لوگو کانون بورس

ارزهای دیجیتال متاورس با پتانسیل انفجار قیمتی

ارزهای دیجیتال متاورس
شما در حال مطالعه مقاله ۲۰ از ۴۹ در این سرفصل آموزش رایگان هستید.

با معرفی ارزهای دیجیتال متاورس با شما همراه هستیم. انواع مختلفی از رمز ارزها در بازار در اختیار شما عزیزان قرار دارد که برای سرمایه گذاری می توانید دست روی هر کدام از آنها بگذارید. ارزهای دیجیتال مربوط به متاورس از انواع ارز دیجیتال هایی است که به تازگی در بازار با رشد و شکوفایی قابل توجهی روبرو شده و سرمایه گذاری روی آنها می تواند روند بسیار ایده آلی را برای سرمایه گذاران و تریدرهای این بازار به دنبال داشته باشد. با توجه به اهمیت انتخاب بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری در این مقاله سعی داریم تا بهترین های این حوزه را به شما معرفی نماییم.

نکات کلیدی مقاله:

  • ارزهای دیجیتال متاورس یکی از پرکاربردترین رمز ارزها برای آینده هستند.
  • سرمایه گذاری بر روی رمز ارز های متاورس می تواند در آینده نه چندان دور سود بسیار مناسبی برای کاربران به دنبال داشته باشد.
  • روش های مختلفی برای سرمایه گذاری بر روی پروژه‌های متاورس وجود دارد که باعث کاربردی تر شدن این رمز ارزها شده است.
  • تمام ارزهای دیجیتال حوزه متاورس قابلیت سرمایه‌ گذاری نداشته و ممکن است بسیاری از آنها کیفیت پایینی داشته باشند.
راهنمای مطالعه نمایش

ارزهای دیجیتال متاورس چیست

متاورس  یک پروژه بسیار جذاب برای پیدا شدن زندگی واقعی در دنیا با فضای مجازی است. در این پروژه تمام واقعیت های زندگی بر روی کره زمین در یک فضای کاملا مجازی شبیه سازی شده و کاربران می توانند از محیط چنین فضایی برای پیشبرد اهداف مختلف استفاده نمایند. برای مثال شما می‌توانید در شبکه ارز دیجیتال مانا  که یکی از ارزهای دیجیتال حوزه متاورس محسوب می‌شود، زمین خرید و فروش کنید. شرایط خرید و فروش زمین دقیقاً مطابق با شرایط زندگی واقعی در فضای مجازی در شبکه این رمز ارز تعریف شده و با عرضه و تقاضا قیمت زمین ها در آن افزایش پیدا خواهد کرد و شما می توانید با افزایش زمین خریداری شده توسط خود سود کسب کنید. به ارزهای دیجیتال تعریف شده در این پروژه ها اصطلاحا ارزهای دیجیتال متاورس گفته می شود.

ارزهای دیجیتال متاورس

شاید تصور کنید که چنین چیزی هرگز نمی تواند پول مناسبی برای شما به دنبال داشته باشد و یا روش مناسبی برای سرمایه گذاری نیست. اگر از آن دست از افراد هستید که سرمایه گذاری روی پروژه های  متاورس را نابخردانه و دور از سود قلمداد می کنید، در آینده نه چندان دور از این تصور خود پشیمان خواهید شد.

این دسته از افراد دقیقاً همان هایی هستند که با ظهور بیت‌کوین بر این عقیده بودند که رمز ارزها جایی در میان سرمایه‌ گذاری کاربران نخواهند داشت و سرمایه گذاری بر روی آنها کاملاً اشتباه است. همان قدر که این تصور با چالش روبرو شده و در حال حاضر از ذهن تمام کاربران پاک شده است، پروژه های متاورس نیز دقیقا به شرایط مشابهی خواهند رسید. البته در شرایطی که شما این عقیده را کنار گذاشته و به دنبال سرمایه‌ گذاری در این پروژه ها باشید، احتمالاً قیمت زمین ها در فضای مجازی به قدری زیاد شده که توانایی خرید آن را نخواهید داشت. دقیقاً مانند شرایط فعلی که خیلی از کاربران می توانند بیت کوین بخرند.

قیمت ارزهای دیجیتال متاورس در حال حاضر در یک روند صعودی و روبه رو قرار دارد اما این روند می‌تواند تحت تاثیر معرفی شدن هرچه بهتر کاربرد این رمز ارز ها و شبکه های آنها، در آینده نه چندان دور با رشد و شتاب بیشتری به مسیر خود ادامه دهد. اتفاقی که به هیچ وجه بعید نبوده و خیلی زود می‌توان چنین انتظاری را در بازار ارزهای دیجیتال برای رمز ارز های پروژه های متاورس متصور بود.

چرا سرمایه گذاری روی ارزهای دیجیتال حوزه متاورس جذاب است؟

اما چرا سرمایه‌ گذاری بر روی ارزهای دیجیتال پروژه متاورس تا این حد محبوب و جذاب شده است و  چرا باید ارزهای دیجیتال مربوط به متاورس بشناسیم؟ واقعیت این است که در فضای ایجاد شده در بازار ارز های دیجیتال هر رمز ارزی که کاربردها و اهداف مناسبی داشته باشد، با استقبال کاربران روبرو شده و سرمایه‌ گذاری بر روی آنها می‌تواند شرایط بسیار ایده آلی را برای هر کسی به دنبال داشته باشد. به همین دلیل کاربران و تریدرهای بازار دائماً به دنبال شناخت ارزهای دیجیتال با کیفیت بالا و همچنین کاربرد های قابل توجه هستند. این دسته از رمز ارزها به محض شناسایی در واچ لیست کاربران قرار گرفته و خیلی زود با استقبال بسیار زیادی در شبکه آنها شاهد هستیم. اتفاقی که در سال های گذشته برای ارز های دیجیتال زیادی اعم از  ارز دیجیتال اتریوم، ارز دیجیتال کاردانو، ارز دیجیتال باینناس کوین و مواردی از این قبیل افتاده است.

ارزهای دیجیتال متاورس

ارزهای دیجیتال متاورس نیز در شرایط کنونی دقیقاً جایگاهی ماند رمز ارز های معرفی شده در بالا را پیدا کرده اند. البته که کاربرد این دسته از رمز ارزها هنوز برای تمام کاربران به اندازه کافی روشن نشده و هنوز خیلی ها به خوبی نمی دانند که قرار است با روی کار آمدن شبکه متاورس چه مزیت هایی به زندگی کاربران در دنیا اضافه شود. به محض اینکه این کاربرد ها به صورت عملیاتی تر و عینی تر در دیدرس کاربران قرار گیرد، می توانیم انتظار انفجار در قیمت ارزهای دیجیتال متاورس را داشته باشیم. البته با وقوع چنین اتفاقی دیگر مجال خرید هر یک از این ارزها برای کاربران عادی وجود نخواهد داشت و احتمالاً قیمت آنها به قدری بالا خواهد رفت که نیاز به سرمایه های بسیار زیادی برای خرید و فروش آنها وجود خواهد داشت.

در حال حاضر بسیاری از افراد ثروتمند، سلبریتی ها که مشاورین سرمایه گذاری خیلی قدرتمندی دارند، افراد مشهور سیاسی و بسیاری از دولت ها به دنبال سرمایه گذاری بر روی پروژه ارزهای دیجیتال متاورس می روند. این مهم به دلیل شعور بالای اقتصادی و درک آنها از شرایط فعلی این دسته از رمز ارزها و کاربرد آنها را دارد. در همین لحظه که ما در حال نگارش این مقاله هستیم، قیمت زمین در پروژه ارز دیجیتال مانا دائماً در حال رشد است و هر روز افراد که اقدام به خرید زمین در این شبکه کرده‌اند، با سودهای قابل توجه در آن روبرو می شوند.

زمانی که این خرید و فروش‌ها معمول تر و رایج تر شود و حجم تقاضا برای خرید به شدت افزایش پیدا کند، می توان انتظار داشت که  قیمت ارزهای دیجیتال مرتبط با متاورس با رشد قابل توجهی روبرو شده و کسانی که در حال حاضر در این رمز ارزها سرمایه‌ گذاری کرده‌اند، در آن زمان با افزایش سرمایه و سود های بسیار کلان روبه‌رو خواهند شد. از این رو توصیه می‌کنیم حتماً و حتماً سرمایه‌ گذاری بر روی ارزهای دیجیتال حوزه متاورس را جدی بگیرید و تحقیقات مناسبی برای انتخاب یکی از این رمز ارزها را انجام داده و حتماً یکی از آنها را در سبد سرمایه‌ گذاری خود داشته باشید. در این مقاله بهترین پروژه های فعلی این بازار را به شما معرفی خواهیم کرد تا این انتخاب برای شما ساده تر شود.

آیا همه ارزهای دیجیتال حوزه متاورس مناسب سرمایه گذاری هستند؟

لازم به ذکر است که تمام ارزهای دیجیتال حوزه متاورس شرایط و پتانسیل خوبی برای سرمایه‌ گذاری نداشته و بسیاری از ارزهای دیجیتال مرتبط با متاورس از نظر کیفیت در شرایط مطلوبی قرار ندارند. همانطور که میدانید ارزهای دیجیتال در انواع بسیار مختلفی در بازار در دسترس است. هر یک از انواع ارزهای دیجیتال کیفیت و مزیت های خاص خود را داشته و معایب خاص خود را نیز دارا است.  ارزهای دیجیتال حوزه متاورس نیز از این امر مستثنی نبوده و شما می توانید در میان این دسته از رمز ارزها نیز گزینه های مطلوب و غیر مطلوب را پیدا کنید. از این رو توصیه می کنیم هرگز بدون تحقیق و تحلیل لازم برای خرید و فروش هر یک از این رمز ارزها اقدام کرده و حتماً قبل از آن شرایط را برای ارز دیجیتال مورد نظر خود به صورت کامل بررسی کنید.

ارزهای دیجیتال حوزه متاورس

برای شناخت هر چه بهتر ارزهای دیجیتال مربوط به متاورس در قدم اول می‌توانید اطلاعات لازم درباره هر یک از این رمز ارزها را به دست بیاورید. به عنوان اولین قدم شناخت بهترین ارز های دیجیتال پروژه متاورس می تواند بهترین شرایط را برای انتخاب یکی از آنها برای شما به دنبال داشته باشد.

در این مقاله با شما همراه هستیم تا بهترین‌ها این پروژه را به شما معرفی کنیم. در قدم بعدی نوبت به  استفاده از تحلیل فاندامنتال ارز دیجیتال برای بررسی تک تک این ارزها می‌رسد. با استفاده از عوامل موثر بر قیمت یک ارز دیجیتال و همچنین این ارزیابی تمام فاکتورهای فاندامنتالی برای آن شما می توانید کیفیت هر کدام از رمز ارزهای معرفی شده را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهید. برای دسترسی به اطلاعات مربوط به هرکدام از این رمز ارزها را می توانید از سایت کوین مارکت کپ به نشانی www.coinmarketcap.com استفاده کنید.

بعد از بررسی کامل فاندامنتالی تمام ارزهای دیجیتال مورد نظر، نوبت به  استفاده از روش‌های تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال برای بررسی هر چه دقیق تر آنها می رسد. هرچقدر که در استفاده از این روش ها بهتر عمل کنیم در نهایت تحلیل شما روند بهتری داشته و می توانید یک سرمایه گذاری با اطمینان بالا و ریسک کم برای خود برگزیند. در غیر این صورت ممکن است سرمایه گذاری شما با چالش هایی روبرو شده و عملا نتوانید کیفیت مورد نظر را از این سرمایه‌ گذاری به دست آورد.

” تمام نکاتی که در این بند درباره اهمیت انتخاب یکی از ارزهای دیجیتال متاورس بیان کردیم، برای این است که شما را با اهمیتی موضوع آشنا کنیم. چشم بسته و کورکورانه دست به انتخاب رمز ارز مورد نظر برای سرمایه گذاری نزنید حتی اگر ارز دیجیتال مورد نظر شما در حوزه متاورس تعریف شده باشد.”

مزیت های سرمایه گذاری روی ارزهای دیجیتال پروژه متاورس

برای اینکه درک  هرچه بهتر از سرمایه گذاری بر روی ارزهای دیجیتال پروژه متاورس داشته باشید، مزیت های این سرمایه‌ گذاری را نیز به شما معرفی کنیم. دقت کنید که اگر ویژگیهای یک  ارز دیجیتال خوب را در هر رمز ارزی مشاهده کردید، سرمایه گذاری بر روی آن می تواند مزیت های خاص خود را داشته باشد. این مهم محدود به پروژه های متاورس نبوده و در سایر انواع ارز دیجیتال چنین شرایطی برقرار خواهد بود. از این رو با معرفی این مزیت ها به نوعی قصد داریم تا ویژگی های یک ارز دیجیتال خوب را در این دسته از رمز ارزها برای شما تشریح کنیم.

نکته بسیار مهم تر درباره مزیت های سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال مربوط به متاورس این است که رمز ارز های مربوط به این حوزه دارای چنین مزیت ‌هایی نبوده و ممکن است بسیاری از آنها اصلاً کیفیت لازم برای انتخاب به عنوان سرمایه‌ گذاری را نیز نداشته باشند. از این رو دقت کنید که این مزیت ها به صورت عمومی تعریف و تشریح شده و برای تک تک ارزهای دیجیتال این حوزه بسط داده نمی شوند.

یک کاربرد عالی و بی نظیر برای آینده در ارزهای دیجیتال مربوط به متاورس

به عنوان یکی از اصلی ترین مزیت های ارزهای دیجیتال مربوط به متاورس می توان به کاربرد خاص و ویژه این رمز ارزها اشاره کرد که در بالا درباره آن توضیح دادیم. اگر ارز دیجیتالی با کیفیت مناسب در این حوزه تعریف شده باشد، به راحتی می توان کاربرد بسیار عالی را برای آن در نظر گرفت و وجود آن می تواند یک مزیت بزرگ برای هر رمز ارزی باشد. به همین دلیل است که سرمایه‌ گذاری بر روی ارزهای دیجیتال مرتبط با متاورس در چند ماه گذشته با مزیت های بسیار زیادی همراه شده و استقبال بی‌نظیری را نیز از آن ها شاهد بوده ایم. بسیاری از کاربران که قدرت تشخیص یک ارز دیجیتال خوب را از  ارز دیجیتال بی کیفیت ندارند، با روی آوردن به سرمایه‌ گذاری بر روی رمز ارز های متاورس به دنبال پوشاندن این نقطه ضعف خود در سرمایه گذاری در این بازار هستند.

ارزهای دیجیتال پروژه متاورس

این ایده و تصور در میان اکثریت کاربران به وجود آمده است که رمز ارز های حوزه متاورس همگی دارای مزیت های کاربردی خوبی بوده و اهداف مشخص و عالی دارند. هر چند این تصور اشتباه است اما نشان از حداقل بلوغ فکری کاربران در سرمایه گذاری در این بازار دارد. این مهم نشان می‌دهد که حتی کاربران تازه کار نیز به این درک رسیدند که حتماً باید بر روی ارزهای دیجیتال با کیفیت بالا سرمایه گذاری کرده و دست روی میم کوین ها و شت کوین ها نگذارند. اتفاقی که باعث شده تا کیفیت سرمایه گذاری تریدرهای ایرانی نیز شرایط بهتری در بازار پیدا کند. با کمی تحقیق و بررسی امکان بهینه کردن این روش سرمایه گذاری را نیز خواهید داشت.

پتانسیل بالا برای رشد در ارزهای دیجیتال مرتبط با متاورس

یک  دیگر از مزیت های ارزهای دیجیتال حوزه متاورس پتانسیل بسیار بالایی آنها برای رشد و سوددهی است. دقیقاً همان چیزی که بسیاری از کاربران در بازار ارز های دیجیتال به دنبال رسیدن به آن هستند. پتانسیل بالا برای رشد این امکان را برای کاربران فراهم می‌آورد تا بتوانند با یک سرمایه‌ گذاری حداقلی و معقولانه بتوانند به سود های قابل توجه رسیده و سرمایه های هنگفتی را در بازار برای خود جمع آوری نمایند. اتفاقی که می تواند  یک انقلاب در شرایط مالی بسیاری از کاربران به وجود آورده و آنها را به استقلال مالی برساند. البته دقت در انتخاب یکی از ارزهای دیجیتال مرتبط با متاورس اهمیت بسیار زیادی در بالاتر بردن کیفیت این سرمایه‌ گذاری خواهد داشت.

بسیاری از تحلیلگران و تریدرهای بازار بر این باورند که در ۵ سال آینده احتمالا شاهد افزایش قیمت‌های بسیار زیادی در قیمت ارزهای دیجیتال متاورس خواهیم بود. اتفاقی که اصلا بعید نبوده و مشابه آن قبلاً برای سایر رمز ارزها کیفیت و کاربرد خاصی برای آنها تعریف شده، رخ داده است.

ریسک کم سرمایه گذاری همراه با ارزهای دیجیتال متاورس

همچنین به عنوان یکی دیگر از مزیت های سرمایه گذاری بر روی ارزهای دیجیتال مربوط به متاورس باید به ریسک کم این سرمایه‌ گذاری اشاره کنیم. هرچند سرمایه گذاری در این رمز ارزها نیز با ریسک های خاص خود همراه است، اما با این حال نسبت به سایر انواع ارز دیجیتال ریسک پایین تر خواهد بود. اگر قیمت ارزهای دیجیتال متاورس و ریسک سرمایه گذاری در آنها را با کلیت بازار مقایسه کنیم، به راحتی می توان درک کرد که این دسته از رمز ارزها از میانگین بازار شرایط بهتری داشته و از این رو سرمایه گذاری بر روی آنها می تواند ریسک کمتری برای کاربران به دنبال داشته باشد.

البته موضوع به این معنا نیست که شما بدون دقت و به صورت چشم بسته یکی از ارزهای دیجیتال مرتبط با متاورس را انتخاب کرده و هیچ دقت و تحلیلی در این باره نداشته باشید. کم بودن ریسک سرمایه‌ گذاری یک مزیت بزرگ است که شما می‌توانید با کمی دقت و استفاده از تکنیک های تحلیل فاندامنتال ارز دیجیتال قدرت بسیار بزرگی برای شما در بازار به وجود آورد.

دور بودن از خطر از بین رفتن سرمایه ها

یکی از بزرگترین معایب سرمایه گذاری در بازار ارز های دیجیتال،  خطر از بین رفتن سرمایه ها است. بسیاری از رمز ارزها در این بازار با هدف کلاهبرداری و جذب سرمایه های کاربران به وجود آمده و سرمایه گذاری بر روی آنها می‌تواند باعث از بین رفتن کامل سرمایه های کاربران شود. خوشبختانه ارزهای دیجیتال پروژه متاورس در این باره با خطر کمتری روبرو بوده و عملاً با توجه به کاربردی که این دسته از رمز ارز ها دارند، این خطر برای سرمایه های کاربران وجود نخواهد داشت. البته به شرطی که شما در انتخاب یکی از ارزهای دیجیتال مرتبط با متاورس کمی دقت را چاشنی کار خود قرار دهید. اتفاقی که در نهایت مزیت سرمایه گذاری بر روی رمز ارز های متاورس را برای شما چندین برابر بیشتر خواهد کرد.

تنوع بالا در ارزهای دیجیتال حوزه متاورس

همچنین یکی دیگر از مزیت های اصلی سرمایه‌ گذاری بر روی ارزهای دیجیتال حوزه متاورس تنوع بسیار بالایی است که در انتخاب یکی از آنها خواهید داشت. در یکی دو سال گذشته ارز های بسیار زیادی در این حوزه تعریف شده‌اند که امکان سرمایه گذاری را برای کاربران فراهم آورده اند. شما نیز می توانید با کمی بررسی دست روی یکی از این موارد گذاشته و دیگر در این باره محدودیت نداشته باشید. البته کاربردی بودن این حوزه باعث شده تا بسیاری از توسعه دهندگان ارزهای دیجیتال به فکر کلاهبرداری از کاربران بیفتند.

معدود رمز ارزهایی وجود دارند که با وجود اینکه در پروژه متاورس تعریف شده‌اند، اما عملاً قابلیت زیادی نداشته و بیشتر جنبه کلاهبرداری دارند. به همین دلیل است که برای چندمین بار اصرار داریم که در انتخاب یکی از ارزهای دیجیتال پروژه متاورس دقت زیادی داشته باشید.

قیمت ارزهای دیجیتال متاورس

نکته بعدی که درباره ارزهای دیجیتال پروژه متاورس باید به آن بپردازیم، قیمت این رمز ارزها است. قیمت ارزهای دیجیتال متاورس بسته به شرایط پروژه و همچنین مقبولیت و محبوبیت آن کاملا متنوع و مختلف است. بسته به عوامل موثر بر قیمت ارز دیجیتال و همچنین تحلیل فاندامنتال رمز ارزها، شما می توانید شاهد قیمت های مختلفی برای این دسته از ارزهای دیجیتال در بازار باشید. در ادامه با بررسی و معرفی مهمترین و اصلی‌ترین ارزهای دیجیتال تعریف شده در حوزه متاورس متوجه خواهید شد که قیمت های آنها نیز مانند سایر رمز ارز های تعریف شده در بازار متنوع است.

این مهم این امکان را برای کاربران فراهم آورده تا بتوانند با سرمایه های کم نیز بر روی این دسته از رمز ارزها سرمایه گذاری نمایند. اتفاقی که می تواند مزیت سرمایه‌ گذاری بر روی ارزهای دیجیتال مربوط به متاورس را باز هم بیشتر نماید. در ادامه یک بخش از مقاله را به معرفی ارز های دیجیتال ارزان قیمت متاورس ارائه داده ایم تا در این باره نیز راهنمایی های لازم را به شما ارائه کنیم. ارز های دیجیتال ارزان قیمت متاورس بسیار زیاد هستند و انتخاب یکی از آنها بسیار چالش برانگیز خواهد بود. به همین دلیل سعی کرده ایم تا با بررسی عوامل و موارد مختلف بهترین های این حوزه را با قیمت پایین به شما معرفی کنیم.

معرفی ارزهای دیجیتال متاورس

قبل از اینکه ارزهای دیجیتال حوزه متاورس را به شما معرفی نماییم، لازم است یادآوری کنیم که معرفی این رمز ارزها در این مقاله به این معنا نیست که آنها شرایط ایده‌آلی برای سرمایه‌ گذاری دارند. در این مقاله ما سعی کردیم تا بهترین های مربوط به این حوزه و پروژه را به شما معرفی کنیم. با دقت به این رمز ارزها شما می توانید تمرکز خود را روی انتخاب یکی از آن ها گذاشته و خود را از تحلیل رمز ارزهای با کیفیت پایین دور نگه دارید. با این حال لازم به توضیح است که تمام ارزهای دیجیتال معرفی شده در این مقاله بایستی هم از نظر فاندامنتال و هم از نظر تکنیکالی در بررسی قرار گیرند.

ارزهای دیجیتال مربوط به متاورس به صورت پیش فرض از نظر شرایط فاندامنتالی در شرایط خوبی قرار دارند. در بخش های قبلی اشاره کردیم که همین موضوع باعث محبوبیت و استقبال زیاد کاربران از این دسته از رمز ارزها شده است. با کمی دقت و بررسی اطلاعات مربوط به هر یک از ارزهای دیجیتالی که در ادامه معرفی خواهیم کرد، شما می توانید یک سرمایه گذاری ایده آل برای خود در بازار رقم بزنید.

لیست بهترین ارزهای دیجیتال متاورس

نوبت به معرفی و بررسی  لیست  بهترین ارزهای دیجیتال متاورس می رسد. در ادامه لیست ارزهای دیجیتال متاورس را در دو دسته مختلف برای شما تشریح می کنیم:

در قدم اول ارزهای دیجیتال مرتبط با متاورس که کاملا شناخته شده و معروف و محبوب هستند را به شما معرفی خواهیم کرد. در اکثر موارد سرمایه‌ گذاری روی این دسته از رمز ارزها با ریسک بسیار پایینی همراه بوده و می‌تواند در آینده شرایط ایده‌آلی را برای کاربران به دنبال داشته باشد.

در دسته دوم نیز دست به معرفی ارزهای دیجیتال ارزان قیمت متاورس خواهیم زد. این دسته از رمز ارزهای متاورس نسبت به دسته نخست ریسک بیشتری به سرمایه‌ گذاری کاربران وارد خواهد کرد اما احتمال انفجار قیمتی آنها بیشتر است. رسیدن به سود بیشتر همیشه با ریسک بیشتری در بازار همراه بوده و خواهد بود. این موضوع درباره ارزهای دیجیتال متاورس نیز کاملاً صادق است.

مانا دیستراند – MANA

قیمت فعلی رتبه در بازار ارزش بازار ریسک سرمایه گذاری ارزش سرمایه گذاری
۲.۵۵ ۳۱ ۴.۶ میلیارد کم زیاد

با معرفی یکی از بهترین ارزهای دیجیتال پروژه متاورس به نام مانا با شما همراه هستیم. این رمز ارز در حال حاضر در صدر لیست بهترین‌های این حوزه قرار گرفته و با توجه به کاربردهای ویژه‌ای که برای کاربران به دنبال داشته است، روز به روز نیز به میزان محبوبیت آن اضافه می‌گردد. مانا دارای یک پلتفرم اختصاصی عالی برای ورود به دنیای واقعیت مجازی است که باعث محبوبیت حداکثری این رمز ارز شده است. حتی بدون داشتن اکانت و به صورت مهمان نیز می‌توانید وارد پلتفرم مانا شده و از واقعیت مجازی تعریف شده در پروژه این رمز ارز لذت ببرید.

در پلتفرم مانا این امکان را خواهید داشت تا یکی از زمین‌های موجود در پلتفرم را با پرداخت ارز دیجیتال خریداری کرده و با ایجاد شرایطی به دنبال افزایش قیمت آن باشید. شما می‌توانید در زمین خود پروژه‌های مختلفی از جمله ساختمآن‌های بازی و سرگرمی، کازینو و .. راه‌اندازی کرده و از این طریق ارزش زمین خود را چند برابر کنید.

مانا یکی از ارزهای دیجیتال مربوط به متاورس است که در ماه‌های گذشته صحبت درباره آن بسیار زیاد شده است. از این رو سرمایه گذاری روی این رمز ارز می‌تواند شرایط بسیار ایده‌آلی را برای هر کس به دنبال داشته باشد. توصیه می‌کنیم که حتماً بخشی از سرمایه های خود را برای خرید مانا کنار بگذارید. این امر می‌تواند مزیت های بسیار زیادی در آینده برای شما به دنبال داشته باشد.

سندباکس – SAND

قیمت فعلی رتبه در بازار ارزش بازار ریسک سرمایه گذاری ارزش سرمایه گذاری
۳.۷۳ ۳۷ ۳.۴ میلیارد کم زیاد

یکی دیگر از ارزهای دیجیتال حوزه متاورس که باید به تشریح آن بپردازیم؛ سند باکس است. پلتفرم سند باکس نیز شرایط مشابهی با مانا دارد. برای مثال امکان خرید و فروش زمین را در این پلتفرم و کار کردن روی آن را نیز خواهید داشت. البته شرایط کار در دو پلتفرم با هم متفاوت است اما با این حال سند باکس از نظر کاربردی تقریباً با مانا در یک شرایط بوده و این دو به نوعی رقبای یکدیگر نیز محسوب می‌شوند.

ارزهای دیجیتال مرتبط با متاورس

یکی از اصلی‌ترین مزیت های رمز ارز سند باکس این است که شما می‌توانید برای تولید NFT در پلتفرم این رمز ارز نیز اقدام نمایید. این امر می‌تواند باعث به وجود آمدن ارزش افزوده های قابل توجهی در سرمایه گذاری شما در پلتفرم این رمز ارز شود. هم چنین خرید ارز دیجیتال سند باکس نیز می‌تواند مزیت های خاص خود را برای شما به دنبال داشته و سرمایه گذاری مطمئنی برای شما باشد.

اکسی اینفینیتی – AXS

قیمت فعلی رتبه در بازار ارزش بازار ریسک سرمایه گذاری ارزش سرمایه گذاری
۴۹.۱۶ ۴۲ ۳ میلیارد کم زیاد

یکی دیگر از ارزهای دیجیتال حوزه متاورس که می‌تواند شرایط خوبی برای سرمایه گذاری به دنبال داشته باشد، اکس اینفینیتی است. این رمز ارز در سال اخیر بیشترین میزان سوددهی را در میان انواع مختلف رمز ارزهای حوزه متاورس داشته و در این باره در صدر لیست قرار می‌گیرد. سرمایه گذاری روی ارز دیجیتال اینفینیتی نیز دقیقاً با همان کاربردهای تعریف شده در سند باکس و مانا صورت می‌پذیرد و شما می‌توانید همان شرایط را در این رمز ارز نیز مشاهده کنید.

یکی از مزیت های به خصوص اینفینیتی نسبت به دو مورد قبلی این است که کاربران می‌توانند در محیط پلتفرم این رمز ارز، به پاس زحمات و تلاش خود ارز دیجیتال دریافت نمایند. ارز دیجیتال هایی که امکان استفاده از آن در بازار اصلی را نیز خواهید داشت. این موضوع باعث افزایش استقبال کاربران از این رمز ارز نیز شده است. شما می‌توانید سرمایه گذاری روی اینفینیتی را نیز یکی از گزینه‌های سرمایه گذاری خود قرار دهید. البته این رمز ارز نسبت به دو گزینه قبلی قیمت بسیار بالاتری داشته و ممکن است نیاز به سرمایه های بیشتری برای خرید آن داشته باشید.

تتا نتورک – THETA

قیمت فعلی رتبه در بازار ارزش بازار ریسک سرمایه گذاری ارزش سرمایه گذاری
۲.۷۶ ۴۵ ۲.۷ میلیارد متوسط متوسط

یکی از رمز ارزهایی که باید در  لیست ارزهای دیجیتال متاورس به بررسی آن بپردازیم، تتا نتورک است. رمز ارزی که در میان گزینه‌های معرفی شده تعداد سکه های در گردش به نسبت کمتری داشته و همین امر می‌تواند دلیلی برای افزایش پتانسیل رشد آن باشد. این رمز ارز ۱ میلیارد سکه در دسترس داشته و به نسبت رمز ارزهایی مانند سند باکس و مانا از این بابت تعداد سکه های کمی دارد. رسیدن آن به قیمت ۲.۷ دلاری نیز نشان می‌دهد که پتانسیل آن برای رشد بالا است و باید در ادامه منتظر رسیدن آن به قیمت های بیشتر نیز باشیم.

ارزهای دیجیتال مربوط به متاورس معمولاً با تعداد سکه های بالایی تعریف شده‌اند. با توجه به اینکه این دسته از رمز ارزها قرار است به عنوان ارز دیجیتال مناسب برای پرداخت های اینترنتی درون برنامه‌ای برای بازی‌های کامپیوتری شناخته شوند، به همین دلیل تعداد سکه های بالایی برای آنها در نظر گرفته می‌شود. همین امر باعث شده تا شاهد رشد قیمت های بسیار زیادی در آنها نباشیم. تتا نتورک در این بین شرایط بهتری داشته و قابلیت افزایش قیمت برای آن وجود دارد.

انجین کوین – ENJ

قیمت فعلی رتبه در بازار ارزش بازار ریسک سرمایه گذاری ارزش سرمایه گذاری
۱.۷۰ ۶۱ ۱.۴ میلیارد کم متوسط

اگر به دنبال یکی از بهترین ارزهای دیجیتال حوزه متاورس هستید، انجین کوین می‌تواند انتخاب خوبی برای این موضوع باشد. این رمز ارز نیز دقیقاً در پلتفرم خود شرایط مشابهی با نمونه های قبلی دارد، اما در جزئیات شاهد تفاوت هایی در این پلتفرم هستیم که آن را نسبت به گزینه‌های قبلی متمایز کرده است. در شبکه انجین کوین دقیقاً مانند اینفینیتی می‌توانید NFT بسازید. این قابلیت یک مزیت بزرگ برای شما خواهد بود. وجه تمایز انجین کوین با اینفینیتی هم این است که NFT ساخته شده در هر صورتی تحت کنترل شما بوده و همیشه در مالکیت شما باقی خواهد ماند، مگر اینکه قصد فروش آن را داشته باشید.

انجین کوین یکی از بهتری ارزهای دیجیتال مرتبط با متاورس برای سرمایه گذاری بلند مدت است. این رمز ارز در همین لحظه نیز با استقبال خوبی همراه شده و یک نمونه بسیار عالی تعریف شده در این بازار است. شما نیز می‌توانید بخشی از سرمایه های خود را روی شبکه این ارز دیجیتال قرار دهید. اهداف عالی و منحصر به فرد آن می‌تواند شرایط بسیار خوبی برای این رمز ارز در آینده به دنبال داشته باشد.

سوشی سوآپ – SUSHI

قیمت فعلی رتبه در بازار ارزش بازار ریسک سرمایه گذاری ارزش سرمایه گذاری
۴.۱۰ ۱۱۸ ۵۰۰ میلیون زیاد متوسط

در لیست ارزهای دیجیتال متاورس باید به سوشی سوآپ نیز اشاره کنیم که با توجه به اطلاعات فاندامنتالی شرایط مناسبی برای سرمایه گذاری دارد. این رمز ارز را نیز می‌توانید یکی از موارد اصلی در این پروژه قلمداد نموده و روی آن نیز سرمایه گذاری کنید. با هولد کردن سوشی سوآپ امکان رسیدن به سود های قابل توجه را در آینده‌ای نه چندان دور برای سبد سرمایه گذاری خود رقم خواهید زد. از این رو توصیه می‌کنیم که حتماً بررسی آن را نیز در لیست خود قرار دهید.

بهترین ارزهای دیجیتال ارزان قیمت متاورس با پتانسیل رشد بالا

در این بخش از معرفی ارزهای دیجیتال پروژه متاورس به معرفی رمز ارزهایی می‌پردازیم که قیمت بسیار پایین داشته و امکان سرمایه گذاری روی آنها با سرمایه های کم وجود دارد. دقت داشته باشید که هر چند پتانسیل انفجاری برای قیمت این رمز ارزها قابل تصور است، اما با این حال ریسک سرمایه گذاری روی آنها نسبت به نمونه های قبلی بالاتر خواهد بود. از این رو باید با دقت بیشتری برای این منظور اقدام کنید تا ریسک سرمایه گذاری خود در بازار را به حداقل میزان خود کاهش دهید.

ارزهای دیجیتال مرتبط با متاورس از نظر نوع پلتفرم شباهت‌های بسیار زیادی با یکدیگر دارند. بهترین رمز ارز در این پروژه ممکن است با بدترین رمز ارز از نظر ساختار درونی کاملاً مشابه باشد. از این رو تمایز قائل شدن میان آنها ممکن است در بخش هایی سلیقه‌ای هم باشد. دقیقاً مانند تمایز قائل شدن در میان بازی‌های مختلف کامپیوتری با رویکرد استراتژیک. به همین دلیل است که ارزهای دیجیتال ارزان قیمت متاورس می‌توانند با پتانسیل رشد خیلی سریع و انفجاری همراه باشند.

وکس – WAXP

قیمت فعلی رتبه در بازار ارزش بازار ریسک سرمایه گذاری ارزش سرمایه گذاری
۰.۳۱ ۱۰۴ ۶۰۰ میلیون زیاد متوسط

یکی از ارزهای دیجیتال حوزه متاورس که قیمت ارزانی داشته و امکان سرمایه گذاری با سرمایه های کم را برای کاربران به دنبال دارد، وکس است. ارز دیجیتال وکس را می‌توانید با قیمت پایینی خریداری کرده و آن را نگهداری کنید. پلتفرم این رمز ارز نسبت به سایر ارزهای دیجیتال نقاط متمایزی دارا است. از این جمله می‌توان به امکان پرداخت هزینه‌ها و کارمزدها با استیک کردن خود این رمز ارز در شبکه آن اشاره نمود.

قیمت ارزهای دیجیتال متاورس مانند وکس در حال حاضر بسیار پایین است و شرایط بسیار ایده‌آلی برای سرمایه گذاری روی آنها وجود دارد. به همین دلیل است که در معرفی رمز ارزهای این پروژه ترجیح دادیم تا به معرفی این دسته از ارزهای دیجیتال نیز بپردازیم.

آنتولوژی – ONT

قیمت فعلی رتبه در بازار ارزش بازار ریسک سرمایه گذاری ارزش سرمایه گذاری
۰.۴۸ ۱۳۷ ۴۲۰ میلیون متوسط متوسط

یکی دیگر از ارزهای دیجیتال با پتانسیل رشد بالا در لیست ارزهای دیجیتال متاورس آنتولوژی است. این رمز ارز نیز شرایط خوبی در شبکه خود داشته و یک گزینه مناسب برای سرمایه گذاری محسوب می‌شود. هر چند در حال حاضر تعداد کاربران آن خیلی افزایش پیدا نکرده و در میان ارزهای دیجیتال مربوط به متاورس محبوبیت آن متوسط محسوب می‌شود، با این حال به زودی با توسعه هر چه بیشتر و به روز شدن اهداف آن، می‌توانید شرایط بهتری را در آن مشاهده کنید.

سرمایه گذاری بر روی پروژه آنتولوژی باید با احتیاط و با رعایت سیستم مدیریت سرمایه در نظر گرفته شود. بهترین شرایط برای این منظور سرمایه گذاری میان مدت برای رسیدن به سودهای مناسب برای آن است. بعد از رسیدن به سودهای مناسب بهتر است سرمایه ها و سودهای خود را به روی ارزهای دیجیتال با کیفیت بالاتر انتقال دهید تا هم ریسک سرمایه گذاری خود را کاهش دهید و هم اطمینان بیشتری برای رسیدن به سودهای مناسب برای آن در دسترس داشته باشید.

کرومیا – CHR

قیمت فعلی رتبه در بازار ارزش بازار ریسک سرمایه گذاری ارزش سرمایه گذاری
۰.۵ ۱۶۷ ۳۰۰ میلیون زیاد متوسط

یکی از بهترین پروژه‌ها در ارزهای دیجیتال حوزه متاورس کرومیا است. در پلتفرم این رمز ارز بازی‌های بسیار زیادی توسعه پیدا کرده‌اند که باعث شده تا این رمز ارز در دید کاربران بیشتری قرار گرفته و سرمایه گذاری روی آن نیز با محبوبیت خاص خود همراه باشد. این رمز ارز بر روی پلتفرم اتریوم توسعه پیدا کرده و همین امر باعث بالا رفتن سرعت کار در پلتفرم آن نیز شده است.

در میان ارزهای دیجیتال مرتبط با متاورس کرومیا یکی از گزینه‌های چند کاربردی است که در بازی‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. با داشتن توکن این رمز ارز می‌توانید در تعداد بسیار زیادی از بازی ها حضور پیدا کرده و کارمزدهای آنها را بپردازید. همین امر می‌توانید شرایط بالاتر رفتن محبوبیت آن را در آینده‌ای نه چندان دور به دنبال داشته باشد. این رمز ارز هم چنین به عنوان رقیبی برای ارز دیجیتال فوق‌العاده سولانا نیز تعریف شده است. هر چند در حال حاضر فاصله زیادی میان این دو وجود دارد.

بلاک توپیا – BLOK

قیمت فعلی رتبه در بازار ارزش بازار ریسک سرمایه گذاری ارزش سرمایه گذاری
۰.۰۲ ۱۹۰ ۲۳۰ میلیون زیاد کم

در لیست ارزهای دیجیتال پروژه متاورس باید به معرفی بلاک توپیا نیز بپردازیم. این رمز ارز در بهترین صرافی های جهان لیست شده و به همین دلیل امکان خرید آن را در بسیاری از صرافی ها در اختیار خواهید داشت. سرمایه گذاری روی آن نیز در سال گذشته با جذابیت‌های بالایی همراه شده است.

در میان ارزهای دیجیتال مربوط به متاورس بلاک توپیا یک ایده کاملاً خاص است. در پلتفرم این رمز ارز شما می‌توانید یک ساختمان بزرگ ۲۱ طبقه را مشاهده کنید که در هر طبقه از آن اتفاقاتی خاصی پیش روی شما قرار خواهد گرفت. با رفتن به طبقات مختلف آن می‌توانید تجربه های متفاوتی کسب کرده و در یک فضای مجازی کاملاً جذاب و هیجان‌انگیز غوطه‌ور بمانید.

رادیو کاکا – RACA

قیمت فعلی رتبه در بازار ارزش بازار ریسک سرمایه گذاری ارزش سرمایه گذاری
۰.۰۰۱ ۲۲۷ ۳۶۶ میلیون زیاد متوسط

یکی دیگر از  گزینه‌های ما در لیست ارزهای دیجیتال متاورس با قیمت پایین و اصطلاحاً ارزان قیمت رمز ارز رادیو کاکا یا راکا است. این رمز ارز در سال گذشته با استقبال بسیار زیادی همراه شده و محبوبیت آن در میان کاربران چندین برابر بیشتر شده است. هر چند تعداد بسیار زیاد سکه های در گردش آن باعث شده تا قیمت آن در حال حاضر در عدد پایینی باشد، اما در آینده حرف‌های زیادی از این رمز ارز خواهیم شنید. سرمایه گذاری روی راکا نیز می‌توانید سود بسیار عالی و مناسبی در آینده برای تریدرهای ارز دیجیتال به دنبال داشته باشد.

ارزهای دیجیتال مرتبط با متاورس مانند راکا که قیمت پایینی دارند، در آینده‌ای نه چندان دور ممکن است تبدیل به سودده ترین رمز ارزهای بازار شوند. زیرا به دلیل کاربردها و اهداف مشخص سرمایه گذاری روی آنها هدفمند است. تیم توسعه دهنده این رمز ارز آن را متاورس جهانی قلمداد کرده و در پلتفرم آن یک سیاره سه بعدی کامل طراحی و در اختیار کاربران قرار گرفته است. به همین دلیل جذابیت‌های سرمایه گذاری روی این رمز ارز روز به روز با توسعه هر چه بیشتر آن بیشتر هم می‌شود.

استار اطلس – ATLAS

قیمت فعلی رتبه در بازار ارزش بازار ریسک سرمایه گذاری ارزش سرمایه گذاری
۰.۰۵ ۳۶۴ ۱۰۴ میلیون زیاد کم

یکی دیگر از ارزهای دیجیتال حوزه متاورس که در معرفی رمز ارزهای ارزان قیمت این حوزه باید به تشریح آن بپردازیم، استار اطلس است. پلتفرم این ارز دیجیتال نیز در حوزه گیمینگ توسعه پیدا کرده است. بازی آن یک بازی تعاملی در چندین جبهه در میان کاربران رخ می‌دهد. اتفاق آن نیز مربوط به ۶۰۰ سال بعد و ظهور موجودات تازه بر روی کره زمین شکل گرفته است. یک بازی هیجان‌انگیز که به این راحتی‌ها نمی‌توان از کنار آن گذشت.

در میان ارزهای دیجیتال مربوط به متاورس این رمز ارز نیز می‌تواند پتانسیل خوبی برای رشد داشته باشد. از این رو خیلی‌ها به دنبال سرمایه گذاری روی آن هستند.

الاین وردز – TLM

قیمت فعلی رتبه در بازار ارزش بازار ریسک سرمایه گذاری ارزش سرمایه گذاری
۰.۱ ۳۷۸ ۹۷ میلیون زیاد کم

در لیست ارزهای دیجیتال متاورس باید به الاین وردز نیز اشاره‌ای داشته باشیم. این رمز ارز نیز قیمت پایین داشته و با توجه به قابلیت ها شرایط خوبی برای سرمایه گذاری دارد. در فضای پلتفرم این رمز ارز نیز می‌تواند وارد فعالیت روی NFT ها شده و از این طریق برای خود درآمد کسب کنید.

قیمت ارزهای دیجیتال متاورس به خودی خود با پتانسیل رشد خوبی همراه است. در این بین تعریف کردن ایده‌های خاص نیز می‌تواند این پتانسیل را باز هم بالاتر برود. الاین وردز این پتانسیل را داشته و می‌تواند یک گزینه مناسب برای سرمایه گذاری در حوزه متاورس باشد.

دی ریس – DERC

قیمت فعلی رتبه در بازار ارزش بازار ریسک سرمایه گذاری ارزش سرمایه گذاری
۱.۶۳ ۴۴۷ ۷۲ میلیون زیاد کم

یکی دیگر از گزینه‌هایی که می‌توان در میان ارزهای دیجیتال حوزه متاورس با پتانسیل رشد بالا قرار داد، ارز دیجیتال دی ریس است. با توجه به قیمت ارزهای دیجیتال متاورس این گزینه می‌تواند شرایط خوبی برای سوددهی بالا را برای تریدرها ایجاد کند. البته سرمایه گذاری روی این دسته از رمز ارزها می‌تواند با ریسک های زیادی همراه باشد. برای کاربران تازه کار که هنوز با شرایط این بازار به اندازه کافی آشنا نیستند، توصیه به این نوع سرمایه گذاری نداریم. اما تحلیل گران حرفه‌ای این امکان را دارند تا سرمایه های خود را در کوتاه مدت و میان مدت با استفاده از ارزهای دیجیتالی مانند دی ریس چندین برابر کنند.

دی ریس با تعداد سکه های محدود و هم چنین تعریف شدن در حوزه متاورس به نوعی خود را به عنوان یک ارز دیجیتال آینده دار معرفی کرده است. البته رعایت نکات احتیاطی برای سرمایه گذاری در آن اعم از در نظر گرفتن مدیریت سرمایه و حد ضرر و حد سود لازم و ضروری خواهد بود.

تورم – XTM

قیمت فعلی رتبه در بازار ارزش بازار ریسک سرمایه گذاری ارزش سرمایه گذاری
۰.۲۳ ۹۰۵ ۱۲ میلیون خیلی زیاد خیلی کم

در میان لیست ارزهای دیجیتال پروژه متاورس نمی‌توانیم نامی از تورم نیاوریم. ارز دیجیتال XTM در چند ماه گذشته با حجم معاملات خوبی در حال معامله بوده و تعداد سکه های محدود آن نیز این تصور را در میان کاربران به وجود آورده که خیلی زود باید قیمت های بیشتری را برای آن شاهد باشیم.

در میان ارزهای دیجیتال مرتبط با متاورس کمتر رمز ارزی را می‌توان پیدا کرد که هم تعداد سکه های محدود داشته باشد و هم قیمت آن پایین باشد. تورم یکی از این گزینه ها است. به همین دلیل آن را نیز در جمله متاورسی های با پتانسیل رشد بالا در نظر گرفتیم.

وایلدر ورد – WILD

قیمت فعلی رتبه در بازار ارزش بازار ریسک سرمایه گذاری ارزش سرمایه گذاری
۱.۶۶ ۳۱۲ ۱۳۸ میلیون خیلی زیاد خیلی کم

یکی دیگر از گزینه‌های لیست ارزهای دیجیتال متاورس رمز ارز وایلدر ورد است. وایلدر ورد از جمله ارزهای دیجیتال مربوط به متاورس است که هنوز به قیمت های بالا نرسیده و پتانسیل خوبی از این بابت دارد. شما می‌توانید بخشی از سرمایه های خود را با رعایت احتیاط و نکات تکنیکالی بر روی این رمز ارز قرار دهید. این امر البته باید در کوتاه مدت و با در نظر گرفتن حد ضرر و حد سود صورت گیرد تا نهایت بهینه سازی برای شما فراهم آید. در غیر این صورت شرایط به نحوه عالی برای شما پیش نخواهد رفت.

سیک وی آر – CEEK

قیمت فعلی رتبه در بازار ارزش بازار ریسک سرمایه گذاری ارزش سرمایه گذاری
۰.۳ ۱۸۸ ۲۳۲ میلیون زیاد کم

یکی از ارزهای دیجیتال حوزه متاورس با کاربری خاص، سیک وی آر است که در حوزه موسیقی زنده فعالیت دارد هنرمندان و خواننده‌های بسیار زیادی در سطح جهان اعم از لیدی گاگا با این پلتفرم همکاری داشته و همین موضوع باعث شده تا این رمز ارز تبدیل به یکی از خاص‌ترین‌ها در این حوزه شود.

ارزهای دیجیتال مرتبط با متاورس معمولاً در اهداف و کاربردهای خود اشتراک‌های زیادی با هم دارند. با این حال سیک وی آر از آن دسته است که قابلیت و کاربرد خاصی برای آن تعریف شده که این امر می‌تواند پتانسیل رشد آن را تا چند برابر افزایش دهد.

وراسیتی – VRA

قیمت فعلی رتبه در بازار ارزش بازار ریسک سرمایه گذاری ارزش سرمایه گذاری
۰.۰۱ ۴۱۳ ۸۴ میلیون زیاد کم

یکی دیگر از ارزهای دیجیتال پروژه متاورس که باید به بررسی آن نیز بپردازیم،؛ وراسیتی است. این رمز ارز نیز قیمت پایین داشته و سرمایه گذاری روی آن نیاز به هزینه‌ها و سرمایه های خیلی زیادی نخواهد داشت. وراسیتی یکی از متفاوت‌ترین پروژه‌های تعریف شده در حوزه متاورس است. از این انتظار داریم تا در میان  قیمت ارزهای دیجیتال متاورس قیمت این رمز ارز خاص‌تر باشد. این پروژه یک پلتفرم برنامه های غیر متمرکز برای ورزش های الکترونیکی و سرگرمی های ویدئویی است.

گالا – GALA

قیمت فعلی رتبه در بازار ارزش بازار ریسک سرمایه گذاری ارزش سرمایه گذاری
۰.۱۸ ۶۹ ۱.۲ میلیارد زیاد متوسط

یکی دیگر از ارزهای دیجیتال حوزه متاورس که قیمت بسیار پایین داشته و سرمایه گذاری روی آن نیاز به سرمایه خیلی زیادی ندارد، گالا است. شما می‌توانید با خرید و هولد کردن این رمز ارز نیز در آینده شاهد سود بسیار مناسبی باشید. گالا یکی از منحصر به فرد ترین و خاص‌ترین پروژه‌های تعریف شده در میان ارزهای دیجیتال مرتبط با متاورس است. این رمز ارز نیز در حوزه گیمینگ فعالیت دارد اما با این تفاوت که شما بعد از خرید هر آیتمی در روند بازی و یا تولید یک NFT مالک رسمی آن خواهید شد. به این معنی که حتی تیم توسعه دهنده نیز نمی‌تواند دستبردی از این بابت به دارایی شما داشته باشد.

گالا در واقع پل ورود کاربران عادی به فضای مجازی و واقعیت مجازی است. پلی که هر چند در میان بازی‌های جالب تعریف شده اما با این حال شما را سهام دار این فضا خواهد کرد. به همین دلیل این رمز ارز را نیز در لیست ارزهای دیجیتال ارزان قیمت حوزه متاورس با پتانسیل رشد بالا در نظر گرفته‌ایم. سرمایه گذاری روی این رمز ارز باید با احتیاط صورت پذیرد. زیرا در حال حاضر پروژه‌های بهتری نسبت به آن نیز در این حوزه تعریف شده است.

روی هر ارز دیجیتالی سرمایه گذاری نکنید

ارزهای دیجیتال پروژه متاورس جذابیت‌های بسیار زیادی برای سرمایه‌ گذاری دارند. به دلیل محبوبیت بسیار زیادی که این پروژه در چند ماه گذشته در بازار ارز های دیجیتال به دست آورده است، قیمت ارزهای دیجیتال متاورس روز به روز در حال افزایش بوده و دائماً کاربران و سرمایه گذاران در این دسته از ارزهای دیجیتال به سود مناسبی می‌رسند.

همچنین یکی از نکات منفی که اتفاقاً کاربران و سرمایه گذاران ایرانی به شدت با آن روبرو هستند، سرمایه گذاری بر روی ارزهای دیجیتال حوزه متاورس بدون بررسی و تجزیه و تحلیل است. توصیه می‌کنیم که حتماً از این شرایط دوری کرده و قبل از اینکه برای خرید و فروش ارز دیجیتالی برای سرمایه‌ گذاری اقدام کنید، حتماً آن را از دیدگاه و شرایط مختلف مورد بررسی و ارزیابی قرار دهید تا هیچ‌گونه چالشی در آینده برای شما به وجود نیاید.

ارزهای دیجیتال مربوط به متاورس

اولاً دقت داشته باشید که بسیاری از رمز ارز های تعریف شده در حوزه متاورس به هیچ وجه کیفیت مناسب و ایده‌آلی برای سرمایه گذاری نداشته و حتی ممکن است برخی از آنها برای کلاهبرداری تعریف شده باشند.

از این گذشته برای کسانی که به دنبال کسب سود مطمئن و کم ریسک در این بازار هستند، انتخاب ارز دیجیتال مناسب اهمیت بسیار زیادی خواهد داشت. در نظر داشته باشید که قرار نیست شما روی صد ارز دیجیتال مختلف در بازار سرمایه گذاری کنید. با توجه به محدود بودن تعداد ارزهای دیجیتال در نظر گرفته شده برای هر سرمایه گذار، شما باید به دنبال انتخاب بهترین ها و آنهایی باشید که هم در کوتاه مدت و هم در بلند مدت سود قابل توجهی به شما عرضه داشته و از این گذشته ریسک سرمایه گذاری بر روی آن‌ها بسیار کمتر باشد.

اگر به این نکات دقت کافی نداشته باشید، احتمالاً در آینده نه چندان دور با شکست های بسیار زیادی در بازار روبرو شده و حتی ممکن است بخشی از سرمایه های خود را از دست بدهید. به عنوان یک توصیه بسیار بزرگ به شما گوشزد می‌کنیم که حتماً طبق یک استراتژی کامل و جامع برای سرمایه‌ گذاری در این بازار اقدام کرده و تحت هیچ شرایطی از استراتژی خود عدول نکنید. انتخاب هر ارز دیجیتالی خارج از شرایط در نظر گرفته شده در استراتژی شما، به معنی وارد شدن سرمایه های شما در ریسک های بسیار بزرگ و قابل توجه است.

خرید ارزهای دیجیتال حوزه متاورس

برای خرید ارزهای دیجیتال حوزه متاورس نیاز است تا یک پلتفرم یا صرافی ارز دیجیتال را انتخاب کنید که امکان خرید و فروش این توکن‌ ها را برای شما فراهم کرده باشد. برای این منظور هم می‌توانید سراغ صرافی‌های داخلی ارز دیجیتال بروید و هم امکان استفاده از خدمات صرافی خارجی ارز دیجیتال نیز برای شما وجود دارد. البته انتخاب هر کدام از پلتفرم‌های داخلی و خارجی شرایط خاص خود را داشته و شما باید معیارها و نکات مهمی را در این انتخاب در نظر بگیرید تا در نهایت خرید و فروش و سرمایه گذاری شما در بازار در ایده آل‌ترین و ایمن‌ترین شرایط ممکن انجام پذیرد.

بازار ارز دیجیتال یکی از پرریسک ترین بازارهای مالی و سرمایه گذاری است که به خودی خود با ریسک‌های معاملاتی بسیار زیادی همراه است و اگر شما دقت کافی به فرایند معاملات خود نداشته باشید عملاً میزان ریسک حاصل از فرایند سرمایه گذاری شما به میزان قابل توجهی افزایش پیدا خواهد کرد و نمی‌توانید شرایط ایده‌آلی را برای خود از این بابت رقم بزنید. بسیار مهم است که شما خطرات ارز دیجیتال را بشناسید و حتماً از روش‌هایی برای کنترل این خطرات استفاده کنید تا مبادا یک اشتباه کوچک باعث از بین رفتن تمام دارایی‌های شما در بازار شود.

شاید شما هم از آن دسته از کاربرانی باشید که به این فکر می‌کنید که چنین اتفاقاتی برای شما رخ نمی‌دهد و از این بابت هیچگونه نگرانی ندارید اما تجربه ثابت کرده که حتی ممکن است چنین اتفاقاتی برای کسانی که هیچ تصوری از این بابت ندارند رخ دهد و آنها نیز در گذشته شاهد از بین رفتن تمام دارایی‌های خود در چنین شرایطی بودند و اگر شما به این موضوع دقت نکنید ممکن است تحت تاثیر این شرایط قرار گرفته و تمام دارایی‌های خود را از دست بدهید.

فرض کنید که شما با تلاش بسیار زیاد توکن‌ هایی را انتخاب کرده‌اید که پتانسیل سودآوری بسیار بالایی دارند و خرید آنها در یک بازه زمانی ۲ ساله شرایط خوبی را برای شما رقم زده اما تنها با یک سهل انگاری ساده دارایی‌های شما از بین رفته و در حال حاضر نمی‌توانید هیچ شانسی برای برگرداندن آنها داشته باشید. چنین اتفاقی تنها تحت تاثیر یک سهل انگاری بسیار کوچک برای شما رخ خواهد داد و حالا که در حال مطالعه این مقاله هستید توصیه می‌کنیم که اگر به دنبال خرید ارزهای دیجیتال حوزه متاورس هستید، حتماً این نکات مهم امنیتی را در نظر بگیرید و شرایطی را برای خود به وجود آورید که سرمایه گذاری شما به خطر نیفتد.

خرید ارزهای متاورسی در صرافی داخلی

همانطور که در بالا اشاره کردیم اولین روش از روش‌های خرید ارزهای دیجیتال حوزه متاورس استفاده از پلتفرم‌های داخلی است و شما می‌توانید با باز کردن حساب کاربری در یکی از انواع صرافی داخلی ارز دیجیتال برای خرید توکن‌ های تعریف شده در این حوزه اقدام کنید. دقت داشته باشید که اگر سایت کوین مارکت کپ را برای لیست ارزهای دیجیتال حوزه متاورس چک کنید ممکن است تعداد توکن‌ های بسیار زیادی را مشاهده کنید که بسیاری از آنها در صرافی‌های داخلی لیست نشده‌اند و امکان خرید آنها برای شما در پلتفرم‌های داخلی وجود نداشته باشد.

البته هرچند این موضوع یک نقص بسیار بزرگ برای صرافی‌های داخلی است اما به هر حال در صرافی‌های خارجی نیز چنین شرایطی وجود دارد و حتی بزرگترین صرافی جهان یعنی صرافی بایننس هم تمام توکن‌ ها را برای خرید و فروش در دسترس کاربران خود قرار نداده است.

نکات بسیار مهمی وجود دارند که با دقت به آنها فرایند سرمایه گذاری شما بر روی ارزهای دیجیتال حوزه متاورس شرایط بهتری پیدا خواهد کرد و می‌توانید برای خرید این دسته از توکن‌ ها دغدغه‌های خود را کمتر کنید. این نکات را در ادامه با شما در میان می‌گذاریم و توصیه می‌کنیم که حتماً آنها را در نظر بگیرید تا مانند یک فرد حرفه‌ای در بازار ارز دیجیتال سرمایه گذاری کنید.

اگر به دنبال خرید ارزهای دیجیتال متابورسی برای بازه‌های زمانی کوتاه مدت چند روزه تا چند هفته هستید،استفاده از خدمات پلتفرم‌های داخلی برای شما گزینه مناسبی نخواهد بود زیرا معمولاً حجم معاملات در این صرافی‌ها بسیار کم است و ممکن است شما نتوانید در اختلاف قیمت‌های مورد نظر به دلیل نقد شوندگی پایین خرید و فروش خود را نهایی کنید.

اگر به دنبال خرید و نگهداری بلند مدت این رمز ارزها هستید می‌توانید از خدمات صرافی‌های داخلی با مزیت بسیار بزرگ کاهش قابل توجه هزینه‌ها و کارمزدها استفاده کنید. با استفاده از این خدمات دیگر نیازی به پرداخت هزینه‌های بسیار زیاد برای نقل و انتقال دارایی‌های خود را نیز نخواهید داشت و همین موضوع می‌تواند هزینه‌های سرمایه گذاری شما را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

همچنین لازم به توضیح است که شما برای سرمایه گذاری خود باید به دنبال استفاده از پلتفرم‌های معتبر و شناخته شده باشید. در همین چند سال گذشته تعداد صرافی‌های داخلی بسیار زیادی به صورت کامل از بین رفته و کلاهبرداری آنها کاملاً ثابت شده است. برخی از کاربران برای کمی کارمزد کمتر و یا بدتر از آن برای رسیدن به جوایز بسیار ناچیز سرمایه‌های خود را وارد پلتفرم‌هایی می‌نمایند که به هیچ وجه امنیت آنها تضمین شده نیست. اما همین موضوع در نهایت باعث از بین رفتن دارایی بسیاری از این کاربران شده و خیلی از آنها در حال حاضر از طریق قوه قضاییه به دنبال رسیدن به حق و حقوق خود هستند که عملاً به این راحتی‌ها برای آنها امکان‌پذیر نخواهد بود.

خرید ارزهای دیجیتال متاورس در صرافی خارجی

دومین روشی که برای خرید ارزهای دیجیتال متاورسی می‌توانید از آن استفاده کنید پلتفرم‌ها و صرافی‌های خارجی هستند. هرچند مزیت‌های بسیار زیادی برای استفاده از پلتفرم‌های خارجی در دسترس شما قرار می‌گیرد اما این پلتفرم‌ها معایب بسیار زیادی هم دارند و عدم دقت به این معایب و در نظر نگرفتن راه حل‌های موجود برای عدم ورود به چالش‌های این چنینی ممکن است باعث از بین رفتن دارایی‌های شما در حساب صرافی‌های خارجی شود.

دقت داشته باشید که بسیاری از صرافی‌های خارجی در حال حاضر به کاربران ایرانی خدمات نمی‌دهند و استفاده از خدمات آنها با آی‌پی ایران می‌تواند خطر بسیار بزرگ ضبط شدن دارایی‌های شما را به دنبال داشته باشد که حتماً باید به این موضوع دقت کافی داشته باشید.

در سال‌های گذشته تعداد کاربران ایرانی بسیار زیادی دارایی‌های خود را در صرافی‌های معتبری مانند بایننس به صورت کامل از دست دادند و حتی امکان برگرداندن این دارایی‌ها برای آنها نیز وجود ندارد و اگر شما نیز به این موارد امنیتی دقت نکنید ممکن است با چالش‌های مشابه روبرو شوید.

اولاً توصیه می‌کنیم که از خدمات صرافی‌هایی که از کاربران ایرانی حمایت نمی‌کنند استفاده نکنید و حتی با ترفندهایی مانند استفاده از آی‌پی‌های خارجی و یا خرید مدارک بین المللی هم سراغ این دسته از صرافی‌ها نروید زیرا ممکن است خطرات آنها همچنان برای شما وجود داشته باشد. در ثانی توصیه می‌کنیم که اگر به دنبال استفاده از پلتفرم‌های خارجی برای خرید ارزهای متاورسی هستید حتماً بعد از خرید بلافاصله توکن‌ های خود را به یک کیف پول ارز دیجیتال ایمن انتقال دهید تا مبادا گذشت زمان شرایط برای شما تغییر کند و نتوانید نگهداری خوبی از توکن‌ ها و سرمایه‌های خود داشته باشید.

برای کسانی که به دنبال نوسان‌گیری در بازارهای زمانی کوتاه مدت هستند استفاده از پلتفرم‌های خارجی می‌تواند شرایط بهتری به دنبال داشته باشد و خیلی از کاربران ایرانی برای رسیدن به سودهای بسیار بالا به دنبال استفاده از این روش هستند اما توصیه می‌کنیم که حتماً امنیت را به عنوان اولویت اصلی خود در نظر بگیرید.

نوسان گیری روی ارزهای متاورسی

یکی از مهمترین و بهترین روش‌های سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال نوسان‌گیری از رمز ارزهای مختلف است و شما در این روش معمولاً می‌توانید در بازارهای زمانی کوتاه مدت چند هفته‌ای توکن‌ های مختلف را خریداری کرده و آنها را بعد از رسیدن به یک سود قابل توجه به فروش برسانید. برای انتخاب بهترین رمز ارزها برای نوسان‌گیری در ارز دیجیتال لازم است تا نکات مختلفی را در نظر بگیرید و معیارهای این انتخاب را لحاظ کنید تا در نهایت این روش سرمایه گذاری برای شما با بیشترین میزان سودآوری رقم بخورد.

اگر بخواهیم اصلی‌ترین و مهم‌ترین نکات و معیارهای لازم برای انتخاب بهترین توکن‌ ها برای نوسان‌گیری در بازه های زمانی میان مدت را برای شما تشریح کنیم در نهایت نکات زیر را می‌توان در این باره مورد توجه قرار داد:

  • حجم معاملات قابل توجه
  • تعداد کاربران زیاد که در حال معامله رمز ارز مورد نظر باشند.
  • پتانسیل سودآوری بالا
  • نوسانات بالا در بازارهای زمانی کوتاه مدت و میان مدت
  • اعتبار قابل توجه و ریسک سرمایه گذاری پایین
  • لیست شدن در معتبرترین و بهترین صرافی‌های جهانی

اگر بخواهیم این معیارها را برای ارزهای متاورسی مورد ارزیابی قرار دهیم بسیاری از آنها می‌توانند در این لیست قرار بگیرند و به همین دلیل است که خیلی از کاربران به دنبال انتخاب این دسته از رمز ارزها برای نوسان‌گیری در بازارهای زمانی میان مدت و کوتاه مدت هستند. بهترین توکن‌ هایی که به عنوان ارزهای متاورسی به شما معرفی کردیم به راحتی می‌توانند در این لیست قرار بگیرند و در کنار آنها شما می‌توانید توکن‌ های سایر حوزه‌ها را نیز برای سرمایه گذاری خود در نظر بگیرید.

خرید ارزهای متاورس در فیوچرز

لازم دانستیم تا شرایط خرید و فروش رمز ارزهای متاورسی در بازار فیوچرز را نیز برای شما مورد بررسی قرار دهیم تا اگر به دنبال استفاده از مزیت‌های بازار فیوچرز برای سرمایه گذاری هستید حتماً مزیت‌های ارزهای دیجیتال حوزه متاورس را نیز از دست ندهید. اکثر معیارهایی که برای انتخاب بهترین رمز ارزها برای نوسان‌گیری در بازه های میان مدت به آنها اشاره کردیم، برای انتخاب توکن‌ های مناسب در بازار فیوچرز ارز دیجیتال نیز مهم هستند و آنها را برای این انتخاب نیز باید در نظر بگیرید.

با این حساب به راحتی برای شما قابل درک است که ارزهای دیجیتال حوزه متاورس گزینه‌های خوبی برای استفاده در بازار فیوچرز ارز دیجیتال هم هستند و استفاده از آنها می‌تواند شرایط خوبی را برای سرمایه گذاری شما ایجاد کند. این دسته از رمز ارزها به دلیل نوسانات بسیار زیادی که دارند معمولاً در بازه‌های زمانی کوتاه مدت چند ساعته می‌تواند سودآوری قابل توجهی را برای شما البته با اهرم معاملاتی ایجاد نمایند. استقبال بسیار زیاد کاربران جهانی از این دسته از رمز ارزها باعث شده تا حجم معاملات بسیار بالایی را در آنها شاهد باشیم و همین موضوع نوسانات آنها را در بازه های زمانی کوتاه مدت افزایش داده است.

البته نه اینکه ارزهای دیجیتال حوزه متاورس بهترین گزینه‌ها برای معامله‌گری در بازار فیوچرز ارز دیجیتال باشند و معمولاً شما می‌توانید آلت کوین‌های بهتری را نیز برای این منظور پیدا کنید، اما موضوع اینجاست که اگر استراتژی معاملاتی شما برای این دسته از رمز ارزها شرایط مناسبی را پیش بینی می‌کند استفاده از آنها با ریسک پایینی همراه خواهد بود و می‌توانید سرمایه گذاری خود را روی آنها انجام دهید.

جمع‌بندی از ارزهای دیجیتال متاورس

بهترین ارزهای دیجیتال حوزه متاورس را به شما معرفی کردیم و همچنین نکات لازم برای سرمایه گذاری در آنها را نیز با شما در میان گذاشتیم. ارزهای دیجیتال مرتبط با متاورس گزینه‌های بسیار خوبی برای سرمایه گذاری هستند که با کمی دقت و بررسی و تجزیه و تحلیل تک‌تک آنها می‌توانید روند ایده‌آلی برای سرمایه‌ گذاری خود در بازار از طریق آنها فراهم آورید. کاربران بسیار زیادی وجود دارند که با شناخت کافی نسبت به رمز ارز های حوزه متاورس  در حال حاضر سود های قابل توجهی برای خود به دست آورده‌اند، در این بین کاربران زیادی نیز وجود دارند که با وجود تسلط کافی نسبت به این حوزه همچنان اندر خم یک کوچه مانده‌اند.

شرکت در دوره ارز دیجیتال و آموزش راهکارهای اساسی برای تحلیل رمز ارزها یکی از نکاتی است که باعث وجود تمایز میان این دو دسته شده است. توصیه می‌کنیم حتماً با در نظر گرفتن تمام نکات آموزشی و همچنین در نظر گرفتن تمام شرایط لازم برای سرمایه گذاری برای این امر اقدام کنید. البته در صورتی که فرصت کافی برای شرکت در دوره حضوری را ندارید، می توانید مهمان ما در دوره آنلاین ارز دیجیتال هم باشید.

ارزهای دیجیتال حوزه متاورس

تمام تلاش ما در مجموعه کانون بورس ارائه مقالات کاربردی و هدایت کننده برای سرمایه گذاری هر چه بهتر در این بازار برای شما عزیزان است. نکاتی بسیار ارزنده از تجربه بسیار بالای مدرسین ما به دست آورده است، در تک تک این مقالات جای دارد که دقت به آنها، تمام آن چیزی خواهد بود که شما برای سرمایه گذاری در این بازار نیاز دارید.

ترتیب پیشنهادی مطالعه مقالات این بخش...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روش‌های پرداخت و ثبت نام

ارزش دوره: ۱8٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

قیمت جشنواره: ۱4/۸۰۰/۰۰۰ تومان

پیش پرداخت: 2٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

روش‌های پرداخت و ثبت نام

ارزش دوره ۱۷٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

قیمت جشنواره: ۱۳/۸۰۰/۰۰۰ تومان

تماس فوری با شما

موضوع تماس با شما: