لوگو کانون بورس

بهترین ارزهای دیجیتال NFT

لیست ارزهای دیجیتال NFT
شما در حال مطالعه مقاله ۲۶ از ۴۹ در این سرفصل آموزش رایگان هستید.

با معرفی بهترین ارزهای دیجیتال NFT با شما همراه است. در میان انواع ارز دیجیتال یکی از محبوب ترین و بهترین گزینه هایی که در حال حاضر در دسترس کاربران و سرمایه گذاران در این بازار قرار دارد، رمز ارز های تعریف شده در پروژه های NFT است. اما ارزهای دیجیتال NFT کدامند و چگونه می توانیم آنها را بشناسیم؟ با شناخت بهترین ارزهای دیجیتال NFT  این امکان را خواهید داشت تا از میان آنها بهترین ها را انتخاب کرده و یک سرمایه ‌گذاری منطقی و جذاب برای خود رقم بزند. اما قبل از آن لازم دانستیم تا این دسته از ارزهای دیجیتال را با شرح شرایط آنها به شما معرفی کنیم. برای کسانی که در دوره ارز دیجیتال شرکت کرده و می دانند که شناخت رمز ارز های خوب و عالی چه مزیت هایی می تواند برای کاربر در این بازار به دنبال داشته باشد، این مقاله حاوی مطالب بسیار ارزنده و جذابی خواهد بود. در انتهای این مقاله شما خواهید توانست با روند به مراتب بهتری نسبت به گذشته برای سرمایه ‌گذاری خود در بازار ارز های دیجیتال رقم بزنید.

نکات کلیدی مقاله:

  • ارزهای دیجیتال NFT معمولاً دارای اهداف مشخص نبوده و سرمایه ‌گذاری روی آنها می‌تواند نسبت به سایر رمز ارزها با ریسک‌های پایین‌تری همراه باشد.
  • تمام لیست ارزهای دیجیتال در NFT شرایط لازم برای سرمایه ‌گذاری را نداشته و حتماً قبل از انتخاب یکی از آنها باید تمام نکات و موارد لازم برای تحلیل را در نظر بگیرید.
  • تنها بخش کوچکی از سرمایه های خود را برای خرید رمز ارز هایی با قیمت بسیار پایین اما پتانسیل رشد بالا اختصاص داده و خیلی با انتخاب این دسته از رمز ارزها ریسک سرمایه ‌گذاری خود را در بازار افزایش ندهید.
راهنمای مطالعه نمایش

 

ارزهای دیجیتال NFT چیست

ارزهای دیجیتال در NFT چیست و چرا در سال‌های گذشته سرمایه ‌گذاری روی آنها به شدت محبوب و جذاب شده است؟ اگر در چند ماه گذشته بازار ارز های دیجیتال را دنبال کرده باشید، احتمالا می دانید که NFT یا توکن های غیر مثلی چیست و چه مزیت ها و معایبی دارد. در بازار رمز ارزها به ارز های دیجیتالی که در این حوزه تعریف شده و به نوعی کاربرد آنها به کاربرد توکن های غیرمثلی باز می گردد،  اصطلاح ارزهای دیجیتال NFT گفته می شود.

البته بایستی متذکر شویم که کاربردی بودن و هدفدار بودن این دسته از رمز ارزها، به این معنا نیست که ساخت توکن های مربوط به آنها نیاز به شرایط پیچیده‌ای دارد. ساخت و توسعه این دسته از توکن ها تقریباً مشابه با سایر انواع ارزهای دیجیتال موجود در بازار بوده و از این بابت هیچ گونه مزیتی برای آنها وجود ندارد. به همین دلیل است که سرمایه گذاری برای تمام این دسته از ارزهای دیجیتال به هیچ وجه منطقی و مطلوب بوده و ممکن است چالش ها و ریسک های بسیار زیادی برای سرمایه‌گذاران به دنبال داشته باشد.

مانند سایر انواع ارزهای دیجیتال موجود در بازار، این دسته از رمز ارزها نیز در شرایط مختلف توسعه پیدا کرده و در میان آنها نیز می توان هم گزینه های مطلوب و عالی و هم گزینه های نامطلوب و به درد نخور پیدا کرد. اگر لیست ارزهای دیجیتال NFT  را مشاهده کنید و به راحتی به این مهم خواهید رسید که قطعاً این حجم از نرم افزارهای موجود در بازار نمی توانند کیفیت بالایی داشته باشند. به دلیل محبوبیت و توجه زیاد بسیاری از افراد کلاهبردار نیز به دنبال توسعه رمز ارزها در این دسته رفته و از این طریق به دنبال جذب سرمایه های زیاد و کلاهبرداری از سرمایه‌گذاران و تریدر ها هستند. پس باید بهترین های این دسته را شناخته و سرمایه‌های خود را به سمت آنها هدایت کنید. محتوای این مقاله سر نخ و سیگنال بسیار عالی برای شما خواهد بود تا از میان بهترین های این رده دست به انتخاب بزنید.

نحوه پیدا کردن ارزهای دیجیتال NFT

اما نحوه پیدا کردن این دسته از رمز ارزها چگونه است و کجا میتوانیم لیست ارزهای دیجیتال NFT را مشاهده کنید؟ همانطور که در ارزهای دیجیتال حوزه وب ۳ و هم چنین  ارزهای دیجیتال مرتبط با متاورس اشاره کردیم، امکان مشاهده و شناخت هر کدام از این انواع ارزهای دیجیتال در پلتفرم ها و سایت های مختلف برای کاربران وجود دارد. هم سایت های ایرانی و هم سایت های خارجی معتبر و شناخته شده اقدام معرفی رمز ارز های توسعه یافته در این دسته نموده اند. اگر تاکنون از خدمات یک سایت به خصوص برای مشاهده مشخصات هر یک از ارزهای دیجیتال استفاده می کردید، نیازی به تغییر سایت خود نداشته و می توانید در همان سایت با فیلتر کردن ارزهای دیجیتال وجود، بهترین ارزهای دیجیتال NFT  را مشاهده کنید.

به عنوان مثال در سایت معروف و محبوب کوین مارکت کپ این امکان برای شما وجود دارد تا از روی لیست پروژه های مختلف در نوار ابزار بالای قسمت معرفی ارزهای دیجیتال، گزینه NFT را انتخاب کرده و لیست این ارزهای دیجیتال را مشاهده کنید. برای این منظور تنها کافی است وارد سایت www.coinmarketcap.com شده مطابق با تصویر زیر برای انتخاب این دسته از ارزهای دیجیتال اقدام کنید.

بهترین ارزهای دیجیتال NFT

 

البته مشاهده لیست بهترین ارزهای دیجیتال NFT  تنها اولین قدم برای شما خواهد بود تا بتوانید برای انتخاب یکی از آنها برای سرمایه گذاری اقدام کنید. برای اینکه شرایط خود را در سرمایه گذاری بر روی این دسته از رمز ارز ها بهتر نمایید، توصیه ما تحلیل و ارزیابی رمز ارز های خوب و عالی موجود در این پروژه است. اگر با ویژگی های یک ارز دیجیتال خوب آشنا باشید، امکان متمایز کردن این دسته از رمز ارزها برای شما ساده تر خواهد بود. در این مقاله با بررسی اصلی‌ترین عوامل موثر بر خوب بودن و مطلوب بودن یک ارز دیجیتال سعی کرده‌ایم تا بهترین های تعریف شده در این پروژه را به شما معرفی نماییم.

چرا سرمایه گذاری روی ارزهای دیجیتال NFT جذاب است؟

بعد از انتخاب بهترین ارزهای دیجیتال NFT نوبت به سرمایه گذاری و خرید هر یک از ارزهای دیجیتال انتخاب شده خواهد رسید. اما برای اینکه ذهن شما را نسبت به این روش سرمایه گذاری بازتر نموده و شرایط آن را به صورت کامل برای شما تشریح کنیم، لازم دانستیم تا نکات بیشتری را درباره سرمایه ‌گذاری بر روی این دسته از رمز ارزها با شما در میان بگذاریم.

ارزهای دیجیتال تعریف شده در این پروژه مزیت ها و معایب خاص خود را دارند. صرف اینکه یک رمز ارز در این پروژه تعریف شده باشد، تضمین کننده خوبی و مطلوب بودن آن نخواهد بود. البته شایان ذکر است که بسیاری از اعضای دیجیتال تعریف شده در این پروژه، ممکن است با سایر پروژه ها مانند متاورس یا دیفای نیز تداخل داشته باشند. هرچقدر کاربرد ها و اهداف در نظر گرفته شده برای این شبکه یک ارز دیجیتال بیشتر باشد، پر واضح است که کیفیت آن نیز بیشتر بوده و سرمایه ‌گذاری بر روی آن می تواند با ریسک کمتری همراه باشد. البته با وجود تمام این شرایط نیز باز هم نیاز است تا شما به صورت کامل و جامع اقدام به تحلیل فاندامنتال ارز دیجیتال مورد نظر خود کرده و بعد از بررسی تمام عوامل و فاکتورهای نسبت به انتخاب آن اقدام کنید.

برای کسانی که به دنبال ترید روزانه و نوسان گیری از ارز دیجیتال در بازار هستند، این دسته از ارزهای دیجیتال می توانند شرایط خوبی داشته باشند. البته بایستی حتما با معیارهای انتخاب از های دیجیتال مناسب برای نوسان گیری آشنا بوده و حتما قبل از انتخاب خود این عوامل و نکات را در نظر بگیرید. در ادامه مزیت ها و معایب سرمایه ‌گذاری بر روی ارزهای دیجیتال NFT  را با هم مرور خواهیم کرد.

مزیت های خرید ارزهای دیجیتال در NFT چیست

اکنون تقریباً می‌دانید که ارزهای دیجیتال NFT کدامند و چگونه می توانید این دسته از رمز ارزها را در بازار مشاهده کنید. ی درک هرچه به طرح کیفیت این سرمایه ‌گذاری لازم است مزیت‌های خرید این دسته از رمز ارزها را با شما در میان بگذاریم. از مهم ترین مزیت های خرید این دسته از ارزهای دیجیتال می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نقدشوندگی بالا یکی از مزیت هایی است که می تواند ریسک سرمایه ‌گذاری در این بازار را با استفاده از این دسته از رمز ارزها برای شما کاهش دهد. اکثر ارز های دیجیتالی که در این مقاله به شما معرفی خواهیم کرد، دارای قدرت نقد شوندگی بالایی هستند.
  • حجم معاملات بسیار بالا یکی دیگر از مزیت هایی است که می تواند سرمایه گذاری بر روی این دسته از رمز ارزها را برای شما بهینه تر کند.
  • داشتن اهداف کاربردی و قابل استفاده بودن پلتفرم های هر یک از ارزهای دیجیتال NFT یکی از مهمترین مزیت هایی است که باعث شده در سال های اخیر سرمایه گذاری بر روی آنها به شدت افزایش یابد.
  • داشتن تیم توسعه دهنده قوی نیز یکی از گزینه‌هایی است که باعث شده تا جذابیت سرمایه ‌گذاری برای این دسته از ارزهای دیجیتال بیشتر شود.
  • محبوبیت بالای آنها در میان کاربران را نیز می‌توان به این مزیت‌ها اضافه نمود.
  • قیمت های مناسب و مقرون به صرفه رمز ارز های تعریف شده در پروژه های NFT از مزیت های بسیار عالی در آنها است که وارد شده تا سرمایه‌گذاران حتی با سرمایه های کم نیز بتوانند شرایط مطلوبی در این روش سرمایه گذاری داشته باشند.

ارزهای دیجیتال NFT

البته شایان ذکر است که تمام مزیت هایی که در بالا برای بهترین ارزهای دیجیتال NFT  برشماریم، برای تمام لیست این دسته از رمز ارزها ساده نبوده و ممکن است که بسیاری از پروژه های تعریف شده در این رده حتی کلاهبرداری باشند. به همین دلیل لازم است تا هر یک از ارزهای دیجیتال مربوط به این پروژه ها را به صورت جداگانه و کامل مورد بررسی و ارزیابی قرار دهید.

ریسک های سرمایه گذاری روی ارزهای دیجیتال در NFT چیست

اما جدایی از مزیت های سرمایه گذاری بر روی بهترین ارزهای دیجیتال NFT لازم است تا معایب این سرمایه ‌گذاری را نیز با شما در میان بگذاریم تا با دید بهتر و آگاهانه تر نسبت به انتخاب آنها اقدام کنید. از مهمترین معایب تعریف شده برای پروژه های این دسته از رمز ارزها می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • در قدم اول باید بدانید که ساخت و توسعه یک توکن در پروژه NFT کار چندان پیچیده ای نیست. به همین دلیل امکان توسعه رمز ارز های کلاهبرداری با هدف جذب سرمایه در آن بسیار زیاد است. با توجه به محبوبیت بالای این دسته از ارزهای دیجیتال این نوع کلاهبرداری بسیار رایج هم شده است.
  • همچنین دقت داشته باشید که بسیاری از پروژه‌های تعریف شده در این نوع از انواع ارز دیجیتال، خیلی مناسب سرمایه ‌گذاری نبوده و بیشتر شرایط کاربردی آنها اهمیت دارد.
  • تعداد سکه های در گردش بسیار بالا را نیز می‌توان یکی از معایب اصلی رمز ارزهای تعریف شده در این پروژه معرفی کرد که مانع از افزایش قیمت قابل توجهی آنها در بازار می‌شود.
  • عدم مقبولیت عمومی و همچنین نداشتن شناخت کافی کاربران معمولی نسبت به پروژه‌های تعریف شده در NFT باعث شده تا این دسته از رمز ارزها با وجود شرایط خوب از نظر حجم معاملات و میزان نقدشوندگی، همچنان با استقبال خیلی زیادی نسبت به رمز ارز های رده بالا مانند ارز دیجیتال اتریوم یا ارز بیت کوین همراه نباشند.
  • بالا رفتن تعداد ارزهای دیجیتال طرح شده در این پروژه یکی دیگر از نکاتی است که باعث شده تا کاربران در انتخاب بهترین ارزهای دیجیتال NFT با سردرگمی روبه‌رو شده و نتوانند در این باره انتخاب درستی داشته باشند.
  • ریسک سرمایه گذاری در برخی از پروژه های تعریف شده در NFT بسیار بالا بوده و انتخاب آنها برای سرمایه ‌گذاری ممکن است خطرات بسیار زیادی برای سرمایه های کاربران به دنبال داشته باشد.

ارزهای دیجیتال NFT

با استفاده از آموزش تحلیل فاندامنتال ارز دیجیتال و همچنین این شناخت بهترین تکنیک های تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال این امکان را خواهید داشت تا در انتخاب یکی از بهترین ارزهای دیجیتال NFT این روند درست تری را در پیش بگیرید و در نهایت سرمایه گذاری شما کم خطر تر و مطمئن تر باشد. این مهم باعث می شود تا بسیاری از معایب عنوان شده در بالا را با تجزیه و تحلیل از سرمایه گذاری خود دور نگه دارید. اقدامی که نشان از هوشمندی شما در این بازار خواهد داشت.

لیست ارزهای دیجیتال NFT

اما ارزهای دیجیتال NFT کدامند ؟ نوبت به معرفی لیست ارزهای دیجیتال NFT می رسد. با توجه به اینکه پروژه های بسیار زیادی در این رابطه تعریف شده که بسیاری از آنها در شرایط مطلوبی هم ندارند، از این رو معرفی این دسته از رمز ارزها را به دو گروه زیر تقسیم کرده‌ایم:

در وهله اول به معرفی بهترین ارزهای دیجیتال NFT خواهیم پرداخت تا شما بتوانید در انتخاب مناسب ترین گزینه برای سرمایه گذاری بلند مدت و همچنین ریسک پایین اقدام کنید. این دسته از ارزهای دیجیتال معرفی شده معمولاً محبوبیت بسیار زیادی داشته و سرمایه گذاری روی آنها می تواند ریسک کمتری برای شما به دنبال داشته باشد. همچنین در این لیست می توانید ارزهای دیجیتال معروف تری را مشاهده کنید که به احتمال زیاد از قبل نام برخی از آن ها را شنیده اید. از مهم ترین ویژگی های مربوط به این لیست ارزهای دیجیتال NFT می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نقدشوندگی بسیار بالایی دارند.
  • محبوبیت خوبی دارند.
  • حجم معاملات بسیار بالایی دارند.
  • ارزش بازار آن ها زیاد بوده و معمولاً رتبه‌های خوبی را نیز در بازار به خود اختصاص داده اند.
  • انجام معاملات بر روی آنها با ریسک کمتری همراه خواهد بود.
  • در دراز مدت می تواند سوددهی بسیار مناسبی برای کاربر به دنبال داشته باشند.

در دسته دوم نیز معرفی ارزهای دیجیتال ارزان NFT خواهیم پرداخت. این لیست ارزهای دیجیتال NFT نسبت به موارد بیان شده در لیست اول کمی ناشناخته تر بوده و احتمالا ممکن است بسیاری از آنها را تا کنون بررسی نکرده باشید. دقت داشته باشید که شرایط سرمایه گذاری بر روی این لیست  رمز ارز های تعریف شده در NFT شرایط خاص خود را خواهد داشت. برای درک هرچه بهتر شرایط سرمایه گذاری برای آنها ابتدا باید ویژگی های در نظر گرفته شده برای انتخاب آنها را با شما در میان بگذاریم که به شرح زیر هستند:

  • این دسته از رمز ارزها قیمت بسیار پایین داشته و معمولاً به جز یکی دو مورد قیمت بقیه آنها زیر یک دلار خواهد بود.
  • محبوبیت آنها کمتر بوده و سرمایه ‌گذاری بر روی آنها ممکن است با ریسک هایی برای شما همراه باشد.
  • حجم معاملات خوبی دارند.
  • کاربردها و اهداف مناسبی برای آنها تعریف شده است.
  • نقدشوندگی مناسبی در بازار دارند و از این نظر ریسک زیادی برای سرمایه گذاری برای آنها وجود نخواهد داشت.
  • ممکن است در درازمدت نیز به خوبی به کاربر بدهند.
  • پتانسیل رشد بسیار زیادی داشته و احتمال انفجار قیمتی در آنها نیز وجود دارد.

با در نظر گرفتن تمام موارد بالا در ادامه می توانید برای انتخاب گزینه بهتر برای سرمایه گذاری اقدام کرده و در نهایت بهینه ترین پرتفو را برای خود در بازار در نظر بگیرید.

بهترین ارزهای دیجیتال NFT برای سرمایه گذاری بلند مدت و ریسک پایین

دسته اول از لیست ارزهای دیجیتال NFT که در این بخش به معرفی آنها می پردازیم، مزیت ها و ویژگی های مثبت بسیار زیادی داشته و انتخاب آنها معمولاً با ریسک پایینی برای سرمایه گذاری همراه خواهد بود. البته سرمایه گذاری بر روی این دسته از رمز ارزها می تواند برای بلند مدت انجام پذیرد. از این گذشته بسیاری از گزینه هایی که در این لیست به شما معرفی خواهیم کرد، علاوه بر این که در پروژه‌های NFT تعریف شده اند، در سایر پروژه ها مانند متاورس، دیفای، قراردادهای هوشمند و … نیز کاربرد خاص خود را دارند.

مانا دیستراند – MANA

قیمت فعلی رتبه فعلی ارزش بازار حجم معاملات
۲.۵۵ دلار ۳۱ ۴.۶۷ میلیارد دلار ۶۰۲ میلیون دلار
نوع ارز محبوبیت سکه های در گردش کل سکه ها
توکن زیاد ۱.۸۳ میلیارد ۲.۱۹ میلیارد

یکی از بهترین ارزهای دیجیتال NFT قطعا مانا است. مانا نه فقط در پروژه NFT بلکه در بحث متاورس نیز یکی از بهترین گزینه ها برای سرمایه گذاری شناخته شده و لازم است تا کاربران حتما روی این رمز ارز دقت ویژه ای داشته باشند. از مزیت های اصلی سرمایه گذاری بر روی ارز دیجیتال مانا می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • نقد شوندگی بسیار بالا
  • حجم معاملات زیاد
  • محبوبیت بالا
  • کاربردها و اهداف عالی و شناخته شده
  • امکان رسیدن به سودهای قابل توجه در آینده
  • قرار گرفتن در جایگاه مناسب در لیست ارزهای دیجیتال بازار

مانا در سال گذشته نیز نشان داد که پتانسیل خوبی برای تبدیل شدن به یک ارز دیجیتال خوب را دارد. با اضافه شدن شرایط سرمایه گذاری و خرید زمین و NFT ها در پلتفرم این رمز ارز و همه گیر شدن آن، در آینده ای نه چندان دور شاهد رونق قابل توجهی برای آن خواهیم بود. مانا در حال حاضر قیمت خیلی زیادی نداشته و گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری محسوب می شود.

تزوس – XTZ

قیمت فعلی رتبه فعلی ارزش بازار حجم معاملات
۳.۷۸ دلار ۳۷ ۳.۳ میلیارد دلار ۳۴۴ میلیون دلار
نوع ارز محبوبیت سکه های در گردش کل سکه ها
کوین متوسط ۸۷۶ میلیون ۹۰۴ میلیون

یکی دیگر از گزینه ها در لیست ارزهای دیجیتال NFT ارز دیجیتال تزوس است. رمز ارزی که در رتبه ۳۷ بهترین ارزهای دیجیتال قرار گرفته و با ۳۴۴ میلیون دلار حجم معاملات بالایی دارد. هر چند این رمز ارز هنوز خیلی شناخته شده نبوده و محبوبیت آن مانند رمز ارزهایی مانند دوج کوین و سولانا نیست، اما با این حال کاربردها و اهداف بسیار عالی آن تبدیل به نقطه قوت بزرگ برای آن شده است. به همین دلیل می تواند یک گزینه عالی برای سرمایه گذاری حتی در بلند مدت برای کاربران و تریدرها باشد.

سند باکس – SAND

قیمت فعلی رتبه فعلی ارزش بازار حجم معاملات
۳.۵۲ دلار ۳۹ ۳.۲۵ میلیارد دلار ۷۳۴ میلیون دلار
نوع ارز محبوبیت سکه های در گردش کل سکه ها
توکن خیلی زیاد ۹۲۵ میلیون ۳ میلیارد

یکی دیگر از بهترین ارزهای دیجیتال NFT ارز دیجیتال سند باکس است. شاید اگر تعداد توکن های کمتری برای این رمز ارز در نظر گرفته شده بود، اکنون می توانستیم آن را با قیمت های بسیار بیشتری شاهد باشیم. اما با این حال رسیدن به حجم معاملات ۷۳۴ میلیون دلاری نشان از محبوبیت خیلی زیادی این رمز ارز در بازار دارد. خیلی زود و قبل از اینکه دیر شود، حتما بخشی از سرمایه های خود را بر روی این رمز ارز قرار داده و منتظر رسیدن به سود های قابل توجه در شبکه آن باشید.

سند باکس هم چنین از پرکاربردترین ارزهای دیجیتال تعریف شده در پروژه متاورس نیز است که این مهم باعث شده تا مزیت های سرمایه گذاری روی آن باز هم بالاتر برود. سند باکس را به زودی با قیمت های بسیار بیشتری در بازار ملاقات خواهید کرد.

اکسی اینفینیتی – AXS

قیمت فعلی رتبه فعلی ارزش بازار حجم معاملات
۴۶.۶۸ ۴۲ ۲.۸۴ میلیارد دلار ۳۸۰ میلیون دلار
نوع ارز محبوبیت سکه های در گردش کل سکه ها
توکن زیاد ۶۰.۹ میلیون ۲۷۰ میلیون

یکی دیگر از بهترین ارزهای دیجیتال NFT ارز دیجیتال اینفینیتی است. این رمز ارز نیز در پروژه متاورس نیز تعریف شده و مزیت ها و کاربردهای آن زیاد است. به همین دلیل رشد خوبی در یک سال گذشته داشته و در حال حاضر از جمله ارزهای دیجیتال با اعتماد و مطمئن برای سرمایه گذاری محسوب می شود. این رمز ارز را می توانید در بهترین صرافی های ارز دیجیتال در بازار در اختیار داشته و برای خرید و فروش آن اقدام کنید.

ارز دیجیتال هایی مانند اینفینیتی بیشتر به دلیل کیفیتی که دارند، مورد پذیرش کاربران قرار گرفته و سرمایه گذاری روی آنها بیشتر از این جهت است. به همین دلیل امکان رسیدن به سودهای بالا با آنها برای تریدرها وجود خواهد داشت.

تتا نتورک – THETA

قیمت فعلی رتبه فعلی ارزش بازار حجم معاملات
۲.۷۲ دلار ۴۵ ۲.۷۱ میلیارد دلار ۱۶۸ میلیون دلار
نوع ارز محبوبیت سکه های در گردش کل سکه ها
کوین متوسط ۱ میلیارد ۱ میلیارد

یکی دیگر از رمز ارزهای قرار گرفته در لیست ارزهای دیجیتال NFT تتا نتورک است. رمز ارزی با قابلیت ها و کیفیت بسیار بالا که امکان ساخت و خرید و فروش NFT ها در پلتفرم آن برای کاربران وجود دارد. شما می توانید بخشی از سرمایه های خود را روی این رمز ارز نیز قرار دهید. تعداد سکه های در گردش آن نسبت به سایر گزینه ها مانند سند باکس و مانا کمتر است و همین امر می تواند در آینده ای نزدیک قیمت های بیشتری را نیز برای آن به دنبال داشته باشد.

تتا دارای یک بلاک چین مطمئن و ایمن نیز است که مزیت های سرمایه گذاری بر روی آن را بیشتر هم می کند. سرعت بالا و امکان ساخت NFT ها با کیفیت بالا در شبکه بلاک چین این رمز ارز مزیت هایی است که باعث محبوبیت بیشتر آن شده اند.

فلو – FLOW

قیمت فعلی رتبه فعلی ارزش بازار حجم معاملات
۵.۷ ۵۵ ۱.۸ میلیارد دلار ۱۳۰ میلیون دلار
نوع ارز محبوبیت سکه های در گردش کل سکه ها
کوین کم ۳۱۸ میلیون ۱.۳۷۸ میلیارد

یکی دیگر از بهترین ارزهای دیجیتال NFT ارز دیجیتال فلو است که در مقالات گذشته به بررسی و معرفی مزیت های مختلف آن پرداخته ایم. این رمز ارز قدم به قدم پله های ترقی را طی کرده و این روند در پلتفرم آن هنوز هم ادامه دارد. هر چند در حال حاضر محبوبیت خیلی زیادی ندارد، اما دیر یا زود با توسعه شبکه و هم چنین شناخته تر شدن کاربردهای آن باید انتظار رتبه های بهتر را نیز برای آن داشته باشیم.

انجین کوین – ENJ

قیمت فعلی رتبه فعلی ارزش بازار حجم معاملات
۱.۶۳ دلار ۶۳ ۱.۳۹ میلیارد دلار ۱۶۰ میلیون دلار
نوع ارز محبوبیت سکه های در گردش کل سکه ها
توکن متوسط ۸۵۴ میلیون ۱ میلیارد

یکی دیگر از بهترین ارزهای دیجیتال NFT ارز دیجیتال انجین کوین است. جالب است بدانید که یکی از جالب ترین، جذاب ترین و عالی ترین پروژه های تعریف شده در متاورس و بحث NFT ها همین ارز دیجیتال انجین کوین است. این رمز ارز به دلیل قابلیت ها و مزیت های منحصر به فرد به محبوبیت خوبی رسیده و تحلیل گران انتظار دارند تا در یک بازه زمانی ۵ ساله شرایط بسیار ایده آل تری را نیز در آن شاهد باشند.

در حال حاضر سرمایه گذاری بلند مدت بر روی انجین کوین می تواند شرایط ایده آلی را برای کاربران به دنبال داشته باشد. از این رو توصیه می کنیم که حتما سرمایه گذاری روی آن را نیز در نظر داشته و ارزیابی دقیقی نسبت به شرایط این رمز ارز داشته باشید.

الوویوم – ILV

قیمت فعلی رتبه فعلی ارزش بازار حجم معاملات
۵۷۰.۱۸ دلار ۱۴۴ ۳۶۷ میلیون دلار
نوع ارز محبوبیت سکه های در گردش کل سکه ها
توکن کم ۶۴۲,۸۹۱ ۱۰ میلیون

یکی از گران ترین رمز ارزها در لیست بهترین ارزهای دیجیتال NFT ارز دیجیتال الوویوم است. پلتفرم الوویوم برای بازی های کامپیوتری یک پلتفرم کاملا خاص و با ویژگی های منحصر به فرد است که در هیچ پلتفرم دیگری نمی توانید شرایط آن را مشاهده کرد. به همین دلیل با جذابیت های بسیار زیادی روبرو شده و در حال حاضر کیفیت مطلوبی دارد. تعداد بسیار کم سکه های آن باعث شده تا شاهد رشد بسیار زیاد قیمت در این رمز ارز باشیم. همان طور که در مقاله ارزهای دیجیتال با تعداد محدود اشاره کردیم، برای رسیدن به رتبه های بالاتر باید شاهد افزایش قیمت قابل توجه این توکن نیز باشیم. البته که سرمایه گذاری روی این رمز ارز در حال حاضر به دلیل قیمت بال ممکن است برای هر کسی امکان پذیر نباشد، اما به هیچ وجه نباید آن را از لیست گزینه های مناسب برای سرمایه گذاری خارج کرد.

بهترین ارزهای دیجیتال ارزان NFT با پتانسیل رشد بالا و ریسک بالا

در این بخش به معرفی لیست ارزهای دیجیتال NFT ارزان قیمت می پردازیم که امکان خرید آنها حتی با سرمایه های بسیار کم نیز برای کاربران وجود دارد. البته دقت داشته باشید که در این دسته از رمز ارزها نبایستی با اهداف رویایی صورت پذیرد که در این صورت ممکن است چالش‌های بسیار زیادی برای سرمایه ‌گذاری برای شما به دنبال داشته باشد. ارزهای دیجیتال NFT

توصیه ما برای سرمایه ‌گذاری روی این دسته از رمز ارزها قرار دادن تنها بخش کمی از سرمایه های اصلی روی آن ها است. به صورت منطقی در نظر گرفتن حدود ۲ تا ۵ درصد از سرمایه های اصلی برای قرار دادن بر روی این دسته از رمز ارزها می‌تواند بهینه ترین شرایط را برای شما به دنبال داشته باشد.

قرار دادن سرمایه های بیشتر ریسک سرمایه ‌گذاری شما را در بازار به شدت افزایش داده و ممکن است در یک فرآیند ساده شما را تبدیل به یک ورشکسته در بازار نماید. بهترین راه حل برای سرمایه گذاری در این دسته از ارزهای دیجیتال هدف قرار دادن یک سود منطقی از آنها است. است بلافاصله بعد از رسیدن به سود منطقی مورد نظر بایستی سرمایه های اولیه خود را از آنها خارج کرده و بخش قابل توجهی از سودها را نیز به رمز ارز هایی با شرایط بهتر و مطلوب تر انتقال دهید. حتی می‌توانید برای انتقال سودهای خود روی ارزهای دیجیتالی با محبوبیت بسیار بالاتر از این پروژه نیز حساب کنید.

البته شایان ذکر است که پایین بودن قیمت ارزهای دیجیتال NFT تعریف شده در این بخش از مقاله به این معنا نیست که آنها کیفیت پایینی دارند. بسیاری از این رمز ارزها به دلایل مختلف ممکن است قیمت پایینی داشته و اثر این موضوع ربطی به کیفیت آنها ندارد. از این گذشته هر روز و هر روز شاهد ایجاد تغییراتی در ساختار و پلتفرم های این دسته از رمز ارزها هستیم که می تواند موجبات قرار گرفتن آنها در شرایط بهتر و رتبه‌های بالاتر بازار را نیز  فراهم آورد.

گالا – GALA

قیمت فعلی رتبه فعلی ارزش بازار حجم معاملات
۰.۱۸ دلار ۶۸ ۱.۲۷ میلیارد دلار ۴۰۰ میلیون دلار
نوع ارز محبوبیت سکه های در گردش کل سکه ها
توکن متوسط ۶.۹۸ میلیارد ۳۵.۲۴ میلیارد

یکی دیگر از رمز ارزهایی که باید در لیست ارزهای دیجیتال NFT آن را قرار دهیم، گالا است. گالا در عین شرایطی که از نظر کیفی دارد، یک رمز ارز بسیار مناسب برای سرمایه گذاری و رسیدن به سودهای بزرگ است. ارز دیجیتال گالا در رده گیمینگ در میان رمز ارزها یکی از بهترین ها است و هر روز هم به بازی های پرهیجان در پلتفرم اضافه می شود. گالا در آینده ای نه چندان دور می تواند تبدیل به یکی از پرکاربردترین رمز ارزها در بازار شود. هر چقدر NFT ها توسعه بیشتری داشته باشند، صحبت درباره گالا نیز بیشتر خواهد شد.

این ارز دیجیتال در حال حاضر با قیمت بسیار پایین ۰.۱۸ دلار در حال معامله است. به همین دلیل از نظر قیمتی نیز شرایط خوبی برای سرمایه گذاری است. با توجه به امکان خرید این رمز ارز با سرمایه ها کم، این ارز دیجیتال می تواند گزینه خوبی برای سرمایه گذاری برای تریدرهای خرد نیز باشد. آنهایی که به دنبال رسیدن به سودهای قابل توجه در بازه های زمانی کوتاه هستند، گالا را باید به عنوان یکی از بهترین گزینه ها در ذهن داشته و روی آن حساب کنند.

اسیس نتورک – ROSE

قیمت فعلی رتبه فعلی ارزش بازار حجم معاملات
۰.۳۱ ۷۷ ۱.۱ میلیارد دلار ۱۵۴ میلیون دلار
نوع ارز محبوبیت سکه های در گردش کل سکه ها
کوین کم ۳.۴۹ میلیارد ۱۰ میلیارد

یکی دیگر از بهترین ارزهای دیجیتال NFT ارز دیجیتال اسیس نتورک است. هر چند این رمز ارز هنوز به محبوبیت خیلی بالایی نرسیده است، اما حجم معاملات ۱۵۴ میلیون دلاری آن به خوبی نشان می دهد که باید خبرهای خوبی از آن در آینده ای نه چندان دور بشنویم. این رمز ارز در حوزه NFT ها به عنوان یک ارز دیجیتال کاربردی تعریف شده و به همین دلیل روز به روز به تعداد کاربران آن اضافه می شود.

بسیاری از کاربرانی که به دنبال خرید و فروش NFT ها هستند، از پلتفرم اسیس نتورک استفاده می کنند. ارز دیجیتالی که یکی از دلایل حجم بالای معاملات در آن، همین کاربرد آن در حوزه NFT است. دقت داشته باشید که قیمت اسیس نتورک در حال حاضر فقط ۰.۳ دلار بوده و از این رو سرمایه گذاری بر روی آن می تواند یک سرمایه گذاری جذاب برای کاربران باشد. البته دقت کنید که هنوز بسیاری از سکه های این رمز ارز هنوز وارد گردش در بازار نشده و اضافه شدن آنها می تواند شرایط متفاوتی را برای شبکه اسیس نتورک به دنبال داشته باشد.

چیلیز – CHZ

قیمت فعلی رتبه فعلی ارزش بازار حجم معاملات
۰.۱۷ ۷۹ ۱.۱ میلیارد دلار ۸۲.۴ میلیون دلار
نوع ارز محبوبیت سکه های در گردش کل سکه ها
توکن متوسط ۵.۹۶ میلیارد ۸,۸۸۸,۸۸۸,۸۸۸

هم چنین چیلیز را نیز باید در لیست ارزهای دیجیتال NFT قرار دهیم. چیلیز در ی سال گذشته با افت و خیزهای زیادی در رتبه بندی ارزهای دیجیتال روبرو شده و در بدترین شرایط نیز توانسته مسیر صعودی نسبی خود را ادامه دهد. این رمز ارز نیز به دلیل کاربرد بسیار عالی آن در حوزه NFT مطرح و مشهور شده است. ارزهای دیجیتالی که در این حوزه هستند، به حد کافی کاربردی بوده و خوب بودن پلتفرم آنها می تواند روند آنها را تا چندین برابر بهتر نماید.

چیلیز در حال حاضر با وجود آنکه به محبوبیت خیلی زیادی نرسیده، اما شرایط خوبی در بازار دارد. رسیدن آن به حجم معاملات ۸۲ میلیون دلاری و ارزش بازار ۱.۱ میلیارد دلاری از جمله ویژگی هایی است که نشان از اهمیت بالا و استقبال قابل توجه از این رمز ارز دارند. اطلاعات فاندامنتالی آن نیز نشان می دهد که این ارز دیجیتال قابلیت های خوبی برای سرمایه گذاری داشته و کاربران می توانند برای کوتاه مدت و بلند مدت روی این رمز ارز حساب کنند. خرید این ارز دیجیتال از بهترین صرافی های داخلی و خارجی در دسترس شما عزیزان قرار داشته و از انواع کیف پول نرم افزاری ارز دیجیتال و یا کیف پول سخت افزاری ارز دیجیتال می توانید برای ذخیره کردن آن استفاده کنید.

وکس – WAXP

قیمت فعلی رتبه فعلی ارزش بازار حجم معاملات
۰.۳۳ ۱۰۱ ۶۳۸ میلیون دلار ۴۹ میلیون دلار
نوع ارز محبوبیت سکه های در گردش کل سکه ها
کوین کم ۱.۹۲ میلیارد ۳.۸۴ میلیارد

هم چنین در لیست ارزهای دیجیتال NFT باید به رمز ارز وکس نیز اشاره کنیم. وکس یکی از ارزهای دیجیتال چند کاربردی است که در پروژه های مختلفی استفاده داشته و می توان آن را از جمله رمز ارزهای با کیفیت بالا عنوان کرد. وکس از آن دسته از رمز ارزها است که از همان روز نخست با اهداف مشخص توسعه پیدا کرده و در یک راه مشخص در حال حرکت است. به همین دلیل مسیر رو به رشد خوبی را نیز در این مدت طی کرده است.

وکس شرایط مناسبی برای سرمایه گاری هم دارد. این رمز ارز در حال حاضر با قیمت ۰.۳۳ دلاری در حال معامله بوده و از این رو برای خرید و سرمایه گذاری حتی با سرمایه های خرد نیز گزینه مناسبی می باشد.

اپینت – NFT

قیمت فعلی رتبه فعلی ارزش بازار حجم معاملات
۰.۰۰۰۰۰۱۹ دلار ۱۰۹ ۵۵۰ میلیون دلار ۱۴۱ میلیون دلار
نوع ارز محبوبیت سکه های در گردش کل سکه ها
توکن کم ۲۷۷ میلیارد ۹۹۹,۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰

یکی دیگر از رمز ارز های حوزه NFT که این روزها طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده و کاربران بسیار زیادی به دنبال سرمایه ‌گذاری بر روی آن هستند، اپینت می باشد. این رمز ارز نیز با ویژگی‌های بسیار کاربردی در این حوزه توسعه پیدا کرده و تیم توسعه دهنده بسیار قدرتمندی نیز دارد. البته محبوبیت اپینت در حال حاضر چندان بالا نرفته و در مقایسه با سایر ارزهای دیجیتال معرفی شده در این حوزه نمی‌توان آن را به عنوان یکی از بهترین ها قلمداد نمود. اما با این حال با توجه به ویژگی هایی که در پلتفرم رمز ارز وجود دارد و همچنین شرایطی که در تحلیل تکنیکال آن دیده می شود، یک گزینه بسیار مناسب برای سرمایه ‌گذاری خواهد بود.

ارز دیجیتال اپینت با توجه به قیمت بسیار پایینی که دارد، مورد توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران خرد قرار گرفته است. قیمت بسیار پایین آن باعث شده تا حتی امکان خرید تعداد بسیار زیادی از آن با سرمایه های بسیار کم نیز برای کاربران وجود داشته باشد. همین امر جذابیت سرمایه ‌گذاری بر روی آن را چندین برابر کرده است. رسیدن قیمت ارز دیجیتال اپینت به یک می‌توان می‌تواند سود قابل توجهی برای سرمایه‌گذاران بر روی این رمز ارز به دنبال داشته باشد.

سوشی سوآپ – SUSHI

قیمت فعلی رتبه فعلی ارزش بازار حجم معاملات
۴ دلار ۱۱۹ ۵۰۹ میلیون دلار ۱۱۵ میلیون دلار
نوع ارز محبوبیت سکه های در گردش کل سکه ها
توکن متوسط ۱۲۷ میلیون ۲۵۰ میلیون

یکی دیگر از گزینه هایی که می‌توان آن را نیز در لیست ارزهای دیجیتال NFT قرار داد، رمز ارز سوشی سوآپ می باشد. این رمز ارز قابلیت های بسیار زیادی داشته و مانند بسیاری دیگر از ارز های دیجیتال که در این مقاله به معرفی آنها پرداختیم، در حوزه ها و صنایع مختلف کاربرد دارد. همین چند کاربردی بودن آن باعث شده تا طرفداران صنایع مختلف برای سرمایه گذاری وارد این ارز دیجیتال شوند. یکی از اصلی ترین ویژگی های سوشی سوآپ  تیم توسعه دهنده بسیار قدرتمند آن است. این تیم از به روزترین و بهترین ترفندهای بازاریابی برای معرفی هرچه بهتر سوشی سوآپ  کاربران استفاده کرده و به همین دلیل در ماه های اخیر شاهد رشد قابل توجهی برای آن بوده‌ایم.

افزایش قابل توجه تعداد افراد فعال در پلتفرم سوشی سوآپ باعث شده تا حجم معاملات آن به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کند و همچنین محبوبیت آن نیز به حدی برسد که در حال حاضر بتوانیم این ارز دیجیتال را به عنوان یکی از گزینه‌های مناسب برای سرمایه ‌گذاری در کوتاه‌ مدت و چه در بلند مدت معرفی کنیم. البته شایان ذکر است که گزینه های بهتری برای سرمایه ‌گذاری نیز در دسترس کاربران قرار دارد اما با این حال سوشی سوآپ  از نظر کیفی شرایط بسیار خوبی دارد.

دیجی بایت – DGB

قیمت فعلی رتبه فعلی ارزش بازار حجم معاملات
۰.۰۲ دلار ۱۵۶ ۳۱۵ میلیون دلار ۱۷ میلیون دلار
نوع ارز محبوبیت سکه های در گردش کل سکه ها
کوین کم ۱۵.۰۷ میلیارد ۲۱ میلیارد

یکی از بهترین ارزهای دیجیتال NFT رمز ارز دیجی بایت است. دیجی بایت یک پروژه بسیار عالی و استثنایی است که در یک سال گذشته شرکت‌های بزرگی را به سمت خود جذب کرده است. اهداف بسیار ایده‌آل تعریف شده برای این پروژه باعث شده تا بسیاری از سرمایه گذاران بزرگ و کسانی که به دنبال سرمایه ‌گذاری برای ارز های آینده دار هستند، بر روی پلتفرم این رمز ارز سرمایه گذاری کرده و حتی تبلیغاتی را نیز برای آن انجام دهند. البته تمام این عوامل و نشانه ها برای این که یک سرمایه گذار بر روی یک ارز دیجیتال سرمایه ‌گذاری کند کافی نیست و حتماً باید تمام فاکتورهای فاندامنتالی به صورت کامل مورد بررسی قرار گیرد.

در بررسی عوامل فاندامنتالی موثر بر شرایط دیجی بایت به خوبی می‌توان درک کرد که این رمز ارز حداقل برای میان مدت می‌تواند گزینه بسیار ایده آلی برای سرمایه گذاری باشد و سرمایه گذاری بر روی آن می‌تواند سود مناسبی را برای کاربران به دنبال داشته باشد. البته که قیمت بسیار پایین ارز دیجیتال دیجی بایت نیز مزید بر علت شده تا جذب سرمایه بیشتری برای آن به وجود آید. توصیه می‌کنیم اگر به دنبال سرمایه ‌گذاری بر روی دیجی بایت هستید، حتما جوانب احتیاط را رعایت کرده و با رعایت سیستم مدیریت سرمایه خود برای این منظور اقدام کنید تا ریسکی سرمایه‌های شما را تهدید نکند.

کرومیا – CHR

قیمت فعلی رتبه فعلی ارزش بازار حجم معاملات
۰.۵ ۱۶۷ ۲۹۰ میلیون دلار ۵۵ میلیون دلار
نوع ارز محبوبیت سکه های در گردش کل سکه ها
توکن کم ۵۶۷,۳۶۹,۴۳۹ ۱ میلیارد

یکی دیگر از گزینه هایی که حتماً باید در لیست ارزهای دیجیتال NFT به آن اشاره داشته باشیم، کرومیا است. این ارز دیجیتال در یک سال گذشته شرایط بسیار ایده آلی را پیدا کرده و محبوبیت قابل توجهی در بازار کسب کرده است. البته در مقایسه با گزینه‌های رده اولیه مربوط به حوزه NFT هنوز جای رشد و توسعه بسیار زیادی برای کرومیا وجود دارد که نمی توان این حقیقت را انکار کرد. اما با این حال تورهای فاندامنتالی موثر بر کیفیت این رمز ارز نشان می‌دهد که در آینده نه چندان دور باید حرف‌های بسیار زیادی برای گفتن داشته باشد.

دقت داشته باشید که ارز دیجیتال کرومیا تنها در حوزه NFT کاربرد این بوده و در سایر صنایع و کاربردهای رایج برای ارزهای دیجیتال نیز می توان از آن یاد کرد. به همین دلیل است که طرفداران آن تنها از میان طرفداران حوزه NFT نبوده علاقه‌مندان بسیاری دیگر از پروژه های تعریف شده در بازار ارز های دیجیتال نیز به دنبال سرمایه ‌گذاری بر روی آن هستند. سرمایه گذاری بر روی ارز دیجیتال کرومیا نیز می تواند ریسک ها و شرایط خاص خود را داشته باشد که با رعایت نکات فاندامنتالی و همچنین تکنیکالی می توان این ریسک ها را به حداقل میزان خود رساند.

فت – FET

قیمت فعلی رتبه فعلی ارزش بازار حجم معاملات
۰.۳ دلار ۱۹۳ ۲۲۶ میلیون دلار ۱۵ میلیون دلار
نوع ارز محبوبیت سکه های در گردش کل سکه ها
توکن کم ۷۴۶,۱۱۳,۶۸۱ ۱,۱۵۲,۹۹۷,۵۷۵

همچنین در میان بهترین ارزهای دیجیتال NFT بایستی به رمز ارز محبوب فت نیز اشاره داشته باشیم. اگر از تحلیلگران و افراد مطلع در بازار ارز های دیجیتال درباره سرمایه ‌گذاری بر روی رمز ارز های ارزان قیمت پرسیده باشید، فت یکی از گزینه هایی است که در سبد معرفی تمام تحلیلگران قرار گرفته و بسیاری از کاربران معتقد هستند که در ماههای آینده بایستی شاهد رشد قابل توجهی در شبکه ای ارز دیجیتال باشیم. البته این صحبت‌ها خیلی هم دور از منطق نبوده و اگر به پلتفرم این ارز دیجیتال نگاه دقیقی داشته باشیم به راحتی می‌توان درک کرد فت دقیقا شرایط و ویژگی های یک ارز دیجیتال خوب را داشته و انتظار برای رشد و توسعه آن چندان دور از ذهن نخواهد بود.

بسیاری از تحلیلگران و افرادی که به دنبال کسب سود های قابل توجه در بازه های زمانی کوتاه مدت هستند، فت را به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی در نظر گرفته و بخشی از سرمایه های خود را بر روی شبکه ای ارز دیجیتال قرار داده اند. فت یکی از پروژه‌های بسیار خوب تعریف شده در حوزه NFT می باشد.

نکاتی مهم برای سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال NFT

لیست ارزهای دیجیتال NFT را در دو گروه با هم مورد بررسی و ارزیابی قرار داده و نکات لازم درباره هر یک از آنها را نیز با هم مرور کردیم. نوبت به این سینه تا نکات کاربردی و جذابی برای سرمایه ‌گذاری هرچه بهتر در این بازار به شما ارائه کنیم که دقت به آنها می‌تواند هم ریسک سرمایه ‌گذاری شما را کاهش دهد و در نهایت سودهای منطقی و مناسبی برای شما به دنبال داشته باشد.

  • در وهله اول بایستی شما را با عوامل موثر بر انتخاب یک ارز دیجیتال خوب و مناسب از میان رمز ارز های تعریف شده آشنا کنیم. البته در طول مقاله حاضر اشاراتی به این عوامل داشتیم. به صورت کلی شما و بررسی آیتم های زیر می توانید در انتخاب بهترین گزینه برای سرمایه گذاری بهتر عمل کنید:
  • حتماً دقت داشته باشید که رمز از مورد نظر شما در هر ۲۴ ساعت شبانه روز و حجم قابل توجهی از معاملات را به خود اختصاص دهد. برای مثال حجم معاملات بالای ۱۰۰ میلیون دلار می تواند حداقل شرایط را برای شما فراهم آورد.
  • در قدم دوم بایستی به تعداد کاربران فعال در پلتفرم مورد نظر و همچنین آدرس های فعال در معاملات آن دقت داشته باشید. این مهم به نوعی این ویژگی را به دید شما خواهد رساند که رمز ارز مورد نظر در میان تعداد کاربران خاصی متمرکز نبوده و افراد زیادی در حال انجام معاملات بر روی آن هستند. این امر می‌تواند به نوعی نشان‌دهنده قدرت نقدشوندگی رمز مورد نظر برای شما باشد.
  • شبکه های اجتماعی هر یک از ارزهای دیجیتال معرفی شده را نیز بررسی کنید تا میزان محبوبیت و تعداد طرفداران آنها را بشناسید.
  • بررسی رزومه تیم توسعه دهنده رمز ارز مورد نظر من یکی از آیتم هایی است که برای شناخت هر چه بهتر آنها باید به آن بپردازید.
  • شرکت ها و افراد حمایت کننده از پلتفرم ارز دیجیتال مورد نظر نیز می‌تواند دید بسیار مناسبی برای سرمایه ‌گذاری بر روی آنها در اختیار شما قرار دهد.
  • استفاده از روش های تحلیل تکنیکال برای بررسی روند قیمت ارز مورد نظر یکی دیگر از گزینه های بسیار مهم برای ارزیابی آن خواهد بود.
  • دقت کنید که ارز دیجیتال مورد نظر شما حتماً در صرافی های معتبر و شناخته شده لیست شده باشد.
  • همچنین باید بررسی کنید که امکان نگهداری آنها در کیف پول ارز دیجیتال رایج و مناسب نیز وجود داشته باشد تا از این نظر نیز هیچگونه چالشی سرمایه گذاری شما را به خطر نیندازد.

ارزهای دیجیتال NFT

در نهایت با دقت همه این موارد این امکان را خواهید داشت تا ریسک سرمایه ‌گذاری خود را در این روش سرمایه گذاری کاهش دهید. نکات دیگری نیز وجود دارد که استفاده از آنها می تواند این ریسک را باز هم برای شما کمتر کند که در ادامه به بررسی و معرفی آنها خواهیم پرداخت.

از صرافی های معتبر بخرید

یکی از نکات بسیار مهم برای سرمایه گذاری بر روی بهترین ارزهای دیجیتال NFT خرید آنها از صرافی معتبر و شناخته شده است. وقتی شما برای خرید یک رمز از یک صرافی معتبر و شناخته شده اقدام می کنید، با مزیت‌های بسیار زیادی روبه‌رو خواهید بود که می‌توانند ریسک سرمایه ‌گذاری شما را کمتر نمایند.

برای مثال در چنین پلتفرم‌های معمولاً تعداد کاربران بسیار زیادی در حال معامله هستند و این امر باعث می‌شود تا نقدشوندگی رمز از مورد نظر شما افزایش پیدا کند. همین امر در نهایت امکان خرید و فروش راحت تر و سریع تر رمز ارز مورد نظر را برای شما فراهم خواهد کرد.

رمز ارزهای NFT

همچنین ریسک های دیگری مانند خطر هک شدن صرافی، دزدیده شدن اطلاعات و یا دریافت کارمزد های بسیار سنگین و عجیب و غریب از جمله دیگر مواردی است که با انتخاب یک صرافی معتبر و شناخته شده برای خرید بهترین ارزهای دیجیتال NFT از سرمایه گذاری شما دور خواهد شد. متاسفانه بسیاری از کاربران به همین نکات ساده و ابتدایی دقت نکرده و سرمایه‌های خود را با چالش ها و خطرات بسیار زیادی همراه می‌سازند.

ریسک سرمایه گذاری خود را کاهش دهید

بعد از انتخاب یکی از موارد بیان شده در لیست ارزهای دیجیتال NFT و اقدام برای سرمایه ‌گذاری برای آن علاوه بر نکات بیان شده در دو بند قبلی شما می توانید از روش های تکنیکی نیز برای کاهش ریسک سرمایه ‌گذاری خود استفاده کنید. با استفاده از این تکنیک ها این امکان را خواهید داشت تا:

برای معاملات خود حد ضرر تعیین کنید و در صورت رسیدن قیمت به آن قیمت ها حتما از بازار خارج شده و سرمایه‌های خود را وارد ریسک‌های بیشتری نکنید. این امر باعث می‌شود تا یک سیستم مدیریت سرمایه عالی و مناسب برای سرمایه گذاری خود اتخاذ نماید که مانع از بین رفتن تمام سرمایه‌های شما در بازار شود.

یکی دیگر از نکات مثبتی که با استفاده از تحلیل تکنیکال در اختیار خواهید داشت، امکان تعیین اهداف قیمتی مناسب و ایده آل برای سرمایه ‌گذاری شما خواهد بود. بسیاری از ارزهای دیجیتال با پتانسیل رشد بالا در سال های اخیر چنین فرآیندی را طی کرده و به قیمت‌های بسیار بالایی رسیده اند. اما  از مدتی دوباره به شرایط قبلی بازگشته و سرمایه‌گذارانی که سرمایه‌های خود را از آنها خارج نکرده بودند، جدایی از سود نکردن وارد ضرر هم شده اند. با تعیین اهداف قیمتی با استفاده از تکنیک های تحلیل تکنیکال این امکان را خواهید داشت تا به موقع و در سوره های مناسب از بازار خارج شده و به نوعی مانع از بین رفتن سودهای خود شوید.

رمز ارزهای NFT

همچنین یکی دیگر از نکات مثبت استفاده از تحلیل تکنیکال برای کم کردن ریسک سرمایه ‌گذاری بر روی بهترین ارزهای دیجیتال NFT تعیین نقاط بسیار مناسب برای ورود به بازار است. بسیاری از سرمایه‌گذاران به دلیل عدم دقت به این موضوع در همان روزهای اولیه ورود وارد ضرر های سنگین شده و این امر باعث می‌شود تا نسبت به شرایط بازار دلسرد شوند. در حالی که با استفاده از بهترین استراتژی های تحلیل تکنیکال می توانید نقاط ورود مناسبی انتخاب کنید که مانع از وارد شدن سرمایه های شما به ضرر در همان روزهای ابتدایی خواهند شد.

قبل از خرید حتما تحلیل کنید

به عنوان آخرین گزینه برای کم کردن ریسک سرمایه گذاری بر روی بهترین ارزهای دیجیتال NFT بایستی شما را به استفاده از روشهای تحلیلی دعوت کنیم.  آموزش تحلیل ارز دیجیتال و همچنین استفاده از بهترین دوره ارز دیجیتال شرایطی را برای شما به دنبال خواهد داشت تا بتوانید در تحلیل رمز ارز های مورد نظر خود بهتر عمل کنید. شاید برای شما بسیار جالب باشد که بسیاری از کاربران که در حال حاضر در حال سرمایه ‌گذاری در این بازار هستند، با روش های تحلیلی آشنا نبوده و عملاً تنها با سیگنال های موجود در سایت های مختلف برای خرید و فروش خود اقدام می کنند.

در مقالات گذشته به بررسی ریسک های این روش سرمایه گذاری اشاره کرده و نکات لازم را درباره آنها با شما مطرح کرده ایم. برای سرمایه ‌گذاری بر روی بهترین ارزهای دیجیتال NFT نیز باید به این نکات دقت کرده و حتماً با طی کردن مراحل آموزشی، سرمایه گذاری با کیفیت و ایده آلی را برای خود رقم بزنید. در غیر این صورت شما نیز کم کم به جمع افراد شکست خورده در این بازار اضافه خواهد شد.

ارزهای دیجیتال حوزه NFT

ارزهای دیجیتال حوزه NFT بهتر است یا متاورس؟

وقتی صحبت از سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال می‌شود عملاً همه ما به دنبال انتخاب بهترین توکن ها برای سرمایه گذاری هستیم و سعی داریم آن‌هایی را در سبد سرمایه گذاری خود قرار دهیم که سودآوری بیشتری را برای ما رقم بزنند و در کنار آن امنیت سرمایه گذاری ما را نیز تامین کنند. در صورتی که در بازار ارز دیجیتال فقط ارز دیجیتال بیت کوین تعریف شده بود و سایر آلت کوین‌ها وجود نداشتند عملاً تمام این مقالات و آموزش‌ها برای یادگیری سرمایه گذاری در این بازار نیز چندان تعریفی نداشت. با این حساب تمام تلاش ما مقایسه رمز ارزهای حوزه‌های مختلف برای انتخاب بهترین گزینه است و این مقایسه‌ها است که می‌تواند ایده آل‌ترین روش‌ها و گزینه‌های سرمایه گذاری را در اختیار ما قرار دهد.

اگر قرار است بر روی ارزهای دیجیتال حوزه NFT سرمایه گذاری کنیم حتماً باید بررسی نماییم که آیا این رمز ارزها بهترین گزینه‌های موجود هستند و یا اینکه دسته بندی‌های دیگری در انواع ارز دیجیتال وجود دارد که انتخاب آنها می‌تواند شرایط بهتری را برای معامله‌گری و سرمایه گذاری ایجاد کند. بر این اساس تصمیم گرفتیم تا ارزهای دیجیتال حوزه nft را با سایر حوزه‌های موجود در بازار ارز دیجیتال با یکدیگر مقایسه کنیم. در اولین قدم هم باید این دسته از توکن ها را با رمز ارزهای حوزه متاورس که به شدت به این حوزه نزدیک است مقایسه کنیم.

واقعیت این است که ارزهای دیجیتال حوزه متاورس معمولاً وجه اشتراک رمز ارزهایی هستند که در حوزه nft تعریف شده و درصد قابل توجهی از توکن های موجود در بازار در هر دو دسته‌بندی به صورت همزمان قرار می‌گیرند. در واقع نکته بسیار مهم این مقایسه این است که اگر شما ارز دیجیتالی را برای سرمایه گذاری انتخاب می‌کنید که در حوزه ان اف تی تعریف شده باشد به احتمال خیلی زیاد در حوزه متاورس نیز تعریف شده و کاربرد دارد زیرا عملاً این جدا کردن این دو حوزه از یکدیگر بسیار سخت است. در حال حاضر ان اف تی و متاورس ۲ حوزه بسیار نزدیک به یکدیگر هستند که کاربردها و شرایط مشابه بسیار زیادی دارند و توکن ها و رمز ارزهای تعریف شده در بازار نیز معمولاً در هر دو پروژه به صورت همزمان حضور دارند.

البته این موضوع هرچند یک مزیت بسیار بزرگ برای سرمایه‌گذاران محسوب می‌شود اما  از گل زدن در بازار ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری دور می‌کند و عملاً نمی‌توانیم دلمان را خوش کنیم که ارز دیجیتالی خریدیم که در دو حوزه بسیار پرکاربرد و محبوب تعریف شده و جذابیت‌های بسیار بالایی دارد. در نهایت اگر به دنبال مقایسه توکن های تعریف شده در این دو حوزه بودید بهتر است آن‌هایی را انتخاب کنید که اعتبار و شناخت بیشتری در بازار برای آنها وجود دارد و امنیت سرمایه گذاری بر روی آنها بیشتر خواهد بود. رمز ارزهایی مانند سندباکس و ارز دیجیتال مانا در حال حاضر بهترین گزینه‌ها هستند که در هر دوی این دو حوزه تعریف شده و کاربردهای خود را ارائه می‌کنند.

ارزهای دیجیتال حوزه NFT

ارزهای دیجیتال حوزه NFT بهتر است یا web3؟

در دومین مقایسه باید به دنبال بررسی شرایط ارزهای دیجیتال حوزه ان اف تی با رمز ارزهای تعریف شده در حوزه وب ۳ باشیم. ارزهای دیجیتال حوزه وب ۳ از آن دسته از رمز ارزهایی هستند که در حال حاضر هر چند با نوسانات زیادی روبرو شده و صحبت درباره آنها زیاد است اما فعلاً با پتانسیل اصلی خود بسیار دور هستند و انتظار داریم در آینده نه چندان دور شرایط برای آنها به مراتب بهتر از شرایط کنونی شود. مسلماً شما اگر ارز دیجیتالی را پیدا کنید که در هر دوی این حوزه‌ها تعریف شده باشد و کاربرد داشته باشد شرایط بهتری برای سرمایه گذاری خود ایجاد خواهید کرد که البته چنین شرایطی هم وجود دارد و شما می‌توانید با کمی جستجو چنین توکن هایی را انتخاب کنید.

اما اگر بخواهیم یک مقایسه‌ای دقیق بر روی ارزهای دیجیتال حوزه وب ۳ و nft داشته باشیم، در حال حاضر توکن هایی تعریف شده در ان اف تی گزینه بهتری در بازار محسوب می‌شوند اما توکن هایی هم در حوزه وبسه وجود دارند که جذابیت‌های آنها به هیچ وجه قابل چشم پوشی نیست. رمز ارزهایی مانند پولکادات و فایل کوین به دلیل کاربردهای بسیار زیاد در این حوزه از جمله مهم‌ترین گزینه‌ها هستند که حتی در رنکینگ سایت کوین مارکت کپ بالاتر از همه توکن های تعریف شده در حوزه ان اف تی قرار می‌گیرند که این موضوع نشان از اهمیت بسیار بالای آنها دارد.

ارزهای دیجیتال حوزه وب ۳ که در رده‌بندی رمز ارزها در بالای جدول قرار گرفتن شرایط بهتری نسبت به توکن های تعریف شده در nft دارند اما تعداد رمز ارزهای بهتر و جذاب‌تر حوزه ان اف تی از حوزه وب ۳ بیشتر است. این می‌تواند یک سیگنال برای شما باشد که اگر به دنبال انتخاب توکن هایی میان این دو حوزه هستید گزینه‌هایی را انتخاب کنید که اگر در حوزه وب ۳ هستند، حتماً در رده‌های بالا قرار گرفته باشند و اگر در حوزه ان اف تی تعریف شده‌اند به دنبال بررسی شرایط و جذابیت‌های آنها باشید.

نکته بسیار مهم اینجاست که در حال حاضر توکن های بسیار زیادی وجود دارند که در هر دوی این حوزه‌ها تعریف شدن اما به هیچ وجه گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری نبوده و ریسک انتخاب آنها بسیار بالا خواهد بود. به همین دلیل توصیه می‌کنیم که حتماً امنیت سرمایه گذاری را در انتخاب این دسته از توکن ها در اولویت اصلی خود قرار دهید و هرگز رمز ارزهایی را انتخاب نکنید که فقط پتانسیل سودآوری زیادی داشته باشند و عملاً خرید آنها ریسک سرمایه گذاری شما را افزایش دهد.

ارزهای دیجیتال حوزه NFT

ارزهای دیجیتال حوزه NFT بهتر است یا قرارداد هوشمند؟

مقایسه بعدی ما در میان ارزهای دیجیتال حوزه nft با رمز ارزهای تعریف شده در پلتفرم قراردادهای هوشمند است. قبل از اینکه به بررسی و مقایسه رمز ارزهای تعریف شده در این دو حوزه بپردازیم لازم است تا یک مقایسه میان خود این دو حوزه داشته باشیم و کاربردها و کیفیت آنها را برای کاربران و سرمایه‌گذاران در بازار ارز دیجیتال مقایسه کنیم. هم ان اف تی و هم قراردادهای هوشمند از جمله کاربردهای بسیار جذاب و ایده‌آلی هستند که با روی کار آمدن بازار ارز دیجیتال و فناوری بلاکچین وارد زندگی ما شده‌اند. موضوع بسیار مهم اینجاست که قراردادهای هوشمند بیشترین کاربرد را برای کاربران متخصص و حرفه‌ای بازار ارز دیجیتال دارند و nftها بیشتر برای سرمایه‌گذاران عادی و کاربران معمولی در بازار ارز دیجیتال تعریف شده و کاربرد خواهند داشت.

با در نظر گرفتن نکته شما باید به این درک برسید که ردادهای هوشمند و ان اف تی هر دو جذابیت‌های خاص خود را دارند اما به نظر کاربردهای تعریف شده در ان اف تی در آینده می‌تواند جذاب‌تر باشد. البته این نکته برای تمام توکن های تعریف شده در این دو حوزه صدق نمی‌کند و تنها یک نتیجه‌گیری کلی است. اگر بخواهیم مقایسه میان ارزهای دیجیتال حوزه قرارداد هوشمند و ان‌اف‌تی‌ها داشته باشیم باز هم به همان نتیجه‌گیری بند قبلی خواهیم رسید.

ارزهای دیجیتال تعریف شده در پلتفرم قرارداد هوشمند مخصوصاً آن‌هایی که در رده‌های بالاتر قرار می‌گیرند به مراتب گزینه‌های بهتری برای سرمایه گذاری نسبت به توکن های تعریف شده در حوزه nft محسوب می‌شوند. رمز ارزهایی مانند اتریوم یا ارز دیجیتال کاردانو و حتی پلتفرم ارز دیجیتال ماتیک گزینه‌های بسیار ایده‌آلی هستند که سرمایه گذاری بر روی آنها هم می‌تواند جذابیت‌های مالی زیادی به دنبال داشته باشد و هم اینکه امنیت قابل توجهی به دنبال خواهد داشت. اما باز اگر تنوع سرمایه گذاری را در نظر بگیریم اینجاست که رمز ارزهای تعریف شده در حوزه nft حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

در نهایت اگر بخواهیم نتیجه‌گیری شخصی خود را در مقایسه این دو دسته از رمز ارزها به شما ارائه کنیم تصمیم ما این است که بهتر است پتانسیل سودآوری هیچ کدام از این دو دسته را از دست ندهید و حتماً بخشی از سرمایه‌های خود را بر روی توکن های تعریف شده در هر دو حوزه قرار دهید. مخصوصاً ارز دیجیتال اتریوم و ارز دیجیتال کاردانو که جذابیت‌های بسیار زیادی دارند و با وجود اینکه در حوزه قراردادهای هوشمند تعریف می‌شوند از پلتفرم آنها می‌توان برای ساخت nftها نیز استفاده کرد.

ارزهای دیجیتال حوزه NFT

ارزهای دیجیتال حوزه NFT بهتر است یا گیمینگ؟

مقایسه بعدی ما به بررسی شرایط ارزهای دیجیتال حوزه nft با ارزهای تعریف شده در حوزه گیمینگ مربوط می‌شود. با توجه به شرایطی که در حال حاضر در کل جهان شاهد هستیم بازی های کامپیوتری در آینده می‌توانند جذابیت‌های بیشتری به دنبال داشته باشند و هر روز هم شرکت‌های بسیار بزرگ در حال توسعه بازی‌هایی با قابلیت‌های جدیدتر و جذاب‌تر هستند و در آینده حتی می‌توانیم انتظار انقلاب‌های جذاب را در این دسته از بازی‌ها داشته باشیم. این موضوع نشان می‌دهد که به صورت کلی تمام صنایع مرتبط به حوزه گیمینگ می‌توانند قابلیت‌ها و جذابیت‌های بسیار زیادی داشته باشند و ارزهای دیجیتال تعریف شده در این حوزه نیز از این امر مستثنا نخواهند بود.

اگر بخواهیم ان ف تی‌ها را به عنوان یکی از بهترین و جذاب‌ترین حوزه‌ها در بازار ارز دیجیتال تعریف کنیم گیمینگ می‌تواند رقیب بسیار سرسختی برای آن باشد و حتی در بسیاری از مواقع گوی سبقت را از آن برباید. زیرا توکن های غیرمثلی فقط در بازار ارز دیجیتال تعریف شده و تنها کاربران و سرمایه‌گذاران بازار ارز دیجیتال در حال استفاده از آن هستند در حالی که ی‌های کامپیوتری علاوه بر کاربران بازار ارز دیجیتال کاربران معمولی هم دارد و همین موضوع می‌تواند استقبال از این صنایع را به شدت افزایش دهد.

در مقوله سرمایه گذاری اما شرایط برای سرمایه‌گذاران در بازار ارز دیجیتال بسیار جالب پیش رفته و اکثر رمز ارزهایی که در حوزه بازی‌های کامپیوتری تعریف شده‌اند در حوزه nft نیز کاربرد دارد. شرایط دو حوزه nft و بازی‌های کامپیوتری دقیقاً مشابه با شرایط دو حوزه nft و متاورس است و معمولاً رمز ارزهایی که در حوزه nft تعریف شده باشند در حوزه گیمینگ نیز کاربرد دارند و کمتر ارز دیجیتالی را می‌توان پیدا کرد که به صورت جداگانه در این دو حوزه تعریف شده باشد. این مهم می‌تواند شرایط سرمایه گذاری راحت‌تری را برای ما ایجاد کند جستجوی ما برای پیدا کردن توکن های بهتر را راحت‌تر نماید.

به هر حال توصیه می‌کنیم که اگر به دنبال یک سرمایه گذاری مطمئن و ایده‌آل در بازار هستید حتماً جستجوی کاملی در هر دو حوزه داشته باشید و در نهایت با یک رده‌بندی درست رمز ارزهای تعریف شده در دو حوزه گزینه‌های رده بالاتر را انتخاب کنید. در صورتی که گزینه‌های رده بالای تعریف شده برای هر دو حوزه وجه اشتراک این دو حوزه هم باشند هم شرایط برای شما بسیار ایده آل خواهد بود و می‌توانید با شرایط راحت‌تری بر روی آنها سرمایه گذاری کنید.

ارزهای دیجیتال حوزه NFT

ارزهای دیجیتال حوزه NFT بهتر است یا بیت کوین؟

لازم دانستیم تا یک مقایسه اجمالی میان ارزهای دیجیتال حوزه ان اف تی و بیت کوین هم داشته باشیم. سوال بسیار مهم اینجاست که برای سرمایه گذاری برای خرید بیت کوین اقدام کنیم یا اینکه سرمایه‌های خود را برای خرید رمز ارزهای تعریف شده در حوزه ان اف تی اختصاص دهیم؟ فاکتورها و المان‌های بسیار زیادی در این بررسی می‌توانند تاثیرگذار باشند، اما اگر بخواهیم همه آنها را در کنار یکدیگر قرار دهیم برای سرمایه گذاری اقدام برای خرید بیت کوین می‌تواند گزینه بهتری باشد. شما به راحتی با تحلیل بیت کوین می‌توانید به این نتیجه‌گیری برسید و شرایط این رمز ارز جذاب بازار را مورد ارزیابی قرار دهید.

اما این مقایسه در شرایط مختلف نتیجه متفاوتی به دنبال دارد. به عنوان نمونه اگر شما به عنوان یک سرمایه‌گذار سرمایه خیلی زیادی در اختیار نداشته باشید و با سرمایه بسیار کم وارد بازار ارز دیجیتال شده باشید نتیجه این مقایسه انتخاب ارزهای دیجیتال حوزه ان اف تی برای شما خواهد بود. زیرا بیت کوین در آینده قرار نیست با رشدهای خیلی انفجاری روبرو شود ولی سود آن مطمئن خواهد بود اما با توجه به اینکه سرمایه شما کم است عملاً افزایش قیمت بیت کوین در آینده نمی‌تواند جذابیتی برای سرمایه گذاری شما به دنبال داشته باشد. به همین دلیل اگر به دنبال یک مقایسه کامل و جامع میان بیت کوین و توکن های تعریف شده در پلتفرم nft هستید حتماً باید بر اساس شرایطی که دارید این مقایسه را انجام دهید.

جمع بندی

ارزهای دیجیتال در NFT چیست و چه مزیت هایی برای سرمایه گذاری برای کاربران به دنبال دارند؟ در این مقاله به صورت کامل و جامع به بررسی بهترین ارزهای دیجیتال NFT پرداختیم و نکات لازم را برای سرمایه ‌گذاری بر روی این دسته از رمز ارزها را با شما در میان گذاشتیم. در نظر داشته باشید که این سرمایه ‌گذاری نیز مانند سایر روش‌های سرمایه ‌گذاری در بازار ارز های دیجیتال با چالش های خاص خود همراه است. عدم دقت به نکات ارائه شده در این مقاله قطعاً سرمایه ‌گذاری شما را با شکست روبرو خواهد کرد.

بسیاری از کاربران بر این عقیده هستند که صرف قرار گرفتن یک رمز ارز در لیست ارزهای دیجیتال NFT به این معنا است که ارز دیجیتال مورد نظر کیفیت مطلوبی برای سرمایه گذاری داشته و نیازی به بررسی و ارزیابی آن نیست. یک تصور بسیار اشتباه که می‌تواند خطرات بسیار زیادی را برای سرمایه ‌گذاری شما به دنبال داشته باشد. تمام هدف ما در مجموعه کانون بورس ایجاد بهینه ترین شرایط سرمایه گذاری برای کاربران ایرانی است. از این رو بایستی هشدار دهیم که هرگز با این تصور وارد بازار نشوید.

رمز ارزهای NFT

اگر ارز دیجیتالی را می شناسید در پروژه NFT تعریف شده و اتفاقا کیفیت مطلوبی هم دارد و در لیست ارائه شده در این مقاله به آن اشاره نشد، حتما نام آن را در بخش دیدگاه ها با ما در میان بگذارید تا بلافاصله برای بررسی و ارزیابی و اضافه کردن آن به لیست بالا اقدام کنیم. این مهم هم باعث می شود تا بیش از پیش با چالش های پیش روی خود در سرمایه ‌گذاری بر روی رمز ارزهای مورد نظر خود آگاه شوید.

ترتیب پیشنهادی مطالعه مقالات این بخش...

یک پاسخ

  1. سلام عرض ادب وخسته نباشید.. عالی وجامع وکامل واقعا. ممنون از حوصله و وقتی که گذاشتین واسه ما ایرانیها بخصوص که بهتر شناخت داشته باشیم رود ارزهای دیجیتال.. واقعا ممنون وعالی بود مرسی..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روش‌های پرداخت و ثبت نام

ارزش دوره: ۱8٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

قیمت جشنواره: ۱4/۸۰۰/۰۰۰ تومان

پیش پرداخت: 2٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

روش‌های پرداخت و ثبت نام

ارزش دوره ۱۷٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

قیمت جشنواره: ۱۳/۸۰۰/۰۰۰ تومان

تماس فوری با شما

موضوع تماس با شما: