ضمن تبریک سال نو، به اطلاع می رساند از تاریخ 26 اسفند ماه 1402 لغایت 25 فروردین ماه 1403، تمامی کلاس های حضوری کانون بورس برگزار نخواهند شد.
لوگو کانون بورس
نوروز مبارک

ارز دیجیتال چیلیز (CHZ) چیست | مزایا و معایب

ارز دیجیتال چیلیز چیست
شما در حال مطالعه مقاله ۴۰ از ۴۷ در این سرفصل آموزش رایگان هستید.

ارز دیجیتال چیلیز چیست و آیا سرمایه گذاری بر روی آن در دراز مدت می تواند سود دهی مناسبی به دنبال داشته باشد و یا خیر؟ در مقاله آموزش رایگان ارز دیجیتال و همچنین معرفی انواع ارز دیجیتال عنوان کردیم که با وجود این که تعداد بسیار زیادی از رمز ارزها در حال حاضر کارایی و کیفیت لازم را نداشته و سرمایه گذاری بر روی آنها می‌تواند بسیار خطرناک باشد، اما کاربران ایرانی بدون توجه به این شرایط در حال خرید و نگهداری از رمز ارزهای مختلف هستند. دقت داشته باشید که طبق پیش بینی بسیاری از کارشناسان در سالهای پیش رو تعداد بسیار زیادی از رمز ارزها از چرخه بازار خارج شده و دیگر جایی در میان معاملات کاربران نخواهند داشت. آیا ارز دیجیتال چیلیز نیز می تواند یکی از این موارد باشد و یا اینکه آینده رمز ارز درخشان است؟

برای اینکه بتوانید یک سرمایه‌گذاری کاملا ایده آل و مناسب در بازار ارز دیجیتال برای خود رقم بزنید لازم است تا قبل از هر چیزی اطلاعات لازم درباره رمز ارزهای مختلف را به دست آورده و سپس بر اساس این اطلاعات و البته بررسی شرایط صنایع مختلف به دنبال این سرمایه گذاری باشید. در مقالات مختلف در مجموعه مقالات کانون بورس سعی کرده ایم تا بهترین و باحال ترین ارزهای دیجیتال موجود در بازار را به شما معرفی کرده و شرایط آنها از نظر سرمایه گذاری در بازه های زمانی کوتاه مدت و بلند مدت را برای شما تشریح نماییم. در این مقاله نیز نوبت به معرفی و بررسی این شرایط برای ارز دیجیتال چیلیز رسیده است. البته شایان ذکر است که مقالات ما در مجموعه کانون بورس بیشتر با محوریت بررسی شرایط رمز ارز ها از نظر سرمایه گذاری و پتانسیل سوددهی است و خیلی به دنبال معرفی اطلاعات غیر مهم و بدون کاربرد از رمز ارزها نیستیم. اطلاعاتی که بیشتر گمراه کننده بوده و در اختیار داشتن آنها چندان می تواند برای یک سرمایه گذاری مطمئن مناسب و لازم باشد.

راهنمای مطالعه نمایش

 

ارز دیجیتال چیلیز چیست

ارز دیجیتال چیلیز چیست

ارز دیجیتال چیلیز چیست و چه ویژگی ها و کاربرد هایی برای پروژه ارز دیجیتال در نظر گرفته شده که در حال حاضر صحبت درباره آن بسیار زیاد است؟ اگر بخواهیم تنها در یک جمله تمام ویژگی ها و شرایط چیز را برای شما عنوان کنیم این توکن را بایستی به عنوان یک توکن هواداری معرفی نماییم که هم در متاورس و هم در ان اف تی کاربرد قابل توجهی دارد.

هر چند چیلیز به عنوان یک آلت کوین دارای شبکه بلاکچین اختصاصی نیست اما به جهت کاربرد ها و اهداف بسیار خاصی که برای آن در نظر گرفته شده در حال حاضر شاهد شرایط ایده آلی برای آن هستیم. این ارز دیجیتال در اولین کاربرد خود وارد ورزش شده و تبلیغات بسیار گسترده نیز بر روی آن در حال انجام است. چیلیز به عنوان توکن هواداری اسپانسر تیم های ورزشی بسیار زیادی در سرتاسر جهان است و کاربران با خرید این ارز دیجیتال به نوعی در حال کمک به تیم مورد علاقه خود نیز هستند که همین موضوع باعث شده تا این رمز ارز بسیار شناخته شود و حتی افرادی که در بازار ارز دیجیتال به عنوان تریدر یا سرمایه گذار وجود ندارند نیز شناخت نسبی نسبت به آن پیدا کنند.

حمایت از تیم های ورزشی چیز تازه‌ای نیست و در گذشته نیز شاهد چنین اتفاقی بوده ایم و روش های مختلفی نیز از سوی تیم های ورزشی برای دریافت کمک های مالی از هواداران اتخاذ شده است. توکن های هواداری می تواند ایده آل ترین شرایط را برای دریافت کمک های هواداری و البته ارتباط نزدیک تر هواداران با تیم های ورزشی ایجاد نمایند که چیلیز یکی از بهترین گزینه ها برای این منظور است.

ساز و کار Socios.com در نظر گرفته شده بر روی پلتفرم این ارز دیجیتال باعث شده تا کاربران با خرید توکن های هواداری به نوعی برای رای گیری و اظهار نظر درباره تیم ورزشی مورد علاقه خود به صورت مستقیم وارد عمل شوند و از طرف دیگر با خرید این توکن ها نقدینگی مناسبی برای تیم مورد علاقه خود نیز ایجاد نمایند. در واقع استفاده از این توکن ها یک سود دوطرفه هم برای تیم‌های ورزشی و هم برای خود هواداران خواهد بود تا با افزایش قیمت آنها به سود قابل ملاحظه برسند. شایان ذکر است که توکن های هواداری زیاد دیگری نیز بر روی پلتفرم چیلیز پیاده سازی شده اند.

اگر بخواهیم از نگاه تخصصی و بر اساس واقعیت های موجود در بازار ارز دیجیتال به معرفی ارز دیجیتال چیلیز بپردازیم این رمز از را باید یک توطئه در شبکه بلاک چین اتریوم معرفی کنیم. چیلیز بر روی بلاک چین اتریوم پیاده‌سازی شده و دارای قابلیت های مختلفی مانند امکان ساخت و استفاده از ان اف تی ها و تبدیل شدن به یک رمز ارز مناسب برای خرید و فروش کالاهای تجاری در اینترنت را دارا است.

تاریخچه ارز دیجیتال چیلیز چیست

نمودار چیلیز

تاریخچه ارز دیجیتال چیلیز به سال ۲۰۱۸ برمیگردد. بعد از چند ماه تحقیق و همکاری تیم توسعه دهنده در نهایت در اواخر سال ۲۰۱۸ شاهد روی کار آمدن چیلیز در بازار ارز دیجیتال بر روی شبکه اتریوم بودیم. البته در اوایل راه مشکلات و چالش‌های بسیار جدی پیش روی پلتفرم این ارز دیجیتال وجود داشت و کم کم این مشکلات با ایده های مختلف تیم توسعه دهنده برطرف شد. به عنوان مثال کارمزد بسیار بالای شبکه اتریوم در فرایند انتقال تبدیل به یک چالش بزرگ برای چیلیز و سایر رمز ارزهای تعریف شده در بلاک چین اتریوم بود که در حال حاضر این موضوع به شدت نسبت به گذشته بهتر شده است.

نقشه اولیه ورود چیلیز در بازار بر اساس پروتکل اجماع اثبات اعتبار یا PoA صورت گرفته است. نحوه عملکرد این پروتکل هم با الگوریتم اجماع اثبات کار که در شبکه بیت کوین برای اولین بار رونمایی شد و هم در الگوریتم اثبات سهام تفاوت های زیادی دارد و از نظر کیفیت و راندمان از آنها پایین تر محسوب می شود. متمرکز بودن و عدم رعایت کامل حریم خصوصی کاربران و اعضای یکی از چالش هایی است که این پروتکل با آن مواجه است.

طبق این پروتکل ۸ اعتبار سنجش اصلی به عنوان سرمایه گذاران اصلی چیلیز به عنوان نود های اصلی شبکه در نظر گرفته شده و سایر کاربرانی که قصد عضویت در شبکه دارند بایستی به تایید این افراد برسند.

تیم توسعه دهنده و پشتیبان ارز دیجیتال چیلیز

نمودار چیلیز

شرکت بزرگ HX Entertainment Limited  یک شرکت فعال در حوزه سرگرمی از بنیانگذار اصلی پلتفرم چیلیز میباشد که گروه Mediarex  در این شرکت با همکاری مستقیم با دو مقام ارشد Socios.com یعنی آقای فیوبیال و الکساندر دریفو پروژه ای رمز ارز را پایه گذاری کرده و به عنوان تیم توسعه دهنده و پشتیبان آن شناخته می شود. برای اولین بار معرفی این ارز دیجیتال به بازار در سال ۲۰۱۸ و در اواخر این سال بود که توکن اختصاصی آن با استاندارد ERC20 در بلاک چین اتریوم تعریف شد.

چیلیز در طول مدتی که در بازار ارز دیجیتال حضور داشته و فعالیت‌های بسیار گسترده‌ای داشته و سرمایه گذاران بسیار زیادی نیز پیدا کرده است. همانطور که در بالا اشاره کردیم این توکل به عنوان یک توکن هواداری شناخته شده و در طول این سال‌ها سعی کرده تا مدیران تیم های مختلف ورزشی را راضی به استفاده از آن به عنوان توکن هواداری نمایند که در این راه موفق نیز بوده است.

این ارز دیجیتال در حال حاضر به عنوان توکن هواداری تیم های بسیار زیادی مانند آرسنال انگلیس، منچسترسیتی انگلیس، اورتون، لیدز و استون ویلا در لیگ برتر انگلیس و تیم های ملی آرژانتین و پرتغال انتخاب شده و هواداران این تیم ها می توانند از این توکن برای هواداری از تیم های محبوب به خود استفاده نمایند. همین موضوع باعث شده تا تقاضای بسیار زیادی برای خرید کلی در بازار به وجود آید و این رمز در طول هر ۲۴ ساعت حجم معاملات بسیار بالایی نیز داشته باشد.

تاریخچه قیمت ارز دیجیتال چیلیز چیست

قیمت چیلیز

یکی از نکات بسیار مهمی که برای بررسی شرایط چیلیز باید به آن بپردازیم تاریخچه قیمت این رمز ارز در بازار است. بررسی تاریخچه قیمت یک ارز دیجیتال دیدگاه های مختلفی را درباره آن برای شما به وجود می‌آورد که یکی از مهم‌ترین این دیدگاه ها تشخیص پتانسیل سوددهی آن خواهد بود. همانطور که می دانید یکی از مهمترین و اصلی ترین فاکتورهای موثر برای انتخاب یک ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری پتانسیل سوددهی آن در بازه های زمانی مختلف است.

در صورتی که یک رمز ارز پتانسیل سوددهی مناسبی نداشته باشد نمی‌توان آن را گزینه مناسبی برای سرمایه‌ گذاری دانست. اما بررسی تاریخچه قیمت چیلیز نشان می‌دهد که این رمز از شرایط خوبی را در گذشته سپری کرده و پتانسیل سوددهی قابل توجهی نیز دارا است.

چیلیز برای اولین بار در بازار ارز دیجیتال با قیمت های حدود ۰.۰۰۲ دلار معرفی شد. از اواخر سال ۲۰۱۹ تا اوایل سال ۲۰۲۱ ارز دیجیتال چیلیز با همین قیمت در بازار در حال خرید و فروش بود و شاهد رشد قیمتی قابل توجهی بر روی آن نبودیم. از اوایل سال ۲۰۲۱ بود که چیلیز در یک بازه بسیار کوتاه و در کمتر از دو ماه موفق شد به قیمت حدود ۰.۸ دلاری برسد. چهارصد برابر شدن قیمت چیلیز آن هم در یک بازه زمانی بسیار کوتاه باعث شد تا سرمایه گذاران این ارز دیجیتال به سود فوق العاده بالایی برسند و خاطره شیرین و جذابی برای آنها به وجود آید.

البته شایان ذکر است که بلافاصله بعد از این تاریخ چیلیز در یک روند نزولی قرار گرفت و در حال حاضر در زمان نگارش این مقاله نیز همچنان روند نزولی خود را حفظ کرده و نتوانسته به قیمت سقف قبلی خود برگردد. البته این اتفاق متوجه تمام رمز ارزهای موجود در بازار نیز است و تنها مرتبط با چیلیز نیست. این رمز ارز در طول چند سال گذشته نوسانات قیمتی مختلفی را سپری کرده و در حال حاضر دوباره به قیمت های بسیار پایین ۰.۱۴ برگشته است.

با توجه به اینکه ارز دیجیتال چیلیز نوسانات قیمتی خود را در بازه های زمانی بسیار کوتاه و در حدود یکی دو ماه به ثبت رسانده از این رو اگر این رمز ارز دوباره روند صعودی خود را در پیش گرفته و صعود کند در یک بازه زمانی بسیار کوتاه می تواند سرمایه های کاربران را ۵ تا ۶ برابر نماید.

البته روش‌های ۵۰۰ تا ۶۰۰ درصدی در بازار رمز ارز ها چندان رشد خیلی قابل‌توجهی محسوب نمی شود و آلت کوین ها به مراتب پتانسیل سوددهی بالاتری نیز دارند. اما نکته مهم درباره چیلیز این است که این ارز دیجیتال می تواند چنین سود هایی را در بازه های زمانی بسیار کوتاه تر نسبت به سایر رمز ارزها به سرمایه گذاران خود بدهد که مزیت اصلی آن محسوب می شود.

تعداد توکن های ارز دیجیتال چیلیز در بازار چقدر است؟

نکته مهم دیگر که بایستی درباره ارز دیجیتال چیلیز به بررسی آن بپردازیم تعداد کل توکن های در نظر گرفته شده برای این رمز ارز و تعداد توکن های در گردش آن است. البته بررسی تعداد توکن های یک ارز دیجیتال از چند جهت قابل آنالیز است و از این گذشته این بررسی بایستی حتماً در کنار اهداف و کاربردهای تعیین شده برای رمز ارز مورد نظر باشد.

برای رمز ارزهایی که به دنبال تبدیل شدن به پول واقعی و جایگزینی برای آن هستند لازم است تا تعداد توکن های زیادی در نظر گرفته شود. نمونه بارز این چنین شرایطی را می توانیم در ارز دیجیتال تتر مشاهده کنیم که چندین میلیارد برای آن در نظر گرفته شده تا امکان تبدیل شدن به پول بازار ارز دیجیتال را پیدا نماید.

با توجه به اینکه چیلیز در یکی از کاربردهای اصلی خود قرار است تبدیل به رمز ارزی مناسب برای پرداخت‌های درون برنامه‌ای اینترنتی شود از این رو تعداد توکن های قابل توجهی از سوی تیم توسعه دهنده برای آن در نظر گرفته شده است. تیم توسعه دهنده ارز دیجیتال گویا علاقه بسیار زیادی به عدد ۸ داشته و تعداد کل توکن های چیلیز را ۸,۸۸۸,۸۸۸,۸۸۸ در نظر گرفته است. در حال حاضر حدود ۶.۱۳ میلیارد از کل توکن ها در بازار در حال گردش می باشند.

در شرایط کنونی چیلیز دارای ارزش بازار حدود ۸۶۰ میلیون دلاری است و در هر ۲۴ ساعت شاهد حجم معاملاتی ۱۵۰ میلیون دلاری بر روی آن هستیم. این شرایط این رمز ارز را در رده ۴۸ بهترین رمز ارزهای جهان قرار داده و البته شرایط بهتری را نیز برای آن در گذشته شاهد بوده ایم که می تواند در آینده نیز ادامه دار باشد.

مزیت ها و ویژگی های ارز دیجیتال چیلیز

قیمت چیلیز

در طول چند بند گذشته به صورت اجمالی مزیت ها و کاربردهای پلتفرم چیز را برای شما تشریح کردیم که اتفاقا اهمیت بسیار زیادی برای شناخت هرچه بهتره این ارز دیجیتال و شبکه ها آن دارند. در این بخش نیز سعی داریم تا به صورت یکجا تمام این کاربردها و ویژگی ها را برای شما تشریح کنیم تا اگر به دنبال انتخاب چیلیز برای سرمایه گذاری هستید در نهایت تصمیم بهتری بگیرید.

  •  یکی از ویژگی های اصلی و مهم این ارز دیجیتال امکان استفاده از قراردادهای هوشمند آنهم از نوع تورینگ کامل است که مبتنی بر بلاک چین اتریوم امکان پذیر شده است.
  • هماهنگی با ماشین مجازی اتریوم یکی دیگر از قابلیت هایی است که برای پلتفرم چیلیز در نظر گرفته شده است.
  • حضور در بازار ان اف تی ها یکی دیگر از قابلیت ها و کاربردهای این شبکه است.
  • چیلیز در آینده نه چندان دور قصد ورود به بازار متاورس را نیز دارد و این مهم می‌تواند قابلیت ها و ویژگی های آن را با رشد قابل ملاحظه روبرو سازد و باعث افزایش تعداد کاربران و محبوبیت آن در بازار شود.

تموم این قابلیت ها و ویژگی ها در کنار هم باعث شده‌اند تا چیز به عنوان یک توکن مشهور و محبوب در بازار ارز دیجیتال معرفی شود و همین موضوع باعث شده تا ما نیز تصمیم به بررسی شرایط آن برای سرمایه گذاری که در بازه های زمانی کوتاه مدت و چه در بازه‌های زمانی بلند مدت برای شما عزیزان بگیریم. البته این ارز دیجیتال برای تبدیل شدن به یک رمز ارز فوق العاده در بازار رمز ارزها رقبای بسیار زیادی دارد و به این راحتی ها نیست که در بازه های زمانی کوتاه مدت بتواند خود را به لیست ده ارز دیجیتال برتر جهان برساند ‌

نحوه خرید ارز دیجیتال چیلیز در ایران

قیمت چیلیز

اما چگونه می توانیم در ایران برای خرید چیلیز اقدام کنیم؟ روند خرید ارز دیجیتال برای کاربران ایرانی تفاوتهایی با کاربران جهانی دارد و اینگونه نیست که بتوان با همان روال معمول برای خرید رمز ارز ها در ایران اقدام کرد و حتما باید نکات بسیار مهمی را در این باره مد نظر قرار دهید.

در سرتاسر دنیا کاربران می‌توانند به راحتی از خدمات تمام صرافی های خارجی ارز دیجیتال از کوکوین گرفته تا بایننس استفاده کنند و حتی امکان خرید رمز ارز های مختلف با پول فیات را نیز دارند. با استفاده از این خدمات کاربران می‌توانند به صورت مستقیم و بدون نیاز به واریز پول به حساب صرافی برای خرید رمز ارزهای مانند چیلیز اقدام کنند. شرایط برای کاربران ایرانی با تفاوت هایی همراه است و از این گذشته آنها بایستی نکات بیشتری را برای احتیاط و امنیت خود در نظر بگیرند تا در نهایت فرایند خرید ارز دیجیتال برای آنها بدون خطر به پایان برسد.

برای این که بتوانید در فرایند خرید ارز دیجیتال چیلیز بهترین شرایط را برای خود رقم بزنید دقت به نکات زیر برای شما لازم و ضروری خواهد بود:

  • در وهله اول باید به مقدار کارمزد های در نظر گرفته شده در زمان خرید دقت کافی داشته باشید زیرا ممکن است این کارمزدها و هزینه خرید شما را به شدت افزایش داده و تبدیل به یک چالش بسیار بزرگ در فرایند سرمایه گذاری شما شود.
  • بسته به هدف شما از سرمایه گذاری بایستی روش مختلفی برای خرید چیلیز در نظر بگیرید. اگر به دنبال سرمایه گذاری کوتاه مدت و نوسان گیری در بازار ارز دیجیتال هستید انتخاب روش مناسب برای خرید این ارز دیجیتال با زمانی که به دنبال سرمایه‌ گذاری بلندمدت و چندین ساله بر روی آن هستید متفاوت خواهد بود.
  • بسیاری از روش های خرید ارز دیجیتال چیلیز هر چند ممکن است کارمزد و هزینه های کمتری داشته باشند اما به دلیل خطرات بسیار زیاد به هیچ وجه مناسب نیستند.

در مجموع شما باید تمام این نکات را در نظر داشته باشید و سپس با رعایت تمام احتیاط برای خرید این ارز دیجیتال اقدام کنید. در ادامه سعی داریم تا روش های مختلف خرید چیلیز را با شما در میان بگذاریم تا شناخت شما نسبت به این روش ها کامل شده و در نهایت بتوانید یکی از آنها را برای سرمایه‌ گذاری خود انتخاب کنید.

خرید ارز دیجیتال چیلیز در صرافی های داخلی

در اولین روش بایستی نحوه خرید ارز دیجیتال چیلیز را از طریق خدمات صرافی داخلی ارز دیجیتال به شما معرفی کنیم. همانطور که می‌دانید در حال حاضر تعداد بسیار زیادی از صرافی های داخلی در حال ارائه خدمات به کاربران ایرانی هستند که البته هیچکدام مجوزهای قانونی لازم را نداشته و تنها به اتکا به یک بخشنامه در حال ارائه خدمات خود هستند. همین نکته ساده به خوبی می تواند چالش های خرید ارز دیجیتال با استفاده از خدمات صرافی داخلی را نمایان سازد.

  • شما میتوانید برای خرید چیلیز با استفاده از خدمات صرافی داخلی طبق مراحل زیر اقدام کنید:
  • در قدم اول بایستی حساب کاربری خود را در یکی از صرافی های معتبر موجود باز کنید.
  • فرایند باز کردن حساب کاربری در یکی از صرافی های داخلی بسیار ساده خواهد بود اما لازم است تا شما نکات امنیتی مربوط به باز کردن حساب در صرافی ها را مد نظر قرار داشته باشید تا در آینده چالشی برای شما  پیش نیاید.
  • در قدم بعدی نوبت به تکمیل مراحل احراز هویت در صرافی های داخلی می رسد. طبق قوانین در نظر گرفته شده از سوی پلیس فتا در حال حاضر صرافی های داخلی امکان ارائه خدمات بدون احراز هویت را به کاربران ندارند و احراز هویت برای خرید چیلیز برای کاربران ایرانی در صرافی های داخلی الزامی خواهد بود.
  • بعد از تکمیل مراحل ثبت نام و همچنین مراحل احراز هویت نوبت به این می رسد که شما به حساب کاربری خود پول واریز کنید. واریز پول به حساب کاربری دقیقاً مانند یک خرید اینترنتی است و اگر قبلاً یک بار خرید اینترنتی کرده باشید به سادگی می توانید برای این منظور اقدام نمایید.

نمودار چیلیز

بعد از واریز پول به حساب کاربری چندین راه حل مختلف برای خرید چیلیز در دسترس شما قرار می گیرد که می توانید از هر یک از این روش ها استفاده کنید.

اولین روش خرید آسان ارز دیجیتال چیلیز است که در این فرآیند شما تنها کافیست مقدار چیلیز مورد نظر برای خرید را انتخاب کنید تا صرافی در کمتر از چند ثانیه پول شما را تبدیل به چیلیز کند. دقت داشته باشید که در این روش قیمت از سوی صرافی تعیین خواهد شد و معمولاً کمترین قیمت در نظر گرفته شده از سوی فروشندگان در حساب کاربری صرافی مورد نظر خواهد بود.

دومین روش برای خرید چیلیز در حساب صرافی داخلی خرید مستقیم این ارز دیجیتال در بازار چیلیز به تومان است. در این روش شما بایستی علاوه بر مقدار چیز موردنظر قیمت آن را نیز تنظیم کنید. همانطور که میدانید فرایند خرید و فروش و تغییرات قیمت رمز ارزها در بازار ارز دیجیتال بر اساس مکانیزم عرضه و تقاضا است و قیمت مد نظر قرار گرفته از سوی شما زمانی نهایی خواهد شد که یکی از فروشنده ها در پلتفرم صرافی شما قیمت فروش خود را با قیمت خرید شما یکسان سازد.

در آخرین روش نیز شما می توانید ابتدا پول خود را به تتر تبدیل کرده و سپس در بازار چیلیز به تتر برای خرید این ارز دیجیتال اقدام کنید.

روش اول خرید یک روش نامناسب برای افراد حرفه‌ای است و استفاده از این روش بیشتر مناسب افراد مبتدی می باشد که به دنبال خرید سریع ارز دیجیتال مورد نظر خود هستند. زیرا در این روش معمولاً صرافی ممکن است قیمت های بسیار بالایی را برای خرید شما نهایی کرده و در صورت نداشتن نقدینگی لازم و کم بودن تعداد کاربران این قیمت باز هم بالاتر خواهد رفت.

کسانی که از تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال برای بررسی نمودار قیمت چیلیز استفاده می نمایند بهتر است در زمان خرید از روش دوم استفاده کرده و دقیقاً این رمز ارز و متناسب با تحلیل خود قیمت گذاری و خرید نمایند. در این روش شما نباید اسیر هیجانات و احساسات شده و تنها بر اساس تحلیل تکنیکال و نتایج به دست آمده از آن خرید خود را نهایی کنید.

استفاده از روش سوم به دلیل اینکه شما دو بار مجبور به خرید ارز دیجیتال خواهید بود ممکن است هزینه ها و کارمزد های بیشتری را برای شما ایجاد کند. به همین دلیل این روش مورد استقبال خیلی از کاربران قرار نمی گیرد. اما با این حال برای کسانی که به دنبال نوسان گیری از ارز دیجیتال بوده و یا سعی دارند پول خود را همیشه دلار نگه دارند می تواند روش بهتری باشد. توصیه ما این است که برای خرید این ارز دیجیتال با استفاده از خدمات صرافی های داخلی از روش دوم یعنی بازار چیلیز به تومان اقدام کنید. البته اگر دارایی شما در صرافی به صورت تتر است روش سوم میتواند گزینه بهتری برای شما باشد.

خرید ارز دیجیتال چیلیز در صرافی خارجی

یکی دیگر از روش های خرید چیلیز برای کاربران ایرانی استفاده از خدمات صرافی خارجی ارز دیجیتال است. در این روش شما می توانید از خدمات صرافی هایی استفاده کنید که محدودیتی برای کاربران ایرانی قائل نبوده و یا امکان استفاده از آنها بدون احراز هویت برای حجم قابل قبولی از خرید و فروش ها وجود دارد.

دقت داشته باشید که در حال حاضر درصد قابل توجهی از صرافی های خارجی کاربران ایرانی را تحریم کرده و امکان استفاده از خدمات آنها برای کاربران ایرانی وجود ندارد. به ‌عنوان ‌مثال صرافی بایننس حتی امکان خرید و فروش مقدار کم رمز ارزها را نیز بدون احراز هویت ممنوع کرده و عملاً کاربران ایرانی نمی توانند از خدمات این مجموعه استفاده نمایند.

اما در این بین صرافی هایی هم هستند که با کاربران ایرانی هیچ گونه مشکلی نداشته و یا امکان خرید مبلغ مشخصی رمز ارز بدون نیاز به احراز هویت را فراهم کرده اند که این مهم باعث می‌شود تا کاربران ایرانی بتوانند از خدمات آنها استفاده کنند. با توجه به این نکات اولین و احتمالاً مهمترین نکته برای خرید چیلیز با استفاده از خدمات صرافی های خارجی انتخاب یک صرافی معتبر و مناسب برای خرید و فروش این ارز دیجیتال است.

بعد از انتخاب صرافی با طی کردن مراحل زیر می توانید برای خرید چیلیز در صرافی خارجی اقدام نمایید:

برای این منظور ابتدا باید پول به حساب خود در صرافی خارجی وارد سازید که البته برای کاربران ایرانی امکان چنین امری وجود ندارد. تنها راه حل باقی مانده در چنین مواقعی تبدیل پول به تتر در یک صرافی داخلی و سپس انتقال تتر به حساب صرافی خارجی است.

با این حساب برای استفاده از این خدمات ابتدا بایستی در یک صرافی داخلی حساب باز کنید و پول خود را به حساب آنان واریز نموده و سپس طبق نکات گفته شده در بالا پول را به ارز دیجیتال تتر تبدیل نمایید. حالا می توانید تتر های خود را به حساب صرافی خارجی انتقال داده و در بازار چیلیز به تتر برای خرید این ارز دیجیتال اقدام کنید.

نمودار چیلیز

نکته بسیار مهمی که در فرآیند خرید ارز دیجیتال چیلیز با استفاده از خدمات صرافی خارجی باید به آن اشاره داشته باشیم دقت به مراحل انتقال تتر از حساب صرافی داخلی به حساب صرافی خارجی است. برای انتقال تتر از حساب صرافی داخلی به صرافی خارجی شما می توانید از طریق شبکه های بلاکچین مختلف اقدام کنید. شبکه های بلاک چین ترون، بایننس اسمارت چین و شبکه بلاک چین اتریوم در حال حاضر رایج ترین شبکه ها برای انتقال تتر هستند که شما می توانید از هر کدام از این شبکه ها بسته به مقدار کارمزد در نظر گرفته شده برای آنها اقدام کنید.

در حال حاضر مقدار شبکه ترون و بایننس اسمارت چین برای هر انتقال کمتر از یک تتر است و در شبکه اتریوم نیاز به پرداخت کارمزد های بیشتری خواهید داشت. نکته بسیار مهم در چنین مواقعی دقت به این موضوع است که آدرس کیف پول شما در صرافی مقصد دقیقا متناسب با شبکه ای در نظر گرفته شده برای انتقال استخراج شود. با توجه به اینکه آدرس کیف پول عمومی حساب صرافی خارجی برای شبکه های مختلف انتقال متفاوت خواهد بود از این رو ابتدا شبکه انتقال را انتخاب کرده و سپس آدرس کیف پول خود را برای این انتقال کپی کنید. همچنین توجه داشته باشید که هرگونه اشتباهی در فرآیند انتقال باعث از بین رفتن همیشگی دارایی های شما خواهد شد و دیگر امکان بازگرداندن دارایی های شما وجود نخواهد داشت.

بهترین کیف پول برای نگهداری از ارز دیجیتال چیلیز چیست

نکته بعدی که درباره ارز دیجیتال چیلیز باید به بررسی آن بپردازیم معرفی بهترین کیف پول برای نگهداری از این رمز ارز در طولانی مدت است. همانطور که در ابتدای مقاله به آن اشاره کردیم در این مقاله خیلی به دنبال بررسی اطلاعات غیر کاربردی درباره ارز دیجیتال چیلیز نیستیم و بیشتر سعی داریم تا نکات لازم برای سرمایه‌ گذاری بهینه تر و ایمن تر بر روی این ارز دیجیتال را با شما در میان بگذاریم. یکی از این اطلاعات مهم نیز انتخاب کیف پول مناسب برای نگهداری از این ارز دیجیتال در طولانی مدت است.

یکی از مهمترین نکات در فرایند سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال که در مقالات مختلف به آن اشاره کرده ایم نگهداری از رمز ارز ها در یک کیف پول مناسب و ایمن است. حتی در دوره ارز دیجیتال نیز این نکته بارها و بارها به کاربران تاکید می شود که هرگز نباید رمز ارز های خود را برای طولانی مدت در حساب صرافی نگهداری نمایند.

نگهداری از ارز دیجیتال چیلیز در حساب صرافی چه صرافی داخلی و چه صرافی خارجی ممکن است چالش‌های بسیار زیادی برای شما ایجاد کرده و حتی باعث از بین رفتن سرمایه های شما نیز شود. اتفاقات این چنینی در بازار ارز دیجیتال بارها و بارها رخ داده و در آینده نیز ممکن است شاهد هک شدن و یا بروز خطرات مختلف در حساب صرافی های خارجی و داخلی باشیم.

با توجه به این نکته بسیار مهم است که شما حتماً یک کیف پول کاملا ایمن و مناسب برای نگهداری از چیلیز انتخاب کرده و در طولانی مدت این ارز دیجیتال را بر روی آن نگهداری نمایید. برای انتخاب بهترین کیف پول برای نگهداری از چیلیز دقت به نکات زیر می تواند برای شما سودمند باشد:

کیف پول سرد و یا کیف پول سخت افزاری می تواند ایمن ترین گزینه برای نگهداری از این ارز دیجیتال در طولانی مدت باشد اما حتماً باید به خاطر داشته باشید که برای خرید این کیف پول ها نیاز به پرداخت هزینه های قابل توجهی خواهید داشت. با توجه به این نکته لازم است تا با توجه به مقدار سرمایه در دسترس برای سرمایه گذاری بر روی این ارز دیجیتال برای خرید و یا عدم خرید کیف پول سخت افزاری اقدام کنید.

استفاده از انواع کیف پول نرم افزاری ارز دیجیتال برای نگهداری از چیلیز کاملا رایگان خواهد بود. هرچند انواع کیف پول ارز دیجیتال نرم افزاری ممکن است ایمنی کمتری نسبت به سخت افزاری ها داشته باشند اما با این حال آنها نیز در صورت دقت خود کاربر و در خطر انداختن اطلاعات خود می توانند ایمن باشند.

شایان ذکر است که در سال های اخیر بارها و بارها مشاهده شده که کاربران ایرانی به دلیل نداشتن آگاهی های لازم و یا اشتباه در فرآیند نگهداری از اطلاعات کیف پول خود باعث از دست رفتن دارایی‌های خود شده اند. واقعیت این است که هر چقدر هم این نکته بسیار مهم را تکرار کنیم باز هم بسیاری از کاربران تا زمانی که این چالش برای آنها پیش نیاید اقدامی برای این منظور نکرده و امنیت کیف پول خود را به طرق مختلف به خطر می‌اندازند.

برای انتخاب بهترین کیف پول برای نگهداری از چیلیز برای طولانی مدت می توانید روی کیف پول های زیر حساب کنید:

  • کیف پول نرم افزاری تراست ولت می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای نگهداری از این ارز دیجیتال باشد.
  • کیف پول نرم افزاری اتمیک والت که هم امکان استفاده در پلتفرم موبایل و هم در پلتفرم ویندوز را دارا از نیز یکی از این گزینه ها است.
  • کیف پول مشهور و محبوب متامسک یکی دیگر از گزینه های رایج برای نگهداری از چیلیز است.
  • علاقه مندان به استفاده از انواع کیف پول سخت افزاری نیز می توانند از مدل های مختلف لجر برای نگهداری از این ارز دیجیتال استفاده کنند.

آیا ارز دیجیتال چیلیز گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری بلند مدت است؟

آینده چیلیز

آیا ارز دیجیتال چیلیز گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری بلند مدت است یا خیر؟ البته بهتر است این سوال را اینگونه مطرح کنیم که چه ویژگی هایی باید در یک رمز ارز وجود داشته باشند که آن رمز ارز گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری بلند مدت باشد. اگر بتوانیم به این سوال پاسخ مناسبی بدهیم بعد از انتخاب و یا عدم انتخاب چیلیز برای سرمایه گذاری طولانی مدت ساده تر خواهد بود.

برای اینکه یک ارز دیجیتال گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری بلند مدت باشد دقت به نکات و موارد زیر در آن اهمیت خواهد داشت:

اولین و مهمترین فاکتور برای انتخاب یک ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری بلند مدت امنیت آن است. فرض کنید که شما به دنبال خرید یک ارز دیجیتال هستید که در یک هفته گذشته وارد بازار شده و هنوز شناخت کاملی نسبت به آن وجود ندارد. آیا این سرمایه گذاری می تواند امنیت قابل قبولی داشته باشد؟ از این دست رمز ارزها در بازار بسیار زیاد هستند و سرمایه گذاری طولانی مدت بر روی آنها اشتباه فوق العاده بزرگی خواهد بود و ممکن است در دراز مدت شاهد از بین رفتن تمام سرمایه های خود شوید.

دومین فاکتوری که برای انتخاب یک ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری طولانی مدت باید به آن دقت داشته باشید که پتانسیل سوددهی رمز ارز مورد نظر است. اگر قرار است برای چند سال یک ارز دیجیتال را در کیف پول خود نگهداری نمایید، حتماً انتظار دارید که بعد از گذشت چند سال سود قابل توجهی به دست آورید. سوال مهم اینجاست که چقدر سود می تواند شما را راضی نگه دارد؟ پاسخ این سوال می تواند تاثیر بسیار زیادی برای سرمایه گذاری بلند مدت بر روی ارز دیجیتال چیلیز داشته باشد.

البته باید اشاره داشته باشیم که ارز دیجیتالی با بیشترین پتانسیل سوددهی اما بدون امنیت به هیچ وجه نمی تواند گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری باشد و هرگز نباید پول خود را بر روی پلتفرم چنین ارز دیجیتالی صرف کنید.

سومین نکته برای انتخاب یک ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری بلند مدت دقت به اهداف و کاربردهای تعریف شده برای پروژه آن رمز ارز است. به عنوان مثال اگر ارز دیجیتالی در حوزه وب ۳ یا متاورس تعریف شده باشد احتمال افزایش قابل توجه قیمت آن در آینده وجود خواهد داشت و می تواند گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری باشد.

ارز دیجیتال چیلیز از نظر امنیت در شرایط خوبی قرار گرفته و همانطور که در بندهای قبلی اشاره کردیم احتمال از بین رفتن آن در آینده بسیار کم است. البته نه اینکه سرمایه گذاری بر روی چیلیز از نظر ساختاری و امنیت هیچ ریسکی به دنبال نداشته باشد اما این ارز دیجیتال از جمله گزینه های کم ریسک بازار رمز ارزها شناخته می شود.

از نظر پتانسیل سود دهی نیز شرایط خوبی را برای این ارز دیجیتال متصور هستیم اما شما باید به عنوان یک سرمایه گذار آگاه این شرایط را به صورت شخصی مورد بررسی و آنالیز قرار دهید و در صورت مناسب بودن شرایط برای خرید و سرمایه گذاری بر روی آن اقدام نمایید.

در نهایت دوباره باید تاکید داشته باشیم که سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال یک فرایند شخصی است و شما نمی توانید مسئولیت سرمایه‌ گذاری خود را روی دوش سایر افراد بگذارید. در صورتی که بعد از خرید چیلیز به سود قابل توجهی رسیدید افتخار تحلیل این خرید برای خود شما خواهد بود و اگر خدایی نکرده متضرر شدید نیز مسئولیت این ضرر به عهده خود شما خواهد بود. مسئولیت پذیری امر بسیار مهمی در فرایند سرمایه گذاری در بازارهای مالی مخصوصاً بازار ارز دیجیتال است.

آیا ارز دیجیتال چیلیز گزینه مناسبی برای نوسان گیری است؟

آینده چیلیز

بسیاری از کاربران ایرانی علاقه دارند که به جای سرمایه گذاری بلند مدت در حساب صرافی های خارجی برای نوسان گیری کوتاه مدت و میان مدت بر روی رمز ارزها اقدام نمایند و حتی از مزیت های بازار فیوچرز برای رسیدن به سود استفاده کنند. برای اینکه شما نیز از این مزیت ها و شرایط برای رسیدن به سود استفاده کنید در قدم اول باید ارز دیجیتال های مناسب برای نوسان گیری را انتخاب نمایید. در این بخش قصد داریم تا شرایط چیلیز را برای نوسان گیری برای شما مورد تجزیه و تحلیل قرار دهیم تا در صورت امکان بتوانید از فرایند نوسان گیری بر روی این ارز دیجیتال به سود برسید.

لازمه انتخاب چیلیز برای نوسان گیری و یا خرید و فروش در بازار فیوچرز ارز دیجیتال پاسخ دادن به این سوال است که چه ویژگی ها و شرایطی بایستی برای یک ارز دیجیتال وجود داشته باشند که آن را به ‌عنوان گزینه‌ای مناسب برای نوسان گیری انتخاب کنیم. دقت به نکات زیر می تواند در این باره راهنمای خوبی برای شما باشد:

اولین و مهمترین گزینه برای اینکه یک ارز دیجیتال مناسب برای نوسان گیری و خرید و فروش در بازار فیوچرز باشد پتانسیل بالای رمز ارز مورد نظر برای نوسانات قیمتی است. بهترین ارز دیجیتال اگر در طول هر روز و کوتاه مدت نوسانات قیمتی خوبی نداشته باشد نمی تواند گزینه مناسبی برای این روش سرمایه گذاری باشد و نباید دنبال آن بروید. زیرا در این صورت عملا شما در صورت اتخاذ روش های درست و مناسب تحلیلی نیز نمی توانید به سود مناسبی برسید. در حال حاضر ارز دیجیتال چیلیز شرایط خوبی از این بابت داشته و در کوتاه مدت و حتی در نوسان گیری های روزانه می توانید برای رسیدن به سود قابل توجه روی این ارز دیجیتال حساب کنید.

نکته بعدی که برای انتخاب یک ارز دیجیتال برای نوسان گیری باید به آن دقت داشته باشید این است که رمز ارز مورد نظر در طول هر ۲۴ ساعت حجم معاملات بالایی داشته باشد و تعداد کاربران زیادی نیز در فرایند معاملات آن شرکت کنند. دقت کنید که هر دو فاکتور بالا بودن حجم معاملات و تعداد کاربران برای این انتخاب الزامی خواهد بود.

ارز دیجیتالی را تصور کنید که نوسانات قیمتی زیادی در طول هر روز دارد اما حجم معاملات آن بسیار کم است و در صورتی که برای معامله آن اقدام کنید ممکن است نتوانید در قیمت های مورد نظر خود برای خرید و یا فروش آن اقدام نمایید. یا اگر تعداد کاربران آن کم باشد عملاً ممکن است در برخی از قیمت ها خریدار و فروشنده وجود نداشته باشد و شما می توانید خرید خود را نقد نمایید. به همین دلیل لازم است تا هر دو فاکتور حجم بالا و تعداد کاربران زیاد برای این انتخاب مورد بررسی قرار بگیرند که چیلیز در این باره نیز شرایط مناسب و قابل قبولی دارد.

یک نکته بسیار مهم دیگر برای انتخاب یک ارز دیجیتال برای نوسان گیری لیست شدن آن در تعداد زیاد صرافی های معتبر موجود در بازار باشد. اگر یک ارز دیجیتال در لیست صرافی های معتبر و شناخته شده وجود نداشته باشد عملاً حجم معاملات پایین داشته و تعداد کاربران کمی نیز در فرایند معاملات آن شرکت می کنند. از این رو باید به صورت کامل دقت کنید که این نکته برای ارز دیجیتال انتخابی شما صادق باشد.

با بررسی تمام موارد بالا به این نتیجه می رسیم که چیلیز گزینه مناسبی هم برای نوسان گیری در میان مدت و کوتاه مدت و هم برای خرید و فروش در بازار فیوچرز ارز دیجیتال است. البته برای رسیدن به سود در این روش سرمایه گذاری لازم است تا شما با شرکت در دوره ارز دیجیتال و آموزش تحلیل و پیش بینی قیمت رمز ارزها به شرایط ایده‌آل رسیده و سپس برای این منظور اقدام کنید.

آموزش تحلیل و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال چیلیز

قیمت چیلیز

در بند قبلی اشاره کردیم که شما می‌توانید از چیلیز برای نوسان گیری و خرید و فروش در بازار فیوچرز استفاده کنید. لازمه چنین روشی برای سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال در قدم اول آموزش تحلیل و روش های پیش بینی قیمت رمز ارزها است. اگر شما نتوانید تحلیل و پیش بینی درستی از نوسانات قیمت ارز دیجیتال داشته باشید عملاً سرمایه گذاری شما کاملاً اشتباه خواهد بود. با توجه به این نکته لازم دانستیم تا بهترین و اصلی ترین روش های تحلیل و پیش بینی قیمت چیلیز را با شما در میان بگذاریم.

البته ذکر این نکته ضروری است که تنها صرف آموزش این روش می‌تواند شرایط ایده آلی را برای شما در فرایند سرمایه گذاری به دنبال داشته باشد و حتماً لازم است تا در کنار آموزش آنها نکات تجربی لازم برای استفاده از آن ها را نیز بیاموزید و البته در بازار قبل از وارد کردن پول واقعی این روش ها و نکات را آزمایش کنید. در حال حاضر دو روش اصلی و کاربردی برای تحلیل قیمت چیلیز توسط تحلیلگران مورد استفاده قرار می گیرد که در ادامه هر دو روش را به شما معرفی می کنیم.

تحلیل فاندامنتال قیمت چیلیز

اولین روش برای تحلیل و پیش بینی نوسانات قیمت چیلیز استفاده از تکنیکهای رایج در تحلیل فاندامنتال ارز دیجیتال است. در این روش شما بایستی فاکتورها و آیتم های موثر بر شرایط یک ارز دیجیتال را به صورت دقیق مورد بررسی و آنالیز قرار داده و در صورت مساعد بودن شرایط آن را برای سرمایه گذاری خود انتخاب کنید.

احتمالاً از خود می پرسید که چه اطلاعات فاندامنتالی می توانند برای تحلیل فاندامنتال یک ارز دیجیتال مانند چیلیز مهم و موثر باشند. اصلی‌ترین و مهم‌ترین این اطلاعات به شرح زیر خواهند بود:

  • بررسی وایت پیپر ارز دیجیتال مورد نظر یکی از این اطلاعات است.
  • امنیت شبکه رمز ارز مورد نظر
  • کاربرد ها و اهداف تعریف شده برای پلتفرم ارز دیجیتال مورد نظر شما
  • صرافی هایی که رمز ارز مورد نظر در آن ها لیست شده باشد.
  • رزومه و مشخصات تیم توسعه دهنده و پشتیبان ارز دیجیتال مورد نظر
  • روند توسعه و پیشبرد اهداف در پلتفرم مورد نظر در طول سالهای گذشته و تاریخچه آن
  • سرمایه گذاران اصلی و شرکت‌های بزرگ فعال در پلتفرم ارز دیجیتال مورد نظر شما
  • روش های مختلف سرمایه گذاری و کسب سود از پلتفرم ارز دیجیتال مورد نظر

در نهایت شما با بررسی تمامی اطلاعات و آنالیز آنها میتوانید درباره آینده چیلیز و سایر رمز ارز های مورد نظر خود تصمیم گیری کنید. واقعیت اینست که ارز دیجیتال چیلیز در حال حاضر در تمام این موارد شرایط خوبی دارد و می تواند گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری در آینده باشد اما بهتر است خود شما نیز تمام این موارد را بر روی پلتفرم این ارز دیجیتال مورد بررسی و آنالیز قرار دهید تا سرمایه‌ گذاری شما کاملاً آگاهانه باشد.

تحلیل تکنیکال قیمت چیلیز

قیمت چیلیز

دومین روشی که برای تحلیل و پیش بینی قیمت چیلیز باید آن را معرفی کنیم تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال است. تحلیل تکنیکال روشی است که شما بر آن می‌توانید با آنالیز نمودار قیمت یک رمز ارز شرایط آن را در آینده پیش بینی کنید. تکنیک های بسیار مختلف و زیادی در تحلیل تکنیکال معرفی و مورد استفاده قرار می گیرند که با هر یک از این روش ها و تکنیک ها می توانید نمودار قیمت رمز ارزهای مختلف موجود در بازار را مورد تجزیه و تحلیل و آنالیز قرار داده و در نهایت بهترین نقاط برای ورود و سرمایه‌ گذاری بر روی آنها را که در کوتاه مدت و چه در بلند مدت پیش بینی کنید.

برای کسانی که به دنبال سرمایه گذاری میان مدت و یا نوسان گیری بر روی یک ارز دیجیتال و حتی با استفاده از مزیت های بازار فیوچرز هستند استفاده از تحلیل تکنیکال اهمیت بسیار زیادی دارد و لازم است تا کاربران حتماً به اصول این روش تحلیلی تسلط کامل داشته باشند. با رسیدن به تسلط بالا به استراتژی های معاملاتی تکنیکالی در بازار ارز دیجیتال و البته تمرین آنها شما به راحتی می توانید سودهای فوق‌العاده زیادی را حتی در کوتاه مدت در فرایند سرمایه‌ گذاری خود به دست آورید.

دقت داشته باشید که تسلط کامل به روش های مختلف تحلیل تکنیکال نیاز به تمرین بسیار زیادی دارد و اینگونه نیست که شما تنها با مطالعه یک مقاله شرایط لازم برای سرمایه‌ گذاری در این بازار با استفاده از تکنیک های حاکم بر تحلیل تکنیکال را به دست آورید. اگر شما تخصص لازم در این روش تحلیلی نداشته باشید سرمایه گذاری شما در بازار با چالش‌های بسیار زیادی روبرو خواهد شد و نمی توانید در آینده به موفقیت قابل‌توجهی برسید. از این گذشته امکان از بین رفتن سرمایه های شما نیز در بازار وجود خواهد داشت.

اگر به فکر نوسان گیری بر روی ارز دیجیتال چیلیز و یا خرید و فروش ارز دیجیتال در بازار فیوچرز هستید بهتر است با شرکت در دوره ارز دیجیتال و کسب آموزش‌های حرفه‌ای لازم به اصول تحلیل تکنیکال مسلط شده و سپس چنین فرآیندی را در سرمایه‌ گذاری خود آغاز کنید.

آینده ارز دیجیتال چیلیز چه خواهد شد؟

ارز دیجیتال چیلیز چیست

نوبت به بررسی آینده ارز دیجیتال چیلیز می رسد. بررسی آینده ارز دیجیتال چیلیز در سایت ها و منابع مختلف تحلیلی انجام شده و دیدگاه‌های مختلفی بر روی شرایط این رمز ارز در آینده وجود دارد. برای اینکه شما به درک درستی نسبت به آینده چیلیز برسید، لازم دانستیم تا برایندی از تمام این دیدگاه ها را برای شما مطرح کنیم.

آینده چیلیز و بسیاری دیگر از آلت کوین ها از چند دیدگاه مختلف قابل بررسی هستند که در ادامه از هر کدام این دیدگاه ها شرایط چیلیز را با شما آنالیز می کنیم.

اولین دیدگاهی که باید به بررسی آن بپردازیم شرایط کل بازار ارز دیجیتال است که می تواند تاثیر مستقیمی بر روی شرایط تمام آلت کوین ها از جمله چیلیز داشته باشد. فرض کنید که بازار ارز دیجیتال در یکی دو ساله آینده به صورت کامل از بین برود. در چنین شرایطی اصلا مهم نیست که پلتفرم چیلیز چه قابلیت ها و ویژگی هایی دارد و چه اهدافی را تاکنون دنبال کرده است در هر صورت از بین خواهد رفت.

هرچند این دیدگاه در حال حاضر بدبینانه ترین دیدگاه حاکم بر آینده چیلیز و سایر رمز ارز ها است اما به هیچ وجه نمی توان احتمال آن را صفر در نظر گرفت. این احتمال بسیار کم است اما با این حال شما باید از روش‌های مدیریت سرمایه مدرن برای سرمایه‌ گذاری در این بازار استفاده کنید که حتی در صورت وقوع چنین شرایطی نیز چالش مالی سنگینی برای شما رخ ندهد.

دومین دیدگاهی که می توانیم آینده چیلیز را با توجه به آن مورد بررسی و آنالیز قرار دهیم از بین رفتن پلتفرم خود این ارز دیجیتال است. بسیاری از تحلیلگران بر این عقیده هستند که در آینده ای نه چندان دور درصد قابل توجهی از رمز ارزهای تعریف شده در بازار برای همیشه از بین رفته و تنها چند رمز ارز کاربردی و ایده‌آل باقی خواهند ماند. اتفاقاً با همه گیر تر شدن بازار ارز دیجیتال و کاربردی شدن این بازار در صنایع و کسب و کارهای مختلف این دیدگاه می تواند کاملاً دیدگاه منطقی باشد.

واقعیت این است که قابلیت هایی مانند امکان پرداخت های راحت و البته حضور در پلتفرم ان اف تی ها باعث شده تا چیلیز را در حال حاضر از این دیدگاه دور بدانیم. اما دوباره باید تاکید داشته باشیم که احتمال وقوع چنین شرایطی برای چیلیز به هیچ وجه صفر نیست و حتما باید تمهیدات لازم برای جلوگیری از ضرر دیدن در چنین شرایطی از سوی سرمایه گذاران در نظر گرفته شود. با سرمایه گذاری بر روی رمز ارزهای مختلف و چیدن سبد سرمایه گذاری از ترکیبی از رمز ارزها میتوانید ریسک چنین شرایطی را برای سرمایه گذاری خود را به حداقل برسانید.

نکته مهم بعدی که آینده چیلیز را بر اساس آن نیز می توانیم مورد تجزیه و تحلیل قرار دهیم افت قابل توجه قیمت و یا افزایش قابل توجه قیمت این ارز دیجیتال است که احتمالاً مهمترین نکته برای شما است.

اگر بخواهیم به صورت کلی دیدگاه شخصی خود را درباره ارز دیجیتال چیلیز بر اساس تمام این دیدگاه ها مطرح کنیم، احتمال از بین رفتن این ارز دیجیتال را در کمترین حالت ممکن می بینیم و افزایش قیمت قابل توجه آن در آینده می تواند محتمل‌ترین گزینه باشد. البته شما نباید این نظر شخصی ما را ملاک سرمایه‌ گذاری خود قرار دهید و حتما باید بررسی های شخصی خود را نیز بر روی پلتفرم چیلیز از منابع معتبر و مرتبط با شبکه ای ارز دیجیتال مانند سایت رسمی چیلیز داشته باشید.

آیا ارز دیجیتال چیلیز قابل استخراج است؟

یک ارز دیجیتال برای اینکه قابل استخراج باشد بایستی دارای شبکه بلاک چین اختصاصی بوده و بر اساس الگوریتم اثبات کار بنا نهاده شده باشد. در حال حاضر چیلیز چنین شرایطی ندارد اما اگر شما به فکر رسیدن به سود های قابل توجه در بازار ارز دیجیتال با فرایند استخراج هستید می توانید با مطالعه مقاله آموزش استخراج ارز دیجیتال و یا آموزش استخراج بیت کوین نکات لازم برای این منظور را درک کرده و از این روش نیز در سرمایه گذاری در بازار استفاده کنید.

آیا پروژه چیلیز (CHZ) می تواند اسکم و کلاهبرداری باشد؟

آیا پروژه چیلیز میتواند یک پروژه کلاهبرداری باشد یا اینکه نمی توانیم چنین تصوری را برای این ارز دیجیتال داشته باشیم؟ واقعیت این است که چنین پرسشی درباره تمام رمز ارزهای موجود در بازار بایستی مطرح شود زیرا در چند سال گذشته مشاهده کردیم که رمز ارزهای با ویژگی‌ های یک ارز دیجیتال خوب هم از بین رفته و به نابودی کشیده شده اند. رمز ارز های بسیار زیادی هستند که شرایط خوبی دارند و چندان احتمالی برای کلاهبرداری بودن پروژه آنها مطرح نیست اما چنین تصوری به هیچ وجه نباید برای آنها به احتمال صفر برسد.

ارز دیجیتال لونا یکی از بارزترین نمونه ها برای چنین شرایطی است که با وجود داشتن ویژگی های فوق العاده عالی به صورت کامل از بین رفت و در حال حاضر هیچ چیزی از آن باقی نمانده است. به همین دلیل لازم دانستیم تا اشاره ای هرچند کوچک در این باره برای چیلیز نیز داشته باشیم.

البته واقعیت این است که پیش بینی چنین شرایطی در حال حاضر نه برای چیلیز بلکه برای بسیاری از آلت کوین های معتبر موجود در بازار بسیار سخت و غیر ممکن است. این که به این راحتی ها بگوییم چیلیز در آینده کلاهبرداری خواهد بود یا خیر بسیار غیر منطقی است و نمی توان روی چنین استدلالی استناد کرد.

همچنین هدف ما از قرار دادن این بند در این مقاله این نیست که هشدار از بین رفتن چیلیز را به شما بدهیم بلکه هدف اصلی ما در مجموعه کانون بورس اعلام هشدار لازم درباره وقوع چنین شرایطی در بازار رمز ارزها است. اگر شما در دوره ارز دیجیتال شرکت کرده و دیدگاه مناسبی نسبت به رمز ارزهای موجود در بازار داشته باشید به خوبی می توانید با اتخاذ تصمیمات درست حتی در صورت وقوع چنین اتفاقی نیز سرمایه های خود را در امان نگه دارید.

کلام آخر


سعی کردیم تا اصلی ترین و کاربردی ترین نکات لازم برای انتخاب ارز دیجیتال چیلیز برای سرمایه گذاری را با شما در میان بگذاریم که با توجه به این اطلاعات شما می توانید به صورت کاملا آگاهانه تر و حرفه ای تر در این باره تصمیم گیری کنید. در انتها هم چنین لازم است تا دوباره تاکید کنیم سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال و رمز ارزهای مانند چیلیز هر چند مزیت های بسیار زیادی دارد اما اگر بدون تخصص و تجربه انجام پذیرد در نهایت منجر به شکست و از بین رفتن تمام سرمایه ها خواهد شد.

اگر شما تخصص ها و آموزش های اولیه لازم برای ورود به این بازار را پشت سر نگذاشته و نداشته باشید عملاً در حال قمار هستید تا سرمایه گذاری. در مجموعه کانون بورس در کنار شما هستیم تا با ارائه مقالات آموزش رایگان ارز دیجیتال تمام نکات لازم برای یک سرمایه گذاری ایده آل را برای شما فراهم آوریم. مطالعه تمامی مقالات و یا شرکت در دوره ارز دیجیتال میتواند تمام پیش نیازهای لازم برای موفقیت در بازار ارز دیجیتال و سرمایه‌ گذاری در آن را برای شما به دنبال داشته باشد.

ترتیب پیشنهادی مطالعه مقالات این بخش...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روش‌های پرداخت و ثبت نام

ارزش دوره: ۱8٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

قیمت جشنواره: ۱4/۸۰۰/۰۰۰ تومان

پیش پرداخت: 2٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

روش‌های پرداخت و ثبت نام

ارزش دوره ۱۷٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

قیمت جشنواره: ۱۳/۸۰۰/۰۰۰ تومان

تماس فوری با شما

موضوع تماس با شما: