لوگو کانون بورس

ایردراپ ارز دیجیتال (Airdrop) چیست؟ صفر تا صد + ایردراپ های رایگان و جدید

ایردراپ ارز دیجیتال چیست
شما در حال مطالعه مقاله ۳۲ از ۴۷ در این سرفصل آموزش رایگان هستید.

ایردراپ  ارز دیجیتال چیست و آیا ارز دیجیتال رایگان واقعاً صحت دارد؟ درباره دریافت ارز دیجیتال رایگان در سایت ها و مقالات مختلف و نکات بسیار زیادی مطرح شده است که البته اکثر آنها که صحت سنجی شده و کاربران تنها با یک مقاله اطلاعاتی روبرو شده اند. در این مقاله برای بررسی ایردراپ ارز دیجیتال سعی کردیم تا به بررسی و ارزیابی مطالب کاملا کاربردی پرداخته و روش های دریافت ارز دیجیتال رایگان را با توجه به تجربه شما معرفی کنیم. توصیه می کنیم این مقاله از سری مقالات آموزش رایگان ارز دیجیتال و از دست نداده و حتماً تا انتها با ما همراه باشید. قرار است تمام ابهامات و سوالات شما را درباره انواع ایردراپ و روش های دریافت ارز دیجیتال رایگان را به شما  پاسخ دهیم.

نکات کلیدی مقاله:

  • ایردراپ ارز دیجیتال در واقع یک روش تبلیغاتی است که ‌های توسعه دهنده رمز ارزها برای معرفی هرچه بهتر ارز دیجیتال خود از آن استفاده می نمایند.
  • درصد قابل توجهی از انواع ایردراپ ارز دیجیتال سودی برای کاربران به دنبال نخواهد داشت و تنها درصد کمی از آنها سودده هستند.
  • کلاهبرداری های بسیار زیادی در زمینه ایردراپ ارز دیجیتال رایج است که حتماً باید مراقب آنها باشید و از وارد شدن به مسیرهای پر خطر اجتناب کنید.
  • ایردراپ ارز دیجیتال نمی تواند یک روش عالی برای رسیدن به درآمدهای قابل توجه برای کاربران در بازار رمز ارزها باشد.
راهنمای مطالعه نمایش

ایردراپ ارز دیجیتال چیست

ایردراپ ارز دیجیتال چیست و با چه هدفی شاهد به وجود آمدن آن هستیم؟ جالب است بسیاری از افرادی که به دنبال سرمایه گذاری بر روی بازار رمز ارزها با استفاده از این روش دارند، به هیچ وجه از پشت پرده آن باخبر نبوده و نمی دانند که هدف از  ارائه ارز دیجیتال رایگان برای کاربران چیست. در حالی که ناشناخته اهداف موجود در پشت پرده ایردراپ ارز دیجیتال به راحتی می توان بسیاری از پروژه‌ های مربوط به این موضوع را تجزیه و تحلیل نمود و آنها را صحت سنجی کرد.

ایردراپ رمز ارز

برای اینکه مفهوم ایردراپ ارز را بهتر درک کنید، بایستی شما را با یک مثال بسیار ساده و البته عالی در این باره همراه کنیم.

در گذشته های نه چندان دور در کشور ما بانک‌های دولتی برای ترغیب کاربران به افتتاح حساب و افزایش موجودی اقدام به اعطای جوایز بسیار ارزنده می نمودند. ۲۰ کیلو طلا، اسکناس هزار تومانی به ارتفاع برج میلاد، دور دنیا در هشتاد روز و شعار های این چنینی در یک دهه گذشته در کشور ما رواج بسیار زیادی پیدا کرده بود. اما هیچ وقت هیچکدام از جوایز را ما نه دیدیم نه شنیدیم.

جدایی از بحث واقعی بودن و یا واقعی نبودن این شعارها و جوایز، بانک‌ها برای اینکه کاربران را به افتتاح حساب و افزایش  موجودی ترغیب کنند، از این تکنیک استفاده می نمودند. احتمالاً شما نیز اگر ۳۰ سال یا بیشتر داشته باشید، فریب یکی از این شعارها و تبلیغات را خورده و سرمایه خود را در یکی از بانکها به صورت قرض الحسنه پس انداز کرده اید.

ایردراپ ارز دقیقا شرایط مشابهی با همین تبلیغات بانک ها در یک دهه گذشته ما دارد. تیم های توسعه دهنده ارز دیجیتال برای معرفی هرچه بهتر رمز از خود و ویژگی های آن و تقدیم کاربران به حضور در شبکه آن رفته است و خرید و فروش آن و حتی نگهداری آن برای طولانی مدت، اقدام به اعطای تعدادی توکن از ارز دیجیتال خود به صورت رایگان به کاربران می نمایند که این موضوع در بازار رمز ارزها با عنوان ایردراپ ارز دیجیتال شناخته می شود. خوب حالا باید پیدا کنید پرتقال فروش را.

اینکه ایردراپ ارز دیجیتال معتبر است یا خیر و یا برای کاربران سود دارد یا خیر سالی است که در این مقاله سعی داریم به صورت کامل به آن پاسخ دهیم. ابتدا تنها کافیست شما با مفهوم این اصطلاح در بازار آشنا شوید.

دریافت ارز دیجیتال رایگان از شایعه تا واقعیت

دریافت ارز دیجیتال رایگان یا همان ایردراپ نه شایعه است و نه واقعیت. به این معنا که این مفهوم تبلیغات گسترده ای که در کانالهای مختلف و در سایت های مختلف صورت می پذیرد نیست و قرار نیست کاربران و خریداران رمز ارزها و شرکت کنندگان در این پروژه را تبدیل به میلیاردرهای آینده کند. اما چیزک هایی است. به قول معروف تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها. اما واقعیت این است که درباره ایردراپ چیزهای بسیار زیادی گفته می‌شود که درصد قابل توجهی از آنها واقعیت ندارد و تنها یک روش تبلیغی برای جلب مخاطب و اهداف دیگر است.

انواع ایردراپ ارز دیجیتال چیست

برای اینکه به صورت حرفه ای تر و دقیق‌تر ایردراپ ارز دیجیتال را برای شما تشریح کرده باشیم، همچنین شما نیز با مفهوم حرفه این اصطلاح در بازار رمز ارز ها آشنا شوید، در این بخش سعی داریم انواع ایردراپ ارز دیجیتال را مورد بررسی قرار دهیم. دقت داشته باشید که هر کدام از انواع ایردراپ ارز دیجیتال کاربردهای خاص خود را داشته و مزیتها و معایب خاص خود را نیز دارند. از این رو برای درک هرچه بهتر این مفهوم شما باید به صورت کامل هر یک از این موارد را درک کنید.

ایردراپ رمز ارز

انواع بسیار مختلفی از ایردراپ ارز در سایت ها و منابع معتبر معرفی می شود که مطابق با سلیقه هر روز نیز در حال تغییر و بروزرسانی است. هر شرکتی و هر سازمانی بنابراین نیازی که دارد اقدام به ابداع یک روش برای منظور می نماید. با توجه به اینکه ایردراپ ارز دیجیتال بیشتر از اینکه یک روش سرمایه گذاری برای کاربران باشد، یک روش تبلیغاتی برای شرکت های توسعه دهنده نرم افزار محسوب می شود و معمولاً روشهای تبلیغاتی انواع بسیار مختلفی دارند، در نتیجه ایردراپ های  بسیار زیادی نیز در بازار تعریف شده و هر شرکت بنا به شرایط در یکی از آنها استفاده می نماید. برای کاربران آگاه شناخت تمامی موارد الزامی است. این مهم باعث می‌شود را جدای از بحث نتیجه گیری از فرآیند شرکت در پروژه ایردراپ ارز دیجیتال شما بتوانید سرمایه های خود را از روش های کلاهبرداری در امان نگه دارید.

ایردراپ استاندارد ارز دیجیتال

یکی از روش هایی که در ایردراپ ارز دیجیتال از آن استفاده می شود، روش استاندارد است. این روش به عنوان اولین روش در این موضوع به کار گرفته می شد که البته به دلیل نداشتن مزیت های کافی برای تیم توسعه دهنده رمز ارزها در حال حاضر خیلی کاربرد ندارد. در این روش ایردراپ تیم توسعه دهنده توکن های مربوط را به کیف پول ارز دیجیتال کاربران ارسال می نماید. نه نیاز به شرکت در فرآیندی وجود دارد و نه نیاز است تا فرمی را پر کنید. برای این شرایط تنها کافی است کیف پول فعال داشته باشید و همچنین در شبکه رمز ارز مورد نظر فعالیت خود را حفظ کنیم. هولد کردن ارز دیجیتال مورد نظر نیز می تواند شما را به این توکن های رایگان برساند.

دقت داشته باشید که هر چند این روش ممکن است محدودیت های بسیار زیادی برای کاربران به دنبال داشته باشد اما به دلیل اینکه تیم توسعه دهنده کمترین استفاده را از آن خواهد کرد، در شرایط فعلی دیگر از آن استفاده نشده و کمتر شاهد در دستور کار قرار گرفتن این روش هستیم. البته اگر کیف پول تراست والت یا سایر کیف پول های اتریوم فعال داشته باشید همچنان ممکن است چنین رفتاری برای شما به وقوع بپیوندد.

ایردراپ جایزه ارز دیجیتال

دومین نوع از انواع ایردراپ ارز دیجیتال، ایردراپ جایزه است. در این نوع از ایردراپ ها معمولاً تیم توسعه دهنده یک رمز ارز به ازای فعالیتی هر چند ساده تعداد توکن به کاربران افراد انجام دهنده آن فعالیت پرداخت می‌کند.  در این حالت معمولاً شرکت‌ها ابتدا یک فرایند ساده که می‌تواند مزیت‌های بسیار زیادی برای آنها به دنبال داشته باشد و اهداف خاصی پشت آنها وجود دارد را تعیین کرده و از کاربران می خواهد تا آن را انجام دهند. همچنین برای انجام این فرایند تعداد توکن های مشخصی به عنوان جایزه تعیین می‌کند که بعد از اتمام فرایند به کاربران اهدا خواهد کرد.

در ایردراپ جایزه معمولاً فعالیت هایی مانند ریتوییت کردن یک توییت،  یا فالو کردن شبکه های اجتماعی و مواردی از این دست به عنوان فعالیت اصلی در نظر گرفته می‌شود که هر کاربری با انجام آن می تواند به توکن های جایزه دسترسی داشته باشد. البته شایان ذکر است که ممکن است پیش شرط هایی برای این منظور مانند هولد کردن ارز دیجیتال مربوط در کیف پول تعیین شود.

ایردراپ هولدر ارز دیجیتال

در مقالات گذشته به صورت کامل و جامع به بررسی هولد ارز دیجیتال پرداختیم و همچنین این تفاوت های آن را با نوسان گیری ارز دیجیتال و ترید روزانه بیان کردیم. یکی از انواع ایردراپ ارز دیجیتال این است که تیم توسعه دهنده رمز ارز مورد نظر تعدادی از توکن ها را در میان افرادی که در کیف پول خود اقدام به نگهداری ارز دیجیتال مربوطه نموده اند، توزیع می نماید. در این روش نیز نیازی به ثبت نام و یا انجام فرآیندی برای شرکت در ایردراپ ارز نخواهید داشت. تنها نگهداری طولانی مدت رمز ارزهای پایه می تواند چنین مزیتی را برای شما به دنبال داشته باشد.

برای مثال تیم توسعه دهنده اتریوم و ایاس با راه اندازی هر توکن جدید در شبکه بلاکچین خود مقداری از توکن ها را افرادی که ارز دیجیتال بومی این شبکه یک اتر و ایاس را در کیف پول ارز دیجیتال خود نگهداری کرده باشند اهدا می کند. با توجه به اینکه چنین فرآیندی نیز سود خیلی زیادی برای تیم توسعه دهنده رمز ارز مورد نظر به دنبال نخواهد داشت، خیلی رایج نبوده و نباید خیلی به آن امیدوار باشید. اما با این حال نگهداری از نرم افزارهایی مانند اتریوم و ایاس می تواند چنین فرآیندی را برای شما به دنبال داشته باشد.

ایردراپ انحصاری

ایردراپ انحصاری  که به آن ایردراپ وفاداری نیز اطلاق می شود، یکی  دیگر از انواع ایردراپ ارز دیجیتال است. در این فرآیند نیز نیازی به هیچ اقدامی از سوی کاربر وجود ندارد و تیم توسعه دهنده رمز ارز مورد نظر برای تشویق کاربران جدید اقدام به عرضه مقداری توکن به کاربران قدیمی و وفادار خود می نماید. کاربرانی که رمز ارز موردنظر را در کیف پول خود نگهداری می کنند و یا در شبکه فعالیت زیادی دارند، معمولاً هدفهای اصلی دریافت این رمز ارزها خواهند بود. برای مثال و به عنوان نمونه می‌توان به ایردراپ انحصاری رمز ارز یونی سوآپ اشاره کرد که در آن تیم توسعه دهنده رمز در سال ۲۰۲۰ اقدام به عرضه حدود ۲۵۰۰ توکن به کاربران فعال خود نمود.

ایردراپ هاردفورک

یکی از انواع بسیار نادر ایردراپ ارز دیجیتال، ایردراپ هارد فورک است. در این روش تیم توسعه دهنده هارد فورک جدید از ارز دیجیتال قدیمی اقدام به عرضه مقدار توکن برابر با دارایی قبلی کاربران هارد فورک جدید به آنها می نماید. معمولاً دسترسی به چنین فرآیندی به این راحتی امکان پذیر نبوده و اصلاً شما نمی توانید چنین چیزی را پیش‌بینی کنید. از این گذشته تعداد موارد خیلی زیادی از این نوع ایردراپ در بازار ثبت نشده و خیلی نمی‌توان روی آن حساب کرد. اما به هر حال به عنوان یک نمونه می‌توان به توزیع  مقدار مشخص و برابر با سرمایه اولیه کاربران در ارز دیجیتال بیت کوین  در هارد فورک بیت کوین کش اشاره نمود.

بهترین نوع از انواع ایردراپ ارز دیجیتال چیست

بهترین نوع از انواع ایردراپ  ارز دیجیتال کدام است و ل کاربران برای رسیدن به درآمد در این روش بایستی به کدام یک از انواع آن امیدوار باشند؟ واقعیت این است که هر چند انواع بسیار مختلفی از این روش سرمایه گذاری و درآمدزایی را در بازار رمز ارزها در بخش قبلی با شما مرور کردیم، اما عملا بسیاری از آنها کاربرد زیادی نداشته و ممکن است حتی یک بار هم پیش روی شما قرار نگیرند. از این رو حساب کردن روی آنها کار چندان کار عاقلانه نخواهد بود و احتمالاً درآمدی هم برای کاربران به دنبال نخواهد داشت. به همین دلیل توصیه می کنیم خیلی به دنبال استفاده از انواع مختلف ایردراپ برای درآمدزایی نباشید و به بهانه رسیدن به درآمد از این روش رمز ارز های مختلف را خریداری و در کیف پول خود نگهداری نکنید. البته مگر اینکه رمز ارز مورد نظر از نظر کیفیت برای سرمایه‌گذاری نیز در شرایط ایده‌آلی قرار داشته باشد.

ایردراپ جایزه را می‌توان بهترین نوع از انواع ایردراپ ارز دیجیتال معرفی کرد که امکان درآمدزایی برای کاربران نیز در این روش وجود دارد. اگر سری به سایت ها و پلتفرم های معرفی کننده فرایند ایردراپ در بازار بزنید، متوجه تعداد بسیار زیادی از این نوع از ایردراپ ها خواهید شد که به راحتی می توانید در هر یک از آنها ثبت نام کرده و برای رسیدن به رمزهای جایزه اقدام کنید. البته شرکت در این روش نیز مزایا و معایب خاص خود را داشته و می تواند چالش های خاص خود را برای کاربران به دنبال داشته باشد.

انواع ایردراپ از نظر کیفیت

ایردراپ رمز ارز

به ارزیابی و معرفی انواع ایردراپ ارز دیجیتال پرداخته و نکات لازم برای هر یک را با شما در میان گذاشتیم. اما در این بخش سعی داریم تا به بررسی انواع ایردراپ ارز از نظر کیفیت بپردازیم.

 

اطلاعاتی که در این بخش با شما در میان می گذاریم بیشتر حالت تجربی داشته و احتمالاً در مقاله دیگری به آن بر نخورده باشید. با توجه به اینکه قصد و منظور بسیاری از کاربران از مطالعه مقاله احتمالاً شرکت در پروژه های ایردراپ کسب سود از این پروژه‌ها است، از این رو بیشتر از اینکه بخواهیم تئوری و به صورت کتابی به معرفی این روش درآمدزایی پرداخته باشیم، لازم است تا شرایط لازم برای کسب درآمد از این روش را به صورت عملیاتی با شما در میان بگذاریم.

اگر به صحبت ها و نظرات کاربران درباره ایردراپ ارز دیجیتال گوش کرده باشید، متوجه خواهید شد که اکثر عزیزان حاضر در این عرصه با وجود فعالیت بسیار زیاد هنوز موفق به کسب درآمد ناچیز از آن نیز نشده اند. این مهم به دلیل نداشتن اطلاعات کافی درباره ایردراپ ها است. در ادامه با تشریح هر یک از انواع ایردراپ از نظر کیفیت، شرایط درآمدزایی از هر یک از این موارد را نیز با شما در میان خواهیم گذاشت.

ایردراپ ارز دیجیتال تقلبی

جالب است بدانید که درصد قابل توجهی از پروژه های ایردراپ ارز دیجیتال کاملا تقلبی هستند. البته مفهوم تقلبی بودن را در این بخش بهتر از مفهوم کلاهبرداری بودند متمایز کنید. بله بسیاری از این پروژه ها بیشتر حالت کلاهبرداری داشته و شرکت در آنها می تواند صدمات مالی بسیار سنگینی برای کاربران به دنبال داشته باشد. اما خیلی از این پروژه ها هم هستن که هرچند کلاهبرداری نیستند اما هیچ سودی از نهایت پروژه‌ها به کاربران نخواهد رسید.

دقیقاً مانند تبلیغات تلویزیونی، بانکها و بسیاری از برنامه های اینترنتی معمولاً پروژه ایردراپ تعریف شده برای بسیاری از شرکت‌ها بیشتر به جهت افزایش تعداد کاربران و اهداف تبلیغاتی بوده و قرار نیست هیچ ارز دیجیتالی از این فرآیند به کاربران برسد. از این رو شما بایستی با آموزش تحلیل فاندامنتال ارز دیجیتال و بررسی اطلاعات اولیه یک رمز از نظر کیفیت بتوانید میان انواع پروژه های ایردراپ تمایز قائل شوید.

ایردراپ ارز دیجیتال نمایشی

نوع دیگری از ایردراپ ارز دیجیتال وجود دارد که به صورت نمایشی انجام می‌پذیرد. به این معنا که در این فرآیند رمز ارز هایی که از قبل قول داده شده و تعریف شده، به کیف پول ارز دیجیتال کاربران انتقال پیدا می‌کند اما عملاً شما نمی توانید برای نقد کردن آنها اقدام کنید. در بسیاری از مواقع شاهد هستیم که شرکت‌های عرضه کننده پروژه ایردراپ تاریخ و ساعت های مشخصی را از قبل تعیین نمایند که کاربران بتوانند در این ساعت ها و تاریخ ها برای نقد کردن رمز ارز های دریافت شده اقدام نمایند. اما عملا در تاریخ های مشخص شده هیچ اتفاقی نمی افتد که هیچ حتی امکان دسترسی به این رمز ارزها نیز از بین می رود.

در واقع این فرایند نشان می‌دهد که حتی اگر ارز دیجیتال رایگان قرار داده شده در فرآیند ایردراپ به شما تعلق گیرد هم نمیتوانید حتماً نسبت به سودده بودن این فرآیند برای خودتان مطمئن باشید. تا زمانی که موفق به نقد کردن رمز ارز های دریافت شده خود نشدید، همچنان بایستی محتاطانه عمل کرده و از بابت سود دهی ایردراپ مورد نظر مطمئن نباشید.

ایردراپ واقعی با امکان نقد شوندگی

در نهایت تجربه نشان داده که درصد بسیار کمی از کمپین های ایردراپ حالت واقعی داشته و امکان نقد شوندگی رمز ارز های اعطا شده در آن برای کاربران فراهم می آید. شاید اگر بگوییم که از هر ۲۰۰ پروژه یکی از کمپین های ایردراپ به این شرایط می رسد، خیلی بی راه نگفته ایم. دقت داشته باشید که شناسایی هدف ایردراپ اهمیت بسیار زیادی برای درآمدزایی از این روش برای شما دارد. در بسیاری از مواقع اصلا هدف چیز دیگری است. برای مثال ممکن است ۱ یک مجموعه با هدف فراهم کردن شرایط پامپ و دامپ به دنبال استفاده از مزیت های ایردراپ می رود. نداشتن شناخت کافی باعث شده تا بسیاری از کاربران نتوانند به اهداف مورد نظر خود در این کمپین ها برسند.

هدف از ایردراپ ارز دیجیتال چیست

در بند قبلی متوجه شدید که شناخت هدف ایردراپ ارز دیجیتال اهمیت بسیار زیادی برای درک آن و تحلیل آن دارد. در واقع در برخی مواقع اصلاً شرکت در این فرآیند ممکن است برای شما ضرر آفرین باشد. در نظر داشته باشید که هیچ صیادی در راه رضای خدا ماهی نمیگیرد. تا چه برسد به اینکه شرکتی بخواهد ارز های دیجیتال خود را به صورت رایگان در اختیار شما قرار دهد.  هر کسی، هر مجموعه و هر شرکتی از حضور در بازار ارز های دیجیتال به دنبال رسیدن به سود های قابل توجه بوده و اهداف خود را در این بازار دنبال می کند. پس نباید انتظار داشته باشید که شما با شرکت در ایردراپ های رایگان بتوانید سود خوبی کسب کنید.

ایردراپ رمز ارز

برای درک هرچه بهتر این اصطلاح در این بخش از مقاله اهداف اصلی کمپین های ایردراپ ارز دیجیتال را با شما در میان می گذاریم. این بخش از مقاله اهمیت بسیار زیادی دارد. زیرا با دقت به این اهداف بهتر درک خواهید کرد که هدف از یک پروژه ایردراپ سود دهی به کاربران نیست و شرکت ها و سازمان ها از راه اندازی این کمپین ها اهداف دیگری را دنبال می نمایند.

چندی پیش با یک تبلیغ در اینستاگرام روبرو شدیم که در آن مالک یک پیج برای طرفداران خود و کسانی که پیج را فالو کرده باشند، قصه اعطای ۱ دستگاه bmw به عنوان جایزه را داشت. با دیدن این تبلیغ دقیقا یاد بسیاری از کمپین های ایردراپ افتادیم. متاسفانه کاربران ایرانی به دلیل نداشتن دانش کافی و نرفتن به دنبال رسیدن به اطلاعات کافی خیلی سریع جذب این پروژه ها شده و وقت و زمان خود را برای آنها هدر می دهند.

جدای از بحث کلاهبرداری و به سرقت رفتن ارزهای دیجیتال شکست در چنین روش های سرمایه گذاری می تواند از نظر روحی نیز شرایط بسیار بدی برای کاربران به دنبال داشته باشد. از این رو توصیه می کنیم در مواجهه با چنین تبلیغاتی آگاهانه تر و متفکرانه تر عمل کنید. شناخت  اهداف پشت پرده کمپین‌های ایردراپ ارز دیجیتال تا حدی می‌تواند شما را در رسیدن به اهداف خود کمک کند.

جذب مخاطب در شبکه های اجتماعی

به عنوان یکی از اصلی ترین و بارزترین اهداف ایردراپ ارز دیجیتال بایستی به جذب مخاطب در شبکه های اجتماعی  اشاره داشته باشیم. همانطور که می دانید یکی از فاکتورهای موثر در تحلیل فاندامنتال ارزهای دیجیتال بررسی تعداد فالوور های آنها در شبکه‌های اجتماعی است. توییتر یا اینستاگرام از جمله شبکه های اجتماعی می باشند که معمولاً برای انتخاب یک رمز ارز خوب به آنها دقت می شود. به همین دلیل شرکت های توسعه دهنده ارز دیجیتال با استفاده از ترفندهای مختلفی به دنبال بالا بردن تعداد فالوور های خود شبکه های اجتماعی می روند. ر

اه حل های زیادی مانند خرید فالوور فیک، تبلیغات در شبکه های اجتماعی محبوب، تبلیغات از سوی اینفلوئنسرها و همچنین استفاده از کمپین های ایردراپ را می توان از اصلی ترین روش های بالا بردن تعداد فالوور برای ارزهای دیجیتال دانست.

Airdrop

در ادامه با بررسی روش شرکت در یک کمپین ایردراپ ارز دیجیتال متوجه خواهید شد که یکی از اصلی ترین فاکتورها و مراحل آن فالو کردن شبکه اجتماعی رمز ارز مورد نظر در اینستاگرام و توییتر است.

پر واضح است که یکی از اهداف اصلی چنین کمپین هایی، بالا بردن تعداد فالوور ها در شبکه های اجتماعی خواهد  بود. البته هیچ اشکالی برای این هدف وجود نداشته و این حق طبیعی یک شرکت برای استفاده از روش‌های تبلیغاتی این چنینی است. اما به شرطی که توکن های اختصاص داده شده برای پرداخت به کاربران شرکت کننده به صورت کاملا واقعی باشد.

بالا بردن تعداد کاربران و طرفداران ارز دیجیتال

یکی دیگر از اهدافی که پشت کمپین‌های ایردراپ وجود دارد، خریدن محبوبیت بسیار بیشتر برای رمز ارز مورد نظر است. همان‌طور که می‌دانید وقتی یک ارز دیجیتال با محبوبیت بیشتری روبرو باشد، حجم معاملات و بیشتر شده و توجه دارند نیز بیشتر می‌شود. همین امر باعث می شود تا بسیاری از کاربران به سمت خرید ارز دیجیتال مورد نظر رفته و این امر در نهایت باعث جذب سرمایه بیشتر برای شرکت توسعه دهنده خواهد شد. البته که تمام اهدافی که در این بخش با هم مرور می کنیم همگی در نهایت به سمت جذب سرمایه بیشتر برای شرکت توسعه دهنده هدایت می شوند. ایجاد محبوبیت بیشتر با افزایش تعداد کاربران و طرفداران نیز یکی از همین ایده ها می باشد.

برای مثال یکی از مراحلی که معمولا در هنگام شرکت در یک کمپین ایردراپ ارز دیجیتال با آن روبرو می شویم، افزودن رمز ارز مورد نظر در پلتفرم های مشهور و محبوب مانند کوین مارکت کپ به جمع واچ لیست ها است. از این فرآیند تنها افزایش تعداد طرفداران و محبوبیت برای ارز دیجیتال مورد نظر به ارمغان خواهد آمد.

جذب سرمایه

یکی از اصلی ترین و مهمترین اهدافی که در کمپین‌های ایردراپ ارز دیجیتال دنبال می شود، جذب سرمایه بیشتر است. شرکت های توسعه دهنده رمز ها از روش های مختلفی برای افزایش جذب سرمایه استفاده می نمایند. حتی در کمپین ایردراپ ارز نیز بسیاری از تکنیک ها به نحوی پیچیده می‌شوند که در نهایت منجر به جذب سرمایه بیشتر برای شرکت شود.

Airdrop

دقت داشته باشید که اگر فرایند ایردراپ قرار باشد برای من و شما کاربر ۱۰۰ تا ۱۰۰۰ توکن  به ارمغان بیاورد، این فرایند بایستی برای شرکت توسعه در مسیر مدرسه مورد نظر میلیونها دلار سرمایه ایجاد کند. به همین دلیل است که در ابتدای مقاله عنوان کردیم که مزیت اصلی و جذابیت اصلی اجرای یک کمپین ایردراپ برای خود شرکت توسعه دهنده رمز ارز مورد نظر خواهد بود.

آگاهی بخشی و ابراز وجود

آیا شما با تمام ۱۵۰۰۰ ارز دیجیتال معرفی شده در بازار رمز ارز ها آشنا هستید؟ درباره چه تعداد از آن ها هیچ چیزی نشنیده و حتی اسم آنها را نمیدانید؟ آیا این امکان وجود دارد که بسیاری از رمز ارز هایی که شما در حال حاضر آنها را اصلاً نمی شناسید، در آینده‌ای نزدیک تبدیل ارزهای دیجیتال بسیار خوب و با پتانسیل رشد بسیار بالا شوند؟

یک شرکت توسعه دهنده ارز دیجیتال ترفندهای مختلفی برای آگاهی بخشی و ابراز وجود در بازار رمز ارزها دارد که یکی از آنها برگزار کردن کمپین ایردراپ ارز است. در واقع در پس این فرایند شرکت توسعه دهنده به دنبال این است تا محصول خود را به چشم تعداد بیشتری از کاربران برساند. دقیقاً مانند یک تبلیغ تلویزیونی که هرچند ممکن است هزینه ای را برای شرکت تبلیغ کننده به دنبال داشته باشد اما در نهایت باعث می‌شود تا برند و محصول مورد نظر بیشتر دیده شده و در نهایت موجبات جذب تعداد بیشتری از سرمایه‌گذاران فراهم آید.

با استفاده از کمپین ایردراپ ارز دیجیتال شرکت های توسعه دهنده این موقعیت را دارند تا رمز از خود را به تعداد زیادی از کاربران معرفی کرده و در صورتی که شرایط خوبی در  فاندامنتال  رمز ارز مورد نظر وجود داشته باشد، این مهم باعث توسعه پیدا کردن ارز دیجیتال و شکوفایی آن نیز خواهد شد. یک هدف بسیار شیرین برای ارز دیجیتال های ناشناخته که در روند پیری ممکن است تا ماه ها کاربران به سمت آن‌ها نیایند.

جایزه دادن به کاربران

یکی دیگر از اهدافی که در برگزاری ایردراپ ارز دیجیتال وجود دارد، جایزه دادن به کاربران است. البته شاید با خود فکر کنید که جایزه دادن به کاربران چه سودی به نفع خود رمز ارز مورد نظر خواهد داشت. جایزه دادن به کاربران وفادار به شبکه باعث می‌شود تا  سابقه خوبی برای ارز دیجیتال مورد نظر به وجود می آید. این مهم باعث می شود تا در صورت مواجه شدن کاربران تازه با این شرایط احتمال حضور آنها در شبکه بیشتر شود.  پس در نهایت هدف اصلی از جایزه دادن به کاربران نیز ارتقاء سطح کیفی شبکه و افزایش تعداد کاربران می باشد.

در فرآیند جایزه دادن به کاربران، شرکت های توسعه دهنده ارز دیجیتال به افرادی که رمز از آنها را برای طولانی مدت نگه داشته اند یا فعالیت بیشتری در شبکه داشته و به عنوان یک کاربر فعال شناخته می شوند، رمز ارزهای را به صورت انحصاری اهدا می نماید. البته این مفهوم به این معنا نیست که شما به دنبال شناخت این رمز ارزها رفته و فعالیت زیادی در شبکه آنها داشته باشید. اما به هر حال این مهم نیز یکی از اهداف ایردراپ ارز شناخته می‌شود.

غیرمتمرکز کردن توزیع توکن ها در شبکه

همچنین یکی دیگر از اهدافی که در ایردراپ ارز دیجیتال وجود دارد، غیر متمرکز کردن توزیع توکن ها در شبکه است. این اتفاق مخصوصا در  رمز ارزهای تازه به دوران رسیده که بازار بسیار کوچکی دارند، به وفور رخ می دهد. فرد یا افرادی محدود که حتی ممکن است از جمله افراد تیم توسعه دهنده رمز ارز مورد نظر نیز نباشند، با سرمایه های قابل توجه باعث می شوند تا شبکه و توکن ها به صورت متمرکز اداره شود. به دلیل داشتن اکثریت توکن ها این افراد می‌توانند به صورت مستقیم در جهت دهی رمز ارز مورد نظر نقش داشته باشند. ایردراپ در چنین مواقعی می تواند به عنوان یک راهکار برای تیم توسعه دهنده مورد نظر باشد تا از طریق توزیع توکن ها در میان بسیاری از کاربران مانع از متمرکز شدن آن شده و به نوعی جذابیت غیرمتمرکز بودن توکن ها را هنوز در شبکه رمز ارز مورد نظر خود داشته باشد.

دقت داشته باشید که متمرکز شدن توکن های ارز دیجیتال در دست عده‌ای محدود می تواند مشکلات و چالش‌های بسیار زیادی برای آن به دنبال داشته باشد. این افراد با ایجاد عرضه و تقاضای کاذب باعث می شوند تا قیمت رمز مورد نظر با نوسان های بسیار شدیدی همراه شده و در نهایت باعث از بین رفتن کیفیت رمز ارز مورد نظر شوند. هر چند بسیاری از ارزهای دیجیتال موجود در بازار با همین هدف به وجود می آید اما برای آنهایی که اهداف بالاتری را دنبال می‌کنند، ایردراپ ارز می‌تواند راهکاری مناسب برای برون رفت از این چالش باشد. در واقع در این فرآیند به تعداد کاربران حاضر در شبکه افزوده شده و در نتیجه شبکه های مورد نظر از متمرکز بودن در دست افرادی محدود خارج خواهد شد.

جمع آوری اطلاعات

یکی دیگر از اهدافی که می توان برای ایردراپ ارز دیجیتال برشمرد، جمع آوری اطلاعات از کاربران و طرفداران است. شناخت نسبی میان طرفداران و کاربران اهمیت بسیار زیادی برای تیم توسعه دهنده یک ارز دیجیتال دارد. در این فرآیند امکان تشخیص و جمع آوری اطلاعاتی از قبیل کشورهایی که بیشترین تعداد کاربران را در رمز ارز مورد نظر دارند، سایت ها و صرافی هایی که ورود از آنها به شبکه رمز ارز مورد نظر بیشتر از بقیه است و  اطلاعات این چنینی برای تیم توسعه دهنده رمز ارز مورد نظر وجود خواهد داشت ها از این پس می توانند اهداف خود را متناسب با شرایط کاربران خود بهینه کنند.

برای ایردراپ هایی که یکی از اهداف اصلی آن ها جمع آوری اطلاعات است، معمولاً فرم هایی در نظر گرفته می‌شود که کاربران از قبل باید آن فرمها را پر کنند. با پر کردن این فرم ها از که شرکت های توسعه دهنده رمز ارزها می توانند اقدام به جمع آوری اطلاعات مورد نیاز خود نمایند.

امنیت و اعتبار ایردراپ ارز دیجیتال چیست

امنیت و اعتبار ایردراپ ارز دیجیتال چیست و تا چه حد می‌توان روی این امنیت اعتماد داشت؟  یکی دیگر از مسائل بسیار مهمی که حتماً لازم است درباره ایردراپ ارز به بررسی و ارزیابی آن بپردازیم، امنیت و اعتبار این فرآیندها است. هرچند یک ایردراپ ارز دیجیتال معمولاً توسط سایت های بسیار معتبر و شناخته شده معرفی شده و کاربران از طریق این سایت ها به آنها آگاهی پیدا می کنند، اما واقعیت این است که این اتفاق به منزله ایمن بودن و امن بودن ایردراپ مورد نظر نخواهد بود. بسیاری از سایتهای معتبر از جمله سایت کوین مارکت کپ با دریافت هزینه های هنگفت به عنوان هزینه های تبلیغاتی اقدام به معرفی ایردراپ ها می نمایند. از این رو این معرفی به هیچ وجه نمی‌تواند به معنی قابل اعتماد بودن ایردراپ مورد نظر باشد.

Airdrop

مانند اکثر بخش های بازار ارز دیجیتال و سایر بازارهای مالی، ایردراپ نیز می‌تواند در جنبه کلاهبرداری مورد استفاده قرار گیرد. از این رو بایستی درباره آن با احتیاط بسیار کامل اقدام کرد. متاسفانه نبود قوانین نظارتی و سازمان‌های نظارتی در این بازار باعث شده تا حجم کلاهبرداری ها در آن به مراتب نسبت به سایر بازارها افزایش پیدا کند. در این بین داشتن اطلاعات و آگاهی های لازم می تواند برگ برنده اصلی کاربران برای عدم حضور در چنین کلاهبرداری‌های باشد.

تحلیل فاندامنتال ارز دیجیتال یکی از روش‌هایی است که می‌توان با استفاده از آن تا حدی به کلاهبرداری بودن یا صادق بودن ایردراپ ارز دیجیتال پی برد. یک ارز دیجیتال با ویژگی‌های خوب معمولاً از این فرآیند به دنبال رسیدن به اهداف مشخص و عالی است و در نهایت برای به دست آوردن مقداری سرمایه تمام اعتبار خود را خرج نخواهد کرد. از این رو کاربران بایستی با شناسایی این پروژه ها تنها در ایردراپ هایی شرکت نمایند که از نظر اعتبار و شرایط در وضعیت خوبی قرار داشته باشند.

آیا می توانیم به ایردراپ ارز دیجیتال اعتماد کنیم؟

اعتماد کردن به ایردراپ ارز بستگی به شرایط خود فرآیند دارد. البته از قبل باید  ابتدا معنی اعتماد کردن را برای خود تعریف کنید. اگر منظور شما از اعتماد کردن به ایردراپ ارز دیجیتال کلاهبرداری بودن آن باشد، امکان تشخیص یک پروژه کلاهبرداری به سادگی برای شما وجود خواهد داشت. از این رو اگر نگران از دست دادن سرمایه های خود هستید، با کسب اطلاعات لازم و همچنین شناخت کافی نسبت به انواع ایردراپ ارز دیجیتال می توانید به صورت کامل این نگرانی را برای خود از بین ببرید.

خطرات ایردراپ ارز

اما اگر منظور شما از اعتماد کردن به ایردراپ ارز دیجیتال سودده بودن آن است، شرایط تشخیص کمی سخت خواهد شد. در بخش های قبلی مقاله اشاره کرده ایم که از تعداد بسیار زیاد ایردراپ های معرفی شده در سایت های معتبر تنها چند مورد از آنها سوده از آب در می آیند، به همین دلیل تشخیص این موارد حتی برای افراد حرفه‌ای نیز کمی دشوار است. بسیاری از تحلیلگران برای جا نماندن از توده بودن این فرآیند در تمام ایردراپ قابل اعتماد از نظر امنیت شرکت می کنند. که البته این مهم ممکن است تلاش و زحمت بسیار زیادی نیاز داشته باشد.

البته شایان ذکر است که بعضا برخی از ارز دیجیتال های با کیفیت بسیار بالا برای پیشبرد اهداف خود در بازار از این فرایند استفاده می نمایند که اطلاع پیدا کردن از آنها می تواند سود تضمین شده برای کاربران به دنبال داشته باشد. به همین دلیل توصیه می کنیم حتما ایردراپ های معرفی شده در سایت های مختلف را حداقل به صورت عنوان و تیتر مرور کنید. البته به دنبال حضور در ایردراپ بیت کوین نباشید. اما با این حال ممکن است ایردراپ هایی را برای ارز دیجیتال هایی با رتبه های پایین تر در بازار مشاهده کنید که می‌تواند سود خوبی برای شما به دنبال داشته باشد. اتفاقی که ممکن است هر چند ماه یکبار رخ دهد.

چگونه از ایردراپ ها با خبر شویم؟

بخش بعدی مقاله ما به معرفی پلتفرم ها و ابزارهای مربوط می‌شود که با استفاده از آنها می توانید از ایردراپ های ارز دیجیتال با خبر شوید. منابع بسیار زیادی به صورت اپلیکیشن، سایت، کانال تلگرامی، پیج اینستاگرام، صفحات توییتری و مواردی از این دست برای اطلاع از زمان برگزاری ایردراپ ها وجود دارد.

بسته به اینکه در کدام یک از شبکه های اجتماعی بالا فعالیت داشته باشید می بایست با حضور در هر یک از منابع معتبر مورد نظر برای اطلاع از این پروژه ها اقدام کنید. استفاده از این منابع باعث می شود تا شما در درجه اول از زمان هر کدام از این پروژه ها مطلع بوده و بتوانید برنامه ریزی درستی برای شرکت و یا عدم شرکت در آنها داشته باشید. این اقدام اولین قدم برای کسب سود از فرآیند ایردراپ در بازار ارز دیجیتال است.

در ادامه سعی خواهیم کرد تا بهترین و اصلی ترین منابع در دسترس برای اطلاع از ایردراپ ارز دیجیتال را به شما معرفی کنیم. همچنین روش‌های شرکت در هر یک از این پروژه ها را نیز برای شما تعریف خواهیم کرد تا توانسته باشیم به صورت کاملا کاربردی و عملیاتی امکان استفاده از جذابیت‌های ایردراپ ارز را برای شما فراهم آوریم.

بهترین سایت برای ایردراپ ارز دیجیتال چیست

کانال های تلگرامی که به معرفی ایردراپ رایگان ارز دیجیتال می پردازند، معمولاً اهداف دیگری را نیز پشت رسانه خود مخفی داشته اند که ممکن است خطراتی را برای کاربران به دنبال داشته باشد. از این رو توصیه به استفاده از آنها به شما نداریم. البته که در برخی از کانال ها ممکن است ایردراپ های خوب را نیز مشاهده کنید اما در نهایت اگر ریسک و سوددهی استفاده از این منابع را کنار یکدیگر بگذاریم، در نهایت انتخاب آنها اصلاً به صرفه نبوده و ممکن است چالش‌های بسیار زیادی برای شما به دنبال داشته باشد.

بهترین منبع برای باخبر شدن از ایردراپ ارز دیجیتال استفاده از خدمات سایت های معتبر و شناخته شده است که به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت دارند. هرچند طبق اشاره ای که در بندهای قبلی داشتیم، معرفی یک ایردراپ در یک سایت معتبر به هیچ وجه به معنی سوده بودند و قابل اعتماد بودن آن نیست اما با این حال استفاده از خدمات این سایت ها به مراتع می‌تواند شرایط بهتری برای شما به دنبال داشته باشد. همچنین معمولاً شاهد هستیم که در این سایت‌ها روند شرکت در ایردراپ به صورت مو به مو شهر داده شده و همچنین لینک های لازم برای شرکت در پروژه مورد نظر می‌رسد در اختیار شما قرار می گیرد تا چالشی از این بابت نداشته باشید.

کوین مارکت کپ CoinMarketCap

یکی از اصلی ترین و بهترین سایت ها برای اطلاع از پروژه های ایردراپ ارز دیجیتال سایت کوین مارکت کپ است. در این سایت می توانید اکثریت پروژه های تعریف شده در این باره را در اختیار داشته باشید و هم چنین اطلاعات خوبی درباره آنها کسب کنید. برای این منظور ابتدا باید وارد این سایت به نشانی www.coinmarketcap.com شده و در منوی بالای این سایت مطابق با تصویر زیر از سربرگ Calendars گزینه Free Airdrops را انتخاب نمایید.

ایردراپ ارز دیجیتال چیست

با کلیک بر روی این بخش از سایت به صفحه زیر هدایت خواهید شد. در این صفحه دو بخش در پیش روی شما قرار دارد. Ongoing Airdrops اشاره به ایردراپ هایی دارد که از قبل شروع شده و در حال حاضر نیز در جریان هستند و امکان شرکت در آنها در همین لحظه برای شما وجود دارد. هم چنین گزینه Upcoming Airdrops نیز به مواردی اشاره دارد که هنوز به تاریخ شروع آنها باقی مانده است. از نوار بالایی و از قسمت فلش های قرمز نیز می توانید به این بخش ها دسترسی داشته باشید و هم چنین با کلیک بر روی گزینه View all در انتهای این بخش ها نیز به اطلاعات کامل تر آنها دسترسی خواهید داشت.

ایردراپ ارز دیجیتال چیست

در صورتی که روی هر کدام از پروژه های تعریف شده کلیک کنید، به صفحه معرفی رمز ارز مورد نظر در سایت کوین مارکت کپ وارد شده و می توانید اطلاعات فاندامنتالی کامل مربوط به رمز ارز مورد نظر را مشاهده نموده و به صورت کامل آن را بررسی و ارزیابی کنید. هم چنین در این قسمت مشخصات و اطلاعات مربوط به ایردراپ تعریف شده را نیز خواهید دید. اطلاعاتی اعم از تاریخ برگزاری، توکن های در نظر گرفته شده به عنوان توکن جایزه و مواردی از این دست را در اختیار خواهید داشت که با توجه به آنها می توانید برای شرکت در این فرایند اقدام کنید.

نحوه دریافت ارز دیجیتال رایگان با استفاده از ایردراپ های کوین مارکت کپ

اما حالا چگونه می توانیم در ایردراپ مورد نظر شرکت کرده و برای در اختیار داشتن رمز ارزهای رایگان اقدام کنیم؟ برای این منظور با ورود به صفحه معرفی هر رمز ارز در قسمت پایین مشاهده می کنید که گزینه Airdrop آن به بنگ آبی مشخص است. با کلیک بر روی این قسمت به مشخصات ایردراپ مورد نظر دسترسی پیدا خواهید کرد.

با اسکرول کردن در پایین صفحه به اطلاعات زیر دسترسی پیدا خواهید کرد.

ایردراپ ارز دیجیتال چیست

در این بخش تعداد کل توکن های در نظر گرفته شده برای فرایند ایردراپ را مشاهده می کنید. هم چنین تعداد برندگانی که در این روش توکن به آنها خواهد رسید را نیز خواهید دید که در مورد نمونه باز شده ۵۰۰۰ نفر است.

در بخش How to Participate? نیز می توانید روش شرکت در این پروژه را مشاهده کنید. اگر این بخش را مطالعه کنید معمولا گزینه های لازم برای حضور در این فرایند برای شما تشریح شده است که می توانند به شرح زیر باشند:

  • فالوو کردن شبکه های اجتماعی رمز ارز مورد نظر
  • افزودن رمز ارز مورد نظر به لیست واچ لیست ها در کوین مارکت کپ
  • ریتوییت کردن آخرین توییت موجود در صفحه توییتر رمز ارز
  • معرفی رمز ارز به دوستان و آشنایان

و مواردی از این دست که همگی این موارد کاملا رایگان بوده و نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای ندارند. از این رو هیچ چالشی در این باره وجود نخواهد داشت. با انجام دادن فرآیندهای بالا که لینک همه آنها نیز در جلو گزینه مورد نظر قرار داده شده، به ایردراپ مورد نظر متصل خواهید شد و نام شما نیز در لیست افراد واجد شرایط برای برنده شدن توکن ها اضافه خواهد شد. البته دقت داشته باشید که پر کردن تمام این موارد و طی کردن آنها به معنی قطعی بودن برنده شده توکن ها نیست و باید تا روز آخر و زمان قرعه کشی برای این منظور صبر کنید.

“به خاطر داشته باشید که هر ایردراپی که در آن برای شرکت از شما پول، رمز عبور کیف پول ارز دیجیتال، خرید رمز ارز و مواردی از این دست خواسته شده باشد، قطعات ایردراپ مورد نظر کلاهبرداری بوده و هرگز نباید در آن شرکت کنید.”

این توصیه را حتماً جدی گرفته و در مواقع مشاهده این دست از ایردراپ ها از شرکت در آن خودداری کنید. در غیر این صورت ممکن است رمز ارزهای موجود در کیف پول خود را نیز از دست داده و یا مجبور به پرداخت هزینه های سنگین به افراد متقلب و کلاهبردار شوید.

ایردراپ آلرت Airdrop Alert

یکی دیگر از سایت های معتبر معرفی کننده پروژه های ایردراپ برای کاربران در بازار رمز ارزها، ایردراپ آلرت است. این سایت نیز اعتبار خوبی داشته و می توانید تعداد وسیعی از ایردراپ های تعریف شده در بازار را در آن مشاهده کنید. با ورود به این سایت و در همان منوی بالا گزینه Airdrops را مشاهده خواهید کرد که با نگه داشتن موس روی آن می توانید پروژه های ایردراپ را در انواع مختلف مشاهده کنید.

ایردراپ ارز دیجیتال چیست

با کلیک بر روی هر یک از این پروژه ها می توانید ایردراپ های تعریف شده در آنها را مشاهده کرده و اطلاعات لازم برای شرکت در این فرآیندها را نیز در اختیار داشته باشید.

روند شرکت در ایردراپ های این سایت نیز مشابه با سایر کوین مارکت کپ است و شما می توانید با طی کردن مراحل تعریف شده در معرفی هر یک از ایردراپ ها برای ثبت نام و شرکت در آن اقدام کنید. این فرایند نیز کاملا رایگان بوده و نیاز به پرداخت هیچ گونه هزینه ای برای این منظور نخواهید داشت.

ایردراپس Airdrops

یکی دیگر از سایت های معتبر، عالی و تخصصی در زمینه معرفی ایردراپ به کاربران، سایت Airdrops است. در این سایت نیز می توانید اطلاعات تخصصی لازم برای شرکت در هر ایردراپ را در اختیار داشته باشید. یکی از اصلی ترین مواردی که باعث شده تا این سایت نسبت به سایر سایت های معرفی کننده این پروژه ها متمایز باشد، تفکیک پروژه های مختلف ایردراپ بر اساس انواعی است که در این مقاله به تشریح آنها پرداختیم. هم چنین در بخش HOT سایت نیز می توانید ایردراپ های هیجان انگیز را مشاده کرده و از این طریق شانس خود را برای بردن رمز ارز های رایگان بالاتر ببرید. شرکت در این ایردراپ ها نیز کاملا رایگان است و لازم است متذکر شویم که از پرداخت هرگونه رمز ارز یا پول برای شرکت در این فرآیندها خودداری کنید.

ابزارهای لازم برای شرکت در ایردراپ ارز دیجیتال چیست

احتمالاً در حال حاضر تا اینجا این مقاله درباره Airdrop ارز دیجیتال اطلاعات کافی به دست آورده و می دانید که این روش درآمد زایی و سرمایه‌گذاری در بازار رمز ارزها چگونه کار میکند. در این بخش از مقاله سعی داریم تا ابزارهای لازم برای شرکت در هر یک از رویدادهای Airdrop را با شما در میان بگذاریم. البته دقت داشته باشید که هر کدام از پروژه های تعریف شده در بازار رمز ارز ها شرایط خاص خود را داشته و ممکن است نیاز به ابزارهای مختلفی برای شرکت در آنها داشته باشید. از این گذشته هر شرکت و هر تیم توسعه دهنده بر اساس نیازها و اهدافی که از این فرایند دنبال می کند، ممکن است ابزارهای مختلفی برای آن تعیین کرده باشد.

در ادامه رایج و معمول ترین ابزارهایی که ممکن است برای ثبت نام در هر یک از این رویدادها مورد نیاز شما باشد را با شما در میان خواهیم گذاشت. توصیه می‌کنیم اگر به دنبال سرمایه‌گذاری با استفاده از این روش در بازار و کسب سود از این روش هستید، حتماً از قبل تمام ابزارهایی که در ادامه معرفی می‌کنیم را تهیه کرده و همراه خود داشته باشید تا در صورت لزوم بتوانید به راحتی وارد هر یک از فرآیندهای تعریف شده در سایت های مختلف شوید. البته دقت کنید که هیچ کدام از این ابزارها نیاز به پرداخت هیچ گونه پولی نداشته و شما می توانید به صورت رایگان آنها را در اختیار داشته باشید.

کیف پول ارز دیجیتال داشته باشید

به عنوان یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین ابزار ها شما باید برای نگهداری و دریافت توکن های جایزه حتماً کیف پول نرم‌ افزاری ارز دیجیتال در اختیار داشته باشید. برای دریافت توکن های مورد نظر شما بایستی آدرس عمومی کیف پول خود را برای شرکت برگزار کننده این فرآیند ارسال کنید تا آنها بتوانند توکن های جایزه را برای شما ارسال کرده و امکان دسترسی به این توکن ها برای شما وجود داشته باشد. کما اینکه برای استفاده از بسیاری از انواع ایردراپ نیاز به در اختیار داشتن یک کیف پول مناسب و نگهداری از رمز ارزها در آن خواهید داشت. در سری مقالات آموزش کیف پول ارز دیجیتال به صورت کامل و جامع به بررسی تمام نکات لازم برای انتخاب یکی از بهترین گزینه ها اقدام کرده ایم که شما میتوانید با مطالعه آنها خیال خود را از بابت داشتن یک کیف پول عمل و همه کاره راحت کنید.

ایمیل یا جیمیل

یکی دیگر از ابزارهای مورد نیاز برای شرکت در این فرآیند در اختیار داشتن یک آدرس الکترونیکی ایمیل یا جیمیل است. البته داشتن ایمیل یا جیمیل کار خیلی خاصی نبوده و احتمالا همه شما در حال حاضر که در حال مطالعه مقاله هستید به این مهم دسترسی دارید. البته بسیار مهم است که حتماً جیمیل در دسترس شما فعال بوده و دسترسی به رمز عبور و نام کاربری خود در آن دارید.

اکانت در شبکه های اجتماعی مشهور اینستاگرام، توییتر

همانطور که اشاره کردیم یکی از اصلی ترین روش های به کار گرفته شده برای Airdrop ارز دیجیتال بیشتر در نوع ایردراپ جایزه مورد استفاده قرار میگیرد، فالو کردن شبکه‌های اجتماعی رمز ارز مورد نظر از سوی کاربران و کسانی است که قصد دریافت توکن های جایزه را دارند. برای این منظور شما از قبل بایستی در شبکه‌های اجتماعی مشهور و محبوب مانند اینستاگرام یا توییتر حساب کاربری فعال داشته باشید. البته حساب کاربری فعال در این شبکه‌ها نیز معمولاً رایج بوده و اکثر کاربران به این مهم دسترسی دارند و چالشی از این بابت برای آنها وجود نخواهد داشت.

عضویت در سایت کوین مارکت کپ

همچنین  یکی دیگر از ابزارهایی که معمولاً در بسیاری از پروژه های تعریف شده مشاهده می کنیم، اضافه کردن رمز ارز مورد نظر در سایت کوین مارکت کپ به واچ لیست است. با توجه به اینکه واچ لیست این سایت در معرض دید کاربران بسیار زیادی قرار می گیرد از این رو اگر یک رمز ارز در واچ لیست  تعداد افراد زیادی قرار داشته باشد محبوبیت آن به همین ترتیب افزوده خواهد شد، شرکت های توسعه دهنده نرم افزار در معرفی پروژه‌های مختلف برای ایردراپ اضافه کردن رمز ارز مورد نظر در این سایت را به واچ  لیست را نیز یکی از گزینه‌های اصلی در نظر می‌گیرند. به همین دلیل لازم است کاربران از قبل در این سایت نیز عضو بوده و از امکانات آن استفاده نمایند.

ایردراپ و کلاهبرداری

در پاسخ به پرسش ایردراپ ارز دیجیتال چیست به نکات بسیار مهمی رسیدیم و تقریبا تمام اطلاعات لازم برای درک این فرایند را با شما در میان گذاشتیم. اما لازم است تا نکات بسیار مهمی برای بالا بردن امنیت این روش سرمایه گذاری را نیز با شما در میان بگذاریم. همانطور که در بندهای قبلی اشاره کردیم این روش سرمایه گذاری در بازار رمز ارز نیز مانند سایر روش ها خالی از کلاهبرداری و حمله هکرها نیست. با توجه به اینکه نظارت خیلی زیادی به فرآیند های مختلف در این بازار وجود ندارد، افراد و استفاده گران بسیار زیادی به دنبال دسترسی به اطلاعات کاربران هستند تا از این طریق رمز ارزهای آنها را به تاراج ببرند. در همین ایران اما تعداد کاربرانی که هر روز از مرزهای خود را به دلیل ناآگاهی و عدم دقت به نکات امنیتی از دست می دهند بسیار زیاد است.

بهترین سایت ایردراپ ارز دیجیتال

بارها و بارها پیش آمده که به دلیل عدم دقت و در اختیار گذاشتن اطلاعات خصوصی کیف پول ارز دیجیتال، کاربران رمز ارزهای خود را از دست داده و تمام سرمایه خود را به باد داده اند. جالب است بدانید که   در اکثر مواقع ناآگاهی و نداشتن اطلاعات کافی است که باعث بروز ترین چالش هایی برای کاربران شده است. از این رو در این بخش از مقاله سعی داریم تا شما را  با نکاتی آشنا کنیم که دقت آنها می‌تواند از نظر امنیتی شرایط بهتری برای سرمایه‌گذاری در ایردراپ ارز دیجیتال برای شما رقم بزند.

کلاهبرداری های رایج در ایردراپ ارز دیجیتال

کلاهبرداری های مختلفی در پروژه های تعریف شده برای  این منظور وجود دارد که شما بایستی به صورت آگاهانه قبل از شرکت در هر یک از آنها اقدام کنید. به این معنا که لازم است از قبل تحقیقات خود را درباره شرایط ایردراپ مورد نظر را تکمیل کنید تا در نهایت این کلاهبرداری های رایج گریبانگیر شما نشود. در ادامه سعی داریم تا رایج ترین کلاهبرداری ها را با شما در میان بگذاریم تا در نهایت در هنگام سرمایه گذاری در این روش بی تجربه نباشید. بسیاری از این کلاهبرداری ها با استفاده از کانال های تلگرامی ترویج می شود. در کانال هایی که قرار است با شما با ایردراپ های رایگان آشنا شده و از این پروژه ها سود کسب کنید، معمولاً اهداف مختلف دیگری دنبال می‌شود که عدم دقت به آنها می تواند سرمایه های شما را در بازار به باد بدهد.

پامپ و دامپ

یکی از این کلاهبرداری ها پامپ و دامپ است. اگر با مفهوم این روش کلاهبرداری در بازار رمز ارزها آشنا نیستید، توصیه می‌کنیم تا توضیحات مربوط به آن را در مقاله فرهنگ لغت ارزهای دیجیتال دنبال کنید. در این فرآیند کانال های تلگرامی و برخی از شرکت‌ها با معرفی ایردراپ های به دنبال افزایش تعداد کاربران و معامله گران یک رمز ارز در مدت بسیار کوتاه هستند. این مهم باعث می‌شود تا حتی آنهایی که به دنبال شرکت در این فرآیند نیستم نسبت به سرمایه‌گذاری در مورد نظر تشویق شده و در نتیجه حجم بالایی از معاملات در فاصله زمانی کوتاه وارد یک ارز دیجیتال شود.

در پس این فرآیند پامپ و دامپ است. به این معنا که بعد از اینکه شما اقدام به شرکت در فرایند ایردراپ مورد نظر کردید و یا برای سرمایه گذاری در ارز مورد نظر را خریداری کردید، ناگهان یک افزایش قیمت بسیار شدید در آن ایجاد خواهد شد. سپس نیز دوباره قیمت رمز ارز به شرایط اولیه و حتی رقم های بسیار پایین تری نزول خواهد کرد. توصیه می کنیم به هیچ وجه در چنین فرآیندهای شرکت نکرده و سرمایه های گرانقدر خود را در معرض آسیب قرار ندهید.

سرقت اطلاعات

یکی دیگر از کلاهبرداری های بسیار رایج است که در این روش سرمایه گذاری ممکن است با آن روبرو شوید، سرقت اطلاعات است. شرکت های توسعه دهنده رمز ارزها در برخی مواقع با توجه به اینکه رنگ زرد مورد نظر کیفیت خاصی نداشته و یا فرآیند تعریف شده برای ایردراپ یک فرایند تقلبی و کلاهبرداری محسوب می‌شود، به دنبال سرقت اطلاعات خصوصی مانند رمز عبور کیف پول ارز دیجیتال و یا عبارت ۱۲ کلمه بازیابی آن هستند. برای این منظور معمولاً از کاربران و کسانی که به دنبال شرکت در پروژه هستند، خواسته می شود تا یکی از اطلاعات بالا را در شبکه های اجتماعی برای تیم پشتیبانی ارسال کنید.

بهترین سایت ایردراپ ارز دیجیتال

باید دقت داشته باشید که به هیچ وجه من الوجوه و تحت هیچ شرایطی نباید رمز عبور کیف پول ارز دیجیتال و یا عبارت ۱۲ کلمه بازیابی و یا آدرس خصوصی کیف پول خود را برای کسی ارسال کنید. برای هزارمین بار باید گوشزد کنیم که در اختیار داشتن این اطلاعات برای هیچ عملیاتی لازم نبوده و تنها دلیل درخواست دریافت این اطلاعات کلاه برداری و استخراج رمز ارز های شما از کیف پول خواهد بود. اطلاعات خود را برای هر کسی نفر رسید و حتماً به این نکته امنیتی دقت کامل داشته باشید.

حمله داستینگ

بهترین روش کلاهبرداری افراد توسعه‌دهنده رمز های تقلبی مقداری از توکن ها را  برای آدرس عمومی کیف پول های مختلف ارسال می نمایند. این آدرس ها حاوی بدافزار هایی است که اگر روی آنها کلیک کنید امکان دسترسی به اطلاعات خود را برای هکرها فراهم خواهید کرد. اصطلاحاً به این روش کلاهبرداری حمله داستینگ اطلاق می شود. اگر در این باره آگاهانه رفتار نکنید خیلی زود ممکن است ارز دیجیتال های موجود در کیف پول خود را از دست داده و تبدیل به یک ورشکسته در بازار شوید.

سرقت کلید خصوصی کاربران و سرقت ارزهای دیجیتال یکی از روش های کلاهبرداری معمول در این بازار محسوب می‌شود که تکنیک های بسیار مختلفی برای آن تعریف شده است. تعریف ایردراپ های تقلبی نیز یکی از این تکنیک ها است که به دلیل جذابیت های این روش سرمایه گذاری معمولاً کارساز می‌شود. توصیه می‌کنیم هستند با دقت بالا برای سرمایه گذاری در این روش اقدام کرده و رمز ارز های در دسترس خود را در اختیار سایر کاربران و افراد سارق قرار ندهید.

هایلایت هایی درباره ایردراپ ارز دیجیتال

تا به اینجای مقاله سعی کردیم تا تمام مفاهیم و نکات لازم برای شرکت در ایردراپ ارز دیجیتال را به صورت کاربردی و مرحله به مرحله برای شما تعریف کنیم. در انتهای مقاله نیز ز سعی داریم تا نکات مهم دیگری را درباره این فرآیند با شما در میان بگذاریم که به آنها می‌تواند نحوه عملکرد شما را در بازار بهتر نماید. با توجه به اینکه تکمیل کردن اطلاعات یکی از مهمترین نکات برای افزایش کیفیت کار کاربران و تریدرها در بازار رمز ارز ها می باشد، از این رو برای اینکه نکته ناگفته باقی نگذاشته باشیم و تمام چالش های ذهنی شما را درباره فرآیند ایردراپ حل کرده باشیم، در این بخش بیشتر به سوالات ذهنی برخی از کاربران خواهیم پرداخت که در مقالات مختلف کمتر به آنها پرداخته شده است.

آیا با ایردراپ می توان به درآمد خوبی رسید؟

درباره اینکه آیا با ایردراپ می توان به درآمد خوبی رسید یا خیر، بستگی به شرایط کار کاربر داشته و البته اهدافی که وی از شرکت در این پروژه دارد. به عنوان یک یک شرایط کلی و عمومی که برای کاربران و تریدرهای ایرانی مطرح است، بر شرکت در ایردراپ  های معمول، که هیچ گونه تقلب و سوء استفاده در پشت آن قرار ندارد، عملا امکان رسیدن به درآمد خوب و مناسب وجود ندارد. برخی از کاربران با وسوسه برخی از کانال های تلگرامی به دنبال شرکت در پامپ ها و دامپ های ناشی از ایردراپ ارز دیجیتال می روند که شرایط بسیار پیچیده ای داشته و تقریباً شبیه قمار بزرگ خواهد بود. بود و از بین رفتن تمام سرمایه ها و یا چند برابر شدن آن ها دو نتیجه صفر و یکی است که در این فرآیند به دست شما خواهد رسید.

به هیچ وجه و تحت هیچ شرایطی شرکت در این فرآیند را به شما توصیه نمی کنیم. اما با این حال در نظر داشته باشید که با دنبال کردن برخی از نمونه های ایردراپ تعریف شده در بازار با زحمت بسیار کم می توانید سود خوبی بدست آورید. توضیح ما شرکت در ایردراپ ارز دیجیتال باکیفیت و شناخته شده از که در نهایت منجر به رسیدن به سود های قابل توجه و به صورت رایگان برای شما باشد.

مراقب ایردراپ های از قبل ارسال شده باشید

لازم به توضیح است که در برخی مواقع ایردراپ اصلاً نیازی به شرکت ندارد و به صورت پیش فرض توکن های انحصاری تعریف شده برای کیف پول شما ارسال می گردد. برای مثال این مهم بیشتر برای افرادی که در ترون اسکن فعالیت داشته و رمز ارزهای خود را در آن ذخیره می کنند رخ می دهد. البته نمونه هایی برای کیف پول تراست والت نیز مشاهده شده است که در آنها بدون اطلاع کاربر توکن های یک ارز دیجیتال به عنوان جایزه برای وی فرستاده شده است. این فرایند ممکن است اهداف بسیار مختلفی به دنبال داشته باشد:

همانطور که در بخش معرفی اهداف ایردراپ ارز دیجیتال بیان کردیم، شرکت های توسعه دهنده رمز ارزها برای بهتر کردن سابقه خود به افراد فعال در شبکه و آنهایی که رمز ارز آنها را نگهداری می کنند، توکن هایی به عنوان جایزه می پردازند. پس ممکن است رمز ارز های ارسال شده برای شما با این هدف باشد.

بهترین سایت ایردراپ ارز دیجیتال

اما باید مراقب باشید. بسیاری از رمز ارزهای ارسال شده برای کیف پول ارز دیجیتال با هدف کلاهبرداری و دستیابی به اطلاعات شخصی و خصوصی آن صورت می پذیرد. لینک های ارسال شده مربوط به لینک های فیشینگ بوده و در صورتی که شما بر روی آنها کلیک کنید، هکرها به تمام اطلاعات کیف پول ارز دیجیتال شما دسترسی پیدا خواهند کرد.این مهم می‌تواند چالش‌های بسیار زیادی برای شما به دنبال داشته باشد. از این رو توصیه می‌کنیم دقت بسیار زیادی به توکن های ارسال شده به کیف پول خود داشته باشید و بدون بررسی آنها روی آنها کلیک نکنید.

برای کیف پول های اتریوم نیز این اتفاق بسیار شایع است و معمولاً توکن های ناشناخته از این ترفند برای معرفی خود به کاربران استفاده می نمایند. با این حال باید دقت کنید که چنین خطری نیز ممکن است کیف پول شما را تهدید کند. این دسته از رمز ارزها در واقع نقش ایمیل هایی را دارند که در گذشته از آنها برای هک کردن ایمیل کاربران استفاده می شد. با ارسال یک لینک به صورت گسترده به آدرس ایمیل های مختلف، کاربرانی که روی آنها کلیک می‌کردند با مشکلات بسیار زیادی روبرو شده و اطلاعات کامپیوتر آنها در اختیار هکرها قرار می گرفت. دقیقاً مشابه همان اتفاق ممکن است برای کیف پول نرم‌افزاری اردبیل دیجیتال شمالی رخ دهد.

بهترین ایردراپ های تاریخ رمز ارزها

ایردراپ های موفق زیادی در تاریخ رمز ارزها رخ داده که شناخت آنها می تواند شما را نسبت به این روش درآمدزایی در بازار امیدوار نماید.

  • یکی از این ایردراپ ها متعلق به صرافی inch است که ۹۰ میلیون از توکن های ارز دیجیتال بومی خود را با همین نام در سال ۲۰۲۰ در اختیار کاربران قرار داد. قیمت این رمز ارز در کمتر از چند ماه به ۸ دلار رسید و سرمایه های بسیار بزرگی را در اختیار افراد شرکت کننده در این ایردراپ قرار داد.
  • پروژه آنتولوژی نیز در سال ۲۰۱۸ با برگزاری یک ایردراپ عالی مبالغ هنگفتی را برای کسانی در نظر گرفت مکه ارز دیجیتال NEO در کیف پول خود داشتند. به توجه به قیمت ۴.۲ دلاری این رمز ارز در آن زمان، سرمایه بسیار زیادی در دسترس کاربران قرار گرفت.
  • هم چنین یونی سوآپ نیز در سال ۲۰۲۰ یک ایردراپ بسیار عالی و پرسود برای کاربران خود برگزار کرد. در این فرایند هر کاربر به حدود ۴۰۰ توکن از رمز ارز یونی سوآپ رسید که قیمت آن در حدود ۳ دلار بود و سرمایه ۱۲۰۰ دلاری را برای هر کاربر رقم زد.

آیا ایردراپ همان عرضه اولیه ارز دیجیتال است؟

درباره عرضه اولیه ارز دیجیتال به صورت مفصل و کامل با شما صحبت کرده و نکات لازم درباره فرآیند را با شما در میان گذاشتیم. دقت داشته باشید که ایردراپ ارز دیجیتال مفهومی کاملا متفاوت با فرآیند عرضه اولیه آن است اهداف و شرایط این دوم هم با یکدیگر کاملاً متفاوت است. عرضه اولیه رمز ارز در واقع در هنگام معرفی رمز ارز مورد نظر در بازار تعریف شده و کاربران بر بایستی برای خرید توکن های رمز عرض مورد نظر خود حتما باید هزینه آن را بپردازند. در حالی که ایردراپ ارز دیجیتال معمولاً به صورت رایگان انجام پذیرفته و هیچ هدف مستقیمی برای جذب سرمایه از آن دنبال نمی شود.

مزیت ها و معایب ایردراپ ارز دیجیتال چیست

شناخت مزیت ها و معایب ایردراپ ارز دیجیتال نیز در شناخت هر چه بهتر این مفهوم برای شما اهمیت خواهد داشت. از این رو در این بخش سعی داریم تا به صورت بی طرفانه به بررسی هر یک از این مزایا و معایب پرداخته و ذهن شما را نسبت به این پروژه ها بیش از پیش آشکار سازیم. از جمله مزیت ها و معایب ایردراپ ارز دیجیتال می توان به موارد زیر اشاره نمود:

مزایا:

  • در این فرایند امکان دریافت رمز ارز به صورت رایگان و بدون نیاز به هیچ گونه هزینه را خواهید داشت.
  • شرکت در این پروژه کاملا رایگان است و از این رو هیچ نیازی به داشتن سرمایه خاص برای آن نخواهید داشت.
  • امکان استفاده از رمز ارز به دست آمده برای رسیدن به سودهای بیشتر از طریق خرید و فروش و یا معاوضه آن با سایر رمز ارزها را نیز خواهید داشت.

معایب:

  • شناخت ایردراپ خوب از بد بسیار مشکل است و ممکن است حتی برای افراد حرفه ای به سختی امکان پذیر باشد.
  • بیش از ۹۹ درصد ایردراپ ها معرفی شده در سایت های مختلف هیچ سودی به دنبال نداشته و از این گذشته بیش از ۷۰ درصد آنها نیز مستقیماً برای کلاهبرداری راه اندازی شده اند که این موضوع فرایند سرمایه گذاری در آنها را باز هم پیچیده تر می نماید.
  • درصد قابل توجهی از رمز ارزهایی که حتی امکان نقد شوندگی آنها نیز وجود دارد، از نظر دلاری ارزش چندانی نداشته و حتی امکان نقد کردن آنها از صرافی و یا خرید سایر رمز ارزها از طریق آنها نیز وجود ندارد. آب نبات چوبی
  • هم چنین باید بدانید که در حال حاضر اکثر ایردراپ های برگزار شده با شرکت تعداد بسیار زیادی کاربر صورت می پذیرد در حالی که رمز ارزهای تعریف شده برای پرداخت بسیار کم هستند. از این رو شانس برنده شدن حتی در یک پروژه خوب نیز برای شما به این سادگی ها نخواهد بود. شانسی شدن آنها با قرعه کشی این مهم را باز هم سخت تر از گذشته نموده است.

به دنبال ایردراپ ارز دیجیتال باشیم یا خیر؟

همانطور که متوجه شدید ایردراپ ارز دیجیتال یکی از جذاب‌ترین و بهترین روش‌های سرمایه گذاری در این بازار است که می‌تواند سودآوری قابل توجهی را برای کاربران رقم بزند، اما همانطور که متوجه شدید شرکت در ایردراپ‌ها ریسک بسیار زیادی به دنبال دارد و از این گذشته این فرصت‌های سرمایه گذاری به وفور در بازار در اختیار شما قرار نمی‌گیرد. همین چندی پیش بود که ارز دیجیتال ریپل در یک فرایند ایردراپ توکن‌ های بسیار زیادی را در اختیار هوادرهای خود قرار داد و شرکت نکردن در این ایردراپ عملاً یک اشتباه بزرگ از سوی تمام کاربران بود.

اما موضوع بسیار مهم اینجاست که معمولاً پروژه‌های بسیار بزرگ کمتر برای عرضه ایردراپ اعلام آمادگی می‌کنند و معمولاً این روش بازاریابی از سوی پروژه‌های بسیار کوچک مورد توجه قرار می‌گیرد که ریسک سرمایه گذاری بسیار زیادی دارند و ورود به آنها می‌تواند چالش‌های بسیار زیادی را برای سرمایه‌گذاران به دنبال داشته باشد.

در بسیاری از مواقع شاهد هستیم که حتی این پلتفرم‌ها از کیف پول‌های اختصاصی نیز برای کاربران خود رونمایی می‌کنند و عملاً شما باید ریسک چند برابری یعنی ورود به کیف پول‌های ناامن را نیز با استفاده از آنها تجربه کنید. واقعا ارزش ندارد که شما سرمایه‌های گرانقدر خود را برای چنین روش سرمایه گذاری به خطر بیندازید و برای رسیدن به سود ناچیزی که در این روش سرمایه گذاری عاید شما خواهد شد ریسک سرمایه گذاری خود را در بازار ارز دیجیتال به میزان قابل توجهی افزایش دهید.

خود ما هم در کانون بورس مشتری برخی از ایردراپ‌های بازار ارز دیجیتال بوده‌ایم و از برخی از این ایردراپ‌ها و توکن‌ ها استفاده کردیم اما واقعیت این است که هرگز سرمایه گذاری خود را با هدف رسیدن به ایردراپ جهت دهی نکردیم و تنها گزینه‌هایی که در طول مدت سرمایه گذاری ما در بازار ارز دیجیتال پیش روی ما قرار گرفته را انتخاب کرده‌ایم و از این بابت شما را نیز دعوت می‌کنیم تا به همین نکته توجه کرده و سرمایه‌های خود را بیخود در معرض خطرهای بزرگ قرار ندهید.

متاسفانه بازار ارز دیجیتال در کنار تمام مزیت‌ها و پتانسیل سودآوری که دارد یک بازار کاملاً بی‌رحم است و هر روزه افراد بسیار زیادی در سرتاسر جهان به دلیل عدم دقت و حرص و طمع برای رسیدن به سودهای بسیار زیاد تمام دارایی‌های خود را به بازار هدیه می‌دهند. داشتن یک دیدگاه واقع بینانه یکی از مهمترین نکاتی است که می‌تواند شما را از این زیان‌های بزرگ در امان نگه دارد و سرمایه‌های گرانقدر شما را در دراز مدت چندین برابر نماید. در واقع انتخاب با شماست که یا برای رسیدن به یک سود چند میلیون برابری اما با خطر از بین رفتن تمام دارایی‌ها وارد روش‌های سرمایه گذاری پرخطر در بازار ارز دیجیتال شوید و یا اینکه یک سود معقول چند صد برابری را در بازارهای زمانی طولانی مدت برای خود در نظر گرفته و با مدیریت ریسک در ارز دیجیتال شرایطی را برای خود به وجود آورید که این میزان سود برای شما در دسترس باشد.

جمع بندی

به معرفی کامل و جامع ایردراپ ارز دیجیتال پرداختی و نکات لازم برای شرکت در این فرآیند را به شما معرفی کردیم. با استفاده از محتوای این مقاله دیگر نیازی به هیچ محتوای دیگری برای آشنایی و پیدا کردن تسلط به ایردراپ ارز نخواهید داشت. اما مهمتر از این موضوع عمل کردن به نکاتی است که در این مقاله با شما برای در امان نگه داشتن سرمایه ها مرور کردیم. متاسفانه به دلیل سخت شدن شرایط کسب سود از بازار واقعی ارز دیجیتال، بسیاری از کاربران در سرتاسر جهان از روش های تقلبی به دنبال کسب سود هستند. ترفند های زیادی هم هر روز اقدام می شوند که هر کدام شرایط خاصی را تعریف می نماید. ایردراپ ارز دیجیتال با وجود تمام مزیت‌هایی که دارد می‌تواند به عنوان یک روش کلاهبرداری مورد استفاده قرار گیرد. به همین دلیل توصیه می‌کنیم از هول حلیم در دیگ نیفتاده و سرمایه‌هایی که به سختی آنها را به دست آورده اید را به این راحتی از دست ندهید.

تمام تلاش ما در مجموعه کانون بورس با اجرای حرفه ای ترین و بهترین دوره ارز دیجیتال و همچنین ارائه مقالات آموزشی رایگان و کاربردی اعتلای تریدرهای ایرانی در بازار است. نکاتی که در بسیاری از مقالات ما به آنها اشاره می‌شود بیشتر به صورت تجربی و از فعالیت این مجموعه در بازار به دست آمده است. از این رو معمولاً این نکات را در سایر مقالات و سایت ها مشاهده نخواهید کرد. توصیه می‌کنیم حتماً نکات بیان شده در مقالات را کاملاً جدی تلقی کرده و حداقل برای احترام به سرمایه های ارزشمند خود هم که شده آنها را سرلوحه فعالیت خود در بازار ارز های دیجیتال قرار دهید. در انتها اگر چالش های ذهنی شما درباره ایردراپ ارز دیجیتال به اتمام نرسیده و هنوز سوالات زیادی در ذهن دارید، می توانید آنها را در بخش دیدگاه ها با ما در میان گذاشته تا پاسخ کارشناسان ما را در کمترین زمان ممکن دریافت کنید. دوستانی هم که فرصت حضور در دوره حضوری را ندارند، می توانند با تهیه دوره آموزش آنلاین ارز دیجیتال به خواسته های خود برای آموزش های اولیه لازم برای سرمایه گذاری در این بازار برسند.

ترتیب پیشنهادی مطالعه مقالات این بخش...

4 پاسخ

  1. سلام و عرض خسته نباشید از مطالب مفید شما در باره ارز دیجیتال
    من هیچ دوره ای شرکت نکردم و هیچ تجربه ای ندارم
    چند کلاس حضوری باید شرکت کنم لطفا نام ببرید
    برای ترید نوسان گیری و هولد.
    آموزش برای دیفای ان اف تی و متاورس هم دارید
    ممنون میشم پاسخ بدین.
    ممنون از زحمات شما تمام ۳۴ مقاله ارز دیجیتال رایگان رو خوندم و لذت بردم

    1. سلام خیلی مخلصیم. خوشحالیم که به دردتون خورده.
      برای ترید و نوسان گیری، آموزش برای دیفای، NFT و متاورس و هم چنین استراتژی ترید در بازار ارز دیجیتال همگی تو دوره ارز دیجیتال کانون تعریف شده. فقط یک دوره کاملا تخصصی زیر نظر استاد حاجی علی. می توانید در طول روز از ساعت ۹ تا ۶ با شماره های
      ۰۲۱-۸۸۷۵۶۸۰۳
      ۰۲۱-۸۸۷۴۶۵۱۸
      تماس بگیرین یا به صورت حضوری در آدرس کانون در پاسداران حاضر بشین و به صورت کامل راهنمایی های همکاران رو بشنوین.

  2. سلام و عرض خسته نباشید تشکراز مطالب مفید شما در باره ارز دیجیتال
    من هیچ دوره ای شرکت نکردم و هیچ تجربه ای ندارم
    چند کلاس حضوری باید شرکت کنم لطفا نام ببرید
    برای ترید نوسان گیری و هولد.
    آموزش برای دیفای ان اف تی و متاورس هم دارید
    ممنون میشم پاسخ بدین.
    ممنون از زحمات شما تمام ۳۴ مقاله ارز دیجیتال رایگان رو خوندم و لذت بردم

  3. من روش های مختلفی رو برای ایردراپ امتحان کردم ولی تنها روشی که تونستم به کمکش بیت کوین رایگان بگیرم به کمک سایت دراپینو بود

    پس از ثبت نام تو این سایت هر خریدی که از افق کوروش میکنم درصدی از مبلغ خریدم رو به صورت بیت کوین بهم برمی‌گردونه

    پیشنهاد میکنم شما هم به کمک این روش بیت کوین رایگان بگیرین

    کد دعوت منم فراموش نشه : )))
    wic3me4f

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روش‌های پرداخت و ثبت نام

ارزش دوره: ۱8٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

قیمت جشنواره: ۱4/۸۰۰/۰۰۰ تومان

پیش پرداخت: 2٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

روش‌های پرداخت و ثبت نام

ارزش دوره ۱۷٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

قیمت جشنواره: ۱۳/۸۰۰/۰۰۰ تومان

تماس فوری با شما

موضوع تماس با شما: