لوگو کانون بورس

ارز دیجیتال سندباکس (Sandbox) چیست؟

ارز دیجیتال سندباکس چیست
شما در حال مطالعه مقاله ۳۷ از ۴۹ در این سرفصل آموزش رایگان هستید.

ارز دیجیتال سندباکس چیست و چرا تا این حد محبوب شده است؟ با معرفی ارز دیجیتال سندباکس با شما همراه هستیم. ارز دیجیتال سند باکس یکی دیگر از رمز ارزهایی است که در حوزه گیمینگ وارد بازار رمز ارزها شده و با اضافه کردن قابلیت های پلتفرم متاورس تبدیل به یکی از بهترین ها در این رده شده است. در میان انواع ارز دیجیتال رمز ارزهای متعلق به پروژه متاورس جایگاه بسیار خاصی داشته و طرفداران زیادی هم دارند. در این مقاله به معرفی کامل و جامع این رمز ارز پرداخته و هم چنین تحلیلی از روند تغییرات قیمت آن را نیز خواهیم داشت. شما می توانید در انتهای این مقاله با تمام فاکتورهای فاندامنتالی موثر بر قیمت Sandbox آشنا شده و در کنار آن درباره سرمایه گذاری روی این رمز ارز تصمیم گیری کنید.

نگاهی کلی به اطلاعات فاندامنتالی ارز دیجیتال سندباکس

نام سندباکس رتبه فعلی ۳۹
مخفف SAND قیمت فعلی (دلار) ۲.۹۶
برچسب ها:
توکن Binance Launchpad Content Creating Play to Earn
NFT متاورس گیمینگ اتریوم اکوسیستم
ارزش بازار فعلی ۳.۲۲ میلیارد دلار
حجم معاملات ۲۴ ساعته ۸۴۰ میلیون دلار
تعداد سکه های در گردش ۱.۰۹ میلیارد
تعداد کل سکه ها ۳ میلیارد
آدرس سایت www.sandbox.game

نگاهی کلی به قیمت ارز دیجیتال سندباکس

نموداری که در زیر مشاهده می کنید، تاریخچه قیمت ارز دیجیتال سندباکس را در بازار رمز ارزها نشان می دهد که از سایت کوین مارکت کپ اقتباس شده و قیمت این رمز ارز را از ابتدای ورود به بازار تا به امروز در آن مشخص می باشد. قیمت این رمز ارز در اوایل ورود به بازار رمز ارزها در اواخر سال ۲۰۲۰ با حدود قیمت ۰.۰۳ تا ۰.۰۵ متغیر بوده و در همین محدوده بسیار محدود نوسان کرده است. کمترین قیمت به ثبت رسیده از این رمز ارز در بازار نیز حوالی ۰.۰۳۵ می باشد.

طبق همین نمودار ملاحظه می کنید که برای اینکه قیمت ارز دیجیتال سندباکس از ۰.۰۳۵ به ۱ دلار برسد، ۱ سال چند ماه زمان نیاز داشته که در این بازه زمانی نه چندان طولانی در واقع قیمت این رمز ارز ۲۸ برابر شده است. در واقع در همان ابتدا اگر بر روی ارز دیجیتال سند باکس سرمایه گذاری می کردید، بعد از حدود یک سال چند ماه سرمایه شما ۲۸ برابر می شد.

قیمت ارز دیجیتال سندباکس

همان طور که ملاحظه می کنید در اواخر سال ۲۰۲۱ و جایی که پروژه متاورس به شدت در میان بازار مرز ارزها محبوب شد، قیمت ارز دیجیتال سندباکس با رشد قابل توجهی روبرو شده و با نوسانات بیشتری همراه شد. اگر بدانید که متاورس چیست و چه کاربردهایی دارد، به راحتی دلیل انی موضوع را نیز باید درک کنید.

قیمت این رمز ارز در دو ماه انتهایی سال ۲۰۲۱ با رشد قابل توجهی روبرو شده و در تاریخ ۲۵/۱۱/۲۰۲۱ به اوج قیمتی خود در کل تاریخچه، یعنی ۸.۴۰ دلار رسیده است. این عدد بیشترین قیمتی است که سند باکس در آن مشاهده شده و بعد از آن شاهد ورود ارز دیجیتال سندباکس به روند نزولی بودیم. اتفاقی که در کلت بازار رمز ارزها وجود داشته و خیلی مختص این رمز ارز نمی باشد. در حال حاضر نیز قیمت این رمز ارز نزدیک به ۳ دلار خرید و فروش می شود. به این معنی که نسبت به چند ماه گذشته تقریباً یک سوم شده است.

راهنمای مطالعه نمایش

 

ارز دیجیتال سندباکس چیست

ارز دیجیتال سندباکس چیست ارز دیجیتال سندباکس چیست و چرا باید به آن اعتماد کنیم؟ برای اینکه با این رمز ارز آشنا شوید، ابتدا باید درباره خود پلتفرم سند باکس صحبت کنیم. اگر با بازی های کامپیوتری در سبک استراتژیک آشنا باشید، پلتفرم سند باکس را بهتر درک خواهید کرد. سند باکس در واقع یک پلتفرم بازی ویدئویی است که در آن هر کس می تواند با استفاده از ابزارها و آیتم های مختلف قلمرویی برای خود ساخته و به توسعه آن بپردازد. از امکان ساخت یک آواتار اختصاصی گرفته تا توسعه کسب  و کار در این پلتفرم و خرید زمین و مواردی از این دست. تمام این فعالیت ها در محیط پلتفرم سندباکس با استفاده از خرید و فروش توکن های غیر مثلی یا همان NFT ها صورت می پذیرد. در واقع تمام محصولات و ابزارهای ارزشمند موجود در محیط این پلتفرم به صورت توکن های NFT تعریف شده اند تا امکان خرید و فروش آنها وجود داشته باشد.

حال سوال اینجاست که برای خرید و فروش این توکن ها هزینه ها چگونه پرداخت می شود؟ پرداخت هزینه ها در محیط این پلتفرم توسط توکن و ارز دیجیتال بومی در نظر گرفته شده برای آن یعنی ارز دیجیتال سندباکس صورت می پذیرد. ارز دیجیتال سندباکس توکن اختصاصی است که از سوی تیم توسعه Sandbox در پلتفرم اتریوم توسعه پیدا کرده و به عنوان توکنی برای پرداخت هزینه ها در این پلتفرم کاربرد دارد.

توکن SAND چیست؟

تا حدودی با خود پلتفرم ارز دیجیتال سندباکس آشنا شدید. توکن سند در واقع توکن بومی این پلتفرم محسوب می شود. در ادامه که با نحوه کار پلتفرم ارز دیجیتال سندباکس آشنا شدید، متوجه خواهید شد که برای حضور در این پلتفرم و البته انجام کارهای مختلف مانند خرید و فروش NFTها و یا سایر موارد نیاز به یک توکن برای پرداخت هزینه ها خواهید داشتو ارز دیجیتال سندباکس یا توکن SAND توکن بومی این پلتفرم برای همین منظور توسعه پیدا کرده است.

توکن سند در بلاک چین ارز دیجیتال اتریوم توسعه پیدا کرده و از استاندارد ERC-20 تبعیت می نماید. این توکن به عنوان یک توکن حاکمیتی است که بعد از راه اندازی دائو از مزیت های آن در پلتفرم سندباکس استفاده شده است.

توکن LAND چیست؟

ارز دیجیتال سندباکس چیست یکی دیگر از توکن هایی که در پلتفرم ارز دیجیتال سندباکس تعریف می شود، توکن LAND است. البته احتمالا در بازار ارزهای دیجیتال نام این توکن را نشنیده باشید. در پلتفرم ارز دیجیتال سندباکس زمین ها در قطعات مختلف در دسترس کاربران برای خرید و فروش قرار می گیرند. این زمین ها به صورت توکن های NFT معرفی می شوند. توکن NFT زمین ها در این پلتفرم با نام توکن LAND شناخته می شوند. امکان استفاده زا این توکن برای پرداخت هزینه ها در هیچ جایی وجود ندارد و تنها امکان خرید و فروش آنها با یک ارز دیجیتال مناسب برای پرداخت مانن توکن سند یا اتریوم در دسترس کاربران قرار دارد. در این باره باید بدانید NFT چیست و چگونه برای خرید و فروش آن اقدام می شود.

در محیط پلتفرم ارز دیجیتال سندباکس توکن های دیگری هم مانند توکن Asset، توکن GEM، توکن CATALYST و … نیز تعریف می شوند که هر یک کارکردها و کاربردهایی تقریباً مشابه با توکن لند دارند. استفاده از این توکن ها نیز برای شرایط خاصی در این پلتفرم تعریف شده و ماهیت آنها با ماهیت خود ارز دیجیتال سندباکس کاملا متفاوت است.

تاریخچه ارز دیجیتال سندباکس چیست

اما تاریخچه ارز دیجیتال سندباکس  چیست و چه اتفاقاتی این رمز ارز را به شرایط کنونی رسانده است؟ بررسی تاریخچه ارز دیجیتال سندباکس را می توان از دو جنبه مختلف بررسی کرد. از یک طرف می توانیم به تاریخچه این رمز ارز در بازار ارزهای دیجیتال بپردازیم که یک تاریخچه بسیار کوتاه است و با چند خط می توان آن را توضیح داد. از جنبه دیگر نیز می توانیم به بررسی عقبه پلتفرم سند باکس در دنیای بازی های ویدئویی بپردازیم که به سال ۲۰۱۲ بازمی گردد.

پلتفرم سند باکس به عنوان یک پلتفرم برای بازی های ویدئویی و کامپیوتری برای اولین بار در سال ۲۰۱۲ از سوی کمپانی پیکسول روانه بازار شد. در آن سال این بازی به صورت خیلی ساده برای پلتفرم های موبایل وارد شده و. هنوز قصدی هم برای وارد کردن آن به دنیای کامپیوتر ها نبود. در سال ۲۰۱۵ بود که این شرکت و تیم توسعه دهنده تصمیم به وارد کردن سند باکس به پلتفرم کامپیوتر نمود. بازی که به تازگی از دو بعد به سه بعد وارد شد. بعد از این سال بود که کم کم نسخه های به روز تر و بهتر از سند باکس را شاهد بودیم.

در سال ۲۰۱۸ شرکت توسعه دهنده این پلتفرم به شرکت انیموکا فروخته شد و از این سال بود که سرمایه گذاری های بیشتر برای ارتقاء پلتفرم سند باکس آغاز شد. این سال ار می توان سال تولد دوباره این پلتفرم نامید مکه در نهایت منجر به توسعه ارز دیجیتال سندباکس نیز شد. این شرک ت که از پایه به عنوان یک شرکت بلاک چین فعالیت داشت، جذابیت های بسیار زیادی را بر روی این پلتفرم به وجود آورد. با ورود آن به دنیای متاورس نیز کم کم شرایط امروز برای این رمز ارز رقم خورد.

تیم توسعه دهنده ارز دیجیتال سند باکس چیست

تیم توسعه دهنده اصلی سندباکس در سال ۲۰۱۲ در شرکت پیکسول سباستین بورگت و آرتور مادرید بودند که حتی تا چندی پیش هم مدیریت تیم این پلتفرم را به عهده داشتند. هر دوی این افراد تحصیل کرده دانشگاه اقتصاد بوده و قبلا در پروژه های گیمینگ زیادی هم سابقه فعالیت و همکاری داشتند. این افراد البته نه به تنهایی بلکه با کمک سایر اعضای تیم پیکسول برای این مهم اقدام کردند. در ادامه نیز با فروش پیکسول عملاً مدیریت جدیدی بر روی این پلتفرم قرار داده شد. اما با این حال تیم توسعه دهنده اصلی این پلتفرم همین دوستان هستند.

عرضه اولیه ارز دیجیتال سندباکس چیست

عرضه اولیه سند باکس در چندین مرحله انجام شد. در اواسط سال ۲۰۲۰ این رمز ارز برای حضور در بازار در دسترس صرافی ها قرار گرفت. فرایند اصلی عرضه سند باکس در بازار مربوط به ۵ تا ۱۹ آگوست سال ۲۰۲۰ است. نزدیک به ۲ سال پیش که در آن ۳۶۰ میلیون واحد از توکن های ارز دیجیتال سندباکس در دسترس کاربران برای خرید و سرمایه گذاری قرار گرفت. قیمت در نظر گرفته شده برای عرضه اولیه این رمز ارز ۰.۰۰۸۳ دلار تعیین شده بود که در نهایت منجر به جذب سرمایه ۲ میلیون دلاری برای سند باکس گردید. البته عرضه اولیه ارز دیجیتال سندباکس نسبت به بسیاری از رمز ارزها در شرایط پایینی قرار دارد، اما با این حال این رمز ارز نسبتاً شرایط خوبی از این نظر را تجربه کرد.

صرافی باینناس صرافی اصلی در نظر گرفته شده برای خرید عرضه اولی سند باکس بود که خود توکن بومی این صرافی یعنی باینناس کوین نیز اصلی‌ترین رمز ارز برای پرداخت هزینه خرید سند در نظر گرفته شده بود.

نحوه توزیع توکن های Sandbox

هم چنین نکته مهم دیگری که باید درباره ارز دیجیتال سندباکس به بررسی آن بپردازیم، نحوه توزیع توکن های آن در میان هولدرها است. این مهم از این جهت اهمیت دارد که هر چقدر توزیع توکن های یک رمز ارز در میان کاربران بیشتری باشد، در نهایت شرایط بهتری را برای آن به دنبال داشته و امکان کلاهبرداری را نیز کمتر می‌نماید. در حالی که رمز ارزهایی با تعداد کاربران کم همیشه در معرض مشکلاتی مانند کلاهبرداری یا پامپ و دامپ قرار می‌گیرند.

در زمان نگارش این مقاله بیش از ۱۲۵ هزار آدرس فعال وجود دارد که ارز دیجیتال سندباکس را در خود دارا هستند. دقت کنید که تنها در سه ماه گذشته تعداد آدرس های فعال این رمز ارز از حدود ۷۲ هزار آدرس به این مقدار رسیده است که نشان از توجه بالای کاربران در بازه سه ماهه گذشته با پلتفرم سند باکس دارد. تعداد آدرس های فعالی که در هر ۲۴ ساعت برای خرید و فروش این رمز ارز اقدام می‌نمایند حدود ۶۰۰ آدرس است. به نظر هولدرهای آن بیشتر از کسانی است که به دنبال نوسان گیری و سرمایه گذاری کوتاه مدت در این رمز ارز هستند.

  • ۲۹ درصد از توکن های در گردش ارز دیجیتال سندباکس در حال حاضر در اختیار ۱۰ هولدر اصلی و برتر آن قرار دارد.
  • اگر تعداد هولدرها را به ۲۰ نفر افزایش دهیم، ۹۱.۹ درصد از توکن های در گردش سند باکس به آنها تعلق خواهد گرفت.
  • هم چنین ۹۵.۰۷ درصد از توکن ها در اختیار ۵۰ هولدر اصلی آن قرار دارد.
  • در نهایت ۹۶.۳ درصد از توکن های در گردش نیز متعلق به ۱۰۰ هولدر اول این رمز ارز خواهد بود. در واقع نزدیک به ۳.۷ درصد از توکن های کل در گردش این رمز ارز برای معامله در دسترس کاربران خرد قرار گرفته است. که البته با توجه به تعداد بالای سکه های در گردش آن، عدد قابل قبولی خواهد بود.
  • ۴ هولدر اصلی و برتر ارز دیجیتال سندباکس به ترتیب ۳۲.۳۲%، ۱۵.۱۶%، ۱۰.۲۱% و ۹ درصد از توکن های در گردش سند باکس را به خود اختصاص داده‌اند.

ویژگی‌های ارز دیجیتال سندباکس چیست

برای اینکه ارز دیجیتال سندباکس را بهتر بشناسید، لازم است تا ویژگی‌های این رمز ارز را نیز با شما در میان بگذاریم. دقت به این ویژگی‌ها برای تحلیل فاندامنتال ارز دیجیتال سند باکس اهمیت بسیار زیادی خواهد داشت. لازم است تا قبل از اقدام برای خرید این نکات را در نظر بگیرید. البته راهنمایی‌های لازم برای تحلیل این رمز ارز را نیز با استفاده زا این ویژگی‌ها بیان کرده‌ایم.

  • ارز دیجیتال سندباکس در حال حاضر یکی از بهترین پروژه های تعریف شده در حوزه متاورس است. اگر بدانید که متاورس چیست و بهترین ارزهای دیجیتال متاورس کدام ها هستند، حتماً می‌دانید که سند باکس یکی از بالا رده های این پروژه است.
  • این رمز ارز هم چنین در حوزه NFT نیز یکی از بهترین پلتفرم ها را دارد و در این رده نیز تعریف می‌شود.
  • محبوبیت بسیار بالا و شناخته شده بودن را نیز می‌توان یکی دیگر از ویژگی‌های اصلی این رمز ارز در نظر گرفت.
  • تعریف شدن در حوزه گیمینگ نیز یکی از ویژگی‌های اصلی پلتفرم این رمز ارز است. این روزها صنعت گیمینگ تبدیل به یکی از بهترین صنایع در جهان شده که گره خوردن آن با بازار ارزهای دیجیتال این فرایند را شدت بخشیده است.

امنیت ارز دیجیتال سندباکس

یکی از ویژگی‌های اصلی این رمز ارز که لازم شدن تا به صورت جداگانه به بررسی آن بپردازیم، امنیت آن است. همان طور که می‌دانید امنیت اهمیت بسیار زیادی در بازار رمز ارزها داشته و هر پلتفرمی که ایمنی کافی نداشته باشد، عملاً خیلی زود از لیست پرطرفدارها حذف خواهد شد. امنیت ارز دیجیتال سندباکس از دو جنبه قابل بررسی است. در درجه اول باید امنیت خود این ارز دیجیتال را مانند سایر رمز ارزهای تعریف شده در بلاک چین اتریوم بررسی کنیم. به دلیل کیفیت بسیار بالایی که در بلاک چین اتریوم وجود دارد، امنیت این پلتفرم از این نظر تضمین شده است. اتریوم یکی از ایمن‌ترین بلاک چین ها را به خود اختصاص داده و عملاً با توجه به تعداد کاربران بسیار زیادی این بلاک چین نفوذ به آن نزدیک به غیرممکن است. این مهم باعث می‌شود تا امنیت ارز دیجیتال سندباکس تأمین شود.

ارز دیجیتال سندباکس چیست

درباره امنیت خود پلتفرم سندباکس نیز می‌بایست به استفاده از NFT ها و پروتکل های خاص اشاره کنیم که باعث شده تا خیال معامله کران در این سیستم راحت باشد. هر چند خود برنامه بازی سند باکس ممکن است با چالش‌هایی همراه باشد، اما با توجه به اینکه تمام NFT ها را می‌توانید در کیف پول ارز دیجیتال خود نگهداری کنید، عملاً چالش خیلی خاصی در این باره گریبانگیر شما نخواهد شد. با این حال توصیه می‌کنیم که مقاله خطرات راز دیجیتال را مطالعه کرده و حتماً ترفندهای لازم برای ایمن‌سازی معاملات در این پلتفرم را نیز در نظر داشته باشید.

سند باکس چگونه کار می‌کند؟

پلتفرم ارز دیجیتال سندباکس یک پلتفرم کامل برای اجرای تمام فرآیندهای مربوط به متاورس است. در این پلتفرم ابزارها و تجهیزات مختلفی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد تا بتوانند از مزایای مختلف سند باکس استفاده نمایند. از همان زمان ورود امکان ساخت آواتار مد نظر خود را با استفاده از ابزارهای مختلف تعریف شده در آن دارید. بقیه ابزارها و امکانات نیز با استفاده از NFT ها در دسترس شما قرار می‌گیرد.

در این پلتفرم سه محصول و ابزار الی دیگر تعریف شده که با استفاده از آن‌ها می‌توانید از امکانات مختلف سندباکس استفاده کنید.

  • یکی از این ابزارها VoxEdit است. این ابزار که به صورت رایگان در اختیار تمام کاربران قرار دارد، برای متحرک سازی اشیا در محیط این پلتفرم استفاده می‌شود. شما می‌توانید با استفاده از آن در پلتفرم ارز دیجیتال سندباکس به دنبال متحرک سازی اشیاء، حیوانات و سایر موارد بپردازید. این ابزار طرفداران زیادی هم در محیط سند باکس دارد.
  • یکی دیگر از ابزارهای رایگان در دسترس پلتفرم ارز دیجیتال سندباکس Game Maker است. این ابزار به عنوان یک ابزار بازی‌ساز معروف است. کاربران می‌توانند با استفاده از این ابزار بازی‌های مختلف را در این پلتفرم پیاده‌سازی نمایند. امکان ایجاد تغییر در زمین‌های سند باکس نیز با این ابزار رایگان در دسترس است. با آموزش خرید زمین در سندباکس می‌توانید در این باره نیز فعالیت کنید.
  • سومین ابزار در دسترس سندباکس نیز Marketplace یا بازار ساز سند باکس است. این ابزار نیز امکان خرید و فروش NFT های مختلف را در این پلتفرم امکان‌پذیر می‌سازد. شما می‌توانید NFT های که خودتان ساخته این را با استفاده از این ابزار برای فروش قرار دهید.

کاربردهای ارز دیجیتال سند باکس چیست

یکی دیگر از اطلاعات لازم برای تحلیل فاندامنتال ارز دیجیتال سندباکس بررسی کاربردهای آن است. کاربردهای این رمز ارز را باید به صورت کامل در نظر داشته باشید. زیرا این کاربردها می‌توانند هم به عنوان مزیت و هم به عنوان یک عیب بزرگ برای شبکه آن معرفی شوند. برای مثال اگر به امکان خرید و فروش زمین در سند باکس اشاره کنیم، این کاربرد مزیت بزرگی بوده و شرایط بسیار ایده‌آلی را نیز برای این رمز ارز به وجود آورده است .اما تصور کنید که اختلالی در این زمینه در این پلتفرم ایجاد شود. این مهم تبدیل به یک عیب بزرگ شده و حتی سرمایه گذاران بلند مدت این رمز ارز را نیز فراری خواهد داد. داشتن کاربردهای زیادی از یک طرف مزیت و از طرف دیگر نیاز به یک تیم بسیار حرفه‌ای و فعال برای مراقبت و برقراری امنیت دارد. در غیر این صورت چالش های زیادی پیش روی کاربران خواهد بود.

خرید ارز دیجیتال سند باکس

در ادامه سعی داریم تا اصلی‌ترین کاربردهای ارز دیجیتال سندباکس را با شما در میان بگذاریم. با دقت به این کاربردها می‌توانید شناخت بهتری نسبت به این رمز ارز و شبکه آن پیدا کنید. در غیر این صورت این چالش تبدیل به یک نقطه ضعف بزرگ برای شما خواهد شد.

  • امکان ساخت بازی

یکی از اصلی‌ترین کاربردها در پلتفرم ارز دیجیتال سندباکس امکان ساخت بازی است. دقت کنید که برای این مهم شما نیاز به دانش برنامه نویسی نداشته و با استفاده از ابزارهای تعریف شده در این پلتفرم می‌توانید بازی مورد نظر خود را پیاده‌سازی کنید. اگر ایده‌ای برای این منظور در ذهن دارید، فرصت را غنیمت بشمارید. زیرا در صورت خوب بودن ایده، می‌تواند سرمایه های زیادی را برای شما به ارمغان بیاورد. دقت کنید که ساخت بازی در پلتفرم این رمز ارز بیشتر با هدف کسب سود انجام می‌شود. شما حتی می‌توانید از ابزارهای تعریف شده برای سه بعدی کردن کارکترهای مورد نظر خود نیز استفاده کنید.

  • بازی کردن

هم چنین شما می‌توانید برای بازی گردن نیز از مزیت های این پلتفرم استفاده کنید. این کاربر یکی از کاربردهایی است که باعث شده تا کاربران از قشرهای مختلف به سمت حضور در پلتفرم سند باکس هدایت شوند. اتفاقی که مزیت های زیادی را نیز برای آن به وجود آورده است. رمز ارزهای دیگری نیز با این کاربرد تعریف شده که در اکثر مواقع رتبه هایی خوبی در بازار داشته و جذابیت های قابل توجهی دارند. شما می‌توانید در پلتفرم سند باکس بازی‌های ویدئویی مختلفی را تجربه کنید.

  • امکان خرید و فروش NFT

خرید و فروش NFT در فضای بازار مرز ارزها این روزها با سر و صدای بسیار زیادی همراه است. خیلی از کاربران به دنبال استفاده از این مزیت بازار برای رسیدن به سودهای قابل توجه هستند. برای این منظور شما حتی نیاز به دانش برنامه نویسیم نخواهید داشت. برای خرید و فروش NFT یا ساخت آن در فضای ارز دیجیتال سند باکس راه برای همه باز است. این مهم را می‌توان یکی از بهترین و جذاب ترین کاربردهای این رمز ارز تعریف کرد.

  • امکان پرداخت های درون برنامه‌ای

از ارز دیجیتال سند باکس می‌توان برای پرداخت درون برنامه‌ای استفاده کرد. کما اینکه در خود پلتفرم این رمز ارز نیز در حال حاضر از توکن سند برای پرداخت هزینه ها و کارمزدها استفاده می‌شود. هم چنین این توکن می‌تواند گزینه خوبی برای پرداخت درونم برنامه‌ای در بازی‌های کامپیوتری و نرم افزار های موبایلی باشد. البته این کاربرد برای رمز ارزهای یادی تعریف شده و تنها مختص به سند باکس نیست. از این رو نمی‌توان آن را صرفا یک کاربرد یا مزیت عالی فقط برای این رمز ارز برشمرد. کما اینکه رقبای بسیار سرسختی نیز در این رده برای سند باکس وجود دارد که تا کنون بهتر از آن نیز عمل کرده‌اند.

  • امکان پرداخت هزینه ها در پلتفرم سند باکس

از ارز دیجیتال سندباکس برای پرداخت هزینه ها و کارمزدها در شبکه پلتفرم سن باکس نیز استفاده می‌شود. این مهم نیز از کاربردهایی است که معمولاً برای تمام رمز ارزهای موجود در پلتفرم متاورس  یا NFT تعریف می‌شود. سند باکس نیز از این امر مستثنی نبوده و شهد استفاده از آن برای این منظور نیز هستیم.

روش های کسب درآمد از پلتفرم ارز دیجیتال سندباکس

روش های مختلفی برای کسب درآمد از این پلتفرم وجود دارد که خرید ارز دیجیتال سندباکس تنها یکی از این راه‌حل‌ها است. خرید و هولد کردن و یا نوسان گیری از این رمز ارز تنها یکی از راه‌حل‌هایی است که برای سرمایه گذاری توسط کاربران استفاده می‌شود. هم چنین روش های زیر را نیز می‌توان برای سرمایه گذاری در پلتفرم این رمز ارز پیشنهاد داد که هر یک مزیت های خاص خود را داشته  و باید به صورت کامل برای شروع آنها بررسی های لازم را به عمل بیاورید.

  • خرید زمین در سندباکس: یکی از رای ترین روش های سرمایه گذاری در پروژه های متاورس خرید زمین در آنها است. پلتفرم ارز دیجیتال سندباکس نیز از این قاعده مستثنی نبوده و شما می‌توانید از این طریق نیز در پلتفرم آن سرمایه گذاری کنید.
  • اجاره دادن زمین و ایجاد ارزش افزوده برای آن: دقت کنید که خرید زمین در سند باکس تنها راه حل سرمایه گذاری در این پلتفرم نیست. شما می‌توانید بعد از پایان مراحل خرید و فروش زمین با انجام سایر فرآیندها مانند اجاره دادن آن به مراسمات و رویدادهای مختلف و یا ایجاد ارزش افزوده برای آن با برگزاری مراسمات و رویدادهای مختلف به نوعی در این پلتفرم سود کسب کنید. این مهم هم می‌تواند سود مستقیم به شما دهد و هم ارزش زمین شما را نیز افزایش دهد.
  • خرید و فروش NFT ها: هم چنین باید یادآور شویم که سند باکس در پروژه NFT نیز تعریف شده است. از این رو شما می‌توانید با ساخت و فروش و یا خرید و فروش توکن های غیر مثلی نیز در این پلتفرم سرمایه گذاری کرده و سود کسب کنید. روشی که این روزها به شدت نیز رایج شده است.
  • ساخت بازی: در بخش قبلی به تشریح ابزار لازم برای ساخت بازی در پلتفرم سند با کس پرداختیم. این روش را نیز به نوعی می‌توان یک روش سرمایه گذاری و دریافت پاداش در محیط این پلتفرم معرفی کرد.
  • انجام بازی و برنده شدن: مانند تمام بازی‌های ویدئویی و کامپیوتری رایج در فضای مجازی شما می‌توانید با بازی کردن در این پلتفرم نیز پاداش دریافت کنید که این پاداش ها معمولاً توکن های جایزه هستند.
  • سهام گذاری ارز دیجیتال سند باکس: همچنین یکی دیگر از روش های سرمایه گذاری در این پلتفرم استیکینگ یا سهام گذاری ارز دیجیتال سند در این فضا است. البته برای این منظور ابتدا باید آموزش‌های لازم را پشت سر گذاشته و با نکات لازم در این باره آشنا باشید.

نحوه خرید ارز دیجیتال سندباکس

برای خرید ارز دیجیتال سندباکس دو راه حل اصلی پیش روی کاربران قرار دارد. البته فرایند خرید ارز دیجیتال را به صورت کامل و جامع در مقاله مربوط به این موضوع تشریح کردیم که این موارد برای تمام رمز ارزها به همین ترتیب صادق است. برای خرید ارز دیجیتال سندباکس نیز شما می‌توانید از همان راه‌حل‌های گفته شده استفاده کنید. بسیاری از این راه‌حل‌ها هر چند امکان‌پذیر هستند، اما معمول نبوده و عملاً معرفی آنها در این مقاله نیز نیاز نیست. در نهایت سه راه حل منطقی برای خرید و نگه داشتن این رمز ارز وجود دارد که اکثر کاربران از یکی از همین سه راه حل استفاده می‌نمایند.

خرید ارز دیجیتال سندباکس از صرافی داخلی

شما می‌توانید برای خرید ارز دیجیتال سندباکس ارز خدمات صرافی های داخلی استفاده کنید. در حال حاضر صرافی های ارز دیجیتال در سطح بسیار گسترده ای اقدام به ارائه خدمات خرید و فروش ارز دیجیتال به کاربران ایرانی نموده اند. خرید و فروش رمز ارز سند باکس نیز در این خدمات قرار گرفته است به دلیل محبوبیت بسیار زیادی این رمز ارز و استقبال بالای کاربران ایرانی از آن، در حال حاضر معتبرترین صرافی های داخلی امکان خرید این ارز دیجیتال را با پرداخت هزینه به صورت ریالی و یا از طریق نمودار سند/تتر فراهم کرده‌اند. در واقع شما می‌توانید با مراجعه به پلتفرم این صرافی ها به صورت مستقیم اقدام به خرید سند با پرداخت هزینه خرید آن به ریال کنید که خیلی حرفه‌ای نیست و بیشتر مناسب افراد تازه کار و کسانی است که سعی دارند تا این رمز ارز را برای بازه های زمانی طولانی مدت نگه دارند.

هم چنین شما می‌توانید پول خود را در پلتفرم صرافی های داخلی به تتر تبدیل کرده و سپس از طریق نمودار سند/تتر برای خرید ارز دیجیتال سندباکس اقدام کنید. این روند بیشتر توسط افراد حرفه‌ای و کسانی که به دنبال نوسان گیری در این رمز ارز هستند، صورت می پذیرد. نکات آموزش نوسان گیری ارز دیجیتال می‌تواند در این راه شما را راهنمایی کند.

خرید ارز دیجیتال سندباکس از طریق صرافی های خارجی

انواع صرافی های متمرکز و صرافی های غیر متمرکز ارز دیجیتال در سطح بین المللی امکان خرید ارز دیجیتال سندباکس را برای کاربران فراهم کرده‌اند. کاربران ایرانی نیز می‌توانید از این خدمات استفاده کرده و برای خرید این ارز دیجیتال اقدام کنند. برای این منظور نیاز است تا کاربران ابتدا رمز ارز تتر را از صرافی های داخلی تهیه کرده و آن را به کیف پول خود در صرافی خارجی و یا حساب کاربری خود انتقال دهند. سپس می‌توانند از طریق نمودار سند/تتر برای خرید این رمز ارز اقدام کنند. این خرید نیز یکی دیگر از روش های معمول برای کسانی است که بیشتر ترجیح می دهند تا از خدمات صرافی های خارجی برای این منظور استفاده نمایند.

خرید ارز دیجیتال سندباکس از طریق کیف پول اتریوم

هم چنین کسانی که از کیف پول های مختلف توسعه یافته در بلاک چین اتریوم برای نگه داشتن ارزهای دیجیتال خود استفاده می‌نمایند نیز می‌توانند به صورت مستقیم در فضای این کیف پول ها برای خرید ارز دیجیتال سندباکس اقدام نمایند. در این کیف پول ها نیز هم امکان خرید مستقیم این رمز ارز با پرداخت دلاری و هم امکان تبدیل سایر رمز ارزها به سند باکس وجود دارد. البته خرید ارز دیجیتال سندباکس از طریق کیف پول ارز دیجیتال ممکن است کارمزدهای بیشتری برای کاربران به دنبال داشته باشد. از این رو باید به این گزینه دقت بیشتری داشته باشید. مخصوصاً خرید مستقیم این رمز ارز از طریق کیف پول هایی که به صرافی های غیر متمرکز متصل می‌شوند ممکن است پر هزینه تر باشد. با این حال استفاده از این روش خرید نیز در میان بسیاری از کاربران رایج است.

خرید زمین در پلتفرم سند باکس

هم چنین کاربرانی که به دنبال سرمایه گذاری داخل پلتفرم سند باکس هستند، می‌بایست برای خرید زمین و یا سایر NFT های تعریف شده در داخل این پلتفرم اقدام نمایند. در یک مقاله جامع و کامل به صورت تصویری و گام به گام اقدام به آموزش خرید زمین در سند باکس کرده و شرایط این خرید را برای شما تشریح کرده‌ایم. شما می‌توانید از این فرایند برای خرید زمین و توکن لند اقدام کرده و از این طریق نیز در این پلتفرم سرمایه گذاری نمایید.

صرافی هایی که می‌توانید Sandbox را در آن پیدا کنید

اما از کدام صرافی های خارجی می‌توان برای خرید ارز دیجیتال سندباکس اقدام کرد؟ صرافی های زیادی امکان خرید این رمز ارز را برای کاربران جهانی فراهم کرده‌اند. با توجه به محبوبیت بسیار بالا تعداد این صرافی ها زیاد است و هر روز نیز به تعداد آنها اضافه می‌شود. از اصلی‌ترین و معتبرترین صرافی ها در این رده می‌توان به موارد زیر اشاره کرد که به ترتیب حجم معاملات درج شده اند:

  • صرافی باینناس در نمودار سند/تتر ۱۶.۴۷ درصد از معاملات این رمز ارز را به خود اختصاص داده است. هم چنین در این صرافی ۲.۹۲ درصد از معاملات سند/باینناس یو اس دی و نزدیک به ۱ درصد از معاملات سند/بیت کوین انجام می پذیرد.
  • صرافی هوبی ۳.۳۶ درصد از معاملات سند/تتر را به خود اختصاص داده است که از این حیث رتبه دوم را دارد.
  • صرافی بیتهام با داشتن ۱.۷۴ درصد از معاملات سند/تتر در رتبه سوم پر حجم ترین صرافی های این رمز ارز قرار گرفته است.
  • صرافی کوکوین نیز با داشتن ۱.۵۱ درصد از معاملات این رمز ارز روی استیبل کوین تتر از این حیث رتبه بعدی را دارد.

از دیگر صرافی های معتبری که در آنها امکان خرید و فروش ارز دیجیتال سندباکس وجود دارد می‌توان به مواردی مانند:

  • گیت دات آی او
  • اف تی ایکس
  • یونی سوآپ
  • کراکن
  • جمینی
  • بیترکس
  • بای بیت
  • کریپتو دات کام
  • کوینکس

اشاره داشت که این صرافی های نیز به نوبه خود درصدی از معاملات یا رمز ارز را به خود اختصاص داده و می‌توان از خدمات آنها نیز برای خرید ارز دیجیتال سندباکس استفاده کرد.

کیف پول ارز دیجیتال سندباکس چیست

یکی دیگر از نکاتی که درباره ارز دیجیتال سندباکس باید به بررسی آن بپردازیم، کیف پول مناسب برای آن است. همان طور که در بخش های قبلی مقاله عرض کردیم، این رمز ارز در بلاک چین اتریوم تعریف و پیاده‌سازی شده است. از این رو تمام کیف پول های توسعه یافته در این پلتفرم که امکان نگهداری از ارزهای دیجیتال اتریوم و توکن های دیگر بلاک چین آن را فراهم کرده‌اند، شرایط لازم برای نگهداری از سندباکس را نیز دارا هستند. از مهم ترین و رایج ترین این کیف پول ها نیز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کیف پول تراست والت که می‌تواند یکی از بهترین گزینه ها برای این امر باشد.
  • کیف پول متامسک که در صورت نیاز به اقدام برای خرید و فروش زمین در پلتفرم ارز دیجیتال سندباکس به عنوان یک گزینه اصلی معرفی می‌شود.
  • کیف پول اتمیک والت نیز یکی از بهترین گزینه ها در این رده خواهد بود. این کیف پول نرم افزاری نیز شرایط خوبی را برای نگهداری و حتی خرید و فروش این رمز ارز فراهم کرده است.

کیف پول های دیگری نیز برای این امر وجود دارند که معمولاً شرایط مشابهی با همین موارد دارند. در بخش انواع کیف پول ارز دیجیتال می‌توانید با کیف پول های بیشتری در این باره آشنا شوید.

مزیت های ارز دیجیتال سندباکس چیست

خرید ارز دیجیتال سند باکس نوبت به بررسی مزیت های ارز دیجیتال سندباکس می‌رسد. این رمز ارز با مزیت های بسیار زیادی همراه است. همین موضوع باعث شده تا سرمایه گذاران زیادی برای حضور در آن اعلام آمادگی کرده و سرمایه های زیادی به سمت آن هدایت شود. در ادامه سعی داریم تا مزیت های اصلی این پلتفرم و خود ارز دیجیتال سندباکس را با شما در میان بگذاریم. البته دقت داشته باشید که این مزیت ها ممکن است در طول زمان با تغییراتی روبرو شده و حتی تبدیل به عیب برای آن شوند. اما به هر حال در حال حاضر به عنوان مزیت برای این پلتفرم تعریف می‌شوند. از این گذشته معرفی مزیت های ارز دیجیتال سند باکس نباید شما را برای سرمایه گذاری روی این ارز دیجیتال با شدت بالا ترغیب نماید. زیرا معایبی را نیز می‌توان برای آن برشمرد که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

دقت داشته باشید که در کنار هم این مزایا و معایب و علاوه بر این بررسی کلیت شرایط این رمز ارز در بازار است که در نهایت می‌تواند سرمایه گذاری کم خطری را برای کاربران رقم بزند.

  • حجم معاملات ۱ میلیارد دلاری

به عنوان اولین مزیت باید به حجم معاملات بسیار بالای این ارز دیجیتال اشاره کنیم. سند باکس در حال حاضر نزدیک به ۱ میلیارد دلار در هر ۲۴ ساعت معامله می‌شود. این مهم باعث شده تا سرمایه گذاری روی آن کم ریسک تر شود. از این گذشته شما می‌توانید در اکثر صرافی های معتبر با حجم بالا برای خرید و فروش آن اقدام کنید. مزیتی که برای ارزهای دیجیتال هم رتبه با سند باکس وجود نداشته و محبوبیت آن در پروژه متاورس و استفاده کاربران از این پلتفرم و البته nft ها دلیل اصلی رقم خوردن آن هستند. بخش اعظمی از حجم معاملات سند باکس به دلیل استفاده کاربران از آن برای پرداخت هزینه ها و کارمزدها در پلتفرم سند باکس خرید و فروش می‌شود.

  • قیمت ارزان نسبت به شرایط

قیمت ارز دیجیتال سندباکس در همین لحظه یک قیمت بسیار عالی و جذاب برای سرمایه گذاری میان مدت است. حتی قیمت این رمز ارز نسبت به اوج قیمتی آن با افت قابل توجه روبرو شده و از این رو می‌توان امیدوار بود تا در میان مدت شاهد سوددهی بسیار خوبی از آن باشیم. اتفاقی که در نهایت می‌تواند منجر به افزایش تعداد کاربران این رمز ارز نیز شود. این روزها پیدا کردن یک ارز دیجیتال با ویژگی‌های خوب و در عین حال قیمت ارزان کار چندان ساده ای نیست. بسیاری از رمز ارزها قیمت بالایی دارند، به همین دلیل سرمایه گذاری روی آنها با چالش‌هایی همراه می‌شود. برای برون رفت از این چالش می‌توانید سراغ ارزهای دیجیتالی مانند سند باکس بروید که از این نظر شرایط ایده‌آلی دارند.

  • لیست شدن در بهترین صرافی های دنیا

شما می‌توانید برای خرید ارز دیجیتال سندباکس از بهترین صرافی های دنیا استفاده کنید. در حال حاضر نبود این رمز ارز در لیست یک صرافی نشان از ضعف آن صرافی خواهد داشتو. به همین دلیل در اکثر صافی ها امکان انجام خرید و فروش این رمز ارز وجود دارد. چه کسانی که از صرافی های متمرکز استفاده می‌نمایند و چه کاربران صرافی های غیر متمرکز به راحتی می‌توانند برای سرمایه گذاری روی این رمز ارز اقدام کنند. البته کارمزد معاملاتی هر کدام از صرافی ها با هم متفاوت است.

  • تعداد کاربران بسیار زیاد

تعداد کاربران فعال در پلتفرم ارز دیجیتال سندباکس بسیار زیاد است و روز به روز هم به تعداد این کاربران اضافه می‌شود. با توجه به تعریف شدن آن در فضای متاورس و استفاده بسیاری از کاربران از پلتفرم سند باکس برای خرید و فروش nft ها یا بازی در شبکه آن، این رمز ارز کاربران زیادی را به خود می بیند. تعداد کاربران بالا مزیت های زیادی را برای یک ارز دیجیتال به دنبال خواهد داشت. از بالا رفتن امنیت شبکه آن گرفته تا کاهش ریسک سرمایه گذاری را می‌توان از این مزیت ها دانست.

  • نقد شوندگی بالا

قدرت نقد شوندگی بسیار بالای ارز دیجیتال سندباکس را نیز می‌توان یکی دیگر از مزیت های آن تعریف کرد. شما می‌توانید این رمز ارز را حجتی در بحرانی ترین شرایط بازار نیز بخرید یا بفروشید. اتفاقی که برای بسیاری از رمز ارزها قفل است و در شرایط بحرانی عملاً خرید و فروش آنها سخت می‌شود. جالب است که نقد شوندگی سند باکس در اکثر صرافی ها بالا بوده و کاربران از این بابت به چالشی روبرو نخواهند بود. به شدت توصیه می‌کنیم که به موضوعه نقد شوندگی رمز ارزها دقت ویژه ای داشته باشید. نقد شوندگی پایین می‌تواند یک سم بزرگ برای معامله گر باشد. رمز ارزهایی که در این مهم با نقطه ضعف روبرو هستند، معمولاً توجه کاربران را به خود جلب نکرده و ممکن است سرمایه گذاری بر روی آنها با خطر همراه باشد.

  • کاربردهای مختلف

هم چنین از دیگر مزیت های ارز دیجیتال سندباکس می‌توان به کاربردهای مختلف آن اشاره کرد. به دلیل کاربردهای بسیار زیاد، عملاً افراد زیادی به سمت آن کشیده می‌شوند. طرفداران متاورس از یک طرف، معامله گران nft ها از طرف دیگر، نوسان گیران بازار ارز دیجیتال، هولدرها و حتی سرمایه گذاران بزرگ  همگی دلیل های خوبی برای ورود به بازار سند باکس دارند که باعث شده تا مزیت های زیادی نیز برای آن به وجود آید. کمتر ارز دیجیتالی را در بازار می‌توان به این میزان کاربرد بالا پیدا کرد.

  • روش های سرمایه گذاری متنوع

هم چنین کاربران می‌توانند به طرق مختلف برای سرمایه گذاری در شبکه سند باکس اقدام نمایند. این مهم نیز به عنوان یک مزیت باعث شده تا افراد با سلیقه های مختلف سرمایه گذاری برای خرید و فروش ارز دیجیتال سندباکس اقدام نمایند. تنوع بالای سرمایه گذاری روی این ارز دیجیتال را نیز در شبکه هر رمز ارزی شاهد نخواهید بود.

معایب ارز دیجیتال سندباکس چیست

بررسی معایب ارز دیجیتال سندباکس می‌تواند شناخت بهتری نسبت به شرایط این رمز ارز برای شما ایجاد کند. خیلی از کاربران به دلیل عدم دقت به همین معایب وارد سرمایه گذاری در یک رمز ارز شده و با ضررهای زیادی همراه می‌شوند. دقت کنید که این معایب ممکن است در شبکه هر ارز دیجیتالی وجود داشته باشد. شما می‌توانید با یک بررسی ساده به راحتی آنها را تشخیص داده و سرمایه گذاری کم ریسک تری برای خود رقم بزنید. دقت به معایب ارز دیجیتال سندباکس باعث می‌شود تا مراقب افتادن در دام سرمایه گذاری بزرگ نیز باشید. خیلی ها بر این باورند که این رمز ارز نیز می‌تواند مسیر بیت کوین و اتریوم را بپیماید، اما در ادامه با بررسی معایب پیش روی شبکه و پلتفرم ارز دیجیتال سندباکس متوجه خواهید شد که این رمز ارز برای تبدیل شدن به یک اتریوم یا بیت کوین جدید فاصله بسیار زیادی داشته و عملاً چنین امری حداقل به این زودی ها در این رمز ارز رخ نخواهد داد.

هم چنین بررسی معایب هر ارز دیجیتالی باعث می‌شود تا کاربران تمام سرمایه های خود را وارد آن نکنند. اتفاقی که به وفور در نحوه سرمایه گذاری کاربران ایرانی شاهد هستیم. قرار دادن حجم عظیمی از سرمایه ها روی یک رمز ارز بدون دقت به معایب آن باعث می‌شود تا شما هم فرصت های دیگر موجود در بازار را از دست بدهید و هم نتوانید انتظارات خود را از بازار و سرمایه گذاری در آن به دست بیاورید.

  • تعداد سکه های در گردش و قابل دسترس بسیار زیاد

به عنوان و اولین عیب که البته می‌توان به آن از دیدگاهی به عنوان یک مزیت نیز نگاه کرد، باید به تعداد سکه های در گردش بالای سند باکس اشاره کنیم. این رمز ارز می‌تواند تعداد کل سکه های در گردش خود را به ۳ میلیارد برساند. آن را با تعداد سکه های بیت کوین مقایسه کنید که در بهترین شرایط می‌تواند به ۲۱ میلیون واحد برسد. این تصمیم البته با توجه به شرایط منطقی برای این رمز ارز در نظر گرفته شده است. از یک دید این تصمیم به دلیل از بین بردن تورم در شبکه این رمز ارز گرفته شده تا کاربران با خیال راحتی برای استفاده از سندباکس برای پرداخت های خود در درون پلتفرم اقدام نمایند. از طرف دیگر هم این امر باعث می‌شود تا کاربران بیشتری به سمت معاملات سند باکس کشیده شوند. اما در کنار این دو مزیت یک عیب بزرگ نیز برای آن به دنبال خواهد داشت.

ارزهای دیجیتالی با تعداد سکه های خیلی بالا معمولاً به قیمت های زیادی نمی‌رسند. دقت کنید که در صورتی که قیمت این رمز ارز به ۱۰۰ دلار و تعداد سکه های در گردش آن به ۳ میلیارد در نظر گرفته شده برسد، عملاً ارزش بازار آن ۳۰۰ میلیارد دلار خواهد شد که می‌تواند آن را به سمت رتبه های اول و دوم بازار ارزهای دیجیتال بکشاند. آیا سند باکس استعداد رسیدن به چنین رتبه‌ای را دارد؟ مسلماً خیر و رمز ارزهای به مراتب بهتری نسبت به آن در بازار وجود دارد. به همین دلیل کاربران نباید به دنبال رسیدن به قیمت های خیلی بالا آن هم به این زودی ها در شبکه سند باکس باشند. این مهم باعث شده تا این رمز ارز تبدیل به ارز دیجیتالی بسیار مناسب برای نوسان گیری شود.

  • نداشتن بلاک چین اختصاصی

ارز دیجیتال سندباکس بر روی پلتفرم اتریوم سوار شده است. هر چند این مهم باعث شده مزیت هایی مانند امنیت اتریوم را نیز در شبکه آن شاهد باشیم، اما به هر حال نداشتن بلاک چین اختصاصی مخصوصاً برای ارزهای دیجیتال بزرگ و معتبر یک نقطه شعف محسوب می‌شود. در حال حاضر اگر به بهترین رمز ارزها در رتبه بندی بازار نگاه کنید، اکثر آنها دارای بلاک چین اختصاصی هستند. بیت کوین، ارز دیجیتال اتریوم، سولانا، باینناس کوین، دوج کوین، آوالانچ، ترا و البته ارز دیجیتال کاردانو که رتبه های بالای بازار را به خود اختصاص داده‌اند، همگی شبکه بلاک چین اختصاص خود را دارند.

  • متکی بودن بیش از حد به پروژه متاورس

تعریف شدن ارز دیجیتال سندباکس در حوزه متاورس یک مزیت بسیار بزرگ برای آن بوده و یکی از اصلی‌ترین دلایل محبوبیت آن نیز محسوب می‌شود. اما روزی را تصور کنید که این پلتفرم محبوبیت خود را از دست داده و یا جایگزین بهتری برای آن تعریف شود و یا حتی پلتفرم های بهتر نسبت به سند باکس در این حوزه تعریف شوند. این مهم می‌تواند باعث به انزوا رفتن این رمز ارز شده و آن را از بازار رقابت خارج نماید. هر چند این عیب چندان بزرگ نیست و در حال حاضر دور از واقعیت است، اما نباید آن را نادیده گرفت. حداقل برای دقت و توجه بیشتر به سرمایه گذاری می‌توان روی آن حساب کرد.

  • خطرات امنیتی حاکم بر پلتفرم بازی سند باکس

در بخش امنیت ارز دیجیتال سندباکس اشاره کردیم که این مهم از دو جنبه قابل بررسی است. امنیت بلاک چین اتریوم تقریباً تضمین شده است اما امنیت خود پلتفرم سند باکس ممکن است با چالش‌هایی روبرو شود. البته تا اینجا هیچ مشکل امنیتی در شبکه این رمز ارز گزارش نشده است، اما در گذشته اتفاقات مشابه برای بسیاری از شبکه ها رخ داده و این امر می‌تواند برای سند باکس نیز یک شرایط قابل تصور باشد. البته این عیب نیز نمی‌تواند سرمایه گذاران را در حال حاضر از سرمایه گذاری بر روی سند باکس درو کند، اما باعث توجه و مراقبت بیشتر از سوی آنها خواهد شد.

تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال سندباکس

با تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال سندباکس با شما همراه هستیم. دقت کنید که تحلیل صورت گرفته در این بخش از مقاله بیشتر جنبه آموزشی دارد و. قرار نیست از آن به عنوان سیگنال استفاده کنید. هم چنین با گذشت زمان و تغییر در روند قیمت این رمز ارز نیز این تحلیل اعتبار خود را از دست خواهد داد. از این رو توصیه می‌کنیم که به نکات ارائه شده در آن دقت داشته و آنها را به گوشه ذهن بسپارید تا در صورت لزوم از همین نکات برای تحلیل هر چه بهتر این رمز ارز در آینده و سایر ارزهای دیجیتال استفاده کنید. هم چنین در نظر داشته باشید که نکات معرفی شده برای تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال سندباکس دقیقا نکات به روز و مدرنی هستند که این روزها توسط بهترین تحلیل گران بازار مورد استفاده قرار می‌گیرند.

نمودار زیر قیمت ارز دیجیتال سند باکس را در تایم فریم روزانه به تصویر می کشد. همان طور که شاهد هستید قیمت این ارز دیجیتال در کل یک روند صعودی دارد. هر چند این روزها به دلیل سقوط کلی بازار ارز دیجیتال در یک روند اصلاحی قرار گرفته اما روند طولانی مدت آن طبق تصویر صعودی است. اما چه زمانی به انتهای روند اصلاحی فعلی خواهیم رسید که می‌تواند نقطه بسیار خوبی برای خرید این ارز دیجیتال باشد؟

قیمت ارز دیجیتال سند باکس

ملاحظه می کنید که قیمت ارز دیجیتال سندباکس در روند اصلاحی خود به خط روند طولانی مدت خود در شرایط صعودی برخورد کرده است. این مهم می‌تواند نکته بسیار مهمی بوده و به نوعی یک سیگنال خوب برای اتمام روند اصلاحی باشد. با این حساب ما اولین و شاید مهم ترین سیگنال برگشت دوباره قیمت به روند صعودی را در روند ارز دیجیتال سندباکس دریافت کردیم. اما این همه ماجرا نیست.

ملاحظه می کنید مکه خط روند نزولی نمودار و خط روند صعودی آن در حال حاضر به هم برخورد کرده و یک مثلث را تشکیل می دهند. این مهم باعث شده تا معاملات این روزهای ارز دیجیتال سند باکس با شک و شبیه هایی زیادی از سوی کاربران دنبال شود. از یک طرف بد بینی ها به شرایط فعلی بازار رمز ارزها می‌تواند خط روند نزولی را برنده این رقابت کند و از طرف دیگر سرمایه گذاری بزرگ و به اصطلاح هولدرهای سند باکس نیز می‌توانند آن را به سمت بالا سوق دهند. از این رو ورود به این رمز ارز را تا زمان مشخص شدن نتیجه این روند خیلی جالب نمی دانیم. از این رو بهترین محل برای ورود به ارز دیجیتال سند باکس برای یک سرمایه گذاری زمانی است که خط روند نزولی آن به سمت بالا بشکند. اتفاقی که ممکن است ر روزهای آینده شاهد آن باشیم.

اما سیگنال بعدی برای صعودی شدن قیمت ارز دیجیتال سندباکس به واگرایی بر می‌گردد که در اندیکاتورهای مکدی و RSI شاهد هستیم. همان طور که می بینید قیمت ارز دیجیتال سند باکس در مسیر نزولی خود در حال تشکیل یک دو قلو کف است که البته امکان تبدیل شدن آن به سه قلو نیز وجود دارد. اندیکاتورهای مکدی و RSI  هر دو با دادن سیگنال واگرایی این موضوع را تایید می‌نمایند. به همین دلیل روند کلی قیمت ارز دیجیتال سندباکس را در روزها و هفته های آتی صعودی تعریف کردیم.

بر روی نمودار از ابزار حرفه‌ای و فوق العاده فیبوناچی ریتریسمنت نیز استفاده کرده‌ایم. همان طور که ملاحظه می کنید، قیمت به شدت به درصد ۷۸.۶ این ابزار نزدیک شده است. این درصد یکی از بهترین حمایت های روی نمودار سند باکس است که می‌تواند دلیل دیگری برای بازگرداندن آن به روند صعودی باشد.

آیا سرمایه گذاری روی ارز دیجیتال سند باکس درست است؟

با همه این اوصاف و شرایط حالا چه کنیم؟ آیا سرمایه گذاری روی ارز دیجیتال سندباکس کار درست است یا خیر؟ پاسخ این سوال برای هر تریدری کاملا متفاوت است. اینکه این راز دیجیتال چه شرایطی دارد، باید با توجه به کلیت بازار رمز ارزها به بررسی آن پرداخت. ممکن است شرایط برای سرمایه گذاری روی ارز دیجیتال مانا بهتر از شرایط سند باکس باشد. به همین دلیل است که نمی‌توان به صرف تحلیل جداگانه یک رمز ارز درباره آن تصمیم گرفت.

اما چیزی که مسلم است، ارز دیجیتال سندباکس دارای شرایط خوبی بوده و طرفداران زیادی هم دارد. رسیدن به این شرایط برای هر ارز دیجیتال به این راحتی‌ها نخواهد بود. سرمایه گذارانی که محدودیت در انتخاب ارز دیجیتال مورد نظر دارند، بایستی در این باره دنبال بهترین ها باشند. اما کسانی که بعد از تمام انتخاب های خود هنوز مقداری پول دارند که تصمیمی برای آن نگرفته‌اند، سرمایه گذاری روی ارز دیجیتال سندباکس می‌تواند گزینه خوبی باشد.

توصیه ما در مجموعه کانون بورس به تریدرهای ایرانی رعایت تمام جوانب احتیاط است. برای این منظور بهتر است با تحلیل تکنیکال مشخص کنید که بهترین محل برای ورود و خرید این ارز دیجیتال چه زمانی است. این مهم یک مزیت بسیار بزرگ برای شما به دنبال خواهد داشت. اینکه در همان شروع کار وارد ضرر نشده و می‌توانید نسبت به سرمایه گذاری خود دید بهتری داشته باشید. این نکته از این جهت اهمیت دارد که طبق اصول روانشناسی ترید ارز دیجیتال چنین امری می‌تواند منجر به از بین رفتن روحیه کاربر شده و منجر به تصمیمات هیجانی و دور از واقعیت شود. اتفاقی که می‌تواند در نهایت شما را به سمت سرمایه گذاری بهتر نیز سوق دهد. چنین فرآیندی را حتماً باید در تحلیل و سرمایه گذاری بر روی تمام رمز ارزها در دستور کار خود قرار دهید.

ارز دیجیتال sandbox بهتر است یا mana؟

وقتی نوبت به مقایسه دو ارز دیجیتال مختلف با یکدیگر می‌رسد عملاً باید فاکتورهای بسیار زیادی را در نظر بگیریم تا در نهایت بهترین گزینه برای سرمایه گذاری انتخاب شود. واقعیت این است که هر چند ممکن است در بسیاری از مقایسه‌ها شرایط توکن سندباکس نسبت به ارز مانا بهتر باشد اما نگاه ما به بازار ارز دیجیتال در کانون بورس بیشتر نگاه سرمایه گذاری است و مقایسه رمز ارزهای مختلف انواع ارز دیجیتال را نیز بیشتر از این بابت دنبال می‌کنیم. بر این اساس حتی در صورتی که بر اساس دیدگاه‌های مختلفی شرایط ارز سندباکس نسبت به مانا بهتر باشد باز هم نمی‌توانیم آن را توکن برتر معرفی نماییم.

از دید سرمایه گذاری وقتی استقبال از یک ارز دیجیتال بیشتر باشد و نگاه سرمایه‌گذاران به آن بیشتر باشد، شرایط سرمایه گذاری بهتری را می‌توانیم برای آن در نظر بگیریم. البته اختلاف ارز دیجیتال سندباکس نسبت به ارز مانا از نظر دید سرمایه گذاری اختلاف صفر تا صدی نیست و نمی‌توانیم این دو ارز دیجیتال را دو رمز ارز بسیار متفاوت نسبت به یکدیگر بدانیم. اما به هر حال بررسی‌ها نشان می‌دهد که ارز دیجیتال مانا به نسبت شرایط بهتری برای سرمایه گذاری نسبت به عرض سند باکس دارد و اولویت سرمایه‌گذاران بیشتری نیز شده است.

شاید اگر از نظر سابقه بخواهیم این دو ارز را با یکدیگر مقایسه کنیم سندباکس می‌تواند گزینه بهتری باشد و همین موضوع باعث شده تا علاقمندان زیادی هم به سمت پلتفرم توکن سندباکس بروند. اما بررسی شرایط استقبال کاربران نشان از این دارد که مانا گزینه اول اکثریت برای سرمایه گذاری است و سندباکس در اولویت دوم ارزهای دیجیتال حوزه گیمینگ برای سرمایه گذاری قرار گرفته است.

ارز دیجیتال سندباکس

ارز دیجیتال سندباکس بخریم یا در متاورس سرمایه گذاری کنیم؟

پاسخ دادن به این سوال نیاز به بررسی‌های مختلفی دارد و شرایط سرمایه‌گذار هم می‌تواند در این موضوع تاثیرگذار باشد. هرچند سرمایه گذاری برای خرید توکن سند باکس و یا سرمایه گذاری در حوزه متاورس هر دو در بازار ارز دیجیتال صورت می‌پذیرد اما به هر حال این دو روش سرمایه گذاری شرایط متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند و نگاه ما به آنها نیز باید متفاوت باشد.

برای اینکه این موضوع را بهتر درک کنید بیایید شرایط سرمایه گذاری بر روی پروژه متاورس و خرید ارز دیجیتال را در دنیای واقعی شبیه‌سازی کنیم. اگر بخواهیم مثال‌های واقعی برای سرمایه گذاری در پروژه متاورس یا خرید ارز سند باکس بیاوریم سرمایه گذاری در بازار مسکن را می‌توانیم نه‌ای نزدیک به سرمایه گذاری در حوزه متاورس قلمداد نماییم و سرمایه گذاری در فرایند خرید و فروش دلار می‌تواند نمونه مشابه برای خرید سندباکس و سرمایه گذاری بر روی این ارز دیجیتال باشد.

حالا به راحتی می‌توانید درک کنید که هرچند هر دوی این بازارها شرایط خوبی برای سرمایه گذاری دارند اما سرمایه گذاری در بازار مسکن مطمئن‌تر و با سود کمتر و سرمایه گذاری بر روی دلار با ریسک بیشتر و سود بیشتر است. همین نتیجه‌گیری را می‌توان برای سرمایه گذاری در پروژه متاورس و یا خرید توکن سندباکس نیز ارائه داد.

ارز دیجیتال سندباکس بخریم یا زمین در سندباکس؟

برای بسیاری از کاربران هم این سوال پیش می‌آید که آیا خرید ارز دیجیتال سندباکس گزینه بهتری برای سرمایه گذاری است یا اینکه به جای خرید خود این توکن وارد پلتفرم سندباکس شده و در آن زمین بخریم. پاسخ این سوال دقیقاً مشابه با پاسخی است که در بالا در مقایسه خرید سندباکس و سرمایه گذاری در حوزه متاورس ارائه کردیم.

واقعیت این است که خرید زمین در پلتفرم‌های رایج و محبوب یک سرمایه گذاری مطمئن در بازار ارز دیجیتال محسوب می‌شود که در دراز مدت می‌تواند سود خوبی را برای ما ایجاد کند ولی این سود محدود خواهد بود. هرچند ممکن است در حال حاضر کاربرانی وجود داشته باشند که برای خرید زمین در پلتفرم سند باکس حاضر به پرداخت چند ۱۰ اتر باشند اما وقتی قیمت اتریوم به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کند و همچنین قیمت زمین در سندباکس نیز با افزایش قابل توجهی روبرو شود، عملاً تعداد سرمایه‌گذارانی که می‌توانند در این حوزه وارد شوند کم خواهد شد و به همین دلیل است که میزان سود حاصل از این روش سرمایه گذاری را جذاب و مطمئن ولی محدود می‌دانیم.

در حالی که پتانسیل سودآوری خرید خود توکن سند باکس به مراتب می‌تواند بیشتر باشد و به همین دلیل است که هولد کردن خود این توکن ها می‌تواند شرایط بهتری را از نظر سرمایه گذاری برای شما ایجاد کند.

البته پاسخ این پرسش و البته پرسش قبلی بر اساس نوع شخصیت سرمایه گذاری افراد و همچنین میزان دارایی آنها ممکن است متفاوت باشد. اگر شما فردی هستید که به دنبال رسیدن به سودهای مطمئن و با ریسک پایین هستید می‌توانید سرمایه گذاری در حوزه متاورس یا خرید زمین در سندباکس را انتخاب کنید. دقت داشته باشید که میزان سود حاصل از فرایندهای این چنینی با سود حاصل از خرید زمین در دنیای واقعی یکسان نخواهد بود و  روش‌ها به مراتب می‌توانند سود بیشتری را به شما اعطا نمایند. اما به هر حال سود حاصل از سرمایه گذاری برای آنها از سود حاصل از خرید خود توکن ها کمتر خواهد بود.

از طرف دیگر اگر میزان سرمایه قابل توجهی در اختیار دارید که می‌توانید آن را به بخش‌های مختلفی تقسیم کرده و در حوزه‌های مختلف سرمایه گذاری کنید بهترین انتخاب برای شما هر دو دسته خواهد بود.‌ هر چقدر دارایی اولیه شما برای سرمایه گذاری بیشتر باشد امکان رسیدن به سودهای قابل توجه برای شما راحت‌تر در دسترس است و شما برای کنترل میزان ریسک سرمایه گذاری خود می‌توانید حوزه‌های مختلفی را انتخاب کرده و در هر حوزه بخشی از دارایی‌های خود را قرار دهید. بر این اساس شما می‌توانید هم به دنبال خرید توکن های سند باکس باشید و هم بخشی از سرمایه خود را برای خرید زمین در سندباکس در نظر بگیرید تا از پتانسیل هر دو حوزه برای سودآوری استفاده کرده باشید.

حتما بخوانید: خرید زمین در سندباکس

جمع بندی


به صورت کامل و جامع با ارز دیجیتال سندباکس آشنا شدید. در حال حاضر به خوبی می‌دانید که این رمز ارز از کجا آمده و چه مسیری را تا کنون پیموده است. هم چنین می‌توانید درک کنید که چه مزیت ها و کاربردهایی در پلتفرم سند باکس وجود دارد که کاربران و تریدرهای آن را به آینده امیدوار کرده است. با این اوصاف امکان تحلیل فاندامنتال ارز دیجیتال سندباکس را به راحتی خواهید داشت. اما نباید فراموش کنید که سرمایه گذاری در بازار رمز ارزها تنها با بررسی یک ارز و شرایط آن، آن هم تنها با بررسی اطلاعات فاندامنتالی آن چالش برانگیز خواهد بود. شما باید برای این منظور از روش تحلیل تکنیکال نیز بهره‌مند شوید.

جدای از بحث روش های تحلیلی، تکیه کردن تنها به یک رمز ارز نیز می‌تواند ریسک ها و خطرات بیشتری را برای شما ایجاد کند. به همین منظور شما باید پکیجی از تحلیل را در این بازار استفاده کنید. برای این مهم هم نیاز به شناخت کامل بازار، استفاده از استراتژی های مدرن و به روز و البته شرکت در دوره ارز دیجیتال خواهید داشت. آموزش رایگان ارز دیجیتال می‌تواند قدم خوب و محکمی برای شما در این راه باشد. اما برای حرفه‌ای‌تر شدن و معاملات حرفه‌ای نیاز به استفاده از آموزش‌های حرفه‌ای نیز خواهید داشت. همچنین امکان شرکت در دوره آموزش آنلاین ارز دیجیتال نیز برای علاقمندان به این بازار وجود دارد.

چیزی که مسلم است در حال حاضر ارز دیجیتال سندباکس روند خوبی داشته و همین روند است که کاربران را به آینده آن امیدوار کرده است. برای کسانی که به دنبال خرید بهترین رمز ارزها در بازار ارزهای دیجیتال هستند، سند باکس همیشه می‌تواند یک گزینه مناسب باشد اما بهترین نه.

ترتیب پیشنهادی مطالعه مقالات این بخش...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روش‌های پرداخت و ثبت نام

ارزش دوره: ۱8٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

قیمت جشنواره: ۱4/۸۰۰/۰۰۰ تومان

پیش پرداخت: 2٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

روش‌های پرداخت و ثبت نام

ارزش دوره ۱۷٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

قیمت جشنواره: ۱۳/۸۰۰/۰۰۰ تومان

تماس فوری با شما

موضوع تماس با شما: