لوگو کانون بورس

تحلیل بیت کوین امروز پنجشنبه ۶ آبان

با تحلیل بیت کوین امروز پنجشنبه ۶ آبان در کانون بورس با شما همراه هستیم. این تحلیل نظر شخصی بوده و جنبه سیگنال دهی ندارد. مسئولیت هر گونه معامله به عهده خود کاربران خواهد بود.

بیت کوین بعد از یک روند صعودی و شکستن اوج قیمتی خود، حداقل در تایم فریم کوتاه مدت در یک روند نزولی قرار گرفته و در حال اصلاح قیمتی است. اما ببینیم امروز پنجشنبه در تحلیل بیت کوین چه خبر است.

قیمت بیت کوین بعد از یک تلاش زیاد برای جلوگیری از ریزش بالاخره حمایت ۶۰۰۰۰ دلار را از دست داد و در حال حاضر این عدد تبدیل به یک مقاومت برای آن شده است. قیمت بیت کوین در حال حاضر حدود ۵۹۰۰۰ دلار در حال نوسان است.

روند اصلاحی قیمت بیت کوین در تایم فریم ساعتی در یک کانال نزولی مشخص در حال حرکت است. در حال حاضر قیمت در کف این کانال قرار داشته و تحلیل تکنیکال بیت کوین امروز پنجنشبه ۶ آبان نشان می دهد که باید انتظار یک حرکت صعودی برای این ارز دیجیتال باشیم.

از طرف دیگر اندیکاتور RSI به منطقه اشباع فروش رسیده و بعد از برگشت خط روند خود را به سمت بالا شکسته است. این امر نیز نشان می دهد که قیمت بیت کوین در طول امروز می تواند روند صعودی به خود بگیرد.

اندیکاتور مکدی در انتهای روز قبل با یک واگرایی در روند نزولی همراه شده که این امر نیز نشان می دهد که بیت کوین می تواند در طول امروز روند صعودی به خود بگیرد. در حال حاضر این اندیکاتور در بالای سطح صفر خود بوده و نشان از صعودی شدن قمیت بیت کوین در طول روز دارد.

نزدیکترین مقاومت پیش روی بیت کوین در طول امروز قیمت ۶۰۰۰۰ دلار است که برخورد قیمت به آن می تواند باعث نزولی شدن قیمت در ادامه شود.

همچنین قیمت بیت کوین خط ۲۳% فیبوناچی را نیز به مست پایین شکسته و در حال حاضر در زیر این درصد در حال نوسان است.

 

تحلیل بیت کوین امروز

بررسی اندیکاتورهای تکنیکالی:

اندیکاتور MACD: در تایم فریم ۱ ساعته در جفت ارز BTC/USD در حال شتاب گرفتن به سمت صعود است.

اندیکاتور RSI: در تایم فریم ۱ ساعته در جفت ارز BTC/USD در زیر خط ۵۰ درصد قرار دارد. اما خط روند اندیکاتور به سمت بالا شکسته است.

نزدیک ترین مقاومت: ۶۰۰۰۰ دلار

نزدیک ترین حمایت: ۵۸۰۰۰ دلار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روش‌های پرداخت و ثبت نام

ارزش دوره: ۱8٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

قیمت جشنواره: ۱4/۸۰۰/۰۰۰ تومان

پیش پرداخت: 2٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

روش‌های پرداخت و ثبت نام

ارزش دوره ۱۷٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

قیمت جشنواره: ۱۳/۸۰۰/۰۰۰ تومان

تماس فوری با شما

موضوع تماس با شما: