لوگو کانون بورس

ارزهای دیجیتال حوزه بازی (Gaming)

ارزهای دیجیتال حوزه بازی
شما در حال مطالعه مقاله ۳۰ از ۴۹ در این سرفصل آموزش رایگان هستید.

با معرفی ارزهای دیجیتال حوزه بازی با شما همراه هستیم. ارزهای دیجیتال حوزه گیمینگ این روزها به عنوان یکی از پرمخاطب‌ترین انواع ارز دیجیتال شناخته شده و روز به روز صحبت درباره آنها بیشتر می شود. تا چندی پیش این فقط علاقه مندان به بازی های کامپیوتری و موبایلی بودند که به عنوان طرفداران این دسته از رمز ارزها شناخته شده و زمان بسیار زیادی در طول روز را برای سرگرمی هم که شده در پلتفرم این رمز ارزها سپری می‌کردند. اما در حال حاضر شاهد هستیم که شرایط کاملاً عوض شده و در حال حاضر بزرگترین سرمایه گذاران در بازار رمز ارزها نیز به دنبال استفاده از مزیت های این دسته از ارزهای دیجیتال برای رسیدن به سود هستند. بسیار جالب ارزهای دیجیتال حوزه بازی این است که معمولاً این دسته از رمز ارزها امکان کسب سود از روش های بسیار مختلفی را برای کاربران فراهم آورده‌اند. در ادامه این مقاله شما به شناخت کامل و جامع درباره ارزهای دیجیتال حوزه گیمینگ خواهید رسید.

راهنمای مطالعه نمایش

 

منظور از ارزهای دیجیتال حوزه بازی چیست؟

در مقالات گذشته ارز های دیجیتال حوزه متاورس، NFT ها و سایر پلتفرم های تعریف شده در بازار رمز ارزها را به شما معرفی کردیم. در این مقالات عنوان کرده‌ایم که ارزهای دیجیتال تعریف شده در هر یک از پلتفرم های مورد نظر می‌توانند کاربردهای متنوعی داشته باشند. برای مثال یک رمز ارز ممکن است هم در حوزه متاورس وهم در حوزه NFT و حتی در حوزه وب ۳  تعریف شده باشد و کاربرد داشته باشد. وقتی صحبت از ارزهای دیجیتال حوزه بازی می شود، منظور رمز ارز هایی هستند که در پلتفرم آنها امکان بازی ‌های کامپیوتری برای کاربران تعریف شده است. اما این مهم تنها تعریف و کاربردی را از ذهن بوده و متعاقباً آنها نیز می‌توانند سایر کاربردهای موجود در بازار رمز ارزها را در خود داشته باشند. از این رو با معرفی ارزهای دیجیتال حوزه گیمینگ در این مقاله ممکن است بسیاری از آنها را از قبل بشناسید و نام آنها را در حوزه های مختلف شنیده باشید. به عنوان نمونه بسیاری از ارزهای دیجیتال حوزه متاورس  در صنعت بازی نیز کاربرد داشته و معمولاً بر پلتفرم آنها از بازی های بسیار جذابی برای کاربران استفاده شده است.

ارزهای دیجیتال حوزه بازی

هدف ما از معرفی ارزهای دیجیتال حوزه بازی آشنا کردن شما سرمایه گذاران محترم با این صنعت و ارزهای دیجیتال تعریف شده در آن است. علاقه‌مندان به سرمایه‌ گذاری در بازار رمز ارز ها به خوبی می‌دانند که پیدا کردن یک ارز دیجیتال با ویژگی‌های خوب و سرمایه گذاری بر روی آن ممکن است شرایط بسیار ایده‌آل را از نظر مالی برای آنها به دنبال داشته باشد. به همین دلیل دائماً به دنبال بررسی محبوب‌ترین پلتفرم ها و حوزه های تعریف شده در این بازار برای پیدا کردن بهترین گزینه ها برای سرمایه گذاری هستند. اگر شما نیز با این دید به دنبال سرمایه‌ گذاری در این بازار هستند، در این مقاله حتماً باید تا انتها ما را همراهی کنید. زیرا قرار است جذاب ترین ارزهای دیجیتال حال حاضر را به شما معرفی کنیم که دائماً به تعداد طرفداران آنها در بازار اضافه می‌شود.

  جایگاه صنعت بازی در بازار ارزهای دیجیتال

صنعت بازی و گیمینگ پدیده جدیدی در جهان نیست و  این صنعت از سال های بسیار دور به عنوان یکی از پر رونق ترین صنایع هم از نظر تعداد طرفداران وهم از نظر سرمایه های در گردش شناخته می شود. صنعت بازی سال به سال با رشد های بسیار زیادی روبرو شده است. پلتفرم های ارائه دهنده بازی های کامپیوتری مانند پلی استیشن و ایکس باکس در حال حاضر ثروت های بسیار فراوانی را برای شرکت‌های عرضه کننده آنها به وجود آورده است. مسلماً نمی‌توان از این تأثیرگذاری بسیار زیاد این صنعت برای سرمایه گذاری به راحتی عبور کرد. هر ساله شرکت‌های بسیار بزرگی برای رسیدن به سود و کسب درآمد وارد این صنعت می شوند. اگر صنعت بازی را این روزها به عنوان یکی از ۱۰ صنعت بزرگ و موفق جهان قلمداد کنیم، خیلی بیراه نگفته‌ایم.

ارزهای دیجیتال حوزه بازی نیز دقیقاً برای گسترش بازی های کامپیوتری در شبکه بلاک چین و بازار رمز ارزها تعریف شده‌اند. ارزهای دیجیتال حوزه گیمینگ در حقیقت پلتفرم هایی هستند که در کنار تمام مزیت ها و کاربردهای معمول تعریف شده در بازار ارزهای دیجیتال مانند پرداخت، تراکنش های سریع و … صنعت بازی را نیز به این بازار وارد کرده و به کاربران این امکان را می دهند تا بتوانند در کنار استفاده از آنها برای سرمایه گذاری، بازی های کامپیوتری مورد علاقه خود را نیز دنبال نمایند.

به جهت تعداد طرفداران بسیار زیادی که صنعت بازی در دنیای خارج از رمز ارزها دارد، ارزهای دیجیتال حوزه بازی نیز بسیار محبوب شده و روز به روز هم به میزان محبوبیت آنها اضافه می گردد. به همین دلیل بسیاری از شرکت ها و سرمایه گذاران باهوش به دنبال انتقال بخشی از سبد سرمایه گذاری خود در بازار ارزهای دیجیتال به این حوزه بوده و ترجیح می دهند تا از مزیت ها و پتانسیل های ارزهای دیجیتال گیمینگ نیز برای رسیدن به سود و موفقیت استفاده نمایند. اتفاقاً پتانسیل های بسیار بالایی نیز برای ارزهای دیجیتال حوزه گیمینگ تعریف می شود که با شنیدن آنها در ادامه مقاله بیشتر متعجب خواهید شد.

اهمیت ارزهای دیجیتال حوزه بازی

نوبت به بررسی اهمیت ارزهای دیجیتال حوزه بازی برای کاربران می‌رسد. این رمز ارزها در چه مواردی مهم شمرده شده و کاربران با ورود به پلتفرم این رمز ارزها به دنبال رسیدن به چه خواسته هایی هستند؟ اگر قرار باشد که گیمرها برای بازی کردن در پلتفرم ارزهای دیجیتال حوزه گیمینگ هزینه سنگینی را به عنوان کارمزد بپردازند، چه سود؟ بنابراین بسیار مهم است تا اهمیت رمز ارزهای حوزه بازی را در نزد کاربران مختلف ارزیابی کنیم تا در نهایت نتیجه گیری نهایی برای سرمایه گذاری روی این رمز ارزها منطقی‌تر از همیشه باشد. با توجه به اینکه هدف نهایی ما در کانون بورس ایجاد بهترین شرایط سرمایه گذاری رد بازار ارزهای دیجیتال برای کاربران ایرانی است، از این رو در کنار معرفی ارز های دیجیتال حوزه بازی سعی داریم تا شرایط سرمایه گذاری روی آنها را نیز بررسی کنیم.

البته شایان ذکر است که این مقاله به تنهایی نمی‌تواند تمام و کمال اطلاعات لازم برای سرمایه گذاری روی ارزهای دیجیتال حوزه بازی را در اختیار شما قرار دهد، اما نکات این مقاله در نهایت مسیر بسیار روشنی برای شما در این بازار درست خواهند کرد که شما را از ورود به رمز ارزهای اشتباه باز می دارد و از این گذشته یک مسیر مشخص با تعداد رمز ارزهای محدود را برای شما تعیین می نمایند که با دقت به همین مسیر می‌توانید خود را از بسیاری از ریسک‌های موجود در بازار دور نگه داشته و سرمایه گذاری مطمئن‌تری برای خود در بازار رقم بزنید.

اهمیت ارزهای دیجیتال حوزه گیمینگ برای کسب درآمد

به عنوان اولین مورد برای بررسی اهمیت ارزهای دیجیتال حوزه بازی باید به بررسی اهمیت این رمز ارزها برای کسب  درآمد از آنها بپردازیم. روش ها و ترفندهای بسیار زیادی برای کسب درآمد از ارزهای دیجیتال حوزه گیمینگ تعریف شده است که البته این روش ها برای پلتفرم های مختلف با هم متفاوت بوده و ممکن است برخی از آنها تنها برخی از این روش ها را داشته باشند.

  • امکان خرید و فروش زمین و NFT ها در این پلتفرم ها معمولاً یکی از متداول ترین روش های کسب درآمد می‌باشد.
  • امکان توسعه NFT ها و فروش آنها در بازار
  • ساخت شهرها، زمین ها و مراکز تجاری در فضای متاورس و کسب درآمد از طریق آن
  • بازی کردن و کسب درآمد از طریق حضور در محیط بازی های کامپیوتری مانند همان چیزی که در گذشته وجود داشته است.
  • اجاره دادن زمین ها

و ده‌ها روش درآمدزایی دیگر که هر کسی با کمی آموزش می‌تواند از این موارد برای رسیدن به سود استفاده نماید. جالب است که در سایر ارزهای دیجیتال خارج از حوزه گیمینگ معمولاً این میزان روش و ترفند برای درآمدزایی وجود ندارد و معمولاً کسب درآمد از پلتفرم آنها محدود به چند مورد خاص مانند سهام گذاری و مواردی از این دست می شود. ملاحظه می‌کنید که اهمیت ارزهای دیجیتال حوزه بازی در کسب درآمد بسیار بیشتر از سایر رمز ارزها حتی از گزینه های معروف و مشهور شده و به همین دلیل است که لازم است تا تمام کاربر شناخت کافی نسبت به تمام رمز ارزهای تعریف شده در این حوزه داشته باشند.

اهمیت ارزهای دیجیتال حوزه گیمینگ برای سرمایه گذاری بلند مدت

به عنوان دومین مورد برای بررسی اهمیت ارزهای دیجیتال حوزه بازی  سراغ سرمایه گذاران بلند مدت و یا به اصطلاح هولدرها می رویم. بسیاری از کاربران مخصوصاً کاربران ایرانی علاقه دارند تا ارزهای دیجیتال خریداری شده خود را برای مدت زمان بسیار طولانی نگهداری کرده و از آن‌ها برای رسیدن به سود های قابل توجه در دراز مدت استفاده کنند. این روش سرمایه گذاری در بازار که معمول‌ترین آنها نیز است، با اصطلاح سرمایه‌ گذاری بلند مدت تعریف شده و معمولاً به بازه های زمانی ۵ تا ۱۰ سال اطلاق می گردد.

ارزهای دیجیتال حوزه گیمینگ

برای اینکه یک ارز دیجیتال شرایط لازم برای سرمایه گذاری بلند مدت داشته باشد، صرف تعریف شدن آن در حوزه بازی کافی نبوده و لازم از موارد بسیار زیاد دیگری را نیز درباره رمز ارز مورد نظر در مورد بررسی و ارزیابی قرار دهید. از این گذشته وقتی صحبت از سرمایه گذاری بلند مدت می شود، شما نمی‌توانید تمام رمز ارزها را در سبد سرمایه‌ گذاری خود داشته و در کیف پول ارز دیجیتال قرار دهید. برای چنین مواردی بهترین راه‌حل قرار دادن بهترین های بازی رمز ارز هایی است که پتانسیل بسیار بالایی برای رشد و رسیدن به قیمت های بسیار بالا در چند سال آینده را دارند.

حال باید ببینیم که آیا ارزهای دیجیتال حوزه گیمینگ چنین قابلیت هایی را داشته و می‌توانند به عنوان ارزهای دیجیتال  برای سرمایه گذاری بلند مدت تعریف شوند یا خیر؟ واقعیت این است که در زمانی که این مقاله را برای شما نگارش می کنیم، ارزهای دیجیتال به مراتب بهتری نسبت به رمز ارزهای حوزه بازی برای این منظور می‌توان پیدا کرد. ارزهای دیجیتالی مانند بیت کوین، اتریوم، کاردانو، سولانا، باینناس کوین و موارد دیگری هستند که برای چنین روش سرمایه گذاری شرایط بهتری دارند، اما با این حال در میان ارزهای دیجیتال حوزه بازی نیز می‌توان مواردی را پیدا کرد که شرایط و ویژگی های لازم برای چنین منظوری را دارا هستند.

اهمیت ارزهای دیجیتال حوزه گیمینگ برای نوسان گیری

در ادامه نوبت به بررسی اهمیت ارزهای دیجیتال حوزه بازی از نظر نوسان گیری می‌رسد. اگر مقاله آموزش نوسان گیری ارز دیجیتال را مطالعه کرده باشید، به خوبی با این روش سرمایه گذاری و کسب درآمد در بازار آشنا هستید. برای اینکه یک ارز دیجیتال شرایط لازم برای تبدیل شدن به گزینه‌ای برای نوسان گیری را داشته باشد، لازم است تا فاکتورهای بسیار مهمی را درباره آن در بازار مورد بررسی و ارزیابی قرار دهید. فاکتورهایی مانند:

  • حجم معاملات در هر ۲۴ ساعت شبانه روز
  • ارزش بازار
  • تعداد سکه های در گردش
  • تعداد کاربران و افرادی که در طول هر ۲۴ ساعت به معامله رمز ارز مورد نظر می‌پردازند.
  • میزان محبوبیت ارز دیجیتال مورد نظر در میان کاربران
  • تعداد و اعتبار صرافی هایی که ارز دیجیتال مورد نظر را به رسمیت می‌شناسند

از جمله مهم ترین و ویژگی هایی هستند که یک رمز ارز برای تبدیل شدن به گزینه‌ای برای نوسان گیری در بازار باید شرایط خوبی در آنها داشته باشد. البته بسیاری از ارزهای دیجیتال حوزه گیمینگ از چنین شرایطی را به خوبی داشته و امکان استفاده از آن‌ها برای نوسان گیری در بازار به راحتی وجود دارد و حتی گزینه های بسیار مناسبی برای این منظور نیز می‌باشند. اما با این حال باید بدانید که تمام ارزهای دیجیتال حوزه بازی که این شرایط را نداشته و ممکن است برخی از آنها شما را در این مسیر با چالش‌هایی روبرو سازند. به صورت کلی دیجیتالی که در این حوزه در گزینه های برتر قرار دارند،  شرایط لازم و کافی برای تبدیل شدن به رمز ارزی برای نوسان گیری را دارا بوده و می‌توانید از آنها برای این منظور استفاده کنید.

اهمیت ارزهای دیجیتال حوزه بازی از دید گیمرها

ارزهای دیجیتال حوزه بازی اما در نهایت نوبت به بررسی اهمیت ارزهای دیجیتال حوزه بازی از نظر گیمرها و کسانی است که بیشتر به دلیل جذابیت های بازی های کامپیوتری به سمت این رمز ارز ها کشیده می شوند. واقعیت این است که درصد قابل توجهی از کاربران و طرفداران ارزهای دیجیتال حوزه گیمینگ همین طرفداران بازی های کامپیوتری هستند که بعد از ورود پلتفرم های مورد علاقه آنها به حوزه ارزهای دیجیتال هم‌چنان آن در این حوزه مشغول به بازی و سرگرمی هستند. بازی کردن و سرگرمی در زندگی امروز جایگاه بسیار مهمی در زندگی بشر دارد و افراد از سنین کودکی تا بزرگسالی فعالیت گسترده ایران در این حوزه دارند. هدف ما از بررسی اهمیت ارزهای دیجیتال حوزه بازی از نظر گیمر ها همین معرفی میزان محبوبیت بسیار بالای آنها است.

بسیاری از ارزهای دیجیتال حتی آن‌هایی که شرایط بسیار ایده‌آلی در بازار داشته و اکنون جزء ارزهای برتر بازار شناخته می شوند، در روزهای اولیه که وارد بازار رمز ارزها شدند، به هیچ وجه تعداد طرفداران زیادی نداشته و شاید ماهها و سالها زمان برد تا آنها به میزان محبوبیت قابل توجهی برسند. حتی اگر شرایط ارز دیجیتال بیت کوین را نیز مورد بررسی قرار دهید متوجه خواهید شد که این رمز از این به بعد از گذشت سال‌ها از زمان توسعه خود به محبوبیت قابل توجهی در بازار رسیده است.

اما نکته بسیار جالب درباره ارزهای دیجیتال حوزه گیمینگ همین میزان محبوبیت قابل توجه آنها حتی در همان روز های ابتدایی ورود به این بازار است. پلتفرم های بازی معمولاً از قبل طرفداران زیادی دارند که بعد از ورود آنها به حوزه ارزهای دیجیتال این تعداد طرفداران را با خود به همراه می‌آورند. به همین دلیل است که این دسته از ارزهای دیجیتال بازار خیلی زود به محبوبیت خوبی رسیده و شناخته شده می شوند.

چگونه ارزهای دیجیتال حوزه گیمینگ را بشناسیم؟

چگونه ارزهای دیجیتال حوزه بازی را بشناسیم و درباره آنها تحقیق کنیم؟ روش های زیادی برای شناخت ارزهای دیجیتال حوزه گیمینگ وجود دارد که شما بنا بر شناخت و علاقه می‌توانید از هر یک از آنها برای پیش برد اهداف خود استفاده نمایید. به عنوان مثال می‌توانید از سایت های مرجع معرفی ارز دیجیتال مانند سایت کوین مارکت کپ برای این منظور استفاده کنید. سایت های دیگری مانند کوین جکو و کوین بیس هم هستند که این اطلاعات را با کیفیت متفاوت در اختیار شما قرار می دهند. با ورود به این سایت ها و جستجوی ارزهای دیجیتال حوزه Gaming می‌توانید لیست کامل این دسته از رمز ارزها را مشاهده کنید. البته ما بهترین های این حوزه را در ادامه با شما مرور خواهیم کرد.

  بهترین ارزهای دیجیتال حوزه بازی

در نهایت نوبت به معرفی بهترین ارزهای دیجیتال حوزه بازی می‌رسد. دقت کنید که ارزهای دیجیتال حوزه گیمینگ بسیار زیاد بوده و معرفی همه آنها در این مقاله امکان پذیر نمی‌باشد. از این گذشته حتی نیازی به معرفی همه آنها نیز وجود ندارد و شما نیز میتوانید درباره تمام ارزهای دیجیتال حوزه‌ بازی تحقیق کنید. چنین فرآیندی علاوه بر اینکه نیاز به زمان بسیار زیادی خواهد داشت در عمل فایده و سود قابل توجهی هم برای شما نداشته و شما نمی‌توانید در همه این رمز ها سرمایه گذاری کنید. از این گذشته مانند سایر پلتفرم های تعریف شده در بازار ارز های دیجیتال، این دسته از رمز ارزها نیز گزینه‌های بی خود بسیار زیادی داشته که سرمایه‌ گذاری بر روی آنها یک اشتباه بسیار بزرگ خواهد بود.

به صورت کلی توصیه می کنیم که بعد از آشنا شدن با هر کدام از دسته های تعریف شده در بازار ارز های دیجیتال، در صورت اقدام برای سرمایه گذاری حتماً روی بهترین ها سرمایه گذاری کرده و سراغ گزینه های خیلی پرت نروید.  درباره ارزهای دیجیتال حوزه بازی نیز توصیه ما تحقیق و شناخته بیشتر نسبت به بهترین های داده است که در ادامه با شما آنها را در میان می‌گذاریم.

۱- مانا دسنترالند – MANA

ارزهای دیجیتال حوزه بازی

به عنوان اولین و بهترین ارز دیجیتال تعریف شده در این حوزه باید به بررسی رمز ارز مانا بپردازیم.  به صورت کلی ارزهای دیجیتال حوزه بازی شباهت های بسیار زیادی نسبت به هم داشته و بسیاری از فرایندهای تعریف شده در آنها کاملاً مشابه یکدیگر است. از این گذشته بسیاری از ارزهای دیجیتال حوزه گیمینگ  برای یک پلتفرم پیاده سازی شده‌اند که ویژگی های مشترک آنها را به مراتب بیشتر هم می کند. ارز دیجیتال مانا شبکه بلاک چین دیجیتال اتریوم پیاده‌سازی شده و از این نظر امنیت قابل توجهی داشته و اکثر قابلیت های بلاک چین آن را در خود دارا است. مانا  دارای یک توکن بومی با عنوان LAND می‌باشد که از این توکن میتوانید برای خرید و فروش و پرداخت های درون برنامه پلتفرم استفاده کنید.

برای خرید و فروش زمین داخل پلتفرم ارز دیجیتال مانا می‌توانید از خود این رمز ارز و یا اتر کمک بگیرید. ما در حال حاضر در لیست ارزهای دیجیتال حوزه بازی به عنوان گزینه اول شناخته شده و بهترین رمز ارز این حوزه تعریف می شود. مانا قابلیت های بسیار زیادی دارد و حتی می‌تواند گزینه برای سرمایه گذاری بلند مدت نیز برای کاربران و سرمایه گذاران در این بازار باشد. مانا را میتوانی بهترین و معتبرترین صرافی های ارز دیجیتال در سراسر جهان در اختیار داشته و برای خرید و فروش آن اقدام کنید. همچنین امکان استفاده از پلتفرم رمز ارز برای انجام بازی های کامپیوتری را نیز خواهید داشت.

۲- سند باکس – SAND

ارزهای دیجیتال حوزه گیمینگ

دومین رتبه در میان ارزهای دیجیتال حوزه بازی  متعلق به ارز دیجیتال سندباکس است. سندباکس جایگاه بسیار خوبی در میان ارزهای دیجیتال حوزه گیمینگ داشته و حتی با وجود قرار گرفتن در رده دوم این لیست، از نظر محبوبیت شرایط بهتری  نسبت به مانا دارد. سند باکس نیز در پلتفرم اتریوم تعریف شده و ویژگی های بارز بلاک چین اتریوم را دارا است. از این نظر می‌توان شباهت های بسیار زیادی را میان مانا و سندباکس تعریف کرد. اما بازی های تعریف شده در سند باکس محبوبیت بیشتری داشته و افراد زیادی را به سمت این رمز ارز جلب کرده است. شما می‌توانید از پلتفرم سند باکس نیز برای خرید و فروش زمین با توکن LAND استفاده کنید. هم‌چنین امکان سهام گذاری و سایر ترفندهای تعریف شده برای کسب درآمد را نیز در پلتفرم سندباکس در اختیار خواهید داشت که می‌تواند مزیت بسیار خوبی برای آن باشد.

از نظر حجم معاملات و همچنین این تعداد کاربرانی که  سندباکس را معامله می‌کنند، این رمز ارز  دارای شرایط بسیار خوبی بوده و از این نظر به راحتی می‌توان روی آن حساب کرد. سند باکس شرایط خوبی هم برای سرمایه گذاری بلند مدت و هم برای نوسان گیری دارد که بنا به شرایط می‌توانید از آن برای هر کدام از این دو منظور استفاده کنید. در حال حاضر افراد مشهور و سلبریتی های بسیار زیادی در سطح جهان برای خرید و فروش زمین و NFT ها از پلتفرم سندباکس استفاده می نمایند که همین موضوع میزان محبوبیت آن را چند برابر بیشتر نیز کرده است.

۳- اکسی اینفینیتی – AXS

یکی دیگر از ارزهای دیجیتال حوزه بازی که باید به معرفی آن بپردازیم، اکسی اینفینیتی است. این رمز ارز نیز در میان ارزهای دیجیتال حوزه گیمینگ شرایط بسیار خوبی داشته و به محبوبیتی قابل توجهی نیز در این بازار رسیده است. این رمز ارز با اینکه در رده سوم این دسته از مرز ارزها قرار دارد، اما جایگاه آن از نظر محبوبیت حتی می‌تواند بالاتر نیز باشد. اگر به دنبال استفاده از یکی از محبوب ترین بازی های کامپیوتری تعریف شده در حوزه ارزهای دیجیتال هستید، اکسی اینفینیتی می‌تواند یک گزینه فوق‌العاده برای این منظور باشد. دقیقاً همین محبوبیت بالای بازی تعریف شده در پلتفرم اکسی اینفینیتی است که باعث محبوبیت بالای آن نیز شده است.

بازی کامپیوتری اکسی اینفینیتی از بازی پوکمون الهام گرفته شده و احتمالاً شما را به یاد این بازی محبوب و دوست داشتنی قرن ۲۱ خواهد انداخت. نکته بسیار جالب توجه درباره پلتفرم اکسی اینفینیتی این است که شما می‌توانید با بازی کردن و رسیدن به موفقیت در جریان بازی توکن اکسی به دست بیاورید. این فرایند می‌تواند حتی این روش را تبدیل به یک روش سرمایه گذاری عالی نیز نماید. بله درست شنیدید، قرار است در داخل پلتفرم اکسی اینفینیتی بازی کنید و جایزه شما نیز توکن اکسی خواهد بود. سرمایه گذاری روی این رمز ارز البته برای طولانی مدت را چندان توصیه نمی‌کنیم، اما با این حال می‌توانید از آن برای نوسان گیری نیز استفاده کنید.

در حال حاضر گیمرهای بسیار زیادی هستند که ساعت ها در طول روز وقت خود را سرگرم بازی کردن در پلتفرم اکسی بوده و از این طریق به دنبال رسیدن به درآمدهای ثابت ماهیانه می باشند. این رمز ارز را در آینده ای نه چندان دور می‌توان جزء محبوب ترین های بازار نیز تلقی کرد.

۴- اپی کوین – APE

یکی دیگر از ارزهای دیجیتال حوزه بازی که در زمان نگارش این مقاله شرایط بسیار خوبی در بازار پیدا کرده است، اپی کوین می‌باشد. اپی کوین در حال حاضر در رتبه ۴۶ بهترین ارزهای دیجیتال جهان قرار گرفته و این مهم می‌تواند نشانه خوبی برای کیفیت آن باشد. البته باید اضافه کنیم که ارزهای دیجیتال حوزه گیمینگ معمولاً خیلی زود به رتبه های بالا می‌رسند و این مهم به دلیل محبوبیت بسیار بالای آنها است. اپی کوین نیز از این امر مستثنی نبوده و در بازه زمانی کوتاهی به شرایط فعلی رسیده است. این رمز ارز البته در سایر حوزه ها مانند NFT ها نیز تعریف شده و یک رمز ارز چند کاربردی محسوب می شود که میزان محبوبیت آن را باز هم اضافه کرده است. دائو و وب ۳ دیگر قابلیت ها و کاربردهای تعریف شده برای پلتفرم اپی کوین هستند.

رسیدن به ارزش بازار ۳.۴ میلیارد دلاری و هم‌چنین حجم معاملات ۴۷۰ میلیون دلاری نشان از این دارد که اپی کوین راه بسیار خوبی را در پیش گرفته و می‌تواند گزینه مناسبی برای نوسان گیری و سرمایه گذاری میان مدت باشد. قیمت این رمز ارز در حال حاضر بیش از ۱۲ دلار است که برای ارز دیجیتالی با ۲۷۷ میلیون سکه در گردش عدد قابل توجهی به نظر می‌رسد. آن هم ارز دیجیتالی که هنوز چندان هم در بازار معروف نشده و کمتر کسی آن را می شناسد.

اپی کوین در همین سال ۲۰۲۲ وارد بازار شده و نسبت به قیمت ابتدایی خود هم چنان در شرایط پایینی قرار دارد. با بررسی و ارزیابی نکات مربوط به تحلیل فاندامنتال ارز دیجیتال به خوبی می‌توان دریافت که این رمز ارز را بهتر است بیشتر برای نوسان گیری مورد استفاده قرار دهید. برای سایر روش های درآمدزایی بهتر است سراغ رمز ارزهایی با شرایط بهتر بروید.

۵- گالا – GALA

یکی از شناخته‌شده‌ترین ارزهای دیجیتال حوزه بازی که احتمالاً شما نیز نام آن را شنیده یاد، گالا است. گالا رمز ارزی با قابلیت های بسیار زیاد است و شرایط بسیار خاصی نیز در میان ارزهای دیجیتال حوزه گیمینگ دارد. این رمز ارز در روی پلتفرم اتریوم تعریف شده و از نظر امنیت شرایط بسیار ایده آل بلاک چین اتریوم را با خود یدک می‌کشد. از نظر کاربردها نیز گالا را می‌توان برای خرید و فروش NFT ها و البته به عنوان یک ارز دیجیتال عالی در حوزه متاورس به کار برد. این رمز ارز به دلیل همین کاربردها دائما در یک محدوده خوب در بازار رمز ارزها تعریف شده و نوسان می نماید. در زمان نگارش این مقاله نیز رتبه ۶۵ بهترین ارزهای دیجیتال جهان را به خود اختصاص داده است.

گالا در حال حاضر نزدیک به ۷ میلیارد سکه در گردش دارد که این میزان می‌تواند تا ۳۵ میلیارد نیز برسد. به همین دلیل نباید انتظار رسیدن قیمت گالا به اعداد خیلی بالا را داشته باشید. گالا در حال حاضر با قیمت ۰.۲ دلاری معامله می شود. ارزش بازار گالا به ۲ میلیارد دلار نزدیک شده و حجم معاملات آن نیز ۴۳۰ میلیون دلار در هر ۲۴ ساعت است. به همین دلیل گالا می‌تواند گزینه خوبی برای نوسان گیری و کسب سود از این طریق باشد.

۶- انجین کوین – ENJ

ارزهای دیجیتال حوزه بازی

گزینه دیگری که در میان ارزهای دیجیتال حوزه بازی باید بهر تعریف و بررسی آن بپردازیم، انجین کوین می‌باشد. این رمز ارز نیز می‌تواند شرایط خوبی برای سرمایه گذاری در بازه زمانی طولانی مدت و میان مدت را به دنبال داشته و حتی می‌توان از آن برای نوسان گیری نیز به دلیل محبوبیت بالا استفاده کرد. انجین کوین از آن دسته از ارزهای دیجیتال حوزه گیمینگ است که به صورت خاص توسعه پیدا کرده و تفاوت های زیادی با بقیه دارد. به عنوان مورد اول باید به امکان انجام بازی های بسیار مختلف و حتی توسعه بازی در این پلتفرم اشاره کنیم که کاربر را محدود به حضور در یک بازی نمی کند.

در تمام بازی های تعریف شده در پلتفرم انجین کوین شما می‌توانید رمز ارز انجین را کسب کرده و در کیف پول خود ذخیره نمایید. این رمز ارز را می‌توان یکی از کاربردپذیرترین رمز ارزها در حوزه بازی قلمداد نمود. به همین دلیل در حال حاضر با محبوبیت قابل توجهی روبرو است و بسیاری از علاقمندان به این دسته از رمز ارزها نگاه ویژه ای روی آن دارند. از این گذشته انجین کوین در سایر حوزه ها نیز تعریف شده و می‌توان از آن برای کاربردهای دیگری هم استفاده کرد.

۷- استپن – GMT

گزینه بعدی که در میان ارزهای دیجیتال حوزه بازی باید به تعریف آن بپردازیم، استپن است. استپن نیز در میان ارزهای دیجیتال حوزه گیمینگ شرایط متوسطی داشته و با وجود قرار گرفتن در میان ۱۰ ارز دیجیتال برتر این حوزه، اما به صورت کلی در کل بازار شرایط ایده‌آلی ندارد. البته رسیدن ارزش بازار آن به نزدیک ۱.۵ میلیارد دلار نشان از توجه خاص به این رمز ارز است. نکته بسیار جالبی که باعث شد تا استپن را نیز در میان راز های دیجیتال حوزه بازی معرفی کنیم، عدد عجیب و غریب حجم معاملات هر ۲۴ ساعت آن است. این رمز ارز در حال حاضر بیشتر از ارزش بازار خود و در حدود ۲ میلیارد دلار در هر ۲۴ ساعت معامله می شود که نشان از شرایط عجیبی در این رمز ارز دارد.

استپن البته طول عمر زیادی در بازار نداشته و در همین ابتدای سال ۲۰۲۲ وارد شده است. تا همین جا نیز توانسته حداکثر قیمت ۳ دلاری را نیز برای خود رقم بزند. البته این موارد نشان از ویژه بودن استپن در بازار نیست و نباید خیلی روی این رمز ارز به عنوان گزینه‌ای فوق‌العاده برای سرمایه گذاری حساب کنید. با این حال برای نوسان گیری با توجه به حجم معاملات بسیار بالا می‌تواند شرایط خوبی داشته باشد.

۸- برا – BORA

گزینه بعدی که در لیست ارزهای دیجیتال حوزه بازی قرار دارد، برا است. ارز دیجیتال برا نسبت به تمام ارزهای دیجیتال تعریف شده تا اینجای مقاله شرایط ضعیف تری دارد. این رمز ارز که در حوزه گیمینگ تعریف شده، هنوز موفق به رسیدن به ارزش بازار ۱ میلیارد دلاری نرسیده و ارزش بازار آن در حدود ۸۵۰ میلیون دلار می‌باشد. این رمز ارز هم‌چنین حجم معاملات ۹۰ میلیون دلاری را نیز به ثبت رسانده است. البته شایان ذکر است که در میان رازهای دیجیتال با رتبه ۱۰۱ شرایط خوبی دارد و تنها در مقایسه با گزینه های قبلی خیلی نمی‌توانیم از آن تعریف کنیم.

ارزهای دیجیتال حوزه گیمینگ معمولاً خیلی زود به این شرایط می‌رسند. برا نیز راه را تا اینجا خیلی سریع برداشته و با وجود تعداد سکه های ۱.۲۵ میلیارد دلاری به قیمت ۱ دلار به شدت نزدیک شده است که این مهم می‌تواند در روزها و هفته های آتی ارزش بازار آن را نیز به بالای ۱ میلیارد دلار افزایش دهد. هر چند قبلاً قیمت ۱.۵ دلاری را در تاریخچه خود تجربه کرده است.

برا البته از آن دسته از ارزهای دیجیتال قدیمی موجود در حوزه گیمینگ است و از سال ۲۰۱۹ در این بازار موجودیت پیدا کرده است. البته به دلیل قابلیت ها و کاربردهای کم شاهد رشد خوبی برای آن بودیم و به تازگی رشد های خوب را در پلتفرم این رمز ارز می‌توانید مشاهده کنید. برای سرمایه گذاری بلند مدت گزینه خوبی نیست اما برای نوسان گیری و یا سرمایه گذاری میان مدت می‌تواند شرایط خوبی داشته باشد.

۹- وکس – WAXP

ارز دیجیتال بعدی که در میان ارزهای دیجیتال حوزه بازی باید به تعریف آن بپردازیم، رمز ارز نام آشنای وکس است که کاربردهای بسیار مختلف دیگری به جز تعریف شدن در این حوزه را نیز با خود یدک می‌کشد. ارزهای دیجیتال حوزه گیمینگ به جز تعداد محدودی معمولاً چند کاربردی هستند. این رمز ارز نیز می‌تواند در حوزه های دیفای، مدیا، NFTها، قراردادهای هوشمند، پرداخت و .. تعریف شود. به همین دلیل است که علاقمندان به حوزه های مختلف ارزهای دیجیتال معمولاً با آن آشنا هستند. این رمز ارز را می‌توانید رد بهترین صرافی های متمرکز و غیرمتمرکز خریداری نمایید. این مهم نیز به محبوبیت آن اضافه نموده است.

دقت کنید که وکس از معدود ارزهای دیجیتال حوزه بازی است که به عنوان یک کوین شناخته شده و دارای شبکه بلاک چین اختصاصی می‌باشد. این رمز ارز در حال حاضر در رتبه ۱۱۷ بهترین ارزهای دیجیتال جهان قرار دارد اما رتبه های به مراتب بالاتری را نیز تجربه کرده است. ارزش بازار فعلی آن ۷۲۱ میلیون دلار بوده و حجم معاملات ۲۴ ساعته آن نیز به ۶۰ میلیون دلار نزدیک شده است.

ارز دیجیتال وکس به دلیل تعداد سکه های در گردش بالایی که برای آن تعریف شده، خیلی قیمت بالایی ندارد. این رمز ارز در حال حاضر نزدیک به ۲ میلیارد سکه در گردش دارد و این میزان می‌تواند تا ۳.۸۴ میلیارد نیز برسد. این امر برای یک ارز دیجیتال با بلاک چین اختصاصی کمی زیاد به نظر می‌رسد اما با این حال تیم توسعه دهنده سعی کرده تا از این طریق آن را گزینه خوبی برای پرداخت های درون برنامه ای نیز نماید.

۱۰- رندر توکن – RNDR

در معرفی ارزهای دیجیتال حوزه بازی باید به بررسی ارز دیجیتال رندر توکن نیز بپردازیم. قبلاً در معرفی ارزهای دیجیتال با پتانسیل رشد بالا به معرفی رندر توکن پرداختیم. در میان ارزهای دیجیتال حوزه گیمینگ با وجود اینکه در شرایط فعلی خیلی کیفیت بالایی ندارد، اما به زودی می‌توانیم آن را در شرایط بهتری مشاهده کنیم. رندر توکن نیز در میان ارز های دیجیتال حوزه بازی چند کاربردی قرار گرفته و می‌توانید از آن در حوزه های وب ۳، گیمینگ، هنر، مدیا، ویدئو و البته حوزه NFT ها استفاده کرد. به همین دلیل است که جایگاه فعلی آن به هیچ وجه شایسته این رمز ارز پر کاربرد نیست و باید خیلی زود آن را در لیست ۱۰۰ تایی های بازار ببینیم.

رندر توکن در حال حاضر به ارزش بازار ۷۰۰ میلیون دلاری رسیده و ارزش حجم معاملات هر ۲۴ ساعت آن نیز ۲۱ میلیون دلار می‌باشد. این رمز ارز از اواسط سال ۲۰۲۰ در بازار تعریف شده حتی در تاریخچه خود به قیمت ۷ دلار هم نزدیک شده است. در آن زمان حجم معاملات آن تا ۱۰۰ میلیون دلار نیز افزایش پیدا کرده بود.

۱۱- ایلوویوم – ILV

همچنین در میان ارزهای دیجیتال حوزه بازی باید به معرفی ایلوویوم نیز بپردازیم. این رمز ارز نیز شرایط بسیار خوبی در بازار داشته و روز به روز به تعداد طرفداران و محبوبیت آن اضافه می شود. ایلوویوم به دلیل تعداد سکه های محدودی که دارد، با قیمت های بسیار بالایی نیز معامله می شود. به همین دلیل شاید سرمایه گذاری بر روی آن برای همه مقدور نباشد. ایلوویوم در میان ارزهای دیجیتال حوزه گیمینگ یک گزینه بسیار خاص و منحصر به فرد است که قابلیت های ویژه آن را نباید دست کم بگیریم.

ایلوویوم البته کاربردهای دیگری به جز حوزه بازی نیز دارد به همین دلیل کاربران آن تنها محدوده به علاقمندان به بازی های کامپیوتری نیست. برای مثال در ارزهای دیجیتال حوزه NFT نیز می‌توانید روی پلتفرم این رمز ارز حساب کنید. این مهم باعث شده تا امکان استفاده از این رمز ارز برای نوسان گیری نیز تا حدی برای افراد حرفه‌ای فعال در بازار ارزهای دیجیتال فراهم شود.

شما می‌توانید با ورود به پلتفرم ایلوویوم و شرکت در بازی های مختلف آن در نهایت توکن ایلوویوم را به عنوان جایزه دریافت کرده و در کیف پول خود در این پلتفرم ذخیره نمایید. هم‌چنین می‌توانید در یک بازی داستانی بسیار جذاب و دوست داشتنی نیز شرکت کنید. بازی کردن در این پلتفرم بدون خستگی خواهد بود و شما ساعت ها می‌توانید بازی های داستانی آن را دنبال کرده و به مراحل بالاتر پیش بروید. البته اگر علاقه به کسب درآمد هم داشته باشید که چه بهتر.

فراوانی ارزهای دیجیتال حوزه گیمینگ

ارزهای دیجیتال حوزه بازی به همین مواردی که بررسی کردیم محدود نبوده و شما می‌توانید با یک جستجوی ساده تعداد بسیار زیادی از آنها را در بازار پیدا کنید. البته همه ارزهای دیجیتال حوزه گیمینگ شرایط خوبی نداشته و سرمایه گذاری بر روی آنها را به هیچ وجه توصیه نمی‌کنیم. این امر می‌تواند مشکلات زیادی را برای شما به دنبال داشته باشد. توصیه ما انتخاب از میان بهترین ها است تا هم ریسک سرمایه گذاری شما ماهش پیدا کند و هم در نهایت موفق به یک سرمایه گذاری پر سود در این بازار شوید.

اهمیت خود بازی در شرایط ارزهای دیجیتال حوزه گیمینگ

نکته جالبی که باید درباره ارزهای دیجیتال حوزه بازی با شما در میان بگذاریم، اهمیت خود بازی های تعریف شده در این پلتفرم ها است. همان طور که اشاره کردیم بخشی از محبوبیت این رمز ارزها که اتفاقاً بخش قابل ملاحظه ای هم است، مربوط به حضور گیمرها در فضای بازی های کامپیوتری آنها است. این فضا اهمیت بسیار زیادی برای محبوبیت ارزهای دیجیتال حوزه گیمینگ دارد. هر چقدر بازی های تعریف شده شرایط خوبی داشته باشند، در نهایت رمز ارز مورد نظر نیز به محبوبیت بیشتری خواهد رسید. از این رو توصیه می کنیم که در صورت بررسی و تحلیل یک ارز دیجیتال تعریف شده در حوزه بازی برای سرمایه گذاری بلند مدت بهتر است به شرایط بازی تعریف شده در پلتفرم آن نیز دقت کافی داشته باشید.

آیا سرمایه گذاری روی ارزهای دیجیتال حوزه بازی منطقی است؟

سوال مهمی که باید از خود بپرسید، این است که آیا ارزهای دیجیتال حوزه بازی شرایط خوبی برای سرمایه گذاری دارند یا خیر؟ در معرفی هر یک از ارزهای دیجیتال حوزه گیمینگ  به صورت خاص این موضوع را به صورت جداگانه بررسی کردیم و اگر دوباره به بخش های قبلی برگردید می‌توانید پاسخ این سوال را برای هر یک از ارزهای دیجیتال معرفی شده مشاهده کنید.

اما با این حال به صورت کلی نمی‌توان ارزهای دیجیتال یک حوزه را برای سرمایه گذاری مناسب دانست یا ندانست. بلکه این مهم باید به صورت خاص برای هر یک از رمز ارزها با استفاده از تحلیل فاندامنتال صورت پذیرد. تنها در این صورت است که شما می‌توانید یک تصمیم منطقی و درست برای سرمایه گذاری در این بازار بگیرید.

ارزهای دیجیتال حوزه گیمینگ

ارزهای دیجیتال حوزه گیمینگ و ارزش سرمایه گذاری در ۲۰۲۴

به نظر شما ارزش سرمایه گذاری روی ارزهای دیجیتال حوزه گیمینگ در سال ۲۰۲۴ چقدر است؟ آیا در این سال نیز باید شاهد افزایش رونق این دسته از رمز ارزها باشیم؟ واقعیت این است که ارزهای دیجیتال حوزه گیمینگ شرایط بسیار خوبی دارند و در سال ۲۰۲۴ نیز می توان روی آنها حساب کرد. با توجه به اینکه در سال آتی منتظر رونق بیشتری در بازار ارز دیجیتال هستیم و این امکان را می توان برای آنها متصور بود که شرایط نسبت به امسال به مراتب بهتر شود، از این رو رونق گرفتن ارزهای دیجیتال حوزه بازی نیز دور از انتظار نخواهد بود. در سال ۲۰۲۴ با به کارگیری فناوری های نوین و همچنین استفاده کاربردی تر از متاورس در حوزه های مختلف مانند بازی، انتظار داریم تا رمز ارزهای تعریف شده در این حوزه شرایط ایده آلی داشته باشند. اتفاقی که می تواند سرمایه بسیار زیادی را برای آنها به ارمغان آورد و به همین دلیل سرمایه گذاری روی این رمز ارزها از همین الان تبدیل به اولویت بسیاری از افراد شده است.

در سال ۲۰۲۴ می توانید سراغ رمز ارزهای بسیار زیادی بروید. اینکه تمام سرمایه های را فقط روی یک حوزه قرار دهید، اصلا مناسب شما نخواهد بود. به همین دلیل توصیه می کنیم که در کنار حوزه بازی به توکن های سایر حوزه ها نیز دقت داشته باشید. استفاده ترکیبی از رمز ارزهای مختلف تعریف شده در بازار ارز دیجیتال باعث می شود تا شما قدرت سرمایه گذاری بالاتری داشته باشید و بتوانید از پتانسیل تمام رمز ارزها  به خوبی استفاده کنید. در این باره البته انتخاب بهترین گزینه ها برای سرمایه گذاری در هر حوزه اهمیت زیادی پیدا می کند. بهتر است یک بار دیگر لیست بهترین ارزهای دیجیتال حوزه گیمینگ را مطالعه کرده و در این بین بهترین گزینه ها را برای قرار دادن در سبد سرمایه گذاری خود انتخاب کنید.

پتانسیل سودآوری ارزهای دیجیتال حوزه گیمینگ

نکته مهم بعدی که باید درباره آن صحبت کنیم، پتانسیل سودآوری ارزهای دیجیتال حوزه گیمینگ است. اتفاقا برای بسیاری از کسانی که ب دنبال یک سرمایه گذاری ایده آل هستند، انتخاب رمز ارزهایی با پتانسیل سودآوری بالا اهمیت بسیار زیادی پیدا می نماید. از این رو می بایست پتانسیل سودآوری این دسته از رمز ارزها را نیز بررسی کنیم. برای ارزیابی پاین پتانسیل روش های مختلفی وجود دارد. مثال می توانید اختلاف قیمتی فعلی آنها را با سقف قیمتی رقم خورده در تاریخچه آنها با هم مقایسه کنیم. در حال حاضر بسیاری از رمز ارزهای تعریف شده در حوزه بازی های کامپیوتری طول عمر خیلی بالایی نداشته و در زمان رشد قیمت های سال ۲۰۱۷ و ۲۰۲۱ بازار ارز دیجیتال همراه این بازار نبودند. از این رو برآورد سقف قیمتی آنها چندان منطقی نیست و باید انتظار قیمت های به مراتب بالاتری نسبت به سقف قیمتی را برای آنها داریم.

همچنین بر اساس تعداد توکن های تعریف شده نیز ارزهای دیجیتال حوزه گیمینگ شرایط خوبی دارند و شما می توانید سراغ نمونه هایی بروید که تعداد توکن های محدودی برای آنها تعریف شده و از این رو انتظار رسیدن به قیمت های بالاتری را برای آنها داریم. با انتخاب این دست از توکن ها انتظار رسیدن به سودهای بالاتر از ۱۰۰۰ درصد را نیز برای رمز ارزهای این حوزه در یکی دو ساله خواهیم داشت و این مهم چندان دور از انتظار نیست.

ارزهای دیجیتال حوزه گیمینگ بهتر است یا حوزه متاورس؟

مقایسه میان انواع ارز دیجیتال نیز از جمله مقایسه هایی است که می تواند شرایط بهتری برای سرمایه گذاران در این بازار ایجاد نماید. از این رو بر آن شدیم تا نیم نگاهی به رمز ارزهای حوزه های مختلف داشته و آنها را با ارزهای دیجیتال حوزه گیمینگ مقایسه کنیم و در اولین قدم نیز متاورس را انتخاب کرده ایم. همان طور که می دانید ارزهای دیجیتال حوزه متاورس با جذابیت های بسیار زیادی روبرو هستند و خیلی ها در حال استفاده از مزیت های این رمز ارزها برای رسیدن به سودهای قابل توجه می باشند.

نکته بسیار مهم درباره رمز ارزهای حوزه متاورس این است که نقاط اشتراک زیادی میان آنها با ارزهای دیجیتال حوزه گیمینگ وجود دارد. به این معنی که با توجه به نیاز به استفاده از فناوری های تعریف شده در حوزه متاورس و استفاده پلتفرم های بازی از این فناوری ها، توک های تعریف شده نیز معمولا هر دو حوزه را پوشش می دهند. همین موضوع باعث شده تا سرمایه گذارن حوزه گیمینگ در بازار ارز دیجیتال به نوعی سرمایه داران حوزه متاورس نیز باشند.

یکی از مهم ترین دلایلی که باعث شده تا به آینده بازی های کامپیوتری امیدوار باشیم و نگاه ویژه ای به آنها کنیم، همین ترکیب آنها با حوزه متاورس است. استفاده از فناوری متاورس در آینده ای نه چندان دور می تواند تبدیل به یک میزت بزرگ برای این بازی ها شده و شرایط لازم برای رشدهای قابل توجه را برای آنها ایجاد نماید. اتفاقی که از هم اکنون آغاز شده و خیلی از بازی ها در حال استفاده از مزیت های متاورس در پلتفرم خود هستند.

ارزهای دیجیتال حوزه گیمینگ

ارزهای دیجیتال حوزه گیمینگ یا وب ۳؟

ارزهای دیجیتال حوزه وب ۳ نیز مزیت های خاص خود را دارند. وب ۳ آینده اینترنت در جهان است و همین الان هم بسیاری از پلتفرم ها به دنبال انتقال داده های خود به این حوزه هستند. با توجه به امنیت بسیار بالا و همچنین قابلیت های دیگری که در وب ۳ وجود دارد، عملا در آینده باید حرف های زیادی از رمز ارزهای تعریف شده از این حوزه بشنویم. رمز ارزهایی مانند دات و فایل کوین با توجه به شرایطی که دارند، تبدیل به رمز ارزهای آینده و مستعد رسیدن به سودهای بالا هستند و سرمایه گذاری روی آنها می تواند مزیت های بسیار زیادی داشته باشد.

حوزه وب ۳ در کنار گیمینگ از جمله حوزه های بسیار محبوب در بازار ارز دیجیتال است و خیلی ها به دنبال استفاده از پتانسیل هر دو حوزه برای سرمایه گذاری هستند. در این بازار که هر توکنی می تواند پتانسیل بالایی برای سرمایه گذاری داشته باشد، انتخاب توکن های این چنینی جذابیت های زیادی خواهد داشت. از این رو توصیه می کنیم که توکن های محبوب در حوزه های جذاب مانند گیمینگ و وب ۳ را انتخاب کرده و سرمایه های خود را در آنها تقسیم نمایید.

جمع بندی

با ارزهای دیجیتال حوزه بازی آشنا شده و اکنون می‌دانید که این دسته از مرز ارزها چه مزیت هایی دارند و در چه جایگاهی در بازار قرار گرفته اند. در انتها باید در یک جمع بندی کلی اطلاعات این مقاله را درباره ارزهای دیجیتال حوزه گیمینگ با شما در میان بگذاریم. بایستی بدانید که:

  • ارزهای دیجیتال حوزه بازی بهترین رمز ارزهای موجود در بازار نیستند اما با این حال شرایط خوبی دارند.
  • ارز های دیجیتال حوزه گیمینگ سرعت رشد بالایی داشته و خیلی زود به محبوبیت قابل توجهی می‌رسند.
  • ارز های دیجیتال حوزه بازی را هم می‌توانید برای سرمایه گذاری بلند مدت و میان مدت و هم برای سایر روش های کسب درآمد اعم از خرید و فروش زمین به کار بگیرید.

هدف نهایی ما در مجموعه کانون بورس ارتقای هر چه بیشتر سطح دانش سرمایه گذاران ایرانی در بازار ارزهای دیجیتال است. ارائه به روزترین و بهترین مقالات و اطلاعات مربوط به این بازار نیز در همین راستا صورت می‌پذیرد. البته باید متذکر شویم که کاربران تنها باید با کامل کردن آموزش های خود با شرکت در دوره ارز دیجیتال برای فعالیت حرفه‌ای در این بازار اقدام نمایند. در غیر این صورت ممکن است شرایط برای آنها چندان مطلوب نباشد. در کانون بورس در کنار شما هستیم تا بهترین شرایط را برای سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال برای شما رقم بزنیم. برای این منظور امکان خرید دوره آموزش آنلاین ارز دیجیتال را نیز خواهید داشت.

ترتیب پیشنهادی مطالعه مقالات این بخش...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روش‌های پرداخت و ثبت نام

ارزش دوره: ۱8٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

قیمت جشنواره: ۱4/۸۰۰/۰۰۰ تومان

پیش پرداخت: 2٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

روش‌های پرداخت و ثبت نام

ارزش دوره ۱۷٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

قیمت جشنواره: ۱۳/۸۰۰/۰۰۰ تومان

تماس فوری با شما

موضوع تماس با شما: