهای مناسب برای سرمایه گذاری در ۲۰۲۴ شده اما نامی از ایاس به میان نیامده باشد. آینده ایاس کاملا روشن است و این ارز خود را برای رسیدن به رتبه های بسیار بالاتر در بازار آماده می کند.

۷- اومیسگو

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری کوتاه مدت ۲۰۲۴
علامت اختصاری ارز دیجیتال OMG
ریسک سرمایه گذاری کم
نقد شوندگی ارز دیجیتال متوسط
حجم معاملات متوسط
محبوبیت متوسط
امکان خرید در صرافی داخلی ندارد
در دسترس برای کاربران ایرانی در صرافی خارجی

یکی دیگر از رمز ارزهای عالی برای سرمایه گذاری کوتاه مدت در سال ۲۰۲۴ اومیسگو است که با نماد OMG در بازار شناخته می شود. در میان رمز ارزهایی که در کوتاه مدت امید بسیار زیادی برای رشد آنها وجود دارد، OMG یکی از بهترین گزینه ها است. هر چند پروژه این رمز ارز نسبت به استلار، ایاس و حتی کاردانو خیلی معروف نیست و هنوز تعداد طرفداران آن نیز به نسبت این دست از رمز ارزها کمتر است، اما شرایط آن نشان می دهد که به زودی باید شاهد رخدادهای مثبت و عالی در آن باشیم. این روند است که کاربران را امیدوار کرده تا با اطمینان بیشتری روی این رمز ارز سرمایه گذاری نمایند. برای خرید امیسگو می توانید از صرافی های خارجی پشتیبانی کننده کاربران ایرانی استفاده کنید. البته سرعت رشد بالای صرافی های داخلی نشان داده که در آینده باید شاهد اضافه شدن این رمز نیز به سبد فروش آنها باشیم.

دقت داشته باشید که رمز ارز OMG به دلیل قیمت پایین آن در این مقاله معرفی نمی شود، بلکه اهمیت پروژه آن و جذابیت هایی که می توانیم در این رمز ارز ببینیم، باعث شده تا به معرفی آن به عنوان یکی از بهترین گزینه ها برای سرمایه گذاری در سال ۲۰۲۴ بپردازیم. شما می توانید با ریسک سرمایه گذاری متوسط این رمز ارز را نیز در سبد خرید خود قرار دهید. قیمت پایین آن نیز یکی دیگر از جذابیت های عالی آن محسوب می شود برای خرید امیسگو نیاز به هیچ استخاره ای نخواهید داشت. تنها کافی است با تحلیل تکنیکال بهترین فرصت برای خرید آن را تعیین کرده و اقدام کنید.

۸- نم

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری کوتاه مدت ۲۰۲۴
علامت اختصاری ارز دیجیتال XEM
ریسک سرمایه گذاری متوسط
نقد شوندگی ارز دیجیتال متوسط
حجم معاملات متوسط
محبوبیت کم
امکان خرید در صرافی داخلی ندارد
در دسترس برای کاربران ایرانی در صرافی خارجی

در معرفی بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری در کوتاه مدت در سال ۲۰۲۴ باید به معرفی نم نیز بپردازیم. این رمز ارز نیز شرایط بسیار ایده آلی برای سرمایه گذاری در کوتاه مدت داشته و می تواند سود خوبی به سرمایه گذاران خود بدهد. رمز ارزهایی مانند نم به دلیل کارایی و قابلیت ها و البته هدف ها و کاربردهایی که دارند، به مرور و قدم به قدم در حال رشد هستند. این امر نشان از ساختار دقیق و درست آنها دارد. برخلاف رمز ارزهای بی هدف که با تحرکات سرمایه گذاران خود جابجا می شوند، این دست از رمز ارزها به مرور به تعداد طرفداران خود اضافه شده و کم کم شاهد رشد شبکه های آنها هستیم. سال ۲۰۲۴ می تواند سال شکوفایی هر چه بیشتر ارز دیجیتال نم باشد.

ارز های دیجیتالی مانند نم در حال حاضر در سال ها و روزهای اولیه شکوفایی خود قرار دارند. به همین دلیل است که سرمایه گذاری روی آنها همچنان به شدت مهیج می باشد. به خاطر بیاورید که بیت کوین و اتریوم نیز روزی شرایط مشابهی داشتند. از این رو با کمی دقت این بار نباید فرصت سرمایه گذاری روی بهترین ها را از دست بدهید. قرار دادن بخشی از سرمایه ها روی ارز دیجیتال نم می تواند آینده مالی خوبی را برای شما به دنبال داشته باشد.

۹- مانا دیستراند

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری کوتاه مدت ۲۰۲۴
علامت اختصاری ارز دیجیتال MANA
ریسک سرمایه گذاری متوسط
نقد شوندگی ارز دیجیتال متوسط
حجم معاملات متوسط
محبوبیت بالا
امکان خرید در صرافی داخلی دارد
در دسترس برای کاربران ایرانی در صرافی داخلی و خارجی

مانا نیز یکی دیگر از رمز ارزهای جالب و آینده دار بازار رمز ارزها است که این روزها احتمالا صحبت های زیادی درباره آن می شنوید. این ارز دیجیتال به دلیل شگفتی هایی که در ساختار و کاربردهای خود دارد، با استقبال بی نظیری روبرو شده و سرمایه گذاری روی آن نیز با جذابیت های زیادی همراه است. مانا یکی از بهترین پروژه ها در موضوع متاورس است که این روزها صحبت درباره آن بسیار زیادی شده است. با استفاده از قابلیت های ارز دیجیتال مانا شما می توانید در فضای مجازی برای خرید زمین و خانه اقدام کرده و از این طریق سود کسب  کنید. اگر با این قابلیت های مانا آشنا باشید، به راحتی به اهمیت و خوب بودن خود مانا نیز پی خواهید برد. رمز ارزی که در سال ۲۰۲۴ حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت. این رمز ارز نیز باید در لیست سرمایه گذاری های شما قرار گرفته و آن را نیز باید به عنوان یک گزینه عالی در نظر بگیرید.

ارز دیجیتال مانا را می توانید در صرافی های خارجی در دسترس برای ایرانی ها به راحتی خریداری کنید. البته امکان خرید این رمز ارز در برخی از صرافی های داخلی نیز وجود دارد. اگر از کاربران این صرافی ها نیستید، می توانید برای این منظور از صرافی های خارجی استفاده کنید. در حال حاضر امکان خرید مانا را از طریق برخی از انواع کیف پول ارز دیجیتال اعم از متامسک یا تراست والت نیز خواهید داشت.

۱۰- چین لینک

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری کوتاه مدت ۲۰۲۴
علامت اختصاری ارز دیجیتال LINK
ریسک سرمایه گذاری متوسط
نقد شوندگی ارز دیجیتال بالا
حجم معاملات بالا
محبوبیت متوسط
امکان خرید در صرافی داخلی دارد
در دسترس برای کاربران ایرانی در صرافی داخلی و خارجی

هم چنین برای سرمایه گذاری کوتاه مدت در سال ۲۰۲۴ روی رمز ارزها می توانید دست روی چین لینک بگذارید. این ارز دیجیتال نیز در حال حاضر از جمله رمز ارزهای محبوب بازار شناخته می شود. خیلی از کاربرانی که این روزها به دنبال یک ارز دیجیتال خوب و عالی گشته و روش ها و تکنیک های مختلفی را امتحان می نمایند، در بسیاری از مواقع به ارز دیجیتال چین لینک رسیده و دست روی آن می گذارند. شما نیز می توانید برای خرید یک ارز دیجیتال مناسب دست روی این محصول بگذارید. انتخابی که در همین سال جدید می تواند شرایط خوبی را برای شما در امر سرمایه گذاری به دنبال داشته باشد.

۱۱- کیک

در لیست بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری کوتاه مدت ۲۰۲۴ می‌توانیم نیم نگاهی به ارز دیجیتال کیک هم داشته باشیم که یکی از رمز ارزهای بسیار جذاب برای سرمایه گذاری است و می‌تواند سودآوری قابل توجهی را برای کاربران و سرمایه‌گذاران خود رقم بزند. همانطور که می‌دانید ارز دیجیتال کیک توکن بومی صرافی غیرمتمرکز پنکیک سواپ است و برای پرداخت کارمزدها و همچنین سایر هزینه‌های مربوط به خدمات این صرافی مورد استفاده قرار می‌گیرد. از پرداخت کارمزدهای مربوط به خرید و فروش ‌ان اف تی ها گرفته تا سایر هزینه‌هایی که با استفاده از خدمات این صرافی باید آنها را پرداخت کنید نیاز به داشتن توکن کیک در کیف پول خود خواهید داشت.

نکات بسیار مهمی وجود دارند که باعث شده تا ارز دیجیتال کیک را به عنوان یکی از بهترین رمز ارزها برای سرمایه گذاری کوتاه مدت ۲۰۲۴ به شما معرفی کنیم. اتفاقا برای این سال رمز ارزهایی مانند کیک می‌توانند پتانسیل سودآوری بسیار جذابی را در اختیار کاربران قرار دهند و با توجه به ویژگی‌هایی که دارد انتخاب آن یک انتخاب ایده‌آل خواهد بود.

با توجه به اینکه برای سال ۲۰۲۴ با وقوع هاوینگ بیت کوین انتظار یک بازار صعودی در بازار ارز دیجیتال داریم انتخاب رمز ارزهایی که پتانسیل سودآوری و رشد‌های هیجانی دارند اهمیت بسیار زیادی برای سرمایه گذاری در این بازار دارد و با توجه به دلایلی که در ادامه به معرفی آنها می‌پردازیم توکن کیک می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای این منظور باشد و کسانی که به دنبال بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری کوتاه مدت هستند حتماً می‌توانند روی آن حساب کنند:

ارز دیجیتال کیک قبلاً با قیمت‌های بسیار بالاتری نسبت به شرایط کنونی معامله شده و به همین دلیل احتمال اینکه دوباره بتواند به همان قیمت‌های بسیار بالا برگردد دور از انتظار نخواهد بود و همین موضوع پتانسیل سودآوری این ارز دیجیتال را برای این سال بسیار بالا می‌برد. البته هرچند رخ دادن چنین اتفاقاتی در قیمت توکن‌ ها حتمی نیست اما به هر حال یک پتانسیل محسوب می‌شود و آن را می‌توان یکی از گزینه‌های عالی برای ارزیابی میزان سودآوری رمز ارزهای مختلف در بازار در نظر گرفت.

عرضه کم هم یکی دیگر از دلایلی است که باعث شده تا توکن کیک را به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها برای سرمایه گذاری کوتاه مدت به شما معرفی نماییم. با توجه به عرضه کمی که برای این توکن شاهد هستیم عملاً افزایش تقاضا برای خرید آن به دلیل رونق معاملات در بازار ارز دیجیتال می‌تواند دلیلی برای پامپ قیمتی آن باشد. البته توکن‌ های این چنینی زیادی در بازار وجود دارند که از میان آنها باید بهترین‌ها را انتخاب کنید و یکی از بهترین‌های آنها همین ارز دیجیتال کیک است.

به دلیل استفاده بسیار زیادی از کاربران از خدمات صرافی غیر متمرکز پنکیک سواپ از این جهت نیز می‌توانیم کیک را به عنوان یک گزینه مستعد برای افزایش میزان تقاضا در نظر بگیریم که این امر در گذشته نیز برای این توکن رخ داده و تکرار آن امر بعیدی نخواهد بود.

یکی دیگر از مهمترین ویژگی‌هایی که باعث شده تا ارز دیجیتال کیک را به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها برای سرمایه گذاری کوتاه مدت در نظر گرفته و به شما معرفی کنیم، سود بسیار زیاد حاصل از استیک ارز دیجیتال کیک در پلتفرم‌های مختلف مانند پلتفرم خود صرافی پنکیک سواپ است. همانطور که می‌دانید خیلی از کاربران به دنبال انتخاب بهترین ارز برای استیک هستند و در میان توکن‌ های مختلفی که امکان استیک کردن آنها وجود دارد ارز دیجیتال کیک یکی از بهترین گزینه‌ها است. در واقع پتانسیل سودآوری حاصل از استیک کردن توکن کیک باعث شده تا میزان تقاضا برای خریدار افزایش پیدا کند و همین موضوع مزیت دیگری برای امکان افزایش قیمت این ارز دیجیتال در بازار خواهد بود.

البته ویژگی‌ها و مزیت‌های بسیار زیاد دیگری را نیز می‌توانیم برای رمز ارز کیک در نظر بگیریم که به صورت کامل و جامع آنها را در یک مقاله جداگانه برای شما مورد بررسی قرار دادیم و شما می‌توانید با مطالعه مقاله مورد نظر به تمام اطلاعات کافی و لازم درباره این ارز دیجیتال دسترسی داشته باشید. واقعیت این است که برای کسانی که سرمایه‌ای محدودی در اختیار داشته و امکان خرید توکن‌ های خیلی زیادی ندارند، انتخاب رمز ارزهایی با پتانسیل سودآوری بسیار بالا اهمیت بسیار زیادی دارد و اگر شما هم از جمله این افراد هستید توصیه می‌کنیم که حتماً یک نگاه کامل و دقیق بر روی شرایط و ویژگی‌های ارز دیجیتال کیک داشته باشید و مزیت‌های این رمز ارز برای سرمایه گذاری کوتاه مدت و حتی نوسان گیری در ارز دیجیتال مورد بررسی قرار دهید.

۱۲- سندباکس

معرفی بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری کوتاه مدت ۲۰۲۴ را با یک معرفی یکی دیگر از رمز ارزهای مستعد برای این روش سرمایه گذاری یعنی ارز دیجیتال سندباکس ادامه می‌دهیم که شرایط بسیار جذابی دارد و انتخاب آن برای سرمایه گذاری نیز می‌تواند سود قابل ملاحظه‌ای را برای شما ایجاد کند. اگر بخواهیم در فرایند سرمایه گذاری بر روی توکن‌ های مختلف یک دسته‌بندی معمول ایجاد کنیم می‌توانیم رمز ارزها را به دو دسته  ارزهایی با اطمینان سرمایه گذاری بسیار بالا و میزان سودآوری کم و رمز ارزهایی با اطمینان سرمایه گذاری بسیار پایین و میزان سودآوری بسیار بالا تقسیم کنیم. اگر سراغ دسته اول برویم هر چند ممکن است ریسک سرمایه گذاری ما کاهش پیدا کند اما خیلی نمی‌توانیم منتظر سودهای چندان جذابی باشیم و اگر سراغ دسته دوم هم برویم هرچند ممکن است پتانسیل سودآوری قابل توجهی را برای سرمایه‌های خود ایجاد کنیم اما ریسک سرمایه گذاری ما به میزان قابل توجهی افزایش پیدا خواهد کرد.

حالا سوال بسیار مهم اینجاست که چگونه می‌توانیم در این بازار برای کوتاه مدت سرمایه گذاری کنیم در حالی که همراه با امکان استفاده از پتانسیل سودآوری بسیار بالا به دنبال بهینه کردن ریسک سرمایه گذاری خود در بازار هم باشیم. این سوال هم پاسخ‌های مشخص و جالبی در بازار ارز دیجیتال دارد که یکی از پاسخ‌های آن ارز دیجیتال سندباکس است. در میان تمام توکن‌ های تعریف شده در بازار رمز ارزهایی وجود دارند که هم ریسک سرمایه گذاری بر روی آنها متوسط است و هم پتانسیل سودآوری خوبی دارند. در واقع این دسته از رمز ارزها بینابین دو دسته معرفی شده در بالا قرار می‌گیرند و پیدا کردن آنها برای سرمایه گذاری مخصوصاً در بازه‌های زمانی کوتاه مدت و میان مدت می‌تواند، شرایط بسیار خوبی را برای سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال برای تمام کاربران به دنبال داشته باشد. البته رسیدن به این هدف به این آسانی‌ها هم نیست و شما باید تمام نکات لازم برای انتخاب بهترین توکن‌ ها را در نظر بگیرید.

در این بین ارز دیجیتال سند باکس دارای شرایط و ویژگی‌هایی است که انتخاب آن برای سرمایه گذاری در بازه های زمانی کوتاه مدت و میان مدت می‌تواند شرایط بسیار خوبی را برای کاربران به دنبال داشته باشد که در ادامه برخی از این ویژگی‌های این ارز دیجیتال را با شما در میان می‌گذاریم:

در درجه اول باید به پتانسیل سودآوری بسیار بالای ارز دیجیتال سندباکس اشاره داشته باشیم که شرایط بسیار خوبی را برای سرمایه گذاری بر روی آن رقم زده و به همین دلیل آن را به عنوان یکی از گزینه‌های مهم برای سرمایه گذاری در کوتاه مدت برای شما برگزیدیم.

از نظر شرایط عرضه و تقاضا نیز ارز دیجیتال سندباکس شرایط خوبی دارد و از این نظر هم می‌توانیم روی آن اعتماد کامل داشته باشیم. وقتی شما با ارز دیجیتالی روبرو هستید که هم از نظر پتانسیل‌های سودآوری شرایط خوبی داشته و هم احتمال استقبال بسیار زیاد از آن در آینده قابل پیش‌بینی است می‌توانید با اطمینان کامل برای سرمایه گذاری بر روی آن اقدام کنید.

ارز دیجیتال سندباکس از جمله ارزهای دیجیتال حوزه متاورس محسوب می‌شود و با استقبال کاربران در آینه‌ای نه چندان دور انتظار داریم تا توکن‌ های این چنینی با رشدهای قیمتی قابل توجهی روبرو شوند. از این رو اگر شما برای سرمایه گذاری کوتاه مدت و میان مدت سندباکس را انتخاب کرده باشید احتمال رسیدن به سود قابل توجه را خواهید داشت.

از جمله دیگر ویژگی‌های بسیار عالی که باعث شده تا سندباکس را برای سرمایه گذاری انتخاب کنیم حضور این ارز دیجیتال در حوزه گیمینگ است و در حال حاضر پلتفرم سندباکس از جمله پلتفرم‌های بسیار جذاب در حوزه گیمینگ محسوب می‌شود. دقت داشته باشید که تعداد کاربرانی که در حال انجام بازی‌های کامپیوتری برای رسیدن به درآمد در سرتاسر جهان هستند بسیار زیاد بوده و هر روز هم به تعداد این کاربران اضافه می‌شود و همین موضوع می‌تواند پلتفرم‌هایی مانند سندباکس که در این حوزه فعالیت دارند را با رونق قابل توجهی روبرو سازد و اگر شما به دنبال سرمایه گذاری بر روی چنین رمز ارزهایی بروید می‌توانید شانس قابل توجهی برای رسیدن به سودهای بالا در اختیار داشته باشید.

۱۰ رمز ارز در لیست بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری ۲۰۲۵

در معرفی بهترین ارزها برای سرمایه گذاری کوتاه مدت نوبت به بررسی ۱۰ رمز ارز برای سرمایه گذاری در سال ۲۰۲۵ می رسد. این دست از رمز ارزها هم در سال جدید و هم در سال آتی می توانند شرایط خوبی را برای سرمایه گذاری برای کاربران و تریدرها فراهم آورند. رمز ارزهای این دسته در بازه های زمانی بلند مدت تر دو ساله می توانند روند به مراتب بهتری را به دنبال داشته و شرایط ایده آلی را برای کاربران به دنبال داشته باشند. خرید ارزهای دیجیتالی که در این دسته معرفی می کنیم، نیاز به کمی بررسی دقیق تر با روش های تکنیکالی دارند تا بتوانید در بهترین مواقع برای ورود به آنها اقدام کنید. با معرفی این دسته از رمز ارزها در این بخش از مقاله با شما همراه هستیم.

۱- بیت کوین

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری ۲۰۲۵
علامت اختصاری ارز دیجیتال BTC
ریسک سرمایه گذاری خیلی کم
نقد شوندگی ارز دیجیتال بالا
حجم معاملات بالا
محبوبیت بالا
امکان خرید در صرافی داخلی دارد
در دسترس برای کاربران ایرانی در صرافی داخلی و خارجی

به عنوان اولین رمز ارز این دسته باید به بیت کوین اشاره کنیم. ارز دیجیتال بیت کوین به عنوان یکی از بهترین رمز ارزها در بازار محسوب شده است. بیت کوین به عنوان بهترین ارز دیجیتال شناخته شده در بازار است. در حال حاضر در لیست بهترین ها همچنان با قدرت بالا در صدر قرار گرفته و سرمایه گذاری بر روی آن می تواند بهترین گزینه برای تمام تریدرها باشد. بیت کوین نیازی به تعریف و تمجید نداشته و هر چقدر هم صحبت های طعنه آمیز درباره این رمز ارز شنیده باشید، باز هم سرمایه گذاری روی آن به شدت می تواند شرایط خوبی را برای سرمایه گذار به دنبال داشته باشد.

آینده ارز دیجیتال بیت کوین آینده سایر رمز ارزها را نیز تحت تاثیر قرار می دهد. اهمیت این ارز دیجیتال را نمی توان در بازار نادیده گرفت. این ارز دیجیتال به جهت اولین بودن و البته شبکه بلاک چین کاربردی تبدیل به لیدر بازار شده و تمام جهت دهی به بازار توسط آن صورت می پذیرد. البته قیمت بسیار بالای بیت کوین مانع از خرید آن توسط اکثر کاربران می شود. اما با این حال توصیه می کنیم که هر چقدر کم هم که شده برای ورود به آن اقدام کنید.

۲- اتریوم

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری ۲۰۲۵
علامت اختصاری ارز دیجیتال ETH
ریسک سرمایه گذاری خیلی کم
نقد شوندگی ارز دیجیتال بالا
حجم معاملات بالا
محبوبیت بالا
امکان خرید در صرافی داخلی دارد
در دسترس برای کاربران ایرانی در صرافی داخلی و خارجی

اتریوم به عنوان دومین ارز دیجیتال در لیست بهترین ارزهای دیجیتال شناخته شده و سرمایه گذاری روی آن نیز جذابیت های زیادی دارد. جالب است بدانید که در حال حاضر ارزهای دیجیتال توسعه پیدا کرده در بازار در اکثر مواقع یا روی شبکه بلاک چین اتریوم ساخته و تولید می شوند و یا برای رقابت با این رمز ارز و تبدیل شدن به جایگزین آن توسعه پیدا می نمایند. این امر نشان از خوبی ها، مزیت ها، جذابیت ها و اعتبار بالای شبکه ارز دیجیتال اتریوم دارد. این رمز ارز انقلاب بزرگی در بازار ارزهای دیجیتال به وجود آورده است. یکی از اصلی ترین جذابیت های اصلی اتریوم تیم حمایت کننده و پشتیبان بسیار قدرتمند آن است. به همین دلیل است که اتریوم روز به روز در حال پیشرفت بوده و هر روز شاهد رونمایی از جذابیت های بیشتری از آن هستیم شما می توانید با خیال راحت برای خرید و سرمایه گذاری روی این رمز ارز اقدام کنید.

اتریوم را می توان جزء رمز ارزهایی در نظر گرفت که برای دراز مدت می توانید روی آن حساب کنید. این رمز ارز با وجود رقبای بسیار سرسختی که دارد، اما همچنان به عنوان یک ارز دیجیتال عالی شناخته شده و بعد از بیت کوین بیشترین سهم را در بازار به خود اختصاص داده است. سرمایه گذاری روی این رمز ارز با کمترین ریسک همراه خواهد بود. از این رو توصیه می کنیم که بخشی از سرمایه های خود را روی آن قرار داده و از سوددهی آن غافل نشوید.

۳- آوالانچ

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری ۲۰۲۵
علامت اختصاری ارز دیجیتال AVAX
ریسک سرمایه گذاری کم
نقد شوندگی ارز دیجیتال بالا
حجم معاملات خوب
محبوبیت متوسط
امکان خرید در صرافی داخلی ندارد
در دسترس برای کاربران ایرانی در صرافی خارجی

یکی دیگر از رمز ارزهایی که در لیست مناسب ترین ها برای سرمایه گذاری در ۲۰۲۵ باید به آن بپردازیم، آوالانچ است. این رمز ارز در سال گذشته طرفداران خود را چندین برابر نمود. این ارز دیجیتال نیز از جمله گزینه هایی است که در سال اخیر با شکوفایی خوبی روبرو شده و در حال حاضر روند ثابتی را در بازار ارزهای دیجیتال دارد. این رمز ارز با همین روند می توانید در سال جدید و سال ۲۰۲۵ تبدیل به یک ارز دیجیتال مناسب و عالی برای سرمایه گذاری شود. برای خرید آن می توانید از بهترین صرافی های خارجی اقدام کنید. ریسک سرمایه گذاری در آن نیز خیلی زیاد نخواهد بود.

۴- مونرو

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری ۲۰۲۵
علامت اختصاری ارز دیجیتال XMR
ریسک سرمایه گذاری خیلی کم
نقد شوندگی ارز دیجیتال بالا
حجم معاملات بالا
محبوبیت بالا
امکان خرید در صرافی داخلی دارد
در دسترس برای کاربران ایرانی در صرافی داخلی و خارجی

مونرو یکی از جذاب ترین رمز ارزهای بازار است که توصیه می کنیم که هرگز از آن غافل نشوید. این ارز دیجیتال هر روز بهتر از دیروز خود عمل می نماید. البته در حال حاضر قیمت آن کمی بالا بوده و کاربران برای خرید آن نیاز به سرمایه های قابل توجهی دارند. با این حال هنوز جای زیادی برای رشد قیمت این ارز دیجیتال وجود دارد. مونرو یک ارز دیجیتال کاربردی برای کم کردن کارمزد تراکنش ها در شبکه است که در این عرصه به موفقیت های زیادی رسیده است. در آینده با بیشتر شدن استعداد و قابلیت های آن می توانیم شکوفایی بیشتری را نیز در آن شاهد باشیم. به هر حال این ارز دیجیتال در حال حاضر کیفیت قابل توجهی برای سرمایه گذاری داشته و می بایست آن را به عنوان یکی از گزینه های عالی در لیست خود داشته باشید.

۵- ریپل

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری ۲۰۲۵
علامت اختصاری ارز دیجیتال XRP
ریسک سرمایه گذاری کم
نقد شوندگی ارز دیجیتال بالا
حجم معاملات بالا
محبوبیت بالا
امکان خرید در صرافی داخلی دارد
در دسترس برای کاربران ایرانی در صرافی داخلی و خارجی

انتقادهای بسیار زیادی روی ارز دیجیتال ریپل وجود دارد. این رمز ارز با وجود قرار گرفتن در لیست ۱۰ بهترین ارز دیجیتال جهان با قیمت های بسیار کمی معامله می شود. البته این موضوع به دلیل کاربردی نبودن و یا نامناسب بودن آن نیست. بلکه تعداد زیاد سکه های در گردش آن باعث شده تا قیمت آن هنوز به یک دلار هم نرسد. با این حال با رشد بیشتر بازار ارزهای دیجیتال در سال جاری و سال ۲۰۲۵ امید است که ریپل نیز با قیمت های بالاتری در بازار معامله شود. حجم بسیار زیادی معاملات در طول هر ۲۴ ساعت باعث شده تا سرمایه گذاری روی این رمز ارز با ریسک کمی همراه باشد. کاربران در اکثر صرافی ها به راحتی می توانند برای خرید ریپل اقدام کرده و از این بابت چالش خاصی نیز برای آن ها وجود ندارد. کسانی که تمایل به سرمایه گذاری روی ریپل دارند، با یک بررسی باید بهترین قیمت خرید آن را انتخاب کرده و سپس برای این منظور اقدام کنند.

در تشریح شرایط ریپل و تعمیم دادن آنها به سایر ارزهای دیجیتال باید عنوان کنیم که تعداد سکه های در گردش تاثیر مستقیمی روی قیمت هر ارز دیجیتال دارد. معمولا رمز ارزهایی با تعداد سکه های خیلی زیاد با قیمت های کمتری معامله می شوند. این امر به دلیل این است که ارزش بازار آنها از ضرب تعداد سکه های در گردش فعلی در قیمت آنها به دست می آید. به همین دلیل با افزایش تعداد سکه ها، برای به تعادل رسیدن، قیمت هر رمز ارز کمتر می شود.

۶- ترون

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری ۲۰۲۵
علامت اختصاری ارز دیجیتال TRX
ریسک سرمایه گذاری خیلی کم
نقد شوندگی ارز دیجیتال بالا
حجم معاملات بالا
محبوبیت بالا
امکان خرید در صرافی داخلی دارد
در دسترس برای کاربران ایرانی در صرافی داخلی و خارجی

ترون از نظر شرایط فاندامنتالی در بازار مشابه با ریپل است. البته از نظر ماهیت و تیم پشتیبان، این دو ارز دیجیتال تفاوت هایی با هم دارند. ترون به دلیل کارمزدهای بسیار پایین در شبکه خود در حال حاضر یک ارز دیجیتال پرکاربرد و پر استفاده است. شما می توانید با خرید ترون و نگهداری از آن حتی برای پرداخت نقل و انتقال در شبکه های مختلف از آن بهره مند شوید. برای پرداخت کارمزد نقل و انتقال در بسیاری از کیف پول ها مانند کیف پول تراست والت نیز امکان استفاده از این رمز ارز را خواهید داشت. در حال حاضر اکثر انتقال ها در شبکه بلاک چین با استفاده از ارز دیجیتال ترون در شبکه TRX صورت می پذیرد. این امر به دلیل پایین بودن کارمزد این تراکنش است.

این ارز دیجیتال در حال حاضر قیمت بسیار کمی دارد. البته هدف ترون تبدیل شدن به واحد پرداخت ها در شبکه بلاک چین است و درآمد قابل توجه تیم ترون نیز به همین دلیل می باشد. از این رو در بازه زمانی خیلی کوتاه نباید انتظار سودهای انفجاری در قیمت ترون را داشته باشیم. اما با این حال برای سال ۲۰۲۵ سرمایه گذاری روی ترون می تواند یک سرمایه گذاری ایده آل باشد. از این گذشته ترون یک ارز دیجیتال بسیار مناسب برای نوسان گیری  و ترید روزانه نیز است.

۷- دوج کوین

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری ۲۰۲۵
علامت اختصاری ارز دیجیتال DOGE
ریسک سرمایه گذاری متوسط
نقد شوندگی ارز دیجیتال متوسط
حجم معاملات بالا
محبوبیت بالا
امکان خرید در صرافی داخلی دارد
در دسترس برای کاربران ایرانی در صرافی داخلی و خارجی

رمز ارز بعدی معرفی شده در این لیست ارز دیجیتال دوج کوین است. دوج کوین که تحت حمایت سرمایه گذاران بزرگی قرار دارد، ابتدا بدون هیچ هدفی در بازار توسعه پیدا کرد. اما کم کم روند خوبی در بازار به خود گرفت و در حال حاضر می توان برای رسیدن به قیمت های ۱ دلاری روی آن حساب کنید. با توجه به قیمت کمی که این ارز دیجیتال در شرایط فعلی دارد، سرمایه گذاری روی آن برای یکی دو سال آینده با جذابیت های زیادی همراه خواهد شد. البته سرمایه گذاری روی ارز دیجیتال دوج کوین با ریسک هایی نیز همراه است. توصیه می کنیم که بعد از رسیدن به سود مناسب، سودهای خود را در ارزهای دیجیتال بهتر قرار داده و ریسک سرمایه گذاری خود را کاهش دهید.

۸- الگورند

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری ۲۰۲۵
علامت اختصاری ارز دیجیتال ALGO
ریسک سرمایه گذاری کم
نقد شوندگی ارز دیجیتال متوسط
حجم معاملات متوسط
محبوبیت متوسط
امکان خرید در صرافی داخلی ندارد
در دسترس برای کاربران ایرانی در صرافی خارجی

برای سرمایه گذاری کوتاه مدت در بازار ارزهای دیجیتال می توانید روی الگورند نیز حساب کنید این ارز دیجیتال نیز طرفداران زیادی داشته و به دلیل کاربردهایی که برای آن تعریف می شود، در آینده می توان انتظارات خوبی از آن داشت. رسیدن به قیمت های بالاتر برای این ارز دیجیتال چندان دور از دسترس نیست. در حال حاضر الگورند با قیمت های کمی معامله می شود که امکان سرمایه گذاری روی آن برای تریدرهای با سرمایه کم نیز فراهم است. به همین دلیل شما می توانید این رمز ارز را در میان یکی از گزینه های خود قرار دهید. توصیه می کنیم که از هر یک از سبدهای معرفی شده در این مقاله چند ارز دیجیتال انتخاب کنید تا هم ریسک سرمایه گذاری برای شما کمتر شود و هم در عین حال منتظر رسیدن به سودهای خیلی قابل توجه و عالی نیز باشید. الگورند می تواند یکی از گزینه های عالی برای این منظور برای شما باشد.

۹- لایت کوین

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری ۲۰۲۵
علامت اختصاری ارز دیجیتال LTC
ریسک سرمایه گذاری کم
نقد شوندگی ارز دیجیتال بالا
حجم معاملات بالا
محبوبیت متوسط
امکان خرید در صرافی داخلی دارد
در دسترس برای کاربران ایرانی در صرافی داخلی و خارجی

لایت کوین رمز ارزی است که برای برطرف کردن اشکالات و چالش های شبکه بیت کوین به وجود آمد و در حال حاضر شرایط خوبی در بازار ارزهای دیجیتال از نظر اعتبار و اعتماد پذیری دارد. لایت کوین به عنوان یک ارز دیجیتال قابل استخراج شناخته شده و بسیاری از کاربران به دنبال استخراج آن نیز می روند. همین امر باعث شده تا محبوبیت آن باز هم بیشتر شود. شما نیز می توانید با خرید و نگهداری از لایت کوین برای بازه های زمانی کوتاه مدت شاهد افزایش قیمت این رمز ارز باشید. لایت کوین را می توانید هم در صرافی های داخلی و به صورت مستقیم و هم در صرافی های خارجی در برابر رمز ارزهای پایه مانند تتر خریداری کنید.

۱۰- آوی

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری ۲۰۲۵
علامت اختصاری ارز دیجیتال AVE
ریسک سرمایه گذاری متوسط
نقد شوندگی ارز دیجیتال متوسط
حجم معاملات متوسط
محبوبیت کم
امکان خرید در صرافی داخلی ندارد
در دسترس برای کاربران ایرانی در صرافی خارجی

در لیست بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری در ۲۰۲۵ باید به بررسی آوی نیز بپردازیم. این ارز دیجیتال نیز در شرایط کنونی می تواند گزینه بسیار خوبی برای کاربران باشد. شما می توانید با خیال راحت روی آن سرمایه گذاری کنید. البته با رسیدن به سودهای قابل توجه بهترین گزینه انتقال سرمایه ها به ارزهای دیجیتال معروف تر است. آوی در سال شکوفایی خود در سال ۲۰۲۴ قرار دارد و امسال می توانیم انتظارات زیادی را از آن داشته باشیم.

۱۰ رمز ارز در لیست بهترین ارز دیجیتال ارزان برای سرمایه گذاری کوتاه مدت

نوبت به یکی از جذاب ترین بخش های مقاله معرفی بهترین ارزها برای سرمایه گذاری کوتاه مدت یعنی معرفی رمز ارزهای ارزان برای این بازه سرمایه گذاری می رسد. سرمایه گذاری روی این دسته از رمز ارزها محبوبیت و جذابیت بسیار زیادی دارد زیرا:

  • اولا قیمت بسیار پایینی داشته و با سرمایه های کم نیز می توان روی آنها سرمایه گذاری کرد.
  • با رسیدن آنها به قیمت های ۱ تا چند دلاری، ارزش دارایی های کاربران چندین هزار برابر خواهد شد.
  • پتانسیل بالایی برای سوددهی دارند.

البته دلایل دیگری را نیز می توان برای این جذابیت تعریف کرد. با این حال باید بدانید که خرید و نگه داشتن این دسته از رمز ارزها با چالش ها و ریسک هایی نیز همراه است. به همین دلیل توصیه می کنیم که حتما در این باره با احتیاط عمل کرده و بخش کوچکی از سرمایه ای خود را روی آنها قرار دهید. در غیر این صورت ممکن است در مدت کوتاهی شاهد از بین رفتن سرمایه های خود در بازار شوید. این دسته از ارزهای دیجیتال را می توانید هم در صرافی های داخلی و هم در صرافی های خارجی خریداری کنید. برای شناخت هر چه بهتر آنها با ما همراه بمانید.

۱- شیبا اینو

بهترین ارز دیجیتال ارزان برای سرمایه گذاری کوتاه مدت
علامت اختصاری ارز دیجیتال SHIB
ریسک سرمایه گذاری خیلی زیاد
نقد شوندگی ارز دیجیتال بالا
حجم معاملات بالا
محبوبیت بالا
امکان خرید در صرافی داخلی دارد
در دسترس برای کاربران ایرانی در صرافی داخلی و خارجی

اولین رمز ارز در این لیست ارز دیجیتال شیبا اینو است. شیبا یکی از رمز ارزهای محبوب در این روزهای بازار محسوب می شود که در رتبه خوبی نیز قرار گرفته است. شما می توانید با سرمایه گذاری بر روی شیبا اینو به سودهای بسیار زیادی برسید. شیبا در سال ۲۰۲۱ سرمایه های تریدها را به بیش از ۲ میلیون برابر تبدیل کرد. با افت قیمت رمز ارزها در روزهای ابتدایی سال ۲۰۲۴ قیمت این ارز دوباره به منطقه مناسبی برای خرید رسیده و می توان انتظار رسیدن به سودهای بالاتر را برای تریدرهای این ارز دیجیتال تعریف کرد.

البته باید متذکر شویم که شیبا اینو به هیچ وجه یک ارز دیجیتال مناسب برای سرمایه گذاری در طولانی مدت نیست. اگر این ارز دیجیتال را برای مدت طولانی نگه دارید، ممکن است هم سودهای خود را از دست داده و هم نتوانید رمز ارزهای خود را تبدیل نمایید. به همین دلیل پیشنهاد ما سرمایه گذاری کوتاه مدت روی شیبا است. آینده ارز دیجیتال شیبا نیز به شرایط آن در یکی دو سال آینده بستگی خواهد داشت. در صورت تعریف شدن کاربردهای مناسب، می توانیم آینده خوبی را برای آن انتظار داشته باشیم.

۲- بیت تورنت

بهترین ارز دیجیتال ارزان برای سرمایه گذاری کوتاه مدت
علامت اختصاری ارز دیجیتال BTT
ریسک سرمایه گذاری متوسط
نقد شوندگی ارز دیجیتال بالا
حجم معاملات متوسط
محبوبیت متوسط
امکان خرید در صرافی داخلی ندارد
در دسترس برای کاربران ایرانی در صرافی خارجی

یکی دیگر از پروژه های ارزان قیمت در بازار ارزهای دیجیتال بیت تورنت است. بیت تورنت را می توانید با قیمت بسیار پایینی در بازار ارزهای دیجیتال تهیه کرده و نگهداری کنید. از یک طرف بیت تورنت یک پروژه بسیار کاربردی و عالی است و از طرف دیگر قیمت بسیار پایینی دارد. همین دو عامل باعث شده تا افراد زیادی به سمت خرید آن پیش بروند. بیت تورنت در حال حاضر با توجه به تعداد سکه های زیاد در گردش با قیمت پایینی معامله می شود. در آینده ای نه چندان دور و در همین یکی دو سال آینده با رونمایی از کاربردهای آن، می توان انتظار داشت که بیت تورنت نیز تبدیل به یک شیبا اینو جدید شده و به رتبه های بسیار بالاتری در بازار رمز ارزها برسد. بیت تورنت را می توانید از بهترین صرافی های ارز دیجیتال در جهان خریداری کرده و در اکثر کیف پول های رایج ذخیره کنید.

۳- وی چین

بهترین ارز دیجیتال ارزان برای سرمایه گذاری کوتاه مدت
علامت اختصاری ارز دیجیتال VET
ریسک سرمایه گذاری زیاد
نقد شوندگی ارز دیجیتال متوسط
حجم معاملات متوسط
محبوبیت متوسط
امکان خرید در صرافی داخلی ندارد
در دسترس برای کاربران ایرانی در صرافی خارجی

یکی دیگر از ارزهای دیجیتال ارزان قیمت با پتانسیل بالا برای رشد و سوددهی وی چین است. این رمز ارز البته در همین شرایط کنونی هم در رتبه خوبی قرار گرفته و به عنوان یک ارز دیجیتال خوب شناخته می شود. اما با این حال انتظار رشد بیشتری هم در شبکه آن وجود دارد. وی چین یک رمز ارز کاربردی است و کاربردهای بسیار خوبی که توسط تیم توسعه دهنده برای آن تعریف شده، انتظارها از آن را زیاد کرده است. محبوبیت آن قابل قبول است و در آینده ای نه چندان دور این محبوبیت باز هم بیشتر خواهد شد. شما می توانید با قرار دادن بخشی از سرمایه های خود روی این رمز ارز انتظار چند برابر کردن آن را داشته باشید. البته وی چین می تواند ریسک هایی را هم برای سرمایه گذاری به دنبال داشته باشد که با در نظر گرفتن تمهیداتی می توان این ریسک ها را به حداقل میزان ممکن رساند. در انتها این ترفندها را نیز با شما در میان خواهیم گذاشت.

۴- یوتا

بهترین ارز دیجیتال ارزان برای سرمایه گذاری کوتاه مدت
علامت اختصاری ارز دیجیتال IOTA
ریسک سرمایه گذاری بالا
نقد شوندگی ارز دیجیتال متوسط
حجم معاملات کم
محبوبیت کم
امکان خرید در صرافی داخلی ندارد
در دسترس برای کاربران ایرانی در صرافی خارجی

یوتا نیز یکی دیگر از ارزهای دیجیتال ارزان قیمت با پتانسیل رشد بالا در بازار است. البته بسیاری از کاربران از خرید ارزهای دیجیتال به دنبال سودهای میلیاردی در کمتر از یک هفته هستند. این امر بیشتر از اینکه سرمایه گذاری باشد، قمار خواهد بود و این دست از رمز ارزها خیلی جایی در سبد سرمایه گذاران حرفه ای ندارند. از این رو توصیه ای به این روند سرمایه گذاری نداریم. یوتا قرار نیست چنین روندی را برای شما رقم بزند. اما با رسیدن آن به قیمت های چند دلاری سرمایه های شما چند صد برابر خواهد شد. به همین دلیل است که سرمایه گذاری روی آن می تواند با قابلیت های قابل توجهی باشد. یوتا را می توانید از بهترین صرافی های خارجی خریداری کرده و در کیف پول ارز دیجیتال خود داشته باشید.

۵- بت

بهترین ارز دیجیتال ارزان برای سرمایه گذاری کوتاه مدت
علامت اختصاری ارز دیجیتال BAT
ریسک سرمایه گذاری زیاد
نقد شوندگی ارز دیجیتال کم
حجم معاملات کم
محبوبیت کم
امکان خرید در صرافی داخلی ندارد
در دسترس برای کاربران ایرانی در صرافی خارجی

شاید تا قبل از مطالعه این مقاله خیلی درباره ارز دیجیتال بت ندانید و با قابلیت های آن نیز آشنا نیستید. اما باید عرض کنیم که این رمز ارز یکی از اصلی ترین واچ لیست های کاربران برای چند برابر شدن قیمت در سال پیش رو است. خیلی از کاربران با این امید سرمایه های خود را وارد شبکه بت کرده اند. با توجه به کاربردها، امنیت و ویژگی هایی که از بت سراغ داریم، این امر خیلی هم دور از دسترس نخواهد بود. البته ریسک سرمایه گذاری روی بت و رمز ارزهای این چنینی متعاقباً بالا است. قانون نانوشته سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال بیان می کند که هر چقدر امید به کسب سودهای فوق العاده بالا در مدت کوتاه در یک رمز ارز بیشتر باشد، ریسک سرمایه گذاری در آن نیز افزایش می باید. همین امر برای رمز ارز بت نیز به همین ترتیب صادق است.

رمز ارزهای ارزان قیمت برای این خوب هستند که بخشی از سود خود را با اختیار بر روی آنها قرار داده و منتظر چند برابر شدن قیمت آنها باشید. پس بلافاصله و بدون طمع زیاد اقدام به فروش آنها کرده و از سود به دست آمده در سایر بازارها یا رمز ارزها سرمایه گذاری کنید.

۶- ماتیک

بهترین ارز دیجیتال ارزان برای سرمایه گذاری کوتاه مدت
علامت اختصاری ارز دیجیتال MATIC
ریسک سرمایه گذاری کم
نقد شوندگی ارز دیجیتال متوسط
حجم معاملات متوسط
محبوبیت متوسط
امکان خرید در صرافی داخلی ندارد
در دسترس برای کاربران ایرانی در صرافی خارجی

جالب است که قیمت ارز دیجیتال ماتیک در حال حاضر بسیار پایین است . این رمز ارز هنوز به قیمت های قابل توجه در بازار نرسیده است. خیلی از کاربران منتظر سودهای چند ده برابری از ارز دیجیتال ماتیک در سال پیش رو هستند. این رمز ارز که با عنوان اصلی پلیگان شناخته می شود، یک رمز ارز پر استفاده و با کاربردهای متنوع است. از این گذشته وجود یک شبکه بلاک چین قدرتمند و عالی نیز باعث شده تا خیلی ها به آن چشم امید داشته باشند. جدای از بحث سرمایه گذاری و افزایش قیمت، ماتیک می تواند در آینده ای نه چندان دور حرف های زیادی هم در بین رمز ارزها برای گفتن داشته باشد. از این رو است که هر روز به تعداد طرفداران آن اضافه می شود.

سرمایه گذاری روی ارز دیجیتال ماتیک با ریسک خیلی بالایی نیز همراه نیست و با این ترفند شما می تواند در عین انتخاب یک ارز دیجیتال با پتانسیل بالا برای سود دهی، ریسک سرمایه گذاری خود را نیز به حداقل میزان خود برسانید.

۷- کریپتو دات کام

بهترین ارز دیجیتال ارزان برای سرمایه گذاری کوتاه مدت
علامت اختصاری ارز دیجیتال CRO
ریسک سرمایه گذاری زیاد
نقد شوندگی ارز دیجیتال متوسط
حجم معاملات متوسط
محبوبیت کم
امکان خرید در صرافی داخلی ندارد
در دسترس برای کاربران ایرانی در صرافی خارجی

ارز دیجیتال کریپتو دات کام نیز یکی دیگر از ارزهای دیجیتال با قیمت پایین موجود در بازار است که انتظار می رود تا در آینده ای نه چندان دور شاهد افزایش قیمت های قابل توجه در آن باشیم. کریپتو دات کام توکن بومی صرافی به همین نام است و از طرف خود این صرافی حمایت می شود. صرافی سنگاپوری در سال گذشته سر و صدای زیادی در بازار به راه انداخته و با حمایت از cro باعث شده تا این ارز دیجیتال به رتبه های بسیار خوبی در بازار رمز ارزها برسد.

هر چند در حال حاضر امکان خرید کریپتو دات کام در صرافی های ایرانی وجود ندارد، اما شما می توانید به راحتی آن را در صرافی های خارجی معتبر در دسترس داشته باشید. امکان ذخیره کردن آن در تمام کیف پول های مناسب برای ارز دیجیتال اتریوم نیز به راحتی وجود دارد. از این گذشته با افزایش محبوبیت کریپتو دات کام در آینده ای نه چندان دور، ریسک سرمایه گذاری در آن نیز کمتر خواهد شد.

۸- وین لینک

بهترین ارز دیجیتال ارزان برای سرمایه گذاری کوتاه مدت
علامت اختصاری ارز دیجیتال WIN
ریسک سرمایه گذاری خیلی زیاد
نقد شوندگی ارز دیجیتال متوسط
حجم معاملات متوسط
محبوبیت کم
امکان خرید در صرافی داخلی ندارد
در دسترس برای کاربران ایرانی در صرافی خارجی

اگر به ارزهای دیجیتالی که در این بخش به عنوان بهترین ارز دیجیتال ارز برای سرمایه گذاری کوتاه مدت دقت کرده باشید، هر چند همه آنها با قیمت های بسیار پایین معامله می شوند اما از نظر حجم معاملات همگی در شرایط ایده آلی هستند. این امر باعث شده تا خیلی از کاربران با خیال راحت تری برای خرید آنها اقدام کنند. فراموش نکنید که کم بودن حجم معاملات به معنی منتفی بودن سرمایه گذاری روی آن رمز ارز است و توصیه می کنیم که هرگز سرمایه های خود را وارد چنینی ریسکی نکنید.

یکی دیگر از ارزهای دیجیتالی که در حال حاضر با وجود قیمت پایین، حجم معاملات قابل توجهی دارد، وین لینک است. وین لینک را می توانید در معتبرترین صرافی ها در اختیار داشته باشید. این ارز دیجیتال پتانسیل خوبی برای رشد در سال جاری و سال آتی خواهد داشت و امکان چند برابر شدن قیمت آن اصلا دور از انتظار نیست. اما شرایط نشان می دهد که سرمایه گذاری روی آن با ریسک قابل توجهی روبرو است. از این رو توصیه می کنیم که حتما با یک استراتژی تکنیکالی عالی برای خرید آن اقدام کنید. در غیر این صورت ممکن است شرایط برای شما در بازار پیچیده شده و نتوانید از سرمایه های خود مراقبت نمایید.

۹- هدرا

بهترین ارز دیجیتال ارزان برای سرمایه گذاری کوتاه مدت
علامت اختصاری ارز دیجیتال HBAR
ریسک سرمایه گذاری متوسط
نقد شوندگی ارز دیجیتال متوسط
حجم معاملات متوسط
محبوبیت کم
امکان خرید در صرافی داخلی ندارد
در دسترس برای کاربران ایرانی در صرافی خارجی

در معرفی بهترین ارز دیجیتال ارزان قیمت برای سرمایه گذاری کوتاه مدت باید به رمز ارز هدرا نیز اشاره کنیم. این رمز ارز نیز شرایط خوبی در بازار داشته و در سال پیش رو می توانیم انتظار رشدهای قابل توجه از آن را داشته باشیم. هدرا با قیمت پایین که دارد، کاملا آماده سرمایه گذاری با سرمایه های کم نیز است. در اواخر سال ۲۰۲۱ این رمز ارز طرفداران بسیار بیشتری پیدا کرد. به همین دلیل است که در حال حاضر پتانسیل آن برای رشد چند برابر نیز شده است. هدرا را می توانید از بهترین صرافی های خارجی تهیه کنید. البته به زودی باید شاهد قرار گرفتن آن در لیست صرافی های داخلی نیز باشیم. هدرا می تواند یکی از گزینه های کم ریسک در میان ارزهای دیجیتال ارزان قیمت برای سرمایه گذاری باشد.

۱۰- فانتوم

بهترین ارز دیجیتال ارزان برای سرمایه گذاری کوتاه مدت
علامت اختصاری ارز دیجیتال FTM
ریسک سرمایه گذاری متوسط
نقد شوندگی ارز دیجیتال متوسط
حجم معاملات متوسط
محبوبیت کم
امکان خرید در صرافی داخلی ندارد
در دسترس برای کاربران ایرانی در صرافی خارجی

هم چنین برای سرمایه گذاری کوتاه مدت روی ارزهای دیجیتال ارزان قیمت می توانید سراغ فانتوم نیز بروید. این رمز ارز نیز قابلیت های زیادی داشته و به آینده آن کاملا امیدوار هستیم. البته ریسک سرمایه گذاری روی این رمز ارز نسبت به سایر گزینه ها چندان بالا نیست و با کمی دقت می توان این ریسک با کمتر نیز نمود. خرید در قیمت های پایین و انتخاب نقاط درست برای ورود از جمله مهم ترین این ترفندها هستند که نیاز به آموزش تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال دارند.

نکاتی برای کاهش ریسک سرمایه گذاری کوتاه مدت

مطالب بسیار مهمی درباره انتخاب بهترین رمز ارزها برای سرمایه گذاری در بازه های زمانی کوتاه مدت را با هم مرور کردیم. همچنین به معرفی ارزهای دیجیتال مناسب برای این روش سرمایه گذاری در سه دسته زیر پرداختیم:

  • بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری ۲۰۲۵
  • بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری کوتاه مدت ۲۰۲۴
  • بهترین ارز دیجیتال ارزان برای سرمایه گذاری کوتاه مدت

اما دقت داشته باشید که این روش سرمایه گذاری خالی از ریسک هم نبوده و ممکن است در بازه های زمانی کوتاه مدت چالشهای برای شما به دنبال داشته باشند. از این رو در انتهای این مقاله بر آن شدیم تا نکات بسیار مهمی را با شما در میان بگذاریم که استفاده از آنها می‌تواند در کاهش ریسک سرمایه گذاری کوتاه مدت مشکل گشا باشند. توصیه می‌کنیم قبل از اقدام برای خرید رمز ارز مورد نظر خود برای سرمایه گذاری در بازه های زمانی کوتاه مدت، حتماً نکات و موارد این بخش از مقاله را در نظر بگیرید.

رمز ارزهای با حجم معاملات بالا انتخاب کنید

ارز دیجیتال را تصور کنید که با صد هزار دلار حجم معاملات در طول ۲۴ ساعت بیش از دو میلیون برابر شده است. شاید دو میلیون برابر شدن آن نشان از پتانسیل بسیار بالای رشد و سوددهی این رمز ارز داشته باشد اما در حال حاضر میلیون ها نفر در جهان وجود دارند که می توانند با ۱۰۰ هزار دلار این ارز دیجیتال را دو میلیون برابر کرده و یا  قیمت آن را به صفر برسانند. با فرض اینکه شما این ارز دیجیتال را خریداری کرده باشید و به سود مناسبی هم در آن برسید، اما چه فایده که نمی‌توانید ارز دیجیتال موردنظر خود را فروخته و یا حتی آن را تبدیل به یک ارز دیجیتال مناسب دیگر بکنید. زیرا اصلاً خریداری در بازار وجود ندارد.

حجم معاملات یکی از مهمترین فاکتورها در سرمایه‌ گذاری در بازار رمز ارزها هست. بهترین و حرفه ای ترین تحلیل گران برای تشخیص یک ارز دیجیتال خوب است رمز ارزهای با کیفیت نامناسب به حجم معاملات آن دقت می نمایند. به همین دلیل توصیه می‌کنیم شما نیز حتما قبل از انتخاب یک ارز دیجیتال مناسب، حجم معاملات آن را مورد بررسی قرار دهید.

به دنبال خرید ارزهای دیجیتال با رتبه های مناسب و زیر ۱۰۰ باشید

از کاربران ایرانی عادت کرده‌اند تا در رتبه‌های بالای هزار به‌دنبال ارزهای دیجیتالی با قیمت های فوق العاده پایین می گردند تا با رسیدن قیمت آنها و یک دلار سرمایه خود را بیش از ۱۰ میلیون برابر کنند. تا این حد رویاپردازی در بازار رمز ارزها بسیار خطرناک بوده و ممکن است سرمایه های شما را کاملا نابود سازد. واقعیت این است که بهترین و حرفه ای ترین تحلیلگران خطا در امکان تشخیص ارزهای دیجیتال با کیفیت بالا و با ویژگی های مثبت در میان ۱۰۰ رمز ارز برتر جهان نیز با چالش‌های بسیار زیادی روبه‌رو بوده و نمی‌توانند همیشه در این راه موفق باشند. حالا شما چگونه به دنبال خرید یک ارز دیجیتال با رتبه های بالای ۱۰۰۰ هستید که حتی اطلاعات لازم برای ارزیابی و بررسی آن‌ها نیز در هیچ جایی وجود ندارد.

NFT ها و ارزهای دیجیتال پروژه متاورس می توانند انتخاب های خوبی باشند

یکی از راه هایی که شما می توانید با استفاده از آن به دنبال بهینه کردن شرایط سرمایه گذاری خود در بازار رمز ارزها و از بین بردن ریسک های آن باشید، انتخاب ارزهای دیجیتال مناسب آینده دار از میان پروژه‌های قابل قبول و عالی است. NFT ها و ارزهای دیجیتال تعریف شده در پروژه متاورس می‌توانند تا حد قابل قبولی چنین شرایطی را برای شما تعریف کنند. این دسته از ارزهای دیجیتال به دلیل کاربردهای بسیار خوب و تاثیرگذاری که داشته در معرض توجه افراد بسیار زیادی قرار گرفته و محبوبیت بسیار زیادی دارند.

البته این مهم به این معنا نیست که تمام این رمز ارزها از شرایط خوبی برخوردار بوده و قابلیت خوبی برای سرمایه گذاری برای شما فراهم می آورند. حتی در انتخاب این دسته از ارزهای دیجیتال نیز بایستی به تمام نکات گفته شده در این مقاله به دقت کافی داشته باشید. توسعه دادن ارزهای دیجیتال حتی در این پروژه ها نیز کار بسیار راحتی است. مبادا کلاه سرتان برود.

بیت کوین همیشه بهترین است

درصد بسیار زیادی از کاربران و تحلیلگران در بازار ارز های دیجیتال، بر این باور هستند که بیت کوین در حال حاضر در یک حباب قیمتی بسیار بزرگ قرار گرفته و امکان صعود بیشتر برای این ارز دیجیتال وجود ندارد. اما بایستی به شما یادآوری کنیم که ارز دیجیتال بیت کوین همچنان پادشاه ارزهای دیجیتال است. رسیدن به قیمت های بالا برای بیت کوین در بازه زمانی بسیار طولانی اتفاق افتاده که نشان از قدرت بسیار زیاد شبکه آن دارد. هیچ گونه تقلب و تبلیغات منفی، باعث بالا رفتن قیمت بیت کوین نشده و این مرغوبیت این رمز ارز بوده است که آن را به این درجه رسانده است. بازار ارز های دیجیتال به بیت کوین بدهکار است.

 

جمع بندی و نتیجه گیری

به معرفی بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری در بازه های زمانی کوتاه مدت در سه دسته زیر پرداختیم:

  • بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری ۲۰۲۵
  • بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری کوتاه مدت ۲۰۲۴
  • بهترین ارز دیجیتال ارزان برای سرمایه گذاری کوتاه مدت

هر کدام از ارز های دیجیتالی که در این مقاله با شما در میان گذاشتیم، کیفیت بسیار خوبی داشته و از جمله رمز ارز های خوب موجود در بازار برای سرمایه‌ گذاری محسوب می شوند. اما ما در کانون بورس به شما توصیه می کنیم حتما نه از اطلاعات این مقاله و از اطلاعات هیچ مقاله دیگری برای سیگنال گیری استفاده نکرده و با سپری کردن دوره ارز دیجیتال و یا خرید پکیج غیر حضوری آموزش ارز دیجیتال خودتان استاد سرمایه‌ گذاری در بازار ارز های دیجیتال شوید.

ترتیب پیشنهادی مطالعه مقالات این بخش...

یک پاسخ

  1. با سلام در این تقسیم بندی من BTT و SHIB
    رو بسیار بسیار صعودی میبینم.
    و ارزهایی که معرفی میکنم تا ۵۰۰برابر جای رشد در این رالی پیش رو را دارنند.
    CAW
    PAW
    CAL
    KISH U INU

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روش‌های پرداخت و ثبت نام

ارزش دوره: ۱8٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

قیمت جشنواره: ۱4/۸۰۰/۰۰۰ تومان

پیش پرداخت: 2٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

روش‌های پرداخت و ثبت نام

ارزش دوره ۱۷٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

قیمت جشنواره: ۱۳/۸۰۰/۰۰۰ تومان

تماس فوری با شما

موضوع تماس با شما: