لوگو کانون بورس

آموزش کامل ثبت نام در کوکوین با گوشی و بدون احراز هویت

آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین
شما در حال مطالعه مقاله ۱۲ از ۱۳ در این سرفصل آموزش رایگان هستید.

با آموزش کامل ثبت نام در صرافی کوکوین با شما همراه هستیم. صرافی کوکوین یکی از محبوب ترین صرافی های خارجی برای کاربران ایرانی است که در طول سال‌های اخیر خدمات خود را به طرق مختلف به کاربران ارائه کرده و با وجود اینکه امکان استفاده از خدمات این صرافی برای کاربران ایرانی تحریم است اما به دلیل امکان استفاده به مقدار قابل توجهی بدون نیاز به احراز هویت در حال حاضر کاربران ایرانی استفاده از خدمات این صرافی را به عنوان یک صرافی معتبر و شناخته شده در اولویت خود قرار می دهند.

تا قبل از این که امکان استفاده از خدمات صرافی بایننس بدون احراز هویت هم وجود داشته انتخاب اول کاربران ایرانی صرافی بایننس بود اما به مرور و با گذشت زمان صرافی بایننس اعلام کرد که امکان استفاده از خدمات این صرافی بدون احراز هویت به هیچ وجه وجود ندارد و به همین دلیل کاربران ایرانی مجبور شدند تا پلتفرم بایننس را ترک نمایند و در این بین انتخاب یک صرافی معتبر و هم رده با بایننس کار به این سادگی نبود تا در نهایت کوکوین تبدیل به انتخاب اصلح کاربران گردید.

دقت داشته باشید که عضویت و استفاده از خدمات صرافی کوکوین پیچیدگی خیلی زیادی ندارد اما شما حتما باید به تمام جزئیات مربوط به این صرافی دقت کافی داشته باشید تا در نهایت بدون هیچ گونه چالشی بتوانید از تمام خدمات مورد نظر خود استفاده کنید و از این گذشته خطری سرمایه شما را تهدید نکند. زیرا همانطور که میدانید هرگونه اشتباه در فرایند استفاده از کاربردهای مختلف صرافی می تواند باعث از بین رفتن به تمام دارایی های کاربران شده و هیچ راه برگشتی نیز معمولاً وجود ندارد. قرار نیست در یک بازار بسیار پیچیده و حرفه ای مانند بازار ارز دیجیتال ما دارایی های خود را با اشتباهات بسیار کوچک و بچه گانه از دست بدهیم و به همین دلیل توصیه می کنیم که حتماً این مقاله برای آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین را تا انتها با ما همراه باشید.

شایان ذکر است که در زمان آپدیت این مقاله، صرافی کوکوین به صورت کامل کاربران ایرانی را تحریم کرده و امکان استفاده از خدمات آن بدون احراز هویت برای ایرانی ها وجود ندارد. از این رو هر گونه نظر مغایر با این مورد در این مقاله به قبل از اعلام صرافی کوکوین مبنی بر تحریم کاربران ایرانی و اجباری شدن احراز هویت در آن برمی گردد.

راهنمای مطالعه نمایش

آیا صرافی کوکوین گزینه خوبی برای کاربران ایرانی است؟

در بررسی صرافی کوکوین به صورت کامل و جامع به بررسی شرایط این صرافی برای کاربران ایرانی پرداختیم. اگر نگاهی به لیست بهترین صرافی های متمرکز جهان بیندازید متوجه خواهید شد که کوکوین یکی از بهترین گزینه ها در این لیست است و در برخی از مواقع حتی موفق شده خود را تا رده سوم نیز بالا بکشاند. با این حساب از دو دیدگاه مختلف می توانیم خوب بودن یا بد بودن استفاده از خدمات صرافی کوکوین را برای کاربران ایرانی تشریح کنیم.

دیدگاه اول بررسی کیفیت و اعتبار این صرافی است که همانطور که در بالا اشاره کردیم از این نظر کوکوین شرایط بسیار خوبی دارد و استفاده از خدمات آن می‌تواند کاربران ایرانی را از هر صرافی دیگری بی نیاز سازد. ارائه انواع خدمات مربوط به صرافی ها و در کنار آن لیست کردن تعداد بسیار زیادی از رمز ارز ها باعث شده تا کاربرانی که از صرافی کوکوین برای معاملات خود در بازار ارز دیجیتال استفاده می نمایند به راحتی تمام نیازهای خود را برآورده ساخته و هیچگونه نیازی به استفاده از خدمات صرافی دیگری نداشته باشند. حتی امکان ورود و استفاده از خدمات فیوچرز را نیز با استفاده از این صرافی خواهید داشت که می‌تواند مزیت های آن را برای کاربران ایرانی به مراتب بیشتر هم نماید.

دومین دیدگاهی که می توانیم با توجه به آن استفاده از خدمات صرافی کوکوین را برای کاربران ایرانی مورد بررسی قرار دهیم شرایط تحریم های حاکم بر خدمات این صرافی برای کاربران ایرانی و امکان از بین رفتن دارایی کاربران است. واقعیت این است که همانطور که در مقاله بررسی صرافی کوکوین اشاره کردیم این صرافی به صورت کاملاً واضح و روشن در قوانین خود اعلام کرده که خدمات خود را برای کاربران برخی از کشورها ممنوع می‌نماید و کشور ایران نیز یکی از این کشورها محسوب می گردد و همچنین از بین رفتن دارایی کاربران این کشورها به هیچ وجه زیر مسئولیت کوکوین نبوده و این دسته از کاربران نباید برای استفاده از خدمات بازار ارز دیجیتال وارد صرافی کوکوین شوند.

آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین

البته از طرف دیگر این صرافی در قوانین خود مشخص کرده که امکان استفاده از خدمات صرافی کوکوین تا میزان مشخصی از حجم معاملات آن احراز هویت امکان پذیر است و عملا اگر شما زیر این حجم اعلام شده به دنبال انجام معامله هستید که اتفاقاً حجم فوق العاده قابل توجهی هم محسوب می‌شود و معمولاً نیاز معامله‌گران ایران ایرانی را برآورده می سازد، چالش های پیش روی شما قرار نخواهد گرفت. البته برای بررسی کامل تر و دقیق تر این موضوع توصیه می‌کنیم حتما این مقاله بررسی صرافی کوکوین را به صورت کامل مطالعه کنید تا اگر به دنبال استفاده از خدمات این صرافی هستید درباره خطرات آن اطلاعات لازم و اولیه را به دست آورده و دارایی های خود را در بازار به این سادگی ها در خطرات مختلف قرار ندهید

در ادامه با آموزش ثبت نام در کوکوین و استفاده از خدمات مختلف این صرافی سعی می‌کنیم تا خطر استفاده از آن را برای شما به حداقل میزان ممکن برسانیم تا از این پس شما بدون هیچ نگرانی بتوانید تنها با چالش های مربوط به تحلیل تکنیکال قیمت رمز ارزها به دنبال معامله گری در این بازار باشید و سایر مسائل برای شما تقریباً حل شده باشند.

چرا آموزش ثبت نام در کوکوین

همچنین لازم است تا به این پرسش پاسخ دهید که چرا مطالعه آموزش ثبت نام در کوکوین اهمیت دارد و کاربرد آن در بازار ارز دیجیتال چیست و چرا قبل از اینکه وارد این بازار شده و سرمایه گذاری خود را آغاز نمایند باید چنین مقالات را به صورت کامل مطالعه کنند؟ اهمیت آموزش ثبت نام در کوکوین از دو دیدگاه مختلف قابل بررسی است که هر یک از این دیدگاه ها اهمیت خاص خود را دارد و شما باید هر دوی آنها را در نظر بگیرید تا در نهایت ریسک معاملات خود را در بازار به حداقل میزان ممکن برسانید.

اولین نکته درباره اهمیت آموزش ثبت نام در کوکوین این است که شما با خدمات مختلف این صرافی و نحوه استفاده از آن ها به صورت مرحله به مرحله و آموزش تصویری آشنا شوید و به راحتی بتوانید از آنها در فرآیند معاملات خود استفاده کنید. به عنوان مثال اگر به دنبال استفاده از خدمات فیوچرز ارز دیجیتال در صرافی کوکوین هستید، قرار نیست بعد از واریز کردن پول خود به حساب این صرافی و باز کردن صفحه بازار فیوچرز تازه به دنبال این بگردید که از کجا باید ارز دیجیتال انتخاب کنید و از کجا باید معاملاتی خود را برگزینید.

شما بایستی از قبل آموزش های لازم برای تمام جزئیات و خدمات مربوط به صرافی مورد نظر خود را به دست آورید تا در زمان استفاده از آن به راحتی و در کمترین زمان ممکن بتوانند نیازهای خود را برآورده سازید و از این بابت هیچگونه چالشی پیش روی شما قرار گیرد. دقت داشته باشید که آشنایی با خدمات مختلف صرافی کوکوین همچنین باعث می شود تا شما بتوانید از این صرافی بهتر استفاده کنید و شرایط بهتری را برای معاملات و کسب و کار خود ایجاد نمایید.

دومین نکته ای که اهمیت آموزش ثبت نام در کوکوین را میتوانیم با توجه به آن نیز مورد بررسی قرار دهیم جلوگیری از به وجود آمدن هرگونه اشتباه در فرایند استفاده از خدمات این صرافی خارجی است. فرض کنید که شما در زمان انتخاب شرایط معاملات فیوچرز ارز دیجیتال به جای معاملات Isolated معاملات Cross را انتخاب نمایید. این عدم توجه میتواند تمام دارایی های شما را در این صرافی به خطر بیندازند و با اولین ورود معاملات شما به ضرر تمام دارایی های شما از بین برود.

آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین

آموزش ثبت نام در کوکوین مانند سایر صرافی های خارجی هر چند از جمله آموزش های حرفه ای لازم برای موفقیت در بازار ارز دیجیتال محسوب نمی شود و برای موفقیت در این بازار لازم است تا شما تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال و تحلیل فاندامنتال ارز دیجیتال را به خوبی فرا گرفته باشید اما با این حال همانطور که میدانید بسیاری از خطرات ارز دیجیتال مربوط به همین موارد جزئی است و عدم دقت آنها ممکن است تمام دارایی های کاربران را از بین ببرد.

روش های ثبت نام در کوکوین

آموزش ثبت نام در کوکوین را با معرفی روش های ورود به صرافی و ثبت نام در آن ادامه می دهیم. با توجه به اینکه صرافی کوکوین یکی از معتبرترین و شناخته‌شده‌ترین صرافی های خارجی است و اکثر خدمات ارائه شده از سوی صرافی ها در این شرکت برای کاربران مختلف آماده شده است از این رو لازم است تا شما بدانید که هم امکان استفاده از خدمات این صرافی از طریق سایت و هم امکان استفاده از خدمات این صرافی از طریق اپلیکیشن موبایلی آن وجود دارد.

اگر به دنبال استفاده از خدمات صرافی کوکوین از سایت این صرافی هستید تنها کافی است آدرس سایت این صرافی را وارد کرده و سپس تمام مراحل ثبت نامی که در ادامه با شما در میان می گذاریم را از طریق سایت دنبال کنید و همچنین در ادامه نحوه ثبت نام در کوکوین از طریق گوشی را نیز با شما در میان خواهیم گذاشت.

دقت داشته باشید که هرچند ثبت نام در صرافی کوکوین از طریق سایت یا از طریق گوشی در اپلیکیشن های موبایلی تفاوت چندان زیادی با یکدیگر ندارند اما لازم است تا قبل از آن یک نکته بسیار مهم را با شما در میان بگذاریم. با توجه به اینکه کوکوین ارائه خدمات به کاربران ایرانی را ممنوع اعلام کرده و کاربران ایرانی نباید از آی پی ایران وارد حساب کاربری خود در این صرافی شوند بسیاری از افراد هستند که با خرید انواع وی پی ان با آی پی ثابت به دنبال استفاده از خدمات این صرافی می روند.

این دسته از کاربران باید در نظر داشته باشند که وقتی از طریق گوشی وارد اپلیکیشن صرافی کوکوین می شوند مرکز ارائه دهنده خدمات اینترنت آنها به وضوح در اپلیکیشن موبایلی قابل ردیابی خواهد بود و کوکوین حتی با داشتن وی پی ان با آی پی ثابت نیز به راحتی می تواند تشخیص دهد که شما در حال استفاده از یکی از اپراتورهای ارائه‌دهنده خدمات اینترنت از ایران هستید و همین موضوع ممکن است باعث شود تا کوکوین تصمیم به بستن حساب معاملاتی شما بگیرد.

آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین

برای کاربران ایرانی که به دنبال استفاده از خدمات این صرافی آن هم با وی پی ان با آی پی خارجی هستند بهترین راه حل استفاده از خدمات سایت اصلی است. با ورود به سایت و استفاده از خدمات از این طریق امکان ردیابی مرکز ارائه دهنده خدمات اینترنتی وجود نخواهد داشت و عملاً شما می توانید بدون احراز هویت و بدون این که او برود از کدام کشور وارد حساب صرافی خود در کوکوین شده‌اید معاملات خود را در این بازار ادامه دهید.

توصیه می‌کنیم که حتماً این نکته امنیتی را در فرآیند معاملات خود در بازار ارز دیجیتال با استفاده از خدمات صرافی کوکوین در نظر بگیرید زیرا عدم دقت به آن ممکن است ماهها تلاش شما را برای رسیدن به سود از بین برده و این صرافی اقدام به مسدود کردن حساب کاربری شما و همچنین اخذ تمام دارایی های شما در داخل صرافی نماید که یک شکست بسیار بزرگ برای هر معامله گری خواهد بود.

آموزش کامل ثبت نام در کوکوین

آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین را با مرور مراحل باز کردن یک حساب کاربری در سایت این صرافی ادامه میدهیم. دقت کنید همانطور که اشاره کردیم کاربران ایرانی بهتر است از طریق سایت از خدمات صرافی کوکوین استفاده نمایند و حتما در زمان استفاده چه در موقع ثبت نام و چه در موقع بهره برداری حتما از وی پی ان آی پی ثابت استفاده نمایند. نکته بعدی که در زمان ثبت نام صرافی کوکوین باید به آن دقت داشته باشید این است که شما هم می توانید با وارد کردن ایمیل ثبت نام خود را در این صرافی انجام دهید و هم می توانید با وارد کردن شماره موبایل ثبت نام خود را نهایی کنید که عملاً امکان ثبت نام از طریق موبایل برای کاربران ایرانی وجود نداشته و شما باید از طریق ایمیل مراحل ثبت نام را آغاز کرده و به انتها برسانید.

  • برای ثبت نام در صرافی کوکوین ابتدا باید وارد سایت این صرافی به نشانی www.kucoin.com شوید.
  • در صفحه اول سایت این صرافی برای شروع فرآیند ثبت نام باید گزینه sign up را انتخاب نمایید.

با انتخاب این گزینه اولین مرحله از فرایند ثبت نام در صرافی کوکوین پیش روی شما قرار خواهد گرفت که باید اطلاعات اولیه خود را در آن وارد سازید. در این بخش ابتدا باید آدرس ایمیل معتبر خود را وارد کنید سپس با کلیک بر روی گزینه send code  کدی که به آدرس ایمیل شما ارسال می شود را در کادر بعدی مشخص شده وارد نمایید. این فرایند در واقع همان تایید ایمیل کاربری شما است و اگر شما یک ایمیل معتبر وارد نکرده باشید عملا نمی توانید مراحل ثبت نام را ادامه دهید.

آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین

در قدم بعدی در همین فرم باید یک پسورد قدرتمند برای حساب کاربری خود در نظر بگیرید که وقتی قدرت این پسورد به میزان قابل قبولی رسید امکان رفتن به مرحله بعدی برای شما وجود خواهد داشت. دقت داشته باشید که پسورد انتخاب شده برای ثبت نام در صرافی کوکوین باید ترکیبی از اعداد و حروف کوچک و بزرگ باشد و همچنین یک علامت خاص نیز مانند@ باید در آن تعریف کنید.

در انتهای این فرم از شما خواسته می شود که با قوانین صرافی کوکوین موافقت نمایید که با تیک کردن گزینه شما با قوانین موافقت کرده و این مرحله ثبت نام در صرافی کوکوین به انتها خواهد رسید. حالا روی گزینه sign up کلیک کنید تا این مرحله بسته شده و به اتمام برسد.

البته دقت کنید که اگر فرآیند پر کردن فرم برای شما بسیار طولانی شود احتمالاً کد ارسال شده به ایمیل شما برای اعتبار سنجی دیگر اعتبار خود را از دست خواهد داد و دوباره باید آن مرحله را تکرار کرده و کد جدید را در این فرم وارد نمایید تا امکان ثبت نام برای شما به وجود آید.

ورود به حساب کاربری در سایت کوکوین

مراحل ثبت نام در صرافی کوکوین در بند قبلی به پایان رسید و اکنون شما باید اقدامات جانبی دیگری را انجام دهید تا امنیت حساب کاربری شما در این صرافی به حداکثر میزان ممکن برسد و از این گذشته می توانید از مزیت های مختلف این صرافی نیز با اطمینان بالا استفاده کنید.

برای اینکه بقیه مراحل آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین را با هم مرور کنیم لازم است شما بعد از طی کردن مراحل قبلی وارد حساب کاربری خود در سایت صرافی شوید. برای این منظور همچنان باید vpn شما روشن باشد و از طریق سایت اینبار گزینه Log in را انتخاب کرده و در فرم باز شده آدرس ایمیل و پسورد انتخاب شده خود را وارد کرده تا بتوانید وارد حساب کاربری خود شوید.

اگر شما از اپلیکیشن موبایلی صرافی نیز استفاده می کنید فرایند وارد شدن به حساب کاربری به همین ترتیب خواهد بود و هیچ چالشی در آن وجود ندارد اما دقت کنید که ورود به حساب کاربری از طریق اپلیکیشن موبایل باعث میشود تا کوکوین به صورت کامل محل سکونت شما یعنی ایران را ردیابی نماید و این موضوع در آینده ممکن است چالش هایی را برای شما به وجود آورد.

فعال کردن تایید دو مرحله ای در حساب کوکوین

یکی از مهمترین مراحل ثبت نام در صرافی کوکوین فعال کردن کد تایید دو مرحله ای است که باعث میشود تا امنیت حساب شما به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کند. البته دقت داشته باشید که فعال کردن این کد برای استفاده از خدمات صرافی کوکوین به هیچ وجه اجباری نیست اما در صورتی که آن را فعال نکنید خطر بیشتری حساب کاربری شما را تهدید می نماید و ممکن است به راحتی دارایی های خود را با یک اشتباه بسیار کوچک از دست بدهید.

با توجه به این نکته اولین قدم برای استفاده از حساب صرافی کوکوین بعد از انجام مراحل ثبت نام که در بالا به آنها اشاره کردیم فعال کردن تایید دو مرحله ای است که برای این منظور می‌توانید طبق مراحل زیر اقدام نمایید.

  • در قدم اول طبق چیزی که در بالا به آن اشاره کردیم وارد حساب کاربری خود در صرافی شوید.
  • با کلیک کردن بر روی نام خود در همان صفحه اول سایت یک پنجره منو ای برای شما باز خواهد شد که یکی از موارد این پنجره Account security است. روی این گزینه کلیک کنید تا بقیه مراحل را برای شما تشریح نمایید.

آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین

  • با ورود به صفحه باز شده یکی از گزینه های امنیتی پیش روی شما Google verification  است که باید آن را انتخاب نمایید. برای این منظور روی گزینه set روبه روی آن کلیک کنید.
  • پنجره جدیدی برای شما باز خواهد شد که در این پنجره با کلیک کردن بر روی گزینه ی send code یک کد ۶ رقمی به آدرس ایمیل شما ارسال می شود و شما باید این آدرس را در بخش مشخص شده وارد کرده و سپس روی گزینه next کلیک کنید.
  • در قدم بعدی نوبت به وارد کردن کد تایید دو عاملی می شود که برای این منظور باید از قبل نرم افزار گوگل اتنتیکیتور در موبایل خود نصب داشته باشید و صرافی کوکوین را به گزینه های موجود در آن اضافه کنید. در مقوله آموزش ثبت نام صرافی کوینکس به صورت کامل نحوه دانلود و استفاده از این نرم افزار را به شما ارائه نمودیم.

آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین

با طی کردن این مرحله فعال کردن کد تایید دو مرحله ای برای حساب کاربری شما در صرافی کوکوین به انتها می‌رسد اما لازم است یک نکته بسیار مهم را نیز با شما در میان بگذاریم. با توجه به اینکه امکان استفاده از خدمات صرافی کوکوین برای کاربران ایرانی وجود ندارد از این رو اگر در آینده هرگونه چالشی برای کد تایید دو مرحله ای حساب شما به وجود آید عملا می توانید از تیم پشتیبانی صرافی بخواهید تا به شما کمک کند. در این صورت آنها از شما خواهند خواست تا فرایند احراز هویت در صرافی را به انتها برسانید تا بتوانید از خدمات پشتیبانی استفاده کنید.

با توجه به اینکه چنین امکانی برای کاربران ایرانی وجود ندارد توصیه میکنیم که در زمان تایید کد تایید دو مرحله ای حتماً از آخرین صفحه قبل از فعال کردن نهایی این کد اسکرین شات گرفته و آن را در جایی ذخیره کنید. اگر در آینده به هر دلیلی گوشی شما با مشکلی روبرو شد و خواستیدد دوباره کد تایید دو مرحله ای صرافی کوکوین را در موبایل خود داشته باشید تنها کافی است از همین اسکرین شات استفاده نمایید تا این فرآیند برای شما به سادگی و بدون نیاز به کمک تیم پشتیبانی صرافی کوکوین انجام پذیرد. عدم دقت به این موضوع در آینده ممکن است چالش هایی را برای حساب کاربری شما به وجود آورد و مانع استفاده از خدمات این صرافی برای شما شود.

اضافه کردن شماره موبایل به حساب کاربری در صرافی کوکوین

یکی دیگر از اقداماتی که در فرایند افزایش امنیت حساب کاربری در صرافی کوکوین پیش روی شما قرار می گیرد امکان اضافه کردن شماره موبایل به حساب کاربری است که با این مهم عملا امنیت قابل توجهی برای حساب کاربری شما ایجاد خواهد شد اما به شدت توصیه می کنیم که از این امر دوری جسته و به هیچ وجه شماره موبایل خود را در حساب صرافی کوکوین وارد نکنید.

آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین

با توجه به اینکه امکان ارائه خدمات به کاربران ایرانی توسط صرافی کوکوین مسدود شده است و شما نمی توانید به عنوان یک کاربر ایرانی در این صرافی ثبت نام نمایید عملا وارد کردن یک شماره تلفن مربوط به کشور ایران نیز باعث مسدود شدن حساب کاربری شما خواهد شد و دیگر شما نمی توانید در این صرافی حساب باز کنید و از خدمات آنها استفاده نمایید.

اگر فرایند اضافه کردن شماره موبایل به حساب کاربری خود را در آینده و بعد از اینکه پول به حساب کاربری خود واریز کردید، انجام دهید شرایط برای شما به شدت پیچیده تر خواهد شد و حتی ممکن است تمام دارایی های خود را نیز از دست بدهید. از این رو توصیه می کنیم که به هیچ وجه سراغ این گزینه نروید و همیشه آن را گزینه صرف نظر شده در نظر بگیرید.

فعال سازی کد آنتی فیشینگ در صرافی کوکوین

یکی دیگر از مراحل افزایش امنیت حساب کاربری در صرافی کوکوین فعال سازی کد آنتی فیشینگ است که در همین بخش شما میتوانید این کد را وارد کرده و از این پس تمام ایمیل های مربوط به این صرافی همراه با این کد برای شما ارسال خواهد شد و اگر شما ایمیلی از طرف صرافی کوکوین دریافت کرده که کد آنتی فیشینگ در آن درج نشده باشد می توانید پی به کلاهبرداری بودن کد مورد نظر ببرید.

دقت داشته باشید که در اعلام یک کد آنتی فیشینگ به حساب خود در صرافی کوکوین حتما باید عددی را در نظر بگیرید که همیشه در ذهن شما باقی بماند و هیچ وقت این عدد را فراموش نکنید. زیرا بعداً برای انجام معامله در حساب صرافی کوکوین نیز ممکن است نیاز به درست کردن این عدد پیدا نمایید و اگر آن را فراموش کرده باشید عملاً امکان دسترسی دوباره به آن وجود ندارد و تیم پشتیبانی نیز تا زمانی که احراز هویت خود را تکمیل نکرده باشید هیچ گونه کمکی به شما نخواهد کرد.

آموزش نحوه تغییر پسورد در حساب کاربری کوکوین

در همان بخش امنیت حساب کاربری که در بالا وارد آن شدید امکان تغییر پسورد در حساب کاربری صرافی کوکوین نیز برای شما وجود دارد. دقت داشته باشید که برای تغییر پسورد حساب کاربری خود لازم است شما حتماً کد تایید دو عاملی را وارد نمایید و همچنین پسورد قبلی خود را نیز در ذهن داشته باشید. در غیر اینصورت باید یکبار گزینه فراموشی پسورد را بزنید تا پسورد جدید به ایمیل شما ارسال شود تا بتوانید برای تغییر آن اقدام نمایید.

به صورت کلی لازم است تا کاربران برای بالا بردن امنیت حساب کاربری خود هر چند ماه به چند ماه پسورد حساب کاربری خود را تغییر دهند تا در صورتی که پسورد قبلی آنها در اختیار شخص یا گروهی قرار گرفته عملاً امکان استفاده از پسورد برای ورود به حساب معاملاتی شما وجود نداشته باشد.

آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین

احراز هویت در صرافی کوکوین

فرایند احراز هویت در صرافی کوکوین مشابه با فرایند احراز هویت در سایت سایر صرافی ها است. اگر قبلاً در یکی از صرافی های داخلی ارز دیجیتال مراحل احراز هویت را انجام داده باشید دقیقاً با طی کردن موارد مشابه می توانید در صرافی کوکوین نیز مراحل احراز هویت را انجام دهید و برای منظور تنها کافیست یک متن از پیش تعیین شده که در سایت این صرافی قرار گرفته را به صورت دست نویس به همراه کارت شناسایی و کارت بانکی خود در دست بگیرید و یک عکس از خود گرفته و در سایت آپلود کنید که البته این اقدام برای کاربران ایرانی امکان پذیر نیست.

با توجه به اینکه کوکوین ارائه خدمات به کاربران ایرانی را ممنوع اعلام کرده است از این رو امکان احراز هویت برای کاربران ایرانی با مدارک ایرانی وجود ندارد و شما نیز نباید دنبال چنین شرایطی در این صرافی بروید.

آموزش ثبت نام در کوکوین با گوشی

فرایند ثبت نام در صرافی کوکوین از طریق سایت اما با استفاده از گوشی دقیقاً به همان ترتیبی است که در بالا به آن اشاره کردیم و شما با باز کردن سایت صرافی کوکوین در گوشی موبایل خود و طی کردن مراحل بالا می‌توانید این فرایند را به انتها برسانید. همچنین اگر به دنبال ثبت نام در صرافی از طریق اپلیکیشن موبایلی آن هستید نیز دقیقاً همان مراحل بالا را باید طی کنید و همان مواردی که در بالا به آنها اشاره کردیم می تواند راهنمای خوبی برای شما باشد تا بتوانید از طریق اپلیکیشن صرافی کوکوین نیز وارد حساب کاربری خود شده و از خدمات این صرافی استفاده نمایید.

آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین

صرافی کوکوین امکان استفاده از خدمات خود در اپلیکیشن موبایل اندروید و آیفون را برای کاربران فراهم کرده و هیچگونه چالشی از این بابت وجود ندارد و شما می توانید از هر کدام از پلتفرم های موبایلی برای ورود به صرافی و استفاده از خدمات آن اقدام کنید.

یک نکته بسیار مهم و حیاتی که در این باره باید به آن اشاره داشته باشیم این است که حتماً اپلیکیشن صرافی کوکوین را از سایت رسمی این صرافی دانلود و استفاده نمایید و هرگز از سایت های واسط برای این منظور اقدام نکنید. در حال حاضر یکی از رایج ترین روش های کلاهبرداری در بازار ارز دیجیتال این است که کلاهبرداران با افتتاح سایت های بسیار مشابه با سایت های رسمی صرافی ها و اپلیکیشن های شبیه به صرافی های رایج در این بازار اقدام به جمع آوری اطلاعات و داده های مربوط به حساب کاربران نموده و با ورود به حساب کاربری آنها تمام دارایی های آنها را به سرقت می‌برند.

دقت داشته باشید که اگر شما هم این نکات ساده را در نظر نگیرید خیلی راحت تمام دارایی های خود را از دست خواهید داد و اگر تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال را به صورت کامل و جامع فرا نگرفته و به بهترین شکل از آن استفاده نکنید و از خطرات ساده تمام دارایی های خود را از دست خواهید داد.

 آیا حتما باید از خدمات صرافی کوکوین استفاده کنیم؟

صرافی کوکوین و بعد از آن صرافی کوینکس دو صرافی هستند که در میان کاربران ایرانی به شدت محبوب بوده و درصد قابل توجهی از کاربران ایرانی از خدمات این صرافی برای معاملات خود در بازار ارز دیجیتال استفاده می‌نمایند. البته که هیچ اجباری برای استفاده از خدمات صرافی کوکوین وجود ندارد اما با توجه به اینکه یک صرافی یکی از پنج صرافی برتر دنیا محسوب شده و خدمات بسیار زیادی ارائه می کند استفاده از خدمات آن می تواند چالش های شما را در بازار برطرف کرده و نیازهای شما را هم برطرف سازد.

آیا صرافی کوکوین برای انجام معاملات فیوچرز مناسب است؟

برای انجام معاملات فیوچرز در ارز دیجیتال شما هم می توانید از خدمات صرافی کوکوین استفاده کنید و هم می‌توانید سراغ صرافی کوینکس و یا حتی صرافی بینگ اکس بروید. واقعیت این است که اگر فقط برای انجام معاملات فیوچرز به دنبال استفاده از خدمات صرافی کوکوین هستید، توصیه ما استفاده از پلتفرم به صرافی کوینکس است زیرا با کاربران ایرانی هیچگونه چالشی نداشته و کاربران ایرانی حتی می‌توانند مرحله احراز هویت در این صرافی را نیز انجام دهند.

در چه مواقعی حتما باید از خدمات صرافی کوکوین استفاده کنیم؟

گاهی اوقات به دنبال خرید ارز دیجیتالی هستیم که در صرافی کوینکس لیست نشده و خرید آن از طریق صرافی کوینکس وجود ندارد. یا اینکه صرافی کوکوین تصمیم به برگزاری مراسم عرضه اولیه ارز دیجیتال گرفته و امکان شرکت در این ارز اولیه تنها برای کاربران این صرافی وجود دارد. در چنین مواقعی شما چاره ای جز ثبت نام در صرافی کوکوین و استفاده از خدمات این صرافی نخواهید داشت.

آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین

 آیا کوکوین حساب کاربران ایرانی را مسدود کرده است؟

اطلاعات کامل و دقیقی در این باره وجود ندارد اما هر چه هست این موضوع در سطح گسترده رخ نداده و شکایت های زیادی از بسته شدن حساب کاربران ایرانی در صرافی کوکوین انجام نپذیرفته است. به این معنی که اگر شما حساب خود را در این صرافی در شرایطی که در بالا اشاره کردیم باز کنید و تمام قواعد و شرایط را نیز برای معاملات خود به گونه ای در نظر بگیرید که نیاز به احراز هویت پیدا نکنید، شما را تهدید نمی کند در صورت عدم دقت به همین نکات بسیار ساده ممکن است خود شما شرایطی را فراهم آورید که صرافی با شناخت شما و محل سکونت شما حساب کاربری شما مسدود نماید.

آیا بعد از مسدود شدن حساب کاربری امکان برداشت پول از حساب صرافی وجود دارد؟

در صورتی که صرافی کوکوین به عنوان یک صرافی معتبر و شناخته شده تصمیم به مسدود کردن حساب تمام کاربران ایرانی خود بگیرد عملاً چهار هفته را به آنها اجازه خواهد داد تا دارایی های خود را از صرافی خارج نمایند و شما نیز میتوانید از این فرصت استفاده کنید. اما اگر حساب کاربری شما به دلایلی مانند پولشویی یا تقلب در معاملات و مواردی از این دست بسته شود عملا امکان برداشت دارایی‌ها برای شما وجود نخواهد داشت و صرافی این اجازه را به شما نخواهد داد.

در کل منظور ما این است که اگر شما یک رفتار کاملا منطقی و معقول نسبت به شرایط صرافی کوکوین در فرایند معاملات خود در صرافی داشته باشید چالش خاصی معاملات شما را تهدید نمی‌کند و می توانید از خدمات کوکوین به راحتی استفاده کنید.

ثبت نام در کوکوین بدون احراز هویت

نکات و مراحلی که در موارد قبلی برای شما بیان کردیم همگی فرایند ثبت نام در صرافی کوکوین بدون احراز هویت بود و شما می‌توانید از این نکات برای شروع استفاده از خدمات این صرافی استفاده نمایید. نکته بسیار مهمی که در این باره باید به شما یادآور شویم احراز هویت در این صرافی برای کاربران ایرانی است.

اول اینکه با استفاده از مدارک کشور ایران امکان احراز هویت در صرافی وجود ندارد و اگر شما اقدام به احراز هویت با استفاده از مدارک ایرانی نمایید موفق نخواهید شد و حساب کاربری شما نیز مسدود خواهد شد. اما بسیاری از کاربران هستند که با استفاده از خدمات برخی از شرکت ها و با پرداخت پول مدارک جعلی خارجی خریداری کرده و با استفاده از آن برای ثبت نام در صرافی کوکوین اقدام می نمایند.

آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین درباره این موضوع باید چند نکته بسیار مهم و حیاتی را با شما در میان بگذاریم که حتماً باید به آن دقت کافی داشته باشید زیرا در غیر این صورت حساب کاربری شما در خطر بزرگی قرار گرفته و ممکن است شما دارایی های خود را به صورت کامل از دست بدهید.

صرافی ها دائما به دنبال استفاده از راهکار هایی هستند که دارایی کاربران خود را ضبط نمایند و اگر این فرصت را داشته باشند به هیچ وجه از آن کوتاه نخواهند آمد. اگر شما با مدارک جعلی در صرافی کوکوین مراحل احراز هویت را انجام دهید به محض اینکه صرافی پی به این موضوع ببرد تمام دارایی های شما را ضبط خواهد کرد و هیچ شانسی برای برگشت آن ها وجود ندارد. معامله گری در این صرافی بدون احراز هویت از طریق آی پی ایران به مراتب می‌تواند شرایط وخیم تری را برای شما به دنبال داشته باشد نسبت به شرایطی که بخواهید با مدارک جعلی در این صرافی مراحل احراز هویت خود را انجام دهید.

با توجه به این نکته توصیه میکنیم که حتماً با رعایت تمامی شرایط امنیت حساب کاربری خود را در صرافی کوکوین حداکثر میزان ممکن رسانده و به هیچ وجه تحت تاثیر تبلیغات مبنی بر احراز هویت در صرافی های خارجی با استفاده از مدارک تضمین شده قرار نگیرید.

کلام آخر


در این مقاله سعی کردیم تا به صورت تصویری و مرحله به مرحله آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین را برای شما تعیین نموده و نکات لازم برای ورود هرچه بهتر و قدرتمند تر به این صرافی را با شما در میان بگذاریم. نکته بسیار مهمی که درباره این مقاله باید به آن اشاره داشته باشیم این است که شما این مقاله را از زبان کسی در اختیار دارید که تجربه واقعی معامله گری زیادی در صرافی کوکوین داشته و به تمام ریز و این صرافی آشنا است و از این رو دقت به این مراحل می‌تواند تمام امنیت لازم برای معامله گری در این صرافی را در اختیار شما قرار دهد.

در انتهای یک بار دیگر باید متذکر شویم که امکان استفاده از خدمات صرافی کوکوین برای کاربران ایرانی وجود ندارد و این صرافی اعلام کرده که کاربران ایرانی تحت تحریم کشور آمریکا قرار دارند و این صرافی به کاربران ایرانی خدماتی ارائه نمی کند. در همان ابتدای ثبت نام برای صرافی نیز با تایید قوانین مربوط به آن شما تایید می کنید که کاربر کشور ایران نیستید و اگر صرافی پی به این موضوع  ببرد که شما از کشور ایران وارد صرافی کوکوین شده اید، کوکوین این حق را دارد تا تمام دارایی های شما را ضبط نماید.

تنها دلیلی که باعث شده تا کاربران ایرانی بتوانند از خدمات صرافی کوکوین استفاده نمایند امکان استفاده از فرآیند خرید و فروش و معاملات در این صرافی بدون نیاز به احراز هویت آن هم تا مبلغ قابل توجهی است که باعث شده تا چالش خاصی پیش‌روی معامله‌گران ایرانی قرار نگیرد. با این حال اگر شما به دنبال استفاده از خدمات صرافی کوکوین هستید حتما باید تمام اقدامات امنیتی را در نظر بگیرید و به هیچ وجه دارایی های خود را در حساب این صرافی به خطر نیندازید.

تمام تلاش ما در سایت کانون بورس ارائه تمام خدمات لازم برای معامله گری موفق در بازار ارز دیجیتال است و از مقالات آموزش رایگان ارز دیجیتال گرفته تا بررسی نحوه ورود به بازار ارز دیجیتال و ثبت نام در صرافی ها را در دستور کار خود قرار داده ایم تا کاربران ایرانی بتوانند بدون کمترین چالش و به دور از خطرات ارز دیجیتال معاملات خود را در این بازار آغاز نمایند. تصور اینکه فرصت کافی برای مطالعه تمام مقالات آموزش رایگان ارز دیجیتال را ندارند می توانند با شرکت در دوره ارز دیجیتال تمام جزئیات لازم برای معامله گری در این بازار را به صورت کامل و دقیق آموزش ببینند و از این دوره برای انجام معاملات موفق در بازار استفاده کنند. علاقمندان به این بازار همچنین می توانند از پکیج آموزش آنلاین ارز دیجیتال ما نیز استفاده کنند.

در انتها شما را دعوت می کنیم اگر تجربه ای از فعالیت در صرافی کوکوین دارید و یا نقطه نظری درباره این صرافی دارید که در این مقاله به آن پرداخته نشد آن را در بخش دیدگاه ها با ما در میان بگذارید تا سایر کاربران ایرانی نیز بتوانند از نظرات شما برای انجام معاملات ایمن و مطمئن استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روش‌های پرداخت و ثبت نام

ارزش دوره: ۱8٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

قیمت جشنواره: ۱4/۸۰۰/۰۰۰ تومان

پیش پرداخت: 2٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

روش‌های پرداخت و ثبت نام

ارزش دوره ۱۷٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

قیمت جشنواره: ۱۳/۸۰۰/۰۰۰ تومان

تماس فوری با شما

موضوع تماس با شما: