لوگو کانون بورس

آینده ارز دیجیتال ایاس (EOS)  تا سال ۲۰۲۵ + پیش بینی و تحلیل قیمت

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال ایاس
شما در حال مطالعه مقاله ۴ از ۱۰ در این سرفصل آموزش رایگان هستید.

پیش بینی و تحلیل آینده ارز دیجیتال ایاس چگونه ممکن است و به چه عواملی بستگی دارد؟ آینده ارز دیجیتال eos (ایاس) بسته به شرایط و موارد مختلفی ممکن است تخت تأثیر قرار گیرد. برای کسانی که به دنبال آموزش رایگان ارز دیجیتال هستند، شناخت پروژه هایی مانند ایاس و تحلیل روند قیمت آن اهمیت بسیار زیادی دارد. حتی در دوره حضوری ارز دیجیتال نیز به صورت کامل پروژه این رمز ارز محبوب مورد ارزایابی قرار می گیرد.

معامله رمز ارزهای دیجیتال برای کاربران امروزی اهمیت بسیار زیادی پیدا کرده است. در چند سال پیش این نوع معاملات بیشتر برای کسب  سود انجام می‌شد، اما در حال حاضر این نوع معاملات در کنار کسب سود معانی دیگری را نیز برای معامله‌گران دربر دارد:

  • حفظ ارزش پولی
  • امکان خرید با استفاده از آنها در بازارهای بین‌المللی
  • بالاتر بردن ارزش دارایی‌ها
  • ایجاد تنوع در دارایی‌ها

از همین رو در سال‌های اخیر شاهد بودیم که بسیاری از ثروتمندان و بزرگ‌ترین شرکت‌های جهان نیز قدم به سرمایه‌گذاری روی ارزهای دیجیتال گذاشته‌اند. در این مقاله سعی داریم به‌صورت کاملاً تخصصی و بر اساس پیشرفته‌ترین روش‌های تحلیلی اقدام به بررسی قیمت ارز دیجیتال eos (ایاس) نموده و سپس آینده آن را در سال‌های آتی مورد تجزیه و تحلیل قرار دهیم. برای اینکه خود شما نیز در انتهای این مقاله بتوانید دید مناسبی نسبت به آینده این ارز دیجیتال داشته و توانایی تحلیل و پیش بینی آینده قیمتی آن را داشته باشید، روند زیر را در پیش خواهیم داشت:

  • ابتدا برای اینکه به‌صورت بنیادی به این ارز دیجیتال پرداخته و بنیادی‌تر به تحلیل و بررسی آینده ارز دیجیتال ایاس برسیم، تعریفی از این ارز و مختصر تاریخچه‌ای از آن را بیان می‌کنیم.
  • در قدم بعدی سعی می‌کنیم تا مهم‌ترین عوامل تأثیرگذار در آینده ارز دیجیتال ایاس را نیز تجزیه و تحلیل نماییم. در این بخش هم به بیان نکات مثبت و هم به بیان نکات منفی خواهیم پرداخت.
  • مرحله بعدی به تحلیل بنیادی آینده ارز دیجیتال ایاس اختصاص خواهد یافت.
  • در قدم بعدی پیش بینی های صورت گرفته از سوی بزرگ‌ترین و معتبرترین سایت‌ها را درباره ایاس مرور خواهیم نمود.
  • در انتها نیز دقیق‌ترین پیش بینی آینده ارز دیجیتال eos را برای شما بازگو خواهیم نمود.
راهنمای مطالعه نمایش

ایاس چیست؟

قبل از اینکه به بررسی آینده ارز دیجیتال ایاس بپردازیم، ابتدا لازم است تا شناخت خوبی نسبت به خود این ارز داشته باشیم. از آن جهت که ممکن است خیلی از کاربران هنوز به‌خوبی با این ارز آشنا نباشند، در ابتدای مقاله نکات اصلی مربوط به این ارز دیجیتال را بررسی می‌کنیم. ایاس ارز دیجیتالی است که با همان اهداف و پایه‌های اصلی ارز دیجیتال معروف اتریوم به وجود آمده است. این ارز دیجیتال در یک بستر بلاک چین برای توسعه برنامه‌های غیرمتمرکز ساخته شده و زیر بنایی قوی برای پشتیبانی از این امر را دارد. امکان استفاده از قراردادهای هوشمند و DApp‌ها قبلاً نیز در سایر ارزهای دیجیتال مانند اتریوم هدف‌گذاری شده است. اما ایاس برای بهبود روند مربوط به این نوع معاملات پا به عرصه ارزهای دیجیتال گذاشته و اتفاقاً در این امر موفق نیز بوده است.

هرچند ایاس ازنظر ساختار بلاک چین خود شباهت بسیار زیادی به اتریوم دارد، اما سازندگان این ارز دیجیتال بر این عقیده هستند که قدرتمندترین ساختار را برای برنامه‌های غیرمتمرکز به وجود آورده‌اند. اتفاقی که می‌تواند دلیل اصلی رونق این ارز دیجیتال در حال و آینده باشد. این قابلیت‌ها می‌تواند باعث از بین رفتن نقاط ضعف موجود در معاملات ارزهای دیجیتال با این هدف شده و میزان معاملات بالاتری را نیز نسبت به ارزهای دیجیتالی مانند اتریوم رقم بزند.

هدف از به وجود آمدن ارز دیجیتال ایاس

آینده ارز دیجیتال ایاس

یکی از عوامل مؤثر در پیش بینی آینده ارز دیجیتال ایاس مزیت‌ها و نقاط قوت این ارز است. یکی از مهم‌ترین عوامل قدرت هر ارز دیجیتالی هم هدف از به وجود آمدن آن است. در آینده‌ای نزدیک کاربران، هوشمندتر نسبت به سرمایه‌گذاری روی ارزهای دیجیتال عمل خواهند کرد و هدف تولید هر ارزی در چنین مواقعی می‌تواند عامل فوق‌العاده مهم باشد.

همه ارزهای دیجیتال حتی بهترین‌ها نیز با ایراداتی روبرو بوده‌اند. برای مثال مقیاس‌پذیری را می‌توان یکی از رایج‌ترین ایرادات ارزهای دیجیتال خیلی قدرتمند دانست. این ایراد باعث شده تا حجم معاملات ارز دیجیتال معروفی مانند اتریوم بسیار پایین باشد و کاربران برای معامله این ارز نیز مجبور به پرداخت هزینه‌های اضافی شوند. اتفاقی که اصلاً به مذاق معامله گران خوش نمی‌آید.

ایاس با هدف بهبود تمام این ایرادات برای معامله گران به وجود آمده و بنیان‌گذاران آن، ارز دیجیتال ایاس را با این عنوان ایجاد کرده‌اند که قرار است بهترین فاکتورهای تمام ارزهای دیجیتال را یکجا جمع‌آوری نماید.

ایجاد یک بستر امن و مقیاس‌پذیر برای اجرای هزاران معامله در هر ثانیه و رایگان‌سازی برنامه‌های داخلی برای کاربران که با مقیاس‌گذاری عمودی و افقی انجام گرفته است، اهداف دیگری هستند که ایاس بر پایه آنها به وجود آمده است. قیمت ارز EOS نیز بر اساس همین فاکتورها تعیین و مورد معامله قرار می‌گیرد.

اهداف پروژه ارز دیجیتال ایاس را به‌صورت کلی می‌توان در موارد زیر خلاصه کرد:

  • افزایش ایمنی
  • حذف کامل کارمزد معاملات
  • امکان انجام میلیون‌ها معامله در ثانیه
  • احراز هویت کاربر
  • قراردادهای هوشمند ایاس
  • ذخیره‌سازی ابری dApp‌ها

تاریخچه مختصری از ارز دیجیتال ایاس

عامل تقویت و برنده بودن هر ارزی می‌تواند ریشه در گذشته آن داشته باشد. از این رو اطلاع از تاریخچه نیز می‌تواند یکی از نکات مهم برای تحلیل و پیش بینی آینده ارز دیجیتال ایاس باشد. این ارز چگونه به وجود آمده و مؤسسین آن چه کسانی هستند؟

همانطور که می‌دانید شناخت سازنده ارزهای دیجیتال می‌تواند برای شرکت‌ها، بانک‌ها و سرمایه‌گذاران بزرگی عاملی مهم برای انتخاب و خرید آنها باشد. از این رو اگر ما هم به دنبال تحلیل و پیش بینی آینده راز دیجیتال ایاس هستیم، باید با مؤسسین این ارز نیز شناخت کافی پیدا نماییم.

حضور دو مؤسس اصلی ارز دیجیتال ایاس در شرکت Black.One عامل به وجود آمدن این ارز دیجیتال شده است. این شرکت به مدیریت براندون بلومر با هدف سرمایه‌گذاری روی بازی‌های ویدئویی تأسیس شده و با حضور دو برنامه‌نویس به نام‌های لیمر استوی و دانیل لارمیر به سمت تولید ارزهای دیجیتال کشیده شد. وایت پیپر این ارز دیجیتال توسط این شرکت در سال ۲۰۱۷ عرضه شد و در مدت یک سال آنها موفق به جذب سرمایه ۴ میلیارد دلاری برای ایاس شدند. البته در شروع کار ایاس به دلیل شباهت‌های بسیار زیاد، بر روی شبکه اتریوم پیاده‌سازی شده بود که بعد از یک سال شبکه اختصاصی ایاس نیز ایجاد شده و توکن‌های این ارز دیجیتال به شبکه اختصاصی خود انتقال یافتند.

مهم‌ترین مزیت‌ها و معایب ارز دیجیتال ایاس کدام‌ها هستند؟

قیمت ارز دیجیتال ایاس

برای یک تحلیل کاملاً حرفه‌ای از آینده ارز دیجیتال ایاس بایستی با عوامل مؤثر بر تحلیل فاندامنتال این ارز نیز آشنا باشیم. شناخت کافی داشتن به این موارد عاملی است که باعث می‌شود تا شما مخاطبین نیز در انتهای این مقاله بتوانید دید مناسبی نسبت به آینده ارز دیجیتال ایاس داشته باشید و خودتان بتوانید پیش بینی نسبی نسبت به شرایط آن در ذهن تداعی کنید. برای کمک به تصویرسازی بهتر شما در این بخش ابتدا به بررسی مزیت‌ها و نقاط قوت ایاس پرداخته و در قدم بعدی معایب و نقاط ضعف این ارز را مرور می‌کنیم.

با توجه به پیچیدگی‌های که در dApp‌ها وجود دارد، هر ارز دیجیتالی که بر این اساس شکل گرفته نمی‌تواند به موفقیت برسد و برای این امر نیاز به ویژگی‌های مختلفی دارد. ویژگی‌های فنی ارز دیجیتال ایاس EOS باعث شده این ارز دیجیتال تبدیل به پروژه موفق در این زمینه شود. اما کدام عوامل  و نقاط قوت وجه تمایز آن با سایر پروژه‌های مرتبط با این موضوع هستند؟

مقیاس‌پذیری بالا

مقیاس‌پذیری یکی از مهم‌ترین نگرانی‌های کاربران برای سیستم‌های مبتنی بر بلاک چین و ارزهای دیجیتال است. این اصطلاح در واقع به تعداد تراکنش‌های انجام شده ارز مورد نظر در هر ثانیه اطلاق می‌شود.

سرعت انجام معاملات یکی از نیازهای دنیای مدرن است. جایی که بسیاری از ارزهای دیجیتال مانند اتریوم ایرادات زیادی در آن داشته و همین نقطه‌ضعف بزرگ ممکن است آینده ارزهای دیجیتال این‌چنینی را با ایراد مواجه سازد. واقعیت این است که سرعت پایین باعث تجربه کاربری بد معامله گران شده و رونق ارز دیجیتال مذکور را پایین می‌آورد.

شناخت مقیاس‌پذیری بالای EOS می‌تواند شرایط بهتری را برای پیش بینی ارز دیجیتال ایاس داشته باشد. با توجه به اینکه فناوری بلاکچین ایاس اجازه انجام هزاران تراکنش در ثانیه را برای کاربران ایجاد می‌نماید، از این نظر مزیتی بزرگ با خود به همراه دارد. اگر می‌خواهید مقیاس درستی از این مزیت ارز دیجیتال ایاس در ذهن داشته باشید، باید بدانید که بیت کوین تنها امکان انجام ۳ تا ۴ تراکنش را در ثانیه برای کاربران خود امکان‌پذیر می‌نماید و این عدد برای اتریوم به ۲۰ تراکنش در ثانیه می‌رسد.

انعطاف‌پذیری

انعطاف‌پذیری نیز یکی دیگر از نقاط قوتی است که می‌تواند در پیش بینی آینده ارز دیجیتال ایاس نقش تعیین کننده‌ای داشته باشد. اگر از سال ۲۰۱۶ با ارز دیجیتال اتریوم همراه بوده باشید، احتمالاً یک خاطره بسیار بد را در ذهن خود دارید. در سال ۲۰۱۶ آسیب دیدن یک قسمت از کد اتریوم بر اثر حمله سازمان خودمختار غیرمتمرکز DAO باعث شد تا کل سیستم اتریوم با بن‌بست روبرو شود و سازندگان این ارز دیجیتال را ناچار به فورک کردن سیستم نمود. اما

ساختار ایاس طوری برنامه‌ریزی و ساخته شده است که حتی در صورت بروز ایراد در یک قسمت شبکه، بقیه قسمت‌ها از این ایراد محفوظ مانده و ایرادی در کل سیستم به وجود نمی‌آید. این مزیت و ویژگی که به‌عنوان انعطاف‌پذیری بالای ساختار ایاس شناخته می‌شود، باعث شده تا جذابیت سرمایه‌گذاری روی ارز دیجیتال ایاس بالا رود.

قابلیت ارتقاء

از آینده کسی خبر ندارد و همه چیز درباره آینده جهان و ارزهای دیجیتال در حد تحلیل و پیش بینی است. از این رو بهترین ارزها آنهایی هستند که حتی برای آینده غیرقابل پیش بینی نیز خود را آماده کرده باشند و امکان ارتقاء در آنها وجود داشته باشد.

یکی دیگر از مزیت‌هایی که می‌توان برای ساختار ارز دیجیتال eos برشمرد، قابلیت ارتقاء آن است. تمام dApp‌ها در ساختار این ارز دیجیتال قابلیت ارتقاء دارند. این بدان معنی است که توسعه‌دهندگان می‌توانند در قسمت‌های مختلف سیستم ایاس کد جدیدی را مستقر، کد قبلی را ویرایش داده و ارتقاء دهند و یا ویژگی‌های آن را تغییر دهند. البته چنین تصمیماتی بر اساس صلاحدید توسعه‌دهندگان قابل اجرا خواهد بود. این مزیت می‌تواند در تصور درخشان ترین شرایط برای آینده ارز دیجیتال ایاس ذهن مخاطبین و سرمایه‌گذاران را به خود مشغول سازد.

مصرف انرژی کمتر

ارز دیجیتال eos بر اساس ساختار DPOS بنا شده که باعث می‌شود تا پلتفرم آن کاملاً کم‌مصرف نسبت به بسیاری از ارزهای دیجیتال باشد.

حاکمیت

حاکمیت اصلی در ساختار eos بر اساس صلاحدید و توافقات خود افراد جامعه این ارز دیجیتال بنا شده است. به این معنی که در صورت صلاحدید و رأی جامعه حتی توسعه‌دهندگان نیز برای استفاده از پروتکل‌ها مجبور به تبعیت از توافقات انجام شده خواهند بود. این موضوع نیز ازجمله عوامل مهم و مؤثر در پیش بینی و تحلیل آینده ارز دیجیتال ایاس بوده و شرایط مثبتی برای آن رقم بزند.

پردازش موازی

یکی از مزیت‌های اصلی در ساختار ارز دیجیتال ایاس پردازش موازی دستورالعمل‌ها در آن است. این امر باعث می‌شود تا دستورالعمل‌ها با سرعت به‌مراتب بیشتری نسبت به سیستم‌هایی باشد که تنها از ساختار عمودی برای انجام این موارد استفاده می‌نمایند. مقیاس‌پذیری افقی eos باعث به وجود آمدن این مزیت در آن شده است.

مقیاس‌پذیر افقی

در بند قبل اشاره کردیم که eos در کنار مقیاس‌پذیری عمودی رایج در سیستم بلاک چین ارزهای دیجیتال، مقیاس‌پذیری افقی  را نیز به ساختار خود اضافه نموده که باعث بالا رفتن بسیار زیاد سرعت انجام تراکنش‌ها در آن شده است. این موضوع که تبدیل به وجه تمایزی برای این رمز ارز شده است می‌تواند در پیش بینی آینده ارز دیجیتال ایاس نیز تأثیر داشته و شرایط بهتری را برای آن در آینده رقم بزند.

قابلیت همکاری

قابلیت همکاری eos به سیستم‌های رایانه‌ای این اجازه را می‌دهد که تبادل و استفاده معنی‌داری از اطلاعات سیستم داشته باشند.

سیستم‌عامل غیرمتمرکز

اتریوم با وجود قابلیت‌های زیادی که دارد، یک ابرکامپیوتر غیرمتمرکز است. در حالی که ایاس این ادعا را دارد که یک سیستم‌عامل غیرمتمرکز است.

امکان تبانی

در کنار مزیت‌های بسیار عالی که برای این ارز دیجیتال برشمردیم، معایبی را نیز می‌توان برای آن متصور بود. البته معرفی این معایب به این معنی نیست که آنها در حال حاضر وجود داشته و باید دراین‌باره نگران شویم، نه. بلکه معرفی این ایرادات به این معنی است که بروز چنین ساختاری در سیستم بلاکچین eos دور از انتظار  نخواهد بود. شناخت معایب می‌تواند عاملی برای سرمایه‌گذاران باشد تا امکان تحلیل منطقی آینده ارز دیجیتال ایاس را داشته باشند. شنیدن و اطلاع از واقعیت‌ها در هر سرمایه‌گذاری نقش کلیدی برای سرمایه‌گذاران باشد.

یکی از ایراداتی که می‌توان برای این ارز دیجیتال برشمرد، امکان تبانی دارندگان بلوک‌های آن است.

با توجه به اینکه تغییرات و شرایط حاکمیت در این ارز بر اساس رأی‌گیری جامعه آن انجام می‌پذیرد، دارندگان بلوک‌های سنگین این امکان را دارند که در صورت موافق نبودن تغییرات انجام شده با نظرات اقتصادی آنها، از رأی دادن به آنها خودداری کرده و به نفع خود رأی بدهند. این اتفاق وقتی جدی‌تر می‌شود که دارندگان بلوک‌های سنگین ایاس در یک منطقه خاص با هم نزدیک باشند.

محدود شدن معامله گران خرد

ایراد دیگری که می‌توان برای ساختار eos برشمرد، محدود شدن معامله گران خرد در آن است. وقتی سیستم در حال رسیدن به حداکثر حجم خود برای تراکنش‌ها است، سیستم برای پاسخگو بودن به نیازها، ناچار به محدود کردن معاملات خواهد بود. با توجه به رایگان بودن تراکنش‌ها، در این مواقع معامله‌گرانی که ایاس کمتری دارند، دیگر قادر به معامله نخواهند بود. در سایر ارزهای دیجیتال که تراکنش‌ها در آن رایگان نیست، هرکسی هزینه بیشتری برای معامله بپردازد، معامله خواهد کرد. در حالی که در ایاس رایگان بودن سیستم مانع از این اتفاق می‌شود. در مواقعی که تراکم معاملات در ایاس به حد بالا می‌رسد، حالتی با عنوان حالت ازدحام (congestion mode) در آن فعال می‌شود. در این مواقع است که معامله گران خرد محدود می‌شوند. بعد از فعال شدن این حالت ۲۰ تا ۳۰ دقیقه زمان لازم است تا سیستم به وضعیت اولیه بازگردد.

محدود شدن معاملات خرد می‌تواند نکته‌ای منفی در تحلیل و پیش بینی آینده ارز دیجیتال ایاس باشد. البته رفع این مشکل در سال‌های آینده اقدامی است که باعث برگشت ورق در جهت رونق آن خواهد شد.

کیف پول‌های مناسب برای ارز دیجیتال ایاس

کیف پول ایاس

برای اینکه اطلاعات کاربردی برای معامله گران و سرمایه‌گذاران EOS ارائه نموده باشیم، لازم دانستیم تا قبل از رسیدن به نکات مربوط به پیش بینی آینده ارز دیجیتال ایاس, کیف پول‌های مناسب برای آن را نیز معرفی کنیم.

کیف پول‌های مناسب برای ارز دیجیتال eos به دو دسته کیف پول‌های عمومی و اختصاصی تقسیم می‌شوند. کیف پول‌های عمومی مواردی هستند که به‌عنوان کیف پول‌های چند ارزی شناخته شده و امکان استفاده از آنها برای سایر ارزهای دیجیتال نیز وجود دارد. با این حال کیف پول‌های اختصاصی نیز برای ایاس وجود دارد که کاربران می‌توانند از آنها استفاده نمایند.

کیف پول‌های مناسب برای ذخیره توکن‌های eos :

  • کیف پول ادج
  • لومی
  • اسکاتر ایاس
  • لجر نانو اس
  • ترزور مدل تی
  • لجر نانو ایکس

تحلیل قیمت ارز دیجیتال ایاس در سال‌های گذشته تاکنون

در زمانی که این مقاله در حال نگارش است، در اواسط ماه فوریه سال ۲۰۲۱ قیمت ارز دیجیتال eos روی عدد ۷.۲ دلار قرار داشته و به نظر قیمت در حال شروع یک حرکت اصلاحی است. قیمت این ارز دیجیتال تحت تأثیر عوامل مختلفی می‌تواند تغییر کند. در ادامه به بررسی روند حرکت قیمت ارز دیجیتال ایاس در سال‌های گذشته خواهیم پرداخت. زیرا تحلیل گذشته می‌تواند دید خوبی برای آینده در ذهن تحلیل‌گر ایجاد نماید. اما قبل از آن باید یک نکته مهم را برای کاربران بازگو کنیم. معامله‌گران باید دقت داشته باشند که

قیمت یک ارز دیجیتال معمولاً با توجه به قیمت یک ارز دیجیتال دیگر و یا یک ارز فیات بیان می‌شود. به‌عنوان مثال قیمت ایاس در برابر تومان یا قیمت ایاس در برابر دلار آمریکا و یا قیمت ایاس در مقابل بیت کوین.

در ادامه به بررسی قیمت ارز دیجیتال eos در مقابل دلار آمریکا و بیت کوین خواهیم پرداخت. اهمیت این نکته در این است که هر کدام از تحلیل‌ها ممکن است شرایط مختلفی را پیش روی کاربر بگذارد. برای مثال ممکن است در آن واحد نمودار ایاس در برابر بیت کوین نزولی اما در همان موقع در برابر دلار آمریکا صعودی باشد.

روند کلی نمودار قیمت ارز eos در سال‌های گذشته

نمودار ارز دیجیتال ایاس

نمودار بالا روند کلی تغییرات قیمت ارز دیجیتال eos از ابتدای تأسیس این ارز تاکنون را به نمایش می‌گذارد. هر چند نمودار ارز دیجیتال ایاس با نوسانات زیادی روبرو بوده اما با بررسی حرکت قیمت آن در هر کدام از سال‌های گذشته در ادامه مقاله متوجه خواهید شد که ایاس در تمام این مدت از یک نظم مشخص در روند حرکتی قیمت خود روبرو بوده است. همین موضوع امکان پیش بینی آینده ارز دیجیتال ایاس را با دقت بالاتری امکان‌پذیر می‌نماید.

تحلیل نمودار قیمت ارز ایاس در سال ۲۰۱۸

نمودار ارز دیجیتال ایاس در سال 2018

قبل از اینکه به بررسی آینده ارز دیجیتال ایاس بپردازیم، لازم است تا مروری به روند حرکتی قیمت آن در چند سال گذشته داشته باشیم. قیمت ارز دیجیتال ایاس در سال ۲۰۱۷ با یک روند صعودی همراه شده بود و در اواخر این سال اصلاح قیمتی این رمز ارز را شاهد بودیم. به نحوی که در هفتمین روز از اولین ماه سال ۲۰۱۸ قیمت این ارز در عدد ۷.۲ دلار ثابت شد. بعد از این قیمت ارز دیجیتال eos روند صعودی را در پیش گرفت و در همین ماه به عدد ۱۸.۱ دلار نیز رسید. در اواخر اولین ماه میلادی تمام ارزهای دیجیتال با افول قیمت روبرو بودند که ایاس نیز از این امر مستثنی نبود. قیمت ارز دیجیتال eos در ماه مارس ۲۰۱۸ تا ۳.۹ دلار نیز کاهش پیدا کرد. در ادامه سال نیز افت‌وخیزهای متعددی را در قیمت ارز دیجیتال eos شاهد بودیم و درنهایت در اواخر این سال و در ۷ دسامبر با قیمت ۱.۶ دلار بسته شد.

تحلیل نمودار قیمت ارز دیجیتال ایاس در سال ۲۰۱۹

نمودار ارز دیجیتال ایاس در سال 2019

سال ۲۰۱۹ برای ارز دیجیتال ایاس بسیار عالی شروع شد. در این سال کاربران نسبت به آینده ارز دیجیتال ایاس امیدوار شدند. در شروع سال قیمت ارز eos روند صعودی در پیش گرفت و تا اول ژوئن به عدد ۸.۵ دلار نیز رسید. اما در بقیه سال روند حرکتی قیمت ارز دیجیتال eos نزولی بود و در پایان سال نیز شاهد بسته شدن قیمت در عدد ۲.۶۵ دلار بودیم.

تحلیل نمودار قیمت ارز دیجیتال ایاس در سال ۲۰۲۰

تحلیل نمودار قیمت ارز ایاس در سال ۲۰۲۰ می‌تواند اهمیت بسیار زیادی داشته باشد. زیرا اگر قرار باشد به بررسی آینده ارز دیجیتال ایاس در سال‌های آتی بپردازیم، روند حرکت قیمت این ارز در سال ۲۰۲۰ می‌تواند بیشترین تأثیر را داشته باشد. در این سال نیز روند حرکتی قیمت این ارز رفتاری مشابه با دو سال قبلی داشت. به نحوی که در همان شروع سال، قیمت روند صعودی را در پیش گرفت و قبل از ۱۵ فوریه قیمت تا ۵.۳ دلار نیز افزایش یافت. اما در ادامه یک سقوط شدید در قیمت این ارز را شاهد بودیم. شیوع ویروس کرونا در اوایل سال ۲۰۲۰ روی این موضوع تأثیر مستقیمی داشت و مانند بسیاری دیگر از انواع ارزهای دیجیتال، قیمت ارز دیجیتال eos نیز تحت تأثیر این ویروس افت شدیدی را تجربه کرد.

در کمتر از یک ماه قیمت ارز دیجیتال eos به عدد ۱.۷ دلار رسید و سپس در ادامه سال یک روند رنج را با افت‌وخیزهای متعدد سپری کرد. در پایان نیز قیمت در حدود ۲.۵ دلار بسته شد تا سال اول کرونایی eos با نزول شدید این ارز همراه باشد.

تحلیل تکنیکال شرایط فعلی و کوتاه‌مدت ارز دیجیتال ایاس در سال ۲۰۲۱

در زمان نگارش این مقاله در چهارمین ماه از سال ۲۰۲۱ هستیم. جایی که قیمت ارز دیجیتال ایاس حدود ۷.۵ دلار است. روند حرکت قیمت ارز دیجیتال eos دقیقاً به مانند سال‌های گذشته رخ داده است. در هر ۴ سال گذشته قیمت eos در شروع سال یک روند مشخص و ثابت داشته و در سه سال قبلی این روند برای ادامه سال نیز مشابه بوده است. ایاس در رتبه‌بندی ارزهای دیجیتال در زمان نگارش این مقاله در جایگاه ۲۷ قرار داشته و ارزش بازار آن به بیش از ۵ میلیارد دلار می‌رسد.

در اوایل امسال نیز شاهد روند صعودی این ارز بوده‌ایم. البته نوسانات پیش آمده به‌مراتب نسبت به سال‌های قبل بیشتر است. قیمت این ارز دیجیتال از ابتدای امسال تاکنون در یک حرکت ۵ موجی صعودی از ۲.۵ دلار به ۷.۵ دلار رسیده است. در حال حاضر پیش بینی می‌شود که برای روزها و ماه‌های پیش رو در کوتاه‌مدت، یک روند اصلاحی در پیش گرفته و حرکتی مشابه با سال‌های قبل داشته باشد. البته کاهش قیمت این ارز این بار به نظر کمتر از سال‌های قبل خواهد بود و ریشه‌کن شدن کرونا می‌تواند دلیلی بر بازگشت قیمت این ارز به شرایط قبل از این ویروس باشد.

در صورت بازگشت قیمت حمایت‌های پیش روی آن در نمودار به ترتیب قیمت ۷ دلار، ۵.۷ دلار و سپس نسبت‌های ۰.۵ و ۰.۶ فیبوناچی موج بزرگ تشکیل شده یعنی  ۵ دلار و ۴.۲ دلار هستند. در صورت شکسته شدن قیمت ۴.۲ دلار در طول امسال، احتمال ریزش قیمت تا نسبت ۰.۷۸ درصد فیبوناچی یعنی ۳.۲ دلار نیز وجود دارد. این قیمت حمایت بسیار قدرتمندی برای قیمت ارز دیجیتال ایاس نسبت به دلار است.

تحلیل تکنیکال ارز ایاس

تحلیل بنیادی و فاندامنتال آینده ارز دیجیتال ایاس

برای اینکه نسبت به آینده ارز دیجیتال eos تحلیل بنیادی و فاندامنتالی نیز داشته باشیم، بررسی عوامل مؤثر بر قیمت این راز در آینده و همچنین تحلیل خود این عوامل می‌تواند بهترین گزینه باشد.

عوامل مؤثر در قیمت آینده ارز دیجیتال ایاس

یکی دیگر از چالش‌هایی که ممکن است کاربران در تحلیل آینده ارز دیجیتال ایاس با آن روبرو باشند، شناخت عوامل مؤثر بر قیمت ارز eos است. برای پیش بینی آینده ارز دیجیتال ایاس بایستی آیتم‌های مختلفی را در آن در نظر گرفته و شرایط مختلفی را تحلیل نماییم. با توجه به اینکه بسیاری از پارامترها معمولاً قابل پیش بینی نیستند، به دنبال استفاده از پارامترهای قابل پیش بینی رفته‌ایم. به‌صورت کلی قیمت ارز دیجیتال eos می‌تواند تحت تأثیر عوامل مختلفی باشد.

  • قیمت و شرایط قیمت بیت کوین روی روند حرکتی قیمت eos تأثیر دارد.
  • امنیت و ویژگی‌های خود این ارز دیجیتال در آینده نیز می‌تواند روی آن تأثیر داشته باشد.
  • میزان عرضه و تقاضا نیز عامل دیگری است که باید مورد بررسی قرار گیرد.
  • اقتصاد جهانی نیز عامل بسیار مهمی است که می‌تواند نقش تأثیرگذاری روی قیمت این ارز دیجیتال داشته باشد.
  • امنیت بالاتر و یا بروز مشکلات امنیتی
  • محبوبیت dApp ها

در میان این عوامل پیش بینی ها نشان می‌دهد که حداقل برای چند سال آتی روند قیمتی بیت کوین مثبت باشد. از این گذشته میزان تقاضای بیشتری را هم می‌توان برای eos متصور بود. در این بین واکسیناسیون کرونایی جهان نیز می‌تواند عاملی برای بهبود شرایط اقتصادی دنیا بوده و از این رو جمیع جوانب را برای مثبت ارزیابی شدن تحلیل بنیادی و فاندامنتال eos شاهد هستیم.

پیش بینی سایت‌ها و منابع بزرگ جهانی از قیمت ارز دیجیتال ایاس تا سال ۲۰۲۵

اگر تحلیل‌گر تکنیکال باشید و دانش کافی برای این روش تحلیلی را داشته باشید، حتماً می‌دانید که تحلیل تکنیکال:

  • بسته به روش اتخاذ شده برای تحلیل می‌تواند نتیجه متفاوتی داشته باشد.
  • تجربه و تخصص تحلیل‌گر می‌تواند نتیجه متفاوتی برای آن داشته باشد.
  • نوع ارز مورد تحلیل نیز زمینه‌ساز ایجاد تفاوت‌هایی در آن است.

در ادامه سعی داریم تا تحلیل ها و پیش بینی های صورت گرفته توسط سایت‌های بزرگ و معتبر جهانی درباره آینده ارز دیجیتال ایاس را با شما در میان بگذاریم. هرگز پیشنهاد نمی‌کنیم که تنها با اتکا به این تحلیل ها برای خرید eos یا هر ارز دیجیتالی اقدام نمایید. بلکه بهتر است از جمیع جوانب برای این امر استفاده کرده و از این گذشته خودتان تا اندازه کافی به روش تحلیل رمز ارزها مسلط شوید. عدم دقت به این موضوع ممکن است مشکلاتی را برای شما فراهم آورد. اما از تحلیل هایی که در ادامه بررسی می‌کنیم، می‌توانید به‌عنوان تأییدیه و یا تکذیبیه تحلیل خود درباره آینده ارز دیجیتال eos استفاده کرده و از این طریق اطمینان تحلیل خود را بالا ببرید.

پیش بینی و تحلیل آینده ارز دیجیتال ایاس تا سال ۲۰۲۵ توسط DigitalCoinPrice

به‌عنوان اولین پیش بینی و تحلیل تصمیم گرفتیم پیش بینی سایت DigitalCoinPrice را درباره آینده ارز دیجیتال eos بررسی کنیم. طبق تحلیلی که این سایت برای قیمت این ارز در سال‌های آتی داشته هر چند باید شاهد یک رشد در قیمت آن باشیم، اما این رشد به‌صورت ملایم و با شیب آرام خواهد بود. در جدول زیر حدود قیمت ارز eos را طبق تحلیل این سایت برای سال‌های آتی مشاهده می‌کنید:

سال حدود قیمت (دلار)
۲۰۲۱ ۵.۹۱
۲۰۲۲ ۶.۹۷
۲۰۲۳ ۸.۴۸
۲۰۲۴ ۹.۶۲
۲۰۲۵ ۱۰.۵۱

 

پیش بینی و تحلیل آینده قیمت ارز دیجیتال eos تا سال ۲۰۲۵ توسط Primexbt

سایت معتبر و معروف Primexbt ازجمله سایت‌هایی است که دست به یک بررسی و تحلیل گسترده برای آینده ارز دیجیتال ایاس زده و قیمت این راز را به‌صورت مجزا برای سال‌های پیش رو مورد ارزیابی قرار داده است. تحلیل تکنیکال این سایت برای این راز دیجیتال را در ادامه بررسی می‌کنیم:

  • سال ۲۰۲۱

طبق تحلیل صورت گرفته برای سال ۲۰۲۱ توسط تحلیل‌گران این سایت در سال ۲۰۲۱ باید منتظر رسیدن قیمت eos تا ۳۰ دلار باشیم. در تصویر زیر بهتر می‌توانید این تحلیل را شاهد باشید:

  • پیش بینی قیمت ارز ایاس
  • سال ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳

این سایت همچنین برای دو سال ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ نیز یک تحلیل مثبت و البته با اصلاح را پیش بینی کرده است. طبق این تحلیل در این دو سال قیمت eos می‌تواند تا ۱۶۰ دلار برای هر توکن آن برسد.

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال ایاس

  • سال ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵

طبق تحلیل و بررسی این سایت سال‌های ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵ سال‌های خوبی برای این ارز دیجیتال نخواهند بود و قیمت این ارز در روند رنج و تقریباً نزولی به کار خود ادامه خواهد داد.

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال ایاس تا سال 2025

جدول زیر خلاصه‌ای از پتانسیل رشد و نزول در نظر گرفته تحلیل‌گران این سایت برای قیمت ارز eos در سال‌های پیش رو را نشان می‌دهد:

سال حداکثر قیمت (دلار) حداقل قیمت (دلار)
۲۰۲۱ ۳۲ ۱
۲۰۲۲ ۱۲۰ ۷
۲۰۲۳ ۱۶۰ ۲۳
۲۰۲۴ و ۲۰۲۵ ۷۰۰ ۷

 

پیش بینی و تحلیل آینده قیمت ارز دیجیتال ایاس تا سال ۲۰۲۵ توسط Trading Beasts

Trading Beasts نیز مانند همیشه یک نگاه دقیق و کامل به آینده ارز دیجیتال eos داشته و رند حرکت قیمت این ارز را برای سال‌های آینده به‌صورت نموداری و همچنین عددی پیش بینی کرده است. در نمودار زیر می‌توانید تحلیل تحلیل‌گران این سایت را درباره آینده این ارز در سال‌های پیش رو مشاهده کنید:

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال ایاس تا سال 2025

همانطور که ملاحظه می‌کنید طبق تحلیل Trading Beasts قیمت ایاس نسبت به دلار آمریکا می‌تواند در سال‌های پیش رو صعودی باشد. جدول زیر استعداد و پتانسیل رشدی قیمت eos را طبق پیش بینی این سایت نشان می‌دهد:

سال حداکثر قیمت (دلار)
۲۰۲۲ ۱۱.۱۱
۲۰۲۳ ۱۲.۹۶
۲۰۲۴ ۱۴.۹۷
۲۰۲۵ ۱۸.۷۸
۲۰۲۶ ۲۲.۴۲
۲۰۲۷ ۲۲.۵۳
۲۰۲۸ ۲۸.۴۳

پیش بینی و تحلیل آینده قیمت ارز دیجیتال ایاس تا سال ۲۰۲۵ توسط Trading-education

سایت Trading-education یکی از سایت‌هایی است که همیشه سعی کرده تا نگاه تحلیل‌گرانه بسیار دقیقی را برای قیمت ارزهای دیجیتال در سال‌های آتی در نظر بگیرد. این سایت با بررسی کامل تمام پیش بینی های صورت گرفته برای آینده ارز دیجیتال eos در نهایت اعداد زیر را برای حدود قیمتی این ارز در سال‌های آتی معرفی کرده است:

سال حداکثر قیمت (دلار) حداقل قیمت (دلار)
۲۰۲۱ ۲۰.۵ ۳.۳
۲۰۲۲ ۳۰.۲۰ ۴.۵
۲۰۲۳ ۴۸.۱۰ ۷.۴۵
۲۰۲۴ ۶۵.۳۲ ۱۴.۲۰
۲۰۲۵ ۲۴۰.۳۵ ۵۰.۹۰

 

پیش بینی و تحلیل آینده قیمت ارز دیجیتال eos تا سال ۲۰۲۵ توسط CryptoGround

مجموعه CryptoGround نیز تحلیل مختصری روی آینده قیمت این ارز دیجیتال ارائه نموده است. صعود، صعود و صعود تنها نتیجه‌ای است که تحلیل این سایت از آینده قیمت eos تا سال ۲۰۲۵ به نمایش در می‌آورد. نمودار زیر گویای این پیش بینی کاملاً صعودی برای آینده eos  است.

پیش بینی قیمت ارز ایاس

البته همانطور که ملاحظه می‌کنید این مجموعه جوانب احتیاط را نیز در تحلیل خود در نظر گرفته و خیلی هم اعداد غیرمعقولی را برای قیمت این ارز در نظر نگرفته است.

پیش بینی و تحلیل آینده قیمت ارز دیجیتال eos تا سال ۲۰۲۵ توسط CoinSwitch

سایت CoinSwitch نیز ازجمله سایت‌های معتبری است که پیش بینی های واقع‌بینانه‌ای درباره آینده ارزهای دیجیتال ارائه می‌دهد. به‌صورت کلی این سایت در یک بررسی اجمالی سعی کرده تا هم از نظر دید کوتاه‌مدت به بررسی آینده ارز دیجیتال ایاس بپردازد و هم از دید بلندمدت شرایط این ارز را مورد بررسی قرار دهد. طبق پیش بینی سایت CoinSwitch برای آینده ارز دیجیتال eos بایستی برای سال ۲۰۲۵ و در یک بازه حدود ۵ ساله شاهد رشد فزاینده‌ای برای آن باشیم. تحلیل‌گران این سایت در تحلیل خود پیش بینی می‌کنند که قیمت eos در سال ۲۰۲۵ به حدود ۱۰۶.۷۷ دلار می‌رسد. چیزی بیشتر از ۱۵ برابر قیمت کنونی که می‌تواند جذابیت شگفت‌انگیزی برای سرمایه‌گذار داشته باشد.

این سایت همچنین در تحلیل خود درباره این ارز دیجیتال بیان می‌دارد که هنوز ایاس به مقبولیت کامل در جامعه جهانی نرسیده و در سال‌های آتی شاهد شناخته‌تر شدن آن خواهیم بود. مزیت‌هایی که برای ایاس برشمردیم، نقطه نظرات اصلی است که باعث شده تا تحلیل‌گران این سایت چنین تصوری را درباره آینده ارز دیجیتال eos داشته باشند.

پیش بینی و تحلیل آینده قیمت ارز دیجیتال eos تا سال ۲۰۲۵ توسط WalletInvestor

یکی از جالب‌ترین پیش بینی ها درباره قیمت ارز دیجیتال ایاس در سال‌های پیش رو متعلق به تحلیل‌گران سایت WalletInvesto دارد. اینکه این تحلیل از کجا نشات گرفته و چه پیش‌زمینه در پشت آن قرار دارد اصلاً مشخص نیست و دلیل این پیش بینی عجیب  و منفی برای آینده ارز دیجیتال ایاس توسط این مرکز برای ما هم مجهول است.

طبق نمودار زیر تحلیل‌گران این مرکز روند کاملاً نزولی را از ابتدای سال ۲۰۲۲ برای ایاس در نظر گرفته‌اند. تا جایی که قیمت این ارز تا سال ۲۰۲۶ می‌تواند تا ۱۰۰- درصد افت را شاهد باشد. به نظر که WalletInvestor ها یا خیلی به آینده ارزهای دیجیتال خوش‌بین نیستند و یا اینکه با مالکین ایاس به مشکل خورده‌اند.

تحلیل نمودار قیمت ارز دیجیتال ایاس

 

نمودار زیر پیش بینی حرکت قیمت eos توسط این سایت برای سال ۲۰۲۱ و اوایل سال ۲۰۲۲ را نشان می‌دهد:

نمودار قیمت ارز دیجیتال ایاس

نگاهی کلی به آینده ارز دیجیتال ایاس با تحلیل تکنیکال

آیا پیش بینی ها گذشته درباره قیمت ایاس به واقعیت پیوسته است؟

برای اینکه درک بهتری نسبت به پیش بینی ها و تحلیل هایی که درباره آینده ارز دیجیتال eos بیان کردیم، داشته باشید، لازم دانستیم تا برخی از پیش بینی های گذشته صورت گرفته درباره این راز را با شما در میان بگذاریم. درست از آب در آمدن و یا غلط بودن این تحلیل ها هیچ دلیلی بر اشتباه بودن یا مطمئن بودن تحلیل های حاضر نیست اما با این حال می‌تواند نشانه خوبی برای متمایز قائل شدن میان تحلیل ها و پیش بینی های منطقی و معقولانه نسبت به سایر موارد باشد.

  • سایت CoinSwitch در سال ۲۰۱۹ در یک تحلیل به پیش بی آینده نزدیک eos تا انتهای سال ۲۰۲۰ اقدام نمود. طبق تحلیل این سایت قرار بود تا اواخر سال ۲۰۲۰ و اوایل سال جدید میلادی قیمت این ارز به حدود ۱۰ دلار برسد.
  • DigitalCoinPrice دیگر سایتی است که در سال ۲۰۱۹ تحلیل از آینده قیمت این ارز ارائه نموده است. طبق پیش بینی این سایت قیمت eos در سال ۲۰۲۰ باید به عدد ۴.۳۷ و در سال ۲۰۲۱ به ۵.۹۱ برسد. هر چند این پیش بینی نیز دقیق نبوده اما خیلی دور از واقعیت نیز نبوده است.

برای سرمایه‌گذاری ایاس بخریم یا خیر؟

درباره آینده ارز دیجیتال eos نکاتی را با هم مرور کردیم. اما در انتهای این متن سعی داریم شما را با نکاتی درباره سرمایه‌گذاری روی این ارز دیجیتال آشنا کنیم. به‌صورت کلی سرمایه‌گذاران این ارز دیجیتال دو دسته هستند. کسانی که سعی دارند با تبدیل سایر ارزهای دیجیتال یک گزینه مناسب انتخاب کرده و برای سال‌های آتی رشد چشم‌گیری برای سرمایه خود ایجاد نمایند. دسته دوم هم کسانی که به‌تازگی وارد بازار این ارزها شده و به دنبال انتخاب یک ارز دیجیتال مناسب برای سرمایه‌گذاری هستند.

دسته اول اگر تاکنون با بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال معروف‌تر آشنا بوده و روی این ارزها سرمایه‌های خود را خوابانده‌اند، باید ارز دیجیتال ایاس را در مقابل بیت کوین و هر ارز دیگر مد نظر خود مقایسه نمایند. به نظر می‌رسد که با روندی که بیت کوین در سال‌های اخیر در پیش گرفته، نسبت این دو ارز دیجیتال نسبت به هم به نفع بیت کوین خواهد بود. از این رو این دست افراد بهتر است تا اتمام روند صعودی بیت کوین این راز را نگه داشته و در انتهای روند اقدام به تعویض آن با ایاس نمایند.

کسانی هم که به‌تازگی به دنبال سرمایه‌گذاری روی ارزهای دیجیتال هستند، باید به یک نکته مهم دقت داشته باشند. در سال‌های اخیر قیمت ارزهای دیجیتال بر اساس روند حرکت بیت کوین به حرکت درآمده است. از این رو افزایش قیمت این ارز دیجیتال می‌تواند باعث بالا رفتن قیمت سایر ارزها اعم از ایاس باشد. از این رو برای آینده‌ای نزدیک پیش بینی افزایش قیمتی ارز دیجیتال ایاس را داریم. هرچند در مقاطع کوتاه‌مدت ممکن است نوسانات قیمتی را در این ارز شاهد باشیم، اما روند طولانی‌مدت آن در مسیر صعودی قرار خواهد داشت.

چقدر می توانیم روی پیش بینی قیمت ایاس حساب کنیم؟

یکی از سوالات و چالش های ذهنی کاربران و معامله گران بازار ارز دیجیتال این است که آیا می توانیم روی پیش بینی های صورت گرفته بر روی قیمت ارز دیجیتال ایاس حساب کنیم یا اینکه خیر؟ واقعیت این است که علم تحلیل تکنیکال و تحلیل فاندامنتال ارز دیجیتال علوم نسبی بوده و هیچ گونه قطعیتی در نتایج تحلیل های حاصل از این روش ها وجود ندارد. اینکه به صورت قطع بگوییم که استفاده از یک روش و استراتژی معاملاتی می تواند ۱۰۰ درصد نتایج درست را به بار بیاورد به هیچ وجه منطقی نیست و چنین چیزی وجود ندارد.

در واقع این موضوع نشان می‌دهد که نتایج حاصل از تحلیل ها و پیش بینی های صورت گرفته شده بر روی قیمت ارز دیجیتال ایاس به هیچ وجه حتمی نیست و ممکن است تمام این نتایج با چالش روبرو شود. به عنوان مثال اگر به تنها یک ماه قبل از سقوط تاریخی ارز دیجیتال لونا برگردیم علاوه بر اینکه هیچ تحلیلگر و معامله گری پیش بینی از بین رفتن و نابودی کامل این ارز دیجیتال را نداشت بلکه خیلی ها آینده فوق العاده درخشان و ایده آلی را نیز برای این رمز ارز متصور بودند. بهترین سایت ها و منابع پیش بینی قیمت انواع ارز دیجیتال برای سال جاری و سال بعد قیمت‌های شگفت انگیزی را برای لونا در نظر گرفته بودند در حالی که شرایط کاملاً برعکس پیش رفت.

این مثال بهترین مثال برای این است که شما در کنید که علم تحلیل گری در بازار ارز دیجیتال به هیچ وجه قطعیت ندارد و هر تحلیل گری و هر پیش بینی ممکن است با چالش و اشتباه روبرو شود. از این رو اینکه شما بدون در نظر گرفتن نکات و سیستم مدیریت سرمایه در ارز دیجیتال و یا روش های کاهش ریسک تنها به اتکا به این پیش بینی ها به دنبال خرید ارز دیجیتال ایاس بروید، شرایط برای شما مناسب نخواهد شد.

اما تحلیل ها و پیش بینی های صورت گرفته بر روی شرایط ارز دیجیتال ایاس این امکان را برای شما فراهم می آورد تا بتوانید تحلیل های شخصی درست تری بر روی این رمز ارز داشته باشید. اولین که امکان مقایسه تحلیل های شخصی خود را با این تحلیل ها و پیش بینی ها خواهید داشت و از این گذشته از این نکات می توانید برای انتخاب محل های حمایتی و مقاومتی نیز استفاده کنید.

آیا ایاس می تواند تبدیل به جایگزینی برای پول واقعی شود؟

سوال بسیار مهم دیگری که درباره شرایط ارز دیجیتال ایاس باید به آن پاسخ دهیم این است که آیا می تواند در آینده جایگزین برای پول واقعی شود یا اینکه نباید چنین انتظاری برای این رمز ارز داشته باشیم. واقعیت این است که تبدیل شدن به جایگزینی برای پول واقعی برای یک ارز دیجیتال نیاز به شرایط و ویژگی‌های بسیار مختلفی دارد که در مقالات مختلف این ویژگی ها و شرایط را برای شما تشریح کرده‌ایم.

اگر بخواهیم واقع‌بین باشیم در حال حاضر شرایط بازار ارز دیجیتال به هیچ وجه این ایده را در ذهن کاربران به وجود نمی آورد که یکی از رمز ارزها ممکن است در آینده تبدیل به جایگزین برای پول واقعی شود. اما در هر حال هیچ چیزی در این بازار قابل پیش بینی دقیق و صددرصد ای نیست و هر اتفاقی ممکن است در آینده رخ دهد. جدایی از این بحث با توجه به شرایط و ویژگی هایی که لازم است یک ارز دیجیتال تبدیل به جایگزین برای پول واقعی شود در حال حاضر هیچ کدام از رمز ارزهای موجود در بازار شرایط کاملا ایده آل از این بابت ندارند.

برخی از رمز ارزها مانند ارز دیجیتال ترون از نظر ویژگی ها و شرایط تا اندازه‌ای در مسیر تبدیل شدن به جایگزینی برای پول واقعی قدم برداشتن اما هنوز فاصله بسیار زیاد است. با بررسی فاکتور ها و ویژگی های لازم بر روی شرایط ارز دیجیتال ایاس می توان این نتیجه را گرفت که این رمز ارز نیز قدم های مثبتی برای تبدیل شدن به عنوان جایگزین برای پول واقعی برداشته است اما حتی در میان سایر ارزهای دیجیتال نیز بهترین گزینه نیست.

آموزش تحلیل و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال ایاس

برخی از کاربران نیز با این سوال روبرو هستند که چگونه می توانیم برای تحلیل و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال ایاس اقدام کرده و به شخصه تحلیل های شخصی خود را برای انجام معاملات استفاده نماییم. در حال حاضر دو روش برای تحلیل و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال ایاس وجود دارد. شما می توانید هم از تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال و هم از تحلیل فاندامنتال ارز دیجیتال برای تحلیل و پیش بینی قیمت این رمز ارز هم برای کوتاه مدت و هم برای بلند مدت استفاده کنید.

تحلیل فاندامنتال در واقع روش هایی است که با استفاده از آن‌ها شما می‌توانید وایت پیپر ارز دیجیتال ایاس را مورد بررسی قرار داده و به نوعی اطلاعات اولیه مربوط به این رمز ارز را با توجه به شرایط بازار ارزیابی کنید. در این روش مجموعه‌ای از اخبار و اطلاعات معتبر زمینه اصلی تصمیم گیری شما برای انتخاب یک ارز دیجیتال برای خرید یا عدم خرید خواهند بود. هر چقدر اطلاعات مربوط به یک ارز دیجیتال شرایط بهتری داشته باشد و اهداف و کاربردهای بهتری برای آن تعریف شده باشد در نهایت شرایط برای خرید آن مهیا خواهد بود. اطلاعاتی مانند اهداف و کاربرد های ارز دیجیتال ایاس، تیم توسعه دهنده، تعداد کاربران در شبکه‌های اجتماعی و مواردی از این دست می توانند اصلی‌ترین اطلاعات برای تحلیل فاندامنتال ارز دیجیتال ایاس باشند.

در تحلیل تکنیکال نیز مجموعه‌ای از تکنیک ها و روش های قابل اجرا بر روی نمودار ارز دیجیتال ایاس به کمک شما می آیند تا شما بتوانید شرایط تغییرات و نوسانات قیمت این رمز ارز را مورد تحلیل قرار داده و در نهایت با توجه به قوانین موجود در این روش تحلیلی برای آینده آن تصمیم گیری کنید. در روش تحلیل تکنیکال عمل آن نیاز به بررسی اطلاعات و اخبار وجود نداشته و شما تنها با استفاده از ابزارهای از پیش تعیین شده این روش و در اختیار داشتن نمودار این رمز ارز می‌توانید تمام تحلیل خود را انجام دهید.

شرکت در دوره ارز دیجیتال می تواند یک راه حل عالی برای تسلط کامل و کافی به هر دو روش تحلیلی گفته شده در بالا باشد. در این دوره شما آموزش خواهید دید تا به صورت کاملاً حرفه ای به تحلیل رمز ارزهای مختلف پرداخته و در نهایت بهترین آنها را برای سرمایه‌گذاری چه در بحث بلند مدت بچه برای نوسان گیری کوتاه مدت انتخاب کنید.

نگاه کلی به آینده ارز دیجیتال eos

بررسی قیمت ارز دیجیتال eos و همچنین آینده این ارز دیجیتال نتایج بسیار جالبی را پیش روی کاربران و معامله‌گران قرار می‌دهد. این ارز دیجیتال در سال‌های اخیر حتی در بدترین شرایط مانند شیوع بیماری کرونا در جهان، با وجود افت قیمتی اما همچنان اعتبار خود را میان کاربران جهانی حفظ کرده است. هرچند این ارز دیجیتال هنوز نتوانسته به قیمت‌های خود قبل از شیوع بیماری کرونا برسد، اما روند حرکتی با ثبات آن در سال‌های اخیر نشان از پیدایش یک ارز دیجیتال قدرتمند دارد.

پیش بینی های ما از آینده ارز دیجیتال ایاس (eos) نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاری بلندمدت روی این ارز می‌تواند رشد قابل توجهی را برای سرمایه‌گذاران به وجود آورد. البته روش‌های سرمایه‌گذاری جذاب‌تری نیز پیش روی معامله‌گران این بازار وجود دارد، اما شرایط ایاس نشان می‌دهد که این سرمایه‌گذاری می‌تواند یک روش سرمایه‌گذاری کم ریسک باشد. هرچند کاربران باید در این روش سرمایه‌گذاری به بررسی کامل شرایط ریسک با توجه به شرایط مالی خود پرداخته و حد ضررهای محکمی را نیز پیش پای خود قرار دهند.

سؤالات متداول درباره آینده ارز دیجیتال ایاس

آیا ارز دیجیتال ایاس آینده دار است؟

این ارز دیجیتال در صورتی که بتواند در شرایط و ساختار خود مزیتی فوق‌العاده نسبت به ارز دیجیتال اتریوم ایجاد نماید، می‌تواند یکی از درخشان ترین ارزهای دیجیتال در آینده باشد.

آیا قیمت eos به ۱۰۰۰ دلار می‌رسد؟

پیش بینی این رنج قیمتی در حال حاضر برای این رمز ارز کمی دشوار و دور از ذهن است. اما تجربه بیت کوین آن را انکار نمی‌کند. برای اینکه چنین اتفاقی برای eos بیفتد، نیاز است تا حداقل ارزش آن در بازار به بسش از ۸۰۰ میلیارد دلار برسد.

بیشترین افزایش قیمت eos چقدر بوده است؟

قیمت ارز دیجیتال ایاس در سال ۲۰۱۸ در یک جهش عالی از ۰.۵ به ۲۳ دلار تغییر کرد و رشد ۴۶ برابری را در یک سال برای سرمایه‌گذاران خود به ارمغان آورد.

از کجا می‌توانید eos بخریم؟

این رمز ارز از شناخته‌شده‌ترین رمز ارزهای جهان است و در اکثر صرافی‌های معتبر جهانی می‌توانید برای خرید آن اقدام کنید.

آیا سرمایه‌گذاری روی eos ریسک دارد؟

سرمایه‌گذاری نه‌فقط روی eos بلکه در هر زمینه دیگری و در هر رمز ارز دیگری با خطرات و ریسک‌هایی همراه است. از نظر نسبی سرمایه‌گذاری روی این رمز ارز ازجمله سرمایه‌گذاری‌های با خطر متعادل، نه خیلی کم و نه خیلی زیاد است.

چرا برخی‌ها معتقدند که ارز دیجیتال ایاس شکست می‌خورد؟

یکی از نکات منفی در این رمز ارز وجود افراد غیرقابل‌اعتمادی مانند لاریمر در گروه مؤسسین آن است. این شخص قبلاً پروژه‌هایی را شروع اما آن را به پایان نبرده است.

آیا eos پشتوانه لازم برای تبدیل شدن به بیت کوین را دارد؟

چنین پیش بینی برای ایاس هنوز خیلی زود است. اما پروژه قدرتمندی که پشت ایاس قرار دارد، چنین امری را برای آن ممکن می‌سازد.

جمع‌بندی از آینده ارز دیجیتال ایاس

شاید اگر به زمان تولد بیت کوین برگشته و درباره آینده قیمت آن از ساتوشی ناکاموتو بپرسید، خود ناکاموتو نیز چنین شرایطی را برای فرزند خود متصور نباشد. پیش بینی ارزهای دیجیتال در حال حاضر با چالش‌های مختلفی روبرو است. با توجه به اینکه هنوز هم برخی از موضوعات مربوط به رمز ارزها برای کاربران مخفی مانده است، چنینی پیش بینی های کلان روی آنها نیز می‌تواند با اشتباهاتی روبرو باشد. نه ما از آینده آمده‌ایم که آینده ارز دیجیتال ایاس را بدانیم و نه هنوز ماشین زمان اختراع شده است. اما آنچه مرور کردیم، نتیجه تحلیل های کاملاً علمی و بر اساس اصول تحلیل تکنیکال و فاندامنتالی بود که بهترین تحلیل‌گران جهان درباره آینده ارز دیجیتال eos ارائه داده‌اند.

در انتها باید درباره خرید و سرمایه‌گذاری روی این ارز دیجیتال یک نکته مهم را به شما یادآور شویم. تحلیل تنها یک ارز نمی‌تواند معیار مناسبی برای سرمایه‌گذاری روی ارزهای دیجیتال باشد. بهتر است خودتان بیاموزید که از میان ارزهای دیجیتال بهترین‌ها را انتخاب کنید. در کانون بورس همراه شما هستیم تا تمام نکات لازم برای آموزش ارز دیجیتال را با شما در میان بگذاریم. اگر شما نیز چالشی با ارز دیجیتال ایاس داشته و تحلیلی نسبت به آن دارید، یا سوالی درباره این ارز ذهن شما را به خود مشغول کرده، نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

با آموزش آنلاین ارز دیجیتال این امکان برای شما هم وجود خواهد داشت تا بتوانید روش های خرید و سرمایه گذاری روی این رمز ارز و سایر آلتکوین های بازار را درک کنید. با استفاده از این آموزش ها تسلط شما به معامله گری در بازار کریپتو به کیفیت بالایی خواهد رسید.

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روش‌های پرداخت و ثبت نام

ارزش دوره: ۱8٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

قیمت جشنواره: ۱4/۸۰۰/۰۰۰ تومان

پیش پرداخت: 2٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

روش‌های پرداخت و ثبت نام

ارزش دوره ۱۷٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

قیمت جشنواره: ۱۳/۸۰۰/۰۰۰ تومان

تماس فوری با شما

موضوع تماس با شما: