ضمن تبریک سال نو، به اطلاع می رساند از تاریخ 26 اسفند ماه 1402 لغایت 25 فروردین ماه 1403، تمامی کلاس های حضوری کانون بورس برگزار نخواهند شد.
لوگو کانون بورس
نوروز مبارک

سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا از شایعه تا واقعیت + فرمول معجزه سرمایه گذاری

سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا
شما در حال مطالعه مقاله ۴۵ از ۴۷ در این سرفصل آموزش رایگان هستید.

سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا یکی از دیدگاه هایی است که همه ما با آن روبرو هستیم. سرمایه گذاری روش های بسیار مختلفی دارد و بازارهای سرمایه در شرایط مختلف در اختیار کاربران قرار می گیرند تا از این طریق امکان کسب سود افزایش ارزش دارایی ها برای آنها وجود داشته باشد. در آموزش رایگان ارز دیجیتال و همچنین آموزش رایگان بورس سعی کردیم تا نکات لازم برای سرمایه گذاری در این بازار ها را با شما در میان بگذاریم. در مقاله سرمایه گذاری در خودرو و همچنین سرمایه گذاری در مسکن نیز سعی کردیم تا ایده آل ترین نکات لازم برای سرمایه گذاری در این بازار های پرطرفدار در ایران را به شما گوشزد کنیم. همچنین در مقالات مختلف آموزش تحلیل قیمت طلا، آموزش تحلیل سکه، آموزش تحلیل دلار، آموزش رایگان فارکس و مقالات مرتبط با آنها نیز تمام دانش های ابتدایی لازم برای یک سرمایه گذاری موفق را به شما معرفی کردیم. اما واقعاً در کدام یک از این بازار ها می توان با سرمایه کم به سود های بسیار زیاد رسید؟

سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا در گذشته بیشتر شبیه یک روش کلاهبرداری بوده که بسیاری از افراد با استفاده از این نوع تبلیغات به دنبال جذب مخاطبین و دریافت سرمایه های آنها به طرق مختلف بودند. اما در شرایط کنونی وضعیت کاملا عوض شده و بازارهای مالی سرمایه گذاری این امکان را برای کاربران فراهم کردند تا بتوانند با سرمایه های کم نیز روند سرمایه گذاری خود را در بازار پیش برده و کم کم به سودهای قابل توجه برسند. اما متاسفانه بسیاری از افراد الفبای سرمایه گذاری را فرا گرفته و به همین دلیل با ورود به یکی از این بازار ها همان مقدار پول کم خود را نیز از دست می دهند. در این بین کسانی هم هستند که مسیر درست را برای سرمایه گذاری انتخاب کرده و در حال حاضر توانسته اند به استقلال مالی برسند. اگر شما در ابتدای ورود به فرآیند سرمایه گذاری هستید و یا در سرمایه گذاری های مختلف با شکست روبرو شده و نتوانسته به آنچه ایده‌آل خود است برسید، در این مقاله شما را راهنمایی خواهیم کرد تا از این پس به صورت کاملا اصولی به دنبال سرمایه گذاری حتی با پول کم باشید.

سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا

سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا شدنی است اما از طریق مسیر منطقی و با توجه به واقعیت های موجود در بازارهای مالی و سرمایه گذاری. اگر با دیدگاه یک شبه میلیاردر شدن به دنبال سرمایه گذاری در یکی از بازارهای مالی باشید، از همان ابتدا مسیر را اشتباه خواهید رفت. متاسفانه برای این دسته از عزیزان در این مقاله هیچ فرمول جادویی نداریم و در هیچ مقاله دیگری و در هیچ دوره آموزشی نیز فرمول جادویی برای این روش سرمایه گذاری وجود ندارد. اما در کنار شما هستیم تا ذهن شما را نسبت به شرایط سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا باز کرده تا مسیر های درست را در این هدف به شما نشان دهیم. با ما در مجموعه کانون بورس همراه باشید.

راهنمای مطالعه نمایش

 

آیا سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا امکان پذیر است؟

سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا اگر با دید میلیاردر شدن در یک شب انجام پذیرد به هیچ وجه شدنی نیست و این روش تنها تضمین کننده از دست رفتن دارایی های شما در بازارهای مختلف مالی خواهد بود. اما سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا با دقت به سیستم های مدیریت سرمایه و همچنین تسلط بر اصول سرمایه گذاری در بازارهای مالی مختلف امکان پذیر خواهد بود و شما می توانید با یک سرمایه بسیار کم به درآمدهای قابل توجهی برسید. بسیاری از کاربران که سرمایه قابل قبول و زیادی را در اختیار ندارند بیشتر از اینکه به دنبال سرمایه گذاری باشند در صدد قمار بر می آیند تا در طول یک بازه زمانی بسیار کوتاه چند روزه سرمایه خود را بیش از ده هزار برابر کرده و از این طریق بتوانند برای خود خانه و خودرو تهیه کنند.

جالب است بدانید که این دسته از افراد دائما در حال تکرار چنین شرایطی بوده و هر بار بعد از اینکه سرمایه اندکی به دست می آورند از همین طریق آنها را از دست میدهند. اما اگر شما راز سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا را بدانید و پله پله در مسیر رشد سرمایه های خود گام بردارید و بعد از چند سال این امکان برای شما وجود خواهد داشت تا به استقلال مالی رسیده و حتی دیگر نیاز به حضور در شغل های معمولی نیز نداشته باشید.

در بازار و جامعه امروز امکان داشتن یک زندگی راحت با رفاه قابل قبول با درآمد های کارمندی و شغل های متعارف تعریف شده در جامعه وجود ندارد و سرمایه گذاری تنها راه حلی است که می تواند شرایط لازم برای این وضعیت زندگی ایجاد کند. سرمایه‌گذاران افرادی هستند که هوش بسیار بالایی داشته و به این نکته پی برده اند و به همین دلیل سعی می‌کنند تا با رشد ارزش دارایی های خود به صورت آهسته و پیوسته شرایط لازم برای یک انفجار مالی را برای خود ایجاد کنند.

برای اینکه با نقشه درست و اصولی ثروتمند شدن و رسیدن به سودهای بالا با پول کم پی ببرید، نیم نگاهی به زندگی افراد ثروتمند کنونی جامعه داشته باشید. کسانی که از صفر به شرایط کنونی رسیده و توانسته اند خود را در جامعه امروز بالا بکشند. داستان زندگی این افراد معمولاً از ماجراهای بسیار کوچک و خنده داری آغاز شده که در پیش گرفتن آنها شاید برای افراد در جامعه امروز بسیار دشوار باشد. از فروش یک فرش گرفته تا بسته بندی میوه و تره بار هرچند شغل هایی بسیار سطح پایینی محسوب می‌شود اما در گذشته شرایط لازم برای ثروتمند شدن افراد زیادی را فراهم آوردند. در این مقاله در کنار شما هستیم تا در کنار معرفی بازارهای مناسب و روش های ایده آل برای سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا دیدگاه این افراد را نیز در ذهن شما بنشانیم تا شما با یک بازار کاملاً علمی و اقتصادی بتوانید جاپای چنین افرادی بگذارید آن هم در مدتی بسیار کوتاه تر.

 پول کم چقدر است؟

سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا

قبل از اینکه به بخش اصلی این مقاله در معرفی روش های سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا برسیم لازم است ابتدا ذهن شما را نسبت به این موضوع باز کنیم که پول کم چقدر است و منظور ما در این مقاله از پول های کم چه اعدادی هستند. البته شایان ذکر است که هر چقدر پول لازم و اولیه برای سرمایه گذاری در بازارهای مالی کمتر باشد در نهایت مسیر ممکن است طولانی تر شود اما فرایند همان فرایند سرمایه گذاری با پول های بالا خواهد بود. در واقع اگر شما ذهنیت خود را برای سرمایه‌گذاری آماده کنید فرقی نمی کند که چقدر پول در حساب کاربری شما وجود داشته باشد. یک ذهن آماده و قدرتمند با هر میزان پول می تواند فرایند سرمایه گذاری را آغاز کرده و شرایط لازم برای تبدیل کردن آن به چند ده برابر را فراهم آورد.

با توجه به تنوع بازار انتخاب شده برای سرمایه گذاری مقدار پول کم عدد مختلف خواهد بود. به عنوان مثال شما نمی توانید با ۵ میلیون تومان در فرایند سرمایه گذاری در بازار مسکن وارد شوید و یا با ۱۰ میلیون تومان نمی‌توانید برای سرمایه گذاری در بازار خودرو اقدام کنید. اما در این مقاله سعی داریم تا برای تمامی اعداد روش های سرمایه گذاری مناسب را معرفی کنیم تا امکان رسیدن به سود بالا با تمام این سرمایه ها وجود داشته باشد. بنابراین در قدم اول شما باید روش های مختلف سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا را شناخته و سپس با توجه به مقدار سرمایه در دسترس خود از یک میلیون تومان تا یک میلیارد تومان بهترین روش را برای خود انتخاب کنید.

نکاتی که باید درباره سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا بدانید

سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا با رسیدن به دانش های لازم برای این روش سرمایه گذاری امکان پذیر است. لازم است شما از همان ابتدا ذهن خود را برای این شرکت سرمایه گذاری آماده کنید. قرار نیست یک میلیون تومانی شما در طول یک روز به یک میلیارد تومان تبدیل شود اما این پروسه شدنی است و شما می توانید با رسیدن به دانش لازم و آهسته آهسته قدم برداشتن در بازار های مالی موجود این فرایند را برای خود ایجاد کنید. در اولین قدم سعی داریم تا نکاتی را با شما در میان بگذاریم که بیشتر به دانش روانشناسی خویشتن مربوط بوده و شرایط لازم برای آماده کردن ذهنیت شما را برای این روش سرمایه گذاری معرفی می نمایند.

جالب است بدانید که در اکثر مواقع دلیل اشتباه بسیاری از افراد در بازارهای مالی و سرمایه گذاری عدم دقت آنها به نکات مربوط به روانشناسی بازار و روانشناسی خویشتن است. روانشناسی یک علم و دانش بسیار مهم در بازارهای مالی و سرمایه گذاری محسوب می‌شود و میزان تاثیرگذاری این دانش در موفقیت ۵۰ تا ۸۰ درصد برآورد شده است. این موضوع نشان می‌دهد که حتی اگر شما به تمام روش های تحلیل تکنیکال و تحلیل بازارهای مالی مسلط باشید اما با روانشناسی بازار و روانشناسی خویشتن غریبه بمانید امکان موفقیت شما فوق العاده کم خواهد شد و نمی توانید مسیر درستی را برای سرمایه گذاری طی کنید. با توجه به اهمیت این موضوع تصمیم گرفتیم تا معرفی روش های سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا را با نکات مربوط به روانشناسی خویشتن آغاز نماییم.

واقعیت این است که درصد قابل توجهی از افراد جامعه که احتمالاً تعداد بسیار زیادی از شما نیز جز آنها هستید، اهمیتی برای روانشناسی در بازارهای مالی قائل نشده و اهتمامی برای ارتقای سطح روانشناسی ذهنیت خود را برای فعالیت در بازارهای مالی ندارند. بنابراین ممکن است تعداد بسیار زیادی از شما بندهای مربوط به روانشناسی خویشتن را در ابتدای مقاله عبور کرده و مستقیم سراغ معرفی روش های مختلف سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا رفته باشید. این همان دلیلی است که نشان می‌دهد که تعداد کمی از افراد جامعه ثروتمند میشوند و ذهنیت ثروتمند شدن را دارند.

البته شایان ذکر است که داشتن ذهن ثروتمند از طرف دیگر تبدیل به یک دکان برای برخی از افراد سود جو شده و آنها با معرفی روش های رویا پردازانه و نکاتی درباره راز های مربوط به انرژی های کائنات جیب خود را پر پول می‌کنند. نکته بسیار مهم در این باره این است که منظور ما از روانشناسی خویشتن و روانشناسی بازار به هیچ وجه این نکات و این راز ها نیست و این موارد تنها بازیچه ای برای جذب پول های شما هستند.

سرمایه گذاری رویا پردازی نیست

۱۰ میلیون تومان سرمایه در اختیار دارم. اگر بتوانم این ده میلیون تومان را با خرید یک ارز دیجیتال زیر یک دلار در طول یک ماه به صد میلیون تومان برسانم در قدم بعدی وارد بازار سکه خواهم شد. در طول یک ماه میتوانم ۵۰ درصد سود از بازار سکه کسب کرده و دارایی های خود را به ۱۵۰ میلیون تومان برسانم. با توجه به رشد روزافزون قیمت دلار اگر بتوانم این ۱۵۰ میلیون تومان را در بازار ارز دیجیتال در طول ماه سوم ده برابر نمایم امکان رسیدن به سرمایه یک و نیم تا دو میلیارد تومانی برای من وجود خواهد داشت. ادامه روند در طول یک سال می تواند یک سرمایه ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیارد تومانی را برای من به ارمغان آورد.

دوستان خوب ما در مجموعه کانون بورس بایستی به شما یادآوری کنیم که بند بالا سرمایه گذاری نیست بلکه یک رویا پردازی است که هیچ وقت به واقعیت تبدیل نخواهد شد. سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا به شدت با این دسته از رویا پردازی ها عجین شده و متاسفانه شاهد هستیم که خانواده‌های کم درآمد بسیار زیادی با این رویا پردازی ها همان داراییهای اندک خود را نیز در بازارهای مالی مختلف مانند بورس و یا بازار دلار و حتی بازار ارز دیجیتال از دست می دهند. فروش خانه و یا دریافت وام های کلان با سود های قابل توجه واریز کردن آنها به بازارهای مالی تبدیل به یک رفتار عادی برای جامعه ایرانی شده و این می‌تواند یک سم بسیار بزرگ برای سرمایه گذاری باشد.

فراموش نکنید که ما به دنبال فروش رویا به شما نیستیم و قصد نداریم در این مقاله رویای رسیدن به درآمد های چند میلیارد دلاری را در طول یک سال برای شما بازگو کنیم. اینها همگی تبلیغاتی هستند که برخی از افراد سودجو از دهه های گذشته آن را وارد ذهن افراد جامعه کرده و از این طریق به دنبال جذب پول و سرمایه های آنها به طرق مختلف هستند. بنابراین در اولین قدم شما بایستی تمام این دسته از رویاها را از ذهن خود دور کنید و به دنبال یک سرمایه‌گذاری منطقی باشید. البته منظور ما سرمایه گذاری منطقی رسیدن به سود های یک تا دو درصدی نیست و سعی داریم تا امکان رسیدن به سودهای بالا را برای شما بازگو کنیم اما نه رویا.

سرمایه گذاری یک دانش است

سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا مانند سایر روش ها و انواع سرمایه گذاری نیاز به سطح دانش قابل قبولی دارد و اگر شما دانش لازم برای انجام سرمایه گذاری را نداشته باشید مسلماً در این شرایط نیز نمی توانید گلیم خود را از آب بیرون بکشید. دقت داشته باشید که در دنیای امروز یک کسب و کار بسیار معمولی که درآمد قابل توجهی هم نداشته و یک شغل معمولی را برای کاربر به دنبال دارد نیاز به کسب دانش های اولیه و مهارت های لازم خواهد داشت. به عنوان مثال فرض کنید که شما به دنبال راه اندازی کسب و کار تعمیرات موبایل هستید. اولین قدم برای ورود به این کسب و کار کسب آموزش های حرفه ای لازم در آموزشگاه های مجاز و دریافت مدرک لازم برای افتتاح این کسب و کار خواهد بود. به صورت متوسط می توان در نظر گرفت که از زمان شروع برای راه اندازی یک کسب و کار تعمیرات موبایل تا رسیدن به درآمد چیزی حدود شش ماه زمان نیاز خواهد بود. همچنین شش ماه تا یک سال نیز زمان نیاز است تا شما در این کسب و کار در محل سکونت خود فردی شناخته شده باشید و افراد زیادی به دنبال استفاده از خدمات شما باشند.

اما در این بین اتفاق عجیبی که رخ داده این است که درصد قابل توجهی از کاربران حتی حاضر نیستند چند ماه زمان برای شرکت در دوره های آموزش سرمایه گذاری گذاشته و بلافاصله تمایل دارند تا سرمایه‌های گرانقدر خود را وارد بازار کرده و به دنبال سرمایه گذاری میروند. به همین دلیل است که درصد قابل توجهی از سرمایه‌گذاران ایرانی چه با پول کم و چه با پول زیاد خیلی زود شکست خورده و بازارهای مالی را بدون هیچگونه سودی ترک می کنند. در کنار شما هستیم تا یادآوری کنیم که سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا نیاز به دانش دارد و شما در قدم اول بایستی سطح دانش خود را در این باره افزایش داده و به میزان قابل توجهی برسانید.

متاسفانه به دلیل گسترش سرمایه گذاری در بازارهای مالی آن‌هم با امکان سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا بسیاری از افراد بدون هیچگونه دانشی سعی می کنند تا وارد این بازار ها شده و رویای یک شبه میلیاردر شدن را برای خود دارند. اما لازم است بدانید که در حال حاضر بهترین سرمایه گذاران در بازارهای مالی افرادی هستند که سطح بالایی از دانش و تسلط به روش های تحلیل بازار را داشته و شما نیز می بایست در قدم اول و قبل از ورود به این بازار آموزش های لازم را پشت سر بگذرانید.

سرمایه گذاری شرط بندی نیست

سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا در بسیاری از مواقع باعث شده تا سرمایه‌گذاران به سمت شرط بندی بروند. البته نه اینکه واقعاً پول های خود را در یک سایت شرط بندی سرمایه ‌گذاری کنند خیر. بلکه با ورود به بازارهای مالی وارد معاملاتی می شوند که احتمال موفقیت آنها بسیار پایین و احتمال زیان‌ده بودن آنها فوق العاده بالا است که به این دسته از معاملات اصطلاحاً معاملات با ریسک بسیار بالا و یا شرط بندی گفته می شود. وقتی شما بدون استفاده از روش های مختلف تحلیل تکنیکال و تحلیل فاندامنتال به دنبال سرمایه گذاری در بازارهای مالی باشید عملاً سود و زیان شما در این بازار شانسی خواهد بود و تجربه ثابت کرده که بازار همیشه در دراز مدت برای این دسته از افراد زیان به بار می آورد.

وقتی شما از یک استراتژی معاملاتی مشخص در فرایند سرمایه ‌گذاری خود استفاده می کنید احتمال موفقیت به خودی خود برای شما با افزایش قابل توجهی همراه خواهد بود. هر چقدر قدرت استراتژی معاملاتی شما بیشتر شود در نهایت کیفیت سرمایه گذاری شما نیز افزایش پیدا کرده و ریسک معاملاتی شما به حداقل میزان ممکن میرسد. به همین دلیل بسیاری از تحلیلگران سعی می‌کنند تا از انواع مختلف فیلتر ها و شرایط مرتبط با معامله برای جلوگیری از ورود به ضرر استفاده کرده و با نهایت دقت و کمترین میزان ریسک معاملات خود را انجام دهند.

اما انجام معاملات با ریسک بسیار پایین و وارد شدن به معاملات با احتمال موفقیت زیاد باعث می شود تا سود معامله گران در بازار به حداقل میزان ممکن برسد و به همین دلیل خیلی از افراد با سرمایه های کم به دنبال چنین معاملاتی نمی روند. ورود به معاملاتی که احتمال ضرر در آنها بسیار زیاد است اما با رسیدن به سود پول کاربران چند برابر می‌شود همان دیدگاهی است که در بند اول به آن اشاره کردیم و بیان کردیم که رویا پردازی به هیچ وجه نمی تواند شما را در فرآیند سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا به موفقیت برساند. در ادامه تشریح خواهیم کرد که شما چگونه میتوانید با یک رفتار کاملاً مناسب و حرفه‌ای معاملات خود را با همان ریسک معاملاتی پایین سود مناسبی به دست آورید و در طول یک مدت مشخص از سرمایه های خود را چندین برابر نمایید.

سرمایه گذاری منطق دارد

سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا به این معنا نیست که قرار است شما به صورت کاملاً غیر منطقی و برپایه احساسات رفتار کنید. سرمایه گذاری یک فرآیند کاملاً منطقی است که شما می بایست در این فرایند در درجه اول کنترل کاملی روی احساسات و عواطف خود داشته باشید و سپس بر اساس منطق موجود و حاکم بر بازار برای انجام معامله و رسیدن به سود اقدام کنید. بازارهای مالی معمولاً تحت تاثیر احساسات شما قرار نخواهند گرفت و رفتار آنها بر اساس یک منطق از پیش تعریف شده است. از این رو وقتی شما یک رفتار غیر منطقی از خود بروز می کنید، بازار برخلاف شما رفتار کرده و همین هم باعث شکست می شود.

رفتار های غیر منطقی در فرایند سرمایه گذاری معمولاً در دو دسته از افراد به شدت رایج شده است. در وهله اول کسانی که اقدام به سرمایه گذاری با پول کم برای رسیدن به سود بالا کرده‌اند و دسته دوم نیز افرادی هستند که سرمایه قابل توجهی را در بازار از دست داده و برای انتقام از بازار به دنبال معامله گری می باشند. دقت داشته باشید که هر دو دسته از این افراد معمولاً خیلی زود شکست خورده و با رفتار غیر منطقی تمام سرمایه خود را از دست میدهند.

سرمایه ‌گذاری غیرمنطقی در واقع نشات گرفته از رفتار احساساتی و همچنین نداشتن ذهن آماده برای معامله گری و سرمایه گذاری است. کسانی که از ابتدا با دید میلیاردر شدن در یک روز وارد بازار مالی شده باشند و یا به دنبال کسب سود ۲۰۰۰ برابری در اولین معامله خود در بازار باشند معمولاً از این رفتار ها انجام می دهند. جالب است بدانید که در بسیاری از مواقع این دسته از معامله‌گران بعد از چندین بار شکست خوردن و از دست دادن سرمایه های خود تازه با این روند بازار آشنا می شوند و می فهمند که بازارهای مالی و سرمایه گذاری نیاز به دانش و یک رفتار منطقی دارد و به هیچ وجه نمی توان با احساسات در آنها به موفقیت رسید. همچنین لازم به ذکر است که دعا نیز در انجام معاملات در بازارهای مالی به هیچ وجه تأثیرگذار نیست وقتی شما در حال دعا برای رسیدن به سود در یک معامله هستید نتیجه رفتار غیرمنطقی شما در همان زمان معامله بوده است.

معامله گران و تحلیل گران حرفه ای بر این عقیده هستند که بعد از انجام معامله و تعیین میزان سود و ضرر ناشی از انجام آن دیگر معامله گر نباید به چارت نگاه کند و خود معامله با توجه به استراتژی معاملاتی به سرانجام خواهد رسید. وقتی شما دائما پشت چارت قرار می گیرید و در حال مرور و بررسی دقیق قیمت لحظه به لحظه هستی در واقع این موضوع نشان از عدم تسلط شما به اصول روانشناسی معامله گری دارد. جالب است بدانید که حتی برخی از معامله گران با سابقه و با تجربه نیز هنوز موفق نشده اند چنین شرایطی را برای خود ایجاد کنند و بعد از انجام هر معامله دائماً در حال بررسی قیمت و تغییرات آن هستند.

سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا فقط با رعایت مدیریت سرمایه و ریسک

سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا هیچ منافاتی با رعایت نکات مربوط به مدیریت سرمایه و مدیریت ریسک ندارد. یک سیستم مدیریت سرمایه و مدیریت ریسک باعث می شود تا شما برای تک تک سرمایه های خود در بازارهای سرمایه اهمیت قائل شده و به این راحتی ها آنها را از دست ندهید. نکته بسیار جالب درباره برخی از سرمایه گذاران این است که آنها بعد از یک فرآیند سرمایه گذاری بر این عقیده هستند که اگر هیچ معامله‌ای در بازار انجام نمی دادند در حال حاضر شرایط بهتری داشتند و سود حاصل از تبدیل پول آنها به دلار می‌توانست یک سود فوق العاده مناسب و ایده آل برای آنها باشد. استفاده از روش های مختلف مدیریت سرمایه و مدیریت ریسک یکی از بهترین راه حل ها برای جلوگیری از چنین ضرر هایی است که کاربران با آن روبرو می شوند.

متاسفانه شاهد هستیم که در اکثر موارد کاربران علاقه به استفاده از روش های مختلف مدیریت سرمایه و مدیریت ریسک در بازارهای مالی ندارند. این موضوع نشات گرفته از یک دیدگاه در فرایند سرمایه گذاری است که مدیریت سرمایه و مدیریت ریسک را مانعی برای رسیدن به سودهای قابل توجه تعریف می کند. البته نمی‌توان کتمان کرد که استفاده از روش‌های مدیریت سرمایه و مدیریت ریسک باعث می شود تا شما سود کمتری نسبت به حرکات انفجاری موجود در بازار به دست آورید اما فراموش نکنید که این کنترل سود ها در کنترل ضرر ها نیز وجود خواهد داشت و در طولانی مدت این موضوع باعث رسیدن به سود های قابل توجه برای شما خواهد شد.

همچنین برخی از افراد نیز با این دیدگاه در حال سرمایه گذاری هستند که به دلیل داشتن پول های کم خیلی نمی توانند روی روشهای مدیریت سرمایه حساب باز کنند. اما بعد از بیش از یک دهه تجربه در فرایند سرمایه گذاری در بازارهای مالی بایستی به شما عنوان کنیم که اگر شما با پول کم نتوانید سیستم‌های مدیریت سرمایه را در روند معاملات خود را رعایت کنید با پول زیاد نیز به چنین شرایطی نخواهید رسید. داشتن یک ذهنیت و آماده در تمام شرایط و موقعیت های سرمایه گذاری کمک می کند تا فرد بتواند با بهترین دید سرمایه های خود را در بازار سرمایه گذاری کند و بهترین تصمیمات را در لحظه برای سرمایه گذاری خود بگیرد. بنابراین اگر به دنبال سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا هستید حتماً باید سیستم ها و تکنیک های مدیریت سرمایه را نیز در دستور کار سرمایه ‌گذاری خود قرار دهید.

درباره اهداف خود در سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا تامل کنید

سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا حتماً باید با هدف خاصی انجام پذیرد و بدون داشتن هدف ورود به فرآیند سرمایه گذاری اشتباه بسیار بزرگی از جانب شما خواهد بود. هدف داشتن در فرایند سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا اهمیت بسیار زیادی دارد ولی از آن مهمتر نوع هدف و شرایط تبیین و اجرای آن در بازار است. نوع هدف در واقع تعیین کننده شرایط حرکت شما در بازارهای مالی خواهد بود. وقتی از همان ابتدا شما هدف اشتباهی را برای معاملات خود و سرمایه گذاری با پول کم در نظر گرفته باشید در نهایت موفقیت نیز از شما دور خواهد شد.

فرض کنید که شما ۱۰ میلیون تومان سرمایه در اختیار دارید و برای سرمایه گذاری با این میزان سرمایه هدف خود را بر روی ۱۰ درصد سود ماهانه تنظیم کرده باشید. رسیدن به سود ۱۰ درصد در هر ماه در بازارهای مدرن امروز چندان کار عجیب و غریبی نیست و شما با کمی تلاش و دقت به روند معاملات خود می توانید چنین شرایطی را برای خود رقم بزنید. هرچند ۱۰ درصد سود عدد در یک سرمایه ۱۰ میلیون تومانی در هر ماه یک میلیون تومان می‌شود اما این نوع رفتار یک رفتار کاملا حرفه‌ای است و البته بزرگترین سرمایه گذاران دنیا نیز به دنبال چنین رفتاری هستند. مزیت داشتن چنین هدفی باعث می شود تا شما یک رفتار کاملا منطقی و به دور از احساسات در فرایند سرمایه ‌گذاری خود داشته باشید و بتوانید کم کم اهداف خود را به سمت سود های بالاتر نیز سوق دهید.

سرمایه گذاری را در نظر بگیرید که وقتی شما با یک سرمایه ده میلیون تومانی به دنبال رسیدن به سود های ۲۰۰ درصدی در هر ماه باشید. البته که تمام ما از پول زیاد بدمان نمی آید اما فراموش نکنید که برای رسیدن به یک سود ۲۰۰ درصدی لازم است تا شما ریسک معاملات خود را به حداکثر میزان خود رسانده و این موضوع باعث می شود تا شما کم کم با رفتارهای احساساتی در بازار همراه شوید.

با توجه به این نکته نوع هدف در فرایند سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا اهمیت بسیار زیادی دارد و میتواند مشخص کننده مسیر و رفتار سرمایه گذار نیز باشد. البته لازم به توضیح است که همان قدر که داشتن یک هدف اشتباه می تواند مانند یک سم در فرآیند سرمایه گذاری شما باشد نداشتن هدف نیز چنین شرایطی را ایفا خواهد کرد. داشتن هدف مشخص باعث می شود تا شما بدانید که از چه نقطه ای کار خود را بر فرآیند سرمایه گذاری آغاز کرده، در چه نقطه ای قرار دارید و پیش روی شما چه مسیر و هدفی قرار دارد. اما اگر شما هدف مشخصی برای فرایند سرمایه ‌گذاری خود در نظر نگرفته باشید در هر لحظه سردرگم هستید که آیا در حال حاضر شرایط سرمایه گذاری شما خوب است و یا در وضعیت بغرنجی قرار گرفته اید. این مهم نیز در نهایت باعث رفتار های احساساتی توسط فرد سرمایه‌گذار شده و چالش های بسیار زیادی را برای وی ایجاد می کند.

دنبال یک شبه میلیاردر شدن نباشید

سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا

سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا به این معنا نیست که قرار است شما در یک شب میلیاردر شوید و سرمایه خود را هزاران برابر نمایید. شاید اگر این عنوان دنبال یک شب میلیاردر شدن نباشید را با یک لبخند مرور می کنید و با خود فکر می کنید که آیا هنوز هم کسانی هستند که با این دیدگاه وارد بازارهای مالی و سرمایه گذاری می شوند. برای اینکه پاسخ این سوال برسید تنها کافی است سری به کانال های تلگرامی بزنید که کاربران را دعوت به سرمایه گذاری با سود های میلیاردی آن هم با سرمایه های بسیار کم می نمایند. اتفاقاً همین موضوع و همین شرایط ذهنیت کاربران باعث شده تا روز به روز به تعداد کلاهبرداری ها و پروژه های اسکم در سرتاسر دنیا اضافه شود و افراد زیادی هر ماه در دام این پروژه ها گرفتار شده و سرمایه های خود را از دست میدهند.

بارها و بارها اشاره کرده ایم که اگر یک شخص یا یک پروژه این امکان را دارد که با یک سرمایه کم سود چندین میلیاردی را برای شما در یک بازه زمانی کوتاه رقم بزند که این شخص و چنین پروژه‌ای به هیچ وجه آغازگر این پروژه نبوده و با همان رفتار می تواند سرمایه قابل توجهی را برای خود ایجاد کرده و دیگر نیازی به این کسب و کار نخواهد داشت. اما متاسفانه گوش شنوایی برای این نکته وجود ندارد و ما هر ماه شاهد تعداد زیادی از هموطنان خود هستیم که برای شکایت از پروژه های کلاهبرداری مختلف دائماً در حال رفت و آمد در مسیر دادگاه ها هستند.

البته شایان ذکر است که این دیدگاه اشتباه یک شبه میلیاردر شدن در فرایند سرمایه ‌گذاری است که باعث چنین رفتاری توسط کاربران می شود. همانطور که در ابتدا اشاره کردیم اگر شما یک دیدگاه و ذهنیت مناسب برای فرایند سرمایه ‌گذاری خود داشته و از قبل اهداف خود را در بازارهای مالی تبیین کرده باشید عملاً ورود به چنین پروژه های کلاهبرداری را نیز در دستور کار خود قرار نخواهید داد. البته منظور و هدف ما از این بند این نیست که شما نباید به دنبال سود های کلان در بازارهای مالی باشید. بلکه دقیقاً برعکس وجود بازارهای مالی و سرمایه گذاری برای رسیدن به سودهای کلان آن هم در بازه های زمانی کوتاه مدت نسبت به سایر روشها است. اما طبق اصول و منطق حاکم بر بازار مورد نظر.

ریسک پذیر باشید اما منطقی

یکی دیگر از نکات بسیار مهمی که درباره شرایط سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا لازم است به آن اشاره داشته باشیم میزان ریسک پذیر بودن افراد در این فرآیند سرمایه گذاری است. تجربه نشان داده که معمولاً افراد در این شرایط فوق‌العاده ریسک‌پذیر شده و حتی در صورت استفاده از سیستم های مدیریت سرمایه و مدیریت ریسک نیز قدرت ریسک پذیری بسیار بالایی را برای خود در نظر می گیرند. اما دقت داشته باشید که این ریسک‌پذیری نبایستی به صورت غیر منطقی یک رفتار اشتباه را برای شما رقم بزند و حتماً باید ریسک پذیر بودن شما در یک چارچوب منطقی باشد.

همین که شما سرمایه های خود را وارد بازارهای مالی کرده و به دنبال سرمایه گذاری برای رسیدن به سود به برای خود هستید، نشان از این دارد که شما تا میزان قابل‌توجهی ریسک پذیر هستید. دیگر نیاز نیست برای نشان دادن میزان ریسک پذیری خود یک فرآیند معاملاتی پیچیده و با ریسک بالا را برای خود در بازار در نظر بگیرید. افزایش میزان ریسک پذیری آن هم به میزان قابل توجه در نهایت باعث می‌شود تا معامله‌گران حتی با وجود این تعداد معاملات برنده بسیار زیاد نیز نتوانند به سود قابل توجهی رسیده و مانند یک فرد شکست خورده بازار را ترک میکنند. افزایش قابل توجه میزان ریسک پذیری سرمایه گذاران با سرمایه های کم در بازار باعث می‌شود تا به وجود آمدن یک ضرر در فرایند معاملات آنها باعث از بین رفتن سود حاصل از ده‌ها معامله سودده شود.

سود مرکب، فرمول معجزه انگیز سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا

سود مرکب می تواند فرمول معجزه انگیز برای سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا باشد. اگر با این نحوه کسب سود آشنا شده و بتوانید یک روش حرفه ای برای پیاده سازی آن در بازار داشته باشید، این امکان را خواهید داشت تا در مدتی کوتاه سرمایه های کم خود را به سودهای زیاد عوض کنید. در نظر داشته باشید که این روش ترید و سرمایه گذاری منوط به داشتن یک استراتژی معاملاتی بهینه شده و در کنار آن تسلط کامل به روانشناسی خویشتن و بازار است. قبل از آن البته باید به معرفی خود این فرمول معجزه آسا بپردازیم. شما نیز می توانید این فرمول را برای میزان سرمایه در دسترس خود به همین ترتیبی که در ادامه بیان می کنیم، پیاده سازی و اجرا کنید. دقت کنید که در نظر گرفتن منطق و اصول سرمایه گذاری و مدیریت سرمایه در این فرمول بسیار مهم است.

فرض کنید که شما ۱۰۰ میلیون تومان سرمایه برای سرمایه گذاری در بازارهای مالی در اختیار دارید. با فرض این که شما در هر ماه تنها ۱۵ درصد سود به دست آورید، نتیجه سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا برای شما طبق جدول زیر خواهد بود.

سرمایه اولیه سرمایه نهایی با نرخ ۱۵ % سود
ماه اول ۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ۱۱۵,۰۰۰,۰۰۰
ماه دوم ۱۱۵,۰۰۰,۰۰۰ ۱۳۲,۲۵۰,۰۰۰
ماه سوم ۱۳۲,۲۵۰,۰۰۰ ۱۵۲,۰۰۰,۰۰۰
ماه چهارم ۱۵۲,۰۰۰,۰۰۰ ۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
ماه پنجم ۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰ ۲۰۱,۲۵۰,۰۰۰
ماه ششم ۲۰۱,۲۵۰,۰۰۰ ۲۳۱,۰۰۰,۰۰۰
ماه هفتم ۲۳۱,۰۰۰,۰۰۰ ۲۶۶,۰۰۰,۰۰۰
ماه هشتم ۲۶۶,۰۰۰,۰۰۰ ۳۰۶,۰۰۰,۰۰۰
ماه نهم ۳۰۶,۰۰۰,۰۰۰ ۳۵۲,۰۰۰,۰۰۰
ماه دهم ۳۵۲,۰۰۰,۰۰۰ ۴۰۵,۰۰۰,۰۰۰
ماه یازدهم ۴۰۵,۰۰۰,۰۰۰ ۴۶۶,۰۰۰,۰۰۰
ماه دوازدهم ۴۶۶,۰۰۰,۰۰۰ ۵۳۶,۰۰۰,۰۰۰
ماه سیزدهم ۵۳۶,۰۰۰,۰۰۰ ۶۱۶,۰۰۰,۰۰۰
ماه چهاردهم ۶۱۶,۰۰۰,۰۰۰ ۷۰۹,۰۰۰,۰۰۰
ماه پانزدهم ۷۰۹,۰۰۰,۰۰۰ ۸۱۵,۰۰۰,۰۰۰
ماه شانزدهم ۸۱۵,۰۰۰,۰۰۰ ۹۳۷,۰۰۰,۰۰۰
ماه هفدهم ۹۳۷,۰۰۰,۰۰۰ ۱,۰۷۷,۰۰۰,۰۰۰
ماه هجدهم ۱,۰۷۷,۰۰۰,۰۰۰ ۱,۲۴۰,۰۰۰,۰۰۰
ماه نوزدهم ۱,۲۴۰,۰۰۰,۰۰۰ ۱,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
ماه بیستم ۱,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰ ۱,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
ماه بیست و یکم ۱,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰ ۱,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰
ماه بیست و دوم ۱,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ۲,۱۸۵,۰۰۰,۰۰۰
ماه بیست و سوم ۲,۱۸۵,۰۰۰,۰۰۰ ۲,۵۱۲,۰۰۰,۰۰۰
ماه بیست و چهارم ۲,۵۱۲,۰۰۰,۰۰۰ ۲,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰

ملاحظه می کنید که با همین حساب و کتاب ساده شما می توانید تنها با نرخ سود ۱۵ درصد در هر ماه که در بازارهای مالی مانند بورس یا ارز دیجیتال و … رسیدن به آن چندان پیچیده نیست، یک سرمایه ۱۰۰ میلیون تومانی تبدیل به یک سرمایه حدود ۳ میلیارد تومانی می شود. اگر این نرخ تبدیل سود با قیمت دلار و با یک سرمایه گذاری دلاری انجام پذیرد، شرایط بسیار ایده آل تر خواهد شد. زیرا در این صورت نرخ نوسانات مثبت قیمت دلار نیز می تواند باعث افزایش قابل توجه میزان سود شما شود. دقت کنید که این بررسی با در نظر گرفتن نرخ سود ۱۵ % انجام پذیرفت. با افزایش این نرخ شرایط بسیار بهتر شده و شما در مدت بسیار کوتاهی می توانید این سوددهی را به دست آورید.

متاسفانه شاهد هستیم که کاربران برای سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا دست به عملیات هیجانی زده و سرمایه های خود را در معرض خطر قرار می دهند. در حالی که با یک نرخ سود منطقی می توان سرمایه قابل توجهی را به دست آورد. اگر میزان سرمایه شما از این مقدار کمتر باشد و با ۱۰ میلیون تومان کار خود را آغاز کنید، رسیدن به این میزان سرمایه تنها در چند ماه بیشتر برای شما امکان پذیر خواهد بود. سرمایه گذاری دلاری نیز می تواند میزان سود قابل توجه تری را برای شما ایجاد کند.

در ادامه سعی داریم تا ابتدا شما را با بازارهای مالی که پتانسیل سوددهی این چنینی را برای شما ایجاد می نمایند آشنا کنیم و در قدم بعدی استراتژی ها و روش های عملیاتی‌تری را نیز در این بازارها به شما معرفی نماییم که با تکیه بر آنها می توانید نرخ سود ۱۵ درصدی را به سادگی برای خود رقم بزنید. توصیه اکید داریم که به جای رفتارهای هیجانی بسیار منطقی عمل کرده و حتی در صورت در نظر گرفتن نرخ سود پایین تر، با کمی زمان بیشتر به سرمایه ایده آلی برسید. البته شایان ذکر است که در نظر گرفتن نرخ سود مرکب خیلی بالا نیز می تواند شرایط را برای شما برعکس کرده و باعث اتخاذ تصمیمات و رفتارهای هیجانی و احساساتی شود. از این رو بسیار مهم است که در تعیین نرخ سود مرکب مناسب نیز با دقت عمل کنید.

در چه بازارهایی می توان به دنبال سود مرکب بود؟

سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا برای رسیدن به سود مرکب نیاز به انتخاب یک بازار سرمایه گذاری مناسب دارد. اولین قدم شما باید بتوانید به مقدار سود تعیین شده برای بازه های زمانی مشخص برسید. برای این منظور انتخاب بازار اهمیت بسیار زیادی پیدا می‌کند؛ زیرا در صورت انتخاب اشتباه علاوه بر اینکه امکان رسیدن به چنین سودی برای شما محقق نخواهد شد ممکن است سرمایه های اولیه خود را نیز کاملا از دست بدهید. با توجه به اهمیت این موضوع بر آن شدیم تا به بررسی شرایط بازارهای مالی و سرمایه گذاری مختلف برای رسیدن به سود مرکب بپردازیم.

البته قبل از آن باید یادآوری کنیم که رسیدن به سود مرکب و به صورت کلی موفقیت در بازارهای مالی تنها منوط به کسب آموزش‌های حرفه‌ای لازم در این باره خواهد بود و اگر شما تخصص کافی در این باره نداشته باشید ممکن است با ضرر و زیان های زیادی در بازار را ترک کنید. متاسفانه کسب سود مرکب در بازارهای مالی مختلف تبدیل به یک روش تبلیغی بزرگ از سوی بسیاری از افراد و شرکت های سود جو شده که از این طریق سعی می‌کنند تا کاربران را به سمت خود کشانده و سرمایه های آنها را دریافت نمایند. اما واقعیت این است که رسیدن به چنین روزهایی در بازارهای مالی نیاز به تلاش بسیار زیادی داشته و به این راحتی ها نخواهد بود.

در ادامه بازارهای را به شما معرفی خواهیم کرد که پتانسیل لازم برای رسیدن به سود های قابل توجه و تحقق بخشیدن نرخ مرکب در سودآوری را دارند. اما دقت داشته باشید که ورود به این بازار ها به این معنا نیست که شما حتماً در فرایند سرمایه گذاری در آنها موفق خواهید شد و این موضوع پیش زمینه های زیادی لازم خواهد داشت در ادامه مقاله سعی می‌کنیم تا تخصصی‌تر در این باره با شما صحبت کنیم.

بازار بورس و سهام

سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا

سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا با هدف رسیدن به سود مرکب در بازار بورس و سهام داخل ایران به راحتی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. برخلاف نظر بسیاری از افراد در این روزها که بر این باور هستند که بازار بورس و سهام ایران به هیچ وجه سوددهی مناسبی ندارد اما گذشته و تجربه نشان می‌دهد که بازار بورس می تواند یک بازار بسیار مناسب برای کسب سود های قابل توجه و به نرخ مرکب باشد. در حال حاضر حداکثر نوسان قیمت سهم ها در بازار بورس ایران حدود ۶ درصد است و همانطور که در مقاله آموزش رایگان بورس به آن اشاره کردیم کاربران می‌توانند حدود ۱۰ درصد سود را در هر روز با توجه به نوسان قیمت در یک معامله به دست آورند.

اگر گذشته بازار بورس ایران را مورد بررسی قرار دهیم به راحتی می توان به این نتیجه رسید که این بازار پتانسیل سوددهی مناسبی در کوتاه مدت و میان مدت دارد و شما به راحتی می توانید با یک برنامه ریزی درست برای رسیدن به سودهای مرکب در آن اقدام کنید. هم با فرایند نوسان گیری در بازار بورس و هم در فرایند سرمایه گذاری میان مدت این امکان برای شما وجود دارد تا بتوانید سرمایه های بسیار کم را در بازه های زمانی مناسب به سرمایه های بزرگی تبدیل نمایید.

بسیاری از سرمایه گذاران و تحلیل گران بزرگ و با تجربه بازار بورس ایران سودهای کلان بیش از ۵۰ درصد را نیز در هر ماه برای خود رقم میزنند. اما با فرض اینکه شما در ابتدای شروع فرآیند سرمایه گذاری در بازار بورس باشید و آموزش های لازم و دوره بورس را به تازگی پشت سر گذاشته باشید، رسیدن به سرمایه ها و سود های ۱۵ تا ۲۰ درصدی در هر ماه چندان کار دشواری نخواهد بود. البته به شرطی که شما تمام مراحل ورود به بازار بورس و شروع فعالیت در این بازار را پله به پله و قدم به قدم پشت سر گذاشته و آموزش‌های حرفه ای لازم را در این زمینه دیده باشید.

سرمایه گذاری در بازار بورس ایران در مواقع نزولی بودن شاخص بورس نیز شرایط لازم برای رسیدن به چنین سودهایی در طول هر ماه را دارد و از این رو کاربران می‌توانند از این پتانسیل برای رسیدن به سود مرکب استفاده کنند. اگر شما یک برنامه ریزی کاملا منطقی و مشخص برای رسیدن به سودهای مرکب در بازار بورس ایران داشته باشید و روند معاملات خود را نیز دقیقاً بر همین اساس و بدون هیچ گونه دخالت دادن احساسات و حرکت های هیجانی پیش ببرید، موفقیت دور از دسترس نخواهد بود. لازم به توضیح است که همانطور که افراد بسیار زیادی در طول سال‌های اخیر سرمایه های زیادی را در بازار بورس ایران از دست داده اند، افراد زیادی هم هستند که از همین بازار بورس به سرمایه های قابل توجه رسیده و حتی استقلال مالی را نیز در زندگی برای خود رقم زدند.

بازار ارز دیجیتال

سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا

سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا در بازار ارز دیجیتال نیز با هدف رسیدن به سودهای مرکب امکان پذیر است. بازار ارز دیجیتال یکی از مستعدترین بازار ها برای دریافت سود مرکب است و اگر شما تخصص های لازم برای سرمایه گذاری در این بازار را داشته باشید می توانید با نرخ بسیار بالا به دنبال سود مرکب باشید. بازارهای مالی در طول دوران خود معمولاً چرخه مشابهی دارند. در زمان تولد همه چیز در این بازارها به سختی پیش می رود ولی در زمان نوجوانی و جوانی معمولاً بازارهای مالی با سود های انفجاری همراه بوده و نوسانات بسیار زیادی را به خود می بینند. بازار ارز دیجیتال در حال حاضر دقیقا در همین شرایط قرار گرفته و هر روزه شاهد نوسانات بسیار شدید در قیمت بیت کوین و آلت کوین ها هستیم.

وقتی صحبت از نوسانات شدید قیمت ارز دیجیتال می شود به این معناست که یک رمز ارز در هر روز ممکن است تا بیش از ۳۰ درصد نیز با نوسان قیمت روبرو باشد. این پتانسیل بسیار بالا باعث شده تا سرمایه گذاران حرفه ای و آموزش دیده بتوانند در بازار ارز دیجیتال با نرخ بسیار بالا به دنبال کسب سودهای مرکب باشند. هرچند صحبت از رسیدن به سود های انفجاری در شروع فعالیت در بازار ارز دیجیتال بیشتر یک تفکر گمراه‌کننده و اشتباه است و به هیچ وجه چنین تفکری را به شما پیشنهاد نمی کنیم، اما همان مقدار سود های معمولی در این بازار نیز شرایط بسیار خوبی را برای سرمایه‌ گذاری فراهم کرده و شما می توانید با تکیه بر همین سودها سرمایه های بسیار کم خود را به صورت فزاینده افزایش دهید.

نکته بسیار مهم درباره شرایط سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال این است که خرید و فروش در این بازار با توجه به نوسانات قیمت دلار در بازار آزاد ایران یک ابر سود را برای سرمایه گذاران ایجاد خواهد کرد. به عنوان مثال اگر شما در طول یک ماه بتوانید در فرآیند سرمایه گذاری و نوسان گیری ارز دیجیتال برای خود سود ۲۰ درصدی را کسب کنید، نوسان قیمت دلار در بازار آزاد ایران نیز به این سود شما اضافه خواهد شد و با توجه به اینکه قیمت دلار معمولاً در بازار ایران به صورت سودی حرکت می کند شرایط برای سرمایه گذاری شما بسیار ایده‌آل خواهد شد.

از همین الان لازم به تذکر است که سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال نیاز به تخصص و تجربه بسیار زیادی داشته و اگر شما تخصص لازم برای شروع فعالیت در این بازار را کسب کنید توصیه می‌کنیم که سرمایه‌ گذاری در این بازار را کنار بگذارید. بازار ارز دیجیتال همان قدر یک بازار عالی برای رسیدن به سود است به همان میزان پتانسیل لازم برای از بین بردن تمام سرمایه های شما را نیز دارا است. از این رو توصیه می کنیم که حتماً در دوره ارز دیجیتال شرکت کرده و یا سری مقالات آموزش رایگان ارز دیجیتال را به صورت کامل مرور کنید و در صورت متناسب بودن شرایط سرمایه گذاری در این بازار با شخصیت روانشناسی خود برای این منظور اقدام نمایید.

بازار فارکس

سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا

سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا برای رسیدن به نرخ مرکب در بازار فارکس نیز امکان پذیر است. بازار فارکس یک بازار فوق‌العاده با پتانسیل بالا برای سوددهی است و از اعتبار و اهمیت بسیار بالای جهانی نیز برخوردار است. اگر شناخت کافی نسبت به بازار فارکس ندارید توصیه می کنیم حتماً مقاله آموزش رایگان فارکس را مطالعه کرده و سپس درباره شرایط و نحوه سرمایه گذاری در این بازار تصمیم گیری کنید. سرمایه گذاری در بازار فارکس نیاز به تخصص به مراتب بیشتری نسبت به سرمایه گذاری در بازارهای مانند بازار بورس و بازار ارز دیجیتال دارد.

با توجه به اینکه این بازار دقیقا برای کسب سود راه اندازی شده و با خرید جفت ارزها و همچنین فلزات گرانبها امکان سرمایه‌ گذاری در آن برای کسب سود های قابل توجه در هر ماه وجود دارد، از این رو آن را می‌توان یک بازار فوق العاده مستعد برای رسیدن به نرخ سود مرکب در نظر گرفت. شما میتوانید به راحتی در بازار فارکس به دنبال سود های قابل توجه در طول هر ماه باشید. اما به صورت منطقی یک سود ۱۰ تا ۲۰ درصدی در طول هر ماه نیز می تواند شرایط فوق العاده ایده آلی را برای سرمایه‌ گذاری برای شما رقم بزند.

با شرکت در دوره فارکس و کسب آموزش‌های حرفه‌ای لازم درباره نحوه و شرایط سرمایه گذاری در این بازار این امکان برای شما به وجود خواهد آمد تا بتوانید سرمایه‌ گذاری مطمئن تری را برای خود رقم زده و در نهایت امکان چندین برابر کردن سرمایه های کم خود را البته با دقت به استراتژی معاملاتی ایجاد کنید. البته به جهت شرایط کشور ما ورود به این بازار حتماً باید با دقت به نکات مختلفی انجام پذیرد و اگر شما پیش نیازهای لازم برای سرمایه گذاری در بازار فارکس را فراهم نکنید احتمال شکست در این بازار به مراتب برای شما زیاد خواهد شد.

بازار طلا

بهترین سرمایه گذاری با 100 میلیون

سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا بر اساس نرخ مرکب در بازار طلا نیز امکان پذیر است. طلا همیشه یکی از بهترین بازارها برای سرمایه گذاری بوده و اگر شما بتوانید به درستی قیمت طلا را پیش بینی و تحلیل کنید این امکان برای شما وجود خواهد داشت تا امکان رسیدن به سود های قابل توجه را در طول هر ماه رقم بزنید.

سرمایه گذاری در بازار طلا و کسب سود در این بازار مزیت های بسیار زیادی دارد و شما با آموزش پیش بینی طلا میتوانید از این مزیت ها استفاده کنید. یکی از مهمترین مزیت های سرمایه گذاری در بازار طلا اعتماد قابل توجه کاربران چه در ایران و چه در جهان به این فلز گرانبها است. طلا به عنوان یک سرمایه گذاری کاملا ایمن در تمام دنیا شناخته می‌شود و در زمان های بحرانی مانند بروز جنگ ها معمولاً سرمایه‌ گذاری بر روی این فلز گران‌بها با تقاضای چندین برابری روبرو می گردد.

بازار طلا به عنوان یک بازار با پتانسیل بالا برای سرمایه گذاری در ایران نیز شناخته می‌شود و کاربران ایرانی تمایل بسیار زیادی برای سرمایه گذاری در بازار طلا به طرق مختلف دارند. با توجه به اینکه قیمت طلا در بازار ایران به صورت مستقیم تحت تاثیر نوسانات قیمت دلار در بازار آزاد قرار دارد از این رو دائماً قیمت این فلز گرانبها در بازار ایران به صورت صعودی بوده و کمتر شاهد افت قیمت های قابل توجه در آن بوده ایم. با توجه به این موضوع کاربران به راحتی می توانند با سرمایه گذاری بر روی طلا و یا مشتقات آن مانند صندوق طلا به اهداف نوسان گیری با نرخ سود مرکب برسند.

بازار سکه

بهترین سرمایه گذاری با 100 میلیون

سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا برای رسیدن به اهداف دریافت سود با نرخ مرکب در بازار سکه نیز امکان پذیر است. بررسی گذشته بازارهای مالی و سرمایه گذاری در ایران نشان می دهد که بازار سکه بعد از بازار بورس دوم این بازار پر بازده از نظر میزان سوددهی بوده و معامله گران در این بازار شرایط فوق العاده ایده آلی را دارا هستند. البته سرمایه گذاری در بازار سکه خطرات خاص خود را دارد و به این راحتی ها نمی توان روند معاملات موفق را در این بازار در پیش گرفت.

فراموش نکنید که قیمت سکه در بازار ایران همیشه بر اساس حباب حرکت می‌کند و اینگونه نیست که با این باور که قیمت سکه دائماً افزایشی است وارد این بازار شوید. پیش بینی و تحلیل سکه و سرمایه‌ گذاری در این بازار نیاز به آموزش های لازم دارد و اگر شما دوران حرفه ای را در این باره سپری کرده باشید به راحتی می توانید یک سرمایه گذاری مطمئن همراه با نرخ سود مرکب برای خود رقم بزنید.

همچنین بازار سکه این پتانسیل را دارا است تا شما بتوانید از آن به عنوان یک بازار مکمل استفاده کرده و در کنار سایر بازارها برای رسیدن به نرخ سود مرکب از آن استفاده کنید. با توجه به اینکه قیمت سکه تحت تاثیر نوسانات قیمت دلار و قیمت طلا و همچنین تورم اقتصاد ایران قرار می گیرد در پاره ای از مواقع شاهد رشد های انفجاری در آن هستیم و در برخی مواقع نیز قیمت سکه در یک محدوده بسیار کم نوسان می نماید. در این بین بهترین راه حل این است که همزمان با سرمایه‌ گذاری در بازار سکه از سایر بازارهای مالی مانند بازار بورس و یا بازار طلا و حتی بازار ارز دیجیتال و بازار فارکس نیز برای رسیدن به نرخ سود مرکب استفاده کنید.

بازار دلار

بهترین سرمایه گذاری با 100 میلیون

سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا در بازار دلار نیز امکان پذیر است. بازار دلار یک بازار پر نوسان در ایران محسوب می‌شود و کاربران ایرانی علاقه زیادی به سرمایه‌ گذاری در این بازار دارند. قیمت دلار در بازار ایران همیشه روند صعودی داشته و کمتر با نوسان منفی همراه شده است. بررسی تاریخچه قیمت دلار در ایران نشان می دهد که این ارز فیات همیشه بالاتر از نرخ تورم حرکت کرده و در دراز مدت همیشه سودآور بوده است. البته در بازه های زمانی کوتاه مدت شاهد تغییرات قیمت این ارز به صورت دستوری توسط دولت بوده ایم. اما با این حال بازار دلار را نیز می توان برای این منظور در نظر گرفت. البته دقت کنید که تحلیل دلار و پیش بینی قیمت آن نیاز به تخصص و تجربه قابل توجهی دارد. زیرا عوامل بسیار زیادی روی تغییرات قیمت این ارز فیات تاثیر می گذارند. از این رو باید به این موضوع دقت کافی داشته باشید.

خیلی از کاربران بدون هیچ تحلیلی و تنها بر اساس شایعات برای خرید دلار و سرمایه گذاری در بازار دلار اقدام می نمایند. اما موضوع اینجاست که این رفتار هیجانی به هیچ وجه با اصول سرمایه گذاری سختی نداشته و ممکن است چالش ها و پیامدهای منفی زیادی به دنبال داشته باشد. از این رو لازم است تا در این باره با تخصص و تجربه کافی و کسب آموزش های لازم اقدام شود. شرکت در دوره آموزش پیش بینی و تحلیل قیمت دلار و سرمایه گذاری در این بازار می تواند شرایط مناسبی را برای شما ایجاد نماید. همچنین این رفتار نشان از آگاهی کامل شما نسبت به شرایط سرمایه گذاری خواهد داشت.

حداقل مبلغ لازم برای سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا

سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا شرایط خاص خود را دارد. برای اینکه بتوانید با مبلغ کم یک سرمایه گذاری مطمئن برای خود رقم بزنید، لازم است تا ابتدا سرمایه اولیه را تهیه کرده و سپس با انتخاب یک بازار مناسب و استراتژی معاملاتی روند سودگیری خود را در پیش بگیرید. اما منظور از مبلغ کم در فرایند سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا چقدر است؟ تعیین حداقل مبلغ لازم برای سرمایه گذاری به شرایط بازارها بستگی دارد. سرمایه ها در بازارهای مختلف تعریف متفاوتی دارند. به عنوان مثال ۱ میلیارد تومان در بازار ارز دیجیتال سرمایه قابل توجهی است اما در بازار مسکن حتی امکان ورود را برای بسیاری از ساکنین شهرهای ایران به وجود نمی آورد. از این رو در تعیین حداقل مبلغ سرمایه گذاری سعی داریم تا بازارهای مالی را به صورت تک به تک بررسی کنیم.

وقتی صحبت از سرمایه کم برای سرمایه گذاری می شود، بسیاری از کاربران دیدگاه های اشتباهی را در پیش می گیرند. دقت کنید که با هر سرمایه ای می توان در بازارهای مالی سرمایه گذاری کرد. اما هر سرمایه ای مناسب برای تمام بازارها نیست و حتما باید در این باره تمام شرایط را در نظر بگیرید. ورود به بازارهای مالی با سرمایه کم می تواند اشتباه بزرگی از سوی شما باشد. از این رو سعی داریم تا با تشریح شرایط انتخاب سرمایه مناسب برای سرمایه گذاری با پول کم این نکته را برای شما روشن کنیم.

سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا در بازار مسکن

سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا در بازار مسکن نیاز به سرمایه اولیه قابل توجهی خواهد داشت و این بازار مناسب سرمایه گذاری با پولهای خیلی کم نیست. به عنوان مثال اگر در شهر تهران ساکن هستید در حال حاضر برای خرید یک واحد مسکونی با متراژ بسیار پایین نیاز به سرمایه حدود ۲ تا ۳ میلیارد تومانی خواهید داشت. این مبلغ در شهرستان‌های مختلف کمتر بوده و کاربران می‌توانند با سرمایه کمتری برای خرید و سرمایه گذاری در بازار مسکن اقدام نمایند. البته روش‌های دیگر نیز برای سرمایه‌ گذاری در این بازار وجود دارد که در مقاله آموزش تحلیل قیمت مسکن سعی کردیم تا تمام این راهکارها را با شما در میان بگذاریم.

به صورت کلی آن با فرایند سرمایه گذاری در بازار مسکن در ایران با سرمایه های کم با چالش‌های بسیار زیادی روبرو خواهد شد و شما نمی توانید در این بازار فعالیت خاصی داشته باشید. با سرمایه یک میلیارد تومانی شما می‌توانید سرمایه گذاری در بازار مسکن را از شهرستانهای مختلف آغاز کرده و کم کم با افزایش میزان دارایی های خود در بازار تهران نیز وارد فرایند سرمایه گذاری در بازار مسکن شوید.

دقت داشته باشید که سرمایه‌ گذاری در بازار مسکن به دلیل اطمینان بسیار بالا معمولاً در درازمدت شرایط خوبی برای کاربران ایرانی فراهم می کند. حتی اگر سرمایه اولیه کافی برای ورود به این بازار را در اختیار ندارید بهتر است بعد از رسیدن به سود های قابل توجه به بخشی از سرمایه های خود را وارد بازار مسکن کرده و در این بازار نیز به سرمایه‌ گذاری بپردازید. از این رو توصیه می کنیم که از همین ابتدا فرایند سرمایه گذاری در بازار مسکن را آموزش دیده و نحوه خرید و فروش واحدهای مسکونی و کسب سود از این فرآیند را درک کنید. خرید یک واحد مسکونی اکازیون می‌تواند سود قابل توجهی را در کوتاه مدت برای سرمایه گذاران در این بازار به دنبال داشته باشد.

نمودار زیر روند تغییرات متوسط قیمت هر متر مربع مسکن در شهر تهران را نشان می دهد. همانطور که ملاحظه میکنید از سال ۱۳۸۰ تاکنون قیمت مسکن در بازار تهران دائماً روند صعودی داشته و تنها در بازه‌های زمانی بسیار کوتاه مدتی وارد رکود شده است. محدوده های قرمز رنگ مشخص شده در نمودار بازه های زمانی رکود در بازار مسکن را نشان می‌دهند که چندان افت قیمتی را در این بازه‌ها را نیز شاهد نیستیم و تنها حجم معاملات در این مواقع با افت های قابل توجهی روبرو شده است.

سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا در بازار مسکن

این نمودار به وضوح نشان می‌دهد که سرمایه‌ گذاری در بازار مسکن می‌تواند سود خوبی را برای کاربران ایرانی به دنبال داشته باشد به شرط اینکه سرمایه اولیه مناسب را در اختیار داشته و از این گذشته به صورت کاملاً منطقی و بر اساس اصول سرمایه گذاری وارد فرآیند سرمایه گذاری در این بازار شوند. توصیه می‌کنیم که حتماً مقاله آموزش تحلیل قیمت مسکن را به صورت کامل مرور کنید تا به درک کامل و صحیحی نسبت به شرایط سرمایه گذاری در این بازار در ایران برسید. فراموش نکنید که خرید و فروش مسکن تنها راه درآمد زایی از این بازار نبوده و روش های مختلف دیگری نیز برای این منظور وجود دارد و شما می توانید با استفاده از آنها حتی در مواقعی که بازار مسکن در رکود قرار گرفته نیز سود های قابل توجه به دست آورید.

بهترین استراتژی برای انجام معاملات و سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا در بازار مسکن خرید و فروش واحدهای مسکونی کوچک و البته بازسازی آنها است. در این روش شما می توانید با حداقل سرمایه مورد نیاز برای ورود به بازار مسکن اقدام به خرید واحدهای مسکونی کوچک قدیمی کرده و با بازسازی آنها و استفاده از متریال نو شرایط فروش خوبی را برای خود فراهم آورید. در این استراتژی نیازی به نگهداری طولانی مدت خانه های خریداری شده نداشته و حتی در زمان رکود بازار مسکن نیز می توانید از این روش برای رسیدن به سود های بالا استفاده کنید. از جمله نکات مهمی که برای فرایند سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا در بازار مسکن باید به آن دقت داشته باشید می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • حتما سعی کنید که واحدهای مسکونی کوچک را در اولویت خرید خود قرار دهید که نقدشوندگی بالایی داشته باشند.
  • در فرایند بهینه سازی و بازسازی واحدهای مسکونی قدیمی حتماً سعی در بهینه کردن هزینه‌ها داشته باشید ولی از طرف دیگر از متریال خوب برای این منظور استفاده نمایید.
  • لوکیشن انتخاب شده برای خرید واحد مسکونی اهمیت بسیار زیادی در بالا بردن میزان سود حاصل از سرمایه گذاری شما خواهد داشت.
  • خرید املاک اکازیون یکی دیگر از نکات بسیار مهمی است که می تواند سود حاصل از این روش سرمایه گذاری را برای شما به حداکثر برساند.

سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا در بازار خودرو

همانطور که در بالا اشاره کردیم بازار خودرو نیز یکی از بازارهای مناسب برای سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا است. برای فعالیت در بازار خودرو نیاز به سرمایه کمتری نسبت به بازار مسکن خواهید داشت و شما میتوانید با پول های کمتری وارد این بازار شده و در نهایت فرآیند سرمایه گذاری خود را پیش ببرید. با توجه به اینکه هم امکان سرمایه گذاری در خودروهای داخلی وجود دارد و هم خودروهای خارجی و انواع خودروهای دست دوم در بازار ایران به راحتی خرید و فروش می‌شود شما می‌توانید حتی با سرمایه های مناسب نیز وارد این بازار شده و از پتانسیل آن برای رسیدن به سودهای بالا استفاده کنید.

در حال حاضر که در زمان نگارش این مقاله قرار داریم حداقل سرمایه لازم برای سرمایه گذاری در بازار خودرو چیزی در حدود ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان است و هر چقدر این سرمایه افزایش پیدا کند شما می توانید از پتانسیل‌های بالاتر بازار خودرو برای سرمایه گذاری استفاده نمایید. البته دقت داشته باشید که سرمایه گذاری در بازار خودرو تنها وابسته به خرید و فروش خودروهای دست دوم و یا خودروهای نو نبوده و شما می توانید از روش های مختلف دیگری نیز برای سرمایه گذاری در این بازار استفاده کنید. در مقاله آموزش سرمایه گذاری در بازار خودرو سعی کرده ایم تا تمام نکات لازم در این باره را با شما در میان بگذاریم تا از این طریق بتوانید در بازار خودرو نیز فرایند سرمایه‌ گذاری موفقی را برای خود رقم بزنید.

نکته بسیار مهمی که درباره سرمایه گذاری در بازار خودرو با پول های کم باید به آن اشاره داشته باشیم، دقت بسیار بالا در انتخاب روش سرمایه گذاری در این بازار و همچنین ورود خروج در زمان مناسب است. دارندگان پول هایی که معمولاً فرصتی برای از دست دادن سرمایه های خود نداشته و حتماً باید با دقت بسیار بالا و کسب آموزشگاه حرفه ای لازم در بهترین زمان برای سرمایه گذاری در بازار خودرو اقدام نمایند. بازار خودرو نیز دقیقاً مانند بازار مسکن در طول دهه های گذشته دائم روند صعودی داشته است اما در کوتاه مدت امکان ورود به ضرر نیز برای معامله گران در این بازار ممکن است.

توصیه می کنیم که فرایند سرمایه گذاری در بازار خودرو با پول کم را از بازار خودروهای دست دوم و البته خودروهای پرطرفدار و محبوب ایرانی آغاز کرده و کم کم با افزایش میزان سرمایه های خود وارد سرمایه گذاری در خودروهای لوکس شوید. همچنین به عنوان یک نکته بسیار مهم دیگر توصیه می کنیم که حتماً تخصص‌های اولیه لازم برای انتخاب و خرید خودرو را نیز به دست آورید تا سرمایه گذاری در این بازار برای شما کاملاً بی خطر شود.

بهترین استراتژی برای سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا در بازار خودرو خرید و فروش خودروهای دست دوم و البته محبوب و رایج ایرانی موجود در بازار است. برای اینکه یک سرمایه گذاری کاملا موفق و ایده آل برای خود رقم بزنید لازم است تا حتماً در زمان فرایند سرمایه گذاری در بازار خودرو با پول کم به نکات زیر دقت داشته باشید:

  • برای انتخاب خودرو سراغ برندهایی مانند پراید، انواع مدل های پژو و برخی از محصولات ارزان قیمت سایپا مانند تیبا بروید.
  • خیلی مدل خودرو خریداری شده را پایین نیاورید و حتما سعی کنید خودروهای با طول عمر زیر پنج سال را انتخاب نمایید.
  • بحث فنی خودروهای دست دوم اهمیت بسیار زیادی دارد که حتماً باید به صورت تخصصی به آن بپردازید تا مبادا در زمان سرمایه گذاری با ضرر های سنگینی همراه شوید.
  • میزان رنگ شدگی بدنه اهمیت بسیار زیادی در تعیین قیمت خودروهای دست دوم دارد که حتماً باید به آن نیز دقت کافی داشته باشید.
  • در زمان خرید خودرو به وسایل مصرفی آن دقت کنید زیرا عدم دقت به این موضوع ممکن است هزینه های شما را در زمان سرمایه گذاری افزایش دهد. لاستیک ها، تسمه تایم، لنت های ترمز، روکش صندلی ها و روغن های مصرفی از جمله اصلی ترین وسایل مصرفی خودروهای دست دوم هستند که حتما باید در زمان خرید کیفیت آنها را بررسی کنید.

سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا در بانک

یکی دیگر از بازار هایی که معمولاً افراد زیادی با توجه به اطمینان بالا و کم بودن ریسک به سرمایه‌ گذاری در آن علاقه مند هستند و سپرده گذاری در بانک ها است. سرمایه گذاری در بانک ها با سودی که معمولا از سوی آنها اعلام می‌شود چندان سرمایه گذاری مناسبی نیست و این روند سرمایه‌ گذاری به هیچ وجه نمی توانند سود بالایی را با سرمایه ها و پول های کم در اختیار شما قرار دهد. در حال حاضر سود بانکی اعلام شده از سوی بانک مرکزی در حدود ۱۵ درصد است و در برخی از بانک ها برای سرمایه های بالا این سود تا حداکثر بیست درصد نیز افزایش پیدا میکند. دقت داشته باشید که این میزان سود توسط بانکها در هر سال اعطا می شود و اگر بخواهیم آن را به یک ماه به دست آوریم مقدار آن حتی کمتر از دو درصد خواهد شد.

این موضوع نشان می‌دهد که سرمایه گذاری در بانک با پول کم به هیچ وجه نمی تواند شرایط مناسبی را از نظر سوددهی برای کاربران به دنبال داشته باشد و حتی فرآیندی برای جلوگیری از کاهش ارزش دارایی های آنها در برابر تورم نیز نخواهد بود. حتی سرمایه های بسیار بزرگ نیز شرایط مناسبی برای سرمایه گذاری در بانک نداشته و توصیه می‌کنیم که از بازارهای مالی و روش های سرمایه گذاری جایگزین بهتری برای این منظور استفاده کنید.

معمولاً کسانی به دنبال سپرده گذاری در بانک ها هستند که سرمایه های بسیار زیادی داشته و ثانیاً حداقل قدرت ریسک پذیری را نیز برای فعالیت در بازارهای مالی ندارند. سود های اعلام شده برای سپرده های بانکی در دراز مدت باعث میشود تا ارزش دارایی های شما با افت قابل توجهی همراه شده و شما نمی توانید ارزش دارایی های خود را نیز حفظ کنید. البته سپرده گذاری در بانک ها برای دریافت وام‌های کم بهره یکی از روشهای خوبی است که با تکیه بر آن می‌توانید میزان دارایی های اولیه خود را برای ورود به بازارهای سرمایه گذاری افزایش دهید. با توجه به نرخ تورم شدید اقتصاد ایران دریافت وام از بانک ها در شرایط کنونی یک ایده بسیار عالی است و شما از این طریق می توانید با یک سرمایه گذاری بسیار ساده و کم خطر ارزش دارایی های خود را در دراز مدت به میزان قابل توجهی افزایش دهید.

سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا در بیمه

بازار بیمه نیز یکی از بازارهای است که شرایط لازم برای سرمایه گذاری را برای کاربران ایرانی فراهم می آورد. روشهای مختلفی برای سرمایه‌ گذاری در بازار بیمه وجود دارد که هر یک از این روش ها میزان سود دهی متفاوتی دارند و البته استفاده از هر یک از این روش ها نیز نیاز به تخصص های لازم خواهد داشت. واقعیت این است که سرمایه گذاری با پول کم در بازار بیمه چندان نمی تواند سود بالایی را برای شما به دنبال داشته باشد و این روش را نیز برای سرمایه گذاری با سرمایه های کم توصیه نمی کنیم.

در حال حاضر برخی از افراد به بهانه رسیدن به سود های قابل توجهی از بیمه های عمر استفاده می نمایند که ناگفته های بسیار زیادی درباره این بیمه ها وجود دارد. رسیدن به سرمایه های چند صد میلیونی در یک بازه زمانی ۳۰ ساله حتماً باید بر اساس شرایط تورم مورد بررسی و آنالیز قرار بگیرد و صرف اینکه شما بعد از ۳۰ سال چند صد میلیون سرمایه با سرمایه گذاری در بیمه عمر به دست خواهید آورد نمی‌تواند نشان دهنده شرایط و مزیت های این روش سرمایه گذاری باشد.

البته شایان ذکر است که در حال حاضر در برخی از طرح های اعلام شده از سوی شرکت های بیمه عمر امکان سرمایه گذاری با سرمایه های بسیار کم ۱۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومانی در هر ماه برای رسیدن به سرمایه های قابل توجه بعد از یک بازه زمانی ۲۰ تا ۳۰ ساله وجود دارد که این روش سرمایه گذاری نیز قابل تامل است. به صورت کلی توصیه می کنیم که حتماً فرایند سرمایه گذاری در بیمه عمر و هم میزان سود اعلام شده از سوی شرکت های خدمات بیمه را به صورت دقیق و با کمک کارشناسان مورد بررسی و آنالیز قرار داده و سپس برای این فرایند اقدام کنید.

سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا در استارتاپ

یکی دیگر از روش های سرمایه گذاری در بازار ایران استفاده از استارت آپ ها و کسب و کارهای اینترنتی است که در سال های اخیر با رونق بسیار زیادی روبرو شده و افراد زیادی به سرمایه ها و سود های قابل توجهی از این طریق رسیده اند. فرایند آغاز یک کسب و کار در بازار ایران نیاز به بررسی ها و جستجو های بسیار زیادی دارد و هر چند با سرمایه های کم نیز می توان این کسب و کارها را آغاز کرد اما رسیدن به سود در آنها به این سادگی ها نخواهد بود.

اگر شما تخصص های لازم و آموزش های اولیه لازم برای شروع یک کسب و کار و استارتاپ را پشت سر گذاشته و در اختیار دارید و می‌توانید با یک ایده جذاب به سود قابل توجهی در فرآیند کسب و کار مورد نظر خود برسید این روش می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. اما به صورت کلی استفاده از این روش برای سرمایه گذاری عمومیت نداشته و چندان توصیه ای به ورود تمام افراد به این فرایند نداریم. آغاز یک کسب و کار در بازار ایران با چالش‌های بسیار زیادی روبرو است و حتی با داشتن تخصص ها و آموزش های اولیه لازم می تواند تضمین کننده موفقیت شما در این بازار باشد. توصیه ما این است که اگر به فکر آغاز یک کسب و کار هستید آن را با سود ها و سرمایه های اضافی خود انجام دهید تا حتی در صورت شکست نیز چندان آسیب جدی به زندگی مالی شما وارد نشود.

برای سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا در حال حاضر بازار های مستعد تری وجود دارند که شما با استفاده از مزیت های آن ها می توانید سود های به مراتب بیشتری نسبت به آغاز یک کسب و کار را به دست آورید. اما شروع کسب و کار همراه با رسیدن به سود در بازارهای مالی یک ایده جذابی است که می تواند یک درآمد ثابت در بازه های زمانی طولانی مدت را برای شما به دنبال داشته باشد.

سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا در بازار بورس و سهام

یکی از بهترین روش های سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا استفاده از مزیت های بازار بورس و سهام است. بازار بورس یکی از مستعدترین بازار ها در ایران محسوب می‌شود و سرمایه‌ گذاری در این بازار می‌تواند سود بسیار خوبی را برای شما به دنبال داشته باشد. برای سرمایه گذاری در بازار بورس ایران در حال حاضر نیاز به حداقل سرمایه ۵۰۰ هزار تومانی خواهید داشت و هر چقدر سرمایه اولیه شما برای ورود به این موضوع بیشتر شود امکان رسیدن به سود های بیشتر نیز برای شما محقق خواهد شد. با یک سرمایه ۱۰ تا ۱۰۰ میلیون تومانی شما می توانید به راحتی فرایند سرمایه گذاری در بازار بورس ایران را آغاز کرده و با توجه به نرخ سود مرکب کم کم به سرمایه های قابل توجهی در این بازار برسید.

در بازار بورس ایران شما می توانید با خرید و فروش سهام شرکت های مختلف و با افزایش قیمت آنها در نهایت به سود های قابل توجهی برسید. دقت داشته باشید که خرید و فروش سهام در بازار بورس ایران نیاز به تخصص و آموزش های حرفه ای لازم خواهد داشت بدون پشت سر گذاشتن دوره های آموزش بورس نمی‌توانید برای سرمایه گذاری در این بازار اقدام نمایید. برای اینکه اهمیت شرکت در دوره آموزش بورس را بدانید بهتر است به یکی دو سال گذشته و فرایند سرمایه گذاری در این بازار برگردید. کسانی که تخصص های لازم برای تحلیل تکنیکال بورس و بررسی فاندامنتال سهام ها را نداشته باشند نمی توانند چنین بازاری فرآیند موفقی را در پیش گرفته و مجبور به ضرر کردن خواهند شد. بازار بورس همان که پتانسیل بسیار بالایی برای ارائه سود به کاربران دارد امکان وارد کردن ضرر های سنگین را نیز خواهد داشت.

شاخص بورس ایران در یکی دو سال گذشته با افزایش قابل توجهی روبرو شده و بسیاری از کاربران نیز در ضررهای سنگینی در این بازار قرار دارند. این موضوع دقیقا به نداشتن آموزش های حرفه ای لازم برای فعالیت در این بازار مربوط می شود. زیرا در همین مدت افراد بسیار زیادی به سود های قابل توجهی در فرایند سرمایه گذاری در بازار بورس ایران رسیده اند.

شایان ذکر است که با توجه به افت قابل توجه ارزش بسیاری از سهام ها در بازار بورس ایران در یکی دو سال گذشته سرمایه‌ گذاری در این بازار جذابیت های اولیه خود را از دست داده است و بسیاری از کاربران علاقه‌ای به شروع فعالیت سرمایه گذاری در بازار بورس را ندارند. اما واقعیت درباره بازار بورس ایران چیز دیگری است. اگر شما روند تغییرات و نوسانات قیمت سهام های مختلف در ده سال گذشته در بازار بورس را مورد بررسی قرار دهید متوجه خواهید شد که با وجود افت های یکی دو سال گذشته قیمت این سهم ها همچنان در سود های بسیار بالایی قرار دارند و سرمایه گذاران قدیمی و گذشته بازار بورس به سود های چند صد درصدی رسیده اند.

با توجه به این موضوع تاکید می‌کنیم که پتانسیل سرمایه گذاری در بازار بورس را به هیچ وجه از دست نداده و حتماً از روش های مختلف سرمایه گذاری در این بازار برای رسیدن به سودهای بالا حتی با سرمایه های کم استفاده نمایید. نسبت بازار های مانند بازار فارکس و بازار ارز دیجیتال بازار بورس ایران ریسک کمتری را داشته و شما می توانید با کمک مشاورین اقتصادی و یا شرکت در دوره آموزش بورس فعالیت خود را در این بازار آغاز نمایید.

بهترین استراتژی و بهترین روش سرمایه گذاری در بازار بورس ایران برای پول کم و سود بالا خرید و فروش سهام است. البته در فرایند خرید و فروش سهام شما حتماً باید به دنبال انتخاب سهم هایی باشید که میزان رشد آنها در کوتاه مدت قابل توجه بوده و میتوانید با یک نوسان چند روزه سود خوبی را از آنها به دست آورید. در مقاله آموزش سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا در بورس سعی کرده ایم تا برخی از این سهم ها را به شما معرفی کرده و نکات لازم برای خرید آن ها را نیز به شما گوشزد کنیم.

سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا صندوق های سرمایه گذاری

سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا در بازار بورس ایران با روش های مختلف امکان پذیر است و شما می توانید از گزینه های مختلف در این بازار برای رسیدن به سود های قابل توجه استفاده نمایید. اما لازمه جانشین تا یک نقطه بسیار مهم دیگر درباره شرایط سرمایه گذاری در بازار بورس برای رسیدن به سود های قابل توجه را یادآوری کنیم که آن هم استفاده از مزیت‌های صندوق‌های سرمایه‌ گذاری در این بازار است. انواع مختلفی از صندوق های سرمایه گذاری با روش‌های مختلف سوددهی در این بازار تعریف شده‌اند که شما بنا به تخصص و تجربه خود می توانید از هر کدام از این صندوق ها برای رسیدن به سود استفاده کنید.

یک نکته بسیار مهم و قابل توجه درباره فرآیند سرمایه گذاری در صندوق های سرمایه گذاری این است که شما حتی بدون داشتن تخصص های اولیه درباره تحلیل قیمت ها در بازار بورس و تجربه در فرایند سرمایه گذاری در خرید و فروش سهام نیز میتوانید از این طریق برای رسیدن به سود استفاده کنید. در صندوق های سرمایه گذاری با درآمد ثابت شما با توجه به مقدار سرمایه در دسترس خود می توانید به سود ماهانه مشخص و حتمی برسید که البته معمولاً در این صندوق ها میزان سود اعلام شده چندان بالا نیست. در کنار صندوق های سرمایه گذاری با درآمد ثابت شما میتوانید سرمایه های خود را با صندوق های سرمایه گذاری با درآمد مختلط نیز شریک شوید تا پتانسیل سود گیری خود را در بازار بورس افزایش دهید.

در نظر داشته باشید که سرمایه گذاری با تخصص‌های بسیار زیاد صندوق های سرمایه گذاری در بازار بورس می تواند شروع خوبی برای فعالیت در این بازار برای شما باشد. این روش از روش های سرمایه گذاری در بازار بورس بهترین و ایده آل ترین روش نیست و بیشترین سود را نیز برای شما به دنبال ندارد اما برای شروع با توجه به ریسک بسیار پایین می تواند گزینه مناسبی باشد. با توجه به اینکه سود حاصل از فعالیت صندوق های سرمایه گذاری از سود بانکی بیشتر است شما از این طریق می توانید رشد بهتری را برای سرمایه های خود رقم بزنید.

تجربه نشان داده که در بازه های زمانی که شاخص کل بورس ایران با نوسانات منفی روبرو شده و در حال افت است استفاده از مزیت‌های صندوق‌های سرمایه گذاری می تواند به روش بهتری برای رسیدن به سود در این بازار باشد. در تحلیل شاخص بورس ایران اشاره کردیم که صندوق‌های سرمایه‌ گذاری به دلیل در اختیار داشتن افراد و مشاورین حرفه‌ای در این مواقع می‌توانند سود اولیه در نظر گرفته شده برای کاربران را رقم بزنند. در نوسانات مثبت قابل توجه بازار بورس البته سرمایه گذاری به روش مستقیم و خرید و فروش سهام می‌تواند سود بیشتری را برای شما به دنبال داشته باشد که این روش نیاز به شرکت در دوره های آموزش سرمایه گذاری در بازار بورس خواهد داشت.

سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا در بازار طلا

بهترین سرمایه گذاری با 100 میلیون

سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا همانطور که اشاره کردیم در بازار طلا نیز امکان پذیر است. سرمایه گذاری در بازار طلا با چالش‌های بسیار زیادی روبرو است اما این بازار همیشه نشان داده که در دراز مدت می تواند سود خوبی را در اختیار کاربران قرار دهد و امکان رسیدن به سود های قابل توجه در این بازار سرمایه گذاری وجود دارد. در حال حاضر حداقل مبلغ لازم برای سرمایه گذاری در بازار طلا در حدود ۲۰ میلیون تومان است و شما با این مبلغ می‌توانید قدم اول در فرایند سرمایه‌ گذاری در این بازار را بردارید. البته متناسب با سایر بازارها در صورت افزایش مبلغ اولیه برای سرمایه گذاری امکان رسیدن به سود های بیشتر نیز برای شما وجود خواهد داشت.

قیمت طلا در بازار ایران به عوامل مختلفی بستگی دارد. در درجه اول قیمت این فلز گرانبها بر اساس قیمت طلا در بازار جهانی در بازار ایران تعیین می‌شود و از این رو شما حتماً بایستی برای سرمایه‌ گذاری در این بازار به دنبال بررسی و تحلیل طلا در بازار جهانی نیز باشید. هر چقدر قیمت طلا در بازار جهانی افزایش پیدا کند قیمت این فلز گرانبها در بازار ایران نیز با افزایش روبرو خواهد شد و شما به راحتی می توانید با بررسی و تحلیل نمودار طلای جهانی برای خرید و فروش طلا در بازار ایران اقدام کنید.

بجز قیمت طلای جهانی عامل موثر دیگر در روند نمودار قیمت طلا در بازار ایران قیمت دلار در بازار آزاد است. افزایش قیمت دلار در بازار آزاد ایران باعث میشود تا قیمت طلا در بازار با افزایش قابل توجه روبرو شود. در صورتی که افزایش قیمت دلار در بازار آزاد ایران همراه با افزایش قیمت طلای جهانی باشد این دو عامل به صورت تصاعدی باعث افزایش قابل توجه قیمت طلا شده و می توانند باعث ایجاد سود های قابل توجه برای سرمایه گذاران در این بازار گردد.

البته دقت داشته باشید که فرایند سرمایه گذاری در بازار طلا در میان بسیاری از کاربران با تصورات اشتباهی همراه است. خرید طلای زینتی به معنای سرمایه گذاری در این بازار نیست زیرا طلای زینتی نیاز به صرف هزینه های زیادی برای پرداخت اجرت و مالیات دارد و این مهم باعث می شود تا هزینه های سرمایه گذاری شما به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کرده و نتوانید سود مناسبی از این جهت به دست آورید. خرید و فروش طلای آب شده یکی از راه حل های عالی برای سرمایه گذاری در این بازار است که البته بایستی به صورت کاملاً حرفه ای انجام پذیرد.

سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا در بازار سکه

سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا در بازار سکه نیز امکان پذیر است. بازار سکه بعد از بازار بورس در طولانی مدت دومین بازار پر بازده از نظر میزان سوددهی است و شما می‌توانید از این وضعیت برای رسیدن به سود های قابل توجه در فرایند سرمایه گذاری در این بازار استفاده کنید. برای سرمایه گذاری در بازار سکه به سرمایه خیلی زیادی نیاز نداشته و با حدود ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان هم نیز می توانید فرایند سرمایه گذاری در این بازار را کم‌کم آغاز کنید. البته نکته بسیار مهم درباره سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا در بازار است که این است که خرید و فروش فیزیکی انواع سکه ها ممکن است در این فرایند کمی برای شما چالش برانگیز باشد زیرا با سرمایه کم معمولا نمی توانید سود خوبی به دست آورید و هزینه‌های مربوط به خرید و فروش سکه ممکن است برای شما چالش‌برانگیز شود.

برای عبور از این چالش می‌توانید از فرایند خرید و فروش سکه در بازار بورس و یا خرید و فروش اوراق سکه که توسط بانک های مختلف ارائه می شود استفاده نمایید. در این فرایند دیگر خبری از خرید و فروش سکه به صورت فیزیکی نبوده و شما با خرید اوراق سکه تنها از افزایش قیمت سکه ها میتوانید سود به دست آورید و در زمان مشخص با فروش این اوراق پول خود را نقد کنید. اتفاقاً در سال‌های اخیر خرید و فروش این اوراق جذابیت بسیار زیادی برای سرمایه گذاران در بازار سکه پیدا کرده و خیلی از این طریق به دنبال رسیدن به درآمد های خیلی بالا هستند و همچنین در این راه موفق نیز شده‌اند.

البته اگر به دنبال خرید تعداد بسیار زیادی سکه و نگهداری از آن برای طولانی مدت هستید خرید فیزیکی سکه میتواند گزینه بهتری برای شما باشد. اما برای سرمایه گذاری با پول کم اوراق سکه گزینه بهتری هستند. همچنین نگهداری از این اوراق نیز بسیار ساده تر است و شما نگران گم شدن و به سرقت رفتن سکه های خود نیز نخواهید بود.

بهترین استراتژی برای سرمایه گذاری در بازار سکه با پول کم و سود بالا رسیدن به شناخت کامل و کافی برای تشخیص حباب منفی و مثبت در قیمت سکه است. سکه برخلاف طلا با نوسانات بسیار شدیدی همراه است و دائما قیمت انواع سکه در بازار ایران و تغییرات بسیار زیاد همراه می شود. سکه یک کالای کاربردی نیست و بیشتر برای سرمایه گذاری و سوددهی به وجود آمده است و به همین دلیل عرضه و تقاضا بر روی آن بسیار شدید تر از طلا و حتی دلار است. همین عرضه و تقاضای بسیار شدید تر بر روی سکه باعث شده تا نوسانات این بازار به مراتب بیشتر از بسیاری از بازارهای مالی داخلی شود.

برای تعیین ارزش سکه در بازار ایران معمولا از یک رابطه بسیار ساده استفاده می نمایند. هر سکه وزن مشخصی طلا در خود دارد که شما میتوانید با تعیین ارزش طلای موجود در هر سکه با توجه به قیمت روز طلا و قیمت روز دلار در بازار آزاد ایران به راحتی ارزش هر سکه را به دست آورید. حال اگر قیمت سکه در بازار کمتر از ارزش ذاتی سکه باشد شما می توانید برای خرید سکه اقدام کنید و زمانی که قیمت سکه در بازار به مراتب نسبت به ارزش ذاتی و افزایش پیدا کرده باشد نشان از حباب قیمتی در آن داشته و زمان فروش سکه رسیده است. با همین استراتژی بسیار ساده شما می توانید سود های بسیار خوبی را حتی با پول های کم در بازار سکه به دست آورید و کم کم سرمایه های خود را چندین برابر نمایید.

سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا در بازار دلار

سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا را در بازار دلار نیز میتوانید دنبال کنید. دلار یکی از تعیین کننده ترین فاکتورهای اقتصادی ایران محسوب می‌شود که نوسانات قیمت بسیار زیادی را در دراز مدت تجربه کرده و بررسی گذشته تغییرات قیمت این ارز فیات نشان از صعودی بودن آن در تمام دوران دارد. سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا با حداقل سرمایه چند میلیون تومانی در بازار دلار امکان پذیر است و شما به راحتی می‌توانید با بررسی نمودار قیمت دلار به ریال برای انتخاب بهترین زمان برای خرید این ارز فیات و سرمایه‌ گذاری در آن اقدام کرده و به سود قابل توجهی برسید.

اگر اخبار و کانال‌های خبری مختلف را درباره دلار در سال های گذشته دنبال کرده باشید حتما می دانید که خیلی ها از طریق خرید و فروش دلار به سرمایه‌های هنگفت رسیده و افراد زیادی هم هستند که با خرید دلار دارایی های خود را به صورت کامل از دست داده و یا ضرر های سنگینی داشتند. دقت داشته باشید که تحلیل دلار و بررسی نمودار آن برای پیش بینی قیمت دلار در آینده نیاز به تخصص و تجربه دارد و حتما شما بایستی به صورت کامل با نحوه تحلیل تکنیکال دلار آشنا باشید. نوسانات قیمت دلار در بازار آزاد ایران بیشتر بر اساس اخبار اقتصادی و سیاسی حاکم بر جامعه تکیه دارد اما شما می‌توانید با استفاده از تحلیل تکنیکال زمان مناسب برای انتخاب ورود به بازار دلار را بدانید و از این طریق سرمایه‌ گذاری کاملا مطمئن در این بازار برای خود رقم بزنید.

بهترین استراتژی برای سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا در دلار خرید و نگهداری این ارز فیات برای بازه‌های زمانی میان مدت و طولانی مدت است. به عنوان مثال در یک بازه زمانی یک تا دو سال معمولاً قیمت دلار بیش از تورم در اقتصاد ایران افزایش پیدا کرده و همین موضوع باعث می‌شود تا دارایی های شما چندین برابر شود. البته شواهد نشان می‌دهد که کالاهای اساسی وابسته به قیمت دلار معمولاً نوسانات بیشتری دارند و سرمایه گذاری بر روی آنها همیشه سود بیشتری را برای سرمایه گذاران و کاربران به دنبال داشته است.

به عنوان مثال بسیاری از افراد توصیه می‌کنند که به جای خرید مستقیم دلار اقدام به خرید خودرو که به صورت مستقیم وابسته به ارزش دلار در بازار آزاد ایران است و یا خرید انواع سهام دلاری در بازار بورس اقدام شود. سهام دلاری در بازار بورس ایران به آن دسته از سهم هایی اطلاق می شود که ارزش دارایی های شرکت های مرتبط با آنها به صورت دلار تعیین شده و به همین دلیل نوسانات قیمت دلار باعث نوسانات ارزش دارایی های آنها می شود.

نکته بسیار مهم در فرایند سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا در دلار انتخاب بهترین زمان برای خرید این ارز فیات و فروش آن است. هرچند قیمت دلار در بازار آزاد ایران معمولاً در بازه‌های زمانی طولانی مدت صعودی است و با روش های انفجاری همراه می‌شود اما در بسیاری از بازه های زمانی نیز ممکن است قیمت دلار با نوسانات بسیار کمی همراه شده و خرید آن باعث خواب پول و سرمایه شما شود. از این رو اگر زمان درستی را برای خرید و سرمایه گذاری در بازار دلار انتخاب کرده باشید می توانید در بازه‌های زمانی بسیار کوتاه مدت با روش های فوق العاده هیجانی همراه شده و حتی بتوانید اهداف خود در دستیابی به سود با نرخ مرکب نیز موفق عمل کنید.

برای کسانی که به دنبال سرمایه گذاری مطمئن و بی خطر هستند بازار دلار نمی تواند بهترین گزینه برای رسیدن به سود هایی با نرخ مرکب باشد. بازار دلار هر چند یک بازار پرسود و صعودی است اما معمولاً به جهت دخالت های بسیار زیاد دولت و سازمان های حکومتی ممکن است مطابق با میل شما پیش نرفته و نتوانید در این بازار به راحتی معامله کنید. از این گذشته خرید و فروش دلار به صورت کاغذی با چالش های خاص خود همراه بوده و ممکن است شما را درگیر مسائل مختلفی نماید.

البته یک روش جایگزین بسیار عالی برای نوسان گیری بر روی قیمت دلار وجود دارد که با استفاده از آن شما دیگر نیازی به خرید و فروش دلار کاغذی نداشته و از این گذشته به صورت آنلاین و با ضریب خوب می توانید به کسب سود در آن بپردازید. ارز دیجیتال تتر یک رمز ارز با پشتوانه فیزیکی است که قیمت آن همیشه در بازار ثابت و برابر با یک دلار است و شما میتوانید با نوسان گیری بر روی این رمز ارز در یکی از انواع صرافی ارز دیجیتال به راحتی روی دلار نوسان گیری کنید. با توجه به اینکه قیمت تتر همیشه یک دلار است، سرمایه گذاری بر روی آن و نوسان گیری بر روی آن حتی می‌تواند از نوسان گیری بر روی دلار کاغذی نیز سود بیشتری به دنبال داشته باشد.

سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا در بازار فارکس

یکی دیگر از راه حل های مناسب برای سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا استفاده از مزیت ها و پتانسیل بازار فارکس است. بازار فارکس یک بازار مالی بسیار بزرگ و با قدمت است که شما می توانید در آن برای خرید و فروش جفت ارزهای مختلف نسبت به یکدیگر اقدام نمایید. در مقوله آموزش رایگان فارکس سعی کرده ایم تا تمام نکات و ویژگی های لازم برای این بازار را با شما در میان گذاشته و روش های سرمایه گذاری و رسیدن به سود را نیز در آنها به شما معرفی کنیم.

حداقل سرمایه برای ورود و سرمایه‌ گذاری در بازار فارکس در حدود ۱۰۰ دلار است و شما با ۱۰۰ دلار می توان در یکی از انواع حساب های رایج در انواع بروکر فارکس سرمایه گذاری خود را آغاز نمایید. بایستی خاطرنشان کنیم که فارکس یک بازار بسیار حرفه ای برای درآمدزایی در بازه های زمانی ثابت است ولی نیاز به تخصص و تجربه بسیار بالایی دارد. اگر شما تخصص و تجربه لازم برای فعالیت در این بازار را نداشته باشید خیلی زود تمام سرمایه های خود را از دست خواهید داد و نمی توانید یک سرمایه گذاری موفق برای خود رقم بزنید. با توجه به این موضوع توصیه می‌کنیم که حتماً با شرکت در دوره فارکس و کسب مهمترین نکات آموزش فارکس شرایط و پیش نیاز های اولیه لازم برای موفقیت در این بازار را به دست آورید.

آموزش و معامله گری در بازار فارکس چند مرحله دارد و شما باید قدم به قدم تمام این مراحل را طی کنید. از انتخاب بروکر مناسب گرفته تا فرایند خرید و فروش و نحوه بستن سود و زیان در بازار فارکس همگی به صورت حرفه‌ای در دوره فارکس آموزش داده می شوند و شما می توانید با کسب این آموزش ها فرآیند کسب سودهای قابل توجه با پول کم را آغاز کنید.

بهترین استراتژی برای سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا در بازار فارکس خرید و فروش جفت ارزها در بازه های زمانی کوتاه مدت است. در صورت وجود سرمایه های قابل توجه امکان خرید و فروش جفت ارزها در بازه های زمانی طولانی مدت نیز وجود خواهد داشت اما با پول کم معمولاً چنین شرایطی امکان پذیر نبوده و بهتر است در کوتاه مدت معاملات خود را مدیریت کنید.

سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا در بازار ارز دیجیتال

در نهایت نوبت بررسی دقیق تر شرایط سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا در بازار ارز دیجیتال می رسد. در حال حاضر بازار ارز دیجیتال تبدیل به جذاب ترین بازار برای سرمایه گذاری شده و کاربران بسیار جدی در حال استفاده از آن هستند. کاربران ایرانی که در سالهای گذشته شرایط بسیار سختی را در سرمایه گذاری در بازار بورس و سایر بازارهای مالی در داخل ایران پشت سر گذاشته اند به عنوان مشتریان جدیدی بازار ارز دیجیتال خود را معرفی کرده و در حال کسب سود از این بازار با پتانسیل بسیار بالا می باشند.

سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال با چالش‌های بسیار زیادی روبرو است کاربران حتما می بایست با شرکت در دوره ارز دیجیتال و همچنین کسب تجربه از فرایند آموزش ارز دیجیتال سعی کنند تا ابتدا تخصص های لازم در این باره را پیدا کرده و سپس کم کم معاملات خود را در بازار آغاز نمایند. بازار ارز دیجیتال یک بازار پرهیجان و در عین حال پر ریسک است که پتانسیل سوددهی بسیار زیادی با پول های بسیار کم دارد. کاربران بسیار زیادی بودند که سرمایه‌های ۱۰۰ دلاری را به صدها هزار دلار در این بازار تبدیل کرده و به استقلال مالی نیز رسیده اند.

اگر بخواهیم بازارهای مالی و سرمایه گذاری را از نظر پتانسیل برای کسب سود در کوتاه مدت با پول کم تقسیم بندی کنیم احتمالاً بازار ارز دیجیتال را در حال حاضر باید در صدر این لیست قرار دهیم. سرمایه گذاری در این بازار می تواند یک راه نجات برای عبور از تمام چالش های اقتصادی شما باشد.

استراتژی ها و روش های بسیار زیادی برای سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا در بازار ارز دیجیتال وجود دارد که شما می توانید از یک یا چند مورد از آنها به صورت همزمان استفاده نمایید و از این طریق سرمایه های خود را در طول یک بازه زمانی مشخص و میان مدت چندین برابر کنید.

در حال حاضر ایده آل ترین روش برای سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا در بازه های زمانی کوتاه مدت در بازار ارز دیجیتال خرید و فروش رمز ارز ها و نوسان گیری در ارز دیجیتال است. در این روش شما می توانید هم با استفاده از مزیت‌های بازار فیوچرز ارز دیجیتال و هم بازار اسپات رمز ارزها را در بازه های زمانی کوتاه مدت خریداری کرده و بعد از افزایش قیمت آنها را با سود مناسب به فروش برسانید.

از دیگر روش های رایج برای سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا در بازار ارز دیجیتال استفاده از مزیت های استخراج ارز دیجیتال است. در فرایند استخراج بیت کوین و سایر رمز ارز های موجود در بازار شما می توانید کم کم سرمایه خود را افزایش داده و آن را به میزان قابل توجهی برسانید.

استیک کردن یکی دیگر از روش های سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا در بازار ارز دیجیتال است که در این روش شما علاوه بر کسب سود از فرآیند افزایش قیمت رمز ارز ها می توانید از درصد های ارائه شده از سوی صرافی ها و کیف پول های مختلف سود ثابت نیز دریافت کنید.

بهترین سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا

روش های مختلف سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا را با هم مرور کردیم و نکات لازم برای انتخاب آنها را نیز بیان نمودیم. حالا انتخاب با شما است که کدام روش می تواند شرایط بهتری را برای شما فراهم آورد و از نظر شخصیتی و روانشناسی به سرمایه گذاری در کدام بازار نزدیک تر هستید. سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا امکان پذیر است اما به شرطی که شما کاملا منطقی و بر پایه اصول حاکم بر بازارهای سرمایه رفتار نمایید. برای اینکه راهنمایی دقیق تری از نظر انتخاب بازارهای مختلف برای سرمایه گذاری با پول کم برای شما ارائه نموده باشیم در ادامه بهترین روش سرمایه گذاری با مبالغ مختلف را برای شما تشریح می کنیم. البته شایان ذکر است که انتخاب بازار مالی برای سرمایه گذاری به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد یکی از مهمترین فاکتورها روانشناسی خویشتن و شرایط خود افراد از نظر میزان ریسک پذیری است.

به عنوان مثال اگر شما ریسک‌پذیری لازم برای سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال را نداشته باشید نمی توانید در این بازار موفق شوید و بهتر است از بازارهای مالی و سرمایه گذاری مطمئن تر و با ریسک پایین تر برای سرمایه گذاری استفاده کنید. در برخی مواقع نیز سرمایه در دسترس شما امکان سرمایه گذاری در برخی از بازار ها را نمی دهد که از این بابت شرایط برای شما کاملا مشخص خواهد بود و نمی توانید این بازارها را انتخاب نمایید.

بهترین سرمایه گذاری با ۱ میلیارد تومان

بهترین سرمایه گذاری با 1 میلیارد تومان

اگر به دنبال سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا با سرمایه یک میلیارد تومانی هستید انتخاب های مختلفی پیش روی شما قرار دارد و می توانید از میان گزینه های مختلف بهترین مورد را برای خود انتخاب نمایید و حتی امکان سرمایه گذاری در چند بازار مالی به صورت همزمان را نیز خواهید داشت. در حال حاضر یک میلیارد تومان سرمایه قابل توجهی برای ورود به بازارهای مالی و سرمایه گذاری می شود ‌ از جمله روش‌های مختلفی که می توانید با سرمایه یک میلیارد تومانی برای سرمایه‌ گذاری از آنها استفاده کنید می توان به موارد زیر اشاره کرد:

سرمایه گذاری در برخی از روش های رایج در بازار مسکن مانند پیش خرید کردن واحدهای مسکونی در مناطق با قیمت های پایین و یا تخصیص بودجه به سازندگان برای دریافت سهم از ساختمان های درحال ساخت از جمله این روش ها هستند.

سرمایه گذاری با یک میلیارد تومان در بازار خودرو نیز یک سرمایه‌ گذاری مناسب و ایده آل محسوب می شود و شما می توانید به دنبال رسیدن به سود های قابل توجه و همچنین استفاده از روش های مختلف کسب سود در این بازار باشید.

امکان ورود به بازار سکه و بازار طلا نیز برای سرمایه های یک میلیارد تومانی به راحتی وجود دارد و شما می‌توانید همزمان با بازار خودرو و بازار مسکن در بازار سکه و طلا نیز بخشی از سرمایه های خود را قرار دهید.

سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال و بازار فارکس نیز پتانسیل کافی برای دریافت سرمایه های یک میلیاردی را دارد اما اگر کل سرمایه شما همین یک میلیارد تومان است بهتر است تمام آن را وارد بازارهای مالی پر ریسک مانند ارز دیجیتال و فارکس نکنید و تنها بخشی از سرمایه های خود را در این بازارها قرار دهید.

بازار بورس ایران نیز استعداد کافی برای رشد سرمایه های یک میلیارد تومانی را دارا است و از مزیت های بازار سهام نیز می‌توانید برای این منظور استفاده نمایید.

اگر تمام سرمایه در دسترس شما برای سرمایه گذاری یک میلیارد تومان است توصیه ما این است که ۷۰ درصد این سرمایه را در بازارهای مالی مطمئن و با ریسک  بسیار پایین مانند بازار مسکن و بازار خودرو قرار دهید و ۳۰ درصد از آن را وارد بازارهای مالی پر ریسک مانند بازار بورس و یا بازار ارز دیجیتال نمایید. زیرا امکان افزایش قابل توجه ارزش دارایی ها در بازار ارز دیجیتال با همان مقدار ۳۰ درصد نیز برای شما در دسترس خواهد بود و از این بابت چالشی نخواهید داشت.

بهترین سرمایه گذاری با ۵۰۰ میلیون تومان

سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا را با بررسی بهترین سرمایه گذاری با ۵۰۰ میلیون تومان ادامه می دهیم. ۵۰۰ میلیون تومان سرمایه قابل توجهی برای ورود به بازارهای مالی و سرمایه گذاری مختلف است و شما می توانید با این مقدار دارایی نیز از بازارهای مختلف برای سرمایه گذاری و افزایش ارزش دارایی های خود استفاده کنید. البته امکان ورود به بازار مسکن با سرمایه ۵۰۰ میلیون تومانی مخصوصاً در تهران بسیار سخت خواهد بود اما در شهرستان ها این امکان برای کاربران وجود دارد. توصیه ما برای سرمایه گذاران که ۵۰۰ میلیون تومان سرمایه در اختیار دارند همان فرمول بالاست که در آن ۷۰ درصد از سرمایه ها به بازارهای مالی مطمئن مانند بازار خودرو و یا خرید صندوق های سرمایه گذاری با درآمد ثابت و مختلط مرتبط می شود و ۳۰ درصد از آن نیز وارد فرایند سرمایه گذاری در بازارهای مالی با ریسک بالا مانند خرید و فروش سهام در بازار بورس و یا خرید و فروش رمز ارز ها و جفت ارزها در بازار ارز دیجیتال و بازار فارکس میشود.

برای کسانی که پانصد میلیون تومان سرمایه در اختیار دارند امکان استفاده از خدمات مشاوره و مدیریت سرمایه نیز وجود دارد. در این روش شما می توانید از اساتید فعال در بازارهای مالی مختلف مجوزهای لازم برای مدیریت سرمایه کاربران را در اختیار دارند کمک گرفته و از تجربه و تخصص آنها برای رشد دارایی ها و ارزش ثروت خود استفاده نمایید.

بهترین سرمایه گذاری با ۱۰۰ میلیون

بررسی شرایط سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا را با ارزیابی شرایط انتخاب بهترین سرمایه گذاری با ۱۰۰ میلیون تومان ادامه می دهیم. برای سرمایه گذاری با ۱۰۰ میلیون تومان دیگر ورود به بازار مسکن برای شما چندان تعریفی نداشته و حتی در شهرستانها نیز نمی توانید برای این منظور اقدام کنید. حتی خرید زمین نیز با ۱۰۰میلیون تومان با دشواری‌های بسیار زیادی همراه خواهد بود و به این راحتی نمی‌توانید زمینی با پتانسیل رشد و سوددهی مناسب را در شهر های مختلف با این بودجه پیدا کنید.

ورود به بازار خودرو با صد میلیون تومان نیز نمی تواند روش مناسبی برای سرمایه گذاری برای شما باشد زیرا در حال حاضر خودروهایی با طول عمر کمتر از ۵ سال معمولاً قیمت بالاتری داشته و امکان خرید و سرمایه گذاری بر روی آنها برای شما مقدور نخواهد بود.

۱۰۰ میلیون تومان اما سرمایه مناسبی برای ورود به بازارهای مالی و سرمایه گذاری مانند بازار سکه و طلا و یا بازار بورس و ارز دیجیتال و حتی بازار فارکس است. برای اینکه از یک سیستم مدیریت سرمایه خوب در فرایند انتخاب بهترین بازار برای سرمایه گذاری استفاده کرده باشید توصیه ما این است که تعداد بازار های انتخاب شده برای سرمایه گذاری با ۱۰۰ میلیون تومان را محدود به دو یا نهایت ۳ بازار نمایید. صد میلیون تومان به تنهایی می تواند سرمایه خوبی برای ورود به بازار بزرگ باشد اما اگر آن را تقسیم بر تعداد بازارهای زیادی کنید عملاً امکان سوددهی کافی برای شما در بازار بورس وجود نخواهد داشت. با توجه به تمامی نکات توصیه ما برای یک سرمایه ۱۰۰ میلیون تومانی این است که آن را با دانش و تخصص های لازم در یکی از بازارهای مالی مانند بورس و یا فارکس و حتی بازار ارز دیجیتال سرمایه گذاری نمایید. در مواقعی که این بازارها در بحران و رکود قرار می‌گیرند نیز می‌توانید از بازار سکه و بازار طلا و حتی بازار دلار به عنوان بازار های جایگزین استفاده کنید.

بهترین سرمایه گذاری با ۱۰ میلیون

بهترین سرمایه گذاری با 100 میلیون شرایط سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا وقتی به سرمایه های ۱۰ میلیون تومان و کمتر از آن می رسیم کمی پیچیده تر می شود. اگر تمام سرمایه در دسترس شما برای سرمایه گذاری ۱۰ میلیون تومان است بهترین گزینه برای شما استفاده از مزیت ها و پتانسیل بسیار بالای بازار ارز دیجیتال و بازار فارکس است. در این بازارها شما می‌توانید این سرمایه را البته با دانش و تسلط کافی نسبت به تکنیک‌های مختلف مورد استفاده در این بازار ها در یک مدت زمان بسیار کوتاه رشد داده و کم کم به سود های بسیار قابل توجه برسید.

بهترین سرمایه گذاری با ۵ میلیون

سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا با سرمایه ۵ میلیون تومانی نیز راهی به جز ورود به بازارهای مالی با ریسک بالا برای شما نمی گذارد. همچنان بازار ارز دیجیتال و بازار فارکس می تواند بهترین گزینه برای سرمایه گذاری با سرمایه ۵ میلیون تومانی باشند. در این بازارها امکان رشد این سرمایه با استفاده از شرایط دو طرفه بودن بازار به راحتی برای شما وجود خواهد داشت و از این رو این بازار ها می توانند گزینه بهتری برای چنین سرمایه گذاری باشند.

مزیت های سرمایه گذاری با پول کم

نوبت به معرفی مزیت های سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا می رسد. دقت داشته باشید که این متد سرمایه گذاری دارای مزیت هایی است که اگر به آنها به خوبی دقت کنید می توانید در آینده شرایط فوق العاده ایده آلی را از نظر مالی برای خود رقم بزنید. بسیاری از کسانی که سرمایه گذاری با پول کم را تجربه نکرده اند شرایط لازم برای موفقیت در فرایند سرمایه گذاری را نداشته و معمولاً سرمایه گذاری آنها با چالش‌های بسیار زیادی روبرو شده است. بسیاری از تحلیلگران و کارشناسان سرمایه گذاری معتقد هستند که افراد برای موفقیت در فرایند سرمایه‌ گذاری ابتدا باید این فرآیند را با پول های کم در بازارهای مالی تجربه کرده و سپس کم کم برای افزایش سرمایه اقدام نمایند.

از نظر روانشناسی شما می بایست ابتدا از نظر ذهنی برای سرمایه گذاری با پولهای کم آماده شده و کم کم با افزایش میزان دارایی ها قدرت روانشناسی و قدرت ذهن خود را نیز برای انجام معاملات با هزینه های بیشتر آماده کنید. این مهم باعث می شود تا به صورت یکپارچه هم ظرفیت شما برای کسب سود و هم ظرفیت شما برای مشاهده معاملات در ضرر ها افزایش پیدا کند و بتوانید یک سرمایه‌ گذاری کاملاً مطمئن و ایده آل در بازار برای خود داشته باشید. بنابراین یکی از مهمترین و اصلی ترین مزیت های سرمایه گذاری با پول کم امکان رشد ذهنی و بالا بردن قدرت روانشناسی در زمان فعالیت در بازارهای مالی و سرمایه گذاری برای کاربران است که اتفاقاً تجربه فوق العاده مهمی خواهد بود.

همچنین یکی دیگر از مزیت های سرمایه گذاری با پول کم این است که در صورت ورود معاملات به ضرر شما سرمایه چندان زیادی را از دست نخواهید داد و امکان برگشت به شرایط عادی نیز برای شما وجود دارد. کسانی که سرمایه های چندین میلیون تومانی را تنها در یک شب از دست میدهند از نظر روانی دیگر شرایط فعالیت در بازارهای مالی را پیدا کرده و حتی ممکن است برای همیشه از فرایند سرمایه گذاری در بازارهای مالی دور بمانند.

نکته و مزیت مهم دیگر که درباره سرمایه گذاری با پول کم باید به آن اشاره داشته باشیم امکان کسب تجربه برای انجام معاملات در شرایط مختلف است. در این شرایط شما با اطمینان خاطر بیشتری می توانید بازار را از نظر استراتژی‌های مختلف معاملاتی مورد بررسی و آنالیز قرار داده و در عین افزایش ارزش دارایی های خود کم کم با نحوه رفتار بازار نیز آشنا شوید.

خطرات سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا

بهترین سرمایه گذاری با 1 میلیارد تومان

سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا خطرات و معایبی نیز به دنبال دارد که اگر به این خطرات دقت نکرده باشید ممکن است در طولانی مدت با چالش‌های بسیار زیادی روبرو شده و نتوانید یک سرمایه گذاری مطمئن و ایده آل برای خود رقم بزنید. اقتصاد ایران در سالهای اخیر تورم های چند برابری روبه‌رو شده و از این رو از دست دادن سرمایه توسط کاربران ایرانی می‌تواند یک اشتباه نابخشودنی برای آنها باشد. وقتی شما به هر دلیلی سرمایه های خود را هرچند چند در بازار از دست بدهید ممکن است طولانی مدت شرایط برای شما بسیار پیچیده شده و نتوانید یک زندگی مناسب از نظر شرایط اقتصادی برای خود داشته باشید.

با توجه به اینکه درصد قابل توجهی از کاربران ایرانی با سرمایه کم برای سرمایه گذاری و رسیدن به سود اقدام می نمایند از این رو بر آن شدیم تا خطراتی را به سرمایه‌ گذاری را نیز با شما در میان بگذاریم. البته معرفی خطرات سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا به این معنا نیست که نباید به هیچ وجه وارد سرمایه گذاری با پول کم شوید. بلکه هدف ما از معرفی این خطرات این است که شما را با این مشکلات آشنا کنیم تا روش ها و شرایط لازم برای در امان ماندن از آنها را در پیش بگیرید. یک سرمایه‌ گذاری آگاهانه باعث می شود تا شما برای تمام لحظات و شرایط آماده باشید و از قبل پیش نیازهای لازم برای عبور از بحران های سرمایه گذاری خود را نیز در نظر گرفته باشید.

سرمایه گذاری با پول کم نیاز به صبر و تحمل زیادی دارد

اولین خطر از خطرات سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا این است که شما باید صبر و تحمل به مراتب بیشتری نسبت به ورود به سرمایه گذاری با پول زیاد داشته باشید. نداشتن صبر و تحمل در فرآیند سرمایه گذاری با پول کم می تواند تبدیل به یک چالش بسیار بزرگ برای شما شود و همان مقدار سرمایه کم را نیز از دست شما خارج کند. معمولا افرادی که با سرمایه کم وارد بازارهای مالی می‌شوند در ابتدا با سودهای بسیار کمی روبرو خواهند شد که این مهم می‌تواند باعث از بین رفتن صبر و تحمل آنها شود.

در فرایند کسب سود با نرخ مرکب این امکان برای شما فراهم می آید که حتی با پول کم نیز به مرور شرایط ایده آلی را برای خود رقم زده و بتوانید در یک بازه زمانی مشخص و قابل قبول به سرمایه قابل‌توجهی برسید. اما وقتی شما صبر و تحمل کافی برای رسیدن به این میزان سرمایه را نداشته باشید از همان ابتدا با تصمیمات هیجانی پول خود را در ریسک های بسیار سنگین قرار داده و امکان از دست رفتن سرمایه های شما به مراتب زیاد می شود. بنابراین سرمایه گذاری با پول کم نیاز به روانشناسی فوق العاده قدرتمند و صبر و تحمل قابل توجهی خواهد داشت.

عدم امکان وارد شدن به برخی از بازارهای مالی و سرمایه گذاری

عیب دیگری که میتوان برای سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا به آن اشاره کرد این است که در این شرایط شما امکان ورود به تمام بازارهای مالی برای سرمایه گذاری را نخواهید داشت. به عنوان مثال برای سرمایه گذاری در بازار مسکن شما نیاز به سرمایه بسیار زیادی دارید و سرمایه گذاری در بازار خودرو نیز شرایط خاص خود را دارد. همین موضوع باعث می‌شود تا فعالیت سرمایه گذاران محدود شده و امکان سرمایه‌ گذاری در بسیاری از بازارها برای آنها وجود نداشته باشد.

وجود هیجانات و احساسات با قدرت بسیار بالا در فرایند معاملات

یکی از مهمترین و اساسی ترین خطراتی که در فرایند سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا باید به آن اشاره داشته باشیم این است که در این فرآیند معمولاً کاربران وسوسه به دریافت سود های بسیار کلان در بازه های زمانی کوتاه مدت شده و به همین دلیل است که سرمایه گذاری خود را به میزان قابل توجهی افزایش میدهند. افزایش قابل توجه به ریسک سرمایه‌ گذاری اولین قدم برای از دست دادن کامل سرمایه ها در بازار است اگر شما چنین شرایطی را در فرآیند سرمایه گذاری خود در پیش بگیرید معمولاً بعد از مدتی شکست خواهید خورد و مجبور به ترک بازار خواهید شد. سرمایه گذاری بدون دخالت هیجانات و احساسات حاکم بر بازار نکته بسیار مهمی است که حتماً باید به آن دقت کافی داشته باشید و در صورت عدم دقت به این موضوع امکان یک سرمایه گذاری منطقی و ایده آل برای شما وجود نخواهد داشت.

مراقب سرمایه های گرانقدر خود باشید

سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا یکی از دیدگاه هایی است که افراد بسیار زیادی مخصوصاً در جامعه ایران به دنبال آن هستند. از یک طرف بالا رفتن قابل توجهی از هزینه های زندگی در ایران باعث شده تا امکان سپرده گذاری و سرمایه گذاری حقوق برای کاربران ایرانی به کمترین میزان ممکن برسد و از طرف دیگر عدم سرمایه‌ گذاری نیز باعث می‌شود تا چالش‌های مالی برای آنها در آینده چندین برابر شود. به همین دلیل فرایند سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا تبدیل به دغدغه بسیاری از افراد در ایران شده است و نداشتن تخصص های لازم و شناخت کافی نسبت به بازارهای مالی بزرگترین مانع پیشروی افراد در این باره است.

سرمایه گذاری یک فرآیند کاملاً حرفه ای است که نیاز به آموزش های لازم داشته و اگر شما آموزش های با کیفیت لازم برای سرمایه گذاری با پول کم و چه با پول زیاد را پشت سر نگذاشته باشید احتمال موفقیت شما به حداقل میزان ممکن خواهد رسید. انتخاب با شماست. یا باید با یک سرمایه‌ گذاری کاملا منطقی و بر اساس اصول اقتصادی به دنبال افزایش ارزش دارایی های خود در بازارهای مالی باشید و یا با یک سرمایه‌ گذاری غیر منطقی و هیجانی در مدت کوتاه تمام سرمایه های خود را برای همیشه از دست بدهید.

اگر در مقاله روانشناسی ارز دیجیتال با ما همراه بوده باشید به خوبی درک می کنید که رفتارهای هیجانی چه سمی در فرایند سرمایه‌ گذاری خواهند بود. بسیاری از افرادی که با پول کم وارد فرآیند سرمایه گذاری می شوند اهمیت این پول های کم را درک نکرده و با تصمیمات اشتباه به دنبال رفتار هیجانی در بازار برای رسیدن به سود های قابل توجه می روند. توصیه می کنیم که مراقب سرمایه های گرانقدر خود باشید و حتما از آنها به خوبی مراقبت کنید تا دچار مشکلات مختلف مانند از دست رفتن تمام سرمایه ها و یا وارد شدن به ضرر های سنگین نشوید.

هیچ سودی نکردن بهتر از ضرر کردن است

اولین و مهمترین اصل در سرمایه گذاری حفظ سرمایه ها است. در واقع شما در اولین قدم باید تمام فیلترها و راهکارهای لازم برای حفظ سرمایه های اولیه خود را در نظر بگیرید و از این طریق مانعی برای از دست رفتن آنها باشید. در قدم دوم نوبت به سود کردن و افزایش ارزش دارایی ها می شود. متاسفانه کاربرانی که با پول کم به دنبال سود بالا در بازارهای مالی هستند این اصول را رعایت نکرده و از همان ابتدا با معاملات سنگین و پر هیجان احتمال از دست رفتن تمام سرمایه های خود را نیز فراهم می آورند. بسیار مهم است که در فرایند سرمایه گذاری در قدم اول تمام موانع لازم برای جلوگیری از ورود به ضرر را در نظر بگیرید تا در بازار باقی بمانید.

وقتی شما با یک ریسک بسیار بالا سرمایه های خود را از دست بدهید عملاً دیگر امکان سرمایه گذاری و ترید برای شما وجود نخواهد داشت و بایستی پتانسیل ها و مزیت های سرمایه گذاری را به صورت کامل از دست بدهید. در حالی که با استفاده از سیستم های مدیریت سرمایه و استفاده از راهکارهای مناسب برای حفظ سرمایه های اولیه می‌توانید در بازار باقی بمانید و کم‌کم شرایط لازم برای کسب سود را برای سرمایه‌ گذاری خود فراهم آورید.

نکته بسیار مهم دیگری که درباره حفظ سرمایه ها مخصوصاً در بازارهای مالی بین المللی باید به آن اشاره کنیم این است که به جهت افزایش قابل توجه قیمت دلار در بازار آزاد ایران در بسیاری از مواقع حتی حفظ سرمایه های اولیه نیز می‌تواند سود های قابل توجهی برای کاربران به دنبال داشته باشد. از این رو توصیه می کنیم که حتماً اصل اول سرمایه گذاری یعنی حفظ سرمایه های اولیه را در دستور کار خود قرار داده و به هیچ وجه شرایط از دست رفتن سرمایه های خود را فراهم نکنید. این اصل در سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا نیز بسیار مهم است و اگر شما به آن دقت نکنید راهی برای رسیدن به سود هایی با نرخ مرکب نخواهید داشت.

حتما بخوانید: بیت کوین چیست؟

کلام آخر

صحبت کردن درباره سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا را سعی داریم تا در انتها با ذکر یک نکته بسیار مهم به انتها برسانیم. متاسفانه شاهد هستیم که افراد و شرکت های بسیار زیادی از علاقه و جذابیت های رسیدن به سود بالا با پول کم در میان کاربران ایرانی سوء استفاده کرده و با تبلیغ پکیج ها و راه حل های کاذب در حقیقت به دنبال رسیدن به سود بالا برای خود با از بین بردن سرمایه های سایرین هستند. فضای اینترنت و شبکه‌های اجتماعی پر شده از تبلیغاتی در این باره که در همه آنها هیچ راه حل منطقی برای سرمایه گذاری ارائه نمی‌شود و سرمایه گذاران دعوت به ورود به معاملاتی با ریسک های بسیار بالا می شوند. بایستی خاطرنشان کنیم که اگر این دسته از افراد می توانستند با پول کم سودهای کلانی برای خود رقم بزنند دیگر نیاز به صرف هزینه‌های بسیار زیاد برای تبلیغات در شبکه های مختلف نداشتند و با همان سرمایه در دسترس خود می توانستند شرایط بسیار خوبی را برای خود رقم بزنند.

وقتی وارد فضای این تبلیغات می شویم متوجه می شوید که دست اندرکاران آنها علاوه بر فروش پکیج های مختلف با دریافت سرمایه های کاربران و همچنین دریافت سود از طرق مختلف مانند حضور در شبکه های اجتماعی به دنبال درآمد های ثابت ماهانه هستند و درک صحیح نسبت به شرایط سرمایه گذاری مخصوصاً در بازارهای مالی پرهیجان مانند بازار بورس و بازار ارز دیجیتال ندارند. از این رو توصیه می‌کنیم که اگر به دنبال استفاده از خدمات مشاوره برای سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا هستید حتما سراغ کسانی بروید که تجربه کافی در این باره داشته و توانسته اند به سرمایه قابل‌توجهی در امر فعالیت در بازارهای مالی و سرمایه گذاری برسند.

وقتی شما در کنار یک مربی با تجربه و موفق فعالیت خود را در بازارهای مالی با پول کم آغاز کنید امکان رسیدن به سود بالا و استقلال مالی در دراز مدت برای شما وجود خواهد داشت. به همین دلیل توصیه می کنیم که حتماً تامل بیشتری درباره استفاده از پکیج ها و مقالات مختلف برای ورود به سرمایه گذاری با پول کم نموده و سرمایه‌های گرانقدر خود را به همین راحتی از دست ندهید. در مجموعه کانون بورس در کنار شما هستیم تا تمام نکات مربوط به سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا را به صورت کاملا اصولی به شما آموزش دهیم. در آموزش بورس و آموزش ارز دیجیتال و همچنین آموزش فارکس در کنار ارائه تکنیک های حرفه ای و به روز لازم برای فعالیت در این بازارها، شما می‌توانید با روانشناسی فعالیت در بازارهای مالی نیز آشنا شده و از این طریق یک سرمایه‌ گذاری کاملاً مطمئن برای خود رقم بزنید.

ترتیب پیشنهادی مطالعه مقالات این بخش...

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روش‌های پرداخت و ثبت نام

ارزش دوره: ۱8٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

قیمت جشنواره: ۱4/۸۰۰/۰۰۰ تومان

پیش پرداخت: 2٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

روش‌های پرداخت و ثبت نام

ارزش دوره ۱۷٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

قیمت جشنواره: ۱۳/۸۰۰/۰۰۰ تومان

تماس فوری با شما

موضوع تماس با شما: