لوگو کانون بورس

بزرگترین هولدرهای بیت کوین جهان

سرمایه داران بیت کوین در جهان
شما در حال مطالعه مقاله ۲ از ۵ در این سرفصل آموزش رایگان هستید.

با معرفی بزرگترین هولدرهای بیت کوین در جهان با شما همراه هستیم. اگر در مقاله بیت کوین چیست با ما همراه بوده باشید، می دانید که این رمز ارز چه شرایطی در بازار داشته و چقدر از سکه های آن در گردش هستند. در این مقاله برای درک هر چه بهتر بازار بیت کوین سعی داریم تا بزرگترین سرمایه گذاران بیت کوین در جهان را به شما معرفی کنیم. با شناخت این افراد درک خواهید کرد که چه افراد با نفوذ و قدرتمندی در جهان به دنبال سرمایه گذاری روی این رمز ارز رفته و در حال حاضر درصد قابل توجه سکه های آن را در اختیار دارند.

 

کل سکه های بیت کوین چقدر است؟

در نظر داشته باشید سرمایه داران بیت کوین در نهایت و به صورت مجموع تنها می توانند ۲۱ میلیون واحد بیت کوین در اختیار داشته باشند. کسانی که در این بازار فعالیت دارند، به خوبی می دانند که تعداد کل سکه های قابل استخراج و دسترسی بیت کوین در نهایت به ۲۱ میلیون واحد رسیده و نمی توان بیشتر از این برای آن رقمی را متصور بود.

چقدر از سکه های بیت کوین استخراج شده است؟

هم چنین باید بدانید که کل دارایی های بزرگترین هولدرهای بیت کوین در جهان در حال حاضر نمی تواند از حدود ۱۸.۹۴۴ میلیون واحد بیت کوین افزایش یابد. زیرا تعداد کل سکه های در گردش بیت کوین نزدیک این عدد بوده و هنوز بیشتر از آن استخراج نشده است.

بزرگترین هولدرهای بیت کوین چه کسانی هستند؟

در معرفی سرمایه داران بیت کوین در جهان ممکن است به نام های بسیار عجیبی بربخورید. در میان این نام ها مدیر عاملین شرکت های بزرگ، موسسین صرافی های بزرگ دنیا و هم چنین برخی از تریدرها و تحلیل گران بازار رمز ارزها وجود دارد. البته درصد قابل توجهی از بیت کوین ها در حال حاضر در اختیار کسانی است که در فاصله سال های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۴ وارد این بازار شده و با قیمت های بسیار پایین تر بیت کوین های زیادی خریداری کرده اند. اتفاقی که در حال حاضر بسیاری از آنها را تبدیل به میلیاردرهای فعلی کرده است. شاید ارزش دارایی های این افراد بدون بیت کوین حتی به میلیون دلار هم نمی رسید اما در حال حاضر شاهد میلیاردر شدن آنها هستیم.

بزرگترین هولدرهای بیت کوین در جهان

صرافی های ارز دیجیتال

وقتی صحبت از بزرگترین هولدرهای بیت کوین می شود، به عنوان اولین گزینه باید دست روی صرافی های بزرگ بگذاریم .صرافی های رمز ارز که اشراف زیادی به این بازار داشته و به دلیل حضور کاربران زیاد، رمز ارزهای زیادی هم در اختیار دارند، از اصلی ترین سرمایه داران بیت کوین محسوب می شوند. در حال حاضر طبق تحقیقات صورت گرفته بیش از ۱۰ میلیارد دلار از ارزش بازار بیت کوین متعلق به صرافی های بزرگی اعم از باینناس، کراکن، کوین بیس و … است.

البته که صرافی های رمز ارز در سایر رمز ارزها نیز به عنوان سرمایه داران اصلی و بزرگ شناخته می شوند. به همین دلیل وقتی صحبت از سرمایه داری در بازار رمز ارزها می شود، صرافی ها همیشه نقش اول و اصلی را خواهند داشت. دقت کنید که صرافی ها با وجود امکان خرید مستقیم از کاربران، در شرایط بسیار مناسبی برای خرید این رمز ارز قرار می گیرند.

بزرگترین هولدرهای بیت کوین در جهان

ساتوشی ناکاموتو مجهول

همچنین در معرفی سرمایه داران بیت کوین باید نامی از ساتوشی مجهول الهویه نیز بیاوریم. مردی که هنوز نام و نشان درستی از آن وجود ندارد اما با این حال در میان افراد و اشخاص حقیقی به عنوان بزرگترین سرمایه دار بیت کوین می توان از آن یاد کرد. البته با توجه به اینکه انجام تحقیقات در این باره همیشه با چالش های خاصی روبرو است، به همین دلیل خیلی هم نمی توان اطلاعات دقیقی در این باره ارائه نمود. اما با این حال همین تحقیقات ناقص نشان می دهد که فردی با نام ساتوشی ناکاموتو بیش از ۱ میلیون بیت کوین برای خود ذخیره کرده و که چیزی حدود ۴.۸ از کل بیت کوین ها را شامل می شود.

Sam Bankman-Fried

آقای بانکمن نیز یکی از بزرگترین سرمایه داران بیت کوین در جهان است. وی از سال ۲۰۱۹ در این بازار فعالیت کرده و در حال حاضر فوربس ارزش دارایی های وی در بازار را بیش از ۲۶.۵ میلیارد دلار تخمین زده است. آقای بانکمن در سال اخیر بیش از ۵ میلیون دلار به ستاد انتخاباتی جو بایدن در کالیفرنیا نیز کمک مالی کرد و از آن زمان به شدت بر سر زبان ها افتاده است.

تایلر و کامرون وینکلوس

برادران وینکلوس را نیز می توان در لیست بزرگترین هولدرهای بیت کوین قرار داد. این دو برادر مالک اصلی صرافی بزرگ جمینی محسوب می شوند و به همین دلیل به راحتی امکان ذخیره کردن بیت کوین ها را داشته اند. این دو بردار به دلیل سابقه بسیار طولانی این صرافی از اوایل عرضه بیت کوین اقدام به ذخیره کردن آن نموده اند. ارزش دارایی های این دو برادر در سال ۲۰۱۳ بیش از ۱۲۰ هزار بیت کوین بود که البته از آن سال به بعد قطعات به مقدار این بیت کوین ها اضافه شده است. اطلاعات دقیقی درباره تعداد بیت کوین های فعلی این دو وجود ندارد اما مسلما در حال حاضر باید این دو نفر را به عنوان یکی از اصلی ترین سرمایه داران بیت کوین معرفی کنیم.

بزرگترین هولدرهای بیت کوین در جهان

با توجه به علاقه زیادی که این دو در گذشته نسبت به نگهداری و هولد کردن بیت کوین از خود نشان داده اند، از این رو پر واضح است که در حال حاضر تعداد بیت کوین های آنها ممکن است به چندین برابر مقدار سال ۲۰۱۳ رسیده باشد. در حال حاضر فوربس ارزش دارایی های این دو را فقط در بیت کوین بیش از ۵ میلیارد دلار تخمین زده که البته با سایر دارایی های آنها این ثروت به بیش از ۷.۱ میلیارد دلار نیز می رسد.

بری سیلبرت

یکی دیگر از سرمایه داران بیت کوین بری سیلبرت است. بری یکی از کارآفرینان و استارتاپرهای بزرگ حوزه بیت کوین محسوب می شود که بیش از ۱۰۰ شرکت بزرگ مربوط به این حوزه را مدیریت می نماید. سایت خبری کوین دسک از جمله سایت های زیر مجموعه شرکت های بری است. آقای بری از سال ۲۰۱۳ علاقه زیادی به ذخیره بیت کوین از خود نشان داده و در همان سال بیش از ۵۰۰ میلیون دلار بیت کوین در اختیار داشت. هر چند در سال های اخیر معمولا کاربران خیلی درباره تعداد بیت کوین های خود صحبت نمی کنند، اما با این حال تعداد بیت کوین های بری در حال حاضر می تواند به چندین برابر موارد فوق رسیده باشد. در حال حاضر ارزش دارایی های وی توسط فوربس در بازار بیت کوین بیش از ۱.۶ میلیارد دلار تخمین زده شده است.

برادران آرمسترانگ

آرمسترانگ ها موسس صرافی بزرگ کوین بیس هستند. این دو برادر نیز به دلیل اعتبار بسیار زیاد صرافی کوین بیس در حال حاضر ثروت بسیار زیادی داشته و از جمله افراد ثروتمند در این حوزه محسوب می شوند. در ژانویه ۲۰۲۲ فوربس ارزش دارایی های این دو را در بازار بیت کوین بیش از ۱۰.۴ میلیارد دلار تخمین زده است. این دو با هم بیش از ۱۹ درصد سهام صرافی کوین بیس را در اختیار دارند.

مایکل سیلر

مایکل سیلر بنیان گذار شرکت هوش تجاری Microstrategy است. وی نیز علاقه زیادی به سرمایه گذاری روی بیت کوین و ساری ارزهای دیجیتال داشته و در دسامبر ۲۰۲۱ ارزش دارایی های وی در بازار به ۱۴۳۴ بیت کوین معادل بیش از ۸۴ میلیون دلار رسیده است. این شرکت هم چنان به کار خود در خرید و نگهداری از بیت کوین ادامه می دهد.

تیم دراپر

مفتخریم تا در جمع بزرگترین هولدرهای بیت کوین یک تحلیل گر و به اصطلاح تریدر را نیز به شما معرفی کنیم. آقای دراپر از جمله تحلیل گران بزرگ بازار کریپتوکارنسی ها است که علاقه بسیار زیادی به ذخیره بیت کوین دارد. در سال ۲۰۱۴ وی با داشتن بیش از ۳۰۰۰۰ بیت کوین به عنوان یکی از ثروتمندترین افراد در این حوزه خود ار معرفی کرد. همان مقدار دارایی وی در سال ۲۰۱۴ در صورتی که حفظ شده باشد، در حال حاضر بیش از ۱۷۰ میلیون دلار سرمایه برای وی ایجاد کرده است.

علاوه بر این سیگنال های دراپر نشان می دهد که وی علاقه خود را به ارزهای دیجیتال حفظ کرده و هم چنان در حال افزایش دارایی های خود در این بازار است. با توجه به اینکه وی علاقه زیادی به ایجاد تنوع در سبد خود در بازار رمز ارزها ندارد، از این باید تعداد بیت کوین های بسیار زیادی برای وی در حال حاضر متصور باشیم.

سرمایه داران بیت کوین در جهان

ایلان ماسک

نام ایلان ماسک این روزها به شدت در بازار های مالی بر سر زبان ها افتاده است. کارآفرین آمریکایی و سام دار اصلی شرکت تسلا در حال حاضر به عنوان یکی از ثروتمندترین افراد جهان بوده و ارزش دارایی های اصلی وی حتی می تواند وی را به عنوان ثروتمندترین فرد روی کره زمین نیز تبدیل کند. شرکت تسلا زیر نظر ایلان ماسک در سال ۲۰۲۱ ۱.۵ میلیارد دلار روی بیت کوین سرمایه گذاری کرد که ایلان را تبدیل به یکی از بزرگترین سرمایه داران بیت کوین در جهان نمود.

چارلی شرم

یکی دیگر از سرمایه داران بیت کوین آقای چارلی شرم است که زمانی در بنیاد خود بیت کوین فعالیت داشته و اکنون چند استارتاپ را در این زمینه مدیریت می نماید. وی در همان سال های ابتدایی بیت کوین که قیمت آن هنوز به ۱ دلار هم نرسیده بود، چندین هزار واحد از آن را تهیه کرده که در حال حاضر می تواند یک ثروت میلیون دلاری برای وی ایجاد کرده باشد. آقای شرم را نیز در حال حاضر می توان از جمله بزرگترین هولدرهای بیت کوین در جهان معرفی کرد.

تونی گالیپی

اگر با مدیر عامل شرکت بیت پی (یکی از شرکت های عرضه کننده خدمات خرید و فروش بیت کوین) آشنا باشید، باید نام آقای تونی گالیپی را شنیده باشید. وی را نیز می توان از جمله بزرگترین هولدرهای بیت کوین در جهان معرفی نمود. ثروت وی در این زمینه در سال ۲۰۱۹ حدود ۲۰ میلیون دلار تخمین زده شده که احتمالا در حال حاضر چندین برابر شده است.

سرمایه داران بیت کوین در جهان

دولت آمریکا

یکی دیگر از سرمایه داران بیت کوین در جهان دولت آمریکا است. البته این موضوع تنها محدود به دولت آمریکا نشده و سایر دولت ها اعم از خود دولت ایران، دولت چین و .. نیز در تهیه و در اختیار داشتن این رمز ارز فعالیت گسترده ای دارند. به نحوی که حتی بسیاری از این دولت ها مزرعه های استخراج در سایر کشورها دایر کرده و به دنبال استخراج بیت کوین هستند.

دولت آمریکا در سال های گذشته به دلالی مختلف بیت کوین های زیادی را توقیف کرده و عملیات استخراج بیت کوین را نیز دنبال می نماید. از این رو این دولت را نیز می توان از جمله بزرگترین هولدرهای بیت کوین در جهان دسته بندی کرد.

هولدر بیت کوین شویم

اینکه بزرگترین هولدرهای بیت کوین جهان چه کسانی هستند و میزان سرمایه آنها در این بازار چقدر است از جمله اطلاعات بسیار جذابی است که درباره آن صحبت کردیم و احتمالاً خود شما نیز با کمی جستجو می‌توانید تعداد افراد بیشتری را به این لیست اضافه کنید. از دوقلوهای موسس صرافی جمینی گرفته تا آقای ساتوشی ناکاماتو همگی از جمله افرادی بودند که با سرمایه‌های کم وارد بازار ارز دیجیتال شده و کم کم شرایط لازم برای رسیدن به سودهای قابل توجه را برای خود ایجاد کردند. این موضوع نشان می‌دهد که امکان رسیدن به عنوان  از هولدرهای بیت کوین آن هم با سرمایه قابل توجه برای تمام کاربران در سرتاسر جهان وجود دارد و شما هم اگر یک برنامه‌ریزی درست داشته باشید می‌توانید با سودهای قابل توجهی سرمایه گذاری خود را در این بازار انجام دهید.

البته قرار نیست شما در چند ماهه اول سرمایه گذاری خود تبدیل به نهنگ ارز دیجیتال و یا نهنگ بیت کوین شوید اما با در پیش گرفتن یک مسیر کاملاً منطقی این امکان برای شما وجود دارد تا سرمایه‌های خود را به چند صد برابر افزایش دهید. یک استراتژی بسیار جذاب برای تبدیل شدن به هولدر بیت کوین برای تمام کاربران وجود دارد که شما هم می‌توانید از آن حتی با سرمایه‌های کم اقدام نمایید. یکی از مهمترین و بهترین روش‌های سرمایه گذاری در ایران سرمایه گذاری در بازارهای با ریسک بالا و انتقال این دارایی‌ها به سرمایه گذاری‌هایی با ریسک پایین است.

با این استراتژی شما می‌توانید سرمایه‌های خود را بر روی توکن‌ هایی با پتانسیل سودآوری بسیار بالا قرار داده و کم کم با رسیدن به سود در آنها سودهای خود را برای هولد کردن بیت کوین اختصاص دهید. وقتی شما فقط سودهای خود را به بیت کوین اختصاص می‌دهید هم می‌توانید به عنوان هولدر بیت کوین در بازار فعال باشید و هم از پتانسیل سودآوری سایر توکن‌ ها در بازار استفاده کنید.

بیت کوین بخریم یا آلتکوین؟

سوال بسیار مهمی که معمولاً ذهن بسیاری اعضا سرمایه‌گذاران ایرانی در بازار ارزهای دیجیتال را به خود مشغول می‌کند این است که بیت کوین بخریم یا اینکه سرمایه‌های خود را برای خرید آلت کوین در نظر بگیریم؟ پاسخ این سوال با توجه به شرایط موجود ممکن است کاملاً متفاوت باشد و اینگونه نیست که ما به صرف اینکه شما به دنبال یک سرمایه گذاری مطمئن هستید خرید بیت کوین را به شما پیشنهاد کنیم و سرمایه گذاری بر روی آلت کوین‌ها را برای سبد سرمایه شما نادیده بگیریم.

شما همزمان می‌توانید با توجه به استراتژی که در بالا به آن اشاره کردیم هم به دنبال خرید بیت کوین و سرمایه گذاری بر روی این ارز دیجیتال باشید و هم از پتانسیل آلت کوین‌ها برای رسیدن به سودهای بالا نیز استفاده کنید. البته نکته بسیار مهمی که این استراتژی را برای شما تغییر خواهد داد میزان سرمایه در دسترس شما برای ورود به بازار ارز دیجیتال و سرمایه گذاری در این بازار است. هر چقدر سرمایه اولیه شما بیشتر باشد در نهایت می‌توانید شرایط بهتری را برای سبد سرمایه گذاری خود در بازار در نظر بگیرید.

کلام آخر

ورود به بازار ارز دیجیتال بدون کسب دانش های لازم خطر بسیار بزرگی است و تجربه ثابت کرده که این روش در نهایت منجر به از دست رفتن تمام دارایی ها و سرمایه ها خواهد شد. برای رهایی از این چالش شما می بایست ابتدا دوره آموزش ارز دیجیتال را پشت سر بگذرانید و با کسب آموزش های حرفه ای لازم به دنبال سرمایه گذاری و در نهایت موفقیت در این بازار بروید. در کانون بورس در کنار شما هستیم تا با ارائه دوره آموزش آنلاین ارز دیجیتال تمام شرایط لازم برای ورود موفق شما به این بازار را رقم بزنیم. برای این منظور می توانید هم در دوره آموزش حضوری شرکت کنید و هم در دوره آنلاین آموزش های ما نیز شرکت نمایید.

در انتهای این مقاله همچنین از شما دعوت می کنیم که اگر دیدگاهی نسبت به هولدرهای بیت کوین دارید و یا نکته ای در ذهن دارید که در این مقاله به بررسی آن نپرداختیم، آن را در بخش دیدگاه ها با ما در میان بگذارید. آماده شنیدن تمام توصیه ها و نکات شما در این باره هستیم و سعی می کنیم تا در اسرع وقت پاسخ های مناسب برای چالش های ذهنی را نیز به شما ارائه کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روش‌های پرداخت و ثبت نام

ارزش دوره: ۱8٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

قیمت جشنواره: ۱4/۸۰۰/۰۰۰ تومان

پیش پرداخت: 2٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

روش‌های پرداخت و ثبت نام

ارزش دوره ۱۷٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

قیمت جشنواره: ۱۳/۸۰۰/۰۰۰ تومان

تماس فوری با شما

موضوع تماس با شما: