لوگو کانون بورس

بهترین ارز دیجیتال زیر یک دلار + راهنمای خرید و سرمایه گذاری

بهترین ارز دیجیتال زیر یک دلار

در ادامه معرفی انواع ارز دیجیتال در این مقاله با شما همراه هستیم تا بهترین ارز دیجیتال زیر یک دلار را معرفی کرده و تحلیل فاندامنتال و تکنیکال لازم برای آن را نیز به شما ارائه کنیم. روشهای بسیار مختلفی برای سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال در دسترس کاربران قرار دارد که یکی از بهترین و مهمترین روش های خرید و فروش رمز ارز ها برای نوسان گیری، کوتاه‌ مدت، میان مدت و بلند مدت است. آموزش نوسان گیری ارز دیجیتال و همچنین شناخت بهترین ارز های دیجیتال برای نوسان گیری و سرمایه گذاری در بازه های زمانی مختلف شرایط مناسبی برای کاربران ایرانی در این بازار فراهم کردیم. اما یکی از مهمترین چالش های پیش رو برای تریدرهای ایرانی انتخاب بهترین ارزهای دیجیتال زیر یک دلار برای سرمایه گذاری است.

با مطالعه این مقاله دیگر نیازی به گشت و گذار در هیچ سایت و منبعی برای انتخاب بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری با قیمت زیر یک دلار نخواهید داشت زیرا قرار است تمام این رمز ارزها را با تحلیل های منطقی به شما معرفی کنیم.

نکات کلیدی مقاله:

  • قیمت یکی از مهمترین فاکتورها برای انتخاب بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری است اما مهمترین آنها نیست.
  • ارزان بودن قیمت یک عدد دیجیتال به هیچ وجه نشانه ای برای خوب بودن آن برای سرمایه ‌گذاری نبوده و حتی در بسیاری از مواقع می تواند نتیجه عکس هم داشته باشد.
  • سرمایه گذاری بر روی بهترین ارزهای دیجیتال زیر یک دلار ممکن است با چالش‌های بسیار زیادی برای شما  همراه باشد.
  • استفاده از یک استراتژی کاملاً دقیق و مطابق با شرایط ارزهای دیجیتال زیر یک اطلاعات می توانید علاوه بر بهینه کردن شرایط سرمایه ‌گذاری خود ریسک های آن را نیز به حداقل میزان ممکن برسانید.
راهنمای مطالعه نمایش

چرا بهترین ارز دیجیتال زیر یک دلار اهمیت دارد؟


چرا انتخاب بهترین ارز دیجیتال زیر یک دلار اهمیت دارد و چرا این رمز ارزها در ماه‌های اخیر با محبوبیت بسیار بیشتری روبرو شده اند؟ برای اینکه اهمیت خرید و فروش ارزهای دیجیتال زیر یک دلار را بیشتر درک کنید شما را با یک مثال کاملا ساده و واقعی که در همین یک سال گذشته در این بازار رخ داده است همراه می کنیم.

اگر قیمت ارز دیجیتال شیبا اینو را در طول سال ۲۰۲۱ دنبال کرده باشید، احتمالا متوجه شده اید که قیمت این رمز ارز در طول شش ماه بیش از ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار برابر شده است. هرچند قیمت این روزها هنوز هم فاصله بسیار زیادی تا یک دلار داشته و عملاً برای رسیدن به این قیمت نیاز به چندین برابر شدن دوباره آن وجود دارد، اما با این حال دو میلیون و هشتصد هزار برابر شدن سرمایه کاربر می تواند به صورت کامل شرایط مالی وی را تغییر دهد. در واقع اگر شما تنها یک دلار به ارزش حدود ۳۰ هزار تومان در ابتدای سال ۲۰۲۱ بر روی ارز دیجیتال شیبا اینو سرمایه گذاری کرده بودید، در اواسط این سال سرمایه های شما به حدود ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار دلار رسیده بود.

حالا احتمالاً بهتر درک می کنید که چرا باید بهترین ارزهای دیجیتال زیر اطلاع را بشناسیم و حتماً از آنها در سبد سرمایه گذاری خود در بازار استفاده کنیم. هر چند سرمایه ‌گذاری بر روی این دسته از رمز ارزها با ریسک های  بسیار زیادی همراه است اما نادیده گرفتن پتانسیل بسیار بالای این دسته از رمز ارز ها برای رشد و رسیدن به قیمت های قابل توجه به هیچ وجه کار عاقلانه نیست و حتی افراد حرفه ای در این بازار نیز از این فرآیند برای پیشبرد اهداف مالی خود در بازار ارز دیجیتال استفاده می کنند.

در سری مقالات آموزش رایگان ارز دیجیتال به معرفی کامل روش های سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال پرداختیم که یکی از بهترین روش ها استفاده از پتانسیل رمز ارز های با قیمت ارزان برای میان مدت و حتی طولانی مدت است.

در مقاله بهترین ارز دیجیتال ارزان قیمت سعی کردیم با دید مناسبی نسبت به سرمایه ‌گذاری بر روی این دسته از رمز ارزها برای شما ایجاد کنیم. در تکمیل مقاله مربوطه در ادامه سعی داریم تا تمام ارزهای دیجیتال معتبر و شناخته شده و با کیفیت بالا اما با قیمت زیر یک دلار را برای شما مورد بررسی قرار دهیم تا روند سرمایه ‌گذاری شما را در این بازار باز هم بهینه تر کرده باشیم.


اهمیت قیمت در سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال


قیمت یکی از بهترین و مهمترین فاکتور ها برای انتخاب یک ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری است اما مسلما می تواند بهترین فاکتور برای چنین امری باشد. واقعیت این است که فاکتورهای بسیار زیادی هستند که نسبت به قیمت ارجحیت داشته و حتماً باید قبل از بررسی قیمت یک ارز دیجیتال به بررسی و ارزیابی آن بپردازید. جدایی از بازار رمز ارزها در بازارهای واقعی هم می دانیم که وقتی قیمت یک محصول خیلی ارزان می شود عملاً ممکن است کیفیت آن با چالش هایی روبرو باشد. درصد قابل توجهی از کاربران بعد از خرید محصولات ارزان قیمت موجود در بازار و بعد از گذشت یک بازه زمانی کوتاه مدت از خرید خود پشیمان شده و از عدم انتخاب محصولاتی با کیفیت بالاتر اما با قیمت بیشتر افسوس میخورند. جالب است بدانید که چنین شرایطی در بازار ارز های دیجیتال نیز با شدت ضبط مختلف وجود دارد.

ارزهای دیجیتال زیر 1 دلار

وقتی یک ارز دیجیتال اعتبار بسیار زیادی دارد اما قیمت آن همچنان زیر یک دلار باقی مانده و با رشد قابل توجهی روبرو نیست، مسلماً باید بررسی و دقت بیشتری نسبت به آن داشته باشید و چالش‌های پیش روی افزایش قیمت آن را بهتر ارزیابی کنید. در بسیاری از مواقع شاهد هستیم که برخی از رمز ارز های موجود در بازار اصلاً برای سرمایه ‌گذاری شرایط مناسبی ندارند اما به دلیل کیفیت پلتفرم و شبکه بلاک چین دارای اعتبار بالا و حجم معاملات سنگین هستند. چنین رمز ارز هایی بیشتر برای نوسان گیری در کوتاه مدت و میان مدت مناسب بوده و اصلاً شرایط لازم برای سرمایه گذاری بلند مدت را ندارند.

تا زمانی که شما به این درک در سرمایه ‌گذاری در بازار رمز ارزها نرسیده باشید عملا اقدام برای خرید و فروش آنها منطقی نبوده و ممکن است سرمایه های شما را با ریسک بسیار زیادی همراه سازد.

در همین ابتدای مقاله بایستی یادآور شویم که خرید یک ارز دیجیتال تنها به واسطه قیمت پایین و زیر یک دلاری آن یک خودکشی اقتصادی در بازار است. چنین فرآیندی هرگز نمی‌تواند یک روش منطقی و متناسب با شرایط این بازار باشد. دقت داشته باشید که شما به دنبال رشد و ارتقاء میزان دارایی های خود در بازار هستید و اصلاً مهم نیست که این رشد و ارتقا از چه قیمتی به چه قیمتی باشد. اگر شما یک اردبیل دیجیتال با قیمت ۵ دلار را خریداری کرده و بعد از دو سال آن را با قیمت ۱۰۰ دلار به فروش برسانید، ارزش دارایی های شما ۲۰ برابر شده است. همچنین شما میتوانید ارز دیجیتالی با قیمت  ۲۰ سنت را خریداری کرده آن را در قیمت یک دلار به فروش برسانید تا ارزش دارایی‌های شما ۲۰ برابر شود. حال سوال اینجاست که ریسک کدام سرمایه گذاری برای شما بیشتر است و احتمال افزایش قیمت در کدام یک از رمز ارزها بیشتر خواهد بود؟

این مثال ساده از این بابت عنوان شد که شما درک کنید که قیمت فعلی و موجود یک ارز دیجیتال  به هیچ وجه فاکتور خیلی مهمی برای ارزیابی و تحلیل آن و اقدام به سرمایه ‌گذاری بر روی آن نیست. به همین دلیل است که در تمام مقالات ارائه شده در مجموعه کانون بورس اصرار به استفاده از بهترین روش های تحلیل تکنیکال و تحلیل فاندامنتال ارز دیجیتال داریم.


سرمایه گذاری روی بهترین ارز دیجیتال زیر یک دلار و چالش های آن


چه چالش‌ها و مزیت های سرمایه گذاری بر روی بهترین ارز دیجیتال زیر یک دلار پیش روی ما قرار خواهد داشت؟ اگر به این روش سرمایه گذاری علاقه داشته و به دنبال انتخاب یکی از بهترین های بازار برای خرید و نگهداری از آن برای طولانی مدت هستید، قبل از هر چیزی بایست تمام شرایط رمز مورد نظر را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهید. در ادامه در درجه اول باید خطرات و مزیت های این روش سرمایه گذاری را بر او کنیم تا شما در قدم اول  شرایط را کاملا درک کرده باشید. دقت داشته باشید که بهترین استراتژی های معامله گری در بازارهای مالی بر اساس میزان ریسک و مزیت های موجود تدوین می شوند. برای مثال هر چقدر میزان ریسک یک سرمایه گذاری بیشتر باشد کاربر بایستی از حجم سرمایه های کمتری برای ورود به آن استفاده کنند. یا حتی در صورتی که میزان ریسک بسیار بالایی در روش مذکور وجود داشته و عملاً سود در دسترس به هیچ وجه توجیه کننده این میزان نباشد، عملاً بر اساس ایده های حاکم بر استراتژی های برتر در بازارهای مالی اجازه ورود به چنین سرمایه گذاری هایی را نمی دهد. اولین قدم برای بررسی شرایط سرمایه گذاری بر روی ارز دیجیتال زیر یک دلار ارزیابی مزیت ها و معایب این روش خواهد بود که در ادامه با هم مرور می کنیم.

جذابیت های سرمایه گذاری روی بهترین ارزهای دیجیتال زیر یک دلار


همانطور که احتمالاً شما به مزیت های سرمایه گذاری بر روی ارز دیجیتال زیر یک دلار و یا حتی زیر یک سنت علاقه بسیار بیشتری دارید ما نیز سعی کردیم ابتدا به معرفی این جذابیت‌ها بپردازیم. از اصلی ترین جذابیت های این روش سرمایه گذاری که احتمالاً در ذهن شما نیز وجود دارد می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  • به صورت پیش فرض این تصور اشتباه در ذهن کاربران وجود دارد که احتمال رسیدن قیمت یک ارز دیجیتال از ۱۰۰ دلار به ۱۰۰۰ دلار یعنی افزایش ۱۰ برابری قیمت، نسبت به افزایش قیمت رمز ارز دیگری ۱۰ سنت به ۱۰۰ سنت، بسیار کمتر است. به همین دلیل کاربران معمولاً به دنبال سرمایه ‌گذاری بر روی ارزهای دیجیتالی با قیمت پایین‌تر می‌روند تا پتانسیل رشد بیشتری برای سرمایه های خود ایجاد کرده باشند. متاسفانه این استدلال یک استدلال کاملاً غلط است. اما با این حال به هیچ وجه نمی‌توان آن را از ذهن کاربران در بازار رمز ارز خارج نمود.
  • یکی از اصلی ترین و جذابترین مزیت های ارز دیجیتال زیر یک دلار امکان سرمایه گذاری بر روی آن با سرمایه های بسیار ناچیز است. شما تنها با یک میلیون تومان می‌توانید حجم بسیار زیادی از یک ارز دیجیتال با قیمت زیر یک سنت را خریداری کرده و در کیف پول ارز دیجیتال خود نگهداری کنید.
  • همچنین از یکی از مزیت های نوشتن سرمایه گذاری می توان به آسوده خاطر بودن خیال کاربران اشاره نمود. البته اگر در انتخاب حجم معاملاتی درست عمل کرده باشید. مسلماً از بین رفتن کامل یک میلیون تومان به هیچ وجه در زندگی هیچ یک از ما اثر خاصی به دنبال نخواهد داشت.
  • پتانسیل رشد قیمتی بالا با یکی دیگر از مزیت هایی است که در چنین رمز ارزهای تعریف می شود.

ارزهای دیجیتال زیر 1 دلار دقت داشته باشید که یک دیده کاملا غیر منطقی و اشتباه در میان بسیاری از کاربران در بازار رمز ارزها درباره انواع ارز دیجیتال با قیمت زیر یک دلار و زیر یک سنت وجود دارد. بسیاری از کاربران وقتی با ما در مجموعه کانون بورس ثبت می کند اذعان دارند که قیمت این دسته از ارزهای دیجیتال بالاخره روزی به یک دلار خواهد رسید. در واقع آنها هدف اصلی خود را در سرمایه گذاری برای این دسته از رمز ارزها روی یک دلار قرار داده اند. البته دقت داشته باشید که برای این که قیمت یک ارز دیجیتال با قیمت زیر یک سنت به یک دلار برسد نیاز است را قیمت آن بیش از چندین میلیون برابر شود. این تصور جذابیت های بسیار زیادی دارد اما به دلیل اشتباه بودن باعث شده تا سرمایه های بسیاری از کاربران به خطر بیفتد. به هیچ وجه قرار نیست قیمت تمام رمز حرف‌ها روزی به یک دلار برسد.  بنابراین توصیه می‌کنیم سرمایه گذاری در این بازار را مخصوصاً بر روی بهترین ارزهای دیجیتال زیر یک دلار بدون این تصور ادامه دهید.

ریسک های سرمایه گذاری روی بهترین ارزهای دیجیتال زیر یک دلار


اما نوبت به بررسی ریسک ها و معایب سرمایه گذاری بر روی ارز دیجیتال زیر یک دلار می رسد. هرچند می دانیم که شما این بخش از مقاله را خیلی دوست ندارید اما با این حال بررسی معایب این روش سرمایه گذاری اهمیت بسیار زیادی دارد. زیرا این ریسک ها عملاً در موارد بسیار مختلفی اعم از حجم انتخاب شده برای سرمایه گذاری و یا حتی انتخاب و یا عدم انتخاب روش سرمایه گذاری اهمیت بسیار زیادی دارند. از مهم ترین و اصلی ترین ریسک های حاکم بر این بازار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • دقت داشته باشید که احتمال از بین رفتن و نابودی کامل یک ارز دیجیتال با قیمت زیر یک دلار به مراتب بیشتر از رمز ارز هایی مانند اتریوم و بیت کوین می باشد.
  • بسیاری از رمز ارز های با قیمت زیر یک دلار معمولاً حجم معاملات کمی داشته و یا تعداد کاربران کمی در حال انجام معاملات در شبکه آن هستند.  این مهم چالشی با عنوان چالش کم بودن تقاضا را در این رمز ارزها به دنبال خواهد داشت. در زمانهای بحرانی که اکثریت کاربران به دنبال فروش واحدهای در دست خود هستند، برای این دسته از رمز ارزها خریداری پیدا نمی شود. اتفاقی که در ماه های اخیر حتی برای بسیاری از کاربران ایرانی هم رخ داده و بعد از اینکه سرمایه آنها در شبکه یک رمز با سود قابل توجهی روبرو شده تازه متوجه شدند که امکان فروش رمز ارز مورد نظر خود را ندارند و عملاً دوباره قیمت به شرایط قبلی بازگشته است.
  • اعتبار کم را نیز می توان یکی دیگر از معایب بسیاری از ارزهای دیجیتال زیر یک دلار در نظر گرفت. همانطور که اشاره کردیم یکی از مهمترین نکات برای انتخاب یک اردبیل دیجیتال برای سرمایه گذاری بررسی تمام فاکتورهای موثر در تحلیل فاندامنتال آن است. متاسفانه بسیاری از ارز های دیجیتال زیر یک دلار از نظر فاکتورهای فاندامنتال ای در شرایط خوبی نبوده و به همین دلیل سرمایه گذاری بر روی آنها را توصیه نمی کنیم.

ارزهای دیجیتال زیر یک دلار


در نهایت نوبت به معرفی بهترین ارزهای دیجیتال زیر یک دلار می رسد. با توجه به اینکه انتخاب بهترین  ارز دیجیتال زیر یک دلار برای سرمایه گذاری چالش های زیادی به دنبال دارد از این رو سعی کردیم تا به معرفی آن دسته از رمز ارزهایی بپردازیم که حداقل های لازم را در اختیار داشته و خطراتی مانند خطر نابودی کامل و یا عدم امکان فروش سکه ها در آنها وجود نداشته باشد. اگر کل بازار رمز ارزها را نیز بگردید نمی‌توانید ارز های دیجیتالی با شرایط رمز ارزهای که در ادامه به شما معرفی میکنیم پیدا کنید. از این رو اگر به دنبال انتخاب بهترین ارز دیجیتال زیر یک دلار برای سرمایه گذاری هستید حتماً بایستی یکی از موارد معرفی شده در ادامه را برای این منظور انتخاب نمایید.

ارز دیجیتال ریپل – XRP

قیمت فعلی دلار ۰.۷۹ تعداد سکه های در گردش ۴۸ میلیارد
قیمت فعلی تومان ۲۱۰۰۰ حجم معاملات ۲۴ ساعته ۲.۵ میلیارد
رتبه فعلی در بازار ۶ نوع ارز دیجیتال کوین
ارزش بازار ۳۸ میلیارد حداکثر قیمت ۳.۳۷
کاربردها و پلتفرم های اصلی
باینناس اسمارت چین

ریپل یک رمز ارز شناخته شده و محبوب در بازار است که با وجود قرار گرفتن در لیست ارز دیجیتال زیر یک دلار شرایط خوبی از نظر محبوبیت دارد. این رمز ارز در این لیست بر اساس ارزش بازار در رتبه اول قرار داشته و در کل بازار رمز ارزها نیز رتبه ۶ را دارد. از این رو می تواند گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری باشد.

تحلیل فاندامنتال ریپل

ارز دیجیتال ریپل به عنوان یکی از بهترین ارزهای دیجیتال با قیمت زیر یک دلار شرایط بسیار خوبی دارد. این رمز ارز اما تعداد سکه های در گردش بسیار بالای ۴۸ میلیاردی داشته و این تعداد در بالاترین حالت می تواند به ۱۰۰ میلیارد سکه نیز برسد. موردی که باعث می شود تا قیمت آن با رشد قابل توجهی روبرو نباشد. ریپل به صورت کلی برای تبدیل شدن به یک رمز ارز برای پرداخت توسعه پیدا کرده و به دنبال رسیدن به همین هدف است. از این رو تعداد سکه های زیادی برای آن تعریف شده است. تیم توسعه دهنده ریپل به دنبال رساندن آن به قیمت های خیلی بالا نیستند و نباید چنین انتظاری از آن داشته باشیم. زمانی هم که قیمت ریپل به ۳ دلاری رسیده، تعداد سکه های در گردش پایینی داشته است.

دقت کنید که با رسیدن قیمت ریپل به یک دلار چالش زیادی نداریم اما اینکه انتظار داشته باشید که قیمت آن به ۱۰۰۰ دلار برسد، امری عجیب و دور از انتظار خواهد بود. اما این رمز ارز  برای نوسان گیری شرایط بسیار ایده آلی دارد.

تحلیل تکنیکال ریپل

ارزهای دیجیتال زیر یک سنت

قیمت ارز دیجیتال ریپل طبق نمودار بلا ارد یک روند کاملا نزولی قرار گرفته و این روند حتی می تواند تا خط روند اصلی آن نیز ادامه پیدا کند. اما با این حال زمان خوبی برای نوسان گیری بر روی آن نیست و شکست خط روند نزولی آن به سمت بالا می تواند بهترین فرصت برای ورود به این رمز ارز در آینده باشد.

ارز دیجیتال کاردانو – ADA

قیمت فعلی دلار ۰.۸۳ تعداد سکه های در گردش ۳۳.۷ میلیارد
قیمت فعلی تومان ۲۲۰۰۰ حجم معاملات ۲۴ ساعته ۱.۲ میلیارد
رتبه فعلی در بازار ۸ نوع ارز دیجیتال کوین
ارزش بازار ۲۸ میلیارد حداکثر قیمت ۳ دلار
کاربردها و پلتفرم های اصلی
قابل استخراج پلتفرم کاردانو پلتفرم باینناس چین قرارداد هوشمند

کاردانو را نیز به راحتی می توان در میان لیست بهترین ارز دیجیتال زیر یک دلار قرار داد. این رمز ارز یکی از معتبرترین و بهترین پلتفرم ها را در اختیار داشته و بلاک چین آن نیز با قابلیت های بسیار فراوان در حال تبدیل شدن به دومین بلاک چین کاربردی بعد از اتریوم است. کاردانو هم چنین در توسعه قراردادهای هوشمند نیز حتی بهتر از اتریوم عمل کرده است.

تحلیل فاندامنتال کاردانو

کاردانو یکی از پرکاربردترین رمز ارزهای تعریف شده در بازار است. نکته ای که سرمایه گذاری روی آن را تا حدی ایمن می کند. اما با اینحال باز به دلیل تعداد سکه های بسیار بالا نباید به دنبال رسیدن قیمت آن به قیمت هایی مشابه با اتریوم و بیت کوین باشیم. حداقل به زودی این مهم رخ نخواهد داد. اما شرایط عالی آن نشان می دهد که رسیدن قیمت آن به بالای یک دلار به زودی و در سال ۲۰۲۲ رقم خواهد خورد. این بار کاردانو حتی می تواند سقف قیمت قبلی خود را نیز بشکند.

تحلیل تکنیکال کاردانو

ارزهای دیجیتال زیر یک سنت

همان طور که ملاحظه می کنید، آدا در یک روند نزولی بسیار قدرت کند قرار گرفته و حتی قیمت آن از قیمت زمان ورود به بازار و عرضه اولیه آن کمتر شده است. شرایط برای یک صعود بزرگ در قیمت این رمز ارز کاملا آماده است و در صورت شکسته شدن سقف کانال نزولی این انتظار از آن بعید نخواهد بود. این رمز ارز می تواند در ادامه سال ۲۰۲۲ دوباره وارد روند صعودی شده و حتی از سقف قیمتی خود نیز بالاتر برود.

ارز دیجیتال دوج کوین – DOGE

قیمت فعلی دلار ۰.۱۱ تعداد سکه های در گردش ۱۳۲.۶ میلیارد
قیمت فعلی تومان ۲۹۰۰ حجم معاملات ۲۴ ساعته ۵۳۰ میلیون
رتبه فعلی در بازار ۱۳ نوع ارز دیجیتال کوین
ارزش بازار ۱۵.۴ میلیارد حداکثر قیمت ۰.۶۸
کاربردها و پلتفرم های اصلی
قابل استخراج میم کوین الگوریتم اثبات کار پلتفرم باینناس چین

یکی دیگر از انواع رمز ارزهایی است که در سال اخیر صحبت درباره آن بسیار زیاد بوده و قیمت آن باعث شده تا دوج را نیز به عنوان ارز دیجیتال زیر یک دلار معرفی کنیم. این رمز ارز به عنوان یک میم کوین در بازار معرفی شده است. اگر بدانید که میم کوین چیست و چه شرایطی دارد، با احتیاط بیشتری روی این رمز ارز سرمایه گذاری می گردید. دوج کوین را می توانید از بهترین صرافی ها و با قیمت بسیار پایین ۰.۱۱ دلاری خریداری کنید.

تحلیل فاندامنتال دوج کوین

ارز دیجیتال دوج کوین یکی از رمز ارزهای بسیار مرموز در بازار است. این رمز در چند ماه اخیر معمولا رتبه های تک رقمی در بازار داشته و در بدترین شرایط تا رتبه ۱۵ پایین تر رفته است. اما کاربردها و ویژگی های موجود در آن به هیچ وجه چنین شرایطی را در آن تعریف نکرده و خیلی نمی توان به فاکتورهای فاندامنتالی دوج کوین اعتماد کرد. ارز دیجیتالی که در ابتدا هیچ کاربرد و هدفی نداشته و امروز هم به هیچ وجه اهداف و کاربردهای آن با رمز ارزهای بسیار خوب موجود در بازار قابل مقایسه نیست. به گواه بسیاری از تحلیل گران فاندامنتالی، حداکثر هدف قیمتی دوج کوین ۱ دلار است.

تحلیل تکنیکال دوج کوین

ارز دیجیتال زیر یک دلار

ملاحظه می کنید که دوج کوین در طول یک سال گذشته دائما با رالی های صعودی همراه شده و این رالی آن را به قیمت های بالای ۰.۵ دلار نیز رسانده است. با وجود این رالی های پیاپی باز هم دوج کوین یک ارز دیجیتال زیر یک دلار محسوب می شود. در حال حاضر این رمز ارز در یک روند نزولی قرار دارد. اما شرایط نشان می دهد که این روند نزولی پایدار نبوده و دوباره باید دوج کوین را در یک رالی صعودی دیگر ببینیم. البته بهترین زمان برای خرید دوج کوین برای نوسان گیری و سرمایه گذاری میان مدت بعد از شکست خط روند نزولی آن به مست بالا است.

ارز دیجیتال شیبا اینو – SHIB

قیمت فعلی دلار ۰.۰۰۰۰۰۲۲ تعداد سکه های در گردش ۵۴۹ میلیارد
قیمت فعلی تومان ۰.۰۶ حجم معاملات ۲۴ ساعته ۶۲۲ میلیون
رتبه فعلی در بازار ۱۵ نوع ارز دیجیتال توکن
ارزش بازار ۱۲.۱ میلیارد حداکثر قیمت ۰.۰۰۰۰۸
کاربردها و پلتفرم های اصلی
میم کوین اکوسیستم اتریوم

ارز دیجیتال شیبا اینو یکی دیگر از رمز ارزهای مرموز بازار است. این رمز ارز علاوه بر قرار گرفتن در لیست بهترین ارز دیجیتال زیر یک دلار در میان ارزهای دیجیتال زیر یک سنت هم قرار می گیرد. قیمت بسیار پایین زیر ۱ تومانی آن باعث شده تا کاربران زیادی به سمت خرید آن بروند. حتی بسیاری از صرافی ها به دلیل قیمت پایین، از آن به عنوان رمز ارزی برای پرداخت جوایز حضور کاربران نیز استفاده می کنند. اما واقعیت درباره شیبا اینو چیست و آیا می توان سرمایه گذاری روی آن را یک سرمایه گذاری موفق آمیز دانست؟

تحلیل فاندامنتال شیبا اینو

ارز دیجیتال شیبا اینو نه تعداد سکه های محدودی دارد که قیمت آن را به میزان قابل توجهی برساند و نه دارای پلتفرم ایده آلی برای تبدیل شدن به یک رمز ارز مناسب برای پرداخت های درون برنامه ای و اینترنتی و در این راه رقبای بسیار زیاد و البته بسیار قدرتمندی هم دارد. از این رو از نظر فاندامنتالی و بررسی شرایط بازار این رمز ارز عملا گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری برای بازه های زمانی طولانی تر نیست. اما حجم بالای معاملات و هم چنین حضور تعداد زیاد کاربران در آن و علاوه بر آن لیست شدن آن رد میان بهترین صرافی های جهان، شیبا اینو را تبدیل به ارز دیجیتالی مناسب برای نوسان گیری کرده است.

تحلیل تکنیکال شیبا اینو

ارز دیجیتال زیر یک سنت

ارز دیجیتال شیبا اینو نیز یک روند رو به رشد همراه با رالی های هیجان انگیز را در طول یک سال گذشته طی کرده و اما چند ماهی است که در یک روند نزولی قرار دارد. شکست کانال نزولی آن باعث شد تا کمی از نوسانات منفی آن جبران شود و دوباره شکست کانالی نزولی بعد می تواند این رمز ارز را مانند یک ارز دیجیتال افسار گسیخته به سمت بالا پرتاب کند.

ارز دیجیتال کرونوس (کریپتو دات کام) – CRO

قیمت فعلی دلار ۰.۴ تعداد سکه های در گردش ۲۵.۲ میلیارد
قیمت فعلی تومان ۱۰۶۰۰ حجم معاملات ۲۴ ساعته ۶۱ میلیون
رتبه فعلی در بازار ۱۸ نوع ارز دیجیتال توکن
ارزش بازار ۱۰.۱ میلیارد حداکثر قیمت ۰.۹
کاربردها و پلتفرم های اصلی
اکوسیستم کازماس ارز دیجیتال صرافی پرداخت ها صرافی متمرکز

کریچتو دات کام که به تازکی نام ارز دیجیتال بومی خود را به کرونوس تغییر داده است، یکی دیگر از رمز ارزهای مبتنی بر پلتفرم صرافی های متمرکز در بازار است که در همین یک سال گذشته با ورند رو به رشد همراه شده و افزایش قیمت قابل توجهی داشته است. البته کرونوس هم چنان به عنوان یک رمز ارز قابل اعتماد در بازار استن اما شرایط آن برای سرمایه گذاری بلند مدت در مقایه با رمز ارهزایی مانند باینناس مکوین یا حتی پنکیک سوآپ که از جمله رمز ارزهای مبتنی بر صرافی های ارز دیجیتال هستند، چندان قابل نقایسه نیست. برای خرید کرونوس می توانید از بهترین صرافی ها اقدام کنید و این رمز ار زمدتی است که از جمله رده بالاهای جدول است. البته حنایت همه جانبه خود صرافی کریپتو دات کام در این امر بی تاثیر نوبده است.

تحلیل فاندامنتال کرونوس (کریپتو دات کام)

کرونوس به عنوان یک رمز ارز مبتنی بر صرافی متمرکز کریپتو دات کام حنایت همه چانبه این صرافی را پشت سر دارد. همین امر است که باعث شده تا این توکن به این درجه از محبوبیت در بازار برسد. صرافی کریپتو دات کام در شرق آسیا بسیار محوبب شده و خیلی از کاربارن ب دنبال استافده از خدمات آن هستند. البته رشایطی مانند تعداد کسه های در گردش و اهداف تعریف شده برای این رمز ارز در وایت پیپیر آن نشان می دهد که تیم توسعه دهنده به دنبال تبدیل آن به عنوان یک واحد پرداخت های بین المنلیی هستندو این امر سبب می شود تا سرمایه گذاری به امید رسیدن به قیمت های بالا بر روی این رمز ارز کمی چالش برانگیز باشد. دقت کنید که به این زودی ها قرار نیست ارز دیجیتال کرونوس را در قیمت های بالا ببینید. اما برگشت به روند سال ۲۰۲۱ آن می تواند این رمز ارز را در سال ۲۰۲۲ به قیمت ۱ دلار و کمی بالاتر برساند. در حال حاضر اما کرونوس نیز از جمله بهترین ارزهای دیجیتال زیر یک دلار است.

تحلیل تکنیکال کرونوس (کریپتو دات کام)

ارزهای دیجیتال زیر یک دلار

همان طور که در نمودار بلاا مشاهده می کنید، کرونوس در چند ماه اخیر یک روند نزولی را طی می نماید. البته قیمت ارز دیجیتال کریپتو دات کام در حال حاضر به نقطه ای بسیار حساس رسیده است. جایی که قیمت با خط روند صعودی بزرگ آن برخورد کرده و در انتهای یک مثلث قرار دارد. آینده قمیت این رمز ارز در چند ماه آتی و سال ۲۰۲۲ به روند آن در انتهای این مثلث بستگی خواهد داشات. در صورت برگشت قیمت به بالای مثلث احتمالاا باید شاهد یک ونرد صعودی بزرگ برای آن باشیم. اما هر چه است تکلیف این رمز ارز بعدا  زخارج شدن از مثلث مشخص خواهد شد. شکست روند آن در اندیکاتور RSI نشان از این دارد که کرونوس می تواند به روند صعودی باز گردد.

ارز دیجیتال ترون – TRX

قیمت فعلی دلار ۰.۰۶ تعداد سکه های در گردش ۱۰۱.۷ میلیارد
قیمت فعلی تومان ۱۵۹۰ حجم معاملات ۲۴ ساعته ۶۴۵ میلیون
رتبه فعلی در بازار ۲۵ نوع ارز دیجیتال کوین
ارزش بازار ۶.۲ میلیارد حداکثر قیمت ۰.۲۲
کاربردها و پلتفرم های اصلی
مدیا پرداخت اکوسیستم ترون اکوسیستم باینناس چین

ترون یکی از رمز ارزهای شناخته شده و معتبر موجود در بازار است. این رمز از به عنوان هدف اصلی خود برای تبدیل شدن به واحدی برای پرداخت ها استفاده می شود. با نظر گرفتن تعداد بسیار بالای سکه ها برای ارز دیجیتال ترون باعث شده تا این رمز ارز با کاربردهای بسیار پایین تبدیل به یک واحد پرداخت عالی در بازار شده و در حال حاضر رقیب اصلی و سرسخت اتریوم در این باره محسوب می‌شود. اتریوم به دلیل شرایط خاصی که پیدا کرده در حال حاضر کاربرد های بسیار سنگینی داشته و کاربران در حال فرار از شبکه بلاکچین آن هستند و در این بین ترون توانسته با کاربردهای بسیار پایین اعتماد کامل کاربران را به خود جلب نماید. در حال حاضر اکثر نقل و انتقالات صورت گرفته در سکه‌های مختلف موجود در بازار ارز دیجیتال توسط استاندارد TRC-20 که مربوط به ارز دیجیتال ترون است انجام می پذیرد. این رمز ارز را  نیز می توان به راحتی در لیست بهترین ارز دیجیتال زیر یک دلار قرارداد.

تحلیل فاندامنتال ترون

دقت داشته باشید که  رسیدن به هر هدفی در شبکه رمز ارزها نیاز به از خودگذشتگی هایی دارد. ارز دیجیتال ترون برای تبدیل شدن به رمز ارزی برای پرداخت های درون برنامه ای و همچنین تبدیل شدن به گزینه اصلی کاربران برای نقل و انتقالات در این بازار از خود گذشتگی های بسیار زیادی انجام داده و در حال حاضر بهترین گزینه برای این منظور نیز محسوب می شود. در اکثر کیف پول ها و صرافی ها شبکه ترون اپلیکیشن شبکه برای نقل و انتقال ارز دیجیتال در نظر گرفته می‌شود. این مهم نشان می دهد که تیم توسعه دهنده رمز در رسیدن به این هدف خود برای تبدیل کردن چون به رمز برای پرداخت موفق بوده است. این واقعیت نشان می‌دهد که ترون بیشتر از اینکه جنبه سرمایه ‌گذاری داشته باشد به عنوان یک ارز دیجیتال کاربردی محسوب شده سرمایه گذاری برای نوسان گیری می‌تواند شرایط بهتری برای کاربران بر روی شبکه رمز ارز فراهم آورد.  قرار گرفتن ترامپ در لیست بهترین ارزهای دیجیتال زیر یک دلار نیز امری کاملا منطقی  خواهد بود.

تحلیل تکنیکال ترون

ارزهای دیجیتال زیر یک دلار

اشاره کردیم که ارز دیجیتال ترون شرایط خوبی برای تبدیل شدن به یک رمز ارزی برای نوسان گیری در بازار ارز دیجیتال را دارد. همانطور که ملاحظه می کنید قیمت ارز دیجیتال ترون بعد از یک مسیر نزولی بسیار بزرگ در حال حاضر در شرایطی قرار دارد که در صورت شکست خط روند نزولی کوتاه مدت می تواند یک روند مناسب برای صعود را در پیش بگیرد. البته این روند تا رسیدن به خط روند اصلی آن در بازار ادامه پیدا خواهد کرد و بعد از آن همه چیز بستگی به عملکرد ترون در قیمت مورد نظر خواهد داشت. با توجه به اینکه تیم توسعه دهنده بیشتر به دنبال تبدیل کردن این رمز از به یک رمز ارز مناسب برای پرداخت ها است بنابراین پرواضح است که بایستی خیلی نباید به دنبال رسیدن قیمت آن به قیمت های فضایی باشیم.

ارز دیجیتال الگورند – ALGO

قیمت فعلی دلار ۰.۷۶ تعداد سکه های در گردش ۶.۶ میلیارد
قیمت فعلی تومان ۲۰۱۰۰ حجم معاملات ۲۴ ساعته ۲۶۰ میلیون
رتبه فعلی در بازار ۲۹ نوع ارز دیجیتال کوین
ارزش بازار ۵ میلیارد حداکثر قیمت ۲.۳۷
کاربردها و پلتفرم های اصلی
قرارداد هوشمند سهام گذاری پلتفرم تحقیقات

الگورند یکی دیگر از رمز ارزهای پرکاربرد و خوب بازار است که شرایط خوبی را در جدول رده بندی نیز دارا است. این رمز ارز پرکاربرد دارای بلاک چین اختصاصی بوده و از این طریق به محبوبیت خوبی هم رسیده است. الگورند را کی تواتنید در بهتیرن صرافی های دنیا بخرید و یا بفروشید. امکان نقلر و انقتال این رمز ارز از طریق کیف پول های معتبر ارز دیجیتال نیز وجود دارد. البته باید در نظر داشته باشید که هر صرافی و هر کیف پولی شرایط خاص خود را داشته و ممکن است کارمزدهای مختلفی برای خرید و فروش الگورند پیش پای شما بگذارد. از این رو باید در این باره با احتیاط رفتار کنید. الگورند نیز از جمله رمزر ارزهای مکعتبر در لیست ارز های دیجیتال زیر یک دلار قرار می گیرد.

تحلیل فاندامنتال الگورند

شبگه ارز دیجیتال الگورند دارای قابلیت های بسیار زیادی است. کاربردهای متنوع آن برای قراردادهای هوشمند باعث شده تا بسیاری از کاربارن سراغ این رذمز ارز بروند. به همین جهت تعداد توکن های بسیار زیادی هم برای آن تعریف شده است. با این حال لازم است تا حتما قبل از خرید بدانید که این رمز ارز را برای چه مدتی باید نگهداری کنید. برای بازه های زمانی طولانی مکدت الگورند کی تواند شرایط خوبی داشته باشد. اما در کوتاه مدت امکان رشد سریع را نمی توان برای این رمز ارز متصور بود. البته رسیدن قیمت ارز دیجیتال اکگورند به یک دلار در همین سال ۲۰۲۲ امری کاملا منطقی خواهد بود.

تحلیل تکنیکال الگورند

ارزهای دیجیتال زیر یک دلار نمودار بالا شرایط قیمت ارز الگورند را در زمان فعلی نشان می دهد. به وضوح می توان مشاهخده کرد که این رمز ارز در حال حاضر از جمله ارزهای دیجیاتال زیر یک دلار تعریف شده اما همین چندی پیش قیت بالاتری از یک دلار را تجربه کرده است. روند نزولی در پیش گرفته شده توسط این رمز ارز نیز به قنطه بسیار حصصای رسیده و در حال حاضر با یک حمیات بزرگ همراه شده است. از این شرایط انتظار داریم تا قیمت الگ.ورند با یک رشد نسبی همراه شود. شکسته شده خط روند نزولی آن نیز به معنای بازگشت قیمت به سمت بالا و صعود خواهد بود.

ارز دیجیتال استلار – XLM

قیمت فعلی دلار ۰.۲ تعداد سکه های در گردش ۲۴.۶ میلیارد
قیمت فعلی تومان ۵۳۰۰ حجم معاملات ۲۴ ساعته ۳۴۰ میلیون
رتبه فعلی در بازار ۳۱ نوع ارز دیجیتال کوین
ارزش بازار ۵.۱ میلیارد حداکثر قیمت ۰.۸۹
کاربردها و پلتفرم های اصلی
قرارداد هوشمند صرافی غیرمتمرکز

نمی توان درباره بهترین ارزهای دیجیتال زیر یک دلار صحبت کرد و حجرفی از استلار به میان نیاورد. استلار نیز یکی از رمز ارزهای ایده ال در بازار است که کاربدرها و شرایط بسیار خاصی دارد. این رمز ارز عالی مه به عنوان یک صرتفی غیرمتمرکز خدمات خود را نیز در دسترس کاربارن قرار می دهد، دارای یک بلاک چین کاملا حرفه ای بوده که امکان پیاده سازی قثراردادهای هوشمنتد و سایر پروژه های تعریف شده در بازار رمز ارزها در آن وجود دارد. استلار نامی آنشا برای تمام افراد فعال در بازار ارزهای دیجیتال است که در اکثر موارد نیزتحلیل گران از ۀآینده ای عالی برای آن صحبت می نمایند.

تحلیل فاندامنتال استلار

به کاربردها و ویژگی های عالی استلار به عنواتن یک ارز دیجیتال زیر یک دلار اشاره کردیم. اما باید تاکید کنمیک ه شرایط سرمایه کذاری بر روی این رمز ارز با شرایط کاربردی آن کامکلا متفاو.ت است. استلار از آن دسته از رمز ارزهایی است که بیشتر برای ایجاد کاربردهای جذاب برای کاربارن تعریف شده و خیلی شرایط ایده آلی برای سرمایه گذاری فراهم نکرده است. تعداد سکه های استلار می اوناتند تا ۵۰ میلیارد افزایش یابد. امری که نشان از عدم رسیدن آن به قمیت های خیلی بالا خواهد داشت. در همین شرایط کنونی نیز اگر قیمت استلار به یک دلار برسد، ارزش بازار آن بیش از ۲۴ میلیارد دلار خواهد بود. در واقه باید کل بازار این رمز ارز ۵ برابر شود. امری که رسیدن به ان در کوتاه مدت بسیار بعید است اما در طولانی مدت شاید رسیدن به آن امکان پذیر باشد.

تحلیل تکنیکال استلار

ارزهای دیجیتال زیر یک دلار شرایط تکنیکالی ارز دیجیتال استلار را در حال حاضر یک روند نزولی بزرگ را برای آن نشان می دهد. این رمز ارز برای خارج شدن از این روند باید دو خط روند نزولی بزرگ را به شسمت بالا بشکند و تا زمانی که هر دو این خطوط شکسته نشوند، اکیدی به برگشت کامل قیمت آن نخواهد بود. البته واگرایی های نشان داده دشه در اندیکاتورهای مکدی و RSI نشان می دهند که شکسته شدن خط روند نزولی کوتاه مکدت امری قابل تصور است و باید منتظر افزایش قیمت این رمز ارز حداقل تا خط روند اصلی آن در بالا باشیم.

ارز دیجیتال هدرا – HBAR

قیمت فعلی دلار ۰.۲۱ تعداد سکه های در گردش ۱۹.۷ میلیارد
قیمت فعلی تومان ۵۵۵۰ حجم معاملات ۲۴ ساعته ۸۸ میلیون
رتبه فعلی در بازار ۳۴ نوع ارز دیجیتال کوین
ارزش بازار ۴.۲ میلیارد حداکثر قیمت ۰.۵
کاربردها و پلتفرم های اصلی
دیفای پرداخت وب ۳ و NFT قرارداد هوشمند

یکی دیگر از مواردی که در لیست بهترین ارز دیجیتال زیر یک دلار باید به بررسی آن نیز بپردازیم، هدرا است. هدرا یکی از پر کاربردترین و جذاب ترین رمز ارزهای تعریف شده در بازار است که شرایط بسیار ایده آلی دارا است. این رمز ارز عالی از نظر کاربرد خحتی از رمزر ارهزای رده بالای بابزار نیز شرایط بهتری داشته و در آنیده می تواند از این کاربردها به عنوان یک مزیت بزرگ برای توسعه خود بهره ببرد. هدرا را می توان برای کاربردهای مختلف جذاب اعم از وب ۳ یا NFT و حتی دیفای و قراردادهای هوشمند به کار برد. امری که باعث شده تا این روزها تعداد کاربارن بسیار زیادی به دنبال خرید و فرئش و استافده از شبکه آن باشند.

تحلیل فاندامنتال هدرا

شاید از خود بپرسید که چرا هدرا با داشتن این میزان کاربرد و پروژه های تعفری شده قیمت کمی دارد و جز ارز های دیجیتال زیر یک دلار دسته بندی شده است. این مهم به دلیل نوع کاربردهایی است که برای این رمز ارز در نظر گرفته شده است. هدرا در حال حاضر بیشتر به رمز اررزی برای پرداخت ها و استافده از کاربارن مختلف برای قراردادهای هوشمند و سایر پروژه های محبوب مانند وب ۳ و NFT ها تبدیل شده است. این کاربردها تنها در صورتی در این رمز ارز و پلتفرم آن پیاده سازی خواهد شد که کارمزدها با کاهش روبرو باشد. از این رو تیم توسعه دهنده شرایطی را در نظر گرتفه تا کارمزدها در پایین ترین صطح خود باقی بماند. به همین دلیل تعداد سکه های در گردش بسیار زیادی را برای بلاک چین این رمز ارز در نظر گرفته اند که همین امر مکانع از افزایش قیمت قابل توجه آن می شود. هدرا در کل تاریخچه قیمتی خود هنوز به ۱ دلار نرسیده و هم چنین به عنوان ارز دیجیتال زیر یک دلار در حال خرید و فروش است.

تحلیل تکنیکال هدرا

ارزهای دیجیتال زیر یک دلار همان طور که در تصویر مشاهده می کنید قیمت ارز دیجیتال هدرا در یک مثلث نزولی قرار گرفته و در حال افت قمیت است. البته قیمت این رمز ارز در حال حاضر در برخورد با یک حمایت بسیار قدرتمند قرار دارد و همین امر می تواند دلیلی برای افزایش قیمت آن در چند هفته آتی باشد. شکست خط روند نزولی (وتر مثلث ترسیم شده) به سمت بالا می تواند یک روند صعودی قابل توجه را برای این رمز ارز رقم بزند.

ارز دیجیتال وی چین – VET

قیمت فعلی دلار ۰.۰۵۳ تعداد سکه های در گردش ۶۴.۳ میلیارد
قیمت فعلی تومان ۱۴۰۰ حجم معاملات ۲۴ ساعته ۲۸۰ میلیون
رتبه فعلی در بازار ۳۹ نوع ارز دیجیتال کوین
ارزش بازار ۳.۴ میلیارد حداکثر قیمت ۰.۲۲
کاربردها و پلتفرم های اصلی
قرارداد هوشمند لجستیک پلتفرم

قرار گرفتن نام وی چین با این میزان کاربرد و پروژه های تعیرف شده در پلترم آن در میان ارز های دیجیتال زیر یک دلار کمی عجیب به نظر می رسد. این رمز ارز عالی که در سال گذشته با محبوبیت بسیار زیادی همراه شده و کاربارن زیادی در حال استفاده از کاربردهای آن هستند، دارای یک بلاک چین اختصاصی با قابلیت های بسیار زیاد است. این رمز ارز می تواند در آنیده ای نه چندان دور جذابیت های بی نظیثری از خود به نمایش گذاشته و تبدیل به یکی از رمز ارزهای عالی بازار شود. اگر ارزهای دیجیتال موجود در بازار تنها بر اساس کاربدرها و ویژگی هایی کعه دارندف ماندگار باشند، وی چین یکی از گزینه های عالی برای این منظور خواهد بود که می توانید روی آن حساب ویژه ای داشته باشید.

ارز دیجیتال گراف – GRT

ارز دیجیتال گراف یکی از رمز ارزهای بسیار محبوب و مشهور این روزهای بازار ارز دیجیتال است که با وجود قیمت کمی که دارد پتانسیل‌های بسیار بالایی برای سودآوری داشته و شما میتوانید از این ارز دیجیتال هم برای سرمایه گذاری بلند مدت و هم برای سرمایه گذاری کوتاه مدت استفاده نمایید. وقتی در میان ارزهای دیجیتال زیر یک دلار به گزینه هایی مانند گراف بر می خورید این امید برای ما نیز به وجود بیاید که بتوانیم از همین حالا نیز یک سرمایه گذاری جذاب و مطمئن را در بازار برای رسیدن به سود های قابل توجه در این بازار رقم بزنیم.

در گذشته وقتی که ارزهای دیجیتال معروف و معتبر امروزه مانند بیت کوین و ارز دیجیتال اتریوم قیمت های بسیار پایینی داشتند و امکان خرید آنها با اعداد زیر یک دلار هم وجود داشت خیلی کاربران اقدام به سرمایه ‌گذاری بر روی این رمز ارزها نکردند و در آن موقع محبوبیت بازار ارز دیجیتال به شرایطی نرسیده بود که کاربران زیادی ترغیب به سرمایه گذاری بر روی رمز ارزها شوند. اما در حال حاضر که با پیشرفت های به وجود آمده شناخته ما نسبت به شرایط بازار ارز دیجیتال به مراتب نسبت به گذشته بیشتر شده است و هنوز هم ارز دیجیتال هایی هستند که با قیمت های بسیار پایین امکان خرید آنها وجود دارد این اشتباه از جانب ما خواهد بود که سرمایه ‌گذاری خود را در این بازار انجام ندهیم و همچنان منتظر باشیم تا بازار ارز دیجیتال نیز به اشباع کامل برسد.

تحلیل فاندامنتال گراف

نکته بسیار مهم و قابل توجهی که درباره ارز دیجیتال گراف باید به بررسی و معرفی آن بپردازیم این است که این ارز دیجیتال قابلیت ها و ویژگی های بسیار زیاد و مثبتی دارد و اینگونه نیست که به عنوان یک رمز ارز ناشناخته با ویژگیهای کم به آن نگاه کنیم. به عنوان مثال یکی از ویژگی‌های بسیار مهم گراف که در تحلیل فاندامنتال این ارز دیجیتال می تواند مورد توجه قرار بگیرد طرح شدن آن در ارزهای دیجیتال حوزه هوش مصنوعی است که با رونق گرفتن این صنعت در جهان انتظار داریم تا گراف قدرت بسیار زیادی پیدا کند و حتی تبدیل به یک گزینه بسیار عالی برای سرمایه گذاران بزرگ و شرکت های بزرگ صنعتی نیز گردد.

گراف همچنین کاربردهای بسیار زیادی در حوزه دیفای نیز دارد و اگر بخواهیم ارزهای دیجیتال حوزه دیفای را نیز لیست کنیم بایستی گراف را نیز در این لیست قرار دهیم. برای این رمز ارز در بازار بیش از ۱۰ میلیارد و توکن در نظر گرفته شده که همین تعداد توکن های بسیار زیاد در نظر گرفته شده برای آن اصلی ترین دلیلی است که در حال حاضر این رمز ارز را با قیمت زیر یک دلار در بازار می توانیم خریداری کنیم.

با توجه به اینکه ارز دیجیتال گراف در گذشته و در تاریخچه قیمت خود با قیمتهای بیش از یک دلار نیز معامله شده از این رو انتظار می رویم که در آینده نیز دوباره چنین شرایطی برای آن به وجود آید و اگر امروز بر روی آن سرمایه گذاری نکنیم احتمالا در آینده ای نه چندان دور مجبور خواهیم بود که موقعیت های به مراتب بیشتر از یک دلار برای خرید آن اقدام نماییم.

تحلیل تکنیکال گراف

تحلیل تکنیکال نمودار قیمت گراف نشان می‌دهد که این ارز دیجیتال در حال حاضر در کف قیمتی خود قرار گرفته و با توجه به سطوح حمایتی موجود در نمودار گراف انتظار داریم که کم کم روند صعودی آن دوباره آغاز شود و شاهد برگشت روند صعودی گذشته به نمودار قیمت گراف باشیم.

گراف در گذشته و در تاریخ چه قیمتی خود یک بار موفق شده تا به قیمت حدود دو و نیم دلار برساند و دوباره می توانیم چنین قیمتی را برای آن متصور باشیم که رسیدن به آن باعث می شود تا ارزش سرمایه های کاربران امروز گراف به چند ده برابر افزایش پیدا کند و همین موضوع می‌تواند یک جذابیت بسیار زیاد برای سرمایه گذاری روی این ارز دیجیتال باشد.

ارز دیجیتال یوتا – MIOTA

نوبت به معرفی یکی دیگر از ارز های دیجیتال زیر یک دلار می‌رسد که در سال‌های اخیر نوسانات قیمتی بسیار زیادی را شاهد بوده و در حال حاضر شرایط این را دارد تا تبدیل به یک گزینه مناسب برای سرمایه گذاری در بازه های میان مدت نیز برای کاربران و علاقمندان به سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال شود.

یوتا از آن دست رمز ارزهایی است که دارای شبکه بلاک چین اختصاصی بوده و به عنوان یک کوین در بازار ارز دیجیتال شناخته می شود. البته برخلاف بسیاری از پلتفرم های مطرح و بلاک چین های با کاربرد زیاد موجود در بازار نمی توانیم چندان کاربردهای قابل توجهی را برای بلاک چین ارز دیجیتال در نظر بگیریم اما در سال‌های اخیر دائماً در میان ۱۰۰ ارز دیجیتال برتر جهان قرار گرفته و به همین دلیل است که سرمایه‌گذاران بسیار زیادی در حال انجام معامله بر روی آن هستند.

برای این ارز دیجیتال در بازار نزدیک به ۳ میلیارد تو که در نظر گرفته شده که در حال حاضر تمام این توکن ها در بازار در حال گردش هستند و همین عرضه زیاد آن باعث شده تا قیمت یوتا خیلی با رشد قابل توجهی روبرو نشود و در حال حاضر با قیمت های خیلی کمی نیز در بازار می توانیم آن را خریداری کنیم. در زمان نگارش این مقاله حجم معاملات این ارز دیجیتال در هر ۲۴ ساعت بیش از ۱۱ میلیون دلار نیز می رسد که نشان از اهمیت بسیار زیاد آن برای بسیاری از کاربران دارد و به همین دلیل است که همیشه می تواند یکی از گزینه های مناسب برای سبد سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال باشد.

تحلیل تکنیکال یوتا

برای اینکه به بررسی نمودار قیمت ارز دیجیتال یوتا بپردازیم لازم است تا تاریخچه قیمت آن را در بازار مرور کنیم که میتواند ما را نسبت به آینده قیمت این ارز دیجیتال در بازار نیز روشن تر نماید. ارز دیجیتال یوتا با قیمت حدود نیم دلار وارد بازار شده و در حال حاضر حتی قیمت آن از این مقدار نیز پایین تر رفته است که نشان از این دارد که به شدت کمتر از ارزش ذاتی خود در بازار در حال معامله است و این موضوع می‌تواند جذابیت های سرمایه گذاری بر روی آن را به مراتب افزایش دهد.

یوتا در طول تاریخ چه خود موفق شده تا به قیمت بیش از ۵ دلار هم برسد که در این بازه زمانی حجم معاملات آن در بازار به حدود ۹۰۰ میلیون دلار می رسید که این اتفاق در اوایل سال ۲۰۱۸ و آخر سال ۲۰۱۷ رخ داده است. این موضوع یک نکته بسیار مهم را می تواند در باره قیمت این ارز دیجیتال به ما نشان دهد که در گذشته سرمایه‌گذاران بسیار بزرگی بر روی آن فعالیت داشته اند و دوباره بعید نیست که چنین شرایطی برای آن تکرار شود و شاهد افزایش قیمت قابل توجه یوتا به حدود ۵ دلار در بازار باشیم.

البته یوتا در طول تاریخ چه قیمت خود نوسانات مختلف زیادی دیگری را نیز شاهد بوده است و هر بار که بازار ارز دیجیتال روند صعودی به خود گرفته شاهد افزایش قیمت های قابل توجه بر روی نرخ ارز دیجیتال بودیم و دوباره می توانیم چنین شرایطی را برای آن متصور باشیم. البته بررسی نمودار قیمت این ارز دیجیتال نشان می‌دهد که سرمایه گذاری بر روی آن ریسک‌های را نیز به دنبال دارد و ممکن است باعث بروز چالشهای در آینده برای سرمایه های کاربران شود و به همین دلیل توصیه می کنیم که شما از رمز ارزهای با اطمینان بیشتری برای سرمایه ‌گذاری در این بازار استفاده کنید و یا اگر به دنبال بالا بردن ریسک سرمایه ‌گذاری خود هستید گزینه ها را انتخاب کنید که حداقل پتانسیل سودآوری به مراتب بیشتری نسبت به یوتا داشته باشند.

ارز دیجیتال بیت تورنت – BTT

معرفی ارزهای دیجیتال زیر یک دلار را با بررسی یکی دیگر از رمز ارزهای موجود در این حوزه یعنی بیت تورنت ادامه میدهیم که قیمت بسیار پایینی دارد و قابلیت های خوبی برای آن تعریف شده که می‌تواند در آینده شرایط را برای آن کاملاً تغییر دهد. ارز دیجیتال بیت تورنت ارتباط بسیار نزدیکی با ترون دارد و تیم توسعه دهنده ارز دیجیتال ترون این رمز ارز و شبکه آن را نیز خریداری کرده و از آن نیز پشتیبانی می کند. آقای جاستین سان به صورت کلی به دنبال رمز ارز های هدفمند در بازار است و شرایطی را دنبال می کند فقط از رمز ارزهای با پلتفرم های هدفمند طرح برداری نماید و بتواند از کاربردهای آنها برای ارائه خدمات در بازار ارز دیجیتال استفاده کند. شبکه ارز بیت تورنت نیز دقیقاً با همین اهداف خریداری شده و در حال توسعه هرچه بیشتر است.

بیت تورنت ارز دیجیتالی است که در اکوسیستم ترون قرار گرفته و قرار است کاربرد های لازم در وب ۳ را در اختیار تیم توسعه دهنده ارز دیجیتال قرار دهد. همان‌طور که می‌دانید ارزهای دیجیتال حوزه وب ۳ جذابیت های بسیار زیادی برای سرمایه گذاری دارند و انتخاب آنها می‌تواند قدرت سرمایه ‌گذاری قابل توجهی را برای شما در آینده ایجاد کند. با توجه به اینکه تعداد توکن های بسیار زیادی برای ارز دیجیتال بیت تورنت در نظر گرفته شده که دقیقاً متناسب با اهداف آن است این ارز دیجیتال در حال حاضر قیمت خیلی زیادی در بازار نداشته و با قیمت های بسیار پایینی در حال معامله است.

برای این ارز دیجیتال در بازار در حدود ۹۹۰ میلیارد توکن در نظر گرفته شده که تمام این تعداد در حال گردش هستند و همین موضوع باعث شده تا خیلی شاهد افزایش قیمت قابل توجهی برای این ارز دیجیتال در بازار نباشیم. عرضه بسیار زیاد آن دلیلی است که باعث شده تا قیمت آن با روشهای قابل توجهی روبرو نشود اما با این حال با توجه به اینکه با حجم معاملات حدود ۲۰ میلیون دلاری در هر روز در حال معامله حذف نشان از این دارد که با یک ارز دیجیتال کاربردی در بازار روبرو هستیم و می‌توانیم آینده خوبی را برای آن متصور باشیم.

تحلیل تکنیکال بیت تورنت

برای اینکه درک شما نسبت به شرایط ارز دیجیتال بیت تورنت افزایش پیدا کند و لازم است تا یک بررسی کلی نسبت به تاریخچه قیمت این ارز دیجیتال نیز داشته باشید. دقت کنید که شبکه این ارز دیجیتال در همین سال ۲۰۲۲ تغییر پیدا کرد و به عنوان بیت تورنت نیو در بازار شناخته می شود و از آن زمان به دلیل اینکه شاهده افت های قابل توجه در قیمت بازار ارز دیجیتال بودیم این ارز دیجیتال نیز روند نزولی به خود گرفته و از آن زمان موفق نشده تا به روند صعودی برگردد.

این موضوع نشان می‌دهد که سرمایه گذاران در ارز دیجیتال در ضرر هستند و اگر شاهد برگشت روند ها به روند صعودی باشیم انتظار روش های انفجاری را باید برای این رمز از متصور باشیم. هرچند احتمال رسیدن قیمت بیت تورنت نیو یک دلار بسیار کم است اما با این حال این ارز دیجیتال می تواند در دو سال آینده با رشد قابل توجهی روبرو شده و شاهد افزایش قیمت های بسیار زیادی برای آن باشیم.

ارز دیجیتال گالا – GALA

معرفی ارزهای دیجیتال زیر یک دلار را با بررسی یکی دیگر از رمز ارزها که احتمالاً درباره آن مطالبی را شنیده باشید یعنی ارز دیجیتال گالا ادامه می دهیم. گالوانیزه یکی از رمز ارزهای شناخته شده در بازار ارز دیجیتال است که به دلیل تعداد توکن های بسیار زیادی که برای آن تعریف شده این رمز ارز با قیمت زیر یک دلار در حال معامله در بازار است و به همین دلیل شما می‌توانید حتی با سرمایه کم نیز برای سرمایه گذاری بر روی آن اقدام کنید.

ارز دیجیتال گالا با حدود ۷ میلیارد تومان در نظر گرفته شده برای آن در بازار یک ارز دیجیتال با عرضه بسیار زیاد محسوب می‌شود و به همین دلیل است که قیمت آن با روش های خیلی زیادی روبرو نشده و معمولاً مشاهده انجام معاملات آن در قیمت های زیر یک دلار هستیم. البته این نکته بسیار مهمی که درباره گالا باید به آن اشاره داشته باشیم این است که این ارز دیجیتال در طول سال‌های اخیر فرآیندهای توکن سوزی بسیار زیادی را پشت سر گذاشته و تعداد توکن های در نظر گرفته شده برای آن به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کرده است.

اتفاقا اگر همین توکن سوزی ها نبود در حال حاضر این ارز دیجیتال گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری و خرید نبود و نمی توانستیم خیلی روی آن حساب کنیم اما وقتی ارزش معاملات آن در بازار به ۱۰۰ میلیون دلار نزدیک شده و کاربردهای بسیار زیادی نیز برای شبکه آن وجود دارد نمی توانیم کالا را از لیست رمز ارز های جذاب زیر یک دلاری حذف کنیم و همچنان باید این ارز دیجیتال را نیز به عنوان یکی از گزینه‌های مناسب برای سرمایه گذاری در نظر بگیریم.

همانطور که می دانید یکی از اصلی ترین و مهم ترین کاربرد های تعریف شده برای ارز دیجیتال گالا حضور آن در حوزه گیمینگ است. ارزهای دیجیتال حوزه گیمینگ این روز ها جذابیت های بسیار زیادی در بازار ارز دیجیتال پیدا کرده‌اند و دائماً در حال صحبت درباره آنها است و گالا گیمز را میتوانیم یکی از بهترین پلتفرم ها برای این منظور تعریف کنیم که طرفداران بسیار زیادی در این حوزه دارد. البته گالا کاربردهای دیگری نیز در شبکه nft ها دارد و حتی از قابلیت های پلتفرم آن در حوزه متاورس نیز استفاده می‌شود و آن را باید به عنوان یکی از ارزهای دیجیتال حوزه متاورس نیز تعریف کنیم که جذابیت های آن برای سرمایه گذاری را باز هم بیشتر میکند.

تحلیل تکنیکال گالا

اکنون از زمان به وجود آمدن ارز دیجیتال گالا در بازار کمی بیش از دو سال می‌گذرد و این ارز دیجیتال در طول دو سال گذشته با نوسانات قیمتی بسیار زیادی روبرو شده و شاهد نزدیک شدن آن به قیمت یک دلار هم بوده ایم. اتفاقاً در زمانی که قیمت کالا به یک دلار نزدیک شده تعداد توکن های بسیار زیادی برای آن در بازار وجود داشت و اکنون که تعداد توکن های آن به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کرده است انتظار داریم تا در شروع روند صعودی قیمت ها در بازار ارز دیجیتال شاهد افزایش قیمت قابل توجهی برای آن باشیم که می تواند این ارز دیجیتال را تبدیل به یک رمز ارز بسیار جذاب برای سرمایه گذاری در بازه‌های زمانی میان مدت و بلندمدت نماید.

ارز دیجیتال ای کش – XEC

معرفی ارزهای دیجیتال زیر یک دلار را با بررسی یکی دیگر از رمز ارزهای تعریف شده در این حوزه یعنی ارز دیجیتال ای کش ادامه میدهیم. این ارز دیجیتال را نیز در بازار می توانید با قیمت های بسیار پایین در اختیار داشته باشید که این موضوع بیشتر به دلیل تعداد توکن های بسیار زیاد در نظر گرفته شده برای آن یعنی ۲۱ هزار میلیارد و توکن است. این مقدار توکن بسیار زیاد در نظر گرفته شده برای این ارز دیجیتال باعث شده تا قیمت آن بسیار پایین باشد و حتی احتمال رسیدن آن به یک دلار نیز بسیار دور از دسترس است اما با این حال شاه و تصمیم که ارزش معاملاتی ارز دیجیتال در بازار در هر ۲۴ ساعت به ۱۰ میلیون دلار می رسد و این موضوع نشان از این دارد که افراد بسیار زیادی در بازار در حال انجام معامله بر روی این رمز ارز هستند.

ارز دیجیتال هارمونی – ONE

یکی دیگر از رمز ارزهایی که می‌توانید از آن نیز به عنوان یکی از ارز های دیجیتال زیر یک دلار با جذابیت های بالا برای سرمایه گذاری یاد کنید هارمونی است. هارمونی نیز با قیمت زیر یک دلار در بازار در حال معامله است و البته شرایط آن نسبت به سایر رمز ارزهای زیر یک دلاری متفاوت بوده و احتمال رسیدن آن به یک دلار را می توانیم در آینده متصور باشیم.

ارز دیجیتال هارمونی به عنوان یک کوین شناخته می شود که دارای شبکه بلاک چین اختصاصی بوده و شبکه بلاک چین آن نیز برای توسعه هر چه بیشتر قراردادهای هوشمند توسعه پیدا کرده است و از جمله ارزهای دیجیتال حوزه قرارداد هوشمند محسوب می شود. این ارز دیجیتال در مجموع نزدیک به ۱۴ میلیارد توکن در بازار دارد که تمام این ۱۴ میلیارد توکن در حال گردش هستند که البته شرایط عرضه بسیار سنگینی را برای آن به وجود آورده که باعث شده تا قیمت هارمونی در بازار با اعداد زیر یک دلار در حال معامله باشد.

حجم معاملات این رمز ارز در بازار به ۲۰ میلیون دلار می رسد که نشان از این دارد که در حال حاضر سرمایه‌گذاران بسیار زیادی در حال خرید و فروش آن در بازار هستند و این موضوع نشان از توجه بالای بازار به ارز دیجیتال هارمونی دارد. دقیقا همین ویژگی باعث شده تا سرمایه گذاری بر روی آن جذابیت های بسیار زیادی داشته باشد و ما نیز این ارز دیجیتال را در لیست ارزهای دیجیتال زیر یک دلار به شما معرفی کنیم که البته برای سرمایه گذاری باید بر روی آن باید دقت بیشتری داشته باشید و مطالعات خود را درباره آن کامل تر کنید.

تحلیل تکنیکال هارمونی

با بررسی تاریخچه قیمت هارمونی مشاهده می‌کنیم که قیمت این رمز ارز در بازار دوبار موفق شده تا عدد ۰.۳۵ دلار افزایش پیدا کند که نشان از این دارد که استعداد قابل توجهی را برای افزایش قیمت در این رمز ارز می توانیم متصور باشیم و با شروع دوباره روندهای صعودی در بازار ارز دیجیتال دوباره باید منتظر باشیم تا قیمت حداقل به این عدد برسد و حتی عدد های بیشتری را نیز مشاهده نماید.

ارز دیجیتال بیسیک اتنشن توکن – BAT


معرفی بهترین ارزهای دیجیتال زیر یک دلار را با بررسی شرایط یک ارز دیجیتال دیگر یعنی ارز دیجیتال بت در بازار ادامه می دهیم که این رمز ارز نیز شرایط خوبی دارد و می توانید از آن به عنوان یکی از گزینه های بسیار خوب و مناسب در بازار یاد کنید. ارز دیجیتال بعد یکی از رمز ارزهای معروفی است که احتمالا اگر از سرمایه‌گذاران قدیمی بازار باشید درباره آن اطلاعاتی را دارید و ممکن است حتی در گذشته یک سرمایه ‌گذاری مختصر هم برای آن انجام داده باشید.

ارز دیجیتال بر روی شبکه بلاک چین اتریوم قرار گرفته شده و به عنوان یک توکن در بازار در حال خرید و فروش است و از اصلی ترین قابلیت ها و ویژگی های آن می توانیم به حضور در پلتفرم دیفای و البته تبدیل شدن به ارز دیجیتالی برای پرداخت ها در شبکه های اینترنتی اشاره داشته باشیم. همچنین در تعریف ارزهای دیجیتال حوزه وب ۳ نیز می‌توانیم آن را به عنوان یکی از گزینه های موجود به عنوان کنیم که در این حوزه نیز کاربرد خاص خود را دارد.

برای ارز دیجیتال بت در بازار حدود یک و نیم میلیارد و توکن تعریف شده است که در حال حاضر تمام این توکن ها در بازار در حال گردش هستند. با توجه به اینکه در مقایسه با رمز ارز هایی که در بند های قبلی به تعریف آنها پرداختیم تعداد توکن های به مراتب کمتری را برای این رمز ارز شاهد هستیم از این رو انتظار داریم تا قیمت آن در آینده به مراتب بیشتر از یک دلار هم شود و همین اتفاق در گذشته نیز برای آن رخ داده است. بررسی تاریخچه قیمت ارز دیجیتال بعد نشان میدهد که این ارز دیجیتال در گذشته به قیمت حدود دو دلار هم نزدیک شده است و به وقوع پیوستن دوباره این اتفاق برای آن کاملاً منطقی به نظر می رسد.

همچنین نکته مهم دیگری که درباره بت باید به آن اشاره داشته باشیم این است که این ارز دیجیتال در بازار به حجم معاملات بالای ۳۰ میلیون دلار هم رسیده است و به راحتی می توانیم این نتیجه گیری را داشته باشیم که تعداد سرمایه گذاران قابل توجهی روی پلتفرم این ارز دیجیتال تمرکز دارند و این موضوع می‌تواند یک اتفاق بسیار جذاب را در آینده برای آن رقم بزند.

ارز دیجیتال چیلیز – CHZ


معرفی ارزهای دیجیتال زیر یک دلار را با بررسی یکی دیگر از جمع های جذاب موجود در این لیست یعنی ارز دیجیتال چیلیز ادامه می دهیم. چیلیز از جمله رمز ارزهایی است که نسبت به بسیاری از رمز ارزهایی که به معرفی آنها پرداختیم شناخته شده تر بوده و احتمالا شما از قبل نام این ارز دیجیتال را در بازار شناخته اید و تا اندازه ممکن است با آن آشنا باشید. چیلیز یک توکن است که بر روی شبکه بلاک چین اتریوم قرار گرفته و امنیت خود را از امنیت شبکه بلاک چین اتریوم اخذ می کند. این ارز دیجیتال بیشتر در زمینه ورزشی وارد بازار رمز ارزها شده و به عنوان یک توکن هواداری در مسابقات ورزشی کاملا شناخته شده است.

البته پلتفرم چیلیز دارای قابلیت های دیگری هم هست و کاربردهای مانند پرداخت‌های درون برنامه‌ای نیز برای آن در نظر گرفته شده است. حتی اگر بخواهیم ارزهای دیجیتال حوزه NFT را نیز به شما معرفی کنیم این ارز دیجیتال در لیست مورد نظر قرار خواهد گرفت نمی تواند از این جهت یک گزینه بسیار مهم برای سرمایه گذاری در آینده نیز باشد. حجم معاملات این ارز دیجیتال در بازار به بیش از ۵۰ میلیون دلار می‌رسد که نشان از جذابیت های بسیار بالای آن برای سرمایه گذاران بازار ارز دیجیتال دارد و بررسی تاریخچه قیمت آن نیز نشان می‌دهد که در گذشته یک بار به نزدیکی های یک دلار رسیده و دوباره نیز می‌توانیم چنین شرایطی را برای آن در بازار متصور باشیم.

ارز دیجیتال ای ام پی – AMP


یکی دیگر از رمز ارزهایی که در لیست ارزهای دیجیتال زیر یک دلار ما قرار میگیرد ارز دیجیتال ای ام پی است. این ارز دیجیتال نیز یک توکن است که بر روی شبکه بلاک چین اتریوم قرار گرفته و با حجم معاملات بالای ۱۵ میلیون دلاری شرایط بسیار خوبی را برای سرمایه گذاری بر روی آن می توانیم تصور باشیم. البته تعداد کل توکن های آن میتواند به حدود ۹۹ میلیارد توکن برسد که عرضه قابل قبول و بسیار زیادی برای آن محسوب می‌شود و به همین دلیل به این زودی‌ها نمی‌توانیم انتظار افزایش قابل توجه قیمت آن را در بازار داشته باشیم.

ارز دیجیتال لوپرینگ – LRC


همچنین ارز دیجیتال لوپرینگ یکی دیگر از گزینه هایی است که در لیست ارزهای دیجیتال زیر یک دلار باید به معرفی آن نیز بپردازیم. شرایط این ارز دیجیتال از این جهت اهمیت دارد که تعداد توکن های خیلی زیادی برای آن در نظر گرفته نشده و قبلا هم در طول تاریخ جهان شاهد رسیدن قیمت آن به حدود سه و نیم دلار بوده ایم که می توانید دوباره چنین شرایطی را برای آن متصور باشیم.

برای این ارز دیجیتال در مجموع در حدود یک و نیم میلیارد توکن در نظر گرفته شده که اکثر این توکن ها در گردش هستند و حجم معاملات آن در بازار نیز به بیش از ۶۰ میلیون دلار می‌رسد که نشان از اهمیت بسیار زیاد آن برای سرمایه گذاران در بازار ارز دیجیتال دارد. اگر به لیست صرافی های معتبر ارز دیجیتال نگاه کنید متوجه خواهید شد که لوپرینگ در اکثر آنها قرار گرفته و کاربران صرافی های مختلف به راحتی می‌توانند برای خرید و فروش آن اقدام نمایند. از صرافی بایننس گرفته تا صرافی کوکوین و حتی خود صرافی لوپرینگ امکان خرید و فروش ارز دیجیتال را در اختیار کاربران قرار داده است.

ارز دیجیتال اوسیس نتورک – ROSE


یکی دیگر از ارز های دیجیتال زیر یک دلار ارز دیجیتال رز است که با قابلیت هایی که دارد سرمایه گذاران زیادی را به سمت خود کشیده و حجم معاملات خود را در طول هر ۲۴ ساعت به بیش از ۲۵ میلیون دلار رسانده است. بررسی تاریخچه قیمت رز نشان می‌دهد که این ارز دیجیتال در تاریخچه خود یک بار تا کمی بیش از نیم دلار افزایش قیمت داشته است و رسیدن دوباره قیمت آن به این عدد می تواند ارزش سرمایه های کاربران فعلی آن را به بیش از ده برابر افزایش دهد.

البته تعداد توکن های در نظر گرفته شده برای آن ۱۰ میلیارد توکن است که ۵۰ درصد از این مقدار در بازار در گردش هستند و به مرور شاهد افزایش این مقدار نیز هستیم. البته با توجه به اینکه این ارز دیجیتال هم در حوزه دیفای و هم در حوزه هوش مصنوعی کاربرد دارد در آینده باید بیشتر درباره آن بشنوید و احتمالاً می تواند تبدیل به یک ارز دیجیتال آینده دار در چند سال آتی شود.

ارز دیجیتال هولو – HOT


ارز دیجیتال هات یکی دیگر از گزینه هایی است که می توانید از آن نیز به عنوان یک ارز دیجیتال با ویژگی های خوب اما با قیمت بسیار پایین یاد کنید که ارزش معاملات آن رازها از ۲۰ میلیون دلار نیز عبور کرده و انتظار داریم تا در یکی دو سال آینده ارزش سرمایه گذاری روی آن به بیش از ۱۰ برابر شرایط کنونی افزایش پیدا کند. البته گزینه های بهتری نیز برای سرمایه گذاری در مقایسه با هات می‌توانید پیدا کنید که هم قابلیت های بیشتری داشته باشند و هم پتانسیل سودآوری در آنها به مراتب بیشتر باشد. اما با این حال برای کسانی که به دنبال نوسان گیری در بازار ارز دیجیتال هستند می تواند گزینه بسیار جذابی به نظر برسد.

ارز دیجیتال وکس – WAX


ارز دیجیتال وکس یکی دیگر از گزینه هایی است که به عنوان یکی کوین در بازار رمز ارزها تعریف شده و با کاربردهای بسیار زیادی که در حوزه های مختلف دارد می تواند در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. هم در حوزه دیفای و هم در حوزه قراردادهای هوشمند کاربرد داشته و البته به عنوان یک ارز دیجیتال در حوزه گیمینگ نیز شناخته می شود. با وجود این قابلیت ها به دلیل تعداد توکن های حدود دو و نیم میلیاردی که برای آن در نظر گرفته شده با قیمت به مراتب پایینی در بازار در حال معامله است اما با این حال در آینده انتظار داریم شرایط برای آن به مراتب بهتر از وضعیت کنونی شود.

ارز دیجیتال انکر – ANKR


ارز دیجیتال انکر یکی دیگر از رمز هایی است که می توان آن را نیز در لیست ارزهای دیجیتال زیر یک دلار قرارداد که ارزش معاملاتی قابل توجهی را ایجاد کرده است. به طرز عجیبی حجم معاملات این رمز ارز در بازار به بیش از ۱۴۵ میلیون دلار می رسد و در گذشته نیز یک بار موفق شده تا خود را به نزدیکی های ۰.۲ دلار برساند که بار دیگر میتوانیم چنین قدرتی را برای آن در بازار متصور باشیم. در حوزه دیفای کاربرد داشته و امکان استیک کردن آن در بازار نیز وجود دارد و به همین دلیل است که سرمایه‌گذاران بسیار زیادی در حال حاضر در حال خریداری این ارز دیجیتال هستند و شما نیز می توانید شرایط آن را برای سرمایه گذاری و سهام گذاری به صورت کامل مورد بررسی و آنالیز قرار دهید.

  • ارز دیجیتال روین کوین – RVN
  • ارز دیجیتال زیلیکا – ZIL
  • ارز دیجیتال سیاکوین – SC
  • ارز دیجیتال آنتولوژی – ONT
  • ارز دیجیتال اپی ان اف تی – NFT
  • ارز دیجیتال دوج ایلان مارس – ELON
  • ارز دیجیتال جاست – JST
  • ارز دیجیتال دیجی بایت – DGB
  • ارز دیجیتال اوشن پروتکل – OCEAN
  • ارز دیجیتال وینک لینک – WIN
  • ارز دیجیتال تراست والت توکن – TWT
  • ارز دیجیتال فت – FET
  • ارز دیجیتال ایکس وای او – XYO
  • ارز دیجیتال کرومیا – CHR
  • ارز دیجیتال کوتی – COTI
  • ارز دیجیتال رادیو کاکا – RACA
  • ارز دیجیتال ارکید – OXT
  • ارز دیجیتال استیم – STEEM
  • ارز دیجیتال بلاک توپیا – BLOK

چرا قیمت یک ارز دیجیتال زیر یک دلار است؟


بعد از معرفی بهترین ارزهای دیجیتال زیر یک دلار لازم است تا واقعیت های بسیار مهمی درباره رمز ارز ها را نیز با شما در میان بگذاریم اتفاقاً با دقت به این واقعیت ها و شرایط می توانید سرمایه ‌گذاری به مراتب بهتری را بر روی آنها داشته باشید و شرایط را برای خود به وجود آورید که بتوانید سرمایه ‌گذاری شما هم از پتانسیل بالای سودآوری این رمز ارزها استفاده کند و هم در راحت باعث شود تا ریسک معاملات شما در آنها نیز به حداقل میزان ممکن برسد. اولین چالشی که ممکن است ذهن شما را در این باره به خود مشغول کرده باشد این است که چرا قیمت یک ارز دیجیتال زیر یک دلار است و چه شرایطی را باید در پلتفرم یک ارز دیجیتال شاهد باشیم که قیمت یک دلاری را برای آن یک قیمت معقول و منطقی بدانیم؟

ارزهای دیجیتال زیر 1 دلار دقت داشته باشید که عوامل مختلفی ممکن است وجود داشته باشند که از در کنار هم قرار گرفتن آنها این استنباط به وجود آید که قیمت زیر یک دلاری یک رمز ارز منطقی است و چنین شرایطی را باید برای آن متصور باشیم. به صورت معمول در بسیاری از مواقع شاهد هستیم که تیم توسعه‌دهنده رمز ارزهای مختلف برای این که در ابتدا سرمایه های قابل توجهی را جذب نمایند و شرایطی را به وجود آورند که در فرآیند عرضه اولیه ارز دیجیتال آنها تعداد سرمایه گذاران بسیار زیادی وارد فرآیند خرید شود معمولاً قیمت‌های بسیار پایینی را برای رمز ارزها در نظر بگیرند که این موضوع البته قابلیت ها و جذابیت های مربوط به عرضه اولیه است. بنابراین به عنوان یک دیدگاه کلی می‌توانیم این تصور را داشته باشید که بسیاری از رمز ارزهایی که در حال حاضر با قیمت زیر یک دلار در حال معامله هستند به تازگی وارد بازار شده و احتمالا در آینده شاهد افزایش قیمت های قابل توجه برای آنها و رسیدن آنها به یک دلار هم باشیم.

اما نکته مهم دیگری که در این باره حائز اهمیت است و اتفاقاً تاثیر بیشتری بر روی قیمت رمز ارزها در بازار دارد تعداد توکن های تعریف شده در بازار برای هر ارز دیجیتال است. قیمت هر رمز ارز در بازار بر اساس شرایط عرضه و تقاضا تعیین می‌شود و هر چقدر عرضه برای یک ارز دیجیتال کمتر باشد شاهد افزایش قیمت های بیشتری در آن در بازار هستیم.

به عنوان مثال همه ما می دانیم که حداکثر میزان عرضه در دسترس برای ارز دیجیتال بیت کوین ۲۱ میلیون واحد خواهد بود و هیچ وقت عرضه این ارز دیجیتال بیشتر از این مقدار نخواهد رفت. همین موضوع باعث شده تا عرض دیجیتال بیت کوین به عنوان یکی از ارزهای دیجیتال با تعداد محدود در بازار شناخته شود و وقتی تعداد یک رمز ارز یا تعداد یک کالا محدود می شود قیمت آن پتانسیل رشد بیشتری پیدا می کند و انتظار داریم که در بازار خریداران آن را با قیمت های بالاتری نیز خریداری نمایند زیرا تعداد آن کم و نادر است.

اما در آن روی سکه وقتی تعداد یک کالا یا ارز دیجیتال به میزان قابل توجهی افزایش پیدا می‌کند عملاً افراد زیادی هستند که می‌توانند دارنده آن باشند و این افزایش قابل توجهی عرضه باعث می‌شود تا خریداران با قیمت های خیلی بالایی به دنبال خرید آن نباشند و شاهد خرید و فروش آن با قیمت های خیلی کم باشیم. در ایران دلیل اصلی زیر یک دلار بودن قیمت بسیاری از رمز ارزهای موجود در بازار همین ارز های بسیار زیاد از آنها در بازار است.

البته ممکن است این سوال در ذهن شما به وجود آید که چرا تیم توسعه دهنده یک ارز دیجیتال چه شرایطی را برای آن در نظر گرفته که عرضه یا در بازار زیاد باشد و بنابراین شاهد افزایش قابل توجه قیمت آن نباشیم. قبل از هر چیزی باید یادآوری کنیم که افزایش قیمت در بازار ارز دیجیتال نسبی است و اینطور نیست که وقتی قیمت یک ارز دیجیتال از یک دلار به ۱۰۰ دلار می رسد قرار نباشد در قیمت های زیر یک دلاری چنین اتفاقی بیفتد. به عنوان مثال قیمت ارز دیجیتال شیبا اینو در یک بازه زمانی به بیش از یک میلیون برابر افزایش پیدا اما قیمت آن در بازار همچنان زیر یک دلار باقی مانده و این موضوع به این معنا است که ارزهای دیجیتال زیر یک دلار هم می توانند در همان قیمت‌های زیر یک دلار با روش های بسیار زیادی روبرو شوند و کم بودن قیمت آنها به این معنا نیست که آنها نمی توانند رشد های انفجاری داشته باشند.

اما اگر بخواهیم از نظر فنی موضوع را مورد بررسی قرار دهیم باید به شما یادآور شویم که در بسیاری از مواقع کاربرد هایی که برای یک ارز دیجیتال در نظر گرفته می شود به گونه ای است که تعداد توکن های بسیار زیادی برای آن در بازار نیاز است. به عنوان مثال وقتی شما با عرض دیجیتالی روبرو می شوید که هدف اصلی آن تبدیل شدن به جایگزینی برای پول واقعی در دنیای دیجیتال از کار باید تعداد توکن های بسیار زیادی برای آن تعریف شده باشد تا این امکان برای تمام کاربران جهانی به وجود آید تا بتوانند از آن برای خرید و فروش در فضای مجازی استفاده کنند. دقیقا شرایطی که استیبل کوین تتر در حال حاضر دارا است.

بنابراین اگر مشاهده می کنید که تیم توسعه دهنده یک ارز دیجیتال تعداد توکن های بسیار زیادی برای یک رمز ارز در نظر گرفته است بیشتر به این دلیل است که اهداف خاصی برای آن در نظر گرفته شده و رسیدن به این اهداف تعداد توکن های زیادی را نیاز دارد و اتفاقاً این موضوع یک مزیت برای آن محسوب شده و می‌تواند در آینده باعث ارتقاء قابل توجه شبکه رمز ارز مورد نظر و بالا بردن احتمال رسیدن آن به اهداف تعیین شده شود.


آیا قیمت پایین نشانه ضعف است؟


ابهام دیگری که ممکن است ذهن شما را به خود درگیر کرده باشد این است که وقتی قیمت یک ارز دیجیتال پایین است آیا نشانه ضعف در رمز ارز مورد نظر است یا اینکه قیمت پایین اهمیتی در این موضوع ندارد. پاسخ این سوال آنقدر ها هم ساده نیست و نمی توانیم ۱ پاسخ صریح به این موضوع بدهیم زیرا گاهی اوقات ممکن است پایین بودن یک قیمت یک ارز دیجیتال واقعا نشانه ضعف در آن باشد و گاهی اوقات نیز چنین چیزی صحت ندارد.

ارزهای دیجیتال زیر 1 دلار بسیاری از رمز ارزهایی که در بالا به شما معرفی کردیم با اینکه قیمت زیر یک دلار دارند اما از جمله رمز های به مراتب ایده آل موجود در بازار بوده و کاربرد ها و ویژگی های بسیار خاصی را می توانیم برای آنها متصور باشیم که حتی در بسیاری از رمز ارزهای قیمت بالای موجود در بازار نیز این قابلیت ها وجود ندارد. به عنوان مثال ارز دیجیتال ترون یکی از رمز ارزهای است که کاربردهای بسیار خاصی برای آن در نظر گرفته شده و شبکه انتقال ترون در حال حاضر بیشترین حجم انتقال ها را نیز در بازار رمز ارزها به خود اختصاص داده است که نشان از قابلیت های ویژه این ارز دیجیتال دارد.

از طرف دیگر اما رمز ارزهایی هم هستند که واقعاً کاربرد خاصی نداشته و قیمت پایین آنها دقیقاً نشانه ارزش بودن و بی کیفیت بودن آنها در بازار است و نمی توانیم این موضوع را انکار کنیم. ما برای اینکه بتوانیم ذهنیت شما را نسبت به این موضوع کاملا روشن کنیم لازم است تا یک دسته بندی کلی میان ارزهای دیجیتال با قیمت یک زیر یک دلار به شما ارائه کنیم که با این دسته بندی شما می توانید ذهنیت خود را نسبت به شرایط پایین بودن قیمت آنها و مقایسه کیفیت آنها کاملاً روشن کنید.

گاهی اوقات ارزهای دیجیتال با وجود اینکه قیمت پایینی دارند اما ارزش بازار به مراکز زیادی داشته و همین موضوع باعث شده آنها حتی در ۱۰ ارز دیجیتال برتر جهان و یا در لیست ۱۰۰ تایی ها و ۲۰۰ تایی ها قرار بگیرند. وقتی یک ارز دیجیتال به هر دلیلی در گروه ده ارز دیجیتال برتر جهان قرار گرفته و یا دائماً در لیست ۱۰۰ تایی های اول قرار دارد نمی توانیم چنین رمز ارزی را به عنوان یک ارز دیجیتال بد در بازار تعریف کنیم. دلیل اصلی قیمت پایین دسته از رمز ارزها تعداد توکن های بسیار زیادی در نظر گرفته شده برای آنها است و این تعداد بسیار زیاد توکن ها هم به دلیل اهدافی است که برای آنها در نظر گرفته شده است.

دستی دوم از ارز های دیجیتال زیر یک دلار آنهایی هستند که رتبه های بسیار پایینی داشته و ارزش بازار آن ها بسیار پایین و کم است. این دسته از رمز ارزها هم قیمت پایینی دارند و هم ارزش پایینی دارند و می توانیم به این نتیجه برسیم که قیمت پایین آن ها به دلیل بی کیفیت بودن آنها است و این تمایز باعث می شود تا شما بتوانید ارزهای دیجیتال زیر یک دلار را به راحتی از نظر کیفیت و اعتبار با یکدیگر مقایسه کنید.

البته نکته دیگری هم میتوانیم به این موارد اضافه کنیم که با استفاده از آن نیز شما را تا حدودی بتوانید تشخیص دهید که یک ارز دیجیتال با وجود قیمت پایینی که دارد یک رمز ارز مناسب و ارزشمند محسوب شده و نباید آنرا یک ارز دیجیتال بی کیفیت در نظر بگیریم. اگر شما به حجم معاملات صورت گرفته شده بر روی رمز ارزهای موجود در لیست بالا دقت داشته باشید به راحتی می توانید این نتیجه گیری را داشته باشید که کدام ارز دیجیتال شرایط خوبی دارد و کدام ارز دیجیتال بسیار ضعیف محسوب می شود. وقتی ارز دیجیتالی با حجم معاملات بیش از ۱۰ میلیون دلار در بازار در حال معامله است نشان از این دارد که با وجود قیمت پایین تعداد کاربران بسیار زیادی در حال انجام معامله بر روی آن هستند و همین موضوع ارزشمندی رمز ارز مورد نظر را نشان می دهد و شما از همین واقعیت می توانید رمز ارز های با کیفیت زیر یک دلاری را با نمونه های ضعیف متمایز نمایید.


آیا قیمت همه ارزها به یک دلار می‌رسد؟


نکته مهم دیگری که درباره ارز های دیجیتال زیر یک دلار می توانیم به بررسی آن بپردازیم این است که آیا قیمت این رمز ارزها به یک دلار خواهد رسید یا اینکه نه خبری از این موضوع نیست. به صورت کلی دیدگاه محکمی برای ذهن بسیاری از افراد به وجود آمده است که بسیاری از ارزهای دیجیتال در طول عمر خود می توانند به قیمت یک دلاری برسند و به همین دلیل سرمایه گذاری آنها در بازار نیز به این صورت است که در نهایت باعث شود تا آنها با رسیدن رمز ارز مورد نظر به یک دلار سرمایه خود را خارج نمایند.

ارزهای دیجیتال زیر 1 دلار در واقع درصد قابل توجهی از سرمایه‌گذاران به دنبال این دیدگاه هستند که قیمت رمز ارزهای موجود در سبد آنها یک روزی به یک دلار خواهد رسید و رسیدن قیمت آنها با یک دلار می تواند سود های چند میلیون برابری را برای آنها به دنبال داشته باشد و سرمایه ‌گذاری خود را نیز قصد دارند تا زمانی ادامه دهند که این شرایط برای آنها به وجود آید. در این باره باید یکی دو واقعیت بسیار مهم را با شما در میان بگذاریم.

نکته اول در این باره این است که شما باید به تاریخچه قیمت رمز ارز های مورد نظر خود برای سرمایه ‌گذاری دقت داشته باشید که قبلاً به قیمت یک دلار رسیده باشند و در حال حاضر با قیمت زیر یک دلار در حال معامله باشند که امکان چنین شرایطی برای آنها به صورت کاملا معقول قابل تصور است و هیچگونه چالشی از این بابت وجود ندارد. وقتی رمز ارزی قبلاً در طول تاریخچه قیمت خود چنین شرایطی را به دست آورده از این رو دوباره نیز می توانیم برای آن چنین وضعیتی را متصور باشیم و انتظار رسیدن قیمت آن به یک دلار کاملا معقول و منطقی خواهد بود. اما وقتی در گذشته چنین شرایطی برای یک ارز دیجیتال وجود نداشته است حتماً باید یک بررسی جامعه روی شرایط آن داشته باشید و ممکن است اصلاً قرار نباشد قیمت آن به یک دلار برسد.

در وضعیت دوم پارامترهای دیگری اهمیت پیدا می کنند. به عنوان مثال می توانیم ارز دیجیتال ای کش را به شما مثال بزنیم که برای آن در بازار در حدود ۲۱ میلیارد توکن در نظر گرفته شده و هرگز قیمت آن به یک دلار نزدیک هم نشده است. دقت داشته باشید که اگر قیمت این ارز دیجیتال به یک دلار برسد ارزش بازار آن به ۲۱ میلیارد دلار خواهد رسید و موضوع می تواند این ارز دیجیتال را به جمع چند ارز دیجیتال برتر جهان تبدیل نماید. حالا سوال بسیار مهمی که شما باید از خودتان بپرسید این است که آیا واقعاً ای کش پتانسیل لازم برای تبدیل شدن به چند ارز دیجیتال برتر جهان را دارد یا خیر؟

واقعیت این است که اگر بخواهیم برای چین رمز ارزهای قیمت یک دلاری را متصور باشیم بازار ارز دیجیتال باید به صدها برابر گستردگی کنونی برسد و در آن زمان احتمالاً بیت کوین با قیمت چند میلیون دلاری در بازار در حال معامله است. به همین دلیل در نظر گرفتن قیمت یک دلاری برای این دسته از رمز ارزها چندان منطقی به نظر نمی رسد و بهتر است با این دیدگاه سرمایه گذاری خود را بر روی آنها انجام ندهید.

نکته بسیار مهمی که در اینجا حتماً باید درباره آن صحبت کنیم این است که بسیاری از افراد با این دیدگاه وارد فرآیند سرمایه گذاری می شوند و تا زمانی هم که شرایط مورد نظر آنها به دست نیامده برای فروش رمز ارز های خود اقدام می‌کنند و این موضوع می‌تواند تبدیل به یک چالش بسیار بزرگ در فرایند سرمایه گذاری آنها در بازار شود. زیرا وقتی شما منتظر بمانید که قیمت یک ارز دیجیتال به یک دلار برساند و از طرف دیگر اصلاً چنین امکانی برای آن وجود نداشته باشد و بعد از یک دوره سود بسیار کلان تمایل به فروش رمز ارز های خود پیدا نخواهید کرد و بیشتر تغییر خواهید شد که این سرمایه گذاری را ادامه دهید و ناگهان ممکن است شرایط کاملاً برعکس شده و شما تمام دارایی های خود را از دست بدهید.

این اتفاق می‌تواند یکی از بدترین اتفاقات برای سرمایه‌گذاران در بازار ارز دیجیتال باشد و برای اینکه چنین شرایطی برای شما به وجود نیاید لازم است و حتماً اقدامات منطقی را در این باره انجام دهید. وقتی سود حاصل از سرمایه گذاری شما بر روی یک ارز دیجیتال ناشناخته به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کرد سعی کنید تا در وهله اول اصل سرمایه و بعد از آن درصد قابل توجهی از سود های خود را خارج سازید و این سودها را به سرمایه گذاری های مطمئن تر که در بازار ارز دیجیتال و چه در سایر بازارهای مالی انتقال دهید تا به نوعی حفظ سود کرده باشید. این رفتار یکی از حرفه ای ترین رفتارها در فرایند سرمایه گذاری در بازارهای مالی است و اکثر کاربران از آن برای ذخیره کردن سود های خود استفاده می کنند و اگر شما چنین موضوعی را در معاملات خود در نظر بگیرید ممکن است بعد از یک دوره سود بسیار کنار دوباره تمام دارایی های خود را از دست بدهید و حسرت سود های گذشته را بخورید.


یک دلار یک قیمت روانشناسی در بازار ارز دیجیتال


یک نکته بسیار مهم دیگری هم درباره ارزهای دیجیتال زیر یک دلار که باید حتماً با نشان کنیم خود ماهیت قیمت یک دلاری برای این دسته از رمز ارزها است. البته این واقعیت درباره ارز های دیجیتال دسته اول که در بند قبلی اشاره کردیم وجود ندارد و بیشتر برای رمز ارزهای دسته دوم که رمز ارزهای مانند دوج کوین در این دسته بندی قرار می گیرند می تواند به واقعیت نزدیک تر باشد.

ارزهای دیجیتال زیر 1 دلار وقتی یک ارز دیجیتال در طول تاریخ چه خود به هیچ وجه به قیمت یک دلار نزدیک هم نشده است اما وقتی به قیمت یک دلار نزدیک شود برای سرمایه‌گذاران آن یک بار روانی سنگینی ایجاد شده و ممکن است قبل از اینکه قیمت به یک دلار برسد شاهد ریزش قابل توجه آن در بازار باشیم. چطور؟ عرض می کنیم.

درصد قابل توجهی از معامله گران و کاربران در بازار ارز دیجیتال هستند که بر این باورند که قیمت بسیاری از رمز ارزها قرار است به یک دلار رسیده و بعد از آن شاهد افت قیمت های قابل توجه در آنها باشند. سرمایه گذاران ارز دیجیتال دوج کوین معمولاً در این دسته قرار می گیرند که منتظر آن با رسیدن قیمت این رمز ارز به یک دلار شاهد ریزش های قابل توجه در آن باشند. اتفاقی که ممکن است در این مواقع رخ دهد این است که بسیاری از کاربرانی که تعداد توکن های بسیار زیادی ازدواج کن در اختیار دارند وقتی قیمت به یک دلار نزدیک شود از سود خود راضی شده و از ترس اینکه در ریزش های سنگین دوج کوین و رمز ارزهای مشابه با آن قرار نگیرند سریعاً توکن های خود را در قیمت‌های کمی پایین تر از یک دلار به فروش می رسانند.

این اتفاق در واقع باعث می شود که یک عرضه بسیار سنگین در قیمت این ارز دیجیتال و موارد مشابه با آن در بازار صورت پذیرد و ناگهان تعداد توکن های بسیار زیادی برای فروش در بازار قرار بگیرد که اصلاً خریداری هم برای آنها وجود ندارد. این اتفاق که می توانیم از آن با عنوان خاصیت روانشناسی قیمت یک دلار یاد کنیم باعث می شود تا قیمت چنین رمز ارزهایی قبل از اینکه به یک دلار برسد با ریزش های قابل توجه روبرو شده و شرایط به گونه ای پیش برود که شما اصلاً نتوانید قیمت یک دلار را بر روی نمودار قیمت این رمز ارزها مشاهده کنید.

نتیجه این اتفاق برای کسانی که به دنبال فروش رمز ارز های خود با قیمت یک دلار هستند این خواهد بود که آنها نمی توانند چنین فرآیندی را انجام دهند و ناگهان متوجه می‌شوند که درصد قابل توجهی از سود های خود را در بازار از دست داده‌اند و یا حتی اصل سرمایه آنها نیز در بازار به خطر افتاده است. یک سرمایه گذار آگاه و حرفه‌ای معمولاً چنین رفتاری از خود نشان می دهد و به هیچ وجه منتظر نمی‌ماند که تمام دارایی های خود را در قیمت یک دلاری برای این دسته از رمز ارزها به فروش برساند.

وقتی قیمت یک ارز دیجیتال با صعود های مختلف به یک دلار نزدیک شده است در واقع شما به عنوان یک سرمایه گذار در چنین مواقعی در سود های بسیار کلانی قرار دارید و این موضوع باید این دیدگاه را در ذهن شما به وجود آورد که بخش قابل توجهی از سود ها و دارایی های خود را از چنین رمز ارزی که ریسک بالایی در سرمایه ‌گذاری آن وجود دارد خارج کنید و تنها بخشی از سرمایه خود را در آن باقی نگه دارید تا سود های بیشتری را نیز به دست آورید.

این یک رفتار کاملا حرفه‌ای در بازار است. اگر شما چنین روندی را در پیش بگیرید به هیچ وجه نگران ارزش روانشناسی قیمت یک دلار در بازار نخواهید بود و می توانید قبل از این که چنین اتفاقی بیفتد حجم قابل توجهی از توکن های خود را به فروش رسانده و سود خوبی به دست آورید. در این بین مقدار دارایی که شما در بازار نگه داشته‌اید هم باعث می شود تا اگر قیمت رمز ارز مورد نظر به اعداد بسیار بیشتر از یک دلار برسد شما همچنان بر روی پلتفرم مورد نظر سودآور باشید و بتوانید از سودهای آن استفاده کنید.

ارزهای دیجیتال زیر 1 دلار البته از همین الان ذهن شما این درگیری را با خود خواهد داشت که چرا دارایی های بیشتری را برای رسیدن به سود های بیشتر نگه داریم که این دقیقاً همان وسوسه است که در بازار ارز دیجیتال می تواند بسیار خطرناک باشد. اگر شما بخش قابل توجهی از دارایی های خود را نقد نکنی در واقع ریسک سرمایه ‌گذاری فوق‌العاده زیادی را برای سرمایه های خود ایجاد می کنید و برای رسیدن به سودهای بیشتر ممکن است تا اصل سرمایه خود را نیز به خطر بیاندازید. در هر صورت وظیفه ما این است که تجربه خود را در فرایند سرمایه گذاری در بازارهای مالی با شما در میان بگذاریم و در نهایت این انتخاب با خود شما خواهد بود که تصمیم بگیرید چگونه دارایی های خود را در بازار رشد دهید و از آن‌ها مراقبت کنید.

اگر این اتفاق برای شما افتاد و تصمیم به نگه داشتن دارایی های خود به صورت کامل گرفتید و در این بین سود خیلی خوبی هم به دست آوردید نوش جان شما باشد و اگر در این باره موفق نبودید یادتان باشد که ما توصیه های لازم را به شما کردیم و مسئولیت کامل این سرمایه ‌گذاری به عهده خود شما است.

اهمیت کوین یا توکن بودن ارزهای دیجیتال زیر یک دلار


یکی دیگر از نکات مهمی که درباره ارز های دیجیتال زیر یک دلار لازم است تا به بررسی آن نیز بپردازیم این است که آیا کوین یا توکن بودن یک ارز دیجیتال می تواند روی آن تأثیری داشته باشد و اصلاً اهمیتی در این باره دارد یا خیر؟ همانطور که با بررسی لیست بالا متوجه شده اید ممکن است بسیاری از رمز ارزهای زیر یک دلار توکن باشند و خیلی از آنها نیز ممکن است کوین باشند. کوین به این معنا که آنها دارای شبکه بلاکچین اختصاصی هستند و توکن نیز به این معنا که آنها دارای شبکه بلاکچین اختصاصی نبوده و بر روی بلاکچین سایر رمز ارزها مانند اتریوم یا ترون قرار گرفته باشند.

ارزهای دیجیتال زیر 1 دلار در گذشته وقتی بازار ارز دیجیتال به گستردگی شرایط کنونی نبود کاربران تمایز های زیادی میان کوین ها و توکن ها در بازار حال بودند و تمایل برای سرمایه گذاری بر روی رمز ارزهایی که دارای شبکه بلاک چین اختصاصی بودند به مراتب بیشتر بود و همین موضوع باعث شد تا در آن زمان رمز ارزهایی به رتبه های برتر جدول ارز دیجیتال برسند که چنین شرایطی دارند و هم اکنون نیز میتوانید این رمز ارزها را در لیست مشاهده کنید.

اگر به صورت کامل جدول ارز دیجیتال را مورد بررسی و آنالیز قرار دهید متوجه خواهید شد که رمز ارز های بسیار زیادی هم در این لیست قرار دارند که دارای شبکه بلاکچین اختصاصی نبوده اما به دلیل قابلیت ها و ویژگی های بسیار زیادی که در پلتفرم ها در نظر گرفته شده است به رتبه های بسیار بالا رسیده اند و اکنون گزینه‌های بسیار خوبی برای سرمایه ‌گذاری هم محسوب می‌شوند و اتفاقات حتی ممکن است از بسیاری از کوین های موجود در بازار نیز شرایط بهتری هم از نظر محبوبیت و هم از نظر قابلیت ها داشته باشند.

این بررسی در واقع نشان می‌دهد که در وهله اول کوین بودن یا توکن بودن یک ارز دیجیتال به تنهایی به هیچ وجه نمی تواند معیار خوبی برای بررسی و مقایسه دو ارز دیجیتال است به یکدیگر باشد و شما نباید به صرف اینکه یک ارز دیجیتال دارای شبکه بلاک چین اختصاصی است برای سرمایه گذاری بر روی آن تصمیم بگیرید و یا اینکه یک ارز دیجیتال دارای شبکه بلاک چین اختصاصی نیست از سرمایه گذاری بر روی آن منصرف شوید.

نکته بسیار مهمی هم که در این باره ممکن است به ذهن ما برسد این است که وقتی یک ارز دیجیتال دارای شبکه بلاک چین اختصاصی است یعنی تیم توسعه دهنده آن وقت و هزینه قابل توجهی را صرف کرده و در حال پشتیبانی از رمز ارز مورد نظر است. در این بین دو شرایط مختلف به وقوع می پیوندد. در شبکه بلاکچین و رمز ارز مورد نظر قابلیت های ویژه ای تعریف نشده و پشتیبانی تیم توسعه دهنده نیز از پلتفرم مورد نظر چندان قابل توجه نباشد به‌راحتی می‌تواند باعث شود که ارز دیجیتال مورد نظر به رتبه های بسیار پایین‌تری نزول کرده و شرایط آن در بازار رمز ارزها بسیار بد خواهد شد که در حال حاضر چنین شرایطی را برای بسیاری از رمز ارزهای موجود در بازار که در لیست بالا هم هستند شاهد هستیم.

ارزهای دیجیتال زیر 1 دلار اما از طرف دیگر اگر یک ارز دیجیتال و شبکه بلاکچین اختصاصی آن قابلیت های ویژه ای داشته باشند و تیم توسعه دهنده نیز یک پشتیبانی جذاب از پلتفرم به مورد نظر داشته باشد می توانیم انتظار داشته باشیم که رمز ارز مورد نظر در بازار با رشد های قابل توجهی روبرو شده و هر روز به تعداد سرمایه‌گذاران آن اضافه شود.

در واقع پاسخ شما را در سوال بالا می توانیم اینطور بدهیم که اگر یک ارز دیجیتالی دارای شبکه بلاک چین اختصاصی باشد اما تیم پشتیبانی قدرتمند و قابلیت های ویژه و مناسبی برای آن تعریف نشده به هیچ وجه نمی توانید با آن به عنوان یک ارز دیجیتال خوب نگاه کنید و در عوض ارز دیجیتالی که این شرایط را داشته و تیم پشتیبانی آن نیز قدرتمند و با قابلیت های ویژه ای در بازار تعریف شده باشد می توانیم انتظار داشته باشیم که شرایط آن نسبت به بسیاری از توکن های موجود در بازار بهتر شود. امیدواریم که توانسته باشیم ذهن شما را درباره این دو دسته از ارزهای دیجیتال زیر یک دلار به صورت کامل روشن کنیم و دیدگاه مناسبی برای شما به وجود آوریم که اگر به دنبال سرمایه ‌گذاری بر روی آنها هستید بتوانید بر اساس این شرایط بهترین گزینه را انتخاب و سرمایه گذاری خود را به صورت کاملاً آگاهانه و ویژه انجام دهید تا مبادا یک انتخاب اشتباه باعث دور ماندن شما از رمز ارزهای با پتانسیل بسیار بالا شود.

نوسان گیری روی ارزهای دیجیتال زیر یک دلار


یکی دیگر از نکات بسیار مهمی که درباره ارزهای دیجیتال زیر یک دلار باید به آن پاسخ دهیم این است که آیا فقط باید به دنبال سرمایه ‌گذاری طولانی مدت از این دست را از هم باشیم یا اینکه می توانیم از سایر روش های سرمایه گذاری در ارز دیجیتال نیز بر روی آنها استفاده کنیم؟ اتفاقات این موضوع اهمیت بسیار زیادی دارد و حتماً باید شما دقت کافی به آن داشته باشید تا در نهایت اگر به دنبال یک سرمایه گذاری کامل در بازار ارز دیجیتال هستید از این نکته برای بالا بردن پتانسیل سودآوری سبد سرمایه خود استفاده کنید.

ارزهای دیجیتال زیر 1 دلار گاهی اوقات برخی از رمز ارزها را می توانید در بازار پیدا کنید که نوسانات بسیار زیادی در بازه های زمانی کوتاه مدت دارند اما از نظر ماهیت و تحلیل فاندامنتال ارز دیجیتال به هیچ وجه شرایط لازم برای سرمایه گذاری طولانی مدت را نمی توانید در آن ها ببینید و اصلاً سرمایه گذاری طولانی مدت بر روی آنها ممکن است باعث از بین رفتن تمام دارایی ها و سرمایه های شما در بازار شود.

شما می توانید به جای یک سرمایه گذاری بلند مدت بر روی این دسته از رمز ارز ها بخشی از سرمایه های خود را بر روی آنها قرار داده و منتظر باشید تا بعد از رسیدن به سود های قابل توجه دارایی های خود را نقد کنید و سود خوبی از فرایند نوسانات بالای آنها در بازار به دست آورید. بعد از رسیدن به این صورت شما می توانید اصل سرمایه و بخش قابل توجهی از سود های خود را خارج کرده و برای سرمایه گذاری های مطمئن تر اختصاص دهید و در عوض با بخشی از سود خود نیز برای رسیدن به سود های بیشتر بر روی پلتفرم رمز ارز مورد نظر سرمایه ‌گذاری خود را ادامه دهید.

روشی که در بالا برای سرمایه گذاری بر روی برخی از ارزهای دیجیتال زیر یک دلار برای شما تشریح کردیم اصطلاحات به عنوان نوسان گیری در ارز دیجیتال شناخته می‌شود و به عنوان یک روش سرمایه گذاری کاملاً حرفه ای در این بازار معروف است و خیلی از معامله گران چه در ایران و چه در خارج در حال استفاده از این روش برای رسیدن به سود در معاملات خود هستند.

نکته بسیار مهمی که درباره این روش سرمایه گذاری باید با نشانه داشته باشیم این است که شما حتما باید قابلیت ها و ویژگی های خاصی را در رمز ارز های مورد نظر خود در این روش سرمایه گذاری در نظر بگیرید و اگر چه قابلیت هایی را در آنها مشاهده کردید در نهایت سرمایه گذاری خود را از این طریق پیش ببرید.

قبل از هر چیزی باید مطمئن شوید که حتماً حجم معاملات قابل توجهی بر روی ارز دیجیتال مورد نظر در بازار وجود دارد تا این امکان برای شما به وجود آید که هر زمان که خواستید دارایی های خود را در بازار درد کنید و از این بابت هیچگونه چالشی برای شما به وجود نیاید.

نکته بعدی که درباره ارز دیجیتال برد نظر باید مورد بررسی و آنالیز قرار دهید این است که حتما در لیست صرافی های معتبر و شناخته شده وجود داشته باشد تا نقدشوندگی بالایی را نیز برای آن شاهد باشید.

ارزهای دیجیتال زیر 1 دلار آخرین ویژگی که در بالا نیز به آن اشاره کردیم این است که شما حتماً نمودار قیمت رمز ارز مورد نظر را بررسی کنید تا در بازه های زمانی کوتاه مدت شاهد نوسانات بسیار زیادی در قیمت آن باشید تا بتوانید در سرمایه گذاری های کوتاه مدت و میان مدت به سود خوبی از سرمایه گذاری بر روی آنها برسید.

اگر لیست ارزهای دیجیتال زیر یک دلار را مورد بررسی قرار دهید نمونه های بسیار زیادی پیدا خواهید کرد این ویژگی ها را دارند اما از طرف دیگر به هیچ وجه شرایط خوبی برای سرمایه گذاری بلند مدت بر آنها شاهد نیستیم. اگر شما بتوانید این دسته از رمز ارزها را شناسایی کنید در مواقعی که قیمت بیت کوین شروع به روند صعودی می کند می توانید سرمایه ‌گذاری خود را بر روی آنها انجام دهید و با افزایش قابل توجه قیمت سرمایه های خود را دوباره خارج سازید و این روش را در طول بازه های زمانی مختلف چندین بار تکرار کنید تا در نهایت بتوانید یک سرمایه ‌گذاری ایده آل و جذاب را بر روی رمز ارز مورد نظر رقم بزنید.

البته یکی از مهمترین نکات برای این روش سرمایه گذاری در بازار تسلط کامل به روش های مختلف تحلیل تکنیکال در بازار است و اگر شما قدرت تحلیلی قدرتمندی داشته باشید می توانید این روش را تبدیل به یک روش درآمد بسیار بالا برای خود نمایید. نکته بسیار مهمی که باید به آن اشاره کنیم این است که اگر شما در تحلیل تکنیکال قدرت معاملاتی بالایی نداشته باشید احتمالاً این روش برای شما تبدیل به روشی چالش برانگیز خواهد شد و نمی توانید سود بالایی نیز از این فرآیند سرمایه گذاری به دست آورید.

با شرکت در دوره ارز دیجیتال این امکان برای شما وجود خواهد داشت تا بتوانید با بهترین استراتژی های تحلیل تکنیکال در ارز دیجیتال آشنا شده و از آنها برای این روش سرمایه گذاری استفاده نمایید.


بهترین ارز دیجیتال زیر یک دلار


سوال بسیار مهمی که ممکن است به شما را به خود درگیر کرده باشد این است که بهترین ارز دیجیتال زیر یک دلار چیست و کدام گزینه از موارد بالا را می توانیم به عنوان بهترین ارز دیجیتال زیر یک دلار معرفی کنیم؟ واقعیت این است که وقتی به دنبال انتخاب بهترین ارز دیجیتال در دسته بندی های مختلف هستیم میتوانیم از دیدگاه های مختلف این شرایط را مورد بررسی قرار دهیم و از هر دیدگاه انتخاب متفاوتی هم داشته باشیم. به عنوان مثال اگر به دنبال انتخاب بهترین ارز دیجیتال زیر یک دلار از نظر قابلیت ها و کاربرد های تعریف شده در بازار باشیم ممکن است انتخاب ما نسبت به شرایطی که به دنبال انتخاب بهترین ارز دیجیتال زیر یک دلار برای سرمایه گذاری طولانی مدت باشیم متفاوت باشد.

برای اینکه در نهایت انتخاب بهترین ارز دیجیتال زیر یک دلار به بهترین شکل ممکن انجام پذیرد لازم دانستیم تا این انتخاب را از دیدگاه های مختلفی برای شما انجام دهیم تا در نهایت اگر به دنبال سرمایه گذاری در این دسته از رمز ارزها هستید بهترین گزینه را برای خود انتخاب نمایید و سرمایه گذاری خود را به صورت مطمئن بر روی آنها انجام دهید.


بهترین ارز دیجیتال زیر یک دلار از نظر ویژگی ها


در اولین دیدگاه به دنبال انتخاب بهترین رمز ارز با قیمت زیر یک دلار از نظر ویژگی ها و کاربردهای تعریف شده برای آن در شبکه هستیم که احتمالاً ممکن است در این دسته بندی رمز ارز های بسیار معروفی هم مشاهده کنید که جذابیت های بسیار بالایی دارند و در پلتفرم آنها اتفاقات بسیار جذابی در حال رخ دادن است.

  • ارز دیجیتال ریپل
  • ارز دیجیتال کاردانو
  • ارز دیجیتال ترون
  • ارز دیجیتال استلار

گزینه هایی هستند که با توجه به کاربردهای بسیار زیادی که در شبکه آنها تعریف شده می توانیم آنها را در این لیست قرار دهیم که اتفاقاً همگی آنها پتانسیل‌های بسیار بالایی در آینده دارند و از جمله رمز ارزهای آینده دار نیز محسوب می شوند که تا سرمایه ‌گذاری بر روی آنها نیز می‌تواند ریسک سبد سرمایه گذاری شما را در انتخاب رمز ارز های زیر یک دلار به مقدار قابل توجهی کاهش دهد. در واقع اگر بخواهیم ارزهای دیجیتال موجود در میان رمز ارزهای زیر یک دلار را در سه دسته مختلف با ریسک کم، با ریسک متوسط و با ریسک بالا برای سرمایه گذاری قرار دهیم، گزینه هایی که در این بخش به معرفی آنها پرداختیم همگی رمز ارزهایی هستند که سرمایه گذاری بر روی آنها ریسک خیلی زیادی به دنبال نخواهد داشت و در دسته اول قرار می گیرند.


بهترین ارزهای دیجیتال زیر یک دلار از نظر ارزش بازار


همانطور که می دانید یکی از بهترین و معروف ترین تقسیم بندی ها و رده بندی های بازار ارز دیجیتال برای رمز ارزهای مختلف مارکت کپ یا ارزش بازار آن ها است و در این رده بندی تنها معیار مهم برای رتبه بندی رمز ارزها ارزش بازار در نظر گرفته شده برای آنها است که از حاصل ضرب قیمت آنها در تعداد توکن های در گردش آنها به دست می آید. در واقع لیست معمول جدول ارزهای دیجیتال همین شرایط را دارد و شما باز کردن سایت کوین مارکت در نگاه اول می توانید رمز ارزها را بر اساس ارزش بازار آنها در یک لیست مشاهده کنید.

اگر بخواهیم ارز های دیجیتال زیر یک دلار را از نظر ارزش بازار آنها رده بندی کنیم گزینه های زیر درس در انگلیس قرار خواهند گرفت:

  • ارز دیجیتال ریپل
  • ارز دیجیتال کاردانو
  • ارز دیجیتال دوج کوین
  • ارز دیجیتال شیبا اینو
  • ارز دیجیتال ترون

همانطور که مشاهده می کنید با وجود اینکه بهترین ارزهای دیجیتال زیر یک دلار از نظر ارزش بازار شباهت‌های زیادی به بهترین ارزهای دیجیتال زیر یک دلار از نظر ویژگی ها و کاربرد ها دارند اما با این حال تفاوتهای را نیز در این نیز شاهد هستیم که نشان از ورود میم کوین های بسیار جذاب فرآیند سرمایه گذاری کاربران شده است. دوج کوین و شیبا اینو در گذشته میم کوین هایی بودند که سرمایه ‌گذاری بر روی آنها چندان جذاب نبود اما با رشد قیمت هایی که به دلیل وجود نهنگ ارز دیجیتال در این رمز ارزها به وجود آمده در حال حاضر آنها در جدول رمز ارزهای موجود در بازار بهترین گزینه ها را به خود اختصاص دادند.


بهترین ارزهای دیجیتال زیر یک دلار از نظر حجم معاملات


دیدگاه دیگری که با استفاده از آن به دنبال رده بندی بهترین ارزهای دیجیتال زیر یک دلار هستیم حجم معاملات است که اتفاقاً فاکتور بسیار مهمی برای بررسی رمز ارزها است و حتماً باید در تحلیل و بررسی بهترین گزینه ها برای سرمایه گذاری ها نیز دقت کافی داشته باشید. وقتی حجم معاملات یک ارز دیجیتال به میزان قابل توجهی افزایش پیدا می‌کند نشان از این دارد که پول هوشمند در پلتفرم آن در حال ورود و خروج است و این موضوع اهمیت رمز ارز مورد نظر را برای سرمایه گذاران بزرگ جهان نشان می دهد.

ارزهای دیجیتال زیر 1 دلار بسیاری از کاربران و معامله گران حرفه ای بازار ارز دیجیتال حجم معاملات را به عنوان الگویی برای تشخیص بهترین رمز ارزها برای سرمایه گذاری در حال حاضر در نظر می‌گیرد و شما نیز می‌توانید از این ترفند برای انتخاب بهترین گزینه ها برای سرمایه گذاری در انواع ارز دیجیتال استفاده کنید. به عنوان مثال اگر شما به دنبال بررسی ارزهای دیجیتال حوزه بیمه هستید و نمی‌دانید که کدام یک از رمز ارزهای تعریف شده در این حوزه می توانند بهترین شرایط را برای سرمایه ‌گذاری شما ایجاد نمایند می توانید از ترفندهای مختلفی برای دسته بندی و انتخاب بهترین گزینه در این حوزه استفاده کنید که یکی از این ترفندها بررسی حجم معاملات روزانه رمز ارزهای تعریف شده در آن است.

دقت داشته باشید که این ترفند مخصوصاً برای انتخاب بهترین گزینه ها برای سرمایه گذاری در میان ارزهای دیجیتال کمتر معروف شده در بازار به مراتب اهمیت بیشتری دارد و نشان از این دارد که سرمایه گذاران بزرگ در حال حاضر در حال ورود به بازار کدام ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری و بالا بردن قیمت آن هستند و تکرار این دیدگاه در نهایت می تواند سود های بسیار کلانی را در این بازار برای شما به دنبال داشته باشد.

  • ارز دیجیتال ریپل
  • ارز دیجیتال اجیکس
  • ارز دیجیتال استیکس
  • ارز دیجیتال دوج کوین
  • ارز دیجیتال نم
  • ارز دیجیتال ترون
  • ارز دیجیتال فت
  • ارز دیجیتال کاردانو
  • ارز دیجیتال بلور
  • ارز دیجیتال کلی
  • ارز دیجیتال شیبا
  • ارز دیجیتال انکر
  • ارز دیجیتال فانتوم
  • ارز دیجیتال سند

در لیست بهترین ارزهای دیجیتال زیر یک دلار از نظر حجم معاملات به ترتیب اولویت های بالا را دارند و همگی این گزینه ها به حجم معاملات بیش از ۱۰۰ میلیون دلار در بازار رسیده اند که نشان از استقبال بسیار زیاده سرمایه‌گذاران از آنها دارد و حتی اگر در این لیست گزینه هایی را مشاهده میکنید که به هیچ وجه برای شما آشنا نیستند باید تحقیق بیشتری بر روی آنها داشته باشید اگر گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری در میان آنها وجود دارد از پتانسیل بالای آنها برای سودآوری استفاده نمایید.


بهترین ارزهای دیجیتال زیر یک دلار از نظر قیمت


در این دسته بندی باید ارزهای دیجیتالی را به شما معرفی کنیم که قیمت آنها زیر یک دلار است اما بسیار به یک دلار نزدیک شده و هر لحظه امکان رسیدن آنها به یک دلار وجود دارد. البته درست ترین بود که ارزهای دیجیتال را به شما معرفی کنیم که قیمت آنها زیر یک دلار است و در رده بندی پایین تر قرار می گیرند که در ادامه به معرفی آنها نیز برای شما خواهیم پرداخت.

در میان ارزهای دیجیتال زیر یک دلار را از نظر قیمت اگر بخواهیم نزدیک ترین گزینه ها به یک طلا را به شما معرفی کنیم لیست زیر به دست خواهد آمد:

  • مینا
  • اسمو
  • استیکس
  • کاوا
  • KNC

دقت داشته باشید که با توجه به اینکه قیمت رمز ارزها در بازار دائما در حال تغییر است ممکن است زمانی که شما در حال مطالعه مقاله هستید این لیست تغییر کرده باشد و گزینه های دیگری جایگزین همه موارد بالا شده باشند اما با این حال شما میتوانید از این ماهیت آنها همچنین نتیجه گیری را داشته باشید که قیمت رمز ارزها و در چه حدی دستخوش تغییرات می شود و شما چگونه می توانید انتظار سودآوری را از رمز ارزهای زیر یک دلار در بازار داشته باشید.

ارزهای دیجیتال زیر 1 دلار همچنین لازم است بهترین ارزهای دیجیتال زیر یک دلار را از نظر قیمت از کمترین قیمت ها نیز به شما معرفی کنیم. البته اگر بخواهیم ارزهای دیجیتال موجود در بازار که بیش از ۵۰ هزار ارز دیجیتال مختلف می رسد را در این بررسی قرار دهیم احتمالاً باید گزینه های را به شما معرفی کنیم که اصلاً هیچ شناختی نسبت به آنها وجود ندارد و احتمالاً در چند روز آینده نیز ممکن است از بین بروند. از این رو تصمیم گرفتیم تا در این حیث گزینه‌های را به شما معرفی کنیم که با وجود قیمت بسیار کمی که دارند معمولاً رمز ارزهای شناخته شده در بازار محسوب می‌شوند و بسیاری از کاربران در حال سرمایه گذاری بر روی آنها در بازار هستند.

  • ارز دیجیتال دوج الون مارس
  • ارز دیجیتال بیت تورنت نیو
  • ارز دیجیتال شیبا اینو
  • ارز دیجیتال ای کش
  • ارز دیجیتال فلوکی

گزینه هایی هستند که در این رده بندی در رده های بالا قرار گرفته و قیمت بسیار کمتری نسبت به سایر رمز ارزهای زیر یک دلار دارند. البته دوباره باید یادآوری کنیم که ما رمز ارز ها را به شما معرفی کردیم که حداقل شناخت حداقلی نسبت به آنها در بازار وجود دارد و قرار نیست ۵۰۰۰۰ ارز دیجیتال مختلف را برای این معرفی برای شما در نظر بگیریم.


بهترین ارز دیجیتال زیر یک دلار از نظر تعداد توکن های در گردش


یکی دیگر از مهمترین آیتم هایی که معمولاً سرمایه‌گذاران حرفه‌ای از آن نیز برای بررسی و آنالیز رمز ارزهای مختلف استفاده می‌نمایند و اهمیت بسیار زیادی هم برای ارزش گذاری رمز ارزهای موجود در بازار دارد تعداد توکن های در گردش یک ارز دیجیتال در بازار است که اتفاقا تاثیر بسیار زیادی بر روی قیمت رمز ارزها در بازار نیز گذاشته و به همین دلیل لازم دانستیم تا بهترین ارزهای دیجیتال زیر یک دلار را در این دسته بندی نیز به شما معرفی کنیم.

ارزهای دیجیتال زیر 1 دلار نکته بسیار مهمی که درباره تعداد توکن های در گردش و ارتباط این موضوع با قیمت ها را باید به شما بیان کنیم این است که معمولا رمز ارزهایی که تعداد توکن های بسیار کمی برای آنها در نظر گرفته شده قیمت های بسیار بالایی دارد بازار دارند و کمتر پیدا می‌شود که ارز دیجیتالی با تعداد توکن های محدود و با عرضه محدود با قیمت بسیار پایین در بازار معامله شود. در بسیاری از اوقات حتی توکن هایی را می توانید در بازار پیدا کنید که با وجود اینکه تنها چند روز از زمان ورود آنها به بازار گذشته و در رده بندی رمز ارزهای موجود در بازار رتبه های سه رقمی را نیز دارند اما با قیمت های بسیار بالایی در بازار در حال معامله هستند که این موضوع دقیقاً به دلیل تعداد توکن های کم در نظر گرفته شده برای آنها است.

این موضوع می تواند دو نتیجه بسیار مهم را برای ما در بازار ارز دیجیتال به دست آورد. در وهله اول این که وقتی تعداد توکن های یک ارز دیجیتال کم باشد به این معنا نیست که رمز ارز مورد نظر کیفیت خیلی بالایی داشته و حتماً باید آن را به عنوان یک ارز دیجیتال با ویژگی های خوب در نظر بگیریم زیرا نمونه های متناقض این موضوع در بازار بسیار زیاد هستند. نتیجه دوم از این موضوع این است که وقتی تعداد توکن های یک ارز دیجیتال کم باشد به راحتی می توانیم انتظار داشته باشیم که قیمت آن به میزان قابل توجهی در بازار رشد کند و معمولا ارزهای دیجیتال با تعداد محدود قیمت بالاتری در بازار دارند. برای اینکه این موضوع را بهتر درک کنید تنها کافی است ارزهای دیجیتال موجود در بازار را به صورت کلی بر اساس قیمت آنها رده بندی نمایید و ملاحظه کنید که معمولاً آنهایی در رده بالای قیمتی قرار دارند که تعداد توکن های بسیار کمی برای آنها در نظر گرفته شده است.

با این حساب کاملاً طبیعی است که تعداد توکن های در نظر گرفته شده برای ارز های دیجیتال موجود در بازار را یک رابطه بسیار مهم و حیاتی برای آنها در نظر بگیریم و بهترین ارزهای دیجیتال زیر یک دلار در این معیار را نیز به شما معرفی کنیم.

  • سکرت با حدود ۱۶۳ میلیون توکن
  • Knc با حدود ۲۲۶ میلیون توکن
  • بلور با حدود ۴۰۰ میلیون توکن
  • استورج با حدود ۴۱۲ میلیون توکن
  • کاوا با حدود ۴۲۶ میلیون توکن
  • هیو با حدود ۴۶۰ میلیون توکن
  • فلاکس با حدود ۴۴۰ میلیون تو کهن

در این رده بندی در رتبه های بالاتر قرار گرفته و قیمت آنها نیز به شدت به یک دلار نزدیک است و هر لحظه ممکن است قیمت هر کدام از رمز ارزها در بازار به یک دلار برسد.

ارزهای دیجیتال زیر 1 دلار حالا با وجود این رده بندی ها که در معرفی بهترین ارزهای دیجیتال زیر یک دلار برای شما انجام دادیم این موضوع برای شما به سادگی امکانپذیر است که بتوانید رمز ارزهای قرار گرفته در این لیست را به دسته بندی های مختلف از نظر میزان ریسک سرمایه ‌گذاری تقسیم کنید و سرمایه های خود را نیز بر روی آنها توزیع نمایید تا بتوانید هم یک سبد سرمایه گذاری متنوع با ریسک سرمایه ‌گذاری پایین داشته باشید و هم بتوانید از پتانسیل بالای تمام ارزهای دیجیتال زیر یک دلار برای سودآوری در آینده استفاده کنید که می تواند یک سرمایه گذاری فوق العاده ایده آل و جذاب را در آینده برای شما رقم بزند. دقت داشته باشید که همین رده بندی که در بالا برای شما انجام دادیم گاهی اوقات در جلسات مشاوره و هم اندیشی با هزینه های بسیار زیادی برای کاربران انجام می‌شود و شما می‌توانید از این اطلاعات به صورت کاملا رایگان برای سرمایه گذاری فوق العاده جذاب در بازار استفاده نمایید.

همچنین رده بندی دیگری که می توانیم به شما پیشنهاد کنیم که از آن نیز برای انتخاب رمز ارزهای زیر یک دلار برای سرمایه گذاری استفاده کنید رده بندی رمز ارز ها بر اساس دسته بندی های معروف و جذاب موجود در بازار است. به عنوان مثال در حال حاضر اگر بخواهیم معروف ترین و بهترین دسته بندی ها را در بازار به شما معرفی کنیم گزینه های زیر محتمل ترین موارد خواهد بود:

  • ارزهای دیجیتال حوزه وب ۳
  • ارزهای دیجیتال حوزه متاورس
  • ارزهای دیجیتال حوزه NFT
  • ارزهای دیجیتال حوزه هوش مصنوعی
  • ارزهای دیجیتال حوزه قراردادهای هوشمند
  • ارزهای دیجیتال حوزه دیفای
  • از های دیجیتال صرافی ها

معروف ترین و معتبرترین دسته بندی های موجود در بازار ارز دیجیتال برای انواع ارز دیجیتال هستند که شما می توانید در این دسته بندی ها را نیز برای سرمایه گذاری خود در نظر بگیرید و در هر یک از این دسته بندی ها بهترین ارزهای دیجیتال زیر یک دلار را انتخاب کنید تا در نهایت سرمایه گذاری شما از این که هست جذاب تر و بهتر شود و بتوانید از پتانسیل بالای دسته بندی های موجود در بازار برای رسیدن به سودهای کلان و قابل توجه استفاده نمایید. اتفاقی که در آینده می‌تواند قدرت سودآوری بسیار بالایی را برای شما رقم زده و شرایطی را به وجود آورد که شما بتوانید ارزش دارایی های خود را در طول یک بازه زمانی دو تا سه سال به صدها برابر کنونی برسانید و حتی به استقلال مالی نیز برسید.


روی ارزهای دیجیتال زیر یک دلار سرمایه گذاری کنیم یا خیر؟


سوال بسیار مهمی که ممکن از ذهن شما را به خود درگیر کرده باشد این است که آیا روی ارزهای دیجیتال زیر یک دلار سرمایه گذاری کنیم یا خیر این دسته از رمز ارزها ریسک بسیار بالایی برای سرمایه گذاری دارند و انتخاب آنها برای سرمایه گذاری طولانی مدت به هیچ وجه نمی تواند شرایط خوبی را برای شما به دنبال داشته باشد. اگر بخواهیم درباره سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال با شما بدون اغراق و از روی حقیقت صحبت کنیم باید یادآور شویم که شما باید در فرآیند سرمایه گذاری خود در قدم اول قیمت را به هیچ وجه اولویت اصلی خود قرار ندهید و بر اساس سایر فاکتورهای موجود مانند ویژگی ها و پتانسیل سودآوری بهترین گزینه ها را انتخاب نمایید که ممکن است در این انتخاب هم ارز های دیجیتال با قیمت های بسیار بالا لیست شوند و هم احتمال حضور ارزهای دیجیتال با قیمت زیر یک دلار نیز وجود دارد.

ارزهای دیجیتال زیر 1 دلار این موضوع در درجه اول یک دیدگاه بسیار مهم را برای ذهن ما در فرایند سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال ایجاد می نماید و آن هم این است که اصلاً مهم نیست که قیمت یک ارز دیجیتال در حال حاضر چقدر است که بالای یک دلار در حال معامله است که زیر یک دلار ارزش گذاری می شود بلکه ما باید ماهیت و پتانسیل سودآوری آن را مورد مقایسه قرار دهیم. با این تفاسیر به راحتی به شما می‌گوییم که اگر شما در بررسی های خود به ارز دیجیتالی رسید که ویژگی های خیلی خوبی داشته و پتانسیل سودآوری بالایی را نیز برای آن در سال‌های آتی متصور بودید و قیمت آن زیر یک دلار بود حتماً بر روی آن سرمایه گذاری کنید و بخشی از سرمایه های خود را بر روی آن قرار دهید.

موجودی از این موضوع دوست داریم تا یک نگاه تحلیلی به صورت کلی ارزهای دیجیتال زیر یک دلار هم داشته باشیم و به نوعی این موضوع را نیز به عنوان یک دسته بندی برای ارزهای دیجیتالی که در حال سرمایه گذاری بر روی آنها هستیم انتخاب کنیم. ارز دیجیتالی زیر یک دلار قیمت دارد و ویژگی های مثبت بسیار زیادی را می توانید در آن مشاهده کنید احتمالاً یک موضوع درباره آن حتمی است و آن هم این است که تعداد توکن های بسیار زیادی در بازار برای آن تعریف شده است و همین ویژگی باعث شده تا عرضه زیادی برای آن به وجود آید و شاهد افزایش قیمت های قابل توجه در آن نباشید.

این موضوع اتفاق آن در آینده نیز می تواند به عنوان یک نقطه منفی عمل کند و باعث شود تا شما سرمایه گذاری خود را به سمت ارز دیجیتال بروید که پتانسیل خیلی زیادی برای رشد و افزایش قیمت در آن وجود ندارد. با این حال قرار دادن بخشی از سرمایه ها بر روی این دسته از رمز ارزها که نمونه‌های آن را در بالا به شما معرفی کردیم فرایند معقولی است زیرا ممکن است به دلایلی مانند توکن سوزی و یا گسترده شدن قابل توجه بازار ارز دیجیتال شاهد رشد های زیادی در این دسته از رمز ارزها باشیم که نباید پتانسیل سودآوری آنها را از دست بدهیم.

دومین موضوعی که در فرایند سرمایه گذاری در ارز های زیر یک دلار باید به آن اشاره داشته باشیم گزینه هایی هستند که ویژگی های مناسب امان عالی دارند اما تعداد توکن های معمولی برای آنها در نظر گرفته شده است. در این دسته بندی می توانید ارزهای دیجیتالی را قرار دهید که تعداد توکن های در نظر گرفته شده برای آنها زیر دو میلیارد توکن است اما ویژگی ها و جذابیت های بسیار زیادی برای آن ها تعریف می شود. به عنوان مثال در این دسته بندی در حال حاضر می توانیم در ارز دیجیتال سندباکس و ارز دیجیتال مانا اشاره کنیم که با وجود تعداد توکن های زیر دو میلیارد و ویژگی های بسیار عالی که دارند با قیمت زیر یک دلار در بازار در حال معامله هستند.

ارزهای دیجیتال زیر 1 دلار انتخاب این دسته از رمز ارزها برای سرمایه گذاری و خرید می تواند شرایط بسیار مناسبی را برای شما به وجود آورد و حتماً توصیه می‌کنیم که در این لیست گزینه هایی را انتخاب کنید و در سبد سرمایه خود قرار اتفاقا این دسته از رمز ارز ها آنهایی هستند که می‌توانند با ریسک مناسب و معقول سودآوری فوق العاده جذابی را برای شما به وجود آورند و به احتمال زیاد پتانسیل سودآوری آن ها از پتانسیل سودآوری دسته اول به مراتب بیشتر است و درعوض ریسک خیلی بالایی نیز برای سرمایه گذاری ندارند.

سومین دسته ای که در بازار ارز دیجیتال در میان رمز ارزهای زیر یک دلار می توانید برای سرمایه ‌گذاری خود در نظر بگیرید ارزهای دیجیتال کمتر شناخته شده هستند که این ویژگی های خیلی آنچنان خوبی در آنها تعریف شده است و قیمت آنها خیلی بالا رفته و با قیمت های بسیار پایینی در حال معامله هستند. البته در این دسته بندی هر چقدر تعداد توکن های در نظر گرفته شده برای ارز دیجیتال مورد نظر کمتر باشد احتمال سودآوری بیشتری را می توانیم برای آن در نظر بگیریم اما با این حال گزینه هایی مانند ارز دیجیتال شیوا یا ارز دیجیتال دوج کوین و حتی ارز دیجیتال دوج ایلان و فلوکی و بیبی دوج و slp می‌توانند در این رده بندی قرار بگیرند که تعداد توکن های بسیار زیادی برای آنها در نظر گرفته شده است.

این دسته از رمز ارزها چه بخواهیم و چه نخواهیم ریسک بسیار زیادی برای سرمایه گذاری داشته و خرید آنها حتی ممکن است باعث از بین رفتن تمام سرمایه های قرار داده شده بر روی آنها شود. اما تجربه در بازار ارز دیجیتال نشان می دهد که این دسته از رمز ارز ها گاهی اوقات می تواند چندین میلیون برابر سودآوری را برای کاربران به دنبال داشته باشند و ما نمی توانیم چنین پتانسیل بالایی را برای سبد سرمایه ‌گذاری خود نادیده بگیریم. به همین دلیل توصیه می کنیم که بخش کوچکی از سرمایه های خود را برای خرید این دسته از ارزهای دیجیتال در نظر بگیرید. دقت داشته باشید که پتانسیل سودآوری که برای این دسته از رمز ارزها متصور هستیم حتی سرمایه های بسیار کم شما را نیز ممکن است با روش های بسیار زیاد و هیجانی روبرو سازد و به همین دلیل خیلی نیاز شما سرمایه های هنگفتی را بر روی آنها قرار دهید تا خطر سرمایه گذاری شما خیلی بالا نرود.


بهترین استراتژی برای خرید ارز دیجیتال زیر یک دلار


ممکن است شما به دنبال انتخاب یک استراتژی بسیار عالی برای خرید ارز دیجیتال های زیر یک دلار باشید که در بند قبلی سعی کردیم تا به صورت کامل یک پلن معاملاتی را برای شما برای خرید این دست را تعریف کنید که شما با استفاده از آن می توانید سرمایه ‌گذاری خود را بر روی این گزینه ها انجام دهید. اما با این حال تصمیم گرفتیم تا این استراتژی را به صورت کاملاً عددی نیز برای شما بیان کنید تا اگر به دنبال یک سرمایه گذاری حرفه ای و ایده آل بر روی ارزهای دیجیتال زیر یک دلار هستید بتوانید با استفاده از این استراتژی اهداف خود را پیش ببرید. برای اینکه شما بتوانید هم ریسک سرمایه گذاری سبد خود را به حداقل میزان ممکن برسانید و هم از پتانسیل تمام رمز ارزهای موجود در این لیست برای سودآوری در آینده استفاده کنید بهترین استراتژی معاملاتی می تواند به شرح زیر باشد.

ارزهای دیجیتال زیر 1 دلار در قدم اول شما باید تمام ارزهای دیجیتال زیر یک دلار را در سه دسته مختلف قرار دهید. دستی اول گزینه هایی هستند که اعتبار بیشتری در بازار داشته و معمولاً شناخته شده هستند و خرید آن ها ریسک خیلی بالایی ندارد. منظور ما از ریسک در این دسته بندی این است که احتمال از بین رفتن پروژه‌های آنها در یکی دو سال آینده بسیار کم است و به همین دلیل شما نگران از بین رفتن تمام و کمال سرمایه خود در بازار نخواهید بود. با توجه به شناختی که نسبت به ارز های دیجیتال زیر یک دلار پیدا کرده اید احتمالا باید حدس بزنید که رمز ارزهایی که در این دسته بندی قرار میگیرند پتانسیل سودآوری خیلی بالایی نداشته و در نهایت ممکن است ارزش سرمایه های شما را در دو سال آینده از ۱۰ تا ۲۰ برابر افزایش دهند.

البته همین مقدار هم یک سرمایه گذاری فوق العاده ایده آل و عالی محسوب می شود اما با توجه به اینکه در بازار ارز دیجیتال پتانسیل های به مراتب بیشتری نیز وجود دارد به همین دلیل است که این سرمایه گذاری با این مقدار جذابیت را به عنوان یک سرمایه گذاری با پتانسیل سودآوری پایین در نظر میگیریم. در حالی که در بازارهای مالی و سرمایه گذاری مانند بازار مسکن یا بازار خودرو و حتی بازار سکه و بازار طلا نیز چنین پتانسیل سودآوری در دو سال وجود ندارد و معمولاً نهایت کاربران در طول هر سال بتوانند سرمایه های خود را در چنین بازارهایی به دو برابر افزایش دهند.

دومین دسته بندی شما باید ارزهای دیجیتالی باشند که نسبت به دسته اول کمتر شناخته شده بوده و احتمال بسیار کمی برای از بین رفتن پروژه آنها در دو سال آینده وجود دارد. این مهم باعث می شود تا سرمایه گذاری شما کمی ریسک بیشتری داشته باشد اما قرار است موارد کمتری را بر روی این دسته بندی قرار دهید تا در نهایت هم از پتانسیل سودآوری استفاده کرده باشید و هم ریسک سرمایه گذاری شما بهینه شده باشد.

در نهایت در دسته سوم باید گزینه هایی را قرار دهید که پتانسیل سودآوری انفجاری دارند اما احتمال از بین رفتن پروژه‌های آنها در دو سال آینده نیز بسیار زیاد است و ممکن است شما تمام سرمایه های خود را در این دسته بندی در دو سال آینده حتی به صورت کامل از دست بدهید.

حالا استراتژی معاملاتی که می توانید برای سرمایه گذاری بر روی ارزهای دیجیتال زیر یک دلار با این دسته بندی ها در نظر بگیرید به شرح زیر است:

  • ۵۰ درصد از سرمایه ها برای دسته اول
  • ۴۰ درصد از سرمایه ها برای دسته دوم
  • ۱۰ درصد از سرمایه ها برای دسته سوم

البته اگر کمی ریسک پذیری بیشتری دارید می توانید ۱۰ درصد از سرمایه های مربوط به دسته اول را برای دسته سوم در نظر بگیرید تا پتانسیل سودآوری سبد سرمایه شما به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کند اما به خاطر داشته باشید که هر چه قدر این پتانسیل سودآوری افزایش پیدا می کند ریسک سبد سرمایه شما نیز افزایش پیدا کرده و ممکن است رمز ارزهایی را در لیست خود قرار دهید که احتمال از بین رفتن کامل آنها نیز در بازار وجود داشته باشد.

جمع بندی


در یک مقاله جامع و کامل سعی کردیم تا ارزهای دیجیتال زیر یک دلار را به شما معرفی کنیم و همچنین روش‌های سرمایه ‌گذاری بهینه شده بر روی این دسته از رمز ارزها را نیز به شما معرفی کردیم تا توانسته باشیم قدمی هرچند کوچک در جهت اعتلای روش سرمایه گذاری شما در بازار ارز دیجیتال بر داشته باشیم. اگر بخواهید واقع بین باشید برای همین مقاله‌ای که ما برای شما آماده کردیم در بسیاری از سایت ها و پلتفرم های موجود با حق مشاوره های بسیار زیاد باید هزینه‌های بسیار کلانی را پرداخت کنید در حالی که ما تلاش کردیم تا به صورت کاملا حرفه‌ای و از روی تجربه نکاتی را با شما در میان بگذاریم که می‌توانند سبد سرمایه فوق العاده جذابی را در بازار ارز دیجیتال برای شما ایجاد نمایند.

حالا با دانستن این نکات شما می‌توانید به عنوان یک سرمایه گذار آگاه وارد بازار ارز دیجیتال شده و حتی با سرمایه های کم به سمت سرمایه ‌گذاری در این بازار بروید. یکی از مهمترین مزیت هایی که سرمایه گذاری بر روی ارز های دیجیتال زیر یک دلار دارد این است که معمولاً برای خرید این دسته از رمز ارزها نیاز به پرداخت پول های بسیار زیادی ندارید و با پول کم هم می‌توانید تعداد قابل توجهی از آنها را خریداری کرده و در کیف پول ارز دیجیتال خود نگهداری کنید.

در پایان باید یادآوری کنیم که مقالات آموزش رایگان ارز دیجیتال و معرفی ارز دیجیتال پر از نکات این چنینی از که شما با مطالعه تمام آن ها می توانید یک سبد سرمایه فوق العاده حرفه ای در بازار ارز دیجیتال برای خود در نظر بگیرید و سرمایه گذاری خود را به گونه ای پیش ببرید که در نهایت بعد از گذشت یک بازه زمانی دو ساله سود تضمین شده قابل توجهی برای آن قابل تصور باشد. همچنین اگر به دنبال استفاده از روش های فوق حرفه ای و استراتژی های معاملاتی عالی برای سرمایه گذاری و نوسان گیری در بازه های زمانی کوتاه مدت با استفاده از روش های تحلیل تکنیکال در ارز دیجیتال هستید می توانید در دوره ارز دیجیتال ما در کانون بورس شرکت کرده و در این دوره همراه با اساتید بهترین روش های معاملاتی را در بازار تجربه کنید.

در انتها شما را دعوت می کنیم اگر دیدگاهی نسبت به شرایط سرمایه گذاری نسبت به ارز های دیجیتال زیر یک دلار دارید آنها را در بخش دیدگاه ها با ما در میان بگذارید تا تمام کاربران بتوانند از نقطه نظرات شما استفاده کنند و این هم اندیشی در نهایت باعث هرچه بهتر شدن شرایط سرمایه گذاری کاربران ایرانی در بازار ارز دیجیتال شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روش‌های پرداخت و ثبت نام

ارزش دوره: ۱8٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

قیمت جشنواره: ۱4/۸۰۰/۰۰۰ تومان

پیش پرداخت: 2٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

روش‌های پرداخت و ثبت نام

ارزش دوره ۱۷٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

قیمت جشنواره: ۱۳/۸۰۰/۰۰۰ تومان

تماس فوری با شما

موضوع تماس با شما: