لوگو کانون بورس

سیر تا پیاز نحوه خرید زمین در سند باکس + آموزش گام به گام و تصویری

خرید زمین در سند باکس
شما در حال مطالعه مقاله ۳۶ از ۴۹ در این سرفصل آموزش رایگان هستید.

با آموزش خرید زمین در سند باکس با شما همراه هستیم. خرید و فروش زمین در سند باکس و سایر پلتفرم های متاورس این روزها طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. کاربران زیادی هستند که برای سرمایه گذاری به دنبال حضور در این بازار می باشند. به همین دلیل آموزش نحوه خرید زمین در سند باکس این روزها بر سرزبان ها افتاده است. البته در این مقاله هدف اصلی ما بیشتر از آموزش گام به گام و تصویری مراحل خرید زمین در سندباکس ارائه نکات کاملا تجربی و کاربردی برای کسانی است که به دنبال موفقیت در این روش سرمایه گذاری هستند. خرید زمین در سندباکس یا خرید زمین در متاورس به معنی تضمین سود نیست. برای رسیدن به سود باید با اصول سرمایه گذاری در این پروژه آشنا باشید.

نکات کلیدی مقاله:

  • خرید زمین مجازی تنها محدود به پلتفرم سند باکس نیست و شما می توانید برای خرید زمین در مانا و یا سایر پلتفرم های متاورس نیز اقدام کنید.
  • خرید زمین در سندباکس یک روش سرمایه گذاری ایده آل است. البته به شرطی که همراه با سایر نکات سرمایه گذاری باشد.
  • خرید زمین مجازی در سند باکس با معایب و ریسک هایی نیز همراه است و در صورت عدم دقت به آن ها ممکن است سرمایه های شما را با خط روبرو نماید.
راهنمای مطالعه نمایش

 

معنی خرید زمین در سند باکس چیست ؟

نحوه خرید زمین در سندباکس شناخت نحوه خرید زمین در سند باکس بیشتر برای رسیدن به سود و سرمایه گذاری است اما قبل از آن و پرداخت به فرایند خرید و فروش زمین در سند باکس بایستی ماهیت این مزین ها و خریدن آنها را با شما در میان بگذاریم. درک خرید زمین در سندباکس خیلی پیچیده نیست. زمین ها در این محیط تعریف مشخصی دارند. این زمین ها با کدهای مشخص است و خرید آنها به معنی مالکیت این زمین ها خواهد بود.

خرید و فروش زمین در سند باکس به همین ترتیب تعریف می شود. دقیقاً مانند سای پلتفرم های متاورس شما می توانید به راحتی با آموزش مراحل برای این منظور اقدام کنید. مهم تر از آموزش خرید و فروش زمین در سندباکس یادگیری نکات سرمایه گذاری در این پلتفرم و افزایش سود است که در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد.

 

 

 

مزیت های سرمایه گذاری و خرید زمین در سندباکس

اما آموزش خرید زمین در سند باکس و در نهایت استفاده از این پلتفرم برای سرمایه گذاری چه مزیت هایی می تواند برای کاربر به دنبال داشته باشد؟ خرید و فروش زمین در سند باکس چند ماهی است که به شدت رایج شده و در همین چند ماهه گذشته شاهد رونق زیادی در آن بوده ایم. البته خرید زمین در دنیای متاورس تنها محدود به پلتفرم سند باکس نیست. برای مثال مانا دسنترالند نیز یکی از پلتفرم های عالی برای این منظور است و شما می توانید از مزیت های خرید زمین در دسنترالند نیز به نفع خود استفاده کنید.

سند باکس و مانا با وجود تفاوت هایی که دارند، شباهت های ساختاری مختلفی هم داشته و تقریبا می توان مزیت های کسانی برای خرید و فروش زمین در آنها تعریف کرد. شناخت مزیت های این روش سرمایه گذاری هر چند ممکن است جذابیت های آن را افزایش دهد، اما نباید منجر به عدم استفاده از تکنیک های جلوگیری از خطر و ریسک باشد. از این رو توصیه می کنیم که همراه با شناخت این مزیت ها و آموزش خرید زمین در پروژه سند باکس به دنبال آموزش نکات مدیریت ریسک در این سرمایه گذاری نیز باشید. در ادامه اصلی ترین مزیت های این روش را با شما در میان می گذاریم.

  • رسیدن به سود ناشی از افزایش قیمت زمین

به عنوان مزیت اول باید به امکان سوددهی این سرمایه گذاری با افزایش قیمت ها اشاره کنیم. همان طور که می دانید، قیمت زمین در متاورس دقیقا مشابه با شرایط موجود در دنیای واقعی ممکن است با تغییراتی همراه شود. افزایش میزان عرضه باعث کاهش قیمت و افزایش میزان تقاضا می تواند منجر به افزایش قیمت آن شود. از این رو شما می توانید با خرید زمین به دنبال چند برابر کردن سرمایه های خود در این بازار باشید.

  • حضور در دنیای سند باکس و آشنایی بیشتر با سایر روش های سرمایه گذاری در آن

در ادامه روش های سرمایه گذاری و کسب سود از بازار سند باکس را با شما در میان خواهیم گذاشت. اما این آموزش ها به هیچ وجه نمی تواند جایگاه تجربه واقعی را بگیرند. با خرید زمین در سند باکس شما می توانید به صورت مستقیم وارد این محیط شده و با تمام این روش ها به صورت ملموس آشنا شوید. این مهم می تواند شما را به سمت استفاده از سایر روش های سرمایه گذاری نیز بکشاند. در نهایت چنین امری روند بهتری برای سرمایه گذرای شما نیز به دنبال خواهد داشت.

نحوه خرید زمین در سندباکس

  • استفاده از اعتبار سند باکس

پروژه سند باکس یکی از بهترین پروژه های تعریف شده در حوزه متاورس است. اگر بدانید که متاورس چیست و بهترین ارزهای دیجیتال حوزه متاورس کدام ها هستند، می توانید درک کنید که سندباکس چه جایگاهی در این بین دارد. حتی این پروژه در NFT ها نیز تعریف شده و در میان بهترین ارز های دیجیتال NFT نیز قرار دارد. از این رو شما با یک تیر چندین نشان زده و می توانید در یکی از بهترین پروژه های تعریف شده در بازار رمز ارزها وارد شوید.

  • ایجاد تنوع در سرمایه گذاری در بازار مرز ارزها

در حال حاضر اگر با کاربران و تریدرهای ایرانی درباره روش های سرمایه گذاری بپرسید، حتما با یکی دو روش محدود بیشتر آشنا نخواهید شد. استخراج ارز دیجیتال و خرید و فروش رمز ارزها معمول ترین روش های سرمایه گذاری در این بازار در میان کاربران ایرانی است. ایجاد تنوع در روش های سرمایه گذاری در بازار ارز های دیجیتال می تواند مزیت های بسیار زیادی داشته باشد که یکی از اصلی ترین این مزیت ها کنترل و کاهش میزان ریسک است. ورود به بازار خرید و فروش زمین در سند باکس می تواند این مزیت را به سبد سرمایه گذاری شما اضافه نماید.

خرید زمین در سندباکس برای چه کسانی مناسب است؟

نحوه خرید زمین در سندباکس آشنایی با نحوه خرید زمین در سند باکس کار خیلی پیچیده ای نیست و خیلی زود همه شما با این روش ها آشنا خواهید شد. اما آیا آموزش خرید و فروش زمین در سند باکس و استفاده زا این روش ها برای سرمایه گذاری برای هر کسی مناسب است یا خیر؟ واقعیت این است که این روش برای همه مناسب نیست. خرید زمین در سندباکس برای کسانی مناسب است که:

  • در درجه اول آموزش های لازم برای حضور در بازار رمز ارزها را پشت سر گذاشته اند. شرکت در دوره ارز دیجیتال و یا استفاده از مقالات آموزش رایگان ارز دیجیتال می توانند از بهترین راه حل ها برای این آموزش ها باشند.
  • تجربه کافی برای انجام تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال را دارند وبا بهترین استراتژی های تکنیکالی در این بازار آشنا می باشند.
  • نکات مهم استفاده از تحلیل فاندامنتال ارز دیجیتال را می دانند و از این روش تحلیلی نیز استفاده کرده و با نحوه رفع چالش های آن آشنا می باشند.
  • تجربه کافی در بازار رمز ارزها داشته و به خوبی با تمام جزئیات مهم و کاربردی این بازار آشنا می باشند.
  • می دانند که پروژه متاورس چیست و چه مزیت ها و معایبی دارد.
  • می دانند که NFT چیست و انجام معاملات آن به چه صورت است.
  • با بهترین ارزهای دیجیتال متاورس و بهترین ارزهای دیجیتال NFT آشنا هستید و در این باره مطالعه داشته اند.
  • با نحوه خرید زمین در متاورس آشنا می باشند.
  • با نحوه خرید زمین در مانا آشنا هستید.

یا به جای تمام این موارد یک مشاور حرفه ای سرمایه گذاری همراه خود داشته و از خدمات مشاور استفاده می کنند.

ملاحظه می فرمایید که خرید زمین در سندباکس به منظور سرمایه گذاری چندان هم ساده نیست و قرار نیست شما با مطالعه یک مقاله تبدیل به یکی از فئودال های پروژه سند باکس شوید. لازم است تا در این باره تجربیات لازم را به دست آورید. وگرنه مانند سایر روش های سرمایه گذاری این روز نیز تبدیل به یک منبع ضرر برای شما خواهد شد. از همه این موارد گذشته لازم به توضیح است که با توجه به قیمت زمین در سند باکس این روش سرمایه گذاری نیاز به حداقل سرمایه قابل توجهی دارد. به همین دلیل ریسک سرمایه گذاری رد آن می تواند بسیار زیاد باشد.

بهترین شرایط برای سرمایه گذاری در خرید زمین در سند باکس داشتن سرمایه های راکد مناسب است. اگر چنین سرمایه ای ندارید، وارد این روش سرمایه گذاری نشده و سعی کنید از روش های جایگزین مانند هولد کردن بهترین ارزهای دیجیتال ارزان قیمت و یا نوسان گیری ارز دیجیتال استفاده کنید.

لزوم آموزش نحوه خرید زمین در سند باکس

آموزش خرید زمین در سندباکس اما چرا باید درباره نحوه خرید زمین در سند باکس بدانید و آموزش نحوه خرید و فروش زمین در سند باکس چه اهمیتی دارد؟ در ادامه مقاله ریسک های سرمایه گذاری در خرید زمین در سند باکس را مرور خواهیم کرد. یکی از این ریسک ها بروز اشتباهات مختلف از سوی خود کاربر است. از این گذشته نکات بسیار زیادی برای تعیین قیمت چه برای خرید یک زمین و چه برای فروش یک زمین وجود دارد که جز آموزش راه دیگری برای اطلاع از آنها نیست. برای اینکه کاربران بتوانند خیلی راحت در این فضا عمل کرده و سرمایه های خود را از ریسک دور نگه دارند، بهتری راه حل آموزش است.

آموزش اولین قدم ورود به سرمایه گذاری در هر بازاری است. عملا بدون آموزش اقدام برای سرمایه گذاری می تواند چالش های بسیار زیادی داشته باشد. لازم است تا کاربران حتما قبل از هر اقدامی برای سرمایه گذاری ابتدا ریسک ها و مزیت ها را سبک و سنگین نمایند. این امر در زمینه خرید زمین در سند باکس به دست نخواهد آمد، جز با آموزش.

در نظر داشته باشید که فرایند خرید و فروش در سند باکس به خودی خود خیلی چالش بر انگیز نیست و شما با مطالعه همین مقاله استاد این روند و اجرای آن در پلتفرم Sandbox خواهید شد. اما مسئله مهم تر، دقت به نکاتی است که جز با تجربه به دست نمی آید و تجربه کردن خود شخص ممکن است با هزینه های بسیار زیادی برای وی همراه شود. از این رو توصیه می کنیم که قبل از ورود به این بازار آموزش های لازم را پشت سر بگذارید.

آموزش سرمایه گذاری در پلتفرم سند باکس

آموزش خرید زمین در سند باکس را در این مقاله به صورت کامل در اختیار خواهید داشت. اما توصیه ما به شما آموزش سرمایه گذاری در پلتفرم سند باکس است. زیرا این پلتفرم دارای قابلیت های زیادی بوده و امکان سرمایه گذاری و کسب سود در آن با استفاده از روش های مختلفی را خواهید داشت. برای مثال شما می توانید با:

  • خرید زمین در سند باکس
  • اجاره دادن زمین در سند باکس

به دنبال رسیدن به سود در این بازار باشید. برای اینکه این روند تبدیل به یک رند عالی سرمایه گذاری برای شما شود، لازم است تا با تمام این روش ها آشنا شوید. دقیقا مانند بازار واقعی، سرمایه گذاری در بخش املاک فقط خرید و فروش آن نیست. شما می توانید از خرید و فروش املاک، اجاره دادن آنها، در اختیار قرار دادن ملک برای استفاده های مختلف مانند مراسم های مختلف یا حتی فیلم برداری، بازسازی و مواردی از این دست سود کسب کنید.

در اختیار داشتن روش های مختلف سرمایه گذاری در پلتفرم سندباکس یکی از اصلی ترین مزیت های آن است. اگر شما با این روش ها آشنا نبوده و از آنها استفاده نکنید، عملا در حال از دست دادن یک فرصت عالی هستید. سعی ما در این مقاله صرف آموزش خرید زمین در سندباکس نیست و سعی می کنیم تا در کنار آموزش های مربوط به این موضوع، شرایط لازم برای سرمایه گذاری بهتر در این پلتفرم را نیز برای شما تبیین کنیم. موضوعی که می تواند در نهایت منجر به شگفتی های بسیار زیادی برای شما در امر سرمایه گذاری در بازار رمز ارزها شود.

روش های کسب درآمد از زمین در سندباکس

آموزش خرید زمین در سندباکس اما بری اینکه خرید زمین مجازی در سندباکس را برای شما جذاب تر کرده باشیم، لازم دانستیم تا روش های سرمایه گذاری در این پلتفرم را با شما در میان بگذاریم. البته لازم نیست که در همان شروع کار شما وارد همه این روش ها شوید. اما حداقل شناخت آنها باعث می شود تا بتوانید بهترین عملکرد را در این باره از خود به نمایش بگذارید. از این گذشته در ادامه با معرفی یک استراتژی ایده آل  سعی خواهیم کرد تا با همین روش های سرمایه گذاری میزان ریسک خرید زمین در سند باکس را به حداقل خود برسانیم.

خرید و فروش زمین در سند باکس با آشنایی با روش های سرمایه گذاری در پلتفرم این رمز ارز می تواند مزیت های بسیار زیادی برای شما ایجاد کند. بسیاری از افراد ثروتمند نیز از این فرآیندها برای رسیدن به سودهای بیشتر استفاده می نمایند. البته که آموزش نحوه خرید زمین در سند باکس اهمیت بیشتری نسبت به آموزش سایر روش های سرمایه گذاری در این پلتفرم دارد، اما با این حال دقت به آنها نیز مزیت های خاص خود را خواهد داشت. در ادامه اصلی ترین و مهم ترین روش های سبک سود از پلتفرم سند باکس را با هم مرور می کنیم.

  • فروش زمین با قیمت بالاتر

به عنوان اولین و مهم ترین روش باید به فروش زمین در سند باکس بار قیمت بالاتر اشاره کنیم. با آموزش خرید زمین در سندباکس و استفاده از آن، می توانید زمین های مرغوب را با کیفیت مناسب خریداری کرده و بعد از مدتی با قیمت بالاتر بفروشید. دقیقا همان روشی که در بازار واقعی ملک و املاک برای رسیدن به سود استفاده می شود. این روش بسیار ساده است اما نیاز به صبر و حوصله زیادی خواهد داشت. زیرا قیمت زمین در سند باکس تحت تاثیر عوامل و مختلفی بوده و با نوسانات مختلفی روبرو می شود. هر چند در چند ماه گذشته قیمت زمین در سندباکس دائما افزایشی بوده و کمتر با نوسان منفی روبرو شده است، اما با این حال احتمالا افت قیمت در این موارد نیز وجود دارد.

  • اجازه دادن زمین در سند باکس

هم چنین یکی دیگر از روش های کسب درآمد از پلتفرم سند باکس اجاره دادن زمین در آن است. بعد از آشنایی با نحوه خرید زمین در سند باکس روند اجاره دادن آن را نیز در همین مقاله با شما در میان خواهیم گذاشت. شما می توانید با استفاده از این ترفند با همان سرمایه اولیه سود به مراتب بیشتری به دست بیاورید. اگر از سرمایه گذاران طولانی مد و به اصطلاح هولدر هستید، این روش را حتما در نظر داشته  و از آن برای رسیدن به سودهای بیشتر استفاده کنید. در غیر این صورت خیلی زود ممکن است سرمایه شما وارد خطرات مختلفی شود.

  • میزبانی از مراسمات و رویدادهای مختلف در زمین سند باکس

شما می توانید همزمان با خرید و فروش زمین در سند باکس از زمین خود در این پلتفرم برای میزبانی مراسمات و رویدادهای مختلف نیز استفاده کندی. امکان برگزاری یک مراسم خاص را در زمین خود خواهید داشتو. حتی می توانید افراد و سایر کاربران را نیز به این مراسم دعوت کنید. برگزاری مسابقات خاص و مواردی از این سد معمولاً در این پلتفرم در میان افراد رایج است و شما نیز می توانید در کنار خرید و فروش اصلی از این روند نیز برای رسیدن به سود استفاده کنید. شایان ذکر است که استفاده از این روش در کنار کسب سود باعث بالا رفتن قیمت زمین مورد نظر نیز خواهد شد.

به خاطر داشته باشید که هر چقدر یک زمین بیشتر در معرض دید قرار گرفته و شناخت کاربران نسبت به آن بیشتر باشد، در نهایت ارزش افزوده آن نیز بیشتر خواهد شد. البته باید بدانید که موقعیت و  شرایط زمین نیز به صورت پیش فرض روی قیمت آن تاثیر دارد.

  • استیکینگ

همراه با خرید زمین مجازی در سندباکس می‌توانید از روش سهام گذاری نیز برای کسب سود های بیشتر در این پلتفرم استفاده نمایید. هدف ما از معرفی روش های مختلف سرمایه گذاری بر روی پلتفرم سندباکس، در وهله اول کم کردن ریسک سرمایه ‌گذاری در این پلتفرم برای شما کاربران عزیز است. از این گذشته به دنبال این هستیم که حداکثر میزان کسب سود را برای شما رقم بزنیم. سهام گذاری یا استیکینگ یکی از کم‌خطرترین و کم ریسک ترین روش‌ های سرمایه ‌گذاری در بازار رمز ارزها است که در کلاس دوم سندباکس نیز در اختیار کاربران قرار گرفته و می‌توانید از آن برای پیشبرد اهداف خود در این بازار استفاده کنید.

آموزش خرید زمین در سندباکس

در این روش سرمایه گذاری شما دارایی‌های خود را در داخل پلتفرم سندباکس که ارز دیجیتال بومی این پلتفرم است، در اختیار تیم توسعه دهنده رمز ارز قرار می‌دهیم تا آنها با در اختیار داشتن رمز ارزها اقدام به توسعه هرچه بیشتر کسب و کار خود نماید. توسعه سند باکس و گسترده‌تر شدن آن باعث ایجاد جذب سرمایه بیشتر در این حال تمام شده و در نهایت می‌تواند رونق بیشتری را در آن به وجود آورد. این روند در نهایت به صورت سود بیشتر در اختیار مجموعه سندباکس قرار خواهد گرفت. شما به عنوان یک سهام گذار از این سود کسب شده سهم خواهید داشت. بر اساس درصدی که در همان لحظه نخست سهام گذاری اعلام می‌شود، شما می‌توانید با استفاده از این روش یک سود ماهیانه خالص ثابت دریافت کنید. این سود کاملاً تضمین شده بوده و هیچ شکی در آن وجود نخواهد داشت.

البته شایان ذکر است که سهام گذاری تنها مختص بازار سندباکس نبوده و سایر پلتفرم ‌های ارز دیجیتال نیز از این فرآیند برای کمک به کاربران خود استفاده می‌نمایند. اگر سابقه استفاده از این روش سرمایه ‌گذاری در سایر پلتفرم ها را داشته باشید، دقیقاً با همان شرایط مشابه می‌توانید همراه با خرید زمین در سندباکس از این روش نیز برای کسب سود بیشتر استفاده کنید. برای مثال شما می‌توانید زمین خریداری شده خود را اجاره داده و ارز دیجیتال های دریافت شده را به روش سهام گذاری سرمایه گذاری نمایید.

  • تبلیغات در سند باکس

همچنین شما می‌توانید همراه با آموزش نحوه خرید زمین در سند باکس  آموزش های لازم برای ایجاد کسب و کار و تبلیغات در پلتفرم را نیز مشاهده کرده و در نهایت از این روش نیز برای کسب درآمد استفاده کنید. خرید زمین در فضای مجازی سند باکس اولین قدم شما برای ورود به این پلتفرم است. با ورود به آن روش ها و ترفندهای بسیار مختلف دیگری نیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت می‌توانید سود خود را از حضور در این پلتفرم چندین برابر کنید. یکی از بهترین و عالی‌ترین ترفندها استفاده از تبلیغات در زمین خریداری شده برای شما خواهد بود.

اگر زمین خریداری شده شما در شهر سندباکس در جایگاه مناسبی قرار گرفته باشد، این امکان را خواهید داشت تا از سوی شرکت‌های بزرگ تبلیغات دریافت کنید. در حال حاضر بزرگ‌ترین شرکت های جهان تبلیغات خود را به شهر مجازی سند باکس انتقال داده و افراد زیادی از این فرآیند برای کسب درآمدهای قابل توجه استفاده می‌نمایند. البته با توجه به اینکه زمین شما در داخل شهر مجازی در کجا قرار گرفته و اندازه‌ی آن چقدر است و چه مشخصاتی دارد، میزان درآمد شما از این فرآیند نیز متفاوت خواهد بود.

چگونه زمین دیجیتالی بخریم

البته ذکر این نکته بسیار ضروری است که شما می‌توانید با استفاده از ترفندهای بسیار خاص و معمول در داخل شهر مجازی سندباکس زمین خود را بیش از پیش در دید همگان قرار دهید. برای مثال برگزاری فستیوال ها و گردهمایی‌های مختلف و یا استفاده از آن برای کاربری‌هایی مانند موزه و یا کازینو می‌تواند شرایط را به دنبال داشته باشد که زمین شما بیشتر از گذشته در معرض دید قرار گرفته و ارزش آن بالاتر رود. این مهم در نهایت منجر به این خواهد شد که شما هزینه های بیشتری برای تبلیغات در زمین خود دریافت کنید و درآمد شما از این روش نیز به مراتب بالاتر خواهد رفت.

  • فروش NFT ها در سند باکس

همچنین شما می‌توانید همراه با خرید زمین مجازی در سندباکس که البته باید همراه با آموزش های لازم باشد، از فروش NFT ها نیز در این شهر مجازی کسب درآمد کنید. احتمالاً می‌دانید که NFT چیست و چه مزیت هایی دارد. پیشنهاد می‌کنیم که همراه با آموزش خرید زمین در سندباکس در دوره‌های حرفه‌ای ساخت NFT ها نیز شرکت کرده و روش ساخت این توکن ها را نیز بیاموزید. ساخت NFT در پلتفرم سندباکس بسیار ساده و راحت خواهد بود و شما می‌توانید با استفاده از ترفندهای بسیار معمول این توکن ها را تولید کرده و آنها را با قیمت های مختلف در بازار بفروشید. دقت داشته باشید که با توجه به اینکه قیمت دلار در بازار ایران بسیار زیاد است، با فروش این توکن ها می‌توانید روند بسیار بهتری برای سرمایه گذاری خود فراهم آورده و سود های قابل توجهی کسب کنید.

چگونه زمین دیجیتالی بخریم

البته لازم است متذکر شویم که در این باره نباید فریب تبلیغات موجود در فضای مجازی را بخورید. در برخی از شبکه‌ها را با تبلیغات گسترده برای خرید و فروش NFT صورت می‌پذیرد که بسیاری از آنها تبلیغات واهی بوده و درآمدهای در نظر گرفته شده برای این روش بسیار غیر قابل باور است. رسیدن به درآمدهای بسیار بالا و قابل توجه با فروش NFT در موارد بسیار نادری امکان پذیر است اما این موضوع همگی نبوده و قرار نیست شما با ساخت اولین NFT و فروش آن در پلتفرم سند باکس میلیاردر شوید. اما با این حال آموزش ساخت این توکن ها و فروش آن ها در مجموعه سندباکس می‌تواند مزیت‌های بسیار زیادی برای شما به دنبال داشته باشد. با توجه به تعداد کاربران بسیار زیاد و همچنین محبوبیت بالا این پلتفرم، خرید و فروش NFT در آن به سادگی امکان پذیر است و شما می‌توانید بدون کوچکترین چالشی از این روش درآمدهای قابل توجهی به دست آورید.

  • میزبانی از تجارت های مختلف

هم چنین شما می‌توانید ملک خود را در پروژه سند باکس برای میزبانی های تجارت های مختلف اختصاص دهید. فراهم کردن قابلیت میزبانی زمین در سندباکس با استفاده از نرم افزار اختصاصی این پلتفرم یعنی Game Maker صورت می‌پذیرد. به این معنی که شما می‌توانید با استفاده از ابزارهای تعریف شده در این نرم افزار ملک خود را برای میزبانی از تجارت ها و کسب و کارهای مختلفی مانند فروشگاه‌ها، آموزشگاه‌ها، گالری‌های هنری و … آماده کرده و در اختیار این تجارت ها قرار دهید. این امر حتی می‌تواند جدای از سایر دلایل باعث افزایش قیمت زمین شما در این پلتفرم نیز شود. به نوعی استفاده از این روش می‌تواند باعث ایجاد ارزش افزوده برای زمین شما در پلتفرم سندباکس شود.

مشخصات زمین در پلتفرم سندباکس

داشتن اطلاعات این چنینی هم برای خرید زمین مجازی در سندباکس لازم است. اگر شناخت کافی نسبت به این زمین ها نداشته باشید، در زمین خرید و فروش زمین در سند باکس با چالش‌هایی روبرو خواهید شد. در مقاله آموزش خرید زمین در مانا تشریح کردیم که قطعات زمین در پلتفرم دسنترالند در گذشته به صورت ۱۰ در ۱۰ طراحی شده بود و سپس به اندازه ۱۶ در ۱۶ تغییر پیدا کرد. در پلتفرم سندباکس ابعاد زمین ها به صورت معمول ۹۶ در ۹۶ متر در نظر گرفته می‌شود. در هر قطعه زمین ۹۶ در ۹۶ متر زمین هایی با ابعاد مختلف تعریف می‌شوند. ابعاد لندها در این قطعات زمین اغلب به صورت ۳ در ۳ (۹ لند)، ۶ در ۶ (۳۶ لند)، ۱۲ در ۱۲ (۱۴۴ لند) و ۲۴ در ۲۴ (۵۷۶ لند) در دسترس هستند.

چگونه زمین دیجیتالی بخریم

کاربران می‌توانند هر یک از این قطعات زمین ها را خریداری کرده و در اختیار داشته باشند. هم چنین امکان خرید زمین های مجاور و ساخت یک استیت را نیز خواهید داشت. این نوع خرید نیز میان برخی از شرکت های بزرگ رایج شده است تا بتوانند کسب و کار خود را به صورت گسترده در این فضا تبلیغ نمایند. هم چنین برای اجاره دادن و یا سرمایه گذاری بلند مدت نیز این روش خرید در دستور کار قرار می‌گیرد.

برای دیدن مشخصات و ابعاد زمین ها در زمان خرید زمین در سند باکس می‌توانید روی زمین مورد نظر قرار گرفته و در بخش جزئیات زمین تمام این موارد را مشاهده کنید. اگر به دنبال خرید چند لند در کنار هم هستید، بایستی به دنبال انتخاب لندهایی باشید که در کنار هم برای فروش قرار گرفته‌اند.

نکته دیگری که درباره ابعاد و مشخصات زمین ها در پلتفرم سند باکس باید به آن اشاره کنیم، کاربری است که به دنبال آن هستید. شما باید متناسب با کاربری مورد نظر خود بر اساس کسب و کاری که دارید، برای انتخاب اندازه زمین برای خرید اقدام کنید.

تعداد قطعات زمین موجود در سند باکس

در کنار معرفی نحوه خرید زمین در سند باکس باید به بررسی اطلاعاتی مانند تعداد قطعات زمین در این پلتفرم نیز بپردازیم. در کنار این اطلاعات است که روند آموزش خرید زمین در سندباکس کامل‌تر شده و شما می‌توانید با اطلاعات کامل‌تر برای این روش سرمایه گذاری در بازار رمز ارزها اقدام کنید.

در زمان طراحی اولیه ۱۶۶۴۶۴ قطعه زمین در پلتفرم سندباکس در نظر گرفته شده است که تا کنون این تعداد تغییری نکرده است. البته با توجه به اینکه در بسیاری از شهرهای مجازی شاهد ایجاد شهرهای جدید هستیم، این امکان برای سندباکس نیز می‌تواند برای آینده قابل تصور باشد. اما با این حال تعداد قطعات زمین فعلی در این پلتفرم همین مقدار است. البته باید متذکر شویم که تمام این قطعات در معرض خرید و فروش قرار ندارد.

چگونه زمین دیجیتالی بخریم

از میان تمام زمین های تعریف شده در پلتفرم سندباکس ۱۶,۷۰۴ مورد از آنها از همان ابتدا در اختیار تیم توسعه دهنده این پلتفرم قرار گرفته است. مدیران سند باکس از این زمین ها برای برگزاری رویدادهای مورد نظر خود استفاده می‌نمایند. تبلیغات، برگزاری فستیوال ها و یا درآمدزایی با ایجاد کسب و کارها از جمله مواردی است که این زمین ها برای آن استفاده می‌شود. شایان ذکر است که این تعداد زمین حدود ۱۰ درصد از کل زمین های موجود در پلتفرم سندباکس را شامل می‌شود.

هم چنین ۲۵,۹۲۰ قطعه زمین در این پلتفرم نیز در خزانه سندباکس قرار گرفته است. این زمین ها نیز با هدف مواردی مانند جایزه یا تقسیم میان شرکاء و سرمایه گذاری بزرگ در این پلتفرم در نظر گرفته شده است و عملاً امکان دسترسی به این زمین ها برای خرید و فروش نیز وجود ندارد. این تعداد نیز حدود ۱۶ درصد از زمین های موجود در پلتفرم سند باکس را شامل می‌شود.

از میان کل زمین های معرفی شده در پلتفرم سند باکس تعداد ۱۲۳,۸۴۰ مورد از آنها در اختیار تمام کاربران برای خرید و فروش قرار دارد. البته مشخصات زمین های در معرض فروش نشان می‌دهد که تا کنون ۱۰۳,۱۱۸ قطعه از زمین های تعریف شده در این پلتفرم مورد معامله قرار گرفته‌اند.

راهنمای رنگ ها در زمین های سند باکس

هم چنین در راهنمای خرید زمین مجازی در سندباکس باید به بررسی رنگ های نمایش داده شده در نقشه این شهر بپردازیم. این مهم باعث می‌شود تا دید شما نسبت به این پلتفرم بهتر باشد و شناخت بیشتری از آن پیدا کنید. در نظر داشته باشید که برای خرید و فروش زمین در سند باکس به این راهنما نیاز داری. البته این رنگ ها در نقشه به وضوح روشن است و شما می‌توانی با طی کردن مراحل آموزش خرید زمین در سند باکس در ادامه به خوبی آنها را تشخیص دهید. این امر باعث می‌شود تا شما در نهایت بهترین عملکرد را برای خود ایجاد کنید.

در نقشه شهر مجازی سند باکس:

  • نارنجی: زمین های در معرض فروش را به شما نمایش می‌دهد. این زمین ها از سوی مالکین آنها با قیمت مد نظر برای فروش قرار داده شده است.
  • رنگ قرمز زمین هایی را نشان می‌دهد که تحت مالکیت شما قرار دارد. اگر زمین قرمز رنگی در نقشه مشاهده نمی‌کنید، در واقع شما مالک هیچ زمینی در فضای سندباکس نیستید.
  • رنگ زرد در نقشه شهر مجازی سندباکس نشان دهنده زمین های پریمیوم است که آنها نیز برای فروش هستند.
  • رنگ بنفش زمین ها یا استیت هایی را نشان می‌دهد که از قبل از سوی کاربران رزرو شده است. خود شما نیز اگر زمینی را رزرو کرده باشید، با این رنگ دیده خواهد شد.
  • رنگ طوسی نشان دهنده زمین هایی است که امکان خرید و فروش آنها در شهر برای تمام کاربران وجود دارد. ممکن است برخی از این زمین ها برای فروش قرار داده نشده باشند اما با این حال شما می‌توانید پیشنهاد خود را برای خرید آنها ارائه کنید.
  • رنگ سبز زمین هایی را نشان می‌دهد که تحت مالکیت سایر کاربران قرار دارد. این زمین ها قبلاً از پلتفرم سند باکس خریداری شده اند.
  • در نهایت رنگ آبی هم زمین هایی را نشان می‌دهد که از سوی سندباکس برای شرکاء و حامیان در نظر گرفته شده و عملاً امکان خرید و فروش آنها توسط کاربران عادی وجود نخواهد داشت.

روش های خرید زمین سندباکس

اما نحوه خرید زمین در سند باکس چگونه است و چه روش هایی را می‌توان برای این منظور به کار برد؟ خرید و فروش زمین در سند باکس روند بسیار ساده و ایمنی دارد. در ادامه با معرفی گام به گام این مراحل، بهتر می‌توانید آنها را درک کنید. برای خرید و فروش زمین در سندباکس دو راه‌حل اصلی پیش روی شما قرار دارد:

  • یا باید از سایت اصلی سندباکس وارد شده و عملیات خرید و فروش زمین را در حساب کاربری خود در سایت اصلی این مجموعه انجام دهید.
  • یا می‌بایست از طریق یک پلتفرم واسط به عنوان Opensea اقدام کنید که در این صورت نیز می‌توانید به راحتی زمین های مورد نظر خود را خرید کنید.

هر دو این روش ها فرایند بسیار ساده‌ای دارند. در ادامه با تشریح هر دو آنها شرایط لازم برای اقدام برای خرید زمین در سندباکس را برای شما تشریح خواهیم کرد. البته این آموزش تنها جنبه آموزش فرایند خرید و فروش زمین را دارد و در انتها باید نکات لازم برای خرید بهینه زمین را نیز مرور کنید.

آموزش خرید زمین در سند باکس در پلتفرم خود Sandbox

به عنوان اولین روش باید به آموزش خرید زمین مجازی در سندباکس بپردازیم. آموزش خرید زمین در سند باکس را در این بخش به صورت گام به گام و تصویری مرور می‌کنیم تا در نهایت هیچ چالشی برای با کاربران وجود نداشته باشد.

البته باید متذکر شویم که این آموزش تنها برای مرور فرایند خرید در این پلتفرم است و لازم است تا کاربران برای بهتر شدن شرایط خود، نکات لازم برای این خرید را نیز بیاموزند. نکاتی مانند نحوه قیمت گذاری و البته خرید زمین هایی با قیمت مناسب از حمله مواردی است که مکمل آموزش خرید زمین در سند باکس خواهد بود. البته در آموزش خرید زمین در متاورس و هم چنین آموزش خرید زمین در مانا به برخی از این نکات اشاره مستقیم داشتیم.

  • گام اول: کیف پول متامسک خود را فعال کنید

قبل از هر چیزی برای ورود به پلتفرم سندباکس و خرید و فروش زمین در آن نیاز به یک کیف پول ارز دیجیتال مناسب دارید. مناسب‌ترین گزینه برای این منظور کیف پول متامسک است که هم فرایند ثبت نام را در این پلتفرم ساده‌تر می‌نماید و هم امکان خرید و فروش زمین در آن راحت‌تر خواهد بود.

کیف پول متامسک هم برای موبایل و هم برای دسکتاپ به صورت افزونه برای گوگل کروم و فایرفاکس در دسترس است. برای ثبت نام در سند باکس بهتر است از نسخه افزونه آن برای مرورگر خود استفاده کنید. اگر از کروم بهره می‌برید، تنها کافی است نسخه افزونه آن را از سایت رسمی این کیف پول دانلود کرده و نصب کنید.

باز کردن حساب کاربری در متامسک و ریختن ارز دیجیتال در آن نیز نیاز به دقت بسیار زیادی دارد. کاربران تازه‌کار معمولاً در این باره با چالش‌ها و مشکلات زیادی روبرو هستند. از این رو توصیه می‌کنیم که برای این کار از مقاله آموزش کیف پول متامسک استفاده کرده و با رعایت تمام جزئیات بیان شده در آن مقاله، حساب کاربری خود را باز کنید. دقت به این موارد به مراتب می‌تواند ریسک شما را در این بازار کاهش دهد. اگر به این موضوع دقت نکنید، خیلی زود ممکن است ارزهای دیجیتال خود را مانند ده‌ها کاربر دیگر از دست بدهید.

  • گام دوم: خرید سند یا اتریوم

هم چنین برای خرید و فروش زمین در سند باکس نیاز به خرید ارز دیجیتال بومی این پلتفرم سعی سند خواهید داشت. البته امکان انجام معاملات با استفاده از ارز دیجیتال اتریوم را نیز دارید. شما می‌بایست قبل از اقدام برای خرید و فروش زمین در سندباکس یکی از این رمز ارزها را در کیف پول خود داشته باشید.

برای خرید ارز دیجیتال روش های مختلفی در دسترس شما قرار دارد که در مقاله مربوطه به معرفی تمام این روش ها پرداخته‌ایم. شما می‌توانید با مطالعه مقاله مربوطه با دقت بالا از یکی از بهترین روش ها و مناسب‌ترین گزینه ها یکی از این دو ارز دیجیتال را تهیه کرده و در کیف پول خود ذخیره کنید.

  • گام سوم: حساب کاربری باز کنید

سومین قدم برای ورود به سرمایه گذاری برای خرید زمین در سندباکس باز کردن حساب کاربری است. برای باز کردن حساب کاربری در این پلتفرم باید وارد سایت رسمی سند باکس به نشانی https://www.sandbox.game/en/ شوید. این سایت محیط کاربری بسیار ساده و فضای کاربرپسندی دارد.  با ورود به سایت این پلتفرم با تصویر زیر روبرو خواهید شد.

نحوه خرید زمین مجازی در شهر سندباکس

در قسمت بالای سایت و سمت راست گزینه Sign in را مشاهده می‌کنید که با کلیک بر روی آن باز کردن حساب کاربری در این سایت آغاز می‌شود.

با کلیک بر روی بر روی گزینه Sign in در بالای سایت، صفحه زیر برای شما باز خواهد شد:

نحوه خرید زمین مجازی در شهر سندباکس

در این صفحه باید نوع ثبت نام خود را انتخاب کنید. اگر دو مرحله قبلی را به خوبی انجام داده باشید، در این مرحله لازم است تا روی گزینه متامسک کلیک کنید. با کلیم بر روی این گزینه مراحل اتصال این کیف پول به سایت سندباکس شروع می‌شود.

در ابتدا اگر وارد کیف پول خود نشده و هنوز قفل است، افزونه آن در مرورگر شما باز شده و باید پسورد کیف پول خود را وارد کنید. سپس بر اساس اینکه چند والت در داخل کیف پول خود تعریف کرده باشید، از شما خواسته می‌شود تا والت مورد نظر خود را انتخاب نمایید. سپس با کلیک بر روی گزینه اتصال به سند باکس مراحل اتصال به پایان می‌رسد.

با اتمام مراحل اتصال کیف پول متامسک به سایت سند باکس صفحه زیر برای شما باز خواهد شد.

نحوه خرید زمین مجازی در شهر سندباکس

در این صفحه باید آدرس ایمیل فعال خود را به همراه یک نام کاربری وارد منید. نام کاربری شما نباید قبلاً در سیستم درج شده باشد. در این صورت با پیام خطا روبرو شده  و باید نام دیگری را انتخاب کنید. با وارد کردن نام کاربری و ایمیل دوباره باید در کیف پول خود اتصال به سایت سند باکس را تایید کنید. این بار فقط با یک کلیک این مرحله انجام می‌پذیرد.

در مرحله بعدی صفحه ای برای شما باز می‌شود که باید در آن یک پسورد برای حساب کاربری خود در فضای پلتفرم سندباکس انتخاب نمایید. با وارد کردن پسورد و البته تایپ دوباره آن، مراحل باز کردن حساب کاربری در محیط پلتفرم سند باکس به پایان می‌رسد و شما می‌توانید بقیه مراحل خرید زمین در سندباکس را طی کنید.

  • راهنمای حساب کاربری در سندباکس

برای اینکه شرایط خرید زمین در سندباکس را بهتر درک کنید، لازم است تا توضیحی درباره حساب کاربری در این پلتفرم به شما ارائه کنیم. با وارد شدن به حساب کاربری خود گزینه های مختلف در اختیار شما قرار دارد.

  • در بالای تصویر و در سمت راست می‌توانید تصویر کاربری خود را مشاهده خواهید کرد.
  • در سمت چپ تصویر کاربری، مقدار دارایی کیف پول متامسک شما از دو ارز دیجیتال سند و اتریوم به نمایش در می آید. اگر از این دو ارز دیجیتال در والت خود نداشته باشید، مقداری برای این دو نمایش داده نخواهد شد.
  • با کلیک بر روی عکس کاربری خود امکانات مختلفی اعم از تغییر پسورد، سهام گذاری یا استیکینگ در فضای سندباکس و مواردی این چنینی را در دسترس خواهید داشت.
  • در سمت راست و به صورت نوار عمودی نیز می‌توانید گزینه های مختلف را مشاهده کنید. در این بخش با کلیک بر روی گزینه MAP تصویر زیر برای شما باز خواهد شد.

خرید زمین در sandbox

در این تصویر نقشه کلی شهر مجازی سندباکس را مشاهده می‌کنید که زمین ها در آن با رنگ ها و ابعاد مختلفی مشاهده می‌شود. در سمت چپ این تصویر فیلترهای مختلفی را در دسترس دارید که با استفاده از آنها می‌توانید نقشه را متناسب با نیاز خود تغییر کنید. برای مثال:

  • با کلیک بر روی گزینه For Sale که با رنگ نارنجی نمایش داده می‌شود، زمین های در معرض فروش را مشاهده می‌کنید.
  • هم چنین در قیمت پایین نیز می‌توانید ابعاد زمین مورد نظر خود را نیز انتخاب نمایید.
  • گزینه My Lands نیز زمین های تحت مالکیت شما را نشان خواهد داد.
  • گام چهارم: نهایی کردن خرید زمین در سند باکس

اگر به دنبال خرید زمین در سند باکس هستید، لازم است تا بر روی گزینه Market در سمت چپ و در نوار عمودی کلیک کنید. در صفحه باز شده در نوار سمت چپ باید روی گزینه Lands کلیک کنید. با کلیک بر روی این گزینه تصور زیر را مشاهده خواهید کرد.

خرید زمین در sandbox

در این قسمت زمین هایی که از طریق پلتفرم OpenSea برای فروش قرار داده شده را مشاهده می‌کنید. قیمت این زمین ها معمولاً به نرخ اتریوم تعیین می‌شود. شما می‌توانید با کلیک بر روی گزینه Buy در زمین هر زمین برای پرداخت هزینه و خرید آن اقدام نمایید. امکان خرید و فروش NFT ها را نیز از این قسمت از سایت خواهید داشت. با فعال کردن گزینه For Sale  در بالای نوار سمت چپ می‌توانید تنها گزینه های در معرض فروش را مشاهده کنید.

در قسمت LANDS در سمت راست یک منوی کشویی در دسترس است که با کلیک بر روی آن می‌توانید ترتیب نمایش زمین های مختلف را مشاهده کنید. طبق تصویر زیر:

خرید زمین در sandbox

امکان نمایش زمین ها به ترتیب، ارزان ترین، گران ترین، جدیدترین و قدیمی ترین وجود دارد.

طبق تصویر زیر که در تاریخ ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ گرفته شده، ۲۳۸۵ زمین در فضای سندباکس در معرض فروش قرار دارد که ارزان ترین آنها ۲.۹۸ اتریوم قیمت خواهد داشت.

خرید زمین در sandbox

تصویر زیر گران ترین زمین ها را در فضای سندباکس در همین تاریخ نشان می‌دهد:

قیمت زمین در سندباکس

قیمت هایی که ملاحظه می‌کنید کاملاً حقیقی است و ملاحظه می‌کنید که سر به فلک کشیده اند.

برای مشاهده جزئیات مربوط به هر یک از این زمین ها و خرید آنها از پلتفرم اوپن سی باید روی گزینه مورد نظر کلیک کنید. در این حالت جزئیات زمین مورد نظر و امکان خرید آن در این پلتفرم برای شما باز خواهد شد. البته بسته به شرایط ممکن است این سایت در گروه سایت های فیلتر شده قرار گرفته باشد که در این صورت نیاز به استفاده از فیلترشکن برای باز کردن آنها خواهید داشت.

آموزش خرید زمین در سندباکس در پلتفرم OpenSea

با نحوه خرید زمین مجازی در سندباکس در فضای اصلی سایت آن آشنا شدید. اما بقیه مراحل مربوط به نحوه خرید زمین در سند باکس مربوط به سایت اپن سی می‌شود. دقت کنید که شما می‌توانید به جای ورود به سایت اصلی سندباکس به صورت مستقیم وارد سایت اوپن سی شده و ثبت نام و حساب کاربری خود را در این سایت داشته باشید. نحوه باز کردن حساب کاربری در این سایت بسیار ساده است و قبلاً در مقاله آموزش خرید زمین در مانا به تشریح آن پرداختیم. در این بخش ترجیح می‌دهیم تا نکات کاربردی‌تری را برای خرید زمین از این طریق به شما ارائه کنیم.

با باز کردن هر یک زا زمین ها در پلتفرم اپن سی یا وارد شدن به صفحه آنها از طریق سایت اصلی سندباکس که در بالا توضیح دادیم، تصویر زیر برای شما به نمایش در خواهد آمد:

قیمت زمین در سندباکس

در این تصویر جانمایی زمین مورد نظر در نقشه شهر مجازی سند باکس را مشاهده می‌کنید. هم چنین در بخش Stats می‌توانید مختصات جغرافیایی آن را نیز در نقشه ملاحظه نمایید. در قسمت پایین نیز مشخصات مالک و دارنده زمین مورد نظر و توکن زمین را مشاهده می‌کنید که در بلاک چین اتریوم و طبق استاندارد ERC-20 تعریف شده است.

هم چنین باید خاطر نشان کنیم که:

“شما مجبور به خرید زمین طبق همان قیمت درج شده در قسمت فروش نیستید و می‌توانید قیمت پیشنهادی خود را برای خرید ارائه کنید.”

گزینه Buy Now شما را به صفحه خرید این زمین با همان قیمت درج شده در سایت هدایت می‌نماید. اگر معتقدید که قیمت مناسب است و زمین شرایط خوبی دارد، می‌توانید روی این گزینه کلیک کرده و با پرداخت هزینه آن به اتریوم، مالک زمین شوید.

در بخش Make Offer نیز شما می‌توانید پیشنهاد خرید مد نظر خود را  ارائه کنید. مالک با ورود به حساب کاربری خود این پیشنهاد را مشاهده خواهد کرد و در صورت توافق این معامله انجام خواهد گرفت.

هم چنین یک نکته بسیار مهم در این بخش امکان مشاهده قیمت های قبلی خرید و فروش این زمین است. با مشاهده این قیمت ها نیز می‌توانید گزینه بهتری را برای خرید زمین مورد نظر پیشنهاد دهید.

قیمت زمین در سند باکس چقدر است؟

یکی دیگر از نکات بسیار مهمی که همراه با آموزش خرید زمین مجازی در سندباکس باید به آن نیز بپردازیم، قیمت زمین ها در این پلتفرم است. زمین های معرفی شده در پلتفرم سند باکس قیمت های و مختلفی دارند. محدوده قیمتی بسیار زیادی از اصلی‌ترین ویژگی های این پلتفرم است. برای اینکه درک درستی نسبت به قیمت هر واحد زمین در این پلتفرم داشته باشید، ابتدا باید عوامل موثر بر قیمت این زمین ها را با هم مرور کنیم. از اصلی‌ترین عوامل موثر بر قیمت زمین ها در پلتفرم سندباکس می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • یکی از اصلی‌ترین عوامل موثر بر قیمت زمین در سندباکس شرایط خود ارز دیجیتال سند در بازار است. هر چقدر استقبال روی سند بیشتر باشد، در نهایت زمین های موجود در این پلتفرم نیز شرایط بهتری پیدا خواهند کرد. این مهم باعث می‌شود تا قیمت این زمین ها روز به روز افزایش پیدا نماید.
  • استقبال از پروژه های متاورس و جذاب تر شدن این پروژه ها در میان کاربران نیز عامل دیگری است که می‌تواند باعث رونق بیشتر در زمین های سندباکس شود.
  • قرار گرفتن زمین در مکانی مناسب یا به اصطلاح لوکیشن زمین در شهر مجازی سندباکس یکی از عوامل بسیار مهم تاثیر گذار روی قیمت این زمین ها است.
  • برگزاری مراسمات و فستیوال‌های مختلف در یک زمین و هم چنین وجود یک کسب و کار فعال و خوب روی آن نیز می‌تواند باعث افزایش قیمت زمین در پلتفرم سندباکس شود.
  • تبلیغات از دیگر مواردی است که می‌تواند روی قیمت زمین ها در این پلتفرم تاثیر مستقیم داشته باشد.

با آموزش خرید زمین در سندباکس بایستی به نحوه برآورد و تعیین این پارامترها مسلط شوید تا در نهایت امکان برآورد قیمت زمین در سندباکس را داشته باشید.

قیمت زمین در سندباکس در روزهای اول با قیمت بسیار پایین عرضه شده و خرید و فروش می‌شد. این زمین ها اما با گذشت زمین به قیمت های بسیار زیادی رسیده است. در حال حاضر ارزان ترین زمین در شهر مجازی سند باکس نیاز به یک سرمایه ۱۰ هزار دلاری دارد. با افزایش قیمت ارز سند باز هم قیمت این زمین ها رو به افزایش خواهد بود. نمودار زیر روند تغییرات قیمت زمین در سند باکس را در طول تاریخچه آن نشان می‌دهد.

قیمت زمین در سندباکس

همان طور که مشاهده می‌کنید، قیمت زمین در سندباکس در بازه های زمانی مختلف با رشد های قابل توجه روبرو شده است. اصلی‌ترین جهش آن نیز به همین چند ماه گذشته باز می گردد. با ادامه دار شدن روند جذب کاربران به این پلتفرم شاهد افزایش بیشتر قیمت زمین در سندباکس نیز خواهیم بود.

نکات مهم برای خرید زمین در سند باکس

فروش زمین در سند باکس یک روش سرمایه گذاری است. نباید به این چالش به مانند یک بازی و سرگرمی نگاه کنید. این موضوع می‌تواند خطرات بسیار زیادی برای سرمایه های شما به دنبال داشته باشد. با توجه به هزینه های بسیار زیاد خرید و فروش زمین در این محیط، عدم دقت به نکات احتیاطی دور از عقل است. با آموزش خرید زمین در سندباکس به نوعی سعی داریم تا شما را با این نکات آشنا کنیم. در این بخش نکاتی را با شما در میان خواهیم گذاشت که با توجه به آنها می‌تواند خرید بهتر و البته سرمایه گذاری بهتری برای خود رقم بزنید.

توجه کنید که بسیاری از قیمت های اعلام شده برای زمین های مختلف غیرواقعی است. پس خیلی زود فریب نخورده و کیف پول خود را شل کنید. بهتر است برای خرید زمین مورد نظر مبلغ مورد نظر خود را پیشنهاد بدهید. در حال حاضر افراد زیادی در حال خرید و فروش زمین در این فضا نیستند و در بسیاری از مواقع فروشندگان پیشنهاد خریداران را قبول خواهند کرد.

سعی کنید قیمت پیشنهادی خود را کمتر از قیمت واقعی زمین ارائه کنید. اگر همان قیمت اصلی ارائه کنید، در صورت عدم قبول آن توسط فروشنده عملاً شانس خود را برای خرید منصفانه زمین مورد نظر از دست خواهید داد.

به دنبال زمین های با ارزش بالا و البته مناسب برای خرید باشید. خرید زمین های ارزان هیچ دردی از شما دوا نمی‌کند. مگر اینکه به دنبال یک سرمایه گذاری ۱۰ ساله از خرید زمین در این پلتفرم باشید.

به ابعاد زمین خود نیز دقت کنید. مبادا زمینی بخرید که عملاً نمی‌توان از آن هیچ استفاده‌ای کرد.

با دقت به همین نکات ساده می‌توانید یک سرمایه گذاری ایده آل و عالی برای خود رقم بزنید. اما چه سود که بسیاری از کاربران به جای توجه به این نکات به دنبال خرید هیجانی زمین های مد نظر خود رفته و شانس یک سرمایه گذاری ایده آل را از خود می‌گیرند.

ریسک های خرید زمین در سند باکس

خرید زمین مجازی در سندباکس چندان هم بدون ریسک نیست. اصلاً هیچ فرایند در بازار مرز ارزها بدون ریسک نبوده و ممکن است با خطرات بسیار زیادی همراه باشد. از این رو است که این آموزش ها را برای شما تهیه کرده‌ایم تا میزان ریسک وارد شده به سرمایه ها را به حداقل میزان ممکن برسانیم. با آموزش خرید زمین در سندباکس نیز این نکات را برای کاهش ریسک سرمایه گذاری در این بخش در اختیار خواهید داشت. برای کنترل ریسک های این روش سرمایه گذاری ابتدا باید ریسک های مربوط به آن را بشناسید. به صورت کلی موارد زیر را می‌توان برای این منظور معرفی کرد:

نوسانات قیمت زمین ها یکی از اصلی‌ترین ریسک‌هایی است که سرمایه های شما را تهدید می‌کند. این مهم دقیقاً مانند خود رمز ارزها است و باید فکری برای برون‌رفت از آن بکنید. برای مثال می‌توانید از سایر روش های سرمایه گذرای در سندباکس به صورت همزمان استفاده کنید.

خرید زمین با قیمت های بالا از دیگر ریسک های اصلی در این روش سرمایه گذاری است. افراد فریب خورده زیادی را می شناسیم که هنوز قیمت زمین آنها با قیمت خرید آنها یر به یر نشده است.

نفوذ به پلتفرم سندباکس و به هم خوردن امنیت آن را نیز می‌توان یک آسیب بزرگ برای این روش سرمایه گذاری در نظر گرفت. در این باره نیز بهتر است کمی تامل کنید.

آموزش فروش زمین در سندباکس

با مراحل خرید زمین مجازی در سندباکس آشنا شدید. فروش زمین در سند باکس نیز شرایط مشابهی دارد. البته دیگر نیازی به طی کردن مراحل قبلی ندارید. زیرا اگر شما زمینی در این پلتفرم دارید، احتمالا قبلاً در آن وارد شده و یک حساب کاربری دارید. شما می‌توانید با وارد شدن به حساب کاربری خود در سندباکس یا اپن سی، زمین های مختلف تحت مالکیت خود را مشاهده کنید. با انتخابی زمینی که قصد فروش آن را دارید و قرار دادن آن برای Sale عملیات فروش زمین در سندباکس به پایان می‌رسد. حالا باید منتظر باشید تا خریدار پیدا شود.

خریداران نیز یا به صورت مستقیم زمین با اقدام به پرداخت قیمت در نظر گرفته شده از سوی شما می‌توانند این زمین را خریداری نمایند و یا با ارائه پیشنهاد مد نظر خود، شرایط فروش آن را برای شما تعیین خواهند کرد. البته انتخاب با شما است که زمین در دسترس خود را با چه قیمتی و به چه کسی بفروشید.

تعیین قیمت فروش زمین در پلتفرم سندباکس

خرید زمین مجازی در سندباکس و فروش آن روند ساده‌ای دارد. شاید پیچیده ترین گزینه در این بین قیمت گذاری زمین باشد. در بخش آموزش خرید زمین شرح دادیم که شما می‌توانید با در نظر گرفتن آیتم های موثر بر این قیمت و البته قیمت های قبلی تعیین شده برای خرید و فروش زمین، قیمت گذاری را انجام دهید.

قیمت زمین در سندباکس

برای فروش زمین در سند باکس نیز شرایط مشابهی را خواهید داشت. البته اگر فروشنده واقعی هستید و تنها به دنبال امتحان کردن شانس خود نباشید. زیرا بسیاری از قیمت های تعیین شده برای زمین ها در فضای این پلتفرم قیمت های غیر واقعی هستند که به این زودی ها خبر فروش این زمین ها صادر نخواهد شد. اما با این حال شما مختار خواهید بود تا برای زمین مورد نظر خود برای فروش قیمت تعیین کنید. تعیین یک قیمت منطقی می‌تواند خریداران را به سمت خرید زمین شما بکشاند.

 

 

 

 

 

 

 

آموزش اجاره دادن زمین در سند باکس

همراه با خرید زمین مجازی در سندباکس شما می‌توانید برای اجاره زمین در این پلتفرم نیز اقدام کنید. خرید و فروش زمین در سند باکس در حال حاضر به شدت رایج تر است و هنوز اجاره کردن در آن به اندازه کافی رونق پیدا نکرده و به همین دلیل قیمت های بسیار پایین برای اجاره زمین در این پلتفرم در نظر گرفته می‌شود. به همین دلیل بسیاری از کاربران ترجیح می دهند تا با کمی هزینه بیشتر سراغ خرید زمین های ارزان قیمت تر بروند تا اجاره کردن زمین.

با این حال ترجیح دادیم تا همراه با آموزش نحوه خرید زمین در سند باکس به نکات لازم برای اجاره دادن زمین در این پلتفرم نیز بپردازیم. آموزش خرید زمین در سندباکس در کنار دقت به شرایط اجاره حداقل بعد از خرید این زمین ها می‌تواند فرایند بهتری برای سرمایه گذاری شما ایجاد نماید.

اجاره دادن و یا اجاره کردن زمین در محیط سند باکس فرایند بسیار ساده‌ای دارد. دقیقاً مانند خرید و فروش این فرایند انجام می‌پذیرد. زمین هایی که برای اجاره در نظر گرفته می‌شوند، در قسمت جزئیات مشخص می‌شود. دقیقاً مانند شرایط خرید و فروش، شما می‌توانید با دیدن امکان اجاره، پیشنهاد خود را به مالک بدهید. حتی اگر زمینی برای اجاره در نظر گرفته نشده نیز شما این امکان را خواهید داشت تا پیشنهاد خود را به مالک زمین ورد نظر بدهید.

برای اجاره دادن زمین خریداری شده خود نیز تنها کافی است در بخش جزئیات زمین، گزینه برای اجاره را برای آن فعال کنید و سپس منتظر اجاره نشین هایی باشید که به دنبال استفاده از زمین های دیگر برای پیشبرد اهداف خود هستند. از این گذشته باید یادآور شویم که اجاره دادن زمین به یک کسب  و کار عالی و پر رونق باعث بالاتر رفتن ارزش زمین شما نیز خواهد شد. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم که اگر به دنبال راه‌اندازی کسب و کار شخصی خود نیستید، حتماً از این فرایند استفاده کنید.

تعیین قیمت اجاره زمین در پلتفرم سندباکس

قیمت گذاری برای فروش یا خرید زمین مجازی در سندباکس شرایط مشخصی دارد. اما برای قیمت گذاری برای اجاره دادن زمین ها ممکن است یک چالش پیش روی خود ببینید. در حال حاضر زمین های بسیار زیادی در پلتفرم سند باکس برای فروش وجود دارد. از این گذشته قیمت زمین در این پلتفرم با وجود رشد های بسیار زیاد همچنان خیلی بالا نیست. به همین دلیل کاربران زیادی به دنبال اجاره کردن زمین نیستند. از این رو قیمت های زیادی برای اجاره زمین در سندباکس تعیین نمی‌شود.

اگر به خوبی آموزش خرید زمین در سند باکس را درک کرده باشید، اجاره دادن زمین نیز فرایند خیلی پیچیده‌ای نخواهد داشت. اما با این حال در نظر گرفتن یک قیمت عجیب و غریب عملاً شما را از اجاره دادن زمین محروم خواهد کرد. البته هستند زمین هایی در موقعیت‌های بسیار عالی که اجاره آنها نیز قابل توجه است.

خرید زمین در سند باکس

البته ذکر یک نکته بسیار جالب است. در آینده‌ای نه چندان دور اجاره زمین در پلتفرم سند باکس نیز شاهد قیمت های قابل توجهی خواهد شد. با توجه به اینکه در حال حاضر خرید زمین در این محیط در حال حاضر رونق بیشتری داشته و محدودیتی از این بابت وجود ندارد، در آینده با محدود شدن خرید زمین ها و افزایش قیمت قابل توجه تر، اجاره زمین رونق بیشتری خواهد گرفت.

زمین بخریم یا اجاره کنیم؟

یکی از سوالات و چالش‌هایی که برای برخی از کاربران ایجاد می‌شود، انتخاب بین خرید زمین در سندباکس یا اجاره زمین در این پلتفرم است. قبل از هر چیزی باید عرض کنیم که اجاره کردن زمین در سند باکس بیشتر برای کسانی ارزش دارد که به دنبال استفاده از آن برای ایجاد یک کسب  و کار عالی و سودآور هستند. برای این دست از افراد این چالش معمولاً پیش می آید. در این بین دو حالت را می‌توان تصور کرد:

در نظر بگیرید که ایجاد کسب و کار در محیط سندباکس می‌تواند هزینه هایی را به دنبال داشته باشد. اگر سرمایه شما به قدری نیست که هم کسب و کار خود راه‌اندازی کنید و هم زمین بخرید، عملاً اجاره زمین تنها گزینه پیش روی شما خواهد بود.

اما اگر سرمایه شما به اندازه‌ای است که هم می‌توانید زمین بخرید و هم کسب  و کار راه‌اندازی کنید، شرایط متفاوت خواهد بود. از یک طرف خرید زمین خود به عنوان یک روش سرمایه گذاری می‌تواند سود خوبی برای شما به دنبال داشته باشد. از طرف دیگر اختصاص دادن همین میزان سرمایه به کسب و کار می‌تواند سود بیشتری را برای شما ایجاد کنید.

پیشنهاد ما در چنین شرایطی خرید زمین و سپس اقدام برای راه‌اندازی یک کسب و کار است. زیرا این دو روش سرمایه گذاری به صورت موازی با یکدیگر نبوده و عدم رسیدن به سود در هر یک می‌تواند توسط روش دیگر پوشش داده شود.

آیا خرید زمین در سندباکس یک روش سرمایه گذاری خوب است؟

با تمام واردی که با هم مرور کردیم، حالا سوال اینجاست که آیا خرید زمین مجازی در سندباکس می‌تواند یک روش ایده آل و مناسب برای شما باشد یا خیر؟ همان طور که از اول بین کرده بودیم، نحوه خرید زمین در سند باکس چندان امر پیچیده‌ای نیست و شما با همین مقاله می‌توانید آموزش خرید زمین در سند باکس را پشت سر گذاشته و نهایی کنید. اما در نهایت این مهم چه مزیت هایی را برای شما به دنبال خواهد داشت؟

خرید زمین در سند باکس

واقعیت این است که سرمایه گذاری در خرید زمین در سند باکس در حال حاضر و در زمان نگارش این مقاله یکی از بهترین روش های سرمایه گذاری در بازار رمز ارزها است که می‌تواند سود خوبی را برای شما حداقل در میان مدت به دنبال داشته باشد. هر چند ممکن است در بلند مدت چالش‌های زیادی در این باره بروز کند، اما این چالش‌ها تنها مختص به خرید زمین در سندباکس نبوده و در سایر روش های سرمایه گذاری در این بازار نیز وجود دارد.

اگر بخواهیم تمام ریسک ها و مزیت های سرمایه گذاری برای خرید زمین در سند باکس را در کنار هم گذاشته و آن را با سایر روش های سرمایه گذاری در این بازار مقایسه کنیم، این روش جز گزینه های عالی قرار می‌گیرد. از این رو توصیه می‌کنیم که هر چه زودتر آموزش های خود را در این باره تکمیل کرده  و سپس با تجربه کافی وارد این بازار شوید.

خرید NFT در سندباکس

در همان حساب کاربری که در محیط سایت سندباکس باز کرده اید، امکان خرید NFT های ساخته شده در این فضا را نیز خواهید داشت. در منوی سمت چپ و با ورود به قسمت مارکت می‌توانید در بخش NFT ها آنها را بر اساس معیارهای مختلف اعم از قیمت، آخرین ها، به ترتیب اسم و … فیلتر کرده و خرید و فروش کنید. فرایند خرید و فروش آنها نیز تقریباً شرایط مشابهی با خرید و فروش زمین در سندباکس دارد. با انی تفاوت که برای خرید و فروش NFT ها نیاز حتمی به ارز دیجیتال سندباکس خواهید داشت و امکان خرید آنها با اتریوم یا سایر رمز ارزها را ندارید.

خرید زمین در سند باکس


بهترین استراتژی سرمایه گذاری در پلتفرم سند باکس

آموزش استراتژی یکی از فیلدهای بسیار مورد علاقه ما در مجموعه کانون بورس است. در تمام دوره ها و پکیج ها در نظر گرفته شده نیز به جای آموزش روش های غیر حرفه‌ای سعی کرده‌ایم تا به آموزش استراتژی های ترید در بازار رمز ارزها بپردازیم. استفاده از استراتژی می‌تواند مزیت های بسیار زیادی برای هر کسی به دنبال داشته باشد. برخلاف کاربرانی که سعی دارند تا با همان ورود اول بخش اعظمی از سرمایه های خود را وارد بازار نمایند، اعتقاد ما بر استفاده از استراتژی های مدرن و به روز در بازار ارزهای دیجیتال است. در این بخش نیز سعی داریم تا یک استراتژی هر چند ساده اما فوق العاده تاثیر گذار برای خرید زمین در سند باکس را با شما در میان بگذاریم. استفاده از این روش باعث می‌شود تا میزان ریسک شما در بازار به حداقل میزان ممکن خود برسد.

با فرض اینکه شما با پشت سر گذاشتن آموزش خرید زمین در سندباکس و استفاده از این مراحل، وارد این پلتفرم شده و اقدام به خرید زمین در آن کردید. اما حالا تکلیف چیست؟ آیا باید زمین خود را به حال خود رها کنید؟ خیر. برای اینکه ریسک سرمایه گذاری خود را به حداقل میزان خود برسانید، از نکات زیر کمک بگیرید:

  • از سایر روش های معرفی شده برای سرمایه گذاری در پلتفرم سندباکس استفاده کنید.
  • اجاره دادن زمین یکی از بهترین این روش ها خواهد بود.
  • بعد از رسیدن به یک سود خوب سرمایه اولیه خود را از بازار خارج کنید.
  • بعد از افزایش میزان سود، بخشی از سودهای خود را از بازار خارج نموده و وارد بازار مطمئن‌تری کنید. خرید ارز دیجیتال بیت کوین می‌تواند یکی از این روش ها برای بالا بردن اطمینان سرمایه گذاری باشد.
  • هم چنین باید از روش های مدیریت ریسک و مدیریت سرمایه نیز برای این منظور استفاده کنید.

خرید زمین در سندباکس یا خرید ارز سندباکس؟

به نظر شما خرید زمین در سندباکس گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری است یا اینکه خرید خود ارز دیجیتال سند باکس می‌تواند پتانسیل سودآوری بیشتری برای ما به دنبال داشته باشد؟ برای اینکه پاسخ این پرسش را کاملاً حرفه‌ای بدهیم و یک تصمیم گیری کاملا درست و منطقی برای سرمایه گذاری خود داشته باشیم لازم است تا ویژگی‌های سرمایه گذاری در فرایند خرید و هولد کردن ارز دیجیتال سندباکس با خرید زمین در پلتفرم سند باکس را با یکدیگر مقایسه کنیم.

ویژگی‌های خرید زمین در پلتفرم سند باکس:

  • به نظر می‌تواند یک سرمایه گذاری مطمئن و با ریسک پایین باشد.
  • سودآوری قابل توجهی دارد اما پتانسیل سودآوری آن نسبت به خود توکن سند باکس کمتر است.
  • تعداد کاربران کمتری در فرایند خرید زمین در سندباکس فعال هستند.
  • خرید زمین در مانا و خرید زمین در سایر پلتفرم‌های تعریف شده در متاورس رقبای سرسختی برای پلتفرم سند باکس محسوب می‌شوند.
  • سرمایه گذاری در فرایند خرید زمین در پلتفرم سندباکس به نوعی تحت تاثیر خود ارز دیجیتال سند باکس و پلتفرم این رمز ارز نیز قرار دارد.

ویژگی‌های سرمایه گذاری بر روی خود توکن سند باکس:

  • ریسک سرمایه گذاری به مراتب بیشتری نسبت به خرید زمین در این حوزه دارد.
  • پتانسیل سودآوری آن به مراتب بیشتر است.
  • به دلیل حجم معاملات بالاتر و تعداد کاربران بیشتر نقد شوندگی قابل توجهی را برای آن متصور هستیم.
  • رقبای سرسختی در حوزه گیمینگ و حوزه متاورس برای سندباکس تعریف شده است که البته خود سندباکس نیز در این لیست در رده بالاها قرار گرفته است.

بررسی این ویژگی‌ها و شرایط نشان می‌دهد که سرمایه گذاری بر روی خود توکن سندباکس به مراتب می‌تواند بهتر از خرید زمین در این حوزه باشد اما بسته به شرایط سرمایه گذاری و میزان سرمایه در دسترس ممکن است خرید زمین در سندباکس نیز گزینه بهتری برای شما باشد و روی هر دو مورد تمرکز داشته باشید.

خرید زمین در سندباکس یا مانا؟

به نظر شما خرید زمین در پلتفرم سندباکس شرایط بهتری دارد یا اینکه باید به دنبال خرید زمین در پلتفرم مانا باشیم؟ درباره خرید زمین در مانا به صورت کامل و مفصل با شما صحبت کردیم و اکنون شما اطلاعات خوبی در این باره دارید اما مقایسه شرایط خرید زمین در سندباکس و مانا به این راحتی‌ها نیست و نمی‌توانیم یک مقایسه کلی در این باره ارائه کنیم. مقایسه شرایط کلی خرید زمین در سند باکس و مانا مانند این است که ما بگوییم خرید زمین در منطقه ۳ تهران سود بیشتری دارد یا منطقه ۲.

ده‌ها زمین و ملک را می‌توان پیدا کرد که در منطقه ۲ شرایط بهتری نسبت به منطقه ۳ دارند و سرمایه گذاری بر روی آنها بهتر است و ده‌ها زمین و ملک را هم می‌توان پیدا کرد که در منطقه ۳ تهران شرایط خوبی دارند و سرمایه گذاری بر روی آنها بهتر است. این شرایط شخصی خود ملک مورد نظر است که ما را به این نتیجه‌گیری می‌رساند که سرمایه گذاری بر روی آن بهتر است یا خیر و یا بهتر است سراغ گزینه دیگری برویم.

دقیقاً بر همین اساس می‌توان درباره شرایط خرید زمین در سندباکس یا مانا نیز تصمیم گیری کرد. واقعیت این است که این تصمیم گیری باید بر اساس شرایط موجود برای هر یک از زمین‌های مورد نظر برای سرمایه گذاری انجام پذیرد.

خرید زمین در سندباکس

خرید زمین در سندباکس یا خرید ارز دیجیتال؟

وقتی درباره خرید زمین در سندباکس یا خرید ارز دیجیتال صحبت می کنیم، در واقع منظور ما این است که خرید زمین در پلتفرم سندباکس پتانسیل سودآوری بیشتری دارد یا اینکه خرید و سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال و ورود به این بازار برای سرمایه گذاری؟ مسلما توکن های بسیار زیادی وجود دارند که شرایط سرمایه گذاری روی آنها به مراتب بهتر است خرید زمین در سندباکس است.

اگر بخواهیم این موضوع را از نظر ریسک سرمایه گذاری ارزیابی کنیم، توکن های زیادی وجود دارند که خرید آنها ریسک کمتری دارد. بیت کوین سردسته این رمز ارزها است. اتریوم دیگر رمز ارزی است که می تواند در این لیست قرار بگیرد. حتی کاردانو، سولانا، ترون و پولکادات نیز می تواند چنین شرایطی داشته باشند. این دسته از رمز ارزها به مراتب ریسک سرمایه گذاری کمتری نسبت به خرید زمین در سند باکس دارند و از این نظر می توان روی آنها حساب ویژه تری باز کرد.

از طرف دیگر اگر بخواهیم پتانسیل سودآوری را در نظر بگیریم نیز توکن های زیادی وجود دارند که پتانسیل سودآوری بالاتری دارند. پتانسیل سودآوری توکن هایی مانند پپه، شیبا، دوج کوین و حتی سولانا به مراتب می تواند بیشتر از شرایط خرید زمین در سندباکس یا سایر پلتفرم های موجود در حوزه متاورس باشد. از این رو می توانیم آنها را گزینه بهتری برای سرمایه گذاری از این نظر بدانیم.

حتما بخوانید: خرید زمین در مانا

کلام آخر


طریقه خرید زمین مجازی در سندباکس را به صورت کامل و جامع برای شما بررسی کرده و نکات بسیار مهم  حیاتی را درباره این روش سرمایه گذاری با شما در میان گذاشتیم. آشنایی با نحوه خرید زمین در سند باکس بهترین فرصت برای کسانی است که به دنبال کسب سود از بازار رمز ارزها هستند. البته همان طور که اشاره کردیم آموزش خرید زمین در سند باکس تنها اولین قدم برای ورود به این بازار است. شما باید برای تقویت شرایط خود، حتماً آموزش های حرفه‌ای‌تر را نیز پشت سر گذاشته و تجربه خود را در این باره بالاتر ببرید.

تلاش ما در مجموعه کانون بورس افزایش حداکثری توانایی کاربران ایرانی در بازار رمز ارزها برای دور ماندن از ضررها و بعد از آن رسیدن به سود است. در حالی که اکثر کاربران از همان روزهای نخست ورود به این بازار به دنبال کسب سودهای آنچنانی هستند، اما هدف اول ما ایجاد شرایطی است که تریدرهای ایرانی از همان روزهای نخست از ضرر کردن در این بازار دور بمانند. این امر باعث می‌شود تا عملاً چالشی از این بابت گریبانگیر کاربران نشود.

در قدم بعد نیز نوبت به رسیدن به سود می‌رسد. شناخت روش های مختلف سرمایه گذاری در این بازار و در عین حال شناخت استراتژی های عالی برای ترید ارز دیجیتال راه‌حل‌هایی هستند که می‌توانند این موفقیت را در بازار برای شما رقم بزنند. شرکت در دوره ارز دیجیتال و یا استفاده از پکیج غیرحضوری ارز دیجیتال از جمله راه‌حل‌هایی هستند که برای شما در مجموعه کانون بورس در نظر گرفته‌ایم. هم چنین به کاربران تازه‌کار توصیه می‌کنیم که سری مقالات حرفه‌ای آموزش رایگان ارز دیجیتال را نیز برای شناخت دقیق‌تر این بازار مطالعه کرده و مرور کنند.

ترتیب پیشنهادی مطالعه مقالات این بخش...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روش‌های پرداخت و ثبت نام

ارزش دوره: ۱8٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

قیمت جشنواره: ۱4/۸۰۰/۰۰۰ تومان

پیش پرداخت: 2٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

روش‌های پرداخت و ثبت نام

ارزش دوره ۱۷٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

قیمت جشنواره: ۱۳/۸۰۰/۰۰۰ تومان

تماس فوری با شما

موضوع تماس با شما: