لوگو کانون بورس

ارز دیجیتال کرونوس (CRO) چیست + مزایا و معایب

ارز دیجیتال کرونوس

اگر به دنبال سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال هستید و در این بین ارزهای دیجیتال با ارزش و آینده دار را رصد می کنید، ارز دیجیتال کرونوس (کریپتو دات کام – CRO) را نیز باید در لیست خود قرار دهید. Crypto.Com یک صرافی متمرکز ارائه دهنده خدمات خرید و فروش رمز ارزها است که در حال حاضر کاربران بسیار زیادی دارد. این صرافی ارز دیجیتال بومی خود با عنوان کرونوس (کریپتو دات کام – CRO) را روانه بازار رمز ارزها نموده و در این مقاله با مشا هستیم تا سیر تا پیاز این رمز ارز را بررسی و ارزیابی کنیم. این رمز ارز به حدی محبوب شده که حتی در دوره ارز دیجیتال نیز به آن به خوبی پرداخته می شود. از این رو تصمیم گرفتیم تا در یک مقاله جامع سرمایه گذاران ارز دیجیتال CRO را با مزیت ها و معایب آن آشنا کنیم.

“هشدار:

این مقاله جهت بررسی و ارزیابی شرایط ارز دیجیتال کرونوس (کریپتو دات کام – CRO) تهیه شده و به هیچ وجه جنبه سیگنال دهی ندارد. شما می توانید از محتوای این مقاله بری تحلیل فاندامنتال و تکنیکال CRO استفاده کنید، اما هدف از این مقاله تایید یا تکذیب سرمایه گذاری روی این ارز دیجیتال نیست.

هایلایت های ارز دیجیتال کرونوس (کریپتو دات کام – CRO)

  • CRO ارز بومی صرافی کریپتو دات کام – com است.
  • کرونوس (کریپتو دات کام – CRO) دارای یک بلاک چین غیرمتمرکز و منبع باز است که توسط خود شرکت Com توسعه پیدا کرده است.
  • بلاک چین کرونوس (کریپتو دات کام – CRO) برای بهبود و تسریع شرایط پذیرش ارزهای دیجیتال توسط کاربران جهانی توسعه پیدا کرده است. این بلاک چین برای محافظت هرچه بیشتر از داده های کاربران و حفظ حریم خصوصی آنها طراحی شده است.
  • بلاک چین ارز دیجیتال کرونوس (کریپتو دات کام – CRO) می تواند به عنوان برنامه پرداخت موبایلی این فرایند را تسریع بخشد.
  • ارز دیجیتال CRO در نوامبر سال ۲۰۱۸ راه اندازی شده است.
  • صاحبان ارز دیجیتال کرونوس (کریپتو دات کام – CRO) می توانند سکه های خود را در زنجیره بلاک چین این صرافی قرار داده و با کمک به پردازش تراکنش ها در شبکه سود کسب نمایند.
  • کاربران می توانند در طرح های تشویقی صرافی با پرداخت رمز ارز CRO به بازرگانان بزرگ ۲۰ درصد و به تریدرهای خرد ۱۰ درصد وجه نقد دریافت نمایند.
  • ارز دیجیتال CRO بر روی بلاک چین اتریوم و مطابق با استاندارد ERC-20 توسعه پیدا کرده و عملکرد آن نیز بر اساس الگوریتم Ethash است.
  • ریاست شرکت کریپتو دات کام به عهده کریس مارشالک یک دانشمند لهستانی دانشگاه میکیویچ است که قبلا ریسات شرکت های نرم افزاری مختلفی را به عهده داشته است.

ارز دیجیتال کرونوس (کریپتو دات کام – CRO) چیست؟


اگر مدتی از زمان حضور شما در بازار ارز دیجیتال گذشته باشد، احتمالا ارز دیجیتال کرونوس را با نام کریپتو دات کام یا CRO می شناسید. کرونوس تغییر نام یافته کریپتو دات کام است و اتفاق خاصی در پروژه آن جز تغییر نام نیفتاده که بخواهیم این دو را پروژه هایی جداگانه معرفی کنیم. کرونوس به عنوان یک توکن در شبکه متن باز و غیرمتمرکز کریپتو دات کام روی کار آمده و در حقیقت توکن بومی این صرافی محسوب می شود. البته در ادامه برای شناخت هر چه بهتر ارز دیجیتال کرونوس سعی خواهیم کرد تا خود صرافی کریپتو دات کام را نیز به شما معرفی کنیم، اما قبل از آن لازم به یادآوری است که شهرت و جذابیت این توکن تنها به دلیل مرتبط بودن آن به صرافی کریپتو دات کام نیست و قابلیت های دیگری را نیز می توانیم برای آن برشمردیم.

ارز دیجیتال کرونوس

بلاک چین کریپتو دات کام یک بلاک چین کامل ئ جامع است و قابلیت های بسیار جذابی دارد. این بلاک چین برای ایجاد سریع ترین تراکنش ها برای کاربران ایجاد شده است. کرونوس از ابتدا رویای تبدیل شدن به رمز ارزی برای پرداخت ها در شبکه های جهانی را در سر داشت و به همین دلیل از ابتدا شرایط لازم برای همین منظور را نیز آماده کرده است. برای پرداخت های آنلاین در آینده می توان روی بلاک چین کریپتو دات کام حساب ویژه ای کرد.

پیش بینی کرونوس رسیدن به بیش از ۵۰۰۰۰ تراکنش در هر ثانیه است و طبق قول و قرارهای ارائه شده شبکه این رمز ارز می تواند بهترین و راحت ترین شرایط را برای تبدیل رمز ارزها به پول فیات ایجاد کند. خود صرافی کریپتو دات کام نیز با همین اهداف و شرایط توسعه پیدا کرده است. در ادامه با تشریح خود این صرافی به درک بهتری نسبت به آن خواهید رسید.

معرفی صرافی کریپتو دات کام (Crypto.Com)


با توجه به اینکه ارز دیجیتال کرونوس (کریپتو دات کام – CRO) یک رمز ارز مبتنی بر صرافی می باشد، از این رو عملکرد صرافی آن می تواند اهمیت بسیار زیادی در آینده این رمز ارز داشته باشد. همان طور که می دانید امروزه تمام صرافی های معتبر دارای توکن مخصوص به خود هستند و حمایت شبکه آن صرافی را نیز دارا  می باشند. از این رو به راحتی می توان درک کردن که عملکرد CRO نیز به صورت مستقیم به عملکرد صرافی Crypto.com بستگی خواهد داشت. به همین دلیل در این بخش از مقاله به تعریف و بررسی صرافی آن می پردازیم.

ارز دیجیتال کرونوس

Crypto.Com یک پلتفرم پرداخت برای ارزهای دیجیتال است که به کاربران اجازه می دهد تا برای خرید و فروش و تبادل رمز ارزها اقدام نمایند. این صرافی خدمات بسیار زیاد و متعددی را برای کاربران خود فراهم کرده که خیلی از آنها را نمی توان در بهترین صرافی ها نیز پیدا کرد.

شرکت Crypto.com در سال ۲۰۱۶ در هنگ هنگ توسط کریس مارشالک مدیر عامل فعلی این مجموعه راه اندازی شد. این مجموعه در آن زمان با هدف ارائه خدمات پرداخت مبتنی بر ویزاکارت راه اندازی شده بود و هدف اصلی آن نیز به حداقل رساندن کارمزدهای پرداخت برای کاربران بود.

در نیمه اول سال ۲۰۱۷ شرکت Crypto.com توکن بومی خود را با عنوان MCO توسعه داده و روانه بازار کرد. این رمز ارز از طریق یک عریضه اولیه (ICO) به دنیای ارزهای دیجیتال معرفی شد. از ۱۸ می ۲۰۱۷ تا تا ۱۸ ژوئن همین سال در عرضه اولیه صورت گرفته برای ارز دیجیتال کرونوس (کریپتو دات کام – CRO) این شرکت موفق به جذب سرمایه ۲۶.۷ میلیون دلاری از طریق فروش عمومی ۱۲,۱۳۵,۵۴۲ توکن MCO شد که در این عرضه اولیه حدود یک سوم از کل توکن های در دسترس این رمز ارز به فروش گذاشته شده بود.

در ماه جولای سال ۲۰۱۸ این شرکت اعلام کرد که نام تجاری خود را به Crypto.com تغییر داده و از این تاریخ ویزا کارت های خود را در اختیار کاربران قرار داد. بلاک چین صرافی کریپتو دات کام نیز در همین سال راه اندازی و مورد بهره برداری قرار گرفت که توکن بومی آن ارز دیجیتال کرونوس (کریپتو دات کام – CRO) با علامت اختصاری CRO بود. البته ابتدا نام این توکن کریپتو دات کام بود که به تازگی نام آن به کرونوس تغییر یافته است.

از سال ۲۰۱۹ خدمات این صرافی بهتر و حرفه ای تر شد و موارد دیگری اعم از تبادل کریپتوکارنسی ها، خرید و فروش مستقیم آنها و مواردی از این دست به خدمات این مجموعه اضافه شد.

در سال ۲۰۲۰ شاهد راه اندازی کیف پول دیفای این مجموعه بودیم که قابلیت های جدیدی را به آن اضافه نمود. در همین سال تمام ابزارها و امکانات MCO به CRO نیز انتقال یافت.

در سال ۲۰۲۱ نیز این مجموعه به جمع بازار NFT ها پیوست. در سایت رسمی این مجموعه به نشانی www.Crypto.com می توانید مستقیما با بازار NFT ها نیز دسترسی داشته و از این خدمات این صرافی نیز استفاده کنید.

مزیت های صرافی Crypto.Com


مزیت های صرافی کریپتو دات کام به عنوان پشتیبان ارز دیجیتال کرونوس را می توانیم در موارد زیر تشریح کنیم:

  • طرفداران بسیار زیاد
  • هزینه های بسیار کم برای خرید و فروش و تبدیل ارزهای دیجیتال
  • تبدیل سریع و آسان رمز ارزها به پول واقعی و برعکس
  • امکان استفاده از کارت بانکی برای خرید مستقیماً رز دیجیتال همراه با پاداش
  • امکان دریافت سود از ذخیره ارزهای دیجیتال
  • امکان انتخاب تعداد بسیار زیادی از رمز ارزها برای خرید و فروش
  • امنیت بسیار بالا
  • امکان کمتر کردن هزینه ها با ذخیره سازی ارز دیجیتال کرونوس (کریپتو دات کام – CRO)

معایب صرافی Crypto.Com


البته این صرافی معایب زیر را نیز دارد:

  • کمبود منابع آموزشی و عدم پرداخت سایت های مختلف به آن
  • محیط کاربری پیچیده برای خریداران و کاربران
  • خدمات پشتیبانی ضعیف

بنیان گذاران ارز دیجیتال کرونوس (کریپتو دات کام – CRO)


یکی از بهترین راه های شناخت و تصمیم گیری درباره ارزهای دیجیتال شناخت بنیان گذاران آن است. با توجه به اینکه بنیان گذاران می توانند در آینده رمز ارزها نیز تاثیر داشته باشند، از این رو باید درباره آنها بدانید. برای کسانی که به دنبال سرمایه گذاری طولانی مدت روی رمز ارزها هستند، این مهم را باید جدی بگیرند. در ادامه با تشریح کامل تیم توسعه و بنیان گذاران ارز دیجیتال کرونوس که در واقع همان تیم اصلی صرافی کریپتو دات کام هستند، سعی داریم تا شناخت کافی نسبت به این ارز دیجیتال را برای شما ایجاد کنیم.

  • کریس مارشالک، دانشمند لهستانی دانشگاه Adam Mickiewicz قبل از راه اندازی ارز دیجیتال کرونوس (کریپتو دات کام – CRO)، سه شرکت مختلف تاسیس کرده و ریاست آنها را به عهده داشته است. شرکت هایی که در زمینه طراحی و تولید لوازم الکترونیکی هوشمند و اپلیکیشن های موبایل فعالیت دارند.
  • رافائل ملو فارغ التحصیل رشته مهندسی دانشگاه PUC-Rio است. رافائل بیش از ۱۵ سال سابقه فعالیت در زمینه امور مالی با شرکت های بسیار بزرگی در آسیا را دارد. رافائل در رزومه خود بیش از ۵۰ میلیون دلار استرالیا کمک مالی برای وب سایت Ensogo social commerce جمع آوری نموده است.
  • گری اور یک مهندس نرم افزار با بیش از ۹ سال تجربه در زمینه مهندسی نرم افزار می باشد. وی سوابق زیادی با همکاری با رشکت های نرم افزار و توسعه برنامه های تلفن همراه را در کارنامه دارد. مدرک مهندسی نرم افزار خود را نیز از دانشگاه هنگ کنگ دریافت کرده است.
  • بابی بائو قبل از همکار شدن در پروژه ارز دیجیتال کرونوس (کریپتو دات کام – CRO) با بانک سرمایه گذاری Renaissance در چین همکاری داشته است. بائو در مدرسه بازرگانی NYU Stern و دانشگاه ملبورن استرالیا تحصیلات خود را به اتمام رسانده است.

ارز دیجیتال کرونوس


اطلاعات عرضه اولیه CRO


در قدم بعدی نوبت به بررسی شرایط و اطلاعات عرضه اولیه ارز دیجیتال کرونوس می رسد. البته این رمز ارز در ابتدا به نام کریپتو دات کام توسعه پیدا کرد. از این رو ممکن است در منابع تاریخی مربوط به آن شاید با این نام این مراحل و ویژگی ها را مشاهده کنید. اما به هر حال چه کریپتو دات کام و چه کرونوس تاریخچه زیر را می توانیم برای عرضه اولیه آن عنوان کنیم.

  • ارز دیجیتال کرونوس (کریپتو دات کام – CRO) ابتدا با ۱۰۰ میلیارد سکه قابل استفاده توسعه پیدا کرده که در سال ۲۰۲۱ و در زمان راه اندازی بلاک چین آن ۷۰ میلیارد از توکن های آن سوزانده شده است و در حال حاضر حدود ۳۰ میلیارد توکن از آن در دسترس است.
  • ۳۰ درصد از کل توکن های این رمز ارز به صورت تشویقی برای کاربران و در بازه های زمانی مشخص از سال ۲۰۱۸ در میان کاربران توزیع می شود.
  • ۲۰ درصد از کل توکن ها تا ۷ نوامبر ۲۰۲۲ برای ذخیره سرمایه مسدود شده اند.
  • ۲۰ درصد از کل توکن ها برای تشویق های بلند مدت در شبکه تا ۷ نوامبر ۲۰۲۲ فریز شده اند.
  • ۲۰ درصد از توکن ها برای کمک های مالی به اکوسیستم تا زمان راه اندازی زنجیره کرونوس (کریپتو دات کام – CRO) منجمد شده اند.
  • ۱۰ درصد از توکن ها در اختیار کاربران قرار دارند.

محبوبیت ارز دیجیتال کرونوس (کریپتو دات کام – CRO)


در تصویر زیر می توانید داده های گوگل ترند را در مقایسه میان ارز دیجیتال Crypto.Com با دو رمز ارز محبوب چین لینک (ChainLink) و لایت کوین (LiteCoin) را مشاهده کنید.

ارز دیجیتال کرونوس

این نمودار از اواخر سال ۲۰۲۰ تا اواخر سال ۲۰۲۱ ترسیم شده است. نمودار نشان می دهد که در ماه های اولیه سال ۲۰۲۱ علاقه به جستجوی رمز ارز CRO به شدت بالا رفته و این ارز دیجیتال توانسته از نظر محبوبیت از رمز ارز چین لینک پیشی بگیرید. همین اتفاق به صورت مشابه در اواسط سال ۲۰۲۱ در مقایسه با  CRO و لایت کوین نیز رخ داده و محبوبیت این رمز ارز از لایت کوین نیز بیشتر شده است.

در تصویر زیر نیز می توانید بیشترین میزان جستجو در اینترنت برای Crypto.Com را در مقایسه کشورهای مختلف جهان مشاهده کنید.

ارز دیجیتال کرونوس

همان طور که می بینید کشورهای سنگاپور، قبرس، لوگزامبورگ و کانادا بیشترین میزان جستجو برای این رمز ارز را داشته اند.

کاربران ارز دیجیتال CRO


اوایل سال ۲۰۲۱ بود که صرافی کرونوس (کریپتو دات کام – CRO) اعلام کرد که تعداد کاربران و سرمایه گذاران ارز دیجیتال کرونوس (کریپتو دات کام – CRO) به ۵ میلیون نفر رسیده است. تنها بعد از چهار کاه در یک بررسی جدید مشخص شده که این تعداد از مرز ۱۰ میلیون کاربر نیز عبور کرده و همین روند را در ماه های آتی نیز در شبکه این ارز دیجیتال شاهد بودیم.

بر اساس داده های سایت SimilarWeb در پلتفرم گوگل پلی در حال حاضر برنامه موبایلی Crypto.com به عنوان پنجمین برنامه موبایلی مالی محبوب در آمریکا شناخته می شود. در واقع این آمار نشان می دهد که اپلیکیشن این صرافی حتی از کوین بیس نیز شرایط بهتری از نظر محبوبیت دارد. جالب تر این است که نرم افزار این صرافی در سنگاپور حتی از پی پال نیز محبوب تر شده و در حال حاضر رتبه اول را در این کشور به خود اختصاص داده است. از نظر نرم افزارهای محبوب رمز نگاری شده نیز این نرم افزار در آمریکا در رتبه دوم قرار گرفته است.

در پلتفرم اپ استور و برای کاربران موبایل های آیفون نرم افزار این صرافی در رتبه هشتم محبوب ترین نرم افزارهای موبایلی قرار گرفته است. در کشور سنگاپور این نرم افزار برای این پلتفرم رتبه ۵ را دارا است.

مزیت های ارز دیجیتال کرونوس (کریپتو دات کام – CRO) چیست؟


اهداف کاربردهای بسیار زیادی برای پلتفرم ارز دیجیتال کرونوس در نظر گرفته شده که بررسی آنها نشان از این دارد که خرید این ارز دیجیتال میتواند تمام این مزیت ها را برای ما به دنبال داشته باشد. البته که همان چیزی که معمولاً تیم توسعه دهنده یک ارز دیجیتال در زمان ورود آن به بازار معرفی می‌کنند دقیقا همان چیزی نیست که در مسیر شاهد آن هستیم اما با این حال اهداف در نظر گرفته شده برای یک رمز ارز میتواند مسیر آن را از قبل مشخص نمایند.

ارز دیجیتال کرونوس از جمله مزیت ها و اهدافی که برای پروژه کرونوس در نظر گرفته شده و می توان آنها را از جمله مزیت های این رمز ارز باید کرد موارد زیر هستند:

  • در درجه اول باید اشاره به حمایت همه جانبه یک صرافی از این ارز دیجیتال داشته باشیم که می‌تواند در آینده تبدیل به یک بازوی قدرت برای آن شده و شرایط خوبی را برای این ارز دیجیتال به دنبال داشته باشد.
  • یکی از اصلی ترین اهداف ارز دیجیتال دنبال می کند پرداخت سریع با کمترین کارمزد ها است که البته هنوز به خوبی به آن نرسیده و فاصله زیادی تا چنین شرایطی دارد اما چیزی که در اهداف پروژه در نظر گرفته شده این است که مقیاس پذیری آن تا ۵۰ هزار تراکنش در ثانیه افزایش پیدا کند و همچنان کارمزد های آن در کمترین میزان ممکن باقی بمانند.
  • استفاده از فناوری غیرمتمرکز دیفای باعث شده تا نفوذ به شبکه این ارز دیجیتال تقریباً نزدیک به غیر ممکن باشد و به همین دلیل فعالیت هکرها در آن به این راحتی امکان پذیر نخواهد بود و امنیت بسیار بالایی را می توانیم برای پلتفرم آن در نظر بگیریم.
  • با توجه به اینکه صرافی کریپتو دات کام قبل از راه اندازی و ارائه خدمات خود در بازار ارز دیجیتال ارائه دهنده خدمات ویزا کارت و کارت اعتباری به کاربران بود در حال حاضر ترکیب این دو خدمات باعث شده تا کاربران این صرافی می‌توانند به جذابیت های بسیار بالایی دسترسی داشته باشند.
  • شما می‌توانید با استفاده از خدمات این صرافی ۵ درصد از پرداخت های نقدی خود را با دبیت کارت با توکن CRO باز پس بگیرید.
  • امکان تهیه ویزا کارت با استفاده از این ارز دیجیتال برای شما فراهم شده است.
  • همچنین ارائه نرخ بهره ۱۸ درصد یکی دیگر از مزیت هایی است که می توانیم برای کرونوس در نظر بگیریم که این مقدار حتی از استیبل کوین های موجود در بازار نیز به مراتب بیشتر است و به همین دلیل است که خیلی از سرمایه‌گذاران به سمت آن کشیده شده اند.

مزیت هایی که در بالا به آنها اشاره کردیم مواردی است که هر کدام جذابیت‌های خاص خود را داشته و با دقت به آنها شما می توانید شرایط پلتفرم کرونوس را بهتر درک کنید اما لازم است تا یک نکته بسیار مهم را نیز درباره این مزیت ها با شما در میان بگذاریم. دقت داشته باشید که در بسیاری از مواقع مزیت های تعریف شده برای یک ارز دیجیتال تنها در زمانی می‌توانند برای آن از نظر سرمایه گذاری جذابیت ایجاد کنند که در مقایسه با سایر رمز ارز ها جذاب باشند.

 

به عنوان مثال یکی از مزیت هایی که برای کرونوس با نشانه کردیم این است که پلتفرم این ارز دیجیتال به دنبال افزایش قدرت مقیاس‌پذیری شبکه و رساندن آن به ۵۰ هزار تراکنش در ثانیه است. در حالی که این عدد نسبت به شرایط کنونی فاصله زیادی با واقعیت‌های موجود داشته و از آن گذشته رمز ارز های زیاد دیگری در بازار هستند که به این عدد رسیده اند و این جذابیت را دارا هستند. بنابراین خیلی نمی‌توان به این چنین ویژگی هایی به عنوان یک ویژگی بسیار عالی برای سرمایه گذاری بر روی یک ارز دیجیتال دقت کرد و عملاً شما تنها بایستی بر اساس ماهیت موجود و بررسی گذشته کرونوس برای سرمایه گذاری بر روی این دیجیتال تصمیم بگیرید.

تاریخچه قیمت رمز ارز کرونوس (کریپتو دات کام – CRO)


یکی از مهمترین اطلاعاتی که باید درباره هر ارز دیجیتالی بدانید و تجزیه و تحلیل کامل نسبت به آن داشته باشید تاریخچه قیمت است. با توجه به اهمیت بسیار زیادی که بررسی تاریخچه قیمت ارز کرونوس در پیش بینی و تحلیل آینده این ارز دیجیتال دارند از این رو این بخش از مقاله را به صورت کاملاً تخصصی برای شما بیان می کنیم تا بتوانید از آن برای معامله گری در بازار ارز دیجیتال و سرمایه گذاری بر روی این رمز ارز استفاده کنید.

ارز دیجیتال کرونوس

کرونوس برای اولین بار با نام کریپتو دات کام در اواسط سال ۲۰۱۹ با قیمت حدود ۰.۰۲ دلار وارد بازار شد و در همان روزهای ابتدایی ورود خود با یک جهش قیمتی ارزش دارایی سرمایه گذاران خود را به بیش از ۳ برابر افزایش داد. بعد از آن این ارز دیجیتال برای یک بازی زمانی طولانی مدت شاهد جهش یا افت قیمت قابل توجه نبود و در یک محدوده بسیار کوتاه نوسانات مختلفی را انجام داد و در نهایت از اواسط سال ۲۰۲۰ جهش‌های قیمتی آن آغاز شد.

کرونوس در چندین مرحله افزایش و افت قیمت موفق شد به قیمت یک دلار هم برسد و بعد از آن با شروع افت قیمت ها در بازار ارز دیجیتال شاهد نزولی شدن روند این ارز دیجیتال نیز بودیم و تاکنون این روند نزولی ادامه داشته است. در صورتی که این ارز دیجیتال بتواند دوباره همان سقف قیمتی قبلی را بشکند ارزش دارایی سرمایه گذاران فعلی آن به بیش از ۲۰ برابر افزایش پیدا خواهد کرد که نشان از پتانسیل بسیار بالایی ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری و کسب سود دارد.

چگونه می توانیم ارز دیجیتال کرونوس (کریپتو دات کام – CRO) را بخریم؟


یکی دیگر از چالش هایی که در این مقاله باید به آن پاسخ دهیم این است که بهترین راه حل که کمترین میزان هزینه را برای خرید ارز دیجیتال کرونوس به دنبال داشته باشد کدام است و چگونه می توانیم ارز دیجیتال را با اطمینان بسیار بالا خریداری کرده و استفاده کنیم؟ روش های خرید مختلفی را می توانیم برای این منظور به شما معرفی کنیم که هر یک از این روش ها و شرایط خاص خود را داشته و مزیت ها و معایب خاص خود را دارند. در واقع کاربران با توجه به هدف خود از خرید این ارز دیجیتال به دنبال انتخاب بهترین روش بروند.

اولین روش برای خرید ارز دیجیتال کرونوس که چندان هم معمول و رایج نیست و توصیه به استفاده از آن هم نداریم خرید مستقیم این رمز ارز از فروشندگان ای است که در پلتفرم های مختلف اعلام فروش آن را می نمایند. این روش خرید و فروش ارز دیجیتال در سالهای اخیر با کلاهبرداری های بسیار زیادی همراه بوده و در اکثر مواقع افرادی که وارد چنین فرآیندی برای خرید رمز ارز های مورد نظر خود می شوند دارای های خود را از دست داده و هیچ راهی برای برگرداندن آنها نیز ندارند. به همین دلیل توصیه به استفاده از این روش نداریم، زیرا خطر از بین رفتن تمام سرمایه های شما از این طریق وجود خواهد داشت.

دومین روش برای خرید ارز دیجیتال کرونوس استفاده از خدمات صرافی های داخلی است که اتفاقاً کم هزینه بوده و استفاده از آن می تواند یک خرید کاملا مقرون به صرفه را برای شما به دنبال داشته باشد. برای کسانی که به دنبال خرید این ارز دیجیتال و نگهداری از آن برای بازه های زمانی طولانی مدت از تغییر روش می تواند بهترین گزینه باشد. البته شایان ذکر است که استفاده از این روش خرید نیز زمانی امکان‌پذیر خواهد بود که انواع صرافی داخلی ارز دیجیتال کرونوس را در لیست خود قرار داده باشند و شما می توانید با استفاده از خدمات آنها برای خرید این رمز اقدام کنید. در حال حاضر اکثر صرافی ها ارز دیجیتال را در لیست خود ندارند و شما تنها در چند صرافی محدود میتوانید امکان خرید کرونوس را داشته باشید.

ارز دیجیتال کرونوس

در صورتی که تمایل به استفاده از خدمات صرافی های داخلی نداشتید و یا کرونوس در لیست صرافی های مورد نظر شما وجود نداشت می توانید از خدمات صرافی های متمرکز خارجی برای خرید آن استفاده کنید. خرید ارز کرونوس از طریق خدمات انواع صرافی متمرکز خارجی با توجه به اینکه شما ابتدا باید پول خود را در حساب صرافی داخلی به تتر تبدیل کرده و بعد از انتقال تتر به حساب صرافی خارجی، خرید خود را نهایی کنید کارمزد های بیشتری را روی دست شما باقی خواهد گذاشت. البته سرمایه گذاری ایده آل و یک تحلیل درست از آینده قیمت کرونوس داشته باشید این موضوع چندان چالش بزرگی نخواهد بود و شما می توانید به سادگی چندین برابر این کارمزدها را در سود آوری این ارز دیجیتال به دست آورید.

تنها نکته بسیار مهمی که در فرایند خرید ارز cro با استفاده از خدمات صرافی متمرکز خارجی باید به آن اشاره کنیم این است که بسیاری از صرافی های متمرکز به دلیل تحریم های آمریکا کاربران ایرانی را در لیست تحریم خود قرار داده و اگر شما به این موضوع دقت نکنید و در انتخاب صرافی اشتباه کنید ممکن است تمام دارایی های خود را از دست بدهید. در برخی از پلتفرم های موجود امکان خرید محدود ارز دیجیتال برای کاربران ایرانی بدون احراز هویت وجود دارد و استفاده از خدمات چنین صرافی هایی می تواند امکان خرید این ارز دیجیتال را برای شما فراهم آورد.

در نهایت آخرین راه حل برای خرید ارز کرونوس استفاده از خدمات انواع صرافی غیرمتمرکز خارجی است. در صرافی های غیرمتمرکز معمولا دیگر هیچ خبری از تحریم ها نیست و شما با انتخاب یک صرافی معتبر می توانید خرید خود را نهایی کنید. البته صرافی های غیرمتمرکزی هم هستند که ارائه خدمات به کاربران ایرانی را از لیست خدمات خود حذف کردند اما با این حال گزینه های بسیار زیادی پیش روی شما قرار دارد که می توانید از خدمات آنها برای این منظور استفاده نمایید.

البته خیلی توصیه به استفاده از خدمات صرافی های غیرمتمرکز نیز نداریم زیرا این صرافی ها معمولاً امکان خرید این ارز دیجیتال در قیمت های دلخواه را فراهم کرده و شما ممکن است در بدترین قیمت ها خرید خود را نهایی کنید. اما با آخرین گزینه برای خرید ارز دیجیتال می تواند یک راه حل مناسب باشد. همچنین در زمان استفاده از این روش حتماً باید به کارمزد های تعیین شده از سوی صرافی نیز دقت کافی داشته باشید. صرافی غیرمتمرکز پنکیک سواپ در حال حاضر بهترین گزینه برای خرید و فروش ارز دیجیتال برای کاربران ایرانی است که البته در صورت عدم استفاده از خدمات صرافی های متمرکز گزینه مناسبی خواهد بود.

اطلاعات فاندامنتالی رمز ارز CRO


در این بخش از مقاله بخشی از اطلاعات فاندامنتالی مربوط به این ارز دیجیتال را با شما در میان بگذاریم که با بررسی آنها بهتر می توانید درباره سرمایه گذاری کردن یا سرمایه گذاری نکردن بر روی ارز دیجیتال تصمیم گیری کنید. البته در مقاله پیش بینی آینده کرونوس سعی کرده ایم تا جزئیات بیشتری را نیز در با شما در میان بگذاریم تا در نهایت اگر به دنبال سرمایه گذاری برای این ارز دیجیتال هستید بتوانید به یک دیدگاه کامل و جامع برسید و یک سرمایه گذاری مطمئن برای خود رقم بزنید.

قیمت CRO

اولین موضوعی که باید درباره این ارز دیجیتال به بررسی آن بپردازیم تعیین ارزش ذاتی و مقایسه آن با قیمت فعلی این رمز ارز است. ارز دیجیتال کرونوس دارای یک تیم کاملا حرفه ای و با سابقه است که از همان ابتدای ورود به بازار ارز دیجیتال اهداف خاصی را دنبال می‌کند و همین اهداف خاص باعث شده تا آنها دائماً در حال تکاپو و پلتفرم این ارز دیجیتال را روز به روز بهتر کنند. آیا می خواهیم تمام این نکات را در کنار یکدیگر قرار دهیم به راحتی می‌توان به این نتیجه رسید که ارزش ذاتی ارز دیجیتال به مراتب بیشتر از قیمتی است که در حال حاضر در بازار در حال معامله است. با این حساب خرید کرونوس را باید یک سرمایه‌گذاری جذاب تعریف کنیم زیرا می تواند در میان مدت و طولانی مدت در ارزش و دارایی از کاربران را چندین برابر افزایش دهد.

تعداد سکه های در گردش و کل سکه های CRO

نکته بعدی که اتفاقات اهمیت بسیار زیادی برای بررسی ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری و خرید دارد تعداد توکن های تعریف شده برای آن در بازار است. در مقالات مختلف اشاره کردیم که تعداد توکن های در نظر گرفته شده برای یک ارز دیجیتال کاربردی و هدفمند معمولاً بر اساس کاربرد ها و اهداف آن تعیین می‌شود و اینگونه نیست که تیم توسعه دهنده یک عدد عجیب و غریب را به عنوان تعداد توکن های یک ارز دیجیتال در نظر بگیرد. با توجه به اینکه تعداد توکن ها بر روی شرایط عرضه و تقاضا تاثیر مستقیم خواهد گذاشت، از این رو قیمت رمز ارز ها به نوعی تحت تاثیر این عامل قرار خواهد گرفت.

برای ارز دیجیتال کرونوس در مجموع در حدود ۳۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده که در حدود ۲۵ میلیارد از این توکن در بازار در حال گردش هستند. این موضوع نشان می‌دهد که عرضه کرونوس قابل توجه است و برای اینکه این رمز ارز بتواند به قیمت‌های بسیار بالایی برسد نیاز است تا بازار ارز دیجیتال با گستردگی بیشتری همراه شده و شاهد افزایش قابل توجه قیمت ها در بازار باشیم.

ارزش بازار CRO

نکته بعدی که می تواند شرایط این ارز دیجیتال را برای شما بهتر و بیشتر مورد آنالیز قرار دهد ارزش بازار فعلی آن است. ارز دیجیتال کرونوس بعد از یک رشد قابل توجهی که در اواسط سال ۲۰۲۱ نشان داد ارزش بازار خود را به بیش از دو میلیارد دلار رساند و در حال حاضر نیز این شرایط برای آن برقرار است و ادامه دار شدن این روند حتی میتواند اشاره از اهتمام بالای تیم توسعه دهنده برای حفظ و نگهداری کرونوس در شرایط ایده آل داشته باشد. هرچند به کاهش قیمت های خیلی زیاد این ارز دیجیتال در یکسال گذشته باعث شده تا شاهد افت قابل توجه ارزش بازار آن باشیم اما با این حال همچنان این ارز دیجیتال ارزش بازار حداقل دو میلیارد دلاری خود را حفظ کرده است.

حجم معاملات CRO

ارز دیجیتال کرونوس یکی دیگر از اطلاعات بسیار مهمی که باعث میشود تا شما در زمان خرید یک ارز دیجیتال و سرمایه گذاری بر روی آن نگاه دقیق تری داشته باشید بررسی حجم معاملات رمز ارز مورد نظر شما در هر ۲۴ ساعت است. رمز ارزهایی که حجم معاملات قابل‌توجهی داشته باشند و نشان از این دارد که معامله گران و کاربران زیادی در حال توجه به آن بوده و به همین دلیل احتمال رشد آنها به مراتب بیشتر از سایر رمز ارزها است و از این گذشته نقدشوندگی چنین رمز ارزهایی در بازار نیز به مراتب بیشتر خواهد بود.

حجم معاملات ارز دیجیتال کرونوس در بدترین شرایط بازار در حدود ۱۹ میلیون دلار در هر ۲۴ ساعت است که نشان از تعداد کاربران بسیار زیاد معامله گر در شبکه رمز ارز دارد و همین موضوع است که اطمینان معامله گری و خرید این رمز ارز را بیشتر میکند. البته شایان ذکر است که حجم معاملات ارز کرونوس در گذشته به حدود ۲ میلیارد دلار هم رسیده است و برگشت دوباره شرایط به همان وضعیت گذشته می تواند دوباره این رمز ارز را تبدیل به یک ارز دیجیتال با حجم معامله بسیار بالا در بازار نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روش‌های پرداخت و ثبت نام

ارزش دوره: ۱8٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

قیمت جشنواره: ۱4/۸۰۰/۰۰۰ تومان

پیش پرداخت: 2٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

روش‌های پرداخت و ثبت نام

ارزش دوره ۱۷٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

قیمت جشنواره: ۱۳/۸۰۰/۰۰۰ تومان

تماس فوری با شما

موضوع تماس با شما: