لوگو کانون بورس

مقایسه کیف پول های نرم افزاری ارز دیجیتال و معرفی بهترین

مقایسه کیف پول های نرم افزاری
شما در حال مطالعه مقاله ۲۶ از ۲۸ در این سرفصل آموزش رایگان هستید.

با مقایسه کیف پول های نرم افزاری با شما همراه هستیم. مقایسه کیف پول های نرم افزاری ارز دیجیتال اهمیت بسیار زیادی مخصوصاً برای کاربران ایرانی دارد. با توجه به اینکه انتخاب یک کیف پول مناسب در نهایت می‌تواند شرایط بهینه‌تر و ایدئال‌تری هم از نظر امنیت و هم نظر سادگی انجام معاملات در بازار مرز ارزها برای کاربران رقم بزند، از این رو دقت به این موارد را باید در اولویت اصلی خود در هنگام ورود به بازار قرار دهید. در این مقاله با شما همراه خواهیم بود تا در تکمیل معرفی انواع کیف پول نرم افزاری ارز دیجیتال شرایط استفاده از هر یک از آنها را در کنار هم بررسی کنیم.

نکات کلیدی مقاله:

  • در این مقاله سعی کرده‌ایم تا محبوب‌ترین و ایمن‌ترین انواع کیف پول نرم افزاری ارز دیجیتال را برای مقایسه انتخاب کنیم.
  • لازم است تا قبل از مطالعه این مقاله بدانید که کیف پول ارز دیجیتال چیست و انواع کیف پول ارز دیجیتال کدام ها هستند.
  • شناخت شرایط و امنیت انواع کیف پول گرم و نحوه استفاده از آنها نیز لازمه یک انتخاب بهتر برای شما خواهد بود.

چرا مقایسه کیف پول های نرم افزاری

مقایسه کیف پول های نرم افزاری اهمیت بسیار زیادی برای کسانی دارد که به دنبال یک سرمایه ‌گذاری کاملاً مطمئن و ایمن در بازار هستند و در این راستا سعی در آن حتماً امنیت رمز ارزهای خود را در زمان نگهداری در ایران ترین شرایط ممکن قرار دهند. بسیار مهم است که شما حتما از یک کیف پول کاملا ایمن و بی خطر برای نگهداری از رمز ارز های خود استفاده نمایید و این موضوع برای شما در دسترس نخواهد بود جز با انتخاب بهترین کیف پول نرم افزاری که برای انتخاب بهترین کیف پول نرم افزاری نیز نیاز است تا ما به مقایسه کیف پول های نرم افزاری پرداخته و بر اساس ویژگی‌های موجود بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

مقایسه کیف پول های نرم افزاری

مقایسه کیف پول تراست و کوینومی

در مقایسه کیف پول های نرم افزاری ارز دیجیتال به بررسی و مقایسه دو کیف پول بسیار محبوب مخصوصاً برای کاربران ایرانی یعنی تراست والت و کوینومی می‌پردازیم. مقایسه کیف پول تراست والت و کوینومی از جهات بسیار زیادی اهمیت خاصی برای کاربران ایرانی دارد. با توجه به محدودیت‌های بسیار زیادی که در بازار رمز ارزها پیش روی کاربران ایرانی قرار دارد، در اختیار داشتن دو کیف پول با کیفیت و امنیت بالا باعث شده تا خیال ایرانی ها نیز از این نظر راحت شود. کوینومی و تراست والت هر دو از کیف پول های محبوب و مناسب برای ایرانی ها هستند. در این بخش سعی داریم تا تمام نکات مربوط به این دو کیف پول را با هم مقایسه کنیم.

مقایسه کیف پول تراست و کوینومی از نظر شرایط توسعه


کیف پول تراست والت در سال ۲۰۱۷ توسط یک برنامه نویس اوکراینی توسعه یافته و در سال ۲۰۱۸ به صورت تمام و کمال توسط صرافی باینناس خریداری شده است.


کیف پول کوینومی در سال ۲۰۱۴ ابتدا برای موبایل آیفون و سپس برای سایر پلتفرم ها توسعه یافته اما زمان محبوب شدن این والت نیز همان سال ۲۰۱۷ است.

  • کیف پول تراست والت بر روی شبکه بلاک چین اتریوم توسعه پیدا کرده است و تیم صرافی باینناس از آن پشتیبانی می‌نماید.
  • کیف پول کوینومی توسط یک تیم فوق‌العاده پشتیبانی می‌شود.

در حال حاضر تیم پشتیبانی کوینومی یکی از بهترین و قوی‌ترین تیم های پشتیبانی در میان انواع کیف پول نرم افزاری است و از این نظر می‌تواند نسبت به تراست والت برتری داشته باشد.

مقایسه کیف پول تراست و کوینومی از نظر ویژگی ها


  • دانلود و استفاده از کیف پول تراست والت و کوینومی به عنوان دو کیف پول نرم افزاری کاملاً رایگان است اما برای استفاده از خدمات مختلف نیاز به پرداخت کارمزدهای تعیین شده خواهید داشت.
  • در کیف پول تراست والت و کوینومی امکان مشاهده قیمت تمام ارزهای دیجیتال را به صورت به روز و لحظه ای دارید.
  • کیف پول کوینومی و تراست والت هر دو به گونه ای به عنوان صرافی نیز عمل کرده و شما می‌توانید برای تبدیل ارزهای دیجیتال به هم از آنها استفاده کنید.
  • محیط کاربری هر دو کیف پول نسبتاً آسان است و بدون نیاز به آموزش همه کاربران می‌توانند از محیط آنها به راحتی استفاده نمایند.
  • امکان کسب سود با خرید و نگهداری برخی از ارزهای دیجیتال مانند تزوس، توموچین و … در کیف پول تراست والت برای کاربران وجود دارد. به دارندگان این رمز ارزها سود روزشمار اعطا می‌شود.
  • امکان پرداخت هزینه ها و کارمزدها در کیف پول تراست والت از طریق شبکه های مختلفی اعم از ترون و اتریوم وجود دارد.
  • کیف پول تراست والت و کوینومی از جمله کیف پول های چند ارزی هستند و امکان ذخیره سازی تعداد بسیار زیادی از رمز ارزهای موجود در بازار در آنها وجود دارد.
  • هر دو کیف پول تراست والت و کوینومی محبوبیت قابل توجهی در سرتاسر جهان در میان کاربران دارا هستند.
  • هیچ کدام از دو کیف پول کوینومی و تراست والت دارای نسخه زبان فارسی نیستند.
  • برای استفاده از این دو کیف پول نیازی به احراز هویت نخواهید داشت.
  • از نظر طراحی ظاهری هر دو کیف پول در شرایط خوبی قرار دارند، اما در نظر سنجی‌های مختلف نحوه طراحی داخلی کیف پول کوینومی بهتر ارزیابی شده است.

مقایسه کیف پول های نرم افزاری

مقایسه کیف پول تراست و کوینومی از نظر نسخه های پشتیبانی شده


کیف پول تراست والت را می‌توانید در نسخه ها و پلتفرم ای زیر استفاده کنید:

  • موبایل اندروید و آیفون
  • آیپد

کیف پول کوینومی را می‌توانید در نسخه ها و پلتفرم های زیر در اختیار داشته باشید:

  • موبایل اندروید و آیفون
  • آیپد
  • ویندوز
  • مک
  • لینوکس

مقایسه کیف پول تراست و کوینومی از نظر امنیت


  • اطلاعات کاربران نه در کیف پول تراست والت و نه در کیف پول کوینومی در هیچ پایگاه داده‌ای ذخیره نشده و خود کاربر است که به صورت لوکال به این اطلاعات دسترسی دارد.
  • هر دو کیف پول برای بازیابی و حفظ امنیت اطلاعات کاربران از عبارت بازیابی ۱۲ کلمه ای استفاده می‌نمایند.
  • هر دو کیف پول در حد و اندازه‌های یک کیف پول نرم افزاری و گرم امنیت خوبی دارند اما امنیت آنها نسبت به انواع کیف پول سخت افزاری کمتر است.
  • امکان استفاده از تائید دو عاملی برای کیف پول تراست والت وجود دارد.

مقایسه کیف پول اتمیک و تراست

در ادامه مقایسه کیف پول های نرم افزاری ارز دیجیتال نوبت به مقایسه کیف پول اتمیک و تراست والت می‌رسد. البته در بخش قبلی ویژگی های اصلی کیف پول تراست والت را با شما در میان گذاشتیم و اکنون می دانید که این کیف پول در مقایسه با کوینومی چه مزیت ها و معایبی دارد. در این بخش سعی داریم تا تفاوت های اصلی میان تراست و اتمیک والت را برای شما بیان کنیم.

  • کیف پول اتمیک والت نیز در سال ۲۰۱۷ و همراه با تراست والت توسعه پیدا کرده است.
  • در مقایسه کیف پول اتمیک و تراست باید به تعداد رمز ارزهای پشتیبانی شده از سوی این دو اشاره کنیم. هر دو کیف پول از تعداد زیادی از رمز ارزها و شبکه های بلاک چین پشتیبانی می‌نمایند اما این تعداد برای تراست والت به مراتب بیشتر است.

تراست والت امکان نگهداری از NFT ها را نیز برای کاربران فراهم کرده است. در حالی که در اتمیک والت به چنین امری دسترسی نخواهید داشت.


اتمیک والت برخلاف تراست والت برای ویندوز و مک نیز توسعه پیدا کرده است.

مقایسه کیف پول متامسک و تراست والت

در مقایسه کیف پول های نرم افزاری ارز دیجیتال لازم است تا به مقایسه دو کیف پول بسیار محبوب و عالی تراست والت و متامسک بپردازیم. با توجه به اینکه استفاده از این دو کیف پول برای کاربران ایرانی نیز اهمیت زیادی دارد، از این رو لازم است تا این مقایسه را با دقت خوبی مطالعه منید. در ادامه و در مقایسه کیف پول متامسک و تراست والت بیشتر به بیان تفاوت های آنها می‌پردازیم.

  • هر دو کیف پول از تعداد ارزهای دیجیتالی بسیار زیادی پشتیبانی می‌نمایند. البته تعداد توکن های پشتیبانی شده توسط تراست والت بیشتر است.
  • کیف پول تراست والت از نظر امنیت گزینه های امنیتی بیشتری را ارائه می‌نماید. البته متامسک هم امنیت خوبی دارد.
  • کیف پول متامسک در سال ۲۰۱۶ راه اندازی شده و در سال ۲۰۱۹ بر روی پلتفرم های موبایل نیز قابل استفاده شده است.
  • امکان استفاده از کیف پول متامسک برای ادغام با بسیاری از کیف پول های سخت افزاری وجود دارد. امکانی که برای تراست والت در دسترس نیست.
  • امکان استفاده از متامسک به صورت افزونه در مرورگرها نیز وجود دارد.
  • کیف پول متامسک متن باز است در حالی که تراست والت اینگونه نیست.
  • امکان استفاده از کیف پول متامسک به زبان فارسی نیز برای کاربران ایرانی وجود دارد. امکانی که در تراست والت گنجانده نشده است.

جدول مقایسه کیف پول های نرم افزاری ارز دیجیتال

مقایسه کیف پول های نرم افزاری ارز دیجیتال در این بخش با ارائه یک جدول مقایسه ای با شما در میان می‌گذاریم. دقت کنید که این نکات ممکن است در طول زمان برای هر یک از این کیف پول ها با تغییراتی همراه شود، اما با این حال در زمان نگارش این مقاله جدول زیر راهنمای خوبی برای انتخاب میان یکی از انواع کیف پول گرم است.

تراست کوینومی متامسک اتمیک
سال توسعه ۲۰۱۷ ۲۰۱۴ ۲۰۱۶ ۲۰۱۷
پلتفرم های پشتیبانی شده اندروید

آیفون

آیپد

اندروید

آیفون

آیپد

ویندوز

مک

لینوکس

اندروید

آیفون

آیپد

ویندوز

 

اندروید

آیفون

آیپد

ویندوز

مک

لینوکس

عبارت بازیابی دارد دارد دارد دارد
نیاز به احراز هویت ندارد ندارد ندارد ندارد
تعداد ارزهای دیجیتال زیاد زیاد زیاد زیاد
محیط کاربری و شرایط استفاده ۳.۵ از ۵ ۴ از ۵ ۳.۲ از ۵ ۳ از ۵
امنیت مناسب مناسب مناسب مناسب
پشتیبانی از زبان فارسی ندارد ندارد دارد ندارد
پشتیبانی از NFT دارد ندارد ندارد ندارد
سهام گذاری دارد ندارد ندارد ندارد

انتخاب بهترین کیف پول نرم افزاری از روی تجربه

یکی از روش هایی که میتوانیم برای مقایسه کیف پول های نرم افزاری با هم داشته باشیم و اتفاقاً روش مقایسه بسیار مناسبی هم محسوب می شود استفاده از تجربه برای انتخاب بهترین گزینه است. کسانی که تجربه کار با کیف پول های مختلف را داشته باشند بهترین افراد برای نظر دادن درباره آنها هستند و اتفاق نظر این افراد می‌توانند اهمیت بسیار زیادی برای کسانی داشته باشد که هنوز تجربه کافی برای فعالیت با کیف پول های مختلف را ندارند.

مقایسه کیف پول های نرم افزاری اگر بخواهیم بهترین کیف پول نرم افزاری را بر اساس تجربه کاربری خود انتخاب کنیم بهترین گزینه در حال حاضر برای نگهداری از درصد قابل توجهی از توکن های موجود در بازار کیف پول تراست والت خواهد بود. امنیت بسیار بالا و همچنین امکان استیک کردن بسیاری از رمز ارزهای موجود در بازار باعث شده تا تراست ولت تبدیل به بهترین گزینه برای بسیاری از کاربران شود و تجربه کاربری اما با این کیف پول نیز کاملا ایده آل بوده است و چالش خاصی را با آن تجربه نکرده ایم. البته حفظ و نگهداری از مشخصات کیف پول اهمیت بسیار زیادی برای بالا بردن امنیت ندارد و تراست والت نیز از این امر مستثنی نخواهد بود.

همچنین تجربه کاری ما با انواع کیف پول های نرم افزاری موجود در بازار نشان می دهد که کیف پول اتمیک والت نیز از نظر تجربی گزینه خوبی برای نگهداری از رمز ارز ها و ست کردن بسیاری از توکن های موجود در بازار است. اتمیک ولت از نظر میزان محبوبیت و ویژگی های خوبی که دارد یک جعبه بسیار بزرگ برای کیف پول تراست ولت محسوب می‌شود و اتفاقاً پشتیبانی همه جانبه و آنلاین تیم توسعه دهنده نیز باعث شده تا این کیف پول شرایط بسیار خوبی را در بازار ایجاد نماید و تبدیل به انتخاب بسیاری از کاربران برای نگهداری از رمز ارزها در طولانی مدت نیز شوند.

چرا باید چند کیف پول نرم افزاری داشته باشیم؟

فرض کنید که شما به دنبال استیک کردن ارز دیجیتال سولانا و نگهداری از آن برای بازه های زمانی طولانی مدت هستید و در این راستا سعی داریم که بهترین کیف پول را برای این منظور انتخاب کنید. گاهی اوقات ممکن است کیف پول های اختصاصی در نظر گرفته شده برای برخی از رمز ارزها بهترین شرایط را برای منظور ایجاد نمایند و گاهی اوقات نیز شما می توانید از کیف پول های رایج مانند تراست ولت اتمیک ولت و حتی اکسودوس برای این منظور استفاده کنید.

مقایسه کیف پول های نرم افزاری اگر بخواهیم مزیت استفاده از یک کیف پول نرم افزاری برای رسیدن به سود بالای استیک را در نظر بگیریم کاملا به صرفه است اگر شما چند کیف پول نرم افزاری مختلف را در کنار یکدیگر استفاده کنید تا بتوانید از مزیت های تمام آنها به صورت همزمان بهره ببرید. هرچند ممکن است انتخاب کن کیف پول باعث شود تا تلاش بیش از حد ای برای نگهداری از اطلاعات آنها نیاز داشته باشد اما با این حال داشتن چند کیف پول باعث می شود حتی در صورت از بین رفتن اطلاعات یکی از آنها شما تمام دارایی های خود را از دست ندهید. از این رو داشتن چند کیف پول نرم افزاری به صورت همزمان باعث میشود تا ریسک سرمایه ‌گذاری شما در بازار نیز به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کند.

در حال حاضر بسیاری از کاربران حرفه‌ای در بازار ارز دیجیتال از چندین کیف پول نرم افزاری به صورت همزمان استفاده می‌کنند و حتی آنهایی که از کیف پول های سخت افزاری نیز برای نگه داشتن رمز ارز های خود بهره می برد آن سعی می کنند تا همزمان چند کیف پول نرم افزاری نیز در اختیار داشته باشند تا به هیچ وجه مزیت‌های این کیف پول ها را از دست ندهند.

 

مقایسه کیف پول نرم افزاری برای افراد مبتدی

افراد مبتدی معمولا باید به دنبال استفاده از والت هایی باشند که هم امنیت بسیار بالایی را برای آنها ایجاد نماید و هم اینکه استفاده از آن ساده باشد. تنها در این صورت است که امکان استفاده از مزیت های کیف پول نرم افزاری با شرایط ساده در دسترس خواهد بود. خیلی از افراد تازه کار به بهانه رسیدن به سودهای بالای حاصل از استیک ارز دیجیتال به دنبال کیف پول های ناشناخته می روند. این تصمیم همچنین برای شرکت در ایردراپ ارز دیجیتال نیز اتخاذ می شود، البته هر یک از این موارد از جمله روش های سرمایه گذاری در ارز دیجیتال است که اتفاقا می توان از آنها به سود خوبی هم رسید، اما واقعیت این است که اقدام برای چنین فرآیندهای پرچالشی برای افراد تازه کار چندان منطقی نخواهد بود.

کیف پول های نرم افزاری ساده که فضای کاربری کاربردی داشته و امکان استفاده از آنها به سادگی در دسترس باشد می توانند بهترین گزینه از میان انواع کیف پول نرم افزاری برای کاربران تازه کار باشند. البته امنیت اصلی ترین معیار برای این انتخاب خواهد بود. در غیر این صورت هر لحظه ممکن است اختلالی در فرایند انجام کارهای مختلف پیش بیاید. با توجه به تمام این نکات استفاده از کیف پول های زیر را برای افراد تازه کار پیشنهاد می کنیم:

  • کیف پول تراست والت که در سطح امنیت خوبی قرار گرفته و از این نظر می تواند بهترین شرایط را مخصوصاً برای کاربران ایرانی به دنبال داشته باشد، یکی از بهترین انتخاب ها برای افراد تازه کار است.
  • همچنین یکی از کیف پول هایی که در مقایسه کیف پول های نرم افزاری چند باری از آن صحبت کردیم، اتمیک والت است که می تواند گزینه خوبی برای این منظور باشد. این والت نیز هم امنیت خوبی داشته و از استفاده از آن خیلی ساده است.
  • کیف پول کوینومی یکی دیر از والت های نرم افزاری مناسب برای افراد تازه کار است که امکان استفاده زا ان نیز به سادگی برای کاربران وجود دارد.

مقایسه کیف پول های نرم افزاری

اهمیت مقایسه کیف پول های نرم افزاری

اهمیت مقایسه کیف پول های نرم افزاری را می توان در موارد مختلفی دید. شاید برای شما که هنوز اتفاق بدی نیفتاده، بررسی  و مقایسه کیف پول های  نرم افزاری خیلی جذابیت نداشته باشد و با خود تصور کنید که یکی از این والت ها را انتخاب کرده و کار خود ار پیش می برید، اما موضوع به این سادگی ها نیست. در خیلی از مواقع ممکن است یک انتخاب اشتباه باعث از بین رفتن تمام دارایی های شما شود و این اتفاق بارها در گذشته تکرار شده است. خیلی از کاربران ایرانی نیز به دلیل اشتباهاتی که داشته اند، دارایی خود را از دست داده و الان می توانید در سایت ها و منابع مختلف تعداد بسیار زیادی از آنها را پیدا کنید.

مقایسه کیف پول های نرم افزاری از این جهت اهمیت دارد که با این بررسی شما می توانید از میان گزینه های موجود بهترین ها را برای خود انتخاب کنید. حتی استفاده از نظرات کاربران نیز در این باره اهمیت خاص خود را خواهد داشت. از این رو دعوت می کنیم که اگر دیدگاهی نسبت به هر یک از انواع کیف پول های نرم افزاری دارید، دیدگاه خود را با سایر کاربران در میان بگذارید. با جمع شدن دیدگاه همه کاربران این امکان به وجود می آید تا همه از تجربیات هم استفاده نمایند و همین موضوع امکان بروز چالش در آینده را به حداقل خواهد رساند.

حتما بخوانید: شغل تریدری در ایران

جمع بندی


با مقایسه کیف پول های نرم افزاری در این مقاله سعی کردیم تا شما را در انتخاب بهترین کیف پول کمک کنیم. با دقت به نکاتی که در بالا به آنها اشاره کردیم می توانید در این انتخاب، کیف پول هایی را انتخاب کنید که بیشترین امنیت را برای شما به ارمغان بیاورند. دقت داشته باشید که در کنار امنیت موارد دیگری هم هستند که باید در زمان این انتخاب آنها دقت داشته باشید تا در نهایت شما بتوانید از رمز ارزهای در دسترس خود در بهترین شرایط ممکن و ایمن ترین شرایط نگهداری کنید.

در انتها توصیه می کنیم که شما حتماً به جای استفاده از یک کیف پول نرم افزاری از چند گزینه از آنها به صورت همزمان استفاده نمایید تا از این طریق هم امنیت رمز ارزهای شما به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کند و هم بتوانید از قابلیت های مختلف کیف پول ها مانند امکان استیک کردن رمز ارزها با درصدهای سود مختلف نیز بهره ببرید. گاهی اوقات در فرآیندی مقایسه کیف پول های نرم افزاری بایستی به صورت موردی عمل کنید و بهترین کیف پول را بر اساس نوع رمز ارزی که به دنبال نگهداری از آن هستید انتخاب کنید.

در سری مقالات آموزش کیف پول ارز دیجیتال شما می‌توانید تمام نکات لازم برای انتخاب و استفاده از بهترین کیف پول ها را در اختیار داشته باشید و امنیت سرمایه گذاری خود را در بازار به میزان قابل توجهی افزایش دهید. تمام تلاش ما در سایت کانون بورس فراهم کردن بهترین شرایط سرمایه گذاری برای شما عزیزان در بازار ارز دیجیتال است و در این راستا تمام شرایط لازم را برای شما در نظر گرفته ایم که معرفی بهترین کیف پول ها و مقایسه آنها نیز در همین راستا بوده است. در دوره آموزش ارز دیجیتال تمام نکات لازم برای شناخت رمز ارزها را برای شما فراهم کرده ایم. شما با شرکت در این دوره می توانید تمام نیازمندی های لازم برای موفقیت در این بازار را به دست آورید. همچنین کسانی که فرصت کافی برای شرکت در دوره حضوری را ندارند، می توانند با خرید دوره آموزش آنلاین ارز دیجیتال به خواسته های خود در این باره برسند.

ترتیب پیشنهادی مطالعه مقالات این بخش...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روش‌های پرداخت و ثبت نام

ارزش دوره: ۱8٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

قیمت جشنواره: ۱4/۸۰۰/۰۰۰ تومان

پیش پرداخت: 2٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

روش‌های پرداخت و ثبت نام

ارزش دوره ۱۷٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

قیمت جشنواره: ۱۳/۸۰۰/۰۰۰ تومان

تماس فوری با شما

موضوع تماس با شما: