لوگو کانون بورس

بررسی تخصصی شرکت های کارگزاری های بورس ایران

بهترین کارگزاری های بورس
شما در حال مطالعه مقاله ۳۵ از ۳۸ در این سرفصل آموزش رایگان هستید.

یکی از اولین قدم ها برای ورود به بازار بورس ایران و سرمایه گذاری در بورس انتخاب یکی از کارگزاری های بورس برای ورود به فرآیند معاملات است. مانند تمام بازارهای مالی شما برای اتصال به هسته مرکزی معاملات نیاز است تا از شرکت های واسط استفاده کنید که در بازار بورس ایران این شرکت های واسطه به عنوان کارگزاری معرفی می شوند. با توجه به اینکه انتخاب یکی از کارگزاری های بورس ایران برای انجام معامله در این بازار کاملاً ضروری است و شرایط ارائه خدمات در کارگزاری های مختلف با هم یکسان نیست از این رو بر آن شدیم تا در این مقاله از طریق مقالات آموزش رایگان بورس به بررسی شرایط کارگزاری های مختلف پرداخته و نحوه انتخاب بهترین کارگزاری بورس را با شما در میان بگذاریم.

در حال حاضر کارگزاری های بورس در انواع مختلف در حال ارائه خدمات به کاربران ایرانی هستند و شما به سادگی و حتی بدون نیاز به حضور در دفتر یکی از این کارگزاری ها می توانید برای دریافت کد بورسی از آنها اقدام کرده و با استفاده از این کد بورسی معاملات خود را در بازار آغاز نمایید. اما سوال بسیار مهم اینجاست که کدام یک از کارگزاری های بورس ایران می تواند بهترین شرایط را از نظر فرایند معاملات برای کاربر ایجاد کرده و چگونه می توانیم شناخت کافی نسبت به کارگزاری های مختلف پیدا کنیم؟ در ادامه به بررسی این چالش و پاسخ های مربوط به آن خواهیم پرداخت.

راهنمای مطالعه نمایش

شرکت های کارگزاری بورس چیست

قبل از هر چیزی باید بدانید که شرکت‌ های کارگزاری بورس چیست و این شرکت ها چه خدماتی به کاربران ارائه می نمایند. کارگزاری های بورس ایران در واقع شرکت های واسطه هستند که از سازمان بورس ایران مجوز دریافت کرده و می‌تواند به عنوان واسطه برای خرید و فروش سهام در بازار بورس ایران اقدام نمایند. خریداران و فروشندگان یک سهم در بازار بورس ایران حتماً باید با استفاده از یک پلتفرم به یکدیگر متصل شوند و فروشنده ها سهم های خود را به خریداران بفروشند و خریداران نیز سهم های مورد نظر خود را از فروشنده ها بخرند.

برای این منظور از طرف سازمان بورس ایران شرکتهایی مجوز دریافت کرده و با ارائه پلتفرم های معاملاتی شرایط را برای معامله گران در بازار بورس ایران فراهم می آورند. در اصطلاح به این دسته از شرکتها کارگزاری های بورس اطلاق می شود که شما برای استفاده از فرآیند معاملاتی در بازار بورس نیاز است در یکی از این کارگزاری ‌ها مشخصات خود را ثبت کرده و از آن کد بورسی دریافت کنید.

بهترین کارگزاری های بورس

دقت داشته باشید که ارائه خدمات کارگزاری در بورس ایران نیاز به دریافت مجوز از سازمان بورس ایران داشته و بدون مجوز ارائه خدمات در این زمینه ممنوع و غیر قانونی خواهد بود.

خدمات شرکت های کارگزاری بورس ایران چیست

بهترین کارگزاری‌های بورس ایرانهمچنین باید بدانید که بهترین کارگزاری های بورس ایران چه خدماتی به کاربران ارائه می نمایند و ما از این شرکت ها چه انتظاراتی باید داشته باشیم.

  • ارائه پلتفرم معاملاتی برای خرید و فروش سهام در بازار بورس ایران
  • فراهم کردن شرایط لازم برای معامله در قراردادهای آتی و اختیار معامله در بورس کالا و بورس انرژی
  • امکان استفاده از خدمات کارگزاری برای پذیره نویسی
  • امکان شرکت در عرضه اولیه در بازار بورس
  • مشاوره سرمایه گذاری برای تشکیل پرتفوی کم ریسک
  • امکان خرید و فروش سهام به صورت حضوری و یا تلفنی و حتی به صورت آنلاین
  • برگزاری دوره های آموزشی نحوه استفاده از پلتفرم های معاملاتی
  • ارائه خدمات آموزشی نحوه تحلیل سهام در بازار بورس
  • ارائه مقالات آموزشی تحلیل تکنیکال بورس و تحلیل فاندامنتال بورس

از جمله خدماتی هستند که شما می توانید از یک کارگزاری بورس انتظار دریافت آنها را داشته باشید. البته در ادامه در معرفی معیارهای انتخاب بهترین کارگزاری بورس ایران را معرفی خواهیم کرد تا خدمات بیشتری را نیز به شما معرفی کنیم که تا با استفاده از آن ها بتوانید میان کارگزاری های معمولی و بهترین کارگزاری بورس ایران تمایز قائل شوید.

 

اهمیت شناخت بهترین کارگزاری بورس ایران چیست

برای اینکه شما بتوانید معاملات بهینه را در بازار بورس ایران رقم زده و به سود خوبی برسید فاکتورهای مختلفی باید در کنار یکدیگر قرار بگیرند. از آموزش بورس گرفته تا استفاده از بهترین استراتژی های معاملاتی در این بازار و همچنین آموزش تحلیل فاندامنتال بورس از جمله پیش نیازهای لازم برای معامله گری در این بازار هستند که بدون آنها امکان موفقیت شما در بازار وجود ندارد. آموزش یکی دیگر از پیش نیاز های انجام معاملات عالی و بی نقص در این بازار در کنار استفاده از خدمات بهترین کارگزاری بورس ایران است تا شما بتوانید بدون دغدغه معاملات خود را انجام دهید.

واقعیت این است که معامله گری در بازار بورس های ایران به اندازه کافی ریسک سرمایه گذاری را برای معامله گران به وجود می‌آورد و دیگر قرار نیست بد کارکردن یک کارگزاری و اشتباهات رایج آن باعث بالا رفتن ریسک سرمایه‌ گذاری شود. به همین دلیل بسیار مهم است که در همان ابتدای ورود به بازار بورس شما یک تحقیق کامل نسبت به انواع کارگزاری های بورس داشته و در نهایت بهترین گزینه را برای دریافت خدمات مربوط به معاملات بازار بورس انتخاب نمایید.

لیست کارگزاری های بورس تهران

لیست کارگزاری های بورس تهران را میتوانید در سایت سازمان بورس مشاهده کنید. تعداد کارگزاری های بسیار زیادی هستند که خدمات معاملات در بازار بورس را برای کاربران ایرانی فراهم کرده است و شما می توانید با استفاده از آنها برای انجام معاملات در این بازار اقدام کنید. اگر بخواهیم لیست کامل کارگزاری های بورس تهران را برای شما در این مقاله درست کنیم حتما باید چند صفحه مقاله را صرف نگارش عناوین مختلف نماییم که شما می توانید در سایت ها و منابع مختلف به راحتی این لیست را در اختیار داشته باشید اما واقعیت این است که واقعا نیازی به مشاهده لیست کارگزاری های بورس تهران نداشته و برای انتخاب بهترین کارگزاری بورس ایران تنها نیاز است تا از میان موارد شناخته شده یکی از گزینه ها را برگزینید.

 

بهترین کارگزاری بورس ایران کدام است؟

برای ما بسیار ساده است که از میان کارگزاری های بورس ایران بهترین گزینه را از نظر تجربه که نسبت به این بازار داریم به شما معرفی کنیم و خیال شما را از بابت ورود به بازار بورس راحت کنیم اما واقعیت این است که وقتی شما دانش و انگیزه کافی برای بررسی معیارهای مختلف انتخاب بهترین کارگزاری بورس ایران را ندارید در واقع از همان ابتدا با چالش‌های بسیاری در حال ورود به بازار هستید و این موضوع ممکن است در آینده تبدیل به دغدغه بزرگ برای شما شده و مانع از انجام یک سرمایه‌ گذاری بزرگ و جذاب برای شما شود.

بهترین کارگزاری های بورس

از این رو در ادامه سعی خواهیم کرد تا مهمترین معیار های انتخاب بهترین کارگزاری بورس ایران را به شما معرفی کنیم تا خودتان بتوانید با استفاده از این معیارها کارگزاری های مختلف را بررسی کرده و در نهایت دست روی بهترین گزینه برای انجام معاملات خود بگذارید. همچنین لازم به توضیح است که نیاز است تمام معیارها را برای تمام لیست کارگزاری های بورس تهران مورد بررسی قرار دهید. برای این منظور تنها کافی است از میان ده کارگزاری برتر شرایط را بررسی نموده و از میان آنها یکی را انتخاب نمایید که در نهایت همین انتخاب تبدیل به بهترین انتخاب برای شما برای انجام معاملات در این بازار نیز خواهد شد.

معیارهای انتخاب بهترین کارگزاری بورس ایران

معیارهای مختلفی وجود دارند که با استفاده از آنها میتوانید بهترین کارگزاری بورس ایران را انتخاب کرده و اقدامات مورد نیاز برای ورود به بازار بورس و معامله گری در این بازار را با استفاده از بهترین پلتفرم انجام دهید. با توجه به اهمیتی که انتخاب کارگزاری برتر برای انجام معاملات در بازار بورس ایران دارد از این رو توصیه می‌کنیم حتما یک بار تمام معیارهایی که در ادامه با شما در میان می گذاریم را برای کارگزاری های مختلف مورد بررسی قرار داده و در نهایت دست روی بهترین گزینه برای این منظور بگذارید. هرچند ممکن است بررسی تمام معیارهای زیر برای انتخاب بهترین کارگزاری بورس ایران کمی چالش برانگیز باشد و وقت شما را بگیرد اما توجه داشته باشید که این انتخاب یک بار برای همیشه خواهد بود و بعد از آن دیگر نیازی به آنالیز و بررسی شرایط کارگزاری ‌ها نداشته و می توانید از خدمات بهترین کارگزاری بورس ایران استفاده کنید.

بهترین کارگزاری های بورس

حسن شهرت در ارائه خدمات بازار بورس

اولین نکته که در انتخاب بهترین کارگزاری بورس ایران باید به آن اشاره کنیم حسن شهرت کارگزاری مورد نظر در میان کاربران در بازار بورس است. کارگزاری های بورس ایران از نظر پلتفرم معاملاتی و شرایطی که برای کاربران به وجود می آورند تفاوت هایی با یکدیگر دارند و همین تفاوت ها باعث می شود تا نظرات کاربران نسبت به آنها متفاوت باشد. اگر شما با توجه به نظرات کاربران دست روی گزینه ای بگذارید که تمام خدمات خود را در ایده آل ترین حالت ارائه نماید در نهایت می توانید از خدمات بهترین کارگزاری بازار بورس ایران استفاده نموده و حداقل از بابت پلتفرم معاملاتی هیچ دغدغه‌ای برای انجام معاملات خود نداشته باشید.

داشتن تعداد بالای کاربران

بهترین کارگزاری‌های بورس ایرانیکی دیگر از معیارهایی که شما می توانید با استفاده از آن بهترین کارگزاری بورس ایران را شناسایی کرده و معاملات خود را به سمت پلتفرم پیش ببرید بررسی تعداد کاربرانی است که از پلتفرم آن کارگزاری استفاده می نمایند. تجربه ثابت کرده که اکثریت معامله گران در یک بازار به سمت استفاده از بهترین کارگزاری ها و بهترین پلتفرم ها میروند و این موضوع می‌تواند نشانه‌ای برای انتخاب یکی از بهترین کارگزاری های بورس ایران باشد.

 

ارائه خدمات معامله انواع بازار بورس

در هنگام انتخاب یکی از بهترین کارگزاری های بورس ایران باید دقت کنید که شما تمام خدمات مورد نیاز برای معامله در تمام بازارهای بورس ایران را باید از آن دریافت کنید. انواع بازار بورس ایران با خدمات مختلف امکان سرمایه گذاری را برای کاربران فراهم می آورند و شما می بایست با استفاده از خدمات کارگزاری مورد نظر خود به تمام این خدمات دسترسی داشته باشید. مهم نیست که در حال حاضر از خدمات یک بازار استفاده نمی کنید اما همین که کارگزاری مورد نظر شما امکان دسترسی به تمام بازارهای بورس را برای شما فراهم کرده باشد نشان از قدرت بالای کارگزاری مورد نظر خواهد داشت و می تواند معیار خوبی برای انتخاب آن به عنوان یک کارگزاری برتر باشد.

داشتن پلتفرم معاملاتی کامل و سریع

از دیگر معیارهایی که برای انتخاب بهترین کارگزاری بورس ایران باید به آن توجه داشته باشید بررسی پلتفرم معاملاتی کارگزاری مورد نظر است. کارگزار شما باید دارای یک پلتفرم معاملاتی کامل و سریع باشد و شما به راحتی می توانید از آن برای انجام معاملات در بازار بورس ایران استفاده کنید.

 

سرعت بالای دریافت و اجرای دستور خرید و فروش

یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین دغدغه های معامله گران در بازار بورس ایران سرعت پایین دریافت و اجرای دستور های خرید و فروش است که متاسفانه بسیاری از کارگزاری ها در حال حاضر با این چالش روبرو هستند و این موضوع می‌تواند برای شما بسیار خسته کننده باشد. گاهی اوقات چند ساعت باید وقت بگذارید تا در نهایت یک معامله خرید و فروش در بازار انجام دهید این موضوع علاوه بر اینکه ذهن شما را خسته خواهد کرد ممکن است تا بسیاری از فرصت های معاملاتی را نیز از شما بگیرد. از این رو باید بررسی کنید که پلتفرم کارگزاری مورد نظر شما سرعت بالایی در دریافت و اجرای دستور های خرید و فروش داشته باشد.

داشتن مجوزهای لازم از سازمان بورس

همانطور که می‌دانید کارگزاری ها نهادها و سازمان هایی هستند که بایستی از طرف سازمان بورس تاییدیه های لازم را داشته باشند و شما هم باید به دنبال استفاده از خدمات کارگزاری باشید که مجوز های حقوقی لازم برای راه اندازی این کسب و کار را از سازمان بورس دریافت کرده باشد.

 

ارائه خدمات آموزش رایگان بورس

ارائه خدمات آموزش استفاده از پلتفرم معاملاتی و نحوه معاملات در بازار بورس یکی از خدماتی است که می‌تواند یک کارگزاری برتر را از یک کارگزاری معمولی متمایز کند. در بهترین کارگزاری بورس ایران شما می توانید به مطالب آموزشی ارزنده و سمینارهای آموزشی مفید برای انجام معاملات بهتر در بازار بورس ایران دسترسی داشته باشید. البته همه کارگزاری ها چنین شرایط و خدماتی را ندارند.

طرح های مختلف درآمدزایی برای کاربران در بورس

یکی دیگر از نشانه های انتخاب بهترین کارگزاری بورس ایران دقت به طرح های مختلف درآمدزایی در آن است. اگر شما بتوانید از روش های مختلف در یک کارگزاری درآمد به دست آورید حتی در مواقعی که بازار فرایند نزولی به خود گرفته نیز امکان رشد سرمایه های خود را با حداقل سود ها خواهید داشت.

پشتیبانی

یکی از مهمترین و اصلی ترین معیار هایی که برای انتخاب یکی از بهترین کارگزاری های بورس ایران باید به آن توجه داشته باشید نحوه پشتیبانی است. اگر فقط یکبار، چند روز هفته و هر روز چند ساعت درگیر تماس با کارگزاری خود برای رفع مشکل ساده شوید تازه درک خواهیدد کرد که پشتیبانی چه اهمیتی برای خدمات کارگزاری بورس دارد و اگر شما به این موضوع دقت کنید احتمالا بعد از گذشت مدتی مجبور به عوض کردن کارگزاری خود خواهید شد.

بهترین کارگزاری های بورس

خدمات مشاوره سرمایه گذاری برای کاربران

ارائه خدمات مشاوره سرمایه گذاری یکی دیگر از خدماتی است که می‌تواند نشان دهنده برتر بودن یک کارگزاری نسبت به سایر گزینه ها در بازار بورس ایران باشد. هر چند ارائه خدمات مشاوره سرمایه گذاری برای کارگزاری ها اجباری نیست و یک خدمات الزامی برای آنها نمی باشد اما با این حال اگر شما به دنبال انتخاب یکی از بهترین کارگزاری های بورس ایران هستید حتماً دقت به ارائه خدمات نیز می تواند برای شما اهمیت پیدا کند.

باشگاه مشتریان

بهترین کارگزاری‌های بورس ایرانباشگاه مشتریان یکی از خدماتی است که با عضویت در آن شما می توانید از تخفیف های مختلف برای استفاده از خدمات متنوع کارگزاری ها داشته باشید که معمولاً کارگزاری های برتر و عالی بازار بورس ایران این خدمات را نیز به کاربران خود ارائه می کنند. همچنین استفاده از خدمات باشگاه مشتریان باعث می شود تا شما بتوانید به تحلیل های بهینه و به روز درباره بازار بورس ایران دسترسی پیدا کرده و از این طریق معاملات بهینه ای را نیز در بازار برای خود رقم بزنید.

سود پول سپرده گذاری

در بهترین کارگزاری بورس ایران شما بایستی برای خواباندن پول خود در حساب کارگزاری سود دریافت کنید. در حال حاضر بهترین کارگزاری های بورس ایران چنین خدماتی را به کاربران خود ارائه می کنند که هرچند خدمات خیلی ویژه نیست اما با این حال نشان دهنده اهمیت قائل شدن کارگزاری برای کاربران خود است.

شرایط احراز هویت آسان

همچنین شما بایستی در زمان احراز هویت و دریافت کد بورسی بتوانید به آسانی و بدون دغدغه های چالش‌برانگیز این فرآیند را انجام دهید و یک کارگزاری با شناختی که نسبت به کاربران جامعه امروز دارد حتما باید چنین شرایطی را برای آنها فراهم آورد. البته هرچند مراحل احراز هویت آنها یک بار در آینده ورود به بازار بورس انجام می پذیرد اما با این حال وقتی یک کارگزاری هیچ اهتمامی برای ارائه خدمات عالی در این زمینه نداشته باشد نشان از وجود ضعف در سایر خدمات آن نیز خواهد بود.

 

امکان خرید عرضه اولیه خودکار

خرید عرضه اولیه ها در بازار بورس آن هم به صورت خودکار یکی از مزیت هایی است که می تواند نشان از کارگزاری عالی با خدمات مناسب در بازار بورس داشته باشد. این مهم باعث می شود تا شما از سود های جذاب عرضه اولیه ها در بازار بورس نیز دور نمانید و حتی بدون اینکه در زمان ارائه آنها در پلتفرم معاملاتی خود حاضر باشید این سود ها را به دست آورید.

پلتفرم معاملاتی موبایلی

امکان کنترل معاملات و پرتفوی سرمایه گذاری در نرم افزار موبایل یکی دیگر از امکاناتی است که بازار های مالی به آن نیاز دارند و بهترین کارگزاری بورس ایران حتماً باید امکان چنین شرایطی را با استفاده از یک نرم افزار موبایلی عالی برای شما فراهم آورد.

 

داشتن یک سایت عالی

همچنین یکی دیگر از نشانه های بهترین کارگزاری بورس ایران داشتن یک سایت عالی و قدرتمند در بخش های مختلف هم در بخش آموزشی و هم در بخش ارائه خدمات به کاربران است. وقتی نیاز به استفاده از یکی از خدمات کارگزاری داشته باشید اهمیت سایت برای شما بیشتر از گذشته مشخص خواهد شد.

حتما بخوانید: انواع بازار بورس

رتبه بندی بهترین کارگزاری بورس ایران

در این بخش از مقاله سعی داریم تا برخی از بهترین کارگزاری های بورس ایران را به شما معرفی کنیم که البته قصد ما از این معرفی به هیچ وجه هدایت شما به سمت استفاده از خدمات این کارگزاری ها نیست و هیچ درآمدی هم از معرفی این کارگزاری ها به شما عاید ما نخواهد شد. تنها برای کسانی که هنوز شناخت کافی نسبت به بهترین کارگزاری های بورس ایران نداشته و نمی دانند که کدام کارگزاری ها میتوانند در این لیست قرار بگیرند سعی داریم تا یک دیدگاه کلی ایجاد کنیم تا از این پس اگر به دنبال بررسی معیارهای انتخاب بهترین کارگزاری بورس ایران هستید بدانید که کدام کارگزاری ها را باید در لیست بررسی خود قرار دهید.

البته در رتبه بندی ارائه شده برای معرفی بهترین کارگزاری های بورس ایران از نظر تجربه سعی کرده ایم تا بهترین ها را در ابتدای این لیست قرار دهیم تا اگر به دنبال انتخاب یکی از آنها به ترتیب لیست هستید با توجه به شرایط موجود بتوانید بررسی خود را از بهترین ها آغاز نمایید.

  • کارگزاری مفید
  • کارگزاری آگاه
  • کارگزاری فارابی
  • کارگزاری حافظ
  • کارگزاری اقتصاد بیدار

جمع بندی از انتخاب بهترین کارگزاری بورس ایران

سعی کردیم تا بهترین راهنمایی برای انتخاب بهترین کارگزاری بورس ایران را به شما داشته باشیم و از این گذشته از میان کارگزاری های بورس نیز گزینه های برتر را به شما معرفی کردیم تا در نهایت این انتخاب برای شما ساده شود. شما می‌توانید با بررسی معیارهایی که به آنها اشاره کردیم در نهایت بهترین گزینه را برای دریافت خدمات کارگزاری بورس ایران انتخاب کرده و از این پس بدون هیچگونه دغدغه‌ای از این خدمات استفاده کنید.

تمام تلاش ما در سایت کانون بورس ارائه بالاترین سطح کیفیت خدمات آموزش بورس از سطح مبتدی تا پیشرفته به علاقمندان این بازار است که به دنبال سرمایه گذاری در بورس هستند و در این راستا سری مقالات آموزش رایگان بورس نیز برای آشنایی بیشتر با این بازار و انجام معاملات بهتر آماده شده است که شما می‌توانید به صورت رایگان از تمامی این مقالات برای پیشبرد اهداف خود استفاده کنید. همچنین امکان استفاده از آموزش آنلاین بورس نیز برای شما فراهم شده است.

ترتیب پیشنهادی مطالعه مقالات این بخش...

6 پاسخ

  1. لطفا وجدان کاری داشته و برای مردمی که سرمایه زندگیشان حالا کم یا زیاد رو دست این کارگزارها میسپرن،آگاهی کامل ایجاد کنید.
    مثلاً کارگزاری فارابی بسیار سیستم افتضاحی داره. اول اینکه سایتشون از نظر محتوا خیلی ناقصه و برای شروع فعالیت یک مشتری و سرنوشت سرمایه اش هیچ توضیح کامل و شفافی وجود ندارد. خیلی خوب پول رو میگیرن اما بعدش مشتری باید مدام با پشتیبانی تماس بگیره که اینجا رو‌چیکار کنه اونجا شرایط چیه و همش برای مشتری موارد مجهول هست.
    بازپرداخت سرمایه هم که ۷روز‌ طول داده میشه تازه هیچ کجا هم صحبتی از رقم‌ کارمزد نیست و مشتری علاوه بر قیمت فردا برای فروش سهامش که خبر نداره چقدره، از میزان کارمزد هم بی خبره و دسته آخر نمیتونه حساب کنه که نهایتا چقدر پول دستشو میگیره. علاوه بر اون سایت برای بخش خرید بسیار سرعت بالایی داره اما موقعی که مشتری بخواد سرمایه اش رو یا فروش سهم پس بگیره اصلا سایت درست کار نمیکنه.
    همه ی اینها ضعف های مهمی هستند که فقط وقتی مشتری وارد سیستمشون میشه و باهاشون کار می‌کنه براش پیش میاد و درواقع پشیمانی آوره چون به راحتی روزها و ساعتها میگذره و از ارزش سرمایه توی بازار پرسرعت امروز کم میشه.
    شما که مقایسه کننده و آگاه کننده مردم برای انتخاب بهترین کارگزاری هستید باید خیلی کاملتر بنویسید تا مردم بعداً به چالش نیفتند و به مطالب شما اعتماد بیشتری بکنند.
    ممنون

  2. باسلام
    من چندین ساله با کارگزاریهای مختلف کار کردم؛ سامانه مفید امکانات بهتری داره ولی متاسفانه در روزهایی که عرضه اولیه هست کلا سایت هنگ میشه و کسانیکه در اون روز اصلا جدای از عرضه اولیه نمیتوند سهم خرید یا فروش کنند.
    درثانی نسبت به پیشنهاد و انتقاد کاربران جهت بهبود ایرادات سایت معاملاتی مقاومت نشون میدند. باتشکر

  3. اقتصاد بیدار جز بهترین هاست؟
    واسه ۱۰۰ یک تومنی بیشتر از ۲۰ بار به من پیام دادن بدهکار هستی تسویه کن
    تا ۱۰۰ تک تومنی رو تسویه نکردم دائم پیام میومد واقعا کلافه شدم
    اما اگه پول داخل حساب کارگزاری باشه مهم نیست
    سهام اولیه خریدم اصلا داخل پرتفوی کارگزاری نیست
    تا حالا دوبار اینجوری شده که سهام اولیه خریدم اما به پرتفو اضاف نشده
    اگه جز بهترین کارگزاری هاست تعجبی نداره که بورس ایران اینجوری هست

  4. من با توجه به شغلم (سبدگردانی) با اکثر کارگزاریها کار کردم ، لیستی که شما ارایه کردید جزُ افتضاح ترین کارگزاریها هستند ولی چون برای تبلیغات زیاد هزینه میکنند مردم رو جذب میکنند؛ بهترین کارگزاری حتما نباید مشتری زیادی داشته باشه ، چون با افزایش تعداد مشتری متاسفانه سرعت سامانه معاملاتی کارگزاری پایین میاد و مشتریان عملا دچار مشکلات زیادی در خرید و فروش میشوند ، دو تا کارگزاری آگاه و مفید لیست معرفیتان از مزخرفترین کارگزاریها هستند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روش‌های پرداخت و ثبت نام

ارزش دوره: ۱8٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

قیمت جشنواره: ۱4/۸۰۰/۰۰۰ تومان

پیش پرداخت: 2٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

روش‌های پرداخت و ثبت نام

ارزش دوره ۱۷٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

قیمت جشنواره: ۱۳/۸۰۰/۰۰۰ تومان

تماس فوری با شما

موضوع تماس با شما: