ضمن تبریک سال نو، به اطلاع می رساند از تاریخ 26 اسفند ماه 1402 لغایت 25 فروردین ماه 1403، تمامی کلاس های حضوری کانون بورس برگزار نخواهند شد.
لوگو کانون بورس
نوروز مبارک

آینده ارز دیجیتال ترون (TRON)  تا سال ۲۰۲۵ | پیش‌ بینی و تحلیل قیمت

آینده ارز دیجیتال ترون
شما در حال مطالعه مقاله ۷ از ۱۰ در این سرفصل آموزش رایگان هستید.

آینده ارز دیجیتال ترون چیست و آیا سرمایه‌گذاری روی این رمز ارز تا سال ۲۰۲۵ می‌تواند سرمایه‌گذاری ایمن و کم ریسکی باشد؟ در این مقاله در ادامه روند آموزش رایگان ارز دیجیتال و روش های تحلیل آن به‌صورت جامع و کامل به بررسی این موضوع می‌پردازیم. این آموزش حتی برای کسانی که هنوز دوره ارز دیجیتال را نیز پشت سر نگذاشته و تجربه ای در تحلیل این ارزها ندارند نیز مناسب است. زیرا می توانند برای پیش بینی ارز ترون و تحلیل ارز ترون از این نکات استفاده نمایند. شناخت آینده ارز ترون می تواند تاثیر بسیار زیادی روی روند سرمایه گذاری شما در بازار داشته باشد.

ارزهای دیجیتال به‌طور حتم در حال حاضر یکی از دغدغه‌های اصلی بشر امروز هستند. برخی از افراد برای کسب  سودهای کلان سرمایه‌های خود را وارد این بازار نموده‌اند. برخی برای عقب نماندن از تکنولوژی و آینده مالی جهان، وارد بازار این ارزها شده‌اند و درنهایت آخرین دسته هم کسانی هستند که برای معاملات خود در بازار جهانی مجبور به خریدوفروش این ارزها هستند.

ما هم باید انتخاب کنیم. دست روی دست گذاشتن و هیچ کاری نکردن می‌تواند آینده‌ای تاریک برای شرایط مالی ما رقم بزند. اما چه کنیم که ورود به بازارهای مالی با یک ریسک بزرگ افت سرمایه و از بین رفتن آن روبرو است و ورود به ارزهای دیجیتال نیز با دو ریسک کاهش قیمت ارز مورد نظر و البته عدم پشتیبانی از آن در سال‌های آینده روبرو است. برای حل این چالش‌های بزرگ درباره آینده ارز دیجیتال ترون در این مقاله با شما همراه هستیم. از نظرات بزرگ‌ترین کارشناسان و منابع صاحب‌نظر درباره ارزهای دیجیتال تا انواع روش‌های تحلیل بنیادی و تکنیکال را برای این منظور به کار گرفته‌ایم تا پاسخ قطعی برای یک سال مهم ارائه نماییم. آیا می‌توانیم روی ارز دیجیتال ترون تا سال ۲۰۲۵ سرمایه‌گذاری کنیم؟

راهنمای مطالعه نمایش

آینده ارز ترون

درباره آینده ارز ترون صحبت زیاد است. از این گذشته پیش بینی ارز ترون و تحلیل ارز ترون برای آینده نیز با دیدگاه های مختلفی روبرو است. هم می توان این رمز ارز را در آینده برای شرایط آن در بازار و مقبولیت در میان کاربران تحلیل کرد و هم می توان از دیدگاه سرمایه گذاری و نوسان گیری در بازار برای تحلیل و پیش بینی آینده ترون اقدام نمود. در هر صورت لازم است تا کاربران ابتدا پیش نیازهای لازم برای هر دو این دیدگاه را بشناسند و سپس برای این بررسی اقدام کنند.

در ادامه به بررسی آینده ارز ترون خواهیم پرداخت و با روش های مختلفی اقدام به پیش بینی ارز ترون و تحلیل قمیت آن می پردازیم؛ اما مهم تر از این موضوع باید متذکر شویم که هر ارز دیجیتالی که آینده خوبی دارد، لزوما گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری  نیست و یا حداقل بهترین گزینه برای این منظور نمی باشد. از این رو در نهایت شما باید در یک جمع بندی تصمیم بگیرید که آیا ترون می تواند گزینه خوبی برای هدف شما در بازار ارز دیجیتال باشد یا خیر. برای این منظور در این مقاله به شما کمک خواهیم کرد.

ترون چیست؟

قبل از پرداختن به آینده ارز دیجیتال ترون لازم است تا نکاتی را درباره خود این ارز دیجیتال با شما در میان بگذاریم. اینترنت رایگان یکی از چالش‌هایی است که در سال‌های اخیر همیشه در خبرهای مهم جهانی قرار داشته است. ارز دیجیتال ترون بر اساس ارائه محتوای غیرمتمرکز و برای گسترش اینترنت رایگان جهانی توسعه یافته و اصلی‌ترین دلیل پیدایش این ارز دیجیتال به همین موضوع برمی‌گردد. این ارز دیجیتال که در سال ۲۰۱۷ و در کشور سنگاپور بنا نهاده شده، با نام ترونیکس نیز شناخته می‌شود و علامت اختصاری آن نیز روی همین نام TRX است. این ارز دیجیتال نیز مانند بسیاری دیگر از ارزهای دیجیتال امروزی روی بلاکچین اتریوم فعالیت خود را شروع کرده است و توکن اصلی آن نیز ERC-20 است. البته بعد از یک سال بلاکچین اختصاصی ترون نیز گسترش یافت و اکنون این ارز به‌عنوان یک ارز دیجیتال کاملاً مستقل فعالیت می‌نماید.

جاستین سان هرچند از نظر سنی آن قدرها با تجربه نشان نمی‌دهد، اما به دلیل کار روی پروژه‌های بسیار بزرگی مانند گوگل، از نظر فنی این قابلیت را داشته که اقدام به توسعه ارز دیجیتالی قدرتمند و با برنامه به نام ترون نموده است. از طرفی ارتباط سان با افراد قدرتمند مانند مالک علی بابا یکی دیگر از دلایلی است که باعث رونق گرفتن ارز دیجیتال ترون شده است. این دلایل همچنین ازجمله مهم‌ترین مواردی هستند که بسیاری از افراد را به آینده ارز دیجیتال ترون امیدوار نموده‌اند.

در حال حاضر ترون از یک تیم فنی فوق‌العاده با تجربه و قدرتمند ۱۰۰ نفری تشکیل شده است که به‌صورت حرفه‌ای برای پشتیبانی این رمز ارز فعالیت می‌نمایند. رمز ارز ترون ازجمله ارزهایی است که بدون قابلیت استخراج توسعه یافته و امکان استخراج آن توسط کاربران وجود ندارد. ازاین‌رو برای ورود به بازار این ارز ناچار به خریدوفروش آن خواهید بود.

ترون چیست

تاریخچه مختصری از ارز دیجیتال ترون

برای اینکه آینده ارز دیجیتال ترون را بهتر درک کنیم، ابتدا باید مروری مختصر به تاریخچه این ارز نیز داشته باشیم. ارز دیجیتال TRON در سال ۲۰۱۷ و در کشور سنگاپور با سرمایه اولیه جذب شده ۷۰ میلیارد دلاری بنا نهاده شده است. ۱ سپتامبر ۲۰۱۷ روز تولد و عرضه اولیه این ارز در دنیای ارزهای دیجیتال است. از مهم‌ترین سرمایه‌گذاران و شرکای تأسیس این ارز دیجیتال می‌توان به سامسونگ، نتفلیکس و … اشاره کرد. این ارز دیجیتال در حال حاضر دفاتر رسمی را در کشور چین و آمریکا دو غول اقتصادی دنیا دایر کرده و سرمایه‌گذاران بزرگی را از این دو کشور در میان سرمایه‌داران خود می‌بیند.

مهم‌ترین مزیت‌ های ارز دیجیتال ترون کدام‌ها هستند؟

همچنین برای اینکه بتوانیم آینده ارز دیجیتال ترون را بهتر پیش‌ بینی کنیم، لازم است تا با عوامل تأثیرگذار در آن نیز آشنا باشیم. یکی از مهم‌ترین عوامل تأثیرگذار در آینده ارزهای دیجیتال، مزیت‌هایی هستند که می‌توان برای آن‌ها برشمرد. البته وجود یک تیم کاملاً حرفه‌ای در تیم پشتیبانی ترون و همچنین قرار گرفتن نام شرکت‌های بسیار بزرگ و سرمایه‌داران مشهور در تیم سرمایه‌گذاری این ارز دیجیتال به‌نوبه خود دلیلی محکم برای آینده درخشان ترون است. اما این ارز دیجیتال مزیت‌های دیگری را نیز با خود به همراه دارد که می‌توانند دلیل محبوبیت آن در سال‌های آینده باشند.

از مهم‌ترین مزیت‌های ارز دیجیتال TRON می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • داشتن یک سیستم بلاکچین مستقل و قدرتمند
  • پشتیبانی از تعداد زیادی از برنامه‌های در حال اجرا به‌صورت همزمان
  • انجام بیش از ۲۰۰۰ تراکنش در هر ثانیه
  • امکان گسترش ترون با برنامه‌های غیرمتمرکز و تعامل بالا آن با این برنامه‌ها
  • تعامل بالای ترون با سایر سیستم‌عامل‌ها مانند شبکه‌های اجتماعی، بازی‌های آنلاین و …

البته مزیت‌های دیگری را نیز می‌توان به رمز ارز ترون نسبت داد، اما سعی مردیم در این بررسی به مزیت‌های بپردازیم که می‌توانند در آینده این ارز دیجیتال تأثیر مستقیم و بسزایی داشته باشند.

تاریخچه ارز دیجیتال ترون

کیف پول‌ های مناسب برای رمز ارز ترون

برای کسانی که به دنبال آینده ارز دیجیتال ترون وارد این مقاله سده‌اند، مهم است تا کیف پول‌های مناسب برای آن را نیز بدانند. با توجه به اینکه سعی در ارائه پکیجی کاکل برای سرمایه‌گذاری و تحلیل ارز دیجیتال ترون داریم، ازاین‌رو در این بخش از مقاله کیف پول‌های مناسب برای ترون را با هم بررسی می‌کنیم. مهم‌ترین و بهترین کیف پول‌هایی که می‌توانید از آن‌ها برای ذخیره‌سازی ترون استفاده کنید، به شرح زیر هستند:

  • کیف پول سخت‌افزاری لجر نانو ایکس
  • کیف پول سخت‌افزاری لجر نان اس
  • کیف پول سخت‌افزاری ترزور
  • اکسودوس
  • اتومیک
  • تراست
  • کوبو
  • ترون والت
  • اینفینیتو والت

البته کیفی پول‌هایی که امکان ذخیره‌سازی توکن‌های ترون را برای کاربر فراهم می‌آورند، بسیار زیاد هستند. در لیست بالا سعی کردیم تا کیفی پول‌های با تنوع دسته‌بندی برای پلتفرم‌های مختلف اعم از ویندوز، موبایل و کیف پول‌های سخت‌افزاری را برای شما عزیزان مطرح نماییم که اعتبار بالایی داشته و استفاده از آن‌ها نیز بسیار راحت است.

تحلیل تکنیکال ارز ترون در سال‌ های گذشته تاکنون

اگر اهل دنیای تکنیکال و تحلیل تکنیکال ارزهای دیجیتال هستید، می‌توانید که پیش‌ بینی آینده ارز دیجیتال ترون نیاز به بررسی گذشته آن دارد. اما اگر خیلی با تحلیل تکنیکال ارزهای دیجیتال آشنا نیستید، نگران نباشید. زیرا قرار است به زبانی کاملاً ساده و مفهوم تحلیل این ارز دیجیتال را برای شما مطرح کنیم. در انتهای این تحلیل شما به‌راحتی می‌توانید درباره آینده این راز دیجیتال تصمیم‌گیری نموده و در صورت نیاز سرمایه‌گذاری روی آن را انتخاب یا رد کنید. برای شروع لازم است تا نگاهی کلی به نمودار قیمت ارز دیجیتال TRON از ابتدای پیدایش آن تا روز تدوین این مقاله داشته باشیم:

تحلیل تکنیکال ارز ترون

نمودار بالا چارت قیمت ارز دیجیتال ترون از زمان پیدایش آن تاکنون طبق آمار سایت TRON360 است. همان‌طور که ملاحظه می‌کنید در چند ماهه ابتدای پیدایش این ارز شاهد نوسان قیمتی بسیار بالای آن هستیم. جایی که ترون به بالاترین سطح قیمتی خود تاکنون نیز رسیده بود. ارزش این ارز دیجیتال در ۴ ژانویه سال ۲۰۱۸ به ۰.۲۲۰۵۵۵ دلار رسیده بود. بعد از این شاهد یک نزول و ثبات قیمتی ترون برای سال‌های گذشته بوده‌ایم و در انتهای این نمودار که مربوط به چند ماهه انتهایی منتج به مارس ۲۰۲۱ می‌شود، دوباره یک صعود را در نمودار قیمتی ترون شاهد هستیم.

در زمانی که در حال تدوین این مقاله هستیم، قیمت رمز ارز ترون حدود ۰.۱۴ دلار یا ۱۴ سنت است. ترون در زمان شروع با قیمت ۰.۰۰۱ دلار آغاز به کار کرده و بیشترین قیمت خود را نیز در چند ماهه نخست به خود دیده است. در چند ماه اخیر فعالیت‌هایی که تیم ترون داشته، اعم از خرید bittorrent و اضافه کردن توکن آن به سیستم خود، باعث رونق گرفتن این ارز شده است. از این گذشته نوسان قیمتی محدود این ارز در سال ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ نیز از نظر تکنیکالی شرایط لازم برای صعود قیمت ترون را در سال ۲۰۲۱ فراهم آورده است.

تحلیل شرایط فعلی و کوتاه‌ مدت ارز ترون

با شروع سال جدید میلادی ۲۰۲۱ و حرکت صعودی چشم‌گیر بیت کوین، سایر ارزهای دیجیتال نیز رونق خوبی کسب کرده و با حرکت‌های صعودی روبرو شدند. اگر نوسانات کوتاه‌مدت این ارزها را در نظر نگیریم، اکثر ارزهای دیجیتال در چند ماهه اول سال ۲۰۲۱ با روند صعودی همراه بوده‌اند. در زمان تدوین این مقاله ارز دیجیتال ترون طبق رده‌بندی‌های سایت‌های معتبر در رده ۱۸ بهترین ارزهای دیجیتال قرار دارد. حجم بازار این ارز بیش از ۱۰ میلیارد دلار بوده و حجم معاملات روزانه این ارز نیز به بیش از یک میلیارد دلار رسیده است.

در حال حاضر حدود ۷۱.۵ میلیارد توکن TRX در بازار ارزهای دیجیتال در حال گردش بوده و عرضه کل توکن‌های TRX نیز به بیش از ۱۰۰ میلیارد رسیده است. نمودار قیمتی ارز دیجیتال TRON هرچند نشان از یک استراحت کوتاه‌مدت بعد از یک صعود عالی در ابتدای سال ۲۰۲۱ را دارد، اما افزایش چشم‌گیر حجم معاملات این ارز در این چند ماه نشان از استقبال مردم جهان از ترون دارد. به‌طوری که تا قبل از اول آوریل امسال حجم معاملات ترون کمتر به عدد ۱ میلیارد دلار در روز رسیده بود، اما بعد از این ‌روز این رقم برای معاملات ترون عادی‌تر از همیشه شده است.

تحلیل فاندامنتال ارز ترون

تحلیل فاندامنتال آینده ارز ترون (TRON)

تحلیل بنیادی آینده ارز دیجیتال ترون نیاز به بررسی پارامترهای مختلفی درباره این ارز دیجیتال دارد. اما قبل از بررسی این پارامترها لازم است تا نگاه کلی به شرایط بازار ترون داشته باشیم. نحوه تحلیل فاندامنتال ارز دیجیتال ترون شباهت زیادی به تحلیل قیمت بیت کوین هم دارد. ارزهای دیجیتال در اکثریت مواقع با یک روند مشخص و هم سو با هم، رفتار می‌نمایند. این اتفاق در طولانی‌مدت برای بسیاری از ارزها رخ داده است. البته که رونق و میزان عرضه و تقاضا باعث شده تا شدت نوسان قیمت برای برخی از ارزها بسیار بالاتر از بقیه باشد. برای مثال اوج شدت این نوسانات را می‌توانید در محبوب‌ترین ارز دیجیتال یعنی بیت کوین مشاهده کنید.

بررسی قیمت رازهای دیجیتال نشان می‌دهد که این ارزها به نسبت سایر بازارهای مالی سرعت بیشتری در رشد قیمت دارند. اما اگر بخواهیم به‌صورت خاص ترون را مورد بررسی قرار دهیم، باید به یک نکته مهم درباره این ارز اشاره کنیم و آن قیمت بسیار پایین آن در حال حاضر است. قیمت ۱۴ سنتی ترون در سال ۲۰۲۱ می‌تواند فرصتی ایده‌آل برای ورود کاربران به بازار این ارز باشد. برای ارزهایی که قیمت‌های بالایی دارند، نوسانات قیمتی محدود برای کاربران جذابیت بالایی نخواهد داشت و از این گذشته ورود به آن‌ها نیاز به سرمایه زیادی دارد. اما قیمت پایین ترون باعث می‌شود تا کوچک‌ترین نوسانات نیز در این ارز تبدیل به سرمایه‌های هنگفت برای سرمایه‌داران آن گردد.

پشتیبانی فنی عالی، حضور سرمایه‌داران بزرگ جهان در تیم سرمایه‌گذاری ترون، امنیت فوق‌العاده عالی، سرعت بالا و مواردی ازاین‌دست ازجمله نشانه‌هایی هستند که می‌توانند آینده درخشان ترون را از نظر بنیادی بسازند.

عوامل مؤثر در قیمت آینده ارز ترون

همان‌طور که عرض کردیم تحلیل و پیش‌ بینی آینده ارز دیجیتال ترون نیاز به اطلاع از عوامل مؤثر در قیمت این ارز دارد. در این بخش با بررسی هر یک از این دلایل به شرح آن‌ها نیز خواهیم پرداخت.

  • بیت کوین

شاید تعجب کنید اما تأثیر بیت کوین در قیمت سایر ارزهای دیجیتال در حال حاضر انکارناپذیر است. بیت کوین به دلیل رونق بسیار بالا و استقبال بی‌نظیری که در سال‌های اخیر داشته به‌عنوان سکان‌دار حرکت سایر ارزهای دیجیتال شناخته شده است. افزایش قیمت این ارز در سطح گسترده، رونق سایر ارزهای دیجیتال را به دنبال دارد و کاهش قیمت آن نیز می‌تواند تأثیر مستقیمی روی قیمت سایر ارزها داشته باشد. البته این موضوع نمی‌تواند برای همیشه به همین منوال باقی باشد، اما در حال حاضر نمی‌توان آن را انکار کرد. از این رو تحلیل بیت کوین را می توان یکی از نکات اصلی تاثیرگذار در روند ترون در نظر گرفت.

با توجه به پیش‌ بینی‌ های مثبتی که اکثر تحلیل گران از روند قیمتی بیت کوین در سال‌های آتی دارند، به نظر می‌رسد ترون نیز می‌تواند تحت تأثیر این موضع با روند صعودی در درازمدت همراه باشد. در صورتی که هنوز آموزش بیت کوین را پشت سر نگذاشته و تجربه ای تحلیل این ارز را ندارید، بهتر است ابتدا نگاهی به روند قیمتی بیت کوین در سال های اخیر داشته باشید.

  • عرضه و تقاضا

عرضه و تقاضا تأثیری مستقیمی در روند حرکت قیمتی هر محصولی دارد. این موضوع در قیمت ترون نیز تأثیر خواهد داشت. پیش‌ بینی عرضه و تقاضای آینده ارزهای دیجیتال عملاً بسیار سخت است. اما روند این موضوع برای ترون در سال‌های اخیر نشان از رشد تقاضا در کنار رشد عرضه این ارز دیجیتال دارد. در این بین پیش‌ بینی‌ هایی از سوی مراکز معتبر در زمینه تقاضا برای ترون در آینده صورت گرفته است. برای مثال CoinSwitch ازجمله این مراکز است که روند رو به رشدی را برای تقاضا برای ترون در سال‌های آینده پیش‌ بینی کرده است.

  • امنیت و مزیت‌ها

مزیت‌ها و امنیت نیز تأثیر بسیار زیادی روی قیمت ارزهای دیجیتال دارد. عدم پایداری عاملی است که کاربران را از ورود به یک بازار دور نگه داشته و مانع از سرمایه‌گذاری در آن می‌شود. ترون به دلیل داشتن تیم پشتیبانی حرفه‌ای و همچنین ساختارهای عالی، در این باره شرایط مساعدی برای رشد داشته و به نظر در آینده می‌تواند یک ارز دیجیتال کاملاً مورد اطمینان باشد.

  • سازگاری و تطابق با مقررات بین‌المللی

واقعیت این است که با وجود اینکه سال‌های زیادی از رونق ارزهای دیجیتال می‌گذرد، اما هنوز هم این ارزها آن‌قدرها که باید از سوی دولت‌ها جدی نگرفته شده‌اند. اما اضافه شدن ارزهای دیجیتال به بازار تجارت در سطح گسترده در آینده اجتناب‌ناپذیر است. ازاین‌رو احتمالاً قوانینی را نیز برای این موضوع انتظار خواهیم داشت. از این جهت انطباق رمز ارزها با قوانین بین‌المللی می‌تواند عاملی برای موفقیت آن‌ها باشد. با توجه به اینکه ترون زیر نظر قانون و مقررات حسابداری کشور سنگاپور تأسیس شده و اداره می‌شود، ازاین‌رو از این نظر نیز شرایط مساعدی در آینده خواهد داشت.

پیش‌ بینی ارز ترون در ایران

آینده ارز دیجیتال ترون و یا سایر ارزهای دیجیتال به کشور خاصی مرتبط نبوده و با توجه به غیرمتمرکز بودن اکثر رمز ارزها شرایط داخلی یک کشور خیلی نمی‌تواند روز آن‌ها تأثیر داشته باشد. ازاین‌رو در پیش‌ بینی و تحلیل قیمت TRON نیز نمی‌توانیم شرایط اقتصادی و قوانین ایران را در نظر داشته باشیم. هدف از عنوان این تیتر در این مقاله رفع حساسیت‌ها و دغدغه‌های برخی از کاربران در این باره است. بسیاری از فعالین بازارهای ارزهای دیجیتال در ایران بسته به شرایط اقتصادی و همچنین سیاست‌های بین‌المللی کشور، همیشه با چنین دغدغه‌هایی روبرو بوده‌اند.

آینده ارز دیجیتال ترون

پیش‌ بینی سایت‌ها و منابع بزرگ جهانی از قیمت ارز دیجیتال ترون تا سال ۲۰۲۵

با تحلیل بنیادی آینده ارز دیجیتال ترون و همچنین بررسی شرایط فعلی قیمت این ارز دیجیتال و جستارهای تاریخی آن، حالا نوبت به پیش‌ بینی قیمت ترون از نظر تکنیکالی می‌رسد. برای این منظور دو نوع تحلیل را برای درک بهتر آینده این ارز در نظر گرفته‌ایم تا کاربران را به تصمیم‌گیری نهایی و هر چه بهتر درباره سرمایه‌گذاری روی ترون نزدیک‌تر کنیم. در نکاه اول به‌صورت کلی نظرات برخی از معتبرترین سایت‌ها و تحلیل گران بازار ارزهای دیجیتال را برای ترون مرور می‌کنیم و همچنین نگاهی به تحلیل این ارز برای سال‌های آتی به‌صورت مجزا خواهیم داشت.

پیش‌ بینی و تحلیل قیمت ترون تا سال ۲۰۲۵ توسط Walletvestor

برای شروع از یک تحلیل کاملاً متناقض با اکثریت تحلیل‌ها درباره روند قیمتی ترون تا سال ۲۰۲۵ استفاده می‌کنیم. این سایت تحلیلی در بررسی آینده ارز دیجیتال ترون تا سال ۲۰۲۵ روند نزولی را برای آن در نظر گرفته و سرمایه‌گذاری روی این ارز را پر ریسک قلمداد می‌نماید. طبق تحلیل‌های این منبع، قیمت توکن TRX تا سال ۲۰۲۵ تا ۰.۰۰۱۰۶ دلار کاهش خواهد داشت. قیمتی نزدیک به قیمت عرضه اولیه ترون که می‌تواند یک شکست بزرگ برای سرمایه‌گذاران و البته مؤسسان این ارز دیجیتال باشد.

پیش‌ بینی و تحلیل آینده ارز دیجیتال ترون تا سال ۲۰۲۵ توسط DigitalCoinPrice

DigitalCoinPrice ازجمله تعداد بیشمار منابعی است که برای آینده قیمت ترون روند صعودی را تا سال ۲۰۲۵ پیش‌ بینی کرده است. این سایت معتبر نسبت به آینده قیمت این ارز دیجیتال کاملاً امیدوار بوده و رشد قابل توجهی را برای آن در نظر گرفته است.

پیش‌ بینی و تحلیل آینده ارز دیجیتال ترون تا سال ۲۰۲۵ توسط Primexbt

طبق پیش‌ بینی‌ های این سایت معتبر درباره آینده ارز دیجیتال ترون باید شاهد یک رشد فوق‌العاده برای آن در سال‌های آتی تا سال ۲۰۲۵ باشیم. طبق پیش‌ بینی‌ های این سایت ترون می‌تواند در سال ۲۰۲۱ تا قیمت ۰.۲ نیز افزایش یابد. همچنین در سال ۲۰۲۳ قیمت ترون طبق پیش‌ بینی این سایت تا نزدیکی ۱۰ دلار افزایش خواهد داشت. اگر قیمت امروز این ارز حدود ۰.۱۴ دلار را در نظر بگیریم، این پیش‌ بینی نشان از رشد حدود ۱۰۰ برابری ترون تا سال ۲۰۲۳ را دارد. البته این سایت سال ۲۰۲۵ را سال نزولی برای قیمت ترون در نظر گرفته و معتقد است در این سال روند قیمت ترون کاهشی خواهد بود.

جدول زیر کلیت پیش‌ بینی سایت Primexbt در بدترین و بهترین حالت‌ها برای چند سال آتی را نشان می‌دهد:

سال بهترین قیمت ممکن بدترین قیمت ممکن
۲۰۲۱ ۰.۲ $ ۰.۰۲ $
۲۰۲۲ ۳ $ ۰.۵۴ $
۲۰۲۳ ۹ $ ۱ $
۲۰۲۵ ۴ $ ۱.۳۱ $

پیش‌ بینی و تحلیل آینده ارز ترون تا سال ۲۰۲۵ توسط trading-education

سایت trading-education در یک بررسی کامل و جامع اقدام به تحلیل و پیش‌ بینی آینده ارز دیجیتال ترون تا سال ۲۰۳۰ نموده است. این سایت رفتار معقولی را برای این راز دیجیتال پیش‌ بینی کرده و قیمت آن را در دهه روبرو در یک روند صعودی متعادل قرار داده است.

نمودار زیر پیش‌ بینی سایت trading-education از قیمت ترون در سال‌های آتی را نشان می‌دهد:

پیش بینی قیمت ترون

همان‌طور که ملاحظه می‌کنید طبق این پیش‌ بینی قیمت ترون در سال‌های آتی یک روند سعودی با شیب ملایم را دارد که در سال ۲۰۲۵ قیمت این ارز را به عدد ۰.۱۸ دلار می‌رساند.

پیش‌ بینی ارز ترون تا سال ۲۰۲۵ توسط libertex

Libertex سایت معتبر جهانی دیگری است که بررسی و تحلیل قیمت ترون برای سال‌های آتی پرداخته و روند قیمتی این ارز دیجیتال را تحلیل کرده است. مطابق اکثر پیش‌ بینی‌ ها این سایت نیز روند رو به رشدی و صعودی را برای قیمت این راز دیجیتال در نظر گرفته است. عرضه و تقاضا و همچنین روند رو به روش dApp‌ها دو عامل اصلی در نظر گرفته شده برای پیش‌ بینی این سایت محسوب می‌شوند.

جدول زیر پیش‌ بینی سایت libertex برای آینده ارز دیجیتال ترون تا سال ۲۰۲۵ را نشان می‌دهد:

سال بهترین قیمت ممکن بدترین قیمت ممکن
۲۰۲۱ ۰.۰۲۹ $ ۰.۰۰۱۶۶ $
۲۰۲۲ ۰.۳ $ ۰.۰۵ $
۲۰۲۳ ۰.۵ $ ۰.۱ $
۲۰۲۵ ۰.۷۶ $ ۰.۲ $

همان‌طور که مشاهده می‌کنید، پیش‌ بینی این سایت نشان می‌دهد که قیمت ترون می‌تواند تا سال ۲۰۲۵ تا ۰.۷۶ دلار یعنی معادل ۵.۵ برابر قیمت کنونی افزایش یابد.

نگاهی کلی به آینده ارز ترون TRON با تحلیل تکنیکال

تحلیل‌های مختلفی را از سایت‌ها و منابع معتبر و مختلف درباره آینده ارز دیجیتال ترون را بررسی کردیم. نظریات و تحلیل‌های صورت گرفته نتایجی مختلفی را معرفی می‌نمایند. با این حال تحلیل تکنیکال این ارز دیجیتال نشان می‌دهد که پیش‌ بینی‌ های نزدیک به واقعیت از این ارز دیجیتال به پیش‌ بینی سایت CoinSwitch و Libertex نزدیک‌تر باشد. ترون در گذشته و در اوایل سال ۲۰۱۸ یک‌بار قیمت ۰.۲۲ دلار را لمس کرده و رسیدن دوباره به این قیمت در پایان امسال میلادی و یا سال آینده دور از ذهن نیست. از طرفی شکسته شدن این مقاومت توسط خریداران این ارز می‌تواند به منزله شروع یک حرکت قدرتمند برای آن تا سال ۲۰۲۵ باشد.

از این جهت رسیدن به قیمت ۰.۵ دلاری تا سال ۲۰۲۳ با همین روند حرکتی و بدون در نظر گرفتن عوامل بیرونی مؤثر مانند اخبار و شرایط اقتصادی جهان، دور از انتظار نیست. همچنین رسیدن به قیمت نزدیک ۱ دلاری نیز تا سال ۲۰۲۵ را همچنین می‌توان برای آینده ارز دیجیتال ترون در نظر گرفت. البته شایان ذکر است که تجربه بشر درباره بیت کوین ثابت کرده که قیمت ارزهای دیجیتال می‌تواند فراتر از تحلیل‌های صورت گرفته روند کاملاً پیچیده‌تری را در آینده داشته باشد.

تحلیل تکنیکال ارز ترون

آیا پیش‌ بینی‌ ها گذشته درباره قیمت ترون به واقعیت پیوسته است؟

یک نگاه کامل و جامع درباره آینده ارز دیجیتال ترون را با هم بررسی کردیم، اما در این بخش قصد داریم تا این پیش‌ بینی‌ ها را به چالش بکشیم. همان‌طور که در ابتدای متن اشاره کردیم، زمان پیدایش ترون سال ۲۰۱۷ بوده و اکنون در اوایل سال ۲۰۲۱ ۴ سل از عمر TRON می‌گذرد. پیش‌ بینی آینده ارزهای دیجیتال در سایت‌های معتبر از سال‌های پیش انجام می‌گرفته است و این موضوع در گذشته برای ترون نیز به وقوع پیوسته است. در این بخش قصد داریم به بررسی پیش‌ بینی‌ های صورت گرفته درباره ترون در سال‌های گذشته پرداخته و درست و غلط بودن آن‌ها را برای سال ۲۰۲۰ مورد بررسی قرار دهیم.

سایت TradingBeasts در سال ۲۰۱۹ یک تحلیل و پیش‌ بینی کامل از آینده ارز دیجیتال TRON ارائه داد و روند حرکت قیمت این ارز را تا سال ۲۰۲۳ به کاربران معرفی کرد. این سایت قیمت ارز دیجیتال ترون را برای سال ۲۰۲۳ ۰.۰۳۱ دلار پیش‌ بینی کرده است. البته در این پیش‌ بینی برای سال ۲۰۲۰ این عدد ۰.۰۱۶ دلار در نظر گرفته بود که با قیمت این ارز دیجیتال در پایان سال ۲۰۲۰ فاصله زیادی دارد. در پایان سال ۲۰۲۰ قیمت ترون حدود ۰.۰۳ دلار یعنی حدود ۳ برابر پیش‌ بینی صورت گرفته این سایت بود.

سایت DigitalCoinPrice نیز پیش‌ بینی مشابهی برای قیمت ترون در سال‌های پیش رو ارائه داده است. طبق تحلیل این سایت قیمت ترون در سال ۲۰۲۰ باید به عدد ۰.۰۲۴، در سال ۲۰۲۱ به عدد ۰.۰۲۹ دلار و تا پایان سال ۲۰۲۵ به ۰.۰۵۵ دلار می‌رسد. در پایان سال ۲۰۲۰ در آخرین روز معاملاتی قیمت ترون در عدد ۰.۰۲۷ دلار بسته شد. این موضوع نشان از قدت بالای پیش‌ بینی صورت گرفته از طرف این سایت برای آینده ارز دیجیتال ترون دارد.

همچنین نظریه‌های دیگری درباره قیمت ترون در سال ۲۰۲۰ توسط کارشناسان و تحلیل گران مختلف ارائه شد که در اکثر موارد شاهد اشتباه بودن آن‌ها بودیم. برای مثال مجله JioMobile Phone1500 برای این سال قیمت جالب توجه ۴۷ دلاری را برای ترون پیش‌ بینی کرده بود. یا CoinTame در یک نگاه محافظه‌کارانه‌تر قیمت ترون را برای سال ۲۰۲۰ به عدد ۱ دلار نزدیک می‌دانست.

چرا قیمت ترون کم است؟

 بسیاری از کاربران با این چالش ذهنی روبرو هستند که چرا قیمت ترون با وجود این همه مزیت ها و ویژگی های مثبت همچنان پایین است. حتی برخی از کاربران به این نتیجه رسیدم که سرمایه‌گذاری بر روی ترون چندان می‌تواند مناسب باشد و این رمز ارز از پتانسیل لازم برای رسیدن به قیمت‌های بالا برخوردار نیست. دقت داشته باشید که قیمت یک ارز دیجیتال تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارد که یکی از مهمترین عوامل موثر بر این موضوع اهداف در نظر گرفته شده برای آن ارز دیجیتال است.

بسیاری از ارزهای دیجیتال موجود در بازار با هدف رسیدن به قیمت‌های بالا به وجود آمده‌اند اما ارز دیجیتال ترون چنین شرایطی ندارد. این رمز از همان ابتدا با هدف تبدیل شدن به عنوان جایگزینی برای پرداخت ها در شبکه های اینترنتی به وجود آمده و به همین دلیل تعداد سکه های در گردش بسیار زیادی برای آن در نظر گرفته اند. وقتی تعداد سکه های در گردش یک ارز دیجیتال خیلی افزایش پیدا کند عملاً امکان افزایش قیمت آن به این راحتی ها وجود نداشته و به همین دلیل است که برخی از رمز ارز ها با این شرایط قیمت پایینی در بازار دارند و ترون نیز یکی از آنها است.

تیم توسعه دهنده ارز دیجیتال ترون برای استفاده از این رمز ارز به عنوان شبکه برای انتقال ها در بازار ارز دیجیتال با کارمزد های بسیار پایین هستند. از طرف دیگر شرایط ارز دیجیتال ترون برای معرفی شدن به عنوان ارز دیجیتال جایگزین پول واقعی در اینترنت نیز بسیار مناسب است. در واقع می توان ادعا کرد که تیم توسعه دهنده ترون در واقع رسیدن به قیمت های بسیار بالا را فدای رسیدن به چنین اهدافی نموده است. البته در آینده با گسترش بازار ارز دیجیتال و افزایش قابل توجه مارکت کپ بازار این امکان وجود خواهد داشت که در اون با همین شرایط موجود نیز به قیمت های بالاتری برسد.

آیا قیمت ترون به ۱ دلار خواهد رسید؟

 رسیدن قیمت ترون به یک دلار چند امروز بعید نیست و این پیش بینی هنوز هم در میان بسیاری از تحلیلگران و معامله‌گران بازار وجود دارد. واقعیت این است که هر چند از نظر ارزش بازار به دلیل وجود تعداد سکه های بسیار زیاد هنوز ترون نتوانسته به قیمت یک دلار برسد اما با این حال این رمز از نظر مزیت ها و کاربردها در شرایط مناسبی برای این منظور قرار دارد. در صورتی که دوباره روندهای صعودی در بازار ارز دیجیتال آغاز شده و بیت کوین به تواند به اوج قیمتی خود برسد این احتمال وجود دارد که افزایش قیمت ایجاد شده در ترون نیز آن را به قیمت یک دلار برساند. هر چند ممکن است قیمت ترون در یکی دو ماه آینده به این شرایط نرسد اما بسیاری از تحلیلگران چنین قیمتی را برای آینده ۵ ساله این ارز دیجیتال متصور هستند.

چرا قیمت ترون مانند اتریوم رشد نمی کند؟

 سوال دیگری که درباره ارز دیجیتال ترون وجود دارد این است که چرا قیمت این رمز ارز مانند اتریوم با پتانسیل رشد های انفجاری همراه نبوده و با وجود داشتن شبکه کاملاً کاربردی هنوز به موفقیت‌های ارز دیجیتال اتریوم نرسیده است. دلیل این موضوع کاملاً ساده است و آن هم اهداف و کاربردهای است که تیم توسعه دهنده برای ارز دیجیتال ترون در نظر گرفته اند. همین حالا هم اتریوم با افزایش قابل توجه در هزینه ها و کارمزد ها روبرو شده و بسیاری از کاربران به دنبال استفاده از خدمات شبکه های بلاکچین دیگری مانند ترون و یا بایننس اسمارت چین هستند. افزایش قابل توجه قیمت اتریوم همچنین باعث شده تا استفاده از آن به عنوان رمز ارزی جایگزین پرداخت های اینترنتی نیز با چالش روبرو شود و دیگر چنین کاربردی را نیز نمی توانیم برای اتریوم قائل باشیم.

ارز دیجیتال ترون رمز ارزی عالی برای نوسان گیری

 باید اشاره داشته باشیم که ارز دیجیتال ترون در حال حاضر یکی از بهترین رمز ارزهای موجود در بازار برای نوسان گیری است. در واقع این رمز ارز شرایط بسیار خوبی دارد و طبق مواردی که در آموزش نوسان گیری ارز دیجیتال و آموزش رایگان ارز دیجیتال برای انتخاب بهترین رمز ارز برای نوسان گیری بیان کردیم، خیلی از تریدرها ترون را به عنوان بهترین و مناسب ترین گزینه برای نوسان گیری انتخاب می نمایند.

حجم معاملات بسیار بالا و همچنین لیست شدن در انواع صرافی ارز دیجیتال باعث شده تا امکان انجام معامله با سرعت بسیار زیاد و با حجم بالا برای این رمز ارز وجود داشته باشد. به همین دلیل شرایط لازم برای نوسان گیری روی آن نیز به وجود آمده و کاربران زیادی از این شرایط به نفع خود برای رسیدن به سود های قابل توجه استفاده می نمایند.

برای سرمایه‌ گذاری ترون بخریم یا خیر؟

سرمایه‌گذاری و خرید ارز دیجیتال ترون را می‌توان از دو جنبه مهم مورد بررسی قرار داد. به‌صورت کلی سرمایه‌گذاری را نباید معطوف به چند کوین محدود نمود. جنبه اولیه سرمایه‌گذاری و خرید ترون به مقایسه آن با سایر ارزهای دیجیتال برمی‌گردد. جایی که کاربران می‌توانند از میان انبوهی از ارزها مانند بیت کوین، اتریوم و … اقدام به انتخاب نمایند. جنبه دوم نیز به خود روند قیمتی ترون بستگی دارد که طبق پیش‌ بینی‌ های صورت گرفته این روند برای طولانی‌مدت به‌احتمال قریب‌به‌یقین صعودی خواهد بود.

پیش بینی قیمت ترون

جمع‌بندی از آینده ارز دیجیتال ترون

به بررسی کامل قیمت ارز دیجیتال ترون تا سال ۲۰۲۵ پرداختیم و آینده ارز دیجیتال ترون را طبق انواع روش‌های تحلیلی بررسی کردیم. این پیش‌ بینی‌ ها در اکثر موارد نشان از رشد با ثبات و با شیب ثابت ترون در سال‌های آینده دارد. این مهم باعث می‌شود تا سرمایه‌گذاری روی ترون کم ریسک‌تر نسبت به سایر ارزهای دیجیتال باشد. از این گذشته ذکر این نکته هم ضروری است که قیمت ترون نسبت به سایر ارزهای دیجیتال هم رده خود بسیار پایین است و این می‌تواند مزیت  بزرگی برای خریداران این ارز دیجیتال باشد.

برخی از پیش بینی های یاد شده در محتوای مقاله حاصل تجربه متخصصین ما در کانون بورس است. اگر شما نیز نظری درباره آینده ارز دیجیتال ترون دارید، می توانید نظرات خود را در ادامه با ما در میان بگذارید.

سؤالات متداول درباره آینده ارز دیجیتال ترون

آیا ارز دیجیتال ترون آینده دار است؟

آینده ترون به نظر اکثر کارشناسان کاملاً روشن است. داشتن تیم پشتیبانی حرفه‌ای و همچنین سازگاری این ارز با تغییرات از دلایل اصلی آینده دار بودن ترون است.

آیا قیمت ارز دیجیتال ترون به ۱۰ دلار می‌رسد؟

هرچند تصور این قیمت در حال حاضر برای ارز دیجیتال ترون برای کوتاه‌مدت کمی دور از انتظار است، اما با این حال بسیاری از تحلیل گران و سایت‌های معتبر روند خوشبینانه‌ای را برای قیمت ترون پیش‌ بینی می‌نمایند که این قیمت نیز در این پیش‌ بینی‌ ها قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روش‌های پرداخت و ثبت نام

ارزش دوره: ۱8٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

قیمت جشنواره: ۱4/۸۰۰/۰۰۰ تومان

پیش پرداخت: 2٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

روش‌های پرداخت و ثبت نام

ارزش دوره ۱۷٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

قیمت جشنواره: ۱۳/۸۰۰/۰۰۰ تومان

تماس فوری با شما

موضوع تماس با شما: