لوگو کانون بورس

ارز دیجیتال دوج کوین چیست؟ + مزایا و معایب

ارز دیجیتال دوج کوین چیست
شما در حال مطالعه مقاله ۴ از ۴۹ در این سرفصل آموزش رایگان هستید.

ارز دیجیتال دوج کوین یکی از محبوب ترین ارزهای دیجیتالی این روزهای بازار کریپتوکارنسی ها است. از این رو در ادامه مقالات آموزش رایگان ارز دیجیتال سعی داریم تا در این مقاله به بررسی کامل اطلاعات مربوط به این رمز ارز بپردازیم. همچنین نکاتی را درباره این ارز دیجیتال و روش تحلیل آن بیان خواهیم کرد که با استفاده از آن می توانید بعد از سپری کردن دوره ارز دیجیتال روند بسیار بهتری برای تحلیل ها و معاملات خود در دوج کوین داشته باشید.

این روزها صحبت درباره ارزهای دیجیتالی بسیار شنیده می شود. ارزهایی که گاهی با یک توییت از افراد مشهور در مدتی کوتاه ارزش آن ها چند برابر می شود. این ارزهای دیجیتالی شامل چند هزار ارز مختلف با کارایی ها و ارزش های متفاوت هستند که ارز دیجیتال دوج کوین یکی از آن ها است. جالب است بدانید که این ارز دیجیتالی توسط دو نفر فقط برای شوخی و مقابله با دنیای جدی ارزهای دیجیتالی ساخته شد؛ اما با پیدا کردن طرفداران بسیار و همچنین چند توییت از ایلان ماسک، کارآفرین مشهور کانادایی، به تدریج جای خود را در بین ارزهای دیجیتالی دیگر پیدا کرد.

ارز دیجیتال دوج کوین چیست و داستان پیدایش آن

ارز دیجیتال دوج کوین چیست

داستان پیدایش دوج کوین و چگونگی ارزش یافتن آن بسیار جالب و خواندنی است. در این مقاله با ما همراه باشید تا تاریخچه جذابی از این ارز دیجیتالی بخوانید و همچنین اگر در صدد پیش بینی قیمت دوج کوین در آینده و خرید این ارز دیجیتال هستید، اطلاعات مورد نیازتان را به دست آورید.

چگونه دوج کوین وارد بازار ارزهای دیجیتال شد؟

۴ سال بعد از ساخت بیت کوین، در سال ۲۰۱۳، ارزش این ارز دیجیتال به ۱۰۰۰ دلار رسید و به یکباره دنیای ارزهای دیجیتال برای سرمایه داران و حتی عموم مردم رنگ تازه ای به خود گرفت. صحبت درباره ارزهای دیجیتالی شدت گرفت و سرمایه بسیاری به سمت برخی از این ارزها روان شد. در این میان بیلی مارکوس، برنامه نویس و جکسون پالمر تحلیل گر تصمیم گرفتند با دنیای ارزهای دیجیتال شوخی کرده و ارز دیجیتال دوج کوین را روانه بازار کردند. دوج کوین که نام و لوگوی آن از طنزهای رایج آن سال ها گرفته شدند، قرار بود فقط به منظور یک سیستم پرداخت دوستانه مورد استفاده قرار گیرد اما طرفداران بسیاری پیدا کرد و خود نیز وارد دنیای جدی ارزهای دیجیتال شد.

کاربردهای ارز دیجیتال دوج کوین

سازندگان دوج کوین که قصدی جز شوخی با دنیای ارزهای دیجیتال نداشتند، با افزایش ارزش و محبوبیت آن، هدف بعدی دوج کوین را حمایت از فعالان اینترنتی و کمک به خیریه ها اعلام کردند.

جامعه دوج کوین در سال ۲۰۱۴ در حرکتی خیرخواهانه ۵۰ هزار دلار مبلغ مورد نیاز تیم سورتمه سواری جامائیکا برای شرکت در المپیک زمستانی سوچی را جمع آوری کرده و این تیم را راهی مسابقات کردند. همچنین در همین سال ۳۰ هزار دلار برای ساخت چاه آب آشامیدنی برای مردم تانا واقع در کشور کنیا اهدا کردند و ۵۵ هزار دلار نیز برای حمایت یک راننده در مسابقات اتومیبلرانی صرف کردند. راننده نیز نام ماشین خود را دوج کوین گذاشته و با آن مسابقه داد.

این اهداف انسان دوستانه و نام طنز دوج کوین کافی بودند تا روز به روز به طرفداران آن افزوده شود تا جایی که یک صفحه مخصوص دوج کوین در ردیت ساخته شود و طرفداران متعصب آن در توییت هایی اعلام کنند حتی اگر دوج کوین تمام ارزش خود را از دست دهد، باز هم با آن خواهند ماند و دست از حمایت خود بر نمی دارند.

با تمام این صحبت ها به نظر شما تمام خریداران دوج کوین همین قدر متعصب هستند و جز هدف های انسان دوستانه چیزی از این ارز دیجیتال نمی خواهند؟

در ادامه با ما همراه باشید تا به صورت کامل درباره ارزش دوج کوین، تکنولوژی تولید و استخراج آن، کیف پول های این ارز دیجیتالی و در نهایت مزایا و معایب دوج کوین صحبت کنیم.

ارزش ارز دیجیتال دوج کوین

همانطور که در نمودار زیر مشاهده می کنید، دوج کوین از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۸ رشد قیمتی چندانی را شاهد نبوده است؛ اما در سال ۲۰۱۸ به یکباره با رشد قیمتی بالایی روبرو می شود که رشدی در حدود ۸۴۰۰% برای آن رقم می زند. پس از این سال و با ترکیدن حباب ارزهای دیجیتالی، دوج کوین نیز با افت قیمتی شدیدی روبرو می شود تا اینکه امسال (سال ۲۰۲۱) با روی آوردن مجدد سرمایه داران به سمت ارزهای دیجیتالی، دوج کوین نیز رشد قیمتی بسیار بالایی را تجربه می کند.

با وجودی که در بیشترین قیمت، دوج کوین در حدود ۰.۰۵ دلار خرید و فروش شد و شاید قیمت آن نسبت به ارزهای دیجیتالی دیگر همچون بیت کوین بسیار ناچیز باشد، اما ارزش بازار این ارز بسیار بالا بوده و در حال حاضر بیش از ده میلیارد دلار ارزش دارد. بر این اساس ارز دیجیتال دوج کوین در رده بندی ارزش بازار ارزهای دیجیتال جهان، در رتبه هشتم قرار گرفته است.

نمودار قیمت دوج کوین

در ابتدای ورود دوج کوین به بازار ارزهای دیجیتالی، حداکثر موجودی آن معادل ۱۰۰ میلیارد بود که با وجود بالا بودن این مقدار نسبت به ارزهای دیگر، با این حال در همان اوایل جکسون پالمر سازنده این ارز دیجیتالی محدودیت موجودی آن را برداشت تا در طول زمان نرخ تورم دوج کوین کاهش یابد. بر این اساس با استخراج ۱۰۰ میلیارد دوج کوین تا اواسط ۲۰۱۵، هر سال ۵ میلیارد دوج کوین به چرخه ارزهای دیجیتالی برای استخراج اضافه می شود و این روال تا ابد ادامه خواهد داشت.

با وجودی که حذف سقف موجودی دوج کوین، انگیزه استخراج کنندگان را کاهش داده و قیمت آن نیز با کاهش یافت اما همین قیمت پایین دوج کوین را به گزینه ای کارآمد برای تراکنش های کوچک تبدیل کرده است.

همچنین در سال جاری با حمایت های متعدد ایلان ماسک و دیگر افراد از دوج کوین قیمت و ارزش آن هم با رشد بالایی روبرو شده است و همین می تواند انگیزه سرمایه گذاران و استخراج کنندگان را بالا ببرد.

“حال شما فکر می کنید دلیل بالا بودن ارزش ارز دیجیتال دوج کوین با وجود قیمت پایین آن چیست؟ دلیل این اتفاق تولید دوج کوین تا ابد است.”

اگر شما نیز با افزایش قیمت و ارزش ارز دیجیتال دوج کوین در صدد به دست آوردن این ارز دیجیتالی هستید، با ما همراه باشید تا راه های به دست آوردن آن را به شما معرفی کنیم:

روش های به دست آوردن ارز دیجیتال دوج کوین

استخراج دوج کوین

برای به دست آوردن دوج کوین چند راه وجود دارد که شما می توانید از طریق یکی یا همه این روش ها دارایی دوج کوین خود را افزایش دهید:

۱. هدیه گرفتن دوج کوین

همانطور که در ابتدا نیز اشاره کردیم یکی از دلایل ساخت ارز دیجیتال دوج کوین هدیه دادن و حمایت از تولید کننده های محتوا در رسانه های اجتماعی بود. بدین منظور زمانی که کاربری پستی با محتوای خاص و منحصر به فرد تولید می کند، دیگر کاربران آن شبکه اجتماعی می توانند با واریز ارز دیجیتال به کیف پول یا والت آن کاربر، از او حمایت کنند. از آنجایی که قیمت دوج کوین پایین بوده و کارمزد تراکنش های آن نیز ناچیز است، این ارز دیجیتالی یکی از محبوب ترین ارزها برای هدیه دادن در میان کاربران شبکه های اجتماعی است.

بنابراین شما می توانید با تولید محتواهای منحصر به فرد و دریافت هدیه و حمایت، دارایی دوج کوین خود را افزایش داده و هر زمان که بخواهید از آن ها استفاده کرده و خرید و فروش نمایید.

۲. خرید و فروش محصولات و خدمات به کمک ارز دیجیتال دوج کوین

این روزها بسیاری از شرکت ها خرید و فروش از طریق ارزهای دیجیتال را به خدمات خود اضافه کرده اند. بنابراین افراد مختلف می توانند به راحتی از ارزهایی همچون دوج کوین به جای دلار و یورو استفاده کرده و کالا یا خدمات مورد نظر خود را دریافت کنند.

شما نیز می توانید با فراهم کردن پلاگین های مورد نظر به فروش کالا و خدمات خود از طریق دوج کوین بپردازید.

۳. خرید و ترید کردن با دوج کوین

شما می توانید با خرید دوج کوین از طریق صرافی های داخلی و خارجی به ترید کردن و افزایش سرمایه خود بپردازید. البته فراموش نکنید که اگر با اصول ترید کردن آشنا نباشید ممکن است متحمل ضررهای بسیاری شوید.

۴. استخراج ارز دیجیتال دوج کوین

استخراج دوج کوین یکی از راه های به دست آوردن این ارز دیجیتالی است اما اجازه دهید قبل از اینکه به روش استخراج آن بپردازیم، ابتدا مدل طراحی و تکنولوژی تولید ارز دیجیتال دوج کوین را بشناسیم تا بهتر فرآیند استخراج را درک کنیم.

فناوری دوج کوین

اکثر ارزهای دیجیتالی از تکنولوژی بلاک چین استفاده می کنند. بلاک چین در واقع دیتابیسی بسیار بزرگ است که اطلاعات تراکنش را روی خود ذخیره می کند. این دیتابیس در مکان مشخصی قرار ندارد بلکه به صورت غیر متمرکز روی هزاران رایانه ای است که به نام نود (Node) شناخته می شوند.

دوج کوین از کدهای یک شبکه به نام لاکی کوین ساخته شده است. البته لاکی کوین خود انشعابی از دیگر ارز دیجیتال به نام لایت کوین است. لایت کوین نیز از بیت کوین منشعب شده است. بنابراین شبکه های این سه ارز دیجیتالی شباهت های بسیاری از نظر ساختاری به یکدیگر دارند. این سه رمز ارز از الگوریتم استخراج استفاده می کنند. البته الگوریتم استخراج دوج کوین و لایت کوین اسکریپت (Scrypt) است که با الگوریتم بیت کوین تفاوت دارد. اما آنچه که در هر سه ارز مشابه است، متکی بودن آن ها به نودها یا ماینرها است تا با قدرت پردازش سخت افزار خود علاوه بر تایید تراکنش ها، از تقلب جلوگیری کنند.

استخراج دوج کوین

استخراج دوج کوین

قبلا در مقاله تحلیل و پیش بینی قیمت دوج کوین اشارتی به موضوعات فاندامنتالی درباره این ارز دیجیتال داشتیم. در واقع به فرآیند بررسی و تایید تراکنش ها توسط نودها، استخراج ارز دیجیتال دوج کوین گفته می شود و آن ها برای این کار، به عنوان پاداش مقدار مشخصی دوج کوین دریافت می کنند. این مقدار که همیشه ثابت است، معادل ۱۰۰۰۰ دوج کوین به ازای استخراج هر بلاک است.

روش کار بدین صورت است که در زمان انجام تراکنش بین دو نفر، اگر نیمی از نودها مقدار تراکنش را در حساب نفر اول تایید کنند، این تراکنش صورت گرفته و مقدار مورد نظر به حساب نفر دوم واریز می شود. اما این فرآیندها به همین سادگی صورت نمی گیرند.

استخراج و جایزه در قبال اضافه کردن بلاکی جدید به بلاک چین دوج کوین صورت می گیرد که این کار نیازمند حل کردن معادلاتی پیشرفته توسط پردازنده نودها است. بنابراین هرچه قدر نودها پردازنده قوی تری داشته باشند، با سرعت بیشتری بررسی و تایید را انجام می دهند و می توانند با اضافه کردن بلاک جدید، میزان مشخص شده دوج کوین را جایزه بگیرند.

هر بلاک دوج کوین تقریبا در عرض یک دقیقه استخراج می شود. همانطور که گفته شد پاداش این کار معادل ۱۰ هزار واحد دوج است. این میزان در مقابل پاداش استخراج بیت کوین که ۶.۵ واحد بیت کوین است، ناچیز به حساب می آید اما این را باید در نظر داشت که سختی استخراج دوج کوین بسیار کمتر از بیت کوین بوده و در نتیجه کسب پاداش آن نیز آسان تر است.

فرآیند استخراج دوج کوین به دو صورت انفرادی و گروهی صورت می گیرد. در روش انفرادی شما نیاز به پردازنده هایی بسیار قوی دارید که با این حال ممکن است استخراج یک بلاک برای شما ماه ها زمان ببرد اما با هر استخراج، تمامی پاداش به شما تعلق می گیرد.

در استخراج گروهی شما می توانید عضو یک گروه پردازنده شوید و با در اختیار گذاشتن قدرت پردازشی خود، سهمی از پاداش بلاک های استخراج شده توسط گروه دریافت کنید. البته گروه ها به ازای پاداش از اعضای خود کارمزد دریافت می کنند و همین امر می تواند میزان پاداش دریافتی شما را کاهش دهد.

با این حال اگر تازه کار هستید و پردازنده بسیار قوی نیز در اختیار ندارید، بهتر است به یک گروه بپیوندید و سهم پاداش خود را دریافت کنید.

برای شرکت در فرآیند استخراج، باید یکی از کیف پول های آن را روی رایانه خود داشته باشید و سپس با نصب یکی از نرم افزارهای ماینینگ با توجه به سخت افزار خود، به استخراج دوج کوین بپردازید. البته قبل از هر چیزی باید برآورد کنید که آیا با توجه به هزینه های جاری ماینینگ دوج کوین سودآور است یا خیر. زیرا در صورت افزایش قابل توجه هزینه ها، عملا درآمد حاصل از استخراج دوج کوین چندان بالا نخواهد بود و ممکن است در این باره با چالش های بزرگی روبرو شوید.

انواع کیف پول های دوج کوین

کیف پول دوج کوین

از آنجایی که دوج کوین یک دارایی دیجیتال به حساب می آید، بنابراین باید روی کیف پول های دیجیتالی ذخیره شود. البته کیف پول های کاغذی نیز وجود دارند اما طرفدار زیادی ندارند. با وجودی که این کیف پول ها به اینترنت متصل نشده و در معرض هک شدن نیستند با این حال کاربر باید کلیدهای این کیف پول ها را چاپ کرده و در جایی امن نگهداری کند که این کار چندان آسان نیست.

والت ها یا کیف پول های دیجیتالی در انواع گوناگونی هستند. برخی از آن ها نرم افزاری بوده و دارایی ارز دیجیتال شما را روی رایانه شخصی یا تلفن همراه تان ذخیره می کنند و برخی بر روی فضای اینترنت این کار را انجام می دهند. انواع دیگری از کیف پول ها نیز وجود دارند که به صورت سخت افزاری هستند و باید از مراکز معتبر خریداری شوند. در ادامه با ما همراه باشید تا کیف پول های رایج و معتبر ارز دیجیتال دوج کوین را معرفی کنیم.

کیف پول های نرم افزاری دوج کوین

از والت های رایج نرم افزاری دوج کوین می توان به:

  • تراست والت،
  • کوینومی
  • و اتمیک

اشاره کرد که تراست والت فقط نسخه تلفن همراه دارد اما کوینومی و اتمیک را می توانید هم روی تلفن همراه و هم رایانه خود نصب کنید.

کیف پول رسمی دوج کوین نیز قبلا مورد استفاده قرار می گرفت که در حال حاضر دیگر به صورت فعال پشتیبانی نمی شود و گزارش هایی مبنی بر سرقت یا از دست دادن سرمایه توسط افراد مختلف باعث شد که این کیف پول دیگر کاربرد رایج خود را نداشته باشد.

انواع دیگری از کیف پول ها، سخت افزاری هستند که برای کسانی که سرمایه گذاری بالایی روی دوج کوین انجام داده اند و به دنبال امنیت بیشتر هستند، طراحی شده اند. از این میان می توان به:

  • کیف پول های سخت افزاری لجر،
  • تروز
  • و کیپ کی

اشاره کرد که باید از فروشگاه های معتبر خریداری نمایید.

همچنین اگر تمایلی به خرید یا نصب کیف پول ندارید، می توانید از وب سایت my.dogechain.info استفاده کنید که برای استفاده از این کیف پول فقط نیاز به یک مرورگر دارید.

فراموش نکنید که حتما از کیف پول ارز دیجیتال خود نسخه پشتیبان تهیه کرده و آن را در مکان امنی ذخیره کنید. در این صورت اگر کیف پول شما حذف شود یا هر مشکل دیگری برای آن ایجاد شود، می توانید دارایی خود بازیابی کنید. در غیر این صورت، شما تمام دارایی ارز دیجیتال خود را از دست خواهید داد.

تا به اینجا سعی کردیم اطلاعات کاملی درباره هر آنچه نیاز دارید برای آشنایی با ارز دیجیتال دوج کوین در اختیارتان قرار دهیم. در ادامه قبل از اینکه درباره نحوه خرید دوج کوین صحبت کنیم، مروری بر مزایا و معایب ارز دیجیتال دوج کوین خواهیم داشت تا شما با دید کاملی اقدام به خرید آن نمایید.

مزایا و معایب دوج کوین

مزایا و معایب دوج کوین

  1.  همانطور که در متن اشاره شد، کارمزد تراکنش دوج کوین ناچیز است و همین یکی از دلایل محبوبیت این ارز دیجیتال است که آن را برای تراکنش های کوچک مقرون به صرفه می کند.
  2. دوج کوین محدودیت سقف استخراج ندارد و همین عامل باعث می شود در زمره ارزهای تورم زا قرار نگیرد.
  3. در سال های اخیر با تصمیم توسعه دهندگان دوج کوین، امکان استخراج ترکیبی دوج کوین و لایت کوین فراهم شده است که در این صورت می توان به صورت همزمان هر دو ارز دیجیتالی را استخراج کرد. این کار باعث شده است که امنیت هر دو بلاک چین نیز افزایش یابد.
  4. با وجود امن بودن تکنولوژی بلاک چین همچنان ممکن است راه هایی برای نفوذ به آن پیدا شود. یکی از این راه ها حمله ۵۱ درصدی ها است که با در اختیار داشتن ۵۱ درصد ماینرها توسط یک نفر یا یک گروه ممکن است تراکنش های تقلبی وارد سیستم شود که البته با تلفیق لایت کوین و دوج کوین این اتفاق سخت تر شده است. و دیگر راه تقلب که برای دوج کوین در سال ۲۰۱۵ اتفاق افتاد، برملا شدن کلاهبرداری یکی از صرافی های بزرگ دوج کوین بود.
  5. با کنار کشیدن جکسون پالمر، آینده توسعه این ارز دیجیتالی مبهم است. بخش بزرگی از مدیریت جامعه دوج کوین توسط افراد داوطلب صورت می گیرد و توسعه دهندگان زیادی روی آن کار نمی کنند و همین امر باعث شده است آینده این ارز در هاله ای از ابهام باشد.

نحوه خرید ارز دیجیتال دوج کوین

برای خرید این ارز دیجیتال در ایران در حال حاضر دو راه وجود دارد:

  1. خرید به صورت مستقیم از سایت های صرافی ارز دیجیتال داخلی با کارت بانکی خود
  2. خرید ارزهای دیجیتال دیگر همچون تتر یا بیت کوین از سایت های ایرانی و تبدیل آن ها به دوج کوین در صرافی های خارجی

با وجود تحریم های موجود بر ایران و حتی ریسک مسدود شدن حساب، باز هم بسیاری از کاربران ایرانی ترجیح می دهند در صرافی های خارجی همچون بایننس خرید و فروش انجام دهند. دلیل این اتفاق هم این است که برخی از صرافی های داخلی دوج کوین یا بسیاری از ارزهای دیجیتال را پشتیانی نمی کنند یا اگر در لیست خود دارند، نقدینگی آن ها کم است و همچنین ممکن است هزینه تمام شده خرید را بالاتر محاسبه کنند. به همین دلیل بسیاری ترجیح می دهند تا به کمک نرم افزارهای تغییر آی پی از روش دوم استفاده کرده و از صرافی های خارجی خرید کنند.

دوج کوین و شباهت های آن به بیت کوین

درباره ارز دیجیتال دوج کوین شایعات بسیار زیادی وجود دارد. چیزی که مسلم است که بخش قابل توجهی از کد برنامه دوج کوین از روی بیت کوین کپی برداری شده و هر چندین رمز ارز یک فورک از بیت کوین نیست اما با این حال شرایط مشابه با یک فورک بیت کوین دارد. از نظر شرایط امنیتی و همچنین نحوه اثبات تراکنش ها در داخل شبکه دوج کوین شباهت بسیار زیادی به بیت کوین داشته و به همین دلیل است که امکان تجزیه و تحلیل شبکه آن برای تحلیلگران خیلی پیچیده نشده است.

اما در این بین شایعات دیگری نیز در میان برخی از کاربران وجود دارد که خیلی نمی توان روی آنها مانور داد. شایعاتی مانند دوج کوین می‌تواند قاتل بیت کوین باشد و یا جایگزینی برای این رمز است به هیچ وجه برای شبکه دوج کوین صادق نیست و این رمز در حال حاضر به هیچ وجه حتی نزدیک به بیت کوین نیز نشده است. این نکته از این نظر اهمیت دارد که برخی از تحلیلگران با درست بودن این شایعه به دنبال سرمایه گذاری بر روی دوج کوین هستند.

بررسی چالش های روش های مختلف خرید دوج کوین در ایران

در بخش های قبلی انواع روش های خرید ارز دیجیتال دوج کوین را با شما در میان گذاشتیم و اشاره کردیم که شما می‌توانید با این روش ها این رمز ارز را خریداری کرده و در کیف پول ارز دیجیتال خود نگهداری نمایید. اما لازم دانستیم تا برخی نکات کاربردی و حرفه ای درباره روش های مختلف خرید رمز ارز را نیز با شما در میان بگذاریم که با دقت به آنها می توانید یک سرمایه گذاری مطمئن تر برای خود در بازار رقم بزنید. به همین دلیل در ادامه مزیت ها و معایب هر یک از این روش ها را برای خرید دوج کوین با شما در میان می گذاریم.

خرید دوج کوین به صورت مستقیم از فروشنده

خرید دوج کوین به صورت مستقیم از فروشندگان که در سایت ها و کانال های مختلف تبلیغات می نمایند یک مزیت بسیار بزرگ برای شما به همراه خواهد داشت و آن هم حذف کامل کارمزد خرید این رمز ارز است. اما واقعاً شما به کسی که تاکنون نه او را دیده‌اید و نه می شناسید اعتماد دارید که پول خود را به حساب واریز کنید به انتظار اینکه وی دوج کوین های شما را انتقال دهد؟ خرید دوج کوین به این روش را به هیچ وجه شما توصیه نمی‌کنیم زیرا ممکن است چالش‌ها و خطرات بسیار زیادی برای شما به دنبال داشته باشد. کلاهبرداری های بسیار زیادی تحت این شرایط رخ داده که خیلی ها هنوز هم نتوانستند پول خود را پس بگیرند.

خرید دوج کوین از طریق خدمات صرافی خارجی

در صورتی که به دنبال خرید دوج کوین از خدمات صرافی خارجی ارز دیجیتال هستید احتمالاً باید یک مرتبه بیشتر کارمزد این خرید را بپردازید. زیرا ابتدا باید پول خود را در یکی از صرافی های داخلی به تبدیل نموده و سپس با انتقال تتر به حساب کاربری خود در صرافی خارجی برای خرید دوج کوین اقدام کنید که در این شرایط دوبار هزینه کارمزد خرید را خواهید پرداخت. استفاده از این روش برای کسانی مناسب است که به دنبال نوسان گیری و یا حضور در بازار فیوچرز ارز دیجیتال هستند. زیرا در صرافی های خارجی معمولاً حجم قابل توجهی از این رمز از معامله می شود و شما می توانید در چند ثانیه تعداد دوج کوین های بسیار زیادی را خریداری کرده و یا به فروش برسانید. اتفاقی که در انواع صرافی ارز دیجیتال داخلی هنوز به این شرایط نرسیده است و البته در تعداد بسیار کمی از آنها حجم معاملات بالا رفته است.

خرید دوج کوین از طریق خدمات صرافی داخلی

خرید دوج کوین از طریق خدمات صرافی داخلی برای کسانی مناسب است که به دنبال خرید و نگهداری از این ارز دیجیتال برای طولانی مدت هستند و تمایل به فروش آن در چند روز بعد از خرید ندارند‌. در واقع در این روش خیلی مهم نیست که شما ارز دیجیتال خود را با یکی دو درصد قیمت بالاتر یا پایین تر خریداری نموده و بلافاصله بعد از خرید نیز ارزهای دیجیتال خود را به کیف پول خود انتقال خواهید داد ‌ با توجه به اینکه این روش کارمزد و هزینه کمتری روی دست شما باقی می گذارد برای نگهداری طولانی مدت دوج کوین روش مناسب تر خواهد بود.

جمع بندی و آینده دوج کوین

با وجودی که این ارز دیجیتال در ابتدا به عنوان یک شوخی تولید شد، اما با مورد توجه قرار گرفتن توسط سرمایه گذاران بزرگ این روزها بسیار جدی گرفته می شود. با وجودی که سازندگان آن همچنان بر عقاید خود ایستاده اند و به دنبال افزایش سرمایه از طریق دوج کوین نیستند، باز هم توییت های ایلان ماسک و حمایت های او از این ارز باعث شده است در سال اخیر شاهد رشد بالایی از آن باشیم. از این نظر این رمز ارز شباهت های بسیار زیادی با ارز دیجیتال شیبا اینو هم دارد.

برخی نیز بر این باورند که حمایت یک شرکت یا فرد قدرتمنددیگر ممکن است مجددا به رشد آن کمک کرده و حتی قیمت دوج کوین در آینده را به ۱ دلار نزدیک کند. با وجود تمام این پیش بینی ها، سعی کنید با دید باز درباره این ارز دیجیتال تصمیم بگیرید.

شما نیز می توانید نظرات خود را درباره ارز دیجیتال دوج کوین با ما در کانون بورس به اشتراک بگذارید. منتظر تحلیل های جذاب شما درباره این رمز ارز جذاب و دوست داشتنی این روزهای بازار رمز ارزها در ادامه هستیم.

کاربرانی که به دنبال ترید ارز دوج کوین هستند و دوست دارند در این بازار سرمایه گذاری کرده و با خرید به موقع دوج کوین و سایر رمز ارزها در بازه های زمانی یکی دو ساله سود خیلی زیادی به دست آورند، حتما می بایست ابتدا آموزش های لازم را سپری نمایند. برای این منظور علاوه بر دوره های حضوری، امکان خرید بهترین پکیج آموزشی ارز دیجیتال را نیز برای شما فراهم کرده ایم. در این پکیج شما دقیقا در یک کلاس حضوری خواهید نشست و با ترکیب آن با پشتیبانی می توانید تمام آموزش های لازم برای سرمایه گذاری در این بازار را پشت سر گذاشته و تبدیل به یک تریدر حرفه ای شوید.

ترتیب پیشنهادی مطالعه مقالات این بخش...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روش‌های پرداخت و ثبت نام

ارزش دوره: ۱8٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

قیمت جشنواره: ۱4/۸۰۰/۰۰۰ تومان

پیش پرداخت: 2٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

روش‌های پرداخت و ثبت نام

ارزش دوره ۱۷٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

قیمت جشنواره: ۱۳/۸۰۰/۰۰۰ تومان

تماس فوری با شما

موضوع تماس با شما: